[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:49
nubcaek schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:20:
Heeft iemand suggesties voor een goede magsafe battery pack?
Ik heb deze. Niet voor in je broekzak, daar is hij te dik voor. Maar in je tas, voldoet hij prima. Not intense, maar in landscape ook te gebruiken als stand, handig voor op hotelkamers merk ik zojuist 😏.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-07 20:17
Ik zit naar Twitch te kijken en kom erachter dat ik een deel van het scherm mis. De Torras heeft een zwarte omlijning waardoor ik nu een deel van het scherm mis en de bezels twee keer zo groot zijn. :F

Toch maar op zoek naar andere screen protectors. Hier word ik niet zo blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:49

Nitai

Live the life you love.

pdavie2311 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:28:
[...]

Ook deze past niet. Grote randen over boven en onder. Gaat ook maar weer retour! Er moet toch een fatsoenlijke protector zijn voor de Pro Max die het hele scherm pakt?

[Afbeelding]
Ik heb deze er vandaag opgeplakt, is perfect en komt niet tegen m'n siliconen Apple case aan.
https://www.amazon.nl/-/en/dp/B0C9S24VV8

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-07 22:42

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nitai schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 00:26:
[...]

Ik heb deze er vandaag opgeplakt, is perfect en komt niet tegen m'n siliconen Apple case aan.
Deze heb ik er vanavond ook op gezet. Traditioneel meteen na het unboxen. Witte plakker van de iPhone af en binnen een paar seconden de screen protector erop. De iPhone gaat niet eerder aan dan dat moment. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
MacD007 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:12:
Bij 80% is het overigens het verkeerde ce logo en heeft dus geen enkele waarde, nog erger dat andere ce logo heeft een andere betekenis namelijk China engineering.
Bijna goed. Het Chinese CE staat voor China Export niet China Engineering.

Als je dan toch boos wordt dat 80% van het winkelpersoneel er niks vanaf weet is het zonde als je het zelf ook net verkeerd zegt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-07 10:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nitai schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 00:26:
[...]

Staat achterop de doos expliciet vermeldt: 15 Pro Max?
Boven en onder zo goed als tegen rand van telefoon aan qua dekking?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:38
Sorry, ik had het linkje in de oorsponkelijke post toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-07 22:42

gday

TENACIOUS D TIME!!!

pdavie2311 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:45:
[...]

Zoek je een screen protector die nagenoeg naadloos aansluiten met de randen van je case? Bestaan die überhaupt voor oudere modellen? Ik heb ze zelf nooit gezien namelijk.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
nomar109 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:03:
[...]

Sorry, ik had het linkje in de oorsponkelijke post toegevoegd.
No worries. Had ik niet gezien. :(:)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

gday schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:20:
[...]

Zoek je een screen protector die nagenoeg naadloos aansluiten met de randen van je case? Bestaan die überhaupt voor oudere modellen? Ik heb ze zelf nooit gezien namelijk.
Je zal altijd een klein randje houden, maar wel edge to edge ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:38
TheKerremenke schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:22:
[...]

No worries. Had ik niet gezien. :(:)
Het is inderdaad een geinig ding, maar je moet natuurlijk wel nog een magsafe lader erbij halen als je die nog niet hebt. En dan loopt het toch nog in de papieren. Ik heb uiteindelijk na lang wikken en wegen toch gekozen voor de Belkin Magsafe 3in1 omdat ik die ook mooier vind. Deze is bij Amazon een tientje goedkoper dan elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 10:08
darkpluisje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:12:
[...]

Bijna goed. Het Chinese CE staat voor China Export niet China Engineering.

Als je dan toch boos wordt dat 80% van het winkelpersoneel er niks vanaf weet is het zonde als je het zelf ook net verkeerd zegt :Y)
Daar is de mening niet helemaal duidelijk, je komt namelijk alle twee omschrijving tegen, waar het mij omgaat dat hier bewust door de overheid van China de EU consumenten op het verkeerde been worden gezet, de normale consument ziet namelijk helemaal geen verschil tussen beide logo’s en denkt dat hij een veilig product koopt. Merken als hier eerder genoemde Hema en Action hebben van hun fouten geleerd en letten daar nu ook meer op, waarbij bij action je af en toe nog wel een product tegen komt waar je vraagtekens bij kunt zetten.

Ik vind je reactie wel erg grappig, Chinese trol mogelijk.
Overigens ben ik gewoon erg teleurgesteld over onze toezichthouder, die zou hier veel actiever en proactief moeten werken, maar helaas zijn ze meer met hun eigen organisatie bezig, gewoon net als de regering een top die totaal onkundig is, het is eigenlijk nog veel erger, de mensen die het eigenlijke werk moeten doen mogen dat van de top niet, met gevolg de echt kundige mensen vertrekken.

[ Voor 6% gewijzigd door MacD007 op 01-10-2023 11:14 ]

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isanneke
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-04 09:23
Intussen reactie van Mujjo over eerdere genoemde klacht dat mijn MUJJO iphone 15 wallet case niet goed paste.

Hoesje is intussen retour gegaan, geen 100% bescherming, omdat het er schuin in zit, waardoor bovenkant scherm boven de beschermingsrand uit steekt.

Leg je iphone op zijn scherm, ligt hij van boven op scherm en beneden op rand case.
Ook zit de iphone 15, niet klemvast in de case.

Ik vind de hoes niet geschikt voor een iphone 15.

Bij Appelhoes stond er overigens niet bij dat case voor 13/14/15 was. Stond alleen iphone 15 bij.

Zag pas bij uitpakken dat het universele case was.

Zoals eerder gezegd op de iphone 14 van mijn zoon past hij perfect en zit ie klemvast

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6c9tMMbSZWNJL8NeZndesR4Pwto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/npJdAT5Ad9hzksv6IA0IaQfd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Isanneke op 01-10-2023 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07 14:33
Ik zie dat op mijn doosje EZfit het typenummer iPhone 6.7 staat. Ik heb m’n iPhone nog niet om te testen, maar kan deze (dus) retour vanwege geen goede vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BobB schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:51:
Ik zie dat op mijn doosje EZfit het typenummer iPhone 6.7 staat. Ik heb m’n iPhone nog niet om te testen, maar kan deze (dus) retour vanwege geen goede vorm?
Ben bang van wel ja…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Euh, wat moet er dan op het doosje staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:15:
[...]

Euh, wat moet er dan op het doosje staan?
15 Pro Max. Dat het echt voor dat model is gemaakt. En niet voor een 6.7 inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Isanneke schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:06:
Intussen reactie van Mujjo over eerdere genoemde klacht dat mijn MUJJO iphone 15 wallet case niet goed paste.

Hoesje is intussen retour gegaan, geen 100% bescherming, omdat het er schuin in zit, waardoor bovenkant scherm boven de beschermingsrand uit steekt.

Leg je iphone op zijn scherm, ligt hij van boven op scherm en beneden op rand case.
Ook zit de iphone 15, niet klemvast in de case.

Ik vind de hoes niet geschikt voor een iphone 15.
Off-topic, dat heb ik nu zelfs met de originele iPhone/Apple case voor een iPhone 13 mini (dat 'rubber'). Die zit aan de bovenrand ook niet meer klemvast waardoor de rand van het scherm gelijk of net hoger uit komt dan de hoes. Dure case was dat.

De spigen die ik heb voor de iPhone 13 mini is fantastisch. Verslijt niet, zeer licht en dun. En textuur op de achterkant voor grip. Helaas geen magsafe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

pdavie2311 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:45:
[...]

Nee wat eerder genoemd was een nummer 6.7p ofzo. Doos heb ik niet bij de hand (dagje dierentuin). Wat foto’s ervan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irkktSSifQtDmklmHVzJq05ODwg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHo6RbqX9rDYQfFD9RNC3kFV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKtN4O4CECkCMb4RqKIzk_ayhq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/INUujkjNOKO3EMmJIqFtidDe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Lr9w4zKjtR2fjRED6g7hv4cRjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/puJVuoEEX8iuiaOlIkqCo7hJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:18:
[...]

15 Pro Max. Dat het echt voor dat model is gemaakt. En niet voor een 6.7 inch scherm.
Nu snap ik waarom de screen protectors niet goed pasten. Ik had er één doosje bij met iPhone 6.7 (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:44
Nitai schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:37:
[...]

Nee wat eerder genoemd was een nummer 6.7p ofzo. Doos heb ik niet bij de hand (dagje dierentuin). Wat foto’s ervan:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit vind ik wel een erg grote rand rondom🤔

Ik heb zelf onderstaande, op de doos staat “14 pro Max en model 2023”.

Er zit een milimeter rondom het scherm “onbeschermd”

Bekijk Belkin ScreenForce TemperedGlass antimicrobiële screenprotector - iPhone 15 Pro Max op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-06 10:03
MacD007 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:04:
Daar is de mening niet helemaal duidelijk.
Er is weinig mening aan. Het feit is dat de Chinese versie van (het op ons lijkende) CE logo staat voor China Export. Groeten van een inkoper emea.
MacD007 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:04:
Ik vind je reactie wel erg grappig, Chinese trol mogelijk.
Mijn hemel, wat een niveau weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

JimmyJoness schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:48:
[...]

Dit vind ik wel een erg grote rand rondom🤔

Ik heb zelf onderstaande, op de doos staat “14 pro Max en model 2023”.

Er zit een milimeter rondom het scherm “onbeschermd”

Bekijk Belkin ScreenForce TemperedGlass antimicrobiële screenprotector - iPhone 15 Pro Max op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Vind het wel meevallen, de foto’s zijn wat vergroot, misschien dat het daarom meer opvalt?
Zo zat hij ook m’n 14 Pro Max en mijn inziens moet het ook wat ruimte hebben zodat het niet tegen m’n case komt. Vindt het wel prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 10:08
darkpluisje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:55:
[...]

Er is weinig mening aan. Het feit is dat de Chinese versie van CE staat voor China Export. Groeten van een inkoper emea.
sorry, het is verre van een Chinese versie van een CE,
“ The China Export Mark means that the product was manufactured in China.
No registration, testing or auditing is required to use it. The mark can be used arbitrarily by Chinese manufacturers. Products bearing the China Export mark vary in quality and have no regulatory requirements.
These products do not confer any risk assessment, safety assessment or quality test.”

De enige reden van China is en was om onder de eu voorwaarden conform ce richtlijnen onderuit te komen, wat dus niet mag. Men probeert dat dus te doen door oa exact het zelfde lettertype als het ce teken te gebruiken. Officieel bestaat het China export teken niet eens.
[...]

Mijn hemel, wat een niveau weer :X

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nitai schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 15:37:
[...]

Vind het wel meevallen, de foto’s zijn wat vergroot, misschien dat het daarom meer opvalt?
Zo zat hij ook m’n 14 Pro Max en mijn inziens moet het ook wat ruimte hebben zodat het niet tegen m’n case komt. Vindt het wel prima zo.
Ziet er prima uit, hoor. Hier ook zo met Spigen EZ-Fit. Zo had ik het bij mijn vorige iPhone 14 Pro ook en ik stoor me er niet aan. Geeft ook de nodige speling voor de case, zodat het niet weggedrukt wordt, er stof onder gaat zitten en er een luchtbel ontstaat.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 15:11
pdavie2311 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:18:
[...]

Er zullen nu nog weinig screen protectors zijn waarop staat iPhone 15 pro max. De aanduiding zal meestal met inches zijn. De reden hiervan is dat fabrikanten de producten al naar Europa verschepen nog voordat de iPhone is aangekondigd. Ze mogen en willen hierbij de naam vaak nog niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:56
Zijn er mensen die al ervaring hebben met de ESR Camera Lens Protector?

Ik zie bij mijn iPhone een soort waas achter de protectors. Alsof er vocht tussen zit of zo. Ik twijfel wat ik er mee moet..

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb zelf maar eens gekozen voor een origineel Apple siliconenhoesje in de kleur Cipres, waar ik voorheen meestal koos voor een transparante case. Maar in dit geval vond ik deze kleur wel mooi combineren met het lichtgroene van mijn iPhone 15. Je ziet weliswaar niet veel van de kleur van de telefoon, maar dat stukje van het camera eiland dat dan nog wel zichtbaar is past wel mooi bij de kleur van de case.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JgV8oVrdPiROyrWdVotMIKh5ZH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6BHBhfRtBpkuLBYvTSFH0uwZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:17
Ik heb eindelijk mijn iPhone 15 Pro Natural Titanium binnen.

Ik wil denk ik gaan met voor de:
Torras Unbreakable Screen Protector
en de
Nudient Thin Case Magsafe Beige

Iemand die deze combinatie al heeft?

Ik ben benieuwd of de screenprtector niet te groot is. Met sommige combinaties case en screenprotector met mijn oude iPhone 13 Pro had ik het geval dat de case de screenprotector ietsjes van het scherm af duwde waardoor er weer luchtbellen zichtbaar werden. Ik ben bang dat dit weer gebeurt met bovenstaande combinatie.

Anders maar gewoon op safe gaan en voor de Torras Magsafe Case - Super Thin Ultra Light kiezen. Een Torras case en Torras Screenprotector zal toch wel samen gaan..

Alleen jammer dat het alleen te koop is via de Torras site zelf te bestellen is. een ander inkoopkanaal heb ik nog niet kunnen vinden, zelfs Amazon niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-01 14:46
jdenijs schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:39:

en de

Ik heb ook de NT Pro icm met de nudient beige, maar deze gaat denk ik retour. Er werd al gewaarschuwd voor mogelijke krassen en de eerste zit er inmiddels op. Ook mijn 13 met nudient eens geckeckt en die heeft ook krassen veroorzaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
Kleine aanvulling: je moet er bij die nudient gewoon voor zorgen dat er geen rommel zoals zandkorrels tussen case en toestel komen. dit gecombineerd met af en toe van case/ caseloos gaan zorgt denk ik voor de krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik kan maar geen, liefst lederen of suède hoes vinden voor mijn 15 Pro Max! Net deze van Decoded binnengekregen en nu al de MagSafe zichtbaar door het leder. Nieuw uit verpakking! Maar weer retour denk ik…

Wiiuuka heb ik ook nog een bestelling staan maar die zeggen niet meer naar NL te willen versturen ivm te grote kosten voor hun. Wat is nu echt een mooie lederen case van goede kwaliteit voor mijn 15 Pro Max? Geen lompe case van Mujo of iets maar ik vind ze nog niet echt…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dw6mozI7VZYi91tS2AKOvoIYFyM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fV1NZt8kJlGVmRfzU5eInF9j.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door pdavie2311 op 02-10-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
pdavie2311 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:04:
Wiiuuka heb ik ook nog een bestelling staan maar die zeggen niet meer naar NL te willen versturen ivm te grote kosten voor hun.
[Afbeelding]
Ik heb deze ook afgelopen donderdag besteld, maar verder geen update meer gekregen.

Ik moet zeggen dat caseless best bevalt, maar wil toch iets hebben liggen voor de 'ruwe' dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Erik11 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:07:
[...]

Ik heb deze ook afgelopen donderdag besteld, maar verder geen update meer gekregen.

Ik moet zeggen dat caseless best bevalt, maar wil toch iets hebben liggen voor de 'ruwe' dagen.
Besteld bij Wiiuka bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
pdavie2311 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:16:
[...]

Besteld bij Wiiuka bedoel je?
Ja, bij Wiiuka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ze reageren nergens meer op! Gelukkig gekozen voor betalen achteraf maar wil wel weten of ik nog iets krijg…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:54
Ik kan maar geen, liefst lederen of suède hoes vinden voor mijn 15 Pro Max! Net deze van Decoded binnengekregen en nu al de MagSafe zichtbaar door het leder. Nieuw uit verpakking! Maar weer retour denk ik…

Wiiuuka heb ik ook nog een bestelling staan maar die zeggen niet meer naar NL te willen versturen ivm te grote kosten voor hun. Wat is nu echt een mooie lederen case van goede kwaliteit voor mijn 15 Pro Max? Geen lompe case van Mujo of iets maar ik vind ze nog niet echt…
[Afbeelding]
https://nomadgoods.com/pr...c-brown-iphone-15-pro-max

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1kivvWJKW0X7oNOMG6YKoSiXvM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iEgaiOhi1WbccrtQ7lysTeu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Uiteindelijk na driehoesjes: Mujjo Leather Case, ESR Clear Case en Spigen Thin Fit Case gekozen voor de originele Apple Silicone Case. Je merkt gewoon dat het perfect past.

De Mujjo was gewoon te bulky, de ESR Clear Case hetzelfde en de Spigen Thin Fit was te glad en beschadigd snel. ook miste Magsafe.

Ik blijf het ongelofelijk jammer vinden dat Apple gezwicht is om van leder af te stappen, want anders was dat zonder gedoe mijn keuze weer geweest.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

THE_BASE schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:03:
Uiteindelijk na driehoesjes: Mujjo Leather Case, ESR Clear Case en Spigen Thin Fit Case gekozen voor de originele Apple Silicone Case. Je merkt gewoon dat het perfect past.

De Mujjo was gewoon te bulky, de ESR Clear Case hetzelfde en de Spigen Thin Fit was te glad en beschadigd snel. ook miste Magsafe.

Ik blijf het ongelofelijk jammer vinden dat Apple gezwicht is om van leder af te stappen, want anders was dat zonder gedoe mijn keuze weer geweest.
Precies! Maar die siliconen zijn stofmagneten en worden snel lelijk op de hoeken/randen dacht ik…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Erik11 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:07:
[...]

Vreemd. Aangezien ik vorige week de skiin more case van Wiiuka heb ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LoQN4TEh3zV_iPYudsmx4oPqPtY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKSjpQxxcgaDOhfCxR26hsCD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGU2n4n6ssJ7eD1b18s5hJfdf5o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HqozmISyI3pS2RR9tXImkgao.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door TheKerremenke op 02-10-2023 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weerdmeester
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-06 17:29

[Afbeelding]
Deze komen nog wel aan:
https://www.amazon.de/sto...72b2c480f314&ref_=ast_bln

https://www.amazon.de/dp/...o2ov_dt_b_product_details

[ Voor 3% gewijzigd door weerdmeester op 02-10-2023 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:16:
[...]

Precies! Maar die siliconen zijn stofmagneten en worden snel lelijk op de hoeken/randen dacht ik…
Ja, ik ben echt allergisch voor stof (letterlijk én figuurlijk), maar beter dan dit kan ik niet vinden. Als 'ie een half jaartje fatsoenlijk blijft ben ik al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Op aanraden van TORRAS heb ik de replacement screen protector gebruikt. Maar of de mal is scheef, of de screen protector te klein. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcOJ3Sdq8IH9A0sjsVk1oshGSso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qWes5Y53CHE8yuiO7o0uvz6s.jpg?f=fotoalbum_large
Als je inzoomt op de foto hierboven, zie je duidelijk dat de helft van het eerste getal in de Duitse datums mist.

De screen protector zit ook niet helemaal juist als je hem met de mal plakt. Hij zit niet netjes onder de luidspreker en de zijkanten kloppen ook niet helemaal. Zie hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvOi-ASf4WXLfTndZG-zo1NOhVc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d95nqJvKiflxEJUKSgMLsewC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik bestelde een nieuw setje Spigens en die zijn wel prima. Hij zit nu helemaal recht. Wel wat kleine stofjes onder de screen protector, maar door hem even omhoog te tillen en er een stickertje onder door te halen is dat nu ook opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:36

Kalkie

NLMP

THE_BASE schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:03:

Wat vind je bulky aan de Mujjo? Ik heb de Leather case voor de Pro en vind 't meevallen. Is de siliconen Apple dan zoveel dunner? Ben benieuwd! Ik kom van een 12 Pro Max dus was sowieso blij dat het wat handzamer aanvoelt :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Kalkie schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:27:
[...]

Wat vind je bulky aan de Mujjo? Ik heb de Leather case voor de Pro en vind 't meevallen. Is de siliconen Apple dan zoveel dunner? Ben benieuwd! Ik kom van een 12 Pro Max dus was sowieso blij dat het wat handzamer aanvoelt :)
Ik denk omdat de siliconen case wat ronder afgerond is en daarnaast echt iets minder dik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:36

Kalkie

NLMP

THE_BASE schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:31:
[...]

Ik denk omdat de siliconen case wat ronder afgerond is en daarnaast echt iets minder dik is.
Ik heb 'm er nog eens van de telefoon afgehaald en hij is inderdaad wel een stuk dikker dan de telefoon. Maar niet meer dan dat mijn Apple leren case was (denk ik). Toch is naked het fijnste/mooiste maar ik durf ik niet aan, dus blijft mijn Mujjo Burgundy er voorlopig op.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Kalkie schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:36:
[...]

Ik heb 'm er nog eens van de telefoon afgehaald en hij is inderdaad wel een stuk dikker dan de telefoon. Maar niet meer dan dat mijn Apple leren case was (denk ik). Toch is naked het fijnste/mooiste maar ik durf ik niet aan, dus blijft mijn Mujjo Burgundy er voorlopig op.
Eens hoor. Nu op de bank weer lekker zonder case. Morgen mag ‘ie zijn tussendoorjasje weer aan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-07 08:59

Saninl

jdenijs schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:39:

en de

Ik ben benieuwd of de screenprtector niet te groot is. Met sommige combinaties case en screenprotector met mijn oude iPhone 13 Pro had ik het geval dat de case de screenprotector ietsjes van het scherm af duwde waardoor er weer luchtbellen zichtbaar werden. Ik ben bang dat dit weer gebeurt met bovenstaande combinatie.

Anders maar gewoon op safe gaan en voor de Torras Magsafe Case - Super Thin Ultra Light kiezen. Een Torras case en Torras Screenprotector zal toch wel samen gaan..

Alleen jammer dat het alleen te koop is via de Torras site zelf te bestellen is. een ander inkoopkanaal heb ik nog niet kunnen vinden, zelfs Amazon niet.
Je zou, net als ik kan, kunnen kiezen voor een Torras combi. Deze zijn prima verkrijgbaar via Amazon.de;

https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Saninl schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:13:
[...]
Je zou, net als ik kan, kunnen kiezen voor een Torras combi. Deze zijn prima verkrijgbaar via Amazon.de;

Maar dan ben je wel een klein deel van je scherm kwijt, zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:20
Dennisweb schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 23:40:
[...]

Maar dan ben je wel een klein deel van je scherm kwijt, zie mijn post hierboven.
Dan toch beter deze bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
Zou dit nog een fraai dun hoesje zijn?

https://silq.store/winkel/silq-dun-iphone-hoesje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Niet online
Ik heb eigenlijk een hekel aan hoesjes, maar ter bescherming "moet"ik er toch een. Nu heb ik altijd de originele apple leren hoesjes gebruikt op mijn vorige iphones. Dat was voor mij het enige hoesje wat goed voelde qua fit, finish en minimalistisch (niet bulky).

Maarja, dus is er niet meer voor de iphone 15 pro. Dus ik ben opzoek gegaan naar (leren) alternatieven. De Muijo en Decoded voelden goed, maar toch net iets te "bulky". Het apple siliconen hoesje voelt voor mij het materiaal onprettig aan, te rubberachtig.

Uiteindelijk toch uit gekomen op de Finewoven case. Goede fit, de minst bulky van alle hoesjes die ik heb geprobeerd. Ja hij is duur en de duurzaamheid is twijfelachtig (al denk ik dat het niet zo slecht is als wordt geroepen), maar voor mij is dit eigenlijk het enige hoesje (net als de apple leren case van voorgaande modellen) die ik kan pruimen.

Ben ik nu de enige hier met een Fine Woven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Nog meer gebruikers van de Apple Clear Case en hoe is je ervaring ermee? Heb m in gebruik en twijfel i.v.m. de knoppen, je moet ze namelijk harder indrukken. Wel vind ik hiermee de kleur (in dit geval NT) goed tot zijn recht komen. Andere optie is de Silicone Clay, maar daarmee stop je de iPhone wel weer weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 03-10-2023 12:52 ]

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blancavena
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-03-2024
MP3-Junky schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:14:
Ik durf door alle kritiek bijna niet te zeggen dat ik groot fan ben van de FineWoven case :X

14” M1 Pro MacBook Pro | iPad Pro 11” 2018 | iPhone 15 Pro Max | Apple Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
qwasd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:43:
[...]

Dan toch beter deze bestellen?
Zeker. Maar die is wel een stuk minder edge-to-edge dan de TORRAS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
MP3-Junky schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:14:

Nee hoor, ik heb hem ook in het blauw en ben er tevreden over. Fijne textuur, knoppen zijn ‘clicky’ en ziet er mooi uit. Ik begrijp de kritiek niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06 18:39
Blancavena schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:31:
[...]

Ik durf door alle kritiek bijna niet te zeggen dat ik groot fan ben van de FineWoven case :X
Hier nog iemand (Evergreen) en ben er heel blij mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik kwam op Amazon de screen protectors van WSKEN tegen. Even contact met ze gehad en ze beloven dat de screen protectors echt passen met de iPhone 15 Pro Max en er geen delen van het scherm wegvallen.

Als ik toch niet tevreden ben, mag ik de tweede screen protector terugsturen en krijg ik m’n geld terug. Ik heb dus het laatste setje besteld. Ik ben wel fan van die zwarte randen op screen protectors, als ze maar op de juiste plek zitten. Als het allemaal klopt, lijkt het net of je geen screen protector hebt. :)

WSKEN Beschermfolie voor iPhone 15 Pro Max, pantserfolie 2,5D Edge 24 graden 10s HD-helder displaybescherming, folie, accessoires, zonder luchtbellen, krasbestendig, 2 stuks https://amzn.eu/d/gHjJhTq

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisweb op 03-10-2023 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Blancavena schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:31:
[...]

Zojuist ook 2 stuks besteld, Taupe en Evergreen. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik heb een ‘Original FineWoven Case’ van ome Ali besteld. Er gaan verhalen dat sommige mensen op Ali sidegigs hebben van originele hoesjes van Apple.

Dat is dus niet zo. Het Apple logo is kleiner, het materiaal voelt absoluut niet fijn aan en we hadden twee man sterk nodig om het hoesje er weer af te krijgen. Daarna was de binnenkant van het hoesje stuk. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmxeDVNqaGgQ-YAz-PMJhU8ajQc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EE95nWQ3rFwU3IKb5BbzKQgG.jpg?f=fotoalbum_large

Rommel, dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:55:
Ik kwam op Amazon de screen protectors van WSKEN tegen. Even contact met ze gehad en ze beloven dat de screen protectors echt passen met de iPhone 15 Pro Max en er geen delen van het scherm wegvallen.

Als ik toch niet tevreden ben, mag ik de tweede screen protector terugsturen en krijg ik m’n geld terug. Ik heb dus het laatste setje besteld. Ik ben wel fan van die zwarte randen op screen protectors, als ze maar op de juiste plek zitten. Als het allemaal klopt, lijkt het net of je geen screen protector hebt. :)

WSKEN Beschermfolie voor iPhone 15 Pro Max, pantserfolie 2,5D Edge 24 graden 10s HD-helder displaybescherming, folie, accessoires, zonder luchtbellen, krasbestendig, 2 stuks https://amzn.eu/d/gHjJhTq
Verzenden niet naar mijn locatie? Nederland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:32:
[...]

Verzenden niet naar mijn locatie? Nederland?
Hey, dat is bijzonder. Ik zie nu dezelfde melding. Dat terwijl ik bij het bestellen wel naar Nederland kon laten verzenden. Benieuwd of de bestelling dan nog doorgaat. Als het naar Duitsland moet, ook geen probleem. Ik moet daar zaterdag toch zijn en heb ook een Packstation daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-07 21:11
Hier toch maar de Nomad Leather gehaald voor de 15 Pro Max. Zeer tevreden mee, wauw wat een premium feeling. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZ-EOhDdoVXyWH-gxDltffSaaME=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MbyQZG2DH7NKtpKGCk8oDOgh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2bGQUYLziy8LYBsoBj3Zzm6lj5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZYyLZgSsJphpyknFquqpT81F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SxeI8zRBJ7Wj8SfHSNkctCDLMog=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Izdjx0oY99wMyb40ch7r1F2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-07 19:40

babybox

Win7

NLjorn schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:33:
Hier toch maar de Nomad Leather gehaald voor de 15 Pro Max. Zeer tevreden mee, wauw wat een premium feeling. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bepaalde reden waarom je niet voor de Horween leather van Nomad bent gegaan? Schijnt beter leer te zijn.
Is appelhoes een oke bedrijf om te bestellen?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-03 06:29
Vond je de nomad niet te bulky met die dikkere bumper achtige rand eromheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-07 11:36

Dawn

..Sworn to the Dark..

Appelhoes is een prima plek @babybox ; meermaals besteld zonder issues.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:54
NLjorn schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:33:
Hier toch maar de Nomad Leather gehaald voor de 15 Pro Max. Zeer tevreden mee, wauw wat een premium feeling. [Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! Lijkt erg veel op mijn horween versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
babybox schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:35:
[...]

Bepaalde reden waarom je niet voor de Horween leather van Nomad bent gegaan? Schijnt beter leer te zijn.
Vanwege de kleur. Vind deze english tan toch wel het mooiste. Ja zeker bestel al jaren bij appelhoes, prima bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
frankegiani schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:36:
Vond je de nomad niet te bulky met die dikkere bumper achtige rand eromheen?
Nee juist niet zorgt voor goede grip en bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Morgen komt de finewoven van Apple binnen en met enig geluk de zending van Wiiuka ook nog deze week. Uit die 2 cases ga ik mijn keuze maken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:16:
Morgen komt de finewoven van Apple binnen en met enig geluk de zending van Wiiuka ook nog deze week. Uit die 2 cases ga ik mijn keuze maken…
Kan niet echt fout gaan. Welke kleur van Wiiuka heb je besteld? De FineWoven vind ik persoonlijk ook helemaal prima. Maar ik vind Wiiuka zeker ook erg goed. De bruine wordt wel snel erg donker. Verder ook goede ervaringen met YMW, maar die hebben nog geen hoesjes voor de 15 Pro Max.

Zelf gebruik ik nu FineWoven. De plastic Roxx ligt in de kast. Ik kan niet wennen aan de 'feel' van dat hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:38:
[...]

Kan niet echt fout gaan. Welke kleur van Wiiuka heb je besteld? De FineWoven vind ik persoonlijk ook helemaal prima. Maar ik vind Wiiuka zeker ook erg goed. De bruine wordt wel snel erg donker. Verder ook goede ervaringen met YMW, maar die hebben nog geen hoesjes voor de 15 Pro Max.

Zelf gebruik ik nu FineWoven. De plastic Roxx ligt in de kast. Ik kan niet wennen aan de 'feel' van dat hoesje.
De zwarte Skin More heb ik besteld. Hou van dat suede gevoel. Van Apple de blauwe FineWoven...
Of ik hou ze gewoon allebei, kan ook! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Wat is volgens jullie de beste kleur van de finewoven? Zat zelf naar de taupe te kijken die op de video’s een stuk donkerder lijkt dan de stock foto’s van apple. Kan ik daarna mooi vergelijken met mijn huidige favoriet: de clay silicone

[ Voor 18% gewijzigd door frankegiani op 03-10-2023 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
frankegiani schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:44:
Wat is volgens jullie de beste kleur van de finewoven? Zat zelf naar de taupe te kijken die op de video’s een stuk donkerder lijkt dan de stock foto’s van apple. Kan ik daarna mooi vergelijken met mijn huidige favoriet: de clay silicone
Vind zelf heleboel mooi. Goede combi met NT vind ik de Silicone Clay en ik denk Taupe en Black als het gaat om de Finewoven. Ook Evergreen ga ik proberen, ben benieuwd. Wordt wel lastig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
frankegiani schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:44:
Ik vind persoonlijk de blauwe erg geslaagd. De kleuren zijn in het echt donkerder dan bij de foto's van Apple. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKAQzG3VDPs-gGSALzHM_fcyQO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0QaogmpPP2Wy1SEZ3y2E8AL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:43:
[...]

De zwarte Skin More heb ik besteld. Hou van dat suede gevoel. Van Apple de blauwe FineWoven...
Of ik hou ze gewoon allebei, kan ook! :+
Ik heb de zwarte toen teruggestuurd. De textuur van dat hoesje is totaal niet te vergelijken met de bruine Skin More.

Ik gok zomaar dat je dan voor FineWoven kiest. ;) Je kunt trouwens de WSKEN wel bestellen via de Amazon app. Even naar Amazon.de surfen en dan ‘Open in app’ aanklikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:47:
[...]

Ik heb de zwarte toen teruggestuurd. De textuur van dat hoesje is totaal niet te vergelijken met de bruine Skin More.

Ik gok zomaar dat je dan voor FineWoven kiest. ;) Je kunt trouwens de WSKEN wel bestellen via de Amazon app. Even naar Amazon.de surfen en dan ‘Open in app’ aanklikken.
Thanx! Ga eens kijken! Maar qua textuur moet dat toch hetzelfde zijn? Heeft toch met kleur niets te maken?
Ik ga vaak voor stealth mode. Zwarte iPhone met zwarte case..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Er zijn volgens mij twee varianten van de skin more: een gewone leer en een vintage variant. De eerste lijkt grover van structuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 13:53
babybox schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:35:
[...]

Verzending en alles gaat prima, de klantenservice (als je die nodig hebt) / eigenaar(?) is uitzonderlijk onbeschoft en bot. Misschien iets om rekening mee te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
frankegiani schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:58:
Er zijn volgens mij twee varianten van de skin more: een gewone leer en een vintage variant. De eerste lijkt grover van structuur.
Yep, @pdavie2311 ik had toen wat ze nu ‘vintage’ noemen. De zwarte was toen echt een beetje vergelijkbaar met de textuur van het zwarte leren hoesje van Apple.

Als ik nu naar de foto’s kijk, lijkt de textuur gelijk, onafhankelijk van de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:47:
[...]

Lukt nog niet hoor om te bestellen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:13:
[...]

Lukt nog niet hoor om te bestellen..
Nee, ik zie het ook net. Alleen de privacy variant kun je nu wel naar Nederland laten verzenden. Opmerkelijk, want ik heb echt de order met normale screen protector erin staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
errox schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:02:
[...]

Verzending en alles gaat prima, de klantenservice (als je die nodig hebt) / eigenaar(?) is uitzonderlijk onbeschoft en bot. Misschien iets om rekening mee te houden..
Nou, dat heb ik gisteren ook ervaren. Artikel via bol.com besteld en geretourneerd. Ligt al zeker 9 dagen bij sorteercentrum van PostNL, dus ik mail daar vriendelijk over. Reactie van Appelhoes:

“Ik ben niet de verzender, dus kan er niets aan doen. Je kunt ook gewoon geduldig afwachten.”

Serieus. Als dit is hoe je met klanten omgaat, was dit de laatste keer. Dag hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
@errox @THE_BASE Ik heb ook al vaker een onbeschofte reactie van Appelhoes gehad. Een paar jaar geleden eens een negatieve review op Trustpilot achtergelaten. Toen een WhatsAppje gekregen dat de review eraf moest of dat er een advocaat een brief aan me zou sturen. Daarna kreeg ik mail van Trustpilot dat mijn review was aangemerkt als valse review en dat er geen aankoop was geweest (was er wel).

Eigenlijk standaard wanneer een webshop graag alleen de positieve reviews over probeert te houden. Het is geen professionele club. En blijkbaar in drie jaar tijd niets geleerd. Waarom zou je nog iets van deze site bestellen als Amazon aan je voeten ligt? Op Amazon.de is het aanbod reuze en vind je ook nog eens lagere prijzen. Amazon.nl heeft wel beduidend minder aanbod en is vaak ook duurder. Dat is dus iets om rekening mee te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 02:14
Iemand ervaring met camera lens protectors?

Heeft het geen invloed op de camerakwaliteit? Ik neem aan dat de lens protectors na verloop van tijd ook bekrast kunnen raken?

En welke van de onderstaande raden jullie aan?

https://amzn.eu/d/iBme7L5
https://amzn.eu/d/50s6bwz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Toevallig ligt mijn (MUJJO) retour aan applehoes (via bol.com) ook al 9 dagen in een sorteercentrum ‘stil’. PostNL is nu een onderzoek gestart.

[ Voor 5% gewijzigd door frankegiani op 04-10-2023 05:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
Y451N schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 00:33:
Iemand ervaring met camera lens protectors?

Heeft het geen invloed op de camerakwaliteit? Ik neem aan dat de lens protectors na verloop van tijd ook bekrast kunnen raken?

En welke van de onderstaande raden jullie aan?

https://amzn.eu/d/iBme7L5
https://amzn.eu/d/50s6bwz
Niet doen, de iPhone camera is al zo goed als onkrasbaar. Heb hem zelf ook gehad, gaat je kwaliteit heel hard van achteruit. En je nacht kwaliteit ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:04
Jaymone schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:51:
Nog meer gebruikers van de Apple Clear Case en hoe is je ervaring ermee? Heb m in gebruik en twijfel i.v.m. de knoppen, je moet ze namelijk harder indrukken. Wel vind ik hiermee de kleur (in dit geval NT) goed tot zijn recht komen. Andere optie is de Silicone Clay, maar daarmee stop je de iPhone wel weer weg.
Hier ook gebruiker van de clear case. Ervaar hetzelfde, knoppen moeten stevig ingedrukt worden, vind de case erg glad en heb daarnaast het gevoel dat hij niet 100% perfect aansluit. Dus bijv bij locken scherm dat er een klein beetje speling onderin de hoes zit. Al met al niet bepaald happy mee en voelt minder dan de clear case op de 14pro van mijn vriendin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:50
De clear case kun je verbeteren door met een mesje de inkepingingen aan de binnenkant iets dieper te maken bij de knoppen.
Daarna gaan ze perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
frankegiani schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 05:02:
Toevallig ligt mijn (MUJJO) retour aan applehoes (via bol.com) ook al 9 dagen in een sorteercentrum ‘stil’. PostNL is nu een onderzoek gestart.
Ik heb ook nog een ander pakketje wat stil ligt. Dus ik denk dat het chaos is bij PostNL. Wat geen nieuws is, maar lijkt nu toch echt een bende te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Dennisweb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 00:31:
@errox @THE_BASE Ik heb ook al vaker een onbeschofte reactie van Appelhoes gehad. Een paar jaar geleden eens een negatieve review op Trustpilot achtergelaten. Toen een WhatsAppje gekregen dat de review eraf moest of dat er een advocaat een brief aan me zou sturen. Daarna kreeg ik mail van Trustpilot dat mijn review was aangemerkt als valse review en dat er geen aankoop was geweest (was er wel).

Eigenlijk standaard wanneer een webshop graag alleen de positieve reviews over probeert te houden. Het is geen professionele club. En blijkbaar in drie jaar tijd niets geleerd. Waarom zou je nog iets van deze site bestellen als Amazon aan je voeten ligt? Op Amazon.de is het aanbod reuze en vind je ook nog eens lagere prijzen. Amazon.nl heeft wel beduidend minder aanbod en is vaak ook duurder. Dat is dus iets om rekening mee te houden. :)
Iets besteld via Bol bij appelhoes, was goedkoper dan rechtstreeks bij hun plus je doet zaken met Bol

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:16
Dennisweb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 00:31:

Dit. Appelhoes, bestel er alsjeblieft niet. Wat een k*tbedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-06 19:51
DCNY schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:41:
[...]

Dit. Appelhoes, bestel er alsjeblieft niet. Wat een k*tbedrijf.
Jullie zijn allemaal erg negatief over Appelhoes, heel eerlijk misschien ben ik dan ook een simpele klant maar hier al vaker wat besteld. Snel in huis en vaak lagere prijzen t.o.v. concurrenten. Alleen maar goede ervaringen. Als ze inderdaad reviews verwijderen is dat echter wel ontzettend fout... Klinkt als een trieste boel. Maar ik oordeel niet hierover sinds mijn ervaringen goed zijn tot dusver.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:16
HetisRick schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:47:
[...]

Jullie zijn allemaal erg negatief over Appelhoes, heel eerlijk misschien ben ik dan ook een simpele klant maar hier al vaker wat besteld. Snel in huis en vaak lagere prijzen t.o.v. concurrenten. Alleen maar goede ervaringen. Als ze inderdaad reviews verwijderen is dat echter wel ontzettend fout... Klinkt als een trieste boel. Maar ik oordeel niet hierover sinds mijn ervaringen goed zijn tot dusver.
Wil je wat vermaak: zoek dan op Trustpilot op Appelhoes, selecteer de 1&2 sterren reviews en lees de reacties van de eigenaar _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-06 19:51
DCNY schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:51:
[...]

Wil je wat vermaak: zoek dan op Trustpilot op Appelhoes, selecteer de 1&2 sterren reviews en lees de reacties van de eigenaar _O-
Onderweg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Kwam ze gisteren toevallig ook tegen. Wat laat die man/vrouw zich kennen zeg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:56
[...]

Wauw, wat een reacties zeg.. Niemand heeft een boodschap aan wat Appelhoes van de zaak vindt.

De beste manier is om het netjes af te handelen ook al weet je dat de klant fout zit. Nu zie je al weer dat wij het er over hebben (in negatieve zin). :X

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 20:44
[...]

Klinkt als een aardige kerel :')
Wat een reacties en wat een reviews ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
Ik houd m'n hart vast voor de retour van mn nudient case :D
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste