Ik ben van plan om met het vakantiegeld dat er aan komt over te stappen op een iPhone 15 Pro. Sowieso al super spannend (voor mij althans als Android gebruiker), maar ik wil ditmaal het toestel toch ook goed gaan beschermen en heb daarom de volgende accessoires op het oog:
- Set van 2 Spigen (clear) screenprotectors inclusief montage hulpstuk
- MagSafe houder voor in de auto (voor nu even niet zo heel belangrijk) die ook laden kan
Ik zit echter te twijfelen over welk hoesje te nemen, het liefste zou ik een MagSafe hoesje nemen, omdat ik dan zeker ben dat het laden vanuit de auto ook werkt. Momenteel heb ik de volgende hoesjes op mijn lijstje staan om in de gaten te houden:
-
Spigen Core Armor MagFit
-
iDeal of Sweden Silicone Case MagSafe
-
Spigen Thin Fit Case
Het valt mij op dat bij veel hoesjes die MagSafe hebben, de ring en streep zichtbaar zijn. Nu kan het aan mij liggen, maar bij mij valt dat niet in de smaak. Wat ook niet bij mij in de smaak valt, zijn de strepen en patronen op een dergelijk hoesje. Bij voorkeur heb ik dus een vlak hoesje, zonder patronen erop, maar dus ook de cirkel e.d. niet voor de MagSafe. Gewoon plain and simple: vlak, effen en een egale kleur. Als dat een matte kleur is, is dat wat mij betreft ook prima, het hoeft voor mij niet te glanzen.
De Spigen Core Armor heeft dan wel een patroon er in zitten en de cirkel, maar valt op zich niet zo heel veel op. Dus als deze de beste optie is, ook omdat deze niet gigantisch geprijst is, kan dan zeg maar net door de beugel (ik zal immers dan concessies moeten doen omdat ik blijkbaar een enorme wensenlijst heb...

)
Echter, de Spigen Thin Fit Case heeft op zich deze dingen, maar heeft gaen MagSafe. Wel is deze dan weer dun (het voegt geloof ik "maar" 1,7mm aan dikte toe. Echter weet ik niet of het laden via MagSafe dan naar behoren werkt. Dat de magneet in de telefoon zelf en de houder (die ook MagSafe heeft trouwens) sterk genoeg zullen zijn twijfel ik niet echt aan, maar wil natuurlijk wel dat het dan in de auto nog wel laden kan. Zodat ik met een gerust hart kan navigeren wanneer nodig.
De iDeal of Sweden tikt dus tot nu toe alles af, maar ben benieuwd of ik alternatieven over het hoofd zie.
Een budget heb ik niet echt vastgesteld, ik wil vooral de beste bang voor redelijke bucks hebben, die zoveel alsmogelijk (liefst alle) wensen aftikt.

Mocht ik nog opties over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
EDIT:
Ik kan natuurlijk eventueel ook
het hoesje van Apple zelf nemen, maar die is wel weer een 20 euro duurder dan zelfs het hoesje van iDeal of Sweden.
[
Voor 25% gewijzigd door
CH4OS op 28-04-2024 17:57
]