[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

RicoK schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:37:
[...]

Nu pas gelegenheid.... ;)

Inderdaad die zoals @SirLct aangeeft is de minimalistische standaard die ik bedoel.

[Afbeelding]

Tweakers zelf liet deze ook zien: nieuws: IOS 17 krijgt Stand By-functie om iPhone als nachtklok te gebruiken

Omdat Apple deze showt ging en ga ik er van uit, dat deze ook van/bij Apple te verkrijgen zou zijn, maar dat is dus niet geval. Althans sowieso niet Apple NL.

[...]

Die lijkt er wel héél erg veel op!

Edit: correctie. Wél bij Apple NL verkrijgbaar. Ik heb me schijnbaar verkeken op de verticale stand 8)7 |:(
en @PrimusIP

Zelf heb ik deze, kun je je magsafe oplader in zetten, stevig en stabiel, erg blij mee voor 17 euro (wel je eigen magsafe oplader in klikken).
https://www.amazon.nl/-/e...Adjustable/dp/B08XXCG6KS/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-05 17:57

sn0ww

Goet is niet goed.

MooDyBLueS schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:37:
Heb het topic al even doorgespit maar niet direct iets gevonden. Iemand een tip voor het volgende?

Ik heb een iPhone 15 Pro en had er een zeer dunne case omheen, valbestendigheid boeit me helemaal niks, wel krasbestendigheid, daar doe ik het voor. En de eisen die ik heb zijn:
- geen raised lip aan de voorkant, de screenprotector moet het hoogste deel zijn
- dun én licht, ik heb een hoesje bij Amazon besteld van 24g en dat voelde veel te zwaar
- passend bij Natural Titanium als kleur, dus niet compleet zwart, maar ook niet volledig transparant, liefst ietwat smokey/melkglas look
- knoppen in het hoesje voor het goede gevoel
- geen bescherming tussen de cameralenzen, vind ik lelijk

Ik had eerst deze besteld maar die is retour. Er zitten geen knoppen in het hoesje maar uitsparingen en die zaten ook nog eens ietwat scheef en doordat de iPhone knoppen al niet hoog liggen is het indrukken erg moeilijk.

Daarna deze besteld onder de belofte "thin fit", maar wat er thin fit aan is weet ik niet, want dit is gewoon een dertien-in-een-dozijn dikte van een hoesje en deze voelde met 24g dus veel te zwaar als geheel. En ik merkte ook weer waarom ik een raised lip zo intens haat. :P

Anyway, ik had een hoesje zoals de eerste superdunne, 7g, maar die heb ik in het buitenland random ergens gekocht en weet dus niet welk merk het is, maar je raad het al... na een paar keer vallen is het hoesje kapot. Dus zoek ik wat nieuws.

Heeft iemand een goede tip? Eigenlijk zoals de JETech die ik linkte (eerste) maar dan mét knoppen in het hoesje en zonder de bescherming rondom de cameralenzen.
https://silq.store/

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:08
Hallo, ben aan het twijfelen om de siliconen case van apple te nemen in de kleur klei. Heb deze nu in het zwart maar langs de hoeken beneden gaat de rubber er wat af..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:08
Jovinho99 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:07:
Hallo, ben aan het twijfelen om de siliconen case van apple te nemen in de kleur klei. Heb deze nu in het zwart maar langs de hoeken beneden gaat de rubber er wat af..
Die zijn niet meer wat ze zijn geweest, heb al 4 nieuwe gekocht voor mijn vrouw (apple silicon cases ip14) en heb het opgegeven.

Drama. Spigen all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 14:32

Grin

Ride si sapis.

Deze idd, na jaren gebruik van de Apple Silicon case (sinds de iPhone 12 Pro) ben ik sinds vorige week overgestapt op de Silq case. Helemaal tevreden over. Hij zal minder goed beschermen dan de case van Apple maar dat neem ik op de koop toe.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Weet iemand of deze Spigen screen protectors afgeronde randen hebben?
https://www.amazon.nl/Spi...nstallatie/dp/B0C9RWRD7Y/

Volgens noemden ze die vroeger weleens 3D curved ofzo, ik heb nu namelijk een screen protector gekocht die kaarsrecht en daardoor vlijmscherp is en die gaat dus zsm de prullenbak in, maar ik wil wel eerst iets anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 21:21
Ik heb sinds 3 maanden de 15 pro max en heb bij de Apple Store ook een screenprotector gekocht maar na een maand of 2 zie ik de linker bovenhoek al wat stof of een bubbeltje eronder zitten. Dit had ik trouwens ook met de iPhone 13 en de SE2020. Dit irriteert me mateloos. Nog meer mensen last van? Een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Net de klei case voor IP15 pro max gaan halen voor de NT. Had de zwarte er voor, is wel donkerder in het echt maar damn, wat een match!😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Jovinho99 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:58:
Net de klei case voor IP15 pro max gaan halen voor de NT. Had de zwarte er voor, is wel donkerder in het echt maar damn, wat een match!😍
Wat is een klei case?? Heb je een linkje?

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
the-body schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:24:
[...]

Wat is een klei case?? Heb je een linkje?
Is gewoon de kleur klei.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7q98bigewspNbKjCPX94X2GIjjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nwTKbmQicZmYKrf410bJ6EUS.jpg?f=fotoalbum_large

• sderooij
is dat die finewoven case van apple zelf?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

@sderooij lijkt me de siliconen case van Apple

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:55
Ja, want de kleur beige heet bij siliconen 'klei', en bij de finewoven 'taupe'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 16:50
Dawn schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:14:
[...]

Ik heb zelf deze van Spigen erop zitten: https://www.spigen.com/co...er?variant=41717015052335

wat even prutsen met stofjes, de rest van het process spreekt helemaal voor zich. de houder zorgt ervoor dat de screenprotector er altijd recht op zit.
Tip om stofdeeltjes onder de protector makkelijk te voorkomen: plak hem op je scherm in je badkamer vlak na het douchen. Door het vocht in de lucht slaan alle stofdeeltjes daar tijdelijk neer, zodat je in een stofarme omgeving zonder problemen met luchtbellen door stofdeeltjes kan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:03
Welke fysieke/stenen retail winkel (anders dan Mediamarkt en Coolblue) in Rotterdam is aan te bevelen om direct een kwalitatief hoge screen protector en hoesje/case aan te schaffen van de merken die hier regelmatig voorbij komen, voor een Apple iPhone 15 Pro Max ?

Dank

[ Voor 21% gewijzigd door nl_umpire op 10-03-2024 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 13:37
@nl_umpire Dit is geen antwoord op je vraag, maar waarom? Als je nu bijvoorbeeld via Amazon bestelt, heb je in theorie morgen je accessoires binnen.

Meedenkend: heeft Rotterdam geen Amac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
RicoK schreef op zondag 10 maart 2024 @ 12:21:
@nl_umpire Dit is geen antwoord op je vraag, maar waarom? Als je nu bijvoorbeeld via Amazon bestelt, heb je in theorie morgen je accessoires binnen.

Meedenkend: heeft Rotterdam geen Amac?
Dank. Ik had het het liefst ook wat anders getimed, en daarmee ook andere kanalen bewandeld, maar het komt nu zo even uit, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 13:37
@nl_umpire Ik zie dat Amac twee vestigingen heeft in Rotterdam. Succes.

Edit: niet dat ik nu zo’n fan ben van Amac, maar je zou hier wel moeten kunnen slagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5S1tID5LGc05G9KQ6YoKnxOxF8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hWzB8XVOW5vbSJBe24wlkX2L.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door RicoK op 10-03-2024 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
RicoK schreef op zondag 10 maart 2024 @ 12:50:
@nl_umpire Ik zie dat Amac twee vestigingen heeft in Rotterdam. Succes.

Edit: niet dat ik nu zo’n fan ben van Amac, maar je zou hier wel moeten kunnen slagen.
Thanks. Gelukkig anders kunnen oplossen tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:05
Edit, nvt

[ Voor 108% gewijzigd door M.C. op 11-03-2024 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben van plan om met het vakantiegeld dat er aan komt over te stappen op een iPhone 15 Pro. Sowieso al super spannend (voor mij althans als Android gebruiker), maar ik wil ditmaal het toestel toch ook goed gaan beschermen en heb daarom de volgende accessoires op het oog:

- Set van 2 Spigen (clear) screenprotectors inclusief montage hulpstuk
- MagSafe houder voor in de auto (voor nu even niet zo heel belangrijk) die ook laden kan

Ik zit echter te twijfelen over welk hoesje te nemen, het liefste zou ik een MagSafe hoesje nemen, omdat ik dan zeker ben dat het laden vanuit de auto ook werkt. Momenteel heb ik de volgende hoesjes op mijn lijstje staan om in de gaten te houden:

- Spigen Core Armor MagFit
- iDeal of Sweden Silicone Case MagSafe
- Spigen Thin Fit Case

Het valt mij op dat bij veel hoesjes die MagSafe hebben, de ring en streep zichtbaar zijn. Nu kan het aan mij liggen, maar bij mij valt dat niet in de smaak. Wat ook niet bij mij in de smaak valt, zijn de strepen en patronen op een dergelijk hoesje. Bij voorkeur heb ik dus een vlak hoesje, zonder patronen erop, maar dus ook de cirkel e.d. niet voor de MagSafe. Gewoon plain and simple: vlak, effen en een egale kleur. Als dat een matte kleur is, is dat wat mij betreft ook prima, het hoeft voor mij niet te glanzen.

De Spigen Core Armor heeft dan wel een patroon er in zitten en de cirkel, maar valt op zich niet zo heel veel op. Dus als deze de beste optie is, ook omdat deze niet gigantisch geprijst is, kan dan zeg maar net door de beugel (ik zal immers dan concessies moeten doen omdat ik blijkbaar een enorme wensenlijst heb... :+)

Echter, de Spigen Thin Fit Case heeft op zich deze dingen, maar heeft gaen MagSafe. Wel is deze dan weer dun (het voegt geloof ik "maar" 1,7mm aan dikte toe. Echter weet ik niet of het laden via MagSafe dan naar behoren werkt. Dat de magneet in de telefoon zelf en de houder (die ook MagSafe heeft trouwens) sterk genoeg zullen zijn twijfel ik niet echt aan, maar wil natuurlijk wel dat het dan in de auto nog wel laden kan. Zodat ik met een gerust hart kan navigeren wanneer nodig. :)

De iDeal of Sweden tikt dus tot nu toe alles af, maar ben benieuwd of ik alternatieven over het hoofd zie.

Een budget heb ik niet echt vastgesteld, ik wil vooral de beste bang voor redelijke bucks hebben, die zoveel alsmogelijk (liefst alle) wensen aftikt. :) Mocht ik nog opties over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! :Y

EDIT:
Ik kan natuurlijk eventueel ook het hoesje van Apple zelf nemen, maar die is wel weer een 20 euro duurder dan zelfs het hoesje van iDeal of Sweden.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 28-04-2024 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 532727

nl_umpire schreef op zondag 10 maart 2024 @ 09:39:
Welke fysieke/stenen retail winkel (anders dan Mediamarkt en Coolblue) in Rotterdam is aan te bevelen om direct een kwalitatief hoge screen protector en hoesje/case aan te schaffen van de merken die hier regelmatig voorbij komen, voor een Apple iPhone 15 Pro Max ?

Dank
Voor een screenprotector kan je voor €6 euro bij de TkMaxx slagen. Doet niet onder voor een screenprotector die je koopt bij de Amac.
Heb deze zelf ook op m’n iPhone 15 Pro zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:45
Mijn finewoven hoesje voor de iPhone 15 Pro zag er steeds slechter uit. Nu begon ook al de rand rondom en onderaan bij de laadpoort een plastic laagje los te laten.

Net Apple Support gebeld. Productie van Finewoven ligt inderdaad sinds twee weken stop. Ik mocht gratis een nieuwe hoesje uitzoeken en hoef het oude niet terug te sturen. Kostte me 35 min maar ben super vriendelijk en goed geholpen.

Ben nu maar voor een siliconen hoesje gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Alpha89 schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:58:
Mijn finewoven hoesje voor de iPhone 15 Pro zag er steeds slechter uit. Nu begon ook al de rand rondom en onderaan bij de laadpoort een plastic laagje los te laten.

Net Apple Support gebeld. Productie van Finewoven ligt inderdaad sinds twee weken stop. Ik mocht gratis een nieuwe hoesje uitzoeken en hoef het oude niet terug te sturen. Kostte me 35 min maar ben super vriendelijk en goed geholpen.

hoe lang heb je het hoesje gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:45
sderooij schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:22:
[...]

hoe lang heb je het hoesje gehad?
Sinds 14 september. Was een weekjes eerder aangekomen dan de iPhone zelf.

[ Voor 52% gewijzigd door Alpha89 op 30-04-2024 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westmania
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 13:02
Gebruikt iemand van jullie clearplex als bescherming voor je scherm? https://thephonelab.nl/clearplex-de-bescherming-voor-jouw-smartphone-en-tablet/

Of adviseer je liever: https://www.amazon.nl/-/en/dp/B0C9RWRD7Y

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:53

RnB

Vandaag een nieuwe iPhone ontvangen onder Express Replacement, omdat mijn iPhone uit mijn zak is gevallen tijdens een potje voetbal met de kleine....

Op basis van info uit dit topic een setje JETech Screen Protectors besteld, better safe than sorry. Redelijk blij ermee, ook omdat ik zonder problemen de protector heb kunnen plakken. Echter stoor ik mij toch aan het feit dat ie niet tot de randen dekt, zoals ieder andere protector volgens mij.

Heeft er iemand toch een volledig dekkende protector kunnen vinden voor zijn of haar iPhone 15 Pro Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

Als ik in dit topic op armband zoek krijg ik 0 hits... Ik ben op zoek naar een goede armband voor mijn iPhone 15 Pro 6,1" voor mijn bovenarm tijdens het sporten. Op Amazon zie ik wel wat, maar ik wil wel een beetje comfortabel, ook met zweten. Heeft iemand ervaring met een goede band?

[ Voor 7% gewijzigd door the-body op 09-05-2024 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44

Flipm0de

geen

Trivola schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:56:
[...]

Voor de iPhone 15 Pro heb ik de Mous Limitless 5.0 en Nomad Modern Leather Case (Horween) aangeschaft.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De Mous case is en voelt vrij bulky aan, maar ook zeer stevig. Deze is iets zwaarder dan de Nomad case ook.
De Nomad case ruikt fantastisch en ziet er heel luxe uit, een aanrader. Ongetwijfeld ook redelijk stevig, maar vooral slanker en het leer is prachtig.

Hiervoor had ik een Bull Strap case en Nudient Slim case (iPhone 12 Pro). De Bull Strap case is mooi, maar erg kwetsbaar. En patina is leuk, maar niet als alles na 1,5-2 jaar begint te scheuren. De Nudient Slim case is een aanrader, extreem dun en ziet er strak uit.
Voor mijn gebruik waren beiden niet handig, de Nudient case biedt weinig berscherming.

Vanaf nu (levering eigenlijk) gaat de Mous case erop voor de momenten dat de iPhone goed beschermt moet zijn (sport/water/tuinieren/strand/hiking), de Nomad case in de meeste 'normale' gevallen buiten de deur en ik overweeg ook de iPhone zonder case te gaan gebruiken wanneer het kan.
Om de dag een 'andere' iPhone :+ .
de groene mous, wat voor achterkant is dat? Is dat een beetje glad? Zie er op de site ook niets over staan.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:38
RnB schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 17:35:
Vandaag een nieuwe iPhone ontvangen onder Express Replacement, omdat mijn iPhone uit mijn zak is gevallen tijdens een potje voetbal met de kleine....

Op basis van info uit dit topic een setje JETech Screen Protectors besteld, better safe than sorry. Redelijk blij ermee, ook omdat ik zonder problemen de protector heb kunnen plakken. Echter stoor ik mij toch aan het feit dat ie niet tot de randen dekt, zoals ieder andere protector volgens mij.

Heeft er iemand toch een volledig dekkende protector kunnen vinden voor zijn of haar iPhone 15 Pro Max?
Spigen

https://www.amazon.nl/Spi...tector%2Caps%2C131&sr=8-5

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Gebruikt iemand een skin/decall op de achterkant (dus niet een hoesje). Ik wel best de iPhone zonder hoesje gebruiken, ik heb ook geen problemen met gebruikssporen op de achterkant (krasjes), of 'putjes' op de bumper indien die er zouden komen.

Maar telkens als ik de iPhone 'naked' wil gebruiken, vind ik het veel te glad. Gebruikssporen zijn ok, maar als hij uit je handen flikkert, is dat toch van een heel andere orde en dan is dat gewoon jammer. Dan heb je gegarandeerd schermbreuk of backplate breuk te pakken. Apple Care + voor iPhone is hier niet beschikbaar (en ben ik ook te laat voor trouwens, aankoop >2 maand).

Een 'antislip' skin enkel voor de achterkant lijkt me dus een oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Amos_x schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:37:
Gebruikt iemand een skin/decall op de achterkant (dus niet een hoesje). Ik wel best de iPhone zonder hoesje gebruiken, ik heb ook geen problemen met gebruikssporen op de achterkant (krasjes), of 'putjes' op de bumper indien die er zouden komen.

Maar telkens als ik de iPhone 'naked' wil gebruiken, vind ik het veel te glad. Gebruikssporen zijn ok, maar als hij uit je handen flikkert, is dat toch van een heel andere orde en dan is dat gewoon jammer. Dan heb je gegarandeerd schermbreuk of backplate breuk te pakken. Apple Care + voor iPhone is hier niet beschikbaar (en ben ik ook te laat voor trouwens, aankoop >2 maand).

Een 'antislip' skin enkel voor de achterkant lijkt me dus een oplossing.
Ik had een skin van https://qskinz.com/pages/iphone-skins op mijn Iphone 13. Heel tevreden. Ik heb daarom ook een skin voor de Iphone 15 Pro gekocht, maar daar ben ik minder tevreden over. Niet zozeer de skin zelf, maar doordat de achterkant van de Pro geruwd is en de 15 Pro een beetje meer afgerond dan de vorige Iphones, plakt de skin minder goed, en begon na een paar weken al een beetje los te laten aan de rand. Bij een gewone 15 zal het wel beter gaan, omdat die ook een spiegelgladde achterkant heeft.
Ik gebruikte overigens niet de meegeleverde skin voor de zijkant. Het ging mij vooral om de betere grip aan de achterkant.
Ik heb de skin verwijderd en (goedkoop) bij amazon een Apple Finewoven hoesje gekocht, en die houdt het (in tegenstelling tot mijn verwachting en de horrorverhalen over Finewoven) al twee maanden prima. Misschien is het een Chinese rip-off, en is ie daarom beter dan het origineel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Of-Aaargh schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:42:
[...]

Ik had een skin van https://qskinz.com/pages/iphone-skins op mijn Iphone 13. Heel tevreden. Ik heb daarom ook een skin voor de Iphone 15 Pro gekocht, maar daar ben ik minder tevreden over. Niet zozeer de skin zelf, maar doordat de achterkant van de Pro geruwd is en de 15 Pro een beetje meer afgerond dan de vorige Iphones, plakt de skin minder goed, en begon na een paar weken al een beetje los te laten aan de rand. Bij een gewone 15 zal het wel beter gaan, omdat die ook een spiegelgladde achterkant heeft.
Ik gebruikte overigens niet de meegeleverde skin voor de zijkant. Het ging mij vooral om de betere grip aan de achterkant.
Ik heb de skin verwijderd en (goedkoop) bij amazon een Apple Finewoven hoesje gekocht, en die houdt het (in tegenstelling tot mijn verwachting en de horrorverhalen over Finewoven) al twee maanden prima. Misschien is het een Chinese rip-off, en is ie daarom beter dan het origineel :+
Bedankt. Ik zal even kijken.

De 15 is toch ook ietwat frosted tegenwoordig. Dus min of meer hetzelfde. Maar ik vind het inderdaad te glad, veel te slipperig. Ik heb geen apple watch (totaal geen interesse) dus neem vaak de iPhone in de hand. Maar als 'ie uit m'n handen glipt en op de stoep/van een trap klettert, zal het gewoon compleet stuk zijn.

Het gaat mij ook enkel om verbeterede grip.

Ik heb de originele finewoven. Fijn gevoel in de hand (beter dan silicone en leather alvast). Maar begin toch ook al te 'pellen' rond de usb poort. Slijtage van de hoes zelf maak ik me verder niet druk om. Ik heb ook nog een Spigen Liquid Air uit de 'minimalist' serie liggen die er zo om kan (had ik voor m'n vorige iPhones ook altijd. Erg fan van spigen, zeer dun, licht, en fijn getextured aan de achterkant). Maar wel geen magsafe in de case (wat 'm meteen zwaarder maakt uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:53
Wie heeft deze Spigen Enzo Aramid MagFit Case of eventueel bij een andere iPhone gehad? En wat vinden jullie hiervan? Deze is een stuk goedkoper bij Amazon te koop dan hier in Nederland.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9FBXeYR98yU3cV8FdehvhzBi9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9glW7BG8oBdT7sslEqfzGNO9.jpg?f=fotoalbum_large

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
pinokkia schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:29:
Wie heeft deze Spigen Enzo Aramid MagFit Case of eventueel bij een andere iPhone gehad? En wat vinden jullie hiervan? Deze is een stuk goedkoper bij Amazon te koop dan hier in Nederland.

[Afbeelding]
Die heb een maandje gehad, daarna vervangen door de frosted spigen case; https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1

De aramid gleed te veel over het bureau, vond ik niet prettig. Op zich goede case, de knopjes die zaten nogal los vond ik wel, dat kan rammelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinokkia
sderooij schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 17:41:
[...]

Die heb een maandje gehad, daarna vervangen door de frosted spigen case; https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1

De aramid gleed te veel over het bureau, vond ik niet prettig. Op zich goede case, de knopjes die zaten nogal los vond ik wel, dat kan rammelen.
Nou heb ik in het verleden wel vaker gladde hoesjes gehad. Heb op zich geen problemen mee om een glad hoesje te hebben. Maar super bedankt voor de reactie op mijn vraag.

Het liefst had ik PITAKA ultradunne magnetische behuizing voor iPhone 15 Pro Max Aramidevezel beschermhoes met 3D-textuur voelt krasbestendig [MagEZ Case 4] Over de horizon gekocht. Maar deze kost €79,99

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LfFCyns_wfo7MwRyJApR9fAqNGA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xa8EfiRVcyv73MZa0Pir1exr.jpg?f=fotoalbum_large

Trouwens wat ik vreemd vind is dat de iPhone 14 Pro zelfs duurder is bij hetzelfde abonnement en toestelbundel dan de iPhone 15 pro Max

[ Voor 36% gewijzigd door pinokkia op 23-05-2024 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Na de Apple en YMW leather case nu een Silq in gebruik. Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant fijn dat er maar een dunne rand om zit, maar vind ‘m toch echt te glad uiteindelijk. Tot nu toe vond ik de Apple leather case het fijnste, maar voor dat bedrag ontstond er echt veel te snel slijtage. Weer eens rustig op zoek naar een volgende dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:02

JB

Cédric roelt!

Hmm ik wil een Sena sleeve! Kan niets vinden wat hetzelfde is :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:59
Sinds launch van de 15 pro max heb ik deze case van Mujjo.
Niet geheel tevreden over, aged bijvoorbeeld totaal niet mooi. Zit te twijfelen om een Bullstrap te kopen, maar die hebben een open onderkant. Inmiddels hebben die ook nieuwe cases met een gesloten onderkant, maar nog niet in de gewenste kleur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGrJdPknLgf5MNtK72bBw9YzXW4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/608TCa0Vrpd5WRNaTKa9XMjV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:00

Steeffoon

Smartphone-nerd

shadowkid053 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 14:24:
Sinds launch van de 15 pro max heb ik deze case van Mujjo.
Niet geheel tevreden over, aged bijvoorbeeld totaal niet mooi. Zit te twijfelen om een Bullstrap te kopen, maar die hebben een open onderkant. Inmiddels hebben die ook nieuwe cases met een gesloten onderkant, maar nog niet in de gewenste kleur.

[Afbeelding]
Eentje van Nomad niets? Heb ik voor de 15 Pro Max, bevalt goed, en heeft een gesloten onderkant.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
Steeffoon schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:04:
[...]

Eentje van Nomad niets? Heb ik voor de 15 Pro Max, bevalt goed, en heeft een gesloten onderkant.
Bedankt voor de tip, scheelt me ook weer een hele zoektocht :) Ziet er goed uit dus dit gaat ook mijn volgende worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Southern Sun schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 16:34:
[...]

Bedankt voor de tip, scheelt me ook weer een hele zoektocht :) Ziet er goed uit dus dit gaat ook mijn volgende worden.
Was voor mij ook een hele zoektocht, maar uiteindelijk bij deze terecht gekomen. Eventueel is er op Reddit nog wel het een en ander aan foto's te vinden, vna hoe deze er na een tijdje uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Niet online

the-body

the-body schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 15:17:
Als ik in dit topic op armband zoek krijg ik 0 hits... Ik ben op zoek naar een goede armband voor mijn iPhone 15 Pro 6,1" voor mijn bovenarm tijdens het sporten. Op Amazon zie ik wel wat, maar ik wil wel een beetje comfortabel, ook met zweten. Heeft iemand ervaring met een goede band?
Nou, die dingen zijn hier niet populair >:) . Ik heb hem maar gekocht, prima ding, magneet is echt zo krachtig dat je foon nooit zal vallen. En heel prettig dat je gewoon even snel je telefoon kan pakken om er op te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9l2t4qvvCHDJ74e3XXGeP_ZiVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A0JdQTLZvtot0BuC9Ptev3RP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Steeffoon schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:04:
[...]

Wat denk je van het schermrandje? Het lijkt er bijna niet te zijn (helemaal niet als er nog een screenprotector op zit). Dit is m’n twijfel om toch voor de Mous te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Flipm0de schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 08:30:
[...]

Wat denk je van het schermrandje? Het lijkt er bijna niet te zijn (helemaal niet als er nog een screenprotector op zit). Dit is m’n twijfel om toch voor de Mous te gaan.
Ik heb de Spigen glazen screenprotector, hiermee is de schermrand minimaal. Zonder screenprotector, is er best nog wel een schermrand.

Misschien heb je iets aan de foto die ik eerder deelde;
Steeffoon in "[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:53:
Hmm ik wil een Sena sleeve! Kan niets vinden wat hetzelfde is :(
Die zoektocht loopt op zijn einde zo lijkt. Geen enkele sleeve/pouch die hetzelfde (naar binnen) is gestikt zoals Sena dit deed.

Heeft iemand een Nomad Magnetic Leather Back :?

Wellicht is dat een compromis omdat deze er makkelijk af kan...;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ReCg0A6pG-4FT4jcYjnfsWmBY0E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HnsKAWIst928npOJnUuleawX.png?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SFhBxM_KGFd6a87WEoJhvja8tQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/euHBhsJpxPvulcNlVze2aYjJ.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 15:22
JB schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 00:10:
[...]

Die zoektocht loopt op zijn einde zo lijkt. Geen enkele sleeve/pouch die hetzelfde (naar binnen) is gestikt zoals Sena dit deed.

Heeft iemand een Nomad Magnetic Leather Back :?

Wellicht is dat een compromis omdat deze er makkelijk af kan...;

[Afbeelding] [Afbeelding]
Krijg bij dit het gevoel van ik wil wel maar kan niet....

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Alpha89 schreef op maandag 29 april 2024 @ 15:58:

Over die siliconen hoesjes worden ook veel problemen gemeld. Ook met het losraken van de randen en kleine stukjes die eraf brokkelen. Ik had dat bij die van mij ook en toen ik daarna de recensies las, zag ik dat heel veel mensen daar last van hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 07-06-2024 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

bing69 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 10:32:
[...]

Krijg bij dit het gevoel van ik wil wel maar kan niet....
Hoe bedoel je :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Hoe mooi hij ook is, alleen aan de achterkant maar weer niet de zijkanten. Waarom, je wilt een hoesje of je loopt naakt (met de Iphone dus). Maar vind dit wat halfslachtig

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

bing69 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:15:
[...]

Hoe mooi hij ook is, alleen aan de achterkant maar weer niet de zijkanten. Waarom, je wilt een hoesje of je loopt naakt (met de Iphone dus). Maar vind dit wat halfslachtig
Hier gaat het vooral om het neerleggen. Dan is het ideaal. Het kan er snel af == naked.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 11:39:
[...]

Over die siliconen hoesjes worden ook veel problemen gemeld. Ook met het losraken van de randen en kleine stukjes die eraf brokkelen. Ik had dat bij die van mij ook en toen ik daarna de recensies las, zag ik dat heel veel mensen daar last van hebben.
Beide siliconenhoesjes die ik had voor de iPhone 13 hadden dit probleem. randjes die afbrokkelen. Omdat het 1 materiaal bovenop een ander is, dat dan als 'structuur' dienst doet.

Daarenboven begint de silicone te 'zweten' (nee, niet vies of vuil ik reinigde ze wel) waardoor ze maar moeilijk in de binnenzak 'glijden'.

Voor mij in elk geval nooit meer silicone. Goede grip, dat wel (waarvoor ik ze kocht) maar in een nauwere broek moeilijker uit te halen/weg te stoppen.

Finewoven is op zich niet slecht. Het slijten schaar ik onder 'patina' maar die wat ik heb is al aan de kant gelegd wegens ook een afbrokkelend randje (best wel duur eigenlijk voor 6 maand gebruik nu ik er over nadenk, wat was het, 69 euro?? :X Ik bestel altijd trouw een apple hoesje bij een nieuwe iPhone uit gewoonte/traditie, maar bij de volgende laat ik dat maar schieten denk ik.)

Ik blijf dan maar gewoon bij spigen. Liquid Air om precies te zijn. Hoesjes uit 1 materiaal zonder 'layering'. Onverslijtbaar, licht (20 gram of zo), en ook een versie met magsafe indien gewenst. En fijn textured patroon op de achterkant (driehoekjes, goed voor de grip). Heeft bij mijn vorige lang dienst gedaan, en je zag er helemaal niets aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Amos_x op 07-06-2024 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Amos_x schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 16:00:
[...]

Beide siliconenhoesjes die ik had voor de iPhone 13 hadden dit probleem. randjes die afbrokkelen. Omdat het 1 materiaal bovenop een ander is, dat dan als 'structuur' dienst doet.

Daarenboven begint de silicone te 'zweten' (nee, niet vies of vuil ik reinigde ze wel) waardoor ze maar moeilijk in de binnenzak 'glijden'.

Voor mij in elk geval nooit meer silicone. Goede grip, dat wel (waarvoor ik ze kocht) maar in een nauwere broek moeilijker uit te halen/weg te stoppen.

Finewoven is op zich niet slecht. Het slijten schaar ik onder 'patina' maar die wat ik heb is al aan de kant gelegd wegens ook een afbrokkelend randje (best wel duur eigenlijk voor 6 maand gebruik nu ik er over nadenk, wat was het, 69 euro?? :X Ik bestel altijd trouw een apple hoesje bij een nieuwe iPhone uit gewoonte/traditie, maar bij de volgende laat ik dat maar schieten denk ik.)

Ik blijf dan maar gewoon bij spigen. Liquid Air om precies te zijn. Hoesjes uit 1 materiaal zonder 'layering'. Onverslijtbaar, licht (20 gram of zo), en ook een versie met magsafe indien gewenst. En fijn textured patroon op de achterkant (driehoekjes, goed voor de grip). Heeft bij mijn vorige lang dienst gedaan, en je zag er helemaal niets aan.
Hier wordt er ook Spigen gebruikt. Koop elk jaar de Ultra Hybrid voor mijn iPhone en zijn altijd perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999

amphora

Websites & Fotografie

JB schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:22:
[...]

Hier gaat het vooral om het neerleggen. Dan is het ideaal. Het kan er snel af == naked.
Daar heb ik een Magsafe Wallet van Moft voor. Ideaal! Handige stand en plek voor 2 a 3 pasjes.

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 07-06-2024 16:39 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
JB schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:22:
[...]

De mijne ligt altijd met het scherm naar beneden, met de randen van de hoes ligt hij dan net vrij

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
bing69 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 17:34:
[...]

De mijne ligt altijd met het scherm naar beneden, met de randen van de hoes ligt hij dan net vrij
En de camera raakt niet zo snel beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

eettjjuuhh schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 18:08:
[...]

En de camera raakt niet zo snel beschadigd.
Het knarsende geluid van wat korreltjes zand op een tafel (al dan niet buiten), ga ik niet zo lekker op.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
amphora schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 16:25:
[...]

Daar heb ik een Magsafe Wallet van Moft voor. Ideaal! Handige stand en plek voor 2 a 3 pasjes.
Doe er tegenwoordig al snel 5 in plus wat briefgeld. Ben er ook zeer tevreden mee!!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:31
Ik ben op zoek naar een goede Powerbank, heeft iemand tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb zelf vorige maand deze Anker MagGo Power Bank (10K) besteld voor €59,99. Ik ben tevreden over deze powerbank. Er is wel 1 nadeel: deze powerbank is best wel groot en zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svr89
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...

Ik heb eindelijk een backcover voor mijn 15 pro gevonden die dun is, bestand is tegen krassen en waarop vingerafdrukken niet zichtbaar zijn.

Het is een carbonfiber (echte carbonfiber, geen kunststof lookalike) backcover van Filono. Deze voldoet voor mij precies.

Maar...
De uitsparing voor de USB-C connector is precies groot genoeg voor de originele Apple kabel. Als ik de kabel aansluit, dan is er aan weerszijden ongeveer een millimeter ruimte over tussen de kabel en het hoesje.
Het probleem is dat de kabel van Apple wit is, maar in de auto wil ik graag een zwarte kabel gebruiken, omdat de kabel dan mooi wegvalt in het interieur.

Weten jullie welke USB-C kabel aansluitingen heeft die net zo dun is als de originele Apple kabel, maar dan in het zwart?

[ Voor 5% gewijzigd door svr89 op 27-06-2024 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
turkeyhakan schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:01:
Ik ben op zoek naar een goede Powerbank, heeft iemand tips?
Ik heb een Ugreen 100w powerbank. Bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
eettjjuuhh schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 18:49:
[...]

Ik heb een Ugreen 100w powerbank. Bevalt prima.
Mooi! Heeft er iemand nog een voorkeur voor Anker, Ugreen, Belkin of Mophie? Deze merken zie je veel voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Anker had laatst een terugroepactie wegens brandgevaar. Had ik niet van ze verwacht, ze zijn / waren best populair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
eettjjuuhh schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 23:02:
Anker had laatst een terugroepactie wegens brandgevaar. Had ik niet van ze verwacht, ze zijn / waren best populair.
Het zijn juist de merken die géén terugroepactie doen bij brandgevaar in een foute batch die ik zou vermijden.
En het overkomt de beste...

[ Voor 12% gewijzigd door Of-Aaargh op 28-06-2024 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:01

Dawn

..Sworn to the Dark..

svr89 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:11:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...

Ik heb eindelijk een backcover voor mijn 15 pro gevonden die dun is, bestand is tegen krassen en waarop vingerafdrukken niet zichtbaar zijn.

Het is een carbonfiber (echte carbonfiber, geen kunststof lookalike) backcover van Filono. Deze voldoet voor mij precies.

Maar...
De uitsparing voor de USB-C connector is precies groot genoeg voor de originele Apple kabel. Als ik de kabel aansluit, dan is er aan weerszijden ongeveer een millimeter ruimte over tussen de kabel en het hoesje.
Het probleem is dat de kabel van Apple wit is, maar in de auto wil ik graag een zwarte kabel gebruiken, omdat de kabel dan mooi wegvalt in het interieur.

Weten jullie welke USB-C kabel aansluitingen heeft die net zo dun is als de originele Apple kabel, maar dan in het zwart?
Belkin heeft meestal hetzelfde formaat aansluitingen als dat Apple heeft (dat was bij de Lightning connector ook zo), dus mogelijk daar even kijken.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
pinokkia schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:30:
Ik heb zelf vorige maand deze Anker MagGo Power Bank (10K) besteld voor €59,99. Ik ben tevreden over deze powerbank. Er is wel 1 nadeel: deze powerbank is best wel groot en zwaar.
Ik heb dezelfde gekocht. Enorm bedankt voor je tip. Jij hebt de Power Bank wel voor een prikje gekocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svr89
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dawn schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 11:29:
[...]

Belkin heeft meestal hetzelfde formaat aansluitingen als dat Apple heeft (dat was bij de Lightning connector ook zo), dus mogelijk daar even kijken.
Bedankt voor de tip!

Ik bedacht me echter dat ik niet alleen in de auto een probleem heb, maar ook bij mijnn bed, in de woonkamer, op werk, met de reisset en op plaatsen waar ik een kabel van iemand wil lenen.

Vorig jaar had ik al mijn USB-C kabels weggegooid en één keer flink geïnfesteerd in nieuwe kabels met als doel om die jaren voor alle apparaten te kunnen gebruiken. Ik zag het daarom niet zitten om weer nieuwe kabels te moeten aanschaffen.

Ik was zojuist even aan het klussen en ik zag een ronde vijl in mijn gereedschapskist liggen. Ik dacht even voorzichtig proberen en ja hoor, langzaamaan werd het gat waar de oplader doorheen moet steeds een stukje breeder. Het probleem is daarmee opgelost.

Ik hoop alleen niet dat koolstof giftig is, want ik zat er met mijn neus boven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
Ik zoek een nieuw hoesje voor mijn iPhone 15 pro.Eisen zijn: 1-2 pasjes en Qi compatible.

Ik heb al jaren een hoesje met 2 pasjes erin en opzich bevalt dat prima. Mijn qi lader kan, net aan, de telefoon opladen dwars door 2 pasjes heen. Echter mijn telefoon wordt vaak loeiwarm, vooral in auto als: Qi, wireless carplay, flitsmeister en google maps aan staat.

Ook al werkt dit prima, ik vraag mij af of het verstandig is dit te blijven doen. Dat de magneetstrip van de pasjes kapot gaat vind ik prima, chip blijft werken. Echter het warm worden van de telefoon zit mij niet lekker en ik ben bang dat mijn iphone hier sneller van slijt.

Zelf alternatieven bekeken maar wordt ik niet heel blij van:
- Pasjes in flipover in front of "boekje" > niet mijn smaak
- Magsaf wallet > Moet ik hem eraf halen ik hem in de auto Qi houder stop.

Voor nu heb ik deze besteld maar ben benieuwd of er iets beters te vinden is waarbij qi ook blijft werken. Mag wat mij betreft ook iets zijn dat 1 pasje geklemt zit tussen hoesje en cover. :

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/81IUkAqXi2L._AC_SX522_.jpg

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
laurens0619 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:25:
Ik zoek een nieuw hoesje voor mijn iPhone 15 pro.Eisen zijn: 1-2 pasjes en Qi compatible.

Ik heb al jaren een hoesje met 2 pasjes erin en opzich bevalt dat prima. Mijn qi lader kan, net aan, de telefoon opladen dwars door 2 pasjes heen. Echter mijn telefoon wordt vaak loeiwarm, vooral in auto als: Qi, wireless carplay, flitsmeister en google maps aan staat.

Ook al werkt dit prima, ik vraag mij af of het verstandig is dit te blijven doen. Dat de magneetstrip van de pasjes kapot gaat vind ik prima, chip blijft werken. Echter het warm worden van de telefoon zit mij niet lekker en ik ben bang dat mijn iphone hier sneller van slijt.

Zelf alternatieven bekeken maar wordt ik niet heel blij van:
- Pasjes in flipover in front of "boekje" > niet mijn smaak
- Magsaf wallet > Moet ik hem eraf halen ik hem in de auto Qi houder stop.

Voor nu heb ik deze besteld maar ben benieuwd of er iets beters te vinden is waarbij qi ook blijft werken. Mag wat mij betreft ook iets zijn dat 1 pasje geklemt zit tussen hoesje en cover. :

[Afbeelding]
mbt hitte probleem, dat is de reden ook dat ik niet altijd maar oplaad tijdens het rijden. De telefoon kan idd erg warm worden als navigatie etc ook allemaal draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
@sderooij
Herkenbaar, mrja de accu in mn iphone 11 was zo brak dt ik wel moest bijladen.
Als ik de keuze had in mn auto dan had ik lekker bedraad carplay gedaan.
Stuk vriendelijker voor de cpu en opladen via kabel ipv QI :)

Mrja bmw vond het nodig wireless carplay only te maken...

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

sderooij schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:32:
Toch even een foto van mijn spigen case en spigen magsafe wallet.

De case is zeer naar wens, vooral vanwege dat voetje :) MagSafe laden en accessoires werken zonder problemen.

De wallet ook prima, zit vaster dan de originele apple wallet.

[Afbeelding]
Ik heb deze case ook al jaren bij mijn voorgaande iPhones maar zie dat deze nu ineens 45-60,- kost.

Heb jij dat er ook voor neergelegd?

Dacht dat ik voorheen iets van de helft voor betaalde.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:58
Greatsword schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:02:
[...]

Ik heb deze case ook al jaren bij mijn voorgaande iPhones maar zie dat deze nu ineens 45-60,- kost.

Bij Amazon is 'ie (voor een 15 Pro) te krijgen voor €28,99. Mijn ervaring is dat de website van Spigen zelf de prijs een keer over de kop laat gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Greatsword schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 20:02:
[...]

30 euro voor mij, via amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Southern Sun schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 09:55:
Na de Apple en YMW leather case nu een Silq in gebruik. Beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant fijn dat er maar een dunne rand om zit, maar vind ‘m toch echt te glad uiteindelijk. Tot nu toe vond ik de Apple leather case het fijnste, maar voor dat bedrag ontstond er echt veel te snel slijtage. Weer eens rustig op zoek naar een volgende dan maar.
Inmiddels toch een beetje spijt van de silq. Afgelopen weken 2 keer gevallen op tegels. 1 keer uit mijn zak gegleden toen ik zat en net vanuit stand. Daar beschermt ie dus niet genoeg voor, heb nu een paar lak beschadigingen op de rand. Kreeg bijna de hoop dat ik m na 2 jaar in perfecte staat zou hebben, maar helaas. Nu maar de Nomand leather case besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik zie door de bomen het bos niet meer, maar zie best goede deals voor opladers op amazon (prime day). Maar geen idee wat goede kwaliteit is (vooral met snelle laders). Anker is volgens mij prima, belkin ook. Nog andere tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 22:39

mv1

Flipm0de schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 11:22:
ik zie door de bomen het bos niet meer, maar zie best goede deals voor opladers op amazon (prime day). Maar geen idee wat goede kwaliteit is (vooral met snelle laders). Anker is volgens mij prima, belkin ook. Nog andere tips?
Anker is zeker prima. UGreen is ook wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Voor de nomad gebruikers, hebben jullie ook een screenprotector, en als deze erop zit, is er dan nog een een lipje : opstaand randje voor het scherm? In de vele reviews op YouTube kan je het vaak net niet goed zien. Of lijkt het er niet te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie-Handbak
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:34
pinokkia schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:30:
Ik heb deze ook 2x aangeschaft voor hier thuis. Bevallen zeer goed, echte aanrader. Schermpje geeft je ook genoeg informatie. Hoeveel power die nog heeft, hoelang die nog moet opladen, hoelang het duurt voordat je tel vol is, etc.

Had graag gezien dat hij mijn M3 Pro macbook kon bijladen, maar daarvoor is de output te laag, geeft wel het laad icoontje met de melding dat er niet wordt geladen.

Kortom, zonder moeite aanbevolen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Flipm0de schreef op maandag 29 juli 2024 @ 21:37:
Voor de nomad gebruikers, hebben jullie ook een screenprotector, en als deze erop zit, is er dan nog een een lipje : opstaand randje voor het scherm? In de vele reviews op YouTube kan je het vaak net niet goed zien. Of lijkt het er niet te zijn.
Ik heb een Nomad, en de screenprotector van Spigen, de EZ-fit.
Ik ben er erg blij mee. Het is een vrij dikke screenprotector, maar van een opstaand randje heb ik geen last.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q11eusBWw2O0oKqeF31Ngwlsgn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00SMgEggFl11bIyEedpehj4F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZI2P4nhvKPmmvhE-f5UyQVILosI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jx64HHegq8Jz55M8LytHYGd7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Steeffoon schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 15:41:
[...]

Ik heb een Nomad, en de screenprotector van Spigen, de EZ-fit.
Ik ben er erg blij mee. Het is een vrij dikke screenprotector, maar van een opstaand randje heb ik geen last.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Thanks! Maar bedoel eigenlijk of, als je een screenprotector op de iphone hebt icm de Nomad, of de case dan nog steeds een stukje boven het scherm uitkomt (of er genoeg lip is). Lees op de nomad website dat de lip 1.1 mm is. Dus echt minimaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Flipm0de schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:31:
[...]

Thanks! Maar bedoel eigenlijk of, als je een screenprotector op de iphone hebt icm de Nomad, of de case dan nog steeds een stukje boven het scherm uitkomt (of er genoeg lip is). Lees op de nomad website dat de lip 1.1 mm is. Dus echt minimaal.
Ah zo, een kleine minimale rand steekt boven de screenprotector uit. Geluk of niet, hij is al stuk of drie keer gevallen (waarvan 2 keer op het scherm) en de screenprotector heeft niks aan schade. Dus lijkt erop dat het voldoende is om klappen op te vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Steeffoon schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 20:34:
[...]

Ah zo, een kleine minimale rand steekt boven de screenprotector uit. Geluk of niet, hij is al stuk of drie keer gevallen (waarvan 2 keer op het scherm) en de screenprotector heeft niks aan schade. Dus lijkt erop dat het voldoende is om klappen op te vangen.
Dankjewel! Precies wat ik zoek denk ik dan. Mooi leer, maar ook stevig genoeg om af en toe te laten vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:36
Flipm0de schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:03:
[...]

Dankjewel! Precies wat ik zoek denk ik dan. Mooi leer, maar ook stevig genoeg om af en toe te laten vallen.
Je moet hem helemaal niet laten vallen, ook niet af en toe :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb nu sinds Mei de iPhone 15 Pro Max. Moet zeggen, het stelt niet teleur, maar echt een wow gevoel heb ik nog niet echt, eigenlijk. Los van dat, heb ik bij de telefoon een siliconen hoes gekocht van Ideal of Sweden, met MagSafe erin, zodat de telefoon niet uit de hoes hoeft om op te laden. Fijne hoes wel, enige is dat mijn zweet handen er snel en veelvuldig op gekomen zijn. Ik moet nu echt moeite doen om de telefoon uit mijn broekzak te halen, ergens is dat vervelend, omdat het stroef gaat. Aan de andere kant weet ik dan ook zeker dat het er moeilijk uitvalt bijvoorbeeld, wat op zich ook wel weer een fijne gedachte is.

Echter, tezamen met deze hoes, wil ik de telefoon ook aan een degelijke houder in de auto doen. Nu heb ik via Bol.com van het merk Votiq geprobeerd, maar de zuignap laat elke keer uiteindelijk na een maandje los van het dashboard van mijn Polo 6R (2012). Ik ben dus ook in de markt voor een goede telefoonhouder, met MagSafe voor de in de auto, die dus een kwalitatief goede zuignap heeft die ook op het dashboard kan. Op de ruit wil ik niet, dat geeft vieze ringen e.d. en daar heb ik geen zin in, ik heb die ringen inderdaad liever op het dashboard.

Ook vind ik dat wat prettiger met installeren, maar ook qua gebruik. Zijn er hier misschien mensen die een goede kunnen adviseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Carlos0_0 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:13:
[...]

Je moet hem helemaal niet laten vallen, ook niet af en toe :+ .
Haha ja dat zou het beste zijn. Maar af en toe, en heb hier mini’s rondlopen die het leuk vinden dingen aan Siri te vragen. Soms valt ie dan helaas. Tot nu toe is het goed gegaan met een spigen hybrid. Maar wel elke keer een hartverzakking.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
CH4OS schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:54:
Ik heb nu sinds Mei de iPhone 15 Pro Max. Moet zeggen, het stelt niet teleur, maar echt een wow gevoel heb ik nog niet echt, eigenlijk. Los van dat, heb ik bij de telefoon een siliconen hoes gekocht van Ideal of Sweden, met MagSafe erin, zodat de telefoon niet uit de hoes hoeft om op te laden. Fijne hoes wel, enige is dat mijn zweet handen er snel en veelvuldig op gekomen zijn. Ik moet nu echt moeite doen om de telefoon uit mijn broekzak te halen, ergens is dat vervelend, omdat het stroef gaat. Aan de andere kant weet ik dan ook zeker dat het er moeilijk uitvalt bijvoorbeeld, wat op zich ook wel weer een fijne gedachte is.

Echter, tezamen met deze hoes, wil ik de telefoon ook aan een degelijke houder in de auto doen. Nu heb ik via Bol.com van het merk Votiq geprobeerd, maar de zuignap laat elke keer uiteindelijk na een maandje los van het dashboard van mijn Polo 6R (2012). Ik ben dus ook in de markt voor een goede telefoonhouder, met MagSafe voor de in de auto, die dus een kwalitatief goede zuignap heeft die ook op het dashboard kan. Op de ruit wil ik niet, dat geeft vieze ringen e.d. en daar heb ik geen zin in, ik heb die ringen inderdaad liever op het dashboard.

Ook vind ik dat wat prettiger met installeren, maar ook qua gebruik. Zijn er hier misschien mensen die een goede kunnen adviseren?
Brodit en proclip zijn termen waarop je kunt zoeken.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:15
CH4OS schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 21:54:
...

Hier een voorbeeld van een Brodit MagSafe houder in combinatie met deze MagSafe lader. Ik heb de MagSafe lader niet aangesloten want ik hoef mijn iPhone 15 Pro bijna nooit te laden in de auto. Bij de wat langere ritten sluit ik CarPlay aan met een losse USB-C kabel.

(oude foto, kabel is nu weggewerkt in het dashboard)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SZKZhbVdQNhMbNfoXtTQVQjTpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZacrgCWTkdYmqPKiy0M933F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-05 12:25
Heb de iPhone 15 Pro sinds oktober, samen met screen protector en Ringke hoesje. Nu doe ik hem in de oplader (snoer) en zie ik opladen op de display, daarna leg ik de iPhone op m'n nachtkastje en... Na een nacht slapen heeft die niet opgeladen. Er zit dus denk ik al wat stof en viezigheid in de poort - nu hoopte ik dat dit met Micro USB niet / minder meer het geval zou zijn (waarom dacht ik dat ook?). Iemand goede tips om schoon te maken? Ik ben na m'n vorige telefoons er vrij huiverig voor geworden...

Hier had ik met m'n vorige iPhone (XR) ook last van, en schoonmaken een trauma aan. Veel geprobeerd maar die poort was dus uiteindelijk stuk gegaan (terwijl ik enorm voorzichtig ben etc). Alleen met houten tandenstokers geprobeerd en achja, na 3? jaar dus ik ging maar draadloos opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@TheKerremenke en @Alexknl Thanks voor de tips, ik zal zeker eens hierop gaan zoeken, het liefste heb ik dan weer wel een model dat ik gewoon met een zuignap oid gewoon op het dashboard kan plaatsen, zo voor een ventilatierooster vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Locolau schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 10:00:
Heb de iPhone 15 Pro sinds oktober, samen met screen protector en Ringke hoesje. Nu doe ik hem in de oplader (snoer) en zie ik opladen op de display, daarna leg ik de iPhone op m'n nachtkastje en... Na een nacht slapen heeft die niet opgeladen. Er zit dus denk ik al wat stof en viezigheid in de poort - nu hoopte ik dat dit met Micro USB niet / minder meer het geval zou zijn (waarom dacht ik dat ook?). Iemand goede tips om schoon te maken? Ik ben na m'n vorige telefoons er vrij huiverig voor geworden...

Hier had ik met m'n vorige iPhone (XR) ook last van, en schoonmaken een trauma aan. Veel geprobeerd maar die poort was dus uiteindelijk stuk gegaan (terwijl ik enorm voorzichtig ben etc). Alleen met houten tandenstokers geprobeerd en achja, na 3? jaar dus ik ging maar draadloos opladen.
Met een wattenstaaf of tandenstoker moet je volgens mij wel een eind kunnen komen om schoon te maken. Eventueel een draadloze lader gebruiken, dan is de USB-C poort niet zo vaak meer nodig, dat scheelt ook stukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18:09
Ik ben wel benieuwd wat jullie van de officiële Apple hoesjes vinden.

Die fine woven was geen denderend succes. En de doorzichtige (siliconen) begreep ik dat je nog steeds verkleuring krijgt.
Voor de 13 pro had ik een lederen case. Qua looks&feels een mooie case. Maar na een jaar begint hij te verkleuren, of beter gezegd de coating begint af te bladeren. Voor mij valt de Apple kwaliteit me een beetje tegen. Je betaalt er een stuk meer voor dan voor die goedkope hoesjes. En wie weet beschermen ze betere, maar duurzaam vind ik ze niet. Meer betalen vind ik geen probleem, maar dan verwacht ik er ook langer mee te doen.
Ik heb nu maar eentje van Casetify besteld. Ook niet de goedkoopste, maar ik heb het idee dat die zich beter houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
PrimusIP schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 12:33:
Ik ben wel benieuwd wat jullie van de officiële Apple hoesjes vinden.

Die fine woven was geen denderend succes. En de doorzichtige (siliconen) begreep ik dat je nog steeds verkleuring krijgt.
Voor de 13 pro had ik een lederen case. Qua looks&feels een mooie case. Maar na een jaar begint hij te verkleuren, of beter gezegd de coating begint af te bladeren. Voor mij valt de Apple kwaliteit me een beetje tegen. Je betaalt er een stuk meer voor dan voor die goedkope hoesjes. En wie weet beschermen ze betere, maar duurzaam vind ik ze niet. Meer betalen vind ik geen probleem, maar dan verwacht ik er ook langer mee te doen.
Ik heb nu maar eentje van Casetify besteld. Ook niet de goedkoopste, maar ik heb het idee dat die zich beter houden.
Die finewoven; groot drama.
Siliconen: groot drama, en klein stootje en ze gaan al kapot...
Doorzichtige: vergeelt binnen 6 maanden.

Daarom ben ik fulltime spigen, goede kwaliteit vs prijs.

Apple maakt geen goede cases meer voor het geld dat ze er voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31
ik heb mijn Mous case op de een of andere manier gesloopt....

Mailtje gedaan, 3 dagen later nieuwe case in huis onder garantie! Ideaal!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18:09
Ik heb een nieuwe case voor mijn 13 pro (denk niet dat het bij 15 een ander verhaal is). Ik vervang mijn lederen apple case met eentje van casetify. Beide zouden MagSafe supporten, maar bij die van Apple zie ik iets op het scherm opflitsen als ik de iPhone in de casing plaats, bij die van casetify niet.
Betekent dat nog iets voor de prestaties? Of is dit zo’n ‘gimmick’ dat alleen producten duur de Apple Store krijgen maar in de praktijk verder niks hoeft te zeggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
PrimusIP schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 08:33:
Ik heb een nieuwe case voor mijn 13 pro (denk niet dat het bij 15 een ander verhaal is). Ik vervang mijn lederen apple case met eentje van casetify. Beide zouden MagSafe supporten, maar bij die van Apple zie ik iets op het scherm opflitsen als ik de iPhone in de casing plaats, bij die van casetify niet.
Betekent dat nog iets voor de prestaties? Of is dit zo’n ‘gimmick’ dat alleen producten duur de Apple Store krijgen maar in de praktijk verder niks hoeft te zeggen?
Puur gimmick die de kleur van het hoesje weergeeft. Puur visueel en in praktijk geen enkel verschil.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06 20:24
Ik wil morgen de 16 Pro bestellen en ben op zoek naar een dunne transparante case die zo min mogelijk zichtbaar is en een goede pasvorm heeft. Bij voorkeur ook magsafe en dat hij niet vergeelt.

Welke case is het beste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mad Wally schreef op donderdag 12 september 2024 @ 13:42:
Ik wil morgen de 16 Pro bestellen en ben op zoek naar een dunne transparante case die zo min mogelijk zichtbaar is en een goede pasvorm heeft. Bij voorkeur ook magsafe en dat hij niet vergeelt.

Welke case is het beste?
Hier moet je wezen: [iPhone 16, Plus, Pro & Pro Max] Accessoires/hoesjes/wallets :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLct
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:10
Hebben jullie leuke ideeen voor minimalistisch/ bumper achtig hoesjes?
Reden: warmte

Mijn huidige werkt in principe meer dan prima betr bescherming, magsafe, form, etc.
Maar merk wel dat mn toestel warm van word oftewel zijn warmte niet makkelijk kwijt kunnen.
Met als gevolgen batterij health binnen 1 jaar al op 89%..........
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oIdcTfL.png

Ik heb daarom recent deze gehaald, ziet er in het echt super nice en warmte probleem is weg.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ljgeqw3.png
Maar....... ik merk slechtere signal zowel mobiel/ 5G, bluetooth, en wifi door deze bumper.
Ik denk dat de antenna van de iphone op een v ander manier belemmerd wordt door de metalen constructie eromheen. Jammer want het ziet er echt netjes uit.

Life is too short to drive boring cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Laatst de nomad gekocht en valt me op dat de case aan de onderkant wat breder / groter lijkt? Of iig niet symmetrisch. Maar nu lijkt alsof de telefoon een groter randje aan de onderkant heeft. Voor m’n 12 had ik ook een nomad en daar is het nooit opgevallen. Of heb ik een neppe (via bol besteld). Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_wpu3M3csNb2eqxjueP0mKUl04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rg8N1Krs73GRx8J9Xieq3PRK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hz73chEpypqMHhs-zRU_UnK1mS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5aQFZV4VYaDn51ZufU13XGv6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Flipm0de op 01-10-2024 21:44 ]

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste