Anoniem: 1885112 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 11:39:
[...]
Over die siliconen hoesjes worden ook veel problemen gemeld. Ook met het losraken van de randen en kleine stukjes die eraf brokkelen. Ik had dat bij die van mij ook en toen ik daarna de recensies las, zag ik dat heel veel mensen daar last van hebben.
Beide siliconenhoesjes die ik had voor de iPhone 13 hadden dit probleem. randjes die afbrokkelen. Omdat het 1 materiaal bovenop een ander is, dat dan als 'structuur' dienst doet.
Daarenboven begint de silicone te 'zweten' (nee, niet vies of vuil ik reinigde ze wel) waardoor ze maar moeilijk in de binnenzak 'glijden'.
Voor mij in elk geval nooit meer silicone. Goede grip, dat wel (waarvoor ik ze kocht) maar in een nauwere broek moeilijker uit te halen/weg te stoppen.
Finewoven is op zich niet slecht. Het slijten schaar ik onder 'patina' maar die wat ik heb is al aan de kant gelegd wegens ook een afbrokkelend randje (best wel duur eigenlijk voor 6 maand gebruik nu ik er over nadenk, wat was het, 69 euro??

Ik bestel altijd trouw een apple hoesje bij een nieuwe iPhone uit gewoonte/traditie, maar bij de volgende laat ik dat maar schieten denk ik.)
Ik blijf dan maar gewoon bij spigen. Liquid Air om precies te zijn. Hoesjes uit 1 materiaal zonder 'layering'. Onverslijtbaar, licht (20 gram of zo), en ook een versie met magsafe indien gewenst. En fijn textured patroon op de achterkant (driehoekjes, goed voor de grip). Heeft bij mijn vorige lang dienst gedaan, en je zag er helemaal niets aan.
[
Voor 4% gewijzigd door
Amos_x op 07-06-2024 16:01
]