[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

noobynater schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:58:
Is het iemand hier al gelukt om een tempered glass screen protector te vinden voor de 15 Pro Max die groot genoeg is? Zelf heb ik de JETech (zonder zwarte rand) besteld maar deze is amper groot genoeg om het scherm te bedekken, waardoor er vervelende chromatische aberratie ontstaat. Ook zit er een rand tussen de screen protector en het hoesje.

Als ik reviews online lees dan speelt dit probleem bij veel merken, zoals genoemd JETech maar ook amFilm, Spigen, Ailun (hoewel deze nog het beste lijken), ESR en anderen.
Ik had ESR Armorite besteld via Amazon en een via Appelhoes. Wel met een prijsverschil: via Amazon had ik er drie in een verpakking en nog twee setjes lensbeschermers, via Appelhoes alleen een enkele screenprotector voor bijna hetzelfde bedrag.

De eerste dag heb ik er een uit de set van Amazon geplaatst maar dat ging niet helemaal soepel. Twee dagen later kreeg ik post van Appelhoes en in tegenstelling tot de verpakking van Amazon stond daar wel 'For iPhone 15 Pro' op vermeld. Omdat ik de eerste ESR Armorite scheef had geplakt, ondanks de mal, en daarna in een poging dat te corrigeren een hoekje had verbogen dat vervolgens niet meer plakte, heb ik die vervangen door de ESR Armorite van Appelhoes.

Het viel me op dat deze veel beter zit, loopt verder door naar de zijkant en de zwarte lijst valt niet over het zichtbare deel van het scherm. Waarschijnlijk verkoopt Amazon een meer generieke 6,1"-versie van de ESR Armorite en is de productie intussen aangepast voor de iPhone 15 Pro, waarbij Appelhoes wél onderscheid maakt. Ik koop voortaan gewoon weer via Appelhoes, daar heb ik prima ervaringen mee.

TLDR: koop een screenprotector waar op de verpakking expliciet staat vermeld dat die voor de 15 Pro (Max) is, en niet een screenprotector voor de 13/14-serie met een nieuwe sku-sticker.

[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 27-09-2023 14:37 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-09 13:33
Iemand die een leuke case weet voor mijn use-case (pun intended)?

Normaal ga ik voor 90% caseless en zijn er scenario's waarbij ik toch liever wel even snel een case erom doe. Bijvoorbeeld bij de voetbal, gooien we alle telefoons en sleutels in een grote tas, dan is de telefoon natuurlijk heel kwetsbaar.

Dus ik zat te denken, bestaan er niet gewoon van die magsafe covers, zoals een iPad dat een beetje hebt? Dat je niet iedere keer je telefoon in zo'n hoesje moet proppen of eruit halen, want die dingen zijn ook niet gemaakt om telkens in en uitgehaald te worden.

Nu vond ik deze, maar zie nog niet direct iets voor de 15 pro max: https://www.appelhoes.nl/...iPhone-14-Pro-case-zwart#

Eigenlijk ben ik op zoek naar enkel de outer case, iemand die kan helpen bij wat ik zoek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 23:13
Elidibus schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:54:
Iemand die een leuke case weet voor mijn use-case (pun intended)?

Normaal ga ik voor 90% caseless en zijn er scenario's waarbij ik toch liever wel even snel een case erom doe. Bijvoorbeeld bij de voetbal, gooien we alle telefoons en sleutels in een grote tas, dan is de telefoon natuurlijk heel kwetsbaar.

Dus ik zat te denken, bestaan er niet gewoon van die magsafe covers, zoals een iPad dat een beetje hebt? Dat je niet iedere keer je telefoon in zo'n hoesje moet proppen of eruit halen, want die dingen zijn ook niet gemaakt om telkens in en uitgehaald te worden.

Nu vond ik deze, maar zie nog niet direct iets voor de 15 pro max: https://www.appelhoes.nl/...iPhone-14-Pro-case-zwart#

Eigenlijk ben ik op zoek naar enkel de outer case, iemand die kan helpen bij wat ik zoek?
Eerder had je een 'pouch' wellicht dat je met die zoekterm nog succes hebt. Dat is eigenlijke een soort zakje waar je hem makkelijk ff in kan schuiven en dan beschermt hij tegen krassen enzo. Klinkt wel als jouw use case :)

/edit, zoiets: https://www.bol.com/nl/nl...tureListItem#productTitle

[ Voor 11% gewijzigd door BertP op 27-09-2023 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-09 13:33
BertP schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:00:
[...]

Eerder had je een 'pouch' wellicht dat je met die zoekterm nog succes hebt. Dat is eigenlijke een soort zakje waar je hem makkelijk ff in kan schuiven en dan beschermt hij tegen krassen enzo. Klinkt wel als jouw use case :)

/edit, zoiets: https://www.bol.com/nl/nl...tureListItem#productTitle
Misschien niet helemaal wat ik zocht, maar heb hem gelijk besteld. Voor die prijs kunnen we niet sukkelen, thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 18:49
Peak Design heeft op Reddit gereageerd op het ontbreken van de Action Button in de cases. Ze komen early adopters tegemoet en komen met een fix! Nice!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2EUpHqcC5ncTNm2r6DTUF4I2t0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6U0z5zqQEf0GtJVLqIfxbBxm.jpg?f=fotoalbum_large
Hey folks...Peter Dering, founder of Peak Design.

Here's the long and short of it, much of which the pd reddit community has already put together:

-we were aware of the rumors of the action button for months

-we decided to go with a cutout instead of a button a) because we couldn't be certain that they would be using the action button, and b) we were hopeful that the cutout would still provide a reasonably good experience

-now that we've got phones in hand, we're equally disappointed by the experience of the action button. we just can't credibly claim that we "make the best case" if we don't have a button there.

SO! What shall we do?

It's a bit of a head scratcher, for sure. Our official action plan will be coming out tomorrow, but I just wanted to get ahead of this a little bit and assure you that we're going to be taking care of our customers and doing everything to reward people for being early adopters...not punish them.

Things already in action:

case tooling has been modified. New buttons are still three weeks away in the qty's we need, but that's underway. Before long, PD iPhone15 cases will have buttons. Probably a month to six weeks.
feasibility and aesthetic mockups of potential button fixes.
For those of you who already have a case, what we'll probably do tomorrow is offer a choice:

a) get a replacement when it becomes available
b) accept a button fix (i.e., a part that we'd ship you which gives you good functionality and reasonable aesthetics...this is in study phase, so there's no certainty that it will remain a choice). We would include a gift card of some value for a future PD product
c) allow people to just choose a gift card of some value, and live with the case as is.
As lousy as this situation is, it's actually a wonderful opportunity to show to our customers that there really is a difference when you buy a Peak Design product. We stand behind what we do, full stop, even when it takes a swipe at the bottom line. Short term losses in profit are puny compared to the importance of brand reputation.

We also want to do everything we can to not waste the efforts that have gone into making and shipping the 30,000 cases that are out there, which is why we're trying for a "button fix" that will make a certain number of people happy (in concert with a gift card of some value). This is the right thing to do vis-a-vis environmental considerations, but it also just feels better. That's the best way I can describe it.

More info through official channels soon (i.e., email to those who've bought a case), but I'll keep this community personally updated, both here and on the other thread that's covering this topic.

Thanks everyone for your support!
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

[ Voor 5% gewijzigd door Froggle op 27-09-2023 22:17 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Froggle
Ik was aan het kijken naar handige accessoires om de camera een lekkere upgrade te geven (die deze verdiend overigens). Nou kwam ik de MagFilter tegen, wat een filter is dat je op de MagSafe bevestigd en dus ook weer makkelijk opbergt. Redelijk aan de prijs maar wel heel compleet. Helaas nog geen reviews, dus ik denk dat ik het voor de prijs nog even aankijk. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEbYXsvzpBlf9_Icwv0vnmyi0HA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/daDqYJ1vYTRUtMwCYzgRpGdw.jpg?f=fotoalbum_large

https://a.aliexpress.com/_EIP8meP

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
Had eerst de screen protector Spigen glas tr ez fit, maar die gaat retour. Zat een raar dingetje in het glas en vond ook jammer dat niet het hele scherm bedekt was.
Vandaag de spigen glas tr align master ontvangen en geïnstalleerd. Stukken beter! Loopt netjes tot aan de rand van het hoesje. Dus geen vervelend randje meer en ook geen rand meer die enorm veel stof verzameld…

• Froggle
Oh ze hebben ook alleen de adapter ring, kun je alsnog je eigen filters erop zetten (wellicht step-up-ring nodig).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4jEK0Eu8_Al-PFfGNxNg9DwQMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2893SemXjDUP6DxEdwkCQWoZ.jpg?f=fotoalbum_large

https://a.aliexpress.com/_EHK30Rp

[ Voor 14% gewijzigd door Froggle op 27-09-2023 23:19 ]

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 13:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

Spurlie schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:36:
Had eerst de screen protector Spigen glas tr ez fit, maar die gaat retour. Zat een raar dingetje in het glas en vond ook jammer dat niet het hele scherm bedekt was.
Vandaag de spigen glas tr align master ontvangen en geïnstalleerd. Stukken beter! Loopt netjes tot aan de rand van het hoesje. Dus geen vervelend randje meer en ook geen rand meer die enorm veel stof verzameld…
Foto? Zoek ook een nieuwe die het hele scherm dekt..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Spurlie schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:36:
Ik vind het vreemd dat mensen klagen over het feit dat de Spigen EZ Fit niet het volledige scherm bedekt?
Ik gebruik namelijk deze Glass Screenprotector met een iPhone 15 Pro Max en hij bedekt wel degelijk het hele scherm. Er zit een kleine ruimte tussen het hoesje en de screenprotector.

• pekkos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-08 17:57
Iemand ervaring met de Tech21 Evo Clear MagSafe iPhone 15 Pro Transparent ?

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-09 13:12
Welke zou jullie voorkeur hebben?

Nudient Thin of deze:

https://torraslife.com/pr...se?variant=40580045013034

En dan zal er vast ook nog een dunne case van Gustaav uitkomen.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55

DyStiC

'Atta way, baby!

Erik11 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:21:

Nudient Thin of deze:

Die Torras ziet er wel netjes uit maar heeft helaas een uitsparing tpv de action button, daarmee valt hij voor mij in ieder geval af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:17

amphora

Websites & Fotografie

Nudient Thin of deze:

Vind dat plaatje van de Torras nogal misleidend. De iPhone met case daar lijkt dunner dan de mijne zonder.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:13

Nudient Thin of deze:

Ow wauw wat een mooi hoesje!, inderdaad weer jammer van die sparing anders had ik deze direct gekocht.
Maar weten we wel zeker dat daar ook niet gewoon een knopje zit? ik zie namelijk helemaal nog geen iPhone 15 Pro afgebeeld :P

Weet iemand een heel dun hoesje met magsafe die wel alle knopjes heeft ipv uitsparingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:26
jdenijs schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:26:
[...]

Ow wauw wat een mooi hoesje!, inderdaad weer jammer van die sparing anders had ik deze direct gekocht.
Maar weten we wel zeker dat daar ook niet gewoon een knopje zit? ik zie namelijk helemaal nog geen iPhone 15 Pro afgebeeld :P

Weet iemand een heel dun hoesje met magsafe die wel alle knopjes heeft ipv uitsparingen?
Idd ik zie ook alleen de iphone14 versie ervan. Ik blijf het wel in de gaten houden, dit lijkt me een mooie case.

Ik kan alleen niet vinden van welk materiaal het is gemaakt? Is het tpu of toch een soort metaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdenijs
nDirect090 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:32:
[...]

Idd ik zie ook alleen de iphone14 versie ervan. Ik blijf het wel in de gaten houden, dit lijkt me een mooie case.

Ik kan alleen niet vinden van welk materiaal het is gemaakt? Is het tpu of toch een soort metaal
Onder aan de site kan je op help klikken. Daar krijg je wat opties aan vragen die je kan stellen.
een daar van is: What materials are used for making TORRAS iPhone cases?
Het antwoord is: TPU, PC, and PMMA make up the majority of TORRAS iPhone cases. In addition to the previously mentioned materials, TPE is also creatively used in the Shield-mate series.

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-10 12:57
Peak design heeft een update geplaatst over hoe ze willen omgaan met de missende actie button in de iphone cases: https://www.reddit.com/r/...ton_issue_update_program/

Hele nette klantenservice, het missen van een actiebutton hield me tegen daar een case te bestellen maar nu wordt het weer een goede optie.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-10 23:58

Maverick2001

Never look back

jdenijs schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:14:
[...]

IK heb precies dezelfde vraag.
Ik heb de 15Pro Naturel titanium besteld en volgens zou de Nudient Thin MagSafe Beige er echt perfect bij staan.
Helaas zijn de knoppen uitgesneden, als dit nou aluminium knopjes zouden zijn zou het helemaal een top case zijn.
Ik heb m om mijn Pro Max en bevalt heel erg goed! En die kleur beige is ook prachtig.

Pura Vida

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Inmiddels de originele Apple Silicon Case binnen in Black en Storm Blue. Beiden prachtig en passen perfect, je merkt toch dat op de een of andere manier Apple dat erg goed voor elkaar heeft, in mijn optiek net even iets beter dan de rest, maar dat is geheel persoonlijk.

Het is even wennen, het voelt anders dan echt leder, het is nog glad en trekt stof aan. Maar het is fijner en subtieler dan de logge hoes met vrij grote knoppen van Mujjo. Blij mee dus. Nu nog even kiezen welke kleur het wordt. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:50
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:42:
Inmiddels de originele Apple Silicon Case binnen in Black en Storm Blue. Beiden prachtig en passen perfect, je merkt toch dat op de een of andere manier Apple dat erg goed voor elkaar heeft, in mijn optiek net even iets beter dan de rest, maar dat is geheel persoonlijk.

Het is even wennen, het voelt anders dan echt leder, het is nog glad en trekt stof aan. Maar het is fijner en subtieler dan de logge hoes met vrij grote knoppen van Mujjo. Blij mee dus. Nu nog even kiezen welke kleur het wordt. :)
hoe vind je hem qua bulkigheid/dikte/gewicht etc?

ik heb nu een spigen voor mn PM maar vind deze vrij bulkig.

• Erik11
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:42:

Ik heb toch maar de Nudient thin in het beige besteld.

• Robiejan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11-2023
Erik11 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:26:
Toch vast die wiiuka besteld als leren alternatief. Is al bijna 20 goedkoper dan die Mujjo die retour gaat dus dan kan er ook nog wel een Nudient vanaf ;)
Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JimmyJoness schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:43:
[...]

hoe vind je hem qua bulkigheid/dikte/gewicht etc?

ik heb nu een spigen voor mn PM maar vind deze vrij bulkig.
Beter, qua gewicht viel het mee: 228 gram voor Apple en 231 gram voor Mujjo. Maar vooral minder bulk en dik. Heel subtiel.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• THE_BASE
  • Niet online
Erik11 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:51:
[...]

Ik heb toch maar de Nudient thin in het beige besteld.
Daarover heb ik (in dit topic) begrepen dat het krassen geeft aan de binnenkant en bekrast dus je titanium rand.

• Erik11

• Erik11
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:56:
[...]

Daarover heb ik (in dit topic) begrepen dat het krassen geeft aan de binnenkant en bekrast dus je titanium rand.
Hmm dat moet ik niet hebben. Dan gaat ie direct weer retour ben ik bang.

• THE_BASE
  • Niet online
Erik11 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:02:
[...]

Ik begreep het van @Dennisweb, dan liever af en toe wat stof wegvegen van de hoes. Zal wel wennen.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:29
Erik11 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:02:
[...]

@THE_BASE Dit heb ik in ieder geval gehad met de aluminium randen van vorige modellen. Ik neem aan dat titanium ook zal gaan krassen door de Nudient Thin Case.

De Nudient heeft namelijk ook geen voering van binnen. Het is direct hard plastic op je titanium. Bij aluminium zorgde dat binnen een paar dagen voor krassen.

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:07:
[...]

@THE_BASE Dit heb ik in ieder geval gehad met de aluminium randen van vorige modellen. Ik neem aan dat titanium ook zal gaan krassen door de Nudient Thin Case.

De Nudient heeft namelijk ook geen voering van binnen. Het is direct hard plastic op je titanium. Bij aluminium zorgde dat binnen een paar dagen voor krassen.
Ik zag de originele Clear Case van Apple nog bij Coolblue in de winkel. En dat trekt ook altijd wel. Behalve dat het hard materiaal is en de onderkant niet gesloten is. Hij is wel subtieler, lijkt het, dan de Spigen's of ESR's.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:29
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:55:
[...]

Ik zag de originele Clear Case van Apple nog bij Coolblue in de winkel. En dat trekt ook altijd wel. Behalve dat het hard materiaal is en de onderkant niet gesloten is. Hij is wel subtieler, lijkt het, dan de Spigen's of ESR's.
@RiccardoNL heeft de ROXX. Die is ook wel mooi. Heb hem zelf ook, maar de FineWoven is op dit moment nog mijn go-to. Ik ben geopereerd geweest aan mijn hand en sommige hoesjes duwen op het litteken. Dat voelt voor mij niet prettig.

Heb ook ervaring genoeg met de Clear Case van verschillende jaren. Materiaal is extreem stijf. Het harde materiaal breekt vrij snel binnenin de hoes, vooral als je de iPhone er even uit haalt. Ik heb hem ook een keer laten vallen. Toen was de hoes compleet naar de knoppen. Eerlijk gezegd: het geld echt niet waard. Dan liever de Roxx. :)

(Ja, ik heb de afgelopen jaren heel wat hoesjes gehad. :+)

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:02
Afgelopen dinsdag de Spigen Glas.tR EZ Fit op m'n 15 Pro gezet, ik gebruik deze al een paar jaar omdat je de telefoon in zo'n mal moet leggen waarna de screen protector er automatisch goed op zit. Alleen kwam ik er achter dat de 15 Pro versie te klein is, want de randen van de screen protector zit op het scherm van de telefoon zelf, dat is absoluut niet fijn kijken.

Gisteren een screen protector bij CoolBlue laten zetten ( Bluebuilt ) en die zit gelukkig wel over het hele scherm..

[ Voor 4% gewijzigd door DonRoger op 28-09-2023 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

pdavie2311 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 06:55:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IRubBF7LjPrOOA_HCZxp0vetkMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SZn5U2edwVyvZGvKIleb0ZXO.jpg?f=fotoalbum_large

een paar pagina's geleden gepost, maar bij deze :)

edit: let op dat met een apple case er wel een opening blijft omdat deze niet helemaal om de telefoon klemt.
de spigen cases lopen wat meer naar binnen en sluit het helamaal aan.
(mogelijk ook bij anderen het geval)

[ Voor 15% gewijzigd door Dawn op 28-09-2023 19:11 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QWcpGVuoLKANnBIUmYx87RPeVSY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tdKglv5TXeL7ONGijRu50d4p.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Froggle op 28-09-2023 23:19 ]

• Spurlie
pdavie2311 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 06:55:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRceVnbU3WXGuS5fDs_eyxe45z8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vY8KHG2f4TWZS3JELwqQUfyo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tsrWihBGCuHLPfe0yx8jXGDxcwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OoCFa2w6ICGkp64cIU675hXn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Jep dit is de nieuwe. De oude had dus een grotere rand tussen protector en hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Spurlie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:34:
[...]

Jep dit is de nieuwe. De oude had dus een grotere rand tussen protector en hoesje
Die komt vandaag binnen bij mij. Eerst maar eens erop leggen alvorens te plakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:39:
[...]

Die komt vandaag binnen bij mij. Eerst maar eens erop leggen alvorens te plakken ;)
Ben benieuwd!

Denk dat ik zelf nog een paar weken mijn huidige (te kleine) JETech blijf gebruiken en dan kijk hoe de markt ervoor staat. Kan mij niet voorstellen dat dit niet opgelost gaat worden door alle grote partijen, voelt nu nog teveel aan als een gok om een nieuwe te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AkakoMinami
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-10 13:48
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:55:
[...]

Ik ben zelf voor de Clear Case van Decoded gegaan. Ook van Hard Materiaal, zoals die van Apple, maar aluminum knoppen en dicht aan de onderkant en dat voelt wel erg degelijk aan. Ook niet heel dik en zwaar.

Best tevreden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
AkakoMinami schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:12:
[...]

Ik ben zelf voor de Clear Case van Decoded gegaan. Ook van Hard Materiaal, zoals die van Apple, maar aluminum knoppen en dicht aan de onderkant en dat voelt wel erg degelijk aan. Ook niet heel dik en zwaar.

linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:31
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:39:
[...]

Ik heb denk ik even wat gemist. Hebben we het hier over een nieuwere versie van de EZfit? Of gaat dit over de case in kwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

AkakoMinami schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:12:
[...]

Die gerecyclde? Die heb ik hier ook liggen maar gaat retour. Ben bang dat het de randen krast omdat het hard plastic is en geen vilt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Erg blij met m'n zwarte Wiiuka hoes, heb voor de afwisseling ook de blauwe maar besteld. Is onderweg, foto's volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71E6kfrZjzxmykEuNR4Q1NwH9W0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JK27JLkR4jf8cjZsUGD0h73X.png?f=fotoalbum_large

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BobB schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:56:
[...]

Ik heb denk ik even wat gemist. Hebben we het hier over een nieuwere versie van de EZfit? Of gaat dit over de case in kwestie?
Een screenprotector die het hele scherm afdekt als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Iemand nog een goede tip voor een setje USB-C laders/kabels? Op mn nachtkastje staat een draadloze lader, maar ik zoek ook nog een paar laders/kabels die ik bijv. op kantoor kan leggen, in de werktas meeneem en bijvoorbeeld usb c kabel voor in de auto om carplay bedraad te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:58:
[...]

Een screenprotector die het hele scherm afdekt als het goed is
Heb ook die EZfit maar had het idee dat hij op mijn 14 pro veel beter tot de rand kwam dan bij mijn nieuwe 15 pro. Zal zo even wat foto's maken als voorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Froggle schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:13:
Peak Design heeft op Reddit gereageerd op het ontbreken van de Action Button in de cases. Ze komen early adopters tegemoet en komen met een fix! Nice!

[Afbeelding]

[...]

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button
Ik vind het echt heel netjes hoe Peak Design hiermee omgaat. Ze geven transparant aan wat ze ervan vinden en wat ze ermee gaan doen. De oplossingen die ze bieden zijn ook erg klantvriendelijk.

Hier mogen andere bedrijven echt een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:38
Huigie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:43:
Erg blij met m'n zwarte Wiiuka hoes, heb voor de afwisseling ook de blauwe maar besteld. Is onderweg, foto's volgen.
Herkenbaar. Zijn fijne cases. Kan zijn dat er hier in de toekomst nog een komt in een mooie kleur. De skiin more bevalt goed. Wel ingespoten met leer impregneer ivm de open structuur van het nubuck leer tegen vocht en vuiligheid. Maar daar hebben andere leersoorten geen last van.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

TheKerremenke schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:21:

Maar daar hebben andere leersoorten geen last van.
Daarom kies ik altijd de normale skiin. Die worden heel mooi oud imho.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Iemand ervaring met goedkope magsafe stands van Ali? Aangezien die van Belkin veel te duur is (150 euro, doe normaal) dacht ik maar in China te gaan shoppen. Ik heb maar gelijk drie verschillende besteld (één voor thuis, één voor op kantoor en ééntje als reserve want ik ga er nu al van uit dat ééntje gaat tegenvallen ;), ja, mijn vertrouwen is hoog!)

Ik heb deze besteld:
1: https://nl.aliexpress.com...3P1q&gatewayAdapt=glo2nld
2: https://nl.aliexpress.com...A43q&gatewayAdapt=glo2nld
3: https://nl.aliexpress.com...BaxO&gatewayAdapt=glo2nld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwandoerie
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-08 17:40
amphora schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:12:
Iemand ervaring met goedkope magsafe stands van Ali? Aangezien die van Belkin veel te duur is (150 euro, doe normaal) dacht ik maar in China te gaan shoppen. Ik heb maar gelijk drie verschillende besteld (één voor thuis, één voor op kantoor en ééntje als reserve want ik ga er nu al van uit dat ééntje gaat tegenvallen ;), ja, mijn vertrouwen is hoog!)

Ik heb deze besteld:
1: https://nl.aliexpress.com...3P1q&gatewayAdapt=glo2nld
2: https://nl.aliexpress.com...BaxO&gatewayAdapt=glo2nld
3: https://nl.aliexpress.com...BaxO&gatewayAdapt=glo2nld
Ik hoor graag wat je ervaringen gaan zijn!
Ook naar aan het rondkijken, en precies wat je zegt... de prijzen van de bekende merken... pffff, dat voor een oplader.
Maar als ik dan weer sommige reviews op oa Ali lees over traag opladen en erg heet worden, weerhoudt me er dat weer van om zo'n budget uitvoering te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Kwandoerie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:41:
[...]

Ik hoor graag wat je ervaringen gaan zijn!
Ook naar aan het rondkijken, en precies wat je zegt... de prijzen van de bekende merken... pffff, dat voor een oplader.
Maar als ik dan weer sommige reviews op oa Ali lees over traag opladen en erg heet worden, weerhoudt me er dat weer van om zo'n budget uitvoering te kopen...
Warm worden is toch sowieso een issue met draadloos laden of snelladen? Hoe sneller hoe warmer?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wat was ook alweer het nadeel van goedkope laders... Oh ja, brandgevaar! Dat Belkin duur is dat weten we maar als ook Anker en Ugreen duur zijn met dit soort laders dan moet je je toch afvragen of daar een reden voor is. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt een onbekend merk te gebruiken voor m'n telefoon van 1500 euro...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
amphora schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:45:
[...]

Warm worden is toch sowieso een issue met draadloos laden of snelladen? Hoe sneller hoe warmer?
Ik heb nergens last van met mijn 15 PM icm. een 15W magsafe charger. Mijn werktelefoon (12) daarentegen wordt wel warm op de magsafe puck.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:11
BertP schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:58:
Iemand nog een goede tip voor een setje USB-C laders/kabels? Op mn nachtkastje staat een draadloze lader, maar ik zoek ook nog een paar laders/kabels die ik bijv. op kantoor kan leggen, in de werktas meeneem en bijvoorbeeld usb c kabel voor in de auto om carplay bedraad te gebruiken.
Ik gebruik de USB-C kabels van IKEA en die werken goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
Huigie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:54:
Wat was ook alweer het nadeel van goedkope laders... Oh ja, brandgevaar! Dat Belkin duur is dat weten we maar als ook Anker en Ugreen duur zijn met dit soort laders dan moet je je toch afvragen of daar een reden voor is. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt een onbekend merk te gebruiken voor m'n telefoon van 1500 euro...
tja dit buiten de bekende merken natuurlijk ook uit, want tussen 15 en 150 euro zit nog een hoop.
In Nederlandse winkels mogen enkel de EU-gekeurde laders liggen dus die kunnen prima.

Ali doet hier niet aan mee, dus die skip ik zelf ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
NRG-81 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik de USB-C kabels van IKEA en die werken goed.
Ik gebruik de 1,80€ kostende kabels van de Action … zijn braided, lekker lang (1m) en in meerdere kleuren

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
JimmyJoness schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:57:
[...]

tja dit buiten de bekende merken natuurlijk ook uit, want tussen 15 en 150 euro zit nog een hoop.
In Nederlandse winkels mogen enkel de EU-gekeurde laders liggen dus die kunnen prima.

Je zou kunnen kijken naar Anker, Benks of andere merken. Geeft toch net iets meer vertrouwen dan een no-name van Ali.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 15:11
Huigie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:54:
Die telefoon van 1500 euro is nog niet het grootste probleem, wat als er midden in de nacht brand uitbreekt in je huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nvt (net wakker)

[ Voor 166% gewijzigd door _Bailey_ op 29-09-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:08
Heeft iemand ervaring met iCharger MagSafe Dual Pro (https://ichargerstation.c...icharger-magsafe-dual-pro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 08:40
Dankzij alle tips over de actieknop op de Pro heb nu ook een menu op de Ultra snelknop kunnen zetten, handig!!

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwandoerie
  • Laatst online: 06-08 17:40
Ik hoop dat er met de komst van de Qi2-opladers een paar mooie, en tevens betaalbare, producten bij zitten. Die nieuwe 3-in-1 van Anker ziet er wel strak uit, maar daar zal de prijs tzt ook wel naar zijn...

Afbeeldingslocatie: https://www.iculture.nl/wp-content/uploads/2023/09/anker-maggo-oplaadstation-qi2-kopieren-768x546.jpg

Gelukkig geen haast, meer gadget gehalte, dus ik wacht het komende weken nog wel even af wat wat er op de markt komt en wat de prijs ervan gaat zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Spurlie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:34:
[...]

Ook deze past niet. Grote randen over boven en onder. Gaat ook maar weer retour! Er moet toch een fatsoenlijke protector zijn voor de Pro Max die het hele scherm pakt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n05RM-LUOM06BM-MAkQjEUXq7FA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1T3urCpLvZdlw6tUHNCz9NkE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:41

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

pdavie2311 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:28:
[...]

Ook deze past niet. Grote randen over boven en onder. Gaat ook maar weer retour! Er moet toch een fatsoenlijke protector zijn voor de Pro Max die het hele scherm pakt?
Wat staat er op de achterkant van de verpakking?
Ik heb er een sticker opzitten voor iphone 2023 (6.7P) (DP280723V0 / 4500028341 72.23mmx155.35mmx0.63mm , glasTR EZ FIT dualpack)

Lijkt er op kijkende bij veel producten dat er mogelijk verschillende batches worden verstuurd. Misschien wel een universele maat die zou moeten passen?

Heb nog geen telefoon, maar wel gek dat er iphone 2023 6,7p staat, ipv iphone 15 pro max.

[ Voor 15% gewijzigd door Patrock op 29-09-2023 16:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
Voor de geïnteresseerden, onderstaand de Torras Guardian op de zwarte 15 Pro. Voelt voor mij persoonlijk een stuk fijner in de hand en minder plastic-feel dan de Spigen Ultra Hybrid CC. De metalen knoppen klikken ook perfect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CGPwEcbloYnmHE9rvvx0s59txQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdZs9oV6vZHCwsWxiu0WHS3n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0rnVX_SC0hg-krdfMyUC7O33xJ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tVZeGpR6Stw3UXfjRag7M1xt.jpg?f=fotoalbum_large

Noem het saai zwart, ik had hier wel weer even behoefte aan na een groene iPhone :X

[ Voor 28% gewijzigd door Alexknl op 29-09-2023 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Lijkt verdomd veel op die ik op Ali heb besteld voor veel minder. https://nl.aliexpress.com...3P1q&gatewayAdapt=glo2nld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Patrock schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:54:
[...]

Wat staat er op de achterkant van de verpakking?
Ik heb er een sticker opzitten voor iphone 2023 (6.7P) (DP280723V0 / 4500028341 72.23mmx155.35mmx0.63mm , glasTR EZ FIT dualpack)

Lijkt er op kijkende bij veel producten dat er mogelijk verschillende batches worden verstuurd. Misschien wel een universele maat die zou moeten passen?

Heb nog geen telefoon, maar wel gek dat er iphone 2023 6,7p staat, ipv iphone 15 pro max.
Dit is de achterkant.

Maar al retour gemeld, heb hier niks aan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUxP8j1AS7hnuCDQ4l6UPR6ls9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LsmVleifGc4bV2rdwEQJOLnB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:59:
[...]

Dit is de achterkant.

Maar al retour gemeld, heb hier niks aan..

[Afbeelding]
Dat was voor mijn Spigen EZ glass ook het geval, de pro max 15 werd nergens expliciet vernoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Misschien een spigen/pro max dingetje dan... Op de normale pro bij mij past ie heel netjes
zal straks eens kijken wat bij mij achterop de doos staat

[ Voor 24% gewijzigd door Spurlie op 29-09-2023 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klopping
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:08
amphora schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:58:
[...]

Lijkt verdomd veel op die ik op Ali heb besteld voor veel minder. https://nl.aliexpress.com...3P1q&gatewayAdapt=glo2nld
Dat scheelt behoorlijk. Ben je er tevreden mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Spurlie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:13:
Misschien een spigen/pro max dingetje dan... Op de normale pro bij mij past ie heel netjes
zal straks eens kijken wat bij mij achterop de doos staat
Die Alignmaster in combinatie met een Spigen case sluit bij mij wel aan.
Met de apple clear case blijft er een gleuf over, maar komt ook door het design van de case (de spigen case klemt meer om het toestel dan de clearcase van apple).

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

klopping schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:36:
[...]

Dat scheelt behoorlijk. Ben je er tevreden mee?
Gisteren pas besteld. Moet nog binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand ervaring met de Thin Fit Cases van Spigen? Wil die toch nog even vergelijken met de Silicon Case van Apple. Op zich echt een mooie subtiele case, maar dat stof. Daar ben ik echt allergisch voor. Laat staan volgende zomer met anti-zonnebrandcreme op mijn handen en dan die iPhone pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
Alexknl schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:57:
Voor de geïnteresseerden, onderstaand de Torras Guardian op de zwarte 15 Pro. Voelt voor mij persoonlijk een stuk fijner in de hand en minder plastic-feel dan de Spigen Ultra Hybrid CC. De metalen knoppen klikken ook perfect.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Noem het saai zwart, ik had hier wel weer even behoefte aan na een groene iPhone :X
Die ziet er erg mooi uit! Is het storend dat de actionbutton uitgesneden is ipv dat het gewoon een knopje zoals volume up en down en power?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
jdenijs schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:29:
[...]

Die ziet er erg mooi uit! Is het storend dat de actionbutton uitgesneden is ipv dat het gewoon een knopje zoals volume up en down en power?
Action button is ook gewoon een metalen knop ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53y39Qirtr22T4xlTx0p8p874iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AcPXFvPglaESj0c6ufsxne3m.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Executor16 schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:55:
Ik heb deze case besteld voor de iPhone 15 Pro Max: Torras Ostand R Magsafe Case with 360° Rotated Stand (via Amazon). Voor de rest nog geen ervaringen met het merk maar reviews zijn positief. MagSafe is een must omdat ik deze zowel in de auto als op mijn nachtkastje (standby) gebruik.

Video van de 14 Pro versie:
[YouTube: TORRAS 360˚ Rotatable Ring Case for iPhone 14 Pro and Pro Max]

Voorheen twee keer een Spigen gehad met kickstand maar die werden snel lelijk (vooral de cases die uit 2 delen/kleuren bestaan), gingen kapot, vielen vaak om en zijn niet in veel verschillende hoeken te gebruiken. De hoesjes zonder kickstand van Spigen heb ik overigens wel goede ervaringen mee.

En zoals altijd een setje Spigen Glas.tr Ez Fit voor de voorkant.
Heb je hier misschien een foto van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
qwasd schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:56:
[...]

Heb je hier misschien een foto van?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_JIyXzedCLE2TgKOH9XTUYHZnk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XIvHOkO5g56IRjFWYZxvgpIP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBHoc8N9xCWAaA1VpqIcCCOAgDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nKrBi9ukiJmkXEYcwY38TiF4.jpg?f=fotoalbum_large

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
pdavie2311 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:28:
[...]

[Afbeelding]
Hier in stad zit een telefoon reparatie winkel die ze letterlijk op maat print/snijdt de protector en het is ijzersterk
Hij had het daar op iPhone zitten en sloeg er met de hamer op en geen beschadiging te zien
Ik heb het inmiddels ook op mijn iphone
Zit perfect ik heb er een filmpje van dat hij met de hamer op de telefoon slaat maar krijg het hier niet toegevoegd
Dus ik zou bij reparatie winkels rond vragen koste wel wat 25,00 euro maar dan zit hij perfect

[ Voor 38% gewijzigd door Steenw op 30-09-2023 04:27 ]

• Steenw
Steenw schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 04:19:
[...]

Hier in stad zit een telefoon reparatie winkel die ze letterlijk op maat print/snijdt de protector (folie ) en het is ijzersterk
Hij had het daar op iPhone zitten en sloeg er met de hamer op en geen beschadiging te zien
Ik heb het inmiddels ook op mijn iphone
Zit perfect ik heb er een filmpje van dat hij met de hamer op de telefoon slaat maar krijg het hier niet toegevoegd
Dus ik zou bij reparatie winkels rond vragen koste wel wat 25,00 euro maar dan zit hij perfect

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Heeft iemand suggesties voor een goede magsafe battery pack?

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
nubcaek schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:20:
Deze heb ik gehad en kwijt geraakt en exact dezelfde is vandaag onderweg hier naar toe

https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

Was er heel blij mee en lekker compact en goede grip. Valt er niet snel vanaf.

• eastmaceroni
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:45
De eerste beschadiging van het siliconen hoesje van Apple (clay) 🙃. Hopelijk doet de mediamarkt niet zo moeilijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrYNvhB576yF3_LArvbqZW47i6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V8aAfqvYf2KxuBlZ6GBcERQN.jpg?f=fotoalbum_large

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Een silicone hoesje beschadigt toch niet zo snel . Wat heb je ermee gedaan?

• eastmaceroni
Waarschijnlijk beschadigd bij het in me broekzak steken. Gaat namelijk nogal stroef.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:41

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

eastmaceroni schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:45:
De eerste beschadiging van het siliconen hoesje van Apple (clay) 🙃. Hopelijk doet de mediamarkt niet zo moeilijk.
Huh, hoezo mediamarkt? Dat ding doet toch blijkbaar zijn werk?

• eastmaceroni
Hij is niet gevallen, mijn verwachting is niet dat een hoesje na 2 dagen al beschadigingen heeft van het alleen in mijn broekzak steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden:
HIER een test van een flinke hoeveelheid screenprotectors.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Khayma schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:28:
[...]

Deze heb ik gehad en kwijt geraakt en exact dezelfde is vandaag onderweg hier naar toe

toevallig heb ik deze hier liggen, echter niet tevreden en wil hem retour sturen, hij heeft namelijk niet dat verticale magneetje waardoor de Anker kan draaien. Had je daar geen last van?

Ik overweeg nu deze:
https://www.amazon.nl/-/e...ker+321%2Caps%2C71&sr=8-5

• Steenw
eastmaceroni schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:05:
Waarschijnlijk beschadigd bij het in me broekzak steken. Gaat namelijk nogal stroef.
Ik kan mij niet voorstellen dat deze beschadiging komt van het in je broekzak steken of je moet scheermesjes in je broekzak hebben
Of natuurlijk het hoesje moet echt rommel zijn
Ben benieuwd wat de MM zegt

[ Voor 3% gewijzigd door Steenw op 30-09-2023 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 08:04
eastmaceroni schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:35:
Hij is niet gevallen, mijn verwachting is niet dat een hoesje na 2 dagen al beschadigingen heeft van het alleen in mijn broekzak steken.
Zolang je niet een open zakmes in je broekzak bewaard niet nee :9

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
nubcaek schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:28:
[...]

toevallig heb ik deze hier liggen, echter niet tevreden en wil hem retour sturen, hij heeft namelijk niet dat verticale magneetje waardoor de Anker kan draaien. Had je daar geen last van?

Ik overweeg nu deze:
https://www.amazon.nl/-/e...ker+321%2Caps%2C71&sr=8-5
Dat is bewust gedaan want het is namelijk ook gelijk een stand. Dat wil ik liever ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-10 18:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KfqEZ-7gRvmdViP42p3DxC1N384=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WLTnV55IGhEWK4Cw5ehN4Zhm.png?f=fotoalbum_large
Zoiets als dit lijkt me handig voor op het nachtkastje. Deze kost iets meer dan twee tientjes bij Ali. Hiermee kun je gewoon je eigen laders gebruiken in plaats van die Chinese rommel. De kabels worden mooi onzichtbaar gemaakt. Ik zoek alleen nog een iets leuker design.

[ Voor 7% gewijzigd door nomar109 op 30-09-2023 16:19 ]

• TheKerremenke
nomar109 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:05:
[Afbeelding]
Zoiets als dit lijkt me handig voor op het nachtkastje. Deze kost twee tientjes bij Ali. Hiermee kun je gewoon je eigen laders gebruiken in plaats van die Chinese rommel. De kabels worden mooi onzichtbaar gemaakt. Ik zoek alleen nog een iets leuker design.
Geinig ding. Linkje ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 10:08
Gdumme schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:08:
Ik neig toch wel naar een mous case. Goeie bescherming en MagSafe, en microfiber binnenkant🤔 iemand ervaring mee?
Heb mijn Mous binnen, met echt walnut back. Ook de Mous screenprotector gekocht, nu alleen nog wachten op de pro Max.
Het hoesje ziet er echt perfect uit. Zeer goede grip en ook zonder telefoon al heel erg stevig.
Wil je een goede bescherming, en dat vind ik veel meer belangrijker dan blits uitzien, tenslotte is het wel een ding van bijna 1.500 euro, bijna net zo veel als mijn nieuwe warmtepomp van Quatt.
Hij voelt gewoon zeer prettig en veilig aan, goede grip en zou hij vallen heb je juist wel de bescherming die je dan wel nodig hebt. Anders kun je net zo goed hem zonder gebruiken.
Voor mij is het een gebruiksvoorwerp en geen statussymbool.

[ Voor 34% gewijzigd door MacD007 op 01-10-2023 10:49 . Reden: Aanvulling ]

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

• MacD007
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-06 10:08
JimmyJoness schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:57:
[...]

En wie keurt deze dan? Dat doen ze bijna allemaal zelf, overigens het is dus niet eens een keur, maar ze moeten voldoen aan minimale veiligheidseisen. En ze mogen dat dus zelf doen en een eigen verklaring er op afgeven en het ce logo er op zetten.
Bij 80% is het overigens het verkeerde ce logo en heeft dus geen enkele waarde, nog erger dat andere ce logo heeft een andere betekenis namelijk China engineering.
Ook voldoet meer dan 80% van de CE verklaring niet aan de voorwaarden.
Helaas heeft echter onze eigen waakhond het veel te druk met zich zelf en is er eigenlijk geen enkele controle hierop. De winkels zelf weten niet eens wat CE betekend, vraag het meer eens. Dus daar hoef je ook niets van te verwachten.

Ik verwacht zeker bij Ali dat hooguit 1% echt aan de ce eisen voldoet.

[ Voor 5% gewijzigd door MacD007 op 30-09-2023 17:22 ]

Quatt WP 4,5 kW - Atag CV ketel - Honeywell T6 - 23 panelen SolarEdge

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
nubcaek schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:20:
Khayma schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 09:28:
[...]

Ik wou net algemeen even ervaringen delen met zo'n magsafe battery pack, en zag jullie beide reacties dus ik tag jullie even.

De originele apple magsafe battery pack wordt overal slecht gereviewed, en is duur, dus die heb ik nooit overwogen. Een tijdje geleden heb ik dan ook de eerste versie van die anker hierboven gekocht, Anker magsafe 5k of zo.

Best nog wel een dik ding, zeker in combinatie met een iPhone 13 mini. Past wel mooi achterop, in het formaat van de mini, dat wel.

Na 'm op een aantal vorige vakanties gebruikt te hebben, weet ik toch niet helemaal wat ik er van moet vinden, en of ik 'm nog eens meeneem.

Er zijn natuurlijk voordelen. Er hangt geen kabeltje uit je broekzak (zie je er helemaal uit als toerist), en ook geen geduw en getrek aan de poortjes (van pack en iPhone) als je iPhone en battery pack via een kabel verbonden zijn. Beide dingen blijven mooi aan elkaar hangen via de MagSafe. Tot zover positief.

Negatief is dat het best wel wat warmte genereert. Nu is de batterij van de mini al maar 88% meer, dus ik maak me er niet druk over, maar het is soms zelfs oncomfortabel, je voelt het in elk geval goed in een broekzak.

Ook kan ik de mini maar 1,5x laden uit zo'n batterij. Op gevoel denk ik dat een gelijkaardige battery pack (gewicht/volume) bedraad toch iets meer zou moeten kunnen laden. Dus echt iets voor een top-up overdag. Je kan er (met veel gebruik, maps, muziek, ...) geen 2 dagen uit halen, denk ik.

En dan ook hoe traaaaag het allemaal laadt. Waardoor je dus ook langer met zo'n ding achterop gekleefd moet lopen dan nodig is. De telefoon even doorgeven aan iemand voor een foto is 'raar', dat zware ding continu achterop is ook 'raar' (moeilijker uit broekzak halen, foto's maken).

Vaak kwam ook m'n vinger in beeld, als je die op de rand van de batterij legt. Opnieuw, misschien allemaal minder een probleem bij een grotere iPhone dan de iPhone mini.

Ik denk dat ik in de toekomst gewoon een goede powerbank meeneem, die 20-25 Watt kan laden. En dan ipv langere tijd met zo'n pukkel op je telefoon te lopen, 'm gewoon af en toe (tijdens eten bvb) even 15 minuten met de kabel laad...

Of ik moet eens een recente versie van die Anker powerbank kopen. Misschien zijn alle nadelen zoals gewicht, formaat en warmte wel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleekie
  • Laatst online: 20:55
Ik vind dit: https://www.xtorm.nl/prod...nk-5000-mah-fuel-series-4 wel een fijne powerbank. Al lijkt dit een nieuwere versie dan degene die ik afgelopen maart gekocht heb. Is wel maar 5000mah, maar daardoor wel lekker plat in vergelijking met een 10000mah.
(Alleen op een 13pro gebruikt tot nu, maar neem aan dat hij het net zo goed zou doen op een 15)

• JimmyJoness
MacD007 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:12:
[...]

En wie keurt deze dan? Dat doen ze bijna allemaal zelf, overigens het is dus niet eens een keur, maar ze moeten voldoen aan minimale veiligheidseisen. En ze mogen dat dus zelf doen en een eigen verklaring er op afgeven en het ce logo er op zetten.
Bij 80% is het overigens het verkeerde ce logo en heeft dus geen enkele waarde, nog erger dat andere ce logo heeft een andere betekenis namelijk China engineering.
Ook voldoet meer dan 80% van de CE verklaring niet aan de voorwaarden.
Helaas heeft echter onze eigen waakhond het veel te druk met zich zelf en is er eigenlijk geen enkele controle hierop. De winkels zelf weten niet eens wat CE betekend, vraag het meer eens. Dus daar hoef je ook niets van te verwachten.

Ik verwacht zeker bij Ali dat hooguit 1% echt aan de ce eisen voldoet.
Action/hema etc voldoen prima. (Zat goedkope laders/kabels te vinden).
Ali niet, zoals ik al aangaf.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste