Ik had ESR Armorite besteld via Amazon en een via Appelhoes. Wel met een prijsverschil: via Amazon had ik er drie in een verpakking en nog twee setjes lensbeschermers, via Appelhoes alleen een enkele screenprotector voor bijna hetzelfde bedrag.noobynater schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:58:
Is het iemand hier al gelukt om een tempered glass screen protector te vinden voor de 15 Pro Max die groot genoeg is? Zelf heb ik de JETech (zonder zwarte rand) besteld maar deze is amper groot genoeg om het scherm te bedekken, waardoor er vervelende chromatische aberratie ontstaat. Ook zit er een rand tussen de screen protector en het hoesje.
Als ik reviews online lees dan speelt dit probleem bij veel merken, zoals genoemd JETech maar ook amFilm, Spigen, Ailun (hoewel deze nog het beste lijken), ESR en anderen.
De eerste dag heb ik er een uit de set van Amazon geplaatst maar dat ging niet helemaal soepel. Twee dagen later kreeg ik post van Appelhoes en in tegenstelling tot de verpakking van Amazon stond daar wel 'For iPhone 15 Pro' op vermeld. Omdat ik de eerste ESR Armorite scheef had geplakt, ondanks de mal, en daarna in een poging dat te corrigeren een hoekje had verbogen dat vervolgens niet meer plakte, heb ik die vervangen door de ESR Armorite van Appelhoes.
Het viel me op dat deze veel beter zit, loopt verder door naar de zijkant en de zwarte lijst valt niet over het zichtbare deel van het scherm. Waarschijnlijk verkoopt Amazon een meer generieke 6,1"-versie van de ESR Armorite en is de productie intussen aangepast voor de iPhone 15 Pro, waarbij Appelhoes wél onderscheid maakt. Ik koop voortaan gewoon weer via Appelhoes, daar heb ik prima ervaringen mee.
TLDR: koop een screenprotector waar op de verpakking expliciet staat vermeld dat die voor de 15 Pro (Max) is, en niet een screenprotector voor de 13/14-serie met een nieuwe sku-sticker.
[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 27-09-2023 14:37 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles