[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:58

Sjod

Ik ben goed luisterend

Ik ben ook nog op zoek naar een vervanger van de Apple Leather case. Ik ga voor de iPhone 15.

Iemand ervaring met de mujjo voor de standaard iPhone 15? Past deze wel goed?

Anders ga ik denk ik voor de decoded

Weet iemand iets van de levertijden als je rechtstreeks bij de fabrikant besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Aangezien m'n iPhone nog wel even gaat duren qua levering ben ik wat rond aan het kijken voor goede hoesjes. Ik heb eigenlijk altijd een Pitaka-case gehad, maar ben ook wel eens op zoek naar iets nieuws en wil eens iets via Aliexpress bestellen. Heeft iemand nog aanraders? (moeten wel over magsafe-ring beschikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:29
Dennisweb schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:23:
[...]

Ook bij Amazon besteld? Kan natuurlijk een foute batch zijn….

Vanavond krijg ik de Torras binnen. Kijken of dat beter is.
Zojuist binnengekregen en getest. Het werkt behoorlijk eenvoudig. De screen protector zit in een mal, met een pijl aan de onderkant. Nadat je de iPhone ontdaan hebt van stof, druk je de mal op de iPhone en dan trek je de pijl aan. Zo komt er tussentijds geen stof meer onder. Even de bubbeltjes wegvegen met het kammetje. Zo’n 3 minuten werk. En dan is hij helemaal perfect. Hij gaat ook meer tot de randen dan de Spigen. Ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:02
Ik moet eerlijk zeggen dat me de Spigen Ultra Hybrid wel wat tegenvalt. Hij maakt de telefoon best bulky maar voelt vooral erg plastic-y met hier en daar wat scherpe randjes (vooral die opstaande rand rondom de camera bump) en het minimale randje rondom de hele achterkant. Dat maakt dat ik hem overall vrij goedkoop vind aanvoelen.

Voor mijn 11 Pro had ik altijd een wat dunnere transparante cover van Torras, volgens mij is dit een soortgelijk model voor de 15 Pro.
https://www.amazon.de/-/e...-Shockproof/dp/B0CB5TQD1K

Of helemaal van het transparante afstappen en voor iets als dit gaan, eventueel met magsafe.
https://www.amazon.de/-/e...ctive-black/dp/B0CB5TSBTL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:00
@Alexknl Uhm, als ik die Torras bekijk lijkt hij anders verdomd veel op de Ultra Hybrid Crystal Clear?

Begrijp sowieso jullie “klachten” niet over de Spigen. Ik voel echt totaal geen scherpe randjes.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-11-2023

RS_

Dennisweb schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:55:
[...]

Zojuist binnengekregen en getest. Het werkt behoorlijk eenvoudig. De screen protector zit in een mal, met een pijl aan de onderkant. Nadat je de iPhone ontdaan hebt van stof, druk je de mal op de iPhone en dan trek je de pijl aan. Zo komt er tussentijds geen stof meer onder. Even de bubbeltjes wegvegen met het kammetje. Zo’n 3 minuten werk. En dan is hij helemaal perfect. Hij gaat ook meer tot de randen dan de Spigen. Ik ben er blij mee.
Fijn dat ‘ie goed zit! Misschien bestel ik er ook een. Waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
RS_ schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:04:
[...]

Fijn dat ‘ie goed zit! Misschien bestel ik er ook een. Waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag?
Bij Amazon.de (ik heb daar een Prime account en in de grensregio leveren ze lekker snel).

Hier een voorbeeld voor de Pro Max: https://www.amazon.de/dp/...G9uZV9zZWFyY2hfYXRm&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik had de Apple Clear Case en twee Apple Silicone Cases besteld: Cypress en Winter Blue. De Clear Case is precies zoals ik had verwacht maar de kleuren van de Silicone Cases zijn veel donkerder dan op de Apple-website.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UPKRtbMz2mUlJ6A_TsUw5Yv0bLQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V04zDUgo7gpkBVBJRUxNEzFo.jpg?f=user_large
(Magic Trackpad voor de witbalans)

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 25-09-2023 20:25 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Vernietigende review van de fine woven case. Saillant detail, de uitsparing voor de usb-c connector is te smal voor sommige niet Apple kabels.

https://9to5mac.com/2023/...-cases-hands-on-terrible/

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_

RS_

Canaria schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:24:
Ik had de Apple Clear Case en twee Apple Silicone Cases besteld: Cypress en Winter Blue. De Clear Case is precies zoals ik had verwacht maar de kleuren van de Silicone Cases zijn veel donkerder dan op de Apple-website.

[Afbeelding]
Jeetje, wat ziet die groene er anders uit dan op de productfoto van Apple, zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Canaria schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:24:

[Afbeelding]
Yep. De kleuren van de FineWoven cases zien er in het echt ook heel anders uit. Blijkbaar ziet de fotograaf van de producten geen verschil in kleuren. :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

@RS_ dat was ook geen ideale foto. Hier is de kleur wat realistischer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kaz3wMg132_CeeIsA5SuzsY3AkQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7dS9aHBOJAmONUQXU28Z7iS5.jpg?f=user_large

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_

RS_

Canaria schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:40:
@RS_ dat was ook geen ideale foto. Hier is de kleur wat realistischer:

[Afbeelding]
Ah, op deze foto komt het inderdaad meer in de richting. Maar nog steeds wel afwijkend zeg. Hij stond op mijn lijstje, maar gaat er toch weer vanaf denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Froggle schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:27:
[...]

Ik heb ook al verschillende leren cases gehad in het verleden, maar die dingen vind ik na een gegeven moment ook gewoon te ranzig voor woorden. Sommige vinden het mooi, maar ik wil dat ie gewoon niet slijt en de telefoon goed beschermd. Ik heb nu een jaar ofzo de Peak Design Mobile Everyday case. Materiaal lijkt op het oog erg op dat van de nieuwe FineWoven cases. Als dit nagenoeg hetzelfde is, dan hoef je je geen zorgen te maken. :)
Heb jij ook ervaring met de Peak Design mount voor op de fiets. Heb voor mijn 11 pro max ooit een Quad Lock setje gekocht. Zeer stabiel en je telefoon zit goed vast op het stuur. Maar het hoesje op zich is best wel een gedrocht. De Peak Design oogt veel strakker dan de Quad Lock, maar twijfel nog hoe stevig de telefoon dan vast zit.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:12
Ben ik de enige die finewoven wel ok vindt, ja het is geen leren hoes en ze zijn overpriced. Ik vind ze qua gebruik echt niet tegenvallen

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Captain Planet schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:37:
Ben ik de enige die finewoven wel ok vindt, ja het is geen leren hoes en ze zijn overpriced. Ik vind ze qua gebruik echt niet tegenvallen
Uiteindelijk heb ik ook besloten hem niet te retourneren. Toch wel handig voor sommige gelegenheden. Hij is wel licht en heeft een goede grip. Niet bulky. Ik moest vanmiddag toch Apple bellen voor het overzetten van AppleCare+. Meteen even gevraagd of ze mijn retour wilden annuleren.

Ja, ze zijn overpriced. Maar dat is een stuk plastic van 40 of euro ook. Toen ik even ging relativeren, dacht ik: “ach, laat ik hem toch maar houden.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000

Sjod

Ik ben goed luisterend

Iemand ervaring met de njord hoesjes ?

https://www.njordcollecti...s/suede-magsafe-case-blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-11-2023
Dennisweb schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:43:
[...]

Uiteindelijk heb ik ook besloten hem niet te retourneren. Toch wel handig voor sommige gelegenheden. Hij is wel licht en heeft een goede grip. Niet bulky. Ik moest vanmiddag toch Apple bellen voor het overzetten van AppleCare+. Meteen even gevraagd of ze mijn retour wilden annuleren.

Ja, ze zijn overpriced. Maar dat is een stuk plastic van 40 of euro ook. Toen ik even ging relativeren, dacht ik: “ach, laat ik hem toch maar houden.”
Ik ben ook blij met mijn Evergreen variant voor mijn nieuwe 15 Pro. Vind zelf de kleur in het echt nog mooier dan op de product afbeeldingen, de textuur prettig en de fit is super strak. Tuurlijk het is overpriced, maar dat zijn inderdaad heel veel hoesjes. Ik wilde graag een mooi goed hoesje klaar hebben liggen voor mijn telefoon binnen kwam.

Niet super praktisch en inherent aan het materiaal, maar ook ik ben wel wat bang voor vlekken die er in kunnen trekken. Na wat discussie te hebben gelezen heb ik hem even behandeld met de spray die ik nog voor mijn schoenen had staan, kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
HerbertF schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:02:
[...]

Ik ben ook blij met mijn Evergreen variant voor mijn nieuwe 15 Pro. Vind zelf de kleur in het echt nog mooier dan op de product afbeeldingen, de textuur prettig en de fit is super strak. Tuurlijk het is overpriced, maar dat zijn inderdaad heel veel hoesjes. Ik wilde graag een mooi goed hoesje klaar hebben liggen voor mijn telefoon binnen kwam.

Niet super praktisch en inherent aan het materiaal, maar ook ik ben wel wat bang voor vlekken die er in kunnen trekken. Na wat discussie te hebben gelezen heb ik hem even behandeld met de spray die ik nog voor mijn schoenen had staan, kleine moeite.
Oh, dat is wel een goede tip inderdaad! Ik vind dat de case wel érg strak om de iPhone zit. Hij zit minstens net zo strak als de Clear Case die ik vroeger had. Het is echt lastig om de case er weer af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
  • Laatst online: 03-11-2023
Dennisweb schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:19:
[...]

Oh, dat is wel een goede tip inderdaad! Ik vind dat de case wel érg strak om de iPhone zit. Hij zit minstens net zo strak als de Clear Case die ik vroeger had. Het is echt lastig om de case er weer af te krijgen.
Ja zou niet nodig moeten zijn natuurlijk, maar kan me voorstellen dat het net wat extra bescherming geeft tegen vlekken.

Het hoesje zit inderdaad erg strak, maar dit vind ikzelf niet per se een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 09:53

Saninl

Hier komt om de 15Pro een Mous case (limitless 5.0) en Torras screenprotector!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Saninl schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:40:
Hier komt om de 15Pro een Mous case (limitless 5.0) en Torras screenprotector!
Ik heb sinds vandaag ook de Torras en het is een erg fijne screen protector. Volgens mij zit er ook een goede coating op, want je ziet minder vingervlekken en gemakkelijk schoon te maken. Vind het feit dat hij wat meer naar de randen gaat ook erg prettig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 18:49
ma9ma schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:11:
[...]

Heb jij ook ervaring met de Peak Design mount voor op de fiets. Heb voor mijn 11 pro max ooit een Quad Lock setje gekocht. Zeer stabiel en je telefoon zit goed vast op het stuur. Maar het hoesje op zich is best wel een gedrocht. De Peak Design oogt veel strakker dan de Quad Lock, maar twijfel nog hoe stevig de telefoon dan vast zit.
Zeker ervaring mee. Top mount! iPhone locked snel op de mount en losmaken gaat ook makkelijk, maar zit wel goed vast.

Maar gezien Peak Design vooralsnog geen geschikte case heeft doe ik momenteel niets met de mount. :/

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinns
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:52
Alexknl schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:06:
Ik moet eerlijk zeggen dat me de Spigen Ultra Hybrid wel wat tegenvalt. Hij maakt de telefoon best bulky maar voelt vooral erg plastic-y met hier en daar wat scherpe randjes (vooral die opstaande rand rondom de camera bump) en het minimale randje rondom de hele achterkant. Dat maakt dat ik hem overall vrij goedkoop vind aanvoelen.

Voor mijn 11 Pro had ik altijd een wat dunnere transparante cover van Torras, volgens mij is dit een soortgelijk model voor de 15 Pro.
https://www.amazon.de/-/e...-Shockproof/dp/B0CB5TQD1K

Of helemaal van het transparante afstappen en voor iets als dit gaan, eventueel met magsafe.
https://www.amazon.de/-/e...ctive-black/dp/B0CB5TSBTL
Vreemd, ik denk dat je een maandagmorgen modelletje hebt van de Spigen case.. Ik heb sinds dit weekend de ultra hybrid in het zwart met zwarte magsafe cirkel en deze is perfect afgewerkt. Ook de transparante achterkant loopt perfect naadloos over in het zwarte kunststof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-10 11:21
Voor de 13 Pro Max had ik een DBrand Grip case en wat was die case geweldig. Uiteraard wederom besteld en inmiddels de verzendbevestiging ontvangen nadat hij even in pre-order stond.

Foto's volgen zodra hij binnen is.

Van Amazon heb ik de AMfilm screen protector en die was echt verschrikkelijk makkelijk aan te brengen en voelt zeer fijn in gebruik. Kost ook nagenoeg niets: https://www.amazon.nl/amF...dGY&psc=1#customerReviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Wat is volgens jullie een mooie Apple case kleuren combi voor de Naturial Titanium iPhone? Heb nu de Clear case en krijg vandaag de Silicone Klei binnen. Finewoven trekt alsnog ook mijn aandacht, maar ben nog niet uit over de kleur..dilemmatje :)

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 05:44:
Wat is volgens jullie een mooie Apple case kleuren combi voor de Naturial Titanium iPhone? Heb nu de Clear case en krijg vandaag de Silicone Klei binnen. Finewoven trekt alsnog ook mijn aandacht, maar ben nog niet uit over de kleur..dilemmatje :)
Je kiest toch wat je zelf mooi vindt? :?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:38
Jaymone schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 05:44:
Inderdaad je eigen keuze. Persoonlijk vind ik beige, bruin en groen mooie kleuren met de Natural Titanium.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
THE_BASE schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:26:
[...]

Je kiest toch wat je zelf mooi vindt? :?
Uiteraard, zou niet best zijn anders :)
Wellicht dat er mede-tweakers zijn die een dergelijke combi al hebben uitgeprobeerd en daar al iets over kunnen roepen, vandaar deze vraag ;)

@TheKerremenke
Inderdaad je eigen keuze. Persoonlijk vind ik beige, bruin en groen mooie kleuren met de Natural Titanium.

Thanks. Vind het jammer dat Finewoven geen grijze variant heeft en neig naar Taupe. En anders blijf ik bij de Clear en Silicone Klei denk ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Jaymone op 26-09-2023 07:38 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Iemand al nieuws mbt de Wiiuka levering?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Huigie schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:36:
Iemand al nieuws mbt de Wiiuka levering?
Nee. Nog steeds aan het wachten hier… De andere levering uit Amerika is straks nog sneller hier dan vanuit Duitsland.. 8)7 }:O

[ Voor 18% gewijzigd door TheKerremenke op 26-09-2023 07:40 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10 13:11
Vraagje voor de kenners hier.
Ik gebruik al jaren een Otterbox Strada folio. Leren hoesje dat je kan dichtklappen met een magneetje om de flap op zijn plaats te houden.
Eerst bij de iphone 7 en nu bij de iphone 11. Kwaliteit is best ok maar meestal na 2.5 jaar lost dan toch het magneetje waardoor de flap niet meer sluit en bij vallen soms openklapt. Uiteindelijk is na 3 jaar het hoesje aan vervanging toe. Wat best prima levensduur is.
Echter denk ik na 3 jaar al aan een volgende iphone en koop ik dus geen nieuwe strada folio meer.
Met de strada folio gebruk ik geen screen protector en heb ik best veel mijn iphone laten vallen en nooit een gebarsten scherm gehad.
Nu heb ik dus sinds 2 maanden een reserve rubber case van apple zelf rond de iphone 11 zitten zonder screen protector.
Je raadt het al, paar keer laten vallen (ja sorry, ik ben onhandig) en onmiddelijk een barst in het scherm. Geen drama, iphone 15 komt er snel aan maar ik twijfel dus om terug een otterbox strada folio te kiezen of voor een case met screen protector te gaan. Vindt namelijk een case wel iets aangenamer dan dat flap gedoe.
Hier komt dus de vraag : heeft een screen protector ook een goede valbescherming tegen barsten in het scherm? Want op dat vlak is de strada folio redelijk bullet proof. En mezelf kennende gaat de iphone best veel tegen de vlakte gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:26
bertbelgie schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:31:
Hier komt dus de vraag : heeft een screen protector ook een goede valbescherming tegen barsten in het scherm? Want op dat vlak is de strada folio redelijk bullet proof. En mezelf kennende gaat de iphone best veel tegen de vlakte gaan.
Toen ik nog in de buitendienst zat, en mijn telefoon vaker viel, en ik nog een screen protector gebruikte (icm rubber case), ging de screen protector wel paar keer aan diggelen, maar het scherm zelf bleef wel heel.

Als ik jouw user case lees ben je wel vaker de gebroken screenprotector aan het vervangen.

Een rubbercase geeft weinig tot geen bescherming (mijn mening). Je kunt denk wel een case gebruiken die meer bescherming geeft, zonder zo’n flap aan de voorzijde.

Toen ik nog in de buitendienst zat en we overgingen naar iPhones gebruikten we altijd de Otterbox. Die is vrij lomp, maar beschermt wel.

Gebruik nu een mous case, die is vrij minimaal met ook zeer goede bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbelgie
  • Laatst online: 09-10 13:11
don spike schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:59:
[...]

Toen ik nog in de buitendienst zat en we overgingen naar iPhones gebruikten we altijd de Otterbox. Die is vrij lomp, maar beschermt wel.
Otterbox met flap of zonder? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

TheKerremenke schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:39:
[...]

Nee. Nog steeds aan het wachten hier…
De vrouw stuurt net een foto van een Wiiuka enveloppe die net in de brievenbus viel. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Huigie schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:55:
[...]

De vrouw stuurt net een foto van een Wiiuka enveloppe die net in de brievenbus viel. :)
Foto’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 08:13
Ik ben ook benieuwd naar de foto’s!
Op de foto’s van gebruikers op Amazon.de ziet het eruit alsof de rand van de camera bescherming er als soort van ring op is geplakt ipv integraal onderdeel van de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:57
Ik ben op zoek naar een hoesje waarmee ik zowel magsafe kan gebruiken, en mijn telefoon op mijn fiets kan monteren. Heeft iemand een goede tip?

Op mijn vorige telefoon gebruikte ik SKS compit om telefoon op mijn fiets vast te zetten, maar het hoesje is lomp groot en magsafe werkt dan niet meer.

Peakdesign hoesje ziet er goed uit, maar daarover lees ik dat er geen actie button op zit. https://www.peakdesign.co...se?variant=40139549966413

[ Voor 23% gewijzigd door lolapa op 26-09-2023 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
lolapa schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:15:
Ik ben op zoek naar een hoesje waarmee ik zowel magsafe kan gebruiken, en mijn telefoon op mijn fiets kan monteren. Heeft iemand een goede tip?

Op mijn vorige telefoon gebruikte ik SKS compit om telefoon op mijn fiets vast te zetten, maar het hoesje is lomp groot en magsafe werkt dan niet meer.

Peakdesign hoesje ziet er goed uit, maar daarover lees ik dat er geen actie button op zit. https://www.peakdesign.co...se?variant=40139549966413
Een universele (klem)-mount zou toch moeten kunnen werken?
Voorbeeld de Q-Mount? https://q-mount.eu/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jYq9qf79v9ug51j7SwWLcrQnAis=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Xcp16jvKLGp4omx9n6tAl0E9.webp?f=user_large

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:40
Voor degene met een 3d printer en een cup holder zouden deze kunnen gebruiken, doe ik al 1,5 jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8x-yuIOw--4Dc8uYLMjN5iHHYiU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1JiSdLnOgrSAs4oby2NqfCSr.png?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blancavena
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-03-2024

Is het voor gewoon stadsfietsen of voor extremere zaken zoals mountainbiken?

Ik gebruik op mijn fiets namelijk de Loop Mount en dat werkt voor mij echt perfect. Hoesje in dit geval FineWoven van Apple zelf, maar kan in principe met elk hoesje. Voor mountainbike-achtige praktijken zou ik zelf kijken naar de nieuwe Quad Lock, dacht te zien ergens dat die nu ook MagSafe in de hoesjes gebruiken.

14” M1 Pro MacBook Pro | iPad Pro 11” 2018 | iPhone 15 Pro Max | Apple Watch S7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Blancavena schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:20:
[...]

Ik gebruik op mijn fiets namelijk de Loop Mount en dat werkt voor mij echt perfect. Hoesje in dit geval FineWoven van Apple zelf, maar kan in principe met elk hoesje. Voor mountainbike-achtige praktijken zou ik zelf kijken naar de nieuwe Quad Lock, dacht te zien ergens dat die nu ook MagSafe in de hoesjes gebruiken.
Die loop mount is wel handig. Maar kan wel krassen veroorzaken bij het erin en eruit halen van de telefoon. Tenminste dat doet die bij mijn nomad case al en die heeft een rubberen rand.. Als mount zeker geschikt voor op de weg. Mountain biken zou ik er niet mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:41

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Zojuist alvast een Spigen GlastR EZ Fit iPhone 15 Pro Max glazen screenprotector en Spigen Ultra Hybrid MagSafe iPhone 15 Pro Max hoesje transparant besteld.

Gisteren deze magsafe standaard geprint. Voor nu nog icm iphone 12, maar ga straks voor de iphone 15PM. Benieuwd of die er ook nog goed op past.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1CYpxAggp-KONYLfSuGY8Yxh7E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZW22UCGotwhRsoan1nahWLEJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oZW1FqTfjjLnTAF8iMr2cBThCwo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FcQmAzbfF38D5hxJc5kv8gzp.jpg?f=fotoalbum_tile

https://www.printables.co...y-optimized-magsafe-stand

Eerste poging tot 3d printen, kan nog wat verbeteren, maar telefoon plakt er mooi op, stevig en kan hem er soepel afpakken.

In de auto heb ik een Qi pad zitten(Cupra Born) waarbij de iphone 12 continue overhit is, en niet oplaad omdat hij niet hoog genoeg ligt.
benieuwd of dit met de PM beter gaat straks. Anders die module afkoppelen en iets printen voor inlay + magsafe.

de iPhone moet ik nog wel even op wachten, via het werk gegaan voor de iPhone 15 PM, NT. wordt als het goed is deze week besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-09 13:12
Hier mijn NT met leren MUJJO v.s. mn oude 13 met leren apple case

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dPfAFQpNtYae0bhLosMt2ksVgh8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cnzxbBQRMmP2bP6oDzjAp4dy.jpg?f=user_large

Ik twijfel nog wat ik met de case doe. Fit is overigens wel prima, maar knoppen steken wat meer uit dan gewend van de apple case. Ga liefst caseless, maar zit niet te wachten op magsafe kringen bij gebruik met de auto houder.

Spigen screensaver trekt wel veel stof aan aan de randen, ben ik niet gewend van mijn vorige cheapere op de 13 btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:57
Blancavena schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:20:
[...]

Gewoon voor stadsfietsen zoek ik iets. Goede tip, ik had nog niet gedacht aan losse houder waar ik telefoon met elk hoesje in kan klemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeka
  • Laatst online: 24-06 13:04
Wie heeft de gouden tip voor een goede screenprotector die ook echt aan de randen goed sluit? Nu de orignele van belkin via apple gekocht maar laat aardige randen aan zijkant open waar stof gaat zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

lolapa schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:09:
[...]

Gewoon voor stadsfietsen zoek ik iets. Goede tip, ik had nog niet gedacht aan losse houder waar ik telefoon met elk hoesje in kan klemmen.
Nadeel, sjappies op de scooter trekken het zo uit je houder...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

SLeka schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 14:10:
Wie heeft de gouden tip voor een goede screenprotector die ook echt aan de randen goed sluit? Nu de orignele van belkin via apple gekocht maar laat aardige randen aan zijkant open waar stof gaat zitten
Paar posts terug lezen, post van Dennisweb.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
De Bluebilt van Coolblue (erg tevreden met case, breder dan spigen en vangt geen stof op de randen) of de ultrawide van Panzerglass (past niet met alle hoesjes).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trivola
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23-02-2024
Trivola schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:56:
Voor de iPhone 15 Pro heb ik de Mous Limitless 5.0 en Nomad Modern Leather Case (Horween) aangeschaft.
Korte eerste indruk.
De Mous Limitless sluit goed aan, maar maakt de iPhone wat minder elegant. Een zeer stevig en grof ding, al ziet het er relatief netjes uit. Het voelt bulky. De knoppen zijn ook wat stevig, voelen niet heel responsief aan. Al werken ze goed. Deze case kan een flink stootje hebben, maar als je iets elegants zoekt zou ik deze niet nemen. En dit bedrag voor een case ‘om rond te kunnen smijten’, is eigenlijk te fors.

De Nomad case is prachtig. Strakker dan ik had verwacht, na mijn Bull Strap case. Sluit perfect aan, het leer is prachtig en de knoppen zijn prettig om te gebruiken. Deze case is een serieuze aanrader, steviger dan een Bull Strap maar net zo gaaf om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Torras zit dichterbij de randen dan Spigen en Belkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Erik11 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:20:
Hier mijn NT met leren MUJJO v.s. mn oude 13 met leren apple case

[Afbeelding]

Ik twijfel nog wat ik met de case doe. Fit is overigens wel prima, maar knoppen steken wat meer uit dan gewend van de apple case. Ga liefst caseless, maar zit niet te wachten op magsafe kringen bij gebruik met de auto houder.

Spigen screensaver trekt wel veel stof aan aan de randen, ben ik niet gewend van mijn vorige cheapere op de 13 btw.
Hier ook nog altijd niet volledig tevreden met de Mujjo case. Iets te grof en de randen irriteren me. Stof heb ik alleen aan de bovenkant van het Spigen Glass.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
Dennisweb schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 16:56:
[...]

Torras zit dichterbij de randen dan Spigen en Belkin.
En blijft hij ook zitten als je vaak van hoesje wisselt? Te dicht bij de rand kan dit als gevolg opleveren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:31

justifire

Shut up and squat !!

Azmodann schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:45:
Iphone 15 pro max naturel titanium in de Otterbox defender xt Magsafe transparant hoesje.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Deze zelf toch ook maar gekocht, zwarte variant gaat retour.
Icm Spigen GlastR erg tevreden mee!
Benieuwd of het spul een beetje zand- en blubberproof is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9YZ69nSvCcQX0mHsh3-Ge2IStk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GxHVBji09QSxp1TplH4fJ5Gs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4HigWUaJy-z8A_0fx0bl4kcnImc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbf0Ap0fitYycwSW9ThT1rZQ.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Froggle schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:50:
[...]

Zeker ervaring mee. Top mount! iPhone locked snel op de mount en losmaken gaat ook makkelijk, maar zit wel goed vast.

Maar gezien Peak Design vooralsnog geen geschikte case heeft doe ik momenteel niets met de mount. :/
Ik denk dat je doelt op de missende button voor de Action knop? Op zich een misser inderdaad, maar is hoeverre is een niet afgeschermde button problematischer dan een niet afgeschermde silent-knop? Beiden zijn onbeschermd. Nu gebruik ik mijn huidige Quad Lock mount op lange ritten op een "normale" fiets op "normale" fietspaden, dus qua stof e.d. ben ik niet zo heel angstig. Maar het blijft een misser.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Captain Planet schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:37:
Nee hoor, hier ook fan! Voelt luxe aan: zachte achterkant en 'grippy' wat meer rubberachtige zijkanten. Knoppen zin dik in orde, en natuurlijk de pasvorm.
De wallet zit als gelijmd en is vindbaar met Find My.

En de kleur moerbij is ook erg dik, al is die van mij ietsjes donkerder geworden na het behandelen met een impregneerspray. Water parelt er nu meteen vanaf :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkdLSp8P8kz5tlgEBYvWiBRAF8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iNCj7BNVdq6GjjzFTeyjZEwV.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens wel bijzonder dat de kleur op de foto weer lichter uitvalt dan in het echt, en ik op de foto allemaal pluisjes zie zitten die ik er in het echt niet niet op zie :S

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 26-09-2023 17:51 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:24
@Geronimous wordt je case er niet sticky van door de impregneerspray?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Echt weer super kwaliteit. Voelt goed, metalen knoppen en lekker licht. Wiiuka.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zQxU-e7NQkMYDwcjrcHVxKMQu_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JUncwg0S79BFTjgGXcBsnSII.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Elu4s1S1YGkJp0n9rcmgSt6880=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ITULKW6JMOCxpCIn3nXKu0Mw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SaVH3dWXwknBB3sXdJkywS7vgAU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hwmoykR77qVYi1tdANiv6TeD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfBW10yofCAt9kDc39tWVnE36Lk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PrJmWPNvNrRyUzVsEJvD0Xk5.jpg?f=fotoalbum_large

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Laatst online: 24-09 08:13
Die ziet er goed uit!
Is deze van de 15 pm of pro?
Past 100%? Geen wiebelen van de iPhone in het hoesje op de hoeken?
Is de kunstofring van het camera eiland rechtsboven wel goed aligned? (Ivm kans op beschadigingen iPhone)
Geen last van de opstaande randen maar toch voor camera en scherm goed beschermend?
MagSafe sterk genoeg?

[ Voor 36% gewijzigd door frankegiani op 26-09-2023 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckBartowski
  • Laatst online: 11-10 10:51
Ik heb zojuist de leather case van Decoded voor mijn iPhone 15 Pro binnen gehad.

Ziet er goed uit, maar het valt me wel op dat de randen aan de schermkant een stuk hoger zijn dan van de Apple Leather Case van mijn 13 Pro en hij voelt wat zwaarder (8 gram extra hier op de keukenweegschaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
roT- schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 18:48:
@Geronimous wordt je case er niet sticky van door de impregneerspray?
Nee totaal niet. 3 behandelingen gedaan, en een hele dag laten uitwasemen. case voelt net zo zacht als uit de doos.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Huigie

Hier is de skiin more van Wiiuka ook binnen. Is meer velvet leer. Heel zacht, fijn materiaal. Geen glad leer dus. Voelt fijn aan, laat wel vinger strepen achter. Kleur is prima, fijn sierra oranje/bruin. Ruikt leerachtig maar niet zoals standaard glad leer. Ben benieuwd hoe deze zich gaat houden kwa vuiligheid. Maar voor het heavy duty werk is er toch de nomad case. Zie de foto’s.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBXPAQqIFUhymZ9vVCKeNHDapQU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2gumRp4CHFrn0M9MQiuLKCnm.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8aIif564sjAqKS6w7Nw-RADcVaA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OKSjpQxxcgaDOhfCxR26hsCD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejlRDISi8gxbfLAuDWdfI063knc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HqozmISyI3pS2RR9tXImkgao.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4QO1X77R5GwlAViU2wlhlFGArk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/piUs0uNapTDPGYoyoRmB7OEi.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 5% gewijzigd door TheKerremenke op 26-09-2023 19:43 . Reden: Tekst edits en aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Geronimous schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:48:
[...]

Nee hoor, hier ook fan! Voelt luxe aan: zachte achterkant en 'grippy' wat meer rubberachtige zijkanten. Knoppen zin dik in orde, en natuurlijk de pasvorm.
De wallet zit als gelijmd en is vindbaar met Find My.

[Afbeelding]
Hmm ik ben om. Ze zijn wel wat duurder dan de concurrent. Maar als hij stevig vast zit vind ik dat het wel waard.
Heb al een finewaven hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
RigolleM schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:09:
[...]

En blijft hij ook zitten als je vaak van hoesje wisselt? Te dicht bij de rand kan dit als gevolg opleveren...
Geen idee, ik wissel niet vaak van hoesje en heb hem er net één dag op zitten. Het doorzichtige hoesje van Roxx past prima met deze screen protector. De screen protector loopt ook niet helemaal door tot aan de randen. Anders drukt een hoesje de screen protector er inderdaad af. Heb ik met deze van Torras geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:31
TheKerremenke schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:29:
@Huigie

Hier is de skiin more van Wiiuka ook binnen. Is meer velvet leer. Heel zacht, fijn materiaal. Geen glad leer dus. Voelt fijn aan, laat wel vinger strepen achter. Kleur is prima, fijn sierra oranje/bruin. Ruikt leerachtig maar niet zoals standaard glad leer. Ben benieuwd hoe deze zich gaat houden kwa vuiligheid. Maar voor het heavy duty werk is er toch de nomad case. Zie de foto’s.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Thanks voor de foto’s! Laat graag weten hoe hij zich in de komende dagen houdt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
BobB schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:28:
[...]

Thanks voor de foto’s! Laat graag weten hoe hij zich in de komende dagen houdt :)
Zal ik pas over een week doen. Aangezien ik kwa werk nog afwissel met een siliconen case. Maar komende twee dagen gewoon deze en in het weekend ook. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door TheKerremenke op 26-09-2023 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:39
@Huigie

[Afbeelding]
Mooie case! Ik overweeg hem ook te halen. Hoor graag je bevindingen over een aantal weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:02

Ik heb deze op mijn e-bike en heel tevreden over. Telefoon zit goed stevig en volgens mij is er achter de telefoon nog wel ruimte voor MagSafe. Grootte valt ook erg mee.
https://www.amazon.de/gp/product/B0BN551HR2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:46

The Legend

*Plop*

RigolleM schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:09:
[...]

Ik ben vandaag met mijn Panzerglas protector teruggeweest bij de MediaMarkt omdat een hoekje omhoog bleef komen. Medewerker gaf aan dat ze heel veel dezelfde klachten hebben gehad en dat het erop lijkt dat de screenprotectorafmeting niet goed is afgestemd op de hoesjes, waardoor deze te krap op elkaar zitten en je dit effect dus krijgt. Onder garantie een nieuwe geplakt, hopelijk blijft deze wel zitten.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:55
The Legend schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 21:40:
[...]

Ik ben vandaag met mijn Panzerglas protector teruggeweest bij de MediaMarkt omdat een hoekje omhoog bleef komen. Medewerker gaf aan dat ze heel veel dezelfde klachten hebben gehad en dat het erop lijkt dat de screenprotectorafmeting niet goed is afgestemd op de hoesjes, waardoor deze te krap op elkaar zitten en je dit effect dus krijgt. Onder garantie een nieuwe geplakt, hopelijk blijft deze wel zitten.
Dat had ik ook de Mediamarkt protector inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Mrk87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:07:
Iemand ervaring met Njord cases? https://www.njordcollections.nl/pages/iphone-15-series

Zo op het eerste oog zien ze er mooi uit.
Heb de blauwe Salmon Leather voor de 15 Pro maar ga deze toch niet gebruiken.
De kwaliteit is netjes maar ligt voor mij niet zo goed in de hand.
Terugsturen kost me teveel, dus mocht iemand interesse hebben.. DM :P

Ik gebruik een goedkoper Spigen hoesje momenteel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isanneke
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-04 09:23
Vandaag mijn hoesje Mujjo wallet case binnen gekregen. Volgens Mujjo is deze geschikt voor iphone 13/14/15

Helaas past het niet goed om mijn iphone 15.

Van alles geprobeerd, maar lijkt of het bij camera niet helemaal goed aansluit, waardoor de bovenste rand naar boven wordt gedrukt. Ook zit de hoes niet klemvast.

Als je de iphone 15 op zijn kop legt, ligt hij op scherm van bovenkant ipv opstaande rand. Totaal geen bescherming.

Mijn zoon heeft iphone 14, daarop ook de hoes ook geprobeerd. Daar past ie perfect op en mooie opstaand randje en telefoon zit er stevig in.

Dus Mujjo wallet cases voor iphone 13/14/15 blijkbaar toch niet geschikt voor iphones 15??

Iemand dezelfde ervaring?? Baal behoorlijk, weer op zoek naar hoes die goed past met opbergmogelijkheid voor pasje.

Had mijn zinnen gezet op zo n type hoesje en geen bookcase meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 03-10 15:35
Edit

[ Voor 95% gewijzigd door Otto Jans op 26-09-2023 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:40
@Huigie

[Afbeelding]
Thanks voor de duidelijke foto's. Ik heb ook een wiiuka skiin-more besteld. Incl de nieuwsbrief korting is het hoesje dan 44.95 incl verzendkosten.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Inmiddels een paar dagen die Mujjo Leather Case om m’n iPhone, maar nu al is de lak van de lijst om de camera af. Dus die gaan ze terug krijgen, niets speciaals mee gedaan en ben zeer netjes met neerleggen. Wederhelft precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Decoded detachable wallet bevalt tot nu toe prima. Ik ben blij dat ze in het nieuwe design rekening beter rekening hebben gehouden met de camera's. In voorgaande versie was dit gebied niet verstevigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:00
Isanneke schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:09:
Vandaag mijn hoesje Mujjo wallet case binnen gekregen. Volgens Mujjo is deze geschikt voor iphone 13/14/15

Helaas past het niet goed om mijn iphone 15.

Van alles geprobeerd, maar lijkt of het bij camera niet helemaal goed aansluit, waardoor de bovenste rand naar boven wordt gedrukt. Ook zit de hoes niet klemvast.

Als je de iphone 15 op zijn kop legt, ligt hij op scherm van bovenkant ipv opstaande rand. Totaal geen bescherming.

Mijn zoon heeft iphone 14, daarop ook de hoes ook geprobeerd. Daar past ie perfect op en mooie opstaand randje en telefoon zit er stevig in.

Dus Mujjo wallet cases voor iphone 13/14/15 blijkbaar toch niet geschikt voor iphones 15??

Iemand dezelfde ervaring?? Baal behoorlijk, weer op zoek naar hoes die goed past met opbergmogelijkheid voor pasje.

Had mijn zinnen gezet op zo n type hoesje en geen bookcase meer.
Als een hoesje zegt te passen op zowel de 13, 14 én 15 gaat het nooit perfect passen. Er zijn kleine verschillen, millimeterwerk maar toch, plus ook kleine verschillen in plaatsing van buttons. De Iphone 15 heeft ook meer afgeronde randen dan de voorgaande versies. Ik zou dit soort hoesjes die zeggen universeel te passen altijd vermijden.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:31

justifire

Shut up and squat !!

Boeryepes schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:06:
[...]

ik heb de Brodit magsafe houder 27€ (Proclip voor in de auto is separaat)
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

En dan deze puck (18€). Bevalt goed, zie ook mijn overige reacties in dit topic
https://www.amazon.nl/gp/...6IkEzNkxDUFhPS1cwRVdWIn0=
Besteld :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Laat weten als ie er is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
THE_BASE schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:26:
Inmiddels een paar dagen die Mujjo Leather Case om m’n iPhone, maar nu al is de lak van de lijst om de camera af. Dus die gaan ze terug krijgen, niets speciaals mee gedaan en ben zeer netjes met neerleggen. Wederhelft precies hetzelfde.
Ik heb de mijne ook net voor retour aangemeld. Zaten een hoop vouwen in het leer om de randen, weinig vertrouwen in.

Maat wat nu? Die wiiuka? Deze bewering lijkt me beetje overdreven:

Sooo schlank.
Für alle Minimalisten.
So dünn, da stört nichts in der Hosentasche.

Ziet er even dik uit als meeste andere leren cases

• TheKerremenke
Erik11 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:25:
[...]

Ik heb de mijne ook net voor retour aangemeld. Zaten een hoop vouwen in het leer om de randen, weinig vertrouwen in.

Maat wat nu? Die wiiuka? Deze bewering lijkt me beetje overdreven:

Sooo schlank.
Für alle Minimalisten.
So dünn, da stört nichts in der Hosentasche.

Ziet er even dik uit als meeste andere leren cases
Deze is inderdaad net zo dik als alle andere leren cases. Inherent aan het gebruik van leer.

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 15:48
TheKerremenke schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:49:
[...]

Deze is inderdaad net zo dik als alle andere leren cases. Inherent aan het gebruik van leer.
Is de Mujjo niet wat dunner dan bvb de Nomad cases? Dat heb ik hier toch al enkele keren voorbij zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mujjo is wel subtieler dan Nomad, maar het is nog geen eens millimeter werk.

Ik ga nu voor zolang in elk geval voor een originele Apple Silicon Case. Past echt heel fijn om de iPhone en knoppen werken goed. Ook niet zo’n gigantische rand om het camera eiland.

Ben niet direct fan van het materiaal (stof, vette vlekken, glad), maar goed. Het zij zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
SanderH_ schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:53:
[...]

Is de Mujjo niet wat dunner dan bvb de Nomad cases? Dat heb ik hier toch al enkele keren voorbij zien komen.
wij zijnde tweakers, gewoon even alles opmeten (schuifmaat!) en delen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 12:18

Dawn

..Sworn to the Dark..

Gisteren eindelijk tijd gehad om de screenprotector er stofloos op te worstelen… was meer uitdaging dan ik zou willen, maar soit.. het zit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IRubBF7LjPrOOA_HCZxp0vetkMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SZn5U2edwVyvZGvKIleb0ZXO.jpg?f=fotoalbum_large

Samen met een Spigen Hybrid ZeroOne case prima look!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M6_kXayaqEcgQ8WJKeNtua29WTE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eKhL6AQ04mc10PkChzsQaWQ3.jpg?f=fotoalbum_large

Wel even wennen ten opzichte van de leather case die ik op de 13PM had, maar ach.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:19
De iPhone is nog niet binnen maar de hoesjes wel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rI6czXuLF-B7H2tzUTmA26nEak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aD84q6NIuCJMTUs9xrkznLPq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yeien47sRnK0vix8-3pgnNiXlS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6txHgTldX6lfxc8a5PJE183.jpg?f=fotoalbum_large

Spigen optic armor magfit (voor Pro Max) en de Nillkin CamShield (voor de Plus). Nog niet eerder zo'n soort case gehad dus even zien hoe dat bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
Iemand al een Nudient thin case binnen voor de 15? Bevalt ie?

Qua formaat vond ik die echt top op mn 13

• THE_BASE
  • Niet online
Wat betreft het bestellen van een Silicon Case bij Apple, mag dat ook ongeopend retour worden gestuurd zonder extra kosten en gedoe? Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
THE_BASE schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:26:
Wat betreft het bestellen van een Silicon Case bij Apple, mag dat ook ongeopend retour worden gestuurd zonder extra kosten en gedoe? Iemand een idee?
Ja dat mag. Even een retour melding doen bij Apple. Krijg je een label om erop te plakken en mag je opzoek naar een DHL/UPS verzendpunt.
Neem aan dat je hem online gekocht had.

• THE_BASE
  • Niet online
TheKerremenke schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:33:
[...]

Ja dat mag. Even een retour melding doen bij Apple. Krijg je een label om erop te plakken en mag je opzoek naar een DHL/UPS verzendpunt.
Neem aan dat je hem online gekocht had.
Moet nog bestellen, maar alleen Amazon heeft de kleur die ik op het oog heb en die zijn zo verrekte traag met retourverwerking.

• noobynater
  • Niet online
Is het iemand hier al gelukt om een tempered glass screen protector te vinden voor de 15 Pro Max die groot genoeg is? Zelf heb ik de JETech (zonder zwarte rand) besteld maar deze is amper groot genoeg om het scherm te bedekken, waardoor er vervelende chromatische aberratie ontstaat. Ook zit er een rand tussen de screen protector en het hoesje.

Als ik reviews online lees dan speelt dit probleem bij veel merken, zoals genoemd JETech maar ook amFilm, Spigen, Ailun (hoewel deze nog het beste lijken), ESR en anderen.

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:50
ik heb de belkin voor 14 pro max/2023 model.
ik weet niet of deze aan je wensen voldoet maar ben er meer dan tevreden over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Erik11 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:06:

Yes, hier voor de Pro variant. Bevalt uitstekend, net als altijd eigenlijk. Vooral doordat het randje net 1mm hoger is dan de telefoon, waar dan de screen protector weer precies invalt en je zo een mooi vlak geheel krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Ik heb hem, zeker een dun en stevige case.
Nadeel is dat hij wat glad is (t.o.v. leer en siliconen) en dat de knoppen verzonken liggen waardoor je meer moeite moet doen om ze in te drukken.

Voor mijn iPhone 12 van het werk heb ik een Torras case. Die heeft bovengenoemde nadelen niet en is hetzelfde qua dunheid en stevigheid. Dit lijkt het 15 pro model daarvan: https://torraslife.com/co...ultra-light-iphone-case-1

Zelf wil ik daarom toch nog een lederen hoesje erbij zoeken.

[ Voor 24% gewijzigd door Speedfight op 27-09-2023 13:23 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

noobynater schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:58:
Is het iemand hier al gelukt om een tempered glass screen protector te vinden voor de 15 Pro Max die groot genoeg is? Zelf heb ik de JETech (zonder zwarte rand) besteld maar deze is amper groot genoeg om het scherm te bedekken, waardoor er vervelende chromatische aberratie ontstaat. Ook zit er een rand tussen de screen protector en het hoesje.

Als ik reviews online lees dan speelt dit probleem bij veel merken, zoals genoemd JETech maar ook amFilm, Spigen, Ailun (hoewel deze nog het beste lijken), ESR en anderen.
Precies dit! Nu 2 verschillende merken besteld voor mijn 15 Pro Max maar echt veels te klein. Die van gisteren ontvangen gaat ook gewoon retour vandaag. Zoek echt een edge to edge protector ..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 12:13

IK heb precies dezelfde vraag.
Ik heb de 15Pro Naturel titanium besteld en volgens zou de Nudient Thin MagSafe Beige er echt perfect bij staan.
Helaas zijn de knoppen uitgesneden, als dit nou aluminium knopjes zouden zijn zou het helemaal een top case zijn.

• Erik11
jdenijs schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:14:
[...]

IK heb precies dezelfde vraag.
Ik heb de 15Pro Naturel titanium besteld en volgens zou de Nudient Thin MagSafe Beige er echt perfect bij staan.
Helaas zijn de knoppen uitgesneden, als dit nou aluminium knopjes zouden zijn zou het helemaal een top case zijn.
Voor 29 kun je niet alles hebben helaas ;) Blijft er nog geld over voor een ander hoesje.

Alleen jammer dat ik voor de komende maanden liever een leren hoesje heb en als het warmer wordt wissel naar een Nudient.

Hier overigens ook de Natural Titanium en beide zou ook mijn keuze zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
Toch vast die wiiuka besteld als leren alternatief. Is al bijna 20 goedkoper dan die Mujjo die retour gaat dus dan kan er ook nog wel een Nudient vanaf ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:10:
[...]

Precies dit! Nu 2 verschillende merken besteld voor mijn 15 Pro Max maar echt veels te klein. Die van gisteren ontvangen gaat ook gewoon retour vandaag. Zoek echt een edge to edge protector ..
Kijk eens naar de Ultra-wide van Panzerglass. Die is breder dan de al breder-dan-Spigen protrector van CoolBlue (BlueBuilt) en past niet met alle cases, zegt de omschrijving. De Bluebuilt sluit perfect aan op de Tough Armour Case van Spigen, beter dan de protector van Spigen zelf.
https://www.coolblue.nl/p...=cpc&utm_content=shopping

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

Boeryepes schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:36:
[...]

Kijk eens naar de Ultra-wide van Panzerglass. Die is breder dan de al breder-dan-Spigen protrector van CoolBlue (BlueBuilt) en past niet met alle cases, zegt de omschrijving. De Bluebuilt sluit perfect aan op de Tough Armour Case van Spigen, beter dan de protector van Spigen zelf.
https://www.coolblue.nl/p...=cpc&utm_content=shopping
Thanx! Voor dat bedrag koop ik anders 3 stuks voor mijn 14 Pro tijdje geleden. Komen vast nog wel meerdere op de markt

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste