[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:41
Gisteravond de Spigen Glass EZ Fit geïnstalleerd maar dat ging niet helemaal lekker de eerste keer. Precies met de mal geprobeerd (uiteraard ook gelet op bovenkant/onderkant) en toen zat hij uiteindelijk veel te hoog. Daarna de tweede protector van de mal gehaald en zelf met de hand gedaan, ging een stuk beter. Jammer dat de eerste mislukt is maar de tweede zit in ieder geval perfect zonder stofje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-07-2024
Dennisweb schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:09:
Ik zag net dit voorbij komen.

YouTube: Torras Screen Protector Kit for iPhone 15 Pro Max - Installation Dem...

Dit is dus superhandig als je altijd stof onder je screen protectors hebt. Je hoeft alleen je iPhone goed schoon te maken en zorgen dat er tussentijds geen stof tussenkomt. Deze tool volgt precies het principe dat ik ook altijd hanteer. Wel zorgen dat ‘ie absoluut stofvrij is en that’s it.

TORRAS Compatibel met iPhone 15 Pro Max voor pantserglas [TOP onverwoestbaar breukvast] Beschermglas iPhone 15 Pro Max Folie Duurzaam 9H+ Beschermfolie iPhone 15 Pro Max [Auto-installatie] 2 stuks https://www.amazon.de/dp/...n_dp_57JNYZCTQ4207NN6V8P0

TORRAS Compatibel met iPhone 15 Pro voor pantserglas [uitstekende schokbestendigheid] iPhone 15 Pro folie [SGS-certificering op militair niveau] 9H+ beschermfolie iPhone 15 Pro auto-installatie, 2 https://amzn.eu/d/1Uuj4Qq

Lijkt mij ideaal en lees er veel goede ervaringen mee om MacRumours.
Is deze beter dan de Spigen Spigen Glas.tR EZ Fit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 09:46
Dennisweb schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:11:
[...]

Ja, hoor. Het gaat vooral om hoesjes die je bij Amazon of Apple koopt. Geen idee wat er daarna mee gebeurt. Het zal vast zo zijn dat als er verder geen schade is, ze het opnieuw verpakken. En als het wel beschadigd is, het de verbrandingsoven in gaat.

Nee, dat is niet groen. Nee, dat is niet goed voor het milieu en ook niet voor het klimaat. Maar dat is een andere discussie.

By the way: ik snap er niets van dat mensen zonder het hoesje überhaupt op een iPhone te hebben gehad, de FineWoven hoes al hebben teruggestuurd. Zo’n dramatisch slecht hoesje vind ik het niet. Hij is licht, de knoppen voelen heel fijn aan en hij voelt prima aan. Hij zal vast na een tijd wel vies worden, maar dat zien we dan wel. Onmiddellijk terugsturen vind ik een beetje zinloos. Ik ben er tot nu toe eigenlijk wel blij mee.

Is het 69 euro waard? Nee. Maar veel hoesjes van 30 euro zijn het ook niet waard. Alles wordt duurder. Simple as that.
Ik vond het materiaal op de achterkant echt verschrikkelijk. Heb uiteindelijk de siliconen gekocht en ben daar heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:13
RS_ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:25:
[...]

Eens hoor. Maar was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat je een product met een verbroken plastic seal of zegel, zoals Apple dat nu heeft, niet meer kon retourneren met behoud van de oorspronkelijke aankoopwaarde. Maar bij Apple en Amazon blijkt dit dan toch te kunnen. Wel goed om te weten.
Voor het milieu is het natuurlijk niet goed.
De bedrijven zijn zo zielig niet, dat hoesje waar wij €50-€60 voor betalen gaat 50x over de kop dus die verbroken seal kunnen ze wel opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Khayma schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:41:
[...]

Ik vond het materiaal op de achterkant echt verschrikkelijk. Heb uiteindelijk de siliconen gekocht en ben daar heel blij mee.
Trekken die siliconen dingen niet enorm veel stof aan uit de broekzak? 8)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:20:
[...]

Trekken die siliconen dingen niet enorm veel stof aan uit de broekzak? 8)
gewoon niet in je broekzak doen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:50
Khayma schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:25:
[...]

gewoon niet in je broekzak doen 8) .
Je houd je telefoon altijd vast dan, of heb je altijd een tas/jas bij je?

Ik vraag me oprecht wel eens af waar mensen die Pro Max laten. Als ik een fijne broek heb gekocht kom ik er meestal te laat achter dat de zakken voor de normale iPhone al krap aan zijn. :/

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Froggle schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:32:
[...]

Je houd je telefoon altijd vast dan, of heb je altijd een tas/jas bij je?

Ik vraag me oprecht wel eens af waar mensen die Pro Max laten. Als ik een fijne broek heb gekocht kom ik er meestal te laat achter dat de zakken voor de normale iPhone al krap aan zijn. :/
Ik heb altijd wel een jas of tas maar alsnog bivakkeert hij in mijn broekzak haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64NyW3FHVvKearaucGa8i1sgrLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W50So4sljeLQf9U6OqblFYHc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RY7gaLKicjo9kaovJxYsum4hrXo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBD72k6O02TwAOQSMkhriqit.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BiOX8bp6Q_hvz31XvU_R11uYAQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xoSWcMwEVCCf73Z0aV1glEAL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ov-QGaJjPw_kOku5pCW_-7-Dp5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eu4WM1cuGwOCnPzCkEjaSs4c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:42
alve schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:29:
[...]

Zelf niet geprobeerd, maar als de hond mijn screen protector weer om zeep helpt, zal ik de Torras zeker eens proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major Foster
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-06 16:31
alve schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:29:
[...]

Ik heb deze (Torras) besteld na het lezen van meerdere goede gebruikerservaringen op Macrumors. Installatie ziet er zowaar nóg gemakkelijker uit dan de EZ Fit en zou een stuk beter aansluiten aan de randen. EZ Fit heb ik retour gestuurd.

Ik wil gerust iets laten weten na installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 11:36

DancePlaza

ninja

Krijg net deze 2 screenprotectors binnen van spigen

Wat is het verschil tussen deze 2, behalve de prijs?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8UHWpgbGwtvnLzLNr68ocmMK9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aqo1LBHyTI9D4E7CZqrN8qgT.jpg?f=fotoalbum_large

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
DancePlaza schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:27:

Wat is het verschil tussen deze 2, behalve de prijs?[Afbeelding]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar en dan komt de Torras er ook nog tussendoor, keuzes 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 15:13

Dawn

..Sworn to the Dark..

DancePlaza schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:27:

Wat is het verschil tussen deze 2, behalve de prijs?[Afbeelding]
De Alignmaster heeft een zwarete rand om de screen protector, de EZ Fit niet en is geheel transparant.

een ander verschil heb ik nog niet gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Dawn op 24-09-2023 13:07 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
Dawn schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:06:
[...]

De Alignmaster heeft een zwarete rand om de screen protector, de EZ Fit niet en is geheel transparant.

een ander verschil heb ik nog niet gevonden.
Dan vat de Alignmaster in ieder geval al af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
alve schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:25:
[...]

Waarom is dat? Die zwarte rand zie je niet.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:31
Boeryepes schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:07:
[...]

Bevalt mij prima. Wel moet je een magsafe case gebruiken.

De magneet in zowel de 12 als de 15 is niet heel sterk (en de glazen achterkant vd 12 is echt glad) waardoor ze in de auto wat ‘draaien’ dus niet rechtop blijven en met het gewicht vd 15 pro max ook niet een prettig gevoel. De puck zelf is ook relatief glad dus dat helpt niet. Ik heb trouwens geen pucks gezien die ruw zijn…

Met een magsafe case zit het echt heel stevig.
Wij hebben beiden een magsafe case. Ik heb het setje nu ook besteld, dank voor het delen van je ervaring!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

alve schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:25:
[...]

Die zware rand valt precies op de bezels en zie je dus niet :)
dus in plaats van dat je de schermsrand onder je screenprotector ziet zitten, zit deze in de protector.

persoonlijk vind ik het fijner op die manier.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 17:27

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

TheKerremenke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:26:

Heb nu een Wiiuka case (kleur sierra) uit Duitsland onderweg. Helaas nog niet binnen.
Duurt wel heel erg lang dit maal. Mijne is al sinds 13-09 onderweg.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06 13:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Huigie schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:37:
[...]

Duurt wel heel erg lang dit maal. Mijne is al sinds 13-09 onderweg.
Heb ook een bestelling staan bij hun en ze reageren ook niet meer op geen enkele mail. Slechte after sales en service.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
Boeryepes schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:28:
[...]

Waarom is dat? Die zwarte rand zie je niet.
Dan moet ik er nog een goed naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
Dawn schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:36:
[...]

dus in plaats van dat je de schermsrand onder je screenprotector ziet zitten, zit deze in de protector.

Was deze goed te plakken?
Het lijkt mij niet fijn als deze dan scheef komt te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:51
Plisson schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:35:
Mijn Nomad case voor de 15 Pro Max inmiddels binnen, echter zitten er soort van kreukels op de achterkant. Iemand enig idee of dit nog goed komt?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1kivvWJKW0X7oNOMG6YKoSiXvM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6iEgaiOhi1WbccrtQ7lysTeu.jpg?f=fotoalbum_large

Beetje laat maar hij is binnen. Hier geen kreukels en super strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-05 19:24
Ben aan het overwegen om voor het eerst voor z'n magsafe wallet te gaan, maar 3 cards is te weinig.
Nu nog op zoek naar een alternatief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 13:57
Executor16 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:36:
[...]
Heb je exact dezelfde? De Torras 360 case zit vol neodymium magneten en zelfs de iPhone 14 Pro Max (15 Pro Max is nog lichter) blijft gewoon op de koelkast plakken.
Ja, maar ik heb geen problemen met de ijskast maar met Apple Wallet, mijn ijskasten sleur ik nergens mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
PrettigGestoord schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:20:
Ben aan het overwegen om voor het eerst voor z'n magsafe wallet te gaan, maar 3 cards is te weinig.
Deze bevalt mij heel goed. Ook fijn los te gebruiken. 4 pasjes past wel.

https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCUYGZcW9PbOkOR40xTweU2FhdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ONXPPifDMNWY0JdNwfcNdzTN.jpg?f=fotoalbum_large

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
[...]

Precies dit. Ik was altijd huiverig voor zo’n zwarte rand maar nu heb ik dat wel en is het prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:04
THE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:53:
Spigen Clear Case weer in de doos. Die mag retour, vrij scherpe randen en ligt daardoor niet prettig in de hand.

Toch maar voor de wat loggere Mujjo Leather Case gegaan. Knoppen voelen erg fijn!
Ik heb de Spigen Crystal Clear hybrid, zonder magneet. Deze voelt idd toch wat te dik en scherp aan.

Ik kom van de iPhone 12 Pro Max af, deze gebruikte ik met een Baseus crystal clear case en die was vrij slank. De kwaliteit viel me niet tegen (want besteld via AliExpress destijds).

Nu heb ik wederom een Baseus Clear Case besteld ter aanvulling (want magnetische ring) en om een slankere crystal clear case te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

alve schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:44:
[...]

Was deze goed te plakken?
Het lijkt mij niet fijn als deze dan scheef komt te zitten.
op m'n Xs Max en m'n 13 Pro Max ging dat zonder problemen, goed je scherm schoonmaken en erop duwen. kind kan de was doen :)
het meegeleverde oranje frame lijnt precies uit met je toestel, dus als je het daar mee doet zit ie altijd recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1986520

Dit wordt die van mij…. In de praktijk is 4 slots voor mij genoeg, indien nodig gaan er 2 kaarten in een slot.
https://row.vajacases.com...et-wrap-for-iphone-15-pro

En er is ook nog een losse case voor max 7 kaarten.
Erg prijzig, maar ze gaan lang mee (langer dan de telefoon).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 24-09-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-06 21:46
Iemand ervaring met dit? Ziet er wel handig uit
https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Anoniem: 1986520 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:23:
[...]

Prachtig! Die gaat op de lijst voor later - ik doe lang met de telefoon en deze is ideaal voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:59
Er staat een korte review op Appletips.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb gisteren een ESR Armorite op m'n 15 Pro geplakt. Via Amazon, 24 euro voor drie protectors en daarnaast nog twee setjes cameralensbeschermrondjes. Past perfect en loopt mooi af naar de rand.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeryepes schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:35:
[...]

Prachtig! Die gaat op de lijst voor later - ik doe lang met de telefoon en deze is ideaal voor mij.
Wordt nu mijn 7e case voor iPhone en iPad…. En ze hebben allemaal de levensduur van het apparaat overleeft of ze zijn nog in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 12:23
Ryatzu schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:13:
[...]

[Afbeelding]

Beetje laat maar hij is binnen. Hier geen kreukels en super strak. Nu nog wachten op de iPhone :P
Thanks!

Heb die van mij uiteindelijk omgeruild en nu wel een strakke versie ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7LQEhk1pF6qylN4iDngGStjnC4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E96uFPMujz64nJdaJIZfAUy6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
[...]

Bij mij niet, zit net een halve mm (of misschien wel minder) overlap met scherm aan de randen. Toch wel irritant met apps die op de rand van het scherm nog content plaatsen. Geen aanrader wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Yorick81 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:52:
[...]

Bij mij niet, zit net een halve mm (of misschien wel minder) overlap met scherm aan de randen. Toch wel irritant met apps die op de rand van het scherm nog content plaatsen. Geen aanrader wat mij betreft.
Das niet de schuld van de protector maar van de plaatser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Boeryepes schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:55:
[...]

Das niet de schuld van de protector maar van de plaatser :+
Daar kan je weinig aan fout doen met zo’n frame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 13:58
Kijk eens naar moft, gebruik ik al tijden! https://www.moft.us/pages...wallet-magsafe-compatible

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Ik wil me iPhone nu gebruiken als wekker met de night stand.
Wil hiervoor de Zen 3-in-1 MagSafe lader kopen.
Nu weet ik alleen niet of de iPhone daar ook horizontaal erop past. Iemand hier ervaring daarmee?

Welke stand gebruiken jullie voor opladen en nightstand.

[ Voor 12% gewijzigd door richards3 op 24-09-2023 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:59
richards3 schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:49:
Nu weet ik alleen niet of de iPhone daar ook horizontaal erop past. Iemand hier ervaring daarmee?

Ik heb deze geprint en gecombineerd met een Apple MagSafe lader. Maar ik moet zeggen dat de stand-by functie tegenvalt (iPhone 15, non pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-06 21:46

zal er nu nog niks aan besteden. Stand by mode momenteel is best een teleurstelling.
En buggy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:10

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4h2QGoqcm7fUFuBMdoMNmGPhf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kV7adn7dNeUo5w5KJ0olBwe9.png?f=fotoalbum_large

:+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-06 13:58
htca schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:00:
[...]

Ik heb deze geprint en gecombineerd met een Apple MagSafe lader. Maar ik moet zeggen dat de stand-by functie tegenvalt (iPhone 15, non pro).
Of deze printen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kat4VLnb7sL6cwJSjfTuBvvJMU0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ozt0OW4PTfTT2uuPEPml5DC.png?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhdmix
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik zie dat er veel mensen denken aan een magsafe. Maar ik las iets tijdens de lancering van de iPhone 15 over een nieuwe magsafe technologie Qi2? Ondersteunt de iPhone 15 dit al? Is het dan niet beter nog even te wachten tot er producten zijn die dit ondersteuenen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

xhdmix schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:13:
Ik zie dat er veel mensen denken aan een magsafe. Maar ik las iets tijdens de lancering van de iPhone 15 over een nieuwe magsafe technologie Qi2? Ondersteunt de iPhone 15 dit al? Is het dan niet beter nog even te wachten tot er producten zijn die dit ondersteuenen?
Apple's eigen MagSafe-lader laadt al op de snelheid als dat 3rd party Qi2 producten zouden kunnen. Wat dat betreft hoef je niet te wachten.

Daarnaast... je kan wel blijven wachten, maar op een gegeven moment moet je een product ook gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wat betreft MagSafe: bij Media Markt stonden vandaag erg veel nieuwe iPhones, allemaal op een standaard met MagSafe. Alle iPhones hadden aan de achterkant ronde cirkels, vooral de normale iPhone 15. Die dingen hangen er net 3 dagen aan. Ik hang er wel een kabeltje aan.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xhdmix
  • Laatst online: 25-10-2024
Uniciteit schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:16:
[...]

Apple's eigen MagSafe-lader laadt al op de snelheid als dat 3rd party Qi2 producten zouden kunnen. Wat dat betreft hoef je niet te wachten.

Daarnaast... je kan wel blijven wachten, maar op een gegeven moment moet je een product ook gaan gebruiken ;)
Voor apple gebruikers veranderd er dan niet zoveel.

En ja klopt maar als er iets is wat net uitkomt en je wil een nieuwe aanschaffen is het beter om dan nog even te wachten lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_
  • Laatst online: 04-11-2023

RS_

THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:20:
Wat betreft MagSafe: bij Media Markt stonden vandaag erg veel nieuwe iPhones, allemaal op een standaard met MagSafe. Alle iPhones hadden aan de achterkant ronde cirkels, vooral de normale iPhone 15. Die dingen hangen er net 3 dagen aan. Ik hang er wel een kabeltje aan.
Dat viel mij ook al op toen ik er gisteren bij stond te kijken. Zag het met name op de zwarte plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_

RS_

Anoniem: 1986520 schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:23:
[...]

Dit wordt die van mij…. In de praktijk is 4 slots voor mij genoeg, indien nodig gaan er 2 kaarten in een slot.

Prachtige cases, maar wel duur zeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:04
RS_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:44:
[...]

Dat viel mij ook al op toen ik er gisteren bij stond te kijken. Zag het met name op de zwarte plus.
Maar dat is toch beschadiging op het glaswerk, wat op de achterkant geplakt zit? Neemt niet weg dat dit onacceptabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

*knip* verkeerde iPhone 15 topic :+

[ Voor 96% gewijzigd door Uniciteit op 24-09-2023 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Al die verschillende vingers en handen laten natuurlijk ook wat achter… Hier de 15 pro op de MagSafe en (nog) niets aan de hand.. Ook nog geen hoesje overigens.. Twijfels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
D-Ed schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:05:
[...]

Al die verschillende vingers en handen laten natuurlijk ook wat achter… Hier de 15 pro op de MagSafe en (nog) niets aan de hand.. Ook nog geen hoesje overigens.. Twijfels ;)
Ik heb nu een Mujjo Leather Case Black en heb een Apple Silicon Case Cipres besteld. Thuis op de bank zonder case, toch fijner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:06:
[...]

Ik heb nu een Mujjo Leather Case Black en heb een Apple Silicon Case Cipres besteld. Thuis op de bank zonder case, toch fijner. :)
Net als de hond z’n eigen kussentje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_

RS_

goodfella schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:47:
[...]

Maar dat is toch beschadiging op het glaswerk, wat op de achterkant geplakt zit? Neemt niet weg dat dit onacceptabel is.
Beschadigingen zou ik wel snel vinden na amper twee dagen, maar het zou kunnen hoor. Of misschien is het vuil van al die verschillende vette handjes en is het weg als je er een vochtige doek overheen haalt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RS_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:46:
[...]
Prachtige cases, maar wel duur zeg :S
Ja, deze uitgave is een tikje veel. De vorige waren net wat vriendelijker geprijsd. Wat soms helpt is dat de oude modellen flink zijn afgeprijsd. Ook hier kost het nieuwste een forse meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RS_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:01:
[...]

Beschadigingen zou ik wel snel vinden na amper twee dagen, maar het zou kunnen hoor. Of misschien is het vuil van al die verschillende vette handjes en is het weg als je er een vochtige doek overheen haalt :)
Het was niet vies, het waren ringen van MagSafe en op alle modellen, zelfs op Natural Titanium duidelijk te zien. Had foto’s moeten maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06 18:04
Iemand een mooie wallet gevonden op een caseless 15 pro max natural titanium? Heb nu nog m’n oude leren zwarte wallet, maar die ziet er niet heel mooi uit in combinatie met, en is redelijk aan het aftakelen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Comilion schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:30:
Iemand een mooie wallet gevonden op een caseless 15 pro max natural titanium? Heb nu nog m’n oude leren zwarte wallet, maar die ziet er niet heel mooi uit in combinatie met, en is redelijk aan het aftakelen…
Ik ben toch weer voor decoded gegaan. Ondanks dat ik deze 1 x onder garantie heb moeten laten vervangen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-03 06:29
Ik heb nu enkele cases getest in mijn zoektocht naar opvolger van de apple leather case.
Hierbij mijn ervaringen:
Mujjo paste niet 100%, wat heen en weer bewegen van de 15pm in de hoeken links en rechtsboven. Daarnaast opstaande randen te hard en ‘aanwezig’ en leer voelt beetje plastic achtig aan. Ook merk te aanwezig op de achterzijde.
Nomad prachtig maar te log met de rubber rand.
FineWoven lekker licht en slank maar te kwetsbaar en goedkope uitstraling.
Silicone case van Apple zelf: de clay gekozen voor zwarte 15 pm en erg tevreden: die houd ik. Zeker totdat er een leren alternatief is die mij past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
frankegiani schreef op maandag 25 september 2023 @ 07:39:
Ik heb nu enkele cases getest in mijn zoektocht naar opvolger van de apple leather case.
Hierbij mijn ervaringen:
Mujjo paste niet 100%, wat heen en weer bewegen van de 15pm in de hoeken links en rechtsboven. Daarnaast opstaande randen te hard en ‘aanwezig’ en leer voelt beetje plastic achtig aan. Ook merk te aanwezig op de achterzijde.
Silicone case van Apple zelf: de clay gekozen voor zwarte 15 pm en erg tevreden: die houd ik. Zeker totdat er een leren alternatief is die mij past.
Hier hetzelfde wat betreft Mujjo: het voelt meer plastic dan leer, maar het is geen vervelend materiaal. Hier past 'ie overigens wel precies, maar de harde randen ervaar ik ook wel en merk dat ik onder andere daardoor toch steeds de iPhone naked gebruik.

Straks wordt mijn Apple Silicon Case geleverd, kijken hoe dat voelt. Ben er normaliter niet zo'n fan van: niet glad, dus in de broekzak glijdt het niet zo lekker, plus trekt stof aan en vette vingers na chips eten blijven achter op de case. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Zucht. De Spigen EZ.Fit lijken wat problemen te hebben. Ik heb 4 protectors besteld.

De eerste heb ik zelf verprutst. Bij de tweede screen protector zat de bovenkant hoger dan de onderkant. Bij de derde screen protector hetzelfde (niet mijn telefoon). Bij de vierde laat de lijmlaag los (ik moest een nieuwe screen protector plakken op mijn andere kleur iPhone). Voorraad komt van Amazon.

Niet elke verandering is vooruitgang. Vanavond de Torras eens proberen. Mijn iPhone ziet er nu uit alsof ‘ie 100 euro heeft gekost. :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Hier geen enkel probleem met de Spigen Glas.tR EZ Fit. Zit er gewoon perfect op.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Hierbij mijn ervaringen:
hoe is de dikte etc tussen de finewoven en siliconen?
Ik heb nu een spigen en die vind ik erg dik/bulkerig dus twijfel tussen de finewoven en siliconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Rivanov schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:11:
Hier geen enkel probleem met de Spigen Glas.tR EZ Fit. Zit er gewoon perfect op.
Ook bij Amazon besteld? Kan natuurlijk een foute batch zijn….

Vanavond krijg ik de Torras binnen. Kijken of dat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Verder ook de FineWoven geretourneerd. Ik heb het echt een kans gegeven en vond het 'best prima', maar ik maak regelmatig mijn iPhone even schoon. Het hoesje is zó stug, dat je echt een minuut of twee bezig bent om hem van je iPhone te duwen. Verder moet ik steeds oppassen dat 'ie niet een beetje nat wordt, want daar kan hij niet tegen. Met andere woorden: geen 69 euro waard.

Vanavond komt de Roxx case binnen. Heb al bij @RiccardoNL gezien dat dat een prima doorzichtig hoesje ook. Ook goede knoppen die zich goed in laten drukken. Dan doen we dat wel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankegiani
De dikte van de silicone VS finewoven is praktisch gelijk aan elkaar. Heb ze uitgebreid vergeleken in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 20:48

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik kom even spienzen in dit topic, maar de 15Pro (Max) is nu toch perfect? Gewoon geen hoesje er om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Dennisweb schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:33:
Verder ook de FineWoven geretourneerd. Ik heb het echt een kans gegeven en vond het 'best prima', maar ik maak regelmatig mijn iPhone even schoon. Het hoesje is zó stug, dat je echt een minuut of twee bezig bent om hem van je iPhone te duwen. Verder moet ik steeds oppassen dat 'ie niet een beetje nat wordt, want daar kan hij niet tegen. Met andere woorden: geen 69 euro waard.

Vanavond komt de Roxx case binnen. Heb al bij @RiccardoNL gezien dat dat een prima doorzichtig hoesje ook. Ook goede knoppen die zich goed in laten drukken. Dan doen we dat wel. ;)
hier was ik al bang voor, had altijd de leather case en als ik dan wat koffie oid knoeide veegde ik dat zo eraf.
Was bij de finewoven bang dat het erin zou trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
frankegiani schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:33:
De dikte van de silicone VS finewoven is praktisch gelijk aan elkaar. Heb ze uitgebreid vergeleken in de Apple Store.
top! dan de silicone it is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
JimmyJoness schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:44:
[...]

hier was ik al bang voor, had altijd de leather case en als ik dan wat koffie oid knoeide veegde ik dat zo eraf.
Was bij de finewoven bang dat het erin zou trekken.
Dit had ik inderdaad met de leren cases van YMW. Je kon er zo per ongeluk je nagel bij langs houden en met even wrijven was de beschadiging weer weg. Ik lees nu toch wel veel ervaringen in de echte wereld van mensen die op die manier hun FineWoven beschadigd hebben. Dat is prima als het een hoesje van 20 euro is, maar voor 69 euro vind ik het te gortig.

Een hoesje moet je iPhone beschermen. We zijn wel erg ver van de realiteit als we dan ook nog een hoesje moeten gaan beschermen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerbertF
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-11-2023
Dennisweb schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:33:
Zucht. De Spigen EZ.Fit lijken wat problemen te hebben. Ik heb 4 protectors besteld.

De eerste heb ik zelf verprutst. Bij de tweede screen protector zat de bovenkant hoger dan de onderkant. Bij de derde screen protector hetzelfde (niet mijn telefoon). Bij de vierde laat de lijmlaag los (ik moest een nieuwe screen protector plakken op mijn andere kleur iPhone). Voorraad komt van Amazon.

Niet elke verandering is vooruitgang. Vanavond de Torras eens proberen. Mijn iPhone ziet er nu uit alsof ‘ie 100 euro heeft gekost. :S
Dat is flink balen! Ik heb zelf in het verleden nog nooit problemen gehad met de screen protectors van Spigen, bevallen altijd goed. Nu met mijn 15 Pro ook geen problemen, maar ik ben voor de AlignMaster GLAS.tR gegaan; https://www.spigen.com/co...tr?variant=41693160701999

Besteld via Appelhoes.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-06 22:27
Hierbij mijn ervaringen:
Dank voor de update! Zo te zien hebben we dezelfde zoektocht, dit bespaart mij weer de nodige teleurstelling totdat ik wèl een bruine case heb met mooie patina. Is het nou zo moeilijk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Hierbij mijn ervaringen:
Weet je zeker dat je een 15PM case hebt ontvangen? Ik had tijdelijk mijn 14 Pro case van Mujjo op de 15 Pro in gebruik en ervaar exact hetzelfde.

Verder helemaal eens mbt de kwaliteit van het leer. Ik ben zelf erg tevreden met Decoded's leather case. Leer voelt wat meer premium aan een de knoppen reageren beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22
Hierbij mijn ervaringen:
Dank, ik ben met soortgelijke zoektocht bezig voor mij Pro Max die volgende week komt. Dan zet ik voorlopig de Apple silicone maar even op de shortlist.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier zelf voor de eerste keer voor de Spigen EZ.Fit (appelhoes.nl reseller op bol) geen problemen mee gehad met het aanbrengen. Wel van te voren toch een aantal keer de video bekeken aangezien het de eerste keer was dat ik überhaupt een screenprotector heb besloten te gebruiken. Was wel te spreken over hoe makkelijk het ging.

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ja was echt 15 pm Max hoesje van Mujjo.
Paste allemaal wel maar linksboven en rechtsboven zat niet vast genoeg, kon de iPhone dan klein beetje op en neer bewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Hierbij mijn ervaringen:
Misschien is dit iets voor je:

https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=HAa66LmeqO3M

Ja, voor een Chinees hoesje best aan de prijs, maar ik had met de 14 Pro Max goede ervaringen met YMW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:13

amphora

Websites & Fotografie

Iemand goede ervaringen met een bumper voor de 15 pro? Ik hoef geen volledig hoesje maar alleen een bumper om de hoeken te beschermen bij een val vind ik voldoende. Op de achterkant heb ik toch een magsafe wallet (van Moft).

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

amphora schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:21:
Iemand goede ervaringen met een bumper voor de 15 pro? Ik hoef geen volledig hoesje maar alleen een bumper om de hoeken te beschermen bij een val vind ik voldoende. Op de achterkant heb ik toch een magsafe wallet (van Moft).
Geen ervaring mee maar een vertrouwd merk: https://shop.rhinoshield.eu/products/crashguard.
Ik heb weleens op het punt gestaan om te bestellen maar was bang dat het niet zou passen in combinatie met een MagSafe-lader.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dennisweb schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:23:
[...]

Ook bij Amazon besteld? Kan natuurlijk een foute batch zijn….

Vanavond krijg ik de Torras binnen. Kijken of dat beter is.
Jep. Besteld bij Amazon zoals ieder jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:13

amphora

Websites & Fotografie

Canaria schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:30:
[...]

Geen ervaring mee maar een vertrouwd merk: https://shop.rhinoshield.eu/products/crashguard.
Ik heb weleens op het punt gestaan om te bestellen maar was bang dat het niet zou passen in combinatie met een MagSafe-lader.
Die is wel erg fors nog, ook in diepte om de camera bump te beschermen maar dat hoeft dus niet voor mij ivm wallet.

Ik zoek denk ik iets dunner en subtielers. Liefst transparant

[ Voor 6% gewijzigd door amphora op 25-09-2023 12:34 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-06 10:35

duderuud

Sliden is koel

duderuud schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:21:
[...]

Heb maar een gok genomen en een alcantara hoesje besteld bij Ali. Benieuwd hoe dat gaat bevallen...
Hoesje binnen. Kwalitatief dik in orde. Strakke passing, mooie knoppen en klikken fjjn. Erg blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bEY--LS5MHbOYLGNp_AXRevRXwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J33HsO2gGL1k4k1qNyt8iUWp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rY_G22W-eMSCoQttmekSbWnNQVo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ox1tP8mj7q3Rz72Imbm1TwRG.jpg?f=fotoalbum_large
Ik heb deze pas besteld bij Ali. Simpel, handig nachtlampje er in, goed ding voor het geld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9iDxVvsmfK8zmi8hW86V4Bx7DM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OvYkfhYbmpMNoCGwtTgKvOGQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ma8wwjhRfUNLBXHEd3Il_jCsDDM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1JlhF3zAICOQOLpVC7H5b55z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door duderuud op 25-09-2023 14:17 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
duderuud schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:34:
[...]

Hoesje binnen. Kwalitatief dik in orde. Strakke passing, mooie knoppen en klikken fjjn. Erg blij mee!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
grote aaifactor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-06 10:35

duderuud

Sliden is koel

Zacht en veel grip. En racy he :P

Motor-Forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 22:57
Ik gebruik de afgelopen jaren naar tevredenheid de leren hoesjes van decoded. Eerst voor m’n iPhone 12, nu voor m’n 15 pro. Zijn wel een stuk duurder geworden, maar ben tevreden over de kwaliteit. Knoppen aan de zijkant voelen kwalitatief een stuk beter aan vergeleken met de iPhone 12. https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-15-Pro-case-zwart

Voor het opladen van m’n werk iPhone, Apple Watch en m’n nieuwe privé iPhone had ik een uGreen 65W 3 in 1 lader gekocht bij Amazon (geen idee of het zo heet). Deel hieronder mijn ervaring voor het geval andere ook geïnteresseerd zijn in het product ( https://amzn.eu/d/hFcVbTe )

Ben helaas niet echt tevreden met het product. Was tegelijk m’n iPhone 15 en m’n Apple Watch aan het laden. Gevoelsmatig ging het laden van m’n Apple Watch erg traag. Opladen van de iPhone ging niet goed. Bleef soms lang hangen op een percentage, schommelde soms binnen een seconde tussen wel en niet opladen (oplaadsymbool verdween ook). Nu met dezelfde kabel aan een ander laadblokje geeft wel een continue laadsessie. Vond de bouwkwaliteit ook niet fantastisch, zie foto. USB poorten lijken scheef te zitten, wat wellicht een verklaring voor het probleem is?
Normaal gesproken ben ik erg tevreden over uGreen, maar dit valt tegen. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog voor een product van €35. Nu maar op zoek naar een alternatief (of gescheiden laden natuurlijk).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yi8w4lKsi_3yxYAmDgGIGMEPM6A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v4l673JdUirCo3Hy4L9rX24J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:45

justifire

Shut up and squat !!

Iemand nog een aanrader voor een magsafe houder / lader voor in de auto ?
Zie door de bomen het bos niet meer.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:03
justifire schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:32:
Ik heb deze vanmorgen besteld: https://www.amazon.nl/dp/...dt_b_product_details&th=1

Nog geen ervaring mee maar de recensies zijn positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-06 21:20
Hier twee cases gekocht. De Nomad bruin/leer. En de Spigen Liquid Crystal. Die laatste vind ik er echt strak en mooier uitzien. Jammer dat de case uiteindelijk geel wordt, maar daar is de prijs ook naar. De Nomad case is duur en van slechte kwaliteit. Krast snel, en is echt van budget leer gemaakt. En dan de hoofdprijs vragen. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
ik heb de Brodit magsafe houder 27€ (Proclip voor in de auto is separaat)
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

En dan deze puck (18€). Bevalt goed, zie ook mijn overige reacties in dit topic
https://www.amazon.nl/gp/...6IkEzNkxDUFhPS1cwRVdWIn0=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:45

justifire

Shut up and squat !!

Boeryepes schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:06:
[...]

ik heb de Brodit magsafe houder 27€ (Proclip voor in de auto is separaat)
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

En dan deze puck (18€). Bevalt goed, zie ook mijn overige reacties in dit topic
https://www.amazon.nl/gp/...6IkEzNkxDUFhPS1cwRVdWIn0=
Linkje naar de puck is volgens mij niet juist ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:19
justifire schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:24:
[...]

https://www.amazon.nl/JSA..._bap_d_grid_rp_0_1_t&th=1

Hier ook icm spigen hybrid ultra hoes in gebruik bevalt uitstekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleekie
  • Laatst online: 14-06 19:47
Kabbie schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:47:
[...]

Ik heb deze vanmorgen besteld: https://www.amazon.nl/dp/...dt_b_product_details&th=1

Nog geen ervaring mee maar de recensies zijn positief.
Ik heb deze (of de voorganger). En die is echt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
justifire schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:24:
[...]

sorry, gaat mis als je nog ingelogd bent op Amazon en dan copy link doet.
https://www.amazon.nl/JSA...magsafe%2Caps%2C61&sr=8-1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-06 08:09
Ik heb deze nu al een ruim jaar in gebruik. Werkt super!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
jdenijs schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:48:
[...]

Ik heb deze nu al een ruim jaar in gebruik. Werkt super!
Nette prijs *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:42
Vreemd. Ik heb dit bij “naked” iPhones nog nooit voorbij zien komen. Wel bij iPhones met MagSafe hoesjes. Daar “waarschuwt” Apple zelfs voor mogelijke cirkels.
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste