- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zou er altijd een met oplaad functie kopen. Kun je voor nu zonder kabel gebruiken. Maar je een keer een huur auto of zo hebt wel opladen.justifire schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:38:
Welke telefoonhouder gebruiken jullie ?
Zoek iets met magsafe, laden hoeft niet.
Iemand ervaring met deze ? https://www.amazon.nl/dp/...kZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWwy
Lijkt mij lekker simpel en minst onopvallend.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Net de Mujjo case voor 15 Pro in 'Burgundy' ontvangen, maar hij is meer paars dan bordeaux rood... Het leer voelt ook wat kwetsbaar aan met de scherpe randjes van de knoppen (X had ook zachter afgewerkte knoppen). Eerder met de Apple leather case voor de iphone X regelmatig telefoon er in en uit gehaald zonder enige schade maar dat gaat hier niet lukken.Kevinns schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:47:
[...]
Ik heb mijn Mujjo case bij Mujjo zelf besteld op maandagochtend. Ook nog geen T&T...
Maar kan niet wachten, Burgundy ziet er op de plaatjes fantastisch uit
Ik denk eraan om 'm weer terug te sturen, maar wat moet dan het alternatief zijn... Hoeft niet per sé leer te zijn, maar vilt aan de binnenkant vind ik wel een dikke +. Iemand ideeën?
Helaas niet… ik had de protector iets strakker verwacht. Nu gebruik ik verder geen hoesje, dus wellicht dat het daarom meer stoort.Robin Chung schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:34:
Loopt de Spigen protector een beetje mooi af richting de rand van het toestel? En zo ja welke specifieke protector heb je besteld?
Spigen Glas.tR EZ Fit Screenprotector
ik heb de non privacy versie maar vind de screenprotector te klein. Geen aanrader.Zondagskindje schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:50:
Ik heb m’n oog op deze laten vallen https://www.coolblue.nl/p...screenprotector-glas.html
Dat wil ik combineren met een transparant hoesje.
Heeft iemand ervaring met zo’n screenprotector?
![]() | ![]() |
[ Voor 48% gewijzigd door Ybox op 22-09-2023 15:04 ]
EDIT: Ik had de iPhone ondersteboven in de mal gelegd.

De screenprotectors zijn wel even wennen. Anders dan ik gewend ben.
[ Voor 28% gewijzigd door Dennisweb op 22-09-2023 15:03 ]
Volgens mij gebruiken ze oude foto's bij de 15 pm, dus fotos van een 13 of 14, zijn namelijk exact dezelfde en voor het oude schuifje is een cut-out wel handig. Als ik hem heb post ik wel even een nieuwe foto.RS_ schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:02:
[...]
De cases van Bellroy zien er goed uit, maar zo te zien hebben ze een cutout op de plek van de action button. Toch jammer.
Dat is wel jammer, ja.Ybox schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:35:
[...]
ik heb de non privacy versie maar vind de screenprotector te klein. Geen aanrader.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik heb mijn telefoon nog niet binnen, dus kan er nog geen zinnig woord over zeggen
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
het is mij niet gelukt het zo te doen, er kwam toch iets onder de protector ... 2e keer conform instructies en in een vochtige badkamer en weer iets onder de protectorBertP schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:47:
[...]
Yep, vorig jaar ook gedaan en door die mal zit hij perfect. Je hebt eigenlijk niet eens door dat hij er op zit.
Voel me incapabel terwijl ik toch de nodige protectors heb geplaatst. Ik ga terug naar mijn oude methode met waterspray.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Valt mij ook wat tegen inderdaad. Was voor de 14 beter.martijnn schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:24:
[...]
Helaas niet… ik had de protector iets strakker verwacht. Nu gebruik ik verder geen hoesje, dus wellicht dat het daarom meer stoort.
Spigen Glas.tR EZ Fit Screenprotector
Twee keer correct geplaatst, voor het kijken van het filmpje. Maar ik ga niet met de ‘ijskrabber’ over mijn screen protector heen. Ik plak daar de beschermingsfolie die over de screen protector zit eerst overheen. Dan maak je ook geen krassen in je screenprotector.robinh schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:53:
[YouTube: TechUnboxings ASMR: iPhone 15 Pro Max (Black Titanium) Unboxing]
Hier een mooie iPhone 15 Pro Black unboxing met het aanbrengen van een SPIGEN Screen Protector EZ FIT GLAS.tR en SPIGEN Ultra Hybrid MagSafe (Graphite)! Op de juiste manier @Dennisweb
das mooi maar mij is het niet gelukt om de protector er zo op te krijgenDennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:05:
[...]
Twee keer correct geplaatst, voor het kijken van het filmpje. Maar ik ga niet met de ‘ijskrabber’ over mijn screen protector heen. Ik plak daar de beschermingsfolie die over de screen protector zit eerst overheen. Dan maak je ook geen krassen in je screenprotector.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Ik zag dat je het al in een vochtige badkamer had geprobeerd. Ik doe het anders dan in het filmpje:Boeryepes schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:09:
[...]
das mooi maar mij is het niet gelukt om de protector er zo op te krijgen
Pak de mal en trek de beschermingsfolie een klein beetje naar voren, zodat deze los komt. Plaats de bovenkant van de mal terwijl je de beschermingslaag vasthoudt. Als de bovenkant van de mal zit, trek je de beschermingsfolie eronder weg en duw je de onderkant van de mal aan.
Zo heb je gegarandeerd geen stof eronder, tenzij het al op je scherm zat.
Goede tip dankjewel. Ik ga morgen een panzerglass door CB laten zetten en hou dan jouw tip in gedachten voor de volgende keer.Dennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:43:
[...]
Ik zag dat je het al in een vochtige badkamer had geprobeerd. Ik doe het anders dan in het filmpje:
Pak de mal en trek de beschermingsfolie een klein beetje naar voren, zodat deze los komt. Plaats de bovenkant van de mal terwijl je de beschermingslaag vasthoudt. Als de bovenkant van de mal zit, trek je de beschermingsfolie eronder weg en duw je de onderkant van de mal aan.
Zo heb je gegarandeerd geen stof eronder, tenzij het al op je scherm zat.
Graag gedaan. In het filmpje laten ze zien dat de afdekfolie naar boven moet worden gericht en eraf getrokken wordt. Dat doe ik dus nooit. Alleen even om het lipje van de bovenkant te trekken. Dan gewoon omdraaien. Als je het doet zoals in het filmpje, krijg je gegarandeerd stof ertussen.Boeryepes schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:58:
[...]
Goede tip dankjewel. Ik ga morgen een panzerglass door CB laten zetten en hou dan jouw tip in gedachten voor de volgende keer.
Heb het overigens ook niet zelf bedacht. Een paar jaar geleden deden ze dat bij de Amac ook zo met een Belkin. Sindsdien plaats ik ze zelf.
Naja en zou er een stofje tussenkomen til ik met mijn nagel de screen protector een 2mm op en schuif er zo een stickertje om stof te verzamelen tussen. Daarna evt bubbel verwijderen en go.Dennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:10:
[...]
Graag gedaan. In het filmpje laten ze zien dat de afdekfolie naar boven moet worden gericht en eraf getrokken wordt. Dat doe ik dus nooit. Alleen even om het lipje van de bovenkant te trekken. Dan gewoon omdraaien. Als je het doet zoals in het filmpje, krijg je gegarandeerd stof ertussen.
Heb het overigens ook niet zelf bedacht. Een paar jaar geleden deden ze dat bij de Amac ook zo met een Belkin. Sindsdien plaats ik ze zelf.
De merendeels negatieve reviews kloppen wat mij betreft.
Nu trouwens een Mujjo leren hoesje, ongeveer zelfde prijs maar zit als gegoten, mooie kwaliteit en de knoppen zijn prima!
Vervolgens ging ik maar direct voor het tweede exemplaar. Alles ging goed. Echter zie ik een klein stofdeeltje rechtsboven in. Baal er wel van 😩
Je kan het hoekje voorzichtig optillen en de dust removal sticker in die opening steken om zo het stofje van onder het scherm te halen. Dat heeft hier in ieder geval geholpen.goodfella schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:39:
Bij het aanbrengen van de Spigen EZ Fit screenprotector trok ik bij het eerste exemplaar iets te enthousiast de folie, waardoor de protector uit de houder kwam. Uit schrik deed ik de folie er terug op en zag helaas dat er al stof op gekomen was
Vervolgens ging ik maar direct voor het tweede exemplaar. Alles ging goed. Echter zie ik een klein stofdeeltje rechtsboven in. Baal er wel van 😩
:strip_exif()/f/image/TPnBFYKRTt6mmkqZoClTTxna.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lOZzdRBVPcIv6ojvbbZm6sCS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IjJ0dwYv7g9MoBR9lfxE1UaU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IwdzfYA4YFOpY7m3bUWmtYJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xgnS1y0TSRCnMFeeaWONFn9s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PBsSYDiZ7R0pQ3nUUtyC8MEK.jpg?f=fotoalbum_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelfs de beste en profi aangebrachte exemplaren , gestart direct bij aankoop, komen hier na paar maanden los aan de onderkant (lucht eronder oid).
Dus daar ben ik mee gestopt na tig keer vervangen.
https://www.amazon.de/dp/...+case%2Caps%2C129&sr=8-48
Zijn ze al wat fijner vast te houden? De hoeken van het hoesje voor de 14 Pro Max waren echt scherp op de Spigen.Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:41:
Hier zie je de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear case en Spigen Glas.tR EZ Fit op m’n Natural Titanium 15 Pro.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Persoonlijk ervaar ik dat niet zo. Voelt niet scherp aan voor mij.Dennisweb schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 20:39:
[...]
Zijn ze al wat fijner vast te houden? De hoeken van het hoesje voor de 14 Pro Max waren echt scherp op de Spigen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch maar voor de wat loggere Mujjo Leather Case gegaan. Knoppen voelen erg fijn!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ben benieuwd! De spigen valt wat tegen deze keer. De kleur (blauw) komt er niet zo lekker uit met zo’n glimmend hoesje.flrs schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:26:
[...]
Heb 'm besteld en hij is bezorgd - maar bij de buren helaas. Moet 'm nog ophalen. En iPhone 15 pro vandaag ontvangen. Ik laat wel ff weten hoe die bevalt.
Heb er eentje van ROXX besteld. Naar eigen zeggen is die ‘beter dan het origineel.’ Komt morgen binnen. Heel benieuwd!THE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:53:
Spigen Clear Case weer in de doos. Die mag retour, vrij scherpe randen en ligt daardoor niet prettig in de hand.
Toch maar voor de wat loggere Mujjo Leather Case gegaan. Knoppen voelen erg fijn!
Precies mijn bevindingen van vorig jaar!THE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:53:
Spigen Clear Case weer in de doos. Die mag retour, vrij scherpe randen en ligt daardoor niet prettig in de hand.
Laat gerust weten. De recensies op Amazon zijn niet heel enthousiast, maar daar is de prijs wellicht ook naar.RiccardoNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:03:
[...]
Heb er eentje van ROXX besteld. Naar eigen zeggen is die ‘beter dan het origineel.’ Komt morgen binnen. Heel benieuwd!.
Van Mujjo vind ik vooral de randen wat hard in vergelijking met origineel Apple van vorig jaar. Maar dat zal wel wennen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hmm, ik zag alleen ‘Schrijf als eerste een review’. En als er wat slechte recensies bij de voorgangers zaten, denk ik dat zo’n fabrikant die recensies ook zal gebruiken voor de ontwikkeling van een nieuw product. Tenminste, als je een slimme fabrikant bent die jaar op jaar veel geld wil verdienenTHE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:24:
[...]
Laat gerust weten. De recensies op Amazon zijn niet heel enthousiast, maar daar is de prijs wellicht ook naar.
Van Mujjo vind ik vooral de randen wat hard in vergelijking met origineel Apple van vorig jaar. Maar dat zal wel wennen.
(Zou ik te veel Marcus Lemonis: The Profit kijken?
Pitaka net binnengekomen gisteren voor mijn 15 Pro Max! Onderkant, bovenkant en zijkanten deels open maar daardoor zie je wel het mooie design van de Pro. Daarbij. Apple Care + is mijn echte bescherming dit jaar 😉Bernessi schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:43:
[...]
Ik had de Pitaka MagEZ op mijn 14 Pro Max en heb zonder twijfel een nieuwe besteld voor de 15. Ik gebruik vaak verschillende hoesjes door elkaar. Maar deze van Pitaka was de enige waar ik continue terug naar greep. Beste thin case imho
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Pikata is wel goed spul. O.b.v. mijn iPad Air 2020 case ervaring, ligt het materiaal erg lekker in de hand.pdavie2311 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:05:
[...]
Pitaka net binnengekomen gisteren voor mijn 15 Pro Max! Onderkant, bovenkant en zijkanten deels open maar daardoor zie je wel het mooie design van de Pro. Daarbij. Apple Care + is mijn echte bescherming dit jaar 😉
Nudient clear case ontvangen. Niet onder de indruk. Misschien ook wel deels mijn gebrek aan onderzoek; maar materiaal case vind ik te hard. Er zitten geen extra knoppen op (enkel uitsnedes voor de iPhone knoppen).jdenijs schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:23:
[...]
En hoe bevalt de JETech? Ik hoor hoer weinig mensen over Nudient.. hoe is die bevallen?
De Nudient heeft mijn voorkeur denk ik, maar ik kom hem hier weinig tegen.. heeft dat een reden? Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb de 15Pro Naturel Titanium dan lijkt me juist de Glay Beige er wel mooi bij passen.
Verder oogt het wel goed en is de magneet goed. Evenwel had ik ook een wallet van Nudient besteld. Dat ding past niet eens op de iPhone. Is te groot; terwijl het zou moeten passen aldus de beschrijving.
Iemand nog tips voor goede, dunne case van iets zachter materiaal, MagSafe én (metalen) knoppen? Die van Roxx oogt wel goed..
Een clear case met metalen knoppen heb ik nog niet gezien. Is de Nudient glanzend of heeft het een matte afwerking (aan de buitenkant) De Spigen Ultra Hybrid heb je met magsafe. Zelf vind ik die wel erg glimmen waardoor je vingerafdrukken snel ziet.flrs schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:56:
[...]
Nudient clear case ontvangen. Niet onder de indruk. Misschien ook wel deels mijn gebrek aan onderzoek; maar materiaal case vind ik te hard. Er zitten geen extra knoppen op (enkel uitsnedes voor de iPhone knoppen).
Verder oogt het wel goed en is de magneet goed. Evenwel had ik ook een wallet van Nudient besteld. Dat ding past niet eens op de iPhone. Is te groot; terwijl het zou moeten passen aldus de beschrijving.
Iemand nog tips voor goede, dunne case van iets zachter materiaal, MagSafe én (metalen) knoppen? Die van Roxx oogt wel goed..

Mijn Volvo heeft geen wireless carplay, vooraan USB ports en achteraan USB-C ports die dan weer geen input zijn voor Carplay...
Graag wat foto's voor mijzelf en de medetweakerspdavie2311 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:05:
[...]
Pitaka net binnengekomen gisteren voor mijn 15 Pro Max! Onderkant, bovenkant en zijkanten deels open maar daardoor zie je wel het mooie design van de Pro. Daarbij. Apple Care + is mijn echte bescherming dit jaar 😉
Die van mij is ook onderweg.
[ Voor 3% gewijzigd door SanderH_ op 23-09-2023 12:56 ]
Haha! Toch gaat die van mij weer retour! Ik heb echt een hekel aan vingerafdrukken en smeuïgheid. Dit is bij normaal gebruik. Erg te zien op de case. Voor de rest is het echt een hele mooie minimalistische case, dat wel hoorSanderH_ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:56:
[...]
Graag wat foto's voor mijzelf en de medetweakers
Die van mij is ook onderweg.
:strip_exif()/f/image/XurwTH1RbK9gSD6zWcehPfrf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LlNvTnyolfm8bv6Sw1j2wQ7A.jpg?f=fotoalbum_large)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Dat is inderdaad het grote nadeel van die aramid fibre cases. Op mijn iPhone 11 (pdavie2311 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:03:
[...]
Haha! Toch gaat die van mij weer retour! Ik heb echt een hekel aan vingerafdrukken en smeuïgheid. Dit is bij normaal gebruik. Erg te zien op de case. Voor de rest is het echt een hele mooie minimalistische case, dat wel hoor
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerst ter plekke advies ingewonnen en voor het huismerk Bluebuilt gekozen met installatie door de CB mederwerker. Op mijn uitdrukkelijke verzoek veel aandacht besteed aan het stof- en luchtvrij plaatsen en controle door een collega en ik mocht terugkomen als er toch nog iets niet goed was.
En dat bleek zo te zijn want hij zat niet helemaal recht en dat was wat kritisch met mijn Spigen Tough Armour case. Een andere collega heeft het vervolgens opnieuw geplaatst met wederom extra controle op stofjes en dat de lijmlaag niet beschadigd was door het herplaatsen.
De protector zit nu perfect naadloos in de Spigen Tough Armour case en past zelfs beter dan de Spigen protector die ik eerst had geplaatst met de applicator (niet naadloos).
Onder wat "sfeerfoto's". Ikke blij
Naadloze perfectie, een warme deken voor mij autistische aardje
:strip_exif()/f/image/L6LKB5d4qOSkWD5fwednXfVV.jpg?f=fotoalbum_large)
Kaartjeshouder ook handig zonder telefoon
:strip_exif()/f/image/ONXPPifDMNWY0JdNwfcNdzTN.jpg?f=fotoalbum_large)
Pop socket voor mijn kleine handjes. Ook een handige standaard als ik in bed lig met mijn telefoon
:strip_exif()/f/image/jDRrptBKmuZ7gHnVrLh6Dsdp.jpg?f=fotoalbum_large)
Bing
Ja ik heb de klei in combinatie met de natural titanium.Citroentaart schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:03:
Zien er hier ook mensen met een iPhone Silicone case in de kleur klei, donkerblauw en cipres groen? Ik twijfel
Ik vind het een mooi combi
Gaaf, ik heb ook natural titanium. Ik twijfel tussen klei en groen. Heb je een foto?Gin1216 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:13:
[...]
Ja ik heb de klei in combinatie met de natural titanium.
Ik vind het een mooi combi
Altijd leather cases van apple gehad maar die finewoven rotzooi hoef ik niet.
Heb een natural titanium 15 pro, dus voor de dune gekozen. Ondanks dat ik dune wat te licht vind vind ik wel dat hij super mooi verouderd.

Verwacht hem pas half november ergens, en ze zijn vrij aan de prijs maar levenslange garantie en goede kwaliteit dus hij is het hopelijk wel waard.
Andere mensen ervaring met bullstrap?
[ Voor 3% gewijzigd door swoutr op 23-09-2023 15:27 ]
Lijkt er dus op dat die van de 14PM hetzelfde zijn, dus als iemand er 1 zoekt en de 14 goedkoper zijn zal die ook goedzijn.
Zijn geen goede foto’s ben onderweg.Citroentaart schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:18:
[...]
Gaaf, ik heb ook natural titanium. Ik twijfel tussen klei en groen. Heb je een foto?
:strip_exif()/f/image/q3OgU61pVEPKau1BBtJ9F7VA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ttRSKY4CA94rTsQxsjkbNZXW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb klei. Had eerst taupe finewoven, maar na de berichten over de kwetsbaarheid heb ik die omgeruild voor klei siliconen. De kleur is in het echt veel donkerder dan op de website, maar ik vind ‘m wel mooi. Ga ‘m gebruiken met een natuurlijk titanium iPhone.Citroentaart schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:03:
Zien er hier ook mensen met een iPhone Silicone case in de kleur klei, donkerblauw en cipres groen? Ik twijfel
:strip_exif()/f/image/rZwJSAzCdVY3ZsO7vZFYSVTL.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi wel, het oogt iets bruiner dan de achterkant van de iPhone? Ik vind het wel een mooie combi.Gin1216 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:57:
[...]
Zijn geen goede foto’s ben onderweg.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dank, ik vind te lichte cases niet mooi, dan oogt iPhone groter. Ik denk dat ik voor deze ga. Ben nog wel benieuwd naar de groene en donkerblauwe.Micheeels schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:58:
[...]
Ik heb klei. Had eerst taupe finewoven, maar na de berichten over de kwetsbaarheid heb ik die omgeruild voor klei siliconen. De kleur is in het echt veel donkerder dan op de website, maar ik vind ‘m wel mooi. Ga ‘m gebruiken met een natuurlijk titanium iPhone. [Afbeelding]
You and I have memories longer than the road ahead
Heb zelf de zwarte defender xt, maar nu ik dit zie, ook erg mooi!Azmodann schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:45:
Iphone 15 pro max naturel titanium in de Otterbox defender xt Magsafe transparant hoesje.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb je exact dezelfde? De Torras 360 case zit vol neodymium magneten en zelfs de iPhone 14 Pro Max (15 Pro Max is nog lichter) blijft gewoon op de koelkast plakken. Zie ook deze video:RigolleM schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:52:
[...]
Ik heb deze hier ook opzij liggen, vind hem niet zo lekker in combinatie met de Wallet, zit te los, terwijl bij de originele Apple siliconen hoes die wel goed plakt. Handig met die stand, maar ik wil mijn Wallet niet verliezen.. mij ID, rijbewijs en bankkaart zitten er in
Zelf heb ik met de iPhone 14 Pro ervaring met de case en wallet van MagBak. Die zitten ook met diezelfde magneten als een baksteen aan elkaar. Geen probleem tijdens rijden met MagSafe en blijft echt overal goed op plakkeb. De case zelf vond ik alleen iets te glad.
Als er iets is waar ik een slechte ervaring mee heb is het de clear case en de wallet van Apple zelf. Die blijven nergens goed op zitten.
Ik heb dezelfde ook voor de 14 pro max ,daar is magsafe ring is wit .justifire schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:36:
[...]
Heb zelf de zwarte defender xt, maar nu ik dit zie, ook erg mooi!
Zwarte ring vind ik wel mooier passen met de naturel titanium.
45 euro op bol voor dat hoesje, valt goed mee
Linkje toevallig ?Azmodann schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:41:
[...]
Ik heb dezelfde ook voor de 14 pro max ,daar is magsafe ring is wit .
Zwarte ring vind ik wel mooier passen met de naturel titanium.
45 euro op bol voor dat hoesje, valt goed mee
Ziet er op de foto mooi uit, maar ik zou nooit 120-130 euro uitgeven voor een hoesje ($85 plus $16 verzenden, plus invoerrechten en BTW).swoutr schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:25:
Zojuist een pre-order geplaatst voor een bullstrap leather case.
Altijd leather cases van apple gehad maar die finewoven rotzooi hoef ik niet.
Heb een natural titanium 15 pro, dus voor de dune gekozen. Ondanks dat ik dune wat te licht vind vind ik wel dat hij super mooi verouderd.
[Afbeelding]
Verwacht hem pas half november ergens, en ze zijn vrij aan de prijs maar levenslange garantie en goede kwaliteit dus hij is het hopelijk wel waard.
Andere mensen ervaring met bullstrap?
Ik had ook al eens naar Andar gekeken. Om de reden die jij noemt ben ik afgehaakt.Of-Aaargh schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:16:
[...]
Ziet er op de foto mooi uit, maar ik zou nooit 120-130 euro uitgeven voor een hoesje ($85 plus $16 verzenden, plus invoerrechten en BTW).
Overigens heb ik tot nu toe weinig problemen met de FineWoven case. Voelt goed aan, clicky buttons en trekt minder stof aan dan ik dacht.
Is dit bij de Pro? Bij de gewone 15 vind ik alleszins dat het glas van de EZ Fit iets groter had gemogen (vrij brede ‘gap’ die overblijft, eveneens met case).Micheeels schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:34:
Ervaring met de Spigen Glas tr EZ fit positief. Het aanbrengen ging ontzettend goed. Moet wel zeggen dat ik had gehoopt dat de randen iets mooier zouden aansluiten, hij had zeg maar net een paar millimeter groter gemogen. Er zit nu een gat tussen de officiële Apple case en de screenprotector.
De Pro heeft dunnere bezels, dus misschien sluit het daar beter aan? Iemand met een Pro die zijn ervaring kan delen met de EZ fit?
Dit is inderdaad bij de Pro (Max). Een vrij brede ‘gap’. In combinatie met een Apple silicon case.Major Foster schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:16:
[...]
Is dit bij de Pro? Bij de gewone 15 vind ik alleszins dat het glas van de EZ Fit iets groter had gemogen (vrij brede ‘gap’ die overblijft, eveneens met case).
De Pro heeft dunnere bezels, dus misschien sluit het daar beter aan? Iemand met een Pro die zijn ervaring kan delen met de EZ fit?
Puur om ideeën kwa kleur op te doen.
Heb nu een Wiiuka case (kleur sierra) uit Duitsland onderweg. Helaas nog niet binnen. Daarnaast een Nomad Tan case. Maar die gaat retour. Te lelijk kwa kleur. Denk dat ik die omruil voor een horween of gewoon bruine.
![]() | ![]() |
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Vervelend…Micheeels schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:24:
[...]
Dit is inderdaad bij de Pro (Max). Een vrij brede ‘gap’. In combinatie met een Apple silicon case.
Ondanks dat ik de EZ Fit al liggen heb, nu toch ook de Spigen Alignmaster (met zwarte rand) besteld. Die heb ik eerder gehad, zou normaal gezien wat groter moeten zijn aangezien Spigen deze altijd omschrijft als ‘full coverage’. Ook de zwarte randen camoufleren hopelijk eventuele ‘gaps’ indien deze er toch nog zouden zijn.
Nadeel (en oorspronkelijke motivatie waarom ik voor de EZ Fit wou gaan) is dat het aanbrengen wellicht een stukje minder eenvoudig zal zijn 😕
De case van Wiiuka is wel een goede. De buttons voelen echt goed aan. Maar hij verkleurt wel super snel en dat moet je mooi vinden.TheKerremenke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:26:
Heb even de natural titanium 15 pro in mijn “oude” 14 pro hoezen gedaan. Helaas past het net niet. Maar zo krijgen we wel een idee hoe de kleuren er uitzien. De bruine is een ongebruikte Ryan London Sierra hoes. De taupe is een gebruikte Bullstrap hoes.
Puur om ideeën kwa kleur op te doen.
Heb nu een Wiiuka case (kleur sierra) uit Duitsland onderweg. Helaas nog niet binnen. Daarnaast een Nomad Tan case. Maar die gaat retour. Te lelijk kwa kleur. Denk dat ik die omruil voor een horween of gewoon bruine.
[Afbeelding] [Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/AwX4kzwJg8dYYpcPqQ3lfhW0.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is van een paar jaar geleden, toen heb ik er zelf maar een MagSafe opgeplakt, omdat Wiiuka dat toen nog niet had.
En zo was het begonnen:
:strip_exif()/f/image/3phTmCqlUgE1e7KnSgCbe0w1.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik zelf wel een mooie patina vond, was met mijn YMW case van Ali. Maar die is er nog niet voor de iPhone 15-serie.
:strip_exif()/f/image/0WL3Hz1twAfJiDqqeLgMPb11.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen laat deze wat verf los op je MagSafe.
79 euro betaald incl. Verzending. Dus 120/130 euro is nogal wat overdreven.Of-Aaargh schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:16:
[...]
Ziet er op de foto mooi uit, maar ik zou nooit 120-130 euro uitgeven voor een hoesje ($85 plus $16 verzenden, plus invoerrechten en BTW).
@sheepdog heeft de Cipres in combinatie met de natural titanium. Zie hieronder.Dank, ik vind te lichte cases niet mooi, dan oogt iPhone groter. Ik denk dat ik voor deze ga. Ben nog wel benieuwd naar de groene en donkerblauwe.
:strip_exif()/f/image/lVuXwHRdlHqtjrza8e9w3sxd.jpg?f=fotoalbum_large)
De Bluebilt protector van Coolblue is iets breder dan de Spigen (eigen ervaring). En de ultrawide van Panzerglass is nog breder (zegt de CB medewerker).Micheeels schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:24:
[...]
Dit is inderdaad bij de Pro (Max). Een vrij brede ‘gap’. In combinatie met een Apple silicon case.
De Bluebilt icm. Spigen Tough Armour is naadloos.
De Roxx kwam net binnen. Is een echte hard case met goede, clicky knoppen. De MagSafe doet wat 'ie moet doen. Qua ontwerp doet het inderdaad sterk denken aan de Clear Case van Apple zelf. Ik heb op de Roxx nog geen scherpe randjes gemerkt. Benieuwd hoe dit hoesje zich na wat langer gebruik zal houden. In elk geval is het toch wel erg mooi om die witte achterkant en het titanium van de randen te showenTHE_BASE schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:24:
[...]
Laat gerust weten. De recensies op Amazon zijn niet heel enthousiast, maar daar is de prijs wellicht ook naar.
Ik merk dat ik meer gecharmeerd ben van ‘naked’ dan met vorige iPhones. Maar ik durf het niet, zeker niet zonder Apple Care+ (afkloppen, maar nooit iets geks gehad sinds iPhone 3G en geld is er als het wel zo is). Maar zoek het meest dunne hoesje dat er bestaat, puur ter voorkoming van krasjes en dan zou Totallee wat kunnen zijn, maar helaas alleen in US te bestellen.RiccardoNL schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:02:
[...]
De Roxx kwam net binnen. Is een echte hard case met goede, clicky knoppen. De MagSafe doet wat 'ie moet doen. Qua ontwerp doet het inderdaad sterk denken aan de Clear Case van Apple zelf. Ik heb op de Roxx nog geen scherpe randjes gemerkt. Benieuwd hoe dit hoesje zich na wat langer gebruik zal houden. In elk geval is het toch wel erg mooi om die witte achterkant en het titanium van de randen te showen.
Man man man ik zit ermee in de knoop, iPhone zonder hoes gebruiken en apple care maandelijks of een hoesje... Ik heb altijd een hoesje om de iPhone gehad, maar bij dit model wil ik het gewoon eigenlijk nietTHE_BASE schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ik merk dat ik meer gecharmeerd ben van ‘naked’ dan met vorige iPhones. Maar ik durf het niet, zeker niet zonder Apple Care+ (afkloppen, maar nooit iets geks gehad sinds iPhone 3G en geld is er als het wel zo is). Maar zoek het meest dunne hoesje dat er bestaat, puur ter voorkoming van krasjes en dan zou Totallee wat kunnen zijn, maar helaas alleen in US te bestellen.
Ergens hoop ik dat apple een snelle productieaanpassing kan maken waardoor dit verholpen wordt maar dat zal wel wishfull thinking blijken te zijn.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Zelfde idee hier dus ook. Waarom geen silicone case van apple. Die doe je er op als je naar buiten gaat en in de avond of een periode thuis haal je hem er af.Help!!!! schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:18:
Ik ben niet zo bang voor naked en ga eigenlijk altijd nude. Maar het gemak waarmee de glasplaat bij de 15pm breekt is wel een ding waardoor ik er aan twijfel.
Ergens hoop ik dat apple een snelle productieaanpassing kan maken waardoor dit verholpen wordt maar dat zal wel wishfull thinking blijken te zijn.
Mocht ik nu echt ergens naar toe gaan waar kans op eventuele schade aanwezig is, doe ik 'm gewoon alsnog in de Spigen.
Maar voor nu voelt de 15 Pro té fijn aan zonder hoesje, dat ik het even aan ga kijken.
Een kleine heads-up: kies niet voor Nudient. Ze zijn flinterdun maar het is plastic dat zo erg tegen de randen van de telefoon klemt, dat je er echt haarkrasjes van krijgt. Ik weet niet of dat met titanium net zo is, maar ik ben er geen fan van.THE_BASE schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ik merk dat ik meer gecharmeerd ben van ‘naked’ dan met vorige iPhones. Maar ik durf het niet, zeker niet zonder Apple Care+ (afkloppen, maar nooit iets geks gehad sinds iPhone 3G en geld is er als het wel zo is). Maar zoek het meest dunne hoesje dat er bestaat, puur ter voorkoming van krasjes en dan zou Totallee wat kunnen zijn, maar helaas alleen in US te bestellen.
Dat kan ook maar dan ben je weer continue hoesjes aan en uit aan het doen. Ook niet echt heel aantrekkelijk.Citroentaart schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:24:
[...]
Zelfde idee hier dus ook. Waarom geen silicone case van apple. Die doe je er op als je naar buiten gaat en in de avond of een periode thuis haal je hem er af.
Maar het kan zeker alleen dan neem ik er liever een van bijv. Spigen die aan de onderkant geen uitsparing heeft zoals apple.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Silicone case heeft geen uitsparing aan de onderkant. Alleen de doorzichtige.Help!!!! schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:35:
[...]
Dat kan ook maar dan ben je weer continue hoesjes aan en uit aan het doen. Ook niet echt heel aantrekkelijk.
Maar het kan zeker alleen dan neem ik er liever een van bijv. Spigen die aan de onderkant geen uitsparing heeft zoals apple.
Klopt niet heel aantrekkelijk. Maargoed, ik was ook van plan om hem zonder hoes te gebruiken. Maar als ik zie dat het glas eerder stuk is dan de vorige edities..
Thanks. Zat er wel naar te kijken, maar dan laten we die links liggen.Dennisweb schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:31:
[...]
Een kleine heads-up: kies niet voor Nudient. Ze zijn flinterdun maar het is plastic dat zo erg tegen de randen van de telefoon klemt, dat je er echt haarkrasjes van krijgt. Ik weet niet of dat met titanium net zo is, maar ik ben er geen fan van.
YouTube: Torras Screen Protector Kit for iPhone 15 Pro Max - Installation Dem...
Dit is dus superhandig als je altijd stof onder je screen protectors hebt. Je hoeft alleen je iPhone goed schoon te maken en zorgen dat er tussentijds geen stof tussenkomt. Deze tool volgt precies het principe dat ik ook altijd hanteer. Wel zorgen dat ‘ie absoluut stofvrij is en that’s it.
TORRAS Compatibel met iPhone 15 Pro Max voor pantserglas [TOP onverwoestbaar breukvast] Beschermglas iPhone 15 Pro Max Folie Duurzaam 9H+ Beschermfolie iPhone 15 Pro Max [Auto-installatie] 2 stuks https://www.amazon.de/dp/...n_dp_57JNYZCTQ4207NN6V8P0
TORRAS Compatibel met iPhone 15 Pro voor pantserglas [uitstekende schokbestendigheid] iPhone 15 Pro folie [SGS-certificering op militair niveau] 9H+ beschermfolie iPhone 15 Pro auto-installatie, 2 https://amzn.eu/d/1Uuj4Qq
Lijkt mij ideaal en lees er veel goede ervaringen mee om MacRumours.
Kan zomaar zijn dat ik die morgen ergens ophaal bij een Apple Store. Geen verkeerde combi voor de time being en om mee af te wisselen.RS_ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 19:17:
[...]
@sheepdog heeft de Cipres in combinatie met de natural titanium. Zie hieronder.
[Afbeelding]
Beetje patina vind ik niet erg. Kwa case was de Ryan London perfect, maar die kan ik momenteel nog niet bestellen omdat ze niet op Nederland leverenDennisweb schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:48:
[...]
De case van Wiiuka is wel een goede. De buttons voelen echt goed aan. Maar hij verkleurt wel super snel en dat moet je mooi vinden. [Afbeelding]
Dit is van een paar jaar geleden, toen heb ik er zelf maar een MagSafe opgeplakt, omdat Wiiuka dat toen nog niet had.
En zo was het begonnen:
[Afbeelding]
Wat ik zelf wel een mooie patina vond, was met mijn YMW case van Ali. Maar die is er nog niet voor de iPhone 15-serie.
[Afbeelding]
Alleen laat deze wat verf los op je MagSafe.
Ja, hoor. Het gaat vooral om hoesjes die je bij Amazon of Apple koopt. Geen idee wat er daarna mee gebeurt. Het zal vast zo zijn dat als er verder geen schade is, ze het opnieuw verpakken. En als het wel beschadigd is, het de verbrandingsoven in gaat.RS_ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:05:
Het valt me op dat mensen best gemakkelijk telefoons/cases terugsturen, ook al is het zegel verbroken. Krijg je dan wel gewoon het volledige bedrag dat je betaald hebt terug? Want zo’n toestel of hoesje is niet meer als nieuw te verkopen. Ik zou in ieder geval niet akkoord gaan met een iPhone/case in een doosje met een verbroken zegel.
Nee, dat is niet groen. Nee, dat is niet goed voor het milieu en ook niet voor het klimaat. Maar dat is een andere discussie.
By the way: ik snap er niets van dat mensen zonder het hoesje überhaupt op een iPhone te hebben gehad, de FineWoven hoes al hebben teruggestuurd. Zo’n dramatisch slecht hoesje vind ik het niet. Hij is licht, de knoppen voelen heel fijn aan en hij voelt prima aan. Hij zal vast na een tijd wel vies worden, maar dat zien we dan wel. Onmiddellijk terugsturen vind ik een beetje zinloos. Ik ben er tot nu toe eigenlijk wel blij mee.
Is het 69 euro waard? Nee. Maar veel hoesjes van 30 euro zijn het ook niet waard. Alles wordt duurder. Simple as that.
Als ik puur het hoesje eruit haal, in mijn handen voel, en direct weer terug in de verpakking stop. Dan hoeft dat toch geen probleem te zijn neem ik aan. Snap jouw gevoel wel, maar hoe wil je anders iets zien voordat je het gaat gebruiken?RS_ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:05:
Het valt me op dat mensen best gemakkelijk telefoons/cases terugsturen, ook al is het zegel verbroken. Krijg je dan wel gewoon het volledige bedrag dat je betaald hebt terug? Want zo’n toestel of hoesje is niet meer als nieuw te verkopen. Ik zou in ieder geval niet akkoord gaan met een iPhone/case in een doosje met een verbroken zegel.
Hier waren de finewoven cases puur meer besteld bij de bestelling van de 15 pro. Maar na het openen van de verpakking was ik er binnen 5 minuten al achter dat dit niet aan mij besteed is. Helaas woon ik niet in de buurt van een Apple Store, anders had ik ze daarvoor wel bekeken.Dennisweb schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:11:
[...]
Ja, hoor. Het gaat vooral om hoesjes die je bij Amazon of Apple koopt. Geen idee wat er daarna mee gebeurt. Het zal vast zo zijn dat als er verder geen schade is, ze het opnieuw verpakken. En als het wel beschadigd is, het de verbrandingsoven in gaat.
Nee, dat is niet groen. Nee, dat is niet goed voor het milieu en ook niet voor het klimaat. Maar dat is een andere discussie.
By the way: ik snap er niets van dat mensen zonder het hoesje überhaupt op een iPhone te hebben gehad, de FineWoven hoes al hebben teruggestuurd. Zo’n dramatisch slecht hoesje vind ik het niet. Hij is licht, de knoppen voelen heel fijn aan en hij voelt prima aan. Hij zal vast na een tijd wel vies worden, maar dat zien we dan wel. Onmiddellijk terugsturen vind ik een beetje zinloos. Ik ben er tot nu toe eigenlijk wel blij mee.
Is het 69 euro waard? Nee. Maar veel hoesjes van 30 euro zijn het ook niet waard. Alles wordt duurder. Simple as that.
Eens hoor. Maar was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat je een product met een verbroken plastic seal of zegel, zoals Apple dat nu heeft, niet meer kon retourneren met behoud van de oorspronkelijke aankoopwaarde. Maar bij Apple en Amazon blijkt dit dan toch te kunnen. Wel goed om te weten.TheKerremenke schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:11:
[...]
Als ik puur het hoesje eruit haal, in mijn handen voel, en direct weer terug in de verpakking stop. Dan hoeft dat toch geen probleem te zijn neem ik aan. Snap jouw gevoel wel, maar hoe wil je anders iets zien voordat je het gaat gebruiken?
Is lastig proberen ander gezien de wet van kopen op afstand. Daarnaast kan Apple na het controleren er vrij gemakkelijk weer een nieuwe verzegeling op aanbrengen. Maar snap je gedachte helemaal.RS_ schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:25:
[...]
Eens hoor. Maar was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat je een product met een verbroken plastic seal of zegel, zoals Apple dat nu heeft, niet meer kon retourneren met behoud van de oorspronkelijke aankoopwaarde. Maar bij Apple en Amazon blijkt dit dan toch te kunnen. Wel goed om te weten.
[ Voor 3% gewijzigd door TheKerremenke op 24-09-2023 00:05 ]
Deze inmiddels binnen en mijn iPhone 15 ook. Zakje past niet zo strak om de telefoon als je op basis van de plaatjes zou verwachten. Is ook heel wat dikker dan ik gehoopt had, maar dat komt de bescherming wel ten goede denk ik. Loopt daardoor ook “ronder” aan de zijkant en is dus best groot.EsEsDee schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:58:
[...]
Nou die vind ik best wel mooi eigenlijk! Alleen vind ik de afgeronde randen zoals ik altijd bij Sena had toch fijner. Ik ben voor nu uitgekomen bij de Adore June Classic
https://www.adorejune.com...ro-max-14-pro-max?number=
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Al met al waarschijnlijk prima voor hoe ik t ga gebruiken, maar als dagelijks hoesje zou ik t niet handig vinden.
Heb je dit inmiddels in gebruik en hoe bevalt het?Boeryepes schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:05:
[...]
@Spurlie perfect fit (stevig geklemd) met de JSAUX 15W Mag-Safe puck. Reviews van deze puck lijken ook wel ok.
[Afbeelding]
Hoe functioneel de magneet/bevestiging is, kan ik natuurlijk nog niet zeggen. Gevoelsmatig lijkt het ok. De Spigen tough armour case heeft een best stevige magneet (beter dan vorige gen aldus de reviewer).
Bevalt mij prima. Wel moet je een magsafe case gebruiken.nomar109 schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:29:
[...]
Heb je dit inmiddels in gebruik en hoe bevalt het?
De magneet in zowel de 12 als de 15 is niet heel sterk (en de glazen achterkant vd 12 is echt glad) waardoor ze in de auto wat ‘draaien’ dus niet rechtop blijven en met het gewicht vd 15 pro max ook niet een prettig gevoel. De puck zelf is ook relatief glad dus dat helpt niet. Ik heb trouwens geen pucks gezien die ruw zijn…
Met een magsafe case zit het echt heel stevig.
[ Voor 5% gewijzigd door Boeryepes op 24-09-2023 10:09 ]
Valt wel mee hoor https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-ZwartlHybridl schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:12:
Jesus wat zijn 3 in 1 chargers duur zeg. 150 euro is best pittig
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."