‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee, de watch heeft een compleet andere manier van laden, gaat hierop niet werkenGin1216 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:39:
Iemand ervaring met deze oplader? Kan hier ook de Watch geladen worden ipv de pods? Ik vind al die andere zo extreem duur maar wil ook wel gewoon veilig kunnen laden dus wil ook niet via alie een lader. [Afbeelding]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Mijn oog is gevallen op deze: https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-ZwartGin1216 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:39:
Iemand ervaring met deze oplader? Kan hier ook de Watch geladen worden ipv de pods? Ik vind al die andere zo extreem duur maar wil ook wel gewoon veilig kunnen laden dus wil ook niet via alie een lader. [Afbeelding]
Op AliExpress is hij 27 euro.
Zijn deze uitgeprinte ook gewoon ergens te bestellen?nDirect090 schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:16:
Vond die van belkin ook te duur. Dus heb deze geprint [Afbeelding]
Dat is hem nou net, ik vertrouw die dingen op alie nooit zo qua veiligheid.Danielson schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:05:
[...]
Mijn oog is gevallen op deze: https://www.appelhoes.nl/...1-draadloze-oplader-Zwart
Op AliExpress is hij 27 euro.
Precies mijn idee.. Vind het persoonlijk altijd maar een wonderlijk fenomeen.. We kopen een erg duur toestel tot vaak ver boven de 1000 eu, maar vervolgens gaan we besparen op een degelijke hoes en/of lader welke mede bijdragen aan behoud en correct functioneren van het dure toestel..Gin1216 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:18:
[...]
Dat is hem nou net, ik vertrouw die dingen op alie nooit zo qua veiligheid.
[ Voor 8% gewijzigd door crazylegs op 20-09-2023 10:39 ]
Ik had er 1 voor de 14 Pro Max besteld vorig jaar bij release, en ik vond het zelf te bulky, randen waren scherp of het lag aan mijn mouse case, maar ik vond het niks. de 14 Pro Max is al een zware en grote telefoon, en de Mous case maakte dat er niet beter op.NRG-81 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:09:
Hoe bulky zijn die mous cases? Iemand ervaring?
ook de branding op de 15 mous case modellen is meer geworden, voor mij al een teken om er niet aan te beginnen, vind een logo prima, maar hoef geen wandelende reclame bord te zijn voor Mous, en daar nog is zelf flink voor betalen ook.
Thanks. Heb nu een Fine Woven besteld voor mijn 15 Pro, maar twijfel een beetje. Wil een case die mooi is en blijft. Denk dat ik voor een Spigen Ultra Hybrid ga.Reem0nN schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:16:
[...]
Ik had er 1 voor de 14 Pro Max besteld vorig jaar bij release, en ik vond het zelf te bulky, randen waren scherp of het lag aan mijn mouse case, maar ik vond het niks. de 14 Pro Max is al een zware en grote telefoon, en de Mous case maakte dat er niet beter op.
ook de branding op de 15 mous case modellen is meer geworden, voor mij al een teken om er niet aan te beginnen, vind een logo prima, maar hoef geen wandelende reclame bord te zijn voor Mous, en daar nog is zelf flink voor betalen ook.
Raar; geen probleem om te verzenden naar Belgie blijkbaar aangezien mijn sleeve morgen zou toekomen.TheKerremenke schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:27:
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Ryan London. Blijkbaar verzenden ze niet meer naar Nederland. Ben er nog niet achter waarom niet. Voor de 14 (pro) deden ze dat wel nog.
Zonde.
Ik snap het ook niet. Mijn 14 pro case was geen enkel probleem. Nu ineens wel. Heb in ieder geval al een andere case besteld..De_Remus schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:24:
[...]
Raar; geen probleem om te verzenden naar Belgie blijkbaar aangezien mijn sleeve morgen zou toekomen.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ik heb de indruk dat ze juist een stofje hebben gemaakt dat leer op een bepaalde manier vervangt en een beetje verweerd als denim. vind ik hartstikke prima. Voor mij waren de gave kleur en de combi met de pashouder doorslaggevend.
Wél een beetje teleurgesteld over de fikse prijs, was even slikken. maar ga ervan uit dat deze case evenzeer de levensduur van een leather heeft. (die van mijn 11 Pro is nu echt op: afgelopen week laten vallen en nu is ie gescheurd. iPhone is ok though
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Fair point. Ik wil hem ook even in het echt zien, maar een beetje "wear" is idd niet ergGeronimous schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:35:
Ik snap de ophef over de finewoven's niet. Op een leren case is elk krasje en deukje permanent te zien en dan vind men dat 'patina', maar owee als dat op een leervervanger zo is; Dan is het jakkiebah en de grootste crime.
Ik heb de indruk dat ze juist een stofje hebben gemaakt dat leer op een bepaalde manier vervangt en een beetje verweerd als denim. vind ik hartstikke prima. Voor mij waren de gave kleur en de combi met de pashouder doorslaggevend.
Wél een beetje teleurgesteld over de fikse prijs, was even slikken. maar ga ervan uit dat deze case evenzeer de levensduur van een leather heeft. (die van mijn 11 Pro is nu echt op: afgelopen week laten vallen en nu is ie gescheurd. iPhone is ok though)
Vooral benieuwd naar jullie ervaringen, dus ik blijf het topic volgen. Ik had voorheen een decoded 2in1 cover, maar die heb ik binnen een jaar tijd 2 x moeten vervangen. Fanatiek hardloper en de iPhone is onmisbaar tijdens mijn avonturen.
[ Voor 22% gewijzigd door Security op 20-09-2023 11:45 ]
Voor de iPhone 15 Pro heb ik de Mous Limitless 5.0 en Nomad Modern Leather Case (Horween) aangeschaft.NRG-81 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:09:
:strip_exif()/f/image/YmGMTfK10vf742d5HHRkxfJd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qhbMZJsZjfdD7OrW7J5QQhKK.jpg?f=fotoalbum_large)
De Mous case is en voelt vrij bulky aan, maar ook zeer stevig. Deze is iets zwaarder dan de Nomad case ook.
De Nomad case ruikt fantastisch en ziet er heel luxe uit, een aanrader. Ongetwijfeld ook redelijk stevig, maar vooral slanker en het leer is prachtig.
Hiervoor had ik een Bull Strap case en Nudient Slim case (iPhone 12 Pro). De Bull Strap case is mooi, maar erg kwetsbaar. En patina is leuk, maar niet als alles na 1,5-2 jaar begint te scheuren. De Nudient Slim case is een aanrader, extreem dun en ziet er strak uit.
Voor mijn gebruik waren beiden niet handig, de Nudient case biedt weinig berscherming.
Vanaf nu (levering eigenlijk) gaat de Mous case erop voor de momenten dat de iPhone goed beschermt moet zijn (sport/water/tuinieren/strand/hiking), de Nomad case in de meeste 'normale' gevallen buiten de deur en ik overweeg ook de iPhone zonder case te gaan gebruiken wanneer het kan.
Om de dag een 'andere' iPhone
Nou die vind ik best wel mooi eigenlijk! Alleen vind ik de afgeronde randen zoals ik altijd bij Sena had toch fijner. Ik ben voor nu uitgekomen bij de Adore June Classic
https://www.adorejune.com...ro-max-14-pro-max?number=
:strip_exif()/f/image/N53lGGc3vxSCpNIvvaxTegpS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y54EvStMQr3rRZnd8vmPAlcf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vcrcjzqBhI2cAIhcO77brdn4.jpg?f=fotoalbum_large)
Uncontrollable & Incompatible
Zens is een Nederlands bedrijf uit Eindhoven, wellicht trekt dat je over de streep?Gin1216 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:39:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Denk niet dat het gaat lukken mat de Watch.. Misschien kan je beter voor een 3 in 1 gaan.Gin1216 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:39:
Zelf heb ik deze afgelopen jaar gekocht. Misschien niet de mooiste maar wel functioneel en inklapbaar voor op reis. https://www.amazon.nl/gp/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1
Pura Vida
Mocht je in de gelegenheid zijn om foto's te maken dan zie ik die graag tegemoet. Dat zou wel eens een kanshebber kunnen zijn.Dennischo schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:24:
[...]
Is in het echt niet zo. Helaas nu geen mogelijkheid om een foto te maken, maar ik heb de blauwe zojuist ontvangen
@Gin1216 , een paar jaar geleden deze draadloze charger gekocht. Mooi spul, goede kwaliteit, en oogt goed.Geronimous schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:02:
[...]
Zens is een Nederlands bedrijf uit Eindhoven, wellicht trekt dat je over de streep?
:fill(white):strip_exif()/f/image/DIg6HAF6cJKOCeKiitcTbfu6.png?f=user_large)
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Here you go! Ik vind het op de foto nog wel lichter van kleur dan in werkelijkheid.wilmundo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:08:
[...]
Mocht je in de gelegenheid zijn om foto's te maken dan zie ik die graag tegemoet. Dat zou wel eens een kanshebber kunnen zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7EmidQMWHYUd71jwOfyuidkK.jpg?f=user_large)
Heb je even een pm verstuurdgoodfella schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:17:
[...]
Zijn deze uitgeprinte ook gewoon ergens te bestellen?
Dank je wel! Waar heb je deze gekocht en welke indruk krijg je van het leer? Lees dat een deel van de mensen het leer mooi vindt (dat het ook naar leer ruikt) en anderen vinden het meer aanvoelen als plastic.Dennischo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:20:
[...]
Here you go! Ik vind het op de foto nog wel lichter van kleur dan in werkelijkheid.
[Afbeelding]
Ik vind de Bullstrap cases erg mooi. Nadeel: hoge prijs (en daarnaast bijkomende kosten door het invoeren van het hoesje) en worden pas verzonden vanaf 1 november. Het schijnt dus dat YMW (Aliexpress) ook aan Bullstrap leveren. Maar die hebben nog geen cases voor de 15 lineup.
Voorlopig een Spigen Ultra Hybrid in Navy, totdat er meer opties zijn voor leather cases. Ik wil namelijk dat het hoesje om de hele telefoon gaat en niet dat er onderaan een stuk open is en/of de zijkant van een ander materiaal is dan leer.
Kan ik je vanavond vertellenNRG-81 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:09:
Ziet er goed uit. Hoelang heb je er moeten op wachten? Heb de mijne namelijk gisteren besteld maar nog geen T&T code ontvangen.robert22nh schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:11:
Ook mijn hoesje is binnen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik heb mijn Mujjo case bij Mujjo zelf besteld op maandagochtend. Ook nog geen T&T...itaintbroken schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:48:
[...]
Ziet er goed uit. Hoelang heb je er moeten op wachten? Heb de mijne namelijk gisteren besteld maar nog geen T&T code ontvangen.
Maar kan niet wachten, Burgundy ziet er op de plaatjes fantastisch uit
[ Voor 10% gewijzigd door Kevinns op 20-09-2023 14:49 ]
Deze ook gisteren binnen gekregen, maar geen tijd gehad om foto's te plaatsen. Ik vind het een nette vervanger voor de Leather Case van Apple, maar denk wel dat de kwaliteit minder is. Maar ach, beter dan die Fine Woven dingen die Apple nu probeer te verkopen.robert22nh schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:11:
Ook mijn hoesje is binnen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Krijg je ook blauwe pro? Ben straks wel benieuwd naar een foto met deze case met de iPhone erin, grote kanshebber dat ik deze straks ook bestel naast mijn clear caseDennischo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:20:
[...]
Here you go! Ik vind het op de foto nog wel lichter van kleur dan in werkelijkheid.
[Afbeelding]
Gekocht bij Appelhoes. Ik vind 'm mooi, maar is al enkele jaren geleden dat ik een hoesje van leer had. Voelt voor mij in ieder geval aan als leerwilmundo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:47:
[...]
Dank je wel! Waar heb je deze gekocht en welke indruk krijg je van het leer? Lees dat een deel van de mensen het leer mooi vindt (dat het ook naar leer ruikt) en anderen vinden het meer aanvoelen als plastic.
Ik vind de Bullstrap cases erg mooi. Nadeel: hoge prijs (en daarnaast bijkomende kosten door het invoeren van het hoesje) en worden pas verzonden vanaf 1 november. Het schijnt dus dat YMW (Aliexpress) ook aan Bullstrap leveren. Maar die hebben nog geen cases voor de 15 lineup.
Voorlopig een Spigen Ultra Hybrid in Navy, totdat er meer opties zijn voor leather cases. Ik wil namelijk dat het hoesje om de hele telefoon gaat en niet dat er onderaan een stuk open is en/of de zijkant van een ander materiaal is dan leer.
Nee, wit titaniumSpurlie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:44:
[...]
Krijg je ook blauwe pro? Ben straks wel benieuwd naar een foto met deze case met de iPhone erin, grote kanshebber dat ik deze straks ook bestel naast mijn clear case
[ Voor 13% gewijzigd door Dennischo op 20-09-2023 17:03 ]
Net T&T ontvangenKevinns schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:47:
[...]
Ik heb mijn Mujjo case bij Mujjo zelf besteld op maandagochtend. Ook nog geen T&T...
Maar kan niet wachten, Burgundy ziet er op de plaatjes fantastisch uit
Deze heb ik ook besteld, maar in het zwart. Ik ben benieuwd.EsEsDee schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:58:
[...]
Nou die vind ik best wel mooi eigenlijk! Alleen vind ik de afgeronde randen zoals ik altijd bij Sena had toch fijner. Ik ben voor nu uitgekomen bij de Adore June Classic
https://www.adorejune.com...ro-max-14-pro-max?number=
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als het niks is ga ik denk ik deze een kans geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Prullenbak84 op 20-09-2023 17:52 ]
Merkte dat ik vaak als ik een smart watch had. Dat lekker vaak dom net langs een muur liep en tik tegenkwam.
Ja, en ook een leukere prijs vooral..! Iets wat er als 2 druppels water op lijkt; Fitbag. Ook nog een optie, ook in leer te krijgen zie ik net op hun site. https://www.fitbag.com/phone-sleevesPrullenbak84 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:50:
[...]
Deze heb ik ook besteld, maar in het zwart. Ik ben benieuwd.
Als het niks is ga ik denk ik deze een kans geven.
Uncontrollable & Incompatible
Nee, nooit gedaan ook eigenlijk.lHybridl schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:56:
Beschermen jullie je watch met iets?
Merkte dat ik vaak als ik een smart watch had. Dat lekker vaak dom net langs een muur liep en tik tegenkwam.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Nooit. Maar ook niet mijn Iphone scherm (wel een back cover). Net op mijn 13 een screen protector laten zetten omdat die zo naar mijn dochter gaat wanneer de 15 pro binnen komt. 2 jaar de 13 gehad zonder screenprotector. Altijd los in mijn zak, af en toe laten vallen en er zat nog geen krasje op. De gast die hem erop zette dacht dat er een op had gezeten en net was stuk gegaan. Glas is hard tegenwoordig.lHybridl schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:56:
En het zijn gebruiksvoorwerpen.. dus gebruiken en niet bang zijn voor beschadigingen.
[ Voor 6% gewijzigd door worldfastest op 20-09-2023 19:09 ]
You only live once, so enjoy the ride.
Nee, en mijn S7 zit hierdoor ook vol met krassen. Op de 1 of andere manier vind ik het op mijn iPhone wel erg (hoesje en screen protector) en bij mijn Watch heb ik er vrede mee🤓lHybridl schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:56:
Prachtig! Ik ben nieuwsgierig hoe de hoes na een maand of vier is. Wil je ons op de hoogte houden?Reem0nN schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:22:
Mujjo case is binnen, ziet er tot nu toe goed uit als alternatief op de Apple leather case.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
XXXVI
Helaas heb ik journalistiek gestudeerd en had ik altijd een drie voor wiskunde. Dat speelt me nu parten, want ik snap niet wat en hoe ik moet meten.
https://www.fitbag.com/bumper-or-case
Kan iemand me op weg helpen?
Ik zal mijn best doen, zou kunnen dat je me tegen die tijd even een reminder kan sturen als je wilt.ephymerous schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:48:
[...]
Prachtig! Ik ben nieuwsgierig hoe de hoes na een maand of vier is. Wil je ons op de hoogte houden?
Ja. Bevalt prima en heeft al meerdere malen beschermd tegen krassen. Ik schraap ook wel eens een muur of deurpost. Giiyoon via Amazon. Is een soort kunststof en je ziet t nauwelijks. Na een maand of 3-4 wordt t wat minder en zie je het als je goed kijkt in t licht. Zwem er dan ook wel 3 keer per week mee. Ben eigenlijk geen fan van plastic screenprotectors, op de 15pro gaat ook weer een spigen ez maar voor de Watch is t prima.lHybridl schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:56:
Is de iPhone 15 Pro toch zoveel dikker of is de Leather Case gewoon dikker aan de achterkant, zeg maar?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Telefoon nieuw binnen, beschermfolie eraf en direct glas erop?
Of nadat je de folie eraf hebt gehaald toch eerst nog ff poetsen met bijgeleverde doekjes en met de stickers over het scherm, voordat je het glas erop doet?
Beschermfolie eraf en meteen een screen protector erop, uiteraard doe ik dat wel in een omgeving waar weinig stof is. Heb ik die mogelijkheid niet, dan doe ik het ook wel is in de badkamer nadat ik de hete kraan een tijdje heb laten lopen, zodat er door het condens weinig stof in de lucht is.Spurlie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:44:
Misschien gekke vraag. Hoe gaan jullie je screen protector aanbrengen?
Of nadat je de folie eraf hebt gehaald toch eerst nog ff poetsen met bijgeleverde doekjes en met de stickers over het scherm, voordat je het glas erop doet?
Eerlijk gezegd nog niet gekeken naar de dikte van de case vergeleken met die van Apple leather case voor de 14 Pro Max, zal ik morgen is doen. Wel gezien dat de 15 Pro Max iets minder breder is dan de 14 Pro Max.THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:48:
Mujjo Leather Case in huis, maar valt me op dat die wel iets breder is dan die van Apple voor de 14 Pro.
Is de iPhone 15 Pro toch zoveel dikker of is de Leather Case gewoon dikker aan de achterkant, zeg maar?
[ Voor 28% gewijzigd door Reem0nN op 20-09-2023 23:02 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Ik geloof dat de 15 pro een kleine mm dikker is dan de 14 pro.THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:48:
Mujjo Leather Case in huis, maar valt me op dat die wel iets breder is dan die van Apple voor de 14 Pro.
Meteen erop nadat de folie er vanaf is. Doe dit zoals eerder gezegd in een vochtige ruimte, of in de buurt van buiten, want de luchtvochtigheid is redelijk hoog vrijdag.Spurlie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:44:
Misschien gekke vraag. Hoe gaan jullie je screen protector aanbrengen?
/f/image/TyEPTFv0HtZVK2kM33D3sgcM.png?f=fotoalbum_large)
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Oh, ik haal er altijd sowieso het vochtige doekje overheen omdat ik dacht dat de screen protector dan beter hecht. Maar dat is dus onzin?Froggle schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:23:
[...]
Meteen erop nadat de folie er vanaf is. Doe dit zoals eerder gezegd in een vochtige ruimte, of in de buurt van buiten, want de luchtvochtigheid is redelijk hoog vrijdag.![]()
[Afbeelding]
De nieuwe Tough Armour case heeft een sterke magneet. Sterker dan van mijn iPhone 12.Captain Planet schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:01:
Wie heeft er ervaring met de belkin 3-1 lader, ik lees in de reviews dat de magneet niet zo sterk is voor gebruik met een spigen tough armor hoes. Maar lees ik ook dat de Apple Watch en iPhone flink warm worden tijdens laden, ik heb het dan over wiz017 variant.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Ik gebruik zelf deze: https://www.amazon.nl/Whi...Dispersion/dp/B09NKQQKWQ/lHybridl schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:56:
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Mijn apple watch series 0 destijds en mijn huidige apple watch ultra bescherm ik niet, vanwege het toch sterke materiaal, de alu watches er tussenin wel beschermd met een folie van Spigen.lHybridl schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:56:
Die heb je ook een stuk goedkoper en waarschijnlijk net zo effectief, ook bij AmaRevellNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:48:
[...]
Ik gebruik zelf deze: https://www.amazon.nl/Whi...Dispersion/dp/B09NKQQKWQ/
https://shop.rhinoshield.eu/products/crashguard
Ik had de Pitaka MagEZ op mijn 14 Pro Max en heb zonder twijfel een nieuwe besteld voor de 15. Ik gebruik vaak verschillende hoesjes door elkaar. Maar deze van Pitaka was de enige waar ik continue terug naar greep. Beste thin case imhoSanderH_ schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:52:
Screen protector is bij mij de (hier duidelijk zeer populaire) Spigen Glas.tR EZ Fit geworden.
Qua case is het nog steeds hard twijfelen tussen volledig caseless te gaan, ofwel een case die het zeer fraaie design net gaat bedekken... maar wel de kans op krassen aan de randen of achterkant van de behuizing (quasi) volledig wegneemt maar je telefoon toch een pak lomper en zwaarder maakt:
[Afbeelding]Ik blijf nog even verder sudderen in mijn eigen getwijfel aangezien ik mijn Pro 15 pas in de week van 2 oktober ontvang
- Een plastic doorzichtige cases (bvb Spigen Ultra Hybrid) vind ik zelf ook maar niets.
- Een sleeve case zoals deze van Harber London lijkt wel iets
- De Pitaka MagEZ Case (4) lijkt me ook wel wat, licht en dun.
Helaas net het bericht gekregen dat Mujjo niet kan leveren. Nu bij Appelhoes besteld, zij zeggen morgen te kunnen bezorgen.
[ Voor 69% gewijzigd door Reem0nN op 21-09-2023 15:27 ]
Zens heeft ook laders waar je een telefoon, airpods én een watch op kunt laden, staan op marktplaats voor de helft, ik heb er twee in gebruik, bevalt me uitstekend.Gin1216 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:39:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Sinds ze geen lederen cases meer verkopen (vanaf iPhone 13) zijn de hard achteruit gegaan in kwaliteit… M’n iPhone 13 Pro heeft zo’n ’lederen Case’ maar daar was ik binnen twee maanden al klaar mee.. Ben nog aan het nadenken over welke met m’n 15 Pro moet werken..
Zeg maar gerust vanaf iPhone 12. Die lederen cases hadden de sticker 'kan sporen van leder bevatten' moeten hebben. Wat een ontzettende troep verkocht men toen zeg, holy smokes.D-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:02:
[...]
Sinds ze geen lederen cases meer verkopen (vanaf iPhone 13) zijn de hard achteruit gegaan in kwaliteit… M’n iPhone 13 Pro heeft zo’n ’lederen Case’ maar daar was ik binnen twee maanden al klaar mee.. Ben nog aan het nadenken over welke met m’n 15 Pro moet werken..
Ja kan kloppen inderdaad, slechte zaak wel..thomas-x-1982 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:24:
[...]
Zeg maar gerust vanaf iPhone 12. Die lederen cases hadden de sticker 'kan sporen van leder bevatten' moeten hebben. Wat een ontzettende troep verkocht men toen zeg, holy smokes.
Heeft er iemand nog een tip waar ik de lederen Wallet met AirTag functionaliteit kan vinden?
Ik heb deze ondertussen al jaren. Toppertje. Leer blijft ook super.D-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:31:
[...]
Ja kan kloppen inderdaad, slechte zaak wel..
Heeft er iemand nog een tip waar ik de lederen Wallet met AirTag functionaliteit kan vinden?
https://www.thefrenchie.c...et?variant=39334902726725
Ah sorry, ik bedoelde zo'n ding dat je met Magsafe aan je iPhone hangtFroggle schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:44:
[...]
Ik heb deze ondertussen al jaren. Toppertje. Leer blijft ook super.
https://www.thefrenchie.c...et?variant=39334902726725
Oh, dus niet AirTag maar MagSafe functionaliteit.D-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:09:
[...]
Ah sorry, ik bedoelde zo'n ding dat je met Magsafe aan je iPhone hangtGewoon een Apple versie. Ik heb V1 hier in gebruik maar die kleur gaat totaal niet matchen met m'n nieuwe 15 Pro, en wil wel leder
Misschien zijn er nog via andere kanalen de lederen Apple MagSafe wallets wel nog te krijgen.
https://www.appelhoes.nl/MagSafe-wallet
[ Voor 4% gewijzigd door Froggle op 21-09-2023 17:38 ]
Nee, deze is het (ook met Airtage functionaliteitFroggle schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:32:
[...]
Oh, dus niet AirTag maar MagSafe functionaliteit.
Misschien zijn er nog via andere kanalen de lederen Apple MagSafe wallets wel nog te krijgen.
https://www.appelhoes.nl/MagSafe-wallet
Oh joh, wist niet eens dat die bestonden met AirTag functie. CoolD-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:49:
[...]
Nee, deze is het (ook met Airtage functionaliteit) : https://www.smartphonehoe...unctie-sequoia-green.html
Die komt morgen binnen bij mij! Kan mooi op mijn 15 Pro MaxD-Ed schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:49:
[...]
Nee, deze is het (ook met Airtage functionaliteit) : https://www.smartphonehoe...unctie-sequoia-green.html
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Kleine bump, heeft iemand ervaring met de warmte die dit laadsysteem produceert?Captain Planet schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:01:
Wie heeft er ervaring met de belkin 3-1 lader, ik lees in de reviews dat de magneet niet zo sterk is voor gebruik met een spigen tough armor hoes. Maar lees ik ook dat de Apple Watch en iPhone flink warm worden tijdens laden, ik heb het dan over wiz017 variant.
You and I have memories longer than the road ahead
Volgens mij past die blauwe veel beter bij een zwarte pro (komen morgen allebei aanpdavie2311 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:28:
[...]
Die komt morgen binnen bij mij! Kan mooi op mijn 15 Pro Max
En hoe bevalt de JETech? Ik hoor hoer weinig mensen over Nudient.. hoe is die bevallen?bing69 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:39:
Paar dagen terug snel de JETech bij amazon voor 14,99 gekocht. Heb altijd de nudient op mijn 12 gehad.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De Nudient heeft mijn voorkeur denk ik, maar ik kom hem hier weinig tegen.. heeft dat een reden? Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb de 15Pro Naturel Titanium dan lijkt me juist de Glay Beige er wel mooi bij passen.
die van Spigen is dicht aan de onderkant en de opstaande randen zijn flexibel; dat is naast de prijs het grootste verschil.xhdmix schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:52:
Ik twijfel momenteel tussen een doorzichtig van Apple of van Spigen. Die van Spigen blijken precies veel dunner te zijn. Ik heb enkel nog maar die doorzichtige van Apple gehad en ben daar best blij mee. Wat zouden jullie aanraden?
ik heb ze beide liggen, en twijfel om die van Apple terug te sturen omdat die zo stug is.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Bedankt voor je reactie, en die van Spigen is ook even degelijk van kwaliteit op langere termijn?Dawn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:11:
[...]
die van Spigen is dicht aan de onderkant en de opstaande randen zijn flexibel; dat is naast de prijs het grootste verschil.
ik heb ze beide liggen, en twijfel om die van Apple terug te sturen omdat die zo stug is.
En is die van Spigen echt veel dunner?
[ Voor 4% gewijzigd door xhdmix op 21-09-2023 22:23 ]
Ik heb de Hybrid Zero One van Spigen (dus met printje), maar die voelt zelf 'iets' dikker aan; maar veel zal het niet schelen.xhdmix schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:18:
[...]
Bedankt voor je reactie, en die van Spigen is ook even degelijk van kwaliteit op langere termijn?
En is die van Spigen echt veel dunner?
je hebt ook een ultra slim van Spigen, die is wel dunner dan de Hybrid.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Ok die is zelf nog dikker en ja ik zat aan de ultra slim te denken, omdat dit dan wat meer het gevoel zou geven dat je geen case gebruikt. Weet alleen niet zo goed hoe die kwaliteit is over langere termijn.Dawn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:29:
[...]
Ik heb de Hybrid Zero One van Spigen (dus met printje), maar die voelt zelf 'iets' dikker aan; maar veel zal het niet schelen.
je hebt ook een ultra slim van Spigen, die is wel dunner dan de Hybrid.
Welke van spigen? Ik heb zelf een originele clearcase van Apple gehad, spekglad en bij een klein valletje al direct gescheurd.xhdmix schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:52:
Ik twijfel momenteel tussen een doorzichtig van Apple of van Spigen. Die van Spigen blijken precies veel dunner te zijn. Ik heb enkel nog maar die doorzichtige van Apple gehad en ben daar best blij mee. Wat zouden jullie aanraden?
Ben nu voor de spigen ultra hybrid magfit case gegaan en die voelt al 100x beter aan
Ik heb zo'n Ultra Slim op m'n Xs gehad, goede kwaliteit en na een jaar ofzo vervangen voor een fris exemplaar. er zit wel wat verkleuring in, maar niet super veel.xhdmix schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:31:
[...]
Ok die is zelf nog dikker en ja ik zat aan de ultra slim te denken, omdat dit dan wat meer het gevoel zou geven dat je geen case gebruikt. Weet alleen niet zo goed hoe die kwaliteit is over langere termijn.
Ok toch nog wel kwaliteit dus, daar twijfelde ik even over omdat ik van alles las online.Dawn schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:34:
[...]
Ik heb zo'n Ultra Slim op m'n Xs gehad, goede kwaliteit en na een jaar ofzo vervangen voor een fris exemplaar. er zit wel wat verkleuring in, maar niet super veel.
@jdenijs Ja klopt wel dat die van apple wel wat gladder zijn.
Ben benieuwd hoe deze eruit ziet vergeleken met de mujjo.
[ Voor 3% gewijzigd door Mschrijver88 op 21-09-2023 23:08 ]
Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.
(interne identificatie: message::update::input_missing)
[ Voor 88% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:56 ]
https://www.nudient.nl/pr...transparent-iphone-15-pro
De cases van Bellroy zien er goed uit, maar zo te zien hebben ze een cutout op de plek van de action button. Toch jammer.Mschrijver88 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 23:08:
Ik ga toch maar weer voor een Bellroy leren hoesje voor mijn aankomende 15 pro max. Op mijn samsung galaxys bevielen die hoesjes altijd zeer goed. Na 1 jaar vrijwel geen ernstige slijtage zichtbaar, maar gewoon een mooi geleefd uiterlijk en dat terwijl mijn telefoon goed wordt gebruikt, ik werk namelijk in de bouw, dus me telefoon ligt niet de hele dag braaf en veilig op een bureau.
Ben benieuwd hoe deze eruit ziet vergeleken met de mujjo.
De nudient bevalt uitstekend op mijn 12, wilde echter snel een hoesje hebben voor de 15 pro vandaar de JETech. Hoe die bevalt weet ik nog niet, eerst op de 15 pro wachten....jdenijs schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:23:
[...]
En hoe bevalt de JETech? Ik hoor hoer weinig mensen over Nudient.. hoe is die bevallen?
De Nudient heeft mijn voorkeur denk ik, maar ik kom hem hier weinig tegen.. heeft dat een reden? Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb de 15Pro Naturel Titanium dan lijkt me juist de Glay Beige er wel mooi bij passen.
Bing
Heb 'm besteld en hij is bezorgd - maar bij de buren helaas. Moet 'm nog ophalen. En iPhone 15 pro vandaag ontvangen. Ik laat wel ff weten hoe die bevalt.Slingert schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:18:
Heeft iemand wel eens een clear case van Nudient gehad? Heb zelf 2 in kleur voor de 13 pro en bevallen goed. Beschermt voldoende voor een val en ik heb geen last van krassen gehad wat ik van anderen wel eens gelezen heb. De clear case voor de 15 pro ziet er op fotos echt mooi uit en lijkt een matte finish te hebben. Maar het zijn foto’s. Voor de 15 pro heb ik nu een Spigen Ultra Hybrid klaarliggen. Mooi maar wel glimmend. En een Ringke met matte achterkant, vind ik mooier maar na 4-6 maanden zijn de randen helaas geel (al 2 gehad) Ben benieuwd of iemand weet of de Nudient mat is en niet snel vergeeld (voor de 14 pro was/is ie ook leverbaar)
https://www.nudient.nl/pr...transparent-iphone-15-pro
Ik heb m ook besteld maar bent bang dat voor al dit soort hoesjes geldt dat ze snel vergelen.. Uiteindelijk koop ik dan toch weer een ander hoesjecracking cloud schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:20:
Heb een spigen liquid crystal gehaald voor de 15pro. Hij ziet er nu nog shiny en transparant uit. Hoe zien die er uit na een maand of 2?
Pura Vida
Spigen Ultra Hybrid MagFit Case Compatibel met iPhone 15 Pro hoesje -Graphite
https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
De screenprotector ook van spigen, heb die ook op mijn 14 pro zitten en bevalt zeer goed. Dat malletje om te plaatsen is subliem.
Hoesje zal in de loop v/d tijd wel vergelen maar dat accepteren we maar even voor het gemak. Moet nog wel een lading USB C kabels gaan kopen. In de auto eentje van 30 cm (ivm carplay) en ook wel lekker om er gewoon wat in huis/werktas te hebben. Iemand nog een goede ali tip?
Die protector doe je er gelijk op als je het folie eraf haalt neem ik aan? Zonder hem dan nog eerst schoon te maken?BertP schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:36:
Ben gegaan voor deze qua case:
Spigen Ultra Hybrid MagFit Case Compatibel met iPhone 15 Pro hoesje -Graphite
https://www.amazon.nl/gp/...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1
De screenprotector ook van spigen, heb die ook op mijn 14 pro zitten en bevalt zeer goed. Dat malletje om te plaatsen is subliem.
Hoesje zal in de loop v/d tijd wel vergelen maar dat accepteren we maar even voor het gemak. Moet nog wel een lading USB C kabels gaan kopen. In de auto eentje van 30 cm (ivm carplay) en ook wel lekker om er gewoon wat in huis/werktas te hebben. Iemand nog een goede ali tip?
Yep, vorig jaar ook gedaan en door die mal zit hij perfect. Je hebt eigenlijk niet eens door dat hij er op zit.Aidacra schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:41:
[...]
Die protector doe je er gelijk op als je het folie eraf haalt neem ik aan? Zonder hem dan nog eerst schoon te maken?
This is the way.Aidacra schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:41:
[...]
Die protector doe je er gelijk op als je het folie eraf haalt neem ik aan? Zonder hem dan nog eerst schoon te maken?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay