[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 20:44
Iemand die hier trouwens ervaring heeft met een Iphone 15 Pro/Pro Max in combinatie met de blauwe Spigen Classic C1? Mooie blauwe inclusief witte tinten zien er echt sexy uit. Ik zit erover na te denken om deze binnenkort te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 13:53
Je moet er maar energie uit krijgen om op deze manier te reageren op je klanten. Ik zou daar heel snel klaar mee zijn. Blijkbaar is dit een soort sport voor hem en geeft het wel energie. Good for him, voor mij nooit meer Appelhoes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 13:28
Ik weet dat dit een topic is voor de iPhone 15 (plus) (pro (max)) en ik heb zelf een 14 Pro Max, maar
https://www.mujjo.com/col...or-iphone-15-pro-burgundy is ongelooflijk mooi! Jammer dat Mujjo die niet voor de iPhone 14 uitgebracht heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:46
De WSKEN screen protectors komen dus toch niet. De winkel heeft hem bij Amazon op verzonden gezet, zodat ik geen geld terug kan krijgen. Maar ik moet er 1 a 2 maanden op wachten, omdat ze uitverkocht zijn en de fabriek achterligt met het produceren van die dingen. Maar even met Amazon bellen, want dit lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Nog effe een opmerking in verband met de finewoven hoesjes van Apple. Mijn ervaring is na zoveel mobiele telefoons in mijn leven, dat ik geen enkel hoesje gebruikt hebt voor de volledige tijd van een bepaald model mobieltje. Wanneer ik een mobiel verschillende jaren heb, dan worden de hoesjes vaker verwisseld. Uiteindelijk slijten ze allemaal en/of ze verkleuren. Sommigen sneller, anderen langzamer. Het hangt eraf wat je ermee doet. Sommigen mensen passen meer op dan anderen.
Ik heb ook eens een leren hoesje gehad van Apple. Dat sleet vrij snel en verkleurde.
Daarbij zijn er veel mensen, die hun hoesje voor mode of andere redenen bijna dagelijks verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-01 14:46
Wiiuka skiin more net binnen, maar die gaat weer retour. Leer is mooi, maar mij is ie te bulky.

Of iemand hier moet hem willen overnemen aangezien ik begreep dat ze niet meer naar NL sturen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
Dennisweb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 00:31:
@errox @THE_BASE Ik heb ook al vaker een onbeschofte reactie van Appelhoes gehad. Een paar jaar geleden eens een negatieve review op Trustpilot achtergelaten. Toen een WhatsAppje gekregen dat de review eraf moest of dat er een advocaat een brief aan me zou sturen. Daarna kreeg ik mail van Trustpilot dat mijn review was aangemerkt als valse review en dat er geen aankoop was geweest (was er wel).

Eigenlijk standaard wanneer een webshop graag alleen de positieve reviews over probeert te houden. Het is geen professionele club. En blijkbaar in drie jaar tijd niets geleerd. Waarom zou je nog iets van deze site bestellen als Amazon aan je voeten ligt? Op Amazon.de is het aanbod reuze en vind je ook nog eens lagere prijzen. Amazon.nl heeft wel beduidend minder aanbod en is vaak ook duurder. Dat is dus iets om rekening mee te houden. :)
Precies dit. Appelhoes moet je met een grote boog omheen lopen.
Ik heb er een Spigen screenprotector besteld, die dus iets te klein blijkt te zijn. Zonder ook maar te vragen om bewijsmateriaal wordt mij verweten dat ik de protector verkeerd heb aangebracht, terwijl deze perfect in het midden is geplakt zonder stof of luchtbelletjes. Volgens Kees van Appelhoes moet ik de tweede protector maar gebruiken.

- Appelhoes: "Het product wat u kocht is op maat gemaakt en past perfect; heeft u het product dan wel op de juiste wijze gemonteerd?"
- Ik: "Spigen heeft de installatie van dit product zo eenvoudig gemaakt dat het vrijwel onmogelijk is montage verkeerd te doen; deze is op juiste wijze geïnstalleerd en zit perfect in het midden.
De screen protector is iets te klein. Hierover zijn op Tweakers ook meerdere meldingen te vinden inmiddels."
- Appelhoes: "Wij hebben het product de afgelopen weken honderden keren verkocht en nog niemand heeft aangegeven dat het product te klein zou zijn. Mijn collega heeft het product ook in gebruik, ook zonder problemen. Dus dat is wel een betrouwbare indruk dan een website als tweakers. Het is een full cover glas dus te klein kan dat ook niet zijn in principe. Maar mocht de eerste keer plakken niet zijn gelukt, zit er altijd nog een tweede exemplaar in de verpakking."
- Ik: "Jullie passief agressieve manier van communiceren is bijna lachwekkend.
Laat maar zitten. Bestel de volgende keer wel ergens anders."
- Appelhoes: "Dank voor het compliment, maar er is niets agressief aan ons bericht.
Het is alleen wel zaak over de feiten te blijven spreken, u verwijt het product iets wat niet de stand van zaken is. Het product is niet te klein, dus ofwel het plakken is niet gelukt of er iets anders aan de hand."
- Ik: "Het is denk ik tijd voor bijvoorbeeld een cursus “hoe ga ik om met klachten” en/of “klantgericht werken voor een hoge klanttevredenheid”. Je kunt natuurlijk niets zeggen over feiten, als je niet zelf hebt kunnen beoordelen of ik het product goed heb bevestigd en deze dus wel/niet te klein is. Nogmaals, laat maar zitten. Jullie zijn een klant kwijt, maar ik vermoed dat jullie hier blij mee zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tije schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Het is lachwekkend. Noemt zich op LinkedIn 'Chef hoesjes'. Volgens mij is de werkdruk voor eigenaar Jordy Molendijk iets te hoog.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
@Tije , ik ken de zaak niet, nooit besteld, zal ik ook nooit doen en verder boeit het me niet.

Maar het is wel zo dat alle harde (glass) screen protectors van verschillende merken die ik al heb aangebracht, steeds een mm of zo kleiner zijn dan het echte scherm, dat op z'n beurt ongeveer een mm kleiner is dan de vorm van de behuizing. Als je een screenprotector verwacht die rand tot rand van de iPhone gaat, dan zijn je verwachtingen verkeerd. Dit zou trouwens ook niet mogelijk zijn omdat 'ie dan zeer snel aan de rand terug zou loslaten.

Die dingen kleven niet, maar blijven zitten omdat er geen lucht onder zit en geen lucht onder kan. Ik denk dat die dingen daarom standaard iets kleiner zijn dan het scherm, om zeker te zijn dat ze niet te dicht bij de rand komen, er lucht onder kan, en ze weer loslaten

Dit bij verschillende iPhones, iPad en glass screen protectors van verschillende merken.

Ik heb ook andere accessoires van Spigen (een light skin case voor een iPhone 13 mini) en die past perfect. Goede pasvorm, klipt stevig vast en komt na verloop van tijd niet los zoals apple's eigen covers...

Daarnaast, het lijkt me dat al die Spigen dingen uit dezelfde fabriek komen. Dat iets uit stansen echt niet moeilijk is en perfect beheerst kan worden, en dat er geen tolerantie kan zitten op een stans proces.

Nogmaals, ik ken verder applehoes niet, en hun gedrag is laakbaar, maar mogelijks zijn je eisen inderdaad niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
Amos_x schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:11:
@Tije , ik ken de zaak niet, nooit besteld, zal ik ook nooit doen en verder boeit het me niet.

Maar het is wel zo dat alle harde (glass) screen protectors van verschillende merken die ik al heb aangebracht, steeds een mm of zo kleiner zijn dan het echte scherm, dat op z'n beurt ongeveer een mm kleiner is dan de vorm van de behuizing. Als je een screenprotector verwacht die rand tot rand van de iPhone gaat, dan zijn je verwachtingen verkeerd. Dit zou trouwens ook niet mogelijk zijn omdat 'ie dan zeer snel aan de rand terug zou loslaten.

Die dingen kleven niet, maar blijven zitten omdat er geen lucht onder zit en geen lucht onder kan. Ik denk dat die dingen daarom standaard iets kleiner zijn dan het scherm, om zeker te zijn dat ze niet te dicht bij de rand komen, er lucht onder kan, en ze weer loslaten

Dit bij verschillende iPhones, iPad en glass screen protectors van verschillende merken.

Ik heb ook andere accessoires van Spigen (een light skin case voor een iPhone 13 mini) en die past perfect. Goede pasvorm, klipt stevig vast en komt niet en komt na verloop van tijd niet los zoals apple's eigen covers...

Daarnaast, het lijkt me dat al die Spigen dingen uit dezelfde fabriek komen. Dat iets uit stansen echt niet moeilijk is en perfect beheerst kan worden, en dat er geen tolerantie kan zitten op een stans proces.

Nogmaals, ik ken verder applehoes niet, en hun gedrag is laakbaar, maar mogelijks zijn je eisen inderdaad niet realistisch.
Op mijn iPhone 12 Pro had ik dezelfde screenprotector van Spigen. Drie jaar geleden aangebracht, maar het is me nooit opgevallen dat een klein deel van het scherm niet zichtbaar was.
Als het al zo zou zijn dat het binnen de marges valt, dan is dat de informatie die ik van Appelhoes (en ook Spigen) verwacht te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-07 10:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

Op mijn 14 pro had ik altijd Amazon protectors van nog geen 10,- euro. Prima dingen en lieten maar een kleine rand over van het scherm. Huidig voor mijn 15 Pro Max nog niet een protector gevonden die geen grote rand over laat. Komen nog wel met de tijd denk ik. Nog te nieuw?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lindseysew
Hier een paar foto’s van een EZfit van Spigen op een iPhone 15 Pro Max. Hij is net iets groter dan het scherm? Ik snap het probleem niet haha, misschien zijn mijn verwachtingen anders?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKGHG2rKOZFquzo3MKE-X0mFmdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eqqUiIe077C6Su3rMzjsBzFH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m78_6P4dGcV0hEvCTDGLd_PQhHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8oYxjqLohHlQCkTgBNwTgH81.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 132% gewijzigd door lindseysew op 04-10-2023 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:26
ESR screenprotector voor de iPhone 15 Pro hetzelfde verhaal hoor. Eén of twee millimeter van de rand af.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Erik11 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:56:
Wiiuka skiin more net binnen, maar die gaat weer retour. Leer is mooi, maar mij is ie te bulky.

Of iemand hier moet hem willen overnemen aangezien ik begreep dat ze niet meer naar NL sturen.
Die krijg ik ook nog binnen. Had de zwarte Skin More besteld. Toch een lompe case? Net de Finewoven binnengekregen maar echt wel een fijne case hoor. Licht en pasvorm uiteraard perfect vanuit Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 15:44
Gr4mpyC3t schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:58:
ESR screenprotector voor de iPhone 15 Pro hetzelfde verhaal hoor. Eén of twee millimeter van de rand af.
Belkin screenprotector, ook 1 of 2 mm van de rand af.
Puur uit nieuwschierigheid, de wens om precies evengroot als het scherm te zijn, is dat vooral qua looks? of de vrees dat de niet bedekte mm gaat beschadigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
pdavie2311 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:11:
[...]

Die krijg ik ook nog binnen. Had de zwarte Skin More besteld. Toch een lompe case? Net de Finewoven binnengekregen maar echt wel een fijne case hoor. Licht en pasvorm uiteraard perfect vanuit Apple.
Yup, lomp ding vind ik. Hopelijk niet teveel gedoe met retourneren.

Neig ook steeds meer naar een apple case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

JimmyJoness schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:15:
[...]

Belkin screenprotector, ook 1 of 2 mm van de rand af.
Puur uit nieuwschierigheid, de wens om precies evengroot als het scherm te zijn, is dat vooral qua looks? of de vrees dat de niet bedekte mm gaat beschadigen?
Looks en gebruikersgemak…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-07 11:56
lindseysew schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:14:
Iemand die hier trouwens ervaring heeft met een Iphone 15 Pro/Pro Max in combinatie met de blauwe Spigen Classic C1? Mooie blauwe inclusief witte tinten zien er echt sexy uit. Ik zit erover na te denken om deze binnenkort te bestellen.
Ja ik heb de 'blauwe' al is het niet echt blauw maar meer turquoise. Qua bescherming zit het wel snor maar het geheel wordt wel echt bulky en zwaar. De grip is goed want hij is niet echt glad en de buttons hebben ook goede feedback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:54
De Dbrand Grip cases van mijn vrouw en mij zijn binnen. Enorm fijne case, maar de action button moeten ze nog een beetje fine tunen, die druk je een stuk makkelijker in dan de andere knoppen namelijk. Heb de feedback doorgestuurd en ze gaan er naar kijken.

Verder niets te klagen! Hij ligt perfect in de hand zoals de vorige. Had tijdelijk even een Spigen Uitra Hybrid maar die glibberde teveel weg, de grip maakt zijn naam wat dat betreft waar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPfZjZixHOq86ZakYW90y3OF9OA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E87oVlreS2smJbMYMK3Lz6ps.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-isErXESj1wK5iLSelK_GVL5GM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RAGvEqTZi5w3UHbTDWggB9kl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxKySakouD15_8op92Wwe4vR3MY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mqaG1hlowd98uWPmr5Z73npv.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qSb9Iu_z2A98X44qdyElzYJFpW0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0hVP6gz0SRDs7YvQhZXFJmED.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 4% gewijzigd door YoungStarDC op 04-10-2023 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
HetisRick schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:47:
[...]

Jullie zijn allemaal erg negatief over Appelhoes, heel eerlijk misschien ben ik dan ook een simpele klant maar hier al vaker wat besteld. Snel in huis en vaak lagere prijzen t.o.v. concurrenten. Alleen maar goede ervaringen. Als ze inderdaad reviews verwijderen is dat echter wel ontzettend fout... Klinkt als een trieste boel. Maar ik oordeel niet hierover sinds mijn ervaringen goed zijn tot dusver.
Echt een slecht bedrijf. Nare ervaringen mee. Keer Apple Watch bandjes besteld, ze toonden gewoon het verkeerde bandje, 2x het zelfde product in de shop. Dus het bandje kon retour, alleen moesten we zelf de retourkosten betalen. Terwijl Appelhoes je gewoon oplicht door verkeerde informatie te tonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joaquillio
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik heb deze besteld voor mijn 15 Pro max:
https://eu.mous.co/produc...e-aramid-fibre-phone-case

Schijnt heel goed te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-07 16:00
Op mijn iPhone 13 had ik een lederen hoes van Apple zelf, maar bij mijn 15 Pro zou ik graag eens een transparente case willen proberen omdat ik de kleur van de iPhone zelf zo mooi vind. Ik gebruik nooit een MagSafe lader, dus mijn case heeft die functionaliteit niet nodig.

Neem ik best gewoon de Apple transparente case, die imo nogal duur is omdat ik de MagSafe functionaliteit niet nodig heb? Of kijk ik beter naar andere cases, zoja dewelke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 13:53
[...]

Ik heb er een Spigen screenprotector besteld, die dus iets te klein blijkt te zijn. Zonder ook maar te vragen om bewijsmateriaal wordt mij verweten dat ik de protector verkeerd heb aangebracht, terwijl deze perfect in het midden is geplakt zonder stof of luchtbelletjes. Volgens Kees van Appelhoes moet ik de tweede protector maar gebruiken.

- Appelhoes: "Het product wat u kocht is op maat gemaakt en past perfect; heeft u het product dan wel op de juiste wijze gemonteerd?"
- Ik: "Spigen heeft de installatie van dit product zo eenvoudig gemaakt dat het vrijwel onmogelijk is montage verkeerd te doen; deze is op juiste wijze geïnstalleerd en zit perfect in het midden.
De screen protector is iets te klein. Hierover zijn op Tweakers ook meerdere meldingen te vinden inmiddels."
- Appelhoes: "Wij hebben het product de afgelopen weken honderden keren verkocht en nog niemand heeft aangegeven dat het product te klein zou zijn. Mijn collega heeft het product ook in gebruik, ook zonder problemen. Dus dat is wel een betrouwbare indruk dan een website als tweakers. Het is een full cover glas dus te klein kan dat ook niet zijn in principe. Maar mocht de eerste keer plakken niet zijn gelukt, zit er altijd nog een tweede exemplaar in de verpakking."
- Appelhoes: "Dank voor het compliment, maar er is niets agressief aan ons bericht.
Het is alleen wel zaak over de feiten te blijven spreken, u verwijt het product iets wat niet de stand van zaken is. Het product is niet te klein, dus ofwel het plakken is niet gelukt of er iets anders aan de hand."
- Ik: "Het is denk ik tijd voor bijvoorbeeld een cursus “hoe ga ik om met klachten” en/of “klantgericht werken voor een hoge klanttevredenheid”. Je kunt natuurlijk niets zeggen over feiten, als je niet zelf hebt kunnen beoordelen of ik het product goed heb bevestigd en deze dus wel/niet te klein is. Nogmaals, laat maar zitten. Jullie zijn een klant kwijt, maar ik vermoed dat jullie hier blij mee zijn."
Ik krijg echt de kriebels van de manier van communicatie. Hoezo kun je (Appelhoes dus) dit dag in dag uit volhouden? Dan ga je toch niet met plezier naar je werk? Echt ongelofelijk. Ook omdat het geen oplichting is, ze leveren wel gewoon uit. Tis puur de communicatie van de klantenservice die haast crimineel is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Vince23 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:56:
Op mijn iPhone 13 had ik een lederen hoes van Apple zelf, maar bij mijn 15 Pro zou ik graag eens een transparente case willen proberen omdat ik de kleur van de iPhone zelf zo mooi vind. Ik gebruik nooit een MagSafe lader, dus mijn case heeft die functionaliteit niet nodig.

Neem ik best gewoon de Apple transparente case, die imo nogal duur is omdat ik de MagSafe functionaliteit niet nodig heb? Of kijk ik beter naar andere cases, zoja dewelke?
Is het geld echt niet waard. De Apple Clear Case is extreem stug en aan de zijkanten ontstaan er scheurtjes aan de binnenkant van de hoekjes als je het hoesje een paar keer van je iPhone haalt. Er zijn genoeg andere transparante hardcase hoesjes voor minder geld. Ik heb meerdere keren de Clear Case moeten omruilen, zonder resultaat.

By the way, AliExpress heeft me een refund gegeven voor het hoesje dat zogenaamd ‘Original’ was. Dat was misleidend en daar ben ik het mee eens. Netjes van Ome Ali. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07 14:33
Zo, net de EZfit op de 15 geplakt. Er zat al stof onder het witte vel van de iPhone, helaas, waardoor de eerste EZfit de prullenbak in kan. De tweede zat gelukkig goed :)

Net ook 'n Wiiuka besteld. Mijn eerste keer sinds jaren zonder een case van Apple zelf, ik ben benieuwd. Wat is jullie ervaring met de levertijd van Wiiuka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BobB schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:19:
Zo, net de EZfit op de 15 geplakt. Er zat al stof onder het witte vel van de iPhone, helaas, waardoor de eerste EZfit de prullenbak in kan. De tweede zat gelukkig goed :)

Net ook 'n Wiiuka besteld. Mijn eerste keer sinds jaren zonder een case van Apple zelf, ik ben benieuwd. Wat is jullie ervaring met de levertijd van Wiiuka?
Levering duurt wel wat lang maar tegen mij zeiden ze niet meer naar Nederland te versturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobB
pdavie2311 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:24:
[...]

Levering duurt wel wat lang maar tegen mij zeiden ze niet meer naar Nederland te versturen.
Ai, da's te hopen van niet. Het vinden van de perfecte, lederen case is niet makkelijk. Dat is Wiiuka alsnog niet, maar het komt wel in de buurt. Letterlijk ook, want een Bullstrap of Ryan London heeft nog als bijkomend nadeel dat het niet uit de EU komt en naast 'n hogere prijs ook nog inklaringskosten met zich meebrengt. Ik heb in het patina proud topic op MacRumors wel 100 pagina's gelezen in de afgelopen dagen: er is altijd wat...

Als het niet het leer is, dan wel grote logo's of letters, de prijs, de verkrijgbaarheid, het kunststof bij het camera-eiland, geen action-button en weet ik veel. Als Apple nou gewoon een case zou maken met leer zoals een paar jaar terug :'(

Als het echt niet gaat dan heeft Amazon.de Wiiuka ook nog, gelukkig ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
@BobB Zelf vond ik het Crazy Horse hoesje van YMW ook erg fijn. Deze is er wel al in de kleur Deep Purple, maar verder in andere kleuren nog niet verkrijgbaar. Even in de gaten houden.

Dit was op mijn iPhone 14 Pro Max na een half jaar gebruik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PttCnxMexhm1W9iC8vN_O3aq96I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0WL3Hz1twAfJiDqqeLgMPb11.jpg?f=fotoalbum_large

Heb nu een FineWoven. Ik heb ook geprobeerd met een doorzichtig TPU hoesje om te gaan. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Blijf steeds teruggaan naar FineWoven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BobB schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:38:
[...]

Ai, da's te hopen van niet. Het vinden van de perfecte, lederen case is niet makkelijk. Dat is Wiiuka alsnog niet, maar het komt wel in de buurt. Letterlijk ook, want een Bullstrap of Ryan London heeft nog als bijkomend nadeel dat het niet uit de EU komt en naast 'n hogere prijs ook nog inklaringskosten met zich meebrengt. Ik heb in het patina proud topic op MacRumors wel 100 pagina's gelezen in de afgelopen dagen: er is altijd wat...

Als het niet het leer is, dan wel grote logo's of letters, de prijs, de verkrijgbaarheid, het kunststof bij het camera-eiland, geen action-button en weet ik veel. Als Apple nou gewoon een case zou maken met leer zoals een paar jaar terug :'(

Als het echt niet gaat dan heeft Amazon.de Wiiuka ook nog, gelukkig ;)
Helaas Ryan London ook niet meer naar NL. Wordt er inderdaad allemaal niet beter op..
Dennisweb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:46:
@BobB Zelf vond ik het Crazy Horse hoesje van YMW ook erg fijn. Deze is er wel al in de kleur Deep Purple, maar verder in andere kleuren nog niet verkrijgbaar. Even in de gaten houden.

Dit was op mijn iPhone 14 Pro Max na een half jaar gebruik:
[Afbeelding]

Heb nu een FineWoven. Ik heb ook geprobeerd met een doorzichtig TPU hoesje om te gaan. Maar ik kan er maar niet aan wennen. Blijf steeds teruggaan naar FineWoven. :+
Die FineWoven is best wel fijn ja! 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Maandag bij Wiiuka besteld, vandaag verzonden met DHL. Ben benieuwd!

Nu de Nudient eromheen, maar helaas was dat niet voldoende om een eerste beschadiging te voorkomen; een val van 50cm hoogte op een tegelvloer waarbij de rechterbovenhoek op de schermkant viel. Het hoesje heeft geen echte opstaanderand waardoor het titanium een micro butsje heeft gekregen :-(

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:09
Die screenprotectors maken ze toch juist een paar mm kleiner dan het scherm zodat hoesjes die nog 1-2mm over het scherm komen, ook prima passen? Met een screenprotector rand tot rand zou bijna geen enkel hoesje meer passen.

(neemt niet weg dat de communicatie van Appelhoes gewoon onbeschoft is trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
pdavie2311 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:18:
[...]

15 Pro Max. Dat het echt voor dat model is gemaakt. En niet voor een 6.7 inch scherm.
Iemand die weet als ik deze bestel ik de juiste krijg? Is dit leverancier afhankelijk of is het een kwestie van geluk?

Edit: Laat maar. Ik heb de ESR Armorite besteld.

[ Voor 17% gewijzigd door qwasd op 04-10-2023 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Dennisweb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:24:
[...]

Is het geld echt niet waard. De Apple Clear Case is extreem stug en aan de zijkanten ontstaan er scheurtjes aan de binnenkant van de hoekjes als je het hoesje een paar keer van je iPhone haalt. Er zijn genoeg andere transparante hardcase hoesjes voor minder geld. Ik heb meerdere keren de Clear Case moeten omruilen, zonder resultaat.

By the way, AliExpress heeft me een refund gegeven voor het hoesje dat zogenaamd ‘Original’ was. Dat was misleidend en daar ben ik het mee eens. Netjes van Ome Ali. ;)
Heb je dit moeten bewijzen? Heb dit een keer met een koptelefoon gehad en ondanks foto’s waren ze niet helemaal mee…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
JimmyJoness schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:32:
[...]

Heb je dit moeten bewijzen? Heb dit een keer met een koptelefoon gehad en ondanks foto’s waren ze niet helemaal mee…
Dat konden ze zelf zien, want ik moest eerst het hoesje naar Apple opsturen en daarna kreeg ik een nieuwe thuis gestuurd. Om een paar dagen later weer hetzelfde probleem te hebben. Ik heb geen foto’s hoeven sturen. Ik was toen gewoon met de adviseur aan de telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 11:23

DyStiC

'Atta way, baby!

Ziet er goed uit! twijfel tussen deze en die van Torras om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

qwasd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 20:53:
[...]

Iemand die weet als ik deze bestel ik de juiste krijg? Is dit leverancier afhankelijk of is het een kwestie van geluk?

Edit: Laat maar. Ik heb de ESR Armorite besteld.
Laat maar weten of deze tot de randen komt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Ben er uit. Het is de Finewoven Taupe geworden i.c.m. NT Pro Max. Hiervoor Silicone Clay.

- Zowel de Silicone als Finewoven zijn beide fijne cases. Echter vind ik de Silicone op den duur plakkerig aan je handen en bij sommige jeans moeizamer in/uit broekzak. Ook trekt het meer stof aan.

- Finewoven voelt en oogt sleeker aan waardoor de 15 Pro Max beter tot zijn recht komt.

- Finewoven ziet er chiquer uit en heeft daardoor meer een “Pro/Premium look”.

- Knoppen zijn weer net iets meer clicky. Al is dat bij de Silicone ook oké.

Duurzaamheid moet ik nog zien maar gaat ook samen met je wijze van gebruik.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 05-10-2023 05:56 ]

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:04
Jaymone schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 05:54:
Ben er uit. Het is de Finewoven Taupe geworden i.c.m. NT Pro Max. Hiervoor Silicone Clay.

- Zowel de Silicone als Finewoven zijn beide fijne cases. Echter vind ik de Silicone op den duur plakkerig aan je handen en bij sommige jeans moeizamer in/uit broekzak. Ook trekt het meer stof aan.

- Finewoven voelt en oogt sleeker aan waardoor de 15 Pro Max beter tot zijn recht komt.

- Finewoven ziet er chiquer uit en heeft daardoor meer een “Pro/Premium look”.

- Knoppen zijn weer net iets meer clicky. Al is dat bij de Silicone ook oké.

Duurzaamheid moet ik nog zien maar gaat ook samen met je wijze van gebruik.
Heb je een foto van de kleurencombinatie? Ik heb ook de NT met siliconen Clay maar twijfel ook voor een finewoven erbij te nemen. Maar vind de kleuren op de Apple site zo anders als in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-03 06:29
Ik heb silicone clay case met 15 pm black.
Vandaag komt de zwarte finewoven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Gin1216 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 07:35:
[...]

Heb je een foto van de kleurencombinatie? Ik heb ook de NT met siliconen Clay maar twijfel ook voor een finewoven erbij te nemen. Maar vind de kleuren op de Apple site zo anders als in het echt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z3MWAZAK-KJRVy54JVVyZoRfZSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ljSqWyPEQv7btIXGqJt7sFAI.jpg?f=fotoalbum_large

In het echt valt het bij een bepaalde lichtval iets donkerder uit.

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07 20:53
Torras screenprotector besteld op 24 september. Nog steeds niet binnen.
Torras zegt dat ze hem verzonden hebben en DHL zegt dat ze hem niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:04
Jaymone schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:15:
[...]

[Afbeelding]

In het echt valt het bij een bepaalde lichtval iets donkerder uit.
Ziet er mooi uit zo bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdenijs
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:17
lHybridl schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:31:
Torras screenprotector besteld op 24 september. Nog steeds niet binnen.
Torras zegt dat ze hem verzonden hebben en DHL zegt dat ze hem niet hebben.
Waar heb je hem besteld?
Ik heb de screenprotector ook besteld samen met de iPhone 15 Pro Magsafe Case - Super Thin Ultra Light iPhone Case Origin

Bested via https://torraslife.com/
Mijn bestelling heeft sinds 2 oktober de status
Submitted. Beetje raar dat hij na 3 dagen nog steeds niet verzonden is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik11
DyStiC schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:19:
[...]

Ziet er goed uit! twijfel tussen deze en die van Torras om aan te schaffen.
Ik heb die silq besteld. Zal m'n bevindingen hier delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
jdenijs schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:04:
[...]

Waar heb je hem besteld?
Ik heb de screenprotector ook besteld samen met de iPhone 15 Pro Magsafe Case - Super Thin Ultra Light iPhone Case Origin

Bested via https://torraslife.com/
Mijn bestelling heeft sinds 2 oktober de status
Submitted. Beetje raar dat hij na 3 dagen nog steeds niet verzonden is..
amazon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
pdavie2311 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:45:
[...]

Weliswaar antwoord van een andere Tweaker, maar hij komt inderdaad niet zo mooi tot de randen als de EZfit op mijn 14 Pro Max die ik er nu naast heb liggen. Dat is niet zo fraai, voelt zonder case ook een beetje raar. Daarnaast zit hij niet helemaal recht. Hij heeft rechts iets meer ruimte naast het scherm nog dan links. Boven en onder is er ook veel ruimte, te veel in mijn optiek. Zodanig veel dat er niet eens een cutout hoeft te zitten voor de luidspreker bovenaan omdat de protector toch niet zo ver komt :+

Deze vorm is inderdaad niet zoals zou moeten, ik ga m'n geld terugclaimen van Amazon.
Edit: ze willen dat ik alles terugstuur. Ik zei al tegen de medewerker in de chat: veel succes met uitpakken, zo'n doosje met gebruikte zooi 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door BobB op 05-10-2023 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-07 01:29
Grote kans dat m'n vraag eerder is gesteld (wel net even dit topic doorgezocht), maar weet iemand of de iPhone 14 Leather Case van Apple ook past voor de gewone iPhone 15? Dus niet de Pro modellen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:38
Dennisweb schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:21:
Ik heb een ‘Original FineWoven Case’ van ome Ali besteld. Er gaan verhalen dat sommige mensen op Ali sidegigs hebben van originele hoesjes van Apple.

Dat is dus niet zo. Het Apple logo is kleiner, het materiaal voelt absoluut niet fijn aan en we hadden twee man sterk nodig om het hoesje er weer af te krijgen. Daarna was de binnenkant van het hoesje stuk. [Afbeelding]

Rommel, dus. ;)
Thanks voor het laten weten! Ik neig, nu door deze positieve reacties over de finewoven, om toch ook voor finewoven te gaan.

Eerste gedachte was die van ali, omdat m’n huidige silicone ook van ali is en 1op1 lijkt op een originele. Een goede maat had wel de officiele en hebben dus kunnen vergelijken. Zelfs over een langere periode leek die van ali het beter uit te houden (of ik ben een stuk voorzichtiger dan me maat).

Maar nu jouw reactie te hebben gelezen en ook die van @ViezeVis heb ik wel besloten om ali even lekker links te laten liggen. Gewoon een originele proberen en anders retourneren binnen 14dagen als die echt tegen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Dennisweb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:57:
[...]

Dat konden ze zelf zien, want ik moest eerst het hoesje naar Apple opsturen en daarna kreeg ik een nieuwe thuis gestuurd. Om een paar dagen later weer hetzelfde probleem te hebben. Ik heb geen foto’s hoeven sturen. Ik was toen gewoon met de adviseur aan de telefoon. :)
ik bedoelde het ali verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20-07 08:14
Ik ga binnenkort mijn huidige XS Max inruilen voor een 15 model (hetwelk is nog afhankelijk van wat mijn werkgever in petto heeft :) )

Op mijn huidige XSMax gebruik ik nog een origineel Apple lederen hoesje dat zowel voorzijde als achterzijde beschermt.

Klopt dat er bij de nieuwe originele Apple hoesjes voor de 15-modellen enkel maar hoesjes/cases zijn die de achterzijde beschermen en dat er geen exemplaren meer zijn voor bescherming van voorzijde en achterzijde? Of heb ik iets gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
StevenRSCA schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:14:
Ik ga binnenkort mijn huidige XS Max inruilen voor een 15 model (hetwelk is nog afhankelijk van wat mijn werkgever in petto heeft :) )

Op mijn huidige XSMax gebruik ik nog een origineel Apple lederen hoesje dat zowel voorzijde als achterzijde beschermt.

Klopt dat er bij de nieuwe originele Apple hoesjes voor de 15-modellen enkel maar hoesjes/cases zijn die de achterzijde beschermen en dat er geen exemplaren meer zijn voor bescherming van voorzijde en achterzijde? Of heb ik iets gemist?
Je hebt niets gemist en wat je stelt klopt helemaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Wiiuka gisterenavond besteld en vanochtend al verzendbevestiging :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:54

amphora

Websites & Fotografie

Erik11 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:21:
[...]

Ik heb die silq besteld. Zal m'n bevindingen hier delen
Benieuwd naar je review :)
Ben zelf niet zo van de hoesjes omdat het vaak te bulky is maar deze heeft m'n interesse. Heb je ook die magsafe ring er bij besteld toevallig?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
amphora schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Benieuwd naar je review :)
Ben zelf niet zo van de hoesjes omdat het vaak te bulky is maar deze heeft m'n interesse. Heb je ook die magsafe ring er bij besteld toevallig?
Nee, ze gaven aan dat ie zonder ring ook wel zou werken, alleen misschien minder met carkits. Ik ga dus eerst eens zonder proberen, die ring kan ik dan nog altijd bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Nee. Gewoon een refund gevraagd en het uitgelegd met wat foto’s. De volgende dag was het geld teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Mijn 15 pro moet nog binnen komen, maar mijn derde hoesje besteld ;-)
Na twee JEtech nu een WIIUKA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUqOfEykxyDYzyGraF9ZaZUeM3Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Sw8l05cHr10HZjlnlXgVCcYf.png?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ik kijk met veel belangstelling uit naar deze in het zwart:
https://nl.aliexpress.com...html?gatewayAdapt=glo2nld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakert2020
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-08-2024
[...]

Heb je een foto van hoe bij jou de Spigen screenprotector zit? Welk model heb je? Heb er ook 1 en die lijkt prima te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEJoXcEtHuC4uBynT78zXFmMoFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pKbSCw4Gy1ByKp6Vzu2h5qzY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9AxAA-MoVSxoCcWdJsIIsxHQ40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QV7t3DWnIKYnIBHgFLKD8yub.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M1Q1n_HwVL71ogXgFVMNJNcTBtE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KuTtjO7ss2FGJbWHBddCyF4W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKs1x3z9EsJ8h4gWnHNU87a_F9Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OINJN7MLpcTEjQ8yh8KkQOTc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpLn_yMb-pVnQWLJ5W30GhXCD7Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0gKmmEbm2huWM8kaPrkXgZs.jpg?f=fotoalbum_large

Wiiuka binnen gekregen. Is inderdaad meer bulky dan de Finewoven maar zeker geen verkeerde case hoor. Welke gaan we houden? 🧐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakert2020
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-08-2024
lindseysew schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:48:
Hier een paar foto’s van een EZfit van Spigen op een iPhone 15 Pro Max. Hij is net iets groter dan het scherm? Ik snap het probleem niet haha, misschien zijn mijn verwachtingen anders?
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij mij zit die ook zo, ziet er goed uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Persoonlijk vind ik de Wiiuka wat te bulky en de camerarand te dik (en ziet er bovendien uit alsof deze er aan het einde van het productieproces nog even bovenop is geplakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Net de finewoven binnen.
Mooi hoesje, licht.
Echter wat gekraak en speling tussen hoesje en iPhone 15pm…kan de iPhone wat heen en weer bewegen in het hoesje, terwijl iPhone er bijna niet in en uit te krijgen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik11
bing69 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:10:
Mijn 15 pro moet nog binnen komen, maar mijn derde hoesje besteld ;-)
Na twee JEtech nu een WIIUKA
[Afbeelding]
Mochten ze niet willen leveren (zoals hier gezegd werd), dan heb ik hier nog een nieuwe ter overname liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

frankegiani schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:00:
Persoonlijk vind ik de Wiiuka wat te bulky en de camerarand te dik (en ziet er bovendien uit alsof deze er aan het einde van het productieproces nog even bovenop is geplakt).
Klopt wat je zegt. Hier kraakt de Finewoven ook. Met name de kant van volumeknoppen. Toch hou ik deze en gaat de Wiiuka retour. Tenzij iemand hier een mooie zwarte Wiiuka hoes zoekt voor de 15 Pro Max, zonder levertijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankegiani
Ik ga de finewoven 1x omruilen om te kijken of het kraken dan evt weg is. Tot nu toe veel cases geprobeerd maar silicone (clay) voor mij verreweg de beste pasvorm

[ Voor 38% gewijzigd door frankegiani op 05-10-2023 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
frankegiani schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:07:
Ik ga de finewoven 1x omruilen om te kijken of het kraken dan evt weg is. Tot nu toe veel cases geprobeerd maar silicone (clay) voor mij verreweg de beste pasvorm
Door jullie enthousiasme wilde ik bijna de Fine Woven gaan bestellen. Maar ondanks de stof is de Silicone gewoon echt fijn. Kan er ook makkelijk af en makkelijk schoon te maken. Nog altijd bang dat die fijn geweven hoesjes snel lelijk worden en ik vind ze geen 69 euro waard.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Laatst online: 14:22
Leuke hoesjes ja. Let wel op de de randen wat dikker zijn. Voelt dus beetje meer bulky aan dan de apple leather cases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Voor de geïnteresseerden de Torras Crystal Clear vs. de Spigen Ultra Hybrid CC.
De Torras is iets dunner en geen randjes op de achterkant, gewoon strak en clean. Voelt daardoor voor mij een stuk fijner dan de Spigen. Knoppen ook cleaner en drukken (nog iets) beter in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8h-zUB6JmWwm2zOjVrMQ8f_LzrQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SV2J1I5f5Ao9VzfLGA6NFbaw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOgS-4W5aRA9rbrEOEs6G5gp9XY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2lUrPbVqgVBDIeyplPDSdUYd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8jHuEBuRKGVco-2qZTOUyhidYc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9vD4Aukj4UrpSbeYmftIpcJn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJM4PVuhlFnhU-PC4nSep2DBtXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ROy4kQPw7D8rlGwOS8G3qSwq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zi5rBQUh_MQNEVgvrt7NTlUKpug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cek9Li9IPROUNK1YboDBu7fH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdenijs
Alexknl schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:45:
De Torras is iets dunner en geen randjes op de achterkant, gewoon strak en clean. Voelt daardoor voor mij een stuk fijner dan de Spigen. Knoppen ook cleaner en drukken (nog iets) beter in.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik verbaas me er over hoeveel mensen er NIET gebruik maken van magsafe.
Dit is toch supper handig jongens of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
Erik11 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:27:
[...]

Mochten ze niet willen leveren (zoals hier gezegd werd), dan heb ik hier nog een nieuwe ter overname liggen.
Welke kleur heb je?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:26
jdenijs schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:08:
[...]

Ik heb MagSafe naast mijn bed liggen en dan houdt het wel op. Ik vind het vooral praktisch (want zoeken in het donker). Voor de rest gewoon een kabeltje.

Vind jij het zo veel handiger dan een kabel?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdenijs
Gr4mpyC3t schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:16:
[...]

Ik heb MagSafe naast mijn bed liggen en dan houdt het wel op. Ik vind het vooral praktisch (want zoeken in het donker). Voor de rest gewoon een kabeltje.

Ik heb op mijn bureau zo houder staan waar ik hem op leg als ik aan kom lopen. Ik moet nogal vaak van mijn bureau dus dan kan ik hem direct weer pakken ipv zo snoertje er in en uit halen.

In mijn auto heb ik een magsafe houder die direct oplaad.. echt ideaal!

En naast mijn bed inderdaad ook weer zo houder.

Met mijn nieuwe iPhone 15 Pro heel even een hoesje geprobeerd zonder magsafe (die trouwens wel magnetisch zou moeten zijn, NOT!) .. Binnen een dag weer terug gegaan naar een met magsafe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
jdenijs schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:08:
[...]

Ben niet zo'n fan van de warmte die MagSafe laden creëert. Voor mij geen moeite om 's nachts even een usb kabeltje aan te sluiten en hem rustig te laten laden. Apple Carplay moet ik ook al met kabel aansluiten anders heb ik twee kabels MagSafe + Carplay kabel nodig. Enige wat ik misschien handig zou vinden is als standaard op bureau, maar daar heb ik gewoon een normale houder voor want opladen is gedurende de dag niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
Gr4mpyC3t schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:16:
[...]

Yep, in auto ( CarPlay draadloos), naast bed, en op mijn kantoortje! ;)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alexknl schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:45:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mag ik vragen waar je deze hebt besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Ondanks de tegenstrijdige berichten van de verkoper, werd mij vandaag toch wel de screen protectors van WSKEN geleverd. @pdavie2311 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpLcNXpTQVJnvNmVicm1CsaMlzg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5el0QuZBp6TzgR3SxUbiTRuv.jpg?f=fotoalbum_large

Meteen even geprobeerd. WSKEN belooft dat het installeren van de screen protectors volledig zonder bubbels gaat en dat een kind de was kan doen. En dat klopt zeker. Ik heb de iPhone stofvrij gemaakt en vervolgens in de applicator gelegd. Daarna het velletje onder de applicator weggetrokken. Even met het rolsysteem over de screen protector heen en het beschermlaagje eraf, en hij zit er echt superstrak op. Deze screen protectors zijn het meest edge-to-edge die ik tot nu toe heb gezien. En de zwarte borders van de screen protector kloppen ook, zodat deze niet een deel van het scherm wegvagen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sx2urWHfeXta6VIY5uory1YdyjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GtzAHyfkACaQvv22na1LecMS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byc_9WoNHrhDjf2Xm_saXDR4YZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZgfpqvhAJzG68BKSPAynIVMt.jpg?f=fotoalbum_large
Enige minpunt: ze zijn voorlopig nergens meer te verkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Mijn auto heeft USB A en dat leidde tot problemen met de USB C poort van de iPhone 15. CarPlay deed het niet. Verschillende kabels geprobeerd. Een kabel van Nintendo deed het wel, maar die paste dan weer niet in de opening van het hoesje. Vandaag Anker Powerline USB C - USB A ontvangen en die lijkt het goed te doen!

[ Voor 3% gewijzigd door Micheeels op 05-10-2023 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:02
@Micheeels wat voor problemen? Laadproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Had dus de terras besteld voor screenprotector
Die is dus missing in action sinds 24 september
Gelukkig heeft Amazon alles terugbetaald dus dat is wel netjes
Dus geen torras meer voor mij.
Dan maar weer voor spigen gaan of is iets anders beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
O sorry, onduidelijk. CarPlay deed het niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-07 11:20
lHybridl schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:59:
Dan maar weer voor spugen gaan of is iets anders beter?
Dat lijkt me niet zo fris :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Johlo schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 21:13:
[...]

Dat lijkt me niet zo fris :+
Lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisweb schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:21:
Ondanks de tegenstrijdige berichten van de verkoper, werd mij vandaag toch wel de screen protectors van WSKEN geleverd. @pdavie2311 [Afbeelding]

Meteen even geprobeerd. WSKEN belooft dat het installeren van de screen protectors volledig zonder bubbels gaat en dat een kind de was kan doen. En dat klopt zeker. Ik heb de iPhone stofvrij gemaakt en vervolgens in de applicator gelegd. Daarna het velletje onder de applicator weggetrokken. Even met het rolsysteem over de screen protector heen en het beschermlaagje eraf, en hij zit er echt superstrak op. Deze screen protectors zijn het meest edge-to-edge die ik tot nu toe heb gezien. En de zwarte borders van de screen protector kloppen ook, zodat deze niet een deel van het scherm wegvagen.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Enige minpunt: ze zijn voorlopig nergens meer te verkrijgen.
Top! Alleen kan ik deze dus niet bestellen momenteel.
In de gaten houden voor in de toekomst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
pdavie2311 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:45:
[...]

Voor mij is het prima.
En ik heb er nog 2 over dus voor deze prijs niet verkeerd.

Komt dus ook goed uit de test:
https://www.youtube.com/watch?v=B7bug0oc0YE

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g8PNrZY7kqGX_fT85bSErHOK5VE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OewgBIFCG2590SJMDi5sQdjN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door qwasd op 06-10-2023 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
THE_BASE schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:54:
[...]

Door jullie enthousiasme wilde ik bijna de Fine Woven gaan bestellen. Maar ondanks de stof is de Silicone gewoon echt fijn. Kan er ook makkelijk af en makkelijk schoon te maken. Nog altijd bang dat die fijn geweven hoesjes snel lelijk worden en ik vind ze geen 69 euro waard.
Ik heb mijn silliconen omgeruild en ik ben toch voor de Fine woven zwart gegaan.
Deze is lang niet zo glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
De cognac variant

https://wiiuka.de/products/skiin-more-hulle-iphone-13

[ Voor 15% gewijzigd door Erik11 op 06-10-2023 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-04 13:35
Tranquility schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:59:
Zojuist is mijn Spigen Ultra Hybrid Case Compatibel met iPhone 15 Pro Max hoesje -Crystal Clear bezorgd.
Amazon is snel deze keer, gisteravond besteld. Fijn om deze alvast in huis te hebben.
werkt magsafe er nog op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
Ik heb geen magsafe dus dat kan ik je niet vertellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-04 13:35
ik verwacht volgende week m'n 15pro, heb aan m'n 11pro al 4 jaar een doorschijnend TPU hoesje... buiten het scherm is ie nog als nieuw... en ik ben niet altijd de handigste

Ik vond deze van Spigen wel tof bij natural Titanium

Afbeeldingslocatie: https://www.appelhoes.nl//Files/3/7000/7181/ProductPhotos/620/2006186034.jpg

maar deze vind ik ook wel wat hebben, maar geen magsafe, moest dat er nog opkomen:

Afbeeldingslocatie: https://thecaseclubla.com/cdn/shop/files/087c7edd-390a-4a44-a54b-917c2b88850e.jpg?v=1689677539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
The_Bald_Diver schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:59:
ik verwacht volgende week m'n 15pro, heb aan m'n 11pro al 4 jaar een doorschijnend TPU hoesje... buiten het scherm is ie nog als nieuw... en ik ben niet altijd de handigste

Ik vond deze van Spigen wel tof bij natural Titanium

[Afbeelding]

maar deze vind ik ook wel wat hebben, maar geen magsafe, moest dat er nog opkomen:

[Afbeelding]
ik heb deze op een blauwe PM met de zwarte variant de case.
tevreden mee! wel wat bulkeriger dan de apple cases

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankegiani
Update: finewoven case teruggebracht bij Apple Store ivm kraak en speling.
In Apple Store nieuwe geprobeerd, had het ook.
Een andere nieuwe FW had het niet en past perfect: een slanker, lichter, beter passend hoesje ga je denk ik niet vinden.
Hoe dan ook: dus nogal wat variatie in de pasvorm van ‘dezelfde’ FW cases.
Super goed geholpen trouwens incl. dank voor de feedback.

[ Voor 23% gewijzigd door frankegiani op 06-10-2023 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

frankegiani schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:50:
Update: finewoven case teruggebracht bij Apple Store ivm kraak en speling.
In Apple Store nieuwe geprobeerd, had het ook.
Een andere nieuwe FW had het niet en past perfect: een slanker, lichter, beter passend hoesje ga je denk ik niet vinden.
Hoe dan ook: dus nogal wat variatie in de pasvorm van ‘dezelfde’ FW cases.
Super goed geholpen trouwens incl. dank voor de feedback.
Geen Apple Store in de buurt. Dan maar 3 bestellen en hopen dat er een juiste bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ja, dat zou dan denk ik het meest logisch zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door frankegiani op 06-10-2023 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

frankegiani schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:39:
Ja, dat zou dan denk ik het meest logisch zijn.
Loopt jouw nu goede case aan de onderkant strak? Bij mij is dat een beetje een golvende, bovenste rand van het hoesje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ja onderkant loopt strak.
Aan de zijkant hoor ik hier en daar wel nog een klein kraakje aan de aan uit knop kant.
Maar is absoluut acceptabel en was veel erger aan de volume buttons kant bij de andere FW’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-07 21:11
Keuze stress. De nomad english tan leer was toch wel prachtig. Alleen heel erg jammer dat hij geen maximale scherm bescherming heeft dat de OtterBox wel heeft. Deze al uit de VS besteld en net opgehaald. Toch wel weer verliefd. Alleen daar verkrijgbaar (de RealWood kleur) en niet in Nederland. Aanrader :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c99yiAQJi899H2TxQvFBan8YD_I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z4aVsYQKTRprIyJiUNLTirjV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nRR8DezHKJb2UTjUWoYCfWmjSY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yugng7uIZgznbar3wCCbcdc3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-07 00:15
Vandaag de Fine Woven Green binnengekregen, tot nu toe een mooie case, wel anders, maar misschien een kwestie van wennen. Vind de prijs van €69,- wel aan de hoge kant, en ik krijg last van mijn pink die aan de onderkant zit tijdens het gebruik van de iPhone.

Iemand hier ook last van dat er scherpe randen aan de onderkant zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Sommige FW cases hebben een wat ongelukkige overgang van stof van de achterzijde naar de bumper.
Dat geeft een scherpe rand.
Ook dit is een loterij.
Ik heb er nu een zonder scherpe rand.

[ Voor 5% gewijzigd door frankegiani op 06-10-2023 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lindseysew
dcell schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:02:
[...]

Ja ik heb de 'blauwe' al is het niet echt blauw maar meer turquoise. Qua bescherming zit het wel snor maar het geheel wordt wel echt bulky en zwaar. De grip is goed want hij is niet echt glad en de buttons hebben ook goede feedback.
Hoesje is net binnengekomen, ik moet zeggen dat ik het aardig eng vond om het toestel met wat meer kracht bovenin te drukken en daarna onderin (met het kapje er natuurlijk af). Hij zit nu wel snug in het hoesje :) hopelijk heeft het forceren niet tot beschadiging gebracht :’)
Buiten dat om, prachtig hoesje! Knopjes zijn clicky genoeg en voelt stevig aan. Mooie kleur ook! Het wordt inderdaad wel wat zwaarder, but oh well! Zit veilig nu haha. Volume up is wel wat squishier dan volume down.
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste