De zijkanten voelen verder prima, alleen scherpe randen precies onder de case, waar dus de speakers en usb-c zit.frankegiani schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:23:
Sommige FW cases hebben een wat ongelukkige overgang van stof van de achterzijde naar de bumper.
Dat geeft een scherpe rand.
Ook dit is een loterij.
Ik heb er nu een zonder scherpe rand.
Geen last van op die plek.
Het kraken en de speling is trouwens ook bij deze nieuwe fw-case begonnen na paar uur gebruik ;-(
Helaas voorlopig toch maar terug naar mijn clay siliconen case. Ook fantastische case maar voelt zo basic en ietsje bulkier.
Het kraken en de speling is trouwens ook bij deze nieuwe fw-case begonnen na paar uur gebruik ;-(
Helaas voorlopig toch maar terug naar mijn clay siliconen case. Ook fantastische case maar voelt zo basic en ietsje bulkier.
[ Voor 12% gewijzigd door frankegiani op 06-10-2023 21:12 ]
Hier iemand ervaring met TORRAS Ultra Thin Case?
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hnnn. Ik heb dat kraken en speling eigenlijk helemaal niet. Sowieso wel het gevoel dat ik met het hoesje de loterij gewonnen heb. Niet scherp aan de onderkant en de uitsparingen kloppen precies. Heb ik ook een keer geluk.frankegiani schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:57:
Geen last van op die plek.
Leuke case maar smaken verschillen. Persoonlijk krijg ik iets teveel het gevoel “ik ga jagen” of “wilde dieren fotograferen”. Maar zoals gezegd ieder zijn smaak.NLjorn schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:43:
Keuze stress. De nomad english tan leer was toch wel prachtig. Alleen heel erg jammer dat hij geen maximale scherm bescherming heeft dat de OtterBox wel heeft. Deze al uit de VS besteld en net opgehaald. Toch wel weer verliefd. Alleen daar verkrijgbaar (de RealWood kleur) en niet in Nederland. Aanrader
Hier had ik pas geleden ook een nomad English tan case. Maar heel snel terug gestuurd ivm de kleur. Nu weer vertrouwd Horween bruin leer. Alleen de geur van vers leer alleen al.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Klopt, onderkant is net iets scherper. Voor de rest vind ik het een chique slim case, typisch Apple product.Reem0nN schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:20:
[...]
De zijkanten voelen verder prima, alleen scherpe randen precies onder de case, waar dus de speakers en usb-c zit.
Het is weer bijna September 2026 :)
Setje nu een week in gebruik, werkt uitstekend!Boeryepes schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:06:
[...]
ik heb de Brodit magsafe houder 27€ (Proclip voor in de auto is separaat)
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
En dan deze puck (18€). Bevalt goed, zie ook mijn overige reacties in dit topic
https://www.amazon.nl/gp/...6IkEzNkxDUFhPS1cwRVdWIn0=
15P laadt ook netjes bij tijdens het gebruik van bijv. waze dus komen met een volle batterij op plaats van bestemming.
Iphone blijft in verticale stand stevig zitten, geen hobbel te gek.
Enkel in horizontale stand blijft hij niet hangen, maar weet niet of dat aan de magsafe te wijten valt of dat iedere magsafe dat “euvel” heeft.
Ben er tevreden mee!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Fijn om terug te horen dat je tevreden bent. Mijn telefoon blijft wel in horizontale stand hangen maar ik heb dan ook een hoesje met een sterke magneet en eentje die best wel stroef is (Spigen Touch Armour). Mijn werktoestel/iphone 12 gebruik ik naked en blijft duidelijk minder stabiel zowel horizontaal als verticaal. Ik wijt dat aan het glas en minder sterke magneet tov. mijn hoesje.justifire schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:05:
[...]
Setje nu een week in gebruik, werkt uitstekend!
15P laadt ook netjes bij tijdens het gebruik van bijv. waze dus komen met een volle batterij op plaats van bestemming.
Iphone blijft in verticale stand stevig zitten, geen hobbel te gek.
Enkel in horizontale stand blijft hij niet hangen, maar weet niet of dat aan de magsafe te wijten valt of dat iedere magsafe dat “euvel” heeft.
Ben er tevreden mee!
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Heb je deze al binnen?amphora schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:58:
[...]
Lijkt verdomd veel op die ik op Ali heb besteld voor veel minder. https://nl.aliexpress.com...3P1q&gatewayAdapt=glo2nld
Gebruik zelf de Otterbox Defender XT.Boeryepes schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:33:
[...]
Fijn om terug te horen dat je tevreden bent. Mijn telefoon blijft wel in horizontale stand hangen maar ik heb dan ook een hoesje met een sterke magneet en eentje die best wel stroef is (Spigen Touch Armour). Mijn werktoestel/iphone 12 gebruik ik naked en blijft duidelijk minder stabiel zowel horizontaal als verticaal. Ik wijt dat aan het glas en minder sterke magneet tov. mijn hoesje.
Misschien iets te glad aan de achterzijde inderdaad.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Update: Heb de FW case inmiddels teruggebracht, diverse andere FW cases geprobeerd in de Apple Store maar ze hebben de speling/ kraken allemaal.
Ik wacht even op een nieuwe productie batch.
Tussentijds de Decoded leather case gekocht, wel wat te opvallende branding rondom de lens en de achterkant, maar ben benieuwd.
Tussentijds de Decoded leather case gekocht, wel wat te opvallende branding rondom de lens en de achterkant, maar ben benieuwd.
Ik heb hem 2 oktober besteld via torras.com maar ik heb nog steeds geen track en trace nummer o.i.d.THE_BASE schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:18:
Heb ze alle drie binnen (zie mijn eerder post in dit topic). Die waar jij naar refereert vind ik toch de minste van de drie. Voelt het meest fragiel en plastic aan van allemaal. Ook zitten hier te veel ledjes in die m’n slaap verstoren.
Daadwerkelijke laadtijd heb ik niet getest maar volgens mij zijn ze alle drie even traag met 7,5 or 10 watt. M’n usb-c wattage meter ziet weinig verschil in ieder geval.
Overigens ben ik ook niet overtuigd over het nut van deze devices. M’n Apple Watch snelladen met de losse lader is toch wel lekker en dan kan ik net zo goed ook een kabel in m’n telefoon steken want dan hoef ik m’n MagSafe wallet er niet af te halen.
[ Voor 18% gewijzigd door amphora op 07-10-2023 16:16 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
En waarom via hun eigen site en niet via Amazon.de. Dan heb je het dinsdag in huis.jdenijs schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:55:
[...]
Ik heb hem 2 oktober besteld via torras.com maar ik heb nog steeds geen track en trace nummer o.i.d.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dan sla ik de Fine Woven ook 100% over.frankegiani schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:55:
Update: Heb de FW case inmiddels teruggebracht, diverse andere FW cases geprobeerd in de Apple Store maar ze hebben de speling/ kraken allemaal.
Hoe bedoel je precies met kraken?frankegiani schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:55:
Ik heb totaal geen last van daarvan, wel net mn eerste vlekje erop gehad, maar met een nat brillendoekje was het gauw weer weg.
Ik was eerst tegen fine woven maar heb besloten de case te houden, case is enorm licht en past hier perfect. En evergreen is wel heel netjes met de naturel titanium iPhone.
Vanmiddag finewoven blauw besteld bij amazon. Leverdatum eind okt, vind ik prima want heb m’n iphone 15 pm toch nog niet.
Wel al besteld omdat je nu nog €7,50 krijgt in de app. In ergste geval vind ik de case niks en stuur ik hem terug. Idee is toch om zoveel mogelijk “naked” te gaan
Wel al besteld omdat je nu nog €7,50 krijgt in de app. In ergste geval vind ik de case niks en stuur ik hem terug. Idee is toch om zoveel mogelijk “naked” te gaan
Heb er ook geen last van. Hele fijne case en inderdaad lekker licht en slim. Zo hou je meer over van de Pro MaxReem0nN schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:18:
[...]
Hoe bedoel je precies met kraken?
Ik heb totaal geen last van daarvan, wel net mn eerste vlekje erop gehad, maar met een nat brillendoekje was het gauw weer weg.
Ik was eerst tegen fine woven maar heb besloten de case te houden, case is enorm licht en past hier perfect. En evergreen is wel heel netjes met de naturel titanium iPhone.
Kraken is echt kraakgeluid bij het heen en weer wiebelen van de iPhone in de case, vooral bij de zijkant bij de volumeknoppen.
Past gewoon niet 100% bij alle FW 15 pm hoesjes die ik heb geprobeerd. En dat zijn er 10+
Jammer want heerlijke lichte case.
Past gewoon niet 100% bij alle FW 15 pm hoesjes die ik heb geprobeerd. En dat zijn er 10+
[ Voor 12% gewijzigd door frankegiani op 07-10-2023 19:34 ]
Misschien een bepaalde batch inderdaad, dat zou goed kunnen dan. Bij mij niet aanwezig in ieder geval.frankegiani schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:34:
Kraken is echt kraakgeluid bij het heen en weer wiebelen van de iPhone in de case, vooral bij de zijkant bij de volumeknoppen.
Vorige week ontvangen. Ziet er prima uit en is lekker dun. Wel vrij glad materiaal en geen 'fluweel' aan de binnenkant, zoals je bij Nudient wel hebt. Daarentegen heb je wel echte knoppen (in plaats van alleen uitsneden) en zit hij naar mijn idee iets strakker om de telefoon dan de Nudient, die ik ook hebt ontvangen maar heb geretourneerd. Daarvan vond ik de uitgesneden voor de knoppen echt heel onhandig. In principe moet je geen wonderen van de bescherming verwachten, maar het is goed genoeg voor kleine ongelukjes hoop ik. En anders ben ik verzekerd.THE_BASE schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:18:
Dat gezegd hebbende, ontving ik in de eerste instantie een case met een kapotte action knop. De action knop werd constant ingedrukt en de case was dus totaal onbruikbaar. Na dit gemeld te hebben bij amazon, heeft TORRAS contact met me opgenomen en hebben ze het allemaal zeer netjes afgehandeld. Ze gaven aan dat (een deel van) hun eerste batch dit euvel vertoonde. Ze boden hun excuses aan, een terugbetaling en zelfs het gratis toesturen van een ander type case als genoegdoening. Erg netjes. Overigens heb ik voor dat laatste bedankt, omdat het een case betreft die ik naar alle waarschijnlijkheid toch niet zal gebruiken.
Inmiddels heb ik de thin case nogmaals besteld en ontvangen (in het grijs). Deze werkt goed en ik ben tevreden. Zou leuk zijn als ze wat kleuren konden uitbrengen die wat meer in lijn met Nudient zijn. Beige of transparant zou ik persoonlijk leuk vinden.
Ik heb het hier over het magsafe model trouwens. Volgens mij bestaat er ook eentje zonder.
[ Voor 4% gewijzigd door MirroRobin op 07-10-2023 19:57 ]
Top, dank voor het delen! Hier net een bestelling gedaan bij Amazon.de voor een aantal hoesjes in verband met de hoge verzendkosten. Dan kan ik een goed vergelijk doen.MirroRobin schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:48:
[...]
Vorige week ontvangen. Ziet er prima uit en is lekker dun. Wel vrij glad materiaal en geen 'fluweel' aan de binnenkant, zoals je bij Nudient wel hebt. Daarentegen heb je wel echte knoppen (in plaats van alleen uitsneden) en zit hij naar mijn idee iets strakker om de telefoon dan de Nudient, die ik ook hebt ontvangen maar heb geretourneerd. Daarvan vond ik de uitgesneden voor de knoppen echt heel onhandig. In principe moet je geen wonderen van de bescherming verwachten, maar het is goed genoeg voor kleine ongelukjes hoop ik. En anders ben ik verzekerd.
Dat gezegd hebbende, ontving ik in de eerste instantie een case met een kapotte action knop. De action knop werd constant ingedrukt en de case was dus totaal onbruikbaar. Na dit gemeld te hebben bij amazon, heeft TORRAS contact met me opgenomen en hebben ze het allemaal zeer netjes afgehandeld. Ze gaven aan dat (een deel van) hun eerste batch dit euvel vertoonde. Ze boden hun excuses aan, een terugbetaling en zelfs het gratis toesturen van een ander type case als genoegdoening. Erg netjes. Overigens heb ik voor dat laatste bedankt, omdat het een case betreft die ik naar alle waarschijnlijkheid toch niet zal gebruiken.
Inmiddels heb ik de thin case nogmaals besteld en ontvangen (in het grijs). Deze werkt goed en ik ben tevreden. Zou leuk zijn als ze wat kleuren konden uitbrengen die wat meer in lijn met Nudient zijn. Beige of transparant zou ik persoonlijk leuk vinden.
Ik heb het hier over het magsafe model trouwens. Volgens mij bestaat er ook eentje zonder.
Transparant vind ik mooi, die dunne case ook. Maar krasjes op de zijkant zit ik dan weer niet op te wachten en dat is wel met Nudient het geval. Dinsdag komt alles als het goed is binnen.
Ik word namelijk een beetje gestoord van de stof op de originele silicone case. Bovendien glijdt die hoes gewoon niet lekker m’n zak in.
Hoe krijg je €7,50 in de app?nDirect090 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:48:
Vanmiddag finewoven blauw besteld bij amazon. Leverdatum eind okt, vind ik prima want heb m’n iphone 15 pm toch nog niet.
1 ste bestelling via app en dan code: 75OFF
Geldig vanaf €25 tm 8okt. Desnoods even nieuw account aanmaken als je al eerder besteld heb via app
:strip_exif()/f/image/GziWzUVgC6i4wE3gQv49STrX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3XG6iqY3LOPeOAcjDsEi0FAh.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag deze binnen gekregen, Prima case voor de prijs.
https://www.gsmpunt.nl/ho...47-41ce-b382-321a5453208a
Mijn vriendin kijkt naar Burga hoesjes en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met dat merk. Is het een ‘influencer-merk’ of is het werkelijk goede kwaliteit (of beide)?
Is je iPhone niet te klein?frankegiani schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:34:
Bing
Nee, ook gecheckt door Apple en de siliconen case past als een jas. Jongen uit Apple Store testte ook met zijn eigen 15 pm en zelfde probleem bij de FW cases.
Ik ben niet de enige, blijkt uit enkele reviews en bijv https://forums.macrumors....ewoven-loose-fit.2404097/
Echt een FW-loterij
Ik ben niet de enige, blijkt uit enkele reviews en bijv https://forums.macrumors....ewoven-loose-fit.2404097/
Echt een FW-loterij
[ Voor 4% gewijzigd door frankegiani op 07-10-2023 22:30 ]
Ik heb vandaag het Silq hoesje ontvangen. Heel dun hoesje, en biedt waarschijnlijk daarom niet heel veel bescherming bij een val maar het zal wel iets doen.
Ik heb de black frost, die semi-transparant is. Knoppen zijn uitgesneden, net als de poort en speaker gaten, zijn netjes uitgelijnd. Aan de achterzijde is ook het camera eiland bedekt, alleen de camera’s zelf zijn gespaard met een iets verhoogd randje er omheen.
Bevalt me een stuk beter dan de Ultra Hybrid Case die ik hiervoor had, die was me toch echt wat te bulky.
Ik ga de Torras Ultra thin ook nog uitproberen, aangezien de bedekte knoppen me ook wel netjes lijken, al heeft die weer geen gesloten camera eiland.
Ik heb de black frost, die semi-transparant is. Knoppen zijn uitgesneden, net als de poort en speaker gaten, zijn netjes uitgelijnd. Aan de achterzijde is ook het camera eiland bedekt, alleen de camera’s zelf zijn gespaard met een iets verhoogd randje er omheen.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Bevalt me een stuk beter dan de Ultra Hybrid Case die ik hiervoor had, die was me toch echt wat te bulky.
Ik ga de Torras Ultra thin ook nog uitproberen, aangezien de bedekte knoppen me ook wel netjes lijken, al heeft die weer geen gesloten camera eiland.
Vreemd, zie inderdaad iemand anders die ook de Evergreen heeft die ook geen gekraak heeft.. Ik krijg de case ook niet bepaald makkelijk ervan af.frankegiani schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:28:
Nee, ook gecheckt door Apple en de siliconen case past als een jas. Jongen uit Apple Store testte ook met zijn eigen 15 pm en zelfde probleem bij de FW cases.
Echt een FW-loterij
Heb zelf ook de Evergreen, heb je toevallig die kleur ook al geprobeerd?
Nee alleen black en taupe FW cases geprobeerd.
De genoemde ietwat flex start als de iPhone er (idd strak) in is geklikt. Desondanks is de iPhone er lastig uit te krijgen.
Wellicht idd de evergreen nog een kans geven.
Misschien zijn de Pro Max FW cases getroffen door dit euvel en zijn de pro FW cases wel goed?
De genoemde ietwat flex start als de iPhone er (idd strak) in is geklikt. Desondanks is de iPhone er lastig uit te krijgen.
Misschien zijn de Pro Max FW cases getroffen door dit euvel en zijn de pro FW cases wel goed?
[ Voor 50% gewijzigd door frankegiani op 07-10-2023 22:52 ]
Ik vind zelf open cut outs voor de knoppen erg irritant, en een bedekte camera eiland nogal zonde toch? Dat is de enige manier dat je een beetje kan zien welk kleur iPhone je hebt. Vind het juist mooi een bepaalde kleuren te combineren met een case en iPhone.DyStiC schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:42:
Ik heb vandaag het Silq hoesje ontvangen. Heel dun hoesje, en biedt waarschijnlijk daarom niet heel veel bescherming bij een val maar het zal wel iets doen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Heb nu zelf een groene alpine loop met de Apple Watch Ultra en dan de Finewonen in Evergeen kleur met de naturel titanium iPhone om te matchen met de Apple Watch.
Ik heb ook een Pro Max, dus denk niet dat het aan het type model ligt.frankegiani schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:45:
Ik heb ook een FineWoven-hoesje voor de iPhone 15 Pro Max. Zit erg strak, is er niet heel gemakkelijk af te krijgen. Geen gekraak, geen rare dingen. Het is overigens een Oceaanblauw hoesje.frankegiani schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:45:
Hier ook een Finewoven zwart voor een Iphone 15 Pro Max en deze zit erg strak en enorm blij mee. Ik heb deze bij de Mediamarkt gekocht.
Bedankt voor de reacties.
Goed te horen.
Dan lijkt het er echt op dat er slechte batches tussen zitten.
Toch nog eens proberen bij een andere retailer ipv Apple zelf.
Goed te horen.
Dan lijkt het er echt op dat er slechte batches tussen zitten.
Toch nog eens proberen bij een andere retailer ipv Apple zelf.
Als ik die Fine Woven zie dan denk ik: tja. De prijs van Leather aanhouden klopt al niet. Maar goed, als het een fijn hoesje is, maakt de prijs me niet veel uit.
Maar als ik dan op reddit al die berichten zie van hoe die hoes versleten is binnen 2 weken… vinden jullie dat niet zonde dan?
Maar als ik dan op reddit al die berichten zie van hoe die hoes versleten is binnen 2 weken… vinden jullie dat niet zonde dan?
Ik betwijfel heel erg hoe men soms met hun telefoon/hoesje omgaat. Om die reden + de 14dagen bedenktijd heeft mij alsnog doen besluiten om het gewoon te proberen.THE_BASE schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:00:
Als ik die Fine Woven zie dan denk ik: tja. De prijs van Leather aanhouden klopt al niet. Maar goed, als het een fijn hoesje is, maakt de prijs me niet veel uit.
Ervaar ik hetzelfde gaat die gewoon terug, maar lees nu ook veel positieve verhalen erover. Dingen als dat de slijtage wel meevalt, het net als leer gewoon een ander uiterlijk krijgt en eig juist de mensen die hem daadwerkelijk hebben zijn er best tevreden over.
Gisteren mijn 15 Pro binnen gekregen en ik had al twee hoesjes van JETech via Amazon. Een blauwe en een transparante. En ze zijn niet slecht maar alles wordt toch wel wat groter. Moet zeggen had al veel gelezen hier om de 15pro zonder hoesje te gebruiken en ik ik begin het te begrijpen. Zonder hoesje is de grip goed en niet zo glad als mijn 12. Wacht nog ff mijn WIIUKA hoesje af maar begin toch wel te twijfelen.
Bing
Wellicht (maandelijkse) apple care+ helpt je bij de keuze om caseless te gaan.bing69 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:12:
Gisteren mijn 15 Pro binnen gekregen en ik had al twee hoesjes van JETech via Amazon. Een blauwe en een transparante. En ze zijn niet slecht maar alles wordt toch wel wat groter. Moet zeggen had al veel gelezen hier om de 15pro zonder hoesje te gebruiken en ik ik begin het te begrijpen. Zonder hoesje is de grip goed en niet zo glad als mijn 12. Wacht nog ff mijn WIIUKA hoesje af maar begin toch wel te twijfelen.
Van de week de Caudabe sheath binnengekregen en hun screenprotector. Beide weer erg fijn.
Wel kleine kanttekening.
Het hoesje is een stuk dikker, waardoor mijn carmount magneet er niet meer in kan én werkbaar is. Wellicht door de MagSafe dat erbij zit?
Beetje jammer, want ik wilde eigenlijk die magneet niet aan de buitenkant plakken…
Wel kleine kanttekening.
Het hoesje is een stuk dikker, waardoor mijn carmount magneet er niet meer in kan én werkbaar is. Wellicht door de MagSafe dat erbij zit?
Beetje jammer, want ik wilde eigenlijk die magneet niet aan de buitenkant plakken…
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik heb twee weken geleden de Sheath besteld, orderbevestiging binnen gekregen, geld afgeschreven en daarna totale radiostilte. Geen reacties op emails, Twitter/X berichten. Snap dat ze het druk hebben maar dit is echt waardeloze service.Kuhr89 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:25:
Van de week de Caudabe sheath binnengekregen en hun screenprotector. Beide weer erg fijn.
Wel kleine kanttekening.
Ai dat is wel vervelend.
Ik heb ze na de bestelling van de iPhone 15 op die zaterdag de 16e, de hoesjes op de 25e binnengekregen.
Ik heb ze na de bestelling van de iPhone 15 op die zaterdag de 16e, de hoesjes op de 25e binnengekregen.
Hoe is verder jouw indruk van deze case? Qua buttons en algehele afwerking?Huigie schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:45:
[...]
[Afbeelding]
Niet lelijk maar de kleur op de Wiiuka website is wel heel anders. Deze gaat retour of naar een liefhebber. Voor mij is het kleurverschil tussen de zwarte en deze blauwe te klein.
Ik heb vandaag m’n 3e besteld. Het is echt kwaliteit.ZoRr0 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 18:22:
[...]
Hoe is verder jouw indruk van deze case? Qua buttons en algehele afwerking?
Heb je misschien een foto van de iPhone in het hoesje? En dit betreft dan dus nog de versie met de cutout voor de action button, toch?Kuhr89 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:25:
Wel kleine kanttekening.
Hallo, heb getwijfeld of ik dit in deze post mocht zetten omdat dit precies alleen over bescherming van de iPhone gaat, maar in het ervaring topic werd gesuggereerd om het toch hier te doen.
Excuses als dit opnieuw verkeerd is, verwijder dit bericht dan gerust.
Ik ben op zoek naar een bepaald "accessoire", een soort alarmklok speaker voor de iPhone 15.
Ik gebruik al jarenlang dit product (https://www.philips.nl/c-p/DS1400_12/docking-luidspreker) en ben op zoek naar zoiets maar ipv lightning een usb c aansluiting voor de iPhone 15 (PM)
Het goede hiervan is dat deze speaker het wekkeralarm van mijn iPhone afspeelt 's ochtends. Soms slaap ik met oordoppen en dan is het geluid van de iPhone zelf namelijk niet voldoende. Ik heb een paar draadloze gevonden maar die hebben alleen een eigen wekker alarm, en ik weet ook niet of ze geschikt zijn voor draadloos opladen van iPhone (wil zuinig zijn op de batterij)
Als iemand een idee heeft of me op de goede weg kan helpen hoor ik het graag!
Excuses als dit opnieuw verkeerd is, verwijder dit bericht dan gerust.
Ik ben op zoek naar een bepaald "accessoire", een soort alarmklok speaker voor de iPhone 15.
Ik gebruik al jarenlang dit product (https://www.philips.nl/c-p/DS1400_12/docking-luidspreker) en ben op zoek naar zoiets maar ipv lightning een usb c aansluiting voor de iPhone 15 (PM)
Het goede hiervan is dat deze speaker het wekkeralarm van mijn iPhone afspeelt 's ochtends. Soms slaap ik met oordoppen en dan is het geluid van de iPhone zelf namelijk niet voldoende. Ik heb een paar draadloze gevonden maar die hebben alleen een eigen wekker alarm, en ik weet ook niet of ze geschikt zijn voor draadloos opladen van iPhone (wil zuinig zijn op de batterij)
Morgen worden wat hoesjes geleverd via Amazon.de van TORRAS. Ik heb de transparante besteld, de transparante met Magsafe en de Ultra Thin.
Ergens hoop ik dat die transparante erg fijn is, slim fit en dus niet zo bulkt als Spigen. Mij gaat het om bescherming tegen krasjes. Ik zal laten weten wat het is.
Ergens hoop ik dat die transparante erg fijn is, slim fit en dus niet zo bulkt als Spigen. Mij gaat het om bescherming tegen krasjes. Ik zal laten weten wat het is.
Ik heb de TORRAS Diamond Mag besteld. Deze komt morgen binnen. Ondertussen ook maar een Apple Clear Case gekocht. Tientje korting vanwege Tweedekans van Coolblue. Doosje is alleen even open geweest.THE_BASE schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:45:
Morgen worden wat hoesjes geleverd via Amazon.de van TORRAS. Ik heb de transparante besteld, de transparante met Magsafe en de Ultra Thin.
De Roxx is het gewoon niet. Ik heb vaker clear cases gehad, maar de Roxx voelt gewoon heel smoezelig en vettig aan. Het doet denken aan de TPU hoesjes van vroeger. Die flexibele hoesjes. Het zogenaamde ‘telefooncondoom’. Morgen maar eens rustig kijken welke ik houd. De Roxx gaat sowieso in de verkoop.
De FineWoven is overigens een prima hoesje en deze blijft ook gewoon. Maar ik wil graag een doorzichtige hoes als daily driver. Dus we zullen zien welke van beide het wordt. De Apple of de TORRAS. Het was mij ook niet duidelijk of de Diamond Meg van PC is zoals de Apple hoes, of meer van TPU. Ik weet dat de case van Apple wat stijf is, maar hopelijk door de meer afgeronde hoeken beter dan vorige jaren.
vandaag en morgen Prime days bij Amazon. Heel wat hoesjes in de aabiedinghttps://www.amazon.nl/s?k...one+15+hoesje%2Cpbdd%2C42
PSN: TDBtje
Zoek je niet gewoon een (charging) dock met ingebouwde speaker? Zoals dit bijv.https://www.amazon.com/Th...ck&qid=1696919266&sr=8-11glycerine00 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:12:
...
...
Of hergebruik van je huidige Philips dock met een lightnigh to usb-c kabeltje?
https://www.amazon.com/Li...o+usbc%2Caps%2C181&sr=8-5 (en dan eentje die wel charging support, als je dat wil)
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Hoe soepel gaat de FineWoven je broekzak in en uit? Net zo soepel als de vroegere leren hoesjes? Want hij heeft wel een iets stroevere rand, toch?Jaymone schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 05:54:
Ben er uit. Het is de Finewoven Taupe geworden i.c.m. NT Pro Max. Hiervoor Silicone Clay.
- Zowel de Silicone als Finewoven zijn beide fijne cases. Echter vind ik de Silicone op den duur plakkerig aan je handen en bij sommige jeans moeizamer in/uit broekzak. Ook trekt het meer stof aan.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Ah dat wordt even een lastige.SL65 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Heb je misschien een foto van de iPhone in het hoesje? En dit betreft dan dus nog de versie met de cutout voor de action button, toch?
Ik heb de iPhone 15, dus daar zit de gewone mute switch nog op. Verder is hij denk ik nagenoeg hetzelfde als de 14pro variant.
Hij gaat er perfect in en uit.Ulster Seedling schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:06:
[...]
Hoe soepel gaat de FineWoven je broekzak in en uit? Net zo soepel als de vroegere leren hoesjes? Want hij heeft wel een iets stroevere rand, toch?
Ik gebruikte voorheen een originele Apple lederen cover maar ik ben met de FineWoven dik tevreden.
Nog geen krassen e.d. wel een kring van de MagSafe oplader.
Ik heb de transparante Silq binnen en moet zeggen dat ie indd echt thin is. Cut outs voor de knoppen storen mij persoonlijk niet en camera bescherming was niet nodig, maar aangezien het de transparante versie betreft zie je de kleur toch nog.THE_BASE schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:45:
De case trekt geen stof aan en glijd prima de broekzak in. Ik heb hem zonder magsafe ring genomen, maar hij plakt toch gewoon stevig op de carkit.
Ik ga het toestel zoveel mogelijk naked gebruiken, maar deze silq is dan wel prettig indien ik toch wat bescherming wil.
Heb je foto's? welke iPhone heb je, NT?Erik11 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:07:
[...]
Ik heb de transparante Silq binnen en moet zeggen dat ie indd echt thin is. Cut outs voor de knoppen storen mij persoonlijk niet en camera bescherming was niet nodig, maar aangezien het de transparante versie betreft zie je de kleur toch nog.
Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet, ik vond transparant er met de Spiden Ulta Hybrid case namelijk niet uitzien omdat hij er gelijk zo plastic glimmend uit zag. Volgens mij is Silq veel matter.
Glimmend is het ook wel hoor, maar zit een reliëfje in. Voor de luxueuze look en feel koop je dit soort hoesjes dan ook niet vind ik.DyStiC schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:28:
[...]
Heb je foto's? welke iPhone heb je, NT?
Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet, ik vond transparant er met de Spiden Ulta Hybrid case namelijk niet uitzien omdat hij er gelijk zo plastic glimmend uit zag. Volgens mij is Silq veel matter.
Paar snelle (onscherpe) shots met de iPad
:strip_exif()/f/image/fhXgwOFeJJGU9anTLO66tKqO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6aZkp7czbwuhVSnN3Gbze1En.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MSajcV0PdFnn1ZfzA4srkgWW.jpg?f=fotoalbum_large)
Off-Topic, Welke Tudor heb je om? Zie het nieuwe type sluitingErik11 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:53:
[...]
Glimmend is het ook wel hoor, maar zit een reliëfje in. Voor de luxueuze look en feel koop je dit soort hoesjes dan ook niet vind ik.
Paar snelle (onscherpe) shots met de iPad
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Goed gezien:iMode schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:02:
[...]
Off-Topic, Welke Tudor heb je om? Zie het nieuwe type sluiting
:strip_exif()/f/image/bnxKbNQ9Qpd3xImjTgPWvgzQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is de Black Bay 54
Foto gemaakt met iPhone 15 pro dus toch beetje ontopic
Erg mooi!Erik11 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:51:
[...]
Goed gezien:
[Afbeelding]
Het is de Black Bay 54
Foto gemaakt met iPhone 15 pro dus toch beetje ontopic
Die Silq ziet er goed uit zeg.
Geen lens flare met die lensbescherming?
[ Voor 39% gewijzigd door frankegiani op 10-10-2023 16:33 ]
Het is alleen een raised ring. Er zit niks over de lenzen zelf heen.frankegiani schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:26:
Die Silq ziet er goed uit zeg.
Wat was de gemiddelde levertijd? Ik heb bij Wiiuka een iPhone 15 pro case op 1 oktober besteld maar zie nog niets via de DHL track and trace link.Huigie schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:57:
[...]
Ik heb vandaag m’n 3e besteld. Het is echt kwaliteit.
De Apple Clear Case als tweedekansje binnen. Ik snap waarom. Wat heeft Apple ermee uitgespookt? De vorige versies hadden nog een klein beetje knopgevoel, maar dit ding heeft geen knoppen die je fatsoenlijk in kunt drukken. Je moet echt heel hard drukken. Totaal niet fijn. Deze gaat terug.
Dan komt zometeen de Torras nog als hoesje naast mijn FineWoven. Hoewel iedereen het FW-hoesje lijkt te haten, is het toch wel mijn favoriete hoes.
Edit: de TORRAS Diamond Mag is ook binnen. Ik snap waarom dit hoesje zo goed beoordeeld wordt. Wat een fijne hoes! Dit hoesje is alles wat de Apple Clear Case niet is. Een dichte onderkant, een goede grip aan de achterkant, geen smoezelig gevoel en ik heb het hoesje afgemaakt met de oranje Action Button, net als mijn Apple Watch Ultra.
Conclusie: FineWoven en TORRAS Diamond Meg zijn prima. De Apple Clear Case is veel te stug en absoluut zijn geld niet waard.
Dan komt zometeen de Torras nog als hoesje naast mijn FineWoven. Hoewel iedereen het FW-hoesje lijkt te haten, is het toch wel mijn favoriete hoes.
Edit: de TORRAS Diamond Mag is ook binnen. Ik snap waarom dit hoesje zo goed beoordeeld wordt. Wat een fijne hoes! Dit hoesje is alles wat de Apple Clear Case niet is. Een dichte onderkant, een goede grip aan de achterkant, geen smoezelig gevoel en ik heb het hoesje afgemaakt met de oranje Action Button, net als mijn Apple Watch Ultra.
Conclusie: FineWoven en TORRAS Diamond Meg zijn prima. De Apple Clear Case is veel te stug en absoluut zijn geld niet waard.
[ Voor 34% gewijzigd door Dennisweb op 10-10-2023 19:21 ]
Nou ik heb de oplossing gevonden hoor voor de kraak en speling bij de FineWoven cases van de iPhone 15 PM.
Ik heb de opstaande rand van de linkerzijde van het hoesje (bij de volume buttons) voorzichtig wat terug gevouwen, waardoor de case wat strakker zit op dat punt.
Ben benieuwd hoe lang het in vorm blijft maar zit nu perfect zonder kraken of speling.
Ik heb de opstaande rand van de linkerzijde van het hoesje (bij de volume buttons) voorzichtig wat terug gevouwen, waardoor de case wat strakker zit op dat punt.
Ben benieuwd hoe lang het in vorm blijft maar zit nu perfect zonder kraken of speling.
Inmiddels een hele berg TORRAS cases. Mijn bevindingen in het kort:
Clear Case: strak en netjes, helemaal transparant. De knoppen werken goed en het voelt licht aan. Houdt ook goed vast en ligt fijn in de hand.
Magsafe Clear Case: vrijwel hetzelfde als de standaard variant, maar uiteraard net iets dikker. En dat voel je direct. Ook de bezels zijn dikker en aan de onderkant voelt het minder fijn, liggend in de hand. Magneet wel erg sterk.
Ultra Thin: Fijne, dunne case. Voor bescherming is het niets en aan de binnenkant geen zachte stof ter bescherming van de behuizing. Ook wel onwijs glad.
Zijn wel mooie hoesjes, denk dat de standaard Clear Case wel het fijnste van het setje is.
Clear Case: strak en netjes, helemaal transparant. De knoppen werken goed en het voelt licht aan. Houdt ook goed vast en ligt fijn in de hand.
Magsafe Clear Case: vrijwel hetzelfde als de standaard variant, maar uiteraard net iets dikker. En dat voel je direct. Ook de bezels zijn dikker en aan de onderkant voelt het minder fijn, liggend in de hand. Magneet wel erg sterk.
Ultra Thin: Fijne, dunne case. Voor bescherming is het niets en aan de binnenkant geen zachte stof ter bescherming van de behuizing. Ook wel onwijs glad.
Zijn wel mooie hoesjes, denk dat de standaard Clear Case wel het fijnste van het setje is.
Ik lees dat bij sommige mensen de FineWoven case de iPhone regelmatig naar boven de hoes uit drukt. Heb jij dat toevallig ook gehad?frankegiani schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:19:
Nou ik heb de oplossing gevonden hoor voor de kraak en speling bij de FineWoven cases van de iPhone 15 PM.
Hnnn, de Diamond Mag Case niet aangeschaft?THE_BASE schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:23:
Inmiddels een hele berg TORRAS cases. Mijn bevindingen in het kort:
Bij mij heeft de finewoven case de iPhone tot nu toe niet naar boven de case gedrukt.
Ja, misschien zelfs soepeler. Rand kan je enigszins vergelijken met die van de lederen case, glad. Daarnaast vind ik het een super slim case, precies goed genoeg en daar is Apple gewoon goed in. Heb nog geen klachten, ziet er nog steeds netjes uit.Ulster Seedling schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:06:
[...]
Hoe soepel gaat de FineWoven je broekzak in en uit? Net zo soepel als de vroegere leren hoesjes? Want hij heeft wel een iets stroevere rand, toch?
@Dennisweb Is deze TORRAS net zo slim als de Apple Clear Case?Dennisweb schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:59:
De Apple Clear Case als tweedekansje binnen. Ik snap waarom. Wat heeft Apple ermee uitgespookt? De vorige versies hadden nog een klein beetje knopgevoel, maar dit ding heeft geen knoppen die je fatsoenlijk in kunt drukken. Je moet echt heel hard drukken. Totaal niet fijn. Deze gaat terug.
[ Voor 50% gewijzigd door Jaymone op 10-10-2023 20:18 ]
Iemand toevallig al z’n YMW ontvangen? De mijne zou er zo eind vd maand moeten zijn.
Was toch een hele opgave om een leer hoesje te vinden vergelijkbaar qua dikte aan de iPhone leren hoesjes. Houd er persoonlijk ook totaal niet van als er iets van branding op het hoesje staat wat de zoektocht ook niet makkelijker maakt.
Was toch een hele opgave om een leer hoesje te vinden vergelijkbaar qua dikte aan de iPhone leren hoesjes. Houd er persoonlijk ook totaal niet van als er iets van branding op het hoesje staat wat de zoektocht ook niet makkelijker maakt.
:strip_exif()/f/image/XrYhdMJ0B6ohpbvHxhBztuFj.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is nu een goede screenprotector? Had wat van ali besteld, normaal zijn die altijd meer dan prima. Maar deze die ik nu heb, hebben lucht aan de randen (zoals je kan zien op de foto).
Komt misschien door de kromme randen van het scherm.
Las veel goeds over die van spigen, maar ook dat die niet tot de edges liep(?).
Ziet er goed uit, thanks voor het delen! Snap niet dat Apple de buttons van de Clear Case niet clicky maakt, daar knapte ik op af. Hopelijk houden ze hier bij een volgend gen rekening mee want slim is die wel.Dennisweb schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@Jaymone, volgens mij wel. Hij is beduidend minder dik dan de Roxx in ieder geval.
Hier heb ik net de Wiiuka Skiin More uit de brievenbus en de verpakking gehaald.
De eerste indruk? Heel goed. Ik vind de telefoon niet overdreven dik/groot geworden, de pasvorm lijkt heel goed, de knoppen klikken net zo lekker als een originele Apple case, het voelt stroef in de hand, het leer is niet zo open van textuur zoals ik vreesde en het ruikt als leer.
Als ze ‘m nog even dicht zouden maken aan de onderkant en het logo van de achterkant halen vind ik ‘m ongeveer perfect
Voor €44,95 met een coupon in de mail is de eerste indruk prima in orde.
De eerste indruk? Heel goed. Ik vind de telefoon niet overdreven dik/groot geworden, de pasvorm lijkt heel goed, de knoppen klikken net zo lekker als een originele Apple case, het voelt stroef in de hand, het leer is niet zo open van textuur zoals ik vreesde en het ruikt als leer.
Als ze ‘m nog even dicht zouden maken aan de onderkant en het logo van de achterkant halen vind ik ‘m ongeveer perfect
Voor €44,95 met een coupon in de mail is de eerste indruk prima in orde.
Spigen heeft ook zo'n aramid fibre case zie ik vandaag. Ziet er ook wel heel nice uit moet ik zeggen.
Hier nog een nieuwe (sponsored) review van de dbrand Ghost case en nog 10 andere.
De Ghost case lijkt me ook mooi icm de dbrand teardown skin.
Twijfel twijfel, want straks zit ik weer met 5 cases die in de la liggen
Vraag me af of de meesten van jullie vaak switchen van case die je in huis hebt of toch vaak blijft plakken aan je meest favoriete.
Hier nog een nieuwe (sponsored) review van de dbrand Ghost case en nog 10 andere.
Vraag me af of de meesten van jullie vaak switchen van case die je in huis hebt of toch vaak blijft plakken aan je meest favoriete.
[ Voor 53% gewijzigd door Executor16 op 10-10-2023 20:42 ]
Als dat de Clear Case met Magsafe is en die losse gekleurde knopjes dan bedoel ik dat met de tweede. Iets meer bulk. Maar acceptabel.Dennisweb schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:25:
[...]
Hnnn, de Diamond Mag Case niet aangeschaft?
Ah, ja, die bedoel ik. Het is een behoorlijk fijn hoesje. Eindelijk kan mijn zoektocht naar een clear case beëindigd worden.THE_BASE schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:43:
[...]
Als dat de Clear Case met Magsafe is en die losse gekleurde knopjes dan bedoel ik dat met de tweede. Iets meer bulk. Maar acceptabel.
Die Aramid: Kijk eens goed naar de gewichten want bv die van Mous is een echte nepper want net zo zwaar als die zonder mooie dure vezels. Wil je echt wat moois op dat vlak kijk dan naar Pitaka die ook nog eens een hele fijne grip heeft.Executor16 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:37:
Spigen heeft ook zo'n aramid fibre case zie ik vandaag. Ziet er ook wel heel nice uit moet ik zeggen.
[YouTube: This Could Be The NEW ARAMID FIBER KING! Spigen Enzo Aramid!]
[YouTube: 10 Cases to PROTECT Your iPhone 15/15 Pro - 2023]
Vanwege prijs, verkrijgbaarheid en het handige beugeltje als camera protector ben ik overigens eerst voor een ESR gegaan en eigenlijk heel tevreden mee. Klein puntje wat meer hoesjes met camera protector zullen hebben: protector kan in de weg zitten bij te forse MagSafe houders.
https://www.gsmpunt.nl/ho...ro-max-hoesje-clear-zwart
[ Voor 3% gewijzigd door ggiesberts op 10-10-2023 21:23 ]
Ze verzenden zonder track trace, duurt ongeveer 8 a 9 dagen.Necros schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:59:
[...]
Wat was de gemiddelde levertijd? Ik heb bij Wiiuka een iPhone 15 pro case op 1 oktober besteld maar zie nog niets via de DHL track and trace link.
Eens. Maar dan vind ik die zónder Magsafe net wat prettiger: slanker, scheelt weer 9 gram die je echt wel voelt. Even getest en Magsafe Case van Apple kan er nog wel op, zij het niet zo strak.Dennisweb schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:51:
[...]
Ah, ja, die bedoel ik. Het is een behoorlijk fijn hoesje. Eindelijk kan mijn zoektocht naar een clear case beëindigd worden.
Edit: ook de ClearMag Case is erg fijn, iets zwaarder, maar gewoon een fijn hoesje. Ik houd ze gewoon allebei. Eindelijk iets gevonden.
[ Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 11-10-2023 21:03 ]
Ik ben tevreden over mijn Fine Woven Evergreen case, de Mujjo full leather case gaat retour. Ik doe meestal eigelijk zowat altijd een heel jaar met 1 of 2 cases
De mijn via Amazon.de besteld op 5 okt, verwachte levertijd tussen 11 en 17 okt.......Huigie schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:52:
[...]
Ze verzenden zonder track trace, duurt ongeveer 8 a 9 dagen.
Bing
Da's aan de lange kant, als ik mijn bestelling als referentie gebruik. Op 04-10 besteld, op 05-10 verzonden, tracking heeft nooit gewerkt maar gisteren 10-10 in de brievenbus.Necros schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 17:59:
[...]
Wat was de gemiddelde levertijd? Ik heb bij Wiiuka een iPhone 15 pro case op 1 oktober besteld maar zie nog niets via de DHL track and trace link.
https://nl.aliexpress.com...ayAdapt=glo2nld4itemAdapt
Deze is inmiddels ook beschikbaar in aantal kleuren voor 15 P en PM. Heb contact gehad met de verkoper en er zou voor de 15 Pro en Pro Max een button moeten zitten voor de action button ipv een cut-out
Heb er 2 besteld
Deze is inmiddels ook beschikbaar in aantal kleuren voor 15 P en PM. Heb contact gehad met de verkoper en er zou voor de 15 Pro en Pro Max een button moeten zitten voor de action button ipv een cut-out
Heb er 2 besteld
[ Voor 15% gewijzigd door Mrk87 op 11-10-2023 18:43 ]
Ben benieuwd naar de kwaliteit voor deze (Ali)prijs!Mrk87 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:40:
Heb er 2 besteld
@JimmyJoness @Mrk87 Hier zou je geen spijt van moeten krijgen. Ik heb de YMW Crazy Horse vorig jaar voor de iPhone 14 Pro Mac gehad en de buttons zijn geweldig, het leer voelt fijn aan. Enig nadeel is dat het blauwe hoesje wat verf achterlaat op je MagSafe lader. Maar je krijgt er geen spijt van.Mrk87 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:40:
Heb er 2 besteld
De leren Decoded backcase 15 pm is top! Enig minpuntje is de branding achterop en tekst rondom de lens.
Nu nog even checken of de Evergreen Finewoven geen kraak/ speling heeft (itt de zwarte) want voor de rest fijne case die nog fractie slanker en lichter is.
Nu nog even checken of de Evergreen Finewoven geen kraak/ speling heeft (itt de zwarte) want voor de rest fijne case die nog fractie slanker en lichter is.
[ Voor 15% gewijzigd door frankegiani op 11-10-2023 21:45 ]
Ik heb hem ook voor mijn iPhone 12 Pro Max. Na een half jaar ziet het hoesje er nog prima uit (cognac-kleur).Dennisweb schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:34:
[...]
@JimmyJoness @Mrk87 Hier zou je geen spijt van moeten krijgen. Ik heb de YMW Crazy Horse vorig jaar voor de iPhone 14 Pro Mac gehad en de buttons zijn geweldig, het leer voelt fijn aan. Enig nadeel is dat het blauwe hoesje wat verf achterlaat op je MagSafe lader. Maar je krijgt er geen spijt van.
Ook gekocht bij zelfde Ali-verkoper?syltheboy schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 23:17:
[...]
Ik heb hem ook voor mijn iPhone 12 Pro Max. Na een half jaar ziet het hoesje er nog prima uit (cognac-kleur).
Heb zelf deze besteld van die verkoper.Mrk87 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:40:
Heb er 2 besteld
https://a.aliexpress.com/_EGLlkG7
Ben benieuwd. Voorheen de Apple lederen hoesjes gehad en die van decoded.
Die rubberen silicone hoesjes (origineel apple, iPhone 13), voelt aan alsof het rubber 'zweet', beetje plakkerig. Heb al geprobeerd met wat zeep en water schoon te maken, maar het lijkt wat 'in het materiaal' te zitten. Iemand zelfde ervaring? Enkeltje vuilnis?
[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 12-10-2023 11:42 ]
Ik heb de Originele Apple Magsafe Vloeibare Siliconen Magnetische Hoes Voor Iphone 15 Pro MaxAmos_x schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:59:
Die rubberen hoesjes (origineel apple, iPhone 13), voelt aan alsof het rubber 'zweet', beetje plakkerig. Heb al geprobeerd met wat zeep en water schoon te maken, maar het lijkt wat 'in het materiaal' te zitten. Iemand zelfde ervaring? Enkeltje vuilnis?
van Ali.
Ziet er erg mooi uit, zit goed en oogt mooi bij de Naturel titanium.
Echter is dat ding zo glat als zeep. hij glijd gewoon uit m'n handen.
Ik heb hem alverwege de dag er afgehaald omdat het gewoon niet te doen is.
Heb dus een halve dag zonder hoesjes gelopen, gewoon naked. Man wat die telefoon dan goed.
Dit doet me echt twijfelen om misschien toch maar AppleCare+ te nemen en verder geen hoesje meer te gebruiken.
Iemand goede suggesties voor een 360 graden privacy screen protector voor de 15 pm? Het wordt de eerste keer dat ik een privacy screenprotector ga nemen. Ik zat te kijken bij Spigen omdat die over het algemeen goede kwaliteit hebben maar zag bij hun privacy screen protector deze alleen werkt bij links en rechts houden van het toestel. Als je van bovenaf of onderaf kijk wordt het dus niet gedempt.
Die Ali hoesjes hebben een andere finish dan de originele. Veel gladder en gevoeliger voor vuil.jdenijs schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:33:
[...]
Ik heb de Originele Apple Magsafe Vloeibare Siliconen Magnetische Hoes Voor Iphone 15 Pro Max
van Ali.
Ziet er erg mooi uit, zit goed en oogt mooi bij de Naturel titanium.
Echter is dat ding zo glat als zeep. hij glijd gewoon uit m'n handen.
Ik heb hem alverwege de dag er afgehaald omdat het gewoon niet te doen is.
Heb dus een halve dag zonder hoesjes gelopen, gewoon naked. Man wat die telefoon dan goed.
Dit doet me echt twijfelen om misschien toch maar AppleCare+ te nemen en verder geen hoesje meer te gebruiken.
Iemand ervaring met die glaasjes voor je camera's
Ja en ik ben er niet gelukkig mee. Ze lijken te beslaan en er zit een vuiltje achter. Ze plakken zich compleet vast rondom je camera’s en ik mag ze er met een föhn af gaan halen.The_Bald_Diver schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:15:
Iemand ervaring met die glaasjes voor je camera's
Eén keer maar voor mij nooit weer. Maar goed, ook een persoonlijke ervaring natuurlijk.
Have you tried turning it off and on again?
Ik zoek accessoires waarvan ik al uitga dat het niet bestaat maar mss kan iemand mij hier ongelijk geven. 
Ik wil:
- ProRes Log filmen en meteen opslaan naar SD of SSD.
- Een iPad als camera monitor gebruiken voor referentie.
Zijn er al Magsafe SD of SDD's oplossingen?
Wat zijn mijn opties om het tegelijk naar een iPad te sturen voor monitoring?
Ik wil:
- ProRes Log filmen en meteen opslaan naar SD of SSD.
- Een iPad als camera monitor gebruiken voor referentie.
Zijn er al Magsafe SD of SDD's oplossingen?
Wat zijn mijn opties om het tegelijk naar een iPad te sturen voor monitoring?
:strip_exif()/f/image/nMuRHRbVkls1W7TzKoKn3gv0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S6TOe6BQTbfy9YRYdD7SXVi1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/6gJnMNUAplI5lJa77M2YE3gQ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/xh5MSsVT12s6A9S749HY7648.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SfX9zgNzARRWPfdgGJhwduik.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BOyHZDDq0qHhvpmGOMDmdd8j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZF6TND0EqOcHdZkzdsehu6VB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X9rnUsu0Szjt1kFKV0VIQvOb.jpg?f=fotoalbum_large)