@JimmyJoness Ja, die leren hoes van YMW gekocht bij dezelfde verkoper.
[ Voor 41% gewijzigd door syltheboy op 12-10-2023 23:06 ]
[ Voor 41% gewijzigd door syltheboy op 12-10-2023 23:06 ]
Ja, dat het onnodig is. Als je een case gebruikt die een opstaande rand heeft rond het camera-eiland, heb je alleen maar last van zo’n glaasje. Het wordt sneller vuil, het krast sneller, je hebt een groter risico op reflecties, het zit muurvast als je pech hebt en het lijkt ook minder mooi. Ik heb wel eens zo’n ding gehad, maar ga het nooit meer doen.The_Bald_Diver schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:15:
Iemand ervaring met die glaasjes voor je camera's
Welk kleur iPhone?frankegiani schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 07:29:
Bij Mediamarkt een (zwarte) FineWoven-case gevonden die niet kraakt en geen speling heeft.
Heel fijne case zo, top.
Blijft wel vreemd dat ik daar eerst 10+ FW-hoesjes voor moet uitproberen.
Wat is er aan de hand met de QC bij Apple bij deze hoesjes?
Het is weer bijna September 2026 :)
Zit te dubben hoe het zou staan met Natural Titanium t.o.v. de Taupe die ik nu heb, vandaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 13-10-2023 07:33 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
https://cliffandkajun.com...rip-for-the-iphone-15-pro. wil proberen tzt zoiets zelf te maken....SynthCat schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:47:
Ik zoek accessoires waarvan ik al uitga dat het niet bestaat maar mss kan iemand mij hier ongelijk geven.
Ik wil:
- ProRes Log filmen en meteen opslaan naar SD of SSD.
- Een iPad als camera monitor gebruiken voor referentie.
Zijn er al Magsafe SD of SDD's oplossingen?
Wat zijn mijn opties om het tegelijk naar een iPad te sturen voor monitoring?
[ Voor 3% gewijzigd door bing69 op 13-10-2023 08:00 ]
Bing
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
ik kom van een 11P , die lenzen staken nog niet zo ver uit als nu...BobB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 02:19:
[...]
Ja, dat het onnodig is. Als je een case gebruikt die een opstaande rand heeft rond het camera-eiland, heb je alleen maar last van zo’n glaasje. Het wordt sneller vuil, het krast sneller, je hebt een groter risico op reflecties, het zit muurvast als je pech hebt en het lijkt ook minder mooi. Ik heb wel eens zo’n ding gehad, maar ga het nooit meer doen.
Zonder case? Dan zou ik het eventueel snappen, al lijkt het me sterk. Heb zelf een 13PM en 14PM in de afgelopen jaren gehad, nooit de behoefte gehad.The_Bald_Diver schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:34:
[...]
ik kom van een 11P , die lenzen staken nog niet zo ver uit als nu...
Mijn vrouw heeft een 13PM en blijft maar zeuren dat het nodig is. denk dat ze bang is want die dingen bij haar breken ook elke maand wel, dus zij is panisch dat haar lezen zonder beschadigd gaan geraken
Dat klopt. Het is maar een klein randje maar ze zijn niet echt het koopje van de week dus voor dat geld moet het wel kloppen. Ik heb bij Torras een refund aangevraagd en ze gaan iets regelen.nDirect090 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:18:
Ik begreep dat de torras screen protector iets teveel over het scherm zat. Maar dat die van spigen weer niet tot edges komt.
Die Torras heb ik erop zitten en ik heb deze afbeelding: https://preview.redd.it/p...1229e26c0375a17b0ccf8b88e even geprobeerd.nDirect090 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:18:
Ik kwam net deze comment tegen met een wallpaper waarin je makkelijk kan testen of je screen protector iets van je scherm blokkeert:
https://reddit.com/r/iphone/s/WRKlKflKcc
Ik begreep dat de torras screen protector iets teveel over het scherm zat. Maar dat die van spigen weer niet tot edges komt.
Crucial 10X Pro (1 TB of 4 TB). Wel magneetschijfje(s) erop plakken.SynthCat schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:47:
Ik zoek accessoires waarvan ik al uitga dat het niet bestaat maar mss kan iemand mij hier ongelijk geven.
Ik wil:
- ProRes Log filmen en meteen opslaan naar SD of SSD.
- Een iPad als camera monitor gebruiken voor referentie.
Zijn er al Magsafe SD of SDD's oplossingen?
Wat zijn mijn opties om het tegelijk naar een iPad te sturen voor monitoring?
XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel
Zoals eerder gezegd 5 okt. via amazon besteld en zou gisteren geleverd zijn, niet dus. Maar vandaag toch binnen en tot nu toe de fijnste !!!!Huigie schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:52:
[...]
Ze verzenden zonder track trace, duurt ongeveer 8 a 9 dagen.
Bing
Hmm hier zou ik me toch wel aan kunnen ergeren moet ik eerlijk zeggen, weten dat er toch iets geblokkeerd wordt. Ook al is het minimaalrvrbtcpt schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:25:
[...]
Die Torras heb ik erop zitten en ik heb deze afbeelding: https://preview.redd.it/p...1229e26c0375a17b0ccf8b88e even geprobeerd.
Aan de rechterkant, afhankelijk van of ik recht op het scherm kijk of iets naar links of rechts leun, zie ik de lijn iets minder maar de andere 3 lijnen zijn gewoon zichtbaar. Het lijkt dus wel mee te vallen. Deze protector komt wel mooi tot aan de rand.
Precies het is een best prijzige screen protector. Wel netjes dat ze iets willen regelen. Alleen ben ik nog altijd niet de perfecte screenprotector tegen gekomen. Jammer dan die van spigen niet tot de rand doorlooptbiobak schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:25:
[...]
Dat klopt. Het is maar een klein randje maar ze zijn niet echt het koopje van de week dus voor dat geld moet het wel kloppen. Ik heb bij Torras een refund aangevraagd en ze gaan iets regelen.
De spigen zoals in deze?”edge tot edge screen protection”nDirect090 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 19:14:
[...]
Precies het is een best prijzige screen protector. Wel netjes dat ze iets willen regelen. Alleen ben ik nog altijd niet de perfecte screenprotector tegen gekomen. Jammer dan die van spigen niet tot de rand doorloopt
[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 14-10-2023 19:34 ]
Die spigen is niet edge-to-edge, ondanks ze daar wel mee promoten. Zie de reacties op amazon maar eens, staan ook fotos bij.stormfly schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 19:32:
[...]
De spigen zoals in deze?”edge tot edge screen protection”
Die heb ik juist besteld zodat ik direct mijn nieuwe 15 pro kan voorzien van een screenprotector.
En de belkin screenprotector, loopt die wel door tot de randen?
Die had ik gezien. Nadeel is dat deze enkel zonder hoesje gebruikt kan worden wat absoluut een no go is voor mij.bing69 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 07:56:
[...]
https://cliffandkajun.com...rip-for-the-iphone-15-pro. wil proberen tzt zoiets zelf te maken....
[ Voor 26% gewijzigd door SynthCat op 16-10-2023 12:34 ]
Nee helaas niet. De ideale screenprotector lijkt (nog) niet te bestaan.stormfly schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 19:32:
[...]
En de belkin screenprotector, loopt die wel door tot de randen?
Teken eens uit hoe ver een screen protector volgens jou tot de rand moet komen? Het is natuurlijk voor de meeste screen protector merken niet te doen om deze tot de rand te laten lopen aangezien 90% van de mensen een hoesje gebruikt. Als de screen protector teveel tot de rand komt zal ieder hoesje deze er weer vanaf drukken.biobak schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:14:
[...]
Nee helaas niet. De ideale screenprotector lijkt (nog) niet te bestaan.
Ik vraag mij ook af of het glas wel “plat” is tot de hoeken. Kan mij voorstellen dat er een afronding in zit net als in het titanium aan de achterzijde. Kan dat zelf pas eind oktober beoordelen 15 Pro.rschutte schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:35:
[...]
Teken eens uit hoe ver een screen protector volgens jou tot de rand moet komen? Het is natuurlijk voor de meeste screen protector merken niet te doen om deze tot de rand te laten lopen aangezien 90% van de mensen een hoesje gebruikt. Als de screen protector teveel tot de rand komt zal ieder hoesje deze er weer vanaf drukken.
Er zit inderdaad aan de rand van het toestel een hele kleine bolling in het scherm. Hierdoor zie je zoveel screen protectors met een gekleurde rand. Deze screen protectors lopen vaak iets verder door tot de rand dan de volledig transparante screen protectors.stormfly schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Ik vraag mij ook af of het glas wel “plat” is tot de hoeken. Kan mij voorstellen dat er een afronding in zit net als in het titanium aan de achterzijde. Kan dat zelf pas eind oktober beoordelen 15 Pro.
En voldoet deze hoes aan je verwachting met zand en blubberproof?justifire schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:13:
[...]
Deze zelf toch ook maar gekocht, zwarte variant gaat retour.
Icm Spigen GlastR erg tevreden mee!
Benieuwd of het spul een beetje zand- en blubberproof is.
Vooralsnog perfect!mtv1 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:50:
[...]
En voldoet deze hoes aan je verwachting met zand en blubberproof?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Als je goed naar de iPhone 15/pro/pro max kijkt dan zie je dat er een zwarte rand zit. Er zijn best wel screen protectors te vinden waarbij het transparante gedeelte precies tot de zwarte rand loopt waarna je een kleine zwarte rand van de screen protector krijgt. Daarna wordt het lastig, Hoeveel van de zwarte rand wil je vervolgens bedekken met de screen protector? Als je de iPhone zonder hoesje gebruikt is deze wens soms anders dan wanneer er een hoesje omheen moet. De meeste screen protector merken kiezen voor een oplossing die wel past in combinatie met een hoesje. Hopelijk is deze uitleg een beetje duidelijk.lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:25:
Er is dus nog geen enkele screenprotector die tot de randen gaat en niks van het scherm afsnijdt/blokkeert?
De WSKEN gaat net niet helemaal tot de rand, maar snijdt niets van het scherm af. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Torras.lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:25:
Er is dus nog geen enkele screenprotector die tot de randen gaat en niks van het scherm afsnijdt/blokkeert?
Mmmh gek, ik zag juist net een Reddit vergelijking waaruit blijkt dat alleen de Torras niet afsnijdt of bedekt..Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:36:
[...]
De WSKEN gaat net niet helemaal tot de rand, maar snijdt niets van het scherm af. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Torras.
inderdaad dat, heb daarom deze besteld. Benieuwd of die belofte klopt.lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:55:
[...]
Mmmh gek, ik zag juist net een Reddit vergelijking waaruit blijkt dat alleen de Torras niet afsnijdt of bedekt..
Ik heb zelf de Torras gehad en mijn geld teruggekregen omdat de screen protector wel een klein deel van het scherm afsnijdt. Zie links bij 'Next Event'.lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:55:
[...]
Mmmh gek, ik zag juist net een Reddit vergelijking waaruit blijkt dat alleen de Torras niet afsnijdt of bedekt..
Oh shit…Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:20:
[...]
Ik heb zelf de Torras gehad en mijn geld teruggekregen omdat de screen protector wel een klein deel van het scherm afsnijdt. Zie links bij 'Next Event'.
[Afbeelding]
Ik heb geen 15, maar ik zweer al jaren bij het merk JETech, ook nu op mijn 13 Pro Max weer zo goed als edge to edge, wellicht een poging waard: https://www.amazon.nl/JET...oorzichtig/dp/B0CCJPT87W/lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:25:
[ Voor 13% gewijzigd door Aiii op 17-10-2023 19:02 ]
Ik meestal ook! Maar zie de horror comments al staan over dat het niet edge to edge is en niet de curve van de 15 volgt, dus helaas..Aiii schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:01:
[...]
Ik heb geen 15, maar ik zweer al jaren bij het merk JETech, ook nu op mijn 13 Pro Max weer zo goed als edge to edge, wellicht een poging waard: https://www.amazon.nl/JET...oorzichtig/dp/B0CCJPT87W/
Heb jij die? En waar evt te koop? Ik zie alleen die privacy en matte protectors.Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:36:
[...]
De WSKEN gaat net niet helemaal tot de rand, maar snijdt niets van het scherm af. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Torras.
Yep. Ik heb er zelfs nu één in gebruik. Je vindt ze op Amazon.nDirect090 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:50:
[...]
Heb jij die? En waar evt te koop? Ik zie alleen die privacy en matte protectors.
Na 2 kapotte spigen's (1 exemplaar beschadigd na val en 2e verkeerd geplakt) ook weer pack JETtech besteld.Aiii schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:01:
[...]
Ik heb geen 15, maar ik zweer al jaren bij het merk JETech, ook nu op mijn 13 Pro Max weer zo goed als edge to edge, wellicht een poging waard: https://www.amazon.nl/JET...oorzichtig/dp/B0CCJPT87W/
maakt ook enkel wat uit als je'm caseless gebruikt, ik heb 'm in combinatie met de spigen Ultra Hybrid magsafe. dan past het allemaal prima bij elkaarnDirect090 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:04:
[...]
Die spigen is niet edge-to-edge, ondanks ze daar wel mee promoten.
Voordat je die heel dure kabels gaat kopen. Waarom wil je voor je iPhone overstappen op Thunderbolt 4, welke use case heb je waarvoor die kabels nodig zijn. Kan je niet gewoon uit met een USB3 kabeltje voor minder dan een tientje?SynthCat schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:18:
TB4 is backwards compatible en zou ook optimaal op de iPhone 15 Pro Max moeten werken. Ik wil misschien een paar Apple Thunderbolt 4 kabels kopen (en daarmee grotendeels al mijn USB-C kabels vervangen). Ze zijn wel aan de prijzige kant, maar als ze goed zijn en lang mee gaan zijn ze het overwegen misschien waard.
Wie hebben er ervaring met Thunderbolt 4 kabels van Apple?
Zijn ze echt van top kwaliteit?
Hoe zit het met garantie van hun kabels?
Is er een alternatief dat beter en goedkoper is? (voor m'n iPhone rig zou kortere kabels fijner zijn)
Bestaan er haakse adapters die geen data verlies opleveren en echt TB4 geschikt zijn?
Thanks ik sta op het punt om ze ook te bestellen. Ik twijfelde tussen Torras (en accepteren dat die wat pixels blocked) en de Spigen (en accepteren dat die niet edge-to-edge is). Maar de WSKEN lijkt dan beiden te hebben zonder de cons.Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:55:
[...]
Yep. Ik heb er zelfs nu één in gebruik. Je vindt ze op Amazon.
WSKEN Beschermfolie voor iPhone 15 Pro Max, pantserfolie 2,5D Edge 24 graden 10s HD-helder displaybescherming, folie, accessoires, zonder luchtbellen, krasbestendig, 2 stuks https://amzn.eu/d/cpLOMlC
True, maar ik gebruik hem naked idd #teamcaselessThe_Bald_Diver schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:10:
[...]
maakt ook enkel wat uit als je'm caseless gebruikt, ik heb 'm in combinatie met de spigen Ultra Hybrid magsafe. dan past het allemaal prima bij elkaar
Ik ga geen TB4 kopen speciaal voor iPhone alleen natuurlijk. Maar dat al mijn kabels dezelfde zijn lijkt mij een prettig idee.Aiii schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:00:
[...]
Voordat je die heel dure kabels gaat kopen. Waarom wil je voor je iPhone overstappen op Thunderbolt 4, welke use case heb je waarvoor die kabels nodig zijn. Kan je niet gewoon uit met een USB3 kabeltje voor minder dan een tientje?
Heb je ze al binnen? Van mij ligt bij de douane sinds vannacht.Mrk87 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:40:
https://nl.aliexpress.com...ayAdapt=glo2nld4itemAdapt
Deze is inmiddels ook beschikbaar in aantal kleuren voor 15 P en PM. Heb contact gehad met de verkoper en er zou voor de 15 Pro en Pro Max een button moeten zitten voor de action button ipv een cut-out
Heb er 2 besteld
[ Voor 16% gewijzigd door frankegiani op 19-10-2023 08:04 ]
Na twee JETech hoesjes deze van WIIUKA, zeer tevreden mee. Voelt zeer goed aan!Dennisweb schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:50:
Ik heb wel genoeg hoesjes (zwarte en blauwe FineWoven en een Torras Diamond Mag), maar oei, wat is dit een machtig mooi ding.
https://aulumu.com/produc...8828829730&pr_seq=uniform
Komt wel uit China, dus met importkosten erbij wordt het een kostbare hoes.
Betreft de Torras hoes: die krast als een gek binnen een paar dagen gebruik. Ik heb mijn ervaring met Torras gedeeld. Ze gaven aan dat ze ervan op de hoogte waren dat dit bij een deel van hun uitgeleverde doorzichtige hoesjes het geval kan zijn. Ik krijg een ‘new and improved’ kosteloze vervanging toegestuurd. Ik ben benieuwd.
Bing
Nope. Gisteren vertrokken uit China. Zal wel een vliegtuig later hebbenStatz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 01:03:
[...]
Heb je ze al binnen? Van mij ligt bij de douane sinds vannacht.
[ Voor 6% gewijzigd door Mrk87 op 19-10-2023 08:52 ]
Die van mij was zelfs 37 euro 😬frankegiani schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 07:45:
Ben ook benieuwd naar dat YMV-hoesje en of de action button inderdaad een button heeft gekregen.
Gevoelsmatig nog best aan de prijs voor een ali-hoesje 27,-
De Decoded heb je voor 45,- via de eigen website (en een merkstift doet wonderen bij de cameralens tekst:-)).
[ Voor 19% gewijzigd door SynthCat op 19-10-2023 09:52 ]
Want op Ali word alleen troep verkocht? 😂SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:50:
Een verbod op Ali Express zou niet verkeerd zijn denk ik. De hoeveelheid onbetrouwbare troep die ons land binnenkomt en de vervuiling die het oplevert maakt voor mij Ali een allerlaatste keus als het nergens anders te bestellen is maar het voelt nooit goed.
Moeilijk doen over een paar tientjes terwijl je net een telefoon van over 1000,- heb gekocht.. dan klopt er iets niet.
Voor het overgrote deel is dat overduidelijk zo ja. Of schiet je daarbij volledig in de ontkenning om maar te zorgen dat je knock off product ontvangt? En dat was niet het enige wat ik aanhaalde. Ook al die troep hierheen verschepen (terwijl er al veel te veel deze kant opkomt) is ook een groot probleem.Statz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:05:
[...]
Want op Ali word alleen troep verkocht? 😂
Schiet ik volledig in de ontkenning om te zorgen dat ik mijn knock off product ontvangt? Apart dat je dat uit mijn zin kan halen. Die vliegtuigen en schepen komen toch wel. Met of zonder Ali. Ga ik me niet druk om maken. Jij ook niet aangezien je telefoon uit dezelfde regionen komt. 💋SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:12:
[...]
Voor het overgrote deel is dat overduidelijk zo ja. Of schiet je daarbij volledig in de ontkenning om maar te zorgen dat je knock off product ontvangt? En dat was niet het enige wat ik aanhaalde. Ook al die troep hierheen verschepen (terwijl er al veel te veel deze kant opkomt) is ook een groot probleem.
Volledig in de ontkenning dus.Statz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:20:
[...]
Schiet ik volledig in de ontkenning om te zorgen dat ik mijn knock off product ontvangt? Apart dat je dat uit mijn zin kan halen. Die vliegtuigen en schepen komen toch wel. Met of zonder Ali. Ga ik me niet druk om maken. Jij ook niet aangezien je telefoon uit dezelfde regionen komt. 💋
Er zitten ook gewoon normale bedrijven op Ali. Ik vergelijk Apple niet met Ali. Zeg alleen dat ze ook van die kant moeten komen. Moeilijk hè lezen. En dat mensen worden opgelicht is omdat ze ook een paar euro willen besparen 😂 Maar laten we lekker on topic blijven. Fijne dag nog.SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:39:
[...]
Volledig in de ontkenning dus.![]()
"Die vliegtuigen en schepen komen toch wel"
Je snapt niet dat het enkel meer wordt ipv minder en dus voor onnodige vervuiling zorgt omdat jij een paar euro wil besparen?
Enig besef hoeveel we weggooien? Enig idee hoeveel ongelukken er gebeuren met al die namaak troep en hoeveel mensen er worden opgelicht?
"Komt uit dezelfde regio." Ja en? Wou je nu beweren dat Apple voor dezelfde kwaliteit staat als Ali Express? Apple heeft zijn distributie prima op orde zodat je dat allemaal lokaal kan kopen waar je ook woont. Doet Apple alles goed? Natuurlijk niet maar om Ali gelijk te trekken met Apple is ook een beetje dom. Waarbij Apple nog een beetje aan het milieu denkt (vooral vanwege wetgeving) hebben de scam stores in China zoals Ali er compleet lak aan.
Een verbod op Ali? Wat een onzin. Er zit gewoon prima spul tussen hoor, Baseus, Ugreen etc, prima kwaliteit, top spul!SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:50:
Een verbod op Ali Express zou niet verkeerd zijn denk ik. De hoeveelheid onbetrouwbare troep die ons land binnenkomt en de vervuiling die het oplevert maakt voor mij Ali een allerlaatste keus als het nergens anders te bestellen is maar het voelt nooit goed.
Moeilijk doen over een paar tientjes terwijl je net een telefoon van over 1000,- heb gekocht.. dan klopt er iets niet.
En in Nederland hebben we ook prima spul te koop. En dan support je ook nog eens je eigen economie ipv alleen China.iMode schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:16:
[...]
Een verbod op Ali? Wat een onzin. Er zit gewoon prima spul tussen hoor, Baseus, Ugreen etc, prima kwaliteit, top spul!
[ Voor 31% gewijzigd door ZoRr0 op 19-10-2023 19:06 ]
Waar denk je dat die spullen vandaan komen?SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 18:56:
[...]
En in Nederland hebben we ook prima spul te koop. En dan support je ook nog eens je eigen economie ipv alleen China.
Zeker! YMW maakt erg mooie, goede spulletjes. Ik heb er zelf ook een hoesje van gehad. Absoluut een aanrader! Dit jaar maar bij FineWoven blijven, al kan het zijn dat ik toch nog een Aulumu bestel. We zien wel.ZoRr0 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:00:
Op het forum van MacRumors is iemand die een grijze nappa leren YMW binnen heeft en die ziet er echt super strak uit. Niet allemaal troep dus bij Ali.
https://forums.macrumors....max.2400406/post-32645453
EDIT: Gevonden op amazon.Dennisweb schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@Jaymone, volgens mij wel. Hij is beduidend minder dik dan de Roxx in ieder geval.
Voor de zekerheid: https://amzn.eu/d/eB2TjQzJorussio schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 22:41:
[...]
EDIT: Gevonden op amazon.
Waar heb je deze besteld?
Heb je een link? Want ik zie nergens een advertentie met die oranje knop.
ik heb dezelfde van Spiegen, maar die heeft wel een ziveren/gouden magsafe, toont wat chiquerDennisweb schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:38:
[...]
Voor de zekerheid: https://amzn.eu/d/eB2TjQz
Komt niet standaard met de oranje knop. Je kunt de knop die erop ziet uitdrukken en dan kun je zo de meegeleverde knoppen weer installeren. In het doorzichtig, oranje en zwart.
Volgens mij heeft de Spigen randjes op de achterkant van de hoes. Deze van Torras heeft dat niet. Ik heb hem vorig jaar ook van Spigen gehad, maar teruggestuurd. Hield totaal niet lekker vast.The_Bald_Diver schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:57:
[...]
ik heb dezelfde van Spiegen, maar die heeft wel een ziveren/gouden magsafe, toont wat chiquer
klopt, op de achterkant van de Spigen zit een randje in de hoeken, geen idee waarvoor dit dient maar het stoort me niet.Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:30:
[...]
Volgens mij heeft de Spigen randjes op de achterkant van de hoes. Deze van Torras heeft dat niet. Ik heb hem vorig jaar ook van Spigen gehad, maar teruggestuurd. Hield totaal niet lekker vast.
Wanneer je telefoon plat op tafel ligt wiebelt die niet zo erg door die randjes. Zelfde hoogte als je camera heuvel.The_Bald_Diver schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:46:
[...]
klopt, op de achterkant van de Spigen zit een randje in de hoeken, geen idee waarvoor dit dient maar het stoort me niet.
rand rond het camera-eiland is toch nog een stukje hoger.Statz87 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:50:
[...]
Wanneer je telefoon plat op tafel ligt wiebelt die niet zo erg door die randjes. Zelfde hoogte als je camera heuvel.
[ Voor 98% gewijzigd door Locolau op 20-10-2023 12:30 ]
True iets hoger indd. Maar hij wiebelt in ieder geval een stuk minder dan zonder randjes. 😂The_Bald_Diver schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:21:
[...]
rand rond het camera-eiland is toch nog een stukje hoger.
Plat op tafel komt de hoek (korte kant naast de camera) niet op de tafel
@Dennisweb Ben nu een beetje lost....Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:22:
Toch maar de witte Aulumu besteld. Wel erg mooi, heb ook een witte iPhone 15 Pro Max en ik vind de design language echt gaaf.
De Torras is trouwens niet echt iets voor mij. Ik vind de feel van het doorzichtige hoesje niet zo prettig. Ik heb vaak zweethanden (door ziekte) en het plakt enorm.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Mooi spul dat aulumuDennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:22:
Toch maar de witte Aulumu besteld. Wel erg mooi, heb ook een witte iPhone 15 Pro Max en ik vind de design language echt gaaf.
Oh, ik zal je even helpen. Dat de Torras niet zo prettig is, ligt aan mij. Ik kan geen enkele Clear Case hebben. Die van Apple niet, die van Torras niet en die van Roxx niet. Dat ligt niet aan de merken, maar echt aan mij. Ik heb last van zweethandjes en dan plakken mijn handen gewoon aan die cases. Als jij dat probleem niet hebt, bestel dan gerust een Torras Diamond Mag. Je krijgt er geen spijt van. Dat het voor mij niet werkt, ligt echt aan mezelf.Help!!!! schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:31:
[...]
@Dennisweb Ben nu een beetje lost....Ik dacht juist dat je erg tevreden was over die Torras clear case
Ben zelf op zoek naar een goede simpele en liefste betaalbare clear case voor de 15 pro max dus dacht bestel deze twee van Torras:
https://www.amazon.de/-/n...?smid=ANPMVOZDRIH7A&psc=1
en
https://www.amazon.de/-/n...?smid=ANPMVOZDRIH7A&psc=1
Daarnaast wilde ik deze folie bestellen. Hopelijk is die simpel aan te brengen
https://www.amazon.de/-/n...?smid=A2FO8UVHYRLTJ9&th=1
Eigenlijk wilde ik dus al je aanbevelingen opvolgen maar ben nu in verwarring
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Hij is binnen!Mrk87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:51:
[...]
Nope. Gisteren vertrokken uit China. Zal wel een vliegtuig later hebben
[ Voor 24% gewijzigd door frankegiani op 20-10-2023 18:04 ]
Nog niet nee…Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:49:
@pdavie2311 Is het goed gekomen met het onderste laagje op je screen protector?
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik haal mijn leren hoesjes al jaren bij Alie. Nooit heb ik klachten gehad over de kwaliteit.ZoRr0 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:00:
Op het forum van MacRumors is iemand die een grijze nappa leren YMW binnen heeft en die ziet er echt super strak uit. Niet allemaal troep dus bij Ali.
https://forums.macrumors....max.2400406/post-32645453
Kun je mij even per DM een foto sturen? Misschien dat ik nog een oplossing heb. Anders even contact opnemen met WSKEN.
Dat lukt niet. Heb geen andere tel. Kan masseren wat ik wil maar het randje blijft of komt terug. Ik mail ze wel. Voor dit geld moet het 100% zijn. Jammer.Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:13:
[...]
Kun je mij even per DM een foto sturen? Misschien dat ik nog een oplossing heb. Anders even contact opnemen met WSKEN.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Zeker! Ik denk dat ze je gewoon een nieuw setje opsturen. Misschien dat je net een maandagmorgenproduct hebt. Zeker omdat de mal ook niet goed past. Bij mij zat het er met de mal wel recht op. Wel balen, maar ik denk dat ze het wel op kunnen lossen.pdavie2311 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:33:
[...]
Dat lukt niet. Heb geen andere tel. Kan masseren wat ik wil maar het randje blijft of komt terug. Ik mail ze wel. Voor dit geld moet het 100% zijn. Jammer.
Wat is het verschil tussen “transparant” en “zwart” screen protector van WSKN? Zijn nu in de sale ookDennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
Zeker! Ik denk dat ze je gewoon een nieuw setje opsturen. Misschien dat je net een maandagmorgenproduct hebt. Zeker omdat de mal ook niet goed past. Bij mij zat het er met de mal wel recht op. Wel balen, maar ik denk dat ze het wel op kunnen lossen.
Ik denk dat de zwarte screen protectors een privacyfunctie hebben, zodat je geen meekijkers hebt.nDirect090 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:30:
[...]
Wat is het verschil tussen “transparant” en “zwart” screen protector van WSKN? Zijn nu in de sale ook
Is dat een ymw? Kun je een foto van de voorkant maken?Statz87 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Hij is binnen!
Zeer tevreden over de kwaliteit en de pasvorm.
[Afbeelding]
Ja is een YMW. De nappa.roT- schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:09:
[...]
Is dat een ymw? Kun je een foto van de voorkant maken?
Prijzen zijn wel 5 euro duurder dan vorig jaar met de ip14
Klopt het dat deze er alleen voor de 15 Pro zijn en niet de reguliere iPhone 15?Statz87 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:29:
[...]
Ja is een YMW. De nappa.
Foto gemaakt met de iPad is niet de beste kwaliteit.
[Afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq