[iPhone 15 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@JimmyJoness Ja, die leren hoes van YMW gekocht bij dezelfde verkoper.

[ Voor 41% gewijzigd door syltheboy op 12-10-2023 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
The_Bald_Diver schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:15:
Iemand ervaring met die glaasjes voor je camera's
Ja, dat het onnodig is. Als je een case gebruikt die een opstaande rand heeft rond het camera-eiland, heb je alleen maar last van zo’n glaasje. Het wordt sneller vuil, het krast sneller, je hebt een groter risico op reflecties, het zit muurvast als je pech hebt en het lijkt ook minder mooi. Ik heb wel eens zo’n ding gehad, maar ga het nooit meer doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankegiani
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:13
Bij Mediamarkt een (zwarte) FineWoven-case gevonden die niet kraakt en geen speling heeft.
Heel fijne case zo, top.
Blijft wel vreemd dat ik daar eerst 10+ FW-hoesjes voor moet uitproberen.
Wat is er aan de hand met de QC bij Apple bij deze hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 17:39
frankegiani schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 07:29:
Bij Mediamarkt een (zwarte) FineWoven-case gevonden die niet kraakt en geen speling heeft.
Heel fijne case zo, top.
Blijft wel vreemd dat ik daar eerst 10+ FW-hoesjes voor moet uitproberen.
Wat is er aan de hand met de QC bij Apple bij deze hoesjes?
Welk kleur iPhone?

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankegiani
Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 17:39
Zit te dubben hoe het zou staan met Natural Titanium t.o.v. de Taupe die ik nu heb, vandaar.
Kwestie van proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaymone op 13-10-2023 07:33 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:32
SynthCat schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:47:
Ik zoek accessoires waarvan ik al uitga dat het niet bestaat maar mss kan iemand mij hier ongelijk geven. :)

Ik wil:
- ProRes Log filmen en meteen opslaan naar SD of SSD.
- Een iPad als camera monitor gebruiken voor referentie.

Zijn er al Magsafe SD of SDD's oplossingen?
Wat zijn mijn opties om het tegelijk naar een iPad te sturen voor monitoring?
https://cliffandkajun.com...rip-for-the-iphone-15-pro. wil proberen tzt zoiets zelf te maken....

[ Voor 3% gewijzigd door bing69 op 13-10-2023 08:00 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die TORRAS ClearMag cases, vergelen die dat iemand weet? Had er twee besteld en hou er sowieso een. Maar wellicht een als reserve, gezien de hoge verzendkosten bij Amazon.de. Maar als ik er gewoon een jaartje mee kan doen is dat niet nodig. :)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 02-04 13:35
BobB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 02:19:
[...]

Ja, dat het onnodig is. Als je een case gebruikt die een opstaande rand heeft rond het camera-eiland, heb je alleen maar last van zo’n glaasje. Het wordt sneller vuil, het krast sneller, je hebt een groter risico op reflecties, het zit muurvast als je pech hebt en het lijkt ook minder mooi. Ik heb wel eens zo’n ding gehad, maar ga het nooit meer doen.
ik kom van een 11P , die lenzen staken nog niet zo ver uit als nu...
Mijn vrouw heeft een 13PM en blijft maar zeuren dat het nodig is. denk dat ze bang is want die dingen bij haar breken ook elke maand wel, dus zij is panisch dat haar lezen zonder beschadigd gaan geraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Nu online
The_Bald_Diver schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:34:
[...]

ik kom van een 11P , die lenzen staken nog niet zo ver uit als nu...
Mijn vrouw heeft een 13PM en blijft maar zeuren dat het nodig is. denk dat ze bang is want die dingen bij haar breken ook elke maand wel, dus zij is panisch dat haar lezen zonder beschadigd gaan geraken
Zonder case? Dan zou ik het eventueel snappen, al lijkt het me sterk. Heb zelf een 13PM en 14PM in de afgelopen jaren gehad, nooit de behoefte gehad.

Maar als ze haar telefoon in een tas gooit met allerlei (scherpe) spullen erin, dan zou ik het kunnen begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:21
Ik kwam net deze comment tegen met een wallpaper waarin je makkelijk kan testen of je screen protector iets van je scherm blokkeert:

https://reddit.com/r/iphone/s/WRKlKflKcc

Ik begreep dat de torras screen protector iets teveel over het scherm zat. Maar dat die van spigen weer niet tot edges komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:37
Ik vond maar niets naar mijn zin bij de 3rd party hoesjes dus de Silicone Cypress green cover aangekocht voor 49€ bij Amazon

Aangenaam verrast eigenlijk. Mooie kleur, kwalitatieve cover gewoon. Gaat goed met natural titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:22
nDirect090 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:18:
Ik begreep dat de torras screen protector iets teveel over het scherm zat. Maar dat die van spigen weer niet tot edges komt.
Dat klopt. Het is maar een klein randje maar ze zijn niet echt het koopje van de week dus voor dat geld moet het wel kloppen. Ik heb bij Torras een refund aangevraagd en ze gaan iets regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 21:43
nDirect090 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:18:
Ik kwam net deze comment tegen met een wallpaper waarin je makkelijk kan testen of je screen protector iets van je scherm blokkeert:

https://reddit.com/r/iphone/s/WRKlKflKcc

Die Torras heb ik erop zitten en ik heb deze afbeelding: https://preview.redd.it/p...1229e26c0375a17b0ccf8b88e even geprobeerd.
Aan de rechterkant, afhankelijk van of ik recht op het scherm kijk of iets naar links of rechts leun, zie ik de lijn iets minder maar de andere 3 lijnen zijn gewoon zichtbaar. Het lijkt dus wel mee te vallen. Deze protector komt wel mooi tot aan de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 19:40
finewoven hoesje met finewoven wallet is by far de beste connectie die ik ook gehad heb.
Eindelijk een wallet die blijft zitten op het hoesjes. Hij zit er super strak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RN1814
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-08 10:46
Na een paar weken dit topic gelezen te hebben hierbij ook mijn bescheiden bijdrage 8)

Ik heb nu ook mijn Pro Max binnen. Gelijk een screenprotector van Flolab er op geplakt. Easy peasy, edge to edge, geen bubbels.
https://flolab.io/collect...or?variant=43291949596823

Zit nog te twijfelen of ik caseless zal blijven aangezien het zo goed aanvoelt en ook nog een ESR magsafe wallet gebruik.
https://www.esrgear.com/p...sr-from=categories-banner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SynthCat schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:47:
Ik zoek accessoires waarvan ik al uitga dat het niet bestaat maar mss kan iemand mij hier ongelijk geven. :)

Ik wil:
- ProRes Log filmen en meteen opslaan naar SD of SSD.
- Een iPad als camera monitor gebruiken voor referentie.

Zijn er al Magsafe SD of SDD's oplossingen?
Wat zijn mijn opties om het tegelijk naar een iPad te sturen voor monitoring?
Crucial 10X Pro (1 TB of 4 TB). Wel magneetschijfje(s) erop plakken.

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Huigie schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:52:
[...]

Ze verzenden zonder track trace, duurt ongeveer 8 a 9 dagen.
Zoals eerder gezegd 5 okt. via amazon besteld en zou gisteren geleverd zijn, niet dus. Maar vandaag toch binnen en tot nu toe de fijnste !!!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
rvrbtcpt schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:25:
[...]

Die Torras heb ik erop zitten en ik heb deze afbeelding: https://preview.redd.it/p...1229e26c0375a17b0ccf8b88e even geprobeerd.
Aan de rechterkant, afhankelijk van of ik recht op het scherm kijk of iets naar links of rechts leun, zie ik de lijn iets minder maar de andere 3 lijnen zijn gewoon zichtbaar. Het lijkt dus wel mee te vallen. Deze protector komt wel mooi tot aan de rand.
Hmm hier zou ik me toch wel aan kunnen ergeren moet ik eerlijk zeggen, weten dat er toch iets geblokkeerd wordt. Ook al is het minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
biobak schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:25:
[...]

Dat klopt. Het is maar een klein randje maar ze zijn niet echt het koopje van de week dus voor dat geld moet het wel kloppen. Ik heb bij Torras een refund aangevraagd en ze gaan iets regelen.
Precies het is een best prijzige screen protector. Wel netjes dat ze iets willen regelen. Alleen ben ik nog altijd niet de perfecte screenprotector tegen gekomen. Jammer dan die van spigen niet tot de rand doorloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
nDirect090 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 19:14:
[...]

Precies het is een best prijzige screen protector. Wel netjes dat ze iets willen regelen. Alleen ben ik nog altijd niet de perfecte screenprotector tegen gekomen. Jammer dan die van spigen niet tot de rand doorloopt
De spigen zoals in deze?”edge tot edge screen protection”

Die heb ik juist besteld zodat ik direct mijn nieuwe 15 pro kan voorzien van een screenprotector.

En de belkin screenprotector, loopt die wel door tot de randen?

[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 14-10-2023 19:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nDirect090
stormfly schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 19:32:
[...]

De spigen zoals in deze?”edge tot edge screen protection”

Die heb ik juist besteld zodat ik direct mijn nieuwe 15 pro kan voorzien van een screenprotector.

Die spigen is niet edge-to-edge, ondanks ze daar wel mee promoten. Zie de reacties op amazon maar eens, staan ook fotos bij.

De belkin weet ik niet, daar heb ik niemand nog over gehoord eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
Die had ik gezien. Nadeel is dat deze enkel zonder hoesje gebruikt kan worden wat absoluut een no go is voor mij.

Ik kwam dit nog tegen wat mij wel aardig lijkt.

The Moment film cage lijkt mij een betere oplossing en dan de SSD met MagSafe sticker achterop.

[ Voor 26% gewijzigd door SynthCat op 16-10-2023 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:22
stormfly schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 19:32:
[...]

Nee helaas niet. De ideale screenprotector lijkt (nog) niet te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 15:11
biobak schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:14:
[...]

Nee helaas niet. De ideale screenprotector lijkt (nog) niet te bestaan.
Teken eens uit hoe ver een screen protector volgens jou tot de rand moet komen? Het is natuurlijk voor de meeste screen protector merken niet te doen om deze tot de rand te laten lopen aangezien 90% van de mensen een hoesje gebruikt. Als de screen protector teveel tot de rand komt zal ieder hoesje deze er weer vanaf drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
rschutte schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:35:
[...]

Teken eens uit hoe ver een screen protector volgens jou tot de rand moet komen? Het is natuurlijk voor de meeste screen protector merken niet te doen om deze tot de rand te laten lopen aangezien 90% van de mensen een hoesje gebruikt. Als de screen protector teveel tot de rand komt zal ieder hoesje deze er weer vanaf drukken.
Ik vraag mij ook af of het glas wel “plat” is tot de hoeken. Kan mij voorstellen dat er een afronding in zit net als in het titanium aan de achterzijde. Kan dat zelf pas eind oktober beoordelen 15 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rschutte
stormfly schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:39:
[...]

Ik vraag mij ook af of het glas wel “plat” is tot de hoeken. Kan mij voorstellen dat er een afronding in zit net als in het titanium aan de achterzijde. Kan dat zelf pas eind oktober beoordelen 15 Pro.
Er zit inderdaad aan de rand van het toestel een hele kleine bolling in het scherm. Hierdoor zie je zoveel screen protectors met een gekleurde rand. Deze screen protectors lopen vaak iets verder door tot de rand dan de volledig transparante screen protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:54
justifire schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 17:13:
[...]

Deze zelf toch ook maar gekocht, zwarte variant gaat retour.
Icm Spigen GlastR erg tevreden mee!
Benieuwd of het spul een beetje zand- en blubberproof is.
En voldoet deze hoes aan je verwachting met zand en blubberproof?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:11

justifire

Shut up and squat !!

mtv1 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:50:
[...]

En voldoet deze hoes aan je verwachting met zand en blubberproof?
Vooralsnog perfect!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
Blijf het vreemd vinden dat er geen Magsafe SSD's bestaan. Je zou denken dat er juist veel vraag is en zal blijven nu de iPhone 15 Pro uit is.

De kleinste SSD die ik kon vinden (met constant snelle write speed) is de X9 van Crucial maar daar past net niet netjes een Magsafe ring op. De Samsung T7 zie ik ook veel gebruikt worden maar schijnt dan weer niet zo'n goeie constante write speed te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:22
Ik vind de FineWoven hoesjes erg prettig. Heb nu een blauwe, maar wil er nog een zwarte bij. Even op Marktplaats gekeken. Wees gewaarschuwd: men verkoopt daar Chinese hoesjes als echt. Het viel me op dat de achterkant van de doos overeenkomt met de tekst van de doos van mijn Chinese hoesje. Net op tijd de koop af kunnen breken.

Zie hier een foto van de achterkant van de doos van een nep hoesje (eigen foto). Wees gewaarschuwd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-osNdA2vLiP9U5SZc7kr-sf1rKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w6ksImXzEyQ3D96TsxKOBRCX.jpg?f=fotoalbum_large
Toch maar gewoon netjes eentje bij Apple besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Er is dus nog geen enkele screenprotector die tot de randen gaat en niks van het scherm afsnijdt/blokkeert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rschutte
lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:25:
Er is dus nog geen enkele screenprotector die tot de randen gaat en niks van het scherm afsnijdt/blokkeert?
Als je goed naar de iPhone 15/pro/pro max kijkt dan zie je dat er een zwarte rand zit. Er zijn best wel screen protectors te vinden waarbij het transparante gedeelte precies tot de zwarte rand loopt waarna je een kleine zwarte rand van de screen protector krijgt. Daarna wordt het lastig, Hoeveel van de zwarte rand wil je vervolgens bedekken met de screen protector? Als je de iPhone zonder hoesje gebruikt is deze wens soms anders dan wanneer er een hoesje omheen moet. De meeste screen protector merken kiezen voor een oplossing die wel past in combinatie met een hoesje. Hopelijk is deze uitleg een beetje duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
De WSKEN gaat net niet helemaal tot de rand, maar snijdt niets van het scherm af. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Torras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:36:
[...]

De WSKEN gaat net niet helemaal tot de rand, maar snijdt niets van het scherm af. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Torras.
Mmmh gek, ik zag juist net een Reddit vergelijking waaruit blijkt dat alleen de Torras niet afsnijdt of bedekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:55:
[...]

Mmmh gek, ik zag juist net een Reddit vergelijking waaruit blijkt dat alleen de Torras niet afsnijdt of bedekt..
inderdaad dat, heb daarom deze besteld. Benieuwd of die belofte klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
lorenzopot schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:55:
[...]

Ik heb zelf de Torras gehad en mijn geld teruggekregen omdat de screen protector wel een klein deel van het scherm afsnijdt. Zie links bij 'Next Event'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcOJ3Sdq8IH9A0sjsVk1oshGSso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qWes5Y53CHE8yuiO7o0uvz6s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:20:
[...]

Ik heb zelf de Torras gehad en mijn geld teruggekregen omdat de screen protector wel een klein deel van het scherm afsnijdt. Zie links bij 'Next Event'.

[Afbeelding]
Oh shit…

Nou lekker dan :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vorige week heb ik de Anker 622 Magnetic Wireless Power Bank (MagGo) gekocht, wat een top apparaat! Past precies in mijn schoudertas & jaszak en heb ik dus altijd bij de hand. De standaard is ook een mooie functie.

https://www.amazon.nl/-/e...agsafe%2Caps%2C131&sr=8-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik heb m ook, maar met de USB poort aan de onderzijde ipv de zijkant. Daar baal ik nu met Standby mode wel van.
Ik heb een werkende situatie gevonden door de standaard uit te klappen en het geheel op zijn kant te leggen. Heel mooi is het niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:23

Aiii

何これ

Ik heb geen 15, maar ik zweer al jaren bij het merk JETech, ook nu op mijn 13 Pro Max weer zo goed als edge to edge, wellicht een poging waard: https://www.amazon.nl/JET...oorzichtig/dp/B0CCJPT87W/

[ Voor 13% gewijzigd door Aiii op 17-10-2023 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Nu online

lorenzopot

fenomenaal

Aiii schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:01:
[...]

Ik heb geen 15, maar ik zweer al jaren bij het merk JETech, ook nu op mijn 13 Pro Max weer zo goed als edge to edge, wellicht een poging waard: https://www.amazon.nl/JET...oorzichtig/dp/B0CCJPT87W/
Ik meestal ook! Maar zie de horror comments al staan over dat het niet edge to edge is en niet de curve van de 15 volgt, dus helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:36:
[...]

Heb jij die? En waar evt te koop? Ik zie alleen die privacy en matte protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
nDirect090 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:50:
[...]

Heb jij die? En waar evt te koop? Ik zie alleen die privacy en matte protectors.
Yep. Ik heb er zelfs nu één in gebruik. Je vindt ze op Amazon.

WSKEN Beschermfolie voor iPhone 15 Pro Max, pantserfolie 2,5D Edge 24 graden 10s HD-helder displaybescherming, folie, accessoires, zonder luchtbellen, krasbestendig, 2 stuks https://amzn.eu/d/cpLOMlC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik11
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-09 13:10
Aiii schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:01:
[...]

Na 2 kapotte spigen's (1 exemplaar beschadigd na val en 2e verkeerd geplakt) ook weer pack JETtech besteld.

Op de 13 had ik deze ook en die hebben het een jaar perfect uitgehouden. Nu zat ie er scheef op met de applicator en na rechtzetten heeft ie rafelige randen. Ook al sneller krassen op het scherm als afgelopen 2 jaar op de 13.

Wat een gedoe deze keer met screenprotectors :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
nDirect090 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:04:
[...]

Die spigen is niet edge-to-edge, ondanks ze daar wel mee promoten.
maakt ook enkel wat uit als je'm caseless gebruikt, ik heb 'm in combinatie met de spigen Ultra Hybrid magsafe. dan past het allemaal prima bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
TB4 is backwards compatible en zou ook optimaal op de iPhone 15 Pro Max moeten werken. Ik wil misschien een paar Apple Thunderbolt 4 kabels kopen (en daarmee grotendeels al mijn USB-C kabels vervangen). Ze zijn wel aan de prijzige kant, maar als ze goed zijn en lang mee gaan zijn ze het overwegen misschien waard.

Wie hebben er ervaring met Thunderbolt 4 kabels van Apple?

Zijn ze echt van top kwaliteit?

Hoe zit het met garantie van hun kabels?

Is er een alternatief dat beter en goedkoper is? (voor m'n iPhone rig zou kortere kabels fijner zijn)

Bestaan er haakse adapters die geen data verlies opleveren en echt TB4 geschikt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:23

Aiii

何これ

SynthCat schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:18:
TB4 is backwards compatible en zou ook optimaal op de iPhone 15 Pro Max moeten werken. Ik wil misschien een paar Apple Thunderbolt 4 kabels kopen (en daarmee grotendeels al mijn USB-C kabels vervangen). Ze zijn wel aan de prijzige kant, maar als ze goed zijn en lang mee gaan zijn ze het overwegen misschien waard.

Wie hebben er ervaring met Thunderbolt 4 kabels van Apple?

Zijn ze echt van top kwaliteit?

Hoe zit het met garantie van hun kabels?

Is er een alternatief dat beter en goedkoper is? (voor m'n iPhone rig zou kortere kabels fijner zijn)

Bestaan er haakse adapters die geen data verlies opleveren en echt TB4 geschikt zijn?
Voordat je die heel dure kabels gaat kopen. Waarom wil je voor je iPhone overstappen op Thunderbolt 4, welke use case heb je waarvoor die kabels nodig zijn. Kan je niet gewoon uit met een USB3 kabeltje voor minder dan een tientje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
Ik had van ali een usb-c voor mijn ipad. Gisteren voor de lol eens met mijn 15p verbonden... Phone ging gewoon opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Dennisweb schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:55:
[...]

Yep. Ik heb er zelfs nu één in gebruik. Je vindt ze op Amazon.

WSKEN Beschermfolie voor iPhone 15 Pro Max, pantserfolie 2,5D Edge 24 graden 10s HD-helder displaybescherming, folie, accessoires, zonder luchtbellen, krasbestendig, 2 stuks https://amzn.eu/d/cpLOMlC
Thanks ik sta op het punt om ze ook te bestellen. Ik twijfelde tussen Torras (en accepteren dat die wat pixels blocked) en de Spigen (en accepteren dat die niet edge-to-edge is). Maar de WSKEN lijkt dan beiden te hebben zonder de cons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
The_Bald_Diver schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:10:
[...]

maakt ook enkel wat uit als je'm caseless gebruikt, ik heb 'm in combinatie met de spigen Ultra Hybrid magsafe. dan past het allemaal prima bij elkaar
True, maar ik gebruik hem naked idd #teamcaseless :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
Aiii schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:00:
[...]

Voordat je die heel dure kabels gaat kopen. Waarom wil je voor je iPhone overstappen op Thunderbolt 4, welke use case heb je waarvoor die kabels nodig zijn. Kan je niet gewoon uit met een USB3 kabeltje voor minder dan een tientje?
Ik ga geen TB4 kopen speciaal voor iPhone alleen natuurlijk. Maar dat al mijn kabels dezelfde zijn lijkt mij een prettig idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik heb wel genoeg hoesjes (zwarte en blauwe FineWoven en een Torras Diamond Mag), maar oei, wat is dit een machtig mooi ding.

https://aulumu.com/produc...8828829730&pr_seq=uniform

Komt wel uit China, dus met importkosten erbij wordt het een kostbare hoes.

Betreft de Torras hoes: die krast als een gek binnen een paar dagen gebruik. Ik heb mijn ervaring met Torras gedeeld. Ze gaven aan dat ze ervan op de hoogte waren dat dit bij een deel van hun uitgeleverde doorzichtige hoesjes het geval kan zijn. Ik krijg een ‘new and improved’ kosteloze vervanging toegestuurd. Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:49
Mrk87 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 18:40:
https://nl.aliexpress.com...ayAdapt=glo2nld4itemAdapt

Deze is inmiddels ook beschikbaar in aantal kleuren voor 15 P en PM. Heb contact gehad met de verkoper en er zou voor de 15 Pro en Pro Max een button moeten zitten voor de action button ipv een cut-out

Heb er 2 besteld :)
Heb je ze al binnen? Van mij ligt bij de douane sinds vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ben ook benieuwd naar dat YMV-hoesje en of de action button inderdaad een button heeft gekregen.
Gevoelsmatig nog best aan de prijs voor een ali-hoesje 27,-
De Decoded heb je voor 45,- via de eigen website (en een merkstift doet wonderen bij de cameralens tekst:-)).

[ Voor 16% gewijzigd door frankegiani op 19-10-2023 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Dennisweb schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 23:50:
Ik heb wel genoeg hoesjes (zwarte en blauwe FineWoven en een Torras Diamond Mag), maar oei, wat is dit een machtig mooi ding.

Komt wel uit China, dus met importkosten erbij wordt het een kostbare hoes.

Betreft de Torras hoes: die krast als een gek binnen een paar dagen gebruik. Ik heb mijn ervaring met Torras gedeeld. Ze gaven aan dat ze ervan op de hoogte waren dat dit bij een deel van hun uitgeleverde doorzichtige hoesjes het geval kan zijn. Ik krijg een ‘new and improved’ kosteloze vervanging toegestuurd. Ik ben benieuwd. :)
Na twee JETech hoesjes deze van WIIUKA, zeer tevreden mee. Voelt zeer goed aan!

https://www.amazon.de/-/n...Wiiuka+%2Caps%2C75&sr=8-4

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:03
Statz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 01:03:
[...]

Heb je ze al binnen? Van mij ligt bij de douane sinds vannacht.
Nope. Gisteren vertrokken uit China. Zal wel een vliegtuig later hebben :D

[ Voor 6% gewijzigd door Mrk87 op 19-10-2023 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
frankegiani schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 07:45:
Ben ook benieuwd naar dat YMV-hoesje en of de action button inderdaad een button heeft gekregen.
Gevoelsmatig nog best aan de prijs voor een ali-hoesje 27,-
De Decoded heb je voor 45,- via de eigen website (en een merkstift doet wonderen bij de cameralens tekst:-)).
Die van mij was zelfs 37 euro 😬
Heb die van decoded op mijn 13 pro gehad. Voelde fijn. Maar beschadigde wel snel naar mijn idee en de branding bleef storen. Ach een keer een gokje en je kan tegenwoordig na levering betalen bij Ali dus helemaal prima. Als het niks is krijgen ze het wel te horen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SynthCat
Een verbod op Ali Express zou niet verkeerd zijn denk ik. De hoeveelheid onbetrouwbare troep die ons land binnenkomt en de vervuiling die het oplevert maakt voor mij Ali een allerlaatste keus als het nergens anders te bestellen is maar het voelt nooit goed.

Moeilijk doen over een paar tientjes terwijl je net een telefoon van over 1000,- heb gekocht.. dan klopt er iets niet.

[ Voor 19% gewijzigd door SynthCat op 19-10-2023 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:50:
Een verbod op Ali Express zou niet verkeerd zijn denk ik. De hoeveelheid onbetrouwbare troep die ons land binnenkomt en de vervuiling die het oplevert maakt voor mij Ali een allerlaatste keus als het nergens anders te bestellen is maar het voelt nooit goed.

Moeilijk doen over een paar tientjes terwijl je net een telefoon van over 1000,- heb gekocht.. dan klopt er iets niet.
Want op Ali word alleen troep verkocht? 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SynthCat
Statz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:05:
[...]

Want op Ali word alleen troep verkocht? 😂
Voor het overgrote deel is dat overduidelijk zo ja. Of schiet je daarbij volledig in de ontkenning om maar te zorgen dat je knock off product ontvangt? En dat was niet het enige wat ik aanhaalde. Ook al die troep hierheen verschepen (terwijl er al veel te veel deze kant opkomt) is ook een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:12:
[...]

Voor het overgrote deel is dat overduidelijk zo ja. Of schiet je daarbij volledig in de ontkenning om maar te zorgen dat je knock off product ontvangt? En dat was niet het enige wat ik aanhaalde. Ook al die troep hierheen verschepen (terwijl er al veel te veel deze kant opkomt) is ook een groot probleem.
Schiet ik volledig in de ontkenning om te zorgen dat ik mijn knock off product ontvangt? Apart dat je dat uit mijn zin kan halen. Die vliegtuigen en schepen komen toch wel. Met of zonder Ali. Ga ik me niet druk om maken. Jij ook niet aangezien je telefoon uit dezelfde regionen komt. 💋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SynthCat
Statz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:20:
[...]

Schiet ik volledig in de ontkenning om te zorgen dat ik mijn knock off product ontvangt? Apart dat je dat uit mijn zin kan halen. Die vliegtuigen en schepen komen toch wel. Met of zonder Ali. Ga ik me niet druk om maken. Jij ook niet aangezien je telefoon uit dezelfde regionen komt. 💋
Volledig in de ontkenning dus. ;)

"Die vliegtuigen en schepen komen toch wel"
Je snapt niet dat het enkel meer wordt ipv minder en dus voor onnodige vervuiling zorgt omdat jij een paar euro wil besparen?

Enig besef hoeveel we weggooien? Enig idee hoeveel ongelukken er gebeuren met al die namaak troep en hoeveel mensen er worden opgelicht?

"Komt uit dezelfde regio." Ja en? Wou je nu beweren dat Apple voor dezelfde kwaliteit staat als Ali Express? Apple heeft zijn distributie prima op orde zodat je dat allemaal lokaal kan kopen waar je ook woont. Doet Apple alles goed? Natuurlijk niet maar om Ali gelijk te trekken met Apple is ook een beetje dom. Waarbij Apple nog een beetje aan het milieu denkt (vooral vanwege wetgeving) hebben de scam stores in China zoals Ali er compleet lak aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statz87
SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:39:
[...]

Volledig in de ontkenning dus. ;)

"Die vliegtuigen en schepen komen toch wel"
Je snapt niet dat het enkel meer wordt ipv minder en dus voor onnodige vervuiling zorgt omdat jij een paar euro wil besparen?

Enig besef hoeveel we weggooien? Enig idee hoeveel ongelukken er gebeuren met al die namaak troep en hoeveel mensen er worden opgelicht?

"Komt uit dezelfde regio." Ja en? Wou je nu beweren dat Apple voor dezelfde kwaliteit staat als Ali Express? Apple heeft zijn distributie prima op orde zodat je dat allemaal lokaal kan kopen waar je ook woont. Doet Apple alles goed? Natuurlijk niet maar om Ali gelijk te trekken met Apple is ook een beetje dom. Waarbij Apple nog een beetje aan het milieu denkt (vooral vanwege wetgeving) hebben de scam stores in China zoals Ali er compleet lak aan.
Er zitten ook gewoon normale bedrijven op Ali. Ik vergelijk Apple niet met Ali. Zeg alleen dat ze ook van die kant moeten komen. Moeilijk hè lezen. En dat mensen worden opgelicht is omdat ze ook een paar euro willen besparen 😂 Maar laten we lekker on topic blijven. Fijne dag nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Goh, ik zal nog eens wat delen. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:48
SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:50:

Een verbod op Ali? Wat een onzin. Er zit gewoon prima spul tussen hoor, Baseus, Ugreen etc, prima kwaliteit, top spul! (y)

En een telefoon van over de 1000,-? Ik heb voor mijn iPhone 15 “slechts” 804,- betaald bij Belsimpel, 33,50 toestel betaling verdeeld over 24 maanden bij Odidio d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynthCat
iMode schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:16:
[...]

Een verbod op Ali? Wat een onzin. Er zit gewoon prima spul tussen hoor, Baseus, Ugreen etc, prima kwaliteit, top spul! (y)
En in Nederland hebben we ook prima spul te koop. En dan support je ook nog eens je eigen economie ipv alleen China.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 20:29
Op het forum van MacRumors is iemand die een grijze nappa leren YMW binnen heeft en die ziet er echt super strak uit. Niet allemaal troep dus bij Ali.

https://forums.macrumors....max.2400406/post-32645453

[ Voor 31% gewijzigd door ZoRr0 op 19-10-2023 19:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:48
SynthCat schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 18:56:
[...]
En in Nederland hebben we ook prima spul te koop. En dan support je ook nog eens je eigen economie ipv alleen China.
Waar denk je dat die spullen vandaan komen? :+

Bovendien betaal je tegenwoordig via Ali ook netjes belasting dus de Nederlandse staatskas wordt netjes aangevuld bij elke bestelling :>

Fijne avond, ik ga eventjes bij Ali winkelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
ZoRr0 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:00:
Op het forum van MacRumors is iemand die een grijze nappa leren YMW binnen heeft en die ziet er echt super strak uit. Niet allemaal troep dus bij Ali.

Zeker! YMW maakt erg mooie, goede spulletjes. Ik heb er zelf ook een hoesje van gehad. Absoluut een aanrader! Dit jaar maar bij FineWoven blijven, al kan het zijn dat ik toch nog een Aulumu bestel. We zien wel. :+

offtopic:
Net een nieuwe bril gekocht (zonder dekking verzekering, want ik had 2 jaar terug net een nieuwe gekregen), elektrische tandenborstel vanmorgen ook nog stuk. Dus even rustig aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorussio
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:07
Dennisweb schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:23:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
@Jaymone, volgens mij wel. Hij is beduidend minder dik dan de Roxx in ieder geval. ;)
EDIT: Gevonden op amazon.
Waar heb je deze besteld?
Heb je een link? Want ik zie nergens een advertentie met die oranje knop.

 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
Jorussio schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 22:41:
[...]

EDIT: Gevonden op amazon.
Waar heb je deze besteld?
Heb je een link? Want ik zie nergens een advertentie met die oranje knop.
Voor de zekerheid: https://amzn.eu/d/eB2TjQz

Komt niet standaard met de oranje knop. Je kunt de knop die erop ziet uitdrukken en dan kun je zo de meegeleverde knoppen weer installeren. In het doorzichtig, oranje en zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
Dennisweb schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:38:
[...]

Voor de zekerheid: https://amzn.eu/d/eB2TjQz

Komt niet standaard met de oranje knop. Je kunt de knop die erop ziet uitdrukken en dan kun je zo de meegeleverde knoppen weer installeren. In het doorzichtig, oranje en zwart.
ik heb dezelfde van Spiegen, maar die heeft wel een ziveren/gouden magsafe, toont wat chiquer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
The_Bald_Diver schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:57:
[...]

ik heb dezelfde van Spiegen, maar die heeft wel een ziveren/gouden magsafe, toont wat chiquer 8)
Volgens mij heeft de Spigen randjes op de achterkant van de hoes. Deze van Torras heeft dat niet. Ik heb hem vorig jaar ook van Spigen gehad, maar teruggestuurd. Hield totaal niet lekker vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:30:
[...]

Volgens mij heeft de Spigen randjes op de achterkant van de hoes. Deze van Torras heeft dat niet. Ik heb hem vorig jaar ook van Spigen gehad, maar teruggestuurd. Hield totaal niet lekker vast.
klopt, op de achterkant van de Spigen zit een randje in de hoeken, geen idee waarvoor dit dient maar het stoort me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
The_Bald_Diver schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:46:
[...]

klopt, op de achterkant van de Spigen zit een randje in de hoeken, geen idee waarvoor dit dient maar het stoort me niet.
Wanneer je telefoon plat op tafel ligt wiebelt die niet zo erg door die randjes. Zelfde hoogte als je camera heuvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
Statz87 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:50:
[...]

Wanneer je telefoon plat op tafel ligt wiebelt die niet zo erg door die randjes. Zelfde hoogte als je camera heuvel.
rand rond het camera-eiland is toch nog een stukje hoger.

Plat op tafel komt de hoek (korte kant naast de camera) niet op de tafel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Toch maar de witte Aulumu besteld. Wel erg mooi, heb ook een witte iPhone 15 Pro Max en ik vind de design language echt gaaf.

De Torras is trouwens niet echt iets voor mij. Ik vind de feel van het doorzichtige hoesje niet zo prettig. Ik heb vaak zweethanden (door ziekte) en het plakt enorm. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:38
Ik ben van start! Even wat audioboekjes erop zetten en m'n lokale muziek :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LkJ6hjqqU_1OTBmNAMWxB31_IU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vIywJNg2c4m485b3lEnfEiQu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GDFQWPolAmtzlkaVhYknwQVPnL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s88x0rqa0nDkG50yyilbET3q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:38
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Locolau op 20-10-2023 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
The_Bald_Diver schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:21:
[...]

rand rond het camera-eiland is toch nog een stukje hoger.

Plat op tafel komt de hoek (korte kant naast de camera) niet op de tafel
True iets hoger indd. Maar hij wiebelt in ieder geval een stuk minder dan zonder randjes. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:22:
Toch maar de witte Aulumu besteld. Wel erg mooi, heb ook een witte iPhone 15 Pro Max en ik vind de design language echt gaaf.

De Torras is trouwens niet echt iets voor mij. Ik vind de feel van het doorzichtige hoesje niet zo prettig. Ik heb vaak zweethanden (door ziekte) en het plakt enorm. :X
@Dennisweb Ben nu een beetje lost.... :o Ik dacht juist dat je erg tevreden was over die Torras clear case :?

Ben zelf op zoek naar een goede simpele en liefste betaalbare clear case voor de 15 pro max dus dacht bestel deze twee van Torras:

https://www.amazon.de/-/n...?smid=ANPMVOZDRIH7A&psc=1
en

Daarnaast wilde ik deze folie bestellen. Hopelijk is die simpel aan te brengen :?
https://www.amazon.de/-/n...?smid=A2FO8UVHYRLTJ9&th=1

Eigenlijk wilde ik dus al je aanbevelingen opvolgen maar ben nu in verwarring :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bald_Diver
Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:22:

Mooi spul dat aulumu

Afbeeldingslocatie: https://aulumu.com/cdn/shop/files/21200_1500-2_700x.jpg?v=1697702321
magsafe standaard met ingebouwd me 8)7 _/-\o_ *O*

iemand al ervaring met de magsafe powerbank?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Help!!!! schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:31:
[...]

@Dennisweb Ben nu een beetje lost.... :o Ik dacht juist dat je erg tevreden was over die Torras clear case :?

Ben zelf op zoek naar een goede simpele en liefste betaalbare clear case voor de 15 pro max dus dacht bestel deze twee van Torras:

en

Daarnaast wilde ik deze folie bestellen. Hopelijk is die simpel aan te brengen :?
https://www.amazon.de/-/n...?smid=A2FO8UVHYRLTJ9&th=1

Eigenlijk wilde ik dus al je aanbevelingen opvolgen maar ben nu in verwarring :P
Oh, ik zal je even helpen. Dat de Torras niet zo prettig is, ligt aan mij. Ik kan geen enkele Clear Case hebben. Die van Apple niet, die van Torras niet en die van Roxx niet. Dat ligt niet aan de merken, maar echt aan mij. Ik heb last van zweethandjes en dan plakken mijn handen gewoon aan die cases. Als jij dat probleem niet hebt, bestel dan gerust een Torras Diamond Mag. Je krijgt er geen spijt van. Dat het voor mij niet werkt, ligt echt aan mezelf.

De Clear Crystal heeft geen MagSafe, daarom had ik daar niet voor gekozen. De WSKEN Screenprotectors zijn een prima keuze. Niets mis mee. Kan zijn dat de randjes aan de boven en onderkant eerst een klein beetje los komen. Had ik het ook al met @pdavie2311 over. Even met een doekje een paar minuten over heen wrijven en dan is het weg. Of een squeegee gebruiken als je die nog hebt van een ander merk. ;)

Conclusie: Koop gerust een Torras Diamond Mag. De knoppen zijn erg fijn, je kunt ze zelf wisselen en dat is een leuke feature. Bovendien is hij ook redelijk slank en met MagSafe een prima hoes. Als je gewend bent aan clearcases, is het helemaal prima. Maar mijn handen zijn gewend aan leer en dan is zo'n doorzichtige case gewoon geen prettige feel. Vergelijk het maar met mensen die de FineWoven-hoes helemaal goed vinden (zoals ik), terwijl @Donstil het heel cheap vindt aanvoelen. Zoveel mensen, zoveel wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Thx! Heb het besteld en ben benieuwd.

Normaal gesproken gebruik ik geen hoesjes en screenprotectors. Iets wat heel lang goed is gegaan maar gezien de enorme prijs vd huidige telefoons denk ik dat ik toch maar overstag ga. Even kijken hoe het bevalt. :X 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statz87
Mrk87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:51:
[...]

Nope. Gisteren vertrokken uit China. Zal wel een vliegtuig later hebben :D
Hij is binnen!
Zeer tevreden over de kwaliteit en de pasvorm.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TY3u1Dcj76BiB6JhNoEcaBEgpoQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PDkikrMeKrnoJAmFEQSdwu0I.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankegiani
Ziet er goed uit.
Steekt de Action button nu zo uit tov de volume buttons of vertekent dit op de foto?

[ Voor 24% gewijzigd door frankegiani op 20-10-2023 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nDirect090
Zojuist finewoven binnen gekomen (pacific blue). Eerste gevoel: top case!

Geen gekraak, geen speling, super dun, knoppen erg responsief. Ik hou wel van dit materiaal.

Echter was mn plan wel naked te gaan, en de case alleen te gebruiken voor buitenshuis. Wanneer je weet dat kans op schade groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
@pdavie2311 Is het goed gekomen met het onderste laagje op je screen protector? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:49:
@pdavie2311 Is het goed gekomen met het onderste laagje op je screen protector? ;)
Nog niet nee…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:23

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

ZoRr0 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:00:

Ik haal mijn leren hoesjes al jaren bij Alie. Nooit heb ik klachten gehad over de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Luchtbakker Daar ben ik het mee eens, maar de kopieën van de Apple Leather Cases zijn een stuk minder goed. Die van YMW zou ik zo weer kopen, je betaalt rond de 30 euro maar dan heb je ook wel kwaliteit. Veel beter dan die van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Kun je mij even per DM een foto sturen? Misschien dat ik nog een oplossing heb. Anders even contact opnemen met WSKEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:13:
[...]

Kun je mij even per DM een foto sturen? Misschien dat ik nog een oplossing heb. Anders even contact opnemen met WSKEN.
Dat lukt niet. Heb geen andere tel. Kan masseren wat ik wil maar het randje blijft of komt terug. Ik mail ze wel. Voor dit geld moet het 100% zijn. Jammer.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
pdavie2311 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:33:
[...]

Dat lukt niet. Heb geen andere tel. Kan masseren wat ik wil maar het randje blijft of komt terug. Ik mail ze wel. Voor dit geld moet het 100% zijn. Jammer.
Zeker! Ik denk dat ze je gewoon een nieuw setje opsturen. Misschien dat je net een maandagmorgenproduct hebt. Zeker omdat de mal ook niet goed past. Bij mij zat het er met de mal wel recht op. Wel balen, maar ik denk dat ze het wel op kunnen lossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Dennisweb schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

Zeker! Ik denk dat ze je gewoon een nieuw setje opsturen. Misschien dat je net een maandagmorgenproduct hebt. Zeker omdat de mal ook niet goed past. Bij mij zat het er met de mal wel recht op. Wel balen, maar ik denk dat ze het wel op kunnen lossen. :)
Wat is het verschil tussen “transparant” en “zwart” screen protector van WSKN? Zijn nu in de sale ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
nDirect090 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:30:
[...]

Wat is het verschil tussen “transparant” en “zwart” screen protector van WSKN? Zijn nu in de sale ook
Ik denk dat de zwarte screen protectors een privacyfunctie hebben, zodat je geen meekijkers hebt.

Wel even goed opletten: de zwarte versie heeft een ring rondom de camera in je Dynamic Island. Niet iedereen vindt dat even mooi. De transparante heeft dat niet, maar is een normale screen protector waar iedereen op mee kan kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Laatst online: 23-09 20:50
Statz87 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:17:
[...]

Hij is binnen!
Zeer tevreden over de kwaliteit en de pasvorm.
[Afbeelding]
Is dat een ymw? Kun je een foto van de voorkant maken?

Prijzen zijn wel 5 euro duurder dan vorig jaar met de ip14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
roT- schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:09:
[...]

Is dat een ymw? Kun je een foto van de voorkant maken?

Prijzen zijn wel 5 euro duurder dan vorig jaar met de ip14
Ja is een YMW. De nappa.
Foto gemaakt met de iPad is niet de beste kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0kiOBHq-ZAh1Nn85IXNgiuB2Tc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vl9fE0hhZm0gwF68xpliFLuU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:52
Statz87 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:29:
[...]

Ja is een YMW. De nappa.
Foto gemaakt met de iPad is niet de beste kwaliteit.

[Afbeelding]
Klopt het dat deze er alleen voor de 15 Pro zijn en niet de reguliere iPhone 15?
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste