Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Traeces schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 21:33:
Gaat weer goed ea. 2x uit de game geflikkerd bij me promotie wedstrijd. Laatste stond ik voor ….
Laat me raden, de controller reageert niet meer, 3 seconden later complete freeze, 5 seconden later 'lost connection'...

Ik heb dagelijks die dingen, als ik gelijk sta, dan telt de wedstrijd niet mee, als ik vóór sta, dan heb ik soms de win en soms 'Your match is under review', wat dus betekent dat er geen fuck mee gebeurt. Als ik achter sta, dan altijd 'under review'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 00:22:
[...]

Hoe precies?
Ik vind niet alles, maar het meeste verdedig je sowieso met je keeper naar de 16 te verplaatsen.

Ik scoor zelf supervaak als de tegenstander de keeper niet verplaatst namelijk.
Boniface tots en afdraaiende corner tegen de achterlijn aan en in de goede hoek mikken.
Me keeper verplaats ik vaak naar de 5 meter toe. Zeker aangezien oblak genoeg lengte heeft.

Maar verlies heel vaak kop duels of zie pas op het
Laatste moment welke speler hij mee wil koppen.

Hierdoor ben ik te laat met switchen van spelers.
Saekerhett schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 00:46:
[...]

Laat me raden, de controller reageert niet meer, 3 seconden later complete freeze, 5 seconden later 'lost connection'...

Ik heb dagelijks die dingen, als ik gelijk sta, dan telt de wedstrijd niet mee, als ik vóór sta, dan heb ik soms de win en soms 'Your match is under review', wat dus betekent dat er geen fuck mee gebeurt. Als ik achter sta, dan altijd 'under review'.
Controller freeze heb ik niet. Maar wel exact de meldingen welke je aangeeft. Echt heel frustrerend omdat ik beide potten ook gewoon de bovenliggende partij was.

Heb verschillende potten ook vooraf weggedrukt. Enorm hoge ping wat ik normaal niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 16-09 13:44
cubert20 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 00:22:
[...]

Hoe precies?
Ik vind niet alles, maar het meeste verdedig je sowieso met je keeper naar de 16 te verplaatsen.
Als het geen standaardsituatie is (Corner of vrije trap) kan je 2x driehoekje op playstation controller klikken om je keeper naar de 5 meter te laten lopen, zo houd ik de meeste doelpunten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Gisteren even de Marquee Matchups gedaan. Kreeg 2x een (tradeable) PTG Gvardiol :+

Dit compenseert mijn verlies een beetje, heb afgelopen week een PTG Guimares gekocht voor 577k en een Petit voor 390k. Hopelijk stijgen al deze kaarten nog een beetje richting de wedstrijden voor de respectievelijke landen. Al speelt die Guimares wel erg fijn als CM/CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordi0344 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:45:
[...]

Als het geen standaardsituatie is (Corner of vrije trap) kan je 2x driehoekje op playstation controller klikken om je keeper naar de 5 meter te laten lopen, zo houd ik de meeste doelpunten tegen.
Dit is weer echt z’n fifa ding, hoe weet je dit soort dingen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
Bossie schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 14:44:
[...]

Dit is weer echt z’n fifa ding, hoe weet je dit soort dingen :+
Uitkomen met je keeper is sowieso driehoekje die weet je wel toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buurman3 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 18:13:
[...]

Uitkomen met je keeper is sowieso driehoekje die weet je wel toch?
Dat weet ik, maar double-tap nee.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 van de xp objectives dus alleen met betaalde shirts te halen. Weiger echt een kleine 15 euro neer te leggen voor een shirt pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
Traeces schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:43:
1 van de xp objectives dus alleen met betaalde shirts te halen. Weiger echt een kleine 15 euro neer te leggen voor een shirt pack.
Als je alle objectives trouw volgt dan haal je het meestal best wel makkelijk, dus ook niet nodig om dat te doen.

Die Simons kaart ziet er best redelijk uit, moet alleen goed kijken hoe ik mijn huidige spelers dan wel allemaal op chem houd.
Barcola is trouwens echt een beest, wie hem nog niet gedaan heeft, je moet hem doen.
En dan kan hij nog upgrades krijgen ook. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 22:22
Ik probeer de uniek doelstelling te halen met CR7, maar ik heb een red pick tots versie. Scoor 2x per wedstrijd, maar wordt toch niet geregistreerd... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 01:17:
[...]

Als je alle objectives trouw volgt dan haal je het meestal best wel makkelijk, dus ook niet nodig om dat te doen.

Die Simons kaart ziet er best redelijk uit, moet alleen goed kijken hoe ik mijn huidige spelers dan wel allemaal op chem houd.
Barcola is trouwens echt een beest, wie hem nog niet gedaan heeft, je moet hem doen.
Jawel maar toch :P

Barcola is inderdaad echt geweldig. Gegarandeerd 2 upgrades.

Die Showdown Eze is ook echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 01:17:
[...]

Speelt inmiddels niet vrijwel elke speler met Barcola / Olise dan :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vyziR7-WmPO6KW0wq5re6QElXHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qbu9RQDBJj7pHT86otLeBLwt.jpg?f=fotoalbum_large

Die kan direct me team in !

Edit: nog verhandelbaar ook….. even kijken hoe hij speelt anders verkopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 15-06-2024 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen dit probleem? Lees her en der dat herinstallatie van het spel de enige oplossing is... maar dat duurt een paar uur!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1WYzjj8Z637DiKE75MV102CoIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dPc4AIo0G8gQAcZHh2ShYsRJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:05
Traeces schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 11:40:
[Afbeelding]

Die kan direct me team in !

Edit: nog verhandelbaar ook….. even kijken hoe hij speelt anders verkopen.
Heb een 94 versie van hem, erg fijne speler!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:35:
Meer mensen dit probleem? Lees her en der dat herinstallatie van het spel de enige oplossing is... maar dat duurt een paar uur!

[Afbeelding]
Installatie valt toch wel mee ? Half uurtje werk met
Kabel verbinding ?
Sleehond schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 15:41:
[...]

Heb een 94 versie van hem, erg fijne speler!
Inderdaad tot nu toe zeer fijne speler !

Heb nu Fullkrug in de spits. Valt me totaal niet tegen, echt een powerhouse met goede afwerking.

Kan qua kracht ook lekker opbeuken tegen sterke verdedigers.

[ Voor 9% gewijzigd door Traeces op 15-06-2024 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 16:18:
[...]

Installatie valt toch wel mee ? Half uurtje werk met
Kabel verbinding ?

[...]
Klopt, het gaat sneller dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:18
Iemand Crespo gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah, veel en veel te duur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
Hier soort van packluck.
Eindelijk Mbappe gepacked, in juni :)
Is natuurlijk geen basismateriaal meer, maar toch leuk om te packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:42
Traeces schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:43:
240 fp, dus 3 euro meen ik ongeveer?

Na paar dagen proberen zojuist eindelijk Ronaldo kunnen snipen haha kan k doe objective afmaken 💪

Team ook lekker aangepast, en nu wachten op de upgrades 👌

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jiQatAAj2nL3y2-N1IpG2qbwSg0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TLAGchPvpzgHAfW4ZLhZy9tp.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ook die Okafor nog op de bank, die ben k erg benieuwd naar

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 16-06-2024 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 09:58:
[...]

Speelt inmiddels niet vrijwel elke speler met Barcola / Olise dan :+
Zit op het bankie, beide haha na de upgrades komen ze vast in het team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Er!k schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:29:
Ik probeer de uniek doelstelling te halen met CR7, maar ik heb een red pick tots versie. Scoor 2x per wedstrijd, maar wordt toch niet geregistreerd... Iemand een idee?
Red schijnt niet te werken heb k gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
.

[ Voor 98% gewijzigd door Markvd1984 op 16-06-2024 01:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Dit soort goals krijg in de 45e min tegen
2 wedstrijden achter elkaar bizar toch
YouTube: 15 juni 2024
YouTube: 16 juni 2024

[ Voor 48% gewijzigd door Markvd1984 op 16-06-2024 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 00:49:
Hier even een impressie van de 45 min goals die ik tegen krijg
Wat kan ik hier aan doen
Lastig te zeggen. We zien natuurlijk niet wat je met je controller precies doet.

Van wat ik zie doe je bij het eerste filmpje op het laatste moment een kleine beweging naar rechts. En door die beweging naar rechts past die hem daar ook heen, had het vandaag ook een keer bij een uittrap. Bij wat lag is het dan belangrijk om die beweging eerst goed af te maken. Heb ik slechte verbinding dan moet ik heel bewust alles op een net wat slomer tempo uitvoeren, dus niet al de vervolgactie. Eerst aannemen en draaien en dan de volgende stap.

Bij de 2e is er kans dat je op uitkomen hebt gedrukt. Heb zelf ook wel eens gehad dat ik driehoekje had gedaan en dat de keeper ineens iets heel geks ging doen. Een computerprogramma met een kleine error wat hij moet doen.

Vandaag ook nog een rare goal gehad bij de friendlys objective. Pope kon naar mijn idee gewoon bij de bal, maar op het laatst deed hij zijn armen weer krom.
You win some you lose some.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 19-09 22:22
Augy schreef op zondag 16 juni 2024 @ 00:36:
[...]

Red schijnt niet te werken heb k gelezen
O, dat is wel zuur zeg :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:00
Markvd1984 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 00:50:
Bij die 1e geef je een ziekenhuis bal naar je keeper. Daarbij hou je je stick naar rechts ingedrukt dus hij wilt dribbelen. Of je neemt de bal met je keeper aan zonder met een stick een kant op te willen lopen of je ramt hem weg de 16 uit.

Dat 2e filmpje speel je hem gewoon letterlijk in zijn voeten. Wat wil je dat we hier zeggen? Niet in z'n voeten spelen natuurlijk. Tegenstander zet hoog druk, lange bal is voor de hand liggende wederom. Of en dat kunnen we niet zien een strakke pass ergens naar voren, zijkant whatever zal vaag iemand vrij staan?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 16 juni 2024 @ 00:34:
[...]

Na paar dagen proberen zojuist eindelijk Ronaldo kunnen snipen haha kan k doe objective afmaken 💪

[Afbeelding]

Verkeerd gekeken ! Is een aparte pack met shirts Indd.

Hoe is garnacho ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 00:50:
Die laatste is toch gewoon dramatisch uitverdedigd van je eigen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 16 juni 2024 @ 07:15:
[...]

Bij die 1e geef je een ziekenhuis bal naar je keeper. Daarbij hou je je stick naar rechts ingedrukt dus hij wilt dribbelen. Of je neemt de bal met je keeper aan zonder met een stick een kant op te willen lopen of je ramt hem weg de 16 uit.

Dat 2e filmpje speel je hem gewoon letterlijk in zijn voeten. Wat wil je dat we hier zeggen? Niet in z'n voeten spelen natuurlijk. Tegenstander zet hoog druk, lange bal is voor de hand liggende wederom. Of en dat kunnen we niet zien een strakke pass ergens naar voren, zijkant whatever zal vaag iemand vrij staan?
1e filmpje speel ik bijna vanaf de middenlijn terug en wik de bal in bezit houden in de 45 min ik doe niks dus de bal springt uit zichzelf na voren ik doe dit niet met driehoekje of r1

2e goal denk je echt als er 2 man voor staan dat ik hem ba rechts wil spelen ,tuurlijk nier ik drukte na voren maar omdat het de 45 min is geeft de cpu de bal na rechts
Omdat een tegendoelpunt in de 45e min hoort schijnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:00:
[...]

Hoe is garnacho ?
Ja, ben ook wel benieuwd naar Garnacho! Zit te twijfelen om die sbc ook te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:02:
[...]

Die laatste is toch gewoon dramatisch uitverdedigd van je eigen ?
Eens alleen ik druk na voren daar stonden er 2 vrij
Cpu speelde na rechts dat is me punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 01:13:
[...]

Lastig te zeggen. We zien natuurlijk niet wat je met je controller precies doet.

Van wat ik zie doe je bij het eerste filmpje op het laatste moment een kleine beweging naar rechts. En door die beweging naar rechts past die hem daar ook heen, had het vandaag ook een keer bij een uittrap. Bij wat lag is het dan belangrijk om die beweging eerst goed af te maken. Heb ik slechte verbinding dan moet ik heel bewust alles op een net wat slomer tempo uitvoeren, dus niet al de vervolgactie. Eerst aannemen en draaien en dan de volgende stap.

Bij de 2e is er kans dat je op uitkomen hebt gedrukt. Heb zelf ook wel eens gehad dat ik driehoekje had gedaan en dat de keeper ineens iets heel geks ging doen. Een computerprogramma met een kleine error wat hij moet doen.

Vandaag ook nog een rare goal gehad bij de friendlys objective. Pope kon naar mijn idee gewoon bij de bal, maar op het laatst deed hij zijn armen weer krom.
You win some you lose some.
Win some lose some klopt hoor
Ik probeer alleen de 45 min goals te beperken
Dus speel terug na de keeper om te zorgen dat het rust word
45e min goals zijn gewoon verrot
En dat waren wel 2 onnodige loss

Ik ga nu 10 om 5 ,anders mss 12 om 3 dat is wel een verschil haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Augy schreef op zondag 16 juni 2024 @ 00:34:
[...]

[Afbeelding]

Hoe is die Reus? En waar speel je die? Twijfel namelijk om hem te doen. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Markvd1984
Voor alle vaders ,fijne vaderdag vandaag
Laat ik het positief afsluiten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was aan het bouwen aan een premier league/la liga hybrid met Frimpong/Grimaldo toen kreeg ik opeens veel Duitse spelers.
Nu krijg ik steeds Franse en Bundesliga spelers.

Het blijft een gedoe dit spel, EA weet ons goed bezig te houden. Ben benieuwd wat er deze/volgende week weer gaat komen als mijn huidige puzzel heb opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:36:
Zelfde gozer !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:00:
[...]

Hoe is garnacho ?
1 potje met hem gedaan maar die man is bizar goed. Zn left stick is het beste wat ik ooit heb gehad, afmaken fantastisch en zn att AI is echt top, loopt alle gaten in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:33:
[...]

Hoe is die Reus? En waar speel je die? Twijfel namelijk om hem te doen. :)
Reus bevalt me uitstekend. Speel een 433(4) met reus al spits, 442 met reus als false 9 of 4321 met reus als lca

Aanrader!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:36:
Zelfde kerel! (En alle andere EAFC24 vaders ;-) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 16 juni 2024 @ 11:45:
[...]

1 potje met hem gedaan maar die man is bizar goed. Zn left stick is het beste wat ik ooit heb gehad, afmaken fantastisch en zn att AI is echt top, loopt alle gaten in
Al me fodder en coins er in gestoken. Lekker speler Indd ! Eerste potje wat ik met hem speel, schot van 20 meter stijf in de kruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
Moody2204 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:07:
[...]

Ja, ben ook wel benieuwd naar Garnacho! Zit te twijfelen om die sbc ook te doen.
Twijfel ook, maar heb al Leao, Simons, Luiz Diaz, Chawinga en Olise evo al in het team.

Dan nog Stoichkov en Puskas golazo achter de hand.

Beetje veel van het goede, maar ziet er wel top uit. Heb nog wel genoeg fodder om hem grotendeels te doen en wellicht 80k aan coins qua investering. Zoek eigenlijk een vervanger voor Joselu. Doet het niet verkeerd voorin, maar niet consistent genoeg.

Budget is rond de 620k voor een spits, maar wat huiverig ivm onvoorspelbaarheid qua prijzen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:00
Markvd1984 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:08:
[...]

Eens alleen ik druk na voren daar stonden er 2 vrij
Cpu speelde na rechts dat is me punt
Dan moet je instellingen veranderen dat je niet semi assisted hebt bijv of assisted.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste keer wl in half jaar. 11 wins gehaald, tevreden. Zeker aangezien ik een paar potten onterecht verloor door team verschil.

Kane uit de red picks helemaal prima. Moet alleen echt een betere verdediger er bij. Verdediging is me zwakke plek gebleken deze wl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:53:
[...]

Budget is rond de 620k voor een spits, maar wat huiverig ivm onvoorspelbaarheid qua prijzen.
Dit dus idd, ik speel nu rustig mijn evo’s en dan zie ik wel wat er beschikbaar komt.
Heb nog ongeveer 800k voor een goede upgrade, maar er komen zoveel nieuwe kaartjes steeds dat het lastig in te schatten is wat daadwerkelijk verstandig is.

Had eerst Petit gehaald maar due heb ik inmiddels met 200k winst weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Adeyemi 95 evo klaar
Richarlisson 95 evo klaar

Beiden leuke spelers!

En trouwens die Thiago Silva 95… pff wat een verdediger. Die haalt echt geniaal veel weg!

2 potjes Rivals gedaan en 98 van de 100 passes komen niet aan (zo erg dat als je pookje naar links stuurt, de PS5 beslist hem naar rechts te geven?) Ook 98 van de 100 steekballen gaan in de voeten van tegenstander.

Hoe hebben jullie de passing in settings staan? Assisted/Manueel? Zowel voor normaal pass als steekpass?

Heb de indruk dat ik hier eens naar moet kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:39:
Adeyemi 95 evo klaar
Richarlisson 95 evo klaar

Beiden leuke spelers!

En trouwens die Thiago Silva 95… pff wat een verdediger. Die haalt echt geniaal veel weg!

2 potjes Rivals gedaan en 98 van de 100 passes komen niet aan (zo erg dat als je pookje naar links stuurt, de PS5 beslist hem naar rechts te geven?) Ook 98 van de 100 steekballen gaan in de voeten van tegenstander.

Hoe hebben jullie de passing in settings staan? Assisted/Manueel? Zowel voor normaal pass als steekpass?

Heb de indruk dat ik hier eens naar moet kijken.
Servers zijn echt een drama sinds een uur of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:48:
[...]

Servers zijn echt een drama sinds een uur of 4.
Mhm kan zijn, maar heb de indruk dat ik toch eens wat settings wil nalopen.

Misschien moet ik maar zelf een beetje gaan testen met wat settings, maar moet er even zin voor creëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige keer gaf ik al aan dat divisie 2 Rivals kennelijk een te laag niveau is voor het spelen van de WL in deze fase.

Dat bleek wederom: net als vorige week weer slechts 6 overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21
Ik vind de servers het hele weekend al een drama. Tijdens tots nergens last van gehad, maar afgelopen weekend en dit weekend is het verschrikkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:25:
Ik vind de servers het hele weekend al een drama. Tijdens tots nergens last van gehad, maar afgelopen weekend en dit weekend is het verschrikkelijk.
Ik heb 5? Potjes champs gespeeld en het daarna opgeven, als je at random steeds 2-3x moet drukken voordat je input geregistreerd word dan houd het erg snel op.

Azpi is tenminste 96 nu, de engeland objective heb maar achterwege gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens die Di Natale van 1,8 miljoen inmiddels, maar ik krijg die kaart totaal niet aan de praat. Geen idee waarom, want iedereen is lyrisch over die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
11 winsten behaald, 3 keer op een rij verloren door tegenstanders die de Engeland objective doen. Wat is die Stanway opeens goed hey, zij doet me denken aan de stofzuiger Kanté van afgelopen paar FIFA's terug.

Helaas Rice als beste pick samen met Musiala. Ook van beloningen niks bijzonders gekregen. Wellicht toch de laatste WL denk ik voor mij, ondanks dat ik dit al zoveel malen heb aangegeven haha.

--------------------------
Moody2204 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:41:
Ik heb trouwens die Di Natale van 1,8 miljoen inmiddels, maar ik krijg die kaart totaal niet aan de praat. Geen idee waarom, want iedereen is lyrisch over die kaart.
Ik had hem in mijn online draft en ik was er eerlijk gezegd ook niet lovend over. Wisselvallige meningen inderdaad. Misschien te maken met de positie waarin hij beter tot zijn recht komt? Zoals een CAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 16 juni 2024 @ 23:57:

[...]

Ik had hem in mijn online draft en ik was er eerlijk gezegd ook niet lovend over. Wisselvallige meningen inderdaad. Misschien te maken met de positie waarin hij beter tot zijn recht komt? Zoals een CAM?
Oké misschien is dat het inderdaad. Ik speel niet echt met een cam. Maar ik vind hem vooral fysiek zwak en ik zie hem geen goede loopacties maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:10:
Vorige keer gaf ik al aan dat divisie 2 Rivals kennelijk een te laag niveau is voor het spelen van de WL in deze fase.

Dat bleek wederom: net als vorige week weer slechts 6 overwinningen.
Heeft niks met rivals niveau te maken. Speel zelf div 4 en heb 11 wins gehaald. Zat 14 in maar viel allemaal niet lekker en had geen focus meer laatste potten.

Het is een totaal andere mindset in de WL.
Mensen doen alles om te winnen en ook uit je concentratie te halen. Heb gister ook echt een paar extreme bloedzuigers tegen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:16:
[...]

Heeft niks met rivals niveau te maken. Speel zelf div 4 en heb 11 wins gehaald. Zat 14 in maar viel allemaal niet lekker en had geen focus meer laatste potten.

Het is een totaal andere mindset in de WL.
Mensen doen alles om te winnen en ook uit je concentratie te halen. Heb gister ook echt een paar extreme bloedzuigers tegen gehad.
Het is heel raar eigenlijk. In div. 2 kan ik prima meekomen, en zit ik meestal tegen div. 1 aan (waarbij ik bewust niet promoveer, omdat hoe hoger hoe meer mensen gebruik maken van glitches). Speel ik vervolgens WL, dan lijkt het wel of ik div. 10 ben! Eigenlijk is het sinds tots een groot drama.

Moet wel zeggen dat ik al die try-hards slecht kan verdragen. Maar nu verbaas ik me er toch wel over dat mensen in lagere divisies het beter doen dan ik. Snap het gewoon niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:53:
[...]

Het is heel raar eigenlijk. In div. 2 kan ik prima meekomen, en zit ik meestal tegen div. 1 aan (waarbij ik bewust niet promoveer, omdat hoe hoger hoe meer mensen gebruik maken van glitches). Speel ik vervolgens WL, dan lijkt het wel of ik div. 10 ben! Eigenlijk is het sinds tots een groot drama.

Moet wel zeggen dat ik al die try-hards slecht kan verdragen. Maar nu verbaas ik me er toch wel over dat mensen in lagere divisies het beter doen dan ik. Snap het gewoon niet zo goed.
Ik speel casual, maar wat mijn ervaring is dat je simpelweg een bepaald type speler moet kunnen verslaan in WL. Blijkbaar is dit een ander type dan dat je tegenkomt in Rivals D2.

De potjes zijn simpelweg anders qua tactiek, speelwijzen, formaties en spelers etc.
Speel anders eens een paar potjes tegen elkaar en kijk eens wat hij anders doet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:58:
[...]

Ik speel casual, maar wat mijn ervaring is dat je simpelweg een bepaald type speler moet kunnen verslaan in WL. Blijkbaar is dit een ander type dan dat je tegenkomt in Rivals D2.

De potjes zijn simpelweg anders qua tactiek, speelwijzen, formaties en spelers etc.
Speel anders eens een paar potjes tegen elkaar en kijk eens wat hij anders doet etc.
Ik denk dat je gelijk hebt met je opmerking over een bepaald type speler inderdaad. En dat ik daar moeite mee heb.

Ik heb 1 potje gehad dat ik bij rust 3-0 voor stond ook omdat de tegenstander niet zoveel deed. Tweede helft: werd ik volledig weggespeeld en verloor ik 5-3. Ik wist niet wat ik meemaakte, er lukte he-le-maal niks meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 11:02:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt met je opmerking over een bepaald type speler inderdaad. En dat ik daar moeite mee heb.

Ik heb 1 potje gehad dat ik bij rust 3-0 voor stond ook omdat de tegenstander niet zoveel deed. Tweede helft: werd ik volledig weggespeeld en verloor ik 5-3. Ik wist niet wat ik meemaakte, er lukte he-le-maal niks meer!
Dat heb je soms, in het verleden was het ook een beetje rock, paper, scissors aangezien bepaalde formaties/tactieken elkaar counterden en je dus dit ook erg in de gaten moest houden.

Wat ik nu vooral erg veel zie is dat veel spelers je meteen proberen te overlopen/fouten forceren met pressure tactieks. Dan is het gewoon een kwestie van overleven en zorgen dat je kan counteren en/of terug kan pakken als hun team leeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 11:02:
[...]

Wl spelers zijn gewoon tryhards doen alles om je uit de concentratie etc te halen

Afgelopen wl 13 wins ,speel bijna elke pot tegen fekir ,dan weet ik dus dat iemand in die week minimaal 13 wins pakte was een objectieve toen ,dus niveau was hoog dit weekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:53:
[...]

WL is ook allemaal heel tactisch en meta gebruiken.

Heb tegenstanders gehad die niks anders deden dan met backs voorzetten
( voorzet playstyle+ ) op Kane , Fullkrug, Giroud en dat soort spitsen. Ze weten gewoon dat het een keer goed gaat en daaruit scoren.

Heb een pot verloren met 1 schot echt op doel. Tegenstanders deed niks anders dan trivella spammen. 1x mis ingestapt en het was raak en verlies met 1-0.

Dan is het gewoon belangrijk om niet gefrustreerd te raken en optijd te stoppen.

Edit : zo die Fullkrug kan ik met een bak winst verkopen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:32
Gisteren Lukaku PTG gekocht en vandaag wat uitgeprobeerd in de WL. Wat een leuke kaart! Beresterk en zijn powershot is een sterk wapen. Eerder Drogba en Hernández geprobeerd, maar Lukaku blijft wel een tijd de voorkeur houden in de spits. Nu maar hopen dat hij wat upgrades krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt steeds moeilijker lijkt het wel. WL kwali met de hakken over de sloot gehaald: 4-6....

Barcola in de spits vond ik overigens erg goed. En Olise komt op de flank bij mij beter uit de verf dan Garnacho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:57:
Het wordt steeds moeilijker lijkt het wel. WL kwali met de hakken over de sloot gehaald: 4-6....

Barcola in de spits vond ik overigens erg goed. En Olise komt op de flank bij mij beter uit de verf dan Garnacho.
Ik weet niet of het moeilijker word, maar ik heb vanavond (rivals) geen enkel potje zonder het rode knipper-icoontje gespeeld.

Sowieso, 4 potjes gespeeld waarbij de tegenstander in de eerste helft al disconnecte.
Ga niet klagen, morgen ff twee squadbattles doen en Olise is af.

Overigens die 94 rated franse cb/sbc is echt een monster achterin tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:57:

Was redelijk pittig niveau vanavond. Zelf 7-3 gegaan, maar echt enorme tryhards.

Ik vind Garnacho echt een beest met alleen wl potten en Rivals loopt hij na 48 potten nog steeds 1 op 1 als winger.

@Bossie speelde Indd niet soepel. Welke Franse cv bedoel je ?

Uit de sbc sabitzer, prima pull. Maar heb al een bak aan goede middenvelders :N heb een goede cv nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 18-06-2024 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vind ik nou weer zo'n sneaky EA ding he? Heb per abuis al 3 van de 4 die ik nu had kunnen hebben in een sbc gedaan. Ja, mijn geheugen is niet zo goed dat ik onthou welke spelers dat ook alweer waren. Thx EA... Zo kom ik nooit aan een beetje xp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ab7dkySUqTFxbq5dXUJkAGgrP5w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2kthx7sMDX5MaVws12Bd5exL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 23:04:
[...]

Was redelijk pittig niveau vanavond. Zelf 7-3 gegaan, maar echt enorme tryhards.

Ik vind Garnacho echt een beest met alleen wl potten en Rivals loopt hij na 48 potten nog steeds 1 op 1 als winger.

@Bossie speelde Indd niet soepel. Welke Franse cv bedoel je ?

Uit de sbc sabitzer, prima pull. Maar heb al een bak aan goede middenvelders :N heb een goede cv nodig.
https://www.futbin.com/24/player/27117/eve-perisset

Ik heb veel Franse spelers en vind het zeker in 352 fijn om niet alleen fysieke spelers achterin te hebben. Echter in 442 was haar pace achterin toch echt een wapen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
Gisteravond mn 7 potten gewonnen in rivals voor rewards in Elite, is nog nooit zo makkelijk gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordi0344 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 09:17:
Gisteravond mn 7 potten gewonnen in rivals voor rewards in Elite, is nog nooit zo makkelijk gegaan.
Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Moody2204 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 23:35:
Dit vind ik nou weer zo'n sneaky EA ding he? Heb per abuis al 3 van de 4 die ik nu had kunnen hebben in een sbc gedaan. Ja, mijn geheugen is niet zo goed dat ik onthou welke spelers dat ook alweer waren. Thx EA... Zo kom ik nooit aan een beetje xp.

[Afbeelding]
Niks sneaky aan. Objective is er al sinds het begin van het seizoen. Altijd kijken welke objectives er zijn. En mooie ervan je probeerd nog eens wat nieuwe spelers uit ipv meteen in SBC's te stoppen.
En op zich zijn er nog meer dan genoeg spelers die je kan krijgen dit seizoen dus nog zat tijd om te doen. En XP zal er nog wel genoeg komen EA kennende.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
Einde van het seizoen krijg je veel makkelijker XP, dus zal niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop het, want nu schiet het voor geen meter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchDevil79 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 13:44:
[...]

Niks sneaky aan. Objective is er al sinds het begin van het seizoen. Altijd kijken welke objectives er zijn. En mooie ervan je probeerd nog eens wat nieuwe spelers uit ipv meteen in SBC's te stoppen.
En op zich zijn er nog meer dan genoeg spelers die je kan krijgen dit seizoen dus nog zat tijd om te doen. En XP zal er nog wel genoeg komen EA kennende.
Ik wist eerst niet eens welke spelers ze bedoelden bij deze doelstelling! Ik vond het erg onduidelijk in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:02:
[...]

Ik wist eerst niet eens welke spelers ze bedoelden bij deze doelstelling! Ik vond het erg onduidelijk in ieder geval.
Voordat ik het door had zat er ook al zo’n speler in de sbc molen 8)7

Nu heb ik er gelukkig 7 dus kan de objectives afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:17:
[...]

Voordat ik het door had zat er ook al zo’n speler in de sbc molen 8)7

Nu heb ik er gelukkig 7 dus kan de objectives afmaken.
Ben je al zover dan? Ik zit pas bij niveau 11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:24:
[...]

Ben je al zover dan? Ik zit pas bij niveau 11!
Ik 18,5 nu, heb ook echt alle xp opdrachten gedaan vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:40:
[...]

Ik heb al heel veel gemist denk ik. Maar ik vond het er ook onduidelijk staan. Nou ja, anders jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:40:
[...]

Toch snap ik iets niet want ik heb net zitten kijken: bij 18,5 heb je er precies 7 heb ik geteld. Maar je zei toch dat je er ook 1 in een sbc had gegooid? Hoe kom je dan toch aan de 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap nog iets niet. Wie is dit dan waar je mee moet spelen? EA praat in raadselen! :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TDvUMlYKp2o4MkQgVy4x50RXZtc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FveTtfatlU9ZAUkIdbKTLqa5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 19:44:
[...]

Ik heb al heel veel gemist denk ik. Maar ik vond het er ook onduidelijk staan. Nou ja, anders jammer dan.
Dat kun je gewoon googelen hoor.
Maar het is cr7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 20:20:
[...]

Dat kun je gewoon googelen hoor.
Maar het is cr7
Maar waarom zetten ze dat er gewoon niet bij? Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het stom. Anyway: thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:48
Lag het aan mij of was.WL kwalificatie makkelijk vandaag? Als ik het al probeer, heb ik moeite om 3 a 4 wins te halen maar vandaag ging ik opeens 6-1 met een nieuwe 5212 opstelling.

Nu alleen nog bedenken of ik echt een weekend Fifa wil spelen... of loopt het nog steeds tot woensdagochtend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 09:35
heron schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 21:23:
Lag het aan mij of was.WL kwalificatie makkelijk vandaag? Als ik het al probeer, heb ik moeite om 3 a 4 wins te halen maar vandaag ging ik opeens 6-1 met een nieuwe 5212 opstelling.

Nu alleen nog bedenken of ik echt een weekend Fifa wil spelen... of loopt het nog steeds tot woensdagochtend?
Als je de kwalificatie hebt afgerond, hoef je niet perse dit weekend te spelen. Je kan ook een later weekend spelen.
Ik heb dat al meermaals gedaan :)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 20:13:
Ik snap nog iets niet. Wie is dit dan waar je mee moet spelen? EA praat in raadselen! :(

[Afbeelding]
Het is ook als raadsel bedoelt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:10:
[...]

Het is ook als raadsel bedoelt :>
Snap ik, maar toch vind ik het irritant. 😉

Maar dat komt ook dat mijn antipathie tegen EA steeds groter wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 19-06-2024 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:48
patricks8 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:00:
[...]

Als je de kwalificatie hebt afgerond, hoef je niet perse dit weekend te spelen. Je kan ook een later weekend spelen.
Ik heb dat al meermaals gedaan :)
Weet ik, maar met sociaal en gezinsleven heb ik in het weekend verreweg de minste tijd. De zondag- en maandagavond bevallen me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
EA heeft het weer niet op mij deze laatste dagen...voorbeeldje je opent een 84plus x7 pakket....
zit er trippier in als hoogste met 6 84 rated spelers.....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 09:35
heron schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 09:45:
[...]

Weet ik, maar met sociaal en gezinsleven heb ik in het weekend verreweg de minste tijd. De zondag- en maandagavond bevallen me beter.
Ah op die manier. Volgens mij loopt het inderdaad nog tot woensdag ochtend. Tenmiste dat was 2 weken terug wel zo.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Moody2204 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 23:12:
[...]

Snap ik, maar toch vind ik het irritant. 😉

Maar dat komt ook dat mijn antipathie tegen EA steeds groter wordt.
Dit is Ronaldo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordi0344
Het zit me niet tegen laatste weken. Pack uit een 100k pack van rivals rewards r9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Packte een inform Bisseck 87 en zag dat deze extinct is. Maar besloten om de EVO te doen… maar na een tijdje met de inform merkte ik al dat dit het wel eens waard kon zijn :-) wat een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Team hier weer omgegooid. Paar leuke pulls gekregen uit de 81+ en 85+ player picks en die erin verwerkt. :)

Start:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XoDnGp7NS-clxEoQntIqe553r5Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AyLUfzKhqYBPrbMaVKxCxAB7.png?f=fotoalbum_large

Ingame:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igV2dve7h-GnQR6UP_oaiihS-vM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0bjGEOIYK1sQXsAdSMcq1FOQ.png?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik zie hem eigenlijk nergens in jullie teams maar ik had Simons als att cm in een 4321 die me wat tegenviel, vervolgens guler gedaan. Wat een kaart is dat zeg!

Enorm aanwezig met geweldige passing en scorend vermogen. Bal lijkt tevens echt aan hem vastgeplakt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxS4fC0TbOapKYsDmYKP3BxZB_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Or8yGIMoKlJ4xrv6hTauK2ZM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 18:07:
Ik zie hem eigenlijk nergens in jullie teams maar ik had Simons als att cm in een 4321 die me wat tegenviel, vervolgens guler gedaan. Wat een kaart is dat zeg!

Enorm aanwezig met geweldige passing en scorend vermogen. Bal lijkt tevens echt aan hem vastgeplakt
[Afbeelding]
Hoe is guler als CM, pak hem waarschijnlijk sowieso ivm real madrid links.
In 442 heb ik nu Thiago als aanvallende CM/b2b maar dat is ook een monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:21:
[...]

Hoe is guler als CM, pak hem waarschijnlijk sowieso ivm real madrid links.
In 442 heb ik nu Thiago als aanvallende CM/b2b maar dat is ook een monster.
Echt een beest! Scoort aan de lopende band als lcm (nieuwe 4321 tactics van div10)

Bevalt mij beter als Simons en lijkt sws 1 upgrade te gaan krijgen (bij nog 1 goal of assist, 5 wedstrijden zie ik niet zomaar gebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 22:54:
[...]

Echt een beest! Scoort aan de lopende band als lcm (nieuwe 4321 tactics van div10)

Bevalt mij beter als Simons en lijkt sws 1 upgrade te gaan krijgen (bij nog 1 goal of assist, 5 wedstrijden zie ik niet zomaar gebeuren)
Simon is ook een optie zeker omdat hij chem geeft voor Frimpong, maar bij hem verwacht ik geen upgrades terwijl ik voor chem ook Dani Olmo kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 08:32:
[...]

Simon is ook een optie zeker omdat hij chem geeft voor Frimpong, maar bij hem verwacht ik geen upgrades terwijl ik voor chem ook Dani Olmo kan gebruiken.
Vind persoonlijk Olmo niet best ondanks zijn prijs.
Iedergeval niet op 10, vind daar Eze en Mac Allister een stuk sterker.

Olmo wordt door ze lage kracht continu omver gelopen door sterke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 09:15:
[...]

Vind persoonlijk Olmo niet best ondanks zijn prijs.
Iedergeval niet op 10, vind daar Eze en Mac Allister een stuk sterker.

Olmo wordt door ze lage kracht continu omver gelopen door sterke spelers.
Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar heb hem untradeable. Het gaat hier vooral om de CM positie waar nu Thiago staat. Simons zou evt kunnen, maar verwacht geen upgrades voor hem en geen meerwaarde in het veld ivm barcola/olise.

Momenteel gebruik ik Grimaldo om Frimpong op chem te hebben, wat een prima combo is echter met alle nieuwe kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 10:33
Augy schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 22:54:
[...]

Zit steeds te twijfelen om deze kaart te doen.
Maar, fuck it, SBC gedaan en maar kijken of deze bevalt.
Ook de tactics ga ik uitproberen.

Nog wel op zoek naar mogelijk een nieuwe spits voor Joselu, maar zou niet zo snel weten wie en hij doet het best redelijk.

Team is dan als volgt ingame (incl. bank & reserves)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/axoennc7JGXgH7ADZNNWKuxH_yc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LBw1W3nA8QO2tcLwJssn5g7f.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 21-06-2024 10:17 ]

wijze woorden

Pagina: 1 ... 60 ... 70 Laatste