Gisteren Kvaradonna uit de Serie A TOTS SBC. Dan ga ik maar eens een 'leuk' team maken met misschien wat minder meta spelers en kijken hoe het met een 352 gaat, icm spelers die je niet zo vaak ziet. Staat er nu zo bij: https://www.futbin.com/24/squad/2426691Bossie schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:25:
[...]
Probeer de 352 eens, verdedigend erg compact door de 5 verdedigers en 2 CDMs ervoor en aanvallend heb je het driehoekje voorin icm de 2 wingbacks.
Ik vind het in ieder geval erg leuk spelen en in de huidige meta is het ook erg lekker dat je altijd een crosspass op je wingbacks kan geven aangezien je altijd onder druk staat.
EA blijft me belonen wtf. Binnen een halve dag Rice en Foden gepacked 🤷♂️
Ja sorry, bekijk het van de positieve kant: je hebt in ieder geval een avond zorgeloos kunnen spelen.Sleehond schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:58:
[...]
Daar gaat m´n positieve bericht van gisterenavond
Hier heb ik ook Kvaradonna. Maar dat vind ik echt een leuke funspeler om te gebruiken. Bevalt mij erg goed in ieder geval.heron schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 09:36:
[...]
Gisteren Kvaradonna uit de Serie A TOTS SBC. Dan ga ik maar eens een 'leuk' team maken met misschien wat minder meta spelers en kijken hoe het met een 352 gaat, icm spelers die je niet zo vaak ziet. Staat er nu zo bij: https://www.futbin.com/24/squad/2426691
Dit is zojuist ook bevestigd in de nieuwe patch notes ja. Vond het al gek dat ik met mn 2e account tegen goede tegenstanders moestMoody2204 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:09:
Ik wil jullie pret niet bederven, maar ik begreep dat er gisteren weer een fout (de zoveelste) van EA was met de matchmaking. Daardoor kon je tegen hele makkelijke tegenstanders uit bijv. div. 10 komen. Ik kan alleen de bron van het bericht niet meer vinden (ik dacht Auzio, maar kan het zo gauw niet vinden). Maar ik denk dat het klopt, want ik won gisteren in div. 2 ook ineens een pot met 11-1 en daarna met 8-0. Dat lukt me daar nooit normaal.
Was eigenlijk plan om na TOTS even een pauze in te lassen maar als ik de spelers in de nieuwe season progress zie (Depay, Kroos/Gerrard en Puskas) dan krijg ik toch een beetje FOMO
Toch even uit nieuwsgierigheid gekeken op futbin, zie dat we inmiddels in het 4xplaystyle + per kaartje seizoen zijn beland.Tim01 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 13:54:
Was eigenlijk plan om na TOTS even een pauze in te lassen maar als ik de spelers in de nieuwe season progress zie (Depay, Kroos/Gerrard en Puskas) dan krijg ik toch een beetje FOMO
Ik zou kroos erg graag willen hebben, maar als ik hiervoor zinloze friendlies of objectives moet doen waardoor ik mijn team moet omgooien dan ben ik er snel klaar mee.
Vanavond maar eens ingame kijken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb eigenlijk sinds TOTS niet meer gespeeld. Nu met het EK voor de boeg wil ik het spelen weer oppakken in een nieuw seizoen, zitten leuke beloningen in! Maar als ik zie hoe weinig XP je kunt verdienen lijkt het onhaalbaar?! In vorige seizoenen kon je veel makkelijker XP behalen, nu zitten er veel meer pakketbeloningen in?
Aan het einde van het seizoen komen er veel events waarvoor je een zooi xp krijgt.Er!k schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:22:
Ik heb eigenlijk sinds TOTS niet meer gespeeld. Nu met het EK voor de boeg wil ik het spelen weer oppakken in een nieuw seizoen, zitten leuke beloningen in! Maar als ik zie hoe weinig XP je kunt verdienen lijkt het onhaalbaar?! In vorige seizoenen kon je veel makkelijker XP behalen, nu zitten er veel meer pakketbeloningen in?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
De linke boys van EA verkopen xp via store packs zo nu en danSn3gG3l schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:33:
[...]
Aan het einde van het seizoen komen er veel events waarvoor je een zooi xp krijgt.
Koop nooit iets en haal meestal die seasons wel.buurman3 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 17:11:
[...]
De linke boys van EA verkopen xp via store packs zo nu en dan
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Vaak haal je seasons 2 weken voor het einde?Sn3gG3l schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 17:32:
[...]
Koop nooit iets en haal meestal die seasons wel.
Denk niet dat ik hier tijd in ga stoppen aangezien de vakantie periode er ook aan komt tegen het einde van dit seizoen.
Daarnaast geven de season rewards ook meteen een indicatie mbt welke promo’s er nog gaan komen (live cards voor EK en andere, Greatest of the game etc).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eindelijk een keer wat uit de marquee gekregen
Matthaus 90 toch weer 250 k
Matthaus 90 toch weer 250 k
Een beetje off topic, maar hier een tip voor als je ff wat anders wil dan EAFC24:
Aankomend weekend vindt er een open bèta plaats voor de free-to-play-voetbalgame UFL.
Iedereen op PlayStation 5 en Xbox Series X en S kan de game van 7 tot en met 9 juni gratis proberen. Mensen kunnen de bètaversie van de game alvast preloaden via de PlayStation en Xbox Store.
Aankomend weekend vindt er een open bèta plaats voor de free-to-play-voetbalgame UFL.
Iedereen op PlayStation 5 en Xbox Series X en S kan de game van 7 tot en met 9 juni gratis proberen. Mensen kunnen de bètaversie van de game alvast preloaden via de PlayStation en Xbox Store.
Ik kreeg bacha, die ik ook al dupe had.
al die sbc`s allemaal gedaan voor spelers van max 40k

YouTube: I Tried UFL (Open Beta)
Ziet er verdomd goed uit!
[ Voor 14% gewijzigd door buurman3 op 07-06-2024 09:07 ]
Ik geloof graag dat dit de reden is waarom ik woensdag 2-8 heb verloren van een über R1 dribbelaar met top kaarten van o.a. Messi en Ronaldo in zijn team.Moody2204 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:09:
Ik wil jullie pret niet bederven, maar ik begreep dat er gisteren weer een fout (de zoveelste) van EA was met de matchmaking. Daardoor kon je tegen hele makkelijke tegenstanders uit bijv. div. 10 komen. Ik kan alleen de bron van het bericht niet meer vinden (ik dacht Auzio, maar kan het zo gauw niet vinden). Maar ik denk dat het klopt, want ik won gisteren in div. 2 ook ineens een pot met 11-1 en daarna met 8-0. Dat lukt me daar nooit normaal.
Had een goede kans om de promoten naar div 6 maar is dus niet gelukt. En nu ben ik teruggezet naar div 8.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik krijg vooral duitsers als het geen fodder is, Rudiger, Musiala,cubert20 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 23:40:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 07-06-2024 11:02 ]
Mahrez hier...cubert20 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 23:40:
[...]
Savio....blij mee
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Het heeft een half jaar geduurd, maar kon het toch niet weerstaan om weer te gaan spelen
Van div 10 naar 6 gegaan zonder loss. Maar me team begint nu een probleem te worden
Van div 10 naar 6 gegaan zonder loss. Maar me team begint nu een probleem te worden

Ja, ik heb er ook veel lol mee. Best wel aanvallend, dus het lukt niet altijd, maar soms weten tegenstanders er niet goed mee om te gaan.Markvd1984 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 12:08:
@Moody2204 die 433-4 werkt als een trein
Eergisteren naar d1
Gisteren wl kwalificatie 9 om 1
had net een potje waarbij de tegenstand alleen maar van die sombrero flicks deed en dan schieten.
Gelukkig stond elke keer er een verdediger dicht op, of stond de keeper niet te ver voor het doel.
Het is hem 1 keer gelukt, helaas voor hem scoorde ik vaker
Vind dat soort tricks wel vrij vervelend, aangezien je dit heel zelden ziet in voetbal en de succeskans bij zo`n schot wel superhoog ligt.
Ben benieuwd naar het niveau deze WL, en ook geen idee wat de rewards zijn (10:00 uur pas vanavond)?
Gelukkig stond elke keer er een verdediger dicht op, of stond de keeper niet te ver voor het doel.
Het is hem 1 keer gelukt, helaas voor hem scoorde ik vaker
Vind dat soort tricks wel vrij vervelend, aangezien je dit heel zelden ziet in voetbal en de succeskans bij zo`n schot wel superhoog ligt.
Ben benieuwd naar het niveau deze WL, en ook geen idee wat de rewards zijn (10:00 uur pas vanavond)?
Dat ziet er niet eens zo slecht uit nee. Lijkt wel iets slomer dan fifa volgens mij?buurman3 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 07:50:
YouTube: I Tried UFL (Open Beta)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het speelt idd sloom. Ben niet overtuigd.Oekol schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 21:21:
[...]
Dat ziet er niet eens zo slecht uit nee. Lijkt wel iets slomer dan fifa volgens mij?
Vanaf de video lijkt het iets meer op pes.
Alleen de controls zijn wel van EA.
Vooral benieuwd naar hun manier van ultimate team.
EA heeft dat elk jaar opnieuw beginnen en je team opbouwen wat een bepaalde edge geeft.
Als je 1x je team moet opbouwen en dan klaar bent dan is dit niet voor grote publiek.
Sinds deze post is het niet gestopt..ZicoDon schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:56:
[...]
Poh lekker, grappig hoe dit spel zo lijkt te werken soms. Ik heb ook een tijd niet gespeeld uit desinteresse.
Dan wilt daarna EA je volgens mij graag binnen houden als je het spel weer aan slingert.
Kom na een tijd weer terug, speel Laliga TOTS WL tot 11 wins en krijg Rudiger en Camavinga.
Speel ook WL tot 11 wins met SerieA en krijg Giroud.
Doe 2 icon SBC picks en krijg Viera TOTY en Zico FB...
TOTS VVD en net de nieuwe Hagi..
Na een tijdelijke stop is m’n account rigged. Kan niet anders 😂
/f/image/SV231qRjei2u6Eze0d5CWARv.png?f=fotoalbum_large)
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Vandaag dus UFL geprobeerd. Na één wedstrijd te hebben gespeeld, heb ik het maar direct verwijderd. Speelt voor geen meter, wat ik stiekem ook al had verwacht. EA ontwikkelt FIFA/EAFC al meer dan 20 jaar. Op het gebied van voetbal simulatiespel gaat niemand EA kunnen overtreffen en ik denk 2K ook niet. Ook al hoop ik stiekem van wel.
Zojuist weer een paar Champs wedstrijden gespeeld, maar ik voel het helaas niet meer. Voor mij voelt het nu meer geforceerd aan, dan dat ik er plezier mee heb. Het gaat puur en enkel om de rewards, maar plezier zit er echt niet meer in.
Toch naar verder met TopSpin en afwisselen met Xdefiant. Wellicht dat ik het morgen of overmorgen ga afmaken.
Zojuist weer een paar Champs wedstrijden gespeeld, maar ik voel het helaas niet meer. Voor mij voelt het nu meer geforceerd aan, dan dat ik er plezier mee heb. Het gaat puur en enkel om de rewards, maar plezier zit er echt niet meer in.
Toch naar verder met TopSpin en afwisselen met Xdefiant. Wellicht dat ik het morgen of overmorgen ga afmaken.
Hier hetzelfde: UFC leuk voor de afwisseling maar het voelt stug aan. En bij mij springen de ballen soms alle kanten op.
WL is inderdaad weer een ramp. Sommigen hebben echt teveel tijd voor dit spel. Alleen maar glitchgoals, toxic, hebzuchtige spelers vanwege een paar leuke kaarten alsof het op leven en dood gaat, denk dat ik het niet eens af maak. Wederom.
TopSpin lijkt me ook erg leuk trouwens.
WL is inderdaad weer een ramp. Sommigen hebben echt teveel tijd voor dit spel. Alleen maar glitchgoals, toxic, hebzuchtige spelers vanwege een paar leuke kaarten alsof het op leven en dood gaat, denk dat ik het niet eens af maak. Wederom.
TopSpin lijkt me ook erg leuk trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 08-06-2024 11:49 ]
Maar dat UFC is toch nog lang niet in een finale versie of zie ik dat verkeerd?
En inderdaad zoals gezegd is het hopen dat ze serieus kunnen concurreren, maar EA heeft natuurlijk al JAREN ontwikkeling zitten in FIFA / EA FC.
Ga het wel verder in de gaten houden en ook even proberen.
En inderdaad zoals gezegd is het hopen dat ze serieus kunnen concurreren, maar EA heeft natuurlijk al JAREN ontwikkeling zitten in FIFA / EA FC.
Klopt, het is een bèta versie. Maar de uiteindelijke versie zal ook weer niet heel afwijkend zijn denk ik.Sleehond schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:50:
Maar dat UFC is toch nog lang niet in een finale versie of zie ik dat verkeerd?
Ik moet wel zeggen dat ik bij UFC wel meer het gevoel had, dat als je sterker bent, dat je dan ook daadwerkelijk wint. Bij FIFA/EAFC24 moet je erg goed tegen onrechtvaardigheid kunnen (wat ik niet kan).
Nee ik zat altijd div 4 of 5 en haalde standaard 11 wins. Heb 't idee hoe hoger je zit in divisies hoe moeilijker je WL is.Moody2204 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:45:
Even een algemene vraag: is div. 2 Rivals een te laag niveau volgens jullie om mee te doen in de WL?
Dat idee krijg ik namelijk, want ik ga nu 1-8.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ga het zo eens proberen zit momenteel in div 6 met dit team :Moody2204 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:45:
Even een algemene vraag: is div. 2 Rivals een te laag niveau volgens jullie om mee te doen in de WL?
/f/image/kynmCTNW5O26l3s8EokROykT.png?f=fotoalbum_large)
Toch redelijk snel een behoorlijk team. Had amper spelers nog in de club.
Div 6 ofzo:)Moody2204 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 12:08:
[...]
Klopt, het is een bèta versie. Maar de uiteindelijke versie zal ook weer niet heel afwijkend zijn denk ik.
Ik moet wel zeggen dat ik bij UFC wel meer het gevoel had, dat als je sterker bent, dat je dan ook daadwerkelijk wint. Bij FIFA/EAFC24 moet je erg goed tegen onrechtvaardigheid kunnen (wat ik niet kan).
Maar speel dit jaar echt heel weinig rivals.
Doe doordeweeks af en toe een potje voor wat objectives, of alvast de qualifiers.
In het weekend speel ik dan de champs en dat is eigenlijk genoeg voor mij.
Eindig meestal rond 10 wins ofzo, 12 bij een goed weekend 9 bij een wat minder weekend.
En de meeste potjes spannen er wel om.
Klinkt aannemelijk. Ik ben deze hele editie nog nooit verder gekomen dan 9 wins. Maar dat fanatisme in de WL trek ik ook heel slecht. Dat helpt niet. Daarvoor ben ik toch teveel casual speler.Oekol schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:00:
[...]
Nee ik zat altijd div 4 of 5 en haalde standaard 11 wins. Heb 't idee hoe hoger je zit in divisies hoe moeilijker je WL is.
heb nu 2 potjes gespeeld, maar het loopt niet heel lekker met die connectie.
Zeker weer weekend.
Zeker weer weekend.
Nee johMoody2204 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 13:45:
Ik zit nu in d3 weer ga nu 5 om 1
Hier div. 2 en WL geëindigd in 5-15 (terwijl ik echt serieus speelde). Ben er klaar mee. Snap niet waarom ik in de WL er niks van bak. Wel ontzettend veel rare momenten en glitchgoals tegen.
Sowieso krijg ik het idee dat dingen accountgebonden zijn, ook de WL resultaten. Ik ben gelijkwaardig aan mijn zoon, maar als je ziet wat die packt... en die haalt ook gerust 11-14 wins in de WL. Die heeft een gouden account lijkt het. Vanmorgen had hij weer Messi tots. Deze keer na 11 wins.
Vind die tots plus echt een toevoeging. Kan nu met spelers spelen waar ik normaal nooit aan zou beginnen.
Die Summerville kaart is echt geweldig ! Zelfde geld voor Tots Timber en Hancko.
Die Summerville kaart is echt geweldig ! Zelfde geld voor Tots Timber en Hancko.
Absoluut hoorMoody2204 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 15:49:
[...]
Hier div. 2 en WL geëindigd in 5-15 (terwijl ik echt serieus speelde). Ben er klaar mee. Snap niet waarom ik in de WL er niks van bak. Wel ontzettend veel rare momenten en glitchgoals tegen.
Sowieso krijg ik het idee dat dingen accountgebonden zijn, ook de WL resultaten. Ik ben gelijkwaardig aan mijn zoon, maar als je ziet wat die packt... en die haalt ook gerust 11-14 wins in de WL. Die heeft een gouden account lijkt het. Vanmorgen had hij weer Messi tots. Deze keer na 11 wins.
Speelde gisteren tegen een team uit april 2024
Hij kon er niet veel van maar alles vloog erin
Als zola rudiger en koulibaly omver loopt dab weet je het al 5 schoten tegen 23 en 5_4 verloren
Je verliest in dit soort gevallen van ea
Ik heb juist tijdens wat actiever geweest en zeker objectives/evo’s gedaan.Traeces schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 14:08:
[...]
Ga het zo eens proberen zit momenteel in div 6 met dit team :
[Afbeelding]
Toch redelijk snel een behoorlijk team. Had amper spelers nog in de club.
Het is echt bizar in hoe weinig tijd je een competitief team kan opbouwen, en dan bedoel ik gewoon een team waarmee je goed kan meekomen en niet een meta speler in elke positie
Zit er overigens aan te denken om alle TOTS fodder in Reus te dumpen, dadelijk vakantie etc en dan klopt de nieuwe versie alweer op de deur
Hou je altijd wel die schijt potten. Verlies net in div 6 promotie pot door 1 schot van Messi van 25 meter. Was continu in de aanval maar autoMarkvd1984 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:07:
[...]
Absoluut hoor
Speelde gisteren tegen een team uit april 2024
Hij kon er niet veel van maar alles vloog erin
Als zola rudiger en koulibaly omver loopt dab weet je het al 5 schoten tegen 23 en 5_4 verloren
Je verliest in dit soort gevallen van ea
Blok fc icm met mijn beroerde aanval hielden stand
Aanval met r9 toty, Messi tots, mbappe tots en tots cr7, in div 6 Koekkoek. Kom ik aankakken met gold Alisson en wat goedkope tots speler

Als me evo Rodrygo zo klaar is, ga ik beginnen aan olise. Wat een kaart is dat …. Krijgt me aanval wat meer vlees op de bottenBossie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:14:
[...]
Ik heb juist tijdens wat actiever geweest en zeker objectives/evo’s gedaan.
Het is echt bizar in hoe weinig tijd je een competitief team kan opbouwen, en dan bedoel ik gewoon een team waarmee je goed kan meekomen en niet een meta speler in elke positie![]()
Zit er overigens aan te denken om alle TOTS fodder in Reus te dumpen, dadelijk vakantie etc en dan klopt de nieuwe versie alweer op de deur
Ik heb Olise bijna af, maar in zijn voorlaatste vorm is hij al een heerlijke kaart. Ga je geen spijt van krijgen.Traeces schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 17:20:
[...]
Als me evo Rodrygo zo klaar is, ga ik beginnen aan olise. Wat een kaart is dat …. Krijgt me aanval wat meer vlees op de botten
Hier Olise ook aan het afronden (nog 1 potje Rivals) maar wat een kaart inderdaad, die is echt goed!
Als het goed is komt er een Drogba sbc binnenkort uit. Ik heb nu Kane Tots, al een tijdje, in de spits maar zit er wel aan te denken om zijn sbc te voltooien.. Zal waarschijnlijk 2 tot 2.5 mil kosten...
Ik heb nog zeker 100+ spelers boven de 88 rated maar geen coins.
Maar overweeg om alles wat ik nog heb in zijn sbc te doen
Team:
Sane (94), Kane (97), Reus (96)
Vithena (96), Gullit (93), Calhanoglu (95)
Dimarco (93), Thiago (95), Marquinhos (96), Hernandez (97)
Had er meer van verwacht... Heb de sbc wel voltooid ben benieuwd hoe lang hij in mijn team blijft!

Team:
Had er meer van verwacht... Heb de sbc wel voltooid ben benieuwd hoe lang hij in mijn team blijft!
[ Voor 9% gewijzigd door Wulfric92 op 08-06-2024 19:41 ]
Ik ga hem wel ff doen, wilde hem al een tijdje uitproberen en had daarom gisteravond de 94 gekochtWulfric92 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 18:50:
Als het goed is komt er een Drogba sbc binnenkort uit. Ik heb nu Kane Tots, al een tijdje, in de spits maar zit er wel aan te denken om zijn sbc te voltooien.. Zal waarschijnlijk 2 tot 2.5 mil kosten...
Team:

Uiteindelijk 14 winsten behaald met als één van de red picks dus Vinicius. Blije vogel hier!
Ik heb de volgende keuze voor de incisive pass evo:
- 89 Gullit upgraden ok vervolgens weer terugin het team plaatsen (cdm/cm).
- POTM 89 Griezmann met tricky ricardo upgraden
Griezmann lijkt de leuke optie zeker omdat hij al 5/5 is dan ook goede traits erbij krijgt voor CF/CAM, Gullit is vooral een saaie degelijke upgrade waarbij het me niet zou verbazen dat er later nog een soortgelijke evo voor CB zou komen (heb al een paar kaartjes verprutst door te snel een evo te doen).
Toure 88 zou ook kunnen eventueel, maar het lijken allemaal opties die over twee weken toch weer uit de basis zullen verdwijnen.
- 89 Gullit upgraden ok vervolgens weer terugin het team plaatsen (cdm/cm).
- POTM 89 Griezmann met tricky ricardo upgraden
Griezmann lijkt de leuke optie zeker omdat hij al 5/5 is dan ook goede traits erbij krijgt voor CF/CAM, Gullit is vooral een saaie degelijke upgrade waarbij het me niet zou verbazen dat er later nog een soortgelijke evo voor CB zou komen (heb al een paar kaartjes verprutst door te snel een evo te doen).
Toure 88 zou ook kunnen eventueel, maar het lijken allemaal opties die over twee weken toch weer uit de basis zullen verdwijnen.
Ik vind 100k voor een evo teveel geld - in een week of 2-3 zijn de meeste van die spelers toch weer vervangen.
Bij de gratis evo's zitten ook leuke spelers - die 95 Olise is bijvoorbeeld erg goed (op papier).
Bij de gratis evo's zitten ook leuke spelers - die 95 Olise is bijvoorbeeld erg goed (op papier).
Die hoeven niet goed zijn, die zijn in het ergste geval simpelweg gratis high-rated fodder,heron schreef op zondag 9 juni 2024 @ 12:50:
Ik vind 100k voor een evo teveel geld - in een week of 2-3 zijn de meeste van die spelers toch weer vervangen.
Deze versie is het wel krankzinnig hoeveel fouten ze blijven maken.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Vanavond even die Barcola kaart testen. Ziet er echt geweldig uit voor die prijs !
Voor die prijs kon ik 'm ook niet laten liggen. Nu dus Barcola op de ene flank en een complete evo Olise aan de andere kantTraeces schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:23:
Vanavond even die Barcola kaart testen. Ziet er echt geweldig uit voor die prijs !
Wl was een domper ik ging 10 om 2 toen 7 wed verloren allemaal die r1 dribbel lui word er gek van laat ze dat echt verwijderen
Uit eindelijk laatste gewonnen dus 11 wins
R9 viel me echt zwaar tegen 2 mil aan spelers en vond hek echt niet best
Ook foden vond ik niet geweldig helaas
Dembele evo gedaan die was wel echt erg goed op lva
Salah uit de rewards en een vrouw van 95
Uit eindelijk laatste gewonnen dus 11 wins
R9 viel me echt zwaar tegen 2 mil aan spelers en vond hek echt niet best
Ook foden vond ik niet geweldig helaas
Dembele evo gedaan die was wel echt erg goed op lva
Salah uit de rewards en een vrouw van 95
Hier hetzelfde en rashford in de spits. Vind die Olise wel beter, niet van de bal af te krijgen die vent.Moody2204 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:36:
[...]
Voor die prijs kon ik 'm ook niet laten liggen. Nu dus Barcola op de ene flank en een complete evo Olise aan de andere kant
Nou gisteren was mijn packluck niet meer normaal. Zowel Saliba en Frenkie gepackt. Ontzettend blij mee!
Zijn er nog mensen die Joe Gomez zijn sbc gaan doen? Lijkt me een goede partner naast Saliba.
Zijn er nog mensen die Joe Gomez zijn sbc gaan doen? Lijkt me een goede partner naast Saliba.
[ Voor 32% gewijzigd door Partypooper op 11-06-2024 11:09 ]
Dit weekend gezegend door de EA goden door op m’n 1e account deze rewards te krijgen:strip_exif()/f/image/W0DM6dAW3JwAT7KYPFtJeZqu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/02Jxu4t1lPkfN4cqgxiVv0r4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook op mijn 2e account Rice uit mn player picks gekregen
:strip_exif()/f/image/W0DM6dAW3JwAT7KYPFtJeZqu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/02Jxu4t1lPkfN4cqgxiVv0r4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Jordi0344 op 11-06-2024 11:11 ]
Ik moet zeggen dat ik er wel spijt van heb. Viel me tegen. Hernandez heeft hem (en Kane tots) er bij mij uitgespeeld.Bossie schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 22:09:
[...]
Ik ga hem wel ff doen, wilde hem al een tijdje uitproberen en had daarom gisteravond de 94 gekocht
Je kan voortzetten op hem geven maar heeft ook nog heel goed dribbelen
Ben toch wel benieuwd hoe je twee accounts voor elkaar krijgt?Jordi0344 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:09:
Dit weekend gezegend door de EA goden door op m’n 1e account deze rewards te krijgen[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iemand ervaring met de nieuwe oblak kaart ? Die tots Alison pakt niet eens een skippy bal bij mij

Heeft bij mij inmiddels cech vervangen, pakt echt de meest onmogelijke ballen voor me.Traeces schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:02:
Iemand ervaring met de nieuwe oblak kaart ? Die tots Alison pakt niet eens een skippy bal bij mij
Ik ben voor Uruguay deze Copa, licht gedwongen door EA met 3 man sterk in mn team🤣
:strip_exif()/f/image/v3AQ6eCe34BnaX5D0L0qHQZr.jpg?f=fotoalbum_large)
Varieer overigens tussen dit team in een 433(4) en een 442 met wat andere spelers erin, merk dat ik de afwisseling erg leuk vind.
Ook wissel ik desailly/olise af met Skriniar en barcola. Nog aan t uitvogelen welke combi ik het beste vind
2e account begonnen tijdens TOTS, gekwalificeerd voor Weekend League en daarna alleen nog maar Weekend League gespeeldWulfric92 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:14:
[...]
Ben toch wel benieuwd hoe je twee accounts voor elkaar krijgt?
Hoe is 97 frimpong trouwens? Hij is flink in prijs gezakt en twijfel om hem te kopen voor m'n NL team.Augy schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:32:
[...]
Heeft bij mij inmiddels cech vervangen, pakt echt de meest onmogelijke ballen voor me.
Ik ben voor Uruguay deze Copa, licht gedwongen door EA met 3 man sterk in mn team🤣
[Afbeelding]
Varieer overigens tussen dit team in een 433(4) en een 442 met wat andere spelers erin, merk dat ik de afwisseling erg leuk vind.
Ook wissel ik desailly/olise af met Skriniar en barcola. Nog aan t uitvogelen welke combi ik het beste vind
Ik heb Frimpong een aantal wedstrijden gebruikt maar vond hem echt tegenvallen. Na Frimpong heb ik Walker gebruikt maar die is echt veel beter imorcsnellink schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:46:
[...]
Hoe is 97 frimpong trouwens? Hij is flink in prijs gezakt en twijfel om hem te kopen voor m'n NL team.
Ik speelde met Raul/Alvarez en met Raul/Drogba. Na een paar potjes begon het te klikken maar het speelt wel heel anders dan met Alvarez.Wulfric92 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Ik moet zeggen dat ik er wel spijt van heb. Viel me tegen. Hernandez heeft hem (en Kane tots) er bij mij uitgespeeld.
Je kan voortzetten op hem geven maar heeft ook nog heel goed dribbelen
Ik denk dat Drogba het best tot zijn recht komt als ST in 4231 of 4321 maar dat moet ik nog gaan testen, momenteel weinig motivatie muv het afmaken van de paar openstaande evo’s.
Ik heb een tijd Drogba zijn Golazo kaart gebruikt in een 4321 opstelling. Bij mij stond die in de punt en stond die altijd op de juiste plek en ramde alles erin.Bossie schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:17:
[...]
Ik speelde met Raul/Alvarez en met Raul/Drogba. Na een paar potjes begon het te klikken maar het speelt wel heel anders dan met Alvarez.
Ik denk dat Drogba het best tot zijn recht komt als ST in 4231 of 4321 maar dat moet ik nog gaan testen, momenteel weinig motivatie muv het afmaken van de paar openstaande evo’s.
Packte vanmiddag via de app Kyle Walker path to glory met de 82+ player pick.
Wilde hem uittesten om te kijken of hij beter is dan Golazo Cafu. Komt er uit een untradeable pack van dat ene potje een Alfonso Davies path to Glory tevoorschijn.
Denk dat ik twee nieuwe backs heb 🤡
Wilde hem uittesten om te kijken of hij beter is dan Golazo Cafu. Komt er uit een untradeable pack van dat ene potje een Alfonso Davies path to Glory tevoorschijn.
wijze woorden
Lekkere pulls!Valandil schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 19:16:
Packte vanmiddag via de app Kyle Walker path to glory met de 82+ player pick.
Zojuist elite rank behaald in Rivals met een prima elftal tot nu toe. Ik merk weer dat 4-2-3-1 toch wel de meest gebalanceerde opstelling is. Zowel verdedigend als aanvallend heel sterk. Het lijkt eenbeetje op 4-3-2-1 maar de buitenspelers (linker en rechter CAM) zijn dan iets breder en staan meer achter de spits gepositioneerd in lijn met de CAM. Waardoor je lekkere 1-2 tjes kan maken. Olise in de spits is dan ook een geweldenaar (51 gespeeld, 44 gescoord) met Putellas erachter die positioneel ook heel vaak goed staat voor een finesse shot.
Uit de guaranteed PTG sbc ook Bruno meegekregen en direct gewisseld voor Valverde TOTS. Is gek genoeg verdedigend iets meer aanwezig en dribbelt ook wat lekkerder. Nou hopen op wat leukere rewards morgen.
Uit de guaranteed PTG sbc ook Bruno meegekregen en direct gewisseld voor Valverde TOTS. Is gek genoeg verdedigend iets meer aanwezig en dribbelt ook wat lekkerder. Nou hopen op wat leukere rewards morgen.
/f/image/bOcRBwjVRwgtYCxr4tc3uaZ5.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 12-06-2024 22:35 ]
Precies de reden waarom ik niks heb met 4-3-2-1 ook al is dat de meta. Wel geprobeerd, maar ik vond het helemaal niks. Ik speel hier nu met een 4-3-3 variant en af en toe ook met 4-2-3-1. In mijn ogen trek je daarmee de verdediging ook wat meer uit elkaar doordat het breder is. Bij 4-3-2-1 vind ik het veel te druk doordat het meestal meer door het midden gaat.Lashrom schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 22:32:
Zojuist elite rank behaald in Rivals met een prima elftal tot nu toe. Ik merk weer dat 4-2-3-1 toch wel de meest gebalanceerde opstelling is. Zowel verdedigend als aanvallend heel sterk. Het lijkt eenbeetje op 4-3-2-1 maar de buitenspelers (linker en rechter CAM) zijn dan iets breder en staan meer achter de spits gepositioneerd in lijn met de CAM. Waardoor je lekkere 1-2 tjes kan maken. Olise in de spits is dan ook een geweldenaar (51 gespeeld, 44 gescoord) met Putellas erachter die positioneel ook heel vaak goed staat voor een finesse shot.
[Afbeelding]
4321 is voor mijn gevoel meer ping-pong dan voetbal, ik krijg er ook zeer onrustige potjes ivm hoe ik normaal speel.Moody2204 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 23:01:
[...]
Precies de reden waarom ik niks heb met 4-3-2-1 ook al is dat de meta. Wel geprobeerd, maar ik vond het helemaal niks. Ik speel hier nu met een 4-3-3 variant en af en toe ook met 4-2-3-1. In mijn ogen trek je daarmee de verdediging ook wat meer uit elkaar doordat het breder is. Bij 4-3-2-1 vind ik het veel te druk doordat het meestal meer door het midden gaat.
Eerste helft van de avond lekker ontspannen rivals gespeeld, maar de tweede helft van de avond moest je elke keer de knop 2-3 indrukken bij wijze van spreken voordat er iets gedaan werd met de input

Inmiddels begonnen met POTM Griezman/tricky Ricardo evo
Dit weekend maar aan de WL wagen. Toch al een redelijk team samen gespeeld in een week.
/f/image/KAkEI0Qm3TWH2iopAkAruhiR.png?f=fotoalbum_large)
Krijg je momenteel trouwens niet heel weinig xp voor objectives ? Zo ga ik nooit Max level halen.
/f/image/KAkEI0Qm3TWH2iopAkAruhiR.png?f=fotoalbum_large)
Krijg je momenteel trouwens niet heel weinig xp voor objectives ? Zo ga ik nooit Max level halen.
[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 13-06-2024 07:43 ]
XP is gated, EA will natuurlijk wel dat je het hele seizoen blijft spelenTraeces schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 07:41:
Dit weekend maar aan de WL wagen. Toch al een redelijk team samen gespeeld in een week.
[Afbeelding]
Ja bizar. Heb alleen die seizoen 7 spelen objective niet gedaan. Zit pas op niveau 5,5.Bossie schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:24:
[...]
XP is gated, EA will natuurlijk wel dat je het hele seizoen blijft spelen
Niveau 2, maar ik sla ook al die onzin objectives over en beperkt me tot een paar casual sessies met rivals etc.Traeces schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:52:
[...]
Ja bizar. Heb alleen die seizoen 7 spelen objective niet gedaan. Zit pas op niveau 5,5.
Zou Kroos graag willen hebben als fan, maar als je hem hebt staat de vakantie toch alweer voor de deur.
Ik wil dudek, Santi , kroos en Gerrard hebben. Puskas boeit me niet eens, kan daar echt niet mee spelen.Bossie schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:11:
[...]
Niveau 2, maar ik sla ook al die onzin objectives over en beperkt me tot een paar casual sessies met rivals etc.
Zou Kroos graag willen hebben als fan, maar als je hem hebt staat de vakantie toch alweer voor de deur.
Wordt er veel corners gespamd en hoge ballen momenteel in de wl ? Want twijfel over mijn kleine cv duo…..
Alleen de try-hards zijn nog overgebleven dus alle truckjes worden nog meer uitgebuit.Traeces schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 09:37:
[...]
Ik wil dudek, Santi , kroos en Gerrard hebben. Puskas boeit me niet eens, kan daar echt niet mee spelen.
Wordt er veel corners gespamd en hoge ballen momenteel in de wl ? Want twijfel over mijn kleine cv duo…..
Gelukkig heeft EA spelers als Drogba, Sorloth voor lage prijzen beschikbaar gemaakt om dit tegen te gaan
Probleem is vooral dat ik dramatisch ben in corners verdedigenBossie schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:58:
[...]
Alleen de try-hards zijn nog overgebleven dus alle truckjes worden nog meer uitgebuit.
Gelukkig heeft EA spelers als Drogba, Sorloth voor lage prijzen beschikbaar gemaakt om dit tegen te gaan
Die Trivela, afstandschoten die keiharde voor slingers boeien me niet
Ik vraag me af of sommige dingen wel te verdedigen zijn, ik zie vaak wat er gaat gebeuren en ondanks dat je anticipeert verlies je het kopdual toch vaak.Traeces schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:28:
[...]
Probleem is vooral dat ik dramatisch ben in corners verdedigen![]()
Gaat weer goed ea. 2x uit de game geflikkerd bij me promotie wedstrijd. Laatste stond ik voor ….
Zo toch nog in div 4 beland. 2x disconnect in de finale pot. Hele slechte gameplay ook vanavond.
Wat een pulls zie ik voorbij komen.
Wat een pulls zie ik voorbij komen.
Is deze nieuw?Moody2204 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:01:
Na eerder De Paul nog een leuke gepackt:
[Afbeelding]
Nee, was er al een paar dagen. Nog niet echt kunnen testen, maar ben erg benieuwd.
Hoe precies?Traeces schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:28:
[...]
Probleem is vooral dat ik dramatisch ben in corners verdedigen![]()
Ik vind niet alles, maar het meeste verdedig je sowieso met je keeper naar de 16 te verplaatsen.
Ik scoor zelf supervaak als de tegenstander de keeper niet verplaatst namelijk.
Boniface tots en afdraaiende corner tegen de achterlijn aan en in de goede hoek mikken.