Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:06:
[...]

Ja prima back, had hiervoor havertz maar die rendeert op cm ook heerlijk
Havertz lijkt overal op het veld te renderen, gebruik hem nu als LM in 352 :x
Die Theo wil ik ook nog ff doen, maar heb nog 5 evo's in de queue, mochten ze niet goed dan is het high-rated fodder die je sowieso krijgt door simpelweg te spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 17:55
Sinds ik vorige WL ben overgestapt van 4-1-2-1-2(2) naar 4-3-2-1 begon het weer lekker te lopen. De 4-1-2-1-2(2) was in vorige Fifa's altijd mijn favo tactiek, snel combinatievoetbal door het midden, maar in deze editie wil het niet werken. Te makkelijk worden de passes onderschept, je hebt echt de spelers aan de buitenkant nodig om de verdediging uit elkaar te trekken, waardoor er ruimtes ontstaan.

Met het volgende team ga ik de aankomende WL in:

https://www.futbin.com/24/squad/2396705

Vorige WL speelde ik nog met Coman en Sane TOTS aan de buitenkant. Dat ging op zich prima met 14 wins in de WL, maar een beetje afwisseling qua spelers houdt het leuk. Helaas niks goeds uit de WL rewards, dus heb ik Leao en Pulisic gekocht. Gelukkig wel op een gunstig moment, zie dat Leao alweer wat gestegen is in prijs. Geyoro had ik uit de weekly TOTS player pick, ben benieuwd hoe zij gaat presteren. Erg compleet als Box to Box middenvelder als je naar haar stats kijkt.

Een ding waar je trouwens voor moet uitkijken met die rode evo's is dat de TOTS plus kaarten hun extra chem verliezen. Dat is bij mijn evo Guedes gebeurd. Daardoor heb ik nu 4 icons in m'n team nodig om het op fullchem te krijgen. Sawa mag daardoor nog wat langer in het team blijven. Ze doet het nog verrassend goed, verbaast me dat ze overeind blijft in al dat TOTS geweld. Nog steeds een van m'n beste balafpakkers op het middenveld, en ze pakt ook nog regelmatig een doelpuntje mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:46
buurman3 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:09:
[...]

Ik ga ook naar de 4321, zit nu nog op 4231. Kun je jouw tactics delen?
YouTube: MY BEST CUSTOM TACTICS ON FC 24!! 🏆

Ik combineer ze met een andere 4321 als k achter sta (meer aanvallend met beide backs op balanced)

Maar deze is zo gebalanceerd dat ik eigenlijk nooit wissel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Augy schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:06:
[...]

Ja prima back, had hiervoor havertz maar die rendeert op cm ook heerlijk
Jij hebt ook Odegaard op cf staan zie ik. Hoe bevalt dat? En welke instructies heeft hij? :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
Augy schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 16:22:
[...]

YouTube: MY BEST CUSTOM TACTICS ON FC 24!! 🏆

Ik combineer ze met een andere 4321 als k achter sta (meer aanvallend met beide backs op balanced)

Maar deze is zo gebalanceerd dat ik eigenlijk nooit wissel!
Thanks! Wat zet je op LF en RF bij 4321? Spitsen of echte buitenspelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09
Partypooper schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 19:13:
[...]

Volgen wij elkaar op qua kaarten packen ofzo? 😂

[Afbeelding]
Na 15 wedstrijden en slechts 2 doelpunten weer terug naar Sorloth. Die is veel scherper in de spits, loopt beter en scoort makkelijker.

Merk bij Giroud dat hij vaak te laat in de punt opduikt en ik op hem moet wachten. Die gaat dus maar als breekijzer / supersub naar op de bank en Sorloth weer in de basis.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
buurman3 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:48:
[...]

Thanks! Wat zet je op LF en RF bij 4321? Spitsen of echte buitenspelers?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrIwtprdhtv8WwTWjXPWWBDHcsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IvZQ4wHdGnUvojmS8pBAFCa.jpg?f=fotoalbum_large
Odegaard staat op comeback (cm/cam type maar wel finesse+) en wirtz op balanced

Odegaard zakt bij een tegenaanval namelijk wat meer t middenveld in als wirtz en dan komen zn playstyle+ goed van pas. Daarbij knalt vazquez en dan weer vaak overheen omdat hij op balanced staat

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 31-05-2024 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:52:
[...]

Na 15 wedstrijden en slechts 2 doelpunten weer terug naar Sorloth. Die is veel scherper in de spits, loopt beter en scoort makkelijker.

Merk bij Giroud dat hij vaak te laat in de punt opduikt en ik op hem moet wachten. Die gaat dus maar als breekijzer / supersub naar op de bank en Sorloth weer in de basis.
Ik heb Sorloth zelf niet. Maar bij mij rendeert die prima in de spits. Ik had hiervoor Drogba er staan. Die was qua shooting/heading wel beter. Maar de rest was best matig. Vooral zijn dribbling en passing stoorde mij ontzettend.

Daar is Giroud een heel stuk beter in en de potjes die ik met hem gespeeld heb stond die altijd wel op de juiste plek voor me en maakte die zijn kansen netjes af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36
Valandil schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 17:52:
[...]

Ja ik heb Sorloth ook weer in de punt, Giroud nu op 10 dat werkt beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:07:
[...]

Ja ik heb Sorloth ook weer in de punt, Giroud nu op 10 dat werkt beter :)
Heb daar geen ruimte meer voor. ;)
Speel nu al tijdje 4231 met Leao stoichkov puskas als de 3 cam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMOkf7QLL3n16wPG0dCq2D3DVUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JqnPTcFtVye9QUPA3eWhr3Zx.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kleine 100 packs later, schlotterback en Lewa.

Later maar eens het resterende fodder in de 82 Playerpick doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Pfff Frimpong uit een 84x7 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier Doku uit de TOTS live upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:52
Weet iemand welke opstelling/tactiek of wat dan ook
Ervoor zegt dat letterlijk elk team met 3 man druk zet iedereen afgedekt staat en spelers niet moe worden

Ik kom het nu wed na wed tegen hoe doe je dit met instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 23:29:
Weet iemand welke opstelling/tactiek of wat dan ook
Ervoor zegt dat letterlijk elk team met 3 man druk zet iedereen afgedekt staat en spelers niet moe worden

Ik kom het nu wed na wed tegen hoe doe je dit met instellingen?
Is dat niet gewoon 4321 met 60+ depth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik speel ook 4321 met 85 depth maar mijn spelers zetten niet met 3 a 4 man druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 00:00:
Ik speel ook 4321 met 85 depth maar mijn spelers zetten niet met 3 a 4 man druk
Word je met 85 depth niet kapotgespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:51
Jezus wat een sweatfest. Uiteindelijk maar 11 wedstrijden gewonnen, maar het speelde weliswaar voor geen meter. Ik verwachtte eigenlijk niks goeds, maar uiteindelijk toch Grimaldo en Valverde als red picks kunnen kiezen.

Uit 10 Champs gewonnen wedstrijden doelstellingen ook een TOTS Bundesliga player pick gekregen, kon ik daar Davies uit kiezen. Geen echte toppers eruit gehaald zoals Salah, VvD, Mbappe, Haaland of Bonmati maar wel tevreden met de player picks. Prima zo. Laatste WL denk ik dan voor mij?

TIP: Geef de wedstrijden niet weg als je niet genoeg punten hebt voor de volgende rank. Supergrote fout van mij, waardoor ik de Ligue 1 tots player picks heb gemist bij de TOTS Champs bonus doelstellingen. Je kan bij 8, 12, 14, 16 winsten tijdens Champs finals dus voor iedere competitie die player picks krijgen. 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Lashrom op 01-06-2024 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 03:54:
Jezus wat een sweatfest. Uiteindelijk maar 11 wedstrijden gewonnen, maar het speelde weliswaar voor geen meter. Ik verwachtte eigenlijk niks goeds, maar uiteindelijk toch Grimaldo en Valverde als red picks kunnen kiezen.

Uit 10 Champs gewonnen wedstrijden doelstellingen ook een TOTS Bundesliga player pick gekregen, kon ik daar Davies uit kiezen. Geen echte toppers eruit gehaald zoals Salah, VvD, Mbappe, Haaland of Bonmati maar wel tevreden met de player picks. Prima zo. Laatste WL denk ik dan voor mij?

TIP: Geef de wedstrijden niet weg als je niet genoeg punten hebt voor de volgende rank. Supergrote fout van mij, waardoor ik de Ligue 1 tots player picks heb gemist bij de TOTS Champs bonus doelstellingen. Je kan bij 8, 12, 14, 16 winsten tijdens Champs finals dus voor iedere competitie die player picks krijgen. 8)7
Als het zo'n sweatfest is ben ik al blij als ik 6 overwinningen haal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
Valandil schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:40:
[...]

Passen en schieten? Nope
Allemaal 170cm draai acrobatiek
Dit idd. Alleen maar heen en weer dribbelen over randen 16m en gaatje zoeken met een elastico oid. Lijkt wel de nieuwe generatie fifa spelers. Als je rustig blijft kun je de bal wel vaak weer afpakken maar leuk:mooi voetbal is t niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buurman3 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 09:57:
[...]

Dit idd. Alleen maar heen en weer dribbelen over randen 16m en gaatje zoeken met een elastico oid. Lijkt wel de nieuwe generatie fifa spelers. Als je rustig blijft kun je de bal wel vaak weer afpakken maar leuk:mooi voetbal is t niet.
Zit nu in Rivals in div. 2. En ik moet zeggen dat ik daar meestal wel leuke potjes speel. Win some, lose some. Prima.

De WL daarentegen... wat een sweatfest. Kwam net vrij eenvoudig met 2-0 voor, om er vervolgens met 2-7 af te gaan... Eén potje gespeeld, is meteen de laatste deze WL. Geen zin om tegen al die bloedfanatieke pipo's te spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 00:40:
[...]

Word je met 85 depth niet kapotgespeeld?
Hoezo zou ik kapotgespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Markvd1984 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:51:
[...]

Hoezo zou ik kapotgespeeld worden?
Wellicht bedoelt hij ivm counters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Moody2204 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:44:
[...]

Zit nu in Rivals in div. 2. En ik moet zeggen dat ik daar meestal wel leuke potjes speel. Win some, lose some. Prima.

De WL daarentegen... wat een sweatfest. Kwam net vrij eenvoudig met 2-0 voor, om er vervolgens met 2-7 af te gaan... Eén potje gespeeld, is meteen de laatste deze WL. Geen zin om tegen al die bloedfanatieke pipo's te spelen. :+
Ik miste de finals op 1 punt 🙈 Ff inkomen itt rivals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
buurman3 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 12:08:
[...]

Ik miste de finals op 1 punt 🙈 Ff inkomen itt rivals. De wl picks zijn nu erg aantrekkelijk, vandaar het sweatfest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:44:
[...]

Als je er toch aan bent begonnen, waarom niet meteen alle wedstrijden spelen? Niet dat ik je wil forceren hoor, maar geluk speelt degelijk ook een rol met wie je tegen komt. De matchmaking is niet gebaseerd op niveau, maar compleet willekeurig. Wie weet win je de volgende wedstrijden wel. Maar aan de andere kant snap ik de frustratie. Onbegrijpelijk hoe ik ook vaak kan verliezen terwijl ik dik 3-0 voor sta. Ik begin steeds meer in DDA te geloven. Zodra mijn spelers raar aanvoelen en net als bronzen spelers spelen, weet ik precies hoe laat het is. Vaak heeft de tegenstander zijn tactiek in-game gewijzigd, wat op één of ander manier in voordeel is voor hem in alle keuzes die hij maakt. Ongelofelijk hoe zo een beslissing meteen alles kan veranderen.

Enfin, je kan nog aardig leuke rewards krijgen bij minimaal 9 wins of in ieder geval een player pick bij 8 wins. Voor de rest kan ik mezelf al niet overtuigen om meerdere wedstrijden te spelen. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:16
Ook eindelijk eens wat leuks te pakken, ben benieuwd!

Nu middenveld van Rice 96, McAllister 94 en Essien 92

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U0bkUicE_hT2qqc3-Udkr2q3gDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MLDvBc7LaXEZsCJ778DMk1wf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Hier Sophia Smith en Valverde uit een 86x3 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 12:10:
[...]

Enfin, je kan nog aardig leuke rewards krijgen bij minimaal 9 wins of in ieder geval een player pick bij 8 wins. Voor de rest kan ik mezelf al niet overtuigen om meerdere wedstrijden te spelen. 8)7
Vorige week kwam ik al niet verder dan 7 wins, en nu verwacht ik ook max. 5 of 6 overwinningen.

Ik twijfel ook wel aan DDA en vooral de matchmaking. Mijn zoon en ik zijn ongeveer gelijkwaardig, alleen hij haalt altijd wel 11 of zelfs 14 wins, ik ben zelf nooit verder gekomen dan 10. Het lijkt wel alsof ooit bepaald is dat dat dan jouw niveau is en dat je er dan ook met geen mogelijkheid overheen komt, hoe goed je ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal er nog een Toni Kroos EoaE kaartje komen aangezien hij ook champions league kaartje heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 19:29:
Zal er nog een Toni Kroos EoaE kaartje komen aangezien hij ook champions league kaartje heeft?
Had er wel op gehoopt, maar denk vanwege zijn CL kaart, voorlopig nog niet.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 19:29:
Zit wel tussen de leaks, word deze week verwacht

Die reus kaart ziet er wel echt vet uit. Nu ik Frimpong en wirtz heb word die aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 20:30:
[...]

Die reus kaart ziet er wel echt vet uit. Nu ik Frimpong en wirtz heb word die aantrekkelijk
Frimpong is top, heb zijn TOTY, kan je de Kroos leak linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
Augy schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 20:30:
[...]

Heb de tots al untradeable, dan voelt hij iets minder aantrekkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 20:41
Vandaag paar leuke pulls:

Musiala, Rice en Maldini uit de icon pack! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Wat een WL vandaag zeg…

Wel Chawinga uit de player pick. Die is rap zeg 8)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:07
cubert20 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:54:
[...]

Heb de tots al untradeable, dan voelt hij iets minder aantrekkelijk.
Zijn playstyles zijn beter, maar als je de tots al hebt...

Zelf heb ik hem wel gedaan. Kan mooi op linksbuiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:32:
[...]

Zijn playstyles zijn beter, maar als je de tots al hebt...

Zelf heb ik hem wel gedaan. Kan mooi op linksbuiten.
Net paar potjes met hem gespeeld maar voelt prima aan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34Sa063ySVvX95qjlCi6G_urjDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCsDwMu3Pzz2Cjl2mYm0XLv3.jpg?f=fotoalbum_large

Ben wel bezig met een leuke evo voor op cm, eis was dat hij kon starten op linksachter haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LGd0GtYiIzjR6QyQxUo4-idi2C0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PnnoXk3Df7BH0Sc3HD3nLJbq.jpg?f=fotoalbum_large
Zelfs als 78 rated scoorde hij in rivals en was hij zeer aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Die evo ziet er niet verkeerd uit. Ben nog bezig met Azpilacueta (3e evo voor hem, komt hij op 96) en wil eigenlijk ook Ferland Mendy nog doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
nieuwe glitch, of cheat meegemaakt.
Ben aan het dribbelen in de 16 en ineens vliegt hij op pauze.
Kom weer terug in het spel heeft zijn keeper de bal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zou toch wel eens leuk zijn dat futchamps gewoons eens een keer normaal speelbaar zou zijn.
Dit keer speel ik met een slow-motion team zwaar versnelde wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zondag 2 juni 2024 @ 22:20:
Zou toch wel eens leuk zijn dat futchamps gewoons eens een keer normaal speelbaar zou zijn.
Dit keer speel ik met een slow-motion team zwaar versnelde wedstrijden.
Wou net zelfde posten
En de teams en tegenstanders echt niet normaal snel en druk zetten en vervelend en toxic doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heron
Dat druk zetten wordt ik echt helemaal gek van. Spelers van de tegenstander zitten in het broekje van mijn spelers, zelfs een Drogba kan de bal niet aannemen zonder meteen direct van achter getackeld te worden. En dan is het hoogstens een vrije trap tegen. Als je de tackles ziet die gedaan worden, en zeker de onbestrafde, dat heeft niets meer met voetbal te maken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Precies de reden dat ik deze week geen WL heb gedaan. Geen zin in dat fanatieke sweatfest voor slechts een kleine kans op een goede pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 23:19:
[...]

Wou net zelfde posten
En de teams en tegenstanders echt niet normaal snel en druk zetten en vervelend en toxic doen
Toxic geen idee, maar zie nu vaak dat de verdedigende lijn van de tegenstander 5-10 meter op mijn helft staat :o

Ik doe vooral een paar potjes om Azpi te upgraden, dus het resultaat boeit weinig maar het is wel opvallend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Moody2204 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 08:21:
Precies de reden dat ik deze week geen WL heb gedaan. Geen zin in dat fanatieke sweatfest voor slechts een kleine kans op een goede pull.
Ik sta nu op 2-8. Ik ga die 8-9 wins voor goede picks toch niet meer halen, of ik moet vanavond opeens een god geworden zijn. Dan is Rivals spelen een stukje leuker. Ga ik daar mijn evolutions doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Tot wanneer duurt wl nu ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Nog 2 dagen en 20 uur volgens de companion app.

Wel grote kans dat dit weer aangepast wordt als TOTS voorbij is helaas. In het weekend heb ik meestal andere dingen te doen dan op de Xbox spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 16-09 13:44
Eindelijk weer 16-4 geëindigd na 13-0 te gaan... helaas alleen maar slechte picks (Musiala & Cancelo). Weekend League gaat nu pas leuk worden sinds alle sweats weg gaan na Team Of The Season.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Jordi0344 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:10:
Eindelijk weer 16-4 geëindigd na 13-0 te gaan... helaas alleen maar slechte picks (Musiala & Cancelo). Weekend League gaat nu pas leuk worden sinds alle sweats weg gaan na Team Of The Season.
sinds alle sweats weg gaan na Team Of The Season
Uh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
Jordi0344 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:10:
Slecht zegt ie 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
Uh?
[/quote]

Mindere rewards + richting het einde van het spel dus mensen gaan minder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
Niet echt upgrades voor m'n team en als ik zie wat mensen packen.. veel Valverde en Leao gezien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
Jordi0344 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 14:52:
[...]

Niet echt upgrades voor m'n team en als ik zie wat mensen packen.. veel Valverde en Leao gezien
Cancelo en Musiala zijn kaarten van 400k en zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
misschien een stomme vraag, maar kun je spelers in een rode evo doen en daarna in the champions corner evo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
11 potten wl nu gespeeld
11 doelpunten tegen in de 45 min
7 in de 90e
2x tegenstander leaved bij rode kaart als 0 0 staat
1x bij penalty bij 1 1 leaved
3x geen win
2x heb ik 8 schoten op doel alles mis tegenstander lesved 2x bij 0 0 weer geen win

Wat is et moeilijk aan leaven is overwinning voor andere partij
En dat r1 dribbeling echt dat is de grootste fout geweest van ea dat toe te passen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 20:22:
11 potten wl nu gespeeld
11 doelpunten tegen in de 45 min
7 in de 90e
2x tegenstander leaved bij rode kaart als 0 0 staat
1x bij penalty bij 1 1 leaved
3x geen win
2x heb ik 8 schoten op doel alles mis tegenstander lesved 2x bij 0 0 weer geen win

Wat is et moeilijk aan leaven is overwinning voor andere partij
En dat r1 dribbeling echt dat is de grootste fout geweest van ea dat toe te passen
EAFC24 in een notendop 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 21:20:
[...]

EAFC24 in een notendop 🤣
Maar echt zo frustraties
In veel potten ben ik gewoon beter
Alleen ik kan niet koppen geen tricks en weet niet hoe je zo druk zet

Ik krijg ongeacht of ik beter ben veel goals tegen uit corners, kickoff, r1 dribbeling en veel missen van kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als mensen eerlijk zijn: het is gewoon een hele slechte versie deze editie. Ik had vandaag het meest last van die hoge druk. Snap echt niet hoe mensen dat 90 min. lang doen. Verder gaat het na mijn packluck van laatst wel wat beter. Ben nu vrij steady in div. 2.

Ik vermaak me overigens erg goed met deze taktiek:
https://x.com/fut_trader_...-HYjrUTIHtvM5vyM6Q_Q&s=19

[ Voor 22% gewijzigd door Moody2204 op 03-06-2024 23:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 19:30
Wel mooi dat ze EK update zo laat uitbrengen. Tijdens het EK heb je geen tijd om te spelen omdat er zoveel wedstrijden te zien zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 23:00:
Als mensen eerlijk zijn: het is gewoon een hele slechte versie deze editie. Ik had vandaag het meest last van die hoge druk. Snap echt niet hoe mensen dat 90 min. lang doen. Verder gaat het na mijn packluck van laatst wel wat beter. Ben nu vrij steady in div. 2.

Ik vermaak me overigens erg goed met deze taktiek:
https://x.com/fut_trader_...-HYjrUTIHtvM5vyM6Q_Q&s=19
Heb nu ook paar wed geprobeerd gaat op en af
Wat is je team ?
Ik leg het fysiek af omdat ik veel lichtgewicht heb in me aanval en op 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Augy schreef op zondag 2 juni 2024 @ 16:42:
[...]

Ben wel bezig met een leuke evo voor op cm, eis was dat hij kon starten op linksachter haha
[Afbeelding]
Zelfs als 78 rated scoorde hij in rivals en was hij zeer aanwezig
Gister had ik een gast tegen met een 95 rated spits die me alle hoeken liet zien.... Nooit van gehoord, volgensmij ook een silver die door de EVO was gehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickdew schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 09:19:
Wel mooi dat ze EK update zo laat uitbrengen. Tijdens het EK heb je geen tijd om te spelen omdat er zoveel wedstrijden te zien zijn :)
Die hele update zou wel weer samengaan met een promo voor FUT25 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 13:20:
[...]

Heb nu ook paar wed geprobeerd gaat op en af
Wat is je team ?
Ik leg het fysiek af omdat ik veel lichtgewicht heb in me aanval en op 10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/otfO49xSPK8FG7FjU6Y4T3LhvcQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R4YLiTECMgKmdUjGO6aWHMag.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wat een schijt avond weer met Rivals

Spelers zo stijf als een deur. Tegenstander dartelt als Messi’s over het veld.

Dit is al maanden zo hier, ben er echt klaar meer.

TERING televisie met lag heb ik gewoon. Sony heeft me genaaid. Beetje een Bravia XR promoten als een TV die helemaal ingericht is voor de PS5… NOU FLIKKER OP. Input lag is echt ernstig

Team nu > maar kan hier dus HELEMAAL niets mee… zo slecht is dit team toch niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ObcYDzhl1bqeq2OLBSJfcF4nx8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDqZGkodGLxjLqaNL3apRwPw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Sleehond op 04-06-2024 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Doel is wel bereikt, div 3 lijkt me zeer onwaarschijnlijk 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L1N6aEg9ydOvC3SispzoEmhIY3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ek4OUvGfLJb74zt4Waollxh5.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag Raphinha en Gundogan uit de sbc's, mag niet klagen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Sleehond schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 20:52:

TERING televisie met lag heb ik gewoon. Sony heeft me genaaid. Beetje een Bravia XR promoten als een TV die helemaal ingericht is voor de PS5… NOU FLIKKER OP. Input lag is echt ernstig

Team nu > maar kan hier dus HELEMAAL niets mee… zo slecht is dit team toch niet?

[Afbeelding]
Ik heb een doorsnee Sony bravia tv en werkt prima. Staat ie wel ingesteld op game modus? Anders heb je bagger lag idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buurman3 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 21:58:
[...]

Ik heb een doorsnee Sony bravia tv en werkt prima. Staat ie wel ingesteld op game modus? Anders heb je bagger lag idd
Hier ook gewoon met een Samsung op gamemodus, maar ook constant the rode icoontje tijdens het spelen.

EA heeft het overigens weer goed gemaakt met de SBC’s: Rudiger, Saint-Maximin en Cancelo.
Rudiger gekozen over Palmer aangezien ik met Odegaard al een soortgelijke speler heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
buurman3 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 21:58:
[...]

Yes uiteraard game modus. Glasvezel KPN erbij en het is en blijft NIET te doen.

Baal er van, maar inmiddels ook zwaar klaar mee en neig er echt naar de PS5 de deur uit te doen. Beetje gamen op de telefoon en Switch en vind het wel gezegend. Einde “FIFA” carrière komt wel in zicht.

En speel sinds FIFA 98… tja :( het lijkt met het jaar een erger spel te worden en draait al lang niet meer om normaal voetbal spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 22:39:
[...]

Yes uiteraard game modus. Glasvezel KPN erbij en het is en blijft NIET te doen.

Baal er van, maar inmiddels ook zwaar klaar mee en neig er echt naar de PS5 de deur uit te doen. Beetje gamen op de telefoon en Switch en vind het wel gezegend. Einde “FIFA” carrière komt wel in zicht.

En speel sinds FIFA 98… tja :( het lijkt met het jaar een erger spel te worden en draait al lang niet meer om normaal voetbal spelen.
Ik was ook een paar jaar gestopt, werkte voor mij prima.
Het helpt ook ontzettend om het spel niet te serieus te nemen, heb je 2-3 potjes op rij frustrerende gameplay dan ga ik ook simpelweg wat anders doen ongeacht of het rivals of champs is, de rewards zijn een paar weken later toch weer outdated.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Ik heb echt nooit enige vorm van lag - bekabelde verbinding en een goede tv met game modus. Vind het altijd bijzonder om al die klachten te lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mesque schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 23:18:
Ik heb echt nooit enige vorm van lag - bekabelde verbinding en een goede tv met game modus. Vind het altijd bijzonder om al die klachten te lezen..
Blijkbaar heb ik dan geen goede TV?

Sony Bravia XR55A84K
https://www.hellotv.nl/pr...EnQcmdXwZWN8aAiKqEALw_wcB

Input lag 8ms volgens de stats, dat is dan blijkbaar te veel…?

Heb je PS5 of 4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Sleehond schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 23:31:
[...]

Blijkbaar heb ik dan geen goede TV?

Sony Bravia XR55A84K
https://www.hellotv.nl/pr...EnQcmdXwZWN8aAiKqEALw_wcB

Input lag 8ms volgens de stats, dat is dan blijkbaar te veel…?

Heb je PS5 of 4?
PS5 ja. Deze tv: product: LG G1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Laatste twee weken opzich wel lekkere spelers erbij gekregen. Vanaf Ligue 1 TOTS kreeg ik meer geluk met Zaire Emery en David als red picks. Daarnaast kwam Alexia verrassend genoeg uit een 82x2 pakket. Met Ultimate TOTS champs 11 wedstrijden gewonnen waar ik Valverde en Grimaldo uit heb gekregen als player picks. Uit de Bundesliga TOTS spelerskeuze direct de keuze uit Davies erachteraan. Helaas kan ik Coman niet kwijt, anders zit ik met maar één chem op Davies. Wordt helaas in-game wisselen. Voor de rest een prima elftal.

Al een paar weken zit ik in Elite divisie, maar nog geen waardige spelers uit de Rivals spelerskeuzes en pakketjes gekregen. Ik mag in ieder geval niet klagen. Even zien of de EK promo interessant genoeg is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDnYilr2AODhSLsiRUzmcAV5U_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yDyIS2JCEp3eeoRcN8QmvbmU.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm jij hebt dan een input lag van 5ms bij een booster/game modus. Ik dus 8. Zou zeggen dat dat meevalt maar heb steeds vaker het idee dat ik hier een verkeerde tv keuze heb gemaakt…

Nu heb ik op kantoor (eigen zaak) deze monitor staan

https://www.coolblue.nl/p...da-4d0c-8e38-ad7b2e259c4b

Die zou maar 1ms moeten hebben. Wel “maar” 75hz verversing

Eigenlijk zou ik dat eens moeten testen…

[ Voor 31% gewijzigd door Sleehond op 05-06-2024 06:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:54

[Afbeelding]
Maar nu ga je echt stoppen he? _O-

Nog maar ns een keer. Al met een monitor geprobeerd? Als 't echt zo slecht is moet je met een monitor toch echt verschil merken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 05:47:
[...]

Mhm jij hebt dan een input lag van 5ms bij een booster/game modus. Ik dus 8. Zou zeggen dat dat meevalt maar heb steeds vaker het idee dat ik hier een verkeerde tv keuze heb gemaakt…

Je hebt hier al bijna de hele versie last van. Ik zou die monitor er eens aanhangen al gok ik dat je hetzelfde hebt.

Wat dat betreft heb ik bij fifa ook vaak dat het lekker loopt en de keer erna of volgende potje lijkt het alsof de spelers totaal niet doen wat ik zeg.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oxigeon schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 07:25:
[...]

Je hebt hier al bijna de hele versie last van. Ik zou die monitor er eens aanhangen al gok ik dat je hetzelfde hebt.

Wat dat betreft heb ik bij fifa ook vaak dat het lekker loopt en de keer erna of volgende potje lijkt het alsof de spelers totaal niet doen wat ik zeg.
Dus we hebben hetzelfde maar ik benoem de frustratie en de rest accepteert het zonder het te benoemen en gaat wat anders doen?

Monitor maar eens testen. Ik verwacht niets daarin maar wie weet geeft het een andere ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Mensen zijn gewoon een beetje klaar met dat eeuwige gezeur denk ik meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordi0344
Sleehond schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 08:27:
[...]

Dus we hebben hetzelfde maar ik benoem de frustratie en de rest accepteert het zonder het te benoemen en gaat wat anders doen?

Monitor maar eens testen. Ik verwacht niets daarin maar wie weet geeft het een andere ervaring.
Sinds ik het spel niet meer zo serieus neem is het een stuk leuker geworden. Als gameplay slecht is ga ik lekker wat anders doen tot het volgende moment dat ik weer kan spelen, hopende dat het dan weer beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordi0344 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 09:46:
[...]

Sinds ik het spel niet meer zo serieus neem is het een stuk leuker geworden. Als gameplay slecht is ga ik lekker wat anders doen tot het volgende moment dat ik weer kan spelen, hopende dat het dan weer beter is.
Dit dus idd, tenzij je jezelf forceert om te spelen ivm de rewards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:06
Sleehond schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 05:47:
[...]

Met zo'n scherm is het echt een skill issue en kun je moeilijk je scherm de schuld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nog 6 elftallen voor r9
Heb nu wel een beetje spijt met alle kaarten die nog komen gaan
Maar vind nu eigenlijk zonde om hem niet af te maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper

[Afbeelding]
Niet lullig bedoelt maar volgens mij zit het echt tussen je oren. Zeg maar eens 20x tegen jezelf dat je hoofdpijn hebt en dan krijg je op een gegeven moment ook daadwerkelijk hoofdpijn. Ik denk dat jij je dusdanig opfokt dat je eigen hoofd gewoon spelletjes met je aan het spelen is.

Ja, de game heeft zijn flaws maar er zijn veel ergere dingen om je over druk te maken toch? Neem het niet allemaal zo serieus het is maar een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Markvd1984 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 11:48:
Nog 6 elftallen voor r9
Heb nu wel een beetje spijt met alle kaarten die nog komen gaan
Maar vind nu eigenlijk zonde om hem niet af te maken
Gewoon afmaken, R94 is echt fenomenaal. Unieke eigenschappen waardoor hij echt dodelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Saekerhett schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:34:
[...]

Gewoon afmaken, R94 is echt fenomenaal. Unieke eigenschappen waardoor hij echt dodelijk is.
Heb ze loan ook geprobeerd met friendly (eigenlijk had ik dat eerst moeten doen )
Was idd wel goed maar 2,2 mil aan spelers en als ik kijk wat er nu allemaal is had ik mss beter na moeten denken
Maar niet afmaken is bijna 2 mil weggegooid dat is ook zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 12:39:
[...]

Heb ze loan ook geprobeerd met friendly (eigenlijk had ik dat eerst moeten doen )
Was idd wel goed maar 2,2 mil aan spelers en als ik kijk wat er nu allemaal is had ik mss beter na moeten denken
Maar niet afmaken is bijna 2 mil weggegooid dat is ook zonde
Ik heb een tijdje terug r10 voltooid. Achteraf gezien had ik de fodder ook ergens anders in kunnen steken. Heb ik er spijt van? Nee, het is een hele toffe speler om mee te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Gisteren met een 433/5 gespeeld die ik ergens op Twitter tegen kwam. Met beide backs op balanced, dus lekker aanvallend. Best leuk hoe dat speelt, vooral omdat de centrale spits (Joselu bij mij) vanaf het middenveld helpt de aanval op te zetten. Geeft een heel ander aanvalsspel dan normaal, omdat er bij de centrale verdedigers van de tegenstander eerst niemand is...

Natuurlijk is de 4321 meer 'meta', maar ondertussen is het meer spelen voor plezier - de echte verbeteringen in het team komen toch alleen maar door ongelooflijk veel geluk, of een goede SBC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:16:
Gisteren met een 433/5 gespeeld die ik ergens op Twitter tegen kwam. Met beide backs op balanced, dus lekker aanvallend. Best leuk hoe dat speelt, vooral omdat de centrale spits (Joselu bij mij) vanaf het middenveld helpt de aanval op te zetten. Geeft een heel ander aanvalsspel dan normaal, omdat er bij de centrale verdedigers van de tegenstander eerst niemand is...

Natuurlijk is de 4321 meer 'meta', maar ondertussen is het meer spelen voor plezier - de echte verbeteringen in het team komen toch alleen maar door ongelooflijk veel geluk, of een goede SBC.
Probeer de 352 eens, verdedigend erg compact door de 5 verdedigers en 2 CDMs ervoor en aanvallend heb je het driehoekje voorin icm de 2 wingbacks.

Ik vind het in ieder geval erg leuk spelen en in de huidige meta is het ook erg lekker dat je altijd een crosspass op je wingbacks kan geven aangezien je altijd onder druk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 15:25:
[...]

Probeer de 352 eens, verdedigend erg compact door de 5 verdedigers en 2 CDMs ervoor en aanvallend heb je het driehoekje voorin icm de 2 wingbacks.

Ik vind het in ieder geval erg leuk spelen en in de huidige meta is het ook erg lekker dat je altijd een crosspass op je wingbacks kan geven aangezien je altijd onder druk staat.
Wat is je team ingame dan?
En welke instructies tactics etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
[...]

Ga ik ook eens proberen. Ik merk dat onder de hoge druk die veel spelers zetten, het erg fijn is om met een fullback of centerback een cross pass naar de aanvaller op de andere vleugel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
[...]

Wil namelijk ook wel een keer met 2 spitsen spelen maar heb we goede backs en buitenspelers en die moet ik dan opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gDSEntO8B1qjXlKVkrE5Lx0Ie_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zohahyg977i60EygjZ8KdG4F.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 16:34:
[...]

Wat is je team ingame dan?
En welke instructies tactics etc ?
Ingame ziet het er zo uit:
https://www.futbin.com/24/squad/1791697

Instructies zou ik moeten opzoeken, die staan al een tijdje vast aangezien ik al jaren 352 speel. Vaak heb ik ook een 442/4231 onder de knoppen maar switch vrijwel nooit (4321 vind ik te onrustig).

Door de pulls van gisteren heb ik wel een paar opties om over na te denken:
- Rudiger zou een versterking moeten zijn
- Rodri is untradeable, misschien doorschuiven naar CDM ipv Sawa
- Azpi zou ook de basis inmoeten (eventueel Nacho erbij voor chem)
- Ik moet nog een keuze maken mbt de nieuwe incisive evo, kan gullit 89 doen en bijvoorbeeld Rodri weer verkopen. De leuke optie is waarschijnlijk om POTM Griezman met Tricky Ricardo te gaan upgraden als sub of vervanger van de Odegaard.

Het zou wel weer even puzzelen zijn mbt chem/start formatie, maar heb liever wat meer agile CB’s aan de zijkanten ipv grote lompe breakers. Het liefst heb ik daarvan eentje in het midden, die rol was tot zeer kort voor Gullit. Ik had ook niet verwacht dat ik zoveel verdedigers zou packen anders had ik Konate natuurlijk ook nooit meegepakt.

Andere dingetjes:
- Rodri verkopen en misschien Thiago Silva icm 97 James
- ik heb nog een evo openstaan voor TOTS upgrade, die kan op Odegaard maar eventueel ook op een van mijn CB’s

Ik wacht nu vooral SBC’s af, hoop op kroos, en kan dan eventueel altijd nog een beetje ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:28:
[...]

Ingame ziet het er zo uit:
https://www.futbin.com/24/squad/1791697

Instructies zou ik moeten opzoeken, die staan al een tijdje vast aangezien ik al jaren 352 speel. Vaak heb ik ook een 442/4231 onder de knoppen maar switch vrijwel nooit (4321 vind ik te onrustig).

Door de pulls van gisteren heb ik wel een paar opties om over na te denken:
- Rudiger zou een versterking moeten zijn
- Rodri is untradeable, misschien doorschuiven naar CDM ipv Sawa
- Azpi zou ook de basis inmoeten (eventueel Nacho erbij voor chem)
- Ik moet nog een keuze maken mbt de nieuwe incisive evo, kan gullit 89 doen en bijvoorbeeld Rodri weer verkopen. De leuke optie is waarschijnlijk om POTM Griezman met Tricky Ricardo te gaan upgraden als sub of vervanger van de Odegaard.

Het zou wel weer even puzzelen zijn mbt chem/start formatie, maar heb liever wat meer agile CB’s aan de zijkanten ipv grote lompe breakers. Het liefst heb ik daarvan eentje in het midden, die rol was tot zeer kort voor Gullit. Ik had ook niet verwacht dat ik zoveel verdedigers zou packen anders had ik Konate natuurlijk ook nooit meegepakt.

Andere dingetjes:
- Rodri verkopen en misschien Thiago Silva icm 97 James
- ik heb nog een evo openstaan voor TOTS upgrade, die kan op Odegaard maar eventueel ook op een van mijn CB’s

Ik wacht nu vooral SBC’s af, hoop op kroos, en kan dan eventueel altijd nog een beetje ombouwen.
Ik heb die Azpi ook, als 96 ondertussen. Die zou ik ipv Gabriel erin zetten. Hij is errug goed en goede passing playstyle voor buitenste CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 17:47:
[...]

Ik heb die Azpi ook, als 96 ondertussen. Die zou ik ipv Gabriel erin zetten. Hij is errug goed en goede passing playstyle voor buitenste CB.
Klopt, maar Gabriel is mijn enige linkspoot. Azpi speelt het meerendeel van de potjes als RCB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nou ff positief doen hoor… >:)

Opeens 4 wins Rivals achter elkaar vanavond waardoor 1e X divisie 4 gehaald.

Spel speelde precies zoals je het wilt hebben. Je hoofd die iets denkt en de uitvoering op scherm klopt precies.

Wat een ongelofelijk spel is het toch ook hè :(

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cd6pUeyqu9OYUF9GQEsMHXuRPk4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xC4Ox1CDnWAfbH0oK7ABydRm.jpg?f=fotoalbum_large

D1 gehaald op de valreep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil jullie pret niet bederven, maar ik begreep dat er gisteren weer een fout (de zoveelste) van EA was met de matchmaking. Daardoor kon je tegen hele makkelijke tegenstanders uit bijv. div. 10 komen. Ik kan alleen de bron van het bericht niet meer vinden (ik dacht Auzio, maar kan het zo gauw niet vinden). Maar ik denk dat het klopt, want ik won gisteren in div. 2 ook ineens een pot met 11-1 en daarna met 8-0. Dat lukt me daar nooit normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 08:09:
Ik wil jullie pret niet bederven, maar ik begreep dat er gisteren weer een fout (de zoveelste) van EA was met de matchmaking. Daardoor kon je tegen hele makkelijke tegenstanders uit bijv. div. 10 komen. Ik kan alleen de bron van het bericht niet meer vinden (ik dacht Auzio, maar kan het zo gauw niet vinden). Maar ik denk dat het klopt, want ik won gisteren in div. 2 ook ineens een pot met 11-1 en daarna met 8-0. Dat lukt me daar nooit normaal.
Daar gaat m´n positieve bericht van gisterenavond _O-
Pagina: 1 ... 58 ... 70 Laatste