Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:43
Eerlijk gezegd was ik er voor TOTS al wel klaar mee... Speel nu ook niet meer, wacht wel totdat de 10x84 packs er komen, kun je in principe oneindig grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:52:
TOTS begint langzamerhand zijn einde te naderen. De Serie A-spelers zijn minder aantrekkelijk dan die uit andere competities. De meesten wachten op de Ultimate TOTS-promo, maar daarna is het voor velen alweer voorbij. Zelf ben ik verbaasd dat ik het wekelijks heb volgehouden om de Rivals- en Champs-wedstrijden af te ronden. De afgelopen jaren was ik al snel na de Future Stars-promo gestopt.

Ik ben benieuwd hoe EAFC met de feedback omgaat. De community is in ieder geval niet tevreden over de staat van het spel. Hopelijk doen ze het beter met EAFC 25. Maar goed, zolang de packs blijven bestaan, kan het voor EA niet misgaan met de winsten die ze behalen uit microtransacties. De hype begint elk jaar langzaam af te nemen. Hopelijk kunnen ze ons goed verrassen, want ik zie eerlijk gezegd geen andere game developer of partij die het beter kan doen wat betreft een voetbalsimulatiespel.
Ik ben bang dat Fifa 25 waarschijnlijk al 95% af is en dat het resterende 5% niet veel veranderingen gaan brengen.

Ben vooral benieuwd of er nog iets met het EK nog gedaan word, EA kan er zeker iets aan verdienen maar de vraag is wat ze dit keer verzinnen. Volgens mij is er alleen met WK's een nieuwe game-mode toch ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-05 18:00
Bossie schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:08:
[...]

Ik ben bang dat Fifa 25 waarschijnlijk al 95% af is en dat het resterende 5% niet veel veranderingen gaan brengen.

Ben vooral benieuwd of er nog iets met het EK nog gedaan word, EA kan er zeker iets aan verdienen maar de vraag is wat ze dit keer verzinnen. Volgens mij is er alleen met WK's een nieuwe game-mode toch ?
Ik verwacht wel live kaartjes tijdens het EK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-05 16:39
Heb een "fun" team gemaakt. Net even een paar potjes mee gespeeld. Tegenstanders zijn vrij snel weg na de eerste kopbal...

https://www.ea.com/ea-spo...fId=kzQ20x58gZkP:FFA24PS5

Edit:
Misschien Sorloth erbij in brengen!
Edit2:
Hij komt niet eens in de buurt...

[ Voor 16% gewijzigd door Wulfric92 op 21-05-2024 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
4-6 in WL tot nu toe als eerste keer deze fifa.
Aangezien het puur voor de fun (en azpi ) gaat, speel ik “ouderwets” 352 ipv de youtube opstellingen.

Nog even twee potjes voor rank8 en dan is het wel prima.

Edit: 5-6 nu, het is klaar :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 21-05-2024 21:42 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-05 21:18
Geeindigd op 6-12 in deze WL. Speciaal gespeeld om Azpi binnen te halen. Valt me wel op dat ik hier liever een voorzichtigere 4231 speel dan mijn normale meta 4321 die aanvallender is en die ik in Rivals gebruik.

Gundogan uit een upgrade SBC weten te krijgen, en de 650k pack uit de store gaf met Lewa. La Liga is een favoriete competitie, en daar hebben we de coins voor.

Nu nog hopen op een mooie SBC, en dan beetje verder Rivals spelen en kijken of ik uit Div 6 kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pffft, Bellingham troll tots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 12:10
Bossie schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:08:
[...]

Het zal wel moeten als zij het weer rond september willen uitbrengen. Hopelijk nemen ze alle feedbacks mee, maar verwacht er zelf vrij weinig van.

Volgens mij komen ze inderdaad met alleen een nieuwe promo wat gerelateerd is aan de EK. Live upgrades net als UCL promo's wellicht? Ze maken alleen standalone game modes voor als er een WK is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-05 12:32
buurman3 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:39:
Ik heb Lacazette sbc gedaan. Die kan je dubbel upgraden met evo van 93 naar 95 rated 👍
Welke evo's moet je dan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Markmaas schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 17:07:
[...]

Welke evo's moet je dan pakken?
Tots series 1 en dan 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 17-07-2024
1 al op een andere gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:43
buurman3 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 13:39:
Ik heb Lacazette sbc gedaan. Die kan je dubbel upgraden met evo van 93 naar 95 rated 👍
Hoe bevalt hij, en dan zn base 93 al? Ik zit echt wel wat in twijfel. Vind zn kaarten altijd erg fijn maar speel nu met wirtz, Werner en Alvarez voorin.

Zou hij Werner 92 kunnen vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Augy schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 00:13:
[...]

Hoe bevalt hij, en dan zn base 93 al? Ik zit echt wel wat in twijfel. Vind zn kaarten altijd erg fijn maar speel nu met wirtz, Werner en Alvarez voorin.

Zou hij Werner 92 kunnen vervangen?
Ik ben net een weekje bezig dus die kaarten ken ik niet. Maar ik vind de kaarten van Laca ook altijd fijn spelen. Heb nu 94, vlg evo nog doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Volgens mij wil EA dat ik weer ga spelen. :p

Kreeg uit die dagelijkse sbc die je kan doen, van de TOTS Laliga guarantee pack Valverde. Die zag ik even niet aankomen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:47:

Kreeg uit die dagelijkse sbc die je kan doen, van de TOTS Laliga guarantee pack Valverde. Die zag ik even niet aankomen.
Er word dan toch iemand beloond, ik zou graag een Griezmann willen maar moet het doen ket Paolo Sariaba 78 uit rivals :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
Bossie schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:32:
[...]

Er word dan toch iemand beloond, ik zou graag een Griezmann willen maar moet het doen ket Paolo Sariaba 78 uit rivals :o
Ja, ik had eerlijk gezegd verwacht dat het weer Unai Simon ofzo zou zijn. :p

Griezmann zou ik ook graag willen hebben, maar ja. Mag niet klagen met Valverde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Partypooper schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:47:

Same. Ik was eigenlijk van plan om deze week niet mee te doen aan WL. Maar uit een 2x 86+ sbc kwam Putellas uit. Wil haar hierdoor wel even testen ... :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FpQ1cT1vzDDNygznfvWi9wtpPI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q7dzKA672Yxjb79FaeGTQelD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 10:11
Kreeg van de week TOTS Moments Cancelo en Renard. Toch best aardige pulls, beiden uit objectives (TOTS guaranteed en TOTS LaLiga guaranteed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 19:39

allstarted1

WTRFTS

Lashrom schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:39:
[...]

Same. Ik was eigenlijk van plan om deze week niet mee te doen aan WL. Maar uit een 2x 86+ sbc kwam Putellas uit. Wil haar hierdoor wel even testen ... :9

[Afbeelding]
Heb haar TOTY nog steeds in de basis staan, bizar goede middenvelder. Ga je veel plezier van hebben. Hoop stiekem haar nog te packen, want dan heb ik iedere versie van haar first owner gehad :+

Hier Aitana Bonmati als beste pull deze week, verder Rudiger, Gundogan en Joao Cancelo gepackt. Daarnaast eindelijks eens coins uitgegeven en gekozen voor Camavinga en Lewandowski. Team ziet er nu wel lekker uit! Alleen jammer dat La Liga geen fatsoenlijke keeper heeft gekregen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcpZUeli_9W7EgrLHJuzVbNx5JI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VxCYVLU37kVxjdMjiJ61CixL.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 16:40:
[...]

Heb haar TOTY nog steeds in de basis staan, bizar goede middenvelder. Ga je veel plezier van hebben. Hoop stiekem haar nog te packen, want dan heb ik iedere versie van haar first owner gehad :+

Hier Aitana Bonmati als beste pull deze week, verder Rudiger, Gundogan en Joao Cancelo gepackt. Daarnaast eindelijks eens coins uitgegeven en gekozen voor Camavinga en Lewandowski. Team ziet er nu wel lekker uit! Alleen jammer dat La Liga geen fatsoenlijke keeper heeft gekregen...

[Afbeelding]
Hoe is Camavinga, lijkt een prima vervanger voor 89 Gullit waarvoor ik een speler moet hebben die zowel CB als CDM kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 19:39

allstarted1

WTRFTS

Bossie schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 17:00:
[...]

Hoe is Camavinga, lijkt een prima vervanger voor 89 Gullit waarvoor ik een speler moet hebben die zowel CB als CDM kan.
Voelt niet direct heel snel, beetje log, maar onderschept veel en kan zelfs regelmatig scoren. Moet wel zeggen dat 'ie, toen ik 'm testte, speelde op de positie van Bonmati die aanvallender staat ingesteld. Centraal is meer verdedigend in de instructies.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
150x die 'tots maken' sbc erin geramd op de webapp. Geen bruikbare tots, wel loaded met fodder 86+ 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt weleens beweerd dat packluck accountgebonden is. Mijn zoon had gisteren Rodrygo uit die exchange sbc's. Eerder had hij al Lewandowski en Putellas. Ik ben al blij als ik er 1 heb die hoger dan 84 rated is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:15
Moody2204 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 07:06:
Er wordt weleens beweerd dat packluck accountgebonden is. Mijn zoon had gisteren Rodrygo uit die exchange sbc's. Eerder had hij al Lewandowski en Putellas. Ik ben al blij als ik er 1 heb die hoger dan 84 rated is....
Er gaan nog veel meer theorieen.
  • Ik heb nu al weken lang het spel niet meer aangeraakt. Als ik nu (betaalde) pakketten zou openen is de kans hoger dat je iets 'goeds' pakt.
  • Als je een nieuw account aanmaakt zeggen ze ook dat je kans hoger is op goede spelers.
Allemaal bullcrap waarschijnlijk, maar toch..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:59
Oekol schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 08:29:
[...]

Er gaan nog veel meer theorieen.
  • Ik heb nu al weken lang het spel niet meer aangeraakt. Als ik nu (betaalde) pakketten zou openen is de kans hoger dat je iets 'goeds' pakt.
  • Als je een nieuw account aanmaakt zeggen ze ook dat je kans hoger is op goede spelers.
Allemaal bullcrap waarschijnlijk, maar toch..
Dat eerste klopt volgens mij wel hoor. Afgelopen jaren stopte ik met met spelen rond tots, net als nu. Als ik na 1 a 2 maand weer begon met spelen packte ik de ene naar de andere pull. Spelers zoals R9, Pele, Vieira hoge tots (96 en hoger), dus ik denk wel dat daar een kern van waarheid in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
wordt gek van al die dubbele die je elke keer krijgt....en allemaal meuk heb die russo al 5 keer gepakt...nu is het tijd voor een andere speler ;) krijg je voor de 4e keer terland....

In de tradable packs zit helemaal nooit wat overigens...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Wel handig die Fekir objective van vorige week.
13 wins haal ik zelf bijna nooit en speelde nu net tegen iemand met Fekir.
Dan merk je het verschil met iemand die wat meer casual speelt en iemand die alle meta weet.

Is ook altijd een beetje als fut voor de meesten een beetje ophoud en al je tegenstanders de meta beheersen en daar ook nog eens spelers voor hebben die dat goed genoeg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 20:29:
Wel handig die Fekir objective van vorige week.
13 wins haal ik zelf bijna nooit en speelde nu net tegen iemand met Fekir.
Dan merk je het verschil met iemand die wat meer casual speelt en iemand die alle meta weet.

Is ook altijd een beetje als fut voor de meesten een beetje ophoud en al je tegenstanders de meta beheersen en daar ook nog eens spelers voor hebben die dat goed genoeg kunnen.
Is er overigens deze week geen objective?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Poeh, over pack luck niks te klagen.
Uit de tweede 78+ double upgrade komt Smith eruit!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0-hrsbd46-0AM8m_WGAGLAMm2og=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1fs8UnxaecjWoV6kFP5c8F1p.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
weet iemand wat de criteria zijn welke speler je bij een aanvallende corner het dichtst bij de keeper hebt staan?
Had hier eerst boniface, maar nu staat daar ineens lacazette.
Heb toch liever een speler van 1,93 daar staan dan eentje van 1,75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
cubert20 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 00:58:
weet iemand wat de criteria zijn welke speler je bij een aanvallende corner het dichtst bij de keeper hebt staan?
Had hier eerst boniface, maar nu staat daar ineens lacazette.
Heb toch liever een speler van 1,93 daar staan dan eentje van 1,75
Volgens mij kan dat niet ingesteld worden. Wel kun je spelen met de instellingen hoeveel spelers er bij corners voorkomen en dan hopen dat diegene van voorkeur voor de goal staat. Tenmiste zo heb ik dat begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips mbt onderstaand team?

https://www.futbin.com/24/squad/1791697

Ik speel nu vooral evo objectives voor high rated fodder, hoewel sommige kaartjes best leuk zijn.
950k op de bank, inmiddels weer 5 88+ duplicates op de lijst.

Wacht vooral op een eventuele pricedrop van kaartjes die me leuk lijken (TOTS SON), of waarschijnlijk een echte upgrade zijn (Rodri), Azpi gaat er waarschijnlijk ook wel in de basis komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-05 16:39
Wat zijn leuke opstellingen om mee te spelen met 4 aanvallende spelers? Ik speel graag aanvallend.

Dit is mijn team op dit moment
https://www.ea.com/ea-spo...fId=cN9V7A5Kg2Bt:FFA24PS5

En gebruik de 442 opstelling nu. Maar heb het erg lastig deze week. Teams die inzakken en met 10 man een blok in het midden verdedigen. Maar ook met het hele team heen en weer bewegen.

Heb veel moeite om er doorheen te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
_Uploader_ schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:30:
[...]

Volgens mij kan dat niet ingesteld worden. Wel kun je spelen met de instellingen hoeveel spelers er bij corners voorkomen en dan hopen dat diegene van voorkeur voor de goal staat. Tenmiste zo heb ik dat begrepen
Er is schijnbaar wel een criteria.
Schieten agressie en koppen, zoiets zal het zijn.
Want toen ik engine in plaats van hawk op lacazette heb gezet staat boniface weer het dichtst bij de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:44:
Iemand nog tips mbt onderstaand team?

https://www.futbin.com/24/squad/1791697

Ik speel nu vooral evo objectives voor high rated fodder, hoewel sommige kaartjes best leuk zijn.
950k op de bank, inmiddels weer 5 88+ duplicates op de lijst.

Wacht vooral op een eventuele pricedrop van kaartjes die me leuk lijken (TOTS SON), of waarschijnlijk een echte upgrade zijn (Rodri), Azpi gaat er waarschijnlijk ook wel in de basis komen.
Hoe is raul nog in deze tijd van de game? Zoek eigenlijk een nieuw afmaker naast wirtz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:55:
[...]

Hoe is raul nog in deze tijd van de game? Zoek eigenlijk een nieuw afmaker naast wirtz :)
Vind hem beter dan Alvarez, pakt ook regelmatig een bonusgoaltje mee door zijn agressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
Hier Renato voltooid. Ben nu niet thuis, maar ben stiekem wel benieuwd! Morgen maar even testen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xnIv1t59R4EP-ls11MJJcXB5v3o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zVBUEslTSO6wEwBNB3oWedq2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:13:
[...]

Vind hem beter dan Alvarez, pakt ook regelmatig een bonusgoaltje mee door zijn agressie.
Eens. Ik heb beide spelers, maar Raul heeft iets extra's. Kan het niet precies uitleggen, maar hij staat al tijden in mijn basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Partypooper schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 22:18:
Hier Renato voltooid. Ben nu niet thuis, maar ben stiekem wel benieuwd! Morgen maar even testen.

[Afbeelding]
Is die op full chem enkel door de coach?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
buurman3 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 10:13:
[...]

Is die op full chem enkel door de coach?
Portugese link is inderdaad voor Renato. Maar de icons geven hem de overige chem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Partypooper schreef op zondag 26 mei 2024 @ 10:17:
[...]

Portugese link is inderdaad voor Renato. Maar de icons geven hem de overige chem. :)
Puur omdat het icons zijn? Is dat nieuw? Ik dacht dat het andersom werkte, dus icons hebben vaak eenvoudig full chem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
buurman3 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 10:58:
[...]

Puur omdat het icons zijn? Is dat nieuw? Ik dacht dat het andersom werkte, dus icons hebben vaak eenvoudig full chem
Na mijn weten gaven icons altijd in ieder geval een soft link. Of een groene link als ze van dezelfde nationaliteit zijn.

In principe geven 2 icons, 1 chem aan een speler. In mijn geval heb ik er 4. Dus die geven 2 chem aan in dit geval Renato. Daarom hoef ik enkel een Portugese manager of speler in te passen om Renato op 3 chem te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Net even voor de grap een 451 tactiek geprobeerd en dit gaat als een malle, veel aanvallende mogelijkheden en verdedigend prima te doen. Het bevalt mij beter dan mijn eeuwige 41212 en soms de 4321. Net WL kwali gedaan en met nog 5 potjes over heb ik de 20 punten al binnen terwijl dit met mijn oude tactieken soms lastig was om te kwalificeren tegen de tryhards.
Linkje:
https://www.reddit.com/r/EASportsFC/s/FGQUPni3BU
cubert20 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 19:50:
[...]

Er is schijnbaar wel een criteria.
Schieten agressie en koppen, zoiets zal het zijn.
Want toen ik engine in plaats van hawk op lacazette heb gezet staat boniface weer het dichtst bij de keeper.
Hmm, de stats van een speler maken idd wel uit. Kan zijn dat positioning, heading accuracy en jumping er wat mee uit te maken hebben. Anders kan je met L1 wel switchen naar de speler van voorkeur.

[ Voor 29% gewijzigd door _Uploader_ op 26-05-2024 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL kwalificatie was 5-0 deze keer dus er is progressie.
WL is een aanfluiting en ik heb nog geen potje gespeeld zonder zware vertraging en connection error pop-ups, gelukkig had ik maar 3 champs potjes nodig voor mijn evo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 26 mei 2024 @ 20:56:
WL kwalificatie was 5-0 deze keer dus er is progressie.
WL is een aanfluiting en ik heb nog geen potje gespeeld zonder zware vertraging en connection error pop-ups, gelukkig had ik maar 3 champs potjes nodig voor mijn evo :(
Hier het tegenovergestelde: het wordt alleen maar minder. Deze WL 7-13. Om over de rewards nog maar te zwijgen. Heb deze hele tots periode ook nog 0,0 packluck gehad. Dus team ligt ook wel achter op de powercurve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
En uit een nano pack van 35k!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A3iu2Y-WV27WP_bxUD5fxESSAN8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XRvb10LgkrLXxi6ZVv4Y8RfN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 23:51
Pfff vindt het spel echt bijna niet meer te spelen gewoon. WL haalde ik eerst nog wel makkelijk de 51 punten rang nu mag ik blij zijn als ik de 36 punten rang haal. Elke wedstrijd als ik de bal heb staan er gelijk 3 spelers om me heen, heel de wedstrijd wordt er superveel druk gezet, een overloaded middenveld waar je gewoon niet langskomt onderhand, spelers van tegenstanders die altijd 3 keer sneller lijken dan mij spelers en de tegenstanders schieten elke bal erin vanuit elke positie, ik kan net zo goed gewoon zonder keeper spelen want die houdt echt helemaal niks.

Denk dat ik de WL nog afmaak en het dan wel even gezien hebt met dit spel. Haal er geen lol meer uit met alle zweters die er alleen nog maar inzitten.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-05 11:37
gister 's werelds slechtste 84x7. 6 x 84 en 1x 86...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09-05 18:37
rikislief schreef op maandag 27 mei 2024 @ 10:06:
Ik had 20x 83 van draft gisteren
Walkout diaz 89 en 19x een 83 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dennis112 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 09:51:
Pfff vindt het spel echt bijna niet meer te spelen gewoon. WL haalde ik eerst nog wel makkelijk de 51 punten rang nu mag ik blij zijn als ik de 36 punten rang haal. Elke wedstrijd als ik de bal heb staan er gelijk 3 spelers om me heen, heel de wedstrijd wordt er superveel druk gezet, een overloaded middenveld waar je gewoon niet langskomt onderhand, spelers van tegenstanders die altijd 3 keer sneller lijken dan mij spelers en de tegenstanders schieten elke bal erin vanuit elke positie, ik kan net zo goed gewoon zonder keeper spelen want die houdt echt helemaal niks.

Denk dat ik de WL nog afmaak en het dan wel even gezien hebt met dit spel. Haal er geen lol meer uit met alle zweters die er alleen nog maar inzitten.
Mijn ervaring ook, maar vreemd genoeg was alleen de WL zoals dit toen ik gisteren speelde.
Rivals, Champ qualy speelde juist weer zonder de vertraagde gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Herkenbaar. Die 84x7 maar ook de 'grotere' packs uit season rewards lijken weinig op te leveren. Nog niets blauws gezien helaas van de Serie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 27 mei 2024 @ 11:26:
[...]

Mijn ervaring ook, maar vreemd genoeg was alleen de WL zoals dit toen ik gisteren speelde.
Rivals, Champ qualy speelde juist weer zonder de vertraagde gameplay.
Precies om die reden voelt het voor mij bij de WL altijd aan of je een net iets ander voetbalspel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
https://playsense.nl/5873...rkt-aan-nieuwe-fifa-game/

Laten we het hopen, eindelijk die oplichters van ea concurrentie krijgen
Hoop dat ze zoveel mensen verliezen dat ze eindelijk is luisteren naar de afnemers van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 14:31

DirtyBird

Praktiserend denker

Markvd1984 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 11:06:

Hoop dat ze zoveel mensen verliezen dat ze eindelijk is luisteren naar de afnemers van het spel
Hoeft niet persė een voetbalgame te worden he. Kan ook als een nieuw deel in de Mafia-reeks uitkomen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Markvd1984 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 11:06:

Nadeel is dat 2k volgens mij nog slechter bekend staat dan EA als het gaat om pay-to-win en uitknijpen van hun playerbase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-05 09:32
Valt nog wel mee..... 2 van de 3 packs bij mij gisteren waren alleen maar 84's :+

De derde had dan juist weer 2 (fodder) TOTS en nog 2 gouden 88 rated spelers. Verdeeld over 3 packs was het dan eigenlijk best ok

[ Voor 21% gewijzigd door Tim01 op 28-05-2024 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
In ieder geval is het goed om mogelijk een goed alternatief te hebben zodat er concurrentie onstaat en hopelijk ook wat betere service. Waarschijnlijk is dat een utopie, maar hopen kan altijd.

Onverwacht de WL ook gedaan en heb zelfs 53 punten behaald waar eerder 45 zeker wel de max was. De 451 speelt erg lekker en zal ik nog wat finetunen qua aanval breedte want soms heb ik het idee dat de spits wat geisoleerd is. En ik moet ff wennen dat de LM/RM en beide CAM's op free roam staan, dat geen enkele speler een vaste positie heeft, maar dat heeft de tegenstander hopelijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-05 14:23
Na het spel vanwege de geboorte van de kleine links te hebben laten liggen.....toch maar begonnen. Ben in het begin vooral in de menu's begonnen met de grind wat vermogen op te bouwen. Ik begon tijdens TOTS Bundesliga en het ging niet echt heel hard met mijn team op dat moment. Maar dan was er tijdens TOTS Ligue 1 ineens een Mbappe TOTS tradeable.....waardoor ik mijn team goed mee heb kunnen versterken. Niet door spelers te kopen, maar door veel fodder binnen te halen en SBC's te gaan doen (wil graag een untradeable Ultimate Team verzamelen)

In 4 weken EA FC mijn by far beste pulls (boven de miljoen coins):

- Mbappe TOTS tradeable
- Griezmann TOTS
- Pele Winter Wildcard
- Sophia Smith TOTS
- Valverde TOTS

Mbappe uit een tradeable pakketje gekregen tijdens een ICON SBC. En de rest uit playerpicks weten te fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
pacod schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:59:
Na het spel vanwege de geboorte van de kleine links te hebben laten liggen.....toch maar begonnen. Ben in het begin vooral in de menu's begonnen met de grind wat vermogen op te bouwen. Ik begon tijdens TOTS Bundesliga en het ging niet echt heel hard met mijn team op dat moment. Maar dan was er tijdens TOTS Ligue 1 ineens een Mbappe TOTS tradeable.....waardoor ik mijn team goed mee heb kunnen versterken. Niet door spelers te kopen, maar door veel fodder binnen te halen en SBC's te gaan doen (wil graag een untradeable Ultimate Team verzamelen)

- Mbappe TOTS tradeable
- Griezmann TOTS
- Pele Winter Wildcard
- Sophia Smith TOTS
- Valverde TOTS

Mbappe uit een tradeable pakketje gekregen tijdens een ICON SBC. En de rest uit playerpicks weten te fabriceren.
Dat is wel bizarre packluck 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buurman3 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:03:
[...]

Dat is wel bizarre packluck 👍
nah, dit soort dingen doet mij altijd denken dat EA zijn customer engagement analytics simpelweg goed geimplementeerd heeft.

Net zoiets dat ik een mbappe in week 1 krijg nadat ik een jaargang heb overgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:43
pacod schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 12:59:

- Mbappe TOTS tradeable
- Griezmann TOTS
- Pele Winter Wildcard
- Sophia Smith TOTS
- Valverde TOTS

Poh lekker, grappig hoe dit spel zo lijkt te werken soms. Ik heb ook een tijd niet gespeeld uit desinteresse.
Dan wilt daarna EA je volgens mij graag binnen houden als je het spel weer aan slingert.

Kom na een tijd weer terug, speel Laliga TOTS WL tot 11 wins en krijg Rudiger en Camavinga.
Speel ook WL tot 11 wins met SerieA en krijg Giroud.

Doe 2 icon SBC picks en krijg Viera TOTY en Zico FB... _/-\o_

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Bossie schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:16:
[...]

nah, dit soort dingen doet mij altijd denken dat EA zijn customer engagement analytics simpelweg goed geimplementeerd heeft.

Net zoiets dat ik een mbappe in week 1 krijg nadat ik een jaargang heb overgeslagen.
Ik ben gestopt in aug met fifa 23 en begonnen met fc 24 in mei. En heb niks bijzonders gepacked, tots Nuno Mendes uit een sbc, waarde 400k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 14:16:
[...]

En zo pak ik al maanden niks bijzonders, maar ik speel dan ook veel te regelmatig begrijp ik nu...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
Hier ook wel een sicke pull. Erg blij mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VURpu3sf_LNCNeiW_EyUC_dNiFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WP1W8LfKylfayxhNk5Xp1ujv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04
Partypooper schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 18:50:
Hier ook wel een sicke pull. Erg blij mee!

[Afbeelding]
Packte hem ook deze avond ! _/-\o_

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• buurman3
Gisteravond deze uit een objective pakketje. 500k maar ik heb niks met die vrouwenkaarten 🙈
Maar ff op bankie gezet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m5eAJ7DSjasHyR9aMN5Q2u_VSZ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0w9M7KLEDPwyTgMxfqmzhDa7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 1% gewijzigd door BM op 29-05-2024 15:27 . Reden: Let op je taalgebruik ajb ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
buurman3 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 14:43:
Gisteravond deze uit een objective pakketje. 500k maar ik heb niks met die [mbr]vrouwen[/]kaarten 🙈

[Afbeelding]
Is ook wel lastig inpassen vaak, om deze beetje chem te geven is toch wel wat pittiger dan een europese competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
buurman3 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 14:43:
Gisteravond deze uit een objective pakketje. 500k maar ik heb niks met die [mbr]vrouwen[/]kaarten 🙈

[Afbeelding]
Lastig te linken, maar wel 5* 5* toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al iets bekend/geleaked mbt Ultimate TOTS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:36:
Is er al iets bekend/geleaked mbt Ultimate TOTS?
Van de oude vertrouwde Futsheriff;

https://x.com/FutSheriff/status/1795820694745620890

Dat wordt nogmaals een sweaty weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:58:
[...]

Van de oude vertrouwde Futsheriff;

https://x.com/FutSheriff/status/1795820694745620890

Dat wordt nogmaals een sweaty weekend league.
Lastig, ik wilde Rodri halen maar ik was aan het wachten aangezien ik heb in Ultimate TOTS had verwacht.
Waarschijnlijk gaat Rice hierdoor juist in prijs dalen waardoor hij juist weer interessant word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-03 18:03
Bossie schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 20:32:
[...]

Lastig, ik wilde Rodri halen maar ik was aan het wachten aangezien ik heb in Ultimate TOTS had verwacht.
Waarschijnlijk gaat Rice hierdoor juist in prijs dalen waardoor hij juist weer interessant word.
Ik heb zelf Rice untradeable, maar moet zeggen dat ik hem echt niet zou kopen.. Natuurlijk is te verwachten dat hij wat stijfjes is, maar ik vind ook qua onderscheppingen het niet echt bijster doet ofzo. Heb zelf Frenkie de Jong en die vind ik het beter doen als CDM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rcsnellink schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 09:03:
[...]

Ik heb zelf Rice untradeable, maar moet zeggen dat ik hem echt niet zou kopen.. Natuurlijk is te verwachten dat hij wat stijfjes is, maar ik vind ook qua onderscheppingen het niet echt bijster doet ofzo. Heb zelf Frenkie de Jong en die vind ik het beter doen als CDM.
Ik heb Rodri al gehaald maar nog niet mee gespeeld, het is vooral een upgrade voor gullit 89 die zowel body moet hebben en als cb/cdm moet kunnen spelen.

Ik zie wel hoe het gaat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valandil
Van de week kwam Leao al uit de TOTS player pick. Nu een aanvalspartner voor hem ernaast uit de 82+ player pick.

Hoewel ik al zeer tevreden ben over Sortloth, is deze toch ook niet verkeerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GOX3xlqN9T0Ymq6YQAW8e0wxXY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DkIFJm1w8RJ5snMYSFK1V3pX.jpg?f=fotoalbum_large

Voorhoude bestaat nu uit Leao, Giroud en Puskas golazo. d:)b

Ben ook de grind voor Stoichkov begonnen. Veelzijdig en zijn loan beviel erg goed en ook in drafts.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
Hier ook Giroud uit de 82+ ben heel benieuwd, wilde dat kaartje al graag hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Man, wat een kaartjes trekken jullie eruit. Ik heb er nu 550 opzitten en naast een paar mindere goden als Smalling, Di Lorenzo en Rabiot krijg ik net Koulibaly. Daar heb ik tenminste wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 13:20:
Man, wat een kaartjes trekken jullie eruit. Ik heb er nu 550 opzitten en naast een paar mindere goden als Smalling, Di Lorenzo en Rabiot krijg ik net Koulibaly. Daar heb ik tenminste wat aan!
Ik heb anderhalve week geen packs geopend aangezien ik geen zin had een paar high rated duplicates weg te werken, heb nu bijna 60 packs daardoor klaarstaan.

Ik verwacht overigens niets uit de packs, maar zou hiermee wel de 150 sbc’s af kunnen maken of misschien eens een echte upgrade sbc kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
Voor deze heb ik heel tots ook nog niets boeiends gekregen, dus het valt mee hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ook veel rommel gekregen met al die packs.
Slechts een paar hebben het team gehaald, maar meeste zijn SBC spelers.

Rudiger TOTS staat in de basis
Leao TOTS staat in de basis
Giroud TOTS gaat in de basis

De rest komt van SBC of Objectives.
Voor de rest gooi ik alles nu in de Stoichkov SBC.
Ben al iets over de helft met alle 92, 91 en 90 teams afgerond. Dus met de dag wordt het iets makkelijker.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Valandil schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 15:53:
[...]

Ook veel rommel gekregen met al die packs.
Slechts een paar hebben het team gehaald, maar meeste zijn SBC spelers.

Rudiger TOTS staat in de basis
Leao TOTS staat in de basis
Giroud TOTS gaat in de basis

De rest komt van SBC of Objectives.
Voor de rest gooi ik alles nu in de Stoichkov SBC.
Ben al iets over de helft met alle 92, 91 en 90 teams afgerond. Dus met de dag wordt het iets makkelijker.
Rudiger en vooral Leao zijn ook zieke kaarten zeg. Ik twijfel over die Stoichkov. Is normaal een hele goede aanvaller, maar ook heel duur. Hoop vooral op een nieuwe SBC dit weekend. Heb nu 4x die icon PP gedaan, en daar ook niets uitgehaald dat in mijn team kan, dus dat had net zo goed in zijn SBC kunnen verdwijnen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
heron schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 16:20:
[...]

Rudiger en vooral Leao zijn ook zieke kaarten zeg. Ik twijfel over die Stoichkov. Is normaal een hele goede aanvaller, maar ook heel duur. Hoop vooral op een nieuwe SBC dit weekend. Heb nu 4x die icon PP gedaan, en daar ook niets uitgehaald dat in mijn team kan, dus dat had net zo goed in zijn SBC kunnen verdwijnen eigenlijk.
Gewoon allemaal minder serieus nemen. Als of een +2 binnen een range van 99 echt veel verschil gaat maken. Word nog regelmatig compleet van de mat getikt door teams met spelers van 3 maanden geleden.

Zodra je een dure SBC hebt afgerond, komt er toch weer een betere speler beschikbaar. Wie speelt nog met Best, Sawa en/of Eusebio?

Heb ze alle drie gedaan, maar gebruik ze niet meer. Dus gewoon doen als het je een leuke speler lijkt. 👍🏻

Stoichkov is 5* / 5*
Kan op meerdere posities, alleen geen meta “body-type”

Doe hem vooral omdat ik hem in begin van EAFC heb gebruikt. Dus de goat weer terug aan het halen in het team.

Kan overigens Tomori met de EVO ook aanraden. Goedkoop en extreem goed. Rudiger is net iets beter, dat wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 30-05-2024 17:21 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Niemand die r9 doet ?
Moet nog 7 elftallen
Kom hem ook niet vaak tegen eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
Valandil schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 09:26:
Van de week kwam Leao al uit de TOTS player pick. Nu een aanvalspartner voor hem ernaast uit de 82+ player pick.

Hoewel ik al zeer tevreden ben over Sortloth, is deze toch ook niet verkeerd.
[Afbeelding]

Voorhoude bestaat nu uit Leao, Giroud en Puskas golazo. d:)b

Ben ook de grind voor Stoichkov begonnen. Veelzijdig en zijn loan beviel erg goed en ook in drafts.
Volgen wij elkaar op qua kaarten packen ofzo? 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PPfvL3hUJXSRIisdH5uIA9am928=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tnn5jjquQKb8BInoZlzVkJ9z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Markvd1984 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 18:54:
Niemand die r9 doet ?
Moet nog 7 elftallen
Met maar één playstyle plus vind ik hem niet waard om zoveel teams in te leveren. Er zijn zoveel TOTS en Evo spelers die wellicht niet zo meta is als hem, maar toch nog hetzelfde werk kunnen verrichten. Daarnaast zijn er meer spitsen die zowel Quickstep als Rapid playstyles hebben. R9 heeft alleen quickstep, waardoor hij voor mij al 1-0 achter staat. Al een paar keer met en tegen hem gespeeld in online drafts, maar weet mij niet te overtuigen helaas.

Ik heb de Serie A evo gebruikt voor Okafor FS die ik nog had bewaard. Lijkt me een interessante spits om mee te spelen. Duurt nog wel even tot de laatste level, maar 'it's all about the process'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Markvd1984 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 18:54:
Niemand die r9 doet ?
Moet nog 7 elftallen
Ik heb R9 een lange tijd geleden gepacked en hij zit bij mij op de bank ondanks dat hij vrij gemakkelijk scoort. Net wat @Lashrom zegt, 1 playstyle begint wat karig te worden en ik wil ook wel een nieuwe kaartjes uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Met deze vrienden zojuist div 5 gehaald. Telt dat nog mee tegenwoordig? 🙈 Waar zitten jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Z3sRi3vKfHmFKdXvFqlpfqCrRg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tZJ8F2YW72qooAdvolfLoPoU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Partypooper schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 19:13:
[...]

Volgen wij elkaar op qua kaarten packen ofzo? 😂

[Afbeelding]
Hahaha, wat een toeval. Beide Leao en Giroud.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
buurman3 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 22:55:
Met deze vrienden zojuist div 5 gehaald. Telt dat nog mee tegenwoordig? 🙈 Waar zitten jullie?

[Afbeelding]
Bijna Div 3, maar merk wel dat in Div 4 de lol er vanaf gaat. Constant dat gedribbel, kappen, draaien.

Passen en schieten? Nope
Allemaal 170cm draai acrobatiek

wijze woorden

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Hier ein-de-lijk weer eens packluck. Gisteren eerst deze uit de 82+ playerpick:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Asyps59flrepZ7mPJTi6S9newTQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Kb7sRPr2M8IEU2GtIGwB7GiI.jpg?f=user_large

Meteen daarna, ook uit de 82+ playerpick, deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fFRDMdA4hmdLlg1iBD59QV-pGYw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TkPzanDDPcmBMsQ0TAYO5975.jpg?f=user_large

Vervolgens dit team gebouwd en daarmee naar div. 2 doorgestoomd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cy5Jl8_WEdU4BBlvcwEXrxoNzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRO1Ls7eRqXLglBjxEGnBddV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Moody2204 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:07:
Hier ein-de-lijk weer eens packluck. Gisteren eerst deze uit de 82+ playerpick:
[Afbeelding]

Meteen daarna, ook uit de 82+ playerpick, deze:
[Afbeelding]

Vervolgens dit team gebouwd en daarmee naar div. 2 doorgestoomd:
[Afbeelding]
Mooie pulls! Alderweireld kan je ook nog in een gratis evo stoppen. Hoe bevalt Dybala jou? Mij uitstekend. Super dribbeler en erg klinisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:37:
[...]

Mooie pulls! Alderweireld kan je ook nog in een gratis evo stoppen. Hoe bevalt Dybala jou? Mij uitstekend. Super dribbeler en erg klinisch.
Ik ben eigenlijk meer bang voor Pullisic, bizar wendbare en snelle kaart om tegen te spelen zeker als de tegenstander zijn 5* goed weet te benutten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Ook in Div 5. Moeilijk zat daar, maar ook het idee dat je daar nog tegen mensen speelt die voetbal leuk vinden en niet alleen maar tegen fidget spinners bezig bent die of naar de achterlijn rennen en terugleggen, of precies weten van welke plek op 25+ van het doel ze een finesse shot in het doel kunnen krullen zonder dat de keeper goed reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 00:37:
[...]

Dybala is altijd 1 van mijn favoriete spelers in het spel. Had ook 1 van zijn eerdere versies al. Dus zat al stiekem te hopen dat ik deze zou packen. Bij deze is 5* 5* wel echt een groot voordeel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 01:02:
[...]

Ik ben eigenlijk meer bang voor Pullisic, bizar wendbare en snelle kaart om tegen te spelen zeker als de tegenstander zijn 5* goed weet te benutten.
Pulisic ben ik nog aan het ontdekken. Maar de eerste indrukken zijn goed ja. Was trouwens ook packluck.

Kvaratskelia heb ik er dan nog bijgekocht, die kan ik ook zeker aanraden.

En verder viel Barella me ook meteen op, wat een heerser is dat op het middenveld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy

[Afbeelding]
Divisie 3, erg lastig gehad daar begin van t seizoen. Laatste 2 weken binnen 2 uurtjes weer 7 wins nadat ik naar een 4321 van tekkz ben gegaan, zal wel meta zijn 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrIwtprdhtv8WwTWjXPWWBDHcsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IvZQ4wHdGnUvojmS8pBAFCa.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas weinig succes vanuit packs tijdens LaLiga en serie A. Al een tijdje geen blauw meer gezien 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Nu online
Rivals zit ik momenteel in 5 met dit team. Maar ik ga aankomende zondag op vakantie. Dus als ik terug kom is het nieuwe seizoen begonnen en gaan we eens kijken hoever we kunnen komen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6WIHaQEt7pc6hQebAEfihb-Rl5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sqsHe3HZAGik4vJTdLOZHulB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 07:14:
[...]

Pulisic ben ik nog aan het ontdekken. Maar de eerste indrukken zijn goed ja. Was trouwens ook packluck.

Kvaratskelia heb ik er dan nog bijgekocht, die kan ik ook zeker aanraden.

En verder viel Barella me ook meteen op, wat een heerser is dat op het middenveld!
Ik kwam zijn rode kaartje zaterdag al tegen in fut champs qualy, dan weet je ook meteen dat je tegen een fanatiekeling speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 07:17:
[...]

Divisie 3, erg lastig gehad daar begin van t seizoen. Laatste 2 weken binnen 2 uurtjes weer 7 wins nadat ik naar een 4321 van tekkz ben gegaan, zal wel meta zijn 🤣
[Afbeelding]

Helaas weinig succes vanuit packs tijdens LaLiga en serie A. Al een tijdje geen blauw meer gezien 🤪
Hoe bevalt die Theo evo op LB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 11:40:
[...]

Hoe bevalt die Theo evo op LB?
Ja prima back, had hiervoor havertz maar die rendeert op cm ook heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Augy schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 07:17:
[...]

[Afbeelding]

Ik ga ook naar de 4321, zit nu nog op 4231. Kun je jouw tactics delen?
Pagina: 1 ... 57 ... 70 Laatste