Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
_Uploader_ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:34:
Welke speler gooien jullie in de tots attacker plus?
Wel lekkere upgrades, ik neig naar Pelle van Amersfoort als SCH fan. Negeer de balans van de 93 rated kaart, verder ziet het eruit als een superkaartje!

https://www.fut.gg/player...an-amersfoort/evolutions/
Ik heb Rashford gedaan met deze evo dat wordt wel een prima spelertje daarna.

Slechte avond gehad gisteren hoor, snap er niks van dat je de ene avond goed tegenstand bied en genoeg potjes wint en de andere avond gewoon elk potje onderhand kansloos bent. Gebruik 2 meta tactics maar maak gewoon geen schijn van kans. Weet niet wat de tegenstanders gebruiken maar die kunnen op een of andere manier constant super hoge druk zetten waardoor er binnen 1ms elke keer een speler voor mijn neus staat.

Kijk je die filmpjes van die tactieken dan winnen hun altijd makkelijk, tiki taka, overal staan spelers maar als ik hem zelf speel dan loopt het stroef en heb ik elke keer geen afspeel mogelijkheden voorin.

Iemand nog een goede tactic die ik kan proberen?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:55
Augy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:17:
Weet je wat ik, los van de gameplay en server issues de laatste dagen, frustrerend vind.

De belachelijk lage packweight. Div2 rivals rewards met bijv 4x een 2x86+ en geen enkele tots eruit.

Dat je geen top tier kaart packt elke dag oke maar onderkant tots moet tog kunnen, als is het maar voor de sbc's 🤣
De feestpacks komen pas richting het eind.
Dat is de fase dat je team na elke pack opening weer verandert van opstelling. ;)

Al een paar weken niet meer gespeeld (vakantie 8) ), dus hier weinig TOTS kaarten in mijn club.

Wel flink zitten grinden met de app en inmiddels Rio Ferdinand afgerond. Kreeg Schlotterbeck nog uit een pack, maar weet niet of hij Marquez uit de basis gaat spelen.

Hoor positieve geluiden over Hancko. Is dit beter dan Marquez? Dan koop ik hem nu hij nog relatief goedkoop is.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:56
dennis112 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:27:
[...]

Ik heb Rashford gedaan met deze evo dat wordt wel een prima spelertje daarna.

Slechte avond gehad gisteren hoor, snap er niks van dat je de ene avond goed tegenstand bied en genoeg potjes wint en de andere avond gewoon elk potje onderhand kansloos bent. Gebruik 2 meta tactics maar maak gewoon geen schijn van kans. Weet niet wat de tegenstanders gebruiken maar die kunnen op een of andere manier constant super hoge druk zetten waardoor er binnen 1ms elke keer een speler voor mijn neus staat.

Kijk je die filmpjes van die tactieken dan winnen hun altijd makkelijk, tiki taka, overal staan spelers maar als ik hem zelf speel dan loopt het stroef en heb ik elke keer geen afspeel mogelijkheden voorin.

Iemand nog een goede tactic die ik kan proberen?
Heb zelf afgelopen week ook bizar veel moeite gehad, ga nu een 4321 van Nick rtfm proberen. Inception was hier zeer over te spreken.

Hou je op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:43:
[...]

De feestpacks komen pas richting het eind.
Dat is de fase dat je team na elke pack opening weer verandert van opstelling. ;)

Al een paar weken niet meer gespeeld (vakantie 8) ), dus hier weinig TOTS kaarten in mijn club.

Wel flink zitten grinden met de app en inmiddels Rio Ferdinand afgerond. Kreeg Schlotterbeck nog uit een pack, maar weet niet of hij Marquez uit de basis gaat spelen.

Hoor positieve geluiden over Hancko. Is dit beter dan Marquez? Dan koop ik hem nu hij nog relatief goedkoop is.
Ik heb Schlotterbeck sinds kort in mijn team en heb ook met Marquez gespeeld. Ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen, maar ik vind de snelheid van Schlotterbeck wel een groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Augy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:59:
[...]

Heb zelf afgelopen week ook bizar veel moeite gehad, ga nu een 4321 van Nick rtfm proberen. Inception was hier zeer over te spreken.

Hou je op de hoogte!
Ik speel 4-3-2-1 sinds December denk ik.
Custom tactics is wel iets wat je moet instellen om een beetje goed voro de dag te komen.
Middenveld goed in balans hebben is echt wat deze formatie maakt of breekt.
je kan namelijk beide kanten op.

Ik speel momenteel best aanvallend -> 2 CAMS en 1 CM/CDM op het middenveld. CF's heb ik dat ze ook mee verdedigen.

Het liefst dat ik Relentless als Playstyle minimaal erbij heb maar niet iedereen heeft dat.

4-3-2-1 en 4-2-4 of 4-4-2 zijn META formatie om mee te starten.
Als ik merk dat ik een zware tegenstander heb probeer ik wat defensiever te spelen door in-game mijn gameplan te veranderen naar 4-4-2 zodat ik op het middenveld een extra speler heb.

---------------------------------------------------------

Heb de laatste 2 weken iets minder gespeeld, maar wel nog grinden in het menu en Drogba 94 GOlazo Icon verkocht voor 700K (300K winst) en daarmee een 725K TOTS pack gehaald uit de store en ik pack Harry Kane 97 TOTS _/-\o_

OBJECTIVE:
Tadic
Milinkovic-Savic

SBC's gedaan:
Ramirez 92, KING KAI Havertz 94, Odegaard 94, Lucas Vazquez 92, Julian Alvarez 92, Anyomi 90

GEKOCHT:
Gabriel 91, White 91, Dest 90

PACK LUCK:
97: Kane
95: Hemp, Reus
94: Alisson, Kobel, Charles
93: Watkins, Malard, Coman, Laia Aleixandri, Xavi Simons, Veerman
92: Loftus-Cheek, Szboszlai, Hancko, Zelem, Muslera, Raphinha, Dunst, XHaka
91: Saint-Maximin, Weaver (normaal en Champs), Clauss, Keating, Douglas Luiz, Davis, Acosta, Vertonghen, Krumbiegel, Tapsoba, Malen
90: Robinson, Banza, Otamendi, McGinn, Terland, Dewsbury-Hall, Mikelerino (Champs), Beste, Adeyemi, Anton
89: David Costa, Sheaf
88: Rafa Mujica, Pavlovic

Uit is van de packs uit de store kreeg ik 9 of 10 TOTS Bundesliga en mixed players. _/-\o_
Ik mag niet klagen dat ik niet veel hoge spelers krijg.

Heb het gevoel dat ik Rivals Div 5 weer aan kan.
Moet nog wel veel testen omdat ik zoveeeeeel nieuwe spelers heb gekregen.

Tot nu toe de nieuwe toppers:
nr1 = KING KAI Havertz, Odegaard, Leroy Sane, Kingsley Coman, Malen, Gabriel, White, Robinson, Saint-Maximin, Loftus-Cheek, Kane, Lucas Vazquez, Xavi Simons

Worth mentioning:
Milinkovic-Savic, Szboszlai, Charles, Hancko, Watkins, David Costa (Underrated en hoop dat hij in een Evo past.)

Wishlist:
Grimaldo, Frimping, Rice, Saliba, Saka, maar denk niet dat ik meer wat krijg uit kleine packs.
Weekly TOTS en weekly Daily Play zouden nog wat op kunnen leveren.

Moet nog veel testen met spelers als Tadic (net klaar met obj), Milinkovic Savic, Watkins, Malard, Xhaka, Hancko, Kobel, Reus als CF rechts
Alisson vind ik vreemde animatie hebben en is niet zo stabiel als TOTY Cech.
Heb Rival games last minute verloren doordat Alisson de bal lomp tegenhield of los liet.
Kijken of Kobel beter presteert en anders toch maar weer TOTY Cech of TS Icon Casillas.

Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk Icon SBC's te doen zodat ik die kan sparen voor mijn club.
Lachen om tegen TOTS een keer een fully Icon team te spelen.
Voel mij altijd de underdog omdat ik pas sinds Dec FUT speel en geen ene reet nog kan van de special moves.
La Croqueta kan ik niets eens goed uitvoeren laat staan dat ik er aan denk om special moves te gebruiken 8)7 :'(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Middenveld is het probleem verre van. Heb het nu zo staan en twijfel nog wat om toty oberdorf ipv rolfo te doen voor meer zekerheid. Dan kan k vazquez erin zetten voor mukiele.

Havertz als att LA is echt heerlijk, twijfel alleen aan mn cv duo. Die mag wel eens een upgrade ontvangen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-84lcNUUMm8mLg0nGJhujB6rE80=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NVdPRh1AnpINymVyGltMogDU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 06:45:
Middenveld is het probleem verre van. Heb het nu zo staan en twijfel nog wat om toty oberdorf ipv rolfo te doen voor meer zekerheid. Dan kan k vazquez erin zetten voor mukiele.

Havertz als att LA is echt heerlijk, twijfel alleen aan mn cv duo. Die mag wel eens een upgrade ontvangen.
[Afbeelding]
Desailly is echt nog steeds een monster. Ik heb naast hem TOTS Konate staan en dan is echt een monster duo achterin.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Partypooper schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 07:54:
[...]

Desailly is echt nog steeds een monster. Ik heb naast hem TOTS Konate staan en dan is echt een monster duo achterin.
Eens, ik heb hem niet maar als ik hem tegenkom is hij echt ultra vervelend.

Campbell heb ik zelf ook en is ook een beest naast Konate(aanrader als de sbc nog beschikbaar is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
WasBak schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:04:
[...]

Eens, ik heb hem niet maar als ik hem tegenkom is hij echt ultra vervelend.

Campbell heb ik zelf ook en is ook een beest naast Konate(aanrader als de sbc nog beschikbaar is)
Kwa fodder ben k helemaal leeg dus helaas word konate hem niet meer :(

Campbell en desailly zullen het samen moeten volhouden haha. Denk ook meer dat het een skill issue is dat ik ineens niet meer win in div3 haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:25
Wat een Weekend League.... Heb het gevoel dat ik alleen maar tegen pro's speel of gigantische sweat idioten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Saekerhett schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 11:29:
Wat een Weekend League.... Heb het gevoel dat ik alleen maar tegen pro's speel of gigantische sweat idioten.
Ze willen allemaal Mbappe 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier Odegaard nog even last minute afgerond. Wel een hele fijne kaart tot zover dus geen spijt van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmlegWunsv5tXo3sd3NENBLx7os=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MG3BUqmpsH0RpszWIp9sBU0y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:17
Kansloos dat ze die achterlijn goals nog steeds niet gefixed hebben. Zo lame van die lui die naar achterlijn pingelen en dan schuin terugleggen...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:32
Na eerder dit jaar het TOTY Messi incident nu het TOTS Mbappe incident. De tweede gigantische blunder van EA zo kort na elkaar, wie kan dit bedrijf nog serieus nemen?

Ze zullen wel weer beweren dat 0.7 procent van de spelers een Mbappe player pick hebben gehad. En dan weet je wel hoeveel kans je nu nog hebt op een Mbappe player pick uit WL rewards... Juist ja, 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
mar101 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:09:
Na eerder dit jaar het TOTY Messi incident nu het TOTS Mbappe incident. De tweede gigantische blunder van EA zo kort na elkaar, wie kan dit bedrijf nog serieus nemen?

Ze zullen wel weer beweren dat 0.7 procent van de spelers een Mbappe player pick hebben gehad. En dan weet je wel hoeveel kans je nu nog hebt op een Mbappe player pick uit WL rewards... Juist ja, 0.0.
Wat een gezeur om niks. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, niks nieuws. Stoort het je zo erg? Dan stop je met spelen.

Persoonlijk heb ik helemaal niet zoveel gemerkt van de Messi’s. Eerlijk gezegd ook nog niks gelezen over dit incident. Maar het zal allemaal wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
WasBak schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:15:
[...]

Wat een gezeur om niks. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, niks nieuws. Stoort het je zo erg? Dan stop je met spelen.

Persoonlijk heb ik helemaal niet zoveel gemerkt van de Messi’s. Eerlijk gezegd ook nog niks gelezen over dit incident. Maar het zal allemaal wel.
Volgens mij snap je niet helemaal wat het principe van FUT is en dat de beste kaarten in het spel super zeldzaam horen te zijn. Als dan door dit soort fouten Jan en alleman een TOTY Messi of TOTS Mbappe krijgt is de lol er snel af bij veel spelers.

Als dit soort fouten worden gemaakt bij een indie game bedrijf kan ik er alle begrip voor opbrengen, maar EA is een miljarden bedrijf. Als ze dit soort promo's uitbrengen dan verwacht je dat ze testen dat alles vlekkeloos werkt, zeker als het om pack weight gaat.

Dit is ook de laatste Fifa / EA FC editie die ik zal kopen. EA kan blij zijn dat er nog genoeg mensen zoals jou zijn die hun kop in het zand steken en het allemaal prima vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
mar101 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:33:
[...]

Volgens mij snap je niet helemaal wat het principe van FUT is en dat de beste kaarten in het spel super zeldzaam horen te zijn. Als dan door dit soort fouten Jan en alleman een TOTY Messi of TOTS Mbappe krijgt is de lol er snel af bij veel spelers.

Als dit soort fouten worden gemaakt bij een indie game bedrijf kan ik er alle begrip voor opbrengen, maar EA is een miljarden bedrijf. Als ze dit soort promo's uitbrengen dan verwacht je dat ze testen dat alles vlekkeloos werkt, zeker als het om pack weight gaat.

Dit is ook de laatste Fifa / EA FC editie die ik zal kopen. EA kan blij zijn dat er nog genoeg mensen zoals jou zijn die hun kop in het zand steken en het allemaal prima vinden.
Ik snap het speel heel goed, ik kan mij er alleen niet zo aan storen zoals jij dat doet.

Jij verwacht iets wat niet bestaat, een feilloos product. Dit is de minste versie sinds ik vanaf de eerste versie speel. Irriteer ik mij soms, ja heus wel. Maar wat heb je er aan? Helemaal niks.

Dus dan heb je twee opties, niet meer spelen of genieten van de lol die je wel eruit kan halen.

Nogmaals, ik heb geen last gehad van de overvloed aan Messi’s. Niet in Rivals(D1) en niet in weekend league.

Overigens is het nergens voor nodig om zo denigrerend te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
WasBak schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:49:
[...]

Ik snap het speel heel goed, ik kan mij er alleen niet zo aan storen zoals jij dat doet.

Jij verwacht iets wat niet bestaat, een feilloos product. Dit is de minste versie sinds ik vanaf de eerste versie speel. Irriteer ik mij soms, ja heus wel. Maar wat heb je er aan? Helemaal niks.

Dus dan heb je twee opties, niet meer spelen of genieten van de lol die je wel eruit kan halen.

Nogmaals, ik heb geen last gehad van de overvloed aan Messi’s. Niet in Rivals(D1) en niet in weekend league.

Overigens is het nergens voor nodig om zo denigrerend te doen.
Ik verwacht geen feilloos product hoor. Als dat zo was , dan was ik jaren geleden al gestopt met spelen. Jij doet deze twee incidenten af alsof er niks aan de hand is, de meerderheid van de EA FC community denkt daar heel anders over.

Wat mij betreft zijn er twee redenen dat EA keer op keer weg komt met belabberde gameplay, brakke servers en dit soort incidenten. Een gebrek aan concurrentie en spelers met een apathische houding die maar lekker FC points blijven kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:09:

Wat ff veel belangrijker is, hoe krijg ik mboopie?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:46:
[...]

Wat ff veel belangrijker is, hoe krijg ik mboopie?
Kans gemist! Als je gisteren de WL had voltooid binnen een paar uurtjes, dan had je een heel hoge kans op een Mbappe, Dembele of Zaire-Emery uit de player picks. De exacte percentages weet ik niet, maar veel streamers gingen toen een WL speedrun sessie met hun accounts houden om de player picks te krijgen. Zweback had 'm net gemist, EA had net de percentages gecorrigeerd, hij was bijna in tranen... ;w

[ Voor 3% gewijzigd door mar101 op 11-05-2024 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 18:21:
[...]

Kans gemist! Als je gisteren de WL had voltooid binnen een paar uurtjes, dan had je een heel hoge kans op een Mbappe, Dembele of Zaire-Emery uit de player picks. De exacte percentages weet ik niet, maar veel streamers gingen toen een WL speedrun sessie met hun accounts houden om de player picks te krijgen. Zweback had 'm net gemist, EA had net de percentages gecorrigeerd, hij was bijna in tranen... ;w
Oh dat verklaard dus waarom Stokes zowel Mbappe en Zaire-Emery kreeg uit zijn picks.

Had er een screenshot van gemaakt gisterenavond:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nk_lYjDcRKBpKmYQsxXTgLNDFYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJuVw9O66qiQ8kSJgBqFCQrg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker weer van EA, ik heb sowieso al een hekel aan elke Mbappé kaart in het spel, want die glitcht er altijd wel een keer doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
WasBak schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:15:
[...]

Ken je Reddit? Daar gaat het over niets anders dan red pick-gate 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
buurman3 schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:08:
[...]

Ken je Reddit? Daar gaat het over niets anders dan red pick-gate 😅
Zeker, en ik lees het ook, maar dat zijn een paar harde roepers en die blijven gewoon lekker spelen.

Ik stoor mij er gewoon niet zo aan. Ik doe m’n wedstrijden en wat eromheen gebeurt zal wel. Het hele spel is soms ook zo toxic, dan stop ik gewoon als ik mij eraan stoor.

Dit weekend David uit de WL dus ik heb een prima pick gehad. Ik klaag wederom niet. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WasBak schreef op zondag 12 mei 2024 @ 16:13:
[...]

Zeker, en ik lees het ook, maar dat zijn een paar harde roepers en die blijven gewoon lekker spelen.

Ik stoor mij er gewoon niet zo aan. Ik doe m’n wedstrijden en wat eromheen gebeurt zal wel. Het hele spel is soms ook zo toxic, dan stop ik gewoon als ik mij eraan stoor.

Dit weekend David uit de WL dus ik heb een prima pick gehad. Ik klaag wederom niet. 😉
En daarbij, hoe lullig ook. Klagen heeft toch geen zin want zolang je de game blijft spelen, mensen packs blijven kopen en elk jaar de nieuwe versie aanschaffen verandert er toch 0,0. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:50:
[...]

En daarbij, hoe lullig ook. Klagen heeft toch geen zin want zolang je de game blijft spelen, mensen packs blijven kopen en elk jaar de nieuwe versie aanschaffen verandert er toch 0,0. :p
Daar heb je gelijk in. Alleen deze editie is het erger dan eerdere jaren. Dat zal bij EA toch ook wel op 1 of andere manier binnensijpelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 13 mei 2024 @ 08:28:
[...]

Daar heb je gelijk in. Alleen deze editie is het erger dan eerdere jaren. Dat zal bij EA toch ook wel op 1 of andere manier binnensijpelen?
Qua fails is deze versie wel heel erg inderdaad. Lijkt wel alsof er een team aardappelen / stagiairs de content uitbrengt.

Er zal best wel intern wat spelen bij EA (of niet). Maar zoals in m'n vorige post aangegeven gaat er niks veranderen aan deze shitshow als mensen braaf blijven spelen, packs kopen en de volgende versie weer aanschaffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:58
Het lastige is, of je je er nou aan stoort of niet, het is gewoon compleet oneerlijk.
Was je op tijd met de 25k Tradable Hero pack? - gelukje mag je houden
Was je op tijd met de SBC met grote kans op TOTY Messi - gelukje mag je houden
Was je op tijd met WL afronden en heb je nu Mbappe / Dembele etc - gelukje mag je houden.

Dus andere mensen hebben gewoon oneerlijk een voorsprong op andere, zo simpel is het.
We weten allemaal wat het met je team doet als je dit soort kaarten bezit.

Dat ze fouten kunnen maken is natuurlijk logisch, dat gebeurt overal.
Hoe ze er vervolgens mee om gaan is compleet belachelijk.

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZicoDon schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:26:
Het lastige is, of je je er nou aan stoort of niet, het is gewoon compleet oneerlijk.
Was je op tijd met WL afronden en heb je nu Mbappe / Dembele etc - gelukje mag je houden.

Dus andere mensen hebben gewoon oneerlijk een voorsprong op andere, zo simpel is het.

Ik kan me er niet druk om maken, ik speel voornamelijk om mezelf te vermaken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Bossie schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:28:
[...]

Ik kan me er niet druk om maken, ik speel voornamelijk om mezelf te vermaken.
Ik ook niet (speel zelf al maanden niet meer maar kijk graag de streams en video's van NickRTFM) maar het gaat er niet om hoe ieder individu het spel speelt / beleeft.
Hoe EA deze fouten afgehandeld is oneerlijk, mensen die elke dag de tijd en zin hebben om 19:00 klaar te zitten voor content en te zien wat EA fout heeft gedaan profiteren ervan en de rest heeft het nakijken.

[ Voor 7% gewijzigd door ZicoDon op 13-05-2024 15:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ZicoDon schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:37:
[...]

Ik ook niet (speel zelf al maanden niet meer maar kijk graag de streams en video's van NickRTFM) maar het gaat er niet om hoe ieder individu het spel speelt / beleeft.
Hoe EA deze fouten afgehandeld is oneerlijk, mensen die elke dag de tijd en zin hebben om 19:00 klaar te zitten voor content en te zien wat EA fout heeft gedaan profiteren ervan en de rest heeft het nakijken.
Wat te denken als je daadwerkelijk euro's uitgeeft aan packs (doe ik zelf overigens niet), daar niks bijzonders uit krijgt en anderen gratis een Mbappé (of in een eerder stadium Messi) ziet krijgen? Het is natuurlijk je eigen keuze om packs te kopen, maar ik kan me zo voorstellen dat je er dan anders naar kijkt. Zelf stoor ik me er niet zo aan verder, maar het is wel krom natuurlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Laten we het erop houden dat EA gewoon een scummy bedrijf is. Wat maar om een ding draait en dat is geld, geld en nog eens geld.

Wat jouw mening is wanneer ze ergens in falen dat zal ze een worst wezen. Dat is dit jaar vooral gebleken met de fouten die gemaakt zijn en vervolgens in de doofpot worden gestopt.

Mij persoonlijk interesseert het minder omdat ik voor het vermaak speel. Maar, ik kan me goed voorstellen voor de mensen die veel tijd en moeite in de game steken dat je je bestolen voelt.

Enige wat in deze gaat helpen is dat als je het zat bent om een spreekwoordelijke trap in je ballen te krijgen, is om met de game te stoppen.

Dan raak je EA in de portemonnee en dan gaan ze heel misschien toch eens nadenken om een fatsoenlijke game uit te brengen. Al acht ik de kans alsnog vrij klein, maar goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 10:07
Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van de recente rants van Nick (runthefutmarket) die de afgelopen dagen voor veel controversie hebben gezorgd onder de streamers. Veel streamers waren het niet eens met zijn standpunten, aangezien hij indirect andere streamers heeft genoemd die volgens hem de reden zijn dat mensen packs blijven kopen via shareplays en dergelijke. Hierdoor lijkt EA maling te hebben met het oplossen van bugs en het verbeteren van de gameplay.

Vandaag in de middag hebben Nick28T en Nepenthez tijdens de stream van Nick (runthefutmarket) met elkaar gesproken en gediscussieerd over dit onderwerp. Veel andere EAFC streamers waren aanwezig in de chat en een paar hebben zelfs op YouTube hun mening gegeven over de huidige slechte staat van de game. Na wat gesprekken zijn ze tot de conclusie gekomen dat er gezamenlijk een boycot moet plaatsvinden, waarbij niemand meer packs zal kopen, zelfs niet met coins, totdat een werknemer van EA bereid is om met de community hierover in gesprek te gaan. Ze zijn zelfs bereid om tot december geen packs meer te openen uit de store en deze boycot te blijven steunen. Natuurlijk zullen niet alle spelers deze boycot volgen, maar aangezien de meeste streamers een groot bereik hebben, zal EA het opgegeven moment wel gaan voelen in hun portemonnee.

Nick zal de komende tijd vaker 's ochtends op Twitch discussiëren en open gesprekken voeren met andere streamers die mogelijk willen deelnemen.

Ik ben benieuwd of dit daadwerkelijk tot iets zal leiden. Ik denk dat het merendeel van de EAFC-community het hiermee eens zal zijn en de boycot zal blijven steunen. Ik in ieder geval wel.

De tijd zal het leren.

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 13-05-2024 23:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op maandag 13 mei 2024 @ 23:33:
Ik weet niet of jullie op de hoogte zijn van de recente rants van Nick (runthefutmarket) die de afgelopen dagen voor veel controversie hebben gezorgd onder de streamers. Veel streamers waren het niet eens met zijn standpunten, aangezien hij indirect andere streamers heeft genoemd die volgens hem de reden zijn dat mensen packs blijven kopen via shareplays en dergelijke. Hierdoor lijkt EA maling te hebben met het oplossen van bugs en het verbeteren van de gameplay.

Vandaag in de middag hebben Nick28T en Nepenthez tijdens de stream van Nick (runthefutmarket) met elkaar gesproken en gediscussieerd over dit onderwerp. Veel andere EAFC streamers waren aanwezig in de chat en een paar hebben zelfs op YouTube hun mening gegeven over de huidige slechte staat van de game. Na wat gesprekken zijn ze tot de conclusie gekomen dat er gezamenlijk een boycot moet plaatsvinden, waarbij niemand meer packs zal kopen, zelfs niet met coins, totdat een werknemer van EA bereid is om met de community hierover in gesprek te gaan. Ze zijn zelfs bereid om tot december geen packs meer te openen uit de store en deze boycot te blijven steunen. Natuurlijk zullen niet alle spelers deze boycot volgen, maar aangezien de meeste streamers een groot bereik hebben, zal EA het opgegeven moment wel gaan voelen in hun portemonnee.

Nick zal de komende tijd vaker 's ochtends op Twitch discussiëren en open gesprekken voeren met andere streamers die mogelijk willen deelnemen.

Ik ben benieuwd of dit daadwerkelijk tot iets zal leiden. Ik denk dat het merendeel van de EAFC-community het hiermee eens zal zijn en de boycot zal blijven steunen. Ik in ieder geval wel.

De tijd zal het leren.
Ben vooral benieuwd of de invloed van de streamers zo groot is als ze zelf denken.

Denk dat het nogal kan tegenvallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
ZicoDon schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:26:

Die fouten maken ze waarschijnlijk nog deels bewust ook, zo ontstaat er een FOMO en zul je er elke keer om 19:00 bij moeten zijn om er ook van te kunnen profiteren.

Die streamers zijn nu ineens heel braaf met een boycot maar die zijn onderdeel van het probleem door gesponspord packs te kopen en daar 'content' mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
dutchgio schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 09:48:
[...]

Die fouten maken ze waarschijnlijk nog deels bewust ook, zo ontstaat er een FOMO en zul je er elke keer om 19:00 bij moeten zijn om er ook van te kunnen profiteren.

Die streamers zijn nu ineens heel braaf met een boycot maar die zijn onderdeel van het probleem door gesponspord packs te kopen en daar 'content' mee te maken.
Klopt, en de streamers / content creators weten ook dat ze deel van het probleem zijn / waren.
Maar het is nooit te laat om hier wat aan te doen, het is goed om te zien dat er in ieder geval een poging gewaagd wordt.

Of het iets uit zal halen betwijfel ik enorm, EA zal echt niet wakker liggen van 100 miljoen minder inkomsten op de miljarden die ze elk jaar verdienen aan FC points. Ze houden liever hun kaken op elkaar.

Er is gewoon een te grote groep verslaafd aan het gok element in dit spel, geen streamer die dit gaat veranderen. Hierdoor blijft het geld ook binnenstromen en zal er zeker niet snel wat veranderen binnen EA Sports.

Het is hopen op een keer een goed alternatief, maar dit gaat zeker nog jaren duren.
2K doet weinig onder voor de praktijken van EA mbt gok element / geld uit moeten geven om überhaupt een beetje competitief te zijn (zie NBA2K bijvoorbeeld). En ja wat kun je nou eenmaal verwachten van UFL bijvoorbeeld wanneer het uit komt.

Ik zie de toekomst niet heel rooskleurig in voor voetbal game als genre (voorlopig).
En daar baal ik ontzettend van, want sinds FIFA98 zijn de FIFA/EAFC games mijn meest gespeelde games van het jaar. Maar voor nu ben ik afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZicoDon schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 09:59:
[...]
Er is gewoon een te grote groep verslaafd aan het gok element in dit spel, geen streamer die dit gaat veranderen. Hierdoor blijft het geld ook binnenstromen en zal er zeker niet snel wat veranderen binnen EA Sports.
Dit is het enige probleem dat aangepakt moet worden, zodra de hiermee geassocieerde mtx geraakt gaat worden is er een noodzaak voor EA om daadwerkelijk iets veranderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Uit die 90+ Weekly TOTS Upgrade!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4TnA8h-dX0YQelLvxx-uluUViI0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cmVKECcLAmCCYbhDsNLx62zj.png?f=user_large

Nog wel ff puzzelen om 'm op full chem in te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10:12
Moody2204 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 19:18:

[Afbeelding]

speelt geweldig bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 12-10 15:12

[Afbeelding]

Szobozalai dupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:30

[Afbeelding]

94 Alisson helaas, ik heb al 95 Donnarumma.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ff ranten... Speel je heel de week de 3 potjes krijg je weer een kans op een tots... Terland voor de 3e keer...Dat ik deze pack naast 3.keer Russo.. 2x st juste

Kom op... zoveel mogelijkheden en dan die weer...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:25
Onderhoud plannen terwijl de Weekend League nog actief is en nu kunnen spelers hem niet afmaken.

Klassieke actie, wederom...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:31

[Afbeelding]

Hele vervelende kaart als de tegenstander hem heeft. Hier een 95 dupe Duitse vrouw. Ik denk dat ik toch maar aan Lucio of Rio SBC ga beginnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-10 08:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBopG9wDM-%0D%0A%0D%0AA_LUHCjIPeEln9FIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ow7CTEnZaEgZ77HIWFrUoveG.jpg?f=fotoalbum_large

Hernandez uit de red pick van de WL plus in de Evo word het een prima CV, eindelijk me Maldini eruit😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:07
Is het al bekend wanneer ek update komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:55
Kreeg die 88 rated tots.

Daarnaast 4 x Lala.

Serieus… wat een spel …

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 09:41:
[...]

Ben vooral benieuwd of de invloed van de streamers zo groot is als ze zelf denken.

Denk dat het nogal kan tegenvallen.
Zal vast niet zo groot zijn. Ik denk 30-40% van de playerbase die nu nog spelen? Het is in ieder geval een stap om mee te beginnen. Wellicht dat er meerdere streamers volgen die de uitnodiging van de EA Content Creators afzien. Er zijn een paar bekende streamers die daar niet meer bij horen, met als reden dat EA toch niet luistert naar de feedback.
ZicoDon schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 09:59:
[...]
...

...
Ik heb even een deel van je tekst afgeknipt, maar het klopt inderdaad wat je zegt. Zolang de gokelement blijft bestaan, wat dus een van de belangrijkste element is van Ultimate Team zal EA geld blijven zien binnenstromen. Een van de streamers had aangegeven dat je eigenlijk helemaal geen UT meer moet spelen als je echt iets wilt veranderen voor een langere periode. Maar goed, denk dat vele hier moeilijk van af kan blijven. Zolang EA ieder jaar achteruit blijft gaan en slechte kwaliteit levert (wat nu dus langzamerhand wel het geval is), zal deze franchise of Ultimate Team wel doodgaan. Een gevalletje 2K inderdaad.

Enfin, ik blijf van pakketjes af en doe gewoon lekker mee met de boycot; afblijven van de pakketjes in de store.

Ik ben en blijf een voetbalfanaat dus zal ik ook EAFC jaarlijks blijven spelen, met of zonder UT. Voor nu blijft het voor mij nog even vermakelijk ondanks de vele bugs, disconnecties, trage menu en vaak belabberde gameplay met enorme delay. Tenzij er een andere voetbalgame uitkomt die kwalitatief beter is, blijf ik bij EAFC. Zojuist Elite divisie behaald met een heerlijke 4-2-2-2 opstelling. Lang leve de multiplier?

[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 16-05-2024 02:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb naar Nick, Inception en Auzio zitten kijken. Persoonlijk hoop ik dat het wel wat teweeg brengt, al heb ik daar ook niet al te veel vertrouwen in. Een verbetering van de gameplay is echt wel nodig. Soms word ik echt gek van die glitchgoals die je tegen krijgt. Packs kopen, dat vertik ik, precies om de reden dat ik EA vooral daarin een verachtelijk bedrijf vind. Ik denk ook dat ze de packweight hebben teruggeschroefd om je richting het kopen van packs te duwen. Wat ik dan een verachtelijke marketingtruc vind. Ik trap er niet in, maar sommigen zijn makkelijker te beïnvloeden. Ik kom al uit de tijd van Sensible Soccer, maar dat spel was qua gameplay zo veel meer fun. Het is dat ik zo'n enorme voetballiefhebber ben, dat ik toch wel voetbalgames zal blijven spelen, maar Fifa is nu wel aan het aftakelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 09:54:
Heb naar Nick, Inception en Auzio zitten kijken. Persoonlijk hoop ik dat het wel wat teweeg brengt, al heb ik daar ook niet al te veel vertrouwen in. Een verbetering van de gameplay is echt wel nodig. Soms word ik echt gek van die glitchgoals die je tegen krijgt. Packs kopen, dat vertik ik, precies om de reden dat ik EA vooral daarin een verachtelijk bedrijf vind. Ik denk ook dat ze de packweight hebben teruggeschroefd om je richting het kopen van packs te duwen. Wat ik dan een verachtelijke marketingtruc vind. Ik trap er niet in, maar sommigen zijn makkelijker te beïnvloeden. Ik kom al uit de tijd van Sensible Soccer, maar dat spel was qua gameplay zo veel meer fun. Het is dat ik zo'n enorme voetballiefhebber ben, dat ik toch wel voetbalgames zal blijven spelen, maar Fifa is nu wel aan het aftakelen...
Sensible soccer, wat dacht je van Nintendo World cup.
Het hele spel kon je spelen met A/B en A+B, ipv van de bizarre combos je soms hebt in fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 11:39:
[...]

Sensible soccer, wat dacht je van Nintendo World cup.
Het hele spel kon je spelen met A/B en A+B, ipv van de bizarre combos je soms hebt in fifa.
Ja, heb ik ook nog gespeeld en voor mijn gevoel had ik daar veel meer plezier aan dan nu.

O, nostalgie! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 16-05-2024 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Niet echt speelbaar, meermaals uit de game kicked of dat een dc na een potje.
Wilde toch graag dat ene potje nog ff doen om een evo af te ronden :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik stop er voorlopig even mee. Game is nagenoeg niet te spelen meer. Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf.

Ik vind TOTS dit jaar trouwens echt een beetje mehh. PL TOTS begon opzich prima, maar alles is behoorlijk matig.

Kijk wel over een tijdje weer hoe of wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 20:20:
Niet echt speelbaar, meermaals uit de game kicked of dat een dc na een potje.
Wilde toch graag dat ene potje nog ff doen om een evo af te ronden :(
Moet zeggen dat ik net even 2 potjes heb gespeeld die allemaal vloeiend verliepen. Daarna werd ik eruit gegooid met een dc van mijn kant haha 🤣

Meest bizarre is, aan de kabel was het drama met knipperende logos bovenin en haperend beeld, op wifi ga k als een trein haha🤯

[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 16-05-2024 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier geen rode verbindingssymbooltjes in beeld, en er toch uitgekieperd worden. Weet niet wat ze bij EA gedaan hebben, maar ineens is het echt een drama. Zelfs in de menu's krijg ik soms meldingen van communicatieproblemen. Het lijkt er serieus op dat ze bij EA de weg volledig kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:49
Moody2204 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:56:
Hier geen rode verbindingssymbooltjes in beeld, en er toch uitgekieperd worden. Weet niet wat ze bij EA gedaan hebben, maar ineens is het echt een drama. Zelfs in de menu's krijg ik soms meldingen van communicatieproblemen. Het lijkt er serieus op dat ze bij EA de weg volledig kwijt zijn.
Zal 't ook niet zijn dan de playerbase nu kleiner is en dat je itt begin dit jaar niet aan je buurman / buurland gekoppeld wordt maar wat verder weg met alle gevolgen van dien?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:59:
[...]

Zal 't ook niet zijn dan de playerbase nu kleiner is en dat je itt begin dit jaar niet aan je buurman / buurland gekoppeld wordt maar wat verder weg met alle gevolgen van dien?
Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Een paar dagen geleden was het nog prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:00:
[...]

Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. Een paar dagen geleden was het nog prima.
Ik zeg ook niet dat t waarheid is hoor. Kan me wel voorstellen dat het steeds meer afneemt en schommelt op dagen hoeveel mensen er spelen. Als er minder mensen spelen dat EA kennende dan een server minder gebruikt want kosten besparen en dan ineens een dag later is het 2x zo druk en kan het de vraag niet aan of zo? Dat klinkt typisch EA :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 23:13:
[...]

Ik zeg ook niet dat t waarheid is hoor. Kan me wel voorstellen dat het steeds meer afneemt en schommelt op dagen hoeveel mensen er spelen. Als er minder mensen spelen dat EA kennende dan een server minder gebruikt want kosten besparen en dan ineens een dag later is het 2x zo druk en kan het de vraag niet aan of zo? Dat klinkt typisch EA :+
Het is gissen inderdaad. Maar goed is het zeker niet. Wordt nog wat met de WL...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:56:
Moet wel zeggen dat de dc idd super random zijn. Kwa verbinding incl symbolen lijkt het de afgelopen dag weer prima

De meldingen dat de winkel niet beschikbaar is of dat je zelfs uit het menu word geknikkerd ervaar ik hier idd ook.

Eigenlijk is het gewoon echt een super slecht gemaakt spel met een basis op nog slechtere servers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:15
Oekol schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:59:
[...]

Ik denk dat de playerbase juist veel groter is geworden doordat het spel nu gratis is te spelen. Ik heb het de afgelopen dagen ook geprobeerd met alle disconnects van dien en probeer het over een paar weekjes wel weer want dit is geen doen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
_Uploader_ schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:44:
[...]

Ik denk dat de playerbase juist veel groter is geworden doordat het spel nu gratis is te spelen. Ik heb het de afgelopen dagen ook geprobeerd met alle disconnects van dien en probeer het over een paar weekjes wel weer want dit is geen doen zo.
Is het gratis inmiddels? Wauw. Dan sowieso grotere playerbase inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:15
Oekol schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 19:45:
[...]

Is het gratis inmiddels? Wauw. Dan sowieso grotere playerbase inderdaad.
Kleine nuance; gratis als je playstation + hebt. Dus de playerbase is inmiddels wel gegroeid en ik denk daardoor dat de huidige crappy EA servers het nu helemaal zwaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het ontstaan nadat er onlangs onderhoud was aangekondigd. Wat ze toen gedaan hebben weet ik niet, maar daarna waren er deze problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WL is ook weer een 'feestje'. 8-0 verlies, 6-1 verlies en 4-1 verlies. Wordt 0-20 denk ik hahaha. Div. 3 is kennelijk een te laag niveau voor de WL.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:32
1e potje na weken praktisch niet gespeeld

10-1 verloren

Controller invoer komt NUL over op mijn scherm

Definitief over en uit

WAT EEN GOOR TYFUS SPEL

PS5 gaat de verkoop in, ik ga echt niet meer gokken op EA FC 25 rot op zeg!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:59:

10-1 verloren

Definitief over en uit

WAT EEN GOOR TYFUS SPEL

Het is op dit moment sweatier dan ooit. Ik kom er als div.3 speler nu ook totaal niet aan te pas. WL 0-6 nu. EA gaat veel casual spelers kwijt raken als het aan mij ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:28:
[...]

Het is op dit moment sweatier dan ooit. Ik kom er als div.3 speler nu ook totaal niet aan te pas. WL 0-6 nu. EA gaat veel casual spelers kwijt raken als het aan mij ligt.
Wat zou reden zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:32
Maar het irritante is dus wel: ik heb FUCKING erge gameplay maar degene die ik tegen speel blijkbaar niet. Mijn tegenstander heeft allemaal razendsnelle spelers, dribbel nauwkeurigheid alle spelers op het veld van een Messi. En die van mij ik moet GVD bijna m’n pookje uit de controller trekken en ze lopen nog niet de goede richting op. Echt MEGA chagrijnig maakt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand r9 gedaan of gaat doen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:51:
Maar het irritante is dus wel: ik heb FUCKING erge gameplay maar degene die ik tegen speel blijkbaar niet. Mijn tegenstander heeft allemaal razendsnelle spelers, dribbel nauwkeurigheid alle spelers op het veld van een Messi. En die van mij ik moet GVD bijna m’n pookje uit de controller trekken en ze lopen nog niet de goede richting op. Echt MEGA chagrijnig maakt dit
Het is het niet waard je zo druk te maken. Het spel is zo brak, je hebt er geen invloed op en je hebt alleen je zelf er mee. Het is niet voor niks dat de grootste Fifa youtubers momenteel ook zo er mee bezig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Net geen 14 winsten kunnen behalen, maar wel Fekir binnen gesleept. Een heerlijke speler om in je team te hebben. Lekker behendig, toch nog soepel ondanks zijn 'stocky' bodytype en heeft de beste finesse schoten. Azpili is trouwens ook een sterke CV om achterin te hebben. Zijn AI verdediging is enorm goed. Nu bezig met Ferland Mendy evo, dan staat het achterin als een blok met Saliba. Maar goed, denk toch dat ik volgende week ga overslaan. De Serie A spelers pakt mij niet zo eerlijk gezegd. Even rust weer is ook prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 18-05-2024 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 23:25:
Net geen 14 winsten kunnen behalen, maar wel Fekir binnen gesleept. Een heerlijke speler om in je team te hebben. Lekker behendig, toch nog soepel ondanks zijn 'stocky' bodytype en heeft de beste finesse schoten. Azpili is trouwens ook een sterke CV om achterin te hebben. Zijn AI verdediging is enorm goed. Nu bezig met Ferland Mendy evo, dan staat het achterin als een blok met Saliba. Maar goed, denk toch dat ik volgende week ga overslaan. De Serie A spelers pakt mij niet zo eerlijk gezegd. Even rust weer is ook prima.
Voor mij een utopie om Fekir te halen. Ik ga nu 0-6, dus moet alle resterende wedstrijden winnen, wat natuurlijk nooit gaat lukken... ik vind deze WL sowieso sweatier dan ooit. Net een wedstrijd waarin ik denk ik nog geen 20% balbezit heb gehad. Snap niet wat ik ineens fout doe, want ik speel verder niet slecht. Ik win alleen niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

10-1 verloren

Definitief over en uit

WAT EEN GOOR TYFUS SPEL

Heb je nou al 'n keer op 'n monitor geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:29
Of accepteren dat je niet mee kan online en lekker offline spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op zondag 19 mei 2024 @ 01:03:
Of accepteren dat je niet mee kan online en lekker offline spelen?
Ik zit daar zeker aan te denken. Hoewel ik tegen div. 2 aanschurk, is de WL een maatje te groot kennelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 19-05-2024 09:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Ik ben dit weekend voor de 2e keer in mijn leven geplaatst voor WL. Nu eens wat meer tijd door Pinksteren...

Div 6, en heb de eerste 4 wedstrijden verloren. Het is inderdaad best pittig. Maar we spelen in ieder geval door totdat we Azpilacueta krijgen uit de objective!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:55:
Ik ben dit weekend voor de 2e keer in mijn leven geplaatst voor WL. Nu eens wat meer tijd door Pinksteren...

Div 6, en heb de eerste 4 wedstrijden verloren. Het is inderdaad best pittig. Maar we spelen in ieder geval door totdat we Azpilacueta krijgen uit de objective!
Ja dat heb ik me ook voorgenomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Hier ook besloten te stoppen voor dit jaar. Na wederom een weekend league te spelen voor jan met de korte achternaam vind ik t wel mooi geweest. Team is constant behind de curve en daar beetje klaar mee. Met 11 wins dit weekend een zooi discards reds. Naja. We zien t in september wel weer..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:01:
Hier ook besloten te stoppen voor dit jaar. Na wederom een weekend league te spelen voor jan met de korte achternaam vind ik t wel mooi geweest. Team is constant behind de curve en daar beetje klaar mee. Met 11 wins dit weekend een zooi discards reds. Naja. We zien t in september wel weer..
Ik denk dat exact hierdoor steeds meer casual spelers af gaan haken. Om een beetje leuk mee te doen in de WL, moet je onderhand echt in training gaan. Als je puur voor de fun speelt kan je 't beter bij Rivals houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Moody2204 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 20:27:
[...]

Ik denk dat exact hierdoor steeds meer casual spelers af gaan haken. Om een beetje leuk mee te doen in de WL, moet je onderhand echt in training gaan. Als je puur voor de fun speelt kan je 't beter bij Rivals houden.
Mja ben iig geen goede speler. Mijn max is 14 ofzo. En rank 1-2 in rivals.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:16:
[...]

Mja ben iig geen goede speler. Mijn max is 14 ofzo. En rank 1-2 in rivals.
Mijn max is 9. En div. 2 rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 20:27:
[...]

Ik doe juist een WL nu terwijl super casual ben, maar om het leuk te houden moeten ze vooral de game less glitchy maken.

De hoeveelheid klutsballen of acties waarbij spelers letterlijk doorelkaar heen kunnen gaan is bizar zeker in tegenstelling tot hoe sommige verdedigers een muur zijn.

Laat mij maar lekker casual spelen, dit bizarre pressure gedoe waarbij je elke tegenstander drie keer moet uitspelen om kwijt te raken of waarbij je constant met 3/4 afgejaagd word waarbij je passing te traag/instabiel slaat simpelweg nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 mei 2024 @ 09:45:
[...]

Ik doe juist een WL nu terwijl super casual ben, maar om het leuk te houden moeten ze vooral de game less glitchy maken.

De hoeveelheid klutsballen of acties waarbij spelers letterlijk doorelkaar heen kunnen gaan is bizar zeker in tegenstelling tot hoe sommige verdedigers een muur zijn.

Laat mij maar lekker casual spelen, dit bizarre pressure gedoe waarbij je elke tegenstander drie keer moet uitspelen om kwijt te raken of waarbij je constant met 3/4 afgejaagd word waarbij je passing te traag/instabiel slaat simpelweg nergens op.
Maar kan je nog een beetje winnen wel? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Want ik ben zelf iemand die toch vrij veel speelt, maar deze WL kom ik er totaal niet aan te pas. 5-10 op het moment van schrijven. En dat vind ik zo jammer, ik ben gek van voetbalspellen, al heel lang, maar ik vind het nu echt minder en minder leuk worden.

Overigens 100% eens met je opmerking over glitches. Ik stoor me ook vooral aan repeterende glitchgoals, zoals die kopballen bij de 1e paal uit een corner en de geplaatste schoten vanaf de hoek 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:25:
[...]

Maar kan je nog een beetje winnen wel? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Want ik ben zelf iemand die toch vrij veel speelt, maar deze WL kom ik er totaal niet aan te pas. 5-10 op het moment van schrijven. En dat vind ik zo jammer, ik ben gek van voetbalspellen, al heel lang, maar ik vind het nu echt minder en minder leuk worden.

Overigens 100% eens met je opmerking over glitches. Ik stoor me ook vooral aan repeterende glitchgoals, zoals die kopballen bij de 1e paal uit een corner en de geplaatste schoten vanaf de hoek 16.
Wat mij een paar keer opviel bij corners is dat ik precies zag waar de bal heen ging, maar ondanks dat het 3-5 seconden duurde ik simpelweg niet de dichtbijzijnste speler kon selecteren om simpelweg het kopduel aan te gaan.

Waarschijnlijk is dat overigens simpelweg een issue in mijn settings mbt playerswitching.

Ik deel mijn resultaten naar afloop wel ff, blijkbaar doe ik nu qualifying en daarna is pas de “echte” WL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik heb gisteren op de achtergrond naar de FC pro champions league wedstrijden geluisterd (voor de packs).
Daar werd wel eens doelpunten gemaakt met kopbal bij corners maar ook voorzet. Er kwam een vraag vanuit de chat hoe dit voorkomen kan worden. Een gast commentator, (ex) pro speler/coach gaf aan dat het bijna onmogelijk is, vooral als de kopper de playstyle+ heeft en helemaal als de voorzet gever playstyle+ voorzet/loopas heeft.

Ik heb 11 wedstrijden gespeelt met C. Ronaldo tots. Hij won bijna alle kopduels binnen en buiten de 16. Soms zag het wel heel raar/absurd uit.

Dit is denk ik hetzelfde als de trivela ding van paar maanden geleden, zal weer worden generfd en een nieuwe 'meta'/glitch zal komen gok ik.

Disclaimer, ik ben een casual speler.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 20 mei 2024 @ 11:30:
[...]

Wat mij een paar keer opviel bij corners is dat ik precies zag waar de bal heen ging, maar ondanks dat het 3-5 seconden duurde ik simpelweg niet de dichtbijzijnste speler kon selecteren om simpelweg het kopduel aan te gaan.

Waarschijnlijk is dat overigens simpelweg een issue in mijn settings mbt playerswitching.

Ik deel mijn resultaten naar afloop wel ff, blijkbaar doe ik nu qualifying en daarna is pas de “echte” WL?
O ja, eerst 4x winnen (van de 10) dan ben je gekwalificeerd voor de WL, dus dan nog 20 potjes ;-)

Dat trage schakelen herken ik ook wel. Zou idd iets in de settings kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gondor schreef op maandag 20 mei 2024 @ 12:00:
Ik heb gisteren op de achtergrond naar de FC pro champions league wedstrijden geluisterd (voor de packs).
Daar werd wel eens doelpunten gemaakt met kopbal bij corners maar ook voorzet. Er kwam een vraag vanuit de chat hoe dit voorkomen kan worden. Een gast commentator, (ex) pro speler/coach gaf aan dat het bijna onmogelijk is, vooral als de kopper de playstyle+ heeft en helemaal als de voorzet gever playstyle+ voorzet/loopas heeft.

Ik heb 11 wedstrijden gespeelt met C. Ronaldo tots. Hij won bijna alle kopduels binnen en buiten de 16. Soms zag het wel heel raar/absurd uit.

Dit is denk ik hetzelfde als de trivela ding van paar maanden geleden, zal weer worden generfd en een nieuwe 'meta'/glitch zal komen gok ik.

Disclaimer, ik ben een casual speler.
Precies, duidelijk verhaal ja. Maar dit is ook wel waar voor mij het pijnpunt ligt. Je speelt te vaak tegen spelers die exact dit soort trucjes perfect uit weten te buiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 12:05:
[...]

O ja, eerst 4x winnen (van de 10) dan ben je gekwalificeerd voor de WL, dus dan nog 20 potjes ;-)

Dat trage schakelen herken ik ook wel. Zou idd iets in de settings kunnen zijn.
5/5 in qualy, had de laatste twee potjes niet nodig maar wel gedaan omdat ze meetellen voor Azpi :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:25:
[...]

Veel zijn gewoon terecht afgehaakt
Weinig spelen meer om plezier
Alleen maar glitches gebruiken
Heb 10 wins gehaald deze wl normaal tussen de 11 en 14 wins

1 tegen gehad die na 22 min ging rond spelen
Dan merk je dat mensen geen plezier hebben

En dan het provoceren hele tijd net dansjes etc

Gewoon jammer dat zo moet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:37:
[...]

Veel zijn gewoon terecht afgehaakt
Weinig spelen meer om plezier
Alleen maar glitches gebruiken
Heb 10 wins gehaald deze wl normaal tussen de 11 en 14 wins

1 tegen gehad die na 22 min ging rond spelen
Dan merk je dat mensen geen plezier hebben

En dan het provoceren hele tijd net dansjes etc

Gewoon jammer dat zo moet
Tja, de reden dat ik casual ben is juist dit. Ik speel ter ontspanning maar dit spel heeft bepaald effect op me als ik competitief ga spelen :+ FUT is prima te doen als je het niet serieus neemt en doordeweeks een paar potjes rivals meepakt voor rewards.

Ik speel nu voornamelijk evo objectives en begin een behoorlijk volle bank te krijgen (uiteraard is niets een echte upgrade). WL is nu puur ivm lang weekend icm dat altijd een fan van Azpi ben geweest.

Ik zou in dit format overigens prima Champs kunnen spelen, het vorige format betekende dat je bijna je hele weekend kwijt was zeker omdat je rekening moet houden met wanneer je speelt icm server kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3

10-1 verloren

Definitief over en uit

WAT EEN GOOR TYFUS SPEL

Je kan meer met een PS5 dan Fifa hè 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Bossie schreef op maandag 20 mei 2024 @ 13:57:
[...]

Tja, de reden dat ik casual ben is juist dit. Ik speel ter ontspanning maar dit spel heeft bepaald effect op me als ik competitief ga spelen :+ FUT is prima te doen als je het niet serieus neemt en doordeweeks een paar potjes rivals meepakt voor rewards.

Ik speel nu voornamelijk evo objectives en begin een behoorlijk volle bank te krijgen (uiteraard is niets een echte upgrade). WL is nu puur ivm lang weekend icm dat altijd een fan van Azpi ben geweest.

Ik zou in dit format overigens prima Champs kunnen spelen, het vorige format betekende dat je bijna je hele weekend kwijt was zeker omdat je rekening moet houden met wanneer je speelt icm server kwaliteit.
Hoe is het format nu? Tm maandagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buurman3 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:05:
[...]

Hoe is het format nu? Tm maandagavond?
Dit is wel fijn, begint het nog steeds op vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Bossie schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:43:
[...]

Dit is wel fijn, begint het nog steeds op vrijdag?
Aha. Ben nog niet zover. Opgepikt bij ps+ en naar div6 gegrind in paar avonden. Voor t eerst op de ps5 ook.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 09:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyrhptURBmxmaKDEr_5Y9AkDG5Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VuZjCg8hUPogJX0TA4BQAOtx.png?f=user_large

Ik had de 95 versie al. Net de icon pick gedaan en kreeg de 96 versie.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
rcsnellink schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:09:
[Afbeelding]

Ik had de 95 versie al. Net de icon pick gedaan en kreeg de 96 versie.. :P
Wat een geluk, ik heb gisteren met de berg fodder die ik had de PP twee keer gedaan en het werd niet beter dan fodder icons...

Misschien toch maar aan die Stoichkov SBC beginnen, dan heb je tenminste nog iets om aan te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 09:10
heron schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:08:
[...]

Wat een geluk, ik heb gisteren met de berg fodder die ik had de PP twee keer gedaan en het werd niet beter dan fodder icons...

Misschien toch maar aan die Stoichkov SBC beginnen, dan heb je tenminste nog iets om aan te bouwen.
Ja ik heb ook tig van die PP's gedaan hoor. En meestal echt helemaal niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
Ik heb Lacazette sbc gedaan. Die kan je dubbel upgraden met evo van 93 naar 95 rated 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
TOTS begint langzamerhand zijn einde te naderen. De Serie A-spelers zijn minder aantrekkelijk dan die uit andere competities. De meesten wachten op de Ultimate TOTS-promo, maar daarna is het voor velen alweer voorbij. Zelf ben ik verbaasd dat ik het wekelijks heb volgehouden om de Rivals- en Champs-wedstrijden af te ronden. De afgelopen jaren was ik al snel na de Future Stars-promo gestopt.

Ik ben benieuwd hoe EAFC met de feedback omgaat. De community is in ieder geval niet tevreden over de staat van het spel. Hopelijk doen ze het beter met EAFC 25. Maar goed, zolang de packs blijven bestaan, kan het voor EA niet misgaan met de winsten die ze behalen uit microtransacties. De hype begint elk jaar langzaam af te nemen. Hopelijk kunnen ze ons goed verrassen, want ik zie eerlijk gezegd geen andere game developer of partij die het beter kan doen wat betreft een voetbalsimulatiespel.
Pagina: 1 ... 56 ... 70 Laatste