Ik speel 4-3-2-1 sinds December denk ik.
Custom tactics is wel iets wat je moet instellen om een beetje goed voro de dag te komen.
Middenveld goed in balans hebben is echt wat deze formatie maakt of breekt.
je kan namelijk beide kanten op.
Ik speel momenteel best aanvallend -> 2 CAMS en 1 CM/CDM op het middenveld. CF's heb ik dat ze ook mee verdedigen.
Het liefst dat ik Relentless als Playstyle minimaal erbij heb maar niet iedereen heeft dat.
4-3-2-1 en 4-2-4 of 4-4-2 zijn META formatie om mee te starten.
Als ik merk dat ik een zware tegenstander heb probeer ik wat defensiever te spelen door in-game mijn gameplan te veranderen naar 4-4-2 zodat ik op het middenveld een extra speler heb.
---------------------------------------------------------
Heb de laatste 2 weken iets minder gespeeld, maar wel nog grinden in het menu en Drogba 94 GOlazo Icon verkocht voor 700K (300K winst) en daarmee een 725K TOTS pack gehaald uit de store en ik pack Harry Kane 97 TOTS
OBJECTIVE:
Tadic
Milinkovic-Savic
SBC's gedaan:
Ramirez 92, KING KAI Havertz 94, Odegaard 94, Lucas Vazquez 92, Julian Alvarez 92, Anyomi 90
GEKOCHT:
Gabriel 91, White 91, Dest 90
PACK LUCK:
97: Kane
95: Hemp, Reus
94: Alisson, Kobel, Charles
93: Watkins, Malard, Coman, Laia Aleixandri, Xavi Simons, Veerman
92: Loftus-Cheek, Szboszlai, Hancko, Zelem, Muslera, Raphinha, Dunst, XHaka
91: Saint-Maximin, Weaver (normaal en Champs), Clauss, Keating, Douglas Luiz, Davis, Acosta, Vertonghen, Krumbiegel, Tapsoba, Malen
90: Robinson, Banza, Otamendi, McGinn, Terland, Dewsbury-Hall, Mikelerino (Champs), Beste, Adeyemi, Anton
89: David Costa, Sheaf
88: Rafa Mujica, Pavlovic
Uit is van de packs uit de store kreeg ik 9 of 10 TOTS Bundesliga en mixed players.
Ik mag niet klagen dat ik niet veel hoge spelers krijg.
Heb het gevoel dat ik Rivals Div 5 weer aan kan.
Moet nog wel veel testen omdat ik zoveeeeeel nieuwe spelers heb gekregen.
Tot nu toe de nieuwe toppers:
nr1 = KING KAI Havertz, Odegaard, Leroy Sane, Kingsley Coman, Malen, Gabriel, White, Robinson, Saint-Maximin, Loftus-Cheek, Kane, Lucas Vazquez, Xavi Simons
Worth mentioning:
Milinkovic-Savic, Szboszlai, Charles, Hancko, Watkins, David Costa (Underrated en hoop dat hij in een Evo past.)
Wishlist:
Grimaldo, Frimping, Rice, Saliba, Saka, maar denk niet dat ik meer wat krijg uit kleine packs.
Weekly TOTS en weekly Daily Play zouden nog wat op kunnen leveren.
Moet nog veel testen met spelers als Tadic (net klaar met obj), Milinkovic Savic, Watkins, Malard, Xhaka, Hancko, Kobel, Reus als CF rechts
Alisson vind ik vreemde animatie hebben en is niet zo stabiel als TOTY Cech.
Heb Rival games last minute verloren doordat Alisson de bal lomp tegenhield of los liet.
Kijken of Kobel beter presteert en anders toch maar weer TOTY Cech of TS Icon Casillas.
Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk Icon SBC's te doen zodat ik die kan sparen voor mijn club.
Lachen om tegen TOTS een keer een fully Icon team te spelen.
Voel mij altijd de underdog omdat ik pas sinds Dec FUT speel en geen ene reet nog kan van de special moves.
La Croqueta kan ik niets eens goed uitvoeren laat staan dat ik er aan denk om special moves te gebruiken