Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:45
Icon sbc 2x gedaan
Eerst rooney 91 paar wedstrijden geprobeerd maar kreeg hem niet aan de praat
Toen muller 94 ,leek erg veel op rooney maar schiet echt alles binnen
Jammer dat die zo langzaam draait etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:14
Rivals weer niet te doen hier.

Met spelers met veel techniek (persie, Silva etc) beweeg ik als een vrachtwagen. Draaien duurt een minuut zeg maar.

Tegenstanders allemaal Droga en scoren als een malle en die draait met het vermogen van Messi.

Spel gaat weer even de ijskast in.

Godver de godver wat is dit toch een tering spel.

Zelfs nu met glasvezel waar ik op 14ms speel.

Trager dan stroop.

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 21-04-2024 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:07
Sleehond schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:08:
Rivals weer niet te doen hier.

Met spelers met veel techniek (persie, Silva etc) beweeg ik als een vrachtwagen. Draaien duurt een minuut zeg maar.

Tegenstanders allemaal Droga en scoren als een malle en die draait met het vermogen van Messi.

Spel gaat weer even de ijskast in.

Godver de godver wat is dit toch een tering spel.

Zelfs nu met glasvezel waar ik op 14ms speel.

Trager dan stroop.
Merk je wel eenbeetje verschil op gebied van delay en spelsnelheid nu je glasvezel hebt? Of ligt het denk je nog steeds aan je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Lashrom schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:17:
[...]

Merk je wel eenbeetje verschil op gebied van delay en spelsnelheid nu je glasvezel hebt? Of ligt het denk je nog steeds aan je tv?
Speel nu zelfs een potje met 11ms in beeld. Lijkt me vrij laag.

Ligt duidelijk aan m’n TV.

600 opties nagelopen, vertraging tot en met.

PS5 maar de deur uit, ik weet het niet meer helaas

Edit: nog een putje geprobeerd wat een TYFUS spel zeg. Ik voer een power shot in en krijg een gewoon schot, ik pass naar links met het pookje en de bal gaat naar rechts. Ik sprint met m’n snelste speler en deze lijkt geen meter vooruit te komen.

Hoe kunnen mensen dit spel serieus spelen? Compleet agressief van

[ Voor 26% gewijzigd door Sleehond op 21-04-2024 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:49
Sleehond schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:22:
[...]

Edit: nog een putje geprobeerd wat een TYFUS spel zeg. Ik voer een power shot in en krijg een gewoon schot, ik pass naar links met het pookje en de bal gaat naar rechts. Ik sprint met m’n snelste speler en deze lijkt geen meter vooruit te komen.

Je hebt gewoon je hdmi kabel in de verkeerde poort zitten :P

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zondag 21 april 2024 @ 15:04:
[...]

Je hebt gewoon je hdmi kabel in de verkeerde poort zitten :P
Nope!

HDMI 2.1 kabel op de 4K poort

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nevermind, was een frustratiepost.

[ Voor 103% gewijzigd door Moody2204 op 21-04-2024 22:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zondag 21 april 2024 @ 16:44:
[...]

Nope!

Dan maar testen op een monitor. Als 't dan ook slecht is ben jij het probleem :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zondag 21 april 2024 @ 22:54:
[...]

Dan maar testen op een monitor. Als 't dan ook slecht is ben jij het probleem :+
Haha dat is wel waar ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Wat heb je dan een CRT scherm ofzo ;)

Heb zelf 65 inch LG Oled tv en echt nooit problemen met vertraging of dat het sloom aanvoelt. Misschien weet je gewoon niet hoe je soepeltjes moet bewegen? Je moet in ieder geval niet de stick elke keer vol naar links en rechts doen maar kleine bewegingen doen met de stick. Zou namelijk niet snappen waarom je spelers traag zouden draaien vanwege je scherm terwijl de pupkes van je tegenstander wel snel draaien. Je tv geeft gewoon het beeld weer als die van de tegenstander snel draaien zouden die van jou dat dus ook gewoon moeten kunnen.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:09
Sleehond schreef op zondag 21 april 2024 @ 16:44:
[...]

Nope!

Je weet dat alle poorten in principe 4k ondersteunen he? :p

Welke televisie heb je precies? Het is dacht ik een Sony, maar weet even niet welk type je hebt.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
dennis112 schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:59:

Heb zelf 65 inch LG Oled tv en echt nooit problemen met vertraging of dat het sloom aanvoelt. Misschien weet je gewoon niet hoe je soepeltjes moet bewegen? Je moet in ieder geval niet de stick elke keer vol naar links en rechts doen maar kleine bewegingen doen met de stick. Zou namelijk niet snappen waarom je spelers traag zouden draaien vanwege je scherm terwijl de pupkes van je tegenstander wel snel draaien. Je tv geeft gewoon het beeld weer als die van de tegenstander snel draaien zouden die van jou dat dus ook gewoon moeten kunnen.
https://www.hellotv.nl/pr...kpaQERWnXpXsaAsu1EALw_wcB

Om specifiek te zijn heb ik deze televisie. De Sony Bravia XR A84K (@Partypooper deze)

In de specs staat input lag 8ms > ik zie dat dat bij andere televisies nog wel eens stukje lager staan. Is 8ms dan toch relatief hoog ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
dennis112 schreef op maandag 22 april 2024 @ 08:59:

Niks tegen CRT he.. :p Het is dat de resolutie ruk is, maar qua gaming was CRT echt wel de shit. Vooral die Iiyama CRT monitoren waren echt heel goed vanwege de hoge refreshrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op maandag 22 april 2024 @ 09:47:
[...]

https://www.hellotv.nl/pr...kpaQERWnXpXsaAsu1EALw_wcB

Om specifiek te zijn heb ik deze televisie. De Sony Bravia XR A84K (@Partypooper deze)

In de specs staat input lag 8ms > ik zie dat dat bij andere televisies nog wel eens stukje lager staan. Is 8ms dan toch relatief hoog ofzo?
Ik heb zelf een Philips 65oled806 als televisie waar ik ook mijn Xbox aan geknoopt heb. Die van mij zit ergens rond de 12-13ms. Ik merk zelf geen noemenswaardige vertraging. Oftewel, staar je niet teveel blind op het aantal ms. Vraag is ook dan direct hoe dit gemeten is.

Ik heb even gekeken naar de specs van jouw televisie. Enkel op HDMI 3 en 4 wordt 120Hz ondersteund, zie screenshot hieronder. Neem aan dat je PS5(?) hierop zit aangesloten toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIQns6LriFGLALx_aVYV7lpFaUg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hyItp6g4Qe2HkfMfJLPlhOG1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:22:
[...]

simpel gezegd, dit is waarom mensen dit spel niet serieus moeten nemen tenzij je dusdanig goed bent dat je hier omheen kan spelen.

Laat het lekker lopen, en als je de frustratie voelt opkomen dan is dat gewoon een trigger om iets anders met je tijd te gaan doen dan Fifa.

Ik wissel momenten met heerlijke gameplay met dikke trage bagger gameplay, tja dat is al jaren zo met fifa /frostbite dus ik zie dat voorlopig ook niet snel veranderen.

Ik speel ook andere games, maar dit is alleen met fifa en word waarschijnlijk veroorzaakt door een combinatie van factoren waarvan misschien 5-10% te beinvloeden zijn door de gebruiker.

Ondanks dat ik dit gezegd heb, zal ik waarschijnlijk deel 25 ook weer kopen om af en toe lekker casual te grinden en wat objectives mee te pakken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:15
Stel ik doe Lucas Vazquez nu in de tots evolution upgrade. Kan hij dan daarna nog +2 gaan?
Of is na de upgrade de kaart geen tots live kaart meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:31
Laan1988 schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:21:
Stel ik doe Lucas Vazquez nu in de tots evolution upgrade. Kan hij dan daarna nog +2 gaan?
Of is na de upgrade de kaart geen tots live kaart meer?
Staat volgens mij in de omschrijving van de evo dat hij gewoon upgradable blijft.

Ik zou hem wel voor vrijdagavond in de evo doen - dan heeft Madrid hun volgende wedstrijd. Als ze die winnen, komt hij op > 93 pace, wat de max is voor deze evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Golazo en nu Live TOTS player cards worden uitgedeeld alsof het gratis is.
Hebben jullie ook zoveel Players gekregen uit jullie Packs of Store Packs?

Beste spelers die ik heb gekregen -> Loftus Cheek, Saint-Maximin, Robinson, Szboszlai, David Costa (Bewegelijke speler), Otamendi, Rafa Mujica.

Heb nog Mayra Ramirez (moet haar nog testen), Terland, Laia Lopez, Alber, Sheaf, McGinn, Weaver.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crzyhiphopazn schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:45:
Golazo en nu Live TOTS player cards worden uitgedeeld alsof het gratis is.
Hebben jullie ook zoveel Players gekregen uit jullie Packs of Store Packs?

Beste spelers die ik heb gekregen -> Loftus Cheek, Saint-Maximin, Robinson, Szboszlai, David Costa (Bewegelijke speler), Otamendi, Rafa Mujica.

Heb nog Mayra Ramirez (moet haar nog testen), Terland, Laia Lopez, Alber, Sheaf, McGinn, Weaver.
Ik heb nog een leuke stapel, maar denk eraan te wachten tot Premier League of Bundesliga, maar een Saint Maximin zou wel zeer welcom zijn (zijn special in het begin was zoals altijd zeer plezierig om mee te spelen).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Bossie schreef op maandag 22 april 2024 @ 12:46:
[...]

Ik heb nog een leuke stapel, maar denk eraan te wachten tot Premier League of Bundesliga, maar een Saint Maximin zou wel zeer welcom zijn (zijn special in het begin was zoals altijd zeer plezierig om mee te spelen).
Ja ik probeer mijn 85 en hoger packs te sparen, maar heb deels ook fodder nodig voor Havertz en Cech SBC.
Maybe dat ik Vazquez nog doen, maar heb al Mukiele Evo en Reece James SBC's.

EA wilt al mij fodder in TOTS tijd hebben :'(

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Ik heb al mijn gespaarde packs open getrokken. Er kwam goede fodder uit, en ik weet niet of EA net zo gul is tijdens Premier League TOTS. Met de fodder Kai Havertz gedaan - nu alleen nog uitproberen of hij op de vleugel of het middenveld terecht moet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crzyhiphopazn schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:00:
[...]

Ja ik probeer mijn 85 en hoger packs te sparen, maar heb deels ook fodder nodig voor Havertz en Cech SBC.
Maybe dat ik Vazquez nog doen, maar heb al Mukiele Evo en Reece James SBC's.

EA wilt al mij fodder in TOTS tijd hebben :'(
Problem is dat mijn team eigenlijk wel prima is en dat ik echt gerichte upgrades nodig heb, terwijl er vrijwel geen enkele SBC is waarvan ik denk dat is een echte echte echte upgrade.

Havertz is leuk en zeer allround, Socrates is top maar ik speel 442, Roberto Carlos is nice maar wil je je coins in een back stoppen zeker als je davies al hebt. Ronaldinho is altijd vet, maar erg veel voor een prima icon tov alle golazo, birthday en andere icon sausjes.

Dat zijn vrijwel allemaal SBC's die gedurende TOTS toch weer een-twee stapjes terug doen muv bijvoorbeel Socrates/Ronaldo door hun body model/animaties etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Die Mukiele showdown kaart die je naar max 92 kan upgraden is echt insane. Voor mij tot zover de beste RB die ik heb gehad. En dat voor 65k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:30

Oxigeon

En zo is dat!

heron schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:40:
[...]

Staat volgens mij in de omschrijving van de evo dat hij gewoon upgradable blijft.

Ik zou hem wel voor vrijdagavond in de evo doen - dan heeft Madrid hun volgende wedstrijd. Als ze die winnen, komt hij op > 93 pace, wat de max is voor deze evo.
Hebben jullie het hier over de sbc lucas kaart van 91 die zowat de hele rechter flank kan bestrijken? Waar zien jullie dat die een uograde krijgt als ze winnen. Dat haal ik nergens vandaan. Of ik kijk scheel

Edit: scheel dus. Je krijgt een live tots kaart. Maar eens kijken of ik die kerel ergens in mijn team krijg. Heb nog 560k om uit te geven
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0K17vJFOeOdDIgoyj5alHwGj_M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JkxiQuy4UzL4mJYMYZKRlwwo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Oxigeon op 22-04-2024 19:31 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:09
Oxigeon schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:17:
[...]

Hebben jullie het hier over de sbc lucas kaart van 91 die zowat de hele rechter flank kan bestrijken? Waar zien jullie dat die een uograde krijgt als ze winnen. Dat haal ik nergens vandaan. Of ik kijk scheel

Edit: scheel dus. Je krijgt een live tots kaart. Maar eens kijken of ik die kerel ergens in mijn team krijg. Heb nog 560k om uit te geven
[Afbeelding]
Ik zou sws die vazquez doen en havertz in de evo gooien 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:58:
[...]

Ik zou sws die vazquez doen en havertz in de evo gooien 👌
Hmm. Ik krijg hem helaas niet boven de 2 teamgeest uit. Dan gaat het een invaller worden. Havertz zou ik dan ook moeten doen qua sbc

Ik heb helaas ook niet voor 1-1.3mill aan fodders liggen

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 22-04-2024 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:00:
[...]

Hmm. Ik krijg hem helaas niet boven de 2 teamgeest uit. Dan gaat het een invaller worden. Havertz zou ik dan ook moeten doen qua sbc

Ik heb helaas ook niet voor 1-1.3mill aan fodders liggen
Volgens mij kan je die havertz LB die je in je team hebt in een evo naar 92 gooien!

Miss salah eruit voor iemand die je chem boost

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 22-04-2024 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:29:
[...]

Volgens mij kan je die havertz LB die je in je team hebt in een evo naar 92 gooien!

Miss salah eruit voor iemand die je chem boost
Klopt als een bus met de "fullback swap". Die ga ik maar eens aanzetten dalijk en wat potjes spelen. Dan kijken of ik Lucas nog kan krijgen. Die kan dan voor de gouden Salah invallen. Eventueel wat Icons eruit die niet meer meekunnen en die opvullen met Laliga spelers.

Edit: en vazquez is ook binnen

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 22-04-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Bossie schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:58:
[...]

Problem is dat mijn team eigenlijk wel prima is en dat ik echt gerichte upgrades nodig heb, terwijl er vrijwel geen enkele SBC is waarvan ik denk dat is een echte echte echte upgrade.

Havertz is leuk en zeer allround, Socrates is top maar ik speel 442, Roberto Carlos is nice maar wil je je coins in een back stoppen zeker als je davies al hebt. Ronaldinho is altijd vet, maar erg veel voor een prima icon tov alle golazo, birthday en andere icon sausjes.

Dat zijn vrijwel allemaal SBC's die gedurende TOTS toch weer een-twee stapjes terug doen muv bijvoorbeel Socrates/Ronaldo door hun body model/animaties etc.
Saint-Maximin en Loftus-Cheek zijn BEEST op het middenveld.
Havertz moet ik nog completen om te testen -> Heb Robinson TOTS (pace 95/96) en RC3 92 links achter. Helaas geen Davies in mn team.

Rechts achter heb ik Mukiele Evo (BESTE RB tot nu toe) met Reece James en nu ook Lucas Vazquez als backup.

Hogere spelers van 92 TOTS live heb ik nog niet gekregen.
Zit net te denken heb nog David Neres geekregen uit een pack en heb hem in een dubbele Evo gegooid waardoor hij ziek goed wordt.
2e Evo = Unleash potential. 93-85-87-95-52-74 5 star skill moves.

Hoe ziet je team er uit met 4-4-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crzyhiphopazn schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:57:
[...]

Saint-Maximin en Loftus-Cheek zijn BEEST op het middenveld.
Havertz moet ik nog completen om te testen -> Heb Robinson TOTS (pace 95/96) en RC3 92 links achter. Helaas geen Davies in mn team.

Rechts achter heb ik Mukiele Evo (BESTE RB tot nu toe) met Reece James en nu ook Lucas Vazquez als backup.

Hogere spelers van 92 TOTS live heb ik nog niet gekregen.
Zit net te denken heb nog David Neres geekregen uit een pack en heb hem in een dubbele Evo gegooid waardoor hij ziek goed wordt.
2e Evo = Unleash potential. 93-85-87-95-52-74 5 star skill moves.

Hoe ziet je team er uit met 4-4-2?
Misschien, maar volgende week is er weer een nieuwe lichting en een week later opnieuw.
Het gaat er vooral om, om echte grote upgrades te pakken ipv elke ronde kleine incrementele upgrades te doen en hieraan vrijwel al je coins te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

heron schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:55:
Ik heb al mijn gespaarde packs open getrokken. Er kwam goede fodder uit, en ik weet niet of EA net zo gul is tijdens Premier League TOTS. Met de fodder Kai Havertz gedaan - nu alleen nog uitproberen of hij op de vleugel of het middenveld terecht moet komen...
Ik heb hem als CAM staan daar speelt hij IMO erg goed, als CM kwam hij bij mij niet goed uit de voeten.

Dat gezegd hebbende wanneer worden de ratings van Live TOTS bijgewerkt, havertz heeft aan 1 voorwaarde voldaan (2 club wins)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Premier League live tots is vrijdag toch? Aantal pakjes maar opgespaard en denk vrijdag maar openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:47:
Premier League live tots is vrijdag toch? Aantal pakjes maar opgespaard en denk vrijdag maar openen.
Ik twijfel om misschien een weekje te wachten aangezien ik frimpong, Davies en Kimmich heb.

Kan ook havertz of Köhler halen om eventuele chem problemen op te lossen.

Eigenlijk is het met TOTS sowieso vaak afwachten wat je krijgt en dan weer opnieuw bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Bossie ja eens, je kan vaak je hele team opnieuw omgooien. Ik ga vrijdag avond lekker openen.

Heb niet veel packs ofzo, 20 stuks ofzo, maar moeten paar leuke kansen tussen zitten van een paar goede packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Ik merk dat ik dit jaar, door het aantal icons en heroes dat het niet zoveel uitmaakt uit welke competities ik spelers in mijn team wil hebben. Zo heb ik nu 1 uit Saudi, 3 uit de Premier League en 1 uit La Liga: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Benieuwd naar het nieuwe seizoen en de TOTS spelers van premier league morgen.

Tip voor de rivals beloningen, claim ze vanavond in het nieuwe seizoen pas zodat je al gelijk rond de 700xp krijgt.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Sleehond schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:47:
Welke pakjes spaar je dan op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
Heb ook paar pakketjes gespaard maar zijn er maar 6, alleen de 85+ bewaard en een 1 spelers TOTS guaranteed pack uit de doelstellingen. Vraag me af of de live kaarten ook nog in de packs zitten vrijdag of dat die eruit gehaald worden en alleen de premier league TOTS erin zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit inmiddels op 150+ packs en hoop daar toch echt wel wat moois mee te packen morgen. Ik heb veel divisie 1 untradeble rewards behouden en daar zitten meestal wel prima kaarten in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Slasher schreef op donderdag 25 april 2024 @ 09:12:
[...]

Welke pakjes spaar je dan op?
Nou alles, maar moet toegeven dat dat meer is ontstaan vanwege het feit dat ik zo knetter druk ben en deze week nauwelijks fifa kan doen, zelfs ‘s avonds. Rivals rewards vandaag ook niet gehaald.

Dus gewoon stomme gok om alles te laten staan en dan op hoop van zegen dat het op een wijze helpt haha.

Maar tots guarantueed, jumbo, 87+, 86+, 85+ etc

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 25-04-2024 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Volgens mij zijn de meeste van jullie al afgekapt terwijl de volledige TOTS promo nog niet eens is afgelopen. Redelijk dood aan het worden hier haha.

Zojuist ongeveer 60 packs geopend waarvan iets meer dan de helft nogal redelijke interessante zijn (84+/85+/86+/87+). Veel dubbele TOTS spelers onder de 100K maar helaas Watkins als beste.

Wel lekker veel player picks kunnen doen zo met krampen in mijn handjes van het swipen op telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Jep! Wilde nog even tot 1 miljoen handelen, zelfs daar heb ik geen zin meer in. Speel nu casual warzone met vrienden. Eigenlijk stuk leuker omdat het wat socialer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 22:54:
Volgens mij zijn de meeste van jullie al afgekapt terwijl de volledige TOTS promo nog niet eens is afgelopen. Redelijk dood aan het worden hier haha.

Zojuist ongeveer 60 packs geopend waarvan iets meer dan de helft nogal redelijke interessante zijn (84+/85+/86+/87+). Veel dubbele TOTS spelers onder de 100K maar helaas Watkins als beste.

Wel lekker veel player picks kunnen doen zo met krampen in mijn handjes van het swipen op telefoon.
Ik speel sowieso casual, daarnaast is TOTS sowieso niet zo bijzonder aangezien ze dit jaar met elke nieuwe promo de spelers weer bombarderen met steeds sterkere kaartjes. Dat TOTS meer playstyles+ hebben dan TOTY bevestigt dit naar mijn inziens.

Futties zullen dadelijk wel 4 playstyles + hebben.

Mbt tot het spel zelf, Alvarez gedaan en al het fodder gaat in Havertz. Heb wel een overvloed aan 80-84 dus hoop op een upgrade sbc of weer eentje die je 150x moet doen.

Misschien dat EA dat bewaard tot ultimate TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 05:26:
[...]

Ik speel sowieso casual, daarnaast is TOTS sowieso niet zo bijzonder aangezien ze dit jaar met elke nieuwe promo de spelers weer bombarderen met steeds sterkere kaartjes. Dat TOTS meer playstyles+ hebben dan TOTY bevestigt dit naar mijn inziens.

Mbt tot het spel zelf, Alvarez gedaan en al het fodder gaat in Havertz. Heb wel een overvloed aan 80-84 dus hoop op een upgrade sbc of weer eentje die je 150x moet doen.

Die Alvarez schijnt best goed te zijn wat ik zo zie/lees. Misschien ga ik 'm ook nog doen. Weer eens wat anders dan Drogba ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 05:26:
[...]

Mee eens. Het overvloed aan promo spelers en wekelijkse evo's maakt het er niet aantrekkelijk op.

Ik speel WL voornamelijk nog enkel voor de competitieve uitdaging. Het is namelijk de enige game mode in EAFC wat nog interessant blijft.

WL geëindigd met maar 11 wins. Het was te verwachten dat iedereen zijn beste beentje zal voorzetten. Helaas geen interessante picks uitgehaald: Allisson en McAllister. Ook niks uit packs. Heel EAFC 24 seizoen geen enkel goede speler uit WL rewards gehaald. Lang leve de sbc's.

PS: Die Alvarez is trouwens een beest. Bijna elke tegenstander waar ik tegen heb gespeeld, heeft zijn sbc gedaan. Doet mij denken aan Ben Ketser van Fifa 20/21 tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:40
Lashrom schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 12:35:
[...]

Mee eens. Het overvloed aan promo spelers en wekelijkse evo's maakt het er niet aantrekkelijk op.

Ik speel WL voornamelijk nog enkel voor de competitieve uitdaging. Het is namelijk de enige game mode in EAFC wat nog interessant blijft.

WL geëindigd met maar 11 wins. Het was te verwachten dat iedereen zijn beste beentje zal voorzetten. Helaas geen interessante picks uitgehaald: Allisson en McAllister. Ook niks uit packs. Heel EAFC 24 seizoen geen enkel goede speler uit WL rewards gehaald. Lang leve de sbc's.

PS: Die Alvarez is trouwens een beest. Bijna elke tegenstander waar ik tegen heb gespeeld, heeft zijn sbc gedaan. Doet mij denken aan Ben Ketser van Fifa 20/21 tijden.
Precies dezelfde spelers uit mn WL picks alleen dan bij 14 wins. 3x TOTS pack maakte t nog erger door weer Alisson, weer Macallister en Watkins erbij. Je kan beter geen WL spelen en lekker wat SBC’s doen. Daar heb je meer kans op goede spelers….

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Zojuist Saliba gekregen uit de 83 X 7 PL spelerspakket sbc.

Nou weet je dat de Ultimate Team jaar aan het einde is gekomen als je nog redelijk wat bruikbare spelers over hebt als wissel of reserve.

Kan daarnaast nog Alvarez en Odegaard sbc doen. Maar weet niet of het nodig is met de bestaande selectie.

Al goed, was een leuke EAFC jaar geweest met vele bugs, delays, ontelbaar icon sbc's en frustraties tijdens WL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OhGw4Gx8K34ujRf2ciMeV2uKYAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hn4Y03RDCcu6CVLsSioy6fOO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Solotov schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 15:08:
[...]

Precies dezelfde spelers uit mn WL picks alleen dan bij 14 wins. 3x TOTS pack maakte t nog erger door weer Alisson, weer Macallister en Watkins erbij. Je kan beter geen WL spelen en lekker wat SBC’s doen. Daar heb je meer kans op goede spelers….
Ik stop meestal bij 11 wins, vanmorgen mijn laatste 4 wins weggegeven en Son als beste pick. Niks te klagen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Rivals speelde erg lekker deze ochtend!

8 potjes waarvan 7 gewonnen en 1 gelijk, niet slecht. Heb de bonus rewards weer klaar. Verder wel weinig XP te vergaren uit gewoon potten spelen. Zal dus nog even specifiek met doelstellingen aan de slag moeten gaan, het schiet zo niet op.

Speelt nog steeds erg fijn:

Essien en Bastoni als laatst geüpgraded en Allister verkregen, bevalt ook wel goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwecCk8z4Xw64Xe5tGqfo0UHhJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dTbKsL90B9gtw3WhEoA9sCpw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arsenal is niet mijn favoriete club, dus heb ik nu: Odegaard, Havert, Salibah, Gabriel en de evo aangezet voor Martinelli.

Daarnaast zou ik Rice 87 nog kunnen upgraden.

Uiteraard heeft ea nog meer zout in de wonden gestrooid door een nog betere evo voor Toure te releasen (cry’s in Toure 88).

Edit: dan moet ik McCabe ook meer ff doen

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 28-04-2024 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Alvarez en Havertz voltooid. Ben er alleen nog niet uit of ik Havertz op linksback wil hebben of op cm. Ingame switch in naar 4-3-2-1.

Iemand advies hierin? Ik zat zelf te denken op LB en dan of Rolfo, WW Gullit of TOTY Sawa op cm te zetten. Diegene speelt wel de rol als defensieve cm.

Of, Tchouaméni naar het middenveld schuiven, Havertz LB. Rolfo eruit en Akanji erin. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1R29YwkJPvT3YGNqBVqDh5PfQf8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PjIH0p19x9qSIAKn6Fxte80Z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Partypooper schreef op zondag 28 april 2024 @ 15:38:
Alvarez en Havertz voltooid. Ben er alleen nog niet uit of ik Havertz op linksback wil hebben of op cm. Ingame switch in naar 4-3-2-1.

Iemand advies hierin? Ik zat zelf te denken op LB en dan of Rolfo, WW Gullit of TOTY Sawa op cm te zetten. Diegene speelt wel de rol als defensieve cm.

Of, Tchouaméni naar het middenveld schuiven, Havertz LB. Rolfo eruit en Akanji erin. :)

[Afbeelding]
Eerlijk gezegd denk ik dat je met alle opties die je zelf hebt opgenoemd, je geen enkel foute beslissing kan maken. Echter zou ik zelf Rolfo of Havertz op CM houden. Tchouameni lekker op CV laten blijven of af en toe wisselen met Akanji. Ik denk dat je meer aan Havertz hebt op CM dan Rolfo, ook omdat Havertz gegarandeerd een upgrade krijgt nu en aanvallend ook wat beter is. Wellicht TOTY Sawa voor Pirlo? Het is niet dat je een speler mist waardoor je ook geen andere goede passers hebt in je team.

Jeetje wat een opties haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Lashrom schreef op maandag 29 april 2024 @ 00:04:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik dat je met alle opties die je zelf hebt opgenoemd, je geen enkel foute beslissing kan maken. Echter zou ik zelf Rolfo of Havertz op CM houden. Tchouameni lekker op CV laten blijven of af en toe wisselen met Akanji. Ik denk dat je meer aan Havertz hebt op CM dan Rolfo, ook omdat Havertz gegarandeerd een upgrade krijgt nu en aanvallend ook wat beter is. Wellicht TOTY Sawa voor Pirlo? Het is niet dat je een speler mist waardoor je ook geen andere goede passers hebt in je team.

Jeetje wat een opties haha.
Ja, genoeg opties inderdaad. :p

Ik ga denk toch voor Havertz CM, Rolfo LB (aanvallend) en dan Tchouameni op CB. Dat speelde gisteren dikke prima. Pirlo raak ik liever niet kwijt, dat is echt een heerlijke speler namelijk. :)

Thanks voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Welke chemstyle gebruiken jullie voor Havertz op de CM? Ik heb hem een tijdje met hawk op RF gehad (in 4321) maar met Odegaard en een evolved Martinelli bijna klaar ik wil hem een linie laten zakken. Gladiator lijkt me goed, maar met een Guardian wordt hij iets wendbaarder, maar verliest hij zijn Length accelerate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Klein beetje packluck, 94 TOTS Allison uit een 83+ gratis pakje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:50:
Welke chemstyle gebruiken jullie voor Havertz op de CM? Ik heb hem een tijdje met hawk op RF gehad (in 4321) maar met Odegaard en een evolved Martinelli bijna klaar ik wil hem een linie laten zakken. Gladiator lijkt me goed, maar met een Guardian wordt hij iets wendbaarder, maar verliest hij zijn Length accelerate.
Engine of Guardian. En als je hem als aanvallend cm wil gebruiken Finisher. Zijn dribbling moet imo wat geboost worden. Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Slasher schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:10:
Klein beetje packluck, 94 TOTS Allison uit een 83+ gratis pakje.
Nou luck, volgens mij krijg je die Allisson al bij een pakje boter tegenwoordig. Zelf wel wat luck gehad gisteren uit een 84+ x7 pakket kreeg ik TOTS Foden van 94, speelt wel lekker dat kaartje moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:31
Heb zelf Garnacho en Son uit de 83x7 PL pack gehaald. Verder uiteraard nog Allison gepacked maar buiten deze 3 totaal niets bijzonders terwijl ik toch best veel packs geopend heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 15:41
Hoi vraagje,

Ik heb sinds TOTS Live, een Tradeable Bisseck gepacked.
Hoopte hem eigenlijk te verkopen, mocht ik hem dubbel packen, helaas niet gebeurd.
Kan ik hem nog EVO'en als hij z'n upgrades krijgt, of kan ik hem beter nu EVO'en voor z'n upgrades?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Leenart schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:01:
Hoi vraagje,

Ik heb sinds TOTS Live, een Tradeable Bisseck gepacked.
Hoopte hem eigenlijk te verkopen, mocht ik hem dubbel packen, helaas niet gebeurd.
Kan ik hem nog EVO'en als hij z'n upgrades krijgt, of kan ik hem beter nu EVO'en voor z'n upgrades?
Volgens mij was de enige voorwaarde voor de Evo max 93 pace toch? Daar zou Bisseck na zijn nog steeds onder moeten zitten dus wat dat betreft kun je rustig wachten. Hou er wel rekening mee dat de card na de Evo wel untradable wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
Tim01 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:08:
[...]

Hou er wel rekening mee dat de card na de Evo wel untradable wordt
Ja klopt, maar ik zie denk ik niet echt meer een kans komen dat ik hem weer kan packen, gezien de Live kaarten er uit zijn voor nu. of zullen ze met Ultimate Tots of een andere event/promo/pack weer terug worden gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Leenart schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:12:
[...]

Ja klopt, maar ik zie denk ik niet echt meer een kans komen dat ik hem weer kan packen, gezien de Live kaarten er uit zijn voor nu. of zullen ze met Ultimate Tots of een andere event/promo/pack weer terug worden gezet?
Vandaag zouden we een "Guaranteed TOTS" pack kunnen krijgen uit de Daily Play objective. Als deze weer zo omschreven is als de vorige, dan geeft deze een TOTS uit de Live, Plus of elk gereleased team - dus daar zou Bisseck ook weer bij kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
heron schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:15:
[...]

Vandaag zouden we een "Guaranteed TOTS" pack kunnen krijgen uit de Daily Play objective. Als deze weer zo omschreven is als de vorige, dan geeft deze een TOTS uit de Live, Plus of elk gereleased team - dus daar zou Bisseck ook weer bij kunnen zitten.
okay thx dan wacht ik nog heel eventjes met de EVO!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
En, nog iets goeds uit de Guaranteed TOTS pack gekregen? Na wat potjes spelen gisteren om Martinelli's evo af te maken, had ik hier gisteren gewoon Raphinha erbij! Met wat fodder de icon PP gedaan tegen beter weten in - en daar kwam TS Thierry Henry langs... en toen als kers op de taart nog Kante uit die ene 89 exchange waar ik een dubbele Casemiro in gooide.

Dus nu moet ik mijn team weer omgooien. Havertz maar naar LB, eens kijken hoe goed Henry nog is. Als jullie onderstaande zien, zitten er dan mensen op mijn bank die echt op het veld moeten staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDJxy_tra2zeRwkgtDt0itWUkYg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TPGQ3KQp5Ls48MaJOqDYdU4H.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 08:57:
En, nog iets goeds uit de Guaranteed TOTS pack gekregen? Na wat potjes spelen gisteren om Martinelli's evo af te maken, had ik hier gisteren gewoon Raphinha erbij! Met wat fodder de icon PP gedaan tegen beter weten in - en daar kwam TS Thierry Henry langs... en toen als kers op de taart nog Kante uit die ene 89 exchange waar ik een dubbele Casemiro in gooide.

Dus nu moet ik mijn team weer omgooien. Havertz maar naar LB, eens kijken hoe goed Henry nog is. Als jullie onderstaande zien, zitten er dan mensen op mijn bank die echt op het veld moeten staan?

[Afbeelding]
Ik weet niet hoe je ingame speelt? Maar als dit mijn team was en ik een team moest bouwen voor 4-3-2-1. Dan had ik het als volgt gedaan.

LCF: Werner of Henry.
ST: Drogba.
RCF: Raphinha.
LCM: Xavi
CM: Kante.
RCM: Odegaard
LB: Havertz. (aanvallend)
LCB: Akanji
RCB: Marquez
RB: Lucas Vazquez.
GK: Casillas.

Dan zou ik op Xavi een shadow zetten en die meer box to box laten spelen en Odegaard als aanvallend cm met een hunter.

Het is jammer dat je Rolfo niet hebt. Anders had je die op LB kunnen zetten en dan Havertz op de plek van Xavi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 19:06:
[...]

Ik weet niet hoe je ingame speelt? Maar als dit mijn team was en ik een team moest bouwen voor 4-3-2-1. Dan had ik het als volgt gedaan.

LCF: Werner of Henry.
ST: Drogba.
RCF: Raphinha.
LCM: Xavi
CM: Kante.
RCM: Odegaard
LB: Havertz. (aanvallend)
LCB: Akanji
RCB: Marquez
RB: Lucas Vazquez.
GK: Casillas.

Dan zou ik op Xavi een shadow zetten en die meer box to box laten spelen en Odegaard als aanvallend cm met een hunter.

Het is jammer dat je Rolfo niet hebt. Anders had je die op LB kunnen zetten en dan Havertz op de plek van Xavi.
Speel inderdaad 4321. Xavi is inderdaad verrassend goed, elke keer als ik met hem speel. Heb Essien altijd als CDM gebruikt, en hij leek op papier beter dan Xavi.

Sawa is ook zo'n speler die het zoveel beter doet dan je verwacht... hoewel ze wel erg klein is en ik dan moeite heb tegen de spelers die Gullit, Toure enzo hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 20:38:
[...]

Speel inderdaad 4321. Xavi is inderdaad verrassend goed, elke keer als ik met hem speel. Heb Essien altijd als CDM gebruikt, en hij leek op papier beter dan Xavi.

Sawa is ook zo'n speler die het zoveel beter doet dan je verwacht... hoewel ze wel erg klein is en ik dan moeite heb tegen de spelers die Gullit, Toure enzo hebben.
Ja je kan Essien ook doen ipv Kante. Maar denk dat beide iets te defensief is. Althans dat hangt een beetje van je speelstijl af. Of Sawa ipv Xavi zou ook nog kunnen. Als b2b is zij ook echt heel goed.

Je hebt genoeg keuzes in ieder geval. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 21:33:
[...]

Ja je kan Essien ook doen ipv Kante. Maar denk dat beide iets te defensief is. Althans dat hangt een beetje van je speelstijl af. Of Sawa ipv Xavi zou ook nog kunnen. Als b2b is zij ook echt heel goed.

Je hebt genoeg keuzes in ieder geval. :)
Xavi is dat overigens ook, zeer onderschatte speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:09

YES

Moderator General Chat
Ik weet niet of dit het juiste topic is om het te vragen, aangezien dit over Ultimate Team gaat, maar ik kon zo snel geen topic vinden wat me beter geschikt lijkt.

Ik speel met een maat eigenlijk altijd al gewoon seizoenen. We spelen dan met zijn tweeën bij één van ons beiden thuis en tegen andere spelers. Je speelt dan dus 10 wedstrijden en dan kan je promoveren en degraderen. Tot voor kort kon dat met mijn PS Plus account en zijn gratis PS account. Gisteren gingen we weer spelen en lukte het ineens niet meer dat hij als zogenaamde Gast zou joinen, we kregen ineens een scherm te zien dat hij ook PS Plus zou moeten aanschaffen.

Weet iemand hier of dit onlangs gewijzigd is? Of doen we waarschijnlijk gewoon iets verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
YES schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 13:30:
Ik weet niet of dit het juiste topic is om het te vragen, aangezien dit over Ultimate Team gaat, maar ik kon zo snel geen topic vinden wat me beter geschikt lijkt.

Ik speel met een maat eigenlijk altijd al gewoon seizoenen. We spelen dan met zijn tweeën bij één van ons beiden thuis en tegen andere spelers. Je speelt dan dus 10 wedstrijden en dan kan je promoveren en degraderen. Tot voor kort kon dat met mijn PS Plus account en zijn gratis PS account. Gisteren gingen we weer spelen en lukte het ineens niet meer dat hij als zogenaamde Gast zou joinen, we kregen ineens een scherm te zien dat hij ook PS Plus zou moeten aanschaffen.

Weet iemand hier of dit onlangs gewijzigd is? Of doen we waarschijnlijk gewoon iets verkeerd?
Helaas is dit topic een beetje dood, net als het spel. Wat 1 van de slechtste versies ooit is. Ik kan je er helaas ook niet mee helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:33:
[...]

Helaas is dit topic een beetje dood, net als het spel. Wat 1 van de slechtste versies ooit is. Ik kan je er helaas ook niet mee helpen.
Elk jaar dat je denkt. "Het kan toch niet erger?" EA be like: hold my beer. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:33:
[...]

Is een understatement denk ik
Elke 45 en 90 min valt een doelpunt
- let op je taalgebruik-
Drogba die alles maat dan ook alles binnen kopt
En ergste is wss dat -knip- r1 dribbeling wat echt helemaal nergens overgaat en iedereen gebruikt het

Het is echt erg hoe je een voetbalgame zo -knip- met allemaal dingen die nooit maar dan ook nooit zullen gebeuren in het echt

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 05-05-2024 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:58:
[...]
Is een understatement denk ik
Elke 45 en 90 min valt een doelpunt
- let op je taalgebruik-
Drogba die alles maat dan ook alles binnen kopt
En ergste is wss dat -knip- r1 dribbeling wat echt helemaal nergens overgaat en iedereen gebruikt het

Het is echt erg hoe je een voetbalgame zo -knip- met allemaal dingen die nooit maar dan ook nooit zullen gebeuren in het echt
Dan ben ik nog redelijk genuanceerd :D

Voor mij zit het 'm meer in glitchgoals, telkens weer hetzelfde trucje, brakke servers (koste me vandaag ook weer 1 win in de WL omdat de verbinding om onverklaarbare reden werd verbroken) (bij mijn zoon ook 1x trouwens) een spel dat soms vastloopt... foutjes van EA, manipulatie van EA om je te bewegen tot het kopen van points/packs, een matchmaking die twijfelachtig is, etc. Daar komt dan nog eens een toxic community bij... Nee, het zou weleens mijn laatste keer Fifa/EAFC kunnen zijn.

Quote aangepast

[ Voor 4% gewijzigd door Linksquest op 05-05-2024 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:41
Moody2204 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:37:
[...]

Voor mij zit het 'm meer in glitchgoals, telkens weer hetzelfde trucje, brakke servers (koste me vandaag ook weer 1 win in de WL omdat de verbinding om onverklaarbare reden werd verbroken) (bij mijn zoon ook 1x trouwens) een spel dat soms vastloopt... foutjes van EA, manipulatie van EA om je te bewegen tot het kopen van points/packs, een matchmaking die twijfelachtig is, etc. Daar komt dan nog eens een toxic community bij... Nee, het zou weleens mijn laatste keer Fifa/EAFC kunnen zijn.
Lekker jullie allebei laatste keer fifa, lijkt me heel goed.
Had vandaag ook na 90 minuten een dikke winstpartij die gedisconnect werd, ik kies ervoor om niet te klagen. En was het ook alweer vergeten tot ik deze onzin zag.

Toevallig vorige week bij een vriend fifa 17 gespeeld.
Dan merk je echt wel verschil, de game ontwikkelt zich heus wel.
En ja het is een game om geld te maken, maar zolang jij er de dingen uithaalt die je leuk vindt is dat prima.
Wat is je uiteindelijke doel om dit te spelen?
Ik om plezier te hebben en om in bepaalde mate competitief te zijn. Heb dit jaar het in de aanbieding gekocht in december, kan er nu nog leuk mee uit de voeten.

Het gaat nooit perfect zijn, accepteer het of ga iets anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:15:
[...]

Had vandaag ook na 90 minuten een dikke winstpartij die gedisconnect werd, ik kies ervoor om niet te klagen. En was het ook alweer vergeten tot ik deze onzin zag.

En ja het is een game om geld te maken, maar zolang jij er de dingen uithaalt die je leuk vindt is dat prima.
Ik om plezier te hebben en om in bepaalde mate competitief te zijn. Heb dit jaar het in de aanbieding gekocht in december, kan er nu nog leuk mee uit de voeten.

Het is geen onzin. Het gaat erom, accepteer je het of niet. Ik vind dat je erg veel geld moet betalen voor een spel wat dan toch behoorlijk rammelt.

Ik praat dan overigens wel vooral over Ultimate Team. Want ik heb gisteren ook een poosje clubs gedaan, en me erg vermaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:19:
[...]

Het is geen onzin. Het gaat erom, accepteer je het of niet. Ik vind dat je erg veel geld moet betalen voor een spel wat dan toch behoorlijk rammelt.

Ik praat dan overigens wel vooral over Ultimate Team. Want ik heb gisteren ook een poosje clubs gedaan, en me erg vermaakt.
Volgens mij heeft elke online game best wel wat dingen die rammelen.
De keus is nu aan jou, stop je of ga je door met een game die rammelt.
Ik kies ervoor om door te gaan en accepteer de gebreken.
Maar ik begin volgend jaar ook pas later, kost het mij een stuk minder.

Als meer mensen dat gaan doen verandert er vanzelf wat, als jij volgend jaar op day 1 de game koopt verandert er in ieder geval niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:25:
[...]

Volgens mij heeft elke online game best wel wat dingen die rammelen.
De keus is nu aan jou, stop je of ga je door met een game die rammelt.
Ik kies ervoor om door te gaan en accepteer de gebreken.
Maar ik begin volgend jaar ook pas later, kost het mij een stuk minder.

Als meer mensen dat gaan doen verandert er vanzelf wat, als jij volgend jaar op day 1 de game koopt verandert er in ieder geval niks.
Eens.

Ik probeer het te accepteren. Maar ik ben behoorlijk perfectionistisch, dus dat werkt tegen. Er zijn ook heus wel dingen die ik waardeer (zoals de playstyles bijvoorbeeld,een leuke toevoeging).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:29:
[...]

Eens.

Ik probeer het te accepteren. Maar ik ben behoorlijk perfectionistisch, dus dat werkt tegen. Er zijn ook heus wel dingen die ik waardeer (zoals de playstyles bijvoorbeeld,een leuke toevoeging).
Je hebt de inmiddels de leeftijd dat dit soort shit je niet meer te veel moet raken.
Tot je 30e vind ik dit wel ok, je leert ervan en je gaat door en maakt misschien andere keuzes.
40+ (ben ik ook) moet je echt alleen keuzes maken waar je blij van wordt.

Gameslike natuurlijk, in het echte leven moet je wel eens een kutkeuze maken. Maar games moeten leuk zijn en mogen af en toe frustreren.
Ik houd van frustratie en daarom speel ik fifa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:34:
[...]

Je hebt de inmiddels de leeftijd dat dit soort shit je niet meer te veel moet raken.
Tot je 30e vind ik dit wel ok, je leert ervan en je gaat door en maakt misschien andere keuzes.
40+ (ben ik ook) moet je echt alleen keuzes maken waar je blij van wordt.

Gameslike natuurlijk, in het echte leven moet je wel eens een kutkeuze maken. Maar games moeten leuk zijn en mogen af en toe frustreren.
Ik houd van frustratie en daarom speel ik fifa :)
Moet je Elden Ring eens gaan spelen.

FUT is gewoon leuk om met een zekere regelmaat te spelen maar je moet het vooral niet te serieus nemen :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 00:15:
[...]

Ik hoop idd dat pes komt met Ultimate team dan is het zeker me laatste fifa
Wat jij nu schets met die disconnect gebeurd idd wel eens
45 en 90 min gebeurd ELKE wed .ongeacht of ik de bal heb en druk na links dan gaat de bal na rechts en doelpunt
Ik wil een voetbal spel spelen en heb verder geen keuze
Als ze nu is de moeite wat ze in skin body type etc steken in her maken van een spel wat geen acrobaten show en wat realistisch is
Voorheen was een 85 86 etc speler bijzonder nu niet meer
Elke speler (op enkeling na) is na 3 weken onbruikbaar

Voetbal is voetbal ze willen zo graag dat alles stadion spelers etc echt lijken
Waarom maak je dan een game wat onwerkelijk is
Vrouwen en mannen
R1 dribbeling
Kickoff goals
Achterlijn voortrekken goals
Poweshot

En dan noem ik nog maar een paar wat gewoon nu niet dan niet en nooit niet in het echt gebeurd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:12
Moody2204 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:37:
[...]

bij mij is het grootste probleem de matchmaking.
Van de week 8 wedstrijden ongeslagen.
Ff 2 uur TV kijken.
Daarna en de dag erop een stuk of 10 verliespartijen op rij omdat ik veel te goede tegenstanders tref.
Heb dit al tig keer gehad en dat haalt echt alle plezier weg.
Verder die belachelijk lage packluck.
Honderden packs geopend maar amper wat bruikbaars.
Steeds hetzelfde patroon , er komt een promo en ik pak standaard steeds de 5 laagste.
Deze 2 punten hebben mij besloten om te stoppen met dit spel.
Speel FUT vanaf het begin( gewoon casual)maar dit is echt by far de slechtste versie die ik gespeeld heb.
Denk niet dat ik hem volgend jaar koop en dat zal echt voor het eerst zijn.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:30
Wat een pack Luck heb ik de afgelopen anderhalf week, niet normaal.
Eerst heb ik uit een bronzen pakket tots gekregen, 88 maar toch wel bijzonder.

Net heb ik een selectie ingediend voor Konate, een 86 selectie met totw. En beloning een mix pakket ofzo met zilver en goud en drie bijzonder.

Krijg ik c. Ronaldo, 96 tots plus, verhandelbaar oOo
Ik kan geen nieuwe schermafdruk in mijn album zetten

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gondor
Mijn zoon slaapt, morgen laten zien, samen van genieten en dan zeer waarschijnlijk verkopen.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0m8SXwjMtf-gjuZPeTlSYjlZGJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A5IpIGs3nmnzLjeZbQRNpMG3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door Gondor op 07-05-2024 00:44 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Gondor schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 00:05:
Wat een pack Luck heb ik de afgelopen anderhalf week, niet normaal.
Eerst heb ik uit een bronzen pakket tots gekregen, 88 maar toch wel bijzonder.

Net heb ik een selectie ingediend voor Konate, een 86 selectie met totw. En beloning een mix pakket ofzo met zilver en goud en drie bijzonder.

Krijg ik c. Ronaldo, 96 tots plus, verhandelbaar oOo
Ik kan geen nieuwe schermafdruk in mijn album zetten
Wow man, dat is echt een ultieme kaart. Zou ik wel een ManU past en present omheen willen bouwen.

Geniet ervan, maar met de coins die hij waard is kan je een heel team bouwen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 16:29:
[...]

Wow man, dat is echt een ultieme kaart. Zou ik wel een ManU past en present omheen willen bouwen.

Geniet ervan, maar met de coins die hij waard is kan je een heel team bouwen!
Ik heb heel lang met zijn winter wildcard variant gespeeld. Die was al ontzettend goed, maar zijn tots zal helemaal wel ziek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie update van EA, spel loopt de hele tijd vast. Lijkt wel of het met het jaar slechter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ja heb ik nu ook idd
Lost connection hele tijd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Markvd1984 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:41:
Ja heb ik nu ook idd
Lost connection hele tijd
Dat komt door de Duitsers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Wulfric92 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:51:
[...]

Dat komt door de Duitsers
Dat grapje was in de 1e drie weken nog leuk van FC24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Oekol schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:55:
[...]

Dat grapje was in de 1e drie weken nog leuk van FC24
Dat was het 4 jaar geleden al

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Wulfric92 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:56:
[...]

Dat was het 4 jaar geleden al
Goeie man sterk ,trots op je super opmerking man

Goes gedaan so naar jou

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Markvd1984 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:03:
[...]

Goeie man sterk ,trots op je super opmerking man

Goes gedaan so naar jou
Goes genederlanst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
FC24 is sinds vandaag één van de gratis maandelijkse games voor ps+ gebruikers.

Dat is misschien de reden van (extra) connectie problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Doe ff normaal

[ Voor 90% gewijzigd door BM op 08-05-2024 06:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Gondor schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:15:
FC24 is sinds vandaag één van de gratis maandelijkse games voor ps+ gebruikers.

Dat is misschien de reden van (extra) connectie problemen.
Maar even geclaimd. Speel hem nu namelijk op de Xbox. Thanks! :)

Oh en mensen... Doe eens lief tegen elkaar. *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:38
Welke speler gooien jullie in de tots attacker plus?
Wel lekkere upgrades, ik neig naar Pelle van Amersfoort als SCH fan. Negeer de balans van de 93 rated kaart, verder ziet het eruit als een superkaartje!

https://www.fut.gg/player...an-amersfoort/evolutions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:48
_Uploader_ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:34:
Welke speler gooien jullie in de tots attacker plus?
Wel lekkere upgrades, ik neig naar Pelle van Amersfoort als SCH fan. Negeer de balans van de 93 rated kaart, verder ziet het eruit als een superkaartje!

https://www.fut.gg/player...an-amersfoort/evolutions/
Donny Malen -> Finisher EVO -> TOTS attacker EVO :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:38
Valandil schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:28:
[...]

Donny Malen -> Finisher EVO -> TOTS attacker EVO :P
Dat is ook een leuke upgrade!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
Voor mensen met Playstation Plus is er naast de gratis game ook een gratis 82x11 pack in de PSN Store te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Weet je wat ik, los van de gameplay en server issues de laatste dagen, frustrerend vind.

De belachelijk lage packweight. Div2 rivals rewards met bijv 4x een 2x86+ en geen enkele tots eruit.

Dat je geen top tier kaart packt elke dag oke maar onderkant tots moet tog kunnen, als is het maar voor de sbc's 🤣
Pagina: 1 ... 55 ... 70 Laatste