Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En deze en vorige week met de 81+ picks bijna alle CV's gehad die in de promo zitten van Golazo.
Nu keuze uit deze spelers waar ik twijfel welke 2 ik als vaste erin zet. Of nou ja de vaste partner van Kompany word:
- Kompany 92
- Vidic 94
- Desailly 92 (kan ik ook als CDM gebruiken natuurlijk)
- Campbell 91
- Akanji 91
Deze week maar eens wat wisselen om te kijken wie beste ernaast kan.
Base Maldini (92) heb ik ook nog maar al afgeschreven vanwege zijn lage uithoudings vermogen.
1. KompanyDutchDevil79 schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:57:
Damn ik pak de laatste tijd wel alleen maar goede CV's. Vorige week paar van die Encore hero upgrades met overtallig fodder gedaan op de hoop voor Sneijder. Kreeg ik Kompany Fanatsay kaartje.
En deze en vorige week met de 81+ picks bijna alle CV's gehad die in de promo zitten van Golazo.
Nu keuze uit deze spelers waar ik twijfel welke 2 ik als vaste erin zet. Of nou ja de vaste partner van Kompany word:
- Kompany 92
- Vidic 94
- Desailly 92 (kan ik ook als CDM gebruiken natuurlijk)
- Campbell 91
- Akanji 91
Deze week maar eens wat wisselen om te kijken wie beste ernaast kan.
Base Maldini (92) heb ik ook nog maar al afgeschreven vanwege zijn lage uithoudings vermogen.
2. Vidic
3. Akanji
4. Desailly (CDM te log voor en te lage dribbeling stats)
5. Campbell
wijze woorden
Wel eerder dit weekend Drogba uit de 81+ getrokken, dus ik klaag niet.
Uit de icon PPs weinig geluk. Een TS Van der Sar en een TOTY Xavi. Geen slechte spelers, maar halen hoogstens de bank.
Eusebio is super Meta.heron schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:59:
Toch mezelf laten verleiden om de 330k store pack te kopen - kwam Galoza Dorgba uitlopen! Geprobeerd met twee spitsen te spelen, maar merk dat dit toch minder gaat dan de 4321 of 4231 die ik normaal doe. Denk dat ik toch maar Werner of Eusebio terug zet en Drogba op de bank zet als breker.
Uit de icon PPs weinig geluk. Een TS Van der Sar en een TOTY Xavi. Geen slechte spelers, maar halen hoogstens de bank.
Maakt niet uit of je met links of rechts schiet.
Het zijn bijna altijd kanonskogels die hij af vuurt.
Hij was prio 1 of als SBC in December af te ronden en ik heb sinds seconde 1 geen spijt dat ik hem kostte wat kost moest hebben als Spits in mijn starting XI.
Ik heb helaas geen TOTY Haaland, Messi anders zou ik maybe anders zeggen, maar Eusebio is zeker niet misplaatst als ST en zeker ook niet als CF in mijn 4-3-2-1 opstelling.
Dit is mijn Allstars Squad
:strip_exif()/f/image/Xvj0wkuWLk7KghoChr29EDYk.jpg?f=fotoalbum_large)
Met als Subs
:strip_exif()/f/image/y7HM7nqBb7RxQn2HEZL7pR76.jpg?f=fotoalbum_large)
En op de RES bank
:strip_exif()/f/image/x8CbennQCfGULxiLz1eFgveS.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb nog een shitload aan High rated spelers.
Gold KdB, Messi, Putellas, Neymar, Salah
Golazo Icon/Hero Lampard 92, Vialli 93, Berbatov 93, RvP 91, 93 WW Bergkamp Evo, 93 Alaba Evo.
Even uit mijn hoofd.
Ben bezig met Icon SBC's Makelele, Ribery, Cantona, Beckham, Essien, Hagi en ga nog beginnen aan Ronaldinho en evt Hamm
Zijn er spelers waarvan jullie zeggen dat ik die moet kopen?
Werner en Rolfo niet gepakt uit SBC omdat ik toen even niet speelde.
Ik weet dat TOTS er aan zit te komen.
[ Voor 46% gewijzigd door crzyhiphopazn op 08-04-2024 12:06 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Weet iemand of dit wel kan als de evo expired is? Of moet ik toch die laatste objective sets doen (die geven dan 5* skills of WF of een playstyle+, totaal nutteloos als je ze voor SBC gebruikt).
Btw deze week 3 icon picks gedaan omdat er geen andere player SBC's waren die mijn team echt beter maken:
- Cech TOTY (daar hoopte ik op, meteen in het team gezet)
- van Basten WW (in Dinho SBC gegooid)
- Laudrup WW (ook aan Dinho opgeofferd uiteraard)
[ Voor 22% gewijzigd door Robbio85 op 08-04-2024 12:06 ]
Ja Crouch is lang en goed als storm ram.Tim01 schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:05:
Van het weekend Golazo Peter Crouch in een Evo gedaan en dus voor het eerst met hem gespeeld maar wat is dit ook een cheat code icm spelers die Whipped Pass hebben. Bijna elke voorzet kopt hij wel raak en ook uit corners is hij bijna niet te verslaan. Komt straks bij zeker op de bank te zitten voor het geval dat ik een stormram nodig heb laat in de wedstrijd
Check ook Hudlin (bronze common.)
Heb hem maar voor de zekerheid gekocht voor het geval EA weer met een gekke Evo komt waar Hudlin richting meta gaat.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Geen Ji Sung ip.v. Socrates of Alonso? Ik had t/m eind januari zijn Evo 88 rated. Liep als een malle door het hele veld heen. Zat positioneel altijd goed op het middenveld en is enorm goed met zijn staande tackles. Ik vraag mij dan af hoe sterk zijn 92 rated is. Ik heb helaas geen coins meer om hem binnen te halen, anders had ik het zeker gedaan. Maar goed, anderzijds snap ik ook dat je Socrates niet wilt laten banken i.v.m. zijn waarde. Of is ie ook onmisbaar in je startselectie?crzyhiphopazn schreef op maandag 8 april 2024 @ 11:47:
[...]
Eusebio is super Meta.
Maakt niet uit of je met links of rechts schiet.
Het zijn bijna altijd kanonskogels die hij af vuurt.
Hij was prio 1 of als SBC in December af te ronden en ik heb sinds seconde 1 geen spijt dat ik hem kostte wat kost moest hebben als Spits in mijn starting XI.
Ik heb helaas geen TOTY Haaland, Messi anders zou ik maybe anders zeggen, maar Eusebio is zeker niet misplaatst als ST en zeker ook niet als CF in mijn 4-3-2-1 opstelling.
Dit is mijn Allstars Squad
[Afbeelding]
Met als Subs
[Afbeelding]
En op de RES bank
[Afbeelding]
Heb nog een shitload aan High rated spelers.
Gold KdB, Messi, Putellas, Neymar, Salah
Golazo Icon/Hero Lampard 92, Vialli 93, Berbatov 93, RvP 91, 93 WW Bergkamp Evo, 93 Alaba Evo.
Even uit mijn hoofd.
Ben bezig met Icon SBC's Makelele, Ribery, Cantona, Beckham, Essien, Hagi en ga nog beginnen aan Ronaldinho en evt Hamm
Zijn er spelers waarvan jullie zeggen dat ik die moet kopen?
Werner en Rolfo niet gepakt uit SBC omdat ik toen even niet speelde.
Ik weet dat TOTS er aan zit te komen.
De 92 rated is eigenlijk gewoon een cheat code op het middenveldLashrom schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 00:33:
[...]
Geen Ji Sung ip.v. Socrates of Alonso? Ik had t/m eind januari zijn Evo 88 rated. Liep als een malle door het hele veld heen. Zat positioneel altijd goed op het middenveld en is enorm goed met zijn staande tackles. Ik vraag mij dan af hoe sterk zijn 92 rated is. Ik heb helaas geen coins meer om hem binnen te halen, anders had ik het zeker gedaan. Maar goed, anderzijds snap ik ook dat je Socrates niet wilt laten banken i.v.m. zijn waarde. Of is ie ook onmisbaar in je startselectie?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alonso gebruik ik als CDM en zijn 93 Golazo Icon card is een TANK,Lashrom schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 00:33:
[...]
Geen Ji Sung ip.v. Socrates of Alonso? Ik had t/m eind januari zijn Evo 88 rated. Liep als een malle door het hele veld heen. Zat positioneel altijd goed op het middenveld en is enorm goed met zijn staande tackles. Ik vraag mij dan af hoe sterk zijn 92 rated is. Ik heb helaas geen coins meer om hem binnen te halen, anders had ik het zeker gedaan. Maar goed, anderzijds snap ik ook dat je Socrates niet wilt laten banken i.v.m. zijn waarde. Of is ie ook onmisbaar in je startselectie?
Socrates als CAM vanaf rechts is voor mij echt een waardevolle speler. ZOwel Socrates als Zico spelen soepel op het middenveld . Ik vind ze bewegelijk dat ze bijna niet te stoppen zijn als je tiki taka speelt.
in kleine ruimtes heb ik gemerkt dat Socrates even goed als Zico speelt.
In een wat aanvallende squad heb ik het liefst van links naar rechts (CAM / CDM / CAM of CM / CDM / CAM)
verdedigende squad is het meer (CM / CDM / CM of CM / CDM / CDM)
Mocht ik in de toekomst naar een 4-2-4 opstelling in-game gaan dan stel ik sowieso 2 CDM's op.
Ik bewaar mijn coins tot TOTS er is.
Zit nu op 361K.
[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 09-04-2024 10:07 ]

Twijfel of ik nu voor Gattuso ga (heb geen enkele CDM met M/H workrates) of dat ik voor de 92 rated card ga.
[ Voor 24% gewijzigd door Oekol op 09-04-2024 10:10 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zou voor een van 92 rated cards zijn gegaan want Gattuso ga je echt niet gebruiken ook al heeft hij betere workratesOekol schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:08:
EA heeft t weer voor elkaar. Heb TOTY Cech al untradable, dus heb niks aan casillas. Club is nu echt helemaal harstikke leeg.
[Afbeelding]
Twijfel of ik nu voor Gattuso ga (heb geen enkele CDM met M/H workrates) of dat ik voor de 92 rated card ga.
Gisteren zelf ook nog een keer de pick gedaan en met 90 v.d. Sar eindelijk een speler gekregen die bruikbaar is. Had nog steeds Schmeichel in doel staan
[ Voor 12% gewijzigd door Tim01 op 09-04-2024 11:05 ]
Casilles is wel een van de top 3 keepers.Oekol schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:08:
EA heeft t weer voor elkaar. Heb TOTY Cech al untradable, dus heb niks aan casillas. Club is nu echt helemaal harstikke leeg.
[Afbeelding]
Zou voor hem gaan, kan je deze weer gebruiken voor de grind van de Xabi Alonso objective en daarna altijd nog in een SBC doen.
wijze woorden
Wat doen jullie met de dubbele high rated fodders?
Als er een speler of icon is die ik wil hebben complete ik die in mijn eigen tempo. Ben nu bezig met Cantona.Lashrom schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:34:
Ik krijg de laatste tijd ontzettend veel high rated fodders. Ik ruil ze dan om voor ruilactie sbc. Maar hoe ik het zo zie, had ik dan al die tijd liever de high rated fodders in Makelele, Beckham of andere icon sbc kunnen gooien denk ik.
Anders in die exchange indd.
Twijfel hier ook nog steeds of ik Essien zal doen of Vidic in die evo. Vidic heb ik al dus dat is het makkelijkst. Essien zou in de plaats moeten komen van Xabi Alonso 93. Dat vind ik toch een beetje zonde denk ik. Maar dat geldt ook voor Vidic, die zou dan voor Marquez of Akanji moeten komen. Lastig. Wel een luxeprobleempje natuurlijk.Lashrom schreef op woensdag 10 april 2024 @ 00:38:
Uiteindelijk toch maar wel Essien binnen gehaald. Voornamelijk omdat hij +3 krijgt in snelheid, schieten en fysiek met de Evo. Geen fodders meer over, maar dan hoef ik in ieder geval niet meer steeds die inruil sbc's te doen maar toch nog de 80+ PP's of andere upgrade sbc's. Ik ben benieuwd hoe hij in-game speelt voor en na de upgrade.
Essien heeft voor mij weinig zin met viiera en rolfo op het middenveld denk ik
Ik ben hem ook gaan bouwen met alle fodder die ik over heb, en de komende dagen uit objectives binnen gaat komen. Ik wacht nog even met de evo tot vrijdag - mocht ik toch nog zoveel geluk hebben dat ik Desailly krijg, dan heeft die toch de voorkeur boven Essien.Lashrom schreef op woensdag 10 april 2024 @ 00:38:
Uiteindelijk toch maar wel Essien binnen gehaald. Voornamelijk omdat hij +3 krijgt in snelheid, schieten en fysiek met de Evo. Geen fodders meer over, maar dan hoef ik in ieder geval niet meer steeds die inruil sbc's te doen maar toch nog de 80+ PP's of andere upgrade sbc's. Ik ben benieuwd hoe hij in-game speelt voor en na de upgrade.
Nice.Augy schreef op woensdag 10 april 2024 @ 06:50:
Ik haalde gisteren desailly uit een pakketje, nu hem icm campbell 2 toppers in de verdediging. Denk dat ik desailly maar ga evo'en!
Essien heeft voor mij weinig zin met viiera en rolfo op het middenveld denk ik
Ik heb Marquez 91 Evo en Campbell 91 nu CD's ben benieuwd naar Desailly.
Hoe vind je hem spelen?
Ik gebruik nu nog Gold VVD als backup en heb Maldini nog op de RES bank.
Als ik van 4-3-2-1 opstelling naar 5-3-2 ga dan gaat VVD erin.
Ik probeer in 1e instantie zoveel mogelijk Icons te completen. (met EA weet je het maar nooit wat voor EVO ze uitbrengen. WIe had gedacht dat ze een Golazo Icon EVO zouden uitbrengen)Lashrom schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 20:34:
Ik krijg de laatste tijd ontzettend veel high rated fodders. Ik ruil ze dan om voor ruilactie sbc. Maar hoe ik het zo zie, had ik dan al die tijd liever de high rated fodders in Makelele, Beckham of andere icon sbc kunnen gooien denk ik.
Daarna doe ik Players die ik zou willen. (Jammer dat ik Werner en ROlfo heb gemist omdat ik geen tijd had om te gamen)
Daarna doe ik bv de Encore Icon Player pick. (Eerste x dat het uitkwam heb ik zoveel goede Icon's gehad pffff niet normaal hoeveel pack luck ik had (Base Icons Best / Garrincha / Eto'o / WW Bergkamp / Centurions Icon Zanetti,)
Ik zie dat de nieuwe Encore Icon pack 50/50 is en ik ben dan liever op safe aan het spelen aangezien er nu goede Icon SBC's uit zijn (Voor namelijk Midfield players (Socrates, Cantona, Beckham, Essien, Hagi, Makelele,)
Ronaldinho nr 1, Mia Hamm voor als je genoeg Fodder hebt. TOTY Ribery, Shevchenko (naar mijn inziens underrated), Jairzinho, Roberto Carlos.
--------------------------------------
- Socrates speelt heerlijk als CAM net als Zico. Voordeel van Socrates is zijn lengte.Beiden vind ik goed.
- Shevchenko is een beest als Sub. Als verse wissel een sprint duel aangaan op de link flank en hij creeert kansen of scoort zelf. (Rivals Div 6 gisteren meegemaakt van 1-2 voor naar 1-4 in no-time.)
- Roberto Carlos is een goede LB, niet de allersnelste, maar wel bikkel. Kan op zich mee in sprints naar achteren vanuit de voorhoede. (Heeft Relentless+ Playstyle.)
- TOTY Sawa gebruik ik als stofzuiger op het middenveld vanwege haar Relentless+ Playstyle. vanaf min 65 a 70 dan raken sommige uitgeput en zij kan dan de duels aangaan van links naar rechts als 2e doordekkende player. Nadeel is wel haar lengte bij kopballen.
- TOTY Best goede snelle RW creeert genoeg kansen en heeft een goed schot. Vind Saaed Al Owairan wel beter door zijn sprint speed.
- Cafu is een beest als RB. Als je Reece James niet hebt dan is Cafu zeker een goede om te doen.
Nb. Marquez staat ingame gewoon op 3 chem. Futbin geeft dat niet goed weer.
:strip_exif()/f/image/F2Aw97nYBNrkkn1No0XBv9Jl.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 10-04-2024 11:06 ]
Je hebt een goed team.Moody2204 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:03:
Om wat advies te vragen over mijn twijfel. Dit is nu mijn team en zit dus te twijfelen om Vidic 91 in die evo te gooien of Essien te gaan doen. Wat zouden jullie doen?
[Afbeelding]
Wie vind je beter spelen in je team?
Heb je al getest met de verschillende combi's achterin? Vidic met Akanji en Marquez
Xabi Alonso is een tank midfield.
Heb je getest met Essien ipv Alonso?
Wat doet je team met Rivals/ Champs en evt Squad Battles?
Ben nog bezig met Essien SBC en Vidic 91 moet ik nog testen vanavond.
De +3 shooting is bij Desailly een beetje overbodig.Moody2204 schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:03:
Om wat advies te vragen over mijn twijfel. Dit is nu mijn team en zit dus te twijfelen om Vidic 91 in die evo te gooien of Essien te gaan doen. Wat zouden jullie doen?
[Afbeelding]
Als je naar de EVO kijkt, dan haal je het meeste uit Essien.
wijze woorden
Steam: Sneggel Origin: Waus82
91 Vidic imoSn3gG3l schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:26:
Ik wil een nieuwe verdediger kopen, heb nu 89 gold van dijk en 88 rudiger, heb ook nog hierro en koeman. Kan ik beste die 91 vidic kopen of 92 nesta?
Denk ook dat ik toch voor Essien ga.Valandil schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:58:
[...]
De +3 shooting is bij Desailly een beetje overbodig.
Als je naar de EVO kijkt, dan haal je het meeste uit Essien.
Heb alleen nog wat SB gespeeld dus kan er nog weinig over zeggen. Zal na mn rivals run er bij je op terug komencrzyhiphopazn schreef op woensdag 10 april 2024 @ 11:02:
[...]
Nice.
Ik heb Marquez 91 Evo en Campbell 91 nu CD's ben benieuwd naar Desailly.
Hoe vind je hem spelen?
Ik gebruik nu nog Gold VVD als backup en heb Maldini nog op de RES bank.
Als ik van 4-3-2-1 opstelling naar 5-3-2 ga dan gaat VVD erin.
Vandaag insigne vrijgespeeld, nou als je van dribbelen houd, die man is echt niet te stoppen 🤣
Icon pick was teleurstellend, cantona maar k klaag even niet meer na viiera
[ Voor 68% gewijzigd door Augy op 10-04-2024 21:07 ]
Heb nog die oude Evo's met al die schijt hoeveelheid Rival games spelen.
Jack of All Trades, I en II, Secret Stuff I en II, Skilled Wing Defence I en II, Birthday Magic I en II, Silky Centre- Half, Tricky Ricardo
Moet in 3 dagen echt iets van 50 Rival games spelen

Ga na het weekend wel weer verder met Kolo Muani objective en verder testen met spelers.
Gisteren van Rivals Div 7 denk op 60% naar Div 6 bijna bij het 2e veilige blokje gekomen.
Dacht dat Div 6 wel moeilijk zou zijn, maar ik heb toch een team wat gruwelijk goed kan counteren en ben soms dodelijk in games.
Laatste 4 potjes gewonnen waarvan de 1e 2 met 1 of 2 dolepunten verschil tegen naar mijn inziens veel betere teams en laatste 2 laatste met een groot verschil gewonnen.
Van 1-5 achter naar 11-5 en in die wedstrijd hadden wij beide een rode kaart gehad en nog een penalty gemist.
Laatste game 4-0 gewonnen waarbij ik 1 van de 2 penalties had gemist.
Hoop dat ik snel al die Rival games af heb zofat ik verder kan testen met spelers.
Weet iemand of EA bij TOTS ook veel spelers uitdeeld net als bin Golazo Team 1 vorige week?
[ Voor 45% gewijzigd door crzyhiphopazn op 10-04-2024 23:30 ]
Evo’s kun je net zo goed skippen nu overigens, zijn straks toch nutteloos met alle TOTS.
/f/image/3IAzRQijmJsKAT4X4oeLAMaz.png?f=fotoalbum_large)
Mijn huidige team is onderstaand. Het voordeel van Lahm is dat hij ook op CDM kan (effe opstelling aanpassen) en dan eventueel deze versie van Frenkie of misschien wel Matthäus kan vervangen.
Aan de andere kant zeggen veel mensen dat TOTY Cech de beste keeper in het spel is op dit moment en dat hij beter dan Edje is....
Wat zouden jullie doen?
:strip_exif()/f/image/svL72mfwyltNHAmxYO6LjLx9.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb mijn pick nog steeds niet gekozen haha. Maar eerlijk, die Cech is voor mij helemaal gek. Houdt zieke ballen er uit, echter ik speel ook niet meer zo vaak dus heb 't idee dat ik wel makkelijkere potjes heb als ik weer speel.Saekerhett schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:33:
Kreeg net de volgende player picks, vind het een lastige:
[Afbeelding]
Mijn huidige team is onderstaand. Het voordeel van Lahm is dat hij ook op CDM kan (effe opstelling aanpassen) en dan eventueel deze versie van Frenkie of misschien wel Matthäus kan vervangen.
Aan de andere kant zeggen veel mensen dat TOTY Cech de beste keeper in het spel is op dit moment en dat hij beter dan Edje is....
Wat zouden jullie doen?
[Afbeelding]
Ik zou Cech doen. Ik heb die Lahm kaart ook, maar ik ben er niet zo tevreden mee. Hij is nogal klein en zwak. Dribbelen is wel OK. Heb hem zowel als CDM geprobeerd en als stay back RB. Maar meh.. als CDM vind ik zelfs die 89 Frenkie kaart beter. Hij heeft niet echt die "lange benen" zeg maarSaekerhett schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:33:
[Afbeelding]
Wat zouden jullie doen?
[Afbeelding]
Misschien dat hij iets beter is als je hem naar voren laat gaan. Maar dat doet bij mij de LB al.
Heb hem wel echt veel kans gegeven hoor. Want op papier is hij heel goed. Maar niet echt voor mij ingame.
Ik heb Lahm, maar zou zeker voor Cech gaan. Heb je de rest van EAFC geen keeper meer nodig.Saekerhett schreef op donderdag 11 april 2024 @ 09:33:
[Afbeelding]
Wat zouden jullie doen?
[Afbeelding]
Lahm is wel ok, maar staat bij mij niet in de basis.
Op doel staat Birthday van der Sar.
wijze woorden
Vidic en dan met hem de Golazo EVO doen.Sn3gG3l schreef op woensdag 10 april 2024 @ 13:26:
Ik wil een nieuwe verdediger kopen, heb nu 89 gold van dijk en 88 rudiger, heb ook nog hierro en koeman. Kan ik beste die 91 vidic kopen of 92 nesta?
wijze woorden
Had Vidic gisteren gekocht en geloof het of niet, komt ie daarna nog 2x!!! uit een pack rollen.... Had liever wat anders gehad maar ok.
Die golazo evo is inderdaad erg goed. Zit nu alleen te twijfelen of ik die evo op 91 Vidic doe of op 92 Lineker die ik ook gisteren gekocht heb. Iemand tips? Die lineker vind ik tot nu toe erg fijn spelen.
Echter met alle spelers met zoveel pace, is het ook steeds belangrijker dat je achterhoede meer snelheid krijgt.
Lastige keuze.
EVO is meer gericht voor middenveld en aanval, maar kan ook prima als verdediger.
Wie denk je als eerst te vervangen? Die zou ik dan namelijk NIET in de EVO stoppen.
wijze woorden
Heb besloten om de EVO met lineker te doenValandil schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:57:
De EVO boost schooting meer, dus dan zou ik Lineker doen.
Echter met alle spelers met zoveel pace, is het ook steeds belangrijker dat je achterhoede meer snelheid krijgt.
Lastige keuze.
EVO is meer gericht voor middenveld en aanval, maar kan ook prima als verdediger.
Wie denk je als eerst te vervangen? Die zou ik dan namelijk NIET in de EVO stoppen.
Desailly in de evo gedaan, met de extra pace en fysiek word dat echt een monster!Valandil schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:57:
De EVO boost schooting meer, dus dan zou ik Lineker doen.
Lastige keuze.
Gister nog even kaka uit een pakketje, die moet denk ik zola maar gaan vervangen in de spits/cam
Maar goed, fodder is goed geslonken.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Moet nog 2 x 88 en 2 x 89Partypooper schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:37:
Nog 7 teams en dan is Ronaldinho binnen. Heb gelukkig de 90 en 89 rated teams al ingeleverd.
Maar goed, fodder is goed geslonken.
Maar geen hoge fodder meer.
wijze woorden
Ja ik heb nog wel wat hoge rated fodder maar het is niet heel veel meer.Valandil schreef op donderdag 11 april 2024 @ 22:20:
[...]
Moet nog 2 x 88 en 2 x 89
Maar geen hoge fodder meer.
Packte net overigens nog Desailly uit een 80+ player pick. En die heb ik direct ook maar door de evo heen gegooid.
Mijn zoon heeft 'm ook. Maar die is echt goed zegt hij.Valandil schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:05:
Ronaldinho afgerond![]()
Komt alleen deze gek ook nog uit een untradeble pack![]()
[Afbeelding]
Mijn pakketjes bewaar ik tot volgende week. Uit de Best of TOTW promo heb ik vrij weinig aan. Virgil, Mbappe of Hansen pack ik toch niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 12-04-2024 19:52 ]
Hoe krijgen ze dit zo ingesteld? Als ik zoveel druk zet dan zijn na 1 helft mijn spelers gesloopt en niet meer vooruit te branden.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Een formatie pakken van div10 of andere youtubers / X'ers. Je zult versteld staan hoeveel invloed dat heeft.dennis112 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:37:
Pff ik heb wat tips nodig want win bijna niks meer nadat ik naar divisie 4 ben gegaan. Echt niet normaal die teams die ik tegen krijg die zetten constant zoveel druk. Elke speler waar ik de bal naar pass heeft binnen 1 seconde 2 spelers om hem heen en als dat team verdedigd staan ze met een blok van 8 of 9 man achterin waar niet door te komen valt.
Hoe krijgen ze dit zo ingesteld? Als ik zoveel druk zet dan zijn na 1 helft mijn spelers gesloopt en niet meer vooruit te branden.
Deze idd, div10 heeft een nieuwe 4231 die echt heel chill is https://x.com/div10moment...QrRtQb2v0TGWFPEkjyyw&s=03Oekol schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:45:
[...]
Een formatie pakken van div10 of andere youtubers / X'ers. Je zult versteld staan hoeveel invloed dat heeft.
maar onderstaande 442 gaat ook erg lkkr bij mij.
https://x.com/FUTDeepview...hUo3sUSX01PexDdRKHdg&s=03
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 13-04-2024 13:01 ]
Ik had een tijdje niet gespeeld (sinds TOTY), maar ik dacht dat high pressure etc toen al generfd zou worden.Oekol schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 12:45:
[...]
Een formatie pakken van div10 of andere youtubers / X'ers. Je zult versteld staan hoeveel invloed dat heeft.
Voor mijn gevoel was vrijwel elk online potje tegen 72 depth
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kom hem echt ieder potje in rivals tegen 🤪
Gewoon doen. Ik speel met bruno en frenkie als cvm en Zidane daarvoor als cam en ervaar nooit problemen. Ik zit ook in dubio om essien te voltooien maar ik gok dat die aankomende week al achterhaald is door tots....Sleehond schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:17:
Essien voltooid![]()
Met als gedachte vervanger voor Sangare, totdat ik dacht shit hij heeft natuurlijk high/high…
Niet heel handig als CM op stay back? Of gewoon lekker doen?
Of vervanger van Silva of Bruno, zo ja wie is dan de pineut in jullie opinie?
Team nu met bank:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zal het eens proberen.theman36 schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 19:54:
[...]
Gewoon doen. Ik speel met bruno en frenkie als cvm en Zidane daarvoor als cam en ervaar nooit problemen. Ik zit ook in dubio om essien te voltooien maar ik gok dat die aankomende week al achterhaald is door tots....
Maar je laatste zin, zo voltooi je niks want een week later zijn er alweer betere kaarten. Hele jaar door gaat het zo toch?
Mhua niet helemaal eens. Het tots geweld is natuurlijk wel gelijk overweldigend. De Bruno sbc heb ik direct gedaan, evenals frenkie en zij staan nog steeds in de basis. En Zidane ook bedenk ik me nuSleehond schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 20:08:
[...]
Zal het eens proberen.
Maar je laatste zin, zo voltooi je niks want een week later zijn er alweer betere kaarten. Hele jaar door gaat het zo toch?
Ik kreeg hem uit een 80+ player pick.Augy schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 16:38:
Jeetje heeft iedereen drogba gratis gekregen ofzo haha
Kom hem echt ieder potje in rivals tegen 🤪
Echt als pure spits is die man wel echt genadeloos voor mij. Alles vliegt erin.
Gedurende WL werkelijk maar 1 tegenstander die hem niet had.Sleehond schreef op zondag 14 april 2024 @ 13:33:
Vreselijk irritant inderdaad om nu alleen maar Drogba te zien. Werkelijk iedereen. En dan lijkt die kaart ook nog eens echt “broken” te zijn. Pfff
Belachelijk goede kaart. Helaas niet kunnen packen tijdens Golazo. Wel Puskas, dus klaag niet hoewel ik liever een grote sterke spits heb in mijn team dan een kleine dribbelaar.
wijze woorden
10 wins, voor mijn doen niet gek.
Resultaat uit de beloningen 1 88 TOTW en de rest 86 of lager… tja!
Waar je het voor doet hè…
Oh en de gameplay nog nooit zo slecht gehad. Maar goed genoeg over geschreven.
PS gaat mogelijk de deur uit hier. 600 dingen geprobeerd maar online gamen kan gewoon niet normaal hier.
Conclusie ik heb ws in de verkeerde TV geïnvesteerd… helaas.
Sony Bravia XR, 120hz, 8ms input lag, VRR, ALLM is blijkbaar niet best.
Even glasvezel afwachten dat heb ik dinsdag. Helpt dat niet = verkoop PS5 en lekker afkicken
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 14-04-2024 17:31 ]
Dit wel gedaan toch? Zonder dat deed mijn Sony TV geen 4k.Sleehond schreef op zondag 14 april 2024 @ 17:29:
Hier 2e WL gedaan van EA FC 24
10 wins, voor mijn doen niet gek.
Resultaat uit de beloningen 1 88 TOTW en de rest 86 of lager… tja!
Waar je het voor doet hè…
Oh en de gameplay nog nooit zo slecht gehad. Maar goed genoeg over geschreven.
PS gaat mogelijk de deur uit hier. 600 dingen geprobeerd maar online gamen kan gewoon niet normaal hier.
Conclusie ik heb ws in de verkeerde TV geïnvesteerd… helaas.
Sony Bravia XR, 120hz, 8ms input lag, VRR, ALLM is blijkbaar niet best.
Even glasvezel afwachten dat heb ik dinsdag. Helpt dat niet = verkoop PS5 en lekker afkicken
Stel HDMI signal format (HDMI-signaalindeling) in op Enhanced format (Verbeterde indeling).
Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
Selecteer Settings (Instellingen).
Selecteer External inputs (Externe ingangen) in de categorie TV.
Selecteer HDMI signal format (HDMI-signaalindeling) en stel deze in op Enhanced format (Verbeterde indeling).
Heb echt alles geprobeerd maar heb zelf denk ik de foute keuze van een TV gemaakt. Maar hij is pas 2 jaar oud ik ga die niet alweer vervangen.
Wat ik zeg, misschien ook maar tijd om er afscheid van te gaan nemen. Het is tenslotte ook wel echt een soort nare verslaving om het altijd maar weer op te starten…
[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 14-04-2024 20:13 ]
In het overzicht doen ze volgens mij voor de tv in 't algemeen en specifiek voor andere inputs (dus je ps5) instellen dat je het op enhanced zet.Sleehond schreef op zondag 14 april 2024 @ 20:09:
@Oekol dank en jazeker gedaan. Althans snap je bericht niet helemaal want moet 2 keer hetzelfde doen en dan ook nog eens geen verbeterde indeling VRR?
Heb echt alles geprobeerd maar heb zelf denk ik de foute keuze van een TV gemaakt. Maar hij is pas 2 jaar oud ik ga die niet alweer vervangen.
Wat ik zeg, misschien ook maar tijd om er afscheid van te gaan nemen. Het is tenslotte ook wel echt een soort nare verslaving om het altijd maar weer op te starten…
Bij VRR zou ik lekker wegblijven in die zin: uitzetten en kijken of dat de bottleneck is. Hoe VRR op PS5 werkt weet ik niet. Weet wel dat ik ben overgestapt naar Xbox omdat Sony daar hopeloos op achter liep. Kan maar zo dat het alleen werkt op 1080p bijv. en niet op 4k wat jij speelt. Je hebt in ieder geval HDMI 2.1 nodig, maar die kabel wordt volgens mij standaard meegeleverd met de PS5. Kan fifa überhaupt wel VRR aan, zo ja heb je dan wel de ps5 versie op je ps5 staan en niet stiekem de ps4 versie bijv?
M'n handen jeuken om je te helpen maar zo via berichten kan dat lastig.
Maar stoppen kan zeker niet kwaad. Ik heb de afgelopen weken zoveel in 't huis gedaan waar je blij van wordt, dat is ook wat waard.
Begin altijd met de 4-2-3-1 en als het niet lukt doordat ik er niet doorheen kom of doordat ik achter kom dan schakel ik over. Heb zo al paar wedstrijden omgebogen en zelfs 1 waar ik 3-0 achterstond en nog 8-4 gewonnen had. Heb zelf het idee dat de 4-4-2 beter werkt maar die wil ik achter de hand houden voor als het echt niet lukt ipv hem constant primair te spelen.
Seizoensvoortgang ook bijna compleet, nog 200xp en dan ben ik level 40, kijken welke icon we gaan krijgen.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Volgens mij als je die insigne haalt dan kun je nog 3 sub doelstellingen halen in die doelstelling van Kolo Muani wat volgens mij 1000xp per onderdeel opleverd. Fijn spelertje die Kolo Muani bij mij staat die in de spits, lekker snel, kan goed schieten en corners kopt die er 3 van de 5 wel in bij mij.
Ik ga gewoon even objectives grinden. Wat extra Rivals, wordt ik misschien nog een betere speler van ook ;-)dennis112 schreef op maandag 15 april 2024 @ 11:04:
Yup dat is ook zo, met fifa 23 kon je onderhand in 2 weken tijd al vol level zijn maar tegenwoordig spreiden ze dat veel meer over het hele seizoen zodat je eigenlijk geen volle week kan missen omdat je het dan al niet meer haalt tot level 40. Vooral niet als je de WL niet haalt en de 7 wins in Rivals ook niet per week.
Volgens mij als je die insigne haalt dan kun je nog 3 sub doelstellingen halen in die doelstelling van Kolo Muani wat volgens mij 1000xp per onderdeel opleverd. Fijn spelertje die Kolo Muani bij mij staat die in de spits, lekker snel, kan goed schieten en corners kopt die er 3 van de 5 wel in bij mij.
En dan hopen dat EA nog een super makkelijke doelstelling voor 3000 XP volgende week erin zet.
Vorige fifa's hadden ze soms van die onmogelijke doelstellingen maar je kon altijd wel xp binnenharken.heron schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:24:
Pff, ik speel geen WL en heb weinig Rivals gespeeld laatste drie weken, maar ik lijk wel een enorm eind achter te lopen in XP als ik dit hierboven lees. Nog 300xp tot Insigne (lvl 30). Dan kan ik die Kolo Muani objective gaan doen, daar zit nog wat XP in. En in die warm up objectives zit ook nog een beetje, maar ik denk dat ik die 10k die nog nodig is voor level 40 wel kan vergeten... ik heb het idee dat ze vroeger veel meer XP uitdeelden dan nu.
Nu heb je soms gewoon dat er geen xp meer te krijgen is.
Snap eigenlijk niet dat ze per gespeelde pot XP toekennen of 'andere'objectives.
Burp
Dit is waarom ze die kits in de store hebben. Kan je wat betalen voor wat extra XP. Maar dat kopen mensen alleen als ze het nodig hebben.Wii4all schreef op maandag 15 april 2024 @ 12:18:
[...]
Vorige fifa's hadden ze soms van die onmogelijke doelstellingen maar je kon altijd wel xp binnenharken.
Nu heb je soms gewoon dat er geen xp meer te krijgen is.
Snap eigenlijk niet dat ze per gespeelde pot XP toekennen of 'andere'objectives.
Deze week kun je al best veel XP als je die Daily Play objectives doet en volgende week is ook nog een hele week met nieuwe doelstelling waar ze waarschijnlijk ook weer met extra veel XP gaan strooien dus op zich zou 10k XP nog prima te doen moeten zijnheron schreef op maandag 15 april 2024 @ 10:24:
Pff, ik speel geen WL en heb weinig Rivals gespeeld laatste drie weken, maar ik lijk wel een enorm eind achter te lopen in XP als ik dit hierboven lees. Nog 300xp tot Insigne (lvl 30). Dan kan ik die Kolo Muani objective gaan doen, daar zit nog wat XP in. En in die warm up objectives zit ook nog een beetje, maar ik denk dat ik die 10k die nog nodig is voor level 40 wel kan vergeten... ik heb het idee dat ze vroeger veel meer XP uitdeelden dan nu.
In de tussentijd dacht k even een nieuwe tactiek te testen. Ik ben altijd fan geweest van een 41212 maar heb hem deze fifa nog niet werkend gekregen. Tot vanavond! In 1 ruk van onderkant div4 naar bovenkamt divisie 3 gegaan. Speelt echt geweldig!
Hieronder kan je hem vinden mocht je interesse hebben:
https://twitter.com/fut_t...MiTMHgdexRJesHMgVWjQ&s=19
Die Sandro is echt een fantastische back trouwens! Tot op heden de beste met wie ik heb gespeeld. Heb hem op de gok in de evo gegooid om te testen of hij hierna nog steeds een upgrade pakt 🤣🙏 (kon hem toevallig 2x voltooien gek genoeg)
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 15-04-2024 23:30 ]
Ik heb FB Davies op linksachter staan - denk je dat Sandro veel beter is, want ik merk dat ik op de back posities vaak overlopen wordt. Kan er ook aan liggen dat ik slecht ben in het timen van mijn tackles en de aanvaller er vaak langs weet te glippen...Augy schreef op maandag 15 april 2024 @ 23:29:
Vanavond weer eens een ouderwets avondje fifa gehad met het grinden van doelstellingen en completen van Evo's
In de tussentijd dacht k even een nieuwe tactiek te testen. Ik ben altijd fan geweest van een 41212 maar heb hem deze fifa nog niet werkend gekregen. Tot vanavond! In 1 ruk van onderkant div4 naar bovenkamt divisie 3 gegaan. Speelt echt geweldig!
Hieronder kan je hem vinden mocht je interesse hebben:
https://twitter.com/fut_t...MiTMHgdexRJesHMgVWjQ&s=19
Die Sandro is echt een fantastische back trouwens! Tot op heden de beste met wie ik heb gespeeld. Heb hem op de gok in de evo gegooid om te testen of hij hierna nog steeds een upgrade pakt 🤣🙏 (kon hem toevallig 2x voltooien gek genoeg)
Geen ervaring met Davies maar eerlijk gezegd val ik vooral veel aan met de backs en herken k wat je zegt. Ik vond hem erg sterk spelen gisteren in ieder geval, normaal gesproken speel ik met icon Evo Cole (91 rated) welke het ook goed deed.heron schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 08:06:
[...]
Ik heb FB Davies op linksachter staan - denk je dat Sandro veel beter is, want ik merk dat ik op de back posities vaak overlopen wordt. Kan er ook aan liggen dat ik slecht ben in het timen van mijn tackles en de aanvaller er vaak langs weet te glippen...
Of een speler functioneert vind k vaak ook de waan van de dag zeg maar, kan morgen zomaar weer anders zijn.
Kijk naar Werner, die schoot bij mij voorheen alles in de kruising. Tegenwoordig vliegt alles ernaast (vast skill issue) nu staat Zola toty er weer in.
Same here...Wii4all schreef op woensdag 17 april 2024 @ 16:38:
Accountservers al de hele dag offline? Ik kan niet inloggen op de webapp
[ Voor 68% gewijzigd door Moody2204 op 17-04-2024 16:59 ]
Moet nog 800xp voor de level 40 icon pick.dennis112 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 10:11:
Shit zeg niveau 40 icon beloning pack ik stoichkov en een vriend van me packt gewoon R9 van 95. Die had ik ook wel willen hebben
Zover ik kan zien zijn deze ronduit bagger, uitzonderingen daargelaten.
Wel een aantal packs opgespaard.
Momenteel zit er toch niks interessants in packs en moet eerlijk zeggen dat ik de TOTS Live kaarten ook niet echt basismateriaal vind. Behalve wellicht de twee toppers Modric en Bruno F. Maar de kans op die te pakken is redelijk klein. Denk dat ik ze nog wel even opspaar tenzij er een toffe SBC of toch nog aantrekkelijke spelers in packs komen.
De tussenstand:
1 x Ultimate pack
17 x 83+ x 10
1 x 85+ x 10
3 x 85+ x 5
2 x 85+ x 2
1 x 84+ x 10
1 x 84+ x 20
1 x 87+ x 4
wijze woorden
Volgens mij is er nu pas gestemd voor TOTS spelers uit de bundesliga dus verwacht eerlijk gezegd de kaarten nog niet eens in April verschijnen
Een gewoon potje spelen zit er nog ff niet in...
Jammer dat Havertz een mid/mid workrate heeft. Was het high/high geweest dan had ik zeker de sbc voltooid.
En er zit 5000 XP in een nieuwe objective, dus dat level 40 gaat ook nog wel lukken!
Al met al niet slecht gepacked maar had meer verwacht kwa hogere rating kaarten.

Dit is eigenlijk een terugkerend thema.
En dat allemaal nadat ik naar een 41212 gewisseld ben
tegenstander keeper on steroids.
Exp goals ik 9,5 zij 3,1 eindstand 4-6 (geloof 4x de paal geraakt)
Eerste potje soortgelijk beeld en soortgelijke score.
Apart spelletje soms
Het klinkt misschien vreemd, maar ik merk wel degelijk dat het tijdstip waarop je speelt invloed heeft op de matchmaking. Gisternacht (van vrijdag op zaterdag) eindigde ik met een score van 8-2. Vanochtend speelde ik echter alleen tegen zeer sterke spelers en verloor ik vier wedstrijden op rij. Net rond 14:00 uur begonnen, waarbij ik tegenstanders tegenkwam met zeer sterke teams, maar ik ze volledig had ingemaakt.
Kortom, als je meer kans wilt hebben om tegen minder sterke spelers te spelen, speel dan op zaterdagmiddag. Misschien klopt mijn observatie niet helemaal, maar dit is in ieder geval wat me is opgevallen. Uiteraard is het per speler ook verschillend. Een paar van jullie zullen vast wel beter zijn dan ik.
De pakketjes bewaar ik voor de volgende promoties. Ik heb genoeg pakketjes geopend, maar helaas alleen Live TOTS-fodders gekregen.
Ik ervaar het ook zo inderdaad. Dit weekend door allerlei verjaardagen geen WL denk ik. Kom er gewoon niet aan toe. Maar voor de rewards hoef je het ook niet echt meer te doen tegenwoordig.Lashrom schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 17:33:
Ik heb zojuist Champs afgerond met 13 gewonnen wedstrijden, maar helaas ontbrak het me aan één punt voor rang 4. Opnieuw waren de picks niet geweldig, alhoewel Santos de beste keuze was.
Het klinkt misschien vreemd, maar ik merk wel degelijk dat het tijdstip waarop je speelt invloed heeft op de matchmaking. Gisternacht (van vrijdag op zaterdag) eindigde ik met een score van 8-2. Vanochtend speelde ik echter alleen tegen zeer sterke spelers en verloor ik vier wedstrijden op rij. Net rond 14:00 uur begonnen, waarbij ik tegenstanders tegenkwam met zeer sterke teams, maar ik ze volledig had ingemaakt.
Kortom, als je meer kans wilt hebben om tegen minder sterke spelers te spelen, speel dan op zaterdagmiddag. Misschien klopt mijn observatie niet helemaal, maar dit is in ieder geval wat me is opgevallen. Uiteraard is het per speler ook verschillend. Een paar van jullie zullen vast wel beter zijn dan ik.
De pakketjes bewaar ik voor de volgende promoties. Ik heb genoeg pakketjes geopend, maar helaas alleen Live TOTS-fodders gekregen.
Daarna toch nog maar een keer gedaan en toen kreeg ik Future stars Icon Ronaldinho van 95. Gewoon kaartje van 7 Miljoen waarde. Speelt echt geweldig die speler zeg niet van de bal te krijgen die draait zo snel en zodra je gaat rennen sprint die verdediger voorbij op eerste meters.
:strip_exif()/f/image/3nUSrfC6csD0hG3oi3ilXROG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Partypooper op 21-04-2024 13:27 ]