Essien toty uit de icon pick
Kijken of we Vieira keer kunnen vervangen
Lekker toch voor in SBC's?Sleehond schreef op maandag 1 april 2024 @ 08:46:
In 12 uur tijd DRIE keer Prinz 91 gepacked…
Man man man
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik wil (prime) vieira wel hebbenMarkvd1984 schreef op maandag 1 april 2024 @ 08:47:
Essien toty uit de icon pick
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Haha Vieira 88 speel ik mee
Weet niet hoe je speelt. Maar dan zou ik Hagi, Essien en Xabi gebruiken. Essien als achterblijvende CDM en dan Xabi als B2B. Hagi als aanvallend.Markvd1984 schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:13:
[...]
Haha Vieira 88 speel ik mee
Maar heb nu Zidane 94, hagi,xabi 93 ,essien toty word puzzelen
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Speel meestal 4321 maar af en toe wissel ik naar 433-4 of 41212Partypooper schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:38:
[...]
Weet niet hoe je speelt. Maar dan zou ik Hagi, Essien en Xabi gebruiken. Essien als achterblijvende CDM en dan Xabi als B2B. Hagi als aanvallend.
Waarom zet je in je start opstelling niet Jairzinho op de plek van Rashford? En dan ingame Werner in de spits. Ik schat Jairzinho hoger in dan Rashford. Maar goed, dat ben ik.Markvd1984 schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:53:
[...]
Speel meestal 4321 maar af en toe wissel ik naar 433-4 of 41212
Zidane speel ik wel mee erg fijn 94 kaart
Essien of xabi eraf
Of ingame 41212 dan spelen ze alle 4
Dan garrincha 93 of jairzinho eraf
Ben nog bezig met zijn evo. Bijna afPartypooper schreef op maandag 1 april 2024 @ 10:14:
[...]
Waarom zet je in je start opstelling niet Jairzinho op de plek van Rashford? En dan ingame Werner in de spits. Ik schat Jairzinho hoger in dan Rashford. Maar goed, dat ben ik.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Geertruida vervangen had ik gedaanGondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:23:
Ik wil een sbc doen maar ik kan niet beslissen welke en voor welke positie.
Voor welke plek zouden jullie verbetering aanraden. Of welke sbc zou ik goed kunnen gebruiken?
Om mee te starten of als wissel.
Of toch wachten voor tots?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dankjewel.Markvd1984 schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:48:
[...]
Geertruida vervangen had ik gedaan
En die 2 vrouwen vervangen
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Geertruida had ik dan laten staanGondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:00:
[...]
Dankjewel.
Uit mijn wissel/reserve of sbc?
Pina kan ik beetje begrijpen maar ze heeft wel geplaatst schot+.
Sawa is toch wel goed?
Als cv heb ik Orban ipv Geertruida, Orban is goed maar heeft Chem probleem.
Reserve:
[Afbeelding]
Goede verdedigende middenvelder.Gondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:23:
Voor welke plek zouden jullie verbetering aanraden. Of welke sbc zou ik goed kunnen gebruiken?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wijze woorden
Dankjewel.Valandil schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:52:
[...]
Goede verdedigende middenvelder.
Gisteren Tchouameni gedaan. Dat is gewoon een prime Vieira![]()
Na weekend league nog genoeg fodder en coins over voor Marquez hero. Die gaan nu door de EVO en komt op CV te staan.
Coman en Marquez doen.Gondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:23:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Luister maar niet naar Mark. Mark heeft een aversie tegen vrouwen in 't spel.Gondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:00:
[...]
Dankjewel.
Sawa is toch wel goed?
Reserve:
[Afbeelding]
De laatste in dit topic die je serieus moet nemen is Mark.Gondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:00:
[...]
Dankjewel.
Sawa is toch wel goed?
Reserve:
[Afbeelding]
Haha ben blijkbaar de enige die voetbal serieus neemt ,neem er is een voorbeeld aan zou ik zeggenBeavbusi schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:41:
[...]
De laatste in dit topic die je serieus moet nemen is Mark.
Tegen voetbal vrouwen die overpowered zijn iddOekol schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:40:
[...]
Luister maar niet naar Mark. Mark heeft een aversie tegen vrouwen in 't spel.
Tchouaméni loopt ook snel af als sbc en is behoorlijk prijzig (1,6 miljoen sbc)Gondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:17:
[...]
Dankjewel.
Ik heb beide in mijn favorieten staan, samen met paar andere maar ik twijfel(de).
Dan doe ik Marquez wel als eerst vanwege de korte tijd voor de evo.
Maar is het dan handig om een andere opstelling te gebruiken met een cvm of 3x cm?
En ipv wie zou jij hem gebruiken?
[ Voor 6% gewijzigd door Valandil op 01-04-2024 16:26 ]
wijze woorden
Tchouameni heb ik ook voltooid. Straks even testen. Ben benieuwd !Valandil schreef op maandag 1 april 2024 @ 14:52:
[...]
Goede verdedigende middenvelder.
Gisteren Tchouameni gedaan. Dat is gewoon een prime Vieira![]()
Na weekend league nog genoeg fodder en coins over voor Marquez hero. Die gaan nu door de EVO en komt op CV te staan.
[ Voor 71% gewijzigd door Sleehond op 01-04-2024 18:06 ]
Elke speler waar je niet mee speelt of op de bank zit kan toch weg?Gondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:45:
Maar, zien jullie hiertussen spelers wie ik beter niet weg kan doen?
Klopt.Sleehond schreef op maandag 1 april 2024 @ 20:04:
[...]
Elke speler waar je niet mee speelt of op de bank zit kan toch weg?
Krijgt die adli niet nog een upgrade?Gondor schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:28:
Coman kan ik niet vinden, denk dat het verlopen is.
Tchouameni is best duur.
Dat zou dan mijn tweede grote 'aanschaf' zijn na Sawa.
Maar moet je kijken wat ik voor de 2x90 Squat weg moet geven:[Afbeelding]
Ow, dat weet ik niet, even checken. Misschien geefik het dan nog niet weg.
[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 02-04-2024 00:10 ]
wijze woorden
Yashin niks voor je ipv VVD? Erg goede CB.Valandil schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:02:
Mijn packluck was ook niet niet slecht de afgelopen dagen:
- Golazo Cole
- Golazo Xabi Alonso (zit wel op de bank)
- Golazo van Persie (goedkoop, maar een NL speler)
- Golazo Berbatov 93 rated
Verder nog hoge fodder gekregen, maar deze voornamelijk in de SBC van Tchouameni gedaan.
Verder nog in de club:
TOTY Xavi
RTTF Darwin Nunez
94 Golazo Prins
91 Fut Fantasy Mascherano
Van Dijk weer gekocht omdat hij nog steeds waanzinnig goed is. Kreeg zoveel goals tegen, werd er gek van. Met hem terug in het team gaat het weer een stuk beter. Nu Marquez EVO aan het voltooien en dan rustig aan de zoektocht starten naar een vervanger voor VVD.
[Afbeelding]
Geen fodder meer om die te doenPartypooper schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:36:
[...]
Yashin niks voor je ipv VVD? Erg goede CB.
wijze woorden
Fodder heb je gelukkig weer snel als je de daily games speelt voor packs.Valandil schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:19:
[...]
Geen fodder meer om die te doen![]()
Wel een goede optie inderdaad
Omdat zijn 91 versie nog beter is?Markvd1984 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:59:
Iemand idee waarom.die Francescoli 89 zo goedkoop is
Packte hem net maar heeft echt zieke stats
Welke tactic?Sleehond schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 23:39:
Even een shout out naar @Lashrom voor het delen van zijn 4-3-2-1 tactiek met mij.
Draait als een TIERELIER!
Vanavond gewoon 7 wins Rivals achter elkaar.
En heel eerlijk: de gameplay vanavond was om te SMULLEN, ben nog aan het nagenieten. EINDELIJK voor mijn gevoel tot op de halve seconde goede smoothness. Poeh…!
PS mijn voorhoede van Zola, Berbatov en Persie… mensen kinderen wat een kwaliteit. Vliegen er vanuit alle hoeken in alsof het niets is. En de balbeheersing van deze mannen, niet normaal.
Berbatov 16 Rivals potjes en 22 goals, wat een afmaker zeg naast zijn technische vaardigheden. Held!
wijze woorden
Heb hem PB gestuurd en uitgewisseld, misschien wil hij het hier delen @Lashrom ?
wijze woorden
Voor CDM zou ik Makelele doen. Die is voor een middenvelder bewegelijker dan Marquez.Gondor schreef op woensdag 3 april 2024 @ 18:58:
Tchoumenie gaat me helaas niet lukken in de tijd wat nog over is.
Voor een CDM/CVM kijkik naar Marquez en Makelele Icon. Icon is wel duurder en beter, maar is het de verschil in kosten waard?
wijze woorden
Zeker weten! Ik kopieer en plak even wat ik eerder met je had gedeeld.Sleehond schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:54:
[...]
Heb hem PB gestuurd en uitgewisseld, misschien wil hij het hier delen @Lashrom ?
Is dit een 4-3-2-1?Lashrom schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:41:
[...]
Zeker weten! Ik kopieer en plak even wat ik eerder met je had gedeeld.
Tactics:
[Afbeelding]
Instructies:
ST: In centrum blijven / Achter linies kruipen
Rechter CF: In centrum blijven / Achter linies kruipen / Terugkomen bij verdedigen
Linker CF: In centrum blijven / Voorin blijven
Linker CM (box to box/aanvallend): Naar voren / Naar flank / Dekking vleugel
Midden CM (verdedigend): Achterblijven / Dekking Midden
Rechter CM (box to box): Achterblijven / Dekking midden
Linksback (verdedigend): Achterblijven
Beide CV's: standaard
Rechtsback (aanvallend/sturen): Gebalanceerd / Overlappen
Opmerkingen:
• Kijk welke back een betere voorzet heeft en aanvallend beter is. Gebruik die dan voor de aanvallende instructies.
• De box to box CM blijft standaard achter, maar als je een CM hebt met Hoog/Hoog dan gaat ie af en toe automatisch mee bij de opbouw of counter.
• Op rechter CF iemand gebruiken die wat behendiger is voor terugkomen bij verdedigen. Ik heb bijvoorbeeld Zico omdat hij ook op CM kan en weet dat hij goed is met staande tackles.
Hopelijk werkt het ook fijn voor jullie allemaal ;-)
Trouwens, zag weer zojuist dat EA een dikke fout heeft gemaakt? Icon sbc die uiteindelijk tradeable blijkt te zijn? Lekker haha. Vast wel weer compensatie voor diegene die het hebben voltooid. Zo scheef zijn ze wel weer. Ik vraag me af wie er in de development en content team zit. Die is echt koekoek!
Handelen met voorkennis…!!!Oekol schreef op donderdag 4 april 2024 @ 07:20:
Vraag me vooral af wie zo snel die SBC met 9 teams af heeft en weet dus dat die Beckham tradable was.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had ook nooit eerder Mbappe gepacked maar heb de gouden variant dit jaar al 4 keer (waaronder in de week van de release) gepacked. Helaas allemaal wel untradable dus wat dat betreft is hij dan niet meer waard dan een 91 KdB of Haaland:+Partypooper schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:49:
Denk doe even gauw een 85+ player pick.
[Afbeelding]
Kan ik toch nog zeggen dat ik ooit een keer in alle jaren dat ik FUT speel, Mbappe heb gepackt.
Na 3 x Prinz 94, 2 x Berbatov 93, 91 Prinz en 89 Berbatov, moest ik toch iets hiermee doen, want kon geen packs meer openen en Quick Recovery had ik er nog exact 2 van.Partypooper schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:25:
[...]
Fodder heb je gelukkig weer snel als je de daily games speelt voor packs.![]()
Common gold kaarten dumpen in de 80 of 81+ player picks.
wijze woorden
Ga je geen spijt van krijgen.Valandil schreef op donderdag 4 april 2024 @ 17:49:
[...]
Na 3 x Prinz 94, 2 x Berbatov 93, 91 Prinz en 89 Berbatov, moest ik toch iets hiermee doen, want kon geen packs meer openen en Quick Recovery had ik er nog exact 2 van.
Dus toch maar begonnen aan Yashin
rodrygo 99 shooting en dan birthday magic (xavi simons kan ook geloof ik)Bossie schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:25:
Ik heb een paar weken het spel links laten liggen en zie dat er nu allemaal nieuwe evo’s zijn.
Zitten er hier nog een paar must-do tussen?
Zat zelf bijvoorbeeld te denken om mijn POTM Griezzman naar 5/5 te brengen met tricky ricardo, maar dat zijn veel coins voor een kaart die waarschijnlijk niet eens absolute top zal zijn.
Hij is niet meer kaal ?boefje79 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:25:
Klaassen was destijds een season-reward…die ziet er nu zo uit…[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe is hij ingame? Ik heb hem ook nog (en spel met een NL team). Twijfel of hij niet te traag beweegt..boefje79 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:25:
Klaassen was destijds een season-reward…die ziet er nu zo uit…[Afbeelding]
Best ok maar niet heel wendbaar. Evo verloopt vandaag dus why not?rcsnellink schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:53:
[...]
Hoe is hij ingame? Ik heb hem ook nog (en spel met een NL team). Twijfel of hij niet te traag beweegt..
Thanksboefje79 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:39:
[...]
Best ok maar niet heel wendbaar. Evo verloopt vandaag dus why not?
Haartransplantatie laten doen een tijd terug. No joke.
Heb ff gechecked, hier ook niet blijkbaartheman36 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:21:
Meer mensen die geen voortgang krijgen bij de doelstelling: win 6 wedstrijden met minimaal 3 premier league spelers in de basis van xabi alonso? Heb al meerdere squad battle op legendarisch gedaan maar helemaal niks geen voortgang. Op alle andere doelstellingen wel gewoon
Bij mij doet hij het met 4 spelers uit de PL ipv 3theman36 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:21:
Meer mensen die geen voortgang krijgen bij de doelstelling: win 6 wedstrijden met minimaal 3 premier league spelers in de basis van xabi alonso? Heb al meerdere squad battle op legendarisch gedaan maar helemaal niks geen voortgang. Op alle andere doelstellingen wel gewoon
Burp
Hoop ene kant niet dat ik hem packMoody2204 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 23:23:
Hier Heppie de Peppie uit zo'n dubbelen ruilpakketje:
[Afbeelding]
Hier had ik al Cole op linksachter, maar Roberto Carlos vind ik dan toch net wat leuker.Markvd1984 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 23:35:
[...]
Hoop ene kant niet dat ik hem pack
Heb net een week zijn sbc van 2,1 mil gedaan
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 06-04-2024 04:58 ]
Is dit inmiddels opgelost?theman36 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:21:
Mn zoontje heeft net met 3 Spanjaarden gespeeld en die werd geregistreerd
Het gaat om de objective mbt premier league spelers, maar las zojuist op futbin dat het werkt met 4/5.Augy schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:11:
[...]
Mn zoontje heeft net met 3 Spanjaarden gespeeld en die werd geregistreerd
Vandaag niet kunnen spelen en morgen ook niet dus kan het helaas nog niet vertellen
Burp
De nieuwe heros lijken wel een soort van catch-up mechanism, zeer goede kaartjes die in een overvloed (gebaseerd op de prijs) beschikbaar zijn.Wii4all schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 22:10:
Afgelopen week 3 icons gepackt...vanavond vialli 93 rated... En lineker 92 rated... Gister ook nog lampard 92...weet niet wat er aan de hand is.... Full icon team komt zo wel heel dicht bij
Naar mijn mening is Makelele niet te vergelijken met de Xabi Alonso objective. Maar ik snap je anderzijds wel degelijk. Ik zou hier niet te lang over piekeren en lekker doorgaan met de icon sbc van Makelele. In principe zijn het ook twee verschillende CDM's. Makelele moet je gebruiken voor een pure CDM met achterin blijven als instructie vanwege zijn Low/High workrate. Xabi Alonso is een box to box middenvelder met High/High workrate. Het hangt er eigenlijk van af wat voor type middenvelder je nodig hebt. Maar omdat je al met Makelele bent begonnen, ga ik ervan uit dat je echt meer een verdedigende middenvelder nodig hebt. De 93 rated variant van Alonso daarentegen ziet er wel weer aantrekkelijker uit. Maar nogmaals, je zit echt niet verkeerd als je Makelele icon hebt.Gondor schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:51:
Ben ik begonnen met SBC voor Makelele CDM, geven ze Xabi CDM weg in een doelstelling![]()
Bij mij zijn een aantal geregistreerd, maar ik denk dat ik toen 4 Prem League spelers in mijn selectie had.
[ Voor 11% gewijzigd door Lashrom op 07-04-2024 01:43 ]
Dankjewel voor je uitgebreide reactie.Lashrom schreef op zondag 7 april 2024 @ 01:00:
[...]
Naar mijn mening is Makelele niet te vergelijken met de Xabi Alonso objective. Maar ik snap je anderzijds wel degelijk. Ik zou hier niet te lang over piekeren en lekker doorgaan met de icon sbc van Makelele. In principe zijn het ook twee verschillende CDM's. Makelele moet je gebruiken voor een pure CDM met achterin blijven als instructie vanwege zijn Low/High workrate. Xabi Alonso is een box to box middenvelder met High/High workrate. Het hangt er eigenlijk van af wat voor type middenvelder je nodig hebt. Maar omdat je al met Makelele bent begonnen, ga ik ervan uit dat je echt meer een verdedigende middenvelder nodig hebt. De 93 rated variant van Alonso daarentegen ziet er wel weer aantrekkelijker uit. Maar nogmaals, je zit echt niet verkeerd als je Makelele icon hebt.
Hetzelfde geldt voor de Essien Golazo sbc die je kunt vergelijken met Makelele. Maar ook hier geldt hetzelfde dat Essien toch echt een box to box middenvelder is vergelijkbaar als Alonso vanwege zijn High/High workrate. Ik durf zelfs te wedden dat je aanvallend meer aan Essien hebt dan verdedigend. De playstyle + van Makelele is dan ook weer puur verdedigend. Ik heb af en toe tegen hem moeten spelen. Hij doet mij erg denken aan Kanté in de voorgaande jaren van FIFA. Is enorm agressief met het veroveren van de bal. Zijn Bruiser i.c.m. Quick Step playstyle + komen hier goed aan te pas en is een dodelijke combi om ballen te veroveren. Het is een nostalgische Kanté on steroids met een 5 star weakfoot!
Ik heb zelf genoeg fodders voor Essien. Maar na een aantal reviews te hebben gezien twijfel ik of ik hem toch nog nodig hebt omdat er ook genoeg andere goede box to box middenvelders zijn waaruit je op dit moment kan kiezen. Het schijnt dus dat Lampard al zelfs goed genoeg is voor tien keer minder de waarde. Hetzelfde geldt voor Makelele die 200K goedkoper is. Ik heb Sawa, Bright TOTY en Rosicky op het middenveld. In-game wissel ik Marquez Evo van CM naar CV met Bright TOTY van CV naar CM die ook als CDM kan werken vanwege de Low/High workrate. Bij mij dus nog even een twijfel of ik één van de twee zal voltooien. Genoeg keuzes in ieder geval.
Ik zou zeker Marquez naar CV doen! Ik heb 'm hier ook als CV en bevalt mij uitstekend.Lashrom schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:01:
Zag dat ik 1250 PS Stars punten had gespaard en direct maar ingewisseld voor 500 EAFC Points. Ik dacht laat ik eens de 500 FC points 84+ x 10 middenvelders pakket openen via Remote Play op mijn smartphone (helaas worden de punten enkel ingeladen als je in-game Ultimate Team opstart en niet via de webapp). Kwam Kaka eruit! Eindelijk eens weer een goede waardige speler eruit kunnen halen. Kon helaas geen screen maken, want dat liet de app niet toe.
Mag dus mooi als spits. Nu nog kijken wat ik met mijn high rated fodders ga doen. Wellicht toch wel Essien erbij halen. Mag Bright eruit, Marquez op CV en Essien op CM.
[Afbeelding]
Heerlijke pull.Augy schreef op zondag 7 april 2024 @ 19:23:
Kwa cdm ben k wel klaar deze fifa 🤣 icon pp (toty oberdorf naar de bank)
[Afbeelding]
Packte deze vorige week, maar weer in een SBC gedaan voor Yashin.Oekol schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:50:
Iemand trouwens ervaring met die hoogste icon van Rivaldo? Had 'm laatst uit icon pick maar nog niks mee gedaan.
wijze woorden
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq