Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Heb besloten tot die tijd niet meer deze game online te spelen.
In de hoop dat glasvezel wellicht toch op enige wijze mijn online game ervaring gaat verbeteren.
Ik hoop er ontzettend op. Zo niet, dan gaat de game definitief aan de kant (helaas).
Mhm, heb zelf wel vrienden die toch echt de indruk hebben dat ze sinds glasvezel hebben een betere game ervaring hebben.dutchgio schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 16:46:
Tenzij je nu een inbelverbinding hebt zal dat waarschijnlijk niet het verschil maken.
Ik moet het ook nog maar zien hoor, dus ga er blanco in en we zien het wel.
Klopt, heb het vaker gezegt maar ik draai letterlijk op een bedrade 100 mb kpn adsl lijn met een ping van +-20 op een relatief goedkope samsung tv en ervaar nagenoeg nooit slechte gameplay 🙈dutchgio schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 16:46:
Tenzij je nu een inbelverbinding hebt zal dat waarschijnlijk niet het verschil maken.
Ik denk dat mijn eigen 40+ reactievermogen meer invloed heeft dan 20ms extra delay...
Wou net zelfde zeggenMoody2204 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:42:
Hoelang duurt zo'n scripted verliesreeks ongeveer?
Wl niet te doen ,krijg ene vage goal tegen ba de ander 45e min o0e min
Iedere keer aftrap goals tegen
Crossballen die uitgaan
Eén voordeel, je weet ook dat er weer een winstreeks komt. Blijf alleen die inconsistentie irritant vinden. Soms speel je als een drol en win je alles, en soms speel je fantastisch en win je niks. Typisch EA.Markvd1984 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 23:14:
[...]
Wou net zelfde zeggen
Wl niet te doen ,krijg ene vage goal tegen ba de ander 45e min o0e min
Iedere keer aftrap goals tegen
Crossballen die uitgaan
30Moody2204 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:42:
Hoelang duurt zo'n scripted verliesreeks ongeveer?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Voor het eerst niet gekwalificeerd voor WLheron schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:17:
Pff, vanmorgen weer wat Rivals (div 6) geprobeerd. Het is weer nodig om 3x te tackelen voordat de bal niet naar een aanvaller terugstuitert en de meeste mensen spelen weer met onmogelijk druk en terugleggen vanaf de achterlijn. Geen bal aan zo.
Leek wel of de tegenstander altijd een sneller en feller was. Alle rebounds in mijn nadeel. Krijg amper tijd om rond te tikken. Constant maar sprinten en zelfs mij 99 pace hield de tegenstander aan de bal niet bij.
Was echt te frustrerend. Leek wel of ik op elke linie steeds een speler tekort kwam.
Denk dat ik maar ga voor 3 CV achterin.
Iemand een goede tactiek hiervoor ?
wijze woorden
Probeer 4222. Inception deelde die vandaag en was heel erg te spreken er over. Ik ga als ik weer kan inloggen (ze zijn de coins van m'n account aan 't halen, die ik aan 't verkopen ben) die proberen. En inception was heel erg depressief haast na de laatste update dus dat zegt watValandil schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 21:06:
[...]
Voor het eerst niet gekwalificeerd voor WL![]()
Leek wel of de tegenstander altijd een sneller en feller was. Alle rebounds in mijn nadeel. Krijg amper tijd om rond te tikken. Constant maar sprinten en zelfs mij 99 pace hield de tegenstander aan de bal niet bij.
Was echt te frustrerend. Leek wel of ik op elke linie steeds een speler tekort kwam.
Denk dat ik maar ga voor 3 CV achterin.
Iemand een goede tactiek hiervoor ?
Speel 433
Maar heb.nu keuze uit
Jairzinho 89
Garrincha 93
Werner92
Zola toty
Figo
Sanches ww
Welke 3 zouden jullie opstellen
Garrincha, Werner/Zola, Jairzinho.Markvd1984 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 21:29:
Icon sbc pakte Zola toty
Speel 433
Maar heb.nu keuze uit
Jairzinho 89
Garrincha 93
Werner92
Zola toty
Figo
Sanches ww
Ik was denk zelf voor Werner gegaan in de spits.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Die Zola is goed, tegen mij altijd gevaarlijk. Werner sowieso... Die 3e weet ik niet echt. Maar ik zou die eerste twee sowieso doen.Markvd1984 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 21:29:
Icon sbc pakte Zola toty
Speel 433
Maar heb.nu keuze uit
Jairzinho 89
Garrincha 93
Werner92
Zola toty
Figo
Sanches ww
Is dit een glitch of bekend ding waar (mis)gebruik van wordt gemaakt?
En als iemand de wedstrijd verlaat terwijl hij (ruim) voor staat, krijgt hij dan de winst (en ik dus geen verlies)?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik kreeg de keuze uit:Terranova schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:26:
pffffffffft icon pick. TOTY Rio Ferdinand. Ik mag echt totaaaaaal niet klagen over m'n luck
WW Hierro
WW Rush
WW Riquelme
FML

wijze woorden
Hier drogba ww, leuke kaart maar na VDS ts en toty zola en 'mindere' hahaValandil schreef op zondag 24 maart 2024 @ 01:26:
[...]
Ik kreeg de keuze uit:
WW Hierro
WW Rush
WW Riquelme
FML
Team is wel echt in 🔥 die Cole evo is belachelijk goed
:strip_exif()/f/image/7BeUDTzSaeqAE5OrQg4UrhjS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 45% gewijzigd door Augy op 24-03-2024 08:30 ]
Ontelbare uren in dit spel gestopt.
Honderden packs geopend.
Meer kan ik gewoon niet doen.
Geen 1 echte versterking gehad nog dit jaar.
Wel veel fodder maar daar doe je het eigenlijk niet voor.
Heb verder best een leuk team en vermaak me wel maar geen enkel geluk hebben frustreert wel enorm.
Bah!
Nee, maar je tv hangt scheefSaaslijer1 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:54:
Hebben mensen dit wel eens op hun FIFA gehad (zie afbeelding)?
[Afbeelding]
Zijn 3 achievements die non-stop in beeld hangen.
Heb net 1 potje WL geprobeerd, maar dat is zo niet te doen natuurlijk...
Heb het spel al opnieuw geïnstalleerd, maar dat geeft helaas geen resultaat...

Maar zonder dollen, geen (weergave)optie in de instellingen? Nooit gehad iig
Kan niet zo snel iets vinden waarmee ik dit weg krijg....Augy schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:59:
[...]
en de kat moet zn rommel opruimen 🤣
Maar zonder dollen, geen (weergave)optie in de instellingen? Nooit gehad iig

https://answers.ea.com/t5...ve-my-screen/m-p/12203368Saaslijer1 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:02:
[...]
Kan niet zo snel iets vinden waarmee ik dit weg krijg....
Zal wel zoiets zijn? Zie nu dat er madden staat maar het is wel eenzelfde soort probleem en EA.
Ah thanks, dat heeft geholpen!Oekol schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:05:
[...]
https://answers.ea.com/t5...ve-my-screen/m-p/12203368
Zal wel zoiets zijn? Zie nu dat er madden staat maar het is wel eenzelfde soort probleem en EA.
Heeft het me uiteindelijk maar 1 loss gekost, valt mee
Exact hetzelfdeMoody2204 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:16:
Beste team tot dusver, slechtste resultaat sinds tijden in de WL. 8-12. Ik zeg maar niks over scripting, glitchgoals, penalty's tegen, etc.
Wou al losgaan maar me ingehouden
Nog nooit dit jaar onder de 9 gehaald alleen deze
Zo ongelooflijk veel kickoff goals door die ongelooflijke r1 dribbel en penalty's tegen
Ik moet gewoon geen WL meer spelen, maar toch doe ik het. Weet niet eens waarom want voor de rewards hoef je het ook niet te doen.Markvd1984 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:56:
[...]
Exact hetzelfde
Wou al losgaan maar me ingehouden
Nog nooit dit jaar onder de 9 gehaald alleen deze
Zo ongelooflijk veel kickoff goals door die ongelooflijke r1 dribbel en penalty's tegen
Wel typisch EA overigens: ik ben verder gegaan met die FUT birthday cup. Omdat ik al kansloos achter stond ff elastiekje om de controller. Krijg ik nog een strafschop tegen!

Zonder te spelen een penalty tegen. Dat kan alleen bij EA......
[ Voor 22% gewijzigd door Moody2204 op 24-03-2024 17:16 ]
Na aantal weken niet te hebben gespeeld dacht ik ook maar weer even een comeback te maken. Volledig van de kaart afgetroefd met tegenstanders die standaard met Werner en Bastoni spelen. Uiteraard ook weer hier en daar R9's, Ronaldinho's en alle andere mega meta's. Ik wou na vijf wedstrijden al stoppen, maar verveelde me nogal dus toch maar afgemaakt met 11 wins. Ik denk dat het ik toch maar weer voor een paar weken ga laten haha.Moody2204 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:12:
[...]
Ik moet gewoon geen WL meer spelen, maar toch doe ik het. Weet niet eens waarom want voor de rewards hoef je het ook niet te doen.
Wel typisch EA overigens: ik ben verder gegaan met die FUT birthday cup. Omdat ik al kansloos achter stond ff elastiekje om de controller. Krijg ik nog een strafschop tegen!![]()
Zonder te spelen een penalty tegen. Dat kan alleen bij EA......
Wel is het echt superziek hoe EA dus bij iedere promo ook de icons probeert uit te melken. Dan vraag je je werkelijk af wat het voor nut heeft om de TOTS promo's uit te brengen, als iedere speler bijna bij iedere promo toch al een rating heeft van boven de 90? Icons betekenen nu helemaal niets meer vergeleken met de afgelopen FIFA series.
Enfin, ik ben benieuwd of de playerbase voor de volgende EAFC nog hoog blijft. Ik acht de kans in ieder geval heel klein. Mag ik weten waar jullie de motivatie vandaan halen om elke weekend dus de WL af te maken?
Die had k na een WL of 6 al niet meer, speel rivals en sb voor objectives & Evo's. Wat ik echt een leuke toevoeging vind.Lashrom schreef op maandag 25 maart 2024 @ 01:01:
[...]
Na aantal weken niet te hebben gespeeld dacht ik ook maar weer even een comeback te maken. Volledig van de kaart afgetroefd met tegenstanders die standaard met Werner en Bastoni spelen. Uiteraard ook weer hier en daar R9's, Ronaldinho's en alle andere mega meta's. Ik wou na vijf wedstrijden al stoppen, maar verveelde me nogal dus toch maar afgemaakt met 11 wins. Ik denk dat het ik toch maar weer voor een paar weken ga laten haha.
Wel is het echt superziek hoe EA dus bij iedere promo ook de icons probeert uit te melken. Dan vraag je je werkelijk af wat het voor nut heeft om de TOTS promo's uit te brengen, als iedere speler bijna bij iedere promo toch al een rating heeft van boven de 90? Icons betekenen nu helemaal niets meer vergeleken met de afgelopen FIFA series.
Enfin, ik ben benieuwd of de playerbase voor de volgende EAFC nog hoog blijft. Ik acht de kans in ieder geval heel klein. Mag ik weten waar jullie de motivatie vandaan halen om elke weekend dus de WL af te maken?
Vermaak me er echt prima mee als k zo casual speel omdat ik er zin in heb en het leuk vind ipv dat het moet
Heb afgelopen weekend niet gespeeld en was prima.Lashrom schreef op maandag 25 maart 2024 @ 01:01:
[...]
Na aantal weken niet te hebben gespeeld dacht ik ook maar weer even een comeback te maken. Volledig van de kaart afgetroefd met tegenstanders die standaard met Werner en Bastoni spelen. Uiteraard ook weer hier en daar R9's, Ronaldinho's en alle andere mega meta's. Ik wou na vijf wedstrijden al stoppen, maar verveelde me nogal dus toch maar afgemaakt met 11 wins. Ik denk dat het ik toch maar weer voor een paar weken ga laten haha.
Heb altijd de meeste lol aan begin van t seizoen. Afgelopen weekend al m'n coins verkocht. Als ik dat geld echt ontvang dan ga ik 'm komend jaar gewoon weer kopen en dan handelen wat ik leuk vind en beetje spelen.
Ik heb exact hetzelfde gedaan afgelopen dagen, maar je packt vaak dezelfde kaarten. Raspadori fut birthday was dan nog 1 van de betere denk ik. Danjuma had ik ook nog een keer. Het zijn meestal de goedkopere kaarten die je packt. Maar hier ook niks speciaals verder.heron schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:19:
Iemand beetje succes gehad met grinden van 81+ picks? Ik heb wat tijd verdaan met dagelijkse bronzen/zilveren/gouden SBCs, alle hoge kaarten in exchanges en lagere (83-85) in TOTW picks, maar ik heb na ca 150 picks nog niets leuks gekregen.
Ik ben gek van voetbal, daar begint het mee. Maar de WL is zo'n freakshow, dat het vaak niks meer met voetbal van doen heeft. Dus ik haak ook steeds vaker af. Dit weekend weer een keer wel gespeeld, daarvoor al zeker 2 weekenden niet. En dat laatste gebeurt steeds vaker.Lashrom schreef op maandag 25 maart 2024 @ 01:01:
[...]
Heb de laatste dagen alleen de crafting upgrade gedaan maar uit de 150 3x77's niets bijzonders gekregen. Toen ik hier gisteren klaar mee was maar wat 81+ pick's gemaakt en uit mijn eerste meteen 92 Ian Wright gekregenheron schreef op maandag 25 maart 2024 @ 09:19:
Iemand beetje succes gehad met grinden van 81+ picks? Ik heb wat tijd verdaan met dagelijkse bronzen/zilveren/gouden SBCs, alle hoge kaarten in exchanges en lagere (83-85) in TOTW picks, maar ik heb na ca 150 picks nog niets leuks gekregen.
Heb nooit met Drogba gespeeld in voorgaande edities, is dit wat?
Leuk duo met mijn Zola 91?
Ligt aan je speelstijl maar hij is mij wat te houterig qua dribbeling. Als je veel met voorzetten speelt zal het was een goede spits zijn en in de 16 is hij sowieso wel dodelijkSleehond schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:25:
Hier net Drogba 91 gekregen.
Niet mee proberen te dribbelen. Maar hij kan elke verdediger afhouden, draaien en bal afleggen of zelf schieten. En een goede kopper natuurlijk.Sleehond schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:25:
Binnen de 16 schiet hij makkelijk raak. Ik heb hem op de bank zitten als ik een stormram nodig heb voorin.
Zit bij mij op de bank aangezien Werner 2 klasse beter is. Maar als stormram top, vooral met opkomende backs en de whipped pass playstyles+. Dan kopt hij ze er veel inSleehond schreef op maandag 25 maart 2024 @ 15:25:
Alleen kom je er weinig aan toe een stormram in te brenge omdat je bijna geen wedstrijden uitspeelt 🤣
Vond in vorige FIFA's altijd leuke kaart
Maar er zijn zoveel goede middenvelders op dit moment
Die is wel lekker, ja. Hier een gouden 83 kaart als hoogste na zo'n 20x die 80+ te hebben gedaan, terwijl mijn zoon ook een paar 88-89 rated had uit ongeveer hetzelfde aantal keren 80+. Het zit niet mee.Partypooper schreef op maandag 25 maart 2024 @ 22:56:
Holy shit. Ik kreeg Pirlo uit een 80+ player pick.
[Afbeelding]
Wel WL kwali eenvoudig gehaald. Alleen WL zelf sla ik weer over met Pasen denk ik.
:strip_exif()/f/image/AY5lxRqn7S7EbNFffwMqxM27.jpg?f=fotoalbum_large)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Start formatie 4-2-4?Oxigeon schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 00:48:
Hier zojuist onze Nederlandse vriend van Barcelona (birthday variant (93)) uit een 84+ pakje gehaald. Toch eens kijken of ik hem op een of andere manier in dit team kan inbrengen.
[Afbeelding]
En dan Xabi vervangen voor Frenkie. Sawa er naast zetten.
Bedankt. Dit is top. Ik hou de volle chem. Dus dit gaat hem worden.Toch eens wat gaan bedenken om die 350k uit te gaan geven.Partypooper schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 07:35:
[...]
Start formatie 4-2-4?
En dan Xabi vervangen voor Frenkie. Sawa er naast zetten.
Ik zou zelf als eerste Shearer vervangen. Je hebt echt plenty spelers voor hele lage prijzen die al beter zijn. Gisteren bijv. een potje gespeeld met Danjuma. Die is echt beter dan z'n stats doen vermoeden. Of je zou Van Nistelrooy kunnen doen als je een grote spits wilt.Oxigeon schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 09:02:
[...]
Bedankt. Dit is top. Ik hou de volle chem. Dus dit gaat hem worden.Toch eens wat gaan bedenken om die 350k uit te gaan geven.
Ben trouwens wel jaloers op je Frenkie kaart! Hij is nu 1.35 mil en heb zelf 1.1 ongeveer. Kan wel wat verkopen, maar liefst doe ik dat nog niet. Nog even wachten dus..
[ Voor 14% gewijzigd door rcsnellink op 26-03-2024 11:48 ]
Mja dat is dus lastig. Precies wat jij zegt over Danjuma heb ik dus met Shearer. Die gast schiet bij mij dus echt alles raak. Heb in de tussentijd al verschillende spelers gehad die andere en soms betere stats hebben dan Shearer. Maar die maken niet zoveel goals als hem.rcsnellink schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 11:45:
[...]
Ik zou zelf als eerste Shearer vervangen. Je hebt echt plenty spelers voor hele lage prijzen die al beter zijn. Gisteren bijv. een potje gespeeld met Danjuma. Die is echt beter dan z'n stats doen vermoeden. Of je zou Van Nistelrooy kunnen doen als je een grote spits wilt.
Ben trouwens wel jaloers op je Frenkie kaart! Hij is nu 1.35 mil en heb zelf 1.1 ongeveer. Kan wel wat verkopen, maar liefst doe ik dat nog niet. Nog even wachten dus..
Denk dat het een keer een kwestie van proberen is. Gewoon een speler kopen, proberen, eventueel zelfde avond/dag weer verkopen. Dan verlies je vrijwel niks op een speler en heb je hem evengoed geprobeerd.
Edit: hmm de stats can Danjuma Birthday zijn wel vele stukken beter dan Shearer en die gast kost maar 26k. Denk dat ik niet te lang moet klooien en gewoon moet kopen die gast.
[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 26-03-2024 13:06 ]
Goeie tip! Ook slechts een 86 en 87 team nodig dus kon deze gewoon doen van fodderLashrom schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:36:
Reece James, een aanrader om in je team hebben als je van aanvallende backs houdt. Ik hoef hem zelf niet te sturen om naar voren mee te lopen en geeft sublieme voorzetten (playstyle plus) met een prachtige curve naar de tweede paal. Enorm veel doelpunten gescoord op deze manier. Noem me maar een cross abuser, het maakt mij helemaal niet uit. Ik geniet vaak van deze speelstijl. Verdedigend ook sterk genoeg. Mijn evo Walker heb ik dus op de bank moeten gooien.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Speel zelf ook nog met base Cafu en zit ook te denken om hem te vervangen voor James. Puur qua stats is James al wel een wat beter maar als je ook nog naar de playstyles kijkt verwacht ik dat het wel een goede upgrade is. Ik wacht denk ik nog even tot vrijdag om te kijken wie er eventueel in de nieuwe promo zit maar anders ga ik James wel doenheron schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:54:
Is die Reece James veel beter dan base Cafu? Die staat al een hele tijd op rechtsachter, maar is dan ook enorm goed!
Bij mij heb ik Cafu gewisseld voor Reece James. Waarom? Een ik wilde eens wat anders en twee hij is qua prijs erg gunstig.heron schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 12:54:
Is die Reece James veel beter dan base Cafu? Die staat al een hele tijd op rechtsachter, maar is dan ook enorm goed!
Is die beter dan Cafu? Ik vind persoonlijk van wel. Dat heeft ook te maken met zijn defensieve playstyles.
Hier hetzelfde verhaal, eerste indrukken zijn dat hij fijner speelt als cafu, mede door zijn bodytype en playstyles denkPartypooper schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 17:30:
[...]
Bij mij heb ik Cafu gewisseld voor Reece James. Waarom? Een ik wilde eens wat anders en twee hij is qua prijs erg gunstig.
Is die beter dan Cafu? Ik vind persoonlijk van wel. Dat heeft ook te maken met zijn defensieve playstyles.
Al die high duplicates moet je weer opnieuw ergens in stoppen.
Zag bij een tradeable pakje een vreemde flare.
Riquelme, helaas brengen heel veel icons geen drol meer op
En een kwartier later zit riquelme in een intradeable pakje.
[ Voor 11% gewijzigd door cubert20 op 28-03-2024 20:04 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2024 16:06 ]
Pak net Salah uit een 80+ player pick. Kan mooi mijn toty hm Salah vervangen. 🥳
/f/image/kyacpWijCKx3cCij4nmj4yGU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KafebIju0i24O72c4KMs4xE3.png?f=fotoalbum_large)
Vanavond trouwens nieuw promo met icons en hero's. Twee versies van van Persie ben ik wel benieuwd naar. Leuk als die een beetje mee komt met de powecurve nu.
Zit nog te twijfelen om Frenkie te kopen. Hij blijft nog zakken, nu 1,1 mil. Terwijl hij gister 1,2 was. En begin van de week nog 1,5. Mjaah kan ook wachten tot tots en dan waarschijnlijk voor een prikkie oppakken. Heb eigenlijk ook wel een middenveld dat niet echt veel verbetering nodig heeft.
🟥 4411(2) Post Patch Tactics
— Div10moment (@div10moment) 26 maart 2024
🚨Read the Notes Below
Design by the talented @fleck_gfx
Tested by multiple players in Elite/Div1 and paid back with win streaks. The patch was a difficult one to crack but I think we have a winner. I really hope it'll work for most of you. Use… pic.twitter.com/dxannOOc6F
🚨 INSANE new patch #FC24 custom tactics 𝟒-𝟓-𝟏 *UPDATED* 👑
— FTD - EAFC Trader/Creator (@fut_trader_D) 22 maart 2024
• FAST FOOTBALL
• HIGH PRESS
• AUTO MOVEMENT IN BEHIND
• TIKI TAKA
The heavily requested formation has returned for the new patch, we loved it last time but the patch ruined it…
NOW WE’RE BACK🔥 pic.twitter.com/7vUljsNDqT
Net een potje 7-7 in reguliere tijd.
Ik me klaar aan het maken voor de verlenging, is de wedstrijd gewoon afgelopen
Beetje late reply.Markvd1984 schreef op maandag 25 maart 2024 @ 19:42:
Iemand hagi gedaan of gaat doen ?
Vond in vorige FIFA's altijd leuke kaart
Maar er zijn zoveel goede middenvelders op dit moment
Maar ik heb hem gisterenavond voltooid.
Eerste indrukken. Fijne kaart. Finesse shot+ is echt overpowered. Verder is die prima qua dribbling, passing en pace.
Ik gebruik hem als aanvallende cm in een 4-3-2-1.
Verlies alles. Maar echt alles.
Doodziek van dit spel.
Ik vraag mij af hoe je team er dan uit ziet. Heb je het gevoel dat je achter raak met de kwaliteit in je team? Waar gaat het telkens verkeerd bij het verdedigen? Gebruik je meta opstellingen? Weet je de kwaliteiten van ieder speler en hoe je ze moet benutten? Ik wil voorzichtig zijn met mijn woorden en hopelijk kom ik niet als een klootzak over. Ik begrijp dat de delay ook invloed kan hebben op de wedstrijjd maar als je sinds januari geen enkel wedstrijd kan winnen dan durf ik te zeggen dat het toch echt aan je skills ligt.Sleehond schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 22:30:
Al sinds januari ergens geen potje online meer kunnen winnen.
Doodziek van dit spel.
Hoevaak in de week speel je EAFC? Ervaring telt enorm en is een belangrijke factor. Vooral de meta's in het spel, die bij de vorige FIFA's ook aanwezig waren kun je bij EAFC meenemen, ondanks dat het toch wat anders speelt. Je kunt beter worden door meer speeluren te maken, door vaak naar streamers te kijken en YouTube video's. Maar ervaring telt het zwaarst. Je komt spelers tegen die al sinds FIFA 14/15/16/17/18 competitief spelen. Lekker veel spelen dan komt het langzamerhand vanzelf goed. Ik zelf speel al bijna dagelijks Ultimate Team vanaf FIFA 18. Toch ben ik tijdens WL maar zelden boven 16 wins gekomen. Alhoewel je vaak ook geluk moet hebben. Waar denk je dat het uiteindelijk bij jou misgaat waardoor je vaak verliest?
Tot nu toe sta ik op 8 (winst) -2 en ga straks in de middag weer verder. Ik weet nu al dat na 9 wins het wat moeilijker wordt. Maar ik vermaak me nu prima met de onderstaande team. Na TOTY had ik nog een paar weken pauze genomen met EAFC. Sinds afgelopen week weer begonnen, maar merk dat ik niet ver achter sta met mijn team.
:strip_exif()/f/image/PZO12RTEFa9ppg0SC3SwPIRZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Probeer die twee opstellingen die ik hierboven postte. Begin met de 451 en als 't niet lukt die 4411Sleehond schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 22:30:
Al sinds januari ergens geen potje online meer kunnen winnen.
Doodziek van dit spel.
Nou, die tactics gepakt inderdaad van hierboven en opeens direct 2 wins gepakt.
Vind dat natuurlijk fijn maar anderzijds ook vreselijk irritant dat je continue mee moet in opstellingen wijzigingen. Over tijdje is dit weer uitgewerkt en moet je alles weer omgooien, persoonlijk vind ik dat wel jammer.
Team nu (Forbs gaat naar 89 en bevalt met 87 al erg goed).
Francescoli gisteren uit een pakje, voelt als een Zola 2.0 die 2 lijken vreselijk op elkaar zowel qua uitstraling/body als stats.
:strip_exif()/f/image/W7MUk3Ev2jw2qzQtFWyPENGd.jpg?f=fotoalbum_large)
Alternatief is dit:
:strip_exif()/f/image/be4WqiuFOntz1uwqjrc1qdwA.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke optie zouden jullie kiezen?
[ Voor 26% gewijzigd door Sleehond op 31-03-2024 09:51 ]
Precies. Heel irritant maar het werkt wel. Ik bookmark ze op X en stel ze in. Daarna kan ik weer vrolijk verder spelen.Sleehond schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:46:
@Lashrom @Oekol
Nou, die tactics gepakt inderdaad van hierboven en opeens direct 2 wins gepakt.
Vind dat natuurlijk fijn maar anderzijds ook vreselijk irritant dat je continue mee moet in opstellingen wijzigingen. Over tijdje is dit weer uitgewerkt en moet je alles weer omgooien, persoonlijk vind ik dat wel jammer.
Team nu (Forbs gaat naar 89 en bevalt met 87 al erg goed).
[Afbeelding]
Blijft wel beperkt toch elke update. Dan is 't ff een week zwemmen komen de nieuwe tactieken die getest zijn en kun je weer door.
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 31-03-2024 09:50 ]
Ik zal er in mee moeten gaan blijkbaar, dus dank voor het erop wijzenOekol schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:48:
[...]
Precies. Heel irritant maar het werkt wel. Ik bookmark ze op X en stel ze in. Daarna kan ik weer vrolijk verder spelen.
Zal zolang ik nog af en toe blijf spelen ze hier delen.Sleehond schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:49:
[...]
Ik zal er in mee moeten gaan blijkbaar, dus dank voor het erop wijzen
Thanks!Oekol schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:50:
[...]
Zal zolang ik nog af en toe blijf spelen ze hier delen.
Zie opstellingen hierboven, welke zou jij kiezen gevoelsmatig? Ik neig naar de laatste opstelling vanwege James op de flanken en Francescoli op CAM denk ik beter dan RM.
Bovenste! Bruno op b2b cm en silva op cam. Reece is echt een briljante rb en die hero kan prima op rm.Sleehond schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:52:
[...]
Thanks!
Zie opstellingen hierboven, welke zou jij kiezen gevoelsmatig? Ik neig naar de laatste opstelling vanwege James op de flanken en Francescoli op CAM denk ik beter dan RM.
Ik speel zelf met zola op cam/ca en dan een echt afmaker ervoor (Werner in mij geval)
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 31-03-2024 10:02 ]
Alleen kan Silva alleen op CM en niet op CAM. Dat verpiept de chem wel…Augy schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:01:
[...]
Bovenste! Bruno op b2b cm en silva op cam. Reece is echt een briljante rb en die hero kan prima op rm.
Ik speel zelf met zola op cam/ca en dan een echt afmaker ervoor (Werner in mij geval)
Jawelllll. Heel vaak genoemd hier. Je hebt je start opstelling voor chem. Daarna wissel je met de d-pad naar 1 van de 4 in te stelling andere opstellingen waarbij je je spelers met behoud van chem overal neer kan zetten.Sleehond schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:45:
[...]
Alleen kan Silva alleen op CM en niet op CAM. Dat verpiept de chem wel…
Ach ja, klopt. DOHOekol schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:09:
[...]
Jawelllll. Heel vaak genoemd hier. Je hebt je start opstelling voor chem. Daarna wissel je met de d-pad naar 1 van de 4 in te stelling andere opstellingen waarbij je je spelers met behoud van chem overal neer kan zetten.

Voor diegene die Marquez sbc hebben voltooid, raad ik aan om hem toch op CV te zetten. Op CM is hij te traag, geen aanwezigheid op het middenveld en verdedigend ook niet echt geweldig. Op CV is hij ijzersterk. Daarnaast heb ik zijn Evo gedaan en voltooid. Je merkt degelijk een verschil.
[ Voor 20% gewijzigd door Lashrom op 31-03-2024 14:09 ]
Iemand hem hier toevallig al gedaan?
[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 31-03-2024 15:00 ]
Ik doe niets momenteel, dadelijk worden we waarschijnlijk weer overspoelt met betere blauwe kaartjesAugy schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:54:
Al owairan schijnt echt een bizar goede kaart te zijn! Zit maar wat te twijfelen om hem te voltooien, wel niet, wel niet, icon picks afwachten, wel doen of tog niet 🤣 haha
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vind hem qua stats wel meevallen evenals playstyle +Augy schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:54:
Al owairan schijnt echt een bizar goede kaart te zijn! Zit maar wat te twijfelen om hem te voltooien, wel niet, wel niet, icon picks afwachten, wel doen of tog niet 🤣 haha
Balance en agility zijn wat aan de lage kant en zijn passing en shooting zijn het net niet. Dan te denken dat de sbc 650k kost.
Ik zou hem niet doen.
wijze woorden
4231 en 4222 zijn dan ook beide opstellingen die al jaren worden gebruikt. Als je weet hoe je moet spelen met deze twee opstellingen, dan heb je inderdaad groot kans dat je een winst te pakken hebt. Ik neem aan dat je 4231 gebruikt als je meer verdedigend wilt spelen?theman36 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:40:
Ik begrijp niet waarom iedereen van allerlei opstellingen + tactics gebruikt en wisselt van youtubers etc. Ik speel al jaren met dezelfde 4231/4222 + tactics zonder ook maar iets te wijzigen en speel divisie 1/elite. Ook WL 14 wins of meer. Tuurlijk is de gameplay vaak brak etc maar dan sluit ik de zooi gewoon af. Kies gewoon een opstelling wat jij fijn vindt om te spelen, dan kan het niet fout gaan lijkt me? Of je kan er echt geen ene ******** van
Maar goed, een hele ervaren speler kan zelfs met 3-5-2 overweg bij wijze van. Toch is het belangrijk om te weten met welke opstelling je tegenstander speelt. Tactieken wijzigen in-game is meestal dan ook de sleutel om een wedstrijd te winnen. Dan merk je opeens dat het heel stroef gaat bij jou of je tegenstander. Daarnaast heb je spelers die minder goed zijn, maar dat een meta opstelling en tactiek toch nog kan helpen om een winst te behalen. Af en toe doet AI het werk voor je voorin waardoor je meer kansen hebt. Enfin, grotendeels ligt het inderdaad gewoon aan jezelf.
Soms wil je wat anders proberen.theman36 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:40:
Ik begrijp niet waarom iedereen van allerlei opstellingen + tactics gebruikt en wisselt van youtubers etc. Ik speel al jaren met dezelfde 4231/4222 + tactics zonder ook maar iets te wijzigen en speel divisie 1/elite. Ook WL 14 wins of meer. Tuurlijk is de gameplay vaak brak etc maar dan sluit ik de zooi gewoon af. Kies gewoon een opstelling wat jij fijn vindt om te spelen, dan kan het niet fout gaan lijkt me? Of je kan er echt geen ene ******** van
Altijd hetzelfde, jaar in jaar uit. Enige wat wijzigt is het logo op het hoesje. 22, 23, 24.
Ik speel geen div1/elite en ook WL kom ik niet altijd even ver. Maargoed ik wissel voor de afleiding ipv de standaard opstelling en speelstijl die iedereen doet, zoals de bekende:
Balrol scoopturn
Achterlijn halen en voorleggen.
Quickstep spammen voor meer pace
Richting het eind van FIFA seizoen wordt het speel altijd minder, maar de kaarten weer leuker.
Het is vaker een grote acrobaten show geworden ipv een voetbalspel, dan is opstelling en tactiek ondergeschikt
wijze woorden
In tegendeel. Ik speel best aanvallend (vind ik zelf). 1 cvm op stay back, aanvallers voorin blijven, andere cvm naar voren en backs aanvallend. Maar goed, ik blijf erbij dat het aan jezelf ligt grotendeels en uiteraard aan de gameplay. Gisteren een potje WL en een potje die fut birthday friendly gespeeld. Wereld van verschil in gameplay. Eigenlijk te belachelijk voor woordenLashrom schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:12:
[...]
4231 en 4222 zijn dan ook beide opstellingen die al jaren worden gebruikt. Als je weet hoe je moet spelen met deze twee opstellingen, dan heb je inderdaad groot kans dat je een winst te pakken hebt. Ik neem aan dat je 4231 gebruikt als je meer verdedigend wilt spelen?
Maar goed, een hele ervaren speler kan zelfs met 3-5-2 overweg bij wijze van. Toch is het belangrijk om te weten met welke opstelling je tegenstander speelt. Tactieken wijzigen in-game is meestal dan ook de sleutel om een wedstrijd te winnen. Dan merk je opeens dat het heel stroef gaat bij jou of je tegenstander. Daarnaast heb je spelers die minder goed zijn, maar dat een meta opstelling en tactiek toch nog kan helpen om een winst te behalen. Af en toe doet AI het werk voor je voorin waardoor je meer kansen hebt. Enfin, grotendeels ligt het inderdaad gewoon aan jezelf.
Kan ik enigzins begrijpen maar dan doe je dat omdat je dat leuk lijkt en niet omdat je dan denkt meer te winnen lijkt me? Ik heb best bewegende spelers dus voor mijn gevoel speel ik niet met een stugge opstellingValandil schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:33:
[...]
Soms wil je wat anders proberen.
Altijd hetzelfde, jaar in jaar uit. Enige wat wijzigt is het logo op het hoesje. 22, 23, 24.
Ik speel geen div1/elite en ook WL kom ik niet altijd even ver. Maargoed ik wissel voor de afleiding ipv de standaard opstelling en speelstijl die iedereen doet, zoals de bekende:
Balrol scoopturn
Achterlijn halen en voorleggen.
Quickstep spammen voor meer pace
Richting het eind van FIFA seizoen wordt het speel altijd minder, maar de kaarten weer leuker.
Het is vaker een grote acrobaten show geworden ipv een voetbalspel, dan is opstelling en tactiek ondergeschikt
Nu bezig met Rodrygo…eerste shooting naar 99 en daarna van 85->90 met birthday evo…🥰
Icon sbc gedaan met cech toty als resultaat. Wacht nog wel even wat reviews af, tots duurt ook vast niet lang meerValandil schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:27:
[...]
Vind hem qua stats wel meevallen evenals playstyle +
Balance en agility zijn wat aan de lage kant en zijn passing en shooting zijn het net niet. Dan te denken dat de sbc 650k kost.
Ik zou hem niet doen.
Prima keeper! Heb 'm ook, Yashin verkocht.Augy schreef op zondag 31 maart 2024 @ 19:49:
[...]
Icon sbc gedaan met cech toty als resultaat. Wacht nog wel even wat reviews af, tots duurt ook vast niet lang meer
Ik kan nu 3/4 complete elftallen maken welke niet echt voor elkaar onderdoen.
Hoeveelheid fodder die ik heb gekregen uit packs is dus danig dat ik Icon SBC's met gemak kon behalen.
Bijna Klaar met Jarizinho en dan Socrates en RIbery doen.
Meeste Ultimate Bday player SBC's ook gedaan
Mag niet klagen over de promo's.
De hoge Icons heb ik helaas niet gepackt omdat ik mayeb ook geen WL speel (voor alsnog).
Geen tijd om zoveel games te spelen.
Ben benieuwd wat de volgende batch van Golazo brengt.
Ik moet weer echt gaan testen wie in mijn starting XI 4-3-2-1 komt.
Zoveel keus. Zoveel goede spelers.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 01-04-2024 01:27 ]
Kreeg ik een 88 rated IF wat altijd welkom is en Ashley Cole 92 uit een 83x10 pakje. Met Rolfo, Davies is de LB druk bezet. Rolfo heeft Sawa al uit de basis gespeeld ik RCM. Cole maar eerst even supersub voor Davies.
Man man man