Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Kak Liverpool 😉

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42
Ik ga m'n Yashin verkopen. Kreeg uit die icon pack dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pATjqvNvBvMWPTdSBFO-U4U84ws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPpkDvw3Vwri8RtEyjU87V9w.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:24
Zo Yashin net voltooid en drie icon encore sbc's gedaan wat niet veel soeps opleverde. Base zambrotta, cannavaro en ww Barnes.

Edit: en uit de vierde VDS 88 dubbel

[ Voor 13% gewijzigd door _Uploader_ op 10-03-2024 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:19
Ts figo uit de icon sbc ,hoef ik die teminste niet te kiezen uit de laatste season reward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:06
Oekol schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:55:
[...]

Ja helaas. En de evo werkt volgens mij niet. Ik zie 'current and upcoming winners' staan.
Bij de vereisten van de evo staat confrontatie plus. Ik denk dat het gewoon inhoud dat er een upgrade heeft plaatsgevonden en Akanji dus de upgrade kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op zondag 10 maart 2024 @ 21:51:
[...]

Bij de vereisten van de evo staat confrontatie plus. Ik denk dat het gewoon inhoud dat er een upgrade heeft plaatsgevonden en Akanji dus de upgrade kan krijgen.
Dat zou wel top wezen. Hij is best goed. Dus +2 we bij zal 'm niet misstaan.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:44
Eerder Ederson die een strafschop veroorzaakte. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 11 maart 2024 @ 08:51:
[...]

Eerder Ederson die een strafschop veroorzaakte. :p
Of nog eerder Aké die te kort terug speelde ;)

Het is me overigens nog steeds niet duidelijk of Akanji nu wel/niet in die evo kan. Zoals het in het menu staat, lees ik het dat het enkel kan bij winst.

[ Voor 25% gewijzigd door Moody2204 op 11-03-2024 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:31:
[...]

Of nog eerder Aké die te kort terug speelde ;)

Het is me overigens nog steeds niet duidelijk of Akanji nu wel/niet in die evo kan. Zoals het in het menu staat, lees ik het dat het enkel kan bij winst.
Ja, eens inderdaad dat was een behoorlijke ziekenhuis bal. 😂

Laat Akanji eerst maar eens upgraden naar die +1. Van wat ik zo op Futbin lees zou het mogelijk moeten zijn om hem alsnog in de Evo te doen. En anders jammer dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:39:
[...]

Ja, eens inderdaad dat was een behoorlijke ziekenhuis bal. 😂

Laat Akanji eerst maar eens upgraden naar die +1. Van wat ik zo op Futbin lees zou het mogelijk moeten zijn om hem alsnog in de Evo te doen. En anders jammer dan.
Ja is ook zo, ik vind 'm nu toch al vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 09:55:
[...]

Ja is ook zo, ik vind 'm nu toch al vrij goed.
Nja, klinkt misschien gek wat ik zeg. Maar ik vind persoonlijk Akanji beter dan bijvoorbeeld 92 Maldini.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
Akanji is al geüpdatet en hij past in de EVO. Hotsakee. Toch blij :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:59:
Nice! Enne gefeliciteerd! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
Oekol schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:59:
Nog even de rest van de week kijken wat er voor Showdown's komen maar kan mij haast niet voorstellen dat er (voor mij) een betere speler voor de Evo gaat komen

Gaat dan mijn Maldini vervangen en een duo vormen met TOTY VVD 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Tim01 op 11-03-2024 14:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:08:
[...]

Nja, klinkt misschien gek wat ik zeg. Maar ik vind persoonlijk Akanji beter dan bijvoorbeeld 92 Maldini.
Dat klinkt helemaal niet zo gek, want dat heb ik ook. Ik kon niet zo goed overweg met Maldini. Ik heb met verdedigen toch wat hulp nodig van de playstyles+ en die heeft Akanji.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 14:52

lasharor

7 december 2004

Afgelopen week toch nog best wel veel veranderd in mijn team.

Rolfo + Akanji gedaan en Best ook nog afgerond. Ik heb tot nu toe altijd best veel geluk gehad uit die 150 challange SBC's. Dus ook dit keer toen ik uit de group reward Rice packte :D

Onderstaande waarbij ik Rolfo en Alaba in game switch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UO8_rs-64bxNJHJ02LsIs5Ylb6g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aeGfk8DVqtQea1PMoYnoRG54.png?f=fotoalbum_large

Kan ook niet echt iets verbeten. 700K op de bank maar alles is untradable :')

[ Voor 4% gewijzigd door lasharor op 11-03-2024 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 16:42
Stuk of 10 van die icon sbc's gedaan. Voorlopig nog niet echt de moeite waard. Alleen TS Ashley Cole zou wat coins waard zijn. Maargoed ze zijn zo goed als gratis, dus mij hoor je niet klagen, kost alleen wat tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Tim01 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:55:
[...]

Nog even de rest van de week kijken wat er voor Showdown's komen maar kan mij haast niet voorstellen dat er (voor mij) een betere speler voor de Evo gaat komen

Gaat dan mijn Maldini vervangen en een duo vormen met TOTY VVD 8)
Heb 'm er in mijn ehousiasme al ingeduwt. Er is geen plan B meer haha. Maar beter ook Lucio voor in de 300k gekocht en is nu 500k of zo waard. Dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier ook Akanji braaf de Evo ingeknald, nu nog de tijd en zin vinden om u überhaupt te spelen 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JioSQiyo6y-PXbwHkQPuYeV7BG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mG88aLANppPC5AOGuMYhXo2Y.jpg?f=fotoalbum_large

Dit duo maar is proberen achterin. Kwa playstyles zou t geweldig moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Heeft iemand anders dit ook? Ik heb dit weekend 3x tegen iemand gespeeld die rood kreeg, een speler zelfs 2 rode kaarten en vervolgens speelt je eigen team als fc bal op het dak en verlies je kansloos. Terwijl je daarvoor beter was en alles vloeiend speelde. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Als iemand met 10 man speelt structureel kansloos verliezen :(
Ik vraag me steeds meer af waarom ik dit spel nog speel :D

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-03-2024 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:19:
Heeft iemand anders dit ook? Ik heb dit weekend 3x tegen iemand gespeeld die rood kreeg, een speler zelfs 2 rode kaarten en vervolgens speelt je eigen team als fc bal op het dak en verlies je kansloos. Terwijl je daarvoor beter was en alles vloeiend speelde. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Als iemand met 10 man speelt structureel kansloos verliezen :(
Ik vraag me steeds meer af waarom ik dit spel nog speel :D
Je bent niet de enige. Ik heb vanavond zo'n rare avond. Ik krijg de gekste klutsgoals tegen. Het is weer zo'n verliesreeks die EA er in gescript heeft. Morgen win ik waarschijnlijk weer wel als ik door die reeks heen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:23
Snap niet dat jullie je nog kwellen met deze game. Ik zie letterlijk 10 mensen alleen maar gezeur posten over deze game. Ik zou zeggen deinstalleer het lekker, net zoals ik. Waarom zou je in godsnaam iets spelen waar je jezelf zo mega druk om maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Niet druk maken maar 'own it'. Weet wanneer het niet gaat, doorgaan na het vallen en gewoon weer opstaan. Plezier is hetgeen je er zelf als label opplakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren 'Clubs' gespeeld met 3 mensen en me rot gelachen. Ultimate Team is wat dat betreft serious business voor velen, die spelen alsof hun leven er vanaf hangt. Tja, zo ben ik nu eenmaal niet, dus ik accepteer het, hoe krom/toxic het soms ook is.

Verder heb ik me er wel bij neergelegd dat EA er van die verliesreeksen heeft ingebouwd. Het scheelt dat je dan weet dat morgen of overmorgen het ineens weer als een tierelier loopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 11-03-2024 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Iemand ooit WL gespeeld op maandag? Heb 't idee dat niveau aardig hoog is. Wilde 't afmaken maar samen met een klein borreltje op de verjaardag is het vanavond echt flipperkast. Gaat zo snel allemaal haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:24:
Iemand ooit WL gespeeld op maandag? Heb 't idee dat niveau aardig hoog is. Wilde 't afmaken maar samen met een klein borreltje op de verjaardag is het vanavond echt flipperkast. Gaat zo snel allemaal haha
Nee, ik heb de WL overgeslagen, omdat ik een beetje aan het afhaken ben wat de WL betreft. Ergernissen zoals hier eerder genoemd, ik heb er gewoon geen zin meer in. En de rewards leveren tegenwoordig ook weinig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Heb 't idee dat ik (crossplay uit) dat ik mensen match verder weg net schokte 't ook een beetje al lag. Speel op Xbox en op maandag zullen er niet zoveel mensen WL spelen. Nu ff fifa afsluiten crossplay aan en dan zien we wel verder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:24:
Grappig, ik ervaar het andersom. In weekend vrij kansloos en vandaag 8W uit 12 potjes gehaald…niet voor het eerst op maandag veel minder weerstand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:43:
[...]

Grappig, ik ervaar het andersom. In weekend vrij kansloos en vandaag 8W uit 12 potjes gehaald…niet voor het eerst op maandag veel minder weerstand
De teams zijn echt qua kaartjes niet echt 'goede' teams. Maar ik word telkens er bijv uitgerend over de zijkant. Nu inmiddels 7-6. Denk nu 3 gewonnen vnv en 2x sinds ik crossplay aan heb gezet en ff opnieuw heb opgestart. Zit tussen m'n hoofd vast I know. Maar gros van xbox zit in Amerika.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
11 wins gehaald toch nog. Laatste pot weggegeven die gaat nergens over. Rewards was niet eens zo heel verkeerd. Was hoge fodder en twee IFs tradable waarvan 1 die price bug heeft. Die ander kan ik voor 45k verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Weer genezen van de icon sbc
Base king ,laudrup, schmeichel 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 23:42:
Dank ik was keihard aan 't twijfelen om weer 1 te doen. Dan ga ik m'n bed in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Gisteren Larsson (L) en Müller (?) er uit gekregen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Ik denk dat ik het maar bij 1x laat dan. Die Cech was een toevalstreffer. Blijft een keeper vind 'm bij tijden helemaal niet zo geweldig terwijl hem tegen je houdt alles tegen.

Ga rolfo denk ik maar doen voor de zekerheid. Haar gouden kaarten was op 't begin al echt aanwezig. Deze moet ook top zijn dan straks met al die updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 23:42:
Hier 1x gedaan en ik kreeg Eto'o. Die is niet zo verkeerd. Dus ik wilde het lot verder niet tarten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:12:
[...]

Hier 1x gedaan en ik kreeg Eto'o. Die is niet zo verkeerd. Dus ik wilde het lot verder niet tarten. :9
Ik had de 1e keer sanches ww ook lekker en daarna 5x niks kreeg lineker en Basten base ook nog voor die andere 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:13
Ik doe die icon SBCs niet meer - dit hele seizoen nog geen enkel icon gekregen die mijn team waardig is. Als ik dat eerder had beseft, had ik nu Ginola gratis kunnen doen.

Maar ja, niet geschoten is altijd mis en zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:35:
Ik doe die icon SBCs niet meer - dit hele seizoen nog geen enkel icon gekregen die mijn team waardig is. Als ik dat eerder had beseft, had ik nu Ginola gratis kunnen doen.

Maar ja, niet geschoten is altijd mis en zo.
Af en toe een gokje wagen is leuk. Maar meestal doe ik ook wel de sbc's waar je een leuke speler mee kan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 13:04

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik vind het best leuk om te doen en met de 80+ player picks en exchanges is het best goed te doen (denk hooguit 200k uitgegeven voor 9 icon packs). En tot nu toe heb ik wel een paar leuke kaartjes erbij. Zeker Eusebio kan ik wel in mijn main team gebruiken op de bank. Zanetti, Figo en Rooney zijn wel leuk om eens te proberen.

Tot nu toe deze spelers:

Raul (Base) 78k
Bergkamp (Base) 74k
Rooney (Centurions) 366k
Riquelme (Base) 66k
Luis Figo (Thunderstruck) 310k
Zanetti (Centurions) 178k
Eusebio (Base) 1,7M
Kluivert (Base) 66k
Casillas (Base) 194k

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Heb Gattuso uit mij eerste (en tot nu toe enige) pack gehaald dus had ook niet meteen de neiging om er meer te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 11:30
De lange evo grind van Geertruida eindelijk afgerond. Betwijfel of hij nog in mijn team komt momenteel :+

Rolfo ook gedaan, maar die is met deze rating zeker nog overhyped. Leuk voor op de bank en wellicht na een paar upgrades voor in de basis.

Timo is echt een monster voorin. Geen spijt van die SBC.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Valandil schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 23:42:
De lange evo grind van Geertruida eindelijk afgerond. Betwijfel of hij nog in mijn team komt momenteel :+

Rolfo ook gedaan, maar die is met deze rating zeker nog overhyped. Leuk voor op de bank en wellicht na een paar upgrades voor in de basis.

Timo is echt een monster voorin. Geen spijt van die SBC.
Typisch haha, die rolfo gaat bij mij echt als een raket als LCM haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Die Rolfo zou bij mij in de plaats van Davies (linksachter) of TOTY Sawa (centraal) komen te staan - gaat ze beter zijn dan een van deze twee denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
heron schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:51:
Die Rolfo zou bij mij in de plaats van Davies (linksachter) of TOTY Sawa (centraal) komen te staan - gaat ze beter zijn dan een van deze twee denken jullie?
Ik heb zelf Sawa vervangen door Rolfo met name omdat ik de pinged PS+ echt veel gebruik met mijn middenvelders. Moet zeggen dat ze er verder ook niet voor onder doet en alleen nog maar beter kan worden met 3 of 4 upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat EA in de nieuwe update zo'n beetje alle playstyles+ terug gaat schroeven....

8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Hier ook de encore icon sbc een keertje gedaan. Base Vieira eruit gekregen. Mag absoluut niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Tim01 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:20:
[...]

Ik heb zelf Sawa vervangen door Rolfo met name omdat ik de pinged PS+ echt veel gebruik met mijn middenvelders. Moet zeggen dat ze er verder ook niet voor onder doet en alleen nog maar beter kan worden met 3 of 4 upgrades.
Rolfo SBC is nog vier dagen beschikbaar. Heb nog een paar pakketten bewaard voor de nieuwe promo op vrijdag omdat er nu weinig interessants in pakketjes zit. We gaan wel zien wat de nieuwe promo biedt, en anders kunnen we haar altijd nog snel bouwen dit weekend. Het staat er nu zo bij, en eigenlijk zou een verdedigende middenvelder als Vieira mijn eerste keuze zijn om mijn team mee te verbeteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aekLpEgCnC1nQQhM0rAe5PCayBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vSYQzxxtgD10Wou2U5wEuE6Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-09 13:31
Jullie zouden beter Sorare spelen :) hahaha Je moet maar eens op twitter het verschil opzoeken. In plaats van Jaarlijks geld te geven moet je dit maar 1 keer doen en kan je daarna jaren spelen en zelf winnen. Alléé, ik zeg het maar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Vanavond maar eens zo proberen. :)

Zit stiekem nog te denken om Akanji eruit te doen en daar Gullit neer te zetten. En die dan ingame switchen met Vieira.

Ingame switch ik naar 4-3-2-1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5QDCoYBhdM0aWiTnpqMBmGkz2F8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s2njgGCGtBQ9K2ryT1ky1y6B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:46:
Ik las dat EA in de nieuwe update zo'n beetje alle playstyles+ terug gaat schroeven....

8)7
Tja dat mag ook wel als TOTW spelers nu zelfs met 2 playstyle+ komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:06:
[...]

Tja dat mag ook wel als TOTW spelers nu zelfs met 2 playstyle+ komen.
Maar ik vond de playstyles nu ook weer niet zo overpowered dat ze het per se terug moesten schroeven. Al merk ik er weinig van moet ik zeggen, want vandaag in 1 ruk naar div. 3 gepromoveerd met o.a. de 4-3-3(5) die hier eerder is gepost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:13:
[...]

Maar ik vond de playstyles nu ook weer niet zo overpowered dat ze het per se terug moesten schroeven. Al merk ik er weinig van moet ik zeggen, want vandaag in 1 ruk naar div. 3 gepromoveerd met o.a. de 4-3-3(5) die hier eerder is gepost!
433-5 speelt altijd leuk, misschien maar eens proberen.
Heb sinds TOTY misschien in totaal een uurtje gespeeld ondanks de vele aanwinsten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Meer mensen gratis icon pack gekregen ivm verkeerde content?

Ik kreeg er wel 1 net helaas sheva base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markvd1984 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 17:31:
Meer mensen gratis icon pack gekregen ivm verkeerde content?

Ik kreeg er wel 1 net helaas sheva base
Ja ik ook. Geen idee waarom en de uitkomst was ook niet erg best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:54:
[...]

Ja ik ook. Geen idee waarom en de uitkomst was ook niet erg best.
Dat was idd een correctie van december/january als ik ik me niet vergis.
Prime Best, prima kaartje maar had zijn TOTY Icon ook al gedaan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 09:10
Had wat pakjes bewaard voor deze promo. Niks uit natuurlijk. Na de 83x10 en Hero pick had ik weer hoge fodder over. Dus de encore icon sbc gedaan. Was eigenlijk van plan hem niet te gaan maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AvmBi8RwfQLkZagJOs19M4WMH8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/84YW0vEXTWx96SLy6zMa8Btk.png?f=fotoalbum_large

Wat dat betreft is het eigenlijk ook meer een gokspel dan een voetbal spel of niet? 🥲

Vorige week al Pele gekregen. En nu dus Hamm. En ik speel eigenlijk met een NL team. Maarja deze laat ik niet op de bank. 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhvfTfaARjpHctzUUpNydaXBKEY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Xw8H3RFjo9XaJdPqvvv17hFG.png?f=fotoalbum_large

(Gaat overigens nog wel wat wisselen. Nu iets teveel aanvallers)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
Ik speel er niet mee maar leek mij ook een leuk idee, dus mijn NL team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GuBmrO6wY9seYg-7Ddcy3vq254M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYS1IixSiFs5dDgr89rP5RlX.jpg?f=fotoalbum_large

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mUgPWr02cIZcnOxMB8xmOD8ZNU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JxcK3bS0ApjI8L3R004YsjeP.png?f=fotoalbum_large

Nog suggesties voor een betaalbare RB?😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
boefje79 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 17:37:
[Afbeelding]

Nog suggesties voor een betaalbare RB?😇
Evo Dumfries?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
Thanks! Die kan ook nog in een evo naar 89 👍🏻
Nu nog richting het EK leuke cups met teams bestaand uit 1 nationaliteit 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 22:45:
[...]

Thanks! Die kan ook nog in een evo naar 89 👍🏻
Nu nog richting het EK leuke cups met teams bestaand uit 1 nationaliteit 😉
Grapjas, er gaat natuurlijk een EK DLC komen met EK kaartjes icm nieuwe packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Bossie schreef op zondag 17 maart 2024 @ 09:44:
[...]

Grapjas, er gaat natuurlijk een EK DLC komen met EK kaartjes icm nieuwe packs.
Maar toch geen verplichting om alleen met die kaartjes te kunnen spelen? 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zo Rolfo pakt even de +3 vandaag, nog 1x meedoen en ze pakt de volle buit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:13:
Zo Rolfo pakt even de +3 vandaag, nog 1x meedoen en ze pakt de volle buit!
En nog steeds te completen gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:42
Oekol schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:16:
[...]

En nog steeds te completen gek genoeg.
Twijfel of ik hem moet doen, heb al zat middenvelders en de spelers die ik heb linken niet heel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
cubert20 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:47:
[...]

Twijfel of ik hem moet doen, heb al zat middenvelders en de spelers die ik heb linken niet heel lekker.
Geweldige middenvelder voor in 2e helft of verlenging dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 16:56
Hebben jullie ook het probleem dat de daily play objective van birthday niet refeshen?

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Uit de icon pick. Heb VDS al gekregen, maar toch Cech gekozen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiruKaMFBjCr8V3CRhQOd2xV1IU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cYZw3skVP1F4dhP75FloBkE0.jpg?f=fotoalbum_large
patricks8 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 19:52:
Hebben jullie ook het probleem dat de daily play objective van birthday niet refeshen?
Dat klopt, daar hoor ik meerdere klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Tegen beter weten in de icon-pick gedaan…Lineker…

En had nog wat stars-tegoed dus dat pack van 5K waar een gegarandeerde icon in zit…zit er geen icon in…🙈🤡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Ja bekend probleem waar EA een tweet over gestuurd heeft: als ze het opgelost hebben, wordt de completionist objective met genoeg dagen verlengd zodat deze ook weer helemaal te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 14-10 16:56
heron schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:39:
[...]

Ja bekend probleem waar EA een tweet over gestuurd heeft: als ze het opgelost hebben, wordt de completionist objective met genoeg dagen verlengd zodat deze ook weer helemaal te halen is.
Ah oke. Ik had de tweet gemist :) en er hier nog niks over gelezen.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

boefje79 schreef op zondag 17 maart 2024 @ 20:41:
Tegen beter weten in de icon-pick gedaan…Lineker…

En had nog wat stars-tegoed dus dat pack van 5K waar een gegarandeerde icon in zit…zit er geen icon in…🙈🤡
Hoeveel stars moet je daarvoor inleveren? Zal wel een leenspeler zijn toch?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Heeft iemand die nieuwe Makelele al gedaan?

Hoe bevalt die?

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ja klopt is al 2 dagen niet meer gerefreshed.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:54:
Heeft iemand die nieuwe Makelele al gedaan?

Hoe bevalt die?
Heel lang de 88 versie gebruikt en die was prima. Dus deze zal dat ook wel zijn. Zit zelf ook te twijfelen. Hij is alleen niet sterk in kopduels vanwege zijn lengte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Die Werner is wel een kaart zeg.
Ik heb meestal dat mijn beide spitsen ongeveer 1 op 1 gaan.
Maar Werner is gewoon zodra je in de buurt van de 16 bent, powershot en klaar.
Verder valt hij ook niet zomaar om, gewoon dwars door van Dijk heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:23
Beide spitsen wow, speel jij divisie 1 ook enzo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Beavbusi schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:05:
Beide spitsen wow, speel jij divisie 1 ook enzo dan?
Was gewoon een opmerking dat werner een topspits is.
Maar fijn voor je dat je dat er uit weet te halen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Werner is inderdaad fantastisch. Maar iedereen heeft 'm helaas. Dus blijf ik nog steeds 't onderspit delven in div 4.😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Oekol schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:39:
Werner is inderdaad fantastisch. Maar iedereen heeft 'm helaas. Dus blijf ik nog steeds 't onderspit delven in div 4.😬
Ben benieuwd hoe hij na zijn upgrade op woensdag is. Zelf zit ik in div 6, maar iedereen heeft superspelers. Ik moet kiezen uit die Werner, Centurions Eusebio, TOTY Best, BD Benzema, BD Socrates, Fantasy Luis Diaz voor mijn aanvallers - heerlijke overdaad.

Maakt het wel minder pay-to-win volgens mij. Alleen als je spelers tegenkomt met een zwik 2M+ TOTY spelers, of Pele, Ronaldo, e.d. ben je echt in het nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik was aan het kijken na de nieuwe icon kaarten
Maar die van Nistelrooy kaart is toch echt een super goede kaart en goedkoop
Of mis ik iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:57
Markvd1984 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 12:09:
Of mis ik iets
echt een hele goede spits voor dat geld.
Snel,sterk, technisch goed met de juiste chemstyle, kopsterk en heeft geweldige looplijnen mede door High/low.
Een kans is een goal door z'n finishing van 97.
Echt een heerlijk kaartje dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 12:09:
Of mis ik iets
Ja, voor die prijs is hij echt dikke prima hoorde ik ook van iemand die hem gepackt had. Ik denk dat hij zo laag qua prijs is omdat eerdere Van Nistelrooy kaarten altijd slecht en eigenlijk onbruikbaar waren. Maar deze is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 14:47:
[...]

Ja, voor die prijs is hij echt dikke prima hoorde ik ook van iemand die hem gepackt had. Ik denk dat hij zo laag qua prijs is omdat eerdere Van Nistelrooy kaarten altijd slecht en eigenlijk onbruikbaar waren. Maar deze is prima.
Heb ww hernandez nog in me club die ik altijd erg fijn vind
Die kun je nu voor 200.000 ook upgraden naar 90 hernandes
Zou die beter zijn die van nistelrooi of eto die ik nu heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 15:00:
[...]

Heb ww hernandez nog in me club die ik altijd erg fijn vind
Die kun je nu voor 200.000 ook upgraden naar 90 hernandes
Zou die beter zijn die van nistelrooi of eto die ik nu heb
Geen idee. Denk wel dat Nistelrooy wat completer is misschien?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
Wow, ik dacht zag die nano pack voor 35k en dacht fuck it, coins zijn toch nutteloos met mijn team. Krijg ik TOTYHM Vini Jr. :o

Nu hoef ik ook niet meer te kiezen tussen welke openda ik wil

[ Voor 20% gewijzigd door Terranova op 19-03-2024 19:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Ik gisteren de 88+ player pick gedaan. Tsjah xD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kvwzUNdYgvGP3EBZ2qF41BtqLgM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9jrKRGqDAYi0Fye8jX0VsTW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Nog nooit een Store pack geopend maar gisteren uit nieuwsgierigheid toch maar de 750k pack waar je een FUT Birthday Icon uit krijgt met coins geopend. Uiteraard gehoopt op Gullit of Henry maar met Butragueno en Schweinsteiger (en een boel fodder) mag ik niet klagen. Nu hopen dat ik mij kan inhouden om niet nog een keer deze pack te kopen want anders gaat het wel heel hard met mijn coins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:58

Mauz1978

Console War Veteran

Tim01 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:55:
Nog nooit een Store pack geopend maar gisteren uit nieuwsgierigheid toch maar de 750k pack waar je een FUT Birthday Icon uit krijgt met coins geopend. Uiteraard gehoopt op Gullit of Henry maar met Butragueno en Schweinsteiger (en een boel fodder) mag ik niet klagen. Nu hopen dat ik mij kan inhouden om niet nog een keer deze pack te kopen want anders gaat het wel heel hard met mijn coins :+
Is dat pakket de grootste kans om Gullit te packen, of zijn er nog andere (betere?) manieren (anders dan miljoenen neerleggen op de market?) Ik wil die ZO graag.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Tim01 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 13:55:
Netjes hoor. EA doet het "goed", coins zijn zo goed als waardeloos momenteel als je al een mega team heb. Elke verbetering van mijn team kost gewoon 1/2 miljoen, die coins krijg ik nooit meer, alles is untradable. Dan maar packs openen.

TOTYHM Vini Jr. is trouwens echt een waardeloze speler, hoe is die 2 mil waard(op PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Zit echt te twijfelen wat ik doen ga. Heb 4 miljoen. Kan er echt voor m'n gevoel weinig mee. Wil heel graag Vieira want heb geen enkele verdedigende middenvelder met M/H workrates. Maarja.. 8 miljoen of zo.

Vanmiddag warzone geïnstalleerd. Wellicht dat ik fifa achter me ga laten voor dit seizoen en alles uit ga geven aan pakjes of zo. Zou niet weten wat ik er anders mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Hmmm blijkbaar kan je ook nog coins verkopen voor ruim 17 euro per miljoen. Dat betekent volgend jaar vrijwel gratis de nieuwe fifa eventueel. Best veel geld eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 03:39
Al sinds eind januari EAFC niet aangeraakt. Zit eraan te denken om het weer op te pakken. Kan ik nog vooruit met de onderstaande team of heb ik veel gemist?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAXcWgUakb_fXNAyGuOELIj48gk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F7IfxZvDoM8S0cQyRvGXAJqc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Lashrom schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:00:
Al sinds eind januari EAFC niet aangeraakt. Zit eraan te denken om het weer op te pakken. Kan ik nog vooruit met de onderstaande team of heb ik veel gemist?

[Afbeelding]
Oh dat is meer dan prima hoor. Je team bedoel ik dan! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
Mauz1978 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:04:
[...]

Is dat pakket de grootste kans om Gullit te packen, of zijn er nog andere (betere?) manieren (anders dan miljoenen neerleggen op de market?) Ik wil die ZO graag.
Ja denk wel dat dit momenteel de beste manier is maar zelfs dan is de kans nog heel erg klein. Dus als je alleen met Gullit blij zou zijn zou ik die pack ook gewoon skippen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixfYMMu7kw5-Sjr_ScxsuaBuHOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lshkDurCfI2EvHBwwOE82Woj.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd hoe garrincha is

[ Voor 22% gewijzigd door Markvd1984 op 20-03-2024 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel lang mee gespeeld, maar ik vond 'm geweldig! Ik had 'm verhandelbaar dus heb 'm verkocht voordat hij teveel ging dalen en omdat ik nu wat andere keuzes heb gemaakt. Is in ieder geval een kaart waar je veel plezier aan kunt beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 09:10
Oekol schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 18:21:
Zit echt te twijfelen wat ik doen ga. Heb 4 miljoen. Kan er echt voor m'n gevoel weinig mee. Wil heel graag Vieira want heb geen enkele verdedigende middenvelder met M/H workrates. Maarja.. 8 miljoen of zo.

Vanmiddag warzone geïnstalleerd. Wellicht dat ik fifa achter me ga laten voor dit seizoen en alles uit ga geven aan pakjes of zo. Zou niet weten wat ik er anders mee ga doen.
Gewoon nog ff bewaren joh die 4 mil. Komt vast nog wel een promo ofzo binnenkort dat je denkt: ja leuk! :) Bijv rondom EK ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zf32BPCn81t8HqiDuO_2JFv1KPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jy6owHPH2qxrcxEEyPiRGCzP.jpg?f=fotoalbum_large

Rewards waren goed deze keer paar 88+ en ook nog dit pakketjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Gezien wat fodder dat ik nog had liggen, toch maar die icon pick SBC gedaan. Kostte nog 100k aan extra kaartjes die bijgekocht moesten worden. Beste keuze was WW Drogba. Een type spits die ik zelf nooit zou kiezen, maar toch maar eens op de bank zetten om te zien hoe die speelt. Verwacht niet dat hij beter is dan Eusebio of Werner, maar kan misschien helpen tegen al die gasten die de hele wedstrijd volle press spelen - Drogba zou toch sterk genoeg moeten zijn om mensen af te kunnen houden.
Pagina: 1 ... 51 ... 70 Laatste