Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-10 20:54
Mijn post van gisterenavond was ook 3-1 voor bij rust om wedstrijd te verliezen met 3-7 vanaf de 2e helft.

En we blijven maar spelen…. Godsamme dit spel heeft je dan gewoon te pakken hè?

Beetje FOMO natuurlijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik heb het meestal andersom, kom met 3 -0 achter en win alsnog de pot.

Ik heb dit jaar qua packluck zeker niet te klagen, niet normaal meer!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8gLFE48n0RKXvXy0r1FF4Sa9fg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IMgRFa0aRiB7JsHGjf6pv1AN.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
EA FC 24

Deleted!!!!

Helemaal klaar mee!

Vriend van mij was hier vanavond, speelt ook al jarenlang fifa.

Die wist niet wat hij meemaakte hier op mijn tv en ps5. Heb hem 1 pot Rivals laten spelen en hij werd binnen 2 minuten al compleet geïrriteerd en chagrijnig. Hij zegt ook al: wat is hier mis man? Nog nooit meegemaakt bij mij thuis. Zegt ook al: ik krijg OF geen reactie op mijn input OF 1/2 seconden te laat en loop je achter de feiten aan.

Hij was echt verbijsterd hoe kut het hier speelt. Nou ik kan je vertellen dat dat heel kut voelt om te horen want er is gewoon geen oplossing te vinden.

Ik laat het spel lekker los en ga m’n ps5 verkopen. Online gamen is gewoon niet te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 28-02-2024 22:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:16
Sleehond schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:11:
EA FC 24

Deleted!!!!

Helemaal klaar mee!

Vriend van mij was hier vanavond, speelt ook al jarenlang fifa.

Die wist niet wat hij meemaakte hier op mijn tv en ps5. Heb hem 1 pot Rivals laten spelen en hij werd binnen 2 minuten al compleet geïrriteerd en chagrijnig. Hij zegt ook al: wat is hier mis man? Nog nooit meegemaakt bij mij thuis. Zegt ook al: ik krijg OF geen reactie op mijn input OF 1/2 seconden te laat en loop je achter de feiten aan.

Hij was echt verbijsterd hoe kut het hier speelt. Nou ik kan je vertellen dat dat heel kut voelt om te horen want er is gewoon geen oplossing te vinden.

Ik laat het spel lekker los en ga m’n ps5 verkopen. Online gamen is gewoon niet te doen.
3e keer dit jaar dan al of niet? 3x is scheepsrecht dan ws. Tot volgend jaar dan maar!

Geintje. Tot over 3 weken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:11:
PS5 gewoon lekker houden, er zijn zoveel leukere games dan FUT.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Oekol haha ja ik snap je, maar het is nu gewoon echt klaar.

Dit spel vreet aan me. In de release fase was het kut, daarna is het eind vorig jaar helemaal fantastisch gegaan (serieus toen speelde het GEWELDIG en liep ik zo opeens van divisie 8 naar bijna 4). En nu sinds paar weken is het weer terug bij af.

Ik kan de vinger er maar niet op krijgen.

Ook speel ik een online shooter ook hier ervaar ik dat ik elke keer gevoelsmatig halve seconde / seconde te laat ben.

Er is gewoon online een serieus lag probleem hier gaande en ik krijg het niet opgelost.

Gamen hoort leuk te zijn, maar frustreert hier alleen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:40:

Dit spel vreet aan me. In de release fase was het kut, daarna is het eind vorig jaar helemaal fantastisch gegaan (serieus toen speelde het GEWELDIG en liep ik zo opeens van divisie 8 naar bijna 4). En nu sinds paar weken is het weer terug bij af.

Ook speel ik een online shooter ook hier ervaar ik dat ik elke keer gevoelsmatig halve seconde / seconde te laat ben.

Er is gewoon online een serieus lag probleem hier gaande en ik krijg het niet opgelost.

Gok dat je router wat instellingen nodig heeft en je je poorten open moet zetten bijv. Middels die link die ik eerder deelde.

Maar sowieso is glasvezel beter dan ziggo.
Alleen al om 't feit dat je nieuwe modem/router krijgt en die waarschijnlijk oude troep van ziggo kan terugsturen

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 28-02-2024 22:54 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Sleehond schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:40:

Het is denk ik volledig te wijten aan de brakke EA servers. Ik speel bekabeld met 1 gig lijntje met vaak 20 ms ping en de spelervaring laat vaak ook te wensen over. Dan is het mis in rivals ( veel input delay en veel simpele passes die niet aankomen) maar wel weer oké als ik bv wl quali speel en vice versa. Vergelijk het maar eens op vrijdagavond en op zondagochtend, een wereld van verschil vaak. Als er lag is probeer ik het spel erg simpel te houden en niet de bal te verliezen. Dan hou ik het vaak met een potje of 3 ook het wel voor gezien.

Edit;
Ik speel trouwens op ps4 en ik weet niet of de old gen versie op de ps5 verschil maakt, maar ik hoor het wel vaker dan de ps5 gameplay tov ps4 trager is. Kan je dat niet eens proberen?

[ Voor 6% gewijzigd door _Uploader_ op 28-02-2024 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 22:52:
[...]

Gok dat je router wat instellingen nodig heeft en je je poorten open moet zetten bijv. Middels die link die ik eerder deelde.

Maar sowieso is glasvezel beter dan ziggo.
Alleen al om 't feit dat je nieuwe modem/router krijgt en die waarschijnlijk oude troep van ziggo kan terugsturen
Die link begreep ik niks van? Zal aan mij liggen maar ik zag geen link of kon niks openen…? Heb geen X ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:18:
[...]

Die link begreep ik niks van? Zal aan mij liggen maar ik zag geen link of kon niks openen…? Heb geen X ook?
Dat is omdat je dus geen X hebt. Daar staat in meerdere posts beschreven wat je moet doen in je router welke poorten open zetten bijv en allemaal dingen om de beste ervaring te krijgen. Overigens staat er ook dat er een dynamische lag toegepast wordt. Als jouw tegenstander slecht internet heeft met 40ms ping en je hebt zelf 10ms dat krijg jij ook 40ms daarom voelt 't soms zo slecht aan. Als je zelf slecht internet hebt is de kans groot dat je gematched wordt met mensen die slecht internet hebben of zorgen dat ze dat hebben als je snapt wat ik bedoel. Dat was vroeger heel gebruikelijk.

Ergo: je internet met 100Mbit zal prima zijn. Je moet echter wel je poorten open zetten in je router en je Nat type moet 'open' zijn. En meer van dat soort dingen zoals vast IP adres ingeven voor je ps5 in je router

Heb zelf altijd gezeik gehad met ziggo en sinds ik weg ben niet meer. Met ziggo moest ik echt in m'n router kloten dat heb ik sinds ik glasvezel heb (en andere routers) volgens mij nooit weer gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
@Sleehond hier is de thread op X maar dan unrolled op een website. Lees 't eens door:

https://threadreaderapp.com/thread/1755673986824802760.html

Hier had 't ik 't ook over, ook te lezen in de link hierboven.
EA’s “lag compensation” system aka the world’s worst idea to create an even playing field online 👇🏼
Look this up for yourself and you will be horrified, they don’t even try to hide it

Basically this is how it works:

Player A has a dial up connection, with 100ms of input delay

Player B has uberfiber connection, w 1ms of delay

They match in WL. What happens??

This shambolic system says “well, to make this game fair, the only solution is to ARTIFICIALLY IMPOSE 100ms of delay on player B”

[ Voor 68% gewijzigd door Oekol op 29-02-2024 07:13 ]

• Sleehond
@Oekol

Geeft wel te denken om toch maar eens glasvezel te gaan kiezen (KPN goede/beste optie?)

Wij hebben nu Ziggo zakelijk 400mb download en 40 upload maar dat voelt dus niet altijd stabiel.

Ik ga even rustig je post doorlezen en je link, en dan eens kijken of ik de indruk heb dat ik hiermee misschien wat winst kan gaan boeken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:39:
@Oekol

Geeft wel te denken om toch maar eens glasvezel te gaan kiezen (KPN goede/beste optie?)

Wij hebben nu Ziggo zakelijk 400mb download en 40 upload maar dat voelt dus niet altijd stabiel.

Ik ga even rustig je post doorlezen en je link, en dan eens kijken of ik de indruk heb dat ik hiermee misschien wat winst kan gaan boeken.....
Wat je nu dus al kan doen met het ziggo router is inloggen en een vast IP adres geven aan je PS5.
Dat is echt de bare minimum. Daarnaast ga je de specifieke poorten openen en dan ga weer eens spelen en kijken of het verbeterd.

Het beste is om even een test qua netwerk te doen op de PS5 van te voren om te checken of er wat veranderd is. Je kan daar bijv ook je NAT type zien en dat soort dingen.

• Sleehond
Thanks voor je hulp @Oekol waardeer ik, ik zal me eens hier in gaan verdiepen, dank!
Oekol schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 07:10:
@Sleehond hier is de thread op X maar dan unrolled op een website. Lees 't eens door:

https://threadreaderapp.com/thread/1755673986824802760.html

Hier had 't ik 't ook over, ook te lezen in de link hierboven.

[...]
Dit is inderdaad al jaren en is een bizar slecht systeem, het enige juiste zou zijn dat degene met een slechte verbinding hier ook ook het nadeel van ondervind.

Het design klonk echter zo slecht dat ik altijd dacht dat het een fabeltje was.

Heb al jaren KPN glasvezel, onlangs nog een gratis upgrade naar 1GBps gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 29-02-2024 14:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49
Het is weer eens complete drama met de gameplay vandaag. Had een wedstrijd met 7-3 gewonnen, na het laatste fluitsignaal kickt EA me uit FUT en krijg ik de loss. Echt, flikker op met je kutspel. Als de store kapot is, zit er direct een hele divisie op, maar oplossingen voor bugs die er al jaren in zitten en gameplay issues, daar kunnen we lekker naar fluiten met zijn allen.

Ik denk dat het goed is dat ik er maar effe mee kap, dit is het gewoon niet waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:31
1e 2 potje WL na maanden niets, ik snap meteen weer waarom ik gestopt was. Het fan zijn van voetbal zorgt gewoon dat je al bijna niet meer kan winnen. Dit hele spel heeft niets met voetbal te maken. Ik snap niet dat er mensen zijn die zo durven te spelen, ik snap dat het de "meta" is, maar iemand die ooit op het veld heeft gestaan moet toch gewoon kotsen van die speelwijze.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sleehond
De frustraties die we allemaal hebben....

En EA maar lachen en geld innen he, want wij blijven maar doorgaan...

Eigenlijk zijn we allemaal een beetje dom... :9

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 01-03-2024 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:39
Is de Ginola driedubbele bedreiging nu echt zoveel beter als zijn hero card?
Alle stats zijn bijna maar +1 maar met prijsverschil van 2 mil.
Ik heb zijn Hero versie en is al een beest in de spits

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:35
Vandaag eens begonnen met die Fantasy Cup. Team van wat gouden 84 en 86 kaartjes die ik nog in de club had. Best leuk om weer eens te spelen zonder al die superhoge kaarten met 16 playstyles.

Nu moet je weer rustig opbouwen en nadenken wat je volgende stap is. De spelers zijn veel minder vergevingsgezind op een slechte pass of dribbel, want ze verliezen de bal nu gewoon en glitchen niet.

Blijft wel lastig spelen tegen de mensen die allemaal 87ers speciale vuur, ijs en winter kaarten hebben, maar nog lang niet zo erg als tegen TOTY mbappe, Haaland et al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 20:56
Voor iemand die weinig speelt heb ik toch vrij lang kunnen meekomen door player sbcs en gamble packs te doen, maar ik merk dat ik nu wat achter begin te lopen. Kan ook vrij weinig upgraden met 660K. Iemand tips? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9RIo6OVhpJDCOCFLfKQ2IKTn-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BiT9wpZcUDIeb2EidJkqa9AF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:08
Net wel weer de nodige packluck gehad. Deed tegen beter weten in de 87+ WW, FC Versus of TOTYHM SBC.

Kreeg ik als pick de fire kaart van Rashford. Een kaart van 3+ mil.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rAhwah2ZIbTsBkk5sdKAKB7a4aE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6SDDWdPfSTYQZBewQLc9hq0v.jpg?f=fotoalbum_large

Meteen even een paar potjes getest, maar dat is wel een blijvertje. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
heron schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:06:
Vandaag eens begonnen met die Fantasy Cup. Team van wat gouden 84 en 86 kaartjes die ik nog in de club had. Best leuk om weer eens te spelen zonder al die superhoge kaarten met 16 playstyles.

Nu moet je weer rustig opbouwen en nadenken wat je volgende stap is. De spelers zijn veel minder vergevingsgezind op een slechte pass of dribbel, want ze verliezen de bal nu gewoon en glitchen niet.

Blijft wel lastig spelen tegen de mensen die allemaal 87ers speciale vuur, ijs en winter kaarten hebben, maar nog lang niet zo erg als tegen TOTY mbappe, Haaland et al
Leuk idee! Ga ik ook maar eens doen! Heb dit bij elkaar kunnen kiezen, ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wbxqn_OT2kwFW8O-_bIDIYGBTXE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NPE9LZkSF0hXv5qw5l4AgLYL.png?f=fotoalbum_large

Oh alleen even andere cam zie ik 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boefje79 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:19:
[...]

Leuk idee! Ga ik ook maar eens doen! Heb dit bij elkaar kunnen kiezen, ben benieuwd!

[Afbeelding]

Oh alleen even andere cam zie ik 🙈
Heb hier inmiddels de hele Fantasy Cup al voltooid. Was wel leuk om te doen voor de afwisseling. Alleen wat toxic volk af en toe en pittige tegenstanders. Maar even weer tegen wat andere dan de standaard spelers was wel een verfrissing!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Sommige tegenstanders zijn echt pittig. En vandaag heel veel tegenstanders die constant pressure spelen omdat ze verwachten dat iedereen golden goal speelt.

En dat is best lastig om de bal goed in de ploeg te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
Niiiice. Spurs stond achter. Maar 2-1 nu en werner gescoord. Hoppakee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
De hoeveelheid penalties die ik tegenkrijg omdat de tegenstander schiet en daarna per ongeluk tegen een stilstaande verdediger aan loopt is echt absurd. Die ongelofelijk amateuristische nietsnutten bij EA moeten daar echt wat aan doen. IK DOE NIET, ik raak geen knop aan niets en dan gewoon een penalty tegen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Terranova schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:55:
De hoeveelheid penalties die ik tegenkrijg omdat de tegenstander schiet en daarna per ongeluk tegen een stilstaande verdediger aan loopt is echt absurd. Die ongelofelijk amateuristische nietsnutten bij EA moeten daar echt wat aan doen. IK DOE NIET, ik raak geen knop aan niets en dan gewoon een penalty tegen krijgen.
Dus je probeerde niet eens te verdedigen? Geen left stick, geen l2, geen cirkel/rondje? Geen kruisje. Geen R1 om teammate te laten lopen. Je verdedigend totaal niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Oekol schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:58:
[...]

Dus je probeerde niet eens te verdedigen? Geen left stick, geen l2, geen cirkel/rondje? Geen kruisje. Geen R1 om teammate te laten lopen. Je verdedigend totaal niet?!
Geen block, geen l2. Alleen in de weg staan, dit gebeurd namelijk meestal bij corners met 24908239 in de 16.
Vaak bestuur ik dan een 2e speler om de pass lijn ook nog af te snijden. Daarom is het zo frustrerend, ik maak de overtreding niet. de AI van de spelers die ik niet bestuur maakt blijkbaar een overtreding door stil te staan.
Instappen in de 16 is sowieso te gevaarlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 02-03-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Is base Lucio goed? Die kreeg ik namelijk net uit de 87+ hero pick.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-10 12:44
Computerspelletjes dienen als ontspanning, niet als inspanning. Ik denk ik zeg het maar even want men zit hier geloof ik achter de tv met hartslag en bloeddruk tegen het plafond aan.

Fifa spelen is een van de dingen waarbij je je op latere leeftijd afvraagt waarom je dat in godsnaam hebt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 20:48:
Is base Lucio goed? Die kreeg ik namelijk net uit de 87+ hero pick.
554 wedstrijden and still going strong. Heerlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 22:35:
[...]

554 wedstrijden and still going strong. Heerlijke speler.
Oke thanks! Maar eens proberen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:10:
[...]

Oke thanks! Maar eens proberen dan. :)
Z'n block playstyle is lekker en hij staat al gigantisch lang naast VVD. Eerst gold en nu VVD IF sinds TOTY. Zijn beide tradable. Heb Ferdinand icon untradable op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 23:14:
[...]

Z'n block playstyle is lekker en hij staat al gigantisch lang naast VVD. Eerst gold en nu VVD IF sinds TOTY. Zijn beide tradable. Heb Ferdinand icon untradable op de bank.
Ja ik heb de gold kaart van VVD ook nog. Maar zit wel even een beetje in dubio welk duo ik ga opstellen.

Ik heb namelijk Maldini, TOTY HM Saliba, Carlos Alberto ook nog. Ja en Rijkaard en Cannavaro maar die zijn beide niet beter dan Lucio of bovengenoemde verdedigers.

Keuzes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier Werner gedaan en Buongiorno. Krijgen beiden al een upgrade als het goed is!
Werner vind ik nu al een lekkere kaart (vandaag in 2 WL potjes 7x gescoord), en die Buongiorno kaart heeft mij positief verrast tot dusver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09:52
Moody2204 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 00:51:
Hier Werner gedaan en Buongiorno. Krijgen beiden al een upgrade als het goed is!
Werner vind ik nu al een lekkere kaart (vandaag in 2 WL potjes 7x gescoord), en die Buongiorno kaart heeft mij positief verrast tot dusver.
Hier beide ook gedaan, Werner is echt belachelijk goed met een prima kans op de volle upgrade van +4

Die cv moet k nog mee spelen maar die gaat minimaal +2, als ze 2x winnen zelfs +3 wat niet onmogelijk is aangezien ze 2 vd 3 spelen tegen lager geklasseerde teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op zondag 3 maart 2024 @ 06:58:
[...]

Hier beide ook gedaan, Werner is echt belachelijk goed met een prima kans op de volle upgrade van +4

Die cv moet k nog mee spelen maar die gaat minimaal +2, als ze 2x winnen zelfs +3 wat niet onmogelijk is aangezien ze 2 vd 3 spelen tegen lager geklasseerde teams.
Maar mijn grote vraag is: is die Buongiorno beter dan gouden Van Dijk (al dan niet met een +1 of +2 die hij nog wel gaat krijgen)? Virgil is de enige gouden kaart die ik nog in mijn team heb, en soms is hij wel een beetje traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:05:
[...]

Maar mijn grote vraag is: is die Buongiorno beter dan gouden Van Dijk (al dan niet met een +1 of +2 die hij nog wel gaat krijgen)? Virgil is de enige gouden kaart die ik nog in mijn team heb, en soms is hij wel een beetje traag.
Vrijwel geen enkele CB is merkbaar beter dan van Dijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:16:
[...]

Vrijwel geen enkele CB is merkbaar beter dan van Dijk
Eigenlijk belachelijk. Dat je voor 50k nagenoeg de beste CB in het spel kan kopen. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:28:
[...]

Eigenlijk belachelijk. Dat je voor 50k nagenoeg de beste CB in het spel kan kopen. :p
Idd, gelukkig is Mbappe geen 50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:39:
[...]

Idd, gelukkig is Mbappe geen 50k
Koop mijn Mbappe! Niemand wil hem, is gebenched voor Werner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:54:
[...]

Maar Werner heeft het Tottenham virus, ik heb nog geen spits gevonden die dat extraatje heeft wat Mbappe wel heeft.

Daarnaast is hij ook prima als r-trigger-merchant op de vleugels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:02:
[...]

Maar Werner heeft het Tottenham virus, ik heb nog geen spits gevonden die dat extraatje heeft wat Mbappe wel heeft.

Daarnaast is hij ook prima als r-trigger-merchant op de vleugels :+
Zat te denken... Ik kan ook Mbappe wel weer opstellen en Zico banken. Gaat Best op de CAM in de start opstelling. Helemaal niet zo gek. Wellicht helpt me dat weer te spelen. Deze week was niet leuk moest me echt verzetten. WL nog niet gedaan. Wellicht vanavond half dronken als ik terug ben van psv - feyenoord :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:54:
[...]

Voor 50k koop ik hem wel van je. :+

En als dat nog niet goed genoeg is, wil ik je ook wel een candybar naar keuze aanbieden als extraatje. :p

[ Voor 0% gewijzigd door Partypooper op 03-03-2024 13:15 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-10 23:42
Ik kreeg laatst Aspas untradeable.

Heb je wat minder budget dan is dit een topper die zeker wel meer waard is dan 35k.
Misschien nog 1 of 2 upgrades dan is hij helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLBQcC8BsrF9iZ9GPJWIQdHmZNI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NjrhOqGjXj37GXVr2XI2kK2d.png?f=fotoalbum_large

Trap er niet in…😉

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-10 12:56

allstarted1

WTRFTS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pKVjvdM0OaXRYNjoxr4XsOLkA8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/99BzmyAg7gAmyCWK5N59c1aC.jpg?f=user_large

Ik verslikte me even in een hap yoghurt :o

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:36
Welke chem gebruiken jullie op werner ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hunter of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:13:
Welke chem gebruiken jullie op werner ?
Hier finisher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Finisher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wl begon super ik ging 10 om 1
Vandaag 9 potten achter elkaar verloren in dit #€%@ spel

Ik druk links pass gaat na rechts ,druk op Pasen 10 sec later doet die wat
Ongelofelijk wat erg
Maat van mij was er bij speelt normaal thuis ook wl en werd bij mij gek hoeveel Passen verkeerd gaan
Hoeveel toxic tegenstanders ik heb
Hoeveel goals in de 45 min en Hoeveel goals ik voorspel als ik op het middenveld ben weet ok al doelpunt tegen
Hik zei ook maak nieuw account hij heeft dat nooit zo erg thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
8 wins gehaald in WL. Maar dat zijn er al zeker 6 meer dan verwacht. Moest na de voetbalwedstrijd nog spelen en had uiteraard geen water gedronken. Ging 424 spelen met 100 depth bijv. Zo snel mogelijk die 1e goal en hopen dat ze leaven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:17:
8 wins gehaald in WL. Maar dat zijn er al zeker 6 meer dan verwacht. Moest na de voetbalwedstrijd nog spelen en had uiteraard geen water gedronken. Ging 424 spelen met 100 depth bijv. Zo snel mogelijk die 1e goal en hopen dat ze leaven.
Ik had ook een behoorlijk aanvallende taktiek gebruikt, en dat leek op zich wel te werken. Maar er komt altijd, wat je ook doet, zo'n omslagpunt dat niks meer lukt. Hier nog wel de 9 wins gehaald. Rewards was echter weer helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In ieder geval al wel weer de kwalificatie gehaald met 4-6 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Vanavond met de 424 met 100 depth heel snel tot 6 wins gekomen. Morgen de resterende en daarna kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:52
Hier kwamen ook alle clichés weer voorbij in de WL. Ook geen pot gewonnen vandaag en voor het eerst in maanden de 9 wins niet eens gehaald 🙈.
Ik kan onderhand niet eens meer boos worden om die EA matchfixing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:07:
Hier kwamen ook alle clichés weer voorbij in de WL. Ook geen pot gewonnen vandaag en voor het eerst in maanden de 9 wins niet eens gehaald 🙈.
Ik ook niet. Ik accepteer het 'gelaten'.

Heb er wel minder plezier door dan in eerdere edities, al was daar ook zat op aan te merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:36:
[...]

Ik ook niet. Ik accepteer het 'gelaten'.

Heb er wel minder plezier door dan in eerdere edities, al was daar ook zat op aan te merken.
Voor mijn idee is het niet meer of minder dan bij eerdere edities qua ea factor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Nachtapotheker schreef op maandag 4 maart 2024 @ 22:07:
Hoop dat ze ooit een keer een prestatie/ recreatie wl maken
De r1 dribbel noobs ,kickoff noobs ,elk doelpunt dans noobs en provocerende toxic lui lekker tegen elkaar en de rest recreatie gewoon chill potjes spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
3e wed achter elkaar 2x penalty 1x rood tegen
Leaved 3x tegenstander bij gelijkspel
Ea als iemand weggaat wint de ander hoe moeilijk is het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Markvd1984 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 23:09:
[...]

Hoop dat ze ooit een keer een prestatie/ recreatie wl maken
De r1 dribbel noobs ,kickoff noobs ,elk doelpunt dans noobs en provocerende toxic lui lekker tegen elkaar en de rest recreatie gewoon chill potjes spelen
En hoe ga je dat scheiden dan?

De gehele community is rot. En het vervelend is dat EA het mogelijk maakt door bepaalde functies in het spel toe te staan.

Een ander ding is, je kan jezelf je er ook niet zo aan ergeren. Voor mezelf heb ik besloten om zodra ik toxic gedrag zie, ik gewoon leave. Of het nou rivals is of WL maakt mij niet uit. Dat scheelt een hele hoop frustratie. De rewards zijn het sinds dit jaar toch al niet waard. Sindsdien gaat het eigenlijk alleen maar beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Ik lees elke maandag mee over de frustratie van WL.

1 tip: aangezien de rewards kut zijn stop lekker met die toxic gamemode. Die haalt echt het slechtste in mensen naar boven en je hebt in 1 keer zeeën van tijd over in t weekend om leuke dingen te doen 🤣 beste beslissing die ik ooit genomen heb.

Speel nog wat rivals, wat sb en verder laat ik, eigenlijk voor t eerst, het spel lekker links liggen. Langer als 1,5 uur met 3 avondjes in de week speel ik het niet meer haha

Dat terzijde vind ik het op deze manier echt wel een prima spel om te spelen. Dames tegen verwachting in leuke toevoeging en je kan lekker variëren in teams. Gameplay is hier altijd prima en de glitches horen er nou eenmaal bij, had je vorig jaar ook. Gewoon leren te verdedigen en accepteren als t niet lukt en je een tegengoal krijgt erdoor :)

En idd wat hierboven al gezegd word, kom je zo een mafklapper tegen. Lekker quitten, is je tijd tog niet waard 👌

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 05-03-2024 07:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor het grootste deel eens met de eerdere opmerkingen hier. Ik quit tegenwoordig ook heel makkelijk bij toxic gedrag.

Aan de andere kant vind ik dat EA toch wel het een en ander te verwijten valt. Slechte servers is 1. Maar sommige glitches mogen best aangepakt worden. En hun slinkse trucs om je te bewegen tot het kopen van points veracht ik.

Desalniettemin vermaak ik me (voor het grootste deel) er ook prima mee, al loop ik ook weleens te mopperen. De playstyles vind ik een erg leuke toevoeging bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:48:
De playstyles vind ik een erg leuke toevoeging bijvoorbeeld.
Ik ook! Nu Werner ook powershot heeft herleef ik de tijd van begin dit jaar weer met Rooney. Die ligt mij blijkbaar wel. Vrouwen niet kapot van maar vind ik ook wel weer prima. Sawa is heerlijk bijv >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:44
Augy schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 07:51:
Ik lees elke maandag mee over de frustratie van WL.

1 tip: aangezien de rewards kut zijn stop lekker met die toxic gamemode. Die haalt echt het slechtste in mensen naar boven en je hebt in 1 keer zeeën van tijd over in t weekend om leuke dingen te doen 🤣 beste beslissing die ik ooit genomen heb.
Exact dit.
Spelen voor packs is toch een soort gokverslaving.
Daarnaast zijn de rewards 99% gewoon bagger, maar iedereen hoopt op die ene klapper waardoor het spelen van dit "voetbal" spel erg toxic maar vooral onrealistisch is geworden.

Veel dribbelen, draaien, aka's, stepovers, skills etc en een grote acrobaten show.
Weinig passing, vrijlopen en scoren, zoals voetbal eigenlijk hoort te zijn.

Ik speel zelf meer met SBC spelers. Sterker nog, mijn hele team bestaat uit SBC spelers.
Zelf untradable Mbappe zit op de bank samen met VVD.

WL heb ik deze editie denk ik 4 of 5 keer gedaan.
Vind er gewoon weinig aan. Rivals gaat nog wel, maar hoe hoger je komt, hoe minder het op voetbal begint te lijken. Lekker in Div 5 blijven.

wijze woorden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
Moet zeggen dat ik de Fantasy Cup met veel plezier heb gespeeld. Je hebt oneindig wedstrijden dus geen stress of je het benodigde aantal wins wel kunt halen en omdat het max 87 rated is kom je echt veel variatie in Squads tegen. Een Cup op deze manier mogen ze met elke promo wat mij betreft wel doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
WTF, ik ben wat sbc's aan het doen. Zie ik Luis Díaz in m'n club. Letterlijk een 2,9 miljoen speler(PC) die ik gemist heb uit een pack, want die fantasy spelers staan achteraan ipv op rating :+

Edit: Benieuwd of ie Mbappe, Brobbey of Werner uit m'n aanval gaat spelen. Voorlopig is dat Gerd Muller, Thundertruck Cantona, Futre en 90 evo Gakpo ook niet gelukt. Mbappe lijkt de beste om te vervangen

Edit 2: Hij is veeeeeeeeeel beter dan Mbappe voor mij

[ Voor 41% gewijzigd door Terranova op 05-03-2024 21:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-09 09:10
Ik speel nu al een paar maandjes met een NL/eredivisie team. Paar keer Icon SBC gedaan, niets boeiends uit. Stiekem hoop ik op Cruyff of Gullit, maar natuurlijk niet gelukt. Was er eigenlijk klaar mee, maar kreeg toch weer een hoge duplicate. Dus nog maar eens gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-bK-cXFnjB9G9UQ_P-0NVaRHWLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvXQlT3kXgznRdKePh8bRsfD.jpg?f=fotoalbum_large

Nu dus NL team met pele, lol. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2HVEpCGFpQpVhmQMSdwSJpG79x4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sut8D8DBVLF4xd7vgckkqpAa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Terranova schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 19:32:
WTF, ik ben wat sbc's aan het doen. Zie ik Luis Díaz in m'n club. Letterlijk een 2,9 miljoen speler(PC) die ik gemist heb uit een pack, want die fantasy spelers staan achteraan ipv op rating :+

Edit: Benieuwd of ie Mbappe, Brobbey of Werner uit m'n aanval gaat spelen. Voorlopig is dat Gerd Muller, Thundertruck Cantona, Futre en 90 evo Gakpo ook niet gelukt. Mbappe lijkt de beste om te vervangen

Edit 2: Hij is veeeeeeeeeel beter dan Mbappe voor mij
Ik kreeg die Diaz toevallig ook net uit een 87x5 pakket. Erg benieuwd. Had Kanote al in de verdediging dus ben tijdelijk erg geïnteresseerd in Liverpool.

Hoe speel jij hem? Linkervleugel in 442 of in de spits? Wat zou beter gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
heron schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 21:29:
[...]

Ik kreeg die Diaz toevallig ook net uit een 87x5 pakket. Erg benieuwd. Had Kanote al in de verdediging dus ben tijdelijk erg geïnteresseerd in Liverpool.

Hoe speel jij hem? Linkervleugel in 442 of in de spits? Wat zou beter gaan?
Linksbuiten in 433, maar hij mag naar binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Tim01 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:08:
Moet zeggen dat ik de Fantasy Cup met veel plezier heb gespeeld. Je hebt oneindig wedstrijden dus geen stress of je het benodigde aantal wins wel kunt halen en omdat het max 87 rated is kom je echt veel variatie in Squads tegen. Een Cup op deze manier mogen ze met elke promo wat mij betreft wel doen
wat ik er extra mooi aan vond is dat bijna iedereen waar ik tegen speelde, ging spelen om te winnen.
Niks geen 5ATB, gewoon gaan met die banaan!

Heerlijk gespeeld en inmiddels ook alle wins behaald.
10x 85plus leverde Ruben Dias en Haaland op, prima fodder

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Na de dramatische ervaring van het weekend nu een streak van 7 potjes naar divisie 3 🙈 dit spel echt waar, zo inconsistent als het maar kan. Met dezelfde spelers en opstelling leek het de hele ochtend alsof het Barcelona was in de hoogtijdagen 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Werner wat een gast. 1e potje vd avond en direct de laatste. Moest nog 1 winnen voor de 7 wins. Gast scoort 2 goals met power shot+ en de 3e scoorde die ook maar voor de leuk. Met jantje rage quit vanuit de andere kant. Heerlijk haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 14:48:
Na de dramatische ervaring van het weekend nu een streak van 7 potjes naar divisie 3 🙈 dit spel echt waar, zo inconsistent als het maar kan. Met dezelfde spelers en opstelling leek het de hele ochtend alsof het Barcelona was in de hoogtijdagen 🤣
Hier het tegenovergestelde: was aan het begin van de avond 1 win van div. 3 af. Einde van de avond terug bij het laatste checkpoint met 0 wins de hele avond. Nu is woensdagavond volgens mij altijd een lastige avond, ik denk omdat veel mensen nog even die 7 zeges wilen binnenhalen. Maar dan ben je er wel weer even klaar mee. Gelukkig morgen waarschijnlijk weer prachtige Rivals rewards voor mijn 7 wins in div. 4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Heb hier Ginola afgerond. Ja, hij is pittig duur maar wat een kaart zeg. Club is nu wel echt meer dan leeg. En heb er 450k aan fodder bij moeten kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MgjWAIhO7gGqDT6EWkf5HmiN6Ww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cttgHB7SGyhvPp5TsWLpoFJ9.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame switch ik naar 4-3-2-1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Nieuwe tactics van Div10 heeft me in 1 ruk naar div4 geknald! (8 wedstrijden 7 wins)

Die is echt wel weer lekker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54VX16E3nMum4PJ5cgWRTqcWR6Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pT3z96NRA2UBY7D391Q6CtOE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxXULbmASTSYbwtO0l9J6boKPv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rYua1PU4UR0p86VSSH5ZErcg.jpg?f=fotoalbum_large

Ow en jeetje wat ben k gold VVD zat zeg, die kom je nog steeds overal tegen 🤣

[ Voor 91% gewijzigd door Augy op 08-03-2024 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:12:
Nieuwe tactics van Div10 heeft me in 1 ruk naar div4 geknald! (8 wedstrijden 7 wins)

Die is echt wel weer lekker
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ow en jeetje wat ben k gold VVD zat zeg, die kom je nog steeds overal tegen 🤣
Hoe is Rolfo? Hoor er positieve verhalen over. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:30:
[...]

Hoe is Rolfo? Hoor er positieve verhalen over. :)
Kimmich uit de basis gespeeld, echt een enorme aanwezigheid op t middenveld.

Aangezien ze ook weer fit is, is een +4 bijna gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:47:
[...]

Kimmich uit de basis gespeeld, echt een enorme aanwezigheid op t middenveld.

Aangezien ze ook weer fit is, is een +4 bijna gegarandeerd.
Hmm even kijken of ik haar aankomende dagen nog kan doen. Want fodder is wel doorheen gegaan nadat ik Ginola voltooid heb.

Thanks in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik ben trouwens echt nog super tevreden over WW CR7. Die man is in de 16 zo dodelijk. Die power shot+ playstyle is echt heerlijk om te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Partypooper op 08-03-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-10 23:42
Zijn oude kaarten weer in pack?
Packte zonet WW Zakaria, dupe helaas.
Maar was wel erg verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
cubert20 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 20:49:
Zijn oude kaarten weer in pack?
Packte zonet WW Zakaria, dupe helaas.
Maar was wel erg verbaasd.
Jup een re release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jeetje, als city wint van liverpool EN je Akanji door de Evo gooit word het echt een belachelijk goede verdediger met al die playstyles 👌

Voor nu overpriced maar mocht city winnen, pfff worth the gamble i guess!

Samen met die buongiorno (na een paar upgrades, waarschijnlijk 91)zou dat echt een bizar (links- en rechtsbenig) duo zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 08-03-2024 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 21:52:
Jeetje, als city wint van liverpool EN je Akanji door de Evo gooit word het echt een belachelijk goede verdediger met al die playstyles 👌

Voor nu overpriced maar mocht city winnen, pfff worth the gamble i guess!

Samen met die buongiorno (na een paar upgrades, waarschijnlijk 91)zou dat echt een bizar (links- en rechtsbenig) duo zijn!
Met die insteek heb ik dus beiden gedaan, maar ze zijn nu al erg goed! Vanwege chemistry issues heb ik nog niet met beide tegelijk gespeeld, maar telkens met 1 van de 2 naast Rijkaard (die ik ook nog beestachtig goed vind als cb).

Akanji vind ik de beste indruk maken van de 2 als ik moet kiezen tussen Buongiorno en Akanji. Zal wel door de playstyles komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Wel met 83 een vrij lage uithoudingsvermogen. Al heeft m'n Lucio die ik gebruik ook maar 87.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:15:
Wel met 83 een vrij lage uithoudingsvermogen. Al heeft m'n Lucio die ik gebruik ook maar 87.
Voor verdedigers merk ik dat nooit echt eigenlijk. Plus ik heb goeie backups (Buongiorno dus, maar ook nog Saliba, Cannavaro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 08:48:
[...]

Voor verdedigers merk ik dat nooit echt eigenlijk. Plus ik heb goeie backups (Buongiorno dus, maar ook nog Saliba, Cannavaro)
Ga 'm maar eens doen. Die 500k van Lucio kunnen we dan weer investeren in iets. Vind ik de laatste tijd weer leuker. Al gaat 't niet super best :+

Oh fuck. Lucio is niet meer.... :+
400k at best...

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 09-03-2024 08:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CVKdoKc7O2xIS8Ol1o3RVPyGQaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uVIqU4Cllp4yCVs9FtImsIBD.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een mijlpaal! Waarschijnlijk pak ik geen punt meer, maar seizoen is toch bijna klaar 😉💪🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:15:
Stamina is voor een CB niet heel belangrijk. Saliba heeft bijvoorbeeld maar 74. Die kan gewoon de volledige wedstrijd mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 21:34
Nog meer mensen die de Akanji SBC hebben gedaan? 89 > 91 en met een evo kan hij potentieel 92 worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Er!k schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:00:
Nog meer mensen die de Akanji SBC hebben gedaan? 89 > 91 en met een evo kan hij potentieel 92 worden!
Zeker - te goed om te laten lopen... wel gek om te hopen dat City een wedstrijd wint 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
heron schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:38:
[...]

Zeker - te goed om te laten lopen... wel gek om te hopen dat City een wedstrijd wint 8)7
Haha herkenbaar. M'n hart zegt Liverpool, maar vanwege de Showdown kaart hoop ik dat City wint. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:15:
[...]

Haha herkenbaar. M'n hart zegt Liverpool, maar vanwege de Showdown kaart hoop ik dat City wint. xD
Gelijk spelletje zou het leukst zijn voor de competitie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Voor akanji winst... Maarja Ho ff. Werner gaat weer 1 omhoog. Heerlijk en hij is al zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Partypooper schreef op zondag 10 maart 2024 @ 15:15:
[...]

Ik heb ook nog een untradable Luis Diaz en Kanote Fantasy, dus eigenlijk hoop ik op een 12-11 overwinning voor City met minstens 1 goal voor Diaz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:22:
Voor akanji winst... Maarja Ho ff. Werner gaat weer 1 omhoog. Heerlijk en hij is al zo goed.
Nog 1 x spelen en 4 goals van de spurs in 2 wedstrijden voor de volle buit (+4)!

Rolfo trouwens ook aardig op dreef, eerste wedstrijd gespeeld, 7 goals, invalbeurt en winst👌

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 10-03-2024 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Liverpool - Manchester City is in 1-1 geëindigd. Dus beide kaarten krijgen dan een +1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op zondag 10 maart 2024 @ 18:46:
Liverpool - Manchester City is in 1-1 geëindigd. Dus beide kaarten krijgen dan een +1 toch?
Ja helaas. En de evo werkt volgens mij niet. Ik zie 'current and upcoming winners' staan.

Pagina: 1 ... 50 ... 70 Laatste