Hoe speelt sabitzer ? Heb hem ook gepackt, maar wil hem als pure cdm gebruiken ipv rice. Kan ik die verkopenValandil schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:09:
[...]
Zit steeds te twijfelen om deze kaart te doen.
Maar, fuck it, SBC gedaan en maar kijken of deze bevalt.
Ook de tactics ga ik uitproberen.
Nog wel op zoek naar mogelijk een nieuwe spits voor Joselu, maar zou niet zo snel weten wie en hij doet het best redelijk.
Team is dan als volgt ingame (incl. bank & reserves)
[Afbeelding]
Met Stoitsjkov op de bank lijkt de keuze me makkelijk?Valandil schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 10:09:
[...]
Nog wel op zoek naar mogelijk een nieuwe spits voor Joselu, maar zou niet zo snel weten wie en hij doet het best redelijk.
[Afbeelding]
zou vandaag nog ergens die paredes nog omhoog gaan....? de vorige keren ging dat altijd best snel....
Burp
Probeer hem een paar wedstrijden.Traeces schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 11:24:
[...]
Hoe speelt sabitzer ? Heb hem ook gepackt, maar wil hem als pure cdm gebruiken ipv rice. Kan ik die verkopen
Mij bevalt hij uitstekend. Denk wel dat Rice iets meer bereik heeft ivm zijn lenge en M/H workrates, maargoed, ik heb nog nooit met Rice gespeeld.
Stoichkov is wel leuk kaartje, maar op een of andere manier ook erg wisselvallig.naNs schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 13:34:
[...]
Met Stoitsjkov op de bank lijkt de keuze me makkelijk?
Maar zal hem eens in de punt zetten. Joselu scoort net de afgelopen 3 wedstrijden 7x, dus doet het toch nog wel goed
[ Voor 31% gewijzigd door Valandil op 21-06-2024 14:40 ]
wijze woorden
Iemand hier die Nunez zijn SBC al voltooid heeft?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Twijfel om te doen. Genoeg fodder ervoor.Partypooper schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 07:54:
Iemand hier die Nunez zijn SBC al voltooid heeft?
Alleen moet ik ladder 7 spelers er in doen. Heb die objective al gehaald, maar ben bang dat ze er nog 1 uitbrengen.
Qua stats en fysiek is hij denk een hel om tegen te spelen.
Ik heb hem vanochtend voltooid. Ik vind het een hele fijne spits.Traeces schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 10:34:
[...]
Twijfel om te doen. Genoeg fodder ervoor.
Alleen moet ik ladder 7 spelers er in doen. Heb die objective al gehaald, maar ben bang dat ze er nog 1 uitbrengen.
Ik ook blijkbaar PTG Adams in m’n club zitten dus heb Araujo even op de bank gezet en Gomez naar CB verhuist. Kaart heeft me tot zover echt verbaast.
/f/image/GoG93XbREEoh516CeEF6bzx9.png?f=fotoalbum_large)
Ga hem denk ook maar doen. Zeker als hij nog upgrades krijgt echt een monster kaart.Partypooper schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 11:23:
[...]
Ik heb hem vanochtend voltooid. Ik vind het een hele fijne spits.Ik vond hem zelf wel met hawk een beetje log aanvoelen. Maar heb er nu een finisher op gezet en dat gaat als een tierelier.
Ik ook blijkbaar PTG Adams in m’n club zitten dus heb Araujo even op de bank gezet en Gomez naar CB verhuist. Kaart heeft me tot zover echt verbaast.
[Afbeelding]
Heb Tots kane en Fullkrug ook als fysieke spitsen. Maar vind Kane echt heel lomp en Fullkrug pak ik ruim 130k winst op.
Moet echt een goede cv hebben, maar die zijn allemaal niet te betalen.
Wie heb je nu als cb’s? En wat is je budget?Traeces schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 11:53:
[...]
Ga hem denk ook maar doen. Zeker als hij nog upgrades krijgt echt een monster kaart.
Heb Tots kane en Fullkrug ook als fysieke spitsen. Maar vind Kane echt heel lomp en Fullkrug pak ik ruim 130k winst op.
Moet echt een goede cv hebben, maar die zijn allemaal niet te betalen.
Weet bijna wel zeker dat Nunez een upgrade zal zijn van Kane.
Momenteel tots Ramos en fb blanc. En heb PTG hincapie op de bank.Partypooper schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:22:
[...]
Wie heb je nu als cb’s? En wat is je budget?
Weet bijna wel zeker dat Nunez een upgrade zal zijn van Kane.
Denk + /- 400k wanneer ik alles verkoop.
Ik twijfel, ik heb 2-3 liverpool spelers in mijn hybrid dus dat zou moeten lekken. Maar het is geen grote upgrade ivm de spelers die al heb.Traeces schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 10:34:
[...]
Twijfel om te doen. Genoeg fodder ervoor.
Een spits met zowel finesse als powershot als playstyle ++ lijkt me overigens wel erg fijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh dan heb je nog wel wat leuke opties. Ramos zou ik zelf laten staan en dan iets voor Blanc. Je kan die Hincapie proberen? Schijnt een goede cb te zijn. Of eventueel tots Saliba oid.Traeces schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 12:51:
[...]
Momenteel tots Ramos en fb blanc. En heb PTG hincapie op de bank.
Denk + /- 400k wanneer ik alles verkoop.
Anders zien de verdediger evo’s er ook prima uit toch voor nu, kan je vervolgens wachten op een leuke SBC etc.Partypooper schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:35:
[...]
Oh dan heb je nog wel wat leuke opties. Ramos zou ik zelf laten staan en dan iets voor Blanc. Je kan die Hincapie proberen? Schijnt een goede cb te zijn. Of eventueel tots Saliba oid.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt! Er is zat keuze in ieder geval.Bossie schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 13:44:
[...]
Anders zien de verdediger evo’s er ook prima uit toch voor nu, kan je vervolgens wachten op een leuke SBC etc.
Ik zit te twijfelen tussen Garnacho (die voor 'mijn' ManUtd speelt) en Nunez - zit er veel verschil tussen hun qua kwaliteit? Zijn natuurlijk andere type spelers, maar ik heb al genoeg fysieke spitsen als Joselu en Fullkrug.Partypooper schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 11:23:
[...]
Ik heb hem vanochtend voltooid. Ik vind het een hele fijne spits.Ik vond hem zelf wel met hawk een beetje log aanvoelen. Maar heb er nu een finisher op gezet en dat gaat als een tierelier.
Garnacho is echt een spelmaker en loopt goed de gaten in. Nunez is echt een spits. Hij voelt wel prima aan als je de bal met hem hebt, maar Garnacho wint het op dat stuk. Het is maar net wat je nodig hebt in je team.heron schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:48:
[...]
Ik zit te twijfelen tussen Garnacho (die voor 'mijn' ManUtd speelt) en Nunez - zit er veel verschil tussen hun qua kwaliteit? Zijn natuurlijk andere type spelers, maar ik heb al genoeg fysieke spitsen als Joselu en Fullkrug.
Qua schieten wint Nunez het op alle vlakken. Garnacho mist voor mij soms wel 100% kansen waardoor ik waarschijnlijk Luis Diaz zijn PTG weer terug zet.
Garnacho kan ik je aanraden. Echt een geweldige winger.heron schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:48:
[...]
Ik zit te twijfelen tussen Garnacho (die voor 'mijn' ManUtd speelt) en Nunez - zit er veel verschil tussen hun qua kwaliteit? Zijn natuurlijk andere type spelers, maar ik heb al genoeg fysieke spitsen als Joselu en Fullkrug.
Dribbel goed, redelijk sterk aan de bal en afronden / afstandschot is gewoon van spits niveau.
Zijn beide dynamische kaartjes toch, in dat geval kun je meer upgrades verwachten by Garnachondan dan bij Nunez.Traeces schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 16:25:
[...]
Garnacho kan ik je aanraden. Echt een geweldige winger.
Dribbel goed, redelijk sterk aan de bal en afronden / afstandschot is gewoon van spits niveau.
Nunez maar gedaan. Ziet er wel leuk uit en kans op upgrade is volgens mij vrij groot. Had ook genoeg fodder , dus kostte me geen coins.heron schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:48:
[...]
Garnacho ziet er ook wel leuk uit, maar flankspelers in overvloed bij mij:
Leao TOTS
Xavi Simons
Diaz PtG
Chawinga TOTS
Olise (evo)
Barcola PtG
Kvaratskhelia PtG
Dus laat Garnacho maar even aan mij voorbij gaan.
wijze woorden
Ik krijg mijn vinger er maar niet tussen wat ik fout doe in de WL. Van 3-0 naar 3-6 gegaan als 2e divisionist. En dus maar weer even gestopt.
Worden weer slechts 6 overwinningen net als de laatste 2 weken vrees ik.
Ach, vandaag ook weinig voetbal gezien tijdens WL.Moody2204 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:35:
Ik krijg mijn vinger er maar niet tussen wat ik fout doe in de WL. Van 3-0 naar 3-6 gegaan als 2e divisionist. En dus maar weer even gestopt.
Vooral tegenstanders die maximaal bekende trucs uitbuiten om te scoren. Paar leuke tegenstanders gehad die echt gingen rondspelen om te scoren, maar verder was echt meer een circus 🎪 met al die acrobaten.
En de kickoff goal is nog steeds niet opgelost
[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 22-06-2024 18:38 ]
wijze woorden
Kickoff glitch kun je counteren door 1 of 2 keer je buitenspelval te triggeren. Dit werkt nagenoeg altijd. Maar goed zoals we allemaal weten heeft de game ook zijn flaws waardoor het af en toe ook wel eens niet werkt.Valandil schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:38:
[...]
Ach, vandaag ook weinig voetbal gezien tijdens WL.
Vooral tegenstanders die maximaal bekende trucs uitbuiten om te scoren. Paar leuke tegenstanders gehad die echt gingen rondspelen om te scoren, maar verder was echt meer een circus 🎪 met al die acrobaten.
En de kickoff goal is nog steeds niet opgelost
Speel je ook 424 ingame?Moody2204 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:24:
Hier ook Darwin Nunez gedaan. Aan mijn team kan het niet liggen lijkt me.
[Afbeelding]
Santi vrijgespeeld door de sb xp vanochtend. Ben echt heel benieuwd naar hem !
Nee, nee, zeker niet. Meestal met 4-4-1-1 (2), 4-2-3-1 of 4-3-3 (4).
Hoe is bonucci en arouja?Moody2204 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 22:24:
Hier ook Darwin Nunez gedaan. Aan mijn team kan het niet liggen lijkt me.
[Afbeelding]
Ik speel nu met rudiger tots maar wil die mss vervangen
Araujo was een sbc. Maar die is al verlopen helaas. Die Rudiger kaart is al een van de beste cb’s in het spel. Die zou ik persoonlijk alleen vervangen voor PTG Saliba of VVD.Markvd1984 schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:50:
[...]
Hoe is bonucci en arouja?
Ik speel nu met rudiger tots maar wil die mss vervangen
4 potten in de wl gespeeld. Ben maar gestopt, wat een drama servers.
Heb ook rudiger, maar Araujo vind ik echt stukken beter, met name qua snelheid.Partypooper schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:54:
[...]
Araujo was een sbc. Maar die is al verlopen helaas. Die Rudiger kaart is al een van de beste cb’s in het spel. Die zou ik persoonlijk alleen vervangen voor PTG Saliba of VVD.
Rudiger is wel een prima verdediger overigens, maar packte ook Vidic onlangs dus moest kiezen, rudiger of araujo
wijze woorden
Araujo vind ik ook erg sterk, beter dan Bonucci. Daar merk je toch af en toe wel dat hij net wat langzamer is. Misschien zet ik daar v.d. Ven zelfs wel weer neer.
Heb Rodri weer het elftal uit getrapt. Wat een verschrikking voor 700k. Rice is echt niks minder.
Ga voor de coins wel Rudiger neerzetten naast Ramos.
Ga voor de coins wel Rudiger neerzetten naast Ramos.
Inmiddels al beter?, ik heb een paar potjes gedaan voordat F1 begon en dat was niet best idd.Traeces schreef op zondag 23 juni 2024 @ 15:06:
4 potten in de wl gespeeld. Ben maar gestopt, wat een drama servers.
Hmm speel nu bissek en rudigerPartypooper schreef op zondag 23 juni 2024 @ 13:54:
[...]
Araujo was een sbc. Maar die is al verlopen helaas. Die Rudiger kaart is al een van de beste cb’s in het spel. Die zou ik persoonlijk alleen vervangen voor PTG Saliba of VVD.
En upacamo nog op de bank
Toch maar van der ven gedaan
Ridiger vind ik erg traag eigenlijk
Guler ook gedaan eerlijk vind ook niks ,niks meer dan foden en Zidane die ik al had
Nou, na een aantal keer slechts 6 overwinningen in de WL, zou je kunnen zeggen dat er progressie in zit. 7 wins deze keer!
Nah ben weer gestopt en die cups maar afgemaakt. Dat speelt wel prima .Bossie schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:18:
[...]
Inmiddels al beter?, ik heb een paar potjes gedaan voordat F1 begon en dat was niet best idd.
Ik moet nog vier wins om de Hernandez evo af te maken, maar de motivatie is echt 0 voor die squadbattles potjes.Traeces schreef op zondag 23 juni 2024 @ 18:00:
[...]
Nah ben weer gestopt en die cups maar afgemaakt. Dat speelt wel prima .
Heb al besloten dat ik de volgende versie gewoon weer links laat liggen, je kan of hersenloos squadbattles spelen of je kan online spelen (wat echt leuk kan zijn) waarbij het elke keer afwachten is of het spel idd speelbaar is.
See you next yearBossie schreef op zondag 23 juni 2024 @ 19:20:
[...]
Ik moet nog vier wins om de Hernandez evo af te maken, maar de motivatie is echt 0 voor die squadbattles potjes.
Heb al besloten dat ik de volgende versie gewoon weer links laat liggen, je kan of hersenloos squadbattles spelen of je kan online spelen (wat echt leuk kan zijn) waarbij het elke keer afwachten is of het spel idd speelbaar is.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Okay, omdat het toch Juni is en ik zo van ongebruikte hoge kaarten af kan komen, de 91+ icon PP twee keer gedaan vanmorgen. Misschien nog een leuke kans om een basisspeler te krijgen.
De eerste: TOTY Zola - dat valt tegen
De tweede: TOTY Lothar Mattheus - een Duitser, dat wel, maar denk ik wel mijn nieuwe CDM om Gundogan te verangen. Benieuwd of hij als een echt icoon speelt!
De eerste: TOTY Zola - dat valt tegen
De tweede: TOTY Lothar Mattheus - een Duitser, dat wel, maar denk ik wel mijn nieuwe CDM om Gundogan te verangen. Benieuwd of hij als een echt icoon speelt!
resistance is futile, ben benieuwd wat de marketing features voor volgend jaar zijn
Nog meer promo’s, packs en fouten! Ik zou gewoon volgend jaar gaan spelen als ik jou was! 😂Bossie schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:41:
[...]
resistance is futile, ben benieuwd wat de marketing features voor volgend jaar zijn
Tevreden over die taktiek?Augy schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 22:54:
[...]
Echt een beest! Scoort aan de lopende band als lcm (nieuwe 4321 tactics van div10)
Bevalt mij beter als Simons en lijkt sws 1 upgrade te gaan krijgen (bij nog 1 goal of assist, 5 wedstrijden zie ik niet zomaar gebeuren)
Ik heb enkele wedstrijden gespeeld daarmee, maar ik vind het moeilijk dat beide backs niet mee opbouwen.
Hiervoor gebruikte ik een andere variant, waarbij toch 1 back op balanced stond.
Hele fijne kaart! Heb ik veel wedstrijden mee gespeeld. Ik kreeg Pirlo 94 uit de Icon Pick. Mensen die met hem ervaring hebben?heron schreef op maandag 24 juni 2024 @ 11:35:
Inderdaad, zou fijn zijn als ze de gameplay daadwerkelijk eens verbeterden...Bossie schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:41:
[...]
Die kreeg ik ten tijde van toen de promo uit was. Hele fijne kaart om mee te spelen! Passing is insane te noemen. Zeker een aanrader om te proberen!naNs schreef op maandag 24 juni 2024 @ 15:16:
[...]
Hele fijne kaart! Heb ik veel wedstrijden mee gespeeld. Ik kreeg Pirlo 94 uit de Icon Pick. Mensen die met hem ervaring hebben?
Pre-order bonus !!!Partypooper schreef op maandag 24 juni 2024 @ 15:08:
[...]
Nog meer promo’s, packs en fouten! Ik zou gewoon volgend jaar gaan spelen als ik jou was! 😂
Speel inmiddels weer vooral 4222/442/424 aangezien mn selectie daar het beste bij past.Drossie schreef op maandag 24 juni 2024 @ 15:09:
[...]
Tevreden over die taktiek?
Ik heb enkele wedstrijden gespeeld daarmee, maar ik vind het moeilijk dat beide backs niet mee opbouwen.
Hiervoor gebruikte ik een andere variant, waarbij toch 1 back op balanced stond.
Maar ik vond het echt heel fijn spelen maar snap daarintegen het missen van je backs in de opbouw. Ik speel liefste ook met opkomende backs, wat k nu dus ook weer doe
[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 24-06-2024 17:47 ]
De gene met backs die aanvallen in een 4 mans verdediging. hebben jullie geen last van enorme gaten bij een counter ?
Hangt af van de opstelling, als je een Centrale CDM (zoals in 41212) en deze achter laat hangen ben je veel minder kwetsbaar dan bijvoorbeeld een een 442/4321 naar mijn inziens.Traeces schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:07:
De gene met backs die aanvallen in een 4 mans verdediging. hebben jullie geen last van enorme gaten bij een counter ?
Speel met een cdm op stayback (Vieira toty) en altijd met H/H workrated backs, die zijn over het algemeen snel genoeg terug (havertz/Frimpong)Traeces schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:07:
Tuurlijk loop ik wel eens tegen een counter aan maar over het algemeen zijn de met de cvs en cdm prima op te vangen
Bossie schreef op maandag 24 juni 2024 @ 18:45:
[...]
Hangt af van de opstelling, als je een Centrale CDM (zoals in 41212) en deze achter laat hangen ben je veel minder kwetsbaar dan bijvoorbeeld een een 442/4321 naar mijn inziens.
Ik snap er geen hol meer van. Mijn cdms zijn zo bizar passief, ook als ik naar mijn tegenstanders kijk.Augy schreef op maandag 24 juni 2024 @ 19:17:
[...]
Speel met een cdm op stayback (Vieira toty) en altijd met H/H workrated backs, die zijn over het algemeen snel genoeg terug (havertz/Frimpong)
Tuurlijk loop ik wel eens tegen een counter aan maar over het algemeen zijn de met de cvs en cdm prima op te vangen
Loopt ook voor geen meter, me slechte wl in denk 3 jaar tijd.
Is het zn sessie waarbij verdedigen uit staat?Traeces schreef op maandag 24 juni 2024 @ 20:51:
[...]
[...]
Ik snap er geen hol meer van. Mijn cdms zijn zo bizar passief, ook als ik naar mijn tegenstanders kijk.
Loopt ook voor geen meter, me slechte wl in denk 3 jaar tijd.
Belachelijk gewoon welke server ik op zat. Uitgelogd , speel ineens goed. 6 wins op rij en 11 wins.Bossie schreef op maandag 24 juni 2024 @ 21:36:
[...]
Is het zn sessie waarbij verdedigen uit staat?
Red picks rice , mooi 220k terug verdiend. En chawinga want had nog geen spitsen voldoende

Chawinga is echt een heel bijzonder kaartje. Snel, wendbaar, agressief en finesse shot+.Traeces schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:31:
[...]
Belachelijk gewoon welke server ik op zat. Uitgelogd , speel ineens goed. 6 wins op rij en 11 wins.
Red picks rice , mooi 220k terug verdiend. En chawinga want had nog geen spitsen voldoende
Mocht ze niet in je team passen, dan is ze heel goed bruikbaar als supersub.
wijze woorden
Had je wat anders verwacht?
Dit verbaast me niks. Het wordt tegenwoordig steeds gekker. De game industrie is al behoorlijk naar de klote en dat wordt alleen maar erger.
Nou, ik zag dit toch niet direct helemaal aankomen. Aan de andere kant startte ik net EAFC24 op en kreeg ik ook een melding in beeld. Die kon ik met rondje meteen wegklikken. Als je ze weg kan klikken vind ik het nog wel te pruimen, maar als je bijv. eerst een filmpje moet kijken wordt het gekker.Partypooper schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 22:08:
[...]
Had je wat anders verwacht?![]()
Dit verbaast me niks. Het wordt tegenwoordig steeds gekker. De game industrie is al behoorlijk naar de klote en dat wordt alleen maar erger.
Nou ja, kijk tegenwoordig naar streamingdiensten. Je betaalt een maandelijks bedrag en tegenwoordig krijg je als je een film of serie start ook al "reclame" voor een of andere serie en/of film die ze aanraden. Doe dat gewoon eens niet. Als ik het wil kijken dan kies ik daar zelf wel voor.Moody2204 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 23:13:
[...]
Nou, ik zag dit toch niet direct helemaal aankomen. Aan de andere kant startte ik net EAFC24 op en kreeg ik ook een melding in beeld. Die kon ik met rondje meteen wegklikken. Als je ze weg kan klikken vind ik het nog wel te pruimen, maar als je bijv. eerst een filmpje moet kijken wordt het gekker.
Anyway, om even terug te komen naar FC. Je betaald dus een x bedrag om de game te mogen spelen en dan ga je er vervolgens ook nog eens reclame in stoppen. Ik vind dit persoonlijk echt "not done". Of je het nu weg kan klikken of niet, het hoort gewoon niet in een game thuis.
Precies dat dus. En EA kennende zal het ook wel reclame in een bepaalde richting zijn denk ikPartypooper schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 09:19:
[...]
Nou ja, kijk tegenwoordig naar streamingdiensten. Je betaalt een maandelijks bedrag en tegenwoordig krijg je als je een film of serie start ook al "reclame" voor een of andere serie en/of film die ze aanraden. Doe dat gewoon eens niet. Als ik het wil kijken dan kies ik daar zelf wel voor.
Anyway, om even terug te komen naar FC. Je betaald dus een x bedrag om de game te mogen spelen en dan ga je er vervolgens ook nog eens reclame in stoppen. Ik vind dit persoonlijk echt "not done". Of je het nu weg kan klikken of niet, het hoort gewoon niet in een game thuis.
Wellicht eerst net zoiets als de Amazon Prime reclames op de reclameborden langs het veld - wat merken die her en der wat prominenter in beeld komen... steeds een beetje meer en erger.
Als er idd echte reclame komt ter aanvulling van de “sluik” (zo heet dat toch?) reclame, zouden ze de game free to play moeten maken icm betaalde versies zonder deze onzin.heron schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:42:
Wellicht eerst net zoiets als de Amazon Prime reclames op de reclameborden langs het veld - wat merken die her en der wat prominenter in beeld komen... steeds een beetje meer en erger.
Laten we eerst maar eens zien wat er daadwerkelijk in de nieuwe game zit.
Reclame borden met reclame voor eafc punten in het stadion
Mij zou die reclame geen hol uitmaken als ze bijvoorbeeld de reclameborden in de stadions voorzien van reclame. Eigenlijk gaat het bij een Farming Simulator hetzelfde. Er staan Billboards langs de weg waar reclame op staat. Hier heb je eigenlijk geen last van
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Wat zijn de meningen hier over Nunez ?
Om eerlijk te zijn: wisselend so far.Bossie schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:42:
Het duurde een poos voordat ik 'm aan de praat kreeg. Vervolgens een paar wedstrijden dat hij aan de lopende band scoorde (5x in 1 wedstrijd bijvoorbeeld) en nu lijkt het weer stroever te gaan.
Ik vind dat hij ze er niet zo makkelijk inschiet om eerlijk te zijn. Kan ook een skill issue zijn. Maar ik speelde bijvoorbeeld een poosje met Barcola in de spits, die scoorde eigenlijk vaker!
Speel nu vaak met Barcola/Griezman met Olise/Saint-Maximin op de vleugels. Maar ziet eraan te denken om mijn tradeables te verkopen en meer terug richting Premier League te gaan met evo spelers.Moody2204 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:35:
[...]
Om eerlijk te zijn: wisselend so far.
Het duurde een poos voordat ik 'm aan de praat kreeg. Vervolgens een paar wedstrijden dat hij aan de lopende band scoorde (5x in 1 wedstrijd bijvoorbeeld) en nu lijkt het weer stroever te gaan.
Ik vind dat hij ze er niet zo makkelijk inschiet om eerlijk te zijn. Kan ook een skill issue zijn. Maar ik speelde bijvoorbeeld een poosje met Barcola in de spits, die scoorde eigenlijk vaker!
Dan kan ik later nog een stevige sbc mee-pakken, maar of Nunez dat is
Met engine vond k t niks, nu met afmaker een stuk beter. Twijfel nog steeds tussen Undav of nunez, undav vind ik echt belachelijk goed namelijk.Moody2204 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:35:
[...]
Om eerlijk te zijn: wisselend so far.
Net carvajal uit de upgrade. Gaat denk niet starten boven Frimpong maar probeer nu beide in t team te krijgen oo de backs. Moet ik havertz maar weer van stal halen haha die kan namelijk linksback en naar t middenveld
Prima spits.Bossie schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:42:
Positioneel erg goed en scoort makkelijk.
Daarnaast ook groot en sterk, dus wint kopduels.
Tenzij je voorkeur hebt voor 170cm acrobaten, dan moet je deze sbc niet doen.
wijze woorden
Is het een upgrade ivm Drogba 95?Valandil schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 21:47:
[...]
Prima spits.
Positioneel erg goed en scoort makkelijk.
Daarnaast ook groot en sterk, dus wint kopduels.
Tenzij je voorkeur hebt voor 170cm acrobaten, dan moet je deze sbc niet doen.
Zou voor de lol een Giroud proberen, verbaasd me oprecht. Vind Nunez leuk maar niet geweldig, barcola geen echte spits.
Nu Giroud daar staan wat een monster.
Alcarez evo afgerond heerlijk speler en nog gratis ook
!
[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 26-06-2024 22:23 ]
Nunez gehaald met fodder, Giroud kan altijd nog aangezien ik een combinatie van Bundesliga, Premier League en Franse spelers heb.Traeces schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:17:
[...]
Zou voor de lol een Giroud proberen, verbaasd me oprecht. Vind Nunez leuk maar niet geweldig, barcola geen echte spits.
Nu Giroud daar staan wat een monster.
Alcarez evo afgerond heerlijk speler en nog gratis ook
!
Te veel keuzes, maar het is ook wel prettig omdat ik formaties met wingers (Barcola, Olise, Saint-Maximin, Griezman) speel of met een driehoekje voorin (Nunez, Alvarez, Raul).
Blijft alleen vaak wisselen met Musiala en Müller
Ik denk dat ik tot morgen wacht om te beslissen of ik Nunez doe - Uruguay speelt morgennacht nog, dus er is nog een paar uur na de wedstrijd om de SBC te doen. Zou mooi zijn als hij nog een paar keer scoort.
Geen idee, heb nog nooit met Drogba gespeeld.
Qua stats verwacht ik van wel aangezien Nunez veel betere dribbel stats heeft.
wijze woorden
Ik zit hier met Nunez nog een beetje te twijfelen welke chemistry nu het beste is.
Had eerst hawk en wil nu hunter toch ook eens proberen. Welke chem gebruiken hier degene die die sbc gedaan hebben?
Had eerst hawk en wil nu hunter toch ook eens proberen. Welke chem gebruiken hier degene die die sbc gedaan hebben?
Afmaker, presteert het beste voor mijMoody2204 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:13:
Ik zit hier met Nunez nog een beetje te twijfelen welke chemistry nu het beste is.
Zelf gebruik ik voor nu hawk.Moody2204 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:13:
Maar finisher zou ook goed passen of anders marksman.
Met Marksman wordt hij "controlled lengthy"
Met hunter tov van hawk gaat het zijn acceleratie van 97 naar 99.
Dat minimale verschil ga je ingame echt niet merken en kan je beter hawk blijven gebruiken.
Probeer wat uit en kijk wat je het beste ligt.
Op shadow na, zijn chemistry kaarten niet echt prijzig, plus iedereen heeft wel een flink aantal in zijn club zitten.
wijze woorden
Heb hem met hawk en finisher geprobeerd. Voor mij werkt, net zoals @Augy finisher het beste voor me.Moody2204 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:13:
Meer mensen die echt niks uit de 84x10 halen
Nu al 2x op rij 10 spelers van 84
Nu al 2x op rij 10 spelers van 84
Aangezien al 2 mensen finisher goed bevalt ga ik dat ook eens proberen. Dank voor de reacties allen!Partypooper schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:36:
[...]
Heb hem met hawk en finisher geprobeerd. Voor mij werkt, net zoals @Augy finisher het beste voor me.
Hmm fut birthday Capita uit de icon pick. Zijn 5* WF versie. Is die nog een beetje goed? Komt dan wel op RB.
[ Voor 8% gewijzigd door Partypooper op 27-06-2024 17:48 ]
Pff, die wekelijkse friendlies met 1 land... Verschrikkelijk! Spelers zijn niet te krijgen... kom je met een 85 team tegen de meest bizarre teams...
Heb er al 5 gewonnen met zelfs een silver speler in me team ? Zoveel bizarre spelers heeft Italië niet.Er!k schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 22:47:
Pff, die wekelijkse friendlies met 1 land... Verschrikkelijk! Spelers zijn niet te krijgen... kom je met een 85 team tegen de meest bizarre teams...
Dan kan ik er gewoon niets van 😀Traeces schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 23:19:
[...]
Heb er al 5 gewonnen met zelfs een silver speler in me team ? Zoveel bizarre spelers heeft Italië niet.
1 behoorlijke aanvallers is voldoende
Je kan het ook niet spelen, de objectives waarbij je steeds met spelers moet wisselen laat ik gewoon links liggen.Er!k schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 22:47:
Het is toch ultimate team, hoe eens op EA met deze onzin.
Vind wel grappig, keer wat anders. Kwam veel full gold teams tegen omdat Italië niet extreem veelBossie schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:54:
[...]
Je kan het ook niet spelen, de objectives waarbij je steeds met spelers moet wisselen laat ik gewoon links liggen.
Het is toch ultimate team, hoe eens op EA met deze onzin.
Geweldige spelers heeft.
Ik ben alleen maar Icon/TOTY/TOTS spelers tegengekomen... Italiaanse spits kan ik niet kopen, zijn direct weg op de transfermarkt... Doe de objectives ook liever niet, maar wil wel Puskas 98 halen aan het einde...
Je kan Immobile Evolutions doen.Er!k schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 12:01:
Ik ben alleen maar Icon/TOTY/TOTS spelers tegengekomen... Italiaanse spits kan ik niet kopen, zijn direct weg op de transfermarkt... Doe de objectives ook liever niet, maar wil wel Puskas 98 halen aan het einde...
Toch altijd het voordeel van dat ik bijna nooit special cards in SBC's stop. Heb voor de meeste gangbare landen wel een goed team in mijn club zitten(Italië is dan denk ik nog het zwakste team). Was gisteren met een half uurtje klaar met de objectieve
:strip_exif()/f/image/42wvOqRcTKnziZMUFxuE0O4P.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Tim01 op 28-06-2024 14:24 ]
Ik heb net de nieuwe evo gebruikt op R10
Heb ik weer even iets om voor te spelen.
Heb ik weer even iets om voor te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Partypooper op 28-06-2024 19:56 ]
Sws dikke try hards in die game mode, ik ga niet eens voor de winst maar de 6 wedstrijden en de 10 goals haha. Ik ben ook hard onderweg naar lvl 35 (inmiddels 30, verwacht donderdag met rivals rewards er te zijn)Er!k schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 12:01:
Was iig een vruchtbaar avondje grinden met zieke packluck! Vanavond rijkaard, pirlo, torres en Roberto Carlos gepackt!
Veel xp, 7 wins, goede kaarten en een promotie naar div2. Ik ben tevreden!
:strip_exif()/f/image/FQwCR8sT8uMzfhXrbL4kCzWE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 29-06-2024 07:18 ]
Ik stop vanaf nu met klagen.../f/image/3EF3AnevmhJVASEvof1kcVB3.png?f=fotoalbum_large)
En mijn team nu, allemaal 1st owner:
/f/image/3EF3AnevmhJVASEvof1kcVB3.png?f=fotoalbum_large)
En mijn team nu, allemaal 1st owner:
:strip_exif()/f/image/HuDWROT9mbZBoe9GDuPwQqDA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Er!k op 29-06-2024 09:12 ]
Waar heb je al die spelers uit gepackt?Augy schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 00:04:
[...]
Sws dikke try hards in die game mode, ik ga niet eens voor de winst maar de 6 wedstrijden en de 10 goals haha. Ik ben ook hard onderweg naar lvl 35 (inmiddels 30, verwacht donderdag met rivals rewards er te zijn)
Was iig een vruchtbaar avondje grinden met zieke packluck! Vanavond rijkaard, pirlo, torres en Roberto Carlos gepackt!
Veel xp, 7 wins, goede kaarten en een promotie naar div2. Ik ben tevreden!
[Afbeelding]
Gaaf om al die pack luck hier te zien
Ik pack al werkelijk waar JAREN niets voor mijn gevoel. Ik kan packs openen tot en met, maar ik heb nog nooit überhaupt een tradable kaart getrokken bijvoorbeeld die ECHT wat waard is. Super frustrerend
Ik pack al werkelijk waar JAREN niets voor mijn gevoel. Ik kan packs openen tot en met, maar ik heb nog nooit überhaupt een tradable kaart getrokken bijvoorbeeld die ECHT wat waard is. Super frustrerend

Tot zover Desailly, Fernando Torres, Zanetti, Xavi, Trezeguet uit picks en packs gekregen. Packweight lijkt een stuk beter te zijn dan afgelopen week.