Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:04

Oxigeon

En zo is dat!

Moody2204 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:20:
[...]

Tja, dat blijft een eeuwige discussie.

Ik had een Rivals potje vanavond waarbij ik bij rust volledig terecht 3-0 voor stond. De verhoudingen waren ook zo scheef dat het er op leek dat ik wel 7 of 8-0 zou kunnen winnen.

Eindstand: 3-3.

Tweede helft kon ik er kennelijk niks meer van. Of...............?
Gelukkig ben ik niet de enige met dit soort taferelen. Heb vaker het idee dat dingen van het een op het andere niet meer lukken. Dat dit gebeurd tussen de wedstrijden door vind ik logischer dan dat het na rust gebeurd.

Passes komen niet meer aan. Van die gekke foutjes van een keeper en noem maar op. Al moet ik bekennen dat dit mezelf ook vaker gebeurd. Sta ik 3-0 achter met rust om daarna nog in de 2e helft te winnen met 3-4 ofzo. Al lijkt het in de 1e helft dat ik de complete match met 8-0 van het veld getikt ga worden.

Maw: iets zegt me dat dit scripted is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:11
100% dat er “een vorm van script in zit”, als je dat niet denkt ben je met alle respect ook wel super naïef.

Maar zoals hierboven staat, als ik 0-3 achterkom geef ik nooit direct al op in de 1e helft.

Hoe vaak ik dan alsnog gelijk speel of win… gewoon doorgaan want je zult je verbazen dat de wedstrijd vaak enorm kantelt.

Alleen dat voelt al als een script aan.

Want: lijkt erop alsof EA op zo’n moment aan een knopje draait dat de kwaliteit van speler van team A even naar 90% zakt terwijl team B die achter staat opeens een boost krijgt naar 110%. Want het is niet zo dat team A opeens niet meer kan voetballen. Het lijkt gewoon echt op een reductie/boost aan beide kanten.

Gisterenavond nog behoorlijk wat potjes SB gedaan vanwege Brobbey die ik nu op 87 heb. Daarmee tevens mooie Elite ranking, eens kijken of daar nog wat leuks tussen zit zo!

Oja en gisteren avond leuke packs gehad:

- Messi 90 goud
- De Bruyne 91 goud
- Lewandowski 90 goud
- Morgan 90 Winter Wild

Best knap op 1 avond moet ik zeggen.

Allemaal welkom bij de fodder verzameling!

[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 11-02-2024 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:47
Sleehond schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:32:
100% dat er “een vorm van script in zit”, als je dat niet denkt ben je met alle respect ook wel super naïef.

Maar zoals hierboven staat, als ik 0-3 achterkom geef ik nooit direct al op in de 1e helft.

Hoe vaak ik dan alsnog gelijk speel of win… gewoon doorgaan want je zult je verbazen dat de wedstrijd vaak enorm kantelt.

Alleen dat voelt al als een script aan.

Want: lijkt erop alsof EA op zo’n moment aan een knopje draait dat de kwaliteit van speler van team A even naar 90% zakt terwijl team B die achter staat opeens een boost krijgt naar 110%. Want het is niet zo dat team A opeens niet meer kan voetballen. Het lijkt gewoon echt op een reductie/boost aan beide kanten.

Gisterenavond nog behoorlijk wat potjes SB gedaan vanwege Brobbey die ik nu op 87 heb. Daarmee tevens mooie Elite ranking, eens kijken of daar nog wat leuks tussen zit zo!

Oja en gisteren avond leuke packs gehad:

- Messi 90 goud
- De Bruyne 91 goud
- Lewandowski 90 goud
- Morgan 90 Winter Wild

Best knap op 1 avond moet ik zeggen.

Allemaal welkom bij de fodder verzameling!
DDA is er gewoon. Merk het zelf ook vaak genoeg, of het nou bij mij of de tegenstander is, je herkent het gewoon.

De meest onmogelijke passes komen aan, alle ballen vallen precies goed, de rebounds komen perfect terecht en je spelers lopen zowel defensief als offensief fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Elite rewards SB

Brozovic 83 goud als beste

GVD zeg… _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 11-02-2024 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:14:
Elite rewards SB

Brozovic 83 goud als beste

GVD zeg… _O-
Ik vind het überhaupt al knap dat je zoveel squadbattles kunt spelen. Persoonlijk vind ik dat dodelijk saai en ik speel ze ook alleen als het is voor een objective/evolution o.i.d. En ja de Rewards zijn slechter dan slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:39:
[...]

Ik vind het überhaupt al knap dat je zoveel squadbattles kunt spelen. Persoonlijk vind ik dat dodelijk saai en ik speel ze ook alleen als het is voor een objective/evolution o.i.d. En ja de Rewards zijn slechter dan slecht.
Ruben dias, prima deze week haha

En k speel ze idd voor de objectives, nu Brobbey. Is inmiddels 87 met 1 rivals win op de teller, nog minimaal 9 potjes te gaan 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:39:
[...]

Eens hoor, dodelijk saai, maar zeer nuttig om die Brobbey evolution er doorheen te rammen..

Speel liever alleen Rivals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:36:
[...]

Eens hoor, dodelijk saai, maar zeer nuttig om die Brobbey evolution er doorheen te rammen..

Speel liever alleen Rivals.
Dat is zo. Eigenlijk is het nog beter dan de freakshow genaamd Weekend League/Champs.

Daar heb ik een haat-liefde verhouding mee. Ik zit in Rivals tegen div. 3 aan, maar ik zie hier mensen meer WL overwinningen halen dan ik, terwijl ze volgens mij in lagere rivals divisies zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:59
Moody2204 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:28:
[...]

Dat is zo. Eigenlijk is het nog beter dan de freakshow genaamd Weekend League/Champs.

Daar heb ik een haat-liefde verhouding mee. Ik zit in Rivals tegen div. 3 aan, maar ik zie hier mensen meer WL overwinningen halen dan ik, terwijl ze volgens mij in lagere rivals divisies zitten...
Champs ging hier ook weer bijzonder vaag dit weekend. Heel veel hoge uitslagen. Hele vage dingen in de gameplay. Ook vaag verloop, al ben ik dat wel gewend tegenwoordig 😅. Ging van 2-10 naar 9-11 (heb eigenlijk altijd 9 of 10 wins).
Er zat eigenlijk geen leuke pot tussen. Het was of doordrenkt van scripting, of trage servers of ik was heer en meester of de tegenstander. Nauwelijks spannende potten helaas. De rewards leverden nog wat redelijke fodder op. Hopelijk volgende week wat leukere potten, vorig weekend was het een stuk leuker qua leuke spannende potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:52:
[...]

Champs ging hier ook weer bijzonder vaag dit weekend. Heel veel hoge uitslagen. Hele vage dingen in de gameplay. Ook vaag verloop, al ben ik dat wel gewend tegenwoordig 😅. Ging van 2-10 naar 9-11 (heb eigenlijk altijd 9 of 10 wins).
Er zat eigenlijk geen leuke pot tussen. Het was of doordrenkt van scripting, of trage servers of ik was heer en meester of de tegenstander. Nauwelijks spannende potten helaas. De rewards leverden nog wat redelijke fodder op. Hopelijk volgende week wat leukere potten, vorig weekend was het een stuk leuker qua leuke spannende potten.
En speel je ook Rivals? Welke divisie zit je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:59
Moody2204 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:34:
[...]

En speel je ook Rivals? Welke divisie zit je?
Ja ook, div5, maar ik ben dit seizoen bewust nog niet gepromoveerd 🙈 ik gok dat ik anders ook in 3 of 4 zou zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou hier had ik in de WL dus al 9 wins met nog 5 wedstrijden te gaan. Ik dacht: misschien zit de 11 wins er nu wel een keer in.

Maar... je weet dan ook voor die laatste 5: nu begint de freakshow pas echt.

Omdat ik nooit de 11 wins haal, haal.je.dat.dus.'gewoon'.niet.

Laatste 5 allemaal verloren op de meest rare manieren.

En dat is de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Moody2204 lekker Rivals spelen. WL is zo’n gare brakke game mode, en je gooit heel je weekend er mee weg. Ik wist het wel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:58:
@Moody2204 lekker Rivals spelen. WL is zo’n gare brakke game mode, en je gooit heel je weekend er mee weg. Ik wist het wel…
Ja, ik trap er ieder weekend weer in. Daarentegen ben ik met 9 wins best tevreden overigens.

Ik heb overigens nu die Boniface future star geprobeerd, maar die schoot ze vaak lekker binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Moody2204 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:31:
Nou hier had ik in de WL dus al 9 wins met nog 5 wedstrijden te gaan. Ik dacht: misschien zit de 11 wins er nu wel een keer in.

Maar... je weet dan ook voor die laatste 5: nu begint de freakshow pas echt.

Omdat ik nooit de 11 wins haal, haal.je.dat.dus.'gewoon'.niet.

Laatste 5 allemaal verloren op de meest rare manieren.

En dat is de WL.
Zoals ik het zie, is dat je EA FC niet alleen speelt tegen je directe tegenstander, maar ook tegen het spel zelf. Maar datzelfde geldt natuurlijk ook voor je tegenstander. Al zijn er wel factoren waardoor je er meer last van kan hebben dan je tegenstander. Met name die pressie tactics zorgen vaak voor domme fouten van je eigen spelers.

Maar dat je consistent elke week op de 9 wins uit komt, zegt ook wel iets over waar je huidige niveau ligt. 9 wins is prima trouwens, dat is ongeveer 50/50. Zelf heb ik het jarenlang met 11 wins gehad. Soms won ik er wat meer in het begin, door de matchmaking kreeg ik betere tegenstanders en dan verloor ik op het laast de meeste wedstrijden of juist andersom.

Deze EA FC kom ik meestal op 14 wins uit, waarschijnlijk doordat ik een aantal dingen aan m'n spel heb toegevoegd die in lastige wedstrijden wel het verschil kunnen maken. Tegen spelers met hoge pressie verplaats ik het spel vaak naar de andere flank met een crosspass, dan ligt er daar vaak veel ruimte. Ook maak ik actiever gebruik van het triggeren van runs van m'n medespelers met L1/R1 (LB/RB). Daardoor heb ik altijd wel een speler die aanspeelbaar is.

Afronding is ook erg belangrijk in het spel. Ik had vroeger de neiging om te vroeg te schieten, en ook niet op de optimale manier. Near post finishing is dit jaar OP, of trivela's naar de verre hoek (maar die worden volgens mij binnenkort generfed).

Als het je lukt om wat dingen aan je spel te verbeteren, kun je zeker wel richting de 11 wins gaan. Je zult nog steeds die random BS dingen hebben in het spel, maar vaak wordt een wedstrijd beslist door een grote kans die je net mist of juist wel binnen schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21:21
Hoe kan het dat die Brobbey 90 EVO mindere stats heeft dan de Brobbey 87 POTM?

4 pace hoger, 3 shooting hoger, 2 physics hoger. In de tussentijd 11 passing en 2 defending minder. Netto heeft die 87 POTM hogere stats.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
RazorMaron schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:15:
Hoe kan het dat die Brobbey 90 EVO mindere stats heeft dan de Brobbey 87 POTM?

4 pace hoger, 3 shooting hoger, 2 physics hoger. In de tussentijd 11 passing en 2 defending minder. Netto heeft die 87 POTM hogere stats.
Omdat aanvallende stats voor aanvaller de algemene score meer beïnvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Sleehond schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:17:
[...]

Omdat aanvallende stats voor aanvaller de algemene score meer beïnvloeden?
Ik bedoel meer dat het een beetje vreemd is dat de 87-kaart in sommige opzichten beter is dan de 90-kaart. Ongeacht of het irrelevant is. Je zou denken dat ze op z’n minst gelijk zouden blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door RazorMaron op 11-02-2024 17:21 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ivoorkust lijkt te winnen!

Sangare een upgrade dus. Benieuwd hoe die is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Sangare naar 89 rated, hoppa!

Shadow erop maakt hem enorm sterk, vanavond eens uittesten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TlUCPXJjH8gSL83yH-FrS5NZlks=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e94yOv1i3gCLr5Dvp4wyAZ3f.png?f=user_large

[ Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 12-02-2024 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

man man man die 5 at the back mensen zijn echt vermoeiend ;(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
3 FS spelers in 1 pakket 84X5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UvJ837PMW98Uw7G3OgtWkIr0qjQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CQjyiUnOGNnJJtSLbV1QMF3T.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Potje Rivals verloren met 3-6

Ik 58% balbezit hij 42%
Ik 23 schoten hij 7
Ik verwachte doelpunt 6,0 hij 2,0
Ik 155 passes hij 115
Ik 7 hoekschoppen hij 1
Ik 0 rode kaarten hij 1
Ik 85% succesvolle dribbels hij 81%
Ik 85% nauwkeurige passes hij 76%

Ik. Haat. Dit. Soort. Potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Girma al 4x gepacked, Endu ook al tig keer…🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:04:

Ik 58% balbezit hij 42%
Ik 23 schoten hij 7
Ik 155 passes hij 115
Ik 7 hoekschoppen hij 1
Ik 0 rode kaarten hij 1

Zo herkenbaar. Ook nog doelpunten in de 45+ en 90+ minuten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:32
hmr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:04:
man man man die 5 at the back mensen zijn echt vermoeiend ;(
En iedereen als ze voorstaan rond tikken
Met 11 man achterin
En voorin mbappe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sleehond schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:04:

Ik 58% balbezit hij 42%
Ik 23 schoten hij 7
Ik 155 passes hij 115
Ik 7 hoekschoppen hij 1
Ik 0 rode kaarten hij 1

Ben je er weer leon 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:03:
[...]

Idem. Moet nog 4500xp, wordt echt lastig denk ik. Vandaag en morgen niet spelen. Alles gericht op maandag en dinsdag. Kan met de weekly nog 2250xp halen. Daarna wordt 't echt schrapen met de daily 3 potjes spelen.
4k xp objective uitgekomen vanacht, 2 potjes ballen 👌

En schaamteloos geld vragen voor loyalty packs in the store, typisch EA 🤣🤣

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 13-02-2024 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:23
Augy schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:12:
[...]

Haha echt? Wat een honden

Edit: Maar je hoeft niet per se een bepaald teneu aan toch. Of lees ik de 4000xp ding verkeerd? Is het echt alleen 2 potten in UT?

[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 13-02-2024 08:01 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
Oekol schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:59:
[...]

Haha echt? Wat een honden

Edit: Maar je hoeft niet per se een bepaald teneu aan toch. Of lees ik de 4000xp ding verkeerd? Is het echt alleen 2 potten in UT?
Staat gewoon in-game onder bonusdoelstelling, geen speciale tenues nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Augy schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:12:
[...]

Ik hou het wel bij de 10 en 30 coins pakketten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 13-10 11:31
Dus omdat ik vaak heb ingelogd is EA zo aardig om mij speciale packs als dank te laten kopen 8)7

Is wel echt een van de meest schaamteloze acties die ze ooit hebben gedaan en ik hoop echt dat ze hier een shitstorm aan negatieve reacties over gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:58
Tim01 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:57:
Dus omdat ik vaak heb ingelogd is EA zo aardig om mij speciale packs als dank te laten kopen 8)7

Is wel echt een van de meest schaamteloze acties die ze ooit hebben gedaan en ik hoop echt dat ze hier een shitstorm aan negatieve reacties over gaan krijgen
Tja een shitstorm krijgen ze vaak zat over zich heen.
maar zoals alles is iedereen dit zo weer vergeten.

En zolang ze miljarden blijven binnen harken met FUT gaat dat ook nooit veranderen..

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 07-10 15:10
Moest ook lachen om die packs.

Een zak geld betalen voor nog een dubbele untradeable FS Pablo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Rijkaard is wel leuk voor de dubbele , best goedkoop ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
boefje79 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:09:
Rijkaard is wel leuk voor de dubbele , best goedkoop ook!
Ben niet onder de indruk van die kaart…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Sleehond schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:14:
[...]

Ben niet onder de indruk van die kaart…?
Is dat een vraag of een mening? 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
boefje79 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:16:
[...]

Is dat een vraag of een mening? 😇
Mening :P

Maar wel benieuwd of ik het verkeerd zie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:25
Ik heb net ook wat dupes in Rijkaard gegooid. Ga hem op mijn dikke gemakkie voltooien. En dan kan die of als CB of CDM fungeren in m'n tweede team. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:23:
Ik heb net ook wat dupes in Rijkaard gegooid. Ga hem op mijn dikke gemakkie voltooien. En dan kan die of als CB of CDM fungeren in m'n tweede team. :p
Ik ga denk ik blanc keer vervangen voor rijkaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wat kiezen jullie bij de laatste level ?
Bergkamp, 20x84 of de 87 pakket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:45:
87

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:24
Mensen ervaringen met davies? Zit in dubio om zijn sbc te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Net Bergkamp gekozen, 87 is vaak een teleurstelling…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
boefje79 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:33:
[...]

Net Bergkamp gekozen, 87 is vaak een teleurstelling…
Shevchenko sbc is ook wel leuk trouwens, geen dribbelkoning maar wel lekkere killer, maar Brobbey os bijna ready 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

Ik ga denk ik blanc keer vervangen voor rijkaard
Heb blanc ook een aantal keer getracht te vervangen maar ik blijf hem maar opstellen naast maldini. Blanc blijft maar overleven 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
20x84, niks spannends eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
theman36 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:13:
Mensen ervaringen met davies? Zit in dubio om zijn sbc te doen
Ja ik heb hem. Erg goede kaart imo. :)

Hij is voornamelijk aanvallend erg goed. Defensief doet die het ook prima hoor. Maar zou hem wel alleen doen als je graag wilt dat je back mee naar voren komt als je aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Rijkaard toch maar alvast voltooid. Net een potje mee gespeeld. Deed het dikke prima op CB.

Heb maar een tweede team gemaakt. Nog zoveel leuke spelers in de club zitten en dat vond ik een beetje zonde. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNy847k5pzG2Fa1RbxujQeSj03Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ez8johPq2cQQszgk7zC7skax.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:03:
Rijkaard toch maar alvast voltooid. Net een potje mee gespeeld. Deed het dikke prima op CB.

Heb maar een tweede team gemaakt. Nog zoveel leuke spelers in de club zitten en dat vond ik een beetje zonde. :)

[Afbeelding]
Carlos en butra in 2e team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:16:
[...]

Carlos en butra in 2e team ?
Helaas wel. Davies en Zico staan in het eerste en die zijn voor mij gewoonweg beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 21:05
Heel raar, ik had in 5 wedstrijden 4 assists met verdedigers gemaakt om Diks te halen, vanavond 6 wedstrijden op rij assists met verdedigers en kreeg de laatste benodigde maar niet. 7e wedstrijd opeens wel. Dacht dat er een bug was, maar opeens lukte het dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier vanavond Brobbey voltooid en ook Rijkaard sbc gedaan. Morgen beiden maar eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Brobbey done!
Rijkaard meegepakt!
Sangare upgrade is erg fijn!

Team speelt erg lekker. Frenkie staat op naar voren, mag de connectie vooral met Fernandes en Zola zoeken. Fernandes duikt de gaten, heerlijk. Zola op drift wide en brobbey centraal blijven. Rijkaard beetje box to box en Sangare centrum afdekken.

Ben tevreden zo.

Geertruida FS 88 met shadow moet Di Lorenzo gaan vervangen.

En nog een en keer lekker keepertje upgrade zou leuk zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCemojiSnluV9UR1dCww096yrjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FirHkR7IqcCGeLMdIk5HJ8ye.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 13-02-2024 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Ik ben zo aan het twijfelen om Davies te doen. Heb er nu Theo Hernández IF staan. Denk dat t aardig vergelijkbaar zal zijn en Davies aanvallend beter zal zijn. Iemand hem gedaan en is 't wat? Z'n stamina is nou alvast niet echt dat je denkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:41
Oekol schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 07:45:
Ik ben zo aan het twijfelen om Davies te doen. Heb er nu Theo Hernández IF staan. Denk dat t aardig vergelijkbaar zal zijn en Davies aanvallend beter zal zijn. Iemand hem gedaan en is 't wat? Z'n stamina is nou alvast niet echt dat je denkt....
Niet twijfelen gewoon doen! Davies vind ik persoonlijk stukken beter dan Theo IF en Bacha 90. Verdedigend staat hij zijn mannetje en aanvallend is hij erg sterk plus de whipped pass playstyle die regelmatig goed van pas komt. Hij zal wel rond de 75/80 ste minuut gewisseld moeten worden, maar dan kan je Theo inbrengen als dat je nodig lijkt. Sentiment of backbone erop en genieten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 07-10 15:10
Ben ook met Davies bezig omdat ik erg veel dubbele kreeg (had wat packs gespaard voor FS). Speel graag met 1 back op stay back en dat is Cafu. Dan kan de LB mee ion de aanval, dat is nu Bacha (prima speler maar toch erg zwak verdedigend). Denk dat Davies daar met zijn lengte en bodytype iets beter uit de verf komt.

Rijkaard pak ik ook nog mee. Had Petit gekocht voor 500k, die was erg goed als stay back CM, maar kelderde zo hard in prijs dat ik maar meegegaan ben in de paniek en hem heb verkocht voor 400k... -O-

Speel nu nog met Kimmich en Frenkie op middenveld. Moet zegggen dat dit toch ook een prima duo is. Qua passing gaat dat als een trein, ik mag graag snel passen en veel R1 passes gebruiken. Kimmich zet ik dan op stay back in een 4222 of 4231.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 12-10 21:58
Hier ook klaar met Brobbey, nu aan de slag met Geertruida.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxC5GOHheXNfjR8xp4MlOBTgjhY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P5zaSw77MAYhKmlY9GEJCmA0.png?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Ook maar even Rijkaard gedaan gezien die vrij goedkoop is en ik genoeg fodder had.Hij is niet goed genog voor mijn main team maar kan mooi in mijn NL team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Mijn club is aardig leeggezogen door Zico (beetje spijt van), Sawa en Best. Als ik Davies wil doen moet ik denk ik soms nog wat kopen links en rechts. Andere optie is Saliba doen en Lucio hero vervangen. Maar of dat echt de vervanger is. Ben tevreden over Lucio.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:49
Sinds ik Granblue Fantasy op de PS5 speel, laat ik EAFC langzamerhand los. Ik voelde me op de een of andere manier schuldig om niet deel te nemen aan de Weekend League en was bang dat ik veel zou missen. Maar gek genoeg heb ik echt veel meer rust gekregen dan wanneer ik mezelf zou dwingen om alle zeven wedstrijden van Rivals en de kwalificatie/finales van de Weekend League te voltooien, in de hoop op betere beloningen. Het lijkt er ook op dat ik aan het bijkomen ben van de intensiteit die de TOTY-promotie met zich meebracht. De dagelijkse SBC's die je tientallen keren hebt voltooid, voelden aan alsof je een scriptie aan het schrijven was met een korte deadline.

Begrijp me niet verkeerd, ik had er zeker plezier in. Maar de tijd die je erin hebt gestoken leek in die periode wel verdubbeld. Misschien dat ik volgende week weer begin aan Rivals en de Weekend League. Tussendoor check ik af en toe nog de app voor leuke SBC's. Hoe dan ook, ik geniet nog steeds van de rust die gepaard gaat met de pauze van EAFC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:05:
Mijn club is aardig leeggezogen door Zico (beetje spijt van), Sawa en Best. Als ik Davies wil doen moet ik denk ik soms nog wat kopen links en rechts. Andere optie is Saliba doen en Lucio hero vervangen. Maar of dat echt de vervanger is. Ben tevreden over Lucio.
Davies halen als je met opkomende backs speelt. Ik wissel tussen 41212 narrow and 352 en daarvoor is hij perfect.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:34:
[...]

Davies halen als je met opkomende backs speelt. Ik wissel tussen 41212 narrow and 352 en daarvoor is hij perfect.
Ben maar begonnen. Je sbc waar je een 82 squad inlevert met een IF voor 5x 84+ gaat zorgen dat ik 't red denk ik.

• Partypooper
Oekol schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:05:
Mag ik vragen waarom je een beetje spijt van Zico hebt? Geen haat hoor, gewoon puur interesse.

Welke plek speel je hem?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:18:
[...]

Mag ik vragen waarom je een beetje spijt van Zico hebt? Geen haat hoor, gewoon puur interesse.

Welke plek speel je hem?
Uit deze vraag zou ik ook geen haat trekken hoor. Heb Puskas nu gebankt en Zico is heerlijk begrijp me niet verkeerd. Maar op het moment dat Puskas er in komt (omdat Zico echt weer 'ns in het rood zit letterlijk) ben ik toch weer een stukje blijer.

Het is meer dat zijn stamina zo slecht is en hij bij mij op CM of CAM staat. Hij staat samen met Sawa, Gullit op het middenveld. Voorin heb ik Mbappe, Eusebio en Best.

Ook fysiek legt hij het vaak af en soms mist hij de pace om even snel weg te komen bij een hele hoge druk situatie.

• Partypooper
Oekol schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:33:
[...]

Uit deze vraag zou ik ook geen haat trekken hoor. Heb Puskas nu gebankt en Zico is heerlijk begrijp me niet verkeerd. Maar op het moment dat Puskas er in komt (omdat Zico echt weer 'ns in het rood zit letterlijk) ben ik toch weer een stukje blijer.

Het is meer dat zijn stamina zo slecht is en hij bij mij op CM of CAM staat. Hij staat samen met Sawa, Gullit op het middenveld. Voorin heb ik Mbappe, Eusebio en Best.

Ook fysiek legt hij het vaak af en soms mist hij de pace om even snel weg te komen bij een hele hoge druk situatie.
Ah duidelijk! :)

Je speelt met exact hetzelfde middenveld als ik. Alleen jij hebt volgens mij 90 Gullit en ik zijn 89 variant. Qua stamina is hij wel de eerste die het aflegt. Maar dan zet ik vaak Zidane of Bruno voor hem in de plaats.

• Oekol
Partypooper schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:05:
[...]

Ah duidelijk! :)

Je speelt met exact hetzelfde middenveld als ik. Alleen jij hebt volgens mij 90 Gullit en ik zijn 89 variant. Qua stamina is hij wel de eerste die het aflegt. Maar dan zet ik vaak Zidane of Bruno voor hem in de plaats.
Yes z'n 90 inderdaad. Ja hij is de eerste die ik wissel, dan komt Puskas er in. Speel nu deze week met deze tactic om te proberen. Verdedigend heel lastig, maar als je niet veel instapt (doe ik wel) dan is het prima. Aanvallend overrompel je de tegenstander vaak.

• Markvd1984
Dagelijkse xp ook aangepast zie ik
Krijgen nu veel minder

• Oekol
Markvd1984 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:49:
Dagelijkse xp ook aangepast zie ik
Krijgen nu veel minder
Maar wel 17 dagen extra of zo.

Ik heb Xavi gehaald als dribbeldwerg/aangever voor mijn spitsen.
Had natuurlijk hoge verwachtingen door zijn prijs, maar zijn passing is echt bizar goed.

Sawa ook meegepakt omdat ik al anderhalve week een aantal high rated duplicates in de wacht had staan, het is echt bizar hoe sterk mijn spelers zijn (niet ik ;), waardoor ik ook heel erg benieuwd ben hoe bizar de komende promo's zullen zijn en wanneer we spelers met 3 playstyles+ kunnen verwachten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Tim01
Bossie schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:56:
Had natuurlijk hoge verwachtingen door zijn prijs, maar zijn passing is echt bizar goed.

Sawa ook meegepakt omdat ik al anderhalve week een aantal high rated duplicates in de wacht had staan, het is echt bizar hoe sterk mijn spelers zijn (niet ik ;), waardoor ik ook heel erg benieuwd ben hoe bizar de komende promo's zullen zijn en wanneer we spelers met 3 playstyles+ kunnen verwachten.
Ik verwacht 3PS+ eigenlijk pas tijdens TOTS..

Ik en de meeste die regelmatig spelen hebben ook een relatief sterk team omdat er idd veel goede SBC's zijn geweest (Maldini,Sawa,Eusebio,Zidane etc) en je vergeleken met voorgaande jaren best veel packs kunt krijgen en je dus ook meer kans hebt om goede spelers te packen. Daar zit volgens mij wel een klein probleem in want als ik naar de huidige promo kijk zitten er buiten de Icons om niet echt spelers in die in mijn team zouden komen omdat ze niet echt een verbetering zijn. Dus om je team nu echt te kunnen upgraden moet je of heel veel geluk hebben of coins hebben. Imo zijn ze dit jaar echt veel te hard gegaan met de "power curve" en hebben de meesten nu dus al een veel beter team dan je jaren er voor rond deze tijd
Tim01 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:45:
[...]

Ik verwacht 3PS+ eigenlijk pas tijdens TOTS..

Ik en de meeste die regelmatig spelen hebben ook een relatief sterk team omdat er idd veel goede SBC's zijn geweest (Maldini,Sawa,Eusebio,Zidane etc) en je vergeleken met voorgaande jaren best veel packs kunt krijgen en je dus ook meer kans hebt om goede spelers te packen. Daar zit volgens mij wel een klein probleem in want als ik naar de huidige promo kijk zitten er buiten de Icons om niet echt spelers in die in mijn team zouden komen omdat ze niet echt een verbetering zijn. Dus om je team nu echt te kunnen upgraden moet je of heel veel geluk hebben of coins hebben. Imo zijn ze dit jaar echt veel te hard gegaan met de "power curve" en hebben de meesten nu dus al een veel beter team dan je jaren er voor rond deze tijd
Dat is waarom ik Xavi heb gehaald, beetje zonde om je coins te blijven sparen terwijl echte upgrades pas over 2-3 maanden zijn met TOTS.

• boefje79
Oekol schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:54:
[...]

Maar wel 17 dagen extra of zo.
En als ze zien dat iedereen afhaakt krijgen wij wel weer 4000XP voor saus…

• RazorMaron
Tim01 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:45:
[...]

en je vergeleken met voorgaande jaren best veel packs kunt krijgen en je dus ook meer kans hebt om goede spelers te packen. Daar zit volgens mij wel een klein probleem in want als ik naar de huidige promo kijk zitten er buiten de Icons om niet echt spelers in die in mijn team zouden komen omdat ze niet echt een verbetering zijn. Dus om je team nu echt te kunnen upgraden moet je of heel veel geluk hebben of coins hebben. Imo zijn ze dit jaar echt veel te hard gegaan met de "power curve" en hebben de meesten nu dus al een veel beter team dan je jaren er voor rond deze tijd
Dit is zo waar en dan spreek ik als iemand die FIFA 17-FIFA 20 vanaf launch heeft gespeeld en twee weken geleden is begonnen aan EA FC24. Mijn team is nu na twee weken al beter dan mijn teams toentertijd na een 3-6 maanden spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zByLoprdG5Q_xsc6iPvy-ex-_U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DehZq2G8bIFWknbENoIxu5Qn.png?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team na negen dagen spelen

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:22
Bossie schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:56:

Heb Xavi en Gerrard beide untradeable, maar vind Gerrard beter daarin.
Zijn playstyles zijn ook super daarin, mis alleen de long ball pass van Xavi.

Moet nog een opstelling bedenken waarin ik Xavi, Gerrard, Zico en Kaka in kwijt kan.
cubert20 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:33:
[...]

Moet nog een opstelling bedenken waarin ik Xavi, Gerrard, Zico en Kaka in kwijt kan.
Gerrard lijkt me een meer fysieke speler dan een dribbeldwerg ?

• cubert20
Zijn passing is door die playstyles wel heel nice.
Maar geen dribbeldwerg nee.

• Partypooper
cubert20 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:33:
[...]

4-1-2-1-2(2)?

Kaka CAM. Zico en Xavi op CM. Gerrard CDM? Is alleen denk ik wel erg aanvallend. :p

• cubert20
Partypooper schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:52:
[...]

4-1-2-1-2(2)?

Kaka CAM. Zico en Xavi op CM. Gerrard CDM? Is alleen denk ik wel erg aanvallend. :p
Ja klopt, al ben ik daar nooit te benauwd voor. Verdedigen moet je voor een groot gedeelte zelf doen, behalve als je van dijk hebt natuurlijk :)
Ga hem eens een keer proberen, nadeel is vooral dat Zico dan niet in zijn kracht speelt. Kaka is de goedkoopste en de lastigste in te passen dus die zal sowieso wel een keer sneuvelen.

• Partypooper
cubert20 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:56:
[...]

Ja klopt, al ben ik daar nooit te benauwd voor. Verdedigen moet je voor een groot gedeelte zelf doen, behalve als je van dijk hebt natuurlijk :)
Ga hem eens een keer proberen, nadeel is vooral dat Zico dan niet in zijn kracht speelt. Kaka is de goedkoopste en de lastigste in te passen dus die zal sowieso wel een keer sneuvelen.
Ik ben ook niet vies van een aanvallend middenveld maar ben dan toch wel blij dat ik Gullit heb die de gaten goed dicht loopt. Ik heb Zico zelf ingame op cm staan, dat werkt voor mij echt super. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bEUqR_wzs3BCOKgP9iyexYITFzg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OwjujFPGDGiyxd2GLCmd64pf.jpg?f=user_large

Wederom snap ik niet hoe die overall ratings werken samen met de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@RazorMaron

Je moet naar ALLE stats kijken van een speler en niet alleen de hoofd stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Football Ultimate Team service is currently experiencing a high volume of server traffic. Please try again later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
4 potten wl ,4x compleet onder druk de hele wedstrijd door word ik door 3 man afgejaagd, iedere pass die ok speel zit tegenstander tussen komt voor de man
En dit een hele wedstrijd lang

Iemand idee hoe mensen zoveel druk zetten met welke tactiek etc

Kom er gewoon echt niet onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:01:
4 potten wl ,4x compleet onder druk de hele wedstrijd door word ik door 3 man afgejaagd, iedere pass die ok speel zit tegenstander tussen komt voor de man
En dit een hele wedstrijd lang

Iemand idee hoe mensen zoveel druk zetten met welke tactiek etc

Kom er gewoon echt niet onderuit
71 depth is weer terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is dat het ?

Met 3 man druk en dat iedereen voor mij man kruipt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdjPI9KqVABy5Fk3VFHqC-wRwcY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wmJDOUWzsn8LZZ1SzBT6eYSU.png?f=fotoalbum_large

Rondje 80+ sbc is best de moeite waard…nu nog een leuke icon sbc 😇🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:20:
[Afbeelding]

Rondje 80+ sbc is best de moeite waard…nu nog een leuke icon sbc 😇🙏🏻
De 80+ PP? Zo heb ik Davies gisteren afgerond. Moest nog 2x 87 rated team en heb gewoon iets van 50 PP gedaan en toen heel makkelijk afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:55:
[...]

Is dat het ?

Met 3 man druk en dat iedereen voor mij man kruipt?
Kan ik ook niet precies zeggen, maar ik zie op Youtube regelmatig van die tactics filmpjes en zie daar regelmatig weer 71 depth terugkomen. Eén zo'n tuber zei het zelfs: 71 depth is back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfffff.... regelmatig kom je op zo'n moment dat je weer he-le-maal klaar bent met het spel. Eerste 3 potjes WL verloren, alledrie door een geplaatst schot van een meter of 60 afstand...

Dat is weer de nieuwe WL glitch zo lijkt het. En ik maar prachtige aanvalletjes opzetten met mooi tiki taka voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:21:
Pfffff.... regelmatig kom je op zo'n moment dat je weer he-le-maal klaar bent met het spel. Eerste 3 potjes WL verloren, alledrie door een geplaatst schot van een meter of 60 afstand...

Dat is weer de nieuwe WL glitch zo lijkt het. En ik maar prachtige aanvalletjes opzetten met mooi tiki taka voetbal.
Ij krijg sinds een week ook ongelofelijk veel corner goals tegen
Moet zeggen dat me tegenstanders ook alles eraan doen om corners te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:40:
[...]

Ij krijg sinds een week ook ongelofelijk veel corner goals tegen
Moet zeggen dat me tegenstanders ook alles eraan doen om corners te krijgen
Ik ben een beetje klaar met het hele spel eigenlijk. Fifa23 lag mij 10x beter. Deze versie is het alleen maar meer glitchgoals en weinig normaal voetbal. En EA dat nog nooit zoveel blunders heeft gemaakt en steeds slinksere trucs bedenkt om je packs te laten kopen. Het is dat ik een echt voetbaldier ben anders was ik allang gestopt met dit brakke spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-10 09:44
Moody2204 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:50:
[...]

Ik ben een beetje klaar met het hele spel eigenlijk. Fifa23 lag mij 10x beter. Deze versie is het alleen maar meer glitchgoals en weinig normaal voetbal. En EA dat nog nooit zoveel blunders heeft gemaakt en steeds slinksere trucs bedenkt om je packs te laten kopen. Het is dat ik een echt voetbaldier ben anders was ik allang gestopt met dit brakke spel.
Herkenbaar, maar ben ook wel ff klaar.
De manier van spelen is steeds hetzelfde en daardoor erg repeterend geworden. Zowel aanvallend als verdedigend.

Nu even afleiding met helldivers 2 . 😂

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-10 23:01
Het kan misschien aan mij liggen… maar sinds een paar dagen valt het mij op dat het wisselen van speler met r2 ‘traag’ gaat en daarbij mijn spelers ook vrijwel allemaal stil staan. Herkenbaar bij iemand? Zat zelfs even te denken dat het aan mijn controller zou liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 21:38
Moody2204 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:50:
[...]

EA heeft al jaren een concurrent nodig. Mocht het gerucht waar zijn dat FIFA een samenwerking met 2K is aangegaan dan kun je verwachten dat EA weer echte concurrentie krijgt. 2K zal net als EA ook gericht zijn op maximale microtransacties, maar ze weten wel hoe je een goede sports game ontwikkeld.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mehmet_078
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 01:18
Heb eigenlijk het idee dat ik een nieuwe CDM nodig heb. Iemand suggesties?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GabACQJF_1klpXs4itcLN-ceaJ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZUUHkG0F11J4g8K5OfurTMSz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
mehmet_078 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:18:
Heb eigenlijk het idee dat ik een nieuwe CDM nodig heb. Iemand suggesties?

[Afbeelding]
Rijkaard?
Dat centrum lijkt mij ook wat achterhaald aan het raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:51:
[...]

EA heeft al jaren een concurrent nodig. Mocht het gerucht waar zijn dat FIFA een samenwerking met 2K is aangegaan dan kun je verwachten dat EA weer echte concurrentie krijgt. 2K zal net als EA ook gericht zijn op maximale microtransacties, maar ze weten wel hoe je een goede sports game ontwikkeld.
Ja, dat zou mooi zijn. Maar goed, ik vermaak me deze editie wel wat meer met profclubs, dan valt er vaak ook nog wel wat te lachen ipv het toxic gedoe in de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@mehmet_078 Sangare was leuke optie om mee te pikken, heb je hem gedaan? Bevalt mij heel goed als CDM
Pagina: 1 ... 47 ... 70 Laatste