Heb van Nistelrooy maar gekozen. Overigens klaag ik trouwens helemaal niet meer na mijn toty packluck.LordFather schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:05:
[...]
Stoichkov is niks mis mee!
Heb er heel wat doelpunten met hem gemaakt.
Kerr, Smith en Cech zijn tradable
:strip_exif()/f/image/hwPRgC8bLptIKYpVI63FgaAv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KzgTdhBNVpIBMC9rCxvD428u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wkCh3eDVCcKkldzUljO5DTAm.jpg?f=fotoalbum_large)
Sir Bobby, mooie pull!boefje79 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:08:
[Afbeelding]
Sorry uploader π, wie zouden jullie kiezen en waarom?ππ»
Ik loop extreem achter en je merkt online dat je direct kansloos ben. Tot voor TOTY kon ik prima mee en was ik bijna divisie 4 (voor mij echt hoog). Nu kansloos alles verliezen, spelers traag, grote nederlagen.
Niet leuk meerβ¦
[ Voor 62% gewijzigd door Sleehond op 07-02-2024 21:17 ]
Waarom zoveel vrouwen erin π_Uploader_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:11:
[...]
Heb van Nistelrooy maak gekozen. Overigens klaag ik trouwens helemaal niet meer na mijn toty packluck.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gullit maldini garrinch Zidane heb je ook zie ikπ
Heb het ook hoorSleehond schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:16:
@_Uploader_ wat een team, doe ff normaal haha. Jij bent uitgespeeld!
Ik loop extreem achter en je merkt online dat je direct kansloos ben. Tot voor TOTY kon ik prima mee en was ik bijna divisie 4 (voor mij echt hoog). Nu kansloos alles verliezen, spelers traag, grote nederlagen.
Niet leuk meerβ¦
Heb een redelijk team maar als ik zie waar ik tegen moet dan loop ok wel echt achter met 0 toty
Kolere. Het is maar een spelletje he_Uploader_ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:11:
[...]
Heb van Nistelrooy maak gekozen. Overigens klaag ik trouwens helemaal niet meer na mijn toty packluck.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoeveel echt geld zit hierin?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Of er moet heel wat uit m'n rewards lopen morgen. Ga wel untradable doen voor dubbele pakjes.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Overigens Lukaku RTTF gepacked en twee wedstrijden mee gespeeld. Ik vind hem niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. In mijn ogen vooral geen 1 mio speler in ieder geval. Zijn powershot voelt ook niet echt top aan vergeleken met Kane. Hij is wel moeilijk van de bal af te krijgen.
Liever niet tegen dit team πboefje79 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 07:58:
[Afbeelding]
Een icons-only cup zou inmiddels ook wel leuk zijn ππ₯°
wijze woorden
Volgens mij zijn de prijzen van de RttF kaartjes allemaal zwaar inflated omdat bijna niemand pakjes opent en ze ongeveer net zo moeilijk te pakken zijn als TOTY.Lashrom schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:01:
Ik heb in mijn Ultimate Team jaren nog nooit zo vroeg al zulke goede teams gezien. Ik wist nog dat we rond deze tijd met TOTW spelers kwamen aankakken. Dan weet je nu waar de prio ligt bij EA ...
Overigens Lukaku RTTF gepacked en twee wedstrijden mee gespeeld. Ik vind hem niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. In mijn ogen vooral geen 1 mio speler in ieder geval. Zijn powershot voelt ook niet echt top aan vergeleken met Kane. Hij is wel moeilijk van de bal af te krijgen.
Geen enkele speler die in deze special zit zie ik trouwens in mijn main team komen. En zeggen ja maar ze krijgen updates, ik zie ze niet veel beter worden of ze moeten drie of meer updates krijgen en dan zitten we al in April / Mei. Dan zijn ze al aardig achterhaald lijkt me met TOTS om de hoek.
Gvardiol bijvoorbeeld, 1,1 miljoen voor een 87 rated speler waarbij zijn trailblaizers kaart van 86 voor 100k op te pikken is. Voor die 1 miljoen kun je beter inform van Dijk of Kompany Uefa Hero oppikken hou je nog wat credits over ook en heb je voorlopig een betere verdediger in je team.
Enige die ik op zich wel zou willen van deze promo is Xavi Simons. Maar dat is meer sentimenteel en voor de fun in mijn NL team. Dat is denk ik ook de reden van de hoge prijzen, weinig kaartjes op de markt en mensen die een speler voor sentimentele waarde willen betalen er fors voor.
Simons zou hier perfect tussen passen, maar 500K geef ik liever aan mij prime team uit.DutchDevil79 schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:37:
[...]
Enige die ik op zich wel zou willen van deze promo is Xavi Simons. Maar dat is meer sentimenteel en voor de fun in mijn NL team. Dat is denk ik ook de reden van de hoge prijzen, weinig kaartjes op de markt en mensen die een speler voor sentimentele waarde willen betalen er fors voor.
:strip_exif()/f/image/c151QKJ1F9ZOxh3cRPK4qCPl.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 08-02-2024 11:24 ]
PSN: Patrick_D
Dat heb ik ook en waarschijnlijk als RB Leipzig eruit gaat voor de kwartfinale zal hij naar 50k zakken of zo. Dag credits.Patrick_D_GTS schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 11:22:
[...]
Simons zou hier perfect tussen passen, maar 500K geef ik liever aan mij prime team uit.
[Afbeelding]

Tof idee zo'n PSV P&P team... had ik nog niet aan gedacht. Dit even in elkaar gelfanst:Patrick_D_GTS schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 11:22:
[...]
Simons zou hier perfect tussen passen, maar 500K geef ik liever aan mij prime team uit.
[Afbeelding]
/f/image/GdFvq2c5frfPozqKZgV80Lkj.png?f=fotoalbum_large)
Ga ik de oorlog niet mee winnen maar wel leuk
Start 451 en dit speel ik meestal ingame
Cantona is tradeable.
/f/image/FVrsz8h2e4miJAlk8yFIIO6q.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door cubert20 op 08-02-2024 19:32 ]
Gewonnen nog dus 5-5 geworden. Wat een bevalling. Zit in rivals 5, bijna naar 4e. Vraag me echt af of ik dat moet willen. Het is echt strijden.
[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 08-02-2024 21:50 ]
Moet wel zeggen dat het een stuk makkelijker is om heel snel een redelijk team neer te zetten. In eerste instantie was het de bedoeling een volledig NL/Eredivisie team te maken, maar dan zaten een aantal goede cards te verstoffen in mijn club.
:strip_exif()/f/image/JsQF9icuecgWcxxvwleBtrPJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Van Dijk is een leenspeler voor 70+ wedstrijden tho.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Elke dag 3 wedstrijden spelen voor de daily objective die volgens mij om de 8 uur refresh maar dat weet ik niet zeker. Verder squad battles spelen krijg je ook XP voor als je gold haalt volgens mij al 500xp. WL spelen krijg je ook XP voor. Verder sbcs checken om extra xp te krijgen. Dan moet 't vaag lukken!RazorMaron schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 23:50:
Dinsdagavond FC24 in de sale aangeschaft nadat het toch wel begon te kriebelen. Ik heb zelf vanaf FIFA17 tot en met FIFA 20 gespeeld. Echter was de lol er bij mij vanaf nadat ze het bijna onmogelijk maakte om te scoren zonder timed shooting, iets waar ik best wel in zuig.
Moet wel zeggen dat het een stuk makkelijker is om heel snel een redelijk team neer te zetten. In eerste instantie was het de bedoeling een volledig NL/Eredivisie team te maken, maar dan zaten een aantal goede cards te verstoffen in mijn club.
[Afbeelding]
Van Dijk is een leenspeler voor 70+ wedstrijden tho.
Ik tag de verkeerde bericht maar 5k is wel weinig. Zit zelf nu op 13k. Je moet echt heel veel gaan spelen op goeie momenten (wat betreft die daily challenge) en echt SB en WL doen zonder die twee red je het sowieso niet ben ik bang. Weekly en daily challenges is je begin. Daarna ga je kijken naar bijv 5 Spaanse in je team om x XP te krijgen.RazorMaron schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 00:30:
Ik zit zelf trouwens op 5100XP, maar die Bergkamp Wildcard is wel heel verleidelijk. Is het haalbaar om voor het einde van het seizoen (over 6 dagen) de overige 9800XP te halen? Volgens mij heb ik wel een beetje alle XP objectives gedaan namelijk. Daarentegen ben ik vrij nieuw, dus misschien zie ik iets over het hoofd.
Sbcβs heb ik zo goed als af buiten die hybride en POTM/speler-sbcβs. Ben niet echt een hele denderende FIFA speler dus WL krijg ik gewoon pakkie. Squad Battles zit ik atm al in Goud 1 en de challenges met x aantal spelers uit een competitie/nationaliteit heb ik ook al volbracht.Oekol schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 07:11:
[...]
Ik tag de verkeerde bericht maar 5k is wel weinig. Zit zelf nu op 13k. Je moet echt heel veel gaan spelen op goeie momenten (wat betreft die daily challenge) en echt SB en WL doen zonder die twee red je het sowieso niet ben ik bang. Weekly en daily challenges is je begin. Daarna ga je kijken naar bijv 5 Spaanse in je team om x XP te krijgen.
- tegenstander quit al voor dat het potje ΓΌberhaupt geladen is
- quit bij een snelle 1-0
- speelt zieke pressure waardoor het potje helemaal niet leuk is en je niet eens een pass kan versturen
- legt controller weg
Niks aan zo haha en duurt lang voordat je een x bij de 7 wins ben, wat een community tog (div5)
[ Voor 22% gewijzigd door Augy op 09-02-2024 10:07 ]
In de WL is het niet veel beter, alleen maar irritante figuren, de servers zijn weer dramatisch. Ik ga morgen wel weer verder.
[ Voor 32% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-02-2024 10:45 ]
Door de enorme druk maakte ik soms fouten door een bal af te spelen wat niet kon en kreeg zo stomme goals tegen. Ik verwijt het deels aan mijn koude handen, gamen in de winter is niks voor mij.
Echter nadat hij de 5-3 scoorde ging hij achterin rondtikken, mij uitdagen en als ik kwam een kek truucje doen. Telkens wachten en weer snel wegspelen. Totaal niet meer voetballen dus. Heb alles op alles gezet om een overtreding te maken en zodoende de maximale pauzes te kunnen inlassen. Sukkel. Je wacht maar even.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bedoel je L1 + X?hmr schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:06:
Iemand die mij een beetje kan helpen met die lobbed passes? Ik schijn het maar niet zo voor elkaar te krijgen als veel goede spelers in het spel..
Staat genoeg op YouTube om tips te krijgen.hmr schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:06:
Iemand die mij een beetje kan helpen met die lobbed passes? Ik schijn het maar niet zo voor elkaar te krijgen als veel goede spelers in het spel..
Lobbed pass en lobbed through pass.
Vergeet niet om op tijd je spits de diepte in te sturen.
wijze woorden
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Iedereen speelt weer met super veel druk
Iedereen speelt .met 6 man op de middenlijn
Je kunt niet eens een bal inspelen of er zitten al 3 man op je huid
Hoe en welke tactiek het is geen idee maar er is niet tegen te spelen
Weer allemaal vrouwen tegen je die Iedereen eruit lopen ,omver beuken en 1 tikje huilen ze op de grond penalty tegen
Aftrap wandelen ze weer rustig langs Iedereen heen
Laat ze een keer aan die glitches werken en spel iets realistische maken en echt wat aan de lag gaan doen
Haha tuulk jij ook
Ze moeten dingen uitleggen
Hoe speel je dat bij elke bal die ik speel
Mijn speler door 3 man word aangevallen
Of dat zijn speler standaard voor mij speler duikt
Hele wed druk zonder dat die wisselt of moe word
Hele wed op de middenlijn staan
Precies, stoort mij ook. Tegenstander zet altijd volle druk en komt met een verdediger voor mijn man. Doet mijn team niet hoor. Nog steeds vast op 11 wins ;PMarkvd1984 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:19:
[...]
Haha tuulk jij ook
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je kan je ook afvragen waarom je dit slap excuus voor een spel blijft spelen.Markvd1984 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:19:
[...]
Haha tuulk jij ook
Iets met de definition of insanity enzo
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Word absoluut gek vanBossie schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:35:
[...]
Je kan je ook afvragen waarom je dit slap excuus voor een spel blijft spelen.
Iets met de definition of insanity enzo
Gebeuren zoveel dingen die fout gaan of ik geen invloed op heb en dat is vervelend
Best vaak speelt het prima hoor
Alleen ik wil verliezen door eigen toedoen maar niet door lag ,vrouwen die door alles heen lopen ,kick off dingen
En niet de mogelijkheid heb om ΓΌberhaupt een bal aan te nemen
Ik wil door me eigen onkunde of scherpte etc verliezen
Niet doordat ea of cpu bepaald dar ik die pot niet mag winnen
En het 45 en 90 min goals gaan natuurlijk nergens over
Ja ik 11 tot 13 wins altijdhmr schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:44:
[...]
Precies, stoort mij ook. Tegenstander zet altijd volle druk en komt met een verdediger voor mijn man. Doet mijn team niet hoor. Nog steeds vast op 11 wins ;P
Stukje kickoff druk ,trukendoos. ,achterlijn goals
Als dat weg is en spel dus realistisch word
Haal ik de 14 wins makkelijk misschien 17 wel een keer
Als je je er zo erg aan stoort aan alle tekortkomingen aan deze game. Waarom speel je het uberhaupt nog dan?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Maar zo is er elk jaar iets zolang ik het speel (vanaf fut15), dus lekker laten gaan je vooral niet druk maken over dingen waar jezelf geen invloed op hebt.Markvd1984 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:17:
[...]
Ja ik 11 tot 13 wins altijd
Stukje kickoff druk ,trukendoos. ,achterlijn goals
Als dat weg is en spel dus realistisch word
Haal ik de 14 wins makkelijk misschien 17 wel een keer
Traag online gameplay is volgens mij sowieso een issue sinds frostbite, dus dat zal voorlopig ook wel niet veranderen helaas.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik wil een voetbal game spelen dus ben hieraan gebondenPartypooper schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:27:
Vind het toch altijd wel bijzonder dat je altijd wat te klagen hebt. Vorige jaren waren het Duitsers. Nu zijn het weer de vrouwen in een voetbalgame die te overpowered zijn. Wat wordt het volgende?
Als je je er zo erg aan stoort aan alle tekortkomingen aan deze game. Waarom speel je het uberhaupt nog dan?
Ik hoopte toen het ea fc werd dat ze dingen zouden aanpassen en veranderen
Het vrouwen ding blijft vaag ,maar geloof weet zeker dat de meerderheid van de voetbal liefhebbers dit krom vind
Ik hoopte dat ze de gltitch dingen en dat 75% van de goals of ochterlijn of buitenkant voet aangepakt zouden worden
Vrouwen erin dat wist ik idd maar had de impact niet overzien dat ze gewoon in veel gevallen beter zijn dan mannen
Het kappen draaien versnellen etc is zo overpowerd dat had ik gewoon niet verwacht
Verder vind ik de game niet slecht ,alleen de glitch dingen en druk etc is moeten ze gewoon realistische maken
Dat lijkt me sterk dat je het daar niet mee eens bent
En voorheen je blij was met spelers om te verkopen etc ,nu word je overspoelt met kaarten en markt crash al na een week
Spel element en spanning voor goede kaarten is beetje doodgemaakt
Je hebt 100 procent gelijk hoor,Bossie schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:27:
[...]
Maar zo is er elk jaar iets zolang ik het speel (vanaf fut15), dus lekker laten gaan je vooral niet druk maken over dingen waar jezelf geen invloed op hebt.
Traag online gameplay is volgens mij sowieso een issue sinds frostbite, dus dat zal voorlopig ook wel niet veranderen helaas.
Onrecht kan ik zo slecht tegen in real live maar ook in games
Verliezen boeit me niet ,alleen door dat ik geen invloed heb te verlezen dat kan ik slecht bekroppen
Zolang wij met zijn allen braaf elk jaar de nieuwe FIFA/FC kopen gaat EA er niks aan veranderen, dan blijven die "glitches" er gewoon in zitten. Die zien alleen geld, geld en nog eens geld en wat de community ervan denkt zal ze echt een worst wezen.Markvd1984 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:53:
[...]
Ik wil een voetbal game spelen dus ben hieraan gebonden
Ik hoopte toen het ea fc werd dat ze dingen zouden aanpassen en veranderen
Het vrouwen ding blijft vaag ,maar geloof weet zeker dat de meerderheid van de voetbal liefhebbers dit krom vind
Ik hoopte dat ze de gltitch dingen en dat 75% van de goals of ochterlijn of buitenkant voet aangepakt zouden worden
Vrouwen erin dat wist ik idd maar had de impact niet overzien dat ze gewoon in veel gevallen beter zijn dan mannen
Het kappen draaien versnellen etc is zo overpowerd dat had ik gewoon niet verwacht
Verder vind ik de game niet slecht ,alleen de glitch dingen en druk etc is moeten ze gewoon realistische maken
Dat lijkt me sterk dat je het daar niet mee eens bent
En voorheen je blij was met spelers om te verkopen etc ,nu word je overspoelt met kaarten en markt crash al na een week
Spel element en spanning voor goede kaarten is beetje doodgemaakt
Qua het verschil tussen mannen en vrouwen in de game. Ja, er zitten vrouwelijke spelers in de game die overpowered zijn. Maar datzelfde geldt ook voor de mannelijke spelers toch? En imo is het toch wel redelijk logisch dat vrouwen wat sneller draaien, die zijn immers vaak kleiner en meer tenger van postuur dan een mannelijke speler. Kijk maar eens naar de bodytypes van vrouwelijke spelers, die zijn vaak lean of short and lean. Maar goed, ik zal dat wel verkeerd zien denk ik?
Je zult altijd tryhards hebben in een game als deze. Die gebruiken het maximale om zo hun wedstrijden te winnen (druk, cutback, trukendoos, achterin rond tikken, etc). Ik kan me er niet meer druk om maken, als ik er hard vanaf wordt gespeeld, so be it. Dan leave ik de game of ga ik gewoon wat anders doen.
Over het stukje speciale kaarten ben ik het wel met je eens. Daarmee wordt de markt aardig verziekt.
Eens hoor met de dingen die je zegtPartypooper schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:09:
[...]
Zolang wij met zijn allen braaf elk jaar de nieuwe FIFA/FC kopen gaat EA er niks aan veranderen, dan blijven die "glitches" er gewoon in zitten. Die zien alleen geld, geld en nog eens geld en wat de community ervan denkt zal ze echt een worst wezen.
Qua het verschil tussen mannen en vrouwen in de game. Ja, er zitten vrouwelijke spelers in de game die overpowered zijn. Maar datzelfde geldt ook voor de mannelijke spelers toch? En imo is het toch wel redelijk logisch dat vrouwen wat sneller draaien, die zijn immers vaak kleiner en meer tenger van postuur dan een mannelijke speler. Kijk maar eens naar de bodytypes van vrouwelijke spelers, die zijn vaak lean of short and lean. Maar goed, ik zal dat wel verkeerd zien denk ik?
Je zult altijd tryhards hebben in een game als deze. Die gebruiken het maximale om zo hun wedstrijden te winnen (druk, cutback, trukendoos, achterin rond tikken, etc). Ik kan me er niet meer druk om maken, als ik er hard vanaf wordt gespeeld, so be it. Dan leave ik de game of ga ik gewoon wat anders doen.
Over het stukje speciale kaarten ben ik het wel met je eens. Daarmee wordt de markt aardig verziekt.
Stukje kracht is belachelijk dat ze daar ook sterk in zijn
Maar ivm bodytype wel alleen vanuit kickoff scoren gaat net vrouwen ook erg makkelijk puur door idd de bodytype etc en das gewoon lomp
Ivm geld is idd erg verrot dat er ook geen concurrentie is
Tryhards zal mooi zijn als ze een soort prestaties/ recreatie wl maken ofzo
D10 tot 6 en dan 5 4 en 3 en dan 3 en hoger
Soort van cl Europa league en conference
Maakt voor iedereen denk ik ook leuker en mss uitdagende
Voor minder spelers is niet leuk afgeslacht te worden en goede spelers is ook niet leuk tegen mindere tegenstanders
Qua kracht vind ik het zelf nog wel meevallen. Ik heb Sawa en die kunnen mensen zo van de bal afdrukken als ze willen. En voor de kick off glitch doet in 9 van de 10 gevallen de offside trap veel voor me.Markvd1984 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:33:
[...]
Eens hoor met de dingen die je zegt
Stukje kracht is belachelijk dat ze daar ook sterk in zijn
Maar ivm bodytype wel alleen vanuit kickoff scoren gaat net vrouwen ook erg makkelijk puur door idd de bodytype etc en das gewoon lomp
Ivm geld is idd erg verrot dat er ook geen concurrentie is
Tryhards zal mooi zijn als ze een soort prestaties/ recreatie wl maken ofzo
D10 tot 6 en dan 5 4 en 3 en dan 3 en hoger
Soort van cl Europa league en conference
Maakt voor iedereen denk ik ook leuker en mss uitdagende
Voor minder spelers is niet leuk afgeslacht te worden en goede spelers is ook niet leuk tegen mindere tegenstanders
En ja, er is inderdaad geen echte concurrentie voor FC. PES is een tegenhanger maar dan zit je weer met het stukje licenties. En Konami heeft daar gewoonweg geen geld voor, zoals EA dat wel heeft.
Als ze ervoor kiezen om de WL in divisies in te gaan delen, dat gaat niet helpen ben ik bang. Want je hebt altijd mensen die dan bewust in een lagere divisie blijven hangen zodat ze makkelijker door de WL heen kunnen.
Heb nu Alisson toty, cassilas 92 en Yashin.
Ga ze maar een beetje rouleren om te kijken welke het beste bij mij past.
Haha dit klopt idd ook weer hahaPartypooper schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:48:
[...]
Qua kracht vind ik het zelf nog wel meevallen. Ik heb Sawa en die kunnen mensen zo van de bal afdrukken als ze willen. En voor de kick off glitch doet in 9 van de 10 gevallen de offside trap veel voor me.
En ja, er is inderdaad geen echte concurrentie voor FC. PES is een tegenhanger maar dan zit je weer met het stukje licenties. En Konami heeft daar gewoonweg geen geld voor, zoals EA dat wel heeft.
Als ze ervoor kiezen om de WL in divisies in te gaan delen, dat gaat niet helpen ben ik bang. Want je hebt altijd mensen die dan bewust in een lagere divisie blijven hangen zodat ze makkelijker door de WL heen kunnen.
Accepteren dan maar haha klote cummunity haha
Die alisson 2x tegen gehad die pakte er echt bizar veel uitcubert20 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 18:17:
Ik moet met 3 keepers gaan spelen geloof ik.
Heb nu Alisson toty, cassilas 92 en Yashin.
Ga ze maar een beetje rouleren om te kijken welke het beste bij mij past.
Staat ver voor zijn goal en heeft dan niks, reach van alisson is wat dat betreft wel goed.
Met uitkomen met driehoekje zijn alle keepers eigenlijk heel matig.
:strip_exif()/f/image/YpCPReYVT6beptEZbENJv7y3.jpg?f=fotoalbum_large)
Je kan daar dus 2 van upgraden?
Sommigen zien er best goed uit.
Je bedoelt die 8 82 rated spelers of zo?cubert20 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:40:
Heeft iedereen nu die gratis evolution spelers?
Je kan daar dus 2 van upgraden?
Sommigen zien er best goed uit.
Volgens mij zijn die gratis te upgraden naar de 90 versie, ik heb in ieder geval 2 plekken daarvoor.
Ze hebben trouwens allemaal dezelfde playstyle plus
Acrobatic en powerheader (zelfs dat vrouwtje van 160
[ Voor 17% gewijzigd door cubert20 op 09-02-2024 19:51 ]
Oh nog niet naar gekeken maar dat is perfect als fodder voor sbcs als 't een beetje makkelijk is. Zal van t weekend eens kijken.cubert20 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:48:
[...]
Volgens mij zijn die gratis te upgraden naar de 90 versie, ik heb in ieder geval 2 plekken daarvoor.
Acrobatic en powerheader (zelfs dat vrouwtje van 160)
Brobbey 90 zal wel lekker kaartje zijncubert20 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:48:
[...]
Acrobatic en powerheader (zelfs dat vrouwtje van 160)
Ben Brobbey fan dus die gaan we gewoon sowieso lekker doen, ben benieuwd.
NasietjeSleehond schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:20:
Direct met Brobbey begonnen!
Ben Brobbey fan dus die gaan we gewoon sowieso lekker doen, ben benieuwd.
Brobbeyβs favorite eten.
I like how you keep the mouse running...
Ik denk dat ik die RW van madrid doe en dan ook meteen de sbc player meepak.Moody2204 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:07:
Ja ik ga Brobbey ook wel doen denk ik, puur voor de funfactor.
Leuke promo.
Futbin is overtuigd van die athenea.
Dina ebimbe lijkt mij nog wel een leuke sub op het middenveld.
Die sbc player leek mij ook wel wat en linkt goed met hansen, erg benieuwd naarBossie schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:12:
[...]
Ik denk dat ik die RW van madrid doe en dan ook meteen de sbc player meepak.
Leuke promo.
Ik ben ook begonnen aan Brobbey, Athene komt dan wel als k er nog zin in heb.
[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 09-02-2024 22:15 ]
Ik moet nog beginnen, maar ik kan nu al voorspellen dat het dezelfde score wordt als vorige week, die week daarvoor, en die weken daarvoor.Oekol schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:14:
Stond 10-5 vanavond op een gegeven moment. 11-9 geΓ«indigd. Wat een grap is dit toch ook. Elke fucking week. Kan er wel om lachen...
And yet we are here. Kreeg wel goeie fodder uit m'n PP. Dus dacht ik wat nu? In Cafu sbc gegooid ziet er wel uit als goeie vervanger van Llorente evo.Moody2204 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:31:
[...]
Ik moet nog beginnen, maar ik kan nu al voorspellen dat het dezelfde score wordt als vorige week, die week daarvoor, en die weken daarvoor.
Hoef alleen 87 rated en selecao team nog. 0 coins. Helemaal top.

[ Voor 26% gewijzigd door Oekol op 09-02-2024 22:49 ]
Cafu speelde ik pas tegen. Was een lastige pot.Oekol schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:44:
[...]
And yet we are here. Kreeg wel goeie fodder uit m'n PP. Dus dacht ik wat nu? In Cafu sbc gegooid ziet er wel uit als goeie vervanger van Llorente evo.
Cafu is wel echt heel goed. Daar ga je waarschijnlijk geen spijt van krijgen.Oekol schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:44:
[...]
And yet we are here. Kreeg wel goeie fodder uit m'n PP. Dus dacht ik wat nu? In Cafu sbc gegooid ziet er wel uit als goeie vervanger van Llorente evo.
Al zie ik nu dat z'n lange ballen verschrikkelijk zijn. 71 en Llorente had 83. Die vond ik al te laag als ik ging crossen van ene naar andere kant. Hmmmm
Voorzetten heeft Cafu dan juist weer veel hoger.Oekol schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:49:
Al zie ik nu dat z'n lange ballen verschrikkelijk zijn. 71 en Llorente had 83. Die vond ik al te laag als ik ging crossen van ene naar andere kant. Qua verdedigend wel goed. Moet ook ff keer iemand hebben die dat whipped passing heeft. Dat lijkt echt OP.
Flink veel hoger inderdaad. Nou ben heel benieuwd. Moet nog ff wat fodder krijgen voor de 87 squad en dan ben ik klaar.dutchgio schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:07:
[...]
Voorzetten heeft Cafu dan juist weer veel hoger.
Mbappe valt trouwens beetje tegen. Hij is een beetje lompig of zo. Toch eens over gaan nadenken om hem misschien te vervangen. Hij is tradable..
Wat verwacht je precies?Oekol schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:14:
Stond 10-5 vanavond op een gegeven moment. 11-9 geΓ«indigd. Wat een grap is dit toch ook. Elke fucking week. Kan er wel om lachen...
Zou heel gek zijn als je de ene week 17-3 en de andere week 4-16 zou eindigen.
Met dat je elke week ongeveer hetzelfde eindigt geeft aan dat dat je niveau is.
Ben eind december begonnen, nog niet hoger dan 9 wins geΓ«indigd. Als ik straks naar 11 ga dan is dat voor mij prima.
2 wins hoger is echt een paar levels beter wat je een keer per toeval gaat bereiken. Maar structureel is dit je niveau.
Gooit die even loan hansen loan mbappe en loan haaland erin
3 4 verloren dit moet tocj gewoon niet kunnen dit soort tafarelen
Laat je toch eens niet zo opnaaien, het zijn pixels op een scherm aangedreven door een vierpuntstoets, triggers en een vierkantje, rondje, driehoek en een kruis.....of letters als je op Xbox speelt. Ik kan me hier echt allang niet meer druk over maken, sterker nog WL is een no-go voor me omdat ik doordeweeks al gemiddeld genoeg stress heb en m'n bloeddruk niet over kling wil laten jagen door een game.Markvd1984 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:40:
Stond 3 1 voor tegen echt een creditcard team
Gooit die even loan hansen loan mbappe en loan haaland erin
3 4 verloren dit moet tocj gewoon niet kunnen dit soort tafarelen
Ik lach tegenwoordig gewoon om alle DDA met een 92-rated team tegen een gouden beginner, 45+1 min. tegengoals en saaie Duitsers die alleen byline goals scoren.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Dat je ook een keer beter wordt als je zoveel speelt als ik doe. M'n team is 10x beter dan wat ik had op 't begin. En op een gegeven moment gebeuren er gewoon hele gekke dingen en verlies je tig keer achter elkaar. Overigens gisteren alle wedstrijden waarbij ik messi TOTY tegen kwam (3x) verloren.cubert20 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:17:
[...]
Wat verwacht je precies?
Zou heel gek zijn als je de ene week 17-3 en de andere week 4-16 zou eindigen.
Met dat je elke week ongeveer hetzelfde eindigt geeft aan dat dat je niveau is.
Ben eind december begonnen, nog niet hoger dan 9 wins geΓ«indigd. Als ik straks naar 11 ga dan is dat voor mij prima.
2 wins hoger is echt een paar levels beter wat je een keer per toeval gaat bereiken. Maar structureel is dit je niveau.
Daarom kies ik altijd zelf tenue. Rood voor mezelf en blauw tegenstander. Gelijk met de radar ik rood en tegenstander blauw.Moody2204 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:05:
Ik krijg met de dag een grotere hekel aan EA. Eerste WL potje, blauw tegen blauw. Kennelijk had mijn tegenstander daar geen last van want die vonden elkaar blindelings. En zo start je dan je WL. Thx EA!
[Afbeelding]
Fut op een widescreen? lijkt veel meer overzicht te geven dan op tvMoody2204 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:05:
Ik krijg met de dag een grotere hekel aan EA. Eerste WL potje, blauw tegen blauw. Kennelijk had mijn tegenstander daar geen last van want die vonden elkaar blindelings. En zo start je dan je WL. Thx EA!
[Afbeelding]
Dit is een shot van een replay, dus dat lijkt maar zo denk ik. Dit is gewoon op mijn pc-scherm namelijk.Bossie schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:36:
[...]
Fut op een widescreen? lijkt veel meer overzicht te geven dan op tv
En wat voor scherm/resolutie is dat?Moody2204 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:47:
[...]
Dit is een shot van een replay, dus dat lijkt maar zo denk ik. Dit is gewoon op mijn pc-scherm namelijk.
Ken de frustratie haha.Moody2204 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 08:05:
[Afbeelding]
Maar waarom niet simpel gewoon een uit tenue kiezen? Ben je daar vanaf.
Ik speel gewoon standaard thuis tenue met rood en uit tenue zwart, nooit meer ergens last van.
Same here, Ajax uit shirt als thuis en team Gullit als uit, wit vs blauw. Cant go wrong.LordFather schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:41:
[...]
Ken de frustratie haha.
Maar waarom niet simpel gewoon een uit tenue kiezen? Ben je daar vanaf.
Ik speel gewoon standaard thuis tenue met rood en uit tenue zwart, nooit meer ergens last van.
Brobbey inmiddels 3 wedstrijden verwijderd van de 87 variant. Echt een beest maar niet teveel dribbelen en passen, alles binnen de 16 ligt strak in bovenhoek verder π€£
Hoop overigens nog wel op wat meer XP objectives, viel me wat tegen dat er niets was gisteren, moet nog 2050 xp namelijk en dat red ik niet met de dagelijkse doelstellingen
[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 10-02-2024 09:53 ]
Ik ga er vanuit dat het aan de camerainstelling ligt. Zoals "Tele" of hoe die dingen ook heten
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het ging mij meer om de dimensies/verhouding in het plaatje.Oxigeon schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:53:
[...]
Ik ga er vanuit dat het aan de camerainstelling ligt. Zoals "Tele" of hoe die dingen ook heten
Idem. Moet nog 4500xp, wordt echt lastig denk ik. Vandaag en morgen niet spelen. Alles gericht op maandag en dinsdag. Kan met de weekly nog 2250xp halen. Daarna wordt 't echt schrapen met de daily 3 potjes spelen.Augy schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:52:
[...]
Hoop overigens nog wel op wat meer XP objectives, viel me wat tegen dat er niets was gisteren, moet nog 2050 xp namelijk en dat red ik niet met de dagelijkse doelstellingen
Heb even sb gedaan ivm Brobbey, zijn er tog weer 700Oekol schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:03:
[...]
Idem. Moet nog 4500xp, wordt echt lastig denk ik. Vandaag en morgen niet spelen. Alles gericht op maandag en dinsdag. Kan met de weekly nog 2250xp halen. Daarna wordt 't echt schrapen met de daily 3 potjes spelen.
Vandaag maar beetje aan Saliba evo werken en dan kijken of het Brobbey of een andere future star wordt als volgende.
Dit is mijn schermpje: https://iiyama.com/gl_en/products/g-master-gb2470hsu-b1/Bossie schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 09:57:
[...]
Het ging mij meer om de dimensies/verhouding in het plaatje.
https://www.futbin.com/24/squad/1791697
Voor 352 is Davies perfect en als back in andere formaties is hij natuurlijk ook niet bepaald slecht.
Had Kane, Musiala al gekregen tijdens TOTY dus ben nu een beetje aan het testen met Kane ipv alleen pace voorin. In de Tottenham rol kan ook waarbij Kane het aanspeelpunt is/inzakt om de snellere spelers te bedienen.
Hummels opgepikt omdat ik graag dat type speler heb als CCB in 352, in 4atb zal hij wel naar de bank gaan
Davis, ik twijfel al een tijdje of,ik hem moet gaan doen. Ik heb het geluk gehad Dynasties Mendy te pakken, die is nu nog steeds 1.4M+Bossie schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:52:
Ik heb de knoop doorgehakt en Davies/Kimmich alsnog opgepikt:
https://www.futbin.com/24/squad/
Zelfse geldt voor Cafu aan de andere kant. Ik heb UCL TOTGS Cancelo gepakt, voldoet voor mij ook prima.
Intussen stapelen de high rates fodder zich op....
Sawa en Best al gedaan, en niet genoeg voor Gullit oid.
Wie dan wel?
PSN: Patrick_D
Gewoon geduldig zijn en wachten op een SBC die echt een versterking is, ondertussen kun je af en toe eens duplicates in een player/upgrade SBC duwen.Patrick_D_GTS schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:22:
[...]
Davis, ik twijfel al een tijdje of,ik hem moet gaan doen. Ik heb het geluk gehad Dynasties Mendy te pakken, die is nu nog steeds 1.4M+
Zelfse geldt voor Cafu aan de andere kant. Ik heb UCL TOTGS Cancelo gepakt, voldoet voor mij ook prima.
Intussen stapelen de high rates fodder zich op....
Sawa en Best al gedaan, en niet genoeg voor Gullit oid.
Wie dan wel?
Maar dit was wel een apart potje tegen fc drogba.
Spelers waar de bal bijna doorheen gaat, powershot van 40 meter die erin vliegt.
expected goals 2,8 tegen 4,9(ik)
Uitslag 8-5
In de herhaling zagen sommige goals er minder raar uit als in de wedstrijd zelf, alsof de hitbox van mijn spelers net een stukje uit de lijn was ofzo.
Ach volgend potje zit het misschien weer mee en anders tijd om te stoppen.
Tja, dat blijft een eeuwige discussie.cubert20 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:04:
Ik ben niet echt van het scripted verhaal, ga meer voor you win some, you lose some.
Maar dit was wel een apart potje tegen fc drogba.
Spelers waar de bal bijna doorheen gaat, powershot van 40 meter die erin vliegt.
expected goals 2,8 tegen 4,9(ik)
Uitslag 8-5
In de herhaling zagen sommige goals er minder raar uit als in de wedstrijd zelf, alsof de hitbox van mijn spelers net een stukje uit de lijn was ofzo.
Ach volgend potje zit het misschien weer mee en anders tijd om te stoppen.
Ik had een Rivals potje vanavond waarbij ik bij rust volledig terecht 3-0 voor stond. De verhoudingen waren ook zo scheef dat het er op leek dat ik wel 7 of 8-0 zou kunnen winnen.
Eindstand: 3-3.
Tweede helft kon ik er kennelijk niks meer van. Of...............?