Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:15
Sleehond schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:47:
Mooi al die pulls hier. Ik kan elk pakketje of SBC doen die ik wil maar krijg alleen maar meuk rond de 80 rated.

Geloof het wel, zit er gewoon nooit in. En ik weiger geld uit te geven voor dure pakjes (eigen keus natuurlijk dat snap ik)
Bij mij gebeurde er ook niks behalve helemaal aan t begin met oberdorf. Tot er vanochtend tradeble cech uit een pakketje kwam lopen, tog een mooie 500k.

Nu bezig met Cafu tvv van walker en dus iets van 700k om de spits positie te versterken. Speel nu met del Piero die continu mn buitenspelers geweldig in stelling brengt, nadeel is zn pace maar dat compenseert hij wel met positie kiezen en ben sws geen through ball mercent. 2e helft meestal di natale erin haha.

Als er iemand nog een leuke verbetering signaleer let me know.
Ingame: (cafu dus bijna binnen ipv walker)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqpscJ9A1JLfey3YK7wy0edk_MA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJCcOEAAxsI2DHUxx1cQMlPF.jpg?f=fotoalbum_large

Ps. Best is echt een monster ingame, enorm onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Waar ik de afgelopen week WL was geeindigd met 16-4 is het dit weekend 13-7 geworden. Ik had best weinig tijd vanwege andere plannen dus moest ik haastig de wedstrijden in.

Helaas geen TOTY uit rewards. Enkel Diani honourable uit player pick. Dat was het dan met enkel Bright, Valverde en Diani als beste pulls uit de TOTY promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 17:36:
[...]

Bij mij gebeurde er ook niks behalve helemaal aan t begin met oberdorf. Tot er vanochtend tradeble cech uit een pakketje kwam lopen, tog een mooie 500k.

Nu bezig met Cafu tvv van walker en dus iets van 700k om de spits positie te versterken. Speel nu met del Piero die continu mn buitenspelers geweldig in stelling brengt, nadeel is zn pace maar dat compenseert hij wel met positie kiezen en ben sws geen through ball mercent. 2e helft meestal di natale erin haha.

Als er iemand nog een leuke verbetering signaleer let me know.
Ingame: (cafu dus bijna binnen ipv walker)

[Afbeelding]

Ps. Best is echt een monster ingame, enorm onder de indruk
Del Piero valt mij erg tegen dit jaar, misschien eens kijken naar een pure spits ipv een false 9/CAM type?

Edit: nieuwe promo, blijkbaar is twee playstyle+ niet alleen voor TOTY.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 02-02-2024 19:08 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:58
Oekol schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:33:
Diegene van de TOTY, gekochte packs met geld of coins? Of gespaarde packs?
Hier alleen TOTY's uit opgespaarde packs, ik koop geen packs met fifa points of coins. Voor mij persoonlijk waren de beste packs de positie specifieke packs, TOTY Frimpong en Alisson uit de 83+ x5 defenders en TOTY Popp uit de 85+ x3 attackers.

Ik had een paar dagen gelden Cruyff gekocht voor in de spits, maar nu ik Popp gepacked heb, gaat hij zo weer de transferlist op. Gelukkig kan ik ook nog eens een leuke winst pakken. Waarschijnlijk ga ik bij de Future Stars promo hem weer terugkopen, dan ga ik een volledig Ajax team past en present maken, hopen op een goede FS kaart voor bijv. Hato.
Lashrom schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 23:56:
[...]

Edit: EA is met een statement gekomen voor wat betreft de 86+ PP sbc incident. Ze hebben besloten om geen actie te ondernemen omdat maar ongeveer 0.7% van alle UT spelers de TOTY Messi hebben gekregen. Diegene die de sbc hebben gedaan mogen hun spelers houden en er komt geen compensatie. Ook komt de 86+ PP SBC niet terug.
Er was bij dit incident geen goede oplossing mogelijk. Dit is van alle opties nog de minst slechte. Gelukkig ben ik nog weinig TOTY Messi's tegen gekomen. Gisteren 1x in de cup, maar dat was een speler met een godsquad die er weinig van kon. Zo zie je maar dat de belanrijkste factor gelukkig nog altijd de speler achter de controller is. Als je tegen een gelijkwaardige speler speelt kunnen spelers als een TOTY Messi natuurlijk wel zeker het verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Die Kimmich sbc is wel nice, kan nog flink doorgroeien als Bayern het goed doet…leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:29
boefje79 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 23:12:
Die Kimmich sbc is wel nice, kan nog flink doorgroeien als Bayern het goed doet…leuk!
Ik heb hem daarom gisteren direct voltooid. :p

Hopen dat Bayern ver komt.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Same here, hij is nu al fijn (benieuwd of hij sbc Kante uit de basis gaat spelen hier) maar kan nog groeien🙏🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 08:21:
[...]

Ik heb hem daarom gisteren direct voltooid. :p

Hopen dat Bayern ver komt.
Dat is helaas wel behoorlijk minder vanzelfsprekend dan in andere jaren.
Ik heb hm kane, musiala en denk eraan om misschien juist Davies op te pakken, fodder voor kimmich zal dan wel op zijn.

Echter met mijn huidige team is niets doen ook een optie, waarschijnlijk zijn er ook wel betere upgrades beschikbaar tegen de tijd dat we zover in de CL zijn?

Is TOTS dan al niet los?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:19
boefje79 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 23:12:
En heeft me 300k op Oberdorf laten verliezen. Het is ook zo risicovol om gekochte kaarten in je club te houden...

Ach, ik heb Cafu bijna af, dan kan Lahm naar CDM. En soms win je, soms verlies je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:43:
[...]

Del Piero valt mij erg tegen dit jaar, misschien eens kijken naar een pure spits ipv een false 9/CAM type?

Edit: nieuwe promo, blijkbaar is twee playstyle+ niet alleen voor TOTY.
Del Piero vind ik echt mega fijn spelen, daarintegen komt er vanavond, als t goed is, een evo for base hero ST. Heb zowel forlan als morientes welke lijken te passen.

Hoop dat ie niet te duur is en de upgrade goed is, iig een extra ps+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VALOCMSvZBjtxvxmzpgSLNnWpSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMRmpcKwdoxRyHukhjdhrW1o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:16:
[...]

Del Piero vind ik echt mega fijn spelen, daarintegen komt er vanavond, als t goed is, een evo for base hero ST. Heb zowel forlan als morientes welke lijken te passen.

[Afbeelding]
Ik heb een poos met die Morientes 'triple threat' gespeeld. Maar dat vond ik echt een killer in de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:16:
[...]

[Afbeelding]
Dat is een interessante optie aangezien ik ook een groene Keane heb :).
Zijn er sowieso nog interessante evo’s momenteel ook al is het simpelweg om wat high rated fodder te creeren terwijl ik wat squadbattles wegspeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 08:43:
[...]

Dat is helaas wel behoorlijk minder vanzelfsprekend dan in andere jaren.
Ik heb hm kane, musiala en denk eraan om misschien juist Davies op te pakken, fodder voor kimmich zal dan wel op zijn.

Echter met mijn huidige team is niets doen ook een optie, waarschijnlijk zijn er ook wel betere upgrades beschikbaar tegen de tijd dat we zover in de CL zijn?

Is TOTS dan al niet los?
Eens, maar ik denk wel dat die in principe al een +2 upgrade gaat krijgen.

Davies kan ik je trouwens echt aanbevelen. Die heeft bij mij Roberto Carlos naar de bank verwezen. Speelt bij mij als balanced back. Zijn voorzetten door die whipped pass+ zijn echt heel fijn.

Er zal vast tegen de tijd iets beters zijn dan Kimmich zijn CL kaart. Maar ik had de fodder over en een behoorlijk aantal duplicates. Dus het was het of in Kimmich SBC gooien, of in de hero SBC. Dan is de keuze snel gemaakt. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:44:
[...]

Eens, maar ik denk wel dat die in principe al een +2 upgrade gaat krijgen.

Davies kan ik je trouwens echt aanbevelen. Die heeft bij mij Roberto Carlos naar de bank verwezen. Speelt bij mij als balanced back. Zijn voorzetten door die whipped pass+ zijn echt heel fijn.

Er zal vast tegen de tijd iets beters zijn dan Kimmich zijn CL kaart. Maar ik had de fodder over en een behoorlijk aantal duplicates. Dus het was het of in Kimmich SBC gooien, of in de hero SBC. Dan is de keuze snel gemaakt. :p
Eens. Ik speel momenteel vooral 41212 narrow of 352:
https://www.futbin.com/24/squad/1791697

Bacha is prima, maar Davies lijkt me toch een behoorlijke upgrade en kan in 352 als LM starten waardoor er geen chem formatie meer nodig is. De zwakke schakel in dit team ben ik vooral zelf, wachten tot er echt een significante upgrade beschikbaar komt lijkt me ook een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:54:
[...]

Eens. Ik speel momenteel vooral 41212 narrow of 352:
https://www.futbin.com/24/squad/1791697

Bacha is prima, maar Davies lijkt me toch een behoorlijke upgrade en kan in 352 als LM starten waardoor er geen chem formatie meer nodig is. De zwakke schakel in dit team ben ik vooral zelf, wachten tot er echt een significante upgrade beschikbaar komt lijkt me ook een prima optie.
Denk inderdaad wel dat Davies een flinke upgrade is ten opzichte van Bacha.

Verder zie ik niet echt upgrades voor je team. Tenzij je een paar miljoen hebt om een TOTY te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:01
87 stamina voor een aanvallende back is mij te laag, heeft ook geen relentless helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik ben eruit wat voor maatregelen EA heeft getroffen tegen de gelukkigen met Messi: door je te koppelen aan extreem moeilijke tegenstanders in de WL. Ik heb mijn beste team tot dusver en het nog nooit zo moeilijk gehad als in deze WL...... Ik word volledig van het kastje naar de muur gestuurd momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Moody2204 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 15:22:
Nou, ik ben eruit wat voor maatregelen EA heeft getroffen tegen de gelukkigen met Messi: door je te koppelen aan extreem moeilijke tegenstanders in de WL. Ik heb mijn beste team tot dusver en het nog nooit zo moeilijk gehad als in deze WL...... Ik word volledig van het kastje naar de muur gestuurd momenteel.
Ik ben trouwens maar 1 keer Messi tegen gekomen van alle 20 wedstrijden. In Rivals zie ik hem wel ietd vaker. Gewoon lekker R1 dribbel spammen met de alien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 16:01:
[...]

Ik ben trouwens maar 1 keer Messi tegen gekomen van alle 20 wedstrijden. In Rivals zie ik hem wel ietd vaker. Gewoon lekker R1 dribbel spammen haha.
Het kan aan mij liggen uiteraard, maar ik vind het niveau in de WL dit weekend bizar hoog.

Ik maak me er verder niet te druk.om. Rewards zijn toch meestal prut en een leuk team staat er al. Maar vind het wel opvallend.

Ook hier Messi nog niet tegen me gehad tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:48
Moody2204 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 15:22:
Onzin. Ik heb ook 4 gespeeld en 4 verloren. Haal altijd 11 wins. Vorige week voor 't eerst 10. En waarschijnlijk gaat het dit weekend nog slechter worden. Teams zijn gewoon allemaal veel en veel beter. Dus per ongeluk op rondje drukken kan al een goal zijn, en dan heb je nog de mensen die echt goed zijn.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 16:31:
[...]

Onzin. Ik heb ook 4 gespeeld en 4 verloren. Haal altijd 11 wins. Vorige week voor 't eerst 10. En waarschijnlijk gaat het dit weekend nog slechter worden. Teams zijn gewoon allemaal veel en veel beter. Dus per ongeluk op rondje drukken kan al een goal zijn, en dan heb je nog de mensen die echt goed zijn.
Dat van Messi was een grap natuurlijk :+

Maar ik vind het niveau opvallend veel hoger dan vorige keren. Dat valt me op. Zo hoog dat ik het niet leuk meer vind eigenlijk. Ik ga wel weer lekker in div. 4 Rivals een beetje ballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 17:11:
[...]

Dat van Messi was een grap natuurlijk :+

Maar ik vind het niveau opvallend veel hoger dan vorige keren. Dat valt me op. Zo hoog dat ik het niet leuk meer vind eigenlijk. Ik ga wel weer lekker in div. 4 Rivals een beetje ballen.
Ik denk ook dat na het Messi gebeuren veel mensen gestopt zijn. Dat zijn toch voornamelijk de casual spelers. Dus je houd nu nog de echt goede spelers over en de try hards.

Nog meer redenen om geen WL te spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 17:35:
[...]

Ik denk ook dat na het Messi gebeuren veel mensen gestopt zijn. Dat zijn toch voornamelijk de casual spelers. Dus je houd nu nog de echt goede spelers over en de try hards.

Nog meer redenen om geen WL te spelen. :p
Ja en voor de rewards hoef je het ook niet meer te doen.

Wat dat betreft maakt EA het wel steeds onaantrekkelijker voor casual spelers is mijn mening.

[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 03-02-2024 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:59
Goud 1 rewards gold Di Maria 83

Levert ook geen reet op momenteel.

Ik pak alleen maar meuk tussen 78 en 83/4 rated laatste weken, gaat echt nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Krijg uit de MM ineens twee IF een 85 en 87.
Dus die kon deze week weer eens goed uit...

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heron
Sleehond schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:50:
Goud 1 rewards gold Di Maria 83

Levert ook geen reet op momenteel.

Ik pak alleen maar meuk tussen 78 en 83/4 rated laatste weken, gaat echt nergens over.
Het is waardeloos. Rivals zit ik in Div 6 - daar zijn de rewards ook helemaal niets. Uiteindelijk kan je het beste voor wat plezier spelen - en voor objectives.

Weekend League speel ik niet wegens gezinsleven - misschien dat dat nog wel de moeite waard is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
heron schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Weekend League speel ik niet wegens gezinsleven - misschien dat dat nog wel de moeite waard is.
Als je kickt op zelfpijniging zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Ik kom maar niet weg uit div 6…aangezien toty cup zo lekker ging, ga ik die WL maar eens minimaal 9 wins halen 😉💪🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Het is waardeloos. Rivals zit ik in Div 6 - daar zijn de rewards ook helemaal niets. Uiteindelijk kan je het beste voor wat plezier spelen - en voor objectives.

Ik speel vrijwel alleen als ik een uurtje vrij heb tussendoor of als er leuke objectives zijn (speel vaak vooral spelers vrij voor sbc’s).

Najaar/winter gaat de PlayStation altijd vaak vaker, maar er zijn soms ook weken dat er niet gespeeld word hoewel ik momenteel wel vaak ff de weekly rivals meepak.

WL etc lekker laten gaan, dat levert vaak meer frustratie dan plezier op. Het andere probleem als casual online speler is dat als je vaak tijd hebt dat de rest van de wereld vaak ook tijd heeft wat de gameplay vaak niet ten goede komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Maar mochten jullie een zwakkere tegenstander willen. Ik ga na de lunch beginnen aan de WL. Stond gisteren 0-4. Heb buikgriep dus kan zijn dat ik tussendoor wegmoet. Easy wins lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:49
.

[ Voor 100% gewijzigd door Markvd1984 op 04-02-2024 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Markvd1984 jezus ga je lekker?

Dacht dat ik soms kritisch was maar pff jouw posts zijn ook wel heftig hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:05:
Wat erg dat vrouwen blijkbaar in ea beter zijn dan vrouwen
Je bent zo hoog in emotie dat je maar wat roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Bossie schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:25:
[...]

Ik speel vrijwel alleen als ik een uurtje vrij heb tussendoor of als er leuke objectives zijn (speel vaak vooral spelers vrij voor sbc’s).

Najaar/winter gaat de PlayStation altijd vaak vaker, maar er zijn soms ook weken dat er niet gespeeld word hoewel ik momenteel wel vaak ff de weekly rivals meepak.

WL etc lekker laten gaan, dat levert vaak meer frustratie dan plezier op. Het andere probleem als casual online speler is dat als je vaak tijd hebt dat de rest van de wereld vaak ook tijd heeft wat de gameplay vaak niet ten goede komt.
Net 3 potjes Rivals gedaan. Alles tegenstanders waren harde press, tackles vanachter, rondjes draaien en cutbacks van de achterlijn... of trivela's van buiten de 16.

Het is zo jammer dat degradatie eruit gehaald is, ik wil graag beetje voetbal kunnen spelen en niet tegen allerlei mensen die de eigenaardigheden van de game engine uitbuiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Sleehond schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:11:
@Markvd1984 jezus ga je lekker?

Dacht dat ik soms kritisch was maar pff jouw posts zijn ook wel heftig hoor
Vind je hem zo heftig ja hmm idd emotie eens

Maar je vind me punt onterecht het kan toch gewoon niet icons beste spelers etc omver geblazen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:23:
[...]

Je bent zo hoog in emotie dat je maar wat roept.
Zit ik absoluut
Maar het is geen onwaarheid toch wat ik zeg
Voordat fifa begon was iedereen sceptisch en riepen erg veel mensen ik ga er niet mee spelen
Het contrast is zo groot te groot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:32:
[...]

Zit ik absoluut
Maar het is geen onwaarheid toch wat ik zeg
Voordat fifa begon was iedereen sceptisch en riepen erg veel mensen ik ga er niet mee spelen
Het contrast is zo groot te groot
Tja. Hadden ze op Sawa de naam kante geplakt gaf niemand er om. Ze speelt zoals de ouderwetse kante. Heb Gullit er naast en die is veel lomper en past minder in mijn speelstijl.

Waren vrouwen echt beter speelde iedereen wel met een vrouw only team. Zeker niet 't geval.

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 04-02-2024 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:56:
[...]

Tja. Hadden ze op Sawa de naam kante geplakt gaf niemand er om. Ze speelt zoals de ouderwetse kante. Heb Gullit er naast en die is veel lomper en past minder in mijn speelstijl.

Waren vrouwen echt beter speelde iedereen wel met een vrouw only team. Zeker niet 't geval.
Als ze idd kante erop hadden geplakt was het idd terecht
Er zijn nier zoveel vrouwen
Maar bijna iedereen speelt met bacha of wil hansen wel hebben denk ik
Wat denk je als ze allemaal nog gespeeld hadden
Dat real barca city etc getwijfeld hadden of sawa of Vieira wie denk ke dat ze kiezen?
Of bacha of Carlos
Ea gaf aan dat ze elke speler analyseren en zo goed mogelijk in kaart brengen met wat ze kunnen etc
Denk je dat sawa in het echt beter was dan Vieira? Of hansen beter dan garrincha ,best etc

Mijn mening is dat ze een statement ofzo willen maken en daarom dingen zo overpowerd zijn

Zelfde als kickoff goal wat nog steeds zovaak gebeurd met r1 dribbeling
Of 80 procent van de goals achterlijn voortrekken en goal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:42:
[...]

Dat real barca city etc getwijfeld hadden of sawa of Vieira wie denk ke dat ze kiezen?
Of bacha of Carlos
Ea gaf aan dat ze elke speler analyseren en zo goed mogelijk in kaart brengen met wat ze kunnen etc
Denk je dat sawa in het echt beter was dan Vieira? Of hansen beter dan garrincha ,best etc

Mijn mening is dat ze een statement ofzo willen maken en daarom dingen zo overpowerd zijn

Zo vergelijken ze het niet. Mannen worden met mannen vergeleken en vrouwen met vrouwen. Hansen is dus beter tov een andere rechts buiten van vrouwen. Heeft 0,0 te maken met garricha of best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 4 februari 2024 @ 14:06:
[...]

Zo vergelijken ze het niet. Mannen worden met mannen vergeleken en vrouwen met vrouwen. Hansen is dus beter tov een andere rechts buiten van vrouwen. Heeft 0,0 te maken met garricha of best.
Tja, dribbeldwerg TOTY smith zette gisteren mijn Gullit ook meermaals te kakken.

Vrouwelijke spelers zijn gewoon erg behendig/explosief zoals messi/yedder in voorgaande edities.

Maar om me daar nou druk over te gaan maken |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:42:
[...]

Of bacha of Carlos

Rustig aan man. Het is maar een spelletje he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:49:
[...]

Rustig aan man. Het is maar een spelletje he. :)
Het is frustrerend gisteren liep alles won alles leuke potten ook
En vandaag verlies er 7 achter elkaar
Allemaal monster teams ,aftrap goals met vrouwen die overal langs huppelen
Provocerende lui na 60 min achterin rond spelen
Berichten of ik het leuk vind van vrouwen te verliezen
Trage gameplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 17:32:
[...]
Moeten ze net jou hebben he _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 17:32:
[...]

Het is frustrerend gisteren liep alles won alles leuke potten ook
En vandaag verlies er 7 achter elkaar
Allemaal monster teams ,aftrap goals met vrouwen die overal langs huppelen
Provocerende lui na 60 min achterin rond spelen
Trage gameplay
No offence, maar als je 3-4 potjes verliest. En de gameplay is traag. Heb je dan niet zoiets van, laat ik er maar even mee stoppen?

En ik zou de berichten van mensen buiten je vrienden om gewoon lekker uitzetten. Dat kun je ergens in je privacy instellingen doen. Dat heb ik een aantal jaar geleden ook gedaan en dat scheelt weer de nodige frustratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
heron schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:27:
[...]

Net 3 potjes Rivals gedaan. Alles tegenstanders waren harde press, tackles vanachter, rondjes draaien en cutbacks van de achterlijn... of trivela's van buiten de 16.

Het is zo jammer dat degradatie eruit gehaald is, ik wil graag beetje voetbal kunnen spelen en niet tegen allerlei mensen die de eigenaardigheden van de game engine uitbuiten.
Precies hetzelfde, ik haal weinig plezier uit potjes tegen Liverpool of 96 Juventus qua idioot 90 minuten pressen ongeacht de uitslag.

Daarnaast heb ik nu ook al regelmatig gehad dat mensen de laatste 30 minuten+ achterin gaan rondspelen, ze zullen de punten dan wel hard nodig hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
WW Raul uit de icon sbc. Ga maar een tweede team maken denk ik. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Het voelt zooooo lekker om:

Achter te komen tegen 'n gozer die vanaf de aftrap met z'n Cantona icon zo doorloopt en scoort, iets terug te komen 2-4 en zijn internet er ineens uit klapt.

Of

Een goal tegen krijgen van TOTY Ronaldo leenspeler (grrrrrrr) en nadat je 0-2 achter staat van formatie wisselt en alsnog wint met 3-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Maar ff serieus. Hoe verdedig je dat ze vanaf aftrap zo door naar achteren lopen? Dat zijn de enige wedstrijden die ik verlies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:09:
Maar ff serieus. Hoe verdedig je dat ze vanaf aftrap zo door naar achteren lopen? Dat zijn de enige wedstrijden die ik verlies....
Allen dat ,dan wil ik wel ruilen
Net binnen 20 min 4 0 achter 4x messi buitenkant voet van 30 meter

Mooi dat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Maarja ik moet niet klagen ea fc is het meest realistisch spel in de wereld
Messi scoort namelijk ook elke wed 4x buitenkant voet van 30 meter in het echt
En ik zie in het echt ook elke wedstrijd dat er 3 doelpunten per wed uit aftrap worden gescoord
Zal wel kloppen dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Nu ff zuur. 4-3 verloren en Messi TOTY scoort de winnende. Voelt gewoon echt niet goed. Je weet dat hij voor 99% niet eerlijk bij elkaar gespeeld is. Gewoon in z'n schoot geworpen met z'n gouden pik. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:25
Oekol schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:46:
Het voelt zooooo lekker om:

Achter te komen tegen 'n gozer die vanaf de aftrap met z'n Cantona icon zo doorloopt en scoort, iets terug te komen 2-4 en zijn internet er ineens uit klapt.

Of

Een goal tegen krijgen van TOTY Ronaldo leenspeler (grrrrrrr) en nadat je 0-2 achter staat van formatie wisselt en alsnog wint met 3-2
Hoe verdedig je op dit moment die kick off?
Optie 1 als ze gelijk naar voren gaan is een sliding met je voorste speler.
Als ze eerst teruggaan en dan gaan dribbelen loop ik vaak mee met 1 van mijn middenvelders.
Vervolgens teammate contain erbij zodat er weinig ruimte is voor hem om te dribbelen.
9 van de 10x loop je ze ergens gewoon van de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Offside trap gebruiken. Je spelers schuiven dan een linie naar voren waardoor je middenveld een stuk voller staat en je een grote kans hebt om de bal af te pakken. :)

9 van de 10 keer beukt Gullit dan bij mij de speler van de bal af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Markvd1984 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 21:43:
[...]

Maarja ik moet niet klagen ea fc is het meest realistisch spel in de wereld
Messi scoort namelijk ook elke wed 4x buitenkant voet van 30 meter in het echt
En ik zie in het echt ook elke wedstrijd dat er 3 doelpunten per wed uit aftrap worden gescoord
Zal wel kloppen dan
Je bent een vent van (bijna) 40, ga wat nuttigs doen in plaats van jarenlang op een spelletje zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
shoombak schreef op zondag 4 februari 2024 @ 22:15:
[...]

Je bent een vent van (bijna) 40, ga wat nuttigs doen in plaats van jarenlang op een spelletje zeiken.
Ik doe wat nuttigs ben idd bijna 40 dus kan op de leeftijd gewoon in me eigenhuis spelletje doen
En jarenlang zeiken ,kun je zien hoelang er al Bugs inzitten, helaas is er geen alternatief voetbalspel
Hoe oud ben jij als ik vragen mag nav je opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
cubert20 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 22:00:
[...]

Hoe verdedig je op dit moment die kick off?
Optie 1 als ze gelijk naar voren gaan is een sliding met je voorste speler.
Als ze eerst teruggaan en dan gaan dribbelen loop ik vaak mee met 1 van mijn middenvelders.
Vervolgens teammate contain erbij zodat er weinig ruimte is voor hem om te dribbelen.
9 van de 10x loop je ze ergens gewoon van de bal.
Ik probeer een buitenspeler te selecteren en dan naar binnen te lopen. Maar dan krijg ik druk en dan ga ik van spelers wisselen en gaat 't helemaal mis. Contain is goeie, dat vergeet ik gewoon.

11 wins uiteindelijk. De PP zijn echt belachelijk. Krijg 3x 84 gold en 1x 85 gold stones. Die Ik al heb. 1e keer wel gekozen omdat t 't hoogste was in de tweede pick weer 3x 84 en 1x85... Weer stones de fuck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
snap eigenlijk niet dat EA niet gewoon leenspelers bant voor online.

Snap ook niet, in UT speelt alles door elkaar heen vrouwen en mannen.
maar een potje aftrap vrouwen tegen mannen dat kan dan weer niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leenspelers vind ik ook irritant ja. Mogen ze van mij er volledig uit halen. Of hooguit om te proberen in friendlies.

Waar ik me nog het meest aan stoor is toch wel de inconsistentie in de gameplay, twijfel over de matchmaking en de zweem van scripting die er toch vaak overheen hangt.

Mijn WL was dramatisch dit weekend. Niet eens 9 wins kunnen halen. Vervolgens speel ik gisteren ook maar meteen de WL kwalificatie en win ik direct de 4 benodigde potjes, waarbij ik mijn tegenstanders compleet op een hoop speelde!

Dat verschil is te groot denk ik dan. En anders is het wel heel toevallig dat ik precies 4 zwakkere tegenstanders trof in de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Wii4all schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:55:
snap eigenlijk niet dat EA niet gewoon leenspelers bant voor online.

Snap ook niet, in UT speelt alles door elkaar heen vrouwen en mannen.
maar een potje aftrap vrouwen tegen mannen dat kan dan weer niet.
Rivals boeit het me niet zoveel en boeit het ook niet zoveel als ik verlies.Ja het duurt langer om de 7 wins te halen maargoed, dat lukt altijd wel.

Met WL is het gewoon valsspelen in mijn optiek, maarja de mensen krijgen die leenspelers ook bij het kopen van pakketjes. En laat EA daar nou een harde plasser van krijgen.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Leen spelers moeten ze inderdaad verbieden voor Rivals / WL > die test je maar lekker in SB.

Maar goed, gaat niet gebeuren, weet ik natuurlijk. Ben wel voorstander hiervoor, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 5 februari 2024 @ 09:36:
[...]

Rivals boeit het me niet zoveel en boeit het ook niet zoveel als ik verlies.Ja het duurt langer om de 7 wins te halen maargoed, dat lukt altijd wel.

Met WL is het gewoon valsspelen in mijn optiek, maarja de mensen krijgen die leenspelers ook bij het kopen van pakketjes. En laat EA daar nou een harde plasser van krijgen.... :F
Het zou ook wel handig zijn dat je loan spelers zou kunnen uitfilteren wanneer je iets zoekt in je spelers lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 5 februari 2024 @ 11:52:
[...]

Het zou ook wel handig zijn dat je loan spelers zou kunnen uitfilteren wanneer je iets zoekt in je spelers lijst.
Absoluut, raar dat dat nog steeds niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:12:
[...]

Absoluut, raar dat dat nog steeds niet kan.
Inderdaad een frustrerende functie die ik mis, al lange tijd.
Jammer dat ze dat zelf blijkbaar nog niet kunnen bedenken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Al weer even geen EAFC aangeraakt.
Open de companion app in de browser en zie een 84 x 11 staan.
Had genoeg fodder, speel niet zoveel meer en wilde wel een gokje wagen.

Ze willen blijkbaar dat ik meer ga spelen. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xpE5QkYheXMkCeBWBgg4RnoZqTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9rF8oPB2u8rJFSHNiv9dEPYT.png?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:58
Valandil schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:21:
Al weer even geen EAFC aangeraakt.
Open de companion app in de browser en zie een 84 x 11 staan.
Had genoeg fodder, speel niet zoveel meer en wilde wel een gokje wagen.

Ze willen blijkbaar dat ik meer ga spelen. _/-\o_

[Afbeelding]
Dit is precies mijn ervaring als ik Fifa / EA FC een tijd niet meer speel, dan is m'n packluck als ik terugkom opeens idioot hoog.

Het zou me niks verbazen als EA er een algoritme voor heeft gemaakt. Zo kun je spelers die zijn afgehaakt verleiden om weer te gaan spelen. Vervolgens laat EA de packluck weer geleidelijk afnemen en hopen ze dat de speler wanhopig genoeg wordt om packs te kopen, gecombineerd met gameplay die steeds slechter wordt. Of ben ik nu te cynisch? :P

Een goede tactiek zou zijn om een maand of twee voor TOTY niet te spelen en dan packs te craften en te openen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:01
Zo lijkt het inderdaad wel te werken, is ook al vaker voorbij gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Als verwacht ging WL met 9/20 eigenlijk best wel lekker…div6 dan maar om te kwalificeren voor de volgende 🙈

En Zico uit de thunderstruck icon sbc, fijn. Dat ik daar niet aan begonnen was 🙏🏻

[ Voor 28% gewijzigd door boefje79 op 05-02-2024 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:00
Nu speel ik alleen Seasons, maar was het niet altijd zo dat na de transferperiode de teams werden geüpdatet? Tot op heden zie ik nog geen verandering.

To dare is to do

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRzMEhrVB-wiXGrDHTZYYwf3A3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kgTcPmFlsXbpIAob0116EiGb.jpg?f=fotoalbum_large

Nou ja zeg!! Het ondenkbare is zojuist geschied! 💪🏻

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oekol
Heb nog mega veel TOTW van het crafyen tijdens TOTY dus dacht doe die dagelijkse 83x 10 wel ff. Heb toch heel hard hoge fodder nodig voor SBC Best. Dit is niet verkeerd.....

Is meer dan 1mln waard. Wtf...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3nQTvva_uh6n7t9jv3I3KovBrLM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nA66tUcqDY9mKDH1mlvd1XAZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Die Companion app is ook goed geupdate met de SBC sectie, veel beter te overzien zo qua rewards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Hij zit overigens al op de bank. Vind 't 'm niet fijn spelen. Wellicht heeft die wat upgrades nodig. Straks eens kijken wat er allemaal mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42
Hier ook weer veel dubbelen, dus Cafu maar even gedaan, ben benieuwd. Vind het altijd een vervelende back om tegen te spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mijn geluk houd niet echt op. Had met drie keer die 83x 10 eindelijk plek voor mijn overtollige 83ers in de club om zo weer wat hogere fodder te hebben.
Daardoor de icon pick kunnen doen. En wat denk je precies mijn zwakke plek in het team kunnen aanpakken.. Loopt er gewoon Thunderstruck Cafu uit. 🥳🥳🥳

Geen Lawrence of mijn 93 evo ona battle meer nodig. Meteen ook maar van de Sar TS gehaald. Denk dat er niet veel te verbeteren is voorlopig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUMVy3XvPV90xPqDNu_2T7zdoP0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aYMGNT3HbAXbINgDFnyDmhwD.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fn9bNLIO-f5UgJOLhTR7E5fNPHM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Un10sUVJeorxthjfUFup2iep.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgH2VyWFDlREPJh-fJmxe43WCBw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hEykpENS7SGkBaEpmb3tWuQo.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe tactics van div10moment…ik ga het hiermee eens proberen 🙏🏻😍

[ Voor 30% gewijzigd door boefje79 op 06-02-2024 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
boefje79 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:13:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heerlijk team heb je btw #jaloers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zag 'm ook langs komen. Heb alleen geen enkele speler die m/h is defense wise. Dus ik gok dat ik hem even oversla. Vond de vorige versie wel verfrissend in alle tactieken die ik al eens geprobeerd had. Niet zoveel overigens, blijf steeds terugkomen op 4321 en 4231 en 4222. Wil altijd 424 nog eens proberen. Maar ik denk dat ik dan helemaal overlopen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het valt mij op dat bij de div10moment taktieken de defence erg krap ingesteld staat. Die vorige (4-4-1-1 dacht ik) zelfs op 1 width! Iemand die hiermee met deze taktieken gespeeld heeft daar ervaring mee?
Ik mis een beetje de uitleg bij die taktieken zoals sommige youtubers doen.

Zelf gebruik ik sinds kort een 4-3-1-2, die op 1 of andere manier goed werkt voor mij (door een paar overwinningen achter elkaar ging ik al richting div. 3, waar ik volgens mij niks te zoeken heb.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:37:
[...]

Het valt mij op dat bij de div10moment taktieken de defence erg krap ingesteld staat. Die vorige (4-4-1-1 dacht ik) zelfs op 1 width! Iemand die hiermee met deze taktieken gespeeld heeft daar ervaring mee?

Zelf gebruik ik sinds kort een 4-3-1-2, die op 1 of andere manier goed werkt voor mij (door een paar overwinningen achter elkaar ging ik al richting div. 3, waar ik volgens mij niks te zoeken heb.)
4411 heb ik tijd mee gespeeld tot ongeveer 2 weken geleden
Speelde erg fijn goede balans overal
Nadeel is dat steeds meer mensen met 5 over middenveld verdedigend instellen waardoor ik aanvallend te weinig mensen had ,te weinig voorin creëerde, aansluiting duurde ook te lang

Speel nu weer 4321

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:37:
[...]

Speel al vanaf begin deze editie met zijn tactics, spelen altijd heerlijk weg en zijn enorm in balans

Die 4132 van de vorige x was echt mega aanvallend, zal deze ook eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal deze ook eens proberen vanavond. Die 4132 had ik toen ook wel geprobeerd ja, maar die was niet zo narrow dacht ik.

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Ik durf het bijna niet te posten, maar deze kwam uit een preview pakketje. Voor 7.500 een verhandelbare Zidane met een marktwaarde van 1,7 miljoen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ky2WYraWl7DkZY6EItt5eMi8M-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vW53BCIl60yaLeOXBoQXnmOO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:23:
Ik durf het bijna niet te posten, maar deze kwam uit een preview pakketje. Voor 7.500 een verhandelbare Zidane met een marktwaarde van 1,7 miljoen....

[Afbeelding]
Niet normaal!!!

Haha enjoy!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Haha lekker!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
Die 3x 83 x 10 zijn top! Heb nu de 89 squad en nog een 88 volgens mij kunnen doen. Moet nog 3x 87 en 1x 88 squad. Getting thereeeeee.

Get in Best! Get in my squad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:17:
Die 3x 83 x 10 zijn top! Heb nu de 89 squad en nog een 88 volgens mij kunnen doen. Moet nog 3x 87 en 1x 88 squad. Getting thereeeeee.

Get in Best! Get in my squad :)
Daar ga je geen spijt van krijgen, die gast is belachelijk goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 22:35:
[...]

Daar ga je geen spijt van krijgen, die gast is belachelijk goed!
Hoop 't. Ben m'n puskas wel steeds meer een beetje zat maar ook aan de andere kant niet helemaal tevreden over zico. Echt lage stamina. Verder wel fijne speler hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:23:

[Afbeelding]
Ij kreeg hem uit de icon sbc
Echt bizar goed deze kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 23:43:
[...]

Ij kreeg hem uit de icon sbc
Echt bizar goed deze kaart
Ik had 'm dus verhandelbaar en heb 'm verkocht. Om eerlijk te zijn was ik in vorige Fifa geen fan van Zidane in het spel. Nu dus 2,1 miljoen aan coins en aan het kijken waar ik mijn team ga versterken.

Al wacht ik even op de nieuwe promo voordat ik mijn coins ga spenderen denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 07-02-2024 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
EA... zucht

gepackt tijdens TOTY: Niks, noppes, nada

Gepackt sinds einde TOTY:
- Ruben Rias
- Kevin de Bruyne
- Reynard
- Earps
- CR7 (Tradable!)

Really??
Tuurlijk mag je niet klagen over deze fodder, maar al was er maar 1 tijdens TOTY gekomen.

Ben bijna klaar met de 90 Lautaro.
Daarna zullen Leao, Pedri en Hernandez vervangen moeten worden denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hj3h7i44hx80hNa26k2V3eAraqU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YWsa1NfAWNBofkRa7udStFxc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 07-02-2024 09:53 ]

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:53
Ik heb de Best SBC gedaan, en hij is zeker goed. Maar ik moet toch toegeven dat Zico het bij mij beter doet. Hij lijkt wendbaarder en schiet vaker raak (5* WF?) - dit kan natuurlijk ook zijn omdat ik Zico al maanden gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Robbio85 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:16:
Ik heb de Best SBC gedaan, en hij is zeker goed. Maar ik moet toch toegeven dat Zico het bij mij beter doet. Hij lijkt wendbaarder en schiet vaker raak (5* WF?) - dit kan natuurlijk ook zijn omdat ik Zico al maanden gebruik...
Ben benieuwd! Met z'n loan vind ik 'm wel lekker kunnen dribbelen. Kan 'm al wel afmaken maar weiger er teveel geld aan uit te geven dus stel 't nog ff uit. Wil max 1 a 2 kaarten per resterend team kopen. Dus dan ben ik nog een 250k ongeveer kwijt in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is nu mijn team, en ik heb dus 2,1 miljoen aan coins door de verkoop van Zidane. Wat zouden jullie upgraden? Zat zelf vooral aan een andere spits voor Solanke te denken. Ik loop wel snel tegen chemistry issues aan (Vooral de Bruyne komt gauw op 2 chem), omdat het inmiddels best een mengelmoes is geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B5R9i2WXjXEAmrReQHVk4DlJraM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EtTkAsthW7GqSQPNx8mU0hAp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Moody2204 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:54:
Dit is nu mijn team, en ik heb dus 2,1 miljoen aan coins door de verkoop van Zidane. Wat zouden jullie upgraden? Zat zelf vooral aan een andere spits voor Solanke te denken. Ik loop wel snel tegen chemistry issues aan (Vooral de Bruyne komt gauw op 2 chem), omdat het inmiddels best een mengelmoes is geworden.

[Afbeelding]
Haha jezus, wat een verschil met je team voordat de TOTY promo begon. Ik zou eerder Makelele vervangen of Solanke. Ik snap dat Makelele nog prima kan spelen, maar er zijn nu al best wat middenvelders bijgekomen die ook een betere passing hebben. Als je je verdediging nog sterker wlt maken dan zou ik anders Saliba vervangen voor Carlos Alberto of inform Virgil. Voor de rest is het gewoon een plaatje! Je hebt je slechte packluck echt goed ingehaald ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:46:
[...]

Haha jezus, wat een verschil met je team voordat de TOTY promo begon. Ik zou eerder Makelele vervangen of Solanke. Ik snap dat Makelele nog prima kan spelen, maar er zijn nu al best wat middenvelders bijgekomen die ook een betere passing hebben. Als je je verdediging nog sterker wlt maken dan zou ik anders Saliba vervangen voor Carlos Alberto of inform Virgil. Voor de rest is het gewoon een plaatje! Je hebt je slechte packluck echt goed ingehaald ;)
Thx, stof tot nadenken inderdaad. Ja, het is een luxe probleem, want ik kan nog aardig uit de voeten met dit team. Makelele was niet direct in mij op gekomen, omdat ik die nog steeds erg sterk vind. Zijn passing is inderdaad minder. Er moet eigenlijk wel een icon voor in de plaats komen ivm chemistry. Of dat nu Solanke is of Makelele.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:56:
[...]

Thx, stof tot nadenken inderdaad. Ja, het is een luxe probleem, want ik kan nog aardig uit de voeten met dit team. Makelele was niet direct in mij op gekomen, omdat ik die nog steeds erg sterk vind. Zijn passing is inderdaad minder. Er moet eigenlijk wel een icon voor in de plaats komen ivm chemistry. Of dat nu Solanke is of Makelele.
Geen fodder om best of sawa mee te pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:09:
[...]

Daar dacht ik ook aan, die zou je Makelele echt goed kunnen vervangen.

Ik heb van de laatste 8 icon sbc's echt totaal geen succes gehad om mijn team beter te maken. Ik zou in principe nog wel een Roberto Carlosje of een Cafu willen hebben. Een leuke spits zou ook prima zijn of een Gullit/Matthaus ipv Valverde of de Jong die inmiddels al bijna 800 wedstrijden heeft gespeeld. Straks maar eens even kijken of ik de Icon sbc pp weer kan doen. Maar ik verwacht dat het weer een shit player pick wordt. Het wordt moeilijk UT blijven spelen met weinig motivatie als ik ieder icon sbc steeds weer een shit pull krijg.

Edit: Weer geen klapper. Cantona als beste die nu vrij weinig kost. Als het zijn Thunderstruck was geweest dan zou het mooier zijn. Die gaat de volgende icon sbc in, al kost ie 400K. Gezeik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWxU19_ZIIC64FhHTDxjc4sGFmE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zVfHevQm4fNbjRTFaf78P7by.png?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 07-02-2024 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:09:
[...]

Nee, club is vrij leeg momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:01
Prachtig zo'n icon pick.... :F
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UWGnjD7_xzSL4Hoou7rQ2i9-Ms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rWCLhWfsqiwa0bAr2Ibk143D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:56
Stoichkov is niks mis mee!
Heb er heel wat doelpunten met hem gemaakt.
Pagina: 1 ... 45 ... 70 Laatste