Acties:
  • +2 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Oef deze is wel pijnlijk. Enige wat ze kunnen doen is alle Messi's terughalen want op deze manier is UT de nek omgedraaid

Acties:
  • +1 Henk 'm!
forzav schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:48:
Oef deze is wel pijnlijk. Enige wat ze kunnen doen is alle Messi's terughalen want op deze manier is UT de nek omgedraaid
Ik hoop het niet. Na weet ik hoeveel packs te hebben geopend met 0,0 toty, en bij mijn tegenstanders de ene na de andere toty tegen te komen, heb ik na jarenlang fut spelen ook eens 1x geluk en heb ik nu toty Messi...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:53:
[...]

Ik hoop het niet. Na weet ik hoeveel packs te hebben geopend met 0,0 toty, en bij mijn tegenstanders de ene na de andere toty tegen te komen, heb ik na jarenlang fut spelen ook eens 1x geluk en heb ik nu toty Messi...
Ik ben het helaas wel met Forzav eens, dit moet simpelweg gecorrigeerd worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Of iedereen Messi 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:56:
[...]

Ik ben het helaas wel met Forzav eens, dit moet simpelweg gecorrigeerd worden.
Ja tuurlijk. Het is een enorme blunder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:49
Gelijke monikken gelijke kappen. Als ze niks gaan doen en je komt telkens toty messi tegen is 't spel dood.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:52
TERING spel!

Godsamme!

Ben al 2/3 maanden helemaal blij met het spel, alles loopt helemaal soepel.

Nu 5 dagen achter elkaar BIZARRE lag en zware gameplay en ik heb al 5 dagen GEEN doelpunt gemaakt in Rivals.

Maanden lang goed gegaan.

TOTY is er en het spel is niet meer te spelen.

Chapeau EA!

Laatste wedstrijd net gewoon tot maar keer toe het beeld 1 a 2 seconden blijven hangen, letterlijk stilstaan en pats boem doelpunt tegenstander. ROT OP MAN

Echt fucking boos hier JUIST omdat het maanden lang goed is gegaan, zelfs bijna divisie 4 gehaald terwijl ik afgelopen jaren niet hoger dan 6 kwam.

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 30-01-2024 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:10
Bij eerdere fouten kregen de spelers die snel die verkeerde SBC had gedaan of pack had gekocht juist compensatie, omdat de inhoud niet overeenkomt met wat er bij staat.

Dit soort fouten veegt men onder de tafel en ze gaan zeker niet iedereen Messi geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-10 15:46
Vanavond rond een uur of 8 eindelijk thuis van het werk dus ik dacht: even rustig eten voor de tv en daarna een paar potjes voor het slapen gaan. Prima, zo gezegd zo gedaan, maar echt iedere pot messi toty tegen gekomen, waar ik hem de WL heel sporadisch zag. Nu ik bovenstaande berichten lees begrijp ik ook hoe dit komt... ik ben ook één keer niet online om 19.00 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:57

Oxigeon

En zo is dat!

Zit hier met een lichtelijk dilemma. Ik kan een van de volgende spelers kiezen. Maar wat is dan de verstandigste keus? Verder voetbal ik nu met dit team.
https://www.futbin.com/24/squad/381487
Is het dan sawa pakken omdat het gewoon de beste is? Of is het stoichkov kiezen omdat ik die op meer plekken kan inzetten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzW-YLLdzkqR4frimYU_UI-o1zc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L0rLuhLgkocEK9C9XKZfPDR2.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oxigeon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 01:01:
Zit hier met een lichtelijk dilemma. Ik kan een van de volgende spelers kiezen. Maar wat is dan de verstandigste keus? Verder voetbal ik nu met dit team.
https://www.futbin.com/24/squad/381487
Is het dan sawa pakken omdat het gewoon de beste is? Of is het stoichkov kiezen omdat ik die op meer plekken kan inzetten?

[Afbeelding]
We sliepen allemaal. Maar ik hoop dat je Sawa gekozen hebt. Die is goed en als je de sbc niet gata doen heb je hoge fodder voor in een sbc.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 07:03:
[...]

We sliepen allemaal. Maar ik hoop dat je Sawa gekozen hebt. Die is goed en als je de sbc niet gata doen heb je hoge fodder voor in een sbc.
Ik heb hem open laten staan en kan dus nog alle kanten op. Denk ook wel dat Sawa de beste keus is. Lijkt me een kleine behendige dame. Kan dan eventueel bruno eruit halen... of ik moet bruno inbrengen wanneer ik in de 4141 ga spelen zodat ze samen op het middenveld staan. Denk dat dit wel goed gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oxigeon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 07:14:
[...]

Ik heb hem open laten staan en kan dus nog alle kanten op. Denk ook wel dat Sawa de beste keus is. Lijkt me een kleine behendige dame. Kan dan eventueel bruno eruit halen... of ik moet bruno inbrengen wanneer ik in de 4141 ga spelen zodat ze samen op het middenveld staan. Denk dat dit wel goed gaat komen
Ik ben haar sbc aan het doen en die leenspeler speelde als de oude kante. Klein behendig, fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 08:03:
[...]

Ik ben haar sbc aan het doen en die leenspeler speelde als de oude kante. Klein behendig, fijn.
Heb haar ondertussen geclaimd. Bruno is naar de bank verplaatst. Even afwachten of die de transfermarkt terug op kan of dat ik hem ergens ga hergebruiken. Maar ik denk dat die de transferlijst
op gaat. Nu krijg ik er nog enigsinds een bedrag voor dat wordt steeds minder naarmate de kaarten beter worden.

Gisteren in div 8 al een aantal keren toty Messi tegen gekomen. Hier hadden ze best wel iets aan mogen doen eigenlijk. Ga er denk ik ook wel vanuit dat doe een flinke nerf gaat krijgen zodat die "onbruikbaar" wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:11

lasharor

7 december 2004

forzav schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:48:
Ik ben messi 2x tegen gekomen in de TOTY cup en eigenlijk 2x totaal geen last van gehad.

Ik denk dat het allemaal qua "game-breaking" voor de meeste mensen wel mee valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
lasharor schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:19:
[...]

Ik ben messi 2x tegen gekomen in de TOTY cup en eigenlijk 2x totaal geen last van gehad.

Ik denk dat het allemaal qua "game-breaking" voor de meeste mensen wel mee valt...
In de WL zal het aantal spelers dat Messi heeft naar verhouding wel groter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Wat een EA blunder, maar goed, als speler van DIV6/7 zal het wel mee vallen.
WL wordt dan wellicht geen 9 maar 6 wins, wat natuurlijk niet fijn is.

Aan de andere kant, ik versla vaak zat beregoede teams, gewoon omdat de eigenaar van zo'n team niet met zo'n team of speler om kan gaan. ik word eigenlijk banger van iemand die met compleet goud team speelt dan iemand met allemaal Icons :)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:53
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 09:47:
Wat een EA blunder, maar goed, als speler van DIV6/7 zal het wel mee vallen.
WL wordt dan wellicht geen 9 maar 6 wins, wat natuurlijk niet fijn is.

Aan de andere kant, ik versla vaak zat beregoede teams, gewoon omdat de eigenaar van zo'n team niet met zo'n team of speler om kan gaan. ik word eigenlijk banger van iemand die met compleet goud team speelt dan iemand met allemaal Icons :)
Bij een gelijkwaardige tegenstander kan hij het verschil maken maar ik blijf het zeggen: het ligt echt aan degene achter de knoppen. Je moet ook maar net met hem overweg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:23:
[...]

Bij een gelijkwaardige tegenstander kan hij het verschil maken maar ik blijf het zeggen: het ligt echt aan degene achter de knoppen. Je moet ook maar net met hem overweg kunnen.
R1 dribbel is niet zo moeilijk toch :+

@Sleehond
Ik heb gisteravond rond 18:00 een paar potjes gespeeld en vervolgens rond 21:00 nogmaals.
Om 18:00 speelde rivals prima, maar om 21:00 was het idd zwaar vertraagd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Hoe snel kan het gaan. Gisteren eerst de mazzel gehad door de Messi glitch (wel benieuwd wat EA gaat doen), en uit de 85+ sbc kwam gisteravond deze nog. Het kan verkeren...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XVzOYGt18sKyJ8q-2G6BdFKGOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3yvy8YzCqHCj88RwgArzewPF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:00
Moody2204 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:40:
Hoe snel kan het gaan. Gisteren eerst de mazzel gehad door de Messi glitch (wel benieuwd wat EA gaat doen), en uit de 85+ sbc kwam gisteravond deze nog. Het kan verkeren...

[Afbeelding]
Nice! Je hele team heeft denk ik nu al een grote verbetering gehad. Frimpong is echt een zalige speler. Als je iemand al op RB hebt zou ik hem gewoon op RM gooien. Zijn snelheid en voorzetten zijn echt van jewelste!

Hopelijk kan ik ook nog eentje meepakken naast TOTY Bright en Valverde honourable.

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 31-01-2024 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 16:08
Dit is mijn team dit moment. Ben nog bezig met de George Best sbc voor de rechtsmid positie. Voor Saint-Maximim wil ik nog wel een upgrade, maar verder ben ik wel OK moet ik zeggen.

Oja.. de keeper is de enige die een leenspeler is. Ik heb hem ook als Gold, die staat er normaal..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_mD1W6A0HsPFGPSFQw9P3veR1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gFLwAdpQNRWxbkUaTAIMJKZY.jpg?f=fotoalbum_large

En op de bank, ook nog wel sterk 😊:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TX-GaW6488_toJvz7FDmFxJ0haQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9ooKAwoWAWomukvhqPBFnJ5.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HewlfkmxvPqK3P0cO4VSWP6cAag=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PUb1Vg9lagqdQ7JuvIhi4qxo.jpg?f=fotoalbum_tile

Wat vinden jullie van dit team?

[ Voor 3% gewijzigd door SuperCrisz op 31-01-2024 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
SuperCrisz schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:17:
Dit is mijn team dit moment. Ben nog bezig met de George Best sbc voor de rechtsmid positie. Voor Saint-Maximim wil ik nog wel een upgrade, maar verder ben ik wel OK moet ik zeggen.

Oja.. de keeper is de enige die een leenspeler is. Ik heb hem ook als Gold, die staat er normaal..

[Afbeelding]

En op de bank, ook nog wel sterk 😊:

[Afbeelding][Afbeelding]

Wat vinden jullie van dit team?
Berardi en Saint-Maxim lijken inderdaad de wat minder sterk bezette posities, verder wel een heel goed team.
Ook geen snelle buitenspelers op de bank? Ik heb juist het idee dat die vaak wel het verschil kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46
Hier uiteindelijk KDB 92 en Pires 89 geslachtofferd en Cancelo gekocht voor de chem van Hansen. In game staat het nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wzd7Hf2jC7ePojxGrAkpRfqzIOM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o8rEZiaQm9JGFEcPzUpV6rVn.jpg?f=fotoalbum_large

Messi en Hansen allebei op 2chem. Die Cancelo op het middenveld valt me ook niet tegen, maar het is nog wel wennen met 2 nieuwe spelers en wat positie wijzigingen :+

Zit er nog over te twijfelen om met meer Icons te gaan werken om alles op full chem te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-01-2024 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Echt ongelofelijk hoeveel impuls die Messi jouw team geeft. Ben ze gisteren nog niet mega veel tegen gekomen en m'n wedstrijdjes 'gewoon' gewonnen in de WL kwalificatie. Echter, dit weekend doe ik liever niet mee. En die er na ook niet met al het potentiele Messi geweld. Ook eigenlijk zo jaloers dat ik diezelfde SBC gedaan heb en zelf 3 gouden kaarten kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
@Oekol ik ben zelf vandaag ook nog niet veel Messi’s tegengekomen, ik denk dat het wel mee valt. Niet iedereen zit om 19u klaar om meteen SBC’s te doen. Ik zelf ook niet altijd.
Maar Messi zeker een fijn kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wilde die 86+ gisteren doen om 20 voor 8. 2 minuten ervoor was die offline gehaald. Was wel even balen toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Nachtapotheker schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:51:
@Oekol ik ben zelf vandaag ook nog niet veel Messi’s tegengekomen, ik denk dat het wel mee valt. Niet iedereen zit om 19u klaar om meteen SBC’s te doen. Ik zelf ook niet altijd.
Maar Messi zeker een fijn kaartje.
Dat denk ik niet. In verschillende discords en ook op twitter struikel je er over.
Alleen als je kijkt hoeveel mensen het spelen zal het wellicht wel mee kunnen vallen ja.

Echter de mensen die het veel spelen, spelen ook weer hoger, dus kans dat je tegen komt in WL is gro(o)t(er).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I8F5lDL.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oekol schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 14:51:
[...]

Dat denk ik niet. In verschillende discords en ook op twitter struikel je er over.
Alleen als je kijkt hoeveel mensen het spelen zal het wellicht wel mee kunnen vallen ja.

Echter de mensen die het veel spelen, spelen ook weer hoger, dus kans dat je tegen komt in WL is gro(o)t(er).

[Afbeelding]
Ik bedoelde het percentage van de totale playerbase idd, dat zal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
Oekol schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 13:47:
Echt ongelofelijk hoeveel impuls die Messi jouw team geeft. Ben ze gisteren nog niet mega veel tegen gekomen en m'n wedstrijdjes 'gewoon' gewonnen in de WL kwalificatie. Echter, dit weekend doe ik liever niet mee. En die er na ook niet met al het potentiele Messi geweld. Ook eigenlijk zo jaloers dat ik diezelfde SBC gedaan heb en zelf 3 gouden kaarten kreeg.
Ben echt benieuwd wat ze hier mee gaan doen. Meestal laat EA niets meer van zich horen in de hoop dat het weer gaat overwaaien. Dit zie ik aan de nu ook wel gebeuren maar dit zou eigenlijk niet moeten. Is ook vrij lastig hoe je dit gaat oplossen.

1. Iedereen die gisteren Messi heeft gekregen weer afpakken maar daar zullen ook vast wel technische imitaties aan zitten. Wat als iemand hem in een SBC heeft gebruikt of gediscard heeft om hem dan weer te kunnen recoveren.

2. SBC gewoon weer online zetten met dezelfde odds en dan moet iedereen maar accepteren dat 30% een TOTY Messi heeft

3. Iedereen een gratis Messi geven met alle gevolgen vandien

Alle 3 imo niet echt goede opties waarbij 1 imo de beste/meest eerlijke heeft en de minste impact heeft op de gameplay voor de rest van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:19
Tim01 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 16:03:
[...]

Ben echt benieuwd wat ze hier mee gaan doen. Meestal laat EA niets meer van zich horen in de hoop dat het weer gaat overwaaien. Dit zie ik aan de nu ook wel gebeuren maar dit zou eigenlijk niet moeten. Is ook vrij lastig hoe je dit gaat oplossen.

1. Iedereen die gisteren Messi heeft gekregen weer afpakken maar daar zullen ook vast wel technische imitaties aan zitten. Wat als iemand hem in een SBC heeft gebruikt of gediscard heeft om hem dan weer te kunnen recoveren.

2. SBC gewoon weer online zetten met dezelfde odds en dan moet iedereen maar accepteren dat 30% een TOTY Messi heeft

3. Iedereen een gratis Messi geven met alle gevolgen vandien

Alle 3 imo niet echt goede opties waarbij 1 imo de beste/meest eerlijke heeft en de minste impact heeft op de gameplay voor de rest van het jaar
Dit inderdaad. EA kan het volgens mij niet goed maken omdat het geen klein voordeel is.

punt 1. En diegenen die Messi tradable hadden en die versie verkocht hebben.

Misschien is het nog enigzins te compenseren door diegene die Messi niet gepackt hebben een TOTY pick te geven. Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA is toch nooit eerlijk geweest? Pay to win is nog nooit zo erg geweest als in EAFC24. Door allerlei slinkse trucs proberen ze je tot het kopen van packs te bewegen (packweight lijkt een stuk lager deze editie).

Daarnaast worden de fouten die ze maken steeds groter. Wat dus nog meer oneerlijkheid in de hand werkt.

Voor deze fout gaan ze nooit een goede oplossing kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 16:11:
[...]

Dit inderdaad. EA kan het volgens mij niet goed maken omdat het geen klein voordeel is.

punt 1. En diegenen die Messi tradable hadden en die versie verkocht hebben.

Misschien is het nog enigzins te compenseren door diegene die Messi niet gepackt hebben een TOTY pick te geven. Ik ben erg benieuwd.
idd, een gratis Allison is altijd meegenomen of wie ook maar de keeper is by TOTY Vrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 12:00
Met die 86+ SBC is niks mis mee hoor, denk ook niet dat ze het gaan terugdraaien of gaan compenseren. Het werkte zoals werd aangegeven. Alleen waar EA niet over nagedacht had was dat in de MLS maar 1 speler 86+ rated is, en dat was dus Messi.

Dus als je uit die player pick een MLS speler rolde (20% kans) dan kreeg je dus automatisch Messi. Vandaar dat niet iedereen die de SBC deed Messi kreeg. De kans erop was wel zeer hoog.

Wat eigenlijk veel kwalijker is, is dat EA nu terug naar de tekentafel is gegaan om de pull kans naar beneden te manipuleren.

Het enige eerlijke zou eigenijk gewoon zijn om die SBC onveranderd terug te brengen en iedereen die 20% kans te gunnen op Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-10 16:57
Alle 77+ toty crafting gedaan (150 stuks) en dus alle objective packs gegrind.

Shitload aan league upgrades.

Het was een grote “grind-recycle-repeat” feest.

Resultaat:
0 TOTY
0 honorable mentions
1 89
4 88
4 87

Serieus EA? -O-

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:44

Mauz1978

Console War Veteran

Valandil schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:42:
Alle 77+ toty crafting gedaan (150 stuks) en dus alle objective packs gegrind.

Shitload aan league upgrades.

Het was een grote “grind-recycle-repeat” feest.

Resultaat:
0 TOTY
0 honorable mentions
1 89
4 88
4 87

Serieus EA? -O-
Ik precies hetzelfde… terwijl mn zoon Smith TOTY had en gisteren dus ook die Messi…mag je jaloers op je zoon zijn? Haha

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 31-01-2024 17:46 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Bpow schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:28:
Met die 86+ SBC is niks mis mee hoor, denk ook niet dat ze het gaan terugdraaien of gaan compenseren. Het werkte zoals werd aangegeven. Alleen waar EA niet over nagedacht had was dat in de MLS maar 1 speler 86+ rated is, en dat was dus Messi.

Dus als je uit die player pick een MLS speler rolde (20% kans) dan kreeg je dus automatisch Messi. Vandaar dat niet iedereen die de SBC deed Messi kreeg. De kans erop was wel zeer hoog.

Wat eigenlijk veel kwalijker is, is dat EA nu terug naar de tekentafel is gegaan om de pull kans naar beneden te manipuleren.

Het enige eerlijke zou eigenijk gewoon zijn om die SBC onveranderd terug te brengen en iedereen die 20% kans te gunnen op Messi.
Ze hadden eerlijk gezegd die hele sbc niet eens moeten bedenken. De hele hype rondom TOTY komt doordat de kans om deze spelers te packen vele malen kleiner is dan de overige promo's. Dat was bij de afgelopen jaren ook zo. Dat maakt deze promo zo uniek. Een 83+ player pick sbc met 4 spelers keuzes die je max 10 keren kan doen zou gepaster zijn. De kans is wat groter om een TOTY te packen maar ook niet al te groot. Uiteraard met de kans verkleinen van de MLS league. Al goed, het is wat we van EA gewend zijn. Zij zullen dit sowieso in een doofpot stoppen en doen alsof er niks aan de hand is. Wij zullen dit accepteren en verder gaan met spelen. Niemand die er meer naar gaat omkijken. Het is oneerlijk voor diegene die de kans niet hebben gehad om de sbc te doen maar dat is waarschijnlijk ook de enige goede keuze geweest van EA om de ''schade'' verder te beperken. Diegene die Messi TOTY hebben gepacked kunnen hier ook niks aan doen. Dus lekker genieten van de speler. Wij verzinnen wel wat op om Ankara Messi tegen te houden. Desnoods TOTY leenspelers gebruiken hahaha. Verder hoop ik dat iedereen de komende dagen nog een leuke TOTY of honourable kan packen. Toi toi toi!

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 31-01-2024 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Mauz1978 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:45:
[...]

Ik precies hetzelfde… terwijl mn zoon Smith TOTY had en gisteren dus ook die Messi…mag je jaloers op je zoon zijn? Haha
Lekkere packluck zeg!
Messi was een fout van EA, helaas zat ik niet om klokslag 1900 uur klaar voor de SBC.

Mazzel voor de mensen die hem hebben gedaan.
Schandalig van EA dat de packweight overduidelijk naar beneden is bijgesteld. Ik doel niet op toty etc.

Voor toty had ik zoveel packs dat ik wel had verwacht Sawa sbc te kunnen doen met alle fodder, maar 88 en hoger zijn extreem zeldzaam (zie ook hun prijs nu op Futbin) dat ik deze sbc maar aan mij voorbij laat gaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Ik neem denk ik mijn woorden terug. Zojuist tegen een TOTY Messi gespeeld. Kijk even hoe the Magician de bal afpakt van mijn Maldini. Ik moet eerlijk zeggen, als hij dit kan doen dan wil ik hem ook wel. Daarnaast is TOTY Messi zeker zijn 9M waard ondanks de stomme bug in de onderstaande video. Mijn god EA hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:09
Dagen zitten wachten op die Saliba kaart. Wat een teleurstelling zeg... 1 rating hoger dan zijn WW variant.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Partypooper schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:04:
Dagen zitten wachten op die Saliba kaart. Wat een teleurstelling zeg... 1 rating hoger dan zijn WW variant.
Ach, je kan je evt fodder iig weer kwijt, verder geen woord over messigate (ook niet verwacht) maar ook qua content verder gaat deze promo uit als een nachtkaars he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
3 potjes geprobeerd te spelen maar de vertraging is dusdanig groot dat het een kansloze missie ls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:35:
3 potjes geprobeerd te spelen maar de vertraging is dusdanig groot dat het een kansloze missie ls.
Wilde exact hetzelfde posten.
1 pot Rivals en ik weet genoeg.
Spelers staan allemaal weer met hun poten in de klei grond, niet vooruit te krijgen.

Al een week lang last van, al een fucking week niet eens EEN normaal potje gehad.

TOTY verneukt de boel blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
boefje79 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:28:
[...]

Ach, je kan je evt fodder iig weer kwijt, verder geen woord over messigate (ook niet verwacht) maar ook qua content verder gaat deze promo uit als een nachtkaars he?
Ja bijna een miljoen aan fodder. Terwijl zijn WW kaart voor 240-250k te krijgen is die bijna niet onder doet qua stats.

Ze hebben echt weer compleet de plank misgeslagen. Net zoals met de Modric SBC.

Oh en over de Messigate ga je niks meer horen hoor. Als mensen een compensatie verwachten dan kunnen ze erg lang wachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bpow schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:28:

Ja daag. Hij is niet repeatable dus dan hebben we nog meer Messi's tegen ons. Daaaag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Waar is EA mee bezig zeg.

Hansen heeft een TOTW gekregen, maar ze zit ook in de TOTY promo die nu gaande is. Nu zijn mensen weer kwaad dat ze haar TOTW packen en niet haar TOTY kaart. :p

Laten we het erop houden dat het niet een al te beste week is voor EA. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:44:
Waar is EA mee bezig zeg.

Hansen heeft een TOTW gekregen, maar ze zit ook in de TOTY promo die nu gaande is. Nu zijn mensen weer kwaad dat ze haar TOTW packen en niet haar TOTY kaart. :p

Laten we het erop houden dat het niet een al te beste week is voor EA. :p
Misschien hadden ze capaciteit van het content team vrijgemaakt om meer mensen in te zetten voor het oplossen van de server issues ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bossie schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 21:18:
[...]

Misschien hadden ze capaciteit van het content team vrijgemaakt om meer mensen in te zetten voor het oplossen van de server issues ?
Ah! Dat zal het vast zijn. Of ze hebben een stel aardappelen op hun content afdeling zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Allemaal de schuld van de Rabobank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Nog een 87 team en 88 team voor Zico. Iemand die hem heeft en een korte review kan geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
Lashrom schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 21:53:
Nog een 87 team en 88 team voor Zico. Iemand die hem heeft en een korte review kan geven?
Heb er zelf nog maar een paar wedstrijden mee gespeeld.
Heeft dead ball, dus fijn met corners en vrije trappen.
Vind hem wendbaar, maar is de duurste speler die ik heb dus heb geen vergelijkingsmateriaal.

Meest opvallende is zijn harde en snelle schot. Korte uithaal en kneiterhard in de goal.
Maar zoals gezegd, ik heb weinig vergelijkingsmateriaal in die prijsklasse

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanmiddag 5 potjes rivals gespeeld, vanavond 5x toty cup en nog 2x rivals maar toch geen enkele keer Messi tegengekomen.

Wel teams die alsnog veel beter waren dan mijn team (Mbappé potm, Pele, Zico Ronaldo toty etc, etc). Dus dan kan ik Messi hebben, maar heb ik nog vaak genoeg verloren.

Wat ik ermee wil zeggen: ik denk dat de ophef over Messi wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ik heb vandaag een potje of 15 gespeeld, 2x Messi TOTY, overigens speelden Rivals en TOTY cup bij mij gewoon soepel, overdag maar ook na 20:00 uur…

Gekke is wel dat in de cup vrij eenvouding win, maar nog altijd in div6 worstel terwijl ik voor de reset tegen 4 aan zat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:23:
Ik heb vandaag een potje of 15 gespeeld, 2x Messi TOTY, overigens speelden Rivals en TOTY cup bij mij gewoon soepel, overdag maar ook na 20:00 uur…

Gekke is wel dat in de cup vrij eenvouding win, maar nog altijd in div6 worstel terwijl ik voor de reset tegen 4 aan zat…
Dat is best bijzonder. Ik ging er in die toty cup 5x kansloos vanaf tegen bizarre teams (geen Messi's dus). En in Rivals div. 4 won ik meteen daarna 2x met 2 vingers in de neus.

Hier speelde alles ook heel soepel verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Moody2204 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:35:
[...]

Dat is best bijzonder. Ik ging er in die toty cup 5x kansloos vanaf tegen bizarre teams (geen Messi's dus). En in Rivals div. 4 won ik meteen daarna 2x met 2 vingers in de neus.

Hier speelde alles ook heel soepel verder.
Oh was jij dat! 😉

Sta op 9W uit 15 in de cup, terwijl ik geen 2 wins op rij kan pakken in rivals 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:37:
[...]

Oh was jij dat! 😉

Sta op 9W uit 15 in de cup, terwijl ik geen 2 wins op rij kan pakken in rivals 🙈
Het blijft een raar spel. Ik heb sowieso altijd moeite met die cups. Lijkt voor mij wel of ik enkel tegen elite spelers speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hele fijne speler. Ik gebruik hem als aanvallende cm. Goede passing, heerlijk schot. Daar ga je geen spijt van krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
cubert20 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:06:
[...]

Heb er zelf nog maar een paar wedstrijden mee gespeeld.
Heeft dead ball, dus fijn met corners en vrije trappen.
Vind hem wendbaar, maar is de duurste speler die ik heb dus heb geen vergelijkingsmateriaal.

Meest opvallende is zijn harde en snelle schot. Korte uithaal en kneiterhard in de goal.
Maar zoals gezegd, ik heb weinig vergelijkingsmateriaal in die prijsklasse
Partypooper schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:39:
[...]

Hele fijne speler. Ik gebruik hem als aanvallende cm. Goede passing, heerlijk schot. Daar ga je geen spijt van krijgen. :)
Top, kan niet wachten om hem te gebruiken tijdens WL! Ik ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 31-01-2024 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:39:
[...]

Het blijft een raar spel. Ik heb sowieso altijd moeite met die cups. Lijkt voor mij wel of ik enkel tegen elite spelers speel.
Same here, heb er 3 gewonnen van de 15 :')
Heel bijzonder hoe dat kennelijk verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Zojuist alle doelstellingen van de Cup voltooid. Wordt de komende dagen wedstrijden weggeven.
Ook een paar wedstrijden met Jesus Navas gespeeld bij een 442 opstelling. Hij is heel behendig, redelijk agressief, wel zwak maar zijn voorzetten zijn echt subliem vanwege zijn whipped pass PS+. Maakt de wedstrijden net wat leuker met al die voorzetten in plaats van de diepe pass. Verdedigend is hij best goed bij counters en zijn snelheid is voldoende. Als je een leuke RA/RM zoekt, zou je hem wellicht kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Fysiek legt die 't af, dus ga er om heen met een actie en gebruik z'n 5*5*. Heerlijke passes en kan ook scoren. Door z'n posities op meerdere plekken te gebruiken!

Sinds hij de corners neemt scoort VVD IF vrijwel alles met 't hoofdje.

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 01-02-2024 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:53
Vraagje voor de traders onder ons.

Hoe kan het dat fodder zo immens hoog staat de laatste dagen?

Er is tog voldoende fodder in doelstellingen te verkrijgen? 86rated gaat bij voor max bin tegenwoordig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 16-10 16:21

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was een goede avond met pakjes openen hier. Had ook de 10 wins in de cup en de Daily play challenge klaar.
Krijg ik eerst untradeble Salah HM, open ik daarna een klein player pack die tradeble is komt hij daar nog een keer uit wandelen. Toch mooi 1,3 miljoen.

Zit wel te twijfelen of ik nog even wacht met verkoop tot hij uit de pakjes gaat. Dan zal hij misschien nog wel iets meer opleveren.
Alhoewel ik het ook kan gebruiken om een toty te kopen, die gaan waarschijnlijk nog meer stijgen de komende tijd als je ze niet meer kan pakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 07:40:

Er is tog voldoende fodder in doelstellingen te verkrijgen? 86rated gaat bij voor max bin tegenwoordig.
EA heeft de packweight drastisch naar beneden geschroeft tijdens TOTY. Iedereen spaarde packs op, dus blijkbaar kochten te weinig mensen packs. Effect is dat je amper nog hoge kaarten kan packen.

Het is een ordinaire centenkwestie.

Het is te bizar dat ik mijn hele club heb geleegd en ik letterlijk na honderden packs niet eens Sawa kan voltooien, simpelweg omdat er max 85 en soms een 86 uit de packs komt.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 16:08
YouTube: 91 BASE ICON ZICO SBC PLAYER REVIEW | FC 24 Ultimate Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik heb die Saliba wel gedaan (volledig met UT fodder), ik had zijn winter wildcard en die was echt geweldig voor mij, deze playstyle plus zal nog beter zijn. Het is wel een zwaar overpriced SBC, maar goed, verder is er ook weinig spannends waar je fodder in kan stoppen. Ik verwacht dat na TOTY the pack weight wel weer omhoog gaat van high rated kaarten en dan is de fodder voorraad zo weer aangevuld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Valandil schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:20:
[...]

EA heeft de packweight drastisch naar beneden geschroeft tijdens TOTY. Iedereen spaarde packs op, dus blijkbaar kochten te weinig mensen packs. Effect is dat je amper nog hoge kaarten kan packen.

Het is een ordinaire centenkwestie.

Het is te bizar dat ik mijn hele club heb geleegd en ik letterlijk na honderden packs niet eens Sawa kan voltooien, simpelweg omdat er max 85 en soms een 86 uit de packs komt.
Klopt, voor TOTY zat er bijna in ieder pack wel een 86,87,88 rated kaart en nu is 84 de max lijkt het wel :D
Ik heb gelukkig weinig opgespaard, dus daarom heb ik geen fodder hoeven kopen voor deze prijzen.

[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-02-2024 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-10 07:19
Ik heb wat gekocht om Best af te maken, maar ik wacht wel met Cafu. Prijzen zijn absurd nu.

Benieuwd wat de drop weight voor de nieuwe promo gaat zijn, en hoe snel de prijzen voor fodder gaan zakken komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:53:
[...]

Klopt, voor TOTY zat er bijna in ieder pack wel een 86,87,88 rated kaart en nu is 84 de max lijkt het wel :D
Ik heb gelukkig weinig opgespaard, dus daarom heb ik geen fodder hoeven kopen voor deze prijzen.
Net Rivals rewards geopend (div. 4), maar inderdaad veel max. 84 rated! Enige beetje bruikbare was een 85 rated IF. Maar dit is dus hoe sneaky EA eigenlijk is. Steeds meer mensen gaan dit in zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 07:40:

Zijn ook mega veel sbcs waar ze in verdwijnen. Dat te samen met de lage pack weight maakt dat er een tekort aan het ontstaan is. De vraag hoger dan aanbod = prijs stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Volgens mij zijn de prijzen van de TOTY spelers het hoogste van alle edities. Waar Frimpong vorig jaar rond de 1 mill kostte, is hij nu bijna tegen de 4 mill aan. Mijn TOTY Bright is van 500K ook gestegen naar 1,2 mill. Iemand die genoeg coins heeft om in TOTY spelers te investeren kon makkelijk een paar mill winst krijgen. Ongelofelijk hoe de prijzen zijn gestegen vergeleken met de afgelopen jaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:23:
Volgens mij zijn de prijzen van de TOTY spelers het hoogste van alle edities. Waar Frimpong vorig jaar rond de 1 mill kostte, is hij nu bijna tegen de 4 mill aan. Mijn TOTY Bright is van 500K ook gestegen naar 1,2 mill. Iemand die genoeg coins heeft om in TOTY spelers te investeren kon makkelijk een paar mill winst krijgen. Ongelofelijk hoe de prijzen zijn gestegen vergeleken met de afgelopen jaren.
Omdat alles vrijwel untradeble is tegenwoordig wat de prijzen van tradeable TOTY nog verder omhoog drijft.

Ben vooral benieuwd or nog een mega/giga pack vanavond in de store komt als toetje :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 01:51
Derde TOTY is binnen, ik kan niet klagen... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D0gHElRjq8Omnk43klmk2L1z9fc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7dC7gI7GyBDRNGLDB3ad7H2N.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Na tijden geen packluck, gaat het hier nu ook los. Na eerst Messi, later Frimpong, nu deze. Mag dus ook niet klagen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BzcESvm1gwYQLzoEY7oNGvSvYNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I7qu5IYJC2s6Q7wjrIULKD1S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Mijn god, de TOTY's vliegen hier als een malle op deze forum. Ik ben toch wel stiekem jaloers hoor. Messi zat helaas ook niet in mijn player pick. De TOTY's gaat er bij mij niet meer in zitten na Bright en Valverde te hebben gepacked denk ik. Vandaag ook weer alle upgrade sbc's gedaan maar tevergeefs. Ik heb alleen morgen nog een kans met de WL rewards. Je hebt geluk of je hebt het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-10 19:05
Bizar veel gespeeld en sbcs gedaan. Helemaal niks
Opent een collega van mij vandaag een pakketje TOTS de Bruyne (div 8 speler ofzo) en dan lees je dit forum ...

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 01-02-2024 21:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toch nog maar even een rondje upgrade SBC’s gedaan naar aanleiding van de blauwe pulls hier :+
Resultaat is Frimpong en een HM Kane terwijl ik eerder ook al Musiala had gepacked.

Blijkbaar moet ik richting Bundesliga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Diegene van de TOTY, gekochte packs met geld of coins? Of gespaarde packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:33:
Upgrade SBC’s en vooral de toty crafting sbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die De Bruyne kwam uit een pakketje van een doelstelling. Ik denk van die TOTY cup. Was een 84x4 pakketje dacht ik. Al mijn packluck kwam uit pakketjes waar je het op voorhand niet uit zou verwachten. En vaak van een pakketje uit een doelstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
TOTY Bright uit een 500 points store pack kunnen pakken. Helaas mijn enige TOTY (icon) tot nu toe. Als ik geen pakketje had gekocht dan had ik er tot nu toe helemaal geen TOTY uit gehaald. Ondanks geld te hebben uitgegeven aan onder andere 3x Elite TOTY pakket (3000 FUT points) en nog een paar kleinere pakketjes helaas ook niks. Dagelijks vanaf dag 1 ontelbaar promo upgrade en premium upgrade sbc's gedaan maar het mocht niet baten. Stiekem baal ik dan ook dat ik geen TOTY Messi uit de 86+ PP heb gekregen maar 3x 86 spelers lol. Morgen is mijn laatste kans met WL rewards die ik voor de volgende promo nog ga afronden.

Al goed, vandaag Zico afgerond en een paar wedstrijden mee gespeeld. Een zalige speler! Heeft eenbeetje de flair van Cruijff, sterke passes, mooie voorzetten en maakt doelpunten alsof het niks is.

Edit: EA is met een statement gekomen voor wat betreft de 86+ PP sbc incident. Ze hebben besloten om geen actie te ondernemen omdat maar ongeveer 0.7% van alle UT spelers de TOTY Messi hebben gekregen. Diegene die de sbc hebben gedaan mogen hun spelers houden en er komt geen compensatie. Ook komt de 86+ PP SBC niet terug.

[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 02-02-2024 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 23:56:
[...]

Edit: EA is met een statement gekomen voor wat betreft de 86+ PP sbc incident. Ze hebben besloten om geen actie te ondernemen omdat maar ongeveer 0.7% van alle UT spelers de TOTY Messi hebben gekregen. Diegene die de sbc hebben gedaan mogen hun spelers houden en er komt geen compensatie. Ook komt de 86+ PP SBC niet terug.
Statisch geneuzel, ze zouden bijvoorbeeld moeten kijken naar het %-spelers dat futchamp speelt van dat is het gedeelte dat om competitief te zijn de sbc’s etc grind.

Ik verwacht dat percentage vele malen hoger zou zijn dan %-playerbase waarvan het %-futchamps waarschijnlijk zeer klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Nou lekker dan. Gisteren nog echt een top wedstrijd gehad tegen zo'n messi. Heb op een gegeven moment de controller neergelegd en ben gaan tandenpoetsen. Zij verpesten mijn avond, dan wachten ze maar even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 07:08:
Nou lekker dan. Gisteren nog echt een top wedstrijd gehad tegen zo'n messi. Heb op een gegeven moment de controller neergelegd en ben gaan tandenpoetsen. Zij verpesten mijn avond, dan wachten ze maar even.
De spelers zelf kunnen daar niks aan doen hè? Plus er zijn gewoon zat spelers die achter zijn gebleven bij de powercurve. Dat was bij mij ook zo en ook @Lashrom heeft dat geluk niet valt hier te lezen. Ik ben heel blij met Messi, want nu kan ik eindelijk een beetje tegengas geven tegen de Mbappe's, Ronaldo's toty, Ronaldinho's etc, die ik maar al te vaak tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 07:43:
[...]

De spelers zelf kunnen daar niks aan doen hè? Plus er zijn gewoon zat spelers die achter zijn gebleven bij de powercurve. Dat was bij mij ook zo en ook @Lashrom heeft dat geluk niet valt hier te lezen. Ik ben heel blij met Messi, want nu kan ik eindelijk een beetje tegengas geven tegen de Mbappe's, Ronaldo's toty, Ronaldinho's etc, die ik maar al te vaak tegenkom.
Had had 'm allerminst nodig in z'n team en enige wat die deed was naar Messi spelen en dan dribbelen. Alsof die 't even moest laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 07:44:
[...]

Had had 'm allerminst nodig in z'n team en enige wat die deed was naar Messi spelen en dan dribbelen. Alsof die 't even moest laten zien.
Je hoeft het er niet in te wrijven inderdaad ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
Dat de spelers er niks aan kunnen doen ben ik het mee eens.

Maar dan had EA gewoon de SBC moeten laten staan zodat iedereen een kans had om een Messi te packen. En niet na 30 minuten de SBC offline halen en vervolgens met een gaar statement te komen dat een x % van de community Messi gepackt heeft.

Dit is gewoon een dikke middelvinger naar je community steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:04:
Dat de spelers er niks aan kunnen doen ben ik het mee eens.

Maar dan had EA gewoon de SBC moeten laten staan zodat iedereen een kans had om een Messi te packen. En niet na 30 minuten de SBC offline halen en vervolgens met een gaar statement te komen dat een x % van de community Messi gepackt heeft.

Dit is gewoon een dikke middelvinger naar je community steken.
Er was sowieso geen goede optie geweest
Voor diegene die niks kregen (kreeg 3x gold card) krijgen dan nog meer Messi's tegen zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:54:
[...]

Er was sowieso geen goede optie geweest
Voor diegene die niks kregen (kreeg 3x gold card) krijgen dan nog meer Messi's tegen zich.
Ja, maar denk van alle opties die ze hadden dat dit wel de "beste" optie geweest zou zijn. De mensen die wel geluk hebben gehad ontneem je de kaart niet en je bied de rest van de community een evenredige kans om ook een Messi te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:43
0,7% van alle UT spelers, waarvan waarschijnlijk 70% al van is afgehaakt na de eerste paar weken van het spel..

Dit is natuurlijk een enorme f*ck up van EA wat het spel voor dit jaar eigenlijk zo goed als om zeep geholpen heeft. Maar wat moet je er als EA mee, je kan die speler ook niet zomaar weghalen bij degene die hem gepacked hebben, want er was niets verkeerd aan. (behalve dat ze misschien van te voren even na hadden moeten denken)

[ Voor 59% gewijzigd door M@cer op 02-02-2024 09:46 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
M@cer schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:43:
0,7% van alle UT spelers, waarvan waarschijnlijk 70% al van is afgehaakt na de eerste paar weken van het spel..

Dit is natuurlijk een enorme f*ck up van EA wat het spel voor dit jaar eigenlijk zo goed als om zeep geholpen heeft. Maar wat moet je er als EA mee, je kan die speler ook niet zomaar weghalen bij degene die hem gepacked hebben, want er was niets verkeerd aan. (behalve dat ze misschien van te voren even na hadden moeten denken)
Terugtrekken en iedere speler een pack geven met daarin gegarandeerd 1 toty, had iedereen wat, was het een mix van spelers ipv alleen messi…maarja…

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 13-10 11:31
Wtf...zojuist toch nog maar een paar 3x77's geopend :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndycyDVeaokQhqUtpv2oeIgtFP4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zCvi9YQylZvIhjUm2yxylhzX.png?f=fotoalbum_large

misschien is dit wel compensatie omdat spelers Messi mogen houden en ik zo in ieder geval nog wat kans heb om ze tegen te houden :+

[ Voor 14% gewijzigd door Tim01 op 02-02-2024 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:56:
[...]

Ja, maar denk van alle opties die ze hadden dat dit wel de "beste" optie geweest zou zijn. De mensen die wel geluk hebben gehad ontneem je de kaart niet en je bied de rest van de community een evenredige kans om ook een Messi te krijgen.
Je maakt het probleem met de Messi's alleen maar groter en verpest nog meer het plezier van anderen.
Vergeet niet dat Messi een kaart is die normaal gesproken maar alleen in het team zitten van een happy few. Omdat hij zo goed is. Als laten we zeggen 30% van de community hem heeft is het het plezier toch binnen 1 weekend weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 17:15
Oekol schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 11:00:
[...]

Je maakt het probleem met de Messi's alleen maar groter en verpest nog meer het plezier van anderen.
Vergeet niet dat Messi een kaart is die normaal gesproken maar alleen in het team zitten van een happy few. Omdat hij zo goed is. Als laten we zeggen 30% van de community hem heeft is het het plezier toch binnen 1 weekend weg?
Wie zegt dat dat nu niet het geval is. 0,7% van de gehele community kan nog steeds 30% van de spelende community zijn ;) Ik kom hem namelijk vaak genoeg (te vaak) tegen online en in de TOTY beker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• boefje79
Ik sta al op 3x Messi geblesseerd maken, slechts 1x rood 😇🤪🙈

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 16-10 16:21

DutchDevil79

I race, therfore I am

Misschien zo nog een paar SBC's doen maar op zich is mijn TOTY best geslaagd.

Heb van TOTY HM nu alle spelers op Valverde, Vinicious en Diani na. En daarnaast pak ik gister nog in de 84x11 gewoon Haaland TOTY. Wel jammer dat Cruyff nu naar de bank moet. Maar op zich ook een lekkere sub om erin te zetten.

En wat betreft Messi, tja er is geen echt goede oplossing. Denk dat elke poging die gedaan word het niet beter maakt.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchDevil79 op 02-02-2024 13:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
Was net nog een paar upgrades aan het doen en kwam Bright uit een gouden upgrade pakket lopen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/avLhE4JaV-SIT_eH-VM067jSyOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mNtQylO6xDvPEzNpuCrQU55b.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mooi al die pulls hier. Ik kan elk pakketje of SBC doen die ik wil maar krijg alleen maar meuk rond de 80 rated.

Geloof het wel, zit er gewoon nooit in. En ik weiger geld uit te geven voor dure pakjes (eigen keus natuurlijk dat snap ik)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Net weer pl premium pack gedaan en gouden upgrades, weer uit een gouden upgrade pack;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqfJfZPTCTjv3QZ-WKj-J5QILYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QRktZ2TPE3GiqJMtkxTBya8J.jpg?f=fotoalbum_large

@Sleehond jammer zeg, is geen peil op te trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:11

lasharor

7 december 2004

Ik dacht, ik doe ook mee. Had nog veel van die TOTY; crafting packs te doen.

Uit het allerlaatste pack krijg ik natuurlijk een TOTY is het earps :'( terwijl ik al TOTY Icon Chech heb.
Pagina: 1 ... 44 ... 70 Laatste