Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Waar ik in div 5 hele leuke potjes speelde, vorig seizoen…nu weer ellende in div 7, man man man wat een kolere potjes nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:08
Gaat soepel in de WL tot dusver, 6-0 is de tussenstand. Heb het idee dat er veel nieuwe spelers meedoen deze WL, misschien om wat rewards voor TOTY te sprokkelen.

Wel een beetje jammer dat de recycle SBC's nu een stuk minder zijn. De 83+ x10, 84+ x5 en 85+ player pick waren fijne SBC's om de untradable dupes t/m 84 rated in te gooien. Ik heb nu een hele zooi aan 83 en 84 untradables waar ik niks mee kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:07:
Waar ik in div 5 hele leuke potjes speelde, vorig seizoen…nu weer ellende in div 7, man man man wat een kolere potjes nu weer
Ow season reset natuurlijk, mag ik dadelijk weer in 9/10 beginnen.
Eerst maar ff suf squadbattles doen voor rewards morgen :(

Edit: die modric sbc is wel een erg slechte grap :o

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 27-01-2024 19:10 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:19:
Gaat soepel in de WL tot dusver, 6-0 is de tussenstand. Heb het idee dat er veel nieuwe spelers meedoen deze WL, misschien om wat rewards voor TOTY te sprokkelen.

Wel een beetje jammer dat de recycle SBC's nu een stuk minder zijn. De 83+ x10, 84+ x5 en 85+ player pick waren fijne SBC's om de untradable dupes t/m 84 rated in te gooien. Ik heb nu een hele zooi aan 83 en 84 untradables waar ik niks mee kan.
Dan kom ik net de moeilijke tegenstanders zeker. Slechtste WL ooit hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:22:
[...]

Edit: die modric sbc is wel een erg slechte grap :o
Ja, dat moet toch wel een fout van EA zijn, of..........?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:56
20x82 gedaan hoogste fabinho 84 zucht

Nog steeds geen toty of speciale icon
Misschien toch maar keer pakketten kopen met geld dan gunnen ze Misschien een keer wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik moet geen WL meer spelen op zaterdag. Haal mijn meeste wins altijd op vrijdag en zondag. Van dit team kon ik ook net ff niet winnen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzmT6saeARoVvsk0I4rnkMwiOwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0rsgTN2mtq86eqOet3tvps8.jpg?f=fotoalbum_large

Kan nu al niet eens meer de 9 wins halen. Drama WL vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Moody2204 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:57:
Ik moet geen WL meer spelen op zaterdag. Haal mijn meeste wins altijd op vrijdag en zondag. Van dit team kon ik ook net ff niet winnen....

[Afbeelding]

Kan nu al niet eens meer de 9 wins halen. Drama WL vandaag.
🤣🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Moody2204 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:16:
[...]

Ja, dat moet toch wel een fout van EA zijn, of..........?
Wat is er mee dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-10 10:12
Icon pick SBC gedaan. Kreeg als opties base Zico, Base Capita en Base Best.

Uiteindelijk voor Capita gekozen en die ga ik op CB proberen en dan schuift Gullit weer terug naar het middenveld.

Davies ook bijna klaar. Nog een 85 en 86 rated team.

Edit: Davies ook binnen. :)

Team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iiNosRUpRTEHcapmGw2EwD3YQ6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cxl6uGy0fHHu1vsHibRH49JQ.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 93 rated kaart, net zoals zijn vorige kaart, alleen 1 playstyle+ extra. Maar ook voor 600k. meer.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Moody2204 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:30:
[...]

Een 93 rated kaart, net zoals zijn vorige kaart, alleen 1 playstyle+ extra. Maar ook voor 600k. meer.......
Aaah ok, ja dat is wel gortig! Ik heb die oudere kaart nooit gehad dus heb die waarde niet echt in achterhoofd en dan lijkt deze kaart in huidige markt best ok

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:51:
[...]

Aaah ok, ja dat is wel gortig! Ik heb die oudere kaart nooit gehad dus heb die waarde niet echt in achterhoofd en dan lijkt deze kaart in huidige markt best ok
Ja oké, snap het. Ik heb heel lang juist met die Modric rttk gespeeld en had nu juist een veel betere verwacht. Maar dit is teleurstellend want de stats zijn echt exact gelijk. Behalve dan een extra playstyle. Die oude kaart was al heel goed en kan nog prima mee in de huidige fase. Het lijkt daarom wel op een foutje van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:47
Meh. 10 wins. Eerste keer dit jaar. Laatste wedstrijd stond ik heel tijd voor. In rust statistieken ff gecheckt. Expected goals bij mij 2,5 en hem 0,25. Denk dit komt wel goed. Tot in de 82e minuut mbappe IF het op z'n heupen kreeg en twee keer snel achter elkaar droog binnen schiet. Lekker dannnn

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boefje79
Honoreable mention Kane uit een 77+ pack uit de craft sbc…het kan dus wel 😉🙏🏻

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsP54v67_19lP3p4i_xO96BgEls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixwGCco0984nv8I6MWNYmAB0.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig Zidane sbc niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:58
Ik heb gewoon geen idee wat ik met mijn 1 mio coins kan doen. Opzich kan ik mijn RM en LM upgraden maar daarnaast heb ik ook gewoon zin om een 600k pakket van de store te openen op de hoop dat er een leuke TOTY/Honourable uitkomt. Komt er niks uit, dan ga ik weer spijt hebben omdat ik een leuke speler met die 1 mio kon kopen ... Sinds begin van TOTY promo elke dag talloze sbc's gedaan maar nog geen enkel leuke speler uitgehaald. Ik begin het ook zat te raken om al die sbc's te doen. Ook niet echt succes gehad met de icon sbc's dus je ziet uiteindelijk wel waar de zwaktepunten liggen in mijn team. Helaas minder succes met packluck vergeleken met FIFA 23.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-exEDLRR1fsgzYrbPHJW-wx7CEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3yk1cdAO4IokEbwjpVcYrnul.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Lashrom schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:57:
Ik heb gewoon geen idee wat ik met mijn 1 mio coins kan doen. Opzich kan ik mijn RM en LM upgraden maar daarnaast heb ik ook gewoon zin om een 600k pakket van de store te openen op de hoop dat er een leuke TOTY/Honourable uitkomt. Komt er niks uit, dan ga ik weer spijt hebben omdat ik een leuke speler met die 1 mio kon kopen ... Sinds begin van TOTY promo elke dag talloze sbc's gedaan maar nog geen enkel leuke speler uitgehaald. Ik begin het ook zat te raken om al die sbc's te doen. Ook niet echt succes gehad met de icon sbc's dus je ziet uiteindelijk wel waar de zwaktepunten liggen in mijn team. Helaas minder succes met packluck vergeleken met FIFA 23.

[Afbeelding]
Je team is toch niet heel slecht? Ik zou sowieso geen 600k pakket openen met coins. Als er al een TOTY HM uitkomt dan is het vaak een TAA, Ederson of een Kane bijvoorbeeld. Die gaan sowieso al niet in je team komen.

Qua upgrades. Misschien Park voor wat leuks vervangen. TOTY HM Valverde ligt in je budget, alleen wordt dat qua chem lastig ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Partypooper schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:11:
[...]

Je team is toch niet heel slecht? Ik zou sowieso geen 600k pakket openen met coins. Als er al een TOTY HM uitkomt dan is het vaak een TAA, Ederson of een Kane bijvoorbeeld. Die gaan sowieso al niet in je team komen.

Qua upgrades. Misschien Park voor wat leuks vervangen. TOTY HM Valverde ligt in je budget, alleen wordt dat qua chem lastig ben ik bang.
Da's waar! Slecht is het niet echt.

Ik zie ineens dat ik Ice Felix heb, die was ik vergeten. Het verbaast mij hoeveel hij waard is, had ik niet verwacht. Ik kan dan inderdaad Valverde honourable kopen, 4321 als startopstelling gebruiken en Felix voorin zetten naast Eusebio en Eto'o. Dan gaat het denk ik wel goed komen met de chem. Met de rest van de coins ga ik weer een poging wagen met de icon sbc. Top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:36

Oxigeon

En zo is dat!

Lashrom schreef op zondag 28 januari 2024 @ 11:57:

[Afbeelding]
Hoe krijg je die LM OP 3 sterren? Of tellen icons mee als joker?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Oxigeon schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:34:
[...]

Hoe krijg je die LM OP 3 sterren? Of tellen icons mee als joker?
Icons geven inderdaad ook chem. Maar ik heb een Canadese manager moeten gebruiken voor de laatste ruit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19
Toch nog 9 wins gehaald, hoe het mogelijk is geen idee :D
@Lashrom hier een beetje hetzelfde schuitje. Ik bewaar het wel voor als er een leuke SBC komt en er is wat fodder te kort. Het wordt tijd voor wat OP centrale verdedigers :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fE0M4i7sVC17VrZyrT9yotElXLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hG7uUQmBJiEGun69kSvrNJXq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ben benieuwd of die Saliba SBC er komt. Maar ben bang dat die erg overpriced gaat worden aangezien ze de plank al compleet misgeslagen hebben met Modric...

Davies bevalt me trouwens echt goed. Doet het voor mij een stuk beter dan Roberto Carlos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:57:
Toch nog 9 wins gehaald, hoe het mogelijk is geen idee :D
@Lashrom hier een beetje hetzelfde schuitje. Ik bewaar het wel voor als er een leuke SBC komt en er is wat fodder te kort. Het wordt tijd voor wat OP centrale verdedigers :+

[Afbeelding]
Hier hetzelfde idd, zou denk ik zelfs Sawa kunnen doen maar het zijn allemaal upgrades die de prijs niet rechtvaardigen.

Had wel een oogje op Lahm maar die is juist weer behoorlijk gestegen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
In div6 krijg ik zo’n beetje elke pot dik pak, net even playoffs champions gespeeld en heel makkelijk door naar de finals…ik wordt echt gaar van die seizoen-resets…🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Partypooper schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:32:
Ben benieuwd of die Saliba SBC er komt. Maar ben bang dat die erg overpriced gaat worden aangezien ze de plank al compleet misgeslagen hebben met Modric...

Davies bevalt me trouwens echt goed. Doet het voor mij een stuk beter dan Roberto Carlos.
Ja ik ben ook bang dat het geen significante verbetering zal tov de Saliba die ik al heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Nachtapotheker schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:04:
[...]

Ja ik ben ook bang dat het geen significante verbetering zal tov de Saliba die ik al heb.
Wat betreft EA kan je zo een gevalletje Modric sbc krijgen. Vaak houden ze geen rekening met de statistieken van de Evo maar ik hoop voor je dat het een waardige verbetering wordt. Ze hebben in ieder geval volgens mij al een lange tijd geen sbc uitgebracht voor een centrale verdediger.

Hier ook fluitend door de kwalificatie heen met 9-1. De tegenstander had R9 TOTY bij de wedstrijd waar ik van had verloren. Dan weet je al gauw hoelaat het is. Klopt het dat iedereen met Rivals maar één divisie gedegradeerd is in plaats van twee?

Ik twijfel daarnaast alleen of ik de icon sbc nogmaals zal doen. Over een uurtje wordt het van de sbc lijstje afgehaald. Hmmmm... 8)7

Edit: Icon sbc gedaan en kreeg base Koeman, Kaka en Figo uit ... Het zit echt niet mee met de icon sbc. Drie van deze sbc's gedaan en allemaal base players als picks overigens. :X

[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2024 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
En we zijn los en begonnen met de packs te openen. Toch uiteindelijk iets van 165 geworden zag ik.

In de eerste paar het volgende al gekregen:

88 hero kompany
88 kimich
86 IF Zaha

Toen heel lang niks.. en niks. Blijf alles recyclen.

83 Savio IF

Daarna wat fodder als onderstaande, wat welkom is om de SBCs af te maken

87 Modric
86 Leao

Haha lol. Ik kreeg ff een mini hart attack. Ik dacht dat ik een Nederlandse icon kreeg die achter een ander kaartje zat. Bleek een zilvere Summerville te zijn _O-

Blijkbaar zat er echt nog een matig pakje tussen

[ Voor 52% gewijzigd door Oekol op 28-01-2024 20:18 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:49
Oekol schreef op zondag 28 januari 2024 @ 19:30:
En we zijn los en begonnen met de packs te openen. Toch uiteindelijk iets van 165 geworden zag ik.

In de eerste paar het volgende al gekregen:

88 hero kompany
88 kimich
86 IF Zaha
Ik zou al blij zijn met heroes kompany haha
Ik heb 50 pakketen geopend en mijn hoogste was 88 Kimmich.
Helaas ook nog helemaal geen TOTY gepackt.

[ Voor 30% gewijzigd door LordFather op 28-01-2024 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
LordFather schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:37:
[...]

Ik zou al blij zijn met heroes kompany haha
Ik heb 50 pakketen geopend en mijn hoogste was 88 Kimmich.
Helaas ook nog helemaal geen TOTY gepackt.
Die gaat helaas de SBC van Sawa, Zico of Best in. Haha.
Kreeg van de week Rio Ferdinand uit de een pakktje (in de Russische taal was er een fout dus ik gok op een compensatie, getipt op een forum). Heb hem geprobeerd als vervanger van Lucio maar ook die gaat een SBC in :D

Edit: krijg zojuist voor de 4e keer Savio IF... Hij is maar 83 dus nog een uitdaging steeds om hem ergens in een SBC te stoppen. Iemand de juiste 'makkelijke' sbc zodat ik er geen fodder in moet gooien die ik in de SBC van de bovenstaande mensen wil gooien?

En nu weer Grifo IF dubbel. Ik ga wel gewoon teams uit die SBCs wat meer kopen. Zodat ik wat sneller klaar ben. Duurt echt lang. Nog 127 packs en je recyclet ook steeds (wel slechte packs, maar ook die moet je openen)

Maak er drie van! Krijg uit een volgens mij 82+ pakket twee IFs.
Grifo en Janssen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xDTFBhd.png

[ Voor 37% gewijzigd door Oekol op 28-01-2024 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Erg lekker weer met de TOTY Cup. Enorm veel delay, blijkbaar speel je dus ook tegen PC spelers ondanks dat crossplay uitstaat en je hebt maar 5 wedstrijden op een dag. Zojuist maar twee winsten kunnen behalen. Blijkbaar als het gelijk staat en de ander verlaat de wedstrijd dan telt het ook als een gespeelde wedstrijd. Slecht geregeld weer EA.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 28-01-2024 21:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HyAg31x.png

Blaaaaaauw... Blaaauw. oh..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CC20EpK.png

Hmmmm

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ojvM3lY.png

Het is blauw, maar je wilt het niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Oekol op 28-01-2024 22:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVNLaB-UWKsShRBw3C8e3mUS6Vg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DFRzmw6ZTqOtbGVtC2WKUvWI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhhRxQ4D-jiH6T3S6MziFR233bA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/faSAPSu7q0vf49MrtZ9iRKlb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_4Fi1eGmMyYAMIsGYImjxgYu-mE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjLNdgDp5O1SdrLwYMO8n59u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lXoetcLzBZkxm5jkK2uDpqisZOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/88LHCwvZ1ul1uJB1U4xy8yjm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfLhCXlDhdiahgTbcXyjtmGMsK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Le61xHgUxrgM0hbMpNBnsIoy.jpg?f=fotoalbum_large

Bij deze mijn samenvatting van het openen van packs vanavond.... Niet ontevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
LukeSpangas schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:17:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij deze mijn samenvatting van het openen van packs vanavond.... Niet ontevreden...
Jij hebt echt een TOTY gepackt. Dat is wel goed. Het blijft vooral blauw bij mij tot nu toe. Maar dat was wel te verwachten. Zou het niet erg vinden om Vini HM te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Dat was hem voor vanavond. Ben wel een beetje teleurgesteld wat betreft fodder. Heel veel pakketten kwamen niet hoger uit dan 84 of 85. Daar heb je met die 87 en 88 en 89 rated teams echt helemaal niks aan :)

De 87 en 88 rated kreeg je heeeel weinig. Dus waarschijnlijk moet je alsnog heel veel gaan kopen voor die teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zondag 28 januari 2024 @ 22:23:
[...]

Jij hebt echt een TOTY gepackt. Dat is wel goed. Het blijft vooral blauw bij mij tot nu toe. Maar dat was wel te verwachten. Zou het niet erg vinden om Vini HM te krijgen ;)
Een TOTY Rodri uit 186 pakketjes is echt niet verkeerd. Ik hoor van meerdere streamers dat ze meer dan 500 pakketjes hebben verzameld en niks eruit hebben gehaald.

Ik moet wel zeggen dat dit jaar de kans echt veel kleiner is om een TOTY te packen vergeleken met vorig jaar. In FIFA 23 had ik uit de premium league upgrade sbc's Lewandowski en Hakimi TOTY eruit gehaald. Tot nu toe dagelijks bijna non stop de premium league sbc's gedaan en nog niks uit kunnen halen. Ik volg ook dagelijks streamers zoals onder andere; runthefutmarket, Nick28T, Auzio, Pieface, Nepenthez, Zweback etc. en zij hebben ook nog niks uit de premium league upgrade sbc's kunnen packen. De kans is groter dat je uit een 82+/83+/84+/85 upgrades er één kan packen als ik al die shareplays zie. Maar goed, alles draait in principe ook om geluk. Zoals ik al eerder zei verwacht ik zelf niks meer te kunnen packen de komende dagen. Maar we blijven het proberen ;-)

Edit: Nogmaals icon sbc gedaan en Bergkamp WW als beste. Ik ben er klaar mee met de icon sbc's. Vier zelfde icon sbc's (12 icon player picks in totaal) en ik kan er niet eens een waardige speler uit halen. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 29-01-2024 03:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Naarmate onze teams gemiddels beter worden, wordt de kans dat een icon-sbc een meerwaarde is, snel kleiner.

Ik denk dat je je fodder beter in de player-sbc’s kan stoppen. Sawa, maar bv ook de wat goedkopere Bruno zijn hele fijne aanwinsten in mijn team.

Iets meer fodder voor nodig maar wel zekerheid op een fijne aanwinst…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:07:
[...]

hebben ook nog niks uit de premium league upgrade sbc's kunnen packen. De kans is groter dat je uit een 82+/83+/84+/85 upgrades er één kan packen als ik al die shareplays zie. Maar goed, alles draait in principe ook om geluk. Zoals ik al eerder zei verwacht ik zelf niks meer te kunnen packen de komende dagen. Maar we blijven het proberen ;-)
Welke league bedoel je dan? Die premium dingen waar je 4 rare krijgt en de rest normaal gold?
Deze?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GZNtOsH.png

Zoals nu heb ik te laag rated fodder voor een icon sbc en te hoog voor die premium.
Denk dat ik dan die maar in de totw sbc gooi heb namelijk nu: 1x 85, 3x 84 en 4x 83 dubbel.
Dat ga ik niet in die premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:31:
[...]

Welke league bedoel je dan? Die premium dingen waar je 4 rare krijgt en de rest normaal gold?
Deze?

[Afbeelding]

Zoals nu heb ik te laag rated fodder voor een icon sbc en te hoog voor die premium.
Denk dat ik dan die maar in de totw sbc gooi heb namelijk nu: 1x 85, 3x 84 en 4x 83 dubbel.
Dat ga ik niet in die premium
Je kan 10 gewone icm 1 rare gold ook in de craft-sbc kwijt. Daaruit pakte ik Kane en Ederson HM…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 13-10 11:31
Heb gisteren denk ik ook zo'n 150 packs geopend waar van de meeste minimaal 83+ plus waren. In totaal TAA en Kim Min Jae gepacked dus aan de ene kant wel ok maar ook weer niet heel bijzonder. Heb nog wel een paar 83x10's en 84x20's over maar vraag mij echt af ik niet beter tot een volgende promo kan wachten. Club zit ook helemaal vol met fodder en de SBC's die ik wil doen heb ik al gedaan dus ga ook bijna alleen maar dupes uit de packs krijgen.

Diepte punt was trouwens mijn 84x5's. Had hier 5 van en heb in totaal 24 84's gekregen en 1x85 :+

[ Voor 10% gewijzigd door Tim01 op 29-01-2024 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik heb al mijn pack geopend tijdens de mini releases met het resultaat van 3 toty’s Kerr. Oberdorf en Frimpong . Veel high rated fodder weer gerecycled in de upgrade sbc’s en in Sawa. Het is elk jaar hetzelfde verhaal als de gehele team uit is verlaagd EA de packweight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:15:
[...]

Je kan 10 gewone icm 1 rare gold ook in de craft-sbc kwijt. Daaruit pakte ik Kane en Ederson HM…
Netjes! Die doe ik inderdaad ook, want bij elke 10x krijg je ook een objective vrijgespeeld.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6W3zCtH.png

Maar ik ga in die geen 85,84,43 rated inleveren. Dan doe ik liever de TOTW PP met de hoop dat ik Mbappe krijg of anders hele hoge fodder voor die icon sbcs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
83 zou prima kunnen, die gaan nu voor bijna discard waarde.

Wat ook mooi is om 83 in te leveren is in de lage rated teams voor Wirts, Auby, Perisic, Diawatta etc.

Of je kiest voor een loan ICON, als je veel 83 dubbel hebt

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Dat zou kunnen maar die gaan ook prima in de totw sbc. Dan heb je de kans dat je Totw Mbappe packed :p

Tot nu toe paar 86 en 85 IFs. Altijd handig voor toekomstige teams die je wilt inleveren. Nog niks echt hoog.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:08
Nondeju! Uit de elite toty pack

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBG83QyDaBPv72e6fwQMDEwQSjQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pgcWBKnwrrPhWGKwn3g5tK6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:20
Mhm vind Laporte wel wat aan de trage kant hoor…. >:)

Pff lekker hoor, mooie spelers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Heel nice! Enjoy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:49
Ik ben ook als een malle aan het packen.
ederson hm uit een pakje, heb alisson toty al dus mooie fodder.
pack een dubbele saha totw, die maar in 85+ 3x middenvelder.
Komt Xavi toty icon eruit lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1Xiy1VezXz_grjn-AThxuG6nl8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ICoaMM64OxFG5bkVHQal2VX6.png?f=fotoalbum_large

Denk dat ik ingame zo ga spelen.
Cantona is als enige tradeable.

Kijken welke chem ik xavi en zico ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
De 4-5-1 van Divison10 lijkt uitgewerkt voor me.

Verlies al 3 dagen op rij echt alles…. Heel irritant.

1e pot van de avond net finaal 7-0 er af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:44
Sleehond schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:12:
De 4-5-1 van Divison10 lijkt uitgewerkt voor me.

Verlies al 3 dagen op rij echt alles…. Heel irritant.

1e pot van de avond net finaal 7-0 er af.
Ik begin sinds kort met de 4141 van div10 en wissel als t niet loopt naar de 451. De combi lijkt goed te werken (voor mij in div5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook een gokje gedaan, het enige opmerkelijke was dat er in de icon pack 2 varianten van veron zaten |:(
Wist niet eens dat dat mogelijk was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
8,5 mio in één pakketje. Een van de mooiste pulls die ik heb gezien. Geniet ervan! Je middenveld staat in ieder geval al garant.

Gister ook de Elite TOTY pakket geopend, maar helaas alleen Bernardo Silva en Al Jaber kunnen uithalen. Ik had wel gelezen dat EA de percentage van de pakketwaarschijnlijkheid ietsje heeft laten stijgen. Kon ik het liever vandaag openen. Maar goed, geeft dus ook geen garantie dat je een TOTY kan pakken. 8)7

Edit: Nogmaals Elite TOTY pakket geopend en gouden Casemiro als hoogste ... Niet eens een honourable. Daarnaast ook Hero sbc gedaan en drie base hero's uit gekregen waarvan Brolin als beste. Dit jaar helaas geen geluk merk ik. Ook de laatste keer dat ik een pakketje van de store ga openen. Gezeik.

[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 29-01-2024 21:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 22:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0lx_KXiJcFWTYg6kFCa6kgGbqtg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LvrrbwGO5UYegmSFKUAptzqL.jpg?f=fotoalbum_large
Geen enkele TOTY of TOTY HM gepackt maar wel eindelijk eens geluk uit de hero pick vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Nog helemaal niks gepackt behalve wederom Ederson HM, die direct weer een SBC in is gegaan.
Hoge fodder gaat dus de TOTW in op een kans op Mbappe.... De staatsloterij winnen is groter I know..

Maar de hoge IF fodder komt wel steeds meer in de club. Dat is ook wat waard:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LrAIa4J.png

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30t91qaSX7wJc3CD0dPkhqLfXPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wOzRqO5BiBHBorP1dpe8Knvo.jpg?f=fotoalbum_large

Niet de beste maar heeey, de eerste haha
Kan mooi in een leuke sbc als die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordFather schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:42:
[Afbeelding]

Niet de beste maar heeey, de eerste haha
Kan mooi in een leuke sbc als die komt.
Zou ik ook al blij mee zijn na nog steeds 0,0 toty uit toch wel veel geopende pakketjes inmiddels. Mijn packluck is al weer een poos ver te zoeken. Zelfs zo ver dat ik achter ben geraakt op de powercurve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Klaar met de 150 TOTY upgrade sbc's. Niks bijzonders uit gekregen. Ook niet uit de 10x83 of 20x83 en alle andere rewards. Ik geef het op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op maandag 29 januari 2024 @ 23:52:
Klaar met de 150 TOTY upgrade sbc's. Niks bijzonders uit gekregen. Ook niet uit de 10x83 of 20x83 en alle andere rewards. Ik geef het op ...
Wat heb je met de fodder gedaan? Ik heb gisteren Zico afgerond en voor Sawa moet ik nog drie teams. Best ook al 6 of 7 teams onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 07:34:
[...]

Wat heb je met de fodder gedaan? Ik heb gisteren Zico afgerond en voor Sawa moet ik nog drie teams. Best ook al 6 of 7 teams onderweg.
Dan heb je de juiste gedaan. Ik had alle high rated fodders in de duplicate exchsnge gegooid voor nog meer gewone en zeldzame gouden spelers. Zodat ik de TOTY crafting upgrade sbc kon afronden en premium upgrade sbc van de competities. Op de hoop dat ik nog een TOTY kan packen. Ik ben in ieder geval klaar mee met al die upgrade sbc's. Ik denk dat ik ook maar aan Zico ga beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-10 21:11

lasharor

7 december 2004

Wat zouden jullie aan onderstaande doen? Twijfel een beetje tussen Cafu, Sawa of Bruno Fernandes sbc's.

Ik speel met ZICO als een CAM en Bruno is nu een b2b cm. Alaba blijft altijd achter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uenjj3lResT5BOvlqU6vscXekcs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4uegvQCA8FkYZTyybm87ROSa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hoe speelt het spel bij jullie?

Hier al 3/4 dagen verschrikkelijk.

Het speelt “zwaar” spelers bewegen alsof ze zwaar vermoeid zijn. Ook de snelle behendige spelers krijg ik niet vooruit.

Speelde maanden lang goed voor mij maar nu opeens zwaar verrot?

Of komt dat door de hele TOTY toestand en is dit tijdelijk…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Nog een Elite TOTY pakket geopend en kreeg alleen Kane en Ederson honourable uit. In totaal drie van deze geopend en geen enkel TOTY of TOTY icon. Niet eens een leuke honourable. Daarnaast met al mijn coins de 500K pakket geopend en nog andere pakketjes. Ook geen reet. EA heeft mij op de blacklist staan denk ik voor TOTY (icon) spelers. Eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar. Wel frustrerend als je ziet wat iedereen hieruit kan packen. Voor mij zit de TOTY promo er echt op.
Sleehond schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:27:
Hoe speelt het spel bij jullie?

Hier al 3/4 dagen verschrikkelijk.

Het speelt “zwaar” spelers bewegen alsof ze zwaar vermoeid zijn. Ook de snelle behendige spelers krijg ik niet vooruit.

Speelde maanden lang goed voor mij maar nu opeens zwaar verrot?

Of komt dat door de hele TOTY toestand en is dit tijdelijk…?
Valt nog mee met Rivals. Alleen TOTY Cup speelt wonderbaarlijk enorm traag. Bijna niet te doen.

[ Voor 82% gewijzigd door Lashrom op 30-01-2024 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:23
Na letterlijk honderden packs eindelijk een blauw kaartje
88 Honourable mention Olga Carmona (linksback) }:|

Packweight is zo extreem laag tijdens TOTY.
Pack hooguit een 85.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:35:
[...]

Dan heb je de juiste gedaan. Ik had alle high rated fodders in de duplicate exchsnge gegooid voor nog meer gewone en zeldzame gouden spelers. Zodat ik de TOTY crafting upgrade sbc kon afronden en premium upgrade sbc van de competities. Op de hoop dat ik nog een TOTY kan packen. Ik ben in ieder geval klaar mee met al die upgrade sbc's. Ik denk dat ik ook maar aan Zico ga beginnen.
Zico is lekker! Ben er wel blij mee. Wat betreft lage gouden fodder heb ik nu niks meer.
Moet even een berekening maken wat handiger is, of met open bid winnnen of een dubbele 85 ruilen. In die SBC.

Hmm als je voor 300 open bid wint ben je 3k kwijt voor nieuwe common fodder. Als je een 85 inlevert ben je 5700 potentieel kwijt. Overal staat al een 300 bid. Wellicht is 350 realistischer met 3.5k alsnog prima.

[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 30-01-2024 10:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:54
Tot op heden ook geen pack luck gehad, totdat ik gisteren uit een 83+ x3 Cech TOTY eruit haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Poulske schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:11:
Tot op heden ook geen pack luck gehad, totdat ik gisteren uit een 83+ x3 Cech TOTY eruit haalde.
Cech is wel een hele fijne keeper!

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:54
Valandil schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:15:
[...]

Cech is wel een hele fijne keeper!
Dat is zeker waar, toch weer een upgrade van mijn 91 Lloris! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:06:
Na letterlijk honderden packs eindelijk een blauw kaartje
88 Honourable mention Olga Carmona (linksback) }:|

Packweight is zo extreem laag tijdens TOTY.
Pack hooguit een 85.
Hey die had ik ook, nog geen blauwe TAA gehad dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-10 11:40

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

lasharor schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:52:
Wat zouden jullie aan onderstaande doen? Twijfel een beetje tussen Cafu, Sawa of Bruno Fernandes sbc's.

Ik speel met ZICO als een CAM en Bruno is nu een b2b cm. Alaba blijft altijd achter.

[Afbeelding]
Waarom niet Alaba als LB en een andere CM nemen?

Thunderstruck De Jong / Van den Boom (FC Pro Live kaart), / Jerdy Schouten 88 CDM/CM evo?
Van den Boomen en Schouten zijn goede CDM's.

Evt Uefa heroes Woman Kessler / TOTY Icon Sawa / Vieira ?

Op zich geen slecht team.
Heb ongeveer een zelfde team.
Wissel zelf tussen 5-3-2 / 4-3-3 of 5-2-1-2

[ Voor 3% gewijzigd door crzyhiphopazn op 30-01-2024 11:29 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:40
Vrijdag een uur of 4 zitten packen met mijn zoon. Uiteindelijk 3 honourable mentions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Die toty cup is echt verschrikkelijk, wat een volk speelt daar. Champions is een stuk minder toxic.
Speelt ook nog eens bagger traag.

[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-01-2024 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 13-10 11:31
Nachtapotheker schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:31:
Die toty cup is echt verschrikkelijk, wat een volk speelt daar. Champions is een stuk minder toxic.
Speelt ook nog eens bagger traag.
Bij de Cup is het wel een voordeel dat ik weinig rivals speel en daarom maar in divisie 7 of 8 zit. Heb 8 wins uit de eerste 10 wedstrijden gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10 08:09
Wow, gisteren Lahm Toty Icon uit een 80+ pick gehaald. Wat een geluk. Ik had net met leeuwendeel van mijn coins Toty Oberdorf gekocht, dus nu in dubio: Oberdorf Cdm en Lahm rechtsachter of Oberdorf verkopen, Lahm als verdedigende middenvelder, Llorente rechtsachter laten staan en een verbetering voor centraal achterin kopen? Daar staan gewone Virgil naast Blanc, en die laatste begint een beetje sloom te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
heron schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:14:
Wow, gisteren Lahm Toty Icon uit een 80+ pick gehaald. Wat een geluk. Ik had net met leeuwendeel van mijn coins Toty Oberdorf gekocht, dus nu in dubio: Oberdorf Cdm en Lahm rechtsachter of Oberdorf verkopen, Lahm als verdedigende middenvelder, Llorente rechtsachter laten staan en een verbetering voor centraal achterin kopen? Daar staan gewone Virgil naast Blanc, en die laatste begint een beetje sloom te worden.
Ik zou voor Lahm gaan en de miljoen aan coins cashen.
Beide prima spelers. Lahm heeft H/H in zijn voordeel en Oberdorf is fysiek sterker en betere playstyle+ voor een CDM, maar heeft haar lengte (net als Lahm) in haar nadeel als enige CDM.

Lahm linkt weer beter. Of gewoon beide gebruiken
Wellicht Cafu SBC doen voor een rechtsback.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Tim01 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:02:
[...]

Bij de Cup is het wel een voordeel dat ik weinig rivals speel en daarom maar in divisie 7 of 8 zit. Heb 8 wins uit de eerste 10 wedstrijden gehaald
Ik heb niet de indruk dat divisie iets uitmaakt. Ik zit in 5, in rivals win ik daar de 7 potjes wekelijks met gemak. In die cup lijkt het wel alsof je constant tegen elite spelers speelt :D Ik heb er 1 gewonnen van de 10 afgelopen 2 dagen. En alleen maar van dat zuig volk, allemaal Mbappe 93 erin, vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01
Lashrom schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:43:
Nog een Elite TOTY pakket geopend en kreeg alleen Kane en Ederson honourable uit. In totaal drie van deze geopend en geen enkel TOTY of TOTY icon. Niet eens een leuke honourable. Daarnaast met al mijn coins de 500K pakket geopend en nog andere pakketjes. Ook geen reet. EA heeft mij op de blacklist staan denk ik voor TOTY (icon) spelers. Eigen schuld dikke bult zeg ik dan maar. Wel frustrerend als je ziet wat iedereen hieruit kan packen. Voor mij zit de TOTY promo er echt op.

[...]

Valt nog mee met Rivals. Alleen TOTY Cup speelt wonderbaarlijk enorm traag. Bijna niet te doen.
Tipje, trap er niet in en gebruik je coins voor spelers of voro SBC's waarvan je zeker weet welke speler je krijgt... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 30-01-2024 14:53 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M@cer schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:52:
[...]

Tipje, trap er niet in en gebruik je coins voor spelers of voro SBC's waarvan je zeker weet welke speler je krijgt... ;)
Sowieso high rated promo-kaartjes zijn er voornamelijk als trigger om je over te halen iets kopen/doen, je moet er simpelweg vanuit gaan dat je ze niet gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10 08:09
Valandil schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:20:
[...]

Ik zou voor Lahm gaan en de miljoen aan coins cashen.
Beide prima spelers. Lahm heeft H/H in zijn voordeel en Oberdorf is fysiek sterker en betere playstyle+ voor een CDM, maar heeft haar lengte (net als Lahm) in haar nadeel als enige CDM.

Lahm linkt weer beter. Of gewoon beide gebruiken
Wellicht Cafu SBC doen voor een rechtsback.
Daar zat ik ook aan te denken. Niet dat ik nog veel fodder heb, maar Cafu is in de komende dagen wel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 16:08
Gisteren rang 4 gehaald in de WL, de rewards van de 84+ player picks vielen reuze mee, HM Kane en 89 Heidenberg. Eerder ook uit de standaard player picks HM Bernardo Silva en Alexander Arnold gepacked. Bernardo Silva is wel mijn type middenvelder, maar gaat het helaas niet redden om in het team te komen met de Sawa SBC die bijna klaar is. Die hoge fodder komt wel goed van pas voor die 89 squad.

Ik hoop wel dat EA snel SBC's uitbrengt waar lage rated informs in kunnen en het liefst ook 83's en 84's. Zit nu met een dupe IF 83 rated, geen enkele SBC waar die in kan die de moeite waard is en discarden voelt ook zonde. AUB de 83+ x10 weer terug brengen, EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
mar101 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 18:26: AUB de 83+ x10 weer terug brengen, EA!
Hear hear!

Heb een shitload aan IFs laat ze maar met iets leuks komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
M@cer schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:52:
[...]

Dan moet ik denk ik toch wat opbiechten. Ik wil er niet mee pronken maar juist de rest waarschuwen voor diegene die de drang heeft om pakketjes te kopen (uiteraard mag je er mee doen wat je wilt, het is jullie inkomsten). Ik heb uiteindelijk €540,- uitgegeven aan EAFC vanaf de release. Als ik mijn team nu bekijk ondanks ook mijn slechte packluck denk ik ... waarom?

Waar ik vorig jaar geen enkel cent had uitgegeven aan FIFA 23 en alsnog mooie spelers eruit heb kunnen halen zoals o.a. Pele, Ronaldinho, Cafu, Vinicius Jr Nominee, TOTY Lewa, TOTY Hakimi, is het met EAFC toch nog anders gelopen. Al goed, you either win or lose en dit keer heeft EA goed van mij geprofiteerd.

Edit: Zie net dat bijna iedereen een Messi TOTY heeft gekregen uit de 86+ pp. Ik heb de sbc natuurlijk zsm gedaan, maar natuurlijk ben ik diegene die Messi niet heeft gekregen als pick. Een fout van EA. 8)7 KOM OP EA! Wat is er met mijn account verdorieeeee. Het is trouwens weer gefixed door hun.

[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 30-01-2024 19:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Sickkkk dit maakt mijn dag weer goed, alleen wie moet eruit 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kRrk8H_wi1YXeLuz9MlrXhxF02g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/F9QncTJVvpgnlx4ndnsl8SVt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cI0bDoT4DsvRXslAgEX-jBqJi18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kmARopB3jqdieGmpRbqlpQeD.jpg?f=fotoalbum_large

Nou ja, dacht eerst met een loan te maken te hebben wtf! Is wel gliched zo te lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Nachtapotheker schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:21:
Sickkkk dit maakt mijn dag weer goed, alleen wie moet eruit 😅

[Afbeelding]
Je bent niet speciaal. Helaas heeft EA een fout gemaakt en de pack weight te hoog gedaan voor toty emssi. Heeft discord en Twitter staat vol met messi's. Uiteraard packte ik 'm niet maar oshimen. Straks lekker tegen iedereen die Messi heeft wat een gezeik joh. Hier betaal je dan geld voor vokr zo'n spel ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!
EA inderdaad weer door de bocht. Hier ook Messi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ik kan die hele sbc niet meer vinden, al offline zeker?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
De hele sbc is al offline. Ik was er vroeg bij, maar helaas niet als pick gekregen. Blijkbaar heeft de MLS league nauwelijks 86+ spelers. De kans dat je Messi krijgt is dan 25%. Veel plezier voor diegene die Messi TOTY eruit heeft kunnen halen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 08:57
Anders pak je ff Zola uit de 78+ X3 Crafting upgrade 😍Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHuusVhknJfXS1IZfEdaoKIBnxY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FG447kjTSnJXjjqcXtrB4U0V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-10 02:14
Helaas geen Messi eruit hier…

Vanmiddag wel 84x5 pack: blue flares, PSG, Frans, Spits….

Is het bloody Katoto met TOTYHM Valverde erachter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
Ik kreeg er gewoon een gouden kaart uit, dat kon ook gewoon ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lashrom
Geen Messi, maar wel een Valverde Honourable uit de 80+ pp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShOa_-MU93g7jVNzWIWATOBnliE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wbCjJaeYgp02Mx9zDJjLWmzM.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hmmm dan heb ik voor het eerst geluk met een glitch 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-10 18:47
dutchgio schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:40:
Ik kreeg er gewoon een gouden kaart uit, dat kon ook gewoon ;)
Geen stress. Zullen in verhouding best veel Messi gepackt zijn maar ik had zoals verwacht 88 Kimmich..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
EA belde.. Ze willen hun Messi kaarten terug. :p

Nee maar even serieus. Voor de mensen die hem gepackt hebben. Enjoy!

[ Voor 42% gewijzigd door Partypooper op 30-01-2024 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:44
Haha ben 1x niet online en dan heb je dit 🤣

Vorig jaar ook al met die hero pack voor 25k.

Enjoy the messi's 👌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Ik vind het vooral sneu voor diegene die bijna vier maanden aan talloze pakketjes hebben bewaard voor TOTY maar geen enkel TOTY heeft gekregen. Vervolgens brengt EA één sbc uit waarbij de kans 30% is dat je een Messi eruit kan halen. Dan voel je je wel echt genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Lashrom schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:02:
Ik vind het vooral sneu voor diegene die bijna vier maanden aan talloze pakketjes hebben bewaard voor TOTY maar geen enkel TOTY heeft gekregen. Vervolgens brengt EA één sbc uit waarbij de kans 30% is dat je een Messi eruit kan halen. Dan voel je je wel echt genaaid.
Snap je punt. Maar ja, EA is being EA again. Laatst ook met die icon store pack die kon kopen. Stond in het Russisch in dat je 91 of hoger kon packen, terwijl die maar tot 91 rated ging.

En laatst ook met een andere store pack, stond er in het Spaans dat je 2 TOTY picks kreeg ipv 2 TOTY loan picks.

Maar goed, denk dat je dan lang kan wachten op eventuele compensatie vanuit EA. Die zullen zich wel weer achter bepaalde dingen gaan verschuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Partypooper schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:27:
[...]

Snap je punt. Maar ja, EA is being EA again. Laatst ook met die icon store pack die kon kopen. Stond in het Russisch in dat je 91 of hoger kon packen, terwijl die maar tot 91 rated ging.

En laatst ook met een andere store pack, stond er in het Spaans dat je 2 TOTY picks kreeg ipv 2 TOTY loan picks.

Maar goed, denk dat je dan lang kan wachten op eventuele compensatie vanuit EA. Die zullen zich wel weer achter bepaalde dingen gaan verschuilen.
Haha wat EA betreft zal het echt een slappe compensatie worden. Het zal mij niet verbazen als zij nog een player pick geven of een pakketje voor diegene die wel Messi hebben gepacked. Zo scheef is EA wel.

Maar in principe is dit wel de grootste fout wat EA heeft gemaakt in de laatste jaren. We hebben het hier over een TOTY speler van 9M met een zeeeeeer kleine kans om hem te packen waarbij enorm veel spelers nu toch in het bezit zijn van deze speler. Ik ben benieuwd wat EA gaat doen. Ik denk dat EA het zo lang mogelijk gaat uitstellen waardoor iedereen het toch uiteindelijk gaat accepteren en er niks veranderd aan de situatie. Typical EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-10 18:47
Lashrom schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:46:
[...]

Haha wat EA betreft zal het echt een slappe compensatie worden. Het zal mij niet verbazen als zij nog een player pick geven of een pakketje voor diegene die wel Messi hebben gepacked. Zo scheef is EA wel.

Maar in principe is dit wel de grootste fout wat EA heeft gemaakt in de laatste jaren. We hebben het hier over een TOTY speler van 9M met een zeeeeeer kleine kans om hem te packen waarbij enorm veel spelers nu toch in het bezit zijn van deze speler. Ik ben benieuwd wat EA gaat doen. Ik denk dat EA het zo lang mogelijk gaat uitstellen waardoor iedereen het toch uiteindelijk gaat accepteren en er niks veranderd aan de situatie. Typical EA.
Alleen is deze wel écht heel erg onacceptabel. Je verneukt t nu tot TOTS iedere WL, omdat je 100 Messi’s tegenkomt. En dat is nu net zo’n zeldzame speler die t verschil maakt.
Pagina: 1 ... 43 ... 70 Laatste