Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Chrome extension: FutenhancerZicoDon schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:35:
[...]
Hoe krijg je de prijzen van spelers vanuit FUTBIN in de app..?
Let op wel op met de optie van snip-bot. Daar kan je een ban van krijgen, dus zou die niet gebruiken.
Maar voor SBC builden is het een geweldige tool.
Makkelijk en eenvoudig dubbele gebruiken, max rated spelers selecteren etc.
Dit zou eigenlijk een standaard optie moeten zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Valandil op 24-01-2024 14:38 ]
wijze woorden
Top ga direct even kijken.Valandil schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:37:
[...]
Chrome extension: Futenhancer
Let op wel op met de optie van snip-bot. Daar kan je een ban van krijgen, dus zou die niet gebruiken.
En snip-bot heb ik niet nodig dus laat ik lekker links liggen
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Maar niet alles toch? Volgens mij zit zondag alles in packs en dan heb ik het ook over de TOTY ICONS of ICONS an sich. Of klopt dit niet?Valandil schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:07:
[...]
Vrijdag zit alles in packs: TOTY en honourable mentions, wat waarschijnlijk meer hoge fodder gaat opleveren.
Ik ga Cafu nog doen en dan ben ik tot TOTS denk ik wel klaar met mijn team.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
19/01 – 21/01: TOTY AttackersOekol schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:46:
[...]
Maar niet alles toch? Volgens mij zit zondag alles in packs en dan heb ik het ook over de TOTY ICONS of ICONS an sich. Of klopt dit niet?
19/01 – 23/01: TOTY Icons Team 1
21/01 – 23/01: TOTY Midfielders
23/01 – 25/01: TOTY Defenders and Goalkeeper
23/01 – 26/01: TOTY Icons Team 2
25/01 – 02/02: Full TOTY XI
26/01 – 02/02: TOTY Icons Team 1 & 2, 12th Players, and Honourable Mentions
wijze woorden
Als hij me niet na een wedstrijdje eruit gooit ben ik inderdaad met 4 wedstrijden klaartheman36 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:55:
[...]
Je kan dat best goed combineren met meerdere competities tegelijk. Volgens mij ben je dan in 4 of 5 wedstrijden (squad battles, want je moet winnen) klaar.
Sommige hebben maar 2 of 3 nodig.
Vind ook dat dat standaard opties moeten zijn voor de webapp.
Als je hem niet volle bak gebruik om te traden en te snipen zal het allemaal wel meevallen.
Ik doe zelf bijna niet aan traden, maar vind het verdraaid handig voor sbc af te ronden.
Komt dit lijstje van EA zelf? Want las op Twitter ergens dat de Icons allemaal pas weer in packs zouden zitten en niet op vrijdagValandil schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:56:
[...]
19/01 – 21/01: TOTY Attackers
19/01 – 23/01: TOTY Icons Team 1
21/01 – 23/01: TOTY Midfielders
23/01 – 25/01: TOTY Defenders and Goalkeeper
23/01 – 26/01: TOTY Icons Team 2
25/01 – 02/02: Full TOTY XI
26/01 – 02/02: TOTY Icons Team 1 & 2, 12th Players, and Honourable Mentions
Wat zijn mijn opties omdit alsnog te halen aangezien 2x daily play maar 500 xp is.
Heb geen zin om hiervoor tenues te kopen, maar zie verder ook geen andere opties in objectives.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor vrijdag dan wel de volgende packs klaargezet:
- 1: 5x 83+ middenvelders (untradeable)
- 9: 3x zeldzaam spelers (untradeable)
- 1: zeldzaam gemengd (tradeable)
- 1: top gemengd (tradable)
- 1: zeldzaam elektrum (tradeable)
- 1: mega (tradeable)
en nog wat andere meuk van de Marquee tradeable. Hopelijk komt daar genoeg uit om eindelijk Zidane af te ronden.
[ Voor 8% gewijzigd door DennisCle op 24-01-2024 15:57 ]
Morgen begint ook een nieuwe seizoen dus ik neem aan dat je daar de komende tijd ook wel weer wat mooie packs uit kunt krijgen. Zou dus wel goed moeten komen met ZidaneDennisCle schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:48:
Zo, ik heb nu Zidane op 11/13, moet nog 1 87-rated en 1 88-rated squad. Club is wel helemaal leeg nu. Alleen nog 32x 83 (allemaal te laag voor die squads), 3x 84, 4x85, 9x 86.
en nog wat andere meuk van de Marquee tradeable. Hopelijk komt daar genoeg uit om eindelijk Zidane af te ronden.
Iemand attendeerde mij dat de weekly themed pursuit ook 1000xp wasBossie schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:32:
Ik moet nog 550xp voor koeman wat een leuk extra is als fodder?
Wat zijn mijn opties omdit alsnog te halen aangezien 2x daily play maar 500 xp is.
Heb geen zin om hiervoor tenues te kopen, maar zie verder ook geen andere opties in objectives.
Ik denk dat het psv-feyenoord (of andersom) gaat worden ipv xp grindencubert20 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 18:36:
[...]
Iemand attendeerde mij dat de weekly themed pursuit ook 1000xp was
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zola is enorm fijn. Lekker snel, beweeglijk en afrondingstechnisch behoorlijk klinisch.
Asensio is echt een CHEAT code

65 games en 61 goals. De tering zijn geplaatste schot is ZIEK overpowered. Zelfs van meter of 20/25 hoek strafschop gebied vliegen ze stijf de verre kruising in. Iemand hem hier ook wel eens geprobeerd? Laat je niet afschrikken door 86 rating…
Team lijkt heel aanvallend, maar Frenkie en Bruno met shadow erop lopen alles dicht op middenveld.
En oja, Maldini ligt me steeds beter en is aan het heersen!
Kvratskhelia scoort eigenlijk te weinig. Een nieuwe snelle LM met sterk schot is wel wenselijk.
/f/image/fDrOOaHXzIVALpvYwvnzpWXk.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 24-01-2024 20:25 ]
Je kan 3 keer een 10x83+ doen qua packs. Vereist wel een Inform kaart, maar ook daar heb je genoeg fodder voor om de totw player pick te doen en deze te recyclen in de 10x83+DennisCle schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:48:
Zo, ik heb nu Zidane op 11/13, moet nog 1 87-rated en 1 88-rated squad. Club is wel helemaal leeg nu en geen gold meer. Alleen nog 32x 83 (allemaal te laag voor die squads), 3x 84, 4x85, 9x 86. Zie ik nog een leuke SBC om die 83s in te dumpen over het hoofd? Helaas geen TOTW kaarten.
Even geduld hebben tot het weekend als alles in packs zit inclusief honorable mentions.
wijze woorden
Kan blijkbaar eeeeecht niet wachten als ik er al over ga dromen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Straks rewards van Rivals.
Toch beetje twijfels, optie 1 of 2?
Gevoelsmatig 2 ivm meer packs = meer kans op geluk?
Mooi moment is dus alleen om vrijdag avond te openen begreep ik?
nee, dat is een indicatie van een ander probleemOekol schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 06:58:
Gedroomd over dat ik toty mbappe pack. Dat betekent dat ik hem echt pack zondag toch ?
Kan blijkbaar eeeeecht niet wachten als ik er al over ga dromen.
@Sleehond is dat niet simpelweg de finesse+ trait die inmiddels al wat generfd is. Het blijft een heerlijk wapen
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 25-01-2024 07:46 ]
Vrijdag na 19 uur open maken Ja. Vanavond komt wel het hele toty team in packs maar morgen komen daar de honorable mentions bij. De eerste leaks geven aan dat oa Vinicious, TAA, Kane, Kim min jae en Bernardo Silva een leuk kaartje krijgen. En die kaartjes zullen denk ik net iets meer kans geven om te krijgen. Alhoewel Vinicious ook wel lastig gaat worden denk ik 😜Sleehond schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:33:
@Oekol Nu ga je te ver ja… haha 😜
Straks rewards van Rivals.
Toch beetje twijfels, optie 1 of 2?
Gevoelsmatig 2 ivm meer packs = meer kans op geluk?
Over welke keuze.
Weet niet in welke divisie je zit maar meestal is het niet veel wat je eruit krijgt. Ik zit nu in divisie 5 en ga nu voor de tradeble optie. Met heel veel geluk zit er iets in wat ik kan verkopen. Wat extra credits.
Maar goed ik heb al wel aardig wat grote packs staan zoals 16x 10x83+, 12x 5x84+ en de 20x84+ van laatste level . En dan nog de tradeble pakjes van de laatste twee weekend leagues. Hopelijk pak ik daar een toty mee 🥳🥳
Ja zeker, eens, maar het is alsnog krankzinnig dat gevoelsmatig elk schot ZEER kansrijk is. Daarnaast is zijn dribbel en snelheid ook erg fijn, die vallen niet tegen.Bossie schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:44:
[...]
nee, dat is een indicatie van een ander probleem
@Sleehond is dat niet simpelweg de finesse+ trait die inmiddels al wat generfd is. Het blijft een heerlijk wapen
Asensio RM
68 games 62 goals
VS
Kvaratskhelia LM
212 games 68 goals
Wel bizar verschil op de vleugels. Nu moet ik ook zeggen dat ik eerder voor een geplaatst schot met een linkspoot ga dan een rechtspoot… herkenbaar voor mensen?
[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 25-01-2024 08:25 ]
De laatste 4-5-1 (2) die hier gepost is, bevalt mij enorm goed. Lekker overvol middenveld en technische mensen op de flanken bevalt mij enorm goed. Zet een snelle technische spits er voor en je kunt er heerlijk op los combineren.
Na de vorige tentoonstelling van mijn speler heb ik Saka verkocht en hier Salah neergezet en van verschillende spelers wat teamgeeststijlen aangepast. Heb het idee dat het daardoor ook weer wat beter loopt.
Heb nu nog ongeveer 270k aan coins. Het liefst zou ik Rashford willen vervangen voor een andere speler. Welke raden jullie dan aan? Is Solanke POTM bijvoorbeeld de upgrade waard?
https://www.futbin.com//24/squad/381487
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Toch snap ik niet helemaal dat mensen quiten bij 3-0 achterstand (sorry).
Ik deed dat in het begin ook (was ook stuk gefrustreerder haha).
Maar hoe vaak ik nu wel niet alsnog winst of gelijkspel haal na 3 goals achterstand is echt best wel aanwezig hoor. Vaak zie je dat dit soort mensen heel sterk starten, maar dat je in de 2e helft opeens zomaar 2 goals achter elkaar kan maken, en dan kom ik in zo'n flow terecht dat je vaak nog punten pakt ook nog.
Andersom vind ik het natuurlijk helemaal fijn als iemand quit als ik lekker start, zo ben ik dan ook wel weer....
PS je vraag over Solanke, ik heb hem zelf niet. Gisteren tegen mij gehad en vond hem verdraaid goed (sterk, koppend goed en kwam zeker niet traag over. Had het er wel moeilijk mee eerlijk gezegd).
[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 25-01-2024 09:00 ]
Cantona in de spits en dan vooral gebruiken als aanspeelpunt ivm zijn kracht. Vervolgens de pace van de andere twee ouderwets misbruiken op de vleugels.Poulske schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:22:
Krijg gisteren uit de Icon SBC Cantona, alleen heb wat moeite om hem in de basis te proppen in combinatie met Zola, Henry en Gullit. Momenteel heb ik onderstaande opstelling maar merk dat deze te compact is. Zo maar eens even op Futbin wat experimenteren. Heeft er iemand nog tips voor een formatie?
[Afbeelding]
Mijn vrouw knikt bevestigend. Er is wellicht een verslaving aan de hand haha.Bossie schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:44:
[...]
nee, dat is een indicatie van een ander probleem
Haha ja blijkt.Sleehond schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:33:
@Oekol Nu ga je te ver ja… haha 😜
Goed moment is verschillend. Vrijdag zit alleen icon team 2 er in. Op zondag zit er als extra ook icon team 1 er bij. Ik heb al zo lang gewacht die paar dagen tot zondag lukt dan ook wel.
Misschien dan toch maar die Solanke SBC gaan doen. Heb misschien nog wel genoeg fodder om hem af te maken zonder een cent uit te geven. Aangezien ik hem wil vervangen voor Rashford en ik switch naar 4141 weet ik nog niet echt waar ik hem dan moet neerzetten. Heb Shearer eigenlijk altijd in de spits staan omdat die vrijwel alles raaktSleehond schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:59:
@Oxigeon
Toch snap ik niet helemaal dat mensen quiten bij 3-0 achterstand (sorry).
Ik deed dat in het begin ook (was ook stuk gefrustreerder haha).
Maar hoe vaak ik nu wel niet alsnog winst of gelijkspel haal na 3 goals achterstand is echt best wel aanwezig hoor. Vaak zie je dat dit soort mensen heel sterk starten, maar dat je in de 2e helft opeens zomaar 2 goals achter elkaar kan maken, en dan kom ik in zo'n flow terecht dat je vaak nog punten pakt ook nog.
Andersom vind ik het natuurlijk helemaal fijn als iemand quit als ik lekker start, zo ben ik dan ook wel weer....
PS je vraag over Solanke, ik heb hem zelf niet. Gisteren tegen mij gehad en vond hem verdraaid goed (sterk, koppend goed en kwam zeker niet traag over. Had het er wel moeilijk mee eerlijk gezegd).
Rashford kon ook goed uit de voeten als LM (had Grealish als Cm staan samen met Bruno Fernandes.) Eventueel Solanke naar de CM positie zeten maar weet niet of die daar goed uit de voeten komt. Of ik moet eens zoeken of er een spits bestaat die zowel CM als ST is
Wat betreft die quit op 3-0. Klopt volledig. Normaal quit ik ook niet snel. Maar zat er die match niet echt lekker in. 2x fout overspelen. Tegenstander alleen aan de bal... was nog niet op de helft van hem geweest. Meestal speel ik ook gewoon uit maar bij deze 3-0 wist ik zeker dat het hem niet meer ging worden
Kan die extension niet vinden in chrome apps? linkje ergens?Valandil schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:37:
[...]
Chrome extension: Futenhancer
Steam: Sneggel Origin: Waus82
https://chromewebstore.go...jlcpmfnkngipappmcoh?pli=1Sn3gG3l schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:50:
[...]
Kan die extension niet vinden in chrome apps? linkje ergens?
wijze woorden
Stond er ook van te kijken. Echt ronduit bagger rewards.Lashrom schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:20:
Jeetje wat zijn de doelstellingen rewards belachelijk slecht hey. Nog een reden om even pauze te nemen van EAFC haha. Meestal zijn de promo's na TOTY sowieso niet echt meer boeiend tot TOTS. Enige wat EA zal doen is aantrekkelijke pakketjes in de winkel gooien, om toch nog wat geld binnen te harken.
Zal wel een rustige maand worden dan
wijze woorden
Vanavond als alle TOTY in packs zitten, ga ik flink wat packs openen. Ik hoop de Best SBC voor de start van WL te kunnen afronden.
Alleen zo’n lelijk shirtboefje79 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:39:
[Afbeelding]
Potverdikkie, deze zou wel lekker zijn zeg!
Something under the bed is drooling
Ho!
Mooiste shirt op de wereld

Haha
Maar pff lekker kaartje zeg
[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 25-01-2024 19:08 ]
Shut up and take my money!boefje79 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:39:
[Afbeelding]
Potverdikkie, deze zou wel lekker zijn zeg!
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
11-6 gewonnen… Jezus he

Heb me voorgenomen dat ik morgen alle 10x 83 5x 84 en de player pick 85+ sbcs ga doen. Gewoon kaarten kopen, heb coins zat team is al prima. En van de fodder ga ik toch Zico, Sawa en Best doen. Tenzij.....boefje79 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:20:
Ona Battle TOTY uit een 84+x5 upgrade sbc…🥰
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 25-01-2024 23:33 ]
Wat een klaagmuur is het hier geworden hey ...
[ Voor 37% gewijzigd door Lashrom op 26-01-2024 00:41 ]
Gisteren aantal packs geopend maar er zat niets tussen, zelfs weinig tot geen 88+ fodder. Nu bijna halverwege Best, en ik heb nog een aantal (ca 20) van mijn beste packs over voor vanavond of zondag - de 84x20, 83x10, 84x5, etc. Misschien geluk, en anders hoop ik in ieder geval genoeg om Best af te maken.
Socrates is echt prima als CM/CAM.Lashrom schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 00:30:
Zojuist Icon sbc gedaan, had nog redelijk wat fodders over. Gegokt maar helaas verloren. Alledrie base Rivaldo, Socrates en Klose. Mijn icon sbc's zijn laatste tijd echt bagger. De icon sbc daarvoor ok al drie base icons waarvan Nesta als beste. De rest van de high rated fodders maar inruilen in exchange duplicate sbc's. Moet eerlijk zeggen dat ik over het algemeen niet echt succes heb met icon sbc's in tegenstelling tot vorig jaar waar ik wonderbaarlijk binnen twee maanden tijd Pele, Cafu, Ronaldinho en Roberto Carlos had gekregen. Dit jaar (alle icon sbc's gedaan) was het alleen goed voor Eusebio Centurion, Eto'o en Makelele.
Wat een klaagmuur is het hier geworden hey ...
Enige TOTY was Icon Xavi uit een goedkope store pack.
Verder echt helemaal niks, niet eens hoge rated fodder om Cafu af te kunnen maken.
Moet nog alleen de 87 rated squad doen, maar ben even blut en heb geen hoge fodder in mijn club, maar voornamelijk common gold cards.
wijze woorden
Wordt denk ik maar 0 TOTY dit jaar. Iedereen die klaagt dat ze "maar" 1 TOTY hebbenLashrom schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 23:32:
Al dagelijks alle beschikbare upgrade sbc's gedaan, maar nog steeds geen TOTY of TOTY Icon uit gekregen. Daarnaast ook 83+ x 20, 84+ x 10 en nog een paar grote pakketjes gekregen uit de doelstellingen. Maar helaas ... wordt denk ik maar 1 TOTY dit jaar haha. En dat uit een 500 points pakketje.

[ Voor 5% gewijzigd door twi op 26-01-2024 09:51 ]
Champs is wederom een drama vandaag, alleen maar zuigertjes en slechte response waardoor je niet onder de druk uit komt, zet de playstation wel weer uit.
Ik voel me genaaid. Wist niet dat ze dat vorig jaar ook deden, toen niet zoveel er mee bezig als dit jaar.Nachtapotheker schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:53:
Vorig jaar hebben ze exact hetzelfde gedaan, ben blij dat ik alles al geopend heb
Champs is wederom een drama vandaag, alleen maar zuigertjes en slechte response waardoor je niet onder de druk uit komt, zet de playstation wel weer uit.
Naja.. Als ik dan maar Zico, Sawa en een heel groot gedeelte van Best kan doen.
Ja snap ik, had precies hetzelfde gevoel vorig jaar. Had TOTY Benzema en TOTY Messi toen gekocht voor samen 5 miljoen. En later weer verkocht met het idee dat ze nog wel zouden zakken als alles in de packs zou zitten. Maar na deze actie van EA was Messi alleen al 5 mil.Oekol schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:00:
[...]
Ik voel me genaaid. Wist niet dat ze dat vorig jaar ook deden, toen niet zoveel er mee bezig als dit jaar.
Naja.. Als ik dan maar Zico, Sawa en een heel groot gedeelte van Best kan doen.
Dit jaar heb ik niet echt actief gehandeld, dus helaas niet dit soort hoeveelheden coins
Ik koop ze gewoon "handmatig"Oekol schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:24:
Gebruiken mensen met FutEnhancer ook de Purchase Missing Players bij een SBC? Zo ja, is dit veilig of vergroot je dan je kans op een ban?
Futenhancer gebruik ik alleen om snel repeterende SBC in elkaar te zetten en prijzen van spelers te zien.
Verder niet echt.
wijze woorden
Ja zo heb ik het nu ook gedaan. Heb PP 85+, five defenders 83+, 84 x5 en 83 x10 allemaal gedaan voor vandaag. Selectie van Futbin pakken en dan de kaarten ruilen met de club of kopen van de markt. Ging vrij rap. Even nadenken of ik dit morgen ook weer wil doenValandil schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:33:
[...]
Ik koop ze gewoon "handmatig"
Futenhancer gebruik ik alleen om snel repeterende SBC in elkaar te zetten en prijzen van spelers te zien.
Verder niet echt.
deel maarxwkiid schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:42:
Ik kan eventueel ook mijn tactics wel delen voor degene die op voorzetten willen spelen. Heb nou al 6x op rij rank 1 met deze specifieke speelstijl.
Ook 500+ packs bewaard voor TOTY. Hopelijk lukt het nog om een fatsoenlijke te krijgen. Vorig jaar ging ik voor het eerst sparen en kreeg ik van Dijk & Modric. Daarvoor nog nooit een TOTY gehad en speel al vanaf 09 Ultimate Team
Deze is wel echt heel erg fijn hoor! 5 wedstrijden/4 wins in divisie 5. Had niet verwacht dat ik überhaupt zo winnen vandaag aangezien ik in div4 ben geëindigd afgelopen seizoen waar k nooit bij in de buurt ben gekomen deze fifa hahaboefje79 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:46:
[Afbeelding]
Een nieuwe tactic voor de liefhebbers…
Middenveld zit echt vol beweging en vooral je rcm knalt achter elkaar de ruimtes in (bruno in mijn geval)
Enige kanttekening is dat je beste wel 2 h/h cm kan hebben. Speel nu met alaba evo als lcm en die voldoet prima, maar met bijv een sawa zal het nog beter spelen denk
Ik speel hier ook mee. Zeer fijne opstelling. Won voorheen niet veel. Met de 4 uit 5Augy schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:17:
[...]
Deze is wel echt heel erg fijn hoor! 5 wedstrijden/4 wins in divisie 5. Had niet verwacht dat ik überhaupt zo winnen vandaag aangezien ik in div4 ben geëindigd afgelopen seizoen waar k nooit bij in de buurt ben gekomen deze fifa haha
Middenveld zit echt vol beweging en vooral je rcm knalt achter elkaar de ruimtes in (bruno in mijn geval)
Enige kanttekening is dat je beste wel 2 h/h cm kan hebben. Speel nu met alaba evo als lcm en die voldoet prima, maar met bijv een sawa zal het nog beter spelen denk
Lekker he? Same here!Augy schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:17:
[...]
Deze is wel echt heel erg fijn hoor! 5 wedstrijden/4 wins in divisie 5. Had niet verwacht dat ik überhaupt zo winnen vandaag aangezien ik in div4 ben geëindigd afgelopen seizoen waar k nooit bij in de buurt ben gekomen deze fifa haha
Mijn middenveld bestaat uit FB Bruno (lcm), Vieira TOTY-icon (cm) en Base Zizou (rcm). Sawa heb ik wel al gedaan, maar Bruno speelt zo lekker dat ik die liever laat staan. Sawa dan vaak 30/40 min ipv Zizou maar wel jammer van haar playstyle+ qua uithoudingsvermogen.
Zou jij ze omgooien?
/f/image/SDmCu6IqhIWZ9g1LJwqBIL7x.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door boefje79 op 26-01-2024 14:08 ]
Bruno heeft 99 stamina en ook relentess, dus die houd het ook wel de hele wedstrijd vol.boefje79 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:07:
[...]
Lekker he? Same here!
Mijn middenveld bestaat uit FB Bruno (lcm), Vieira TOTY-icon (cm) en Base Zizou (rcm). Sawa heb ik wel al gedaan, maar Bruno speelt zo lekker dat ik die liever laat staan. Sawa dan vaak 30/40 min ipv Zizou maar wel jammer van haar playstyle+ qua uithoudingsvermogen.
Zou jij ze omgooien?
[Afbeelding]
Relentless+ is eigenlijk overbodig tenzij de speler standaard een hele lage stamina heeft, de gewone relentless is al genoeg.
Hier ook hoor. Veel packs geopend, maar ook 0,0. Maar er is nog steeds kans he? We blijven hoop houden. Zal hier wel Earps dan worden ofzo...twi schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:51:
[...]
Wordt denk ik maar 0 TOTY dit jaar. Iedereen die klaagt dat ze "maar" 1 TOTY hebben
Wat een teamboefje79 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:07:
[...]
Lekker he? Same here!
Zou jij ze omgooien?
[Afbeelding]
Las dat je Vieira en Cech al gepackt had. Maar hoe kom je aan die special Dinho en IF Mbappe?
Ik dacht dat ik goede packluck had dit jaar...
[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 26-01-2024 14:47 ]
Dihno was packluck in de 2e week na release volgens mij, Mbappe heb ik recent gekocht toe de prijzen daalden. Had zijn gouden tradeable, die verkocht, vd Sar TS verkocht en toen kon ik hem kopen.Robbio85 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:47:
[...]
Wat een team![]()
Las dat je Vieira en Cech al gepackt had. Maar hoe kom je aan die special Dinho en IF Mbappe?
Ik dacht dat ik goede packluck had dit jaar...
Paar dagen later Sar uit een icon-sbc weer terug 🤣, maar Chech is toch net ff beter lijkt het
Ik heb WW van Dijk, die stel ik liever op als rcv maar dan kom ik “maar” op 32 chem
[ Voor 7% gewijzigd door boefje79 op 26-01-2024 14:51 ]
Die 1 chem maakt echt niks uit hoor. Ik had 100% Van Dijk boven Capita verkozen als ik eerlijk ben.boefje79 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:49:
[...]
Dihno was packluck in de 2e week na release volgens mij, Mbappe heb ik recent gekocht toe de prijzen daalden. Had zijn gouden tradeable, die verkocht, vd Sar TS verkocht en toen kon ik hem kopen.
Paar dagen later Sar uit een icon-sbc weer terug 🤣, maar Chech is toch net ff beter lijkt het
Ik heb WW van Dijk, die stel ik liever op als rcv maar dan kom ik “maar” op 32 chem
Wel echt een heel dik team overigens.
Hopelijk komt vanavond Saliba uit als SBC, dan gaat Bruno eruit (helaas) en zet ik WW Gullit weer op het middenveld. Sawa wordt dan mijn b2b cm. Vind het echt een heerlijke kaart om mee te spelen.
Nah, met draft gespeeld. In deze stage of the game zie ik hem niet in in mijn elftal boven Frenkie, Xavi TOTY en Sawa TOTY.
Ik ga ineens bizar slecht. Ik kom tegenstanders tegen met Simbakan op CV en Barcola op RVA. Die Simbakan lijkt wel de tweede Virgil verdorie. Ik ga nu 5-3 en het gaat niet zo lekker. Superzweterige wedstrijden tot nu toe. Verwacht ook niks anders met TOTY promo nu.
6 potjes verder, 4 x kansloos verloren en 2 x net aan verloren. 😞
Beetje zoekende naar de ideale formatie, maar voor nu ben ik er weer even klaar mee.
wijze woorden
Volgens mij komen die zondag weer in packstheman36 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:34:
Geen toty icons in packs?
Het is hier ook nog steeds niet te doen, ben maar weer gestopt. Ga 2-8 😅 elke pot gebeurt exact hetzelfde. Ik komValandil schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 16:21:
Dacht doe weer eens een WL.
6 potjes verder, 4 x kansloos verloren en 2 x net aan verloren. 😞
Beetje zoekende naar de ideale formatie, maar voor nu ben ik er weer even klaar mee.
2-0 of 3-0 voor en daarna lukt niks meer en verlies je met 1 goal verschil. Of je komt van die pay to win teams tegen met alle toty’s als leenspelera, bah.
Dat heb ik dus ook zo vaak. Zelfs 3-0 voor is vaak nog niet genoeg. Daarom zeg ik weleens: als ik beter ben verlies ik in EAFC 24 en als ik de mindere ben win ik. Het blijft een raar spel.Nachtapotheker schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 20:37:
[...]
Het is hier ook nog steeds niet te doen, ben maar weer gestopt. Ga 2-8 😅 elke pot gebeurt exact hetzelfde. Ik kom
2-0 of 3-0 voor en daarna lukt niks meer en verlies je met 1 goal verschil. Of je komt van die pay to win teams tegen met alle toty’s als leenspelera, bah.
Zo ook packluck, dat is ook al een paar maanden over hier.
Helaas toch weer geen zak uit de verkregen pakketjes en player picks. Ook geen honourables. Alleen maar high rated fodders die zo weer in de sbc's kunnen. Dan vraag je je toch af waar het mis gaat haha. Enfin, eerste keer dat ik een soort van euforie gevoel kan hebben met WL wat best uniek is. Na 11 wedstrijden merk je wel dat je moeilijkere tegenstanders krijgt. Denk dat het erop zit voor mij met de TOTY promo. Toch wel Bright kunnen pakken. Ik ga lekker mijn weekendje in! Hoop dat jullie mooie spelers uit de WL rewards kunnen krijgen ;-)
Gefeliciteerd, ben wel benieuwd naar de 4231 tactiek, gebruik je die met 3 cams of met rm lm?Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 02:04:
Uiteindelijk geeindigd met mijn beste weekend league ooit in EAFC met 16 gewonnen wedstrijden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik voor een paar wedstrijden Frimpong TOTY, Ferdinand TOTY en Smith TOTY leenspelers heb gebruikt. De opstelling 4-2-3-1 heeft mij enorm vaak gered. Een lekkere balans tussen aanvallend en verdedigend wat mooi gaten laat vallen tussen de twee centrale verdedigers van de tegenstander. Maar even serieus, Smith en Frimpong zijn beide echt ongelofelijk goed. Ferdinand natuurlijk ook maar die andere twee steken er echt bovenuit. Als iemand de tactiek wilt van de 4-2-3-1 opstelling, kan ik het uiteraard delen.
Helaas toch weer geen zak uit de verkregen pakketjes en player picks. Ook geen honourables. Alleen maar high rated fodders die zo weer in de sbc's kunnen. Dan vraag je je toch af waar het mis gaat haha. Enfin, eerste keer dat ik een soort van euforie gevoel kan hebben met WL wat best uniek is. Na 11 wedstrijden merk je wel dat je moeilijkere tegenstanders krijgt. Denk dat het erop zit voor mij met de TOTY promo. Toch wel Bright kunnen pakken. Ik ga lekker mijn weekendje in! Hoop dat jullie mooie spelers uit de WL rewards kunnen krijgen ;-)
Yes deel die tactiek maar. Graag zelfs. Ga straks beginnen aan m'n WL grind. Moet voor zondag 19u klaar zijn dan open ik m'n packsLashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 02:04:
Uiteindelijk geeindigd met mijn beste weekend league ooit in EAFC met 16 gewonnen wedstrijden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik voor een paar wedstrijden Frimpong TOTY, Ferdinand TOTY en Smith TOTY leenspelers heb gebruikt. De opstelling 4-2-3-1 heeft mij enorm vaak gered. Een lekkere balans tussen aanvallend en verdedigend wat mooi gaten laat vallen tussen de twee centrale verdedigers van de tegenstander. Maar even serieus, Smith en Frimpong zijn beide echt ongelofelijk goed. Ferdinand natuurlijk ook maar die andere twee steken er echt bovenuit. Als iemand de tactiek wilt van de 4-2-3-1 opstelling, kan ik het uiteraard delen.
Ik speel sinds kort ook met een 4-2-3-1 en merk dat het daarmee tot dusver ook beter gaat. Benieuwd of jij dezelfde gebruikt ja.Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 02:04:
De kans op een toty is idd erg klein, maar gelukkig is er wel veel te doen met al die fodder toch? Heb Best bijna klaar al dus Saka kan bijna gaan uitrusten 😉Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 02:04:
:strip_exif()/f/image/ZyLwhnuM8D9dGbAEpKikFLiS.jpg?f=fotoalbum_large)
Voorheen zat er altijd wel een totw of een speler bijj met een waarde van 84 of hoger. Nu heb ik alleen maar 83 of lager ontvangen.
Nouja... heb er niets voor hoeven kopen op de transfermarkt dus eigenlijk ruil je op deze manier wat fodder in voor coins. Dus dat is het probleem ook weer niet.
Stuk of 60 spelers staan nu op de transfermarkt. Denk gemiddeld aan 400coins is toch weer 24k erbij...
Jammer dat je dan alleen hoop dat je een dikkere speler packt en er dan niets in de packs zit.
Ik ben over de helft maar ik struggle echt wel om hem af te maken. Lijken wel geen high rated in packs te zitten ofzo.boefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:05:
[...]
De kans op een toty is idd erg klein, maar gelukkig is er wel veel te doen met al die fodder toch? Heb Best bijna klaar al dus Saka kan bijna gaan uitrusten 😉
[Afbeelding]
Gelukkig nog alle tijd van de wereld en martinelle voldoet nog prima
Ja uit de packs moet je niks verwachten momenteel. Ik ben begonnen met de 86/87’s (zoals Traore en Karsdorp) die ik bewaarde, maar toch nooit wat mee deed erin te stoppen.Augy schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 09:07:
[...]
Ik ben over de helft maar ik struggle echt wel om hem af te maken. Lijken wel geen high rated in packs te zitten ofzo.
Gelukkig nog alle tijd van de wereld en martinelle voldoet nog prima
Ruimt lekker op 😉
Ben ook weer even 4231 aan het gebruiken en en speelt zoveel beter dan mijn gebruikelijke 4321 en 41212(2).Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 02:04:
…
Veel meer rust, verdedigend wat sterker.
WL is ronduit een ramp. Eerste 6 verloren, bij nr 7 moest ik plots even weg en dus moest ik als verlies noteren. Overgeschakeld naar 4231 en Nr 8 - 10 gewonnen en daarna weer een verliespot.
Heb Smith voor 60 leenwedstrijden. Die gebruik ik ook gewoon nu maar. Zonde om zo in de club te laten zitten.
wijze woorden
En welke tactics ingesteld?
Thanks! Het is de opstelling met drie cams.Nachtapotheker schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 06:37:
[...]
Gefeliciteerd, ben wel benieuwd naar de 4231 tactiek, gebruik je die met 3 cams of met rm lm?
In principe kan ik ook wel beginnen met Best sbc inderdaad. Ik kan wellicht ook nog extra coins erop gooien. Maar ik weet niet zeker of ik na de TOTY promo nog in EAFC blijf hangen. Vandaar dat ik nu de hoge fodders in de duplicate sbc gooi voor gouden spelers en de premium upgrade sbc's grind op de hoop voor wellicht nog één TOTY/Honourable. Tijdens WL wel vaker tegen Best gespeeld en het is zeker een leuke speler om te hebben. Zo soepel aan de bal, maar ook snel langs de zijkanten.boefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:05:
[...]
De kans op een toty is idd erg klein, maar gelukkig is er wel veel te doen met al die fodder toch? Heb Best bijna klaar al dus Saka kan bijna gaan uitrusten 😉
[Afbeelding]
@Oekol @Moody2204 @Valandil @boefje79 @Nachtapotheker Hierbij de 4231 tactics met 3 CAM's die ik uit een TikTok video heb overgenomen:
Tactics:
Defensive style: Balanced
Width: 35
Depth: 65
Build up play: Balanced
Chance creation: Direct passing
Width: 48
Players in box: 7
Corners: 2
Vrije trap: 1
Instructies:
Spits: Stay Central/Get in behind/Stay forward
RAM/LAM: Come back on defence/Get into the box for cross
CAM: Alles default
CDM's: Stay back while attacking/Cover center
Defensieve back: Stay back while attacking/Overlap
Aanvallender back: Balanced attack/Overlap
Centrale verdedigers: Alles default (Stay back while attacking)
Keeper: Comes for crosses en de ander naar keuze (vliegende keep of niet).
Met deze tactieken en instructies kon ik redelijk goed tiki taka spelen op het middenveld en de RAM/LAM's forceren om naar het midden te lopen/dribbelen met R1 totdat ik een gaatje zie tussen de centrale verdedigers van de tegenstander voor een diepe pass. De CAM speelt ook wat vaker als een soort van schaduwspits tijdens rebounds als je spits de bal heeft en kansen creëert.. Wat voornamelijk ook belangrijk is; niet zomaar happen of staande tackles maken met je backs. Wacht rustig af, loop naar achter en dek de passing linies. Als je een CDM hebt met High/High work rates (zoals Sawa TOTY) kan het soms zijn dat je verdediging wat open ligt. Vandaar dat ik niet hap met mijn backs en vaak ook mijn CDM's selecteer om achter de bal te jagen. Ik gebruik bijna nooit mijn CV's om in te stappen bij counters. Ik moet zeggen dat het een mooie gebalanceerde opstelling is in tegenstelling tot de 442 die ik ook gebruik. Veel tegenstanders gebruiken de 4321 opstelling en ik merk ook dat de 4231 hier beter tegen op kan dan de 442/4222 of 41212 opstelling. Hopelijk valt het bij jullie ook in de smaak!
Met de voorste vier. Hoe zou jij dan spelen, wie in spits etc?Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:42:
[...]
Thanks! Het is de opstelling met drie cams.
[...]
In principe kan ik ook wel beginnen met Best sbc inderdaad. Ik kan wellicht ook nog extra coins erop gooien. Maar ik weet niet zeker of ik na de TOTY promo nog in EAFC blijf hangen. Vandaar dat ik nu de hoge fodders in de duplicate sbc gooi voor gouden spelers en de premium upgrade sbc's grind op de hoop voor wellicht nog één TOTY/Honourable. Tijdens WL wel vaker tegen Best gespeeld en het is zeker een leuke speler om te hebben. Zo soepel aan de bal, maar ook snel langs de zijkanten.
@Oekol @Moody2204 @Valandil @boefje79 @Nachtapotheker Hierbij de 4231 tactics met 3 CAM's die ik uit een TikTok video heb overgenomen:
Tactics:
Instructies:
Met deze tactieken en instructies kon ik redelijk goed tiki taka spelen op het middenveld en de RAM/LAM's forceren om naar het midden te lopen/dribbelen met R1 totdat ik een gaatje zie tussen de centrale verdedigers van de tegenstander voor een diepe pass. De CAM speelt ook wat vaker als een soort van schaduwspits tijdens rebounds als je spits de bal heeft en kansen creëert.. Wat voornamelijk ook belangrijk is; niet zomaar happen of staande tackles maken met je backs. Wacht rustig af, loop naar achter en dek de passing linies. Als je een CDM hebt met High/High work rates (zoals Sawa TOTY) kan het soms zijn dat je verdediging wat open ligt. Vandaar dat ik niet hap met mijn backs en vaak ook mijn CDM's selecteer om achter de bal te jagen. Ik gebruik bijna nooit mijn CV's om in te stappen bij counters. Ik moet zeggen dat het een mooie gebalanceerde opstelling is in tegenstelling tot de 442 die ik ook gebruik. Veel tegenstanders gebruiken de 4321 opstelling en ik merk ook dat de 4231 hier beter tegen op kan dan de 442/4222 of 41212 opstelling. Hopelijk valt het bij jullie ook in de smaak!
Puskas, Eusebio, Gullit mbappe.
Denk zelf puskas links, mbappe rechts. Eusebio spits en Gullit cam?
Thanks voor de uitgebreide reactie! Ga ik proberen!Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:42:
[...]
[...]
In principe kan ik ook wel beginnen met Best sbc inderdaad. Ik kan wellicht ook nog extra coins erop gooien. Maar ik weet niet zeker of ik na de TOTY promo nog in EAFC blijf hangen. Vandaar dat ik nu de hoge fodders in de duplicate sbc gooi voor gouden spelers en de premium upgrade sbc's grind op de hoop voor wellicht nog één TOTY/Honourable. Tijdens WL wel vaker tegen Best gespeeld en het is zeker een leuke speler om te hebben. Zo soepel aan de bal, maar ook snel langs de zijkanten.
Tactics:
Instructies:
Sawa Icon is trouwens geen cdm, dus dat doe je vermoedelijk na de aftrap?
De snellere spelers aan de buitenkanten, Puskas zou in mijn ogen eigenlijk meer ideaal zijn voor een CAM en Gullit meer als een aanvallende CDM ondanks de stay back while attacking instructes. Maar in jouw geval dan inderdaad Puskas links, Mbappe rechts, Eusebio spits en Gullit CAM. Puskas heeft een enorme goede finesse shot en Mbappe zou ik lekker trivela's mee spammen vanuit de rechterkant.Oekol schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:51:
[...]
Met de voorste vier. Hoe zou jij dan spelen, wie in spits etc?
Puskas, Eusebio, Gullit mbappe.
Denk zelf puskas links, mbappe rechts. Eusebio spits en Gullit cam?
Klopt inderdaad, dit zijn de in-game instructies. Ik start altijd met de 442 opstelling en maak dan de benodigde wissels voor de CAM positie als je niet de geschikte tweede spits hebt.boefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:53:
[...]
Thanks voor de uitgebreide reactie! Ga ik proberen!
Sawa Icon is trouwens geen cdm, dus dat doe je vermoedelijk na de aftrap?
[ Voor 24% gewijzigd door Lashrom op 27-01-2024 10:56 ]
Dan zal ik die trivelas toch echt eerst onder de knie moeten krijgen. Ik kan niet eens koppen uit een corner. Nog nooit direct een goal mee gemaaktLashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:55:
[...]
De snellere spelers aan de buitenkanten, Puskas zou in mijn ogen eigenlijk meer ideaal zijn voor een CAM en Gullit meer als een aanvallende CDM ondanks de stay back while attacking instructes. Maar in jouw geval dan inderdaad Puskas links, Mbappe rechts, Eusebio spits en Gullit CAM. Puskas heeft een enorme goede finesse shot en Mbappe zou ik lekker trivela's mee spammen vanuit de rechterkant.
Ik weet gewoon niet hoe te timen. Of dat ik vaker moet klikken etc.
Als ik Gullit op cdm heb heb ik alleen meer verdedigende voor cam zie hieronder:
:strip_exif()/f/image/DQ5t8CzifEMgYa5tqZzmnPFI.jpg?f=fotoalbum_large)
Zijn work-rates zijn er wel goed voor, alleen zijn schieten is wat ondermaats voor een CAM.
wijze woorden
Je hebt toty Vieira en Gullit is de beste CDM in de club?!boefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:07:
[Afbeelding]
Ik kom hierop uit. Gullit is beste cdm in de club.
Heb Sawa wel al af qua sbc dus even kijken hoe dat in te passen.
Als 2e cdm…ik hoef Vieira niet uit te leggen toch? 😉Oekol schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:08:
[...]
Je hebt toty Vieira en Gullit is de beste CDM in de club?!
2e stond er niet bijboefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:10:
[...]
Als 2e cdm…ik hoef Vieira niet uit te leggen toch? 😉
Tegen Vieira toevallig? Want dan was het karma 😉Oekol schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:31:
Lekker 1e potje. Alles sloom en m'n playstyles deden het niet? Bij walker niks boven ze hoofd als die rent. Mbappe hetzelfde. Pass van frenkie niks. 0 icoontjes gezien.
Uhhh want?boefje79 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:57:
[...]
Tegen Vieira toevallig? Want dan was het karma 😉
Deze bleek uiteindelijk heel erg te lijken op een tactiek die ik al gebruikte, speelt idd erg fijn.Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:42:
[...]
[...]
Tactics:
Instructies:
Ben ook weer met 41212 small aan de haal gegaan met opkomende back’s, dat is voor mij ook een openbaring, vooral tegen gasten die constant offside trap doen
Smith is inderdaad echt bizar goed. 50 wedstrijden, 82 goals, allemaal in rivals/WL kwali. Ze dribbelt zo heerlijk, ben ook niet verbaasd dat ze zoveel in prijs is gestegen. Enige TOTY die ik vooralsnog heb gepackt, maar zeer content mee.Lashrom schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 02:04:
https://www.futbin.com/24/squad/1869848
Ingame switch ik naar een 4-1-2-1-2(2) met Best en King Kenny in de spits, Garrincha erachter, Frenkie op CDM.
Er zijn nog twee spelers die er binnenkort bij gaan komen. Heb een start gemaakt met de Sawa SBC, die gaat waarschijnlijk Frenkie's plek in nemen en dan schuif ik Ramires naar CDM.
Voor de 2e upgrade heb ik nu precies 3 miljoen in kas, vraag me af welke speler ik daarvoor het beste kan halen. Iemand suggesties?
Zelf lijkt me de meest logische upgrade VVD vervangen door een TOTY centrale verdediger, maar die zijn dit jaar echt idioot duur.
Een alternatief is Cruijff halen als vervanger van Kenny. Samen met Dennis Bergkamp mijn favoriete speler IRL, voegt wel wat toe om met dat soort spelers in je team te spelen. En in tegenstelling tot Bergkamp is hij in EA FC ook een topspeler. Dan maar King Kenny als supersub gaan gebruiken.