Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-10 16:48
Oekol schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:47:
[...]

Hmm jaa. Moet dat ook maar doen. Week wachten is nog wel lang zeg. Wil heel graag Vieira hebben als verdedigende cm. Op heb staat geen maat, geen andere die in de buurt komt als ik op futbin vergelijk met dezelfde workrates. Rodri is een ander.
En daarbij is Vieira ook gewoon nostalgie. Afgelopen jaar de 86 rated uit een icon sbc gehaald en nooit vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:24
Wat bedoel je….?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:31
Oekol schreef op zondag 21 januari 2024 @ 14:47:
[...]

Hmm jaa. Moet dat ook maar doen. Week wachten is nog wel lang zeg. Wil heel graag Vieira hebben als verdedigende cm. Op heb staat geen maat, geen andere die in de buurt komt als ik op futbin vergelijk met dezelfde workrates. Rodri is een ander.

Bruno ziet er goed uit met een shadow trouwens als box 'to box met z'n h/h workrates
Viera ongetwijfeld de beste, k heb alaba evo (93) op cdm. Echt heerlijke onderschepper met fantastische passing! Bruno en FdJ ernaast, FdJ is echt nog steeds enorm belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:09:
[...]

Viera ongetwijfeld de beste, k heb alaba evo (93) op cdm. Echt heerlijke onderschepper met fantastische passing! Bruno en FdJ ernaast, FdJ is echt nog steeds enorm belangrijk
ik heb gewoon als CB, is zijn stamina niet te laag voor CDM ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:31
Augy schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:09:
[...]

Jouw mix is goed qua workrates. Ik heb / had met fdj ts, llorente centurions en Gullit 90 mensen die graag naar voren willen. Nu fdj er uit en Zanetti er in. Gaat 't al iets beter. Wil daar de volgende stap maken. Maarja 6 mln....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
Gisternacht kwalificatie gehaald met 2 verloren wedstrijden. Helemaal geen ragequitters te bekennen ondanka dat ik met 5 a 7 doelpunten verschil voor stond. Helemaal niemand die wou quitten en de volle wedstrijd had gespeeld. Is er een Champs objective aanwezig waardoor je hele wedstrijden moet gaan spelen? Volgens mij niet toch?

Ik sta nu 10-2 met Champs maar het is weer een sweatfest. Bijna elke tegenstander met gouden zeldzame Virgil en ik geef ze geen ongelijk. Zoveel beter dan mijn Maldini sbc. Echt nog steeds bizar goed. Voor de rest zelf af en toe Xavi TOTY en Smith TOTY leenspelers gebruikt. Heerlijke spelers om mee te spelen. Xavi doet me denken aan Modric RTTK maar nog net wat soepeler met het dribbelen en over Smith hoef ik niet veel te zeggen. Haar gouden zeldzame variant was al krankzinnig goed en nu met deze twee playstyles en betere stats al helemaal. Straks weer verder maar ik verwacht niet veel winsten meer te kunnen behalen. Hebben jullie meteen de packs geopend of wachten jullie totdat de hele TOTY elftal beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hettiehamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-01-2024
Lashrom schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:30:
Gisternacht kwalificatie gehaald met 2 verloren wedstrijden. Helemaal geen ragequitters te bekennen ondanka dat ik met 5 a 7 doelpunten verschil voor stond. Helemaal niemand die wou quitten en de volle wedstrijd had gespeeld. Is er een Champs objective aanwezig waardoor je hele wedstrijden moet gaan spelen? Volgens mij niet toch?

Ik sta nu 10-2 met Champs maar het is weer een sweatfest. Bijna elke tegenstander met gouden zeldzame Virgil en ik geef ze geen ongelijk. Zoveel beter dan mijn Maldini sbc. Echt nog steeds bizar goed. Voor de rest zelf af en toe Xavi TOTY en Smith TOTY leenspelers gebruikt. Heerlijke spelers om mee te spelen. Xavi doet me denken aan Modric RTTK maar nog net wat soepeler met het dribbelen en over Smith hoef ik niet veel te zeggen. Haar gouden zeldzame variant was al krankzinnig goed en nu met deze twee playstyles en betere stats al helemaal. Straks weer verder maar ik verwacht niet veel winsten meer te kunnen behalen. Hebben jullie meteen de packs geopend of wachten jullie totdat de hele TOTY elftal beschikbaar is?
Smith of pele?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:55
Rkc maakt een fifa doelpunt, bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Zeg maar gerust Pele ja, misschien zelfs beter.

WL met 14 winst geeindigd. Geen reet gekregen weer. Daarnaast nog 20x 83+ gekregen uit 50 Champs gewonnen wedstrijd doelstelling. Ook geen promo speler eruit gehaald behalve high rated fodders. Da's pech, bijna heel weekend weg ... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Zitten de toty icons zoals Vieira aanstaande donderdag ook in packs of alleen nog deze 2 dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-10 10:12
theman36 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:34:
Zitten de toty icons zoals Vieira aanstaande donderdag ook in packs of alleen nog deze 2 dagen?
Nog 2 dagen en dan komt team 2. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:25:
[...]

ik heb gewoon als CB, is zijn stamina niet te laag voor CDM ?
Totaal geen last van, staat lkkr op stay back. Met zn goede passing en def stats DE spelverdeler op t middenveld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:06
Uit de icon pick Cafu 92 gekregen, kan hij zijn 91 versie inwisselen. De eerdere keer kreeg ik als hoogste Eusebio 91 terwijl ik net de 92 SBC had afgerond. Maar ik ben blij met Cafu!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
3 potjes Rivals net gedaan

POH wat blij dat ik Bruno gedaan heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had deze hier nog niet gezien:

https://www.reddit.com/r/...n_me_rank_1_3_weeks_in_a/

Speelt leuk tot nu toe maar door de laggy gameplay heb ik niet echt om meer te gaan testen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Mijn packluck tot nu toe weer zwaar ondermaats. Niet eens een promo icon. Top!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jdDA9CNpBfjmYsdryPAW_B08Ds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PAguFXGFjyFhraOE5AA3AW1G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Augy
Oberdorf uit de 85+ pp

Waarschijnlijk de minste toty maar het is een blauwe 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:14:
Oberdorf uit de 85+ pp

Waarschijnlijk de minste toty maar het is een blauwe 👌
Bruiser en Intercept. Dat moet toch goed zijn?!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Ik heb wederom de 14 wins niet gehaald en ben op 12 blijven steken of zo. Gisteren dus 8-2 en we kunnen het inmiddels al voorspellen maar rank 5 blijft de top.....

Vandaag ging er echt zoveel niet goed. Sloom spelers die niks konden. M'n mbappe die nu op de transferlijst staat (koop 'm alsjeblieft) sprint niemand voorbij en als hij voor ligt door een een-twee wordt hij ingehaald. Daar word ik nou toch helemaal ziek van. Met andere woorden ik bakte er helemaal niks van vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:55
Wedstrijd net met 8_7 verloren
En 6 doelpunten regen vanuit de aftrap
Al mijn middenvelders lopen gewoon weg of na voren niemand valt wat aan

Ea mocht iemand van jullie dit lezen
××××zonen fix kick off glitch ,kijk echt voetbal want dit soort dingen gebeuren in het echt ook niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Mijn dreamteam is wel zo’n beetje compleet 😍, maar een beetje toty packluck mag altijd natuurlijk…

Saka is nog een beetje mhaw, ik heb TS Vini maar die kan niet op RW/RM. Zien jullie een optie met ingame tactics waarmee ik met Vini op links en Ronaldihno op rechts in deze formatie kan spelen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fatSm08T2arPQX4WERlAGMLF-8M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SkSfsS5pDTwbJ9J2J2HLCebM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 00:21:
Mijn dreamteam is wel zo’n beetje compleet 😍, maar een beetje toty packluck mag altijd natuurlijk…

Saka is nog een beetje mhaw, ik heb TS Vini maar die kan niet op RW/RM. Zien jullie een optie met ingame tactics waarmee ik met Vini op links en Ronaldihno op rechts in deze formatie kan spelen?[Afbeelding]
Schrijf even voor jezelf op welke posities al die spelers hebben (en alt posities) en zoek er een opstelling bij. Als die opstelling bestaat kan je doen wat je wilt en je spelers neerzetten waar je wilt. Op futbin kan je makkelijk alle formaties langslopen om te kijken of het gaat lukken. Terwijl je de spelers waar je mee wilt spelen in de opstelling hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:07:
[...]

Schrijf even voor jezelf op welke posities al die spelers hebben (en alt posities) en zoek er een opstelling bij. Als die opstelling bestaat kan je doen wat je wilt en je spelers neerzetten waar je wilt. Op futbin kan je makkelijk alle formaties langslopen om te kijken of het gaat lukken. Terwijl je de spelers waar je mee wilt spelen in de opstelling hebt gedaan.
Aaah dank! Dus dan moet de een als lm en de anders als lw beginnen, de rest moet een matching plek en dan switchen, get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:09:
[...]

Aaah dank! Dus dan moet de een als lm en de anders als lw beginnen, de rest moet een matching plek en dan switchen, get it!
Yes. Al kan Ronaldinho ook cam starten. Dat maakt 't een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:11:
[...]

Yes. Al kan Ronaldinho ook cam starten. Dat maakt 't een stuk makkelijker.
Dat leek mij ook, maar ik heb er geen gevonden.
Alles waar een LM en LW of CAM en LM of CAM en LW in zit (die combi is nodig voor Vini en Ronni) heeft ook minimaal een RM/RW nodig en daar kan ik geen van de anderen kwijt op een matching positie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:42

Oxigeon

En zo is dat!

Bossie schreef op zondag 21 januari 2024 @ 20:23:

Speelt leuk tot nu toe maar door de laggy gameplay heb ik niet echt om meer te gaan testen.
Als ik daar op klik zie ik geen formatie. Of zoek ik verkeerd op die link?

Edit:. Jep, moet op mijn mobiel naar rechts swipen

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 22-01-2024 07:26 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:24:
[...]

Dat leek mij ook, maar ik heb er geen gevonden.
Alles waar een LM en LW of CAM en LM of CAM en LW in zit (die combi is nodig voor Vini en Ronni) heeft ook minimaal een RM/RW nodig en daar kan ik geen van de anderen kwijt op een matching positie
Welke speler wordt gewisseld voor vini? Saka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:36:
[...]

Welke speler wordt gewisseld voor vini? Saka?
Yes dat zou fijnste zijn…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:37:
[...]

Yes dat zou fijnste zijn…
Als m'n werk 't toe laat zal ik eens voor je kijken straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Would be great! 🍻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dit nu 4-2-4 ingame of wat anders? Want bij het instellen van de spelersintructies staat het anders dan een 4-2-4 toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:06:
[...]

Is dit nu 4-2-4 ingame of wat anders? Want bij het instellen van de spelersintructies staat het anders dan een 4-2-4 toch?
424 word gebruikt voor chem, 41212 narrow is de gebruikte formatie.

Eigenlijk is het een soort 4321 met CDM en False 9. De beide spitsen gaan steeds de ruimte/breedte in waarbij de CAM doorschuift naar de spits positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:19:
[...]

Eigenlijk is het een soort 4321 met CDM en False 9. De beide spitsen gaan steeds de ruimte/breedte in waarbij de CAM doorschuift naar de spits positie.
Top, gaan we 'm eens proberen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:19:
[...]

Dat klinkt als ik wil dat proberen... Eusebio op CAM. Puskas linker spits en Mbappe (is nog niet verkocht, koop hem nou mensen koopje! Hij is echt rete snel, maar niet bij mij. Dat icoontje van z'n playstyle komt ook vaker niet boven z'n hoofd dan wel. Skill issue waarschijnlijk haha) rechts voorin. Ga vanavond wel even stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Niet dat het werk het toe liet, maar was wel benieuwd. Doordat Vini alleen LM of LW heeft zit je vast. Je hebt namelijk 0 spelers voor de RM of RW. Hij kan ook niet op CF of CAM of zelfs spits dus Vini is het probleemkind in de opstelling. Je max is dus 30 chem met Vini op 0 chem. Heb ze voor mijn gevoel allemaal gekeken en nagedacht maar als je een LM of LW opsteling hebt, heb je ook een RM of RW en die heb je sowieso bij geen enkele speler. Doe je Ronaldinho als CAM heb je geen LM or LW om Vini in te zetten en als je dat al hebt heb je wederom geen RM of RW speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-10 12:46

Leuk, ga ik eens proberen - speelde gisteren in Rivals tegen iemand met een soortgelijke opstelling (4312) met opkomende backs en veel mensen op middenveld, maar met naar buiten zwervende spelers. Hij sneed zo makkelijk door mijn verdeging heen, maar zette ook meteen het middenveld dicht als ik de bal kreeg. Kansloos afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:39:
[...]

Niet dat het werk het toe liet, maar was wel benieuwd. Doordat Vini alleen LM of LW heeft zit je vast. Je hebt namelijk 0 spelers voor de RM of RW. Hij kan ook niet op CF of CAM of zelfs spits dus Vini is het probleemkind in de opstelling. Je max is dus 30 chem met Vini op 0 chem. Heb ze voor mijn gevoel allemaal gekeken en nagedacht maar als je een LM of LW opsteling hebt, heb je ook een RM of RW en die heb je sowieso bij geen enkele speler. Doe je Ronaldinho als CAM heb je geen LM or LW om Vini in te zetten en als je dat al hebt heb je wederom geen RM of RW speler.
Dankjewel, maar dat bevestigt idd wat ik ook al dacht te concluderen bij mijn rondje langs alle opties.

Een evo die een positie toevoegt zou leuk zijn 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:56:
[...]

Dankjewel, maar dat bevestigt idd wat ik ook al dacht te concluderen bij mijn rondje langs alle opties.

Een evo die een positie toevoegt zou leuk zijn 😉
Of Vini vervangen voor Hansen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:07:
[...]

Of Vini vervangen voor Hansen. ;)
Tsja…ik heb het niet zo op haar fysiek, maar idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:31:
[...]

Dat klinkt als ik wil dat proberen... Eusebio op CAM. Puskas linker spits en Mbappe (is nog niet verkocht, koop hem nou mensen koopje! Hij is echt rete snel, maar niet bij mij. Dat icoontje van z'n playstyle komt ook vaker niet boven z'n hoofd dan wel. Skill issue waarschijnlijk haha) rechts voorin. Ga vanavond wel even stoeien.
Mbappe speelt heerlijk in dit juist omdat hij de ruimtes in gaat. De enige tip die ik wil geven is om niet een "klassieke" CAM te gebruiken maar juist idd een Eusebio achtige speler.

Ik moet mijn chem formatie nog toevoegen, waardoor ik met een klassieke CAM start (Del Piero) als ik vervolgens in de tweede helft Del Piero wissel met Eusebio (start in spits) en vervolgens Winter Salah in de spits zet breek ik de tegenstander vaak.

Salah is niet beter in de diepte, maar doordat de tegenstanders de diepe lijnen uiteraard afschermen krijg je dan vaak juist ruime voor zijn Finesse+.

Ik zit TOTY nog even af te wachten, maar denk uiteindelijk Best of Raul (5*WF + Finesse+) erbij gaat komen voorin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• xwkiid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik kan eventueel ook mijn tactics wel delen voor degene die op voorzetten willen spelen. Heb nou al 6x op rij rank 1 met deze specifieke speelstijl.

Ook 500+ packs bewaard voor TOTY. Hopelijk lukt het nog om een fatsoenlijke te krijgen. Vorig jaar ging ik voor het eerst sparen en kreeg ik van Dijk & Modric. Daarvoor nog nooit een TOTY gehad en speel al vanaf 09 Ultimate Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Wat denken jullie van de Best SBC? Ik moet nog een LW/LM hebben voor mijn team - maar hij is 1.8M coins. Daarvoor kan je ook 6x een icon pick SBC doen. Wat is de kans dat je daarin een speler krijgt die beter is dan hem? Mag ook op een andere positie zijn, dan koop ik een Bompastor ofzo voor die positie en schuiven we wat rond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 22:23
heron schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:48:
Wat denken jullie van de Best SBC? Ik moet nog een LW/LM hebben voor mijn team - maar hij is 1.8M coins. Daarvoor kan je ook 6x een icon pick SBC doen. Wat is de kans dat je daarin een speler krijgt die beter is dan hem? Mag ook op een andere positie zijn, dan koop ik een Bompastor ofzo voor die positie en schuiven we wat rond.
Icon pick is echt wel een gewaagde gok hoor.
Vaak genoeg gedaan deze editie met onderstaand als resultaat:
- Owen
- Hagi
- Schweinsteiger
- Lampard
- Scholes (2x)
- Moore
- Campbell
- Makelele
- Zambrotta
- Rio Ferdinand
- Drogba (base)
- van Basten (base)
- Koeman (base)

Geen verrassing maar alleen Ferdinand heeft de shifting overleefd en staat basis.
Zambrotta en Drogba op de bank en de rest is alweer in een SBC gedaan

Via SBC heb ik Eusebio, Zidane, Blanc en Stoichkov. Deze staan nog steeds in de basis.

Er komen steeds betere spelers uit en base icons raken meer "out-dated" op de usual suspects na.
Een icon SBC is gegarandeerd een goede ICON en Best gaat zeker t/m TOTS prima mee.

Oftewel, ik zou voor zekerheid gaan en Best SBC doen. (wat ik nu ook doe)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Goede reality check. Ik heb een paar icon (en hero) SBCs gedaan en daaruit eigenlijk alleen maar spelers gekregen die hoogstens op de bank kunnen zitten.

Dan ga ik gewoon doorgrinden voor Best - wat natuurlijk ook een geweldige speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:11:
[...]

Mbappe speelt heerlijk in dit juist omdat hij de ruimtes in gaat. De enige tip die ik wil geven is om niet een "klassieke" CAM te gebruiken maar juist idd een Eusebio achtige speler.
Welke chemie heb je op Mbappe eigenlijk? Ik heb nu marksman, wil misschien finisher proberen.

[ Voor 40% gewijzigd door Oekol op 22-01-2024 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 13:54:
[...]

Welke chemie heb je op Mbappe eigenlijk? Ik heb nu marksman, wil misschien finisher proberen.
Marksman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik zit te denken om WW Gullit op CB te proberen. Dacht te menen dat er hier iemand was die hem op CB gebruikt. Wil hem dan naast Maldini zetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Partypooper schreef op maandag 22 januari 2024 @ 16:52:
Ik zit te denken om WW Gullit op CB te proberen. Dacht te menen dat er hier iemand was die hem op CB gebruikt. Wil hem dan naast Maldini zetten. :)
Heeft bij mij een tijdje daar gestaan. Speelde best prima, zeker icm Maldini. Inmiddels op de bank door VvD/Alberto, maar heerlijk veelzijdig inzetbaar zodat je hem als cm/cdm/cv kan gebruiken als nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03:21
Lashrom schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:30:

De meeste packs heb ik bewaard voor het moment dat de hele TOTY selectie in packs zit. Een aantal 83x10 en 84x5 packs geopend om wat fodder te hebben voor wat repeatable SBC's te kunnen doen. Wel jammer dat ik daardoor de kans gemist hebt om op de valreep de Mbappe POTM SBC te doen.

Dan wordt het de George Best SBC om m'n duplicate fodder in te gooien. Ik heb een goede speler nodig die in de spits kan spelen en als startpositie LW / LM heeft (vanwege de untradable WW Garrincha die ik eerder gepacked heb). Deze WL speelt Ginola op die positie. Eerder had ik Gold Mbappe daar staan, die vind ik persoonlijk een stuk fijner eerlijk gezegd.

Heb voor de start van de WL de Maldini SBC afgerond en twijfel nu wie ik naast hem zet. Voor lange tijd was mijn vaste centrale duo achterin Blanc en VVD. Maar wie zet ik nu op de bank? Lastige keuze.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-10 12:56

allstarted1

WTRFTS

Wow - 84+ x 5 pack :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJe0mLosAfV93aH9NQZ_TLFkpBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N6CsAPjyg5HiiuNl8GRsSE7T.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hettiehamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-01-2024
Wist niet dat je leen spelers kreeg uit een 5x84+….

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sleehond
83X10

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1ncirIfIZ4X59dp1hwMxLiz3GU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMQjhin6BN9Z6y6zT15R78xJ.jpg?f=fotoalbum_large

Vrij aanvallend…. Maarja YOLO.
Alhoewel het wel helpt dat zowel Frenkie als Bruno beiden shadow heb. Ze lopen heel veel gaten dicht. Tevens vind ik Maldini enorm sterk laatste tijd na een wat mindere start (dacht toen even verkeerde keuze te hebben gemaakt, maar is nu aan het heersen)

Asensio bizarre stats voor een 86 card. 53 games en 49 goals. Geplaatst schot in verre bovenhoek is bijna instant een doelpunt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YTD1wTCkUSGVEsXuJfbpOn945v0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f3GvsiqEVSD6SXkS5LC6OM0q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-10 12:56

allstarted1

WTRFTS

Hettiehamster schreef op maandag 22 januari 2024 @ 19:52:
[...]

Leenspelers hebben een mooi blauw bolletje met het resterend aantal contracten - zou de grijze TOTY's dus niet discarden... ;)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 20:01

twi

Mag ik even jaloers zeiken? Heb juist in de TOTY attacker dagen mijn packs (120 stuks) open gemaakt, omdat ik in mijn aanval nog genoeg te verbeteren heb qua cards. Maar gewoon he-le-maal niets. Een paar hoge gold fodder en een paar in-forms. Wel echt een beetje huilen hoor. Zeker als je in Rivals en Champions de ene na de andere TOTY en TOTY Icon tegen komt. Gisteren hulpeloos toegekeken hoe iemand met Ronaldo in de 92e minuut dribbelend vanuit mijn corner het veld oversteekt en werkelijk iedereen er uit loopt.

Gelukkig heb ik mijn Maldini SBC er mee af kunnen maken en een klein begin aan Best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
twi schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:29:
[...]

Mag ik even jaloers zeiken? Heb juist in de TOTY attacker dagen mijn packs (120 stuks) open gemaakt, omdat ik in mijn aanval nog genoeg te verbeteren heb qua cards. Maar gewoon he-le-maal niets. Een paar hoge gold fodder en een paar in-forms. Wel echt een beetje huilen hoor. Zeker als je in Rivals en Champions de ene na de andere TOTY en TOTY Icon tegen komt. Gisteren hulpeloos toegekeken hoe iemand met Ronaldo in de 92e minuut dribbelend vanuit mijn corner het veld oversteekt en werkelijk iedereen er uit loopt.

Gelukkig heb ik mijn Maldini SBC er mee af kunnen maken en een klein begin aan Best.
Stiekem ook jaloers. Ik heb elke dag sinds TOTY aanvallers alle upgrade sbc's gedaan; 83x10 / 85+ player pick / 83+x5 aanvallers en middenvelders / 84+ x5 en tot nu toe 30 premium la liga upgrade's. Geen enkel TOTY Icon of speler. Ik kijk regelmatig streams en daar zie ik veel TOTY spelers uit de 82x2 speler packs, 83x10 of 85+ player pick uitkomen.

Het is echt puur geluk. Iemand die 500 packs heeft geopend kan helemaal niks krijgen, maar iemand die geen enkel packs heeft bewaard maar wel een paar upgrade sbc heeft gedaan heeft blijkbaar net zoveel of meer kans. Ik blijf dagelijks de upgrade sbc's doen tot aan de volle TOTY selectie. Ik verwacht gewoon niks, maar hoop wel dat ik er minimaal een kan krijgen. :X

Edit: Voorheen dacht ik altijd dat het accountgebonden was, dus dat bepaalde accounts meer packluck heeft dan andere accounts. Maar vaak heeft het mij toch wel het tegendeel bewezen. Stiekem geloof ik er toch nog wel in, maar de theorie maakt mij alleen maar gekker en laat het me alleen maar zeiken haha.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 22-01-2024 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Lashrom schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:15:
[...]

….Het is echt puur geluk. Iemand die 500 packs heeft geopend kan helemaal niks krijgen, maar iemand die geen enkel packs heeft bewaard maar wel een paar upgrade sbc heeft gedaan heeft blijkbaar net zoveel of meer kans. Ik blijf dagelijks de upgrade sbc's doen tot aan de volle TOTY selectie. Ik verwacht gewoon niks, maar hoop wel dat ik er minimaal een kan krijgen. :X
Had ik vorig seizoen. Niks opgespaard en uit een random pack kwam toty courtois en een lage player pick toty militao.

Nu uit meerdere 83x10 komt er steeds 1 x 85 uit en voor de rest veel 83 |:(

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
@Bossie speelt leuk die formatie! Eusebio als cam zwerft naar middenlijn toe. Zo kan je eindeloos driekhoekjes maken. Heb m'n 7 wins binnen en divisie 4 nu. 6 op rij gewonnen met deze formatie. Zelfs mbappe speelt weer leuk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:15:
[...]

Stiekem ook jaloers. Ik heb elke dag sinds TOTY aanvallers alle upgrade sbc's gedaan; 83x10 / 85+ player pick / 83+x5 aanvallers en middenvelders / 84+ x5 en tot nu toe 30 premium la liga upgrade's. Geen enkel TOTY Icon of speler. Ik kijk regelmatig streams en daar zie ik veel TOTY spelers uit de 82x2 speler packs, 83x10 of 85+ player pick uitkomen.

Het is echt puur geluk. Iemand die 500 packs heeft geopend kan helemaal niks krijgen, maar iemand die geen enkel packs heeft bewaard maar wel een paar upgrade sbc heeft gedaan heeft blijkbaar net zoveel of meer kans. Ik blijf dagelijks de upgrade sbc's doen tot aan de volle TOTY selectie. Ik verwacht gewoon niks, maar hoop wel dat ik er minimaal een kan krijgen. :X

Edit: Voorheen dacht ik altijd dat het accountgebonden was, dus dat bepaalde accounts meer packluck heeft dan andere accounts. Maar vaak heeft het mij toch wel het tegendeel bewezen. Stiekem geloof ik er toch nog wel in, maar de theorie maakt mij alleen maar gekker en laat me alleen maar zeiekn haha.
Upgrade sbcs? Whoeps. Moet ff de sbcs checken merk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Valandil schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:20:
[...]

Had ik vorig seizoen. Niks opgespaard en uit een random pack kwam toty courtois en een lage player pick toty militao.

Nu uit meerdere 83x10 komt er steeds 1 x 85 uit en voor de rest veel 83 |:(
Vorig jaar ook geen packs opgespaard. Enorm veel premium league sbc's gedaan. Ik kreeg daaruit Lewandowski TOTY en Hakimi TOTY. Verbazingwekkend ook Vinicius TOTY nominee uit een 82x3 spelers pakket ofzo die destijds rond de 2,5 mill was.
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:22:
[...]

Upgrade sbcs? Whoeps. Moet ff de sbcs checken merk ik?
Zeker doen! Lekker alle gewone en zeldzame spelers in de premium sbc's gooien naar keuze. Ik zou zelf alleen de Premier League en La Liga doen. Heb je meer kans op TOTY. Wellicht is MLS ook goed maar dan zou ik wachten tot de volle selectie van TOTY beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:29:
[...]

Vorig jaar ook geen packs opgespaard. Enorm veel premium league sbc's gedaan. Ik kreeg daaruit Lewandowski TOTY en Hakimi TOTY. Verbazingwekkend ook Vinicius TOTY nominee uit een 82x3 spelers pakket ofzo die destijds rond de 2,5 mill was.

[...]

Zeker doen! Lekker alle gewone en zeldzame spelers in de premium sbc's gooien naar keuze. Ik zou zelf alleen de Premier League en La Liga doen. Heb je meer kans op TOTY. Wellicht is MLS ook goed maar dan zou ik wachten tot de volle selectie van TOTY beschikbaar wordt.
Check. Heb ff twee La Liga en twee PL gedaan. Heb niet meer zoveel fodder en ga einde week alles openen ergens. Wil alleen maar een toty van La Liga of PL dus vind 't prima.

Zat te kijken of ik wellicht niet nu die Spaanse openen kon maar heb teveel packs. Kan deze upgrade packs niet vinden op console. Dus dan maar wachten.

Via de app wel. 5 geopend niks. Even kijken of ik er nog meer kan doen. Nu zitten de beste Spaanse spelers er in wmb

[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 22-01-2024 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Hettiehamster schreef op maandag 22 januari 2024 @ 19:52:
[...]

Is een plugin, de Futbin link is ook niet standaard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7BfKhc6R1TPkSRblQPgMBFetng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4mnnKTGkF8rsvM0Q5JTpXyP.jpg?f=fotoalbum_large

Een nieuwe tactic voor de liefhebbers…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:46:
[Afbeelding]

Een nieuwe tactic voor de liefhebbers…
1 width in offence? Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ja ben ook benieuwd…nog geen tijd om te proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Toch blijven die opstellingen + tactics altijd ietwat dubieus. Het is natuurlijk meer van belang welke tegenstander je treft qua niveau, hoe hij zijn instellingen heeft staan en met name hoe hij speelt. Je hebt niet één opstelling + tactiek die overal een antwoord op heeft. Ik blijf erbij dat je jezelf beter kunt focussen op hoe jouw tegenstander speelt en daar op anticiperen, dan vooraf er vanuit gaan dat een opstelling het verschil maakt. Daarbij is de gameplay met deze game ook van grote invloed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 13-10 11:31
Oekol schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:55:
[...]

Check. Heb ff twee La Liga en twee PL gedaan. Heb niet meer zoveel fodder en ga einde week alles openen ergens. Wil alleen maar een toty van La Liga of PL dus vind 't prima.

Zat te kijken of ik wellicht niet nu die Spaanse openen kon maar heb teveel packs. Kan deze upgrade packs niet vinden op console. Dus dan maar wachten.

Via de app wel. 5 geopend niks. Even kijken of ik er nog meer kan doen. Nu zitten de beste Spaanse spelers er in wmb
Gisteren ook al een aantal La Liga upgrade packs gemaakt en in mijn 2de zat al Hansen die dus over een aantal dagen al weer een TOTY is. Ik weet dat de odds dan anders zijn maar ben toen toch maar gestopt met openen en bewaar nu echt alles voor in het weekend. Als het goed is zitten dan ook alle Icons en TOTY honorable mentions in packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim01 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:08:
[...]

Gisteren ook al een aantal La Liga upgrade packs gemaakt en in mijn 2de zat al Hansen die dus over een aantal dagen al weer een TOTY is. Ik weet dat de odds dan anders zijn maar ben toen toch maar gestopt met openen en bewaar nu echt alles voor in het weekend. Als het goed is zitten dan ook alle Icons en TOTY honorable mentions in packs
in mijn eerste zat Griezman en mijn tweede was een 79 rare de hoogste kaart, de motivatie was toen snel verdwenen.

In het weekend gaat al het fodder wel weer door de molen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 10:37:
Toch blijven die opstellingen + tactics altijd ietwat dubieus. Het is natuurlijk meer van belang welke tegenstander je treft qua niveau, hoe hij zijn instellingen heeft staan en met name hoe hij speelt. Je hebt niet één opstelling + tactiek die overal een antwoord op heeft. Ik blijf erbij dat je jezelf beter kunt focussen op hoe jouw tegenstander speelt en daar op anticiperen, dan vooraf er vanuit gaan dat een opstelling het verschil maakt. Daarbij is de gameplay met deze game ook van grote invloed
Niet mee eens. Als je een tactiek gewoon bent zit je in je kracht. Als je er dus een 3tal instelt: smalle bezetting, brede bezetting etc. Kan je in een wedstrijd alle kanten op mocht het niet lopen. Wanneer ik tijdens de wedstrijd dingen moet instellen om te anticiperen en een formatie gebruik die ik niet ken ga ik echt niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:35:
[...]

in mijn eerste zat Griezman en mijn tweede was een 79 rare de hoogste kaart, de motivatie was toen snel verdwenen.

In het weekend gaat al het fodder wel weer door de molen idd.
Uit 2 upgrade packs een 88 fodder kaart is een prima resultaat, daar zou ik me niet door laten ontmoedigen.

Ik ben zelf wat lagere rated untradable fodder uit m'n club aan het wegwerken zodat ik donderdag als ik veel packs ga openen niet telkens met dupes zit, maar er komt bij mij nog minder uit. De hoogste was bij mij ook een 88 rated speler, maar dat is uit meer dan 10 van die upgrade packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:01:
[...]

Uit 2 upgrade packs een 88 fodder kaart is een prima resultaat, daar zou ik me niet door laten ontmoedigen.

Ik ben zelf wat lagere rated untradable fodder uit m'n club aan het wegwerken zodat ik donderdag als ik veel packs ga openen niet telkens met dupes zit, maar er komt bij mij nog minder uit. De hoogste was bij mij ook een 88 rated speler, maar dat is uit meer dan 10 van die upgrade packs.
Klopt, maar je krijgt 1 rare uit deze packs en dat is echt heel erg weinig om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zW2Por2.png

Die Bronze gaat toch geen TOTY krijgen dat ik te vroeg was met die upgrades openen he? :P

Edit: blijkbaar niet. Gelukkig maar. :+ Wel weer wat squads van Zico kunnen afronden.
Moet er nu nog 4 stuks. Die moeten echt gaan wachten tot ik hoge fodder krijg.
Tot nu toe 21k besteed aan de SBC. Dat moest ik net ff doen omdat ik en 87 dubbel had, dus die wilde ik graag inleveren ipv discarden.

[ Voor 52% gewijzigd door Oekol op 23-01-2024 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Bossie schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:30:
[...]

Klopt, maar je krijgt 1 rare uit deze packs en dat is echt heel erg weinig om dit te doen.
Dat zijn de standaard upgrade packs waar jij het over hebt? Als je daar een Griezmann uit haalt, dan is het zeker een goede pull.

Ik doe zelf de premium upgrade packs, daar moet je 11 gold rares in steken. Dan krijg je 4 rares en 7 commons voor terug, ik doe ze ook van La Liga / Liga F nu Putellas en Bonmati TOTY in de packs zitten.

De commons recycle ik in de WW upgrades, daar krijg je dan weer 3 rares voor 11 commons. En elke 10 upgrades krijg je ook een bonus pack uit objectives.

Normaal laat ik deze upgrades links liggen, maar tijdens TOTY wel de moeite waard om een gokje te wagen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
mar101 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:44:
[...]

Dat zijn de standaard upgrade packs waar jij het over hebt? Als je daar een Griezmann uit haalt, dan is het zeker een goede pull.

Ik doe zelf de premium upgrade packs, daar moet je 11 gold rares in steken. Dan krijg je 4 rares en 7 commons voor terug, ik doe ze ook van La Liga / Liga F nu Putellas en Bonmati TOTY in de packs zitten.

De commons recycle ik in de WW upgrades, daar krijg je dan weer 3 rares voor 11 commons. En elke 10 upgrades krijg je ook een bonus pack uit objectives.

Normaal laat ik deze upgrades links liggen, maar tijdens TOTY wel de moeite waard om een gokje te wagen. :+
Ik doe precies hetzelfde naast de upgrade sbc's van 83+x10, 85+ pp, 84+ x 5 en alle andere. Tot nu toe alleen maar high rated fodders en enorm veel 83+ spelers over. Die bewaar ik voor wellicht Sawa TOTY icon sbc als ze onder de 2 mill kost. Is zij nog duurder dan houd ik het voor gezien en gooi ik de high rated fodders in de duplicate exchange sbc voor nog meer gouden spelers. Tot nu toe alleen maar La Liga premium sbc's gedaan (zit nu denk ik op de 60 a 70 stuks) maar helaas nog geen succes. Zal vandaag maar de premium PL doen op de hoop dat ik Ruben, Virgil of Alisson kan krijgen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik 3 keren de voorraadpakketten van gouden zeldzame spelers heb gekocht. Al goed, benieuwd of ik de komende dagen nog wat kan vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Net een hele stapel non rare golds in de league sbc’s gestopt. Wachten met openen tot vrijdag toch?

Ik krijg nu trouwens bij indienen svc een foutmelding, jullie ook? (Failed to submit challenge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
boefje79 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:54:
Net een hele stapel non rare golds in de league sbc’s gestopt. Wachten met openen tot vrijdag toch?

Ik krijg nu trouwens bij indienen sbc een foutmelding, jullie ook? (Failed to submit challenge)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:14:
[...]

Niet mee eens. Als je een tactiek gewoon bent zit je in je kracht. Als je er dus een 3tal instelt: smalle bezetting, brede bezetting etc. Kan je in een wedstrijd alle kanten op mocht het niet lopen. Wanneer ik tijdens de wedstrijd dingen moet instellen om te anticiperen en een formatie gebruik die ik niet ken ga ik echt niet winnen.
Eens! Ik heb echt lang gezocht naar een passende tactiek voor mn playstyle. Niet diep op de vleugels maar echt voetballen zeg maar.

Toen k die eindelijk had gevonden en er aan gewent was (vooral de looplijnenvan de spelers) vloog ik door divisies heen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mar101
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Ih6zqT8rzXmd_390rhnAfNcQNE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aKQXUuxemr6fxfzAj87nrjB7.png?f=user_large

Deze baas gepacked uit een 5x 83+ defenders pack! Eerste TOTY die ik in de promo zelf gepacked heb!

Llorente heeft de meeste caps in m'n team, maar zal nu toch echt met pensioen moeten gaan... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
mar101 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:29:
[Afbeelding]

Deze baas gepacked uit een 5x 83+ defenders pack! Eerste TOTY die ik in de promo zelf gepacked heb!

Llorente heeft de meeste caps in m'n team, maar zal nu toch echt met pensioen moeten gaan... :+
Llorente op cm zetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Zit ik inderdaad over te twijfelen. Heb daar momenteel Hero Ramires en Zidane staan, gaat lastig worden om hen uit de basis te spelen. Hij krijgt zeker nog wel een plekje op de bank.

Misschien zou het wel een optie zijn om Llorente ingame op CM te starten en dan ingame te switchen met Frimpong. Volgens mij komt Frimpong met zijn beestachtige stats beter tot z'n recht als CM.

[ Voor 23% gewijzigd door mar101 op 23-01-2024 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
mar101 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:35:
[...]

Zit ik inderdaad over te twijfelen. Heb daar momenteel Hero Ramires en Zidane staan, gaat lastig worden om hen uit de basis te spelen. Hij krijgt zeker nog wel een plekje op de bank.

Misschien zou het wel een optie zijn om Llorente ingame op CM te starten en dan ingame te switchen met Frimpong. Volgens mij komt Frimpong met zijn beestachtige stats beter tot z'n recht als CM.
Proberen waar inderdaad! Llorente is ook zeker niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Wie zet ik nou eigenlijk links en rechts als spits? Heb nu een rechtspoot rechts en linkspoot links. Klopt dat @Bossie?

Vanavond speelt moeizaam dus je trekt alles weer in twijfel.. Gaat zo sloooooom vanavond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xsaz2LqHdGL-3FPKvLtKVfUP4wQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8kG1LrWBhQiaefSZV7Derlfx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Uit 500 points speciale pakket. Eindelijk eentje. Niet een van de beste TOTY maar het is er één ondanks dagelijks alle upgrade sbc's te hebben gedaan.

Daarnaast Sawa TOTY icon gedaan met alleen fodders. Leuke upgrades voor de team.

Ik blijf lekker grinden met de premium PL upgrade sbc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VZIb-ysBGdRdFYliYW7C8hVaKg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E6tOChTP3bH25VGgjh42fg21.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 23-01-2024 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:08:
Wie zet ik nou eigenlijk links en rechts als spits? Heb nu een rechtspoot rechts en linkspoot links. Klopt dat @Bossie?

Vanavond speelt moeizaam dus je trekt alles weer in twijfel.. Gaat zo sloooooom vanavond.

[Afbeelding]
Ik heb ze andersom, maar dat heeft ook met finesse+ van Salah te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Nou ik ben voorlopig wel even uit geüpgraded. :)

Sawa ook binnen. 150k aan coins bij moeten leggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-FHXvChrnqpD91daVdPW5gW0vaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LwHAxDCRMz256Oq725PJEf1G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6l5c_wTOu9heBsNNshXwqEVLdA0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tqyCkOJmEdtaEY6MRVP62EZ2.png?f=fotoalbum_large

Uit een 80+ x5 pakketje.
Hoef voorlopig in ieder geval geen nieuwe keeper.
Wel jammer dat ik lloris gedaan heb :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Zou dit te aanvallend zijn? Heb ik bijna Zico af wil ik ineens toch Sawa sowieso want verdedigend wat beter maar die Best ziet er ook wel vet uit....

Zou eventueel puskas kunnen banken en dan Zico links buiten en mbappe spits.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6SSxN8b9WmjJXt8IvA-bArzV7E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e0lbcETpOxQCgI5su9rMuS7U.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 23-01-2024 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
cubert20 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:35:
[Afbeelding]

Uit een 80+ x5 pakketje.
Hoef voorlopig in ieder geval geen nieuwe keeper.
Wel jammer dat ik lloris gedaan heb :)
3 wedstrijdjes rivals mee gespeeld.
Prima keeper tot nu toe, pakt ballen die die moet pakken en soms iets extra.
Zou wel wachten tot die rond de 300k wordt, maar kan soms net het verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
ik moet nog 1450 xp voor level 35.
Buiten de daily objectives nog manieren om xp te scoren.
Denk dat ik het net niet ga halen met nog 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
cubert20 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 00:21:
Even goed zoeken, bij objectives dingen zoeken die haalbaar zijn voor 1 dag. Sommige krijg je 500xp voor. De daily wedstrijden krijg je 250 xp voor volgens mij en dan je weekly targets krijg je wel wat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Je hebt ook één objective waarbij je elke wedstrijd 2, 3 of 4 spelers van een bepaalde competitie in je basisopstelling moet hebben. Daar zit ook sneaky nog 1k aan xp in verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Of toch zwichten en een van die Nike shirts kopen voor 45k, daar kun je ook 1400 XP mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 21:05
Ik had graag lvl15 gehaald om Koeman untradeable te halen en mijn tradeable versie te verkopen, maar gaat er niet inzitten. Zit pas op lvl8 helaas.

Bizarre teams hebben jullie zeg. Ik werk nu aan de SBC van Zidane, moet nog 4 squads inleveren, maar heb bijna geen fodder meer en slechts 150k aan coins. Moet dus nog ff doorknallen. Wat ik nu doe is die Winter Wildcards al mijn lage fodder instoppen. Heb het nu 50x gedaan, met soms mooie fodder pulls van 87+, maar dusdanig weinig dat ik na elke Squad weer zowat leeg ben aan 87+. Nog tijd zat voor Zidane dus moet uiteindelijk wel lukken denk ik.

Qua packluck heb ik enerzijds echt een dramatisch jaar, nog geen een speler kunnen verkopen voor 100k+, maar qua fodder gaat het ook weer niet zo slecht. Heb ook best een aardig team, maar begint nu wel flink achter te lopen op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
DennisCle schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:05:
Ik had graag lvl15 gehaald om Koeman untradeable te halen en mijn tradeable versie te verkopen, maar gaat er niet inzitten. Zit pas op lvl8 helaas.

Bizarre teams hebben jullie zeg. Ik werk nu aan de SBC van Zidane, moet nog 4 squads inleveren, maar heb bijna geen fodder meer en slechts 150k aan coins. Moet dus nog ff doorknallen. Wat ik nu doe is die Winter Wildcards al mijn lage fodder instoppen. Heb het nu 50x gedaan, met soms mooie fodder pulls van 87+, maar dusdanig weinig dat ik na elke Squad weer zowat leeg ben aan 87+. Nog tijd zat voor Zidane dus moet uiteindelijk wel lukken denk ik.

Qua packluck heb ik enerzijds echt een dramatisch jaar, nog geen een speler kunnen verkopen voor 100k+, maar qua fodder gaat het ook weer niet zo slecht. Heb ook best een aardig team, maar begint nu wel flink achter te lopen op de rest.
Vrijdag zit alles in packs: TOTY en honourable mentions, wat waarschijnlijk meer hoge fodder gaat opleveren.
Ik ga Cafu nog doen en dan ben ik tot TOTS denk ik wel klaar met mijn team.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 21:05
Valandil schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:07:
[...]

Vrijdag zit alles in packs: TOTY en honourable mentions, wat waarschijnlijk meer hoge fodder gaat opleveren.
Ik zal wat packs opsparen tot vrijdag, thanks. Dat moet nog wel lukken, al ben ik meestal te ongeduldig.

Ik heb trouwens 100 normale gouden spelers op mijn transferlijst staan, verkoopt eigenlijk voor geen meter. Is het beter om die maar in de Winter Wildcards te stoppen allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:07:
[...]

Ik ben vooral benieuwd met wat voor mega/giga pack EA gaat komen voor de store voor dit weekend.

Wat ze met deze editie doen heb ik nog niet eerder gezien hoewel ik vorig jaar overgeslagen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:32
DennisCle schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:33:
[...]

Ik zal wat packs opsparen tot vrijdag, thanks. Dat moet nog wel lukken, al ben ik meestal te ongeduldig.

Ik heb trouwens 100 normale gouden spelers op mijn transferlijst staan, verkoopt eigenlijk voor geen meter. Is het beter om die maar in de Winter Wildcards te stoppen allemaal?
Volgens mij komt het volledige team morgenavond al in de packs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Laan1988 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:21:
[...]

Volgens mij komt het volledige team morgenavond al in de packs toch?
Ja, maar de Honourable Mentions en 12e man kunnen ook best goede spelers zijn. Of tenminste, meer kans op hogere fodderkaarten voor Best - of een andere SBC die je zou willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
theman36 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:29:
[...]

Je hebt ook één objective waarbij je elke wedstrijd 2, 3 of 4 spelers van een bepaalde competitie in je basisopstelling moet hebben. Daar zit ook sneaky nog 1k aan xp in verstopt.
Gevonden tnx.
Dus nog even 7 wedstrijden spelen met steeds die objectives in het oog, dan ga ik het misschien redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
cubert20 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:52:
[...]

Gevonden tnx.
Dus nog even 7 wedstrijden spelen met steeds die objectives in het oog, dan ga ik het misschien redden.
Je kan dat best goed combineren met meerdere competities tegelijk. Volgens mij ben je dan in 4 of 5 wedstrijden (squad battles, want je moet winnen) klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Shirtje kopen voor 45K coins, heb ik gister ook gedaan.

3 potjes met het juiste shirt levert je 1400 xp op

PSN: Patrick_D

Pagina: 1 ... 41 ... 70 Laatste