Die 4141 van div10 gaat bij mij weer als een raket na de patch, past denk wel bij jou spel.Moody2204 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:50:
[...]
Ik ben een beetje klaar met het hele spel eigenlijk. Fifa23 lag mij 10x beter. Deze versie is het alleen maar meer glitchgoals en weinig normaal voetbal. En EA dat nog nooit zoveel blunders heeft gemaakt en steeds slinksere trucs bedenkt om je packs te laten kopen. Het is dat ik een echt voetbaldier ben anders was ik allang gestopt met dit brakke spel.
Agressieve interception icm 71 depth en druk na balverlies? Meestal pak ik die lui na min 70 ivm stamina, kost alleen concentratie, veel switchen van kant en geduldig wachten op loopacties vanuit je middenveldMarkvd1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:55:
[...]
Is dat het ?
Met 3 man druk en dat iedereen voor mij man kruipt?
Exact dit pas Zico gedaan en nu zit ik met 2x 89 rated dubbele welke ik in een nieuwe icon wil stoppen wacht nog even af wat er gaat komen.kan nu geen pakjes openen want ik zit ook aan mijn max restoresboefje79 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:20:
[Afbeelding]
Rondje 80+ sbc is best de moeite waard…nu nog een leuke icon sbc 😇🙏🏻
Burp
Zag hem indd voorbij komen, zal er even naar kijkendutchgio schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:22:
[...]
Rijkaard?
Dat centrum lijkt mij ook wat achterhaald aan het raken.
Helaas nietSleehond schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:35:
@mehmet_078 Sangare was leuke optie om mee te pikken, heb je hem gedaan? Bevalt mij heel goed als CDM
Rijkaard is wel nice. En je kan hem eventueel op cb zetten mocht die op cdm niet bevallen.mehmet_078 schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:51:
[...]
Zag hem indd voorbij komen, zal er even naar kijken
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Rijkaard is idd een hele fijne optie, heeft misschien niet de beste overall stats maar zijn playstyles zijn heel goed
Ik vind Rijkaard op CB een stuk fijner spelen dan op CDM. Vond hem iets te stijf voor de manier waarop ik met CDM's speel (flink intensief deel van bij het opbouwen van een aanval).
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Eens, meer geschikt als stay back middenvelder, minder voor join the attackRazorMaron schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 16:10:
Ik vind Rijkaard op CB een stuk fijner spelen dan op CDM. Vond hem iets te stijf voor de manier waarop ik met CDM's speel (flink intensief deel van bij het opbouwen van een aanval).
Ga ik eens proberen, thx!Augy schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:26:
[...]
Die 4141 van div10 gaat bij mij weer als een raket na de patch, past denk wel bij jou spel.
Edit: in de aller-, aller- allerlaatste wedstrijd toch nog 9 wins gehaald. Pfffff.....
[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 17-02-2024 18:02 ]
Ik mag ook uit het onderdeel ik pack de laatste tijd niks gehaald worden 
Vorige week fs Boniface toen hij net uit was, was toen nog 510k.
En vandaag rivaldo icon fs
Vorige week fs Boniface toen hij net uit was, was toen nog 510k.
En vandaag rivaldo icon fs
Burp
Pack net ook FS Icon Rivaldo. Die gaan we maar eens even testen.
Is die fijn? Welke tactics etc en welke spelers speel jeAugy schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 15:26:
[...]
Die 4141 van div10 gaat bij mij weer als een raket na de patch, past denk wel bij jou spel.
Div10 komt volgende week weer met nieuwe tactieken. Ben benieuwd! Gebruik nu ook 451 van iemand op X maar bevalt niet 100%. Ga vaak toch terug naar m'n vertrouwde 4321
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Slechte wl ooit denk ik ga 3 om 8
Heb 71 depth en druk na balverlies geprobeerd maar bij anderen staat het al een huis, bij mij gaten kaas tussen de linies van de verdediging
Loan mbappe en loan Smith word je trouwens ook niet goed van in het laatste half uur haha
Heb 71 depth en druk na balverlies geprobeerd maar bij anderen staat het al een huis, bij mij gaten kaas tussen de linies van de verdediging
Loan mbappe en loan Smith word je trouwens ook niet goed van in het laatste half uur haha
Die speel ik ook maat vooral Vieira 88 heeft zoveel bal verlies en zo traag met de aaname, verlies vaak de bal met hemOekol schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:06:
Div10 komt volgende week weer met nieuwe tactieken. Ben benieuwd! Gebruik nu ook 451 van iemand op X maar bevalt niet 100%. Ga vaak toch terug naar m'n vertrouwde 4321
Dat zal dan eerder met gameplay te maken hebben. Want 88 Vieira is nog steeds een van de beste cdm's. Die heb ik vorig jaar tot TOTS gebruikt.Markvd1984 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:09:
[...]
Die speel ik ook maat vooral Vieira 88 heeft zoveel bal verlies en zo traag met de aaname, verlies vaak de bal met hem
Markvd1984 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:54:
[...]
Is die fijn? Welke tactics etc en welke spelers speel je
:strip_exif()/f/image/MVeME58V9s6LcQtptIpzQC4C.jpg?f=fotoalbum_large)
En ik wissel hem af naar onderstaande als het niet loopt
:strip_exif()/f/image/8HAPmv7gIPxUmPtJxEVHORvV.jpg?f=fotoalbum_large)
Team!
:strip_exif()/f/image/pORc4wdZieH3fUgNoVBF05D4.jpg?f=fotoalbum_large)
Super benieuwd naar de nieuwe cannavaro kaart die is geleaked, met de juiste ps+ kan dat een fijne kaart worden naast maldini en natuurlijk een legendarisch centrum uit het verleden
[ Voor 31% gewijzigd door Augy op 18-02-2024 13:10 ]
FS lewis en FS Hojlund uit de 80+ player picks. Lekker dagje zo.
Hoe bevalt Oberdorf, aangezien ik een aantal Duitse spelers heb zou ik haar als CDM of CB kunnen inpassen.Augy schreef op zondag 18 februari 2024 @ 13:03:
[...]
[Afbeelding]
En ik wissel hem af naar onderstaande als het niet loopt
[Afbeelding]
Team!
[Afbeelding]
Super benieuwd naar de nieuwe cannavaro kaart die is geleaked, met de juiste ps+ kan dat een fijne kaart worden naast maldini en natuurlijk een legendarisch centrum uit het verleden
Vraag me alleen af waarom ze juist zo goedkoop is voor een TOTY.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou, ik had hier net exact zo'n wedstrijd. Voor mij was het ook onbegrijpelijk dat er ongestraft zo veel druk werd uitgeoefend. Ik dacht dat rond minuut 70 zijn spelers wel moe zouden worden, maar niks van dat alles. Voor mij ook een raadsel hoe iemand dit kan. Kwam totaal niet aan voetballen toe.Markvd1984 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:01:
4 potten wl ,4x compleet onder druk de hele wedstrijd door word ik door 3 man afgejaagd, iedere pass die ok speel zit tegenstander tussen komt voor de man
En dit een hele wedstrijd lang
Iemand idee hoe mensen zoveel druk zetten met welke tactiek etc
Kom er gewoon echt niet onderuit
Ik zit helaas sowieso weer in de fase dat je eerst 20x moet verliezen om vervolgens weer een winstreeks te halen.
[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 18-02-2024 17:30 ]
Hmmmm.....beetje vreemde playstyles.[b]Augy in "[Multi] FC 24 Ultimate Team"Augy schreef op zondag 18 februari 2024
Ga je 'm doen? Hier wat twijfel...
Ik wil tocj een keer van dijk vervangenMoody2204 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:45:
[...]
Hmmmm.....beetje vreemde playstyles.
Weet niet of die Cannavaro beter is dan Virgil. Met die nieuwe evo ziet Pacho van Frankfurt er ook wel errug interessant uit!
[ Voor 0% gewijzigd door heron op 18-02-2024 20:07 . Reden: Grammatica ]
Even testen heb Rijkaard nu voor blanc ,met cannavaro voor van dijk heb ik wel een leuk voetballend duo als cvheron schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:06:
Weet niet of die Cannavaro beter is dan Virgil. Met die nieuwe evo ziet Pacho van Frankfurt er ook wel errug interessant uit!
Ik heb mijn standaard icon Cannavaro vergeleken met de fs versie. Fs versie is 3 sneller en 1 beter verdedigen maar mist de playstyle+.
Is niet overduidelijk beter en vind de sbc kosten niet waard.
Of moet ik de playstyle+ niet zo zwaar laten wegen?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik vind dat een sbc of een significante upgrade moet zijn of een speler waar je fan van bent.Gondor schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:34:
Ik heb mijn standaard icon Cannavaro vergeleken met de fs versie. Fs versie is 3 sneller en 1 beter verdedigen maar mist de playstyle+.
Als het geen duidelijke upgrade is dan wacht ik liever.
Persoonlijk vind ik Canno en Baggio sowieso geen icons die noemenswaardig zijn, zou haast denken dat het EA interne dashboard aangaf dat ze de italiaanse markt nog niet genoeg gemelkt hadden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ga er even over nadenken en wat reviews afwachten, ps+ aerial prima maar die andere had k liever defensief gezien..Moody2204 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:45:
[...]
Hmmmm.....beetje vreemde playstyles.
Komt ook nog een udogie aan die direct de evo in kan en havertz eindelijk kan vervangen, grote kans dat ik ze uiteindelijk beide doe haha
Moeizame laatste pot voor de elf wins, maar m’n laatste player pick was dan FS Beckham, 1.3 miljoen, untradeable, maar toch lekker!
Heb Cannavaro gedaan, maar hij wordt na opslaan niet zichtbaar in de club. Met zoeken vind ik zijn base, met bladeren door de club wel zijn leen (die komt niet naar voren bij zoeken)…
Iemand ervaring mee?
Edit:
Op console wel, nu ook in app 🙏🏻
Iemand ervaring mee?
Edit:
Op console wel, nu ook in app 🙏🏻
[ Voor 10% gewijzigd door boefje79 op 18-02-2024 22:18 ]
Met de 4141 en afwisselend 4321 toch nog 8 van de laatste 9 gewonnen dus 11 wins
Heb wat dingen deze wl bij gehouden
31 goals tegen van vrouwen
13 kick goals tegen
6 mensen leaven meteen na begin
3x leaven mensen na rood met 0 0
3x leaven mensen nadat ik penalty krijg bij gelijke stand
11x loan mbappe/ Smith tegen me gehad
Snap niet dat leaven nog steeds geen win oplevert, en vanuit kickoff met dat nare r1 dribbel keer gepatch word
De 4141 speelt redelijk tot goed ,merk wel dat ik voorin soms te snel de bal verlies ivm weinig aansluiting
Helaas weer geen 14 wins
13 kick goals tegen
Snap niet dat leaven nog steeds geen win oplevert, en vanuit kickoff met dat nare r1 dribbel keer gepatch word
De 4141 speelt redelijk tot goed ,merk wel dat ik voorin soms te snel de bal verlies ivm weinig aansluiting
Helaas weer geen 14 wins
Hier gestopt met lezenMarkvd1984 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 00:27:

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zelfde verhaal vooralsnog…ik kom niet omhoog in div6 en in de future stars cup 3 gespeeld, 3xW 🙈🤪
Waarom is Van der Sar zo extreem duur? Eerst was zijn standaard Icon rond de 250k, nu ik ongeveer daar ben zie ik dat hij nu weer 360k is terwijl de meeste icons flink zijn gedaald in waarde. Is hij een van de beste keepers in de game?
Ik speel nog steeds met Cilissen, maar ik wil die wel graag upgraden in mijn Nederlandse squad. Zijn niet veel andere posities (haalbaar) te upgraden dus ben eindelijk aan deze positie toegekomen, maar ik vind het wel zonde om 350k op deze positie te spenderen als een Alison te koop is voor 30.
Misschien toch maar één laatste gok met mijn speciale 30 dagen web app pack.
Ik speel nog steeds met Cilissen, maar ik wil die wel graag upgraden in mijn Nederlandse squad. Zijn niet veel andere posities (haalbaar) te upgraden dus ben eindelijk aan deze positie toegekomen, maar ik vind het wel zonde om 350k op deze positie te spenderen als een Alison te koop is voor 30.
Ik heb VDS zijn 88 untradable en zijn TS versie ook gebruikt, maar ik vind hem niet erg solide en zou hem daarom niet aanraden. Soms laat hij de meest simpele ballen door. Ook Casillas zijn beide kaarten gebruikt en zijn reflexen zijn wel beter. Door zijn beperkte hoogte scoort de tegenstander wel lange afstandsschoten zoals trivelas en finesse shots als je de keeper niet handmatig beweegt.DennisCle schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:33:
Waarom is Van der Sar zo extreem duur? Eerst was zijn standaard Icon rond de 250k, nu ik ongeveer daar ben zie ik dat hij nu weer 360k is terwijl de meeste icons flink zijn gedaald in waarde. Is hij een van de beste keepers in de game?
Gisteren Ter Stegen IF in Rivals gebruikt ( in een ruk door van div 6 naar 5) en hij bevalt mij stukken beter, gezien de bescheiden prijs tov andere hogere rated keepers is dit een aanrader!
Tja, er komen niet per se goeie keepers uit. VDS TS kaart is van 450k naar 700k zag ik afgelopen weekend.DennisCle schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:33:
Ik beperk mezelf natuurlijk door een NL team te bouwen. Helaas is er geen keeper evolution. Goed om te horen dat hij niet top is, thanks voor het delen van de ervaring. vNistelrooy vind ik zo raar dat het eigenlijk geen optie is voor mij. Ik heb een untradeable Alison dus die kan ik er altijd ingooien, maar ik vind het raar om 10 NLers te hebben en dan een Braziliaanse keeper_Uploader_ schreef op maandag 19 februari 2024 @ 08:49:
[...]
Ik heb VDS zijn 88 untradable en zijn TS versie ook gebruikt, maar ik vind hem niet erg solide en zou hem daarom niet aanraden. Soms laat hij de meest simpele ballen door. Ook Casillas zijn beide kaarten gebruikt en zijn reflexen zijn wel beter. Door zijn beperkte hoogte scoort de tegenstander wel lange afstandsschoten zoals trivelas en finesse shots als je de keeper niet handmatig beweegt.
Gisteren Ter Stegen IF in Rivals gebruikt ( in een ruk door van div 6 naar 5) en hij bevalt mij stukken beter, gezien de bescheiden prijs tov andere hogere rated keepers is dit een aanrader!
Die Cannavaro lijkt het mij niet waard. Ik ga Geertruida evolueren, die ziet er ook goed uit om naast Virgil te zetten. En dat kost precies 0 coins.Markvd1984 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:12:
[...]
Even testen heb Rijkaard nu voor blanc ,met cannavaro voor van dijk heb ik wel een leuk voetballend duo als cv
Ik twijfel ook ,cannavaro was ik altijd wel fan van een voetballende cbheron schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:51:
[...]
Die Cannavaro lijkt het mij niet waard. Ik ga Geertruida evolueren, die ziet er ook goed uit om naast Virgil te zetten. En dat kost precies 0 coins.
Het is ook lastig, de beste tip die je kan krijgen is naar schuin naar achteren mee lopen.Markvd1984 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:24:
[...]
In fifa wel haha
Ik kan ze gewoon niet afstoppen en pak er zoveel gele en rode kaarten door
Maken ze een fout door te gaan sprinten met R2 of kan je de pas afsnijden rammen op het rondje.
Lucio en VVD zijn geweldig hierin.
Bijna al mijn goals worden gemaakt door TOTY Smith en Kerr. Probeer zelf eens vrouwen in je team, misschien zakt de frustratie daarover dan. Als je genoeg coins hebt, kun je zelfs TOTY Popp proberen- dat is naast vrouw ook nog eens een Duitse. Dan ben je pas onverslaanbaar.Markvd1984 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 00:27:
Met de 4141 en afwisselend 4321 toch nog 8 van de laatste 9 gewonnen dus 11 wins
13 kick goals tegen
Helaas weer geen 14 wins
Ja dat snap ik goed. Van Nistelrooy is mogelijk nog erger dan een bronzen keeper, die liet bij mij echt alles lopen. Maar je ziet soms ook wel in reviews dat de ene keeper goed bevalt en dat dezelfde keeper voor de andere compleet waardeloos is.DennisCle schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:20:
[...]
Ik beperk mezelf natuurlijk door een NL team te bouwen. Helaas is er geen keeper evolution. Goed om te horen dat hij niet top is, thanks voor het delen van de ervaring. vNistelrooy vind ik zo raar dat het eigenlijk geen optie is voor mij. Ik heb een untradeable Alison dus die kan ik er altijd ingooien, maar ik vind het raar om 10 NLers te hebben en dan een Braziliaanse keeper
Heb hansen 91 al heel lang in me club en bombastorMesque schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:34:
[...]
Bijna al mijn goals worden gemaakt door TOTY Smith en Kerr. Probeer zelf eens vrouwen in je team, misschien zakt de frustratie daarover dan. Als je genoeg coins hebt, kun je zelfs TOTY Popp proberen- dat is naast vrouw ook nog eens een Duitse. Dan ben je pas onverslaanbaar.
Gebruik ze echt in nood een keer als wissel
Maar principe kwestie een beetje dat ik ze niet opstel ,het hoort gewoon niet door elkaar en zo overpowerd
Joh laat het gaan. Ga voor je plezier en niet voor je principes.Markvd1984 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:15:
[...]
Heb hansen 91 al heel lang in me club en bombastor
Gebruik ze echt in nood een keer als wissel
Maar principe kwestie een beetje dat ik ze niet opstel ,het hoort gewoon niet door elkaar en zo overpowerd
Ik vond het eerst ook niet leuk om vrouwen in mijn team te hebben. Maar ja, toen packte ik TOTY Smith, wat een baas...En ivm full chem voor haar speel ik nu met TOTY Smith en Flashback Morgan als spitsen.
Super, ik ben om hoor haha.
Super, ik ben om hoor haha.
PSN: Maichel
Speelt iemand met Thunderstruck Katoto (evt als supersub)?
Ik vind haar de vrouwelijke Mbappé in het spel.
Als CF op de rechter flank en in RIvals sprint ze 1e helft bijna iedereen vorobij alsof ze stil staan.
Heb nog geen enkele TOTY gepacked en wacht nog met Loans inzetten tot ik beter word om in Champs te spelen.
Quali is nog lastig voor mij om door te komen.
4-3-2-1 met custom tactics, maar krijg dikke pakslaag van teams met TOTY's (icons) en FS icons er in.
Als CF op de rechter flank en in RIvals sprint ze 1e helft bijna iedereen vorobij alsof ze stil staan.
Heb nog geen enkele TOTY gepacked en wacht nog met Loans inzetten tot ik beter word om in Champs te spelen.
4-3-2-1 met custom tactics, maar krijg dikke pakslaag van teams met TOTY's (icons) en FS icons er in.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Loans gebruiken in Champions....ieder zijn ding...crzyhiphopazn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:29:
PSN: Maichel
Mij maakt dat niet zoveel uit als mensen loans gebruiken.Maichel schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:33:
[...]
Loans gebruiken in Champions....ieder zijn ding...
Mijn club zit vol met top loan spelers en ook een paar met 30+ wedstrijden.
TOTY Rodri, TOTY Smith, Pele, R9 etc.
Zelf gebruik ik ze niet tijdens Weekend League, maargoed speel ook amper weekend league.
Gebruik ze soms tijdens rivals of squad battles.
Uiteindelijk komt het toch ook op skills aan. Tijdens WL kan ik ook compleet weggetikt worden door een crappy gold team met 2 goede spelers.
Gisteren in rivals mijn handen vol aan een tegenstander die TOTW Ferran Torres als zijn beste speler had. Dat terwijl ik TOTY Sawa, TOTY Best, Eusebio, Bruno F, Kimmich, VVD, Rio Ferdinand etc in mijn team heb.
Uiteindelijk wel gewonnen met 6-4, maar ging niet vanzelf.
wijze woorden
Ja EA heeft gewoon een fuck up gemaakt met die TOTY pack weight en TOTY Messi.Maichel schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:33:
[...]
Loans gebruiken in Champions....ieder zijn ding...
In Champs quali zie je bijna geen teams zonder TOTY.
ALthans ik kom ze niet tegen zonder.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ga er maar van uit dat iedere pro speler de gemiddelde WL speler zelfs met een zilveren en misschien wel bronzen team nog verslaat.Valandil schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:42:
[...]
Mij maakt dat niet zoveel uit als mensen loans gebruiken.
Zelf gebruik ik ze niet tijdens Weekend League, maargoed speel ook amper weekend league.
Uiteindelijk komt het toch ook op skills aan. Tijdens WL kan ik ook compleet weggetikt worden door een crappy gold team met 2 goede spelers.
Gisteren in rivals mijn handen vol aan een tegenstander die TOTW Ferran Torres als zijn beste speler had. Dat terwijl ik TOTY Sawa, TOTY Best, Eusebio, Bruno F, Kimmich, VVD, Rio Ferdinand etc in mijn team heb.
I like how you keep the mouse running...
Grappig wel, ik heb Van der Sar TS, en heb voor mijn gevoel nog nooit een betere keeper gehad.DennisCle schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:20:
[...]
Ik beperk mezelf natuurlijk door een NL team te bouwen. Helaas is er geen keeper evolution. Goed om te horen dat hij niet top is, thanks voor het delen van de ervaring. vNistelrooy vind ik zo raar dat het eigenlijk geen optie is voor mij. Ik heb een untradeable Alison dus die kan ik er altijd ingooien, maar ik vind het raar om 10 NLers te hebben en dan een Braziliaanse keeper
Maar ja, kijk bij verschillende keepers maar eens bij de reacties op Futbin. Bij echt iedere keeper heb je zwaar positieve en zwaar negatieve reacties!
Ben het er deels mee eens. Hoe vaak gebeurt het mij niet dat ik gelijkwaardige wedstrijden verlies, omdat net 1 van de topkaarten erdoor glitcht....Valandil schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:42:
[...]
Mij maakt dat niet zoveel uit als mensen loans gebruiken.
Heb haar ook gepackt en ze was supersub bij mij, nu inmiddels op de tribune maar nog steeds achter de hand voor het geval dat. Of ze is toch in een SBC beland voor George Best dat kan ook.crzyhiphopazn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:29:
Maar ze is oprecht prima inderdaad!
Iemand cannavaro al gedaan?
Oprecht benieuwd naar de ervaringen
Ja ik…hij is qua fysiek wel echt merkbaar minder dan wat ik heb (Alaba evo, Maldini sbc, WW VvD).Augy schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:45:
Hij heeft wel hele bijzondere verdedigende acties, lijkt af en toe metertje te teleporteren om een tackle succesvol te maken 🤣🙈, dus daar lijkt wat compensatie playstyle actief om zijn kleinere fysiek te compenseren.
Inception heeft een soortgelijke review gemaakt…mijn conclusie: hij is leuk voor erbij, maar geen vaste basis
Na lang twijfelen toch voor Rijkaard gegaan.Augy schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:45:
Lengthy + betere verdedigende stats
wijze woorden
Hier ook Rijkaard
Cannavaro 89 icon heb ik al maar staat niet basis. Prima speler maar Rijkaard 89 en Maldini 92 voorkeur.
Cannavaro 89 icon heb ik al maar staat niet basis. Prima speler maar Rijkaard 89 en Maldini 92 voorkeur.
[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 19-02-2024 18:52 ]
Heb ook zitten twijfelen. 3x met zijn loan gespeeld. Hij is echt wel okee, maar Rijkaard heeft ook hier de voorkeur, toch voornamelijk doordat hij intercept+ heeft.Augy schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:45:
Hmm denk dat ik dan tog voor Geertruida zn evo ga. Gratis (nja veel tijd) en fysiek een stuk sterker.. bovendien alle playstyles aanwezig. (Of we laten blanc weer lekker opdraven haha)
Haal net Haaland totw uit de 85+ pp, niet gek
Haal net Haaland totw uit de 85+ pp, niet gek
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 19-02-2024 20:28 ]
Ik heb Cannavaro ook gedaan gisteren. Opzich een prima kaart.
Ik speel hem samen met Rijkaard er naast. Dat vulde elkaar prima aan. Zijn lengte issues kon ik eerlijk gezegd niet echt merken, maar dat heeft voornamelijk te maken met die Aerial+ playstyle. Dat compenseert een hoop.
Verder heeft die genoeg verdedigende playstyles, alleen jammer dat die Acrobatic+ erbij heeft. Dat is wel jammer.
Al met al, leuke kaart. Alleen zal ik hem zelf nooit in mijn eerste team gebruiken.
Ik speel hem samen met Rijkaard er naast. Dat vulde elkaar prima aan. Zijn lengte issues kon ik eerlijk gezegd niet echt merken, maar dat heeft voornamelijk te maken met die Aerial+ playstyle. Dat compenseert een hoop.
Verder heeft die genoeg verdedigende playstyles, alleen jammer dat die Acrobatic+ erbij heeft. Dat is wel jammer.
Al met al, leuke kaart. Alleen zal ik hem zelf nooit in mijn eerste team gebruiken.
Ik heb het nog niet geschreven of hij maakt de ene na de andere blunder vanavond...Moody2204 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:09:
[...]
Grappig wel, ik heb Van der Sar TS, en heb voor mijn gevoel nog nooit een betere keeper gehad.
Maar ja, kijk bij verschillende keepers maar eens bij de reacties op Futbin. Bij echt iedere keeper heb je zwaar positieve en zwaar negatieve reacties!

Dat is overdreven denk ik? TOTY zijn zeldzaam en Messi iets minder. Ik zie TOTY bij CC teams. Anders niet echt. Ja zo'n goedkope verdwaald een keer.crzyhiphopazn schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:47:
[...]
Ja EA heeft gewoon een fuck up gemaakt met die TOTY pack weight en TOTY Messi.
In Champs quali zie je bijna geen teams zonder TOTY.
ALthans ik kom ze niet tegen zonder.
Het valt mij op dat ik veel tegengoals krijg van geplaatste schoten van grote afstand, jullie daar ook last van en hoe verdedig je dat goed?
Trivela's? Niet. Ja twee benen voordat ze schieten...Moody2204 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:56:
Het valt mij op dat ik veel tegengoals krijg van geplaatste schoten van grote afstand, jullie daar ook last van en hoe verdedig je dat goed?
Ik krijg juist weer de meest bizarre penaltys tegen, lijkt echt zo random.Moody2204 schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:56:
Iig weer bijna terug in divisie 5 en de 7 wins binnen. Nog 4 wedstrijden voor Geertruida en dan is die ook klaar
Iemand een tactiek 424 die nog steeds werkt? Dit jaar nog niet gebruikt, maar ik wil eigenlijk dit een kan geven. Nunez is nu bank en Zico basis. Maar zag dat hij geupgrade is en toen hij laatst inviel was hij mega goed. Dus wil hem eigenlijk de kans geven in de basis. Dacht eerst vervangen voor Mbappe (tradable). Maarja Mbappe.....

4132 wel een geprobeerd?Oekol schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:19:
Iemand een tactiek 424 die nog steeds werkt? Dit jaar nog niet gebruikt, maar ik wil eigenlijk dit een kan geven. Nunez is nu bank en Zico basis. Maar zag dat hij geupgrade is en toen hij laatst inviel was hij mega goed. Dus wil hem eigenlijk de kans geven in de basis. Dacht eerst vervangen voor Mbappe (tradable). Maarja Mbappe.....
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/CLFmA1mPAuhIOYcnFTQ4Lv6C.jpg?f=fotoalbum_large)
Yes en zal de nieuwe tactiek van Div10 einde deze week ook proberen. Denk alleen dat Eusebio en Nunez voorin beide geniaal gaat zijn. Dus wil 424 wel voor 1e x dit jaar kans geven.
Deze taktiek ook weer eens gebruikt in de WL kwalificatie, en ik vloog er doorheen! Liep erg lekker.
Beste Tweakers,
Maar ik heb een vraag.
Welke buttons is verdedigen?
Ze lopen er bij mij er door heen.
En binnen Fifa FC game heb je ook een setting om je controls realischticher te maken?
Welke setting is het beste?
Maar met het verdedigen doe ik maar wat.
Ik druk steeds verschillende knoppen in.
Ik weet niet welke knop verdedigen is.
Maar ik heb een vraag.
En binnen Fifa FC game heb je ook een setting om je controls realischticher te maken?
[ Voor 55% gewijzigd door Water_824 op 21-02-2024 14:23 ]
@Water_824
L2 gebruiken bij verdedigen
Rondje is staande tackle
Vierkantje is sliding
PS versie dan uiteraard
L2 gebruiken bij verdedigen
Rondje is staande tackle
Vierkantje is sliding
PS versie dan uiteraard
Niet lullig bedoeld, maar als je dit soort vragen hebt, zou ik eens een tutorial doen of squad battles op amateur of zo.Water_824 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:38:
Beste Tweakers,
Maar ik heb een vraag.
Precies of moments. Daar wordt alles van begin tot eind uitgelegd.Saekerhett schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 14:35:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar als je dit soort vragen hebt, zou ik eens een tutorial doen of squad battles op amateur of zo.
Heb drie potjes mee gespeelt, probeer er achter te komen welke de twee tactieken zijn die deze counteren.Augy schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:21:
Div10 zijn nieuwe tactics!
Side notes! Je RM & LM zijn eigenlijk H/H cm. (Bruno, kimmich, sawa enz)
Fijn als spits goede passing heeft, acteert soms als valse 9
[Afbeelding]
2 potjes mee gespeeld, speelt leuk weg!
1e was tegen 4321 en stond 3-0 achter. Maak 3-3 en hij leaved. 2e was een 433, gewonnen. 3e was tegen een 41212 narrow en 7-2 verloren. Had geen schijn van kans.
Ben idd erg benieuwd, veldbezetting lijkt me redelijk stabiel, behalve dat de CM's misschien iets te wijd kunnen staan. Maar dat heb k nog niet zo ervaren. Backs op stayback vangen ook wel weer veel op kwa wingers.Oekol schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:39:
[...]
Heb drie potjes mee gespeelt, probeer er achter te komen welke de twee tactieken zijn die deze counteren.
1e was tegen 4321 en stond 3-0 achter. Maak 3-3 en hij leaved. 2e was een 433, gewonnen. 3e was tegen een 41212 narrow en 7-2 verloren. Had geen schijn van kans.
Ben zelf ook nog wat in de puzzel kwa passing en looplijnen maar dat maakt het juist leuk vind k
Ik snap niet goed hoe dit werkt qua cm’s op niet cm-posities. Ik begreep dat je met bv een 433 moet aftrappen en daarna naar deze moet wisselen, maar ik probeer deze basis te gebruiken, maar in 433 zijn Zizou en Ronaldihno out of chem want niet op juiste positie en met deze 451 zijn de lm en rm weer out of chem en positie.Augy schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:21:
Div10 zijn nieuwe tactics!
Side notes! Je RM & LM zijn eigenlijk H/H cm. (Bruno, kimmich, sawa enz)
Fijn als spits goede passing heeft, acteert soms als valse 9
[Afbeelding]
2 potjes mee gespeeld, speelt leuk weg!
Heb nog nooit met post-kickoff-tactics gewerkt dus kom er niet helemaal uit…🙈
/f/image/EbVem6ZHcukFCXFvdZMY18h8.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door boefje79 op 21-02-2024 18:47 ]
https://www.tiktok.com/@videogamer/video/7194737070013697285boefje79 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 18:46:
[...]
Ik snap niet goed hoe dit werkt qua cm’s op niet cm-posities. Ik begreep dat je met bv een 433 moet aftrappen en daarna naar deze moet wisselen, maar ik probeer deze basis te gebruiken, maar in 433 zijn Zizou en Ronaldihno out of chem want niet op juiste positie en met deze 451 zijn de lm en rm weer out of chem en positie.
Heb nog nooit met post-kickoff-tactics gewerkt dus kom er niet helemaal uit…🙈
[Afbeelding]
Ben je niet bekend hoe je ingame van formatie veranderd?
[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 21-02-2024 19:38 ]
Thanks! Op zich lukt dit mij wel, maar ik weet niet hoe ik deze basis in een formatie kan krijgen die wel full chem heeft om daarna naar 451 te switchen. Advies was 433 maar dan kom ik met Zizou en Ronnie niet op matching posities_Uploader_ schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:34:
[...]
https://www.tiktok.com/@videogamer/video/7194737070013697285
Ben je niet bekend hoe je ingame van formatie veranderd?
Oke wat je moet doen:boefje79 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:59:
[...]
Thanks! Op zich lukt dit mij wel, maar ik weet niet hoe ik deze basis in een formatie kan krijgen die wel full chem heeft om daarna naar 451 te switchen. Advies was 433 maar dan kom ik met Zizou en Ronnie niet op matching posities
Zoek een formatie waarbij je chem het hoogst is voor de spelers die je hebt. Welke maakt geen fluit uit.
Daarna ga je naar squad actions, custom tactics En druk je op L2 of LT. Dan maak je deze tactiek van Div10 ultra devensies, devensies aanvallend of ultra aanvallend. Van gebalanceerd blijf je af. Die blijft zo voor je chem. Ingame kan je dan met pijltjes toets naar links of rechts deze tactiek opzoeken en dan speel je met die spelers met de chem uit je start opstelling. Bij formaties kan je swap players doen zodat ze op de plek gaan staan waar jij 't wilt.
Ah op die manier! Met jouw team kom ik niet verder dan 30 chem, er staan best wel veel middenvelders in zonder een RM/ RWof een tweede spitsboefje79 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:59:
[...]
Thanks! Op zich lukt dit mij wel, maar ik weet niet hoe ik deze basis in een formatie kan krijgen die wel full chem heeft om daarna naar 451 te switchen. Advies was 433 maar dan kom ik met Zizou en Ronnie niet op matching posities
https://www.futbin.com/24/squad/251490
Thanks!_Uploader_ schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:08:
[...]
Ah op die manier! Met jouw team kom ik niet verder dan 30 chem, er staan best wel veel middenvelders in zonder een RM/ RWof een tweede spits
https://www.futbin.com/24/squad/251490
Ik had Eusebio ook nog, die als 2e spits en in 451 is hij dan een cam en dat werkt heel prima!
Deze opstelling is even wennen weer maar damn wel heel lekker! Iemand nog tips voor een speler die zowel cam als spits kan spelen?
Pele... Ronaldo... Of wat is je budget?boefje79 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:19:
[...]
Thanks!
Ik had Eusebio ook nog, die als 2e spits en in 451 is hij dan een cam en dat werkt heel prima!
Deze opstelling is even wennen weer maar damn wel heel lekker! Iemand nog tips voor een speler die zowel cam als spits kan spelen?
Wel leuk zo, Nederlandse inbreng!
Ben er wel prima tevreden mee zo.
Iemand nog leuke tip voor dit team?
Of een tip voor FS evolutie welke ik sowieso ook nog moet doen?
En zouden jullie voor opstelling A of B kiezen?
A
:strip_exif()/f/image/lqMEyDuInN86fDYG0JTChQrO.jpg?f=fotoalbum_large)
B
A
:strip_exif()/f/image/lqMEyDuInN86fDYG0JTChQrO.jpg?f=fotoalbum_large)
B
:strip_exif()/f/image/hfPp5xUOH9qbh3ZqYWRQQ3V4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 21-02-2024 22:55 ]
Haha, nou zoveel niet nee…heb nog wel tradeable TS Vini maar dan kom ik nig niet in de buurt…
Iemand tips voor een goede icon LM, RM, SP of RW die in game op de rechter Cam komt te spelen in de 4231 formatie? Mijn huidige team is dit https://www.futbin.com//24/squad/2014041 waarbij ik icon Smith nu op die positie heb staan maar dat is niks waard. Budget is 1miljoen. Zelf zit ik te denken aan puskas, maar ben wel bang dat dit niet heel veel verschil zal maken.
Bryan icm Davies is echt een heerlijke combinatieSleehond schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:53:
Wel leuk zo, Nederlandse inbreng!
A
[Afbeelding]
B
[Afbeelding]
Krijgt de RTFF Boscagli nu een IF nu PSV gelijk heeft gespeeld? Hij zou dan 88 moeten worden...
Nee dat is bij het uit duel.Er!k schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:13:
Krijgt de RTFF Boscagli nu een IF nu PSV gelijk heeft gespeeld? Hij zou dan 88 moeten worden...
FS Icon Rivaldo? Is dat niks?boefje79 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:59:
[...]
Haha, nou zoveel niet nee…heb nog wel tradeable TS Vini maar dan kom ik nig niet in de buurt…
Ja, Champions League RTTF krijgen een +1 IF bij gelijkspel of winst in 1e wedstrijd nadat ze in packs zaten. Dus hij wordt een 88 komende vrijdag.Er!k schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:13:
Geen icon, maar zou Hansen IF niet passen in jouw team?theman36 schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 23:06:
Iemand tips voor een goede icon LM, RM, SP of RW die in game op de rechter Cam komt te spelen in de 4231 formatie? Mijn huidige team is dit https://www.futbin.com//24/squad/2014041 waarbij ik icon Smith nu op die positie heb staan maar dat is niks waard. Budget is 1miljoen. Zelf zit ik te denken aan puskas, maar ben wel bang dat dit niet heel veel verschil zal maken.
Hmmmm..... iets te vroeg gepiekt dit seizoen vrees ik. Zit nu in div. 4 'opgesloten' want ik sta IEDER potje binnen de 3 wedstrijdminuten met 1-0 achter. Snap er niks van.
Om gek van te worden.
Om gek van te worden.
Volgens mij gaat dat niet passen qua chem.... lijkt me wel een leuke optie_Uploader_ schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 11:45:
[...]
Geen icon, maar zou Hansen IF niet passen in jouw team?
Kan iemand mij er van weerhouden ik niet de icon PP te doen?
Heb hoge rated fodder en wil wachten tot leuke icon sbc of mbappe POTM (maar ga niet nog een maand wachten) dus twijfel nu steeds meer om die casino sbc wel te doen.
Heb hoge rated fodder en wil wachten tot leuke icon sbc of mbappe POTM (maar ga niet nog een maand wachten) dus twijfel nu steeds meer om die casino sbc wel te doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 22-02-2024 19:37 ]