Zit te twijfelen of Evo Walker beter gaat zijn dan Evo Llorente die ik al een tijd rechtsachter heb staan (comparison). Walker is stuk fysieker en heeft een PS+ die hem hopelijk sneller maakt.
Als je ze allebei anchor geeft is het verschil al weer kleiner.
Ik vind zelf de stamina van Walker te laag voor een back.
En het is 21k voor Walker en 75k voor de evo, plus een aantal wedstrijden. Ik ga gewoon doorsparen totdat ik genoeg heb voor Mbappe of Ginola - die zijn rustig aan het dalen in prijs, dus ik ben er bijna en dan heb ik liever een goede versterking voorin.dutchgio schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:59:
Als je ze allebei anchor geeft is het verschil al weer kleiner.
Walker EVO heeft bij mij nog geen potten kunnen breken. Als je tegenstander hoge druk speelt, wat vrijwel iedereen doet, is het lastig om eronderuit te spelen omdat Walker vrij log is. Dynamische backs vind ik een stuk fijner spelen.
I like how you keep the mouse running...
Net mijn kaske naar de klote gegooid - 3 wedstrijden voor kwalificatie - allemaal spannend tot het einde terwijl ik mijlen beter ben maar gewoon omdat er goalen gescoord worden die anders niet kunnen, mijn spelers opeens altijd tegen de keeper aanschieten en geen loopacties meer maken.
Kaske is stuk na volgende actie: YouTube: EA SPORTS FC 24_20240109164951
Let op verdediger met nummer 5 - deze speler is actief en ik druk sprint in om mee te lopen naar achter - ik ben moeten stoppen.
Dit voorval komt me de laatste 2 dagen frequenter voor, vaker met een links of rechtsback, dan is de schade meestal beperkt - maar hier - wtf.
Let op verdediger met nummer 5 - deze speler is actief en ik druk sprint in om mee te lopen naar achter - ik ben moeten stoppen.
Dit voorval komt me de laatste 2 dagen frequenter voor, vaker met een links of rechtsback, dan is de schade meestal beperkt - maar hier - wtf.
Ik gok z'n tv, console of z'n controllerSleehond schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:49:
Kaske….? Was dat?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Afstandsbediening denk 🤣Sleehond schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:49:
Kaske….? Was dat?
Zo alle fodder uit de club maar eens in de Eusebio SBC gegooid, moet nog 3x 87 rated en 1x 88 rated squad. Dat valt alles mee
Het is maar een spelletje...forzaracing schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:13:
Net mijn kaske naar de klote gegooid - 3 wedstrijden voor kwalificatie - allemaal spannend tot het einde terwijl ik mijlen beter ben maar gewoon omdat er goalen gescoord worden die anders niet kunnen, mijn spelers opeens altijd tegen de keeper aanschieten en geen loopacties meer maken.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Die online draft is wel flink pittig tegenwoordig.
Vlieg er elke keer met 1 ronde uit, meestal kwam ik soms wel tot 4.
Misschien ook omdat ik niet zoveel zin heb om alle instructies te wijzigen
Heb inmiddels 380 pakketten gespaard. Ook een hoop 1 speler pakketten hoor, maar ben benieuwd of ik er een toty uit vis!
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Wij zitten iets boven de 120. De slechtste pakketten zijn 5x80+, daarna een hoop 2x81+, 2x82+ etc. maar de slechte zijn er tussenuit gepikt.
Dat jullie dat kunnen. En je moet nog anderhalve week haha
Ik speel vaak tegen mijn zoon en kan er dan wel om lachen als je ziet wat er soms gebeurt...,forzaracing schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:13:
Online ben ik ermee gestopt door dit soort zaken. Het in stappen van verdedigers soms zo slecht of wat denk je van een uitkomende keeper dat ziet er zo knullig uit.
Burp
Heb ik hier ook. Zelfs als ik de instructies wel aanpas. Maar ik merk gewoon dat deze versie mij minder ligt. Daar ligt het ook voor een deel aan.cubert20 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:59:
Die online draft is wel flink pittig tegenwoordig.
Als zo een slechte promo hebt als nu is het sparen niet echt moeilijk Zit nu zelf ook op iets van 30 packs met allemaal 83+ rated spelersLaan1988 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:18:
Gaat makkelijk, ik heb een untradeble team met 88 rating waar ik al die tijd prima mee uut de voeten kanLaan1988 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:18:
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Moet voor Gullit nog een 89, een 88, twee 87 en twee 86 rated teams. Wordt nog een hele klus met de minimale fodder momenteel.
Komt wel goed joh.El Profesor schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 20:51:
Moet voor Gullit nog een 89, een 88, twee 87 en twee 86 rated teams. Wordt nog een hele klus met de minimale fodder momenteel.
Hij is actief tot 22 februari.
Vanavond Lucio op de kop getikt voor WL voor 474k. Ben benieuwd. Vond 't aardig goedkoop dus moest 't kopen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zag dat ik deze geweldenaar kon upgraden
https://www.futbin.com/24...8/konstantinos-mavropanos
Die dus door de evolution gegooid.
Maar klopt het dat je in de webapp niet de goede stats kunt zien?
Zal morgen eens kijken in de game zelf.
https://www.futbin.com/24...8/konstantinos-mavropanos
Die dus door de evolution gegooid.
Maar klopt het dat je in de webapp niet de goede stats kunt zien?
Zal morgen eens kijken in de game zelf.
Paarse Malen heeft zijn +1 gekregen en "trickster" als playstyle+... dat is dan weer jammer. Dynamische spelers blijven toch het leukst - die groeien met je team mee.
Ik heb in de afgelopen weken een berg fodder verzameld voor lage prijzen. Wat denken jullie, is het handig om die nu al van de hand te doen? Of zullen de prijzen nog stijgen richting TOTY?
Ik verwacht dat het nog gaat stijgen richting TOTY - er is nu weinig vraag (want geen goede SBCs) en die zal in aanloop van TOTY wel komen met 'warm-up' SBCs. Ik zou wel verkopen voor start TOTY omdat dan iedereen alle opgespaarde packs gaan opentrekken en er een enorme golf aanbod op de markt gedumpt wordt.Robbio85 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 11:41:
Ik heb in de afgelopen weken een berg fodder verzameld voor lage prijzen. Wat denken jullie, is het handig om die nu al van de hand te doen? Of zullen de prijzen nog stijgen richting TOTY?
Dat lijkt me idd de beste strategie. Nu hopen dat ik dit mijn transferlijst niet uit het oog verlies tot ergens in TOTYheron schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 11:48:
[...]
Ik verwacht dat het nog gaat stijgen richting TOTY - er is nu weinig vraag (want geen goede SBCs) en die zal in aanloop van TOTY wel komen met 'warm-up' SBCs. Ik zou wel verkopen voor start TOTY omdat dan iedereen alle opgespaarde packs gaan opentrekken en er een enorme golf aanbod op de markt gedumpt wordt.
Elke avond om 7 uur even kijken wat de nieuwe content is, en of dat positieve invloed op je investeringen gaat hebben :-)Robbio85 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 12:16:
[...]
Dat lijkt me idd de beste strategie. Nu hopen dat ik dit mijn transferlijst niet uit het oog verlies tot ergens in TOTY
Wat is laag? Ik ben nog steeds met mijn 1mln investering in 87 rated kaarten gekocht voor <9500.Robbio85 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 11:41:
Begin verkocht voor 13750 nu voor 16750 en wacht tot het rustig aan verder stijgt.
Nu is het aardig duur om in te kopen. Maar met TOTY om de hoek zal je allicht nog steeds profit hebben.
Dit waren de prijzen ten tijde van aankoop:Oekol schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 13:04:
[...]
Wat is laag? Ik ben nog steeds met mijn 1mln investering in 87 rated kaarten gekocht voor <9500.
Begin verkocht voor 13750 nu voor 16750 en wacht tot het rustig aan verder stijgt.
Nu is het aardig duur om in te kopen. Maar met TOTY om de hoek zal je allicht nog steeds profit hebben.
:fill(white):strip_exif()/f/image/bq7JVauFdRHV5r76vs2bgrXw.png?f=user_large)
Het is allemaal niet heel spannend qua aantal, maar toch fijn om wat winst te pakken.
Volgens mij wordt dit de eerste keer dat ik de WL laat liggen. Ook al helemaal geen Rivals gespeeld. Vind het goed zo denk ik, om even een pauze in te lassen. Tot nu toe heb ik toch nog geen enkel goede promo rewards gekregen behalve high rated fodders.
Schijnt dat er wel Icon evo's komen. Dat lijkt me wel een interessante.
Schijnt dat er wel Icon evo's komen. Dat lijkt me wel een interessante.
Wie gaat er voor Lloris?
Lijkt een prima keepert voor hetgeen je er in moet stoppen?
Zou het een upgrade zijn voor Ederson gold?
Nu heb ik hier wel eens eerder aangegeven dat ik wel erg vaak dezelfde spelers pack.maar in 24 uur 4x Modric gepackt waar ik de laatste in een 85 PP gooi en wie was de eerste keuze? MODRIC!
Als je de fodder hebt waarom niet. Ik zelf skip hem maar dat komt omdat ik Thunderstruck Van de Sar op doel heb. Die blijft waarschijnlijk tot het einde van deze fifa op doel voor mij.Sleehond schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:27:
Wie gaat er voor Lloris?
Of die beter is als Ederson durf ik niet te zeggen. Anders even reviews afwachten?
Neehhh. 1* weakfoot. Lengte ook niet mega volgens mij.Sleehond schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:27:
Wie gaat er voor Lloris?
Hier wel even meegepakt, vond het eerdere fifa’s altijd een fijne keeper.
Ik weet dat dit een topic is voor de Ultimate Team spelmodus maar ik hoop dat ik hier toch terecht kan met mijn vraag. Ik speel momenteel Fifa 22 op een PS4, voornamelijk online seizoenen waarbij je dus promoveert en degradeert qua klasses en speelt met standaard teams.
Ik heb eigenlijk geen interesse in het kopen/verkopen van spelers of teams aanpassen voor online dus mijn vraag is of er in FC24 ook zo'n spelmode in zit. Is er iets vergelijkbaars met de Seasons game mode in Fifa 22 beschikbaar?
Ik heb eigenlijk geen interesse in het kopen/verkopen van spelers of teams aanpassen voor online dus mijn vraag is of er in FC24 ook zo'n spelmode in zit. Is er iets vergelijkbaars met de Seasons game mode in Fifa 22 beschikbaar?
Volgens het internet zit dit gewoon in EA FC 24: https://www.fifplay.com/fc-24-online-seasons/YES schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:53:
Ik weet dat dit een topic is voor de Ultimate Team spelmodus maar ik hoop dat ik hier toch terecht kan met mijn vraag. Ik speel momenteel Fifa 22 op een PS4, voornamelijk online seizoenen waarbij je dus promoveert en degradeert qua klasses en speelt met standaard teams.
[ Voor 76% gewijzigd door Robbio85 op 12-01-2024 09:06 ]
Ik moet even mijn Google skills gaan herzien denk ik. Heb lopen zoeken maar dit niet gevonden haha.Robbio85 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 09:06:
[...]
Volgens het internet zit dit gewoon in EA FC 24: https://www.fifplay.com/fc-24-online-seasons/
Bedankt!
Ligt het aan mij of zijn de servers vandaag goed, zelfs met een gold only team nu 9 wins in WL.
automation fanboy
Ja hier speelde het ook fijn weg, vele malen beter dan normaal op vrijdag.Punkbuster schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 18:03:
Ligt het aan mij of zijn de servers vandaag goed, zelfs met een gold only team nu 9 wins in WL.
Tevreden over Lloris?Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 17:56:
Eusebio afgemaakt, team speelt wel heel fijn zo. Voor het eerst in weken ook een goede start van de WL
[Afbeelding]
Ja, zolang je er niet mee probeert te voetballen prima keeper
Hiervoor had ik Alisson, heb het idee dat Lloris net wat meer pakt.
Rivals was dan weer niet te spelen - gelukkig de Cup wel. Was er nog niet aan begonnen, maar wilde de XP harken. 3 winst in Fire gepakt en zelfs 4 met Ice.Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 18:05:
[...]
Ja hier speelde het ook fijn weg, vele malen beter dan normaal op vrijdag.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik heb Courtois en Nistelrooy maar Lloris klinkt erg leuk door zijn linksNachtapotheker schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 18:28:
[...]
Ja, zolang je er niet mee probeert te voetballen prima keeper
Hiervoor had ik Alisson, heb het idee dat Lloris net wat meer pakt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Op Futbin heeft Lloris wel 5200 opvotes en weinig down. In reviews is het wisselend.
Ik twijfel nog beetje
Ik twijfel nog beetje
Ja als je vaak opbouwt met de keeper of long throw veel gebruikt, zou ik het niet doen. Maar qua keepen en reflexen vind ik het de beste keeper die ik gebruikt heb so far.
Leuk team. Hoe is Saliba?Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 17:56:
Eusebio afgemaakt, team speelt wel heel fijn zo. Voor het eerst in weken ook een goede start van de WL
[Afbeelding]
Heb je bewust een bronze coach?Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 17:56:
[Afbeelding]
Heb wel eens over die bronze techniek gehoord. Werkt dat echt?
Braziliaanse coaches zijn uiterst zeldzaam.Oekol schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 19:54:
[...]
Heb je bewust een bronze coach?
Heb wel eens over die bronze techniek gehoord. Werkt dat echt?
Bronzen spelers op de bank werkte in eerdere FIFA's wel, geen idee of dat nu nog het geval is.
Ik had eergisteren rooney 88 als beste. Dus ik weet wat je doormaakt

Auw. Tegen beter weten in heb ik hem ook weer gedaan: base Smith, base Casillas en TS Nesta. Laatste maar genomen omdat die duurst was op futbin en hoogste rating had, maar het blijft waardeloos.
Ik dacht dat die Smith nog wel een beetje goed was? Die is best klinisch tegen mij als ik haar tegen kom.heron schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 21:17:
[...]
Auw. Tegen beter weten in heb ik hem ook weer gedaan: base Smith, base Casillas en TS Nesta. Laatste maar genomen omdat die duurst was op futbin en hoogste rating had, maar het blijft waardeloos.
@theman36 Rooney is nog best bruikbaar met z'n playstyle. Heb z'n 89 in de basis. Powershot spammen
Leek vandaag, stond er één zilveren non-rare Braziliaanse coach. Direct aangetrokken voor 5k.dutchgio schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 20:01:
[...]
Braziliaanse coaches zijn uiterst zeldzaam.
Bronzen spelers op de bank werkte in eerdere FIFA's wel, geen idee of dat nu nog het geval is.
Nou, na 1 potje al weer klaar met de WL.
Bij rust 3-0 voor. Tweede helft: kansloos... geen bal naar voren komt meer aan, spelers zijn traag ineens. Hoe kan een wedstrijd waarin het de 1e helft leek dat het 8-0 voor mij zou worden zo kantelen?
Ik word zo moe van dit soort dingen.
Bij rust 3-0 voor. Tweede helft: kansloos... geen bal naar voren komt meer aan, spelers zijn traag ineens. Hoe kan een wedstrijd waarin het de 1e helft leek dat het 8-0 voor mij zou worden zo kantelen?
Ik word zo moe van dit soort dingen.
Ik moest er even aan wennen (had eerst Cordoba), maar nu dat gelukt is vind ik het een heerlijke speler. Kopt ook veel corners binnen.
Klopt deze heb in gesniped in het begin toen ik met Eder Militao wilde spelen. Waren toen niet beschikbaar op de markt.dutchgio schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 20:01:
[...]
Braziliaanse coaches zijn uiterst zeldzaam.
TS nesta tijdje mee gespeeld maar dat is echt een muur achterin!Oekol schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 21:22:
[...]
Ik dacht dat die Smith nog wel een beetje goed was? Die is best klinisch tegen mij als ik haar tegen kom.
@theman36 Rooney is nog best bruikbaar met z'n playstyle. Heb z'n 89 in de basis. Powershot spammen
Heb echt geen fodder meer om hem te doen, tegen beter weten in spaar ik de packs maar 2 weekjes op
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 12-01-2024 21:56 ]
Ik twijfel om Maldini te vervangen. Op 1 of andere manier kan ik totaal niet met Maldini overweg....Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 21:50:
[...]
Ik moest er even aan wennen (had eerst Cordoba), maar nu dat gelukt is vind ik het een heerlijke speler. Kopt ook veel corners binnen.
Ja soms liggen spelers je niet. Heb je met Varane gespeeld? Ik vind Saliba erg lijken op hoe Varane speelt.Moody2204 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:02:
[...]
Ik twijfel om Maldini te vervangen. Op 1 of andere manier kan ik totaal niet met Maldini overweg....
Nee, ik heb nu Thiago Silva en Rio Ferdinand staan. Op zich ook prima.Nachtapotheker schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:25:
[...]
Ja soms liggen spelers je niet. Heb je met Varane gespeeld? Ik vind Saliba erg lijken op hoe Varane speelt.
Ja zeker! Die Ferdinand is altijd erg vervelend om tegen te spelen. Al heb ik het meest moeite met VVD (maakt niet uit welke versie) wellicht moet ik die ook eens proberenMoody2204 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:37:
[...]
Nee, ik heb nu Thiago Silva en Rio Ferdinand staan. Op zich ook prima.
Heb al een tijd een full untradable team, eigenlijk wil ik dat wel zo houden. Hopelijk packen we hem een keer.
Welke chemistry heb je? Anchor maakte voor mij een wezenlijk verschil tegenover shadow. Samen met Blanc, Havertz en walker evo zit mn verdediging echt potdichtMoody2204 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:02:
[...]
Ik twijfel om Maldini te vervangen. Op 1 of andere manier kan ik totaal niet met Maldini overweg....
Ik ben inmiddels de nieuwe tactics van Div10 gaan spelen. Gaan voor mij echt als een raket!
:strip_exif()/f/image/8HAPmv7gIPxUmPtJxEVHORvV.jpg?f=fotoalbum_large)
Team:
:strip_exif()/f/image/iQqFg7oqtJ6Gp2gzK3YjgVSX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 63% gewijzigd door Augy op 12-01-2024 23:10 ]
Ik had inderdaad een shadow op Maldini staan. Net anchor er op gezet en dan morgen hem opnieuw de kans geven. Kijken of hij mij dan ook beter bevalt. Soms heb ik ook het idee dat het in de playstyles ligt. Anticipate+ werkt tot nu toe redelijk goed voor mij. En dat hebben mijn huidige cv's beiden. Maar het is zonde van de moeite eigenlijk om Maldini niet te gebruiken.Augy schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:06:
[...]
Welke chemistry heb je? Anchor maakte voor mij een wezenlijk verschil tegenover shadow. Samen met Blanc, Havertz en walker evo zit mn verdediging echt potdicht
Ik ben inmiddels de nieuwe tactics van Div10 gaan spelen. Gaan voor mij echt als een raket!
[Afbeelding]
Team:
[Afbeelding]
Inception die youtuber had op twee account z'n loan gehaald. De ene shadow en de ander anchor. By far was anchor beter. Op shadow was die gewoon niet fijn zei hij.Moody2204 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:18:
[...]
Ik had inderdaad een shadow op Maldini staan. Net anchor er op gezet en dan morgen hem opnieuw de kans geven. Kijken of hij mij dan ook beter bevalt. Soms heb ik ook het idee dat het in de playstyles ligt. Anticipate+ werkt tot nu toe redelijk goed voor mij. En dat hebben mijn huidige cv's beiden. Maar het is zonde van de moeite eigenlijk om Maldini niet te gebruiken.
Oké, ben benieuwd of ik het dan ook zo ga ervaren.Oekol schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:36:
[...]
Inception die youtuber had op twee account z'n loan gehaald. De ene shadow en de ander anchor. By far was anchor beter. Op shadow was die gewoon niet fijn zei hij.
En soms was het beter om hem niet te besturen. Had hij het idee dat zijn trackback sneller ging als je hem niet geselecteerd had. Uiteindelijk vond ik Maldini ook raar soms. Maar tussendoor mega goeie wedstrijden. Qua verdedigend is die gewoon goed, als hij goed gepositioneerd staat kom je er niet langs. Steekt z'n voetje wel uit.Moody2204 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 00:17:
[...]
Oké, ben benieuwd of ik het dan ook zo ga ervaren.
Hier bevalt Maldini enorm. Direct zelf al besloten anchor te doen. Mijn eigen idee was al dat ik wilde dat Strength en Agression zouden boosten. Die vond ik relatief laag en was bang dat hij dan wat slap zou overkomen.
Zoals @Oekol zegt als hij positioneel goed staat is hij enorm sterk in het duel.
PS ik ben ook onder de indruk van Asensio Versus Fire van 86. Zijn geplaatste schot is letterlijk BI-ZAR. Zelfs uit hoeken dat je denkt: dit kan niet, hop toch in de kruising. 15 wedstrijden in Rivals 5 en 11 goals als RM is keurig.
Zoals @Oekol zegt als hij positioneel goed staat is hij enorm sterk in het duel.
PS ik ben ook onder de indruk van Asensio Versus Fire van 86. Zijn geplaatste schot is letterlijk BI-ZAR. Zelfs uit hoeken dat je denkt: dit kan niet, hop toch in de kruising. 15 wedstrijden in Rivals 5 en 11 goals als RM is keurig.
[ Voor 40% gewijzigd door Sleehond op 13-01-2024 10:16 ]
Deze 4-5-1 taktiek net ook even geprobeerd, maar dat liep hier ook wel lekker vond ik. Nog meer aan te raden tactieken van Div10?Augy schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:06:
[...]
Welke chemistry heb je? Anchor maakte voor mij een wezenlijk verschil tegenover shadow. Samen met Blanc, Havertz en walker evo zit mn verdediging echt potdicht
[Afbeelding]
Team:
[Afbeelding]
Vind al zn tactics over het algemeen wel fijn. Gebruik zn 4411, 442 en 433 (2) nog regelmatig. Staat vaak voor aanvallend voetbal met veel overspelen door het midden, passen me vaak erg goed.Moody2204 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:24:
[...]
Deze 4-5-1 taktiek net ook even geprobeerd, maar dat liep hier ook wel lekker vond ik. Nog meer aan te raden tactieken van Div10?
Op X geeft hij ook altijd uitleg over de tactiek, hoe deze te gebruiken en met welke workrates ( @div10moment )
Edit: heb ze je even in een pb gestuurd, stonden nog in mn telefoon
[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 13-01-2024 10:45 ]
Hier uit de icon player pick Ribery. Maar eens even testen.
Dat is wel een W. 5 / 5Partypooper schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:49:
Hier uit de icon player pick Ribery. Maar eens even testen.
Denk dat hij op CAM wel tof is.
Enig nadeel is, is dat ik WW Butragueno ook heb. En beide kaarten kunnen lw / lm. Maar goed, ga wel even kijken welke beter bevalt van de twee.Oekol schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:57:
[...]
Dat is wel een W. 5 / 5
Denk dat hij op CAM wel tof is.
Mag in ieder geval niet klagen verder.
Ik heb inmiddels dit team:
https://www.futbin.com/24/squad/1773354
Van Dijk, Salah, Grealish, Raphinha en Toure uit sbc’s in december waardoor het team er anders uit ziet dan geplanned (speelde met Griezman, Bellingham icm wingers, 442 etc).
Iemand nog tips mbt nieuwe formaties/customs etc aangezien mijn centrale spelers vele malen sterker zijn dan mijn wingers. Anders ga ik gewoon weer lekker 352/442/4132 spelen met een bank waar city jaloers op kan zijn
Van Dijk, Salah, Grealish, Raphinha en Toure uit sbc’s in december waardoor het team er anders uit ziet dan geplanned (speelde met Griezman, Bellingham icm wingers, 442 etc).
Iemand nog tips mbt nieuwe formaties/customs etc aangezien mijn centrale spelers vele malen sterker zijn dan mijn wingers. Anders ga ik gewoon weer lekker 352/442/4132 spelen met een bank waar city jaloers op kan zijn
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou met deze spelers 4231 spelenBossie schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 12:47:
Ik heb inmiddels dit team:
Met mbappe op links en Zidane als middelste cam
Iemand goede tactics als je snel bij de goal wil komen.
Ik heb echt geen geduld om ellenlang te breien, maar merk dat het vaak al snel vol staat bij de tegenstander en er weinig afspeelmogelijkheden zijn.
https://www.futbin.com/24/squad/1773793
Dit speel ik momenteel ingame.
Park gaat mee in de aanval en tevez heb ik op come back on defending.
Speel met high depth, ga dat misschien ook eens aanpassen aangezien er te veel ruimte is voor cut-backs langs de achterlijn.
Ik heb echt geen geduld om ellenlang te breien, maar merk dat het vaak al snel vol staat bij de tegenstander en er weinig afspeelmogelijkheden zijn.
https://www.futbin.com/24/squad/1773793
Dit speel ik momenteel ingame.
Park gaat mee in de aanval en tevez heb ik op come back on defending.
Speel met high depth, ga dat misschien ook eens aanpassen aangezien er te veel ruimte is voor cut-backs langs de achterlijn.
Ik zag het. Top, nogmaals dank! Ben gek op juist de tactische kant van voetbal!Augy schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:37:
[...]
Vind al zn tactics over het algemeen wel fijn. Gebruik zn 4411, 442 en 433 (2) nog regelmatig. Staat vaak voor aanvallend voetbal met veel overspelen door het midden, passen me vaak erg goed.
Op X geeft hij ook altijd uitleg over de tactiek, hoe deze te gebruiken en met welke workrates ( @div10moment )
Edit: heb ze je even in een pb gestuurd, stonden nog in mn telefoon
Eerder Mbappe in de spits en dan Eus/Salah aan de zijkanten, vind Eus vooral iemand die kansen creert maar niet degene die aan het einde moet staan.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:10:
[...]
Ik zou met deze spelers 4231 spelen
Met mbappe op links en Zidane als middelste cam
Wat een vreselijk spel is het eigenlijk ook. Toch maar de WL eens opgestart, maar wat een ellende . Penalties tegen terwijl je de speler nauwelijks aanraakt, keepers die de ballen laten glippen, ballen die er invliegen in de 45ste minuut. Nu kan ik er best mee leven aangezien ik tegenwoordig gewoon leave na dit soort momenten.
Maar dan heb je ook nog eens tegenstanders die alles pauzeren, weggaan bij een strafschop, doen alsof zij een win weggeven maar naast schieten en weggaan.... Wat frustrerend blijft het ook.
Afijn , na de WL de promotie wedstrijd gespeeld waar ik 3-0 voor kom. Vervolfens mijn spelers niet meer vooruit te branden zijn , ik rood krijg voor een schouderduw en uiteindelijk met 3-5 verlies...
En dan nog niet eens gesproken over de gullit Cruyff Pele teams
Maar dan heb je ook nog eens tegenstanders die alles pauzeren, weggaan bij een strafschop, doen alsof zij een win weggeven maar naast schieten en weggaan.... Wat frustrerend blijft het ook.
Afijn , na de WL de promotie wedstrijd gespeeld waar ik 3-0 voor kom. Vervolfens mijn spelers niet meer vooruit te branden zijn , ik rood krijg voor een schouderduw en uiteindelijk met 3-5 verlies...
Had een post van mij kunnen zijn038Zwolle schreef op zondag 14 januari 2024 @ 01:58:
Wat een vreselijk spel is het eigenlijk ook. Toch maar de WL eens opgestart, maar wat een ellende . Penalties tegen terwijl je de speler nauwelijks aanraakt, keepers die de ballen laten glippen, ballen die er invliegen in de 45ste minuut. Nu kan ik er best mee leven aangezien ik tegenwoordig gewoon leave na dit soort momenten.
Ja, het is triest gesteld. Op futbin las ik bij een speler een comment: waarom gaan mensen toch maar niet weg als ze 4-0 achterstaan? Daarop heb ik gereageerd met de opmerking dat als El Clasico gespeeld wordt, er ook niet 1 team wegloopt als het 4-0 staat.
Maar goed... De race voor goeie packs, brengt het slechtste in spelers los kennelijk.
Dat is echter wel hoe het inmiddels helaas gesteld is in EAFC/Fifa... en als we eerlijk zijn doen we er allemaal op een bepaalde manier aan mee. Ik doe vaak hetzelfde als jij, leave als je verliest door factoren waar je 0 invloed op hebt. Maar daar zit 'm voor mij nu juist ook het grootste knelpunt: het spel wordt teveel beïnvloed door factoren waar je geen enkele invloed op uit kunt oefenen.
Mijn zoon liet mij gisteren een filmpje zien van zijn wedstrijd in de WL nadat hij gescoord had. Zijn tegenstander deed toen die kickoff glitch waarbij een speler maar gaat rennen naar jouw strafschopgebied, maar dat kennelijk niemand hem kan afstoppen. Echt bizar, hoe hij telkens dacht de bal te hebben, maar dat deze telkens naar zijn tegenstander glitchte, die daardoor uiteindelijk ook scoorde.... op het einde liep zijn spits DWARS door mijn zoon zijn verdediger heen.

Ik even snel die wl er doorheen rammen deze avond. Zie ik in 1x dat je morgen ook nog hebt.... is dit standaard of toevallig?
Sinds kerst.theman36 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:36:
Ik even snel die wl er doorheen rammen deze avond. Zie ik in 1x dat je morgen ook nog hebt.... is dit standaard of toevallig?
Deze week was mijn WL 180 graden anders dan vorige week, maar met dezelfde uitkomst 
Ik begon met 7-2 om uiteindelijk op 9 wins uit te komen. Vorige week begon ik met 2-8 om uiteindelijk op 9 wins uit te komen
Het blijft toch wonderlijk dat spel. De servers waren dit weekend voor mij wel een stuk beter dan vorige week, maar kennelijk is de invloed op het resultaat gering.
Ik begon met 7-2 om uiteindelijk op 9 wins uit te komen. Vorige week begon ik met 2-8 om uiteindelijk op 9 wins uit te komen
Ik had een soortgelijk iets. Vorige week 7-2 om met 11 te eindigen. Deze week weer zoiets en toen kwam ik 3 zieke teams tegen met de beste spelers die je kan bedenken en had niks te vertellen. Toen was het snel 7-6 om uiteindelijk op 11 te eindigen (met nog twee tegoed).Nachtapotheker schreef op maandag 15 januari 2024 @ 07:44:
Deze week was mijn WL 180 graden anders dan vorige week, maar met dezelfde uitkomst
Ik begon met 7-2 om uiteindelijk op 9 wins uit te komen. Vorige week begon ik met 2-8 om uiteindelijk op 9 wins uit te komenHet blijft toch wonderlijk dat spel. De servers waren dit weekend voor mij wel een stuk beter dan vorige week, maar kennelijk is de invloed op het resultaat gering.
Het is ons gewoon niet gegund om hoger te komen
Maar dit jaar wel steady. Met elk team wat ik gehad heb. Minimaal 11 wins maximaal 11 wins. In de zin van die rank. Wel eens 12 of 13 wins als ik zin had maar nooit onder de rank van 11 wins. Tja.
Zit er aan te denken komend weekend de WL weer eens te proberen, omdat het dan Team of the Year is. En het nu tot en met maandag loopt, dat geeft me meer tijd om het te doen. Zou mijn derde keer worden dit jaar - hopen op 6/7 wins...
Wat is tegenwoordig beste dag voor kwalificatie zodat ik niet meteen weggespeeld wordt?
Wat is tegenwoordig beste dag voor kwalificatie zodat ik niet meteen weggespeeld wordt?
Vind ik niet heel veel verschil in zitten, ik haal gemiddeld 9 wins en bij de kwalificatie haal ik eigenlijk altijd minstens 7a8 wins, wanneer ik ook speel.heron schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:52:
Zit er aan te denken komend weekend de WL weer eens te proberen, omdat het dan Team of the Year is. En het nu tot en met maandag loopt, dat geeft me meer tijd om het te doen. Zou mijn derde keer worden dit jaar - hopen op 6/7 wins...
Ik speel mijn kwalifiactie meestal op Woendag of Donderdag. Haal meestal wel 5 of 6 wins dan.heron schreef op maandag 15 januari 2024 @ 13:52:
In WL zit ik rond de 7 a 8 wins. Zo beetje jouw niveau zo te horen.
Heb nu wel een aardig team bij elkaar gespeeld.Dat helpt ook. Packluck gehad met Putellas en Cruyff. van de Sar gekocht nu hij onder de 300k zit.
Rest zijn vooral SBC's welke vrij makkelijk te doen zijn met alle pakketjes die je krijgt met objectives.
Kan ook niet veel verbeteren, hopen op wat packluck bij TOTY.
Mijn team nu:
:strip_exif()/f/image/NGN5KX923AH3RlScJrd42XoL.jpg?f=fotoalbum_large)
Thanks voor de reacties. Ga ik woensdag eens kwalificatie proberen. Ik heb nu onderstaand team, allemaal onverhandelbaar. Ben wel aan het experimenteren met 87 Makelele ipv Frenkie om verdedigend beter middenveld te hebben.
En anders maar eens investeren in een vervanger voor Malen en Frenkie (of Patri).
En anders maar eens investeren in een vervanger voor Malen en Frenkie (of Patri).
/f/image/rg2tmiWaEVHkvl3Kzi4Nzwm5.png?f=fotoalbum_large)
Je kan ook kijken om met alle objectives die we waarschijnlijk voor toty deze week krijgen te gaan voor Gullit. Ook al is die wel heel veel squads.
Gullit is namelijk wel een beest op het middenveld bij mij. Geen spijt van gehad van die sbc. Ik zou dan zelfs voor de Jong naast Gullit gaan ipv Zidane. Maar goed ik krijg Zidane nooit echt aan de praat. Tenminste iedereen is er altijd vol lof over maar als ik hem probeer vind ik het drie keer niks. 🙈
Weet ook niet of je pakketjes gespaard hebt ervoor. Maar dan is kom je meestal om in de hoge fodder voor sbc's.
Gullit is namelijk wel een beest op het middenveld bij mij. Geen spijt van gehad van die sbc. Ik zou dan zelfs voor de Jong naast Gullit gaan ipv Zidane. Maar goed ik krijg Zidane nooit echt aan de praat. Tenminste iedereen is er altijd vol lof over maar als ik hem probeer vind ik het drie keer niks. 🙈
Weet ook niet of je pakketjes gespaard hebt ervoor. Maar dan is kom je meestal om in de hoge fodder voor sbc's.
Net een heleboel svc’s 82+ gedaan, krijg er maar 1 pack voor in mijn packs…iemand daar ervaring mee?
Per ongeluk gepromoveerd naar div. 4 gisteren = al 2 avonden, 0 overwinningen

De 83+ x 10 lijken flink nerfed. Heb er 4 geopend en kreeg één 88 rated speler. Zo gaat het wel heel lang duren met Gullit.
83x10 sbc. modric.
Alweer!!! Onmogelijk!!
Alweer!!! Onmogelijk!!
Dat idee had ik ook al, ligt dus niet aan mij. Maak er nog wel 1 of 2 om te openen als alle TOTY kaarten in packs zitten... de eerste dagen van die promo zal de pack weight ook wel dramatisch zijn.El Profesor schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:20:
De 83+ x 10 lijken flink nerfed. Heb er 4 geopend en kreeg één 88 rated speler. Zo gaat het wel heel lang duren met Gullit.
Ah jammer week te vroeg
Ik gebruik nu trouwens deze tactics. Ben er tevreden mee ook de defensieve en aanvallende speelwijze die hij bespreekt werken goed om een wedstrijd naar je hand te zetten.