Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:15:
[...]

Ben benieuwd naar Sergio Ramos en Camavinga uit die promo.
Dat zijn zeker twee favorieten, maar beide zijn altijd zeer prijzig helaas :(

De club is vrijwel weer leeg muv 84 rated kaartjes en een stapeltje IFs.

Nog 2x 86 rated teams (geen if’s) inleveren en Eusebio is binnen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:12
Ik wordt er niet warm of koud van deze aankomende promo.

Ga mijn packs maar bewaren voor TOTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-10 20:19
Saekerhett schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:59:
Wat een verschrikkelijke gameplay weer :r

Alles reageert veel te traag en mijn tegenstander die drie keer minder is, tikt er natuurlijk wel dwars doorheen.
Ik ben er van overtuigd dat het bij jouw tegenstander gewoon soepel loopt zonder vertraging. Daarom loopt hij er zo makkelijk doorheen. Het is belachelijk dat EA niet in staat is een game uit te brengen zonder menu vol bugs, missende speler omschrijvingen, en laggy gameplay.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:13:
Ik wordt er niet warm of koud van deze aankomende promo.

Ga mijn packs maar bewaren voor TOTY
was dat bewust ;)

fire and ice...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-10 22:12
Sleehond schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:39:
[...]

Ben alleen bang dat ik nu 500/600k investeer in 1 speler en dat ie over een paar weken nog maar de helft waard is ofzo, voelt altijd beetje jammer >:)
Dat gaat sowieso gebeuren. Je ziet het nu al bij e hoge IF en speciale kaarten. Die kelderen nu zo vlak voor TOTY. Verstandigste is nu met untradable team te spelen en tijdens/na tradable te kopen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:53
Open al meer dan een week amper packs, alleen die kleine om SBC's te doen. Ik wacht gewoon op een goeie SBC, of het nou tijdens TOTY is of daarvoor. Heb Eusebio en Martinelli al gedaan en Gullit skip ik.

Heb er nu bijna 70.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:23
Nachtapotheker schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:32:
[...]

Ja hier is het ook weer een drama, eerste 4 verloren, WL speelt echt bagger traag.
Rivals daar en tegen speelt prima, later maar verder met de WL.
Hier vroeg in de middag eerste 3 potjes vlekkeloos gewonnen met een vlotte gameplay. Nu net 2 potjes verloren met een enorme delay. Het lijkt alsof mijn tegenstander weer alle voordeel met zich mee heeft en twee stappen verder is. Ik speel notabene met rond de 6~10 ms. Ongelofelijk dit. Dit wordt dan maar in de late avond op de hoop dat de delay wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xUKCHBC22an860MVAL1hhgjtQGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m7ZkmIUpWmGSJV3vzq2F75tA.jpg?f=fotoalbum_large

Divisie 9, afgelopen week amper gespeeld... Beetje via de app SBC's doen. Team zo goed als untradable... Laat het mooi nog 2,5 week staan zo.... De club raakt alleen wel aardig leeg.... 🙈

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:57
Had even een tijdje een break genomen van EA FC. Op de valreep nog even wat 80+ player picks gemaakt om wat low rated untradables uit de club te halen, bij de laatste PP kreeg ik deze baas als keuze... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OPS1mk7iw9XvNScQvh4U8MQIJv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RWJVyW40ka8Dq1SG32bUed2c.png?f=fotoalbum_large

Wordt lastig om hem in te voegen in mijn team, want ik speel op dit moment 4-1-2-1-2(2). Maar hij is wel het soort speler om het team voor om te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
mar101 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:48:
Had even een tijdje een break genomen van EA FC. Op de valreep nog even wat 80+ player picks gemaakt om wat low rated untradables uit de club te halen, bij de laatste PP kreeg ik deze baas als keuze... :+

[Afbeelding]

Wordt lastig om hem in te voegen in mijn team, want ik speel op dit moment 4-1-2-1-2(2). Maar hij is wel het soort speler om het team voor om te gooien.
Je kunt hem inpassen in een andere startformatie en dan ingame switchen naar 41212(2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 16:58:
[...]

Hier vroeg in de middag eerste 3 potjes vlekkeloos gewonnen met een vlotte gameplay. Nu net 2 potjes verloren met een enorme delay. Het lijkt alsof mijn tegenstander weer alle voordeel met zich mee heeft en twee stappen verder is. Ik speel notabene met rond de 6~10 ms. Ongelofelijk dit. Dit wordt dan maar in de late avond op de hoop dat de delay wat minder is.
Tja, herkenbaar... onderstaand doelpunt kostte mij ook een potje in de WL...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
El Profesor schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 19:02:
[...]

Je kunt hem inpassen in een andere startformatie en dan ingame switchen naar 41212(2).
Dat is inderdaad een goede oplossing. Ik dacht dat ik geen goede linker winger in de club had, en had snel een gouden Neymar gekocht nu hij out of packs is met de nieuwe Fire & Ice promo. Was vergeten dat Mbappe ook op LW kan spelen, oeps. :+ Garrincha op CAM, dat zie ik wel zitten met z'n Technical Plus PLaystyle, kan ik m'n tradable Putellas verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-10 10:12
Kompany uit de hero sbc. Nu wel keuze stress. Want wie wordt mijn duo? Kompany en VVD of Kompany en WW Saliba. Lastig.. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
mar101 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:48:

[Afbeelding]

Nice!

Zijn er aan te raden tactics voor 41212 (2)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Walker ww verkocht voor 440k. Gekocht voor 370k. Lekkerrrr 50k winst. Verder gaan icons ook prima. Zit nu op 5,7mln transfer profit. Geen idee of ik ooit hoger gehad heb.

[ Voor 50% gewijzigd door Oekol op 05-01-2024 21:43 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:35
Oekol schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 21:37:
Walker ww verkocht voor 440k. Gekocht voor 370k. Lekkerrrr 50k winst. Verder gaan icons ook prima. Zit nu op 5,7mln transfer profit. Geen idee of ik ooit hoger gehad heb.
Mooi man

A) heb er geen tijd voor
B) ik heb er 0 verstand van

Dus geniet er van haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:04
Wl weer lekker
Volle druk en nee hoor kan weer gewoon de hele wedstrijd door
Snap echt niet dat die dwazen bij ea dit nog steeds niet patchen
En de k9ckoff glitch ,r1 dribbling en buitenkant voet schoten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lashrom
Partypooper schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 19:34:
Kompany uit de hero sbc. Nu wel keuze stress. Want wie wordt mijn duo? Kompany en VVD of Kompany en WW Saliba. Lastig.. :p
Ik speelde een paar keren tegen VVD. Ik dacht dat ik tegen zijn WW promo variant speelde, maar het bleek gewoon zijn gouden zeldzame te zijn. Blokkeert alles, hijgt constant aan de nek van mijn aanvallers, sublieme mandekking en haalt zelfs mijn Eusebio Centurion en Eto'o in met zijn 78 snelheid. Ik vraag mij af waarom ik nog met tradeable Ferdinand en Blanc speel terwijl een 100K gouden zeldzame centrale verdediger betere animaties en AI heeft. 8)7 Dus VVD en Kompany!

Edit: WL geeindigd met maar 12 wins. De laatste 4 potjes allemaal op een rij verloren. Allemaal tegen Mbappe's ook. Viel me ook op dat alle vier wedstrijden ik met 20-24 ms speelde, wel heel toevallig dan.

Rewards: 3x Hradecky als beste promo speler ... top! Alsof er geen andere promo spelers zijn. :+ Kan eindelijk van mijn weekend genieten. Wel mooie goals gemaakt met Eusebio. Blijft een heerlijke speler om in je team te hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Lashrom op 06-01-2024 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 22:51:
[...]

Mooi man

A) heb er geen tijd voor
B) ik heb er 0 verstand van

Dus geniet er van haha!
Ik ook niet haha. Maar anderen wel, op twitch kwam ik ineens langs iemand (rickth21) en die heeft ook een discord kanaal met tips. Volgens mij is @bvbal79 daar ook te vinden want zie die naam daar voorbij komen. Sindsdien gaat het vrij rap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 01:24:
[...]

Ik speelde een paar keren tegen VVD. Ik dacht dat ik tegen zijn WW promo variant speelde, maar het bleek gewoon zijn gouden zeldzame te zijn. Blokkeert alles, hijgt constant aan de nek van mijn aanvallers, sublieme mandekking en haalt zelfs mijn Eusebio Centurion en Eto'o in met zijn 78 snelheid. Ik vraag mij af waarom ik nog met tradeable Ferdinand en Blanc speel terwijl een 100K gouden zeldzame centrale verdediger betere animaties en AI heeft. 8)7 Dus VVD en Kompany!

Edit: WL geeindigd met maar 12 wins. De laatste 4 potjes allemaal op een rij verloren. Allemaal tegen Mbappe's ook. Viel me ook op dat alle vier wedstrijden ik met 20-24 ms speelde, wel heel toevallig dan.

Rewards: 3x Hradecky als beste promo speler ... top! Alsof er geen andere promo spelers zijn. :+ Kan eindelijk van mijn weekend genieten. Wel mooie goals gemaakt met Eusebio. Blijft een heerlijke speler om in je team te hebben.

[YouTube: EA SPORTS FC 24_20240106011128]

[YouTube: EA SPORTS FC 24_20240106023932]
Voor 12 wins zou ik al tekenen. Voor mij is deze editie op 1 of andere manier zo lastig dat ik maar zo'n 30% van mijn wedstrijden win tegen toch zeker een 50% in Fifa 23....

Snap nog steeds niet waarom ik zo'n moeite heb met EAFC24.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 09:05:
[...]

Voor 12 wins zou ik al tekenen. Voor mij is deze editie op 1 of andere manier zo lastig dat ik maar zo'n 30% van mijn wedstrijden win tegen toch zeker een 50% in Fifa 23....

Snap nog steeds niet waarom ik zo'n moeite heb met EAFC24.
Ik denk dat ik volgende week dan ook maar eens een WL meepak met mijn Mbappe/VVD.
Eerst maar eens kijken hoe dat werkt, ik heb de huidige format nog niet gespeeld :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Ik denk dat ik volgende week dan ook maar eens een WL meepak met mijn Mbappe/VVD.
Eerst maar eens kijken hoe dat werkt, ik heb de huidige format nog niet gespeeld :)
Het is en blijft een sweatfest. Maar ik maak voor nu sinds tijden weer eens kans op de 9 wins. Daar ben ik al tevreden mee.

Edit: op 10 uitgekomen. Had nog 1 wedstrijd om op 11 te komen, maar ja, die laatste had toch een zweem van scripting over zich heen. Daardoor net die ene tekort voor een rangetje hoger.

[ Voor 18% gewijzigd door Moody2204 op 06-01-2024 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
boefje79 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 21:09:
[...]

Nice!

Zijn er aan te raden tactics voor 41212 (2)?
Eerlijk gezegd heb ik niet online gekeken voor custom tactics voor 4-1-2-1-2-(2), ik heb zelf wat in elkaar geflanst. :+

Mijn rechtsback, Evo Llorente, heb ik op Join the attack en Overlap. Linksback op Stay back. Frenkie als CDM op Stay Back en Cut passing lanes. M'n linker CM is Zidane, die heb ik op Get Forward en Get in the Box. En Mbappe op Get in behind. 42 Width en 55 Depth. Speelt best lekker zo, maar komt ook wel door het niveau van de spelers. Met name sinds ik Mbappe in de spits heb, die maakt zo vaak het verschil in een wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Lekker hoor die Maldini sbc. Dan heb ik straks e sbsc van Zidane, eusebio en Maldini gedaan, dat had ik vooraf nooit verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hmm, Maldini.. Eerst maar even Gullit afmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
mar101 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 18:35:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik niet online gekeken voor custom tactics voor 4-1-2-1-2-(2), ik heb zelf wat in elkaar geflanst. :+

Mijn rechtsback, Evo Llorente, heb ik op Join the attack en Overlap. Linksback op Stay back. Frenkie als CDM op Stay Back en Cut passing lanes. M'n linker CM is Zidane, die heb ik op Get Forward en Get in the Box. En Mbappe op Get in behind. 42 Width en 55 Depth. Speelt best lekker zo, maar komt ook wel door het niveau van de spelers. Met name sinds ik Mbappe in de spits heb, die maakt zo vaak het verschil in een wedstrijd.
Thanks!

Heb Gullit als cdm en heb Frenkie, Zizou en Mbappe ook dus ik kan wel een mooie opstelling maken 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
boefje79 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 22:04:
[...]

Thanks!

Heb Gullit als cdm en heb Frenkie, Zizou en Mbappe ook dus ik kan wel een mooie opstelling maken 😉
Moet vast lukken met die spelers! :)

Persoonlijk zou ik wel Frenkie als CDM spelen en Gullit als CM. Gullit heeft betere shooting stats en komt vanuit de CM positie wel wat vaker voor het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Maldini nog even binnengesleept voor morgen de laatste potjes. Hopelijk haal ik de 11 winst nog. Blijf steeds steken op 10 x winst.

Dit is nu mijn team : https://www.futbin.com/24/squad/1732016

Alleen courtois en Zanetti tradeable en capdevila evo versie 91. Heb zelf nog ongeveer 1.1 miljoen in de kas. Waar nog een beetje te verbeteren. Zit er aan te denken om rivaldo te vervangen, iemand een leuke cam? Moet eigenlijk een soort spits zijn aangezien ik veel 442 speel ingame.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Nou, ook maar eens gek gedaan!

Had veel in de club maar koste mij alsnog 300.000 investering.

Nu ook nog 300.000 beschikbaar

Met wie centraal? Blanc of Cannavaro?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgp5boXWemS2c0_JZN65m8CvJjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jXLz9bYp2p1lWG2Sgi6QtIPY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
mar101 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 23:07:
[...]

Moet vast lukken met die spelers! :)

Persoonlijk zou ik wel Frenkie als CDM spelen en Gullit als CM. Gullit heeft betere shooting stats en komt vanuit de CM positie wel wat vaker voor het doel.
Ga ik even proberen, merk zekf dat Gullit vaker naast schiet en (Thunder) Frenkie ze er wel inkegelt maar dat kan ook aan mij liggen 😉

Met Maldini erbij, ben ik wel klaar denk ik, CB die ook LB kan, heerlijke sbc 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Sleehond schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 23:56:
Nou, ook maar eens gek gedaan!

Had veel in de club maar koste mij alsnog 300.000 investering.

Nu ook nog 300.000 beschikbaar

Met wie centraal? Blanc of Cannavaro?

[Afbeelding]
Eder Militao WW een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
boefje79 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 23:59:
[...]

Te duur helaas.

Blanc is goed want Bacha dan beter in chem.

Of moet ik Desailly kopen! Kost richting 300k en dan ben ik blut. Maar is dat een verbetering of kan ik dan net zo goed door met Blanc?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WS7ugFGt-P0xvNoy1cIJXZNjP8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b0BecWBfrxI8juBoXXVkmspq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Sleehond op 07-01-2024 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Sleehond schreef op zondag 7 januari 2024 @ 00:07:
[...]

Te duur helaas.

Blanc is goed want Bacha dan beter in chem.

Of moet ik Desailly kopen! Kost richting 300k en dan ben ik blut. Maar is dat een verbetering of kan ik dan net zo goed door met Blanc?

[Afbeelding]
Lekker Blanc houden. Doet het denk ik even goed als Desailly en verlies je ook geen coins. Anticipatie+ playstyle is enorm goed.

Ik twijfelde gister al of ik Ferdinand moest verkopen naast de tradeable Blanc die ik ook al had verkocht (gelukkig op tijd). Door de Maldini sbc is hij van 650K enorm gekelderd naar 470K. Da's een dikke verlies van 200K. Al goed, dat is helaas de risico van tradeable spelers kopen. Ik moest nog de 2x 87 en 1x 86 team voltooien met coins. Kon ik die 200K goed gebruiken verdorie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfft, wilde sterling ice gaan doen en dan heb je opeens Maldini welke perfect is in 352 icm formation changes.

Heb inmiddels meer 83-84 TOTW’s dan NIF’s, het zal Maldini wel worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Laatst online: 23:34
Hier maldini ook voltooid! Had desailly maar die vond k tog wat lomp.
Kostte me ondanks een ramvolle club tog ook 300k.

Team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0A4fcEvzJ5tUz6M1Ly1ygBPAJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ErEsAdIaOt14K8B2q9li83qt.jpg?f=fotoalbum_large

Ben nog in debat: havertz of bacha

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 07-01-2024 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Super mooi team @Augy

Ik zou toch echt zeggen Bacha, die is echt overpowerd! Als je eenmaal met haar beetje goed kan counteren/dribbelen naar voren is ze echt unstoppable. Paar keer een voorzet leveren of naar binnen afleggen en je hebt vrijwel gegarandeerd een doelpunt. Ik speel haar nu met anker erop om wat meer agressie/kracht te geven. Bevalt erg goed.

Zie dat jij Maldini hebt met shadow, ik hem hem ook anker gedaan. Is shadow beter denk je?

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 07-01-2024 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op zondag 7 januari 2024 @ 08:42:
Super mooi team @Augy

Ik zou toch echt zeggen Bacha, die is echt overpowerd! Als je eenmaal met haar beetje goed kan counteren/dribbelen naar voren is ze echt unstoppable. Paar keer een voorzet leveren of naar binnen afleggen en je hebt vrijwel gegarandeerd een doelpunt. Ik speel haar nu met anker erop om wat meer agressie/kracht te geven. Bevalt erg goed.

Zie dat jij Maldini hebt met shadow, ik hem hem ook anker gedaan. Is shadow beter denk je?
Ik zit wat te twijfelen over welke chem op maldini.

Gaan we voor meer pace, of agressie en kracht. Vorige fifa had ik altijd een anker maar ben er nog niet over uit haha

Vwb bacha, de Defensieve kracht van Havertz is daarintegen wel echt een gamechanger tegenover bacha en de playstyle+ is hetzelfde.. afwisselen en proberen maar 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hettiehamster
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-01-2024
boefje79 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 23:59:
[...]

Alaba 93?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Alaba snipen is nagenoeg onmogelijk ben k achter gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Alaba 93 vind ik niet hoor?

Oh wacht is een evo?

[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 07-01-2024 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 7 januari 2024 @ 10:22:
[...]

Alaba snipen is nagenoeg onmogelijk ben k achter gekomen
Ik had hem uit de TOTW Upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op zondag 7 januari 2024 @ 10:16:
[...]

Ik zit wat te twijfelen over welke chem op maldini.

Gaan we voor meer pace, of agressie en kracht. Vorige fifa had ik altijd een anker maar ben er nog niet over uit haha

Vwb bacha, de Defensieve kracht van Havertz is daarintegen wel echt een gamechanger tegenover bacha en de playstyle+ is hetzelfde.. afwisselen en proberen maar 👌
Inception zegt anchor want miste iets fysiek bij shadow. Ook dat t wen50/50 kaart is. Niet suuuuper wat ik begrijp. Heb z'n loan gedaan voor de resterende wedstrijden van WL. We zien 't wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Gold van Alaba js lastig te krijgen. Rest prima op de markt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
Gullit klaar. :)

En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog Roberto Carlos. Fodder is nu echt helemaal op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEsWedG1JG_1Hr3fEPXogZ5uGNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L0kwZhY4rX4Tk6X1WPYByHJ1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Wat een teams soms zeg. En ik elke dag maar spelen, ontzettend veel packs openen en dan heb ik nu alleen Maldini en Blanc… LOL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Sleehond schreef op zondag 7 januari 2024 @ 12:04:
Wat een teams soms zeg. En ik elke dag maar spelen, ontzettend veel packs openen en dan heb ik nu alleen Maldini en Blanc… LOL
Nja, ik heb gewoon ontzettend veel geluk gehad. En de packs die ik kreeg zat vaak ook hoge fodder in etc waardoor het voltooien van sbc's ook makkelijker wordt gemaakt. :)

En daarbij veel spelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op zondag 7 januari 2024 @ 11:46:

En als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog Roberto Carlos. Fodder is nu echt helemaal op.

[Afbeelding]
Carlos verhandelbaar? Uit welk pakket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

[Afbeelding]
Kreeg je Roberto Carlos uit een pack tijdens 't grinden voor Gullit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

[Afbeelding]
Is dit BTW 424?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
boefje79 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 23:58:
[...]

Ga ik even proberen, merk zekf dat Gullit vaker naast schiet en (Thunder) Frenkie ze er wel inkegelt maar dat kan ook aan mij liggen 😉

Met Maldini erbij, ben ik wel klaar denk ik, CB die ook LB kan, heerlijke sbc 🥰
Je moet inderdaad doen wat voor jou het beste werkt. Frenkie heeft ook top dribbling en passing, wat op de CM positie ook fijn is om te hebben.

Die Maldini is de perfecte SBC voor mij. Ben bijna door de loan Virgil heen (heb hem alleen in WL gebruikt) en heb een goede vervanger nodig. Ga na deze WL weer een korte break t/m TOTY release doen, heb zo'n 50 packs opgespaard met vooral gegarandeerde hogere rated kaarten, 83+ x10, 84+ x5, 85+ x2, etc. Zullen ongetwijfeld weer een hoop duplicates tussen zitten die direct in de Maldini SBC kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
@Markvd1984 @Oekol

Helaas untradable anders had ik hem waarschijnlijk wel verkocht.

Hij kwam uit zo'n reward pack die je krijgt van die Centurions goals objective.

Start is trouwens 4-2-4. Ingame ga ik naar 4-4-2. :)

Andere vraag: Ik heb op RB Evo Cancelo staan, maar ik heb ook nog WW Mukiele op de bank zitten. Wie zouden jullie gebruiken van de twee? Ik neig eigenlijk naar Mukiele.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:02
Road to Butra completed! Zoals elk jaar: Wat Een Kaart!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uofT_m6KD2dUvJTH70JffuKgHBA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jbJEWel7seFHib3gbhthrR06.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Top. 1e wedstrijd met loan Maldini om te testen. Pauze en leave....... Daar ging een wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Iemand ervaring met Grimaldo 86 IF geupgrade naar 91 PEP’s legacy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:26:
Top. 1e wedstrijd met loan Maldini om te testen. Pauze en leave....... Daar ging een wedstrijd
Wil je laten weten hoe die is? Dan ga ik nadenken of ik fodder ga sparen voor hem. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Partypooper schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:51:
[...]

Wil je laten weten hoe die is? Dan ga ik nadenken of ik fodder ga sparen voor hem. :P
Wisselend. Net een wedstrijd tegen oa Ronaldinho was die magisch. De pot er voor tegen eto'o 4 goals uit 6 kansen tegen gehad. Die eto'o is niet normaal teeeering >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Mensen zijn zo irritant... Komen 1-0 voor, prima kut goal. Pak een sticker en plak 'm op je hoofd. Kom je 1-1 ga ze direct leaven....

En wederom een wedstrijd van Maldini af

Krijg echt mega veel doelpunten tegen cis corners. Hoe doen jullie dit? Gaat allemaal 1e paal en dan er in. Ik sta er met VVD Gullit en Maldini. Hoe dan :9

[ Voor 31% gewijzigd door Oekol op 07-01-2024 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oekol schreef op zondag 7 januari 2024 @ 16:24:
[...]

Wisselend. Net een wedstrijd tegen oa Ronaldinho was die magisch. De pot er voor tegen eto'o 4 goals uit 6 kansen tegen gehad. Die eto'o is niet normaal teeeering >:)
Duidelijk. Thanks! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Hier tot nu tevreden met Maldini. Goede tegenstanders weten er wel raad mee uiteindelijk maar grotendeels sterk en overtuigend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 21:05
Partypooper schreef op zondag 7 januari 2024 @ 15:08:
@Markvd1984 @Oekol

Helaas untradable anders had ik hem waarschijnlijk wel verkocht.

Hij kwam uit zo'n reward pack die je krijgt van die Centurions goals objective.

Start is trouwens 4-2-4. Ingame ga ik naar 4-4-2. :)

Andere vraag: Ik heb op RB Evo Cancelo staan, maar ik heb ook nog WW Mukiele op de bank zitten. Wie zouden jullie gebruiken van de twee? Ik neig eigenlijk naar Mukiele.
Speel gewoon 5 wedstrijden met allebei en kijk welke beter bevalt? Als je ze toch hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
DennisCle schreef op zondag 7 januari 2024 @ 16:55:
[...]

Speel gewoon 5 wedstrijden met allebei en kijk welke beter bevalt? Als je ze toch hebt....
Ja eens inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Heb m'n 11 wins gehaald, de laatste twee ga ik skippen. Zal die andere twee later deze week spelen in rivals. Ga hem niet doen denk ik, bij tijd goed. En daarna super vaag. Denk dat hij playstyles mist. Overigens speelde ik een bal verkeerd met VVD en toen kwam Maldini er ingevlogen alsof zn leven er vanaf hing en door z'n playstyle + ging dat goed haha.

Met veel fodder is het een goede optie en wellicht dat ik 't dan doe. Denk dat ik eerst eens een Lucio ga uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Heb Maldini ook voltooid, maar “moet” nog even met drie la liga’s spelen voor een 500xp objective 🙈😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Ik heb 1 mio op de bank en kan de eerste 87 team voltooien voor de icon sbc. Ik moet er dan 200K in de andere teams stoppen. De fodders lekker bewaren voor TOTY promo's of lekker de icon sbc doen? Verwacht er sowieso niet veel van eerlijk gezegd. Dat is dan het risico ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zondag 7 januari 2024 @ 20:08:
Ik heb 1 mio op de bank en kan de eerste 87 team voltooien voor de icon sbc. Ik moet er dan 200K in de andere teams stoppen. De fodders lekker bewaren voor TOTY promo's of lekker de icon sbc doen? Verwacht er sowieso niet veel van eerlijk gezegd. Dat is dan het risico ...
Icon SBC niet doen voor met echt geld alleen met fodder. Anders is het echt zonde. De keren dat je een goede pull krijgt is te verwaarlozen. Had nu dit keer: Trezeguet, Rivaldo en Baresi. Zou er niet aan moeten denken moet dit met coins gedaan te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Vieira 88 uit icon sbc. Lijkt me een win
Heb alleen makele de jong ,bellingham en ramirez ook al
Lastige keuzes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Ik kreeg Jairzihno…best leuk maar nu heb ik het “probleem”, dat ik steeds denk dat het Gullot is door zijn coupe 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
boefje79 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 21:12:
Ik kreeg Jairzihno…best leuk maar nu heb ik het “probleem”, dat ik steeds denk dat het Gullot is door zijn coupe 🙈
Afro va dreadlocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-10 16:11
Markvd1984 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 20:31:
Vieira 88 uit icon sbc. Lijkt me een win
Heb alleen makele de jong ,bellingham en ramirez ook al
Lastige keuzes
Een van de beste cdm en 1,5 miljoen waard. Lijkt mij geen lastige keuze

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Valandil schreef op zondag 7 januari 2024 @ 21:46:
[...]

Een van de beste cdm en 1,5 miljoen waard. Lijkt mij geen lastige keuze
Speel 4231 wie er naast word lastig
Makelele ,bellingham pioniers,frenky ts,of ramirez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Jaja, en uiteindelijk wel verschil te zien, maar op eerste oogopslag is het allebei een grote bos donker haar 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Markvd1984 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 21:52:
[...]

Speel 4231 wie er naast word lastig
Makelele ,bellingham pioniers,frenky ts,of ramirez
Vieira en Frenkie

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19:22
Mijn team is voelt qua aanval best lekker, de verdediging daarin tegen voelt dramatisch. Heb weinig coins iemand ideeën voor een goedkope upgrade? Heb een tijdje met Eder Militao gold gespeeld ivm courteous en dan Larsson 97 in de spits.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ELgeC820q3Gyz6XLSYFcPeHh4bA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N27lFYERifRHMMR69Xugj2W4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
DutchEagle1993 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 10:11:
Mijn team is voelt qua aanval best lekker, de verdediging daarin tegen voelt dramatisch. Heb weinig coins iemand ideeën voor een goedkope upgrade? Heb een tijdje met Eder Militao gold gespeeld ivm courteous en dan Larsson 97 in de spits.

[Afbeelding]
VVD natuurlijk. Die is 90k en een perfecte upgrade voor de Ligt. ;)
Mocht je wat betreft chem dan niet uitkomen zou ik kijken voor een keeper uit de Bundesliga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:28
Of met evolutions aan de gang gaan, dan kun je gouden kaarten vervangen voor geüpgraded versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
DutchEagle1993 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 10:11:

[Afbeelding]
VVD is een absolute aanrader!
Voor 90k heb je gewoon een van de beste verdedigers die momenteel in het spel zit en ook nog eens betaalbaar is. Of proberen Alaba te snipen en deze via EVO te upgraden?

Andere optie is om te starten met de Maldini SBC. Deze is relatief goed te doen binnen paar weken.
Volgende stap zou dan je middenveld kunnen zijn en een betere rechtsback.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEagle1993
@GoldDutch @Valandil
Thanks!! VVD it is! Chem kom ik met een trainer wel mooi uit. Die LB is inderdaad de volgende om te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Oekol schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 07:56:
[...]

Ik ook niet haha. Maar anderen wel, op twitch kwam ik ineens langs iemand (rickth21) en die heeft ook een discord kanaal met tips. Volgens mij is @bvbal79 daar ook te vinden want zie die naam daar voorbij komen. Sindsdien gaat het vrij rap.
Ja klopt, dit jaar een beetje op de discord lopen rond hangen. Maar ik heb niet zoveel profit als jij :)
Ik heb nu een paar dagen free access tot zijn premium discord en moet zeggen, daar zitten inderdaad de echte leaks etc, het is niet meer het oude traden, tegenwoordig moet je op een discord zitten en betalen om flink te kunnen cashen.

Nu moet ik zeggen dat het bij Rickth21 nog wel meevalt, daar is het ong 40 euro voor 3 maanden. Maar anderen zie ik 40 euro per maand vragen....onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 13-10 11:31
bvbal79 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 11:56:
[...]
Nu moet ik zeggen dat het bij Rickth21 nog wel meevalt, daar is het ong 40 euro voor 3 maanden. Maar anderen zie ik 40 euro per maand vragen....onbegrijpelijk.
Velen zullen redeneren dat dit goedkoper is dan FC Points kopen

Ben zelf ook begonnen aan Maldini en heb met fodder uit de club al de 89 rated en een 88 rated squad gedaan. Zie nu dat die SBC maar een maand er is. Iemand hier die weet wanneer TOTY gaat beginnen? Bewaar mijn goede packs tot dan en denk niet dat ik Maldini kan voltooien (zonder spelers te kopen) tot TOTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:33
Twijfel tussen Eto’o of Puskas om te halen.
Heb nu 750k aan coins.
Iemand misschien wat tips?
Speel 4-2-4 opstelling met nu stoichkov en traore in de spits.
Het is ook te vervanging van adana traoré

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Tim01 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:40:
[...]

Velen zullen redeneren dat dit goedkoper is dan FC Points kopen

Ben zelf ook begonnen aan Maldini en heb met fodder uit de club al de 89 rated en een 88 rated squad gedaan. Zie nu dat die SBC maar een maand er is. Iemand hier die weet wanneer TOTY gaat beginnen? Bewaar mijn goede packs tot dan en denk niet dat ik Maldini kan voltooien (zonder spelers te kopen) tot TOTY
TOTY start 19-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:18
Iemand ervaring met Koeman 89 of hebben jullie voor de 20 spelers gekozen bij niveau 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-10 14:27
theman36 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 15:00:
Iemand ervaring met Koeman 89 of hebben jullie voor de 20 spelers gekozen bij niveau 15?
Ik heb de 88 Koeman gekregen uit de Icon SBC maar na 2 wedstrijden weer uit de basis gehaald. Heeft een veel te hoge workrate waardoor een grote drang heeft om mee naar voren te gaan waardoor je steeds met een man minder staat te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Geen idee hoeveel coins je hebt maar Koeman is volgens mij iets van 100k dus die zou je kunnen kopen en uitproberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
[...]

Ja klopt, dit jaar een beetje op de discord lopen rond hangen. Maar ik heb niet zoveel profit als jij :)
Ik heb nu een paar dagen free access tot zijn premium discord en moet zeggen, daar zitten inderdaad de echte leaks etc, het is niet meer het oude traden, tegenwoordig moet je op een discord zitten en betalen om flink te kunnen cashen.

Ik vind 40 euro voor 3 maanden anders ook veel te veel hoor. Zit nu sinds 1 of twee weken op z'n discord en heb twitch uitgevonden om te kijken. Dat werkt al prima genoeg voor mij. Dat ik dat nog ben gaan doen, voel me er eigenlijk te oud voor met twee kleine kinderen maar dat is natuurlijk ook onzin. Tiktok ga ik echt nooit doen heb ik mezelf voorgenomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Heb wat pack openings bekeken maar was veel fodder met als hoogste 87 en 86 rated. Koeman waarschijnlijk de beste keus voor high rated fodder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Voor de spelers. Heb liever 20x de kans om een 89 rated te krijgen dan 1 die sowieso niet het team haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:18
Ik ga denk ik ook maar voor de packs. Mochten er idd een aantal 86/87 uitkomen kan ik dat altijd nog in de icon sbc smijten met de hoop op een betere keuze.
Edit: Van Dijk, Osimhen, 6x 86 rated, 5x 85 rated, 2 IF en de rest zooi. Geen verkeerde keuze dus

[ Voor 24% gewijzigd door theman36 op 08-01-2024 16:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
Met van Dijk heb je al een betere verdediger dan Koeman dus de rest is alleen maar een mooi extraatje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:49
[...]

Bij Rick of Teddy soms in de twitch streams hangen na content tijd en de YT samenvatting kijken en dan heb je genoeg goede tips hoor.

En gouden VVD is een top 5 verdediger in het spel nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEagle1993
Pack net een gouden Haaland uit een 84+ 5x upgrade, is die een beetje bruikbaar ipv Requelme? Of is de 87 free haaland beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Heb even die loan van Maldini gedaan en een paar potjes mee gespeeld. Maar weet eerlijk gezegd niet echt wat ik er van moet vinden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
heron schreef op maandag 8 januari 2024 @ 18:31:
[...]

Bij Rick of Teddy soms in de twitch streams hangen na content tijd en de YT samenvatting kijken en dan heb je genoeg goede tips hoor.

En gouden VVD is een top 5 verdediger in het spel nog!
tips zeker, maar echt cashen doe je eerder... zo was de tip er al om rodrygo te kopen 2 dagen voor de leak er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
DutchEagle1993 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:28:
Pack net een gouden Haaland uit een 84+ 5x upgrade, is die een beetje bruikbaar ipv Requelme? Of is de 87 free haaland beter?
Redelijk houterig , maar wel sterk voorin.
Ligt een beetje aan je speelstijl. De een wil liever kleine dribbelaars, de ander meer kracht.

Heb zelf tijdje Drogba voorin gehad. Mij bevalt dat wel, hoewel Eusebio nu natuurlijk vele malen beter is.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
bvbal79 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:38:
[...]

tips zeker, maar echt cashen doe je eerder... zo was de tip er al om rodrygo te kopen 2 dagen voor de leak er al.
Ja maar ook weer niet. Hij zei daarna dat hij niet passte en dat we allemaal moesten verkopen zodat diegene die het uit de discord had gelekt genaaid zou worden en coins zou verliezen. Uiteindelijk pastte die wel in de evo. Snapte er echt ff niks van :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:12:
Heb even die loan van Maldini gedaan en een paar potjes mee gespeeld. Maar weet eerlijk gezegd niet echt wat ik er van moet vinden. :p
Moet ook erg wennen aan hem de eerste paar potjes.

Nu echt een muur achterin (anker) samen met blanc.

Eindelijke alaba gepackt en door de eerste evo heen, nu nog door pep heen voor de 93 versie 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op maandag 8 januari 2024 @ 22:38:
[...]

Redelijk houterig , maar wel sterk voorin.
Ligt een beetje aan je speelstijl. De een wil liever kleine dribbelaars, de ander meer kracht.

Heb zelf tijdje Drogba voorin gehad. Mij bevalt dat wel, hoewel Eusebio nu natuurlijk vele malen beter is.
Ik vind het altijd fijn om een type Drogba als target man te hebben in 4231 zodat de CAMS er een 1-2’s mee kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 00:15:
[...]

Moet ook erg wennen aan hem de eerste paar potjes.

Nu echt een muur achterin (anker) samen met blanc.

Eindelijke alaba gepackt en door de eerste evo heen, nu nog door pep heen voor de 93 versie 👌
Moet je beide evo's afmaken of moet je die eerste halverwege stoppen voor die 93? Zou 'm ook graag willen doen maar hij is niet te kopen zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 07:07:
[...]

Moet je beide evo's afmaken of moet je die eerste halverwege stoppen voor die 93? Zou 'm ook graag willen doen maar hij is niet te kopen zeg.
Beide afmaken zowaar 👌

Eerste was prima te doen, 6 rivals wedstrijden waarvan 3 zonder tegengoals en je hoeft alleen nog maar 4 assists.

Vond zn 86 al enorm goed aanwezig in de verdediging gek genoeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 07:34:
[...]

Beide afmaken zowaar 👌

Eerste was prima te doen, 6 rivals wedstrijden waarvan 3 zonder tegengoals en je hoeft alleen nog maar 4 assists.

Vond zn 86 al enorm goed aanwezig in de verdediging gek genoeg haha
Ga 'm proberen te snipen dan...

Pagina: 1 ... 37 ... 70 Laatste