Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:00
Bossie schreef op maandag 1 januari 2024 @ 10:04:
[...]

Lastig, maar kies wel voordat alle vorige specials uit packs zijn :)
Wanneer gaan die eruit?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:40
Markvd1984 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 09:16:
Eusenio of Zidane met die pakketten ?
Speel ingame 4231
Ik zou eerder op zoek gaan naar een vervanger van Militao.
Eusebio en Zidane heb je eigenlijk niet nodig.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:30
Vanavond 1900 zijn de 'best of' eruit. Heb net snel die Nike teneus met coins gekocht met als resultaat geen specials uit de 83x20 🤣 👎

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:45
Eusebio binnen. :) Wat een monster kaart is dat zeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sak6LFbwGe95bLFJvGFHwPTdDq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ut6OqFQnGkirlrNrzOAH10FD.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:55
Nou. Ik ging zaterdag 8-1. Uiteindelijk 11 wins geworden. Again. _O-

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
@Partypooper heb z’n loan ook even gedaan. Eens kijken of hij beter speelt dan Kane :)
Vorige editie kon ik er niks mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-01-2024 13:45 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:20
Partypooper schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:11:
Eusebio binnen. :) Wat een monster kaart is dat zeg.

[Afbeelding]
Nice. Hoe bevalt die Ronaldo?

• Partypooper
Ja, die is ook echt heel goed. Ontzettend veel geluk gehad dat ik die untradable packte. :)

• Partypooper
Nachtapotheker schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:44:
@Partypooper heb z’n loan ook even gedaan. Eens kijken of hij beter speelt dan Kane :)
Vorige editie kon ik er niks mee.
Ben benieuwd! Hier doet die het tot zover erg goed!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Partypooper schreef op maandag 1 januari 2024 @ 14:03:
[...]

Ben benieuwd! Hier doet die het tot zover erg goed!
Ja fijn kaartje, mis alleen de shooting playstyles. Dat doet me nog twijfelen, maar zn dribbel en versnelling geven veel mogelijkheden.

• Oekol
Nachtapotheker schreef op maandag 1 januari 2024 @ 14:24:
[...]

Ja fijn kaartje, mis alleen de shooting playstyles. Dat doet me nog twijfelen, maar zn dribbel en versnelling geven veel mogelijkheden.
Ik mis met Eusebio heel veel finesse shots. Wellicht dat ik dat ook niet meer met hem moet doen maarja..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:20
Oekol schreef op maandag 1 januari 2024 @ 14:31:
[...]

Ik mis met Eusebio heel veel finesse shots. Wellicht dat ik dat ook niet meer met hem moet doen maarja..
Dat merk ik ook bij hem idd.
Gebruik hem zelf als linkercam in een 4222. Daar speelt hij echt goed. Gebruik hem dan ook regelmatig om er aan de zijkanten mee door te komen en dan eventueel terug leggen en afmaken.

• El Profesor
  • Laatst online: 08-11 12:56
Na 88 rated Gomez de Hero SBC tegen beter weten in nog een keer gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NW55aDlRf-kUs-rJYTW7vhzVON0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V02VaMK619rIIgwbJdrI1QXQ.jpg?f=fotoalbum_large

I like how you keep the mouse running...

• Augy
El Profesor schreef op maandag 1 januari 2024 @ 15:01:
Na 88 rated Gomez de Hero SBC tegen beter weten in nog een keer gedaan:

[Afbeelding]
Deze man is niet te stoppen, paar potjes mee gespeeld 👌 ga je veel plezier van hebben

• El Profesor
Augy schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:27:
[...]

Deze man is niet te stoppen, paar potjes mee gespeeld 👌 ga je veel plezier van hebben
Hoe komt hij bij jou het best tot zijn recht? Ik speel 4231 met Tevez in de spits en POTM Dybala er achter. Heb Di Natale in de spits geprobeerd ipv Tevez maar wordt steeds van de bal gezet (ik gebruik Tevez als holding striker). Wellicht als CAM?

• Augy
El Profesor schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:58:
[...]

Hoe komt hij bij jou het best tot zijn recht? Ik speel 4231 met Tevez in de spits en POTM Dybala er achter. Heb Di Natale in de spits geprobeerd ipv Tevez maar wordt steeds van de bal gezet (ik gebruik Tevez als holding striker). Wellicht als CAM?
Als spits vind ik zn movement echt heel lkkr, erg fijn in het kortere draaiwerk en vrij lopen (4411) cam staat bij mij Del Piero

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 01-01-2024 18:10 ]

• Oekol
Ik wil gaan investeren in kaarten voor TOTY. Heb ruim 2.5 mln en dacht ik ga 87 en 88 rated kaarten kopen. Maar wat is de max aan kaarten in je transfer targets sectie? transfer list is 100, dan kan je enkele nog in je club. Maar dubbelen dan? Zit er een max aan je transfer targest?

• Nachtapotheker
  • Nu online
EA maakt het me wel lastig, nu Pele uit de year in review 😅

• Oekol
Nachtapotheker schreef op maandag 1 januari 2024 @ 19:49:
EA maakt het me wel lastig, nu Pele uit de year in review 😅
De tering! Ik kreeg whopping Lozano.

Wel even 2.5 mln geïnvesteerd in modric en andere 87 rated. Verder wat alaba's WW gekocht.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-11 22:45
Niks bijzonders uit 87x3, 84x20 en Year in Review. Niet eens een promo speler helaas.

Mijn neefje heeft 383 pakketjes verzameld voor TOTY promo. Ik ben benieuwd of hij er iets van kan uithalen. Maar zou me ook helemaal niks verbazen als er ook geen TOTY promo speler uit een van die pakketjes zal uitkomen. Wellicht dat zij de pack weight enorm laag zetten.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:46
Lashrom schreef op maandag 1 januari 2024 @ 20:34:
Niks bijzonders uit 87x3, 84x20 en Year in Review. Niet eens een promo speler helaas.

Mijn neefje heeft 383 pakketjes verzameld voor TOTY promo. Ik ben benieuwd of hij er iets van kan uithalen. Maar zou me ook helemaal niks verbazen als er ook geen TOTY promo speler uit een van die pakketjes zal uitkomen. Wellicht dat zij de pack weight enorm laag zetten.
Knap dat je het kan opsparen. Maar vraag me altijd af of dat nou echt nut heeft. Denk het persoonlijk niet, maar goed gun het hem van harte hoor ;)

• Oekol
Lashrom schreef op maandag 1 januari 2024 @ 20:34:

Waarvan 360 pakketten onzin pakketten zijn?

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Ik had >10 10x83+ gespaard, doel was toty maar hoop op thunder Vini of radio Messi was te groot, maar was natuurlijk helemaal niks…

• Lashrom
Sleehond schreef op maandag 1 januari 2024 @ 20:37:
[...]

Knap dat je het kan opsparen. Maar vraag me altijd af of dat nou echt nut heeft. Denk het persoonlijk niet, maar goed gun het hem van harte hoor ;)
Ik zelf zou dit niet kunnen. Daar heb ik de geduld niet voor en daarnaast haal je niet de maximale uit Ultimate Team. Gun het hem ook van harte, maar na TOTY is de plezier er meestal weer vanaf.
Oekol schreef op maandag 1 januari 2024 @ 20:44:
[...]

Nog best wat redelijke grote spelerspakketten. Maar goed, van een 81x2 spelerspakket is de kans even groot dat je een goede speler kan packen. Van een Ultimate of Jumbo Zeldzame spelerspakket haal je vrijwel ook niks uit de laatste tijd. In elke pack zit wel wat geluk, je hebt het of je hebt het niet. :9

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:10

Oxigeon

En zo is dat!

Vorige week heb ik dan mijn verdediging aangekocht omdat ik maar geen packluck had.
Heb met mijn zuurverdiende centjes Van Dijk gekocht en met mijn fodder de Maguire sbc gedaan....

Vandaag de daily pack geopend en jawel hoor. Ik trek de 87 Saliba uit een pack getrokken....
Ik weet het niet maar deze lijkt slechtere stats te hebben dan van dijk en Maguire. Wat zouden jullie doen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:40
Oxigeon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 09:55:
Vorige week heb ik dan mijn verdediging aangekocht omdat ik maar geen packluck had.
Heb met mijn zuurverdiende centjes Van Dijk gekocht en met mijn fodder de Maguire sbc gedaan....

Vandaag de daily pack geopend en jawel hoor. Ik trek de 87 Saliba uit een pack getrokken....
Ik weet het niet maar deze lijkt slechtere stats te hebben dan van dijk en Maguire. Wat zouden jullie doen?
van Dijk met Saliba.
Maguire vaak tegengekomen maar had daar niet veel moeite mee. van Dijk is een van de weinig gold cards die nog steeds erg goed is (heb hem zelf ook )

wijze woorden

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:52
Oekol schreef op maandag 1 januari 2024 @ 18:58:
Ik wil gaan investeren in kaarten voor TOTY. Heb ruim 2.5 mln en dacht ik ga 87 en 88 rated kaarten kopen. Maar wat is de max aan kaarten in je transfer targets sectie? transfer list is 100, dan kan je enkele nog in je club. Maar dubbelen dan? Zit er een max aan je transfer targest?
Als je ze via bieden binnehaalt kan je er volgens mij nog 100 in je lijst laten staan (voordat je ze naar je club stuurt)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Markvd1984
King en cordoba uit de hero pp
Cordoba maar even proberen tov militao

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Oekol schreef op maandag 1 januari 2024 @ 20:44:
[...]

Je krijgt na 2 pakjes openen al dubbele die je dan weer gelijk in een sbc moet stoppen of discarden om een nieuw pakje te kunnen openen....

Burp

• Oekol
Markvd1984 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:11:
King en cordoba uit de hero pp
Cordoba maar even proberen tov militao
Cordoba is wel oké. Vind 'm niet heel goed. Heb hem nu op transferlijst staan om te verkopen.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-11 17:48
Uit verveling veel sbcs gedaan , maar weinig leuks gehad. Uiteindelijk de Hero SBC ook maar meegepakt en daar de keuze uit
Di Natale, Ramires en Futre.... Nu heb ik Son trailblazers en Mbappe al voor de spits positie. Maar speel nog met de bruyne en Dembele waar ik dus Ramires of Futre voor zou kunnen neerzetten😅 al is Natale de "beste speler denk ik

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-11 16:34
038Zwolle schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:03:
Uit verveling veel sbcs gedaan , maar weinig leuks gehad. Uiteindelijk de Hero SBC ook maar meegepakt en daar de keuze uit
Di Natale, Ramires en Futre.... Nu heb ik Son trailblazers en Mbappe al voor de spits positie. Maar speel nog met de bruine en Dembele waar ik dus Ramires of Futre voor zou kunnen neerzetten😅 al is Natale de "beste speler denk ik
Moeilijke keuze wel, Di Natale inderdaad beste speler. Denk dat Ramires het beste is als je al goede spitsen hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door DutchEagle1993 op 02-01-2024 13:29 ]

• Oekol
Eens als je niet voor spitsen zou willen gaan ramires. Die is nog steeds goed!

• 038Zwolle
Ramires gekozen!

• Sleehond
Hier Romero CV88 Thunderstruck uit de SBC, jammer maar geen basis materiaal.

Nu 1255 spelers in club (ook aardig wat 89/88/87 fodder), 590.000 in kas en maar even opsparen voor TOTY denk ik.
Sleehond schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:18:

Nu 1255 spelers in club (ook aardig wat 89/88/87 fodder), 590.000 in kas en maar even opsparen voor TOTY denk ik.
Ik denk dat ik niet eens 100-150 heb momenteel, vrijwel alles is door de sbc molen gegaan.
Als ik dadelijk weer terug ben maar eens kijken ik Raul of Drogba naast Mbappe wil gaan zetten (of 88 Keane gewoon hou).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-11 12:39
Bij dat ik toch nog maar een keer de Year in Review pick heb gedaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2wrKelbyzZdC5PXyCzFGeFSYTSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3IZtdolkvUuCChyO3s51DeM.jpg?f=fotoalbum_large

• Oekol
Tim01 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:02:
Bij dat ik toch nog maar een keer de Year in Review pick heb gedaan
[Afbeelding]
Die moet knetter goed zijn. Niet voor niks 3.6 mln wauw! Gefeliciteerd

• Tim01
Oekol schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:17:
[...]

Die moet knetter goed zijn. Niet voor niks 3.6 mln wauw! Gefeliciteerd
Moet alleen nog even goed kijken wie ik uit mijn team haal. Wil haar eigenlijk niet als spits laten spelen omdat ze klein en zwak is dus als LW/RW komt ze beter te pas maar daar heb ik al Thunderstruck Dalglish en Diani staan. Diani heb ik ook voor chem nodig maar goed dat is allemaal een luxe probleem

• Valandil
Sleehond schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:18:

Ik heb 272 spelers in de club :+

Maargoed, wel ook inmiddels Eusebio sbc voltooid en Havertz ook gisteren afgerond.
Inmiddels wel een leuk team bij elkaar.
Opstelling is 3 CB, maar Blanc schuift ingame door naar CDM.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o36Ca5i5PWrYwzoVPGYLMI8lGbA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vDBeemAIH2SASnXFVIiag7G4.png?f=fotoalbum_large

wijze woorden

• Partypooper
Twijfel of ik nog aan Gullit ga beginnen.

Weet namelijk niet of ik die op tijd klaar heb. Maar aan de andere kant heb ik Eusebio ook veel sneller kunnen voltooien dan verwacht. Wat denken jullie? :)

• Valandil
Partypooper schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:48:
Twijfel of ik nog aan Gullit ga beginnen.

Weet namelijk niet of ik die op tijd klaar heb. Maar aan de andere kant heb ik Eusebio ook veel sneller kunnen voltooien dan verwacht. Wat denken jullie? :)
Ik vind Gullit nogal erg prijzig voor zijn stats. Natuurlijk is het blijft het Gullit, maar wel erg duur.

wijze woorden

• Oekol
Tim01 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:27:
[...]

Moet alleen nog even goed kijken wie ik uit mijn team haal. Wil haar eigenlijk niet als spits laten spelen omdat ze klein en zwak is dus als LW/RW komt ze beter te pas maar daar heb ik al Thunderstruck Dalglish en Diani staan. Diani heb ik ook voor chem nodig maar goed dat is allemaal een luxe probleem
Speel je met twee spitsen? Dan zeker wel in de spits en heerlijk kort draaien in de 16. En een grote sterke reus er naast als Lewadowski, Haaland en consorten.

• boefje79
Valandil schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:50:
[...]

Ik vind Gullit nogal erg prijzig voor zijn stats. Natuurlijk is het blijft het Gullit, maar wel erg duur.
Hij is prijzig, maar feit dat hij ook cb kan geeft wel veel opties, ik ben er blij mee

• Oekol
Mijn handen jeuken om mijn 87x3 en 84x20 packs te openen. De enige die ik nog bewaard heb. Gewoon voor de fun. Maar ja. Wat wil ik er mee..

Gisteren in Alaba WW geïnvesteerd, dacht dat hij gisteren uit de packs ging.... :+
Toch vandaag alle 1 verkocht voor 10-15k winst. Lekker :)

• Sleehond
84X20 helaas geen echte topper…

Dacht eerst bewaren maar toch maar gedaan.

Wel met Griezmann en Silva 2 leuke fodder items en de TOTW kan ergens anders in.

Uit een ander pakket met Bruno Fernandes en Odegard dus wel mooi 87/88 fodder aangevuld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiLq21EoEPHYxFvEnukR0qgdl3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/57kqkA9ChMXx0BcPjL13gK8j.jpg?f=fotoalbum_large

• Oekol
Sleehond schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:02:
84X20 helaas geen echte topper…

Dacht eerst bewaren maar toch maar gedaan.

Wel met Griezmann en Silva 2 leuke fodder items en de TOTW kan ergens anders in.

Uit een ander pakket met Bruno Fernandes en Odegard dus wel mooi 87/88 fodder aangevuld

[Afbeelding]
Ik ga het maar niet doen vanavond. Als er een ICON PP sbc was had ik het wel gedaan. Als ik nu fodder heb die dubbel is wil ik een sbc doen en alleen de hero sbc staat open. Maar die sla ik graag over.

• Markvd1984
Vorig jaar was owairan echt OP en vrij duur
Nu kom ik hem zelfde nog tegen en zie dat die vrij goedkoop is

Iemand ervaring met deze owairan?

• Oekol
Markvd1984 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:39:
Vorig jaar was owairan echt OP en vrij duur
Nu kom ik hem zelfde nog tegen en zie dat die vrij goedkoop is

Iemand ervaring met deze owairan?
Geen schim van de Owairan van vorig jaar.

Oekol schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:42:
[...]

Geen schim van de Owairan van vorig jaar.
Vorig jaar toch ook pas na een paar Hero upgrades?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Oekol
Bossie schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 01:31:
[...]

Vorig jaar toch ook pas na een paar Hero upgrades?
Even terug gelezen in 't topic. Na een update stond hij er bij iedereen in. Toen was lengthy generfed en werd sprinten met een snelle speler het ding.

Prosac in "[Multi] FIFA 23 Ultimate Team"

• Sleehond
Bacha is naar 90 *O*

Ga haar nu proberen met Anchor ipv Shadow

[ Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2024 11:59 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:07

Mauz1978

Console War Veteran

Sleehond schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:59:
Bacha is naar 90 *O*

Ik heb bacha vanaf het begin en vind haar fantastisch!

Something under the bed is drooling

• Sleehond
Mauz1978 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:12:
[...]

Ik heb bacha vanaf het begin en vind haar fantastisch!
Klopt, echt een waanzinnig kaart! Nu met anchor erop hoop ik dat de meer agressie en kracht gaat helpen. Blijft natuurlijk een wat kleiner tenger dametje. Wat meer duelkracht is wel een prettige gedachte.

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2024 13:16 ]

Sleehond schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:15:
[...]

Klopt, echt een waanzinnig kaart! Nu met anchor erop hoop ik dat de meer agressie en kracht gaat helpen. Blijft natuurlijk een wat kleiner tenger dametje. Wat meer duelkracht is wel een prettige gedachte.
Ik heb haar als LM in 352, dat is toch minder verdedigend dan als back.

Llorente in dezelfde rol aan de andere kant :)

• Lashrom
Ik krijg niet zo snel heel veel spijt als ik een SBC speler niet heb gedaan. Maar bij EAFC is dit wel het geval geweest met Bacha en Blanc. Al goed, ondanks dat ik Blanc kan kopen had ik beter moeten inschatten of ik zijn SBC kon voltooien. Maar die Salma, mijn god. Wat een paard is het ook. Zo kort, snel, agressief en geeft de mooiste passes. Hele toffe speler om in je team te hebben.

• Sleehond
Lashrom schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:52:
Ik krijg niet zo snel heel veel spijt als ik een SBC speler niet heb gedaan. Maar bij EAFC is dit wel het geval geweest met Bacha en Blanc. Al goed, ondanks dat ik Blanc kan kopen had ik beter moeten inschatten of ik zijn SBC kon voltooien. Maar die Salma, mijn god. Wat een paard is het ook. Zo kort, snel, agressief en geeft de mooiste passes. Hele toffe speler om in je team te hebben.
Salma…? Wie is dat? Kan geen speler vinden die zo heet?

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:07

Mauz1978

Console War Veteran

Sleehond schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:06:
[...]

dat is (ook) Bacha :o

Something under the bed is drooling

• Augy
Sleehond schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:59:
Bacha is naar 90 *O*

Ze had ook zelf een bericht op X gezet naar EA met de vraag wanneer de update kwam 🤣🤣

Moet wel zeggen dat havertz nu haar plaats heeft ingenomen. Verdedigend en fysiek wat sterker, ook in de lucht. Nu maar eens met anchor testen idd 👌

• Lashrom
Sleehond schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:06:
[...]

Bacha inderdaad haha

Het is weer zover met Rivals hoor. Twee potjes achter elkaar vlekkeloos gewonnen, heb ik nog één win nodig voor divisie 3 maakt de keeper even een mooie eigen doelpunt met een curve. Sinds wanneer hebben de keepers een curve en waarom niet naar voren? Hoezo schiet Ji Sung helemaal naar de hoek? Waarom komt Courtois automatisch naar voren? Wat een BS weer. Eerste helft 3-1 voor, tweede helft was uiteraard de script aanwezig en verloren met 4-3. Heerlijk weer!

[ Voor 7% gewijzigd door Lashrom op 03-01-2024 16:47 ]

• Partypooper
Net ff paar potjes winter draft gespeeld. Wat een korfbal uitslag net. 8-7 gewonnen. En elke keer maar van die toxic celebrations. Nee, ik blijf hier voorlopig van weg. 😂

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:23
Lashrom schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:46:
[...]

Bacha inderdaad haha

Het is weer zover met Rivals hoor. Twee potjes achter elkaar vlekkeloos gewonnen, heb ik nog één win nodig voor divisie 3 maakt de keeper even een mooie eigen doelpunt met een curve. Sinds wanneer hebben de keepers een curve en waarom niet naar voren? Hoezo schiet Ji Sung helemaal naar de hoek? Waarom komt Courtois automatisch naar voren? Wat een BS weer. Eerste helft 3-1 voor, tweede helft was uiteraard de script aanwezig en verloren met 4-3. Heerlijk weer!

[YouTube: EA SPORTS FC 24_20240103155455]
Je hebt gericht wegwerken aan denk ik.
En curve is wel logisch toch als je de bal zo probeert weg te schieten.

• El Profesor
Heel impulsief aan Gullit begonnen gister. Eerste 89, 88, en 87 rated team zit er in. Tweede 89 rated team is bijna af. Wordt iig flink grinden de komende weken, maar moet haalbaar zijn, zeker met TOTY fodder.

• Lashrom
cubert20 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:26:
[...]

Je hebt gericht wegwerken aan denk ik.
En curve is wel logisch toch als je de bal zo probeert weg te schieten.
Wist niet dat daar een instelling voor was. :')

• boefje79
Eindelijk wat meer tijd gevonden om de hier getipte 4411 te spelen…als je er aan went, is het heerlijk spelen!

Zat daarvoor vast in 7, nu weer tegen 5 aan, maar veel belangrijker, de potjes zijn weer leuk!❤️

• El Profesor
boefje79 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:40:
Eindelijk wat meer tijd gevonden om de hier getipte 4411 te spelen…als je er aan went, is het heerlijk spelen!

Zat daarvoor vast in 7, nu weer tegen 5 aan, maar veel belangrijker, de potjes zijn weer leuk!❤️
Het is mijn startformatie alleen dan switch ik naar 4231. Welke custom tactics gebruik je?

• Augy
El Profesor schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:47:
[...]

Het is mijn startformatie alleen dan switch ik naar 4231. Welke custom tactics gebruik je?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ue5JZO69jkZ0GeTgVRFHI8_wIfk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6fxD7SOYae2btZj8dFaR55rq.jpg?f=fotoalbum_large

• boefje79
El Profesor schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 21:47:
[...]

Geen custom tactics (nog), moet ik nog in verdiepen, maar heb een team dat heerlijk speelt in deze formatie 🥰

Behalve dan de spelerinstructies zoals in de screenshot hier boven

[ Voor 9% gewijzigd door boefje79 op 03-01-2024 22:35 ]

• cubert20
hier first world problems.

Heb een duplicate Kane, maar geen leuke sbc om het in te stoppen.
pas kort geleden begonnen dus nog geen budget om aan gullit of zo te beginnen.
En de andere spelers zien er uit alsof ze al heel snel niet meer bruikbaar zijn.

Gaat snel trouwens een soort van ok team maken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0xCJK6ytwu46qEOt3rAezylS3FQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V1nDdFjB2FTuoOsGnJYsXvJf.png?f=fotoalbum_small

• Valandil
cubert20 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 23:24:
hier first world problems.

Heb een duplicate Kane, maar geen leuke sbc om het in te stoppen.
pas kort geleden begonnen dus nog geen budget om aan gullit of zo te beginnen.
En de andere spelers zien er uit alsof ze al heel snel niet meer bruikbaar zijn.

Gaat snel trouwens een soort van ok team maken

[Afbeelding]
Om vanuit niets gelijk high-end kaarten te gaan doen is ook niet raadzaam.
Je team bouwen blijft een continue proces.

Niks mis mee om eerst een sbc te doen waar je weer even aantal wekene/maanden mee uit de voeten kan kom. Bijvoorbeeld Brahim Diaz, John Stones, Kai Havertz etc.

Zodra je een goede SBC hebt gedaan, volgt er altijd weer een betere.
Sommige top (en dus dure) SBC gaan wel lang mee, zoals bijvoorbeeld Zidane, Eusebio of PotM Mbappe.

Zidane en Eusebio heb ik dan ook gedaan, maar vergt veel geduld, veel gegrind en dus ook regelmatig spelen. Dus op woensdag toch nog even paar potjes doen om max rival rewards te krijgen.

Onderaan de streep komt het ook neer op skills. Ik kom regelmatig nog een gold team tegen die mij volledig wegtikt. :|

wijze woorden

1x een 84 rated kaart en nog 1x een 83 rated kaart als hoogste 2 uit de Rivals rewards. Nou, nou, poeh, poeh...

EA is weer scheutig.

• Oekol
Moody2204 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:49:
1x een 84 rated kaart en nog 1x een 83 rated kaart als hoogste 2 uit de Rivals rewards. Nou, nou, poeh, poeh...

EA is weer scheutig.
Same. Wel tradable dus een whopping 10k zeker verdiend met alles. Haha.

• Oekol
Ben nu echt weer veel aan het handelen voor TOTY en dat gaat goed. Als ik alles verkoop voor futbin prijzen zit ik nu op 4mln+. Niet dat ik weet wat ik wil halen. Maargoed dat is latere zorg.

• El Profesor

EA is weer scheutig.
Ik pak de wekelijkse rewards untradable. Dubbel zoveel kans op goede fodder voor SBC’s met tradable rewards.

• El Profesor
Oekol schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:51:
Ben nu echt weer veel aan het handelen voor TOTY en dat gaat goed. Als ik alles verkoop voor futbin prijzen zit ik nu op 4mln+. Niet dat ik weet wat ik wil halen. Maargoed dat is latere zorg.
Nog tips voor spelers? Zat te denken een hoop 86 rated kaarten in te slaan. Gaan nu voor rond de 6.7k.

• Oekol
El Profesor schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:53:
[...]

Nog tips voor spelers? Zat te denken een hoop 86 rated kaarten in te slaan. Gaan nu voor rond de 6.7k.
WW kaarten en/of icons doe ik nu. Heb voor 1mln aan 87 rated kaarten ingeslagen en die verkopen nu al voor bijna 14k. Wil eigenlijk wachten tot ze verdubbelen in waarde maar dat is ook weer zonde van t geld.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waarom is het opnieuw aanbieden van de transfer lijst ineens zo traag?

Normaal gebeurde dit direct nu zit er een vertraging van 10 seconden op ofzo voordat de aktie doorgevoerd is.
Andere jaren was dit nooit.

Burp

EA is weer scheutig.
De 10/30 coin packs geven gemiddeld meer :+

• Tim01
Oekol schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:58:
[...]

WW kaarten en/of icons doe ik nu. Heb voor 1mln aan 87 rated kaarten ingeslagen en die verkopen nu al voor bijna 14k. Wil eigenlijk wachten tot ze verdubbelen in waarde maar dat is ook weer zonde van t geld.
87's kun je nu toch voor onder de 11k kopen? Krijg je ze dan verkocht als je ze voor 14k list?

• Oekol
Tim01 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:02:
[...]

87's kun je nu toch voor onder de 11k kopen? Krijg je ze dan verkocht als je ze voor 14k list?
10k wel. Had ze afgelopen week voor <9500 gekocht. List ze voor 13,5k. Vandaag 4 verkocht en wat IFs voor wat meer profit. Zal ze sowieso niet voor 11k kopen. Te duur.

• Augy
Divisie 6 is echt mijn plekje zeg. Wat heb ik net 8 heerlijke potjes gespeeld! Geen PtB, geen 5 atb, iedereen lekker aanvallen. Heb echt plezier gehad in het spelletje (lang geleden)

7 wins weer in de tas! Enne Di Natale is echt een monster(tje) in de spits en die 4411 van hierboven gaat echt als een raket!

Zit nu bijna weer in divisie 5 maar denk dat ik lekker blijf hangen in 6, plezier boven rewards en hopen dat het geen incident was met leuke tegenstanders 🤣

[ Voor 28% gewijzigd door Augy op 04-01-2024 15:37 ]

• Sleehond
Augy schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:10:
Divisie 6 is echt mijn plekje zeg. Wat heb ik net 8 heerlijke potjes gespeeld! Geen PtB, geen 5 atb, iedereen lekker aanvallen. Heb echt plezier gehad in het spelletje (lang geleden)

7 wins weer in de tas! Enne Di Natale is echt een monster(tje) in de spits en die 4411 van hierboven gaat echt als een raket!

Zit nu bijna weer in divisie 5 maar denk dat ik lekker blijf hangen in 6, plezier boven rewards en hopen dat het geen incident was met leuke tegenstanders 🤣
Ben aan het overwegen Di Natale aan te schaffen (heb 615k gespaard). Gebruik je hem als SP of CA in de 4411 opstelling?

Ben alleen bang dat ik nu 500/600k investeer in 1 speler en dat ie over een paar weken nog maar de helft waard is ofzo, voelt altijd beetje jammer >:)

Maar goed, hij heeft niet voor niets een prijs van 525k nu ongeveer

PS pack net Okocha & Gomez uit de SBC ..... Any good :P ??

Ga Gomez denk ik eens inzetten als spits voor de 2e helft (goeie kopper met playstyles). Dan kan ik met Bacha en TAA Evo voorzetten spammen

[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 04-01-2024 16:04 ]

• Augy
Sleehond schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:39:
[...]

Ben aan het overwegen Di Natale aan te schaffen (heb 615k gespaard). Gebruik je hem als SP of CA in de 4411 opstelling?

Ben alleen bang dat ik nu 500/600k investeer in 1 speler en dat ie over een paar weken nog maar de helft waard is ofzo, voelt altijd beetje jammer >:)

Maar goed, hij heeft niet voor niets een prijs van 525k nu ongeveer

PS pack net Okocha uit de SBC ..... Any good :P ??
Ik gebruik hem echt als spits. Del Piero staat erachter

• cubert20
Mijn duplicate Kane kan mooi in trezeguet.
Vind middenvelder met relentless+ echt superfijn spelen over het algemeen, die hebben aan het einde van de wedstrijd gewoon nog conditie.

• Oekol
Weer braaf de MM sbc gedaan zoals elke week. Wederom zeker 50k er uit. Kreeg IF Rafa er uit. Blijf het doen allen. Komt vanzelf een keer een zieke pull uit.

• Augy
Oekol schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:12:
Weer braaf de MM sbc gedaan zoals elke week. Wederom zeker 50k er uit. Kreeg IF Rafa er uit. Blijf het doen allen. Komt vanzelf een keer een zieke pull uit.
Doe hem ook trouw elke week, deze week tog weer 30k in the pocket.

Niet elke week feest maar vaak pak je tog wel wat winst

• 038Zwolle
Had aardig wat dubbele kaarten en nog een paar paketten o.a van rivals en sbcs van de laatste weken die niet geopend waren. Dus trezeguet maar gedaan.

In de rewards niks noemens waardigs maar wel wat hoge kaarten. Modric (2x) , Ruben Dias, 2 87 rated vrouwen en TAA... mijn club is aardig leeg , maar ze zijn allemaal DUBBEL!

Nu heb ik ook al de 93 rated Modric kaart, dus mag niet klagen,maar ik heb hem al bizar vaak gepackt.

[ Voor 17% gewijzigd door 038Zwolle op 04-01-2024 21:05 ]

• cubert20
Augy schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:17:
[...]

Doe hem ook trouw elke week, deze week tog weer 30k in the pocket.

Niet elke week feest maar vaak pak je tog wel wat winst
Hier lewandowski eruit.
Mooi meegenomen

• Lashrom
Oekol schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:12:
Zal er maar net een Inform Salah uit komen inderdaad. Kassa! ;-)

Ik zelf heb nog best wat high rated fodders over. Maar die bewaar ik voor Rodrigo POTM of als die tegenvalt dan voor de komende icon of andere interessante sbc's. Vaak ook dubbel, maar die pleur ik in 85+ x2 of TOTW sbc. Zullen we wel nodig hebben de komende tijd.

• Oekol
Servers er uit?

• Oekol
Lashrom schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 21:15:
[...]

Zal er maar net een Inform Salah uit komen inderdaad. Kassa! ;-)

Ik zelf heb nog best wat high rated fodders over. Maar die bewaar ik voor Rodrigo POTM of als die tegenvalt dan voor de komende icon of andere interessante sbc's. Vaak ook dubbel, maar die pleur ik in 85+ x2 of TOTW sbc. Zullen we wel nodig hebben de komende tijd.
Rodrygo POTM is het niet geworden. Is die van Girona geworden.

• Lashrom
Oekol schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 22:46:
[...]

Rodrygo POTM is het niet geworden. Is die van Girona geworden.
Ah helaas. Dan wordt het sparen voor een andere SBC. Ik ben benieuwd wie uit de Fire/Ice promo beschikbaar komen. Moet zeggen dat de vormgeving van promo cards dit jaar wel enorm tof zijn gedaan.

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Heb net Alisson dubbel gepackt. Weet alleen niet waar ik hem nu in kan stoppen. Speel met een NL team en Gullit gaat me nooit lukken dus nu zit ik maar met die kaart...

• Partypooper
Nog 5 teams voor Gullit. 2x de 88 en 3x de 89. Gaat nog wel even duren, maar dat gaat vast goed komen! :) Heb nog 48 dagen de tijd.

• El Profesor
Partypooper schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:11:
Nog 5 teams voor Gullit. 2x de 88 en 3x de 89. Gaat nog wel even duren, maar dat gaat vast goed komen! :) Heb nog 48 dagen de tijd.
Ik hoop vooral dat er genoeg 88 en 89 rated fodder komt. Ben vorige week ook met Gullit gestart. Krijg uit de 100 player pack als hoogst een 83 rated en daarna uit de 85+ upgrade twee keer een 85 rated. Dat schiet niet op. Vraag me af of ik niets iets te enthousiast geweest ben.

• Partypooper
El Profesor schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:24:
[...]

Ik hoop vooral dat er genoeg 88 en 89 rated fodder komt. Ben vorige week ook met Gullit gestart. Krijg uit de 100 player pack als hoogst een 83 rated en daarna uit de 85+ upgrade twee keer een 85 rated. Dat schiet niet op. Vraag me af of ik niets iets te enthousiast geweest ben.
Ja fodder is natuurlijk wel een beetje een loterij. Maar komt vast goed. Zoals gezegd we hebben nog 48 dagen. :)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:05
Wat een verschrikkelijke gameplay weer :r

Alles reageert veel te traag en mijn tegenstander die drie keer minder is, tikt er natuurlijk wel dwars doorheen.

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 16:32
DennisCle schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 08:06:
Heb net Alisson dubbel gepackt. Weet alleen niet waar ik hem nu in kan stoppen. Speel met een NL team en Gullit gaat me nooit lukken dus nu zit ik maar met die kaart...
Je kunt hem discarden en later recoveren via de mobiele app of web app. Je hebt wel maar een x aantal dagen om dat te doen (7 volgens mij) en je hebt maar 5 restores per x dagen. Ik gebruik die ook voor dubbele 88+ kaarten die ik niet in een SBC kwijt kan.

• Oekol
Lashrom schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 00:52:
[...]

Ah helaas. Dan wordt het sparen voor een andere SBC. Ik ben benieuwd wie uit de Fire/Ice promo beschikbaar komen. Moet zeggen dat de vormgeving van promo cards dit jaar wel enorm tof zijn gedaan.
Ben benieuwd naar Sergio Ramos en Camavinga uit die promo.

• Nachtapotheker
  • Nu online
Saekerhett schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:59:
Wat een verschrikkelijke gameplay weer :r

Alles reageert veel te traag en mijn tegenstander die drie keer minder is, tikt er natuurlijk wel dwars doorheen.
Ja hier is het ook weer een drama, eerste 4 verloren, WL speelt echt bagger traag.
Rivals daar en tegen speelt prima, later maar verder met de WL.
Pagina: 1 ... 36 ... 70 Laatste