Net weer zo’n sbc gedaan van de 85 en 84 rated teams. Een 86 rated vrouw eruit, jammer geen topper helaas
Ze is nu al een monster. Hopelijk met name verdedigend/fysiek een upgrade. Niet te stoppen dat mens, bij mij gaat ze veel over Kvaratskhelia heen en dan kan Martinez POTM (goeie kopper!) hem inkoppen.Augy schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:12:
[...]
Gekwalificeerd voor de knockout, deze update naar 90 krijgt ze nog.
Lyon is officieel al gekwalificeerd maar geen idee of de upgrade komt na de groupstage (nog 3 wedstrijden geloof k) of direct na kwalificatie
Nice! Ik heb bijna genoeg gespaard voor Roberto Carlos, maar is dat het waard tov Havertz? (Heb nu Cole base icon, ook heel lekker)Augy schreef op donderdag 28 december 2023 @ 23:28:
Havertz is echt belachelijk goede back, bacha dus naar de bank voor nu. Lijk eindelijk het team weer op de rit te hebben! Martinelli, Del Piero en Kane gingen ouderwets los vanavond!
Gelukkig weer terug in divisie 6, daar was het een stuk leuker spelen als bovenin divisie 7 waar het echt een sweatfest was
Begin eindelijk die 4411 door te hebben van Div10. Een echte aanrader als moet je wel even de tijd nemen om aan deze te wennen!
[Afbeelding]
Het is denk maar net wat je zoekt.. ik parkeer (misschien onterecht) RC in dezelfde hoek met bacha, sterk in dribbels en aanvallender. Havertz is fysiek vele malen sterker en komt dus verdedigend een stuk btr voor de dag. Voor mijn huidige spel kies ik voor die optie (walker evo aan de andere kant) omdat ik dan minder last heb van aanvallen via de vleugel en diepe ballen.boefje79 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:04:
[...]
Nice! Ik heb bijna genoeg gespaard voor Roberto Carlos, maar is dat het waard tov Havertz? (Heb nu Cole base icon, ook heel lekker)
Ik gooi bacha en Scott vaak in minuut 70 alsnog erin mocht de wedstrijd daarom vragen omdat ze aanvallend weer iets btr zijn.
Thanks!
Als komende dagen geen leuke nieuwe sbc, kan ik Havertz wel even doen…blijft jammer dat ze niet tradeable zijn die sbc’s
Als komende dagen geen leuke nieuwe sbc, kan ik Havertz wel even doen…blijft jammer dat ze niet tradeable zijn die sbc’s
Eens, moet wel zeggen dat ik 90k achteruit gegaan ben maar wel Del Piero, Havertz en Martinelli heb gedaan. EA verzorgt wel mega veel fodder om ze te voltooien.boefje79 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:34:
Thanks!
Nu nog ruim 220k, ben vooral benieuwd naar de alisson en keane sbc's die nog komen
Ohja, Becker kan wel een fraaie worden idd!Augy schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:34:
[...]
Eens, moet wel zeggen dat ik 90k achteruit gegaan ben maar wel Del Piero, Havertz en Martinelli heb gedaan. EA verzorgt wel mega veel fodder om ze te voltooien.
Nu nog ruim 220k, ben vooral benieuwd naar de alisson en keane sbc's die nog komen
[Afbeelding]
Zal dan ook wel snel een goalie-evo komen 😉
Na Pep’s choice zulle. Jurgen’s, Carlo’s, Eric’s choice ook nog wel komen 🙏🏻😇
Verkeerde Keane helaas.Augy schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 15:34:
[...]
Eens, moet wel zeggen dat ik 90k achteruit gegaan ben maar wel Del Piero, Havertz en Martinelli heb gedaan. EA verzorgt wel mega veel fodder om ze te voltooien.
[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tevreden over Martinelli?Augy schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:09:
[...]
Vond zn sbc eind vorig jaar echt heel fijjn spelen
I like how you keep the mouse running...
Snap niet dat er zo ongelooflijk veel match fixing is
Zoveel wedstrijden die je na 5 min al weet die kan en mag ik nier winnen
Snap gewoon nier waarom ea dit doet
Passen met 4 blokjes die heel zachtjes zijn
Keeper uittrap speelt naast de man in voeten van tegenstander
Corners neem je kort opeens bij de tegenstander counter goal
Echt Snap niet dat ze dit doen
Zelfde als leaven bij rood of penalty dat je geen win krijgt
Ik schreef gister al dat ik een serie wedstrijden verloor (10-15), en dat daarna vrijwel altijd een reeks wedstrijden volgt met winst. En vandaag win ik de een na de andere wedstrijd. Misschien is het omdat ik zelf een mindere dag had, maar dit gebeurt regelmatig.Markvd1984 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:39:
Snap niet dat er zo ongelooflijk veel match fixing is
Ja ok maar dit ligt niet aan de dag ,als je na 10 min al 3 0 voorstaat en pasen komen gewoon aan en wed erna word elke pass ingeleverdEl Profesor schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 17:48:
[...]
Ik schreef gister al dat ik een serie wedstrijden verloor (10-15), en dat daarna vrijwel altijd een reeks wedstrijden volgt met winst. En vandaag win ik de een na de andere wedstrijd. Misschien is het omdat ik zelf een mindere dag had, maar dit gebeurt regelmatig.
Heeft niks te maken met de dag of speler etc
Dan heeft met het spel en matchmaking/fixing te maken
Dit gebeurd zo ongelooflijk vaak
Ben het met Augy eens. Hele fijne speler.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ook mee eens, maar ik kan Raphinha op de andere vleugel ook zeker aanraden!Partypooper schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:09:
[...]
Ben het met Augy eens. Hele fijne speler.
Martinelli zou op links komen, Di Maria is onomstreden op rechts. Die blijft denk ik tot de TOTS.Moody2204 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:44:
[...]
Ook mee eens, maar ik kan Raphinha op de andere vleugel ook zeker aanraden!
Nou meteen de laatste keer dat ik die icon sbc heb gedaan. Weer Koeman. 😅
Haha ik wilde net vragen... gaan we er weer voor vanavond? Ga 'm ook maar eens invullen nu.
Ben benieuwd. Tot straks
Ben benieuwd. Tot straks
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hier Pirlo en HierroPartypooper schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 19:23:
Nou meteen de laatste keer dat ik die icon sbc heb gedaan. Weer Koeman. 😅
Tering... Gullit.

Hoe moet ik nu gaan spelen in godsnaam haha. Wat een geluk.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Als ik de objectives klaar heb met Haaland en Grealish komen Rooney en Theo Hernandez weer terug in de basis 11. Denk dat ik Gullit op het middenveld doe maar met Gullit h/m FDJ h/m en llorente h/h is het niet echt een verdedigend middenveld... Moet toch echt keuzes gaan maken daar.
Voorin wil ik dan gaan spelen met Puskas links, Eusebio in de spits met zijn 5* weakfoot en dan rooney rechts.
Had jij nog zoveel kaarten dat je ze kon doen? Mijn kaarten zijn aardig op allemaal zo niet echt op. Heb voor de 86 squad 4x een 87 moeten kopen.boefje79 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:00:
van Basten en Figo…
Die 4-4-1-1 met de CA versie werkt echt lekker!
Net ingesteld en 1e potje Rivals direct 5-2 winst en complete controle.
Ik spreek je morgen wel weerSleehond schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:38:
Die 4-4-1-1 met de CA versie werkt echt lekker!
Haha
Nou maar even serieus, ik zat in divisie 8 toen ik zo enorm zat te kloten.
Inmiddels vanavond divisie 5 binnengekomen.
Je zult begrijpen dat ik een tevreden man ben momenteel
Ja had nog wel wat hoge fodder bewaard. Nu wordt het sparen van packs voor team of the year…maar heb inmiddels ook wel een team waarmee ik maar eens prio aan mijn skills moet gaan geven 😉😇Oekol schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:23:
[...]
Had jij nog zoveel kaarten dat je ze kon doen? Mijn kaarten zijn aardig op allemaal zo niet echt op. Heb voor de 86 squad 4x een 87 moeten kopen.
WL geeindigd bij rank 4. Helaas niks uitgehaald, met maar één leuke fodder. Icon sbc helaas ook Nesta als beste.
Zal het zo maar nog een keer doen. Hope for the best.
Heb je helaas ook niks aan.
Net even gauw de 3 wins binnen gehaald. Morgen even de laatste 5 binnen hengelen.
Tip voor degene die Havertz zijn winter wildcard heeft. Die man is echt een beest op cm / cdm. Ik swap hem zelf met Alaba.
Zeker! Maar ik zit nog lekker in divisie 7 te bivakkeren. Prima. Haal ik wat makkelijker m'n 7 wins.Sleehond schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 22:23:
[...]
Haha![]()
Nou maar even serieus, ik zat in divisie 8 toen ik zo enorm zat te kloten.
Inmiddels vanavond divisie 5 binnengekomen.
Je zult begrijpen dat ik een tevreden man ben momenteel
Prima, moet helaas dan afscheid nemen van Lewa RTTK. Heerlijke speler om mee te spelen. Maar Eto'o naast Eusebio lijkt me zaliger. Ik ben benieuwd ...Lashrom schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 22:43:
WL geeindigd bij rank 4. Helaas niks uitgehaald, met maar één leuke fodder. Icon sbc helaas ook Nesta als beste.
Dat zijn leuke pulls! Ik zou ook etoo boven Rooney verkiezen naast Eusebio. Echter is de power shot van Rooney natuurlijk wel ongeëvenaard. Maar die zou je eventueel nog wel kunnen kopen. Zo duur is die niet meer. Etooo gok ik van wel.
Shearer was al beter geweest dan mijn picksOekol schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 20:47:
Tering... Gullit.
[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vond 7 echt verschrikkelijk, divisie 6 speel ik echt leuke potjes en behaal k mn wins ook niet redelijk makkelijk.Oekol schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 23:00:
[...]
Zeker! Maar ik zit nog lekker in divisie 7 te bivakkeren. Prima. Haal ik wat makkelijker m'n 7 wins.
Dat zegt alles over deze fifa, mensen spelen een lager als hun niveau zodat het nog een btje leuk is 🤣
Deed ik vorig jaar ook hoor. Grote haat aan mensen die steeds kappen draaien teruglopen etc. Ik heb daar geduld niet voor. Dan liever tussen 7 en 5 bivakkeren. Heb nog niet zoveel rivals gedaan. Vorige week niet eens tot 7 gekomen zelfs.Augy schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 07:37:
[...]
Ik vond 7 echt verschrikkelijk, divisie 6 speel ik echt leuke potjes en behaal k mn wins ook niet redelijk makkelijk.
Dat zegt alles over deze fifa, mensen spelen een lager als hun niveau zodat het nog een btje leuk is 🤣
Gisteren Butra, net Stoickhov uit de icon sbc. ( Ja heb hem toch nog een keer gedaan..
)Ondanks zijn 3* wf lijkt het me wel een leuke kaart.
Is dat iets voor op lm? Want wil CR7 en Butra in de spits houden.
Ik denk dat die aanvallend prima op de linkerflank kan. Verdedigend is het geen LM. Dus een LW, LAM, CF allen aan linkerkant door z'n linkerpoot gaat wel lukken denk ik.Partypooper schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:43:
Gisteren Butra, net Stoickhov uit de icon sbc. ( Ja heb hem toch nog een keer gedaan..)Ondanks zijn 3* wf lijkt het me wel een leuke kaart.
Thanks! Ik heb net even paar potjes gespeeld. Op LM werkt die prima ook. Heb er een engine op gezet. Butra is echt een cheat code in de spits.Oekol schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 11:32:
[...]
Ik denk dat die aanvallend prima op de linkerflank kan. Verdedigend is het geen LM. Dus een LW, LAM, CF allen aan linkerkant door z'n linkerpoot gaat wel lukken denk ik.
Aangezien het spel steeds beter voor mij loopt maar eens gedacht om WL te starten. Had ik beter niet kunnen doen…
Vanochtend 5 potjes WL finaal alle 5 afgemaakt met wel 3/4/5 doelpunten verschil. Wat opviel is dat spelers opeens weer sloom waren, passes verkeerde kanten opgingen en speler beetje apathisch op het veld stonden.
Uurtje pauze genomen….
Toen 3 potjes Rivals gestart en alle 3 gewonnen en alles verliep weer soepel.
Conclusie is dat ik dus echt NOOIT een WL wedstrijd kan winnen. Is me gewoon nog niet gelukt, begrijp er niks van. Zeker nu Rivals helemaal top loopt en ik naar divisie 5 ben doorgestoot al.
Goed ik hou het dus bij Rivals en SB.
Ik begrijp niet hoe mensen hier WL overwinningen kunnen behalen, vind ik oprecht knap, dus complimenten!
Vanochtend 5 potjes WL finaal alle 5 afgemaakt met wel 3/4/5 doelpunten verschil. Wat opviel is dat spelers opeens weer sloom waren, passes verkeerde kanten opgingen en speler beetje apathisch op het veld stonden.
Uurtje pauze genomen….
Conclusie is dat ik dus echt NOOIT een WL wedstrijd kan winnen. Is me gewoon nog niet gelukt, begrijp er niks van. Zeker nu Rivals helemaal top loopt en ik naar divisie 5 ben doorgestoot al.
Ik begrijp niet hoe mensen hier WL overwinningen kunnen behalen, vind ik oprecht knap, dus complimenten!
Moet je beseffen dat er e-sporters zijn die nu op 240 winst zitten met Champs en 0 verlies ...Sleehond schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 12:03:
Aangezien het spel steeds beter voor mij loopt maar eens gedacht om WL te starten. Had ik beter niet kunnen doen…
Uurtje pauze genomen….
Vandaag een paar potjes Rivals gespeeld in momenteel divisie 4. Ik vind Eto'o niet echt de snelste meer. Wordt makkelijk ingehaald door CV's en zijn agressiviteit op het veld is ook matig waardoor hij makkelijk de bal verliest. Wel is hij redelijk goed behendig en maakt alles af binnen en buiten de 16. Zijn trivela's zijn een van de beste die ik heb gezien. Hij geeft ze met enorm veel effect. Of hij de 800K echt waard is betwijfel ik. Wellicht een maand geleden, maar naar mijn mening zie ik hem voor 500K over de toonbank gaan.
Ik vind m echt geweldig, als je goed timed is ie echt weg bij iedereen. Jazeker, soms glitchen sommige verdedigers weer terug, maar bij mij blijft ie voorlopig basisspeler.Lashrom schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 12:30:
[...]
Vandaag een paar potjes Rivals gespeeld in momenteel divisie 4. Ik vind Eto'o niet echt de snelste meer. Wordt makkelijk ingehaald door CV's en zijn agressiviteit op het veld is ook matig waardoor
Die scoort heerlijk bij jou. Ik heb hem nu met Hawk chemstyle. Wellicht dat ik de Jager chemstyle bij hem moet gebruiken voor maximale snelheid en afmaken.WasBak schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 12:35:
[...]
Ik vind m echt geweldig, als je goed timed is ie echt weg bij iedereen. Jazeker, soms glitchen sommige verdedigers weer terug, maar bij mij blijft ie voorlopig basisspeler.
[Afbeelding]
Klopt. Butra vorig jaar gehad. Die gast... Alles in de 16 gaat er in en is heerlijk flexibel en bewegelijk.Partypooper schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 11:44:
[...]
Thanks! Ik heb net even paar potjes gespeeld. Op LM werkt die prima ook. Heb er een engine op gezet. Butra is echt een cheat code in de spits.
Zaterdag blijft toch wel de lastigste dag om WL te spelen (ja, ik ben weer gezwicht voor die freakshow). Van 3-1 naar 3-7. Als div. 5 , bijna 4 speler ben ik niet goed genoeg voor de WL. Het blijft me wel frustreren dat het in Fifa23 vele malen beter ging. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat ik in deze versie 4 divisies lager speel dan in 23... 
Is de gameplay dan zoveel anders? Voor mijn gevoel niet namelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 30-12-2023 14:02 ]
Same hereMoody2204 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 14:01:
Zaterdag blijft toch wel de lastigste dag om WL te spelen (ja, ik ben weer gezwicht voor die freakshow). Van 3-1 naar 3-7. Als div. 5 , bijna 4 speler ben ik niet goed genoeg voor de WL. Het blijft me wel frustreren dat het in Fifa23 vele malen beter ging. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat ik in deze versie 4 divisies lager speel dan in 23...
Gisteren 6 om 3
Vandaag gespeeld ga 7 0m 8
Meest toxic lui halen bloed onder je nagels vandaan
En maar zuigen en ballen mee krijgen kluts en corner inkoppen op vreemde wijze
45 en 90e min goals
By far inderdaad. Zondag is de 'beste' keus naar mijn idee en dan vooral de zondagavond. Maar toch wil ik zo beginnen met een groot deel van 10 wedstrijden zodat ik morgen niet in problemen kom. Of kan je maandag ook weer dit jaar?Moody2204 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 14:01:
WL is wel weer verlengd dit weekend ja. Opvallend genoeg haal ik mijn meeste wins meestal op vrijdag.Oekol schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:41:
[...]
By far inderdaad. Zondag is de 'beste' keus naar mijn idee en dan vooral de zondagavond. Maar toch wil ik zo beginnen met een groot deel van 10 wedstrijden zodat ik morgen niet in problemen kom. Of kan je maandag ook weer dit jaar?
Wel vreemd om te lezen. Ben zelf ook geen wereld speler. Speel divisie 4 en kom in WL meestal tot 11 wins. Wat voor divisie speel jij dan? Ik merk persoonlijk geen verschil in gameplay als ik Rivals en WL naast elkaar zet.Sleehond schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 12:03:
Uurtje pauze genomen….
Net aangekomen in divisie 5 na wat aanpassingen vooral van de TV instellingen. Daarvoor zat ik te klooien in divisie 8. In 5 lijk ik aardig mee te komen. WL is me alleen echt nooit gelukt, heb werkelijk waar geen idee waar het aan ligt. Zo slecht ben ik niet. Nee ben ook niet ECHT goed, maar wel heel aardig volgens mij. WL altijd ziekelijk niveau tegen, mensen die ECHT goed zijn….tukkerterror90 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:34:
[...]
Wel vreemd om te lezen. Ben zelf ook geen wereld speler. Speel divisie 4 en kom in WL meestal tot 11 wins. Wat voor divisie speel jij dan? Ik merk persoonlijk geen verschil in gameplay als ik Rivals en WL naast elkaar zet.
Misschien morgen op zondag ochtend maar eens proberen…
[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2023 17:46 ]
Het blijft scripted hè.Markvd1984 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 14:47:
[...]
Same here
Gisteren 6 om 3
Vandaag gespeeld ga 7 0m 8
Meest toxic lui halen bloed onder je nagels vandaan
En maar zuigen en ballen mee krijgen kluts en corner inkoppen op vreemde wijze
45 en 90e min goals
FUT weer eens bekeken na drie jaar afwezigheid, maar het is nog triester geworden. The house always wins...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hmm dan speel ik nooit. 1x gedaan dit jaar na avondeten en was niet te doen. Ga tot nu toe 2-1. Die loss was weer typisch EA. Maar moet zeggen, cordoba solliciteert naar een verkoop. Grrr. En wellicht moet ik 't gewoon doen. Kijk 't nog heel even aanMoody2204 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:05:
[...]
WL is wel weer verlengd dit weekend ja. Opvallend genoeg haal ik mijn meeste wins meestal op vrijdag.
Ja en nee. In WL speelt iedereen voor de win en dat gaat ver.. In rivals is het iets gemoedelijker.tukkerterror90 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:34:
[...]
Wel vreemd om te lezen. Ben zelf ook geen wereld speler. Speel divisie 4 en kom in WL meestal tot 11 wins. Wat voor divisie speel jij dan? Ik merk persoonlijk geen verschil in gameplay als ik Rivals en WL naast elkaar zet.
Had ineens een IF dubbel gekregen (een 84 rated) uit een 83+ x5 pakje. De rest was uiteraard allemaal 83 gold. Maar evengoed het startschot om de Icon PP te gaan doen. Eerste team is reeds ingeleverd. Tweede team staat klaar. Derde moet ik hier en daar nog even wat kopen.
Terecht deze L natuurlijk. Jammer dat ik Petit er in heb gegooid. Die is beter dan deze beide heren
En het heeft me minimaal 50k gekost haha :L
Terecht deze L natuurlijk. Jammer dat ik Petit er in heb gegooid. Die is beter dan deze beide heren
En het heeft me minimaal 50k gekost haha :L
[ Voor 26% gewijzigd door Oekol op 30-12-2023 19:08 ]
100 spelers sbc gedaan
Kreeg vrouw van chelsea 85 en 2x82 speler
Rest 80 of lager
Superrrrrrrrr
Kreeg vrouw van chelsea 85 en 2x82 speler
Rest 80 of lager
Superrrrrrrrr
Lekker teamPartypooper schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:14:
Year in review was 86 het hoogste. Oh well.
Mag sowieso niet klagen met wat ik de afgelopen week allemaal gepackt heb.
Team is nu zo:
[Afbeelding]
Ingame switch ik naar 4-4-2. Havertz gaat dan naar cm en Alaba naar lb.
Is je middenveld niet te aanvallend?
Thanks!Markvd1984 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 20:22:
[...]
Lekker team
Is je middenveld niet te aanvallend?
Tot zover nog niet. Zidane heeft namelijk veel strength en vrij hoge agression. Dus ondanks zijn lagere defensieve stats, schuift die vaak toch genoeg spelers van de bal.
Havertz is een allrounder en heeft betere defensieve stats. Die kaart is op LB al erg goed. Maar op het middenveld speelt die voor mij nog beter en kan ik het meer dicht houden en intercept die echt veel.
Oké oke oké. Cordoba je mag nog ff blijven. M'n Gullit verloor kopduel van Rush icon met corner goal tegen. 2-2
Uiteindelijk penalty tegen gehouden nog en cordoba wint kopduel van Haaland dus voorkwam goal. 4-2 gewonnen heerlijk.
Uiteindelijk penalty tegen gehouden nog en cordoba wint kopduel van Haaland dus voorkwam goal. 4-2 gewonnen heerlijk.
Wauw. Ik ga 8-1 vanavond en die ene win had ik niet eens per se moeten verliezen. Ik heb heel veel moeite met keepte die bewegen, uitkomen etc. Precies wat hij deed dus ik miste veel te veel. Kreeg bericht van diegene: surprised you took Gullit off, he was class.
Nou het voelde voor mij aan als een tractor die niks kon. Nu formatie iets anders en een 4321 van een pro (die inception deelde) overgenomen. Gullit nu middelste middenvelder. Gaat best lekker moet ik zeggen!
Nou het voelde voor mij aan als een tractor die niks kon. Nu formatie iets anders en een 4321 van een pro (die inception deelde) overgenomen. Gullit nu middelste middenvelder. Gaat best lekker moet ik zeggen!
Wederom helemaal niets uit de Year in Review. Trezeguet 87, TS Romero 88, POTM L. Martinez 89. Om moedeloos van te worden.
Ik heb zijn leenversie eerder gebruikt en hij voelt erg rap aan en scoort erg gemakkelijk. Misschien niet de meest behendige speler, misschien kan je hawk afwisselen met engine om het verschil te merken.tukkerterror90 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:39:
[Afbeelding]
Zojuist deze gepackt uit die 87+ icon sbc. Iemand ervaring met Henry?
Pak net Putellas uit de 500k pack! Voorlopig zal ik het doen met het onderstaand team wat zeker geen straf is.
https://www.futbin.com/24/squad/1514447
Oke bedankt voor de tip_Uploader_ schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 23:24:
[...]
Ik heb zijn leenversie eerder gebruikt en hij voelt erg rap aan en scoort erg gemakkelijk. Misschien niet de meest behendige speler, misschien kan je hawk afwisselen met engine om het verschil te merken.
Pak net Putellas uit de 500k pack! Voorlopig zal ik het doen met het onderstaand team wat zeker geen straf is.
https://www.futbin.com/24/squad/1514447
tukkerterror90 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:39:
[Afbeelding]
Zojuist deze gepackt uit die 87+ icon sbc. Iemand ervaring met Henry?
/f/image/KTnjLTLVCqoYStA54z8C4LKH.png?f=fotoalbum_large)
Hij houdt bij mij UCL Haaland uit de basis…heerlijke speler!
Hoe halen jullie GVD een WL overwinning?
Dacht ga eens ‘s nachts proberen.
Maar als mijn Dembele die net is ingevallen met volle bar conditie een sprint verliest van Blanc die de conditie bar bijna op heeft EN terwijl ik 1 meter voorsprong heb en aan het accelereren ben….
Godverdomme zeg wat een nep gebeuren is dat WL
Ik ga dus maar niet verder en beperk mij definitief tot Rivals en SB.
Dit bovenstaande KAN NOOIT maar EA maakt het waar, chapeau!
Ik begrijp er nog steeds geen ENE K*T van hoe mensen hier een wedstrijd kunnen winnen. WAT doen jullie in godsnaam??? Wat mis ik???
Maar als mijn Dembele die net is ingevallen met volle bar conditie een sprint verliest van Blanc die de conditie bar bijna op heeft EN terwijl ik 1 meter voorsprong heb en aan het accelereren ben….
Ik begrijp er nog steeds geen ENE K*T van hoe mensen hier een wedstrijd kunnen winnen. WAT doen jullie in godsnaam??? Wat mis ik???
Je hebt het telkens over sprinten. Dat is iets wat je in principe zo weinig mogelijk doet. Al helemaal in WL. Het is draaien. Pasen, hug sideline en de bal verplaatsen van links naar rechts.Sleehond schreef op zondag 31 december 2023 @ 00:31:
Klopt, maar als ik een spits wegstuur achter de linie verdediging en je hebt nog meter of 10 te gaan voordat je gaat afronden… dan ga je toch sprinten? Anders wordt ik gehaaid achterhaaltOekol schreef op zondag 31 december 2023 @ 00:38:
[...]
Je hebt het telkens over sprinten. Dat is iets wat je in principe zo weinig mogelijk doet. Al helemaal in WL. Het is draaien. Pasen, himug sideline en de bal verplaatsen van links naar rechts.
En in Rivals werkt het WEL
Ik ga deze WL extra lekker, vandaag begonnen en sta nu op 9-2 wins, hopelijk red ik 14, zou deze FIFA voor het eerst zijn.
Zondag is het niveau inderdaad wel het laagst. Ook merk ik als je 1 of 2-0 voor komt op zondag dat mensen sneller quitten. Misschien omdat sommige mensen het anders niet redden kwa tijd.Sleehond schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:46:
[...]
Net aangekomen in divisie 5 na wat aanpassingen vooral van de TV instellingen. Daarvoor zat ik te klooien in divisie 8. In 5 lijk ik aardig mee te komen. WL is me alleen echt nooit gelukt, heb werkelijk waar geen idee waar het aan ligt. Zo slecht ben ik niet. Nee ben ook niet ECHT goed, maar wel heel aardig volgens mij. WL altijd ziekelijk niveau tegen, mensen die ECHT goed zijn….
Misschien morgen op zondag ochtend maar eens proberen…
Hoe competitief zijn de Amerikaanse vrouwen, heb nu 4x 88+ inclusief 90 Morgan.
Die Amerikaanse icon is best competitiefBossie schreef op zondag 31 december 2023 @ 06:23:
Hoe competitief zijn de Amerikaanse vrouwen, heb nu 4x 88+ inclusief 90 Morgan.
Die was 4 mln zag ik.... Verder is die rapinoe of zoiets weken terug echt goed. Haar speciale kaart geen idee of ze nu nog mee kan.
Gisteren een goeie trade dag gehad. Vrijdag ingekocht en nu vrijwel alles kwijt aan speciale kaarten:
Tja, de WL is wel de 'Champions League' onder alle spelonderdelen in EAFC24, voorheen Fifa.Sleehond schreef op zondag 31 december 2023 @ 00:31:
En zo benaderen mensen het ook. Ze doen er ALLES aan om te winnen. Er is geen spelonderdeel waarbij je zo ontzettend gefocust moet zijn zoals in de WL.
En, net zoals in het echte voetbal, wordt ieder foutje wat je maakt meestal meteen afgestraft.
Voorbeeld: als ik weer eens de fout maak om met 1 van mijn 2 centrale verdedigers in te stappen, dan kost me dat gewoon een tegengoal. In Rivals kom je daar misschien nog wel mee weg. In de WL meestal niet.
Sommige spelers in de WL kennen ook al dat soort trucjes om jou te verleiden tot het maken van foutjes. Wat dat betreft is het echt wel een andere level dan in Rivals.
Klopt heb 3 EoE kaartjes (Rapinhoe, Krieger, Sinclair) en 90 Morgan.Oekol schreef op zondag 31 december 2023 @ 07:45:
[...]
Die Amerikaanse icon is best competitief
Die was 4 mln zag ik.... Verder is die rapinoe of zoiets weken terug echt goed. Haar speciale kaart geen idee of ze nu nog mee kan.
Gisteren een goeie trade dag gehad. Vrijdag ingekocht en nu vrijwel alles kwijt aan speciale kaarten:
Het lijkt alsof je daar een prima 352 of iets dergelijks mee kan opzetten, binnenkort maar eens testen.
Ik verwacht in ieder geval dat deze meer bruikbaar zijn dan 88-89 squad sbc fodder
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 31-12-2023 08:53 ]
LOL
Ben alsnog tot 45 punten gekomen met WL.
Op zondag speelt het dus WEL fijn!
Xavi tradeable, ga ik verkopen.
Zat nog een winter card bij die circa 30k waard is en nog een TOTW die ik verkocht direct voor 40k.
Zit nu op 450k coins en kan dan nog geld van Xavi binnenharken.
En, verkocht en 575k in kas
Denk dat ik nog even op het geld zit. Kijken wat er komen gaat aan SBC’s en misschien daar eens flink in te investeren.
Zat nog een winter card bij die circa 30k waard is en nog een TOTW die ik verkocht direct voor 40k.
En, verkocht en 575k in kas
Denk dat ik nog even op het geld zit. Kijken wat er komen gaat aan SBC’s en misschien daar eens flink in te investeren.
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 31-12-2023 14:54 ]
Ik heb bijna twee jaar niet gespeeld en me toch weer laten verleiden. Ik speel hem wel uit dit jaar, maar dan is het ook wel klaar.Jumpman schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:58:
[...]
Het blijft scripted hè.
FUT weer eens bekeken na drie jaar afwezigheid, maar het is nog triester geworden. The house always wins...
Begonnen aan Eusebio. Nog 4x een 87 team en 2x een 88 rated team.
Echt krankzinnig hoeveel fodder je krijgt deze editie. Alleen maar goed natuurlijk.
Echt krankzinnig hoeveel fodder je krijgt deze editie. Alleen maar goed natuurlijk.
Ja dus niet per se. Gisteren ging ik 8-1. Vandaag 9-4 tot nu toe. Het is echt verschrikkelijk hoeveel moeite ik moet doenSleehond schreef op zondag 31 december 2023 @ 14:17:
LOL
En, verkocht en 575k in kas![]()
[Afbeelding]
Ben dus ook gestopt en zie 't morgen wel.
Ging namelijk rivals doen, naar divisie 6 gepromoveerd en alle wedstrijden gewonnen voor m'n 7 wins. Doe ik WL morgen wel.
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 31-12-2023 17:15 ]
Dat vind ik ook, niet veel super pulls(tradeable) maar genoeg fodder om veel sbc’s te kunnen doen.Partypooper schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:03:
Begonnen aan Eusebio. Nog 4x een 87 team en 2x een 88 rated team.![]()
Dit weekend 14 wins, leuke WL gehad, weinig toxic spelers gelukkig.
[ Voor 8% gewijzigd door WasBak op 31-12-2023 17:54 ]
Uit 30 coins pack Adeyemi winter card, prima meegenomen zo 😀
Heb eindelijk Bompastor gepackt, maar geen evo meer voor haar 😩
Di Natalie uit de hero pick, lekker hoor. Mag kane naar de bank 👌
Hier was Keane de beste keuze, weer zinloos fodder weggegooid 😅
Een di Natale had ik ook wel gewild haha
2e poging was futre, dat is niet slecht.
[ Voor 41% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-12-2023 23:38 ]
Gelukkig Nieuwjaar iedereen
En hopen op veel packluck in 2024 haha
En hopen op veel packluck in 2024 haha
Die future is anders best goed! Als ik 'm tegen me heb weet ik dat ik qua pace en linker voetje moet oppassen.Nachtapotheker schreef op zondag 31 december 2023 @ 22:13:
Hier was Keane de beste keuze, weer zinloos fodder weggegooid 😅
Beste wensen inderdaad iedereen!
De beste wensen allemaal! Op naar een jaar zonder EA ergernissen
wil de SBC wel doen, maar mijn club is compleet uitgehold onder 86Augy schreef op zondag 31 december 2023 @ 21:45:
Di Natalie uit de hero pick, lekker hoor. Mag kane naar de bank 👌
Onmogelijk voornemen 🤣Moody2204 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 02:44:
Beste wensen allemaal 🙏
Ik twijfel om 'm te doen. Keek gisteren weer pack openingen op twitch en het was slecht slechter slechtst. Niet normaal.Bossie schreef op maandag 1 januari 2024 @ 04:50:
[...]
wil de SBC wel doen, maar mijn club is compleet uitgehold onder 86
Vanavond een 84x20 uit de dagelijkse aanmelding. Heb je weer 19x een 84 🙈🤣Bossie schreef op maandag 1 januari 2024 @ 04:50:
[...]
wil de SBC wel doen, maar mijn club is compleet uitgehold onder 86
Wat zouden jullie doen
Ik krijg vanavond die 84x20 en 87x3
En seizoen rewards 83x20 (ipv koeman)
Zouden jullie eusebio doen of Zidane
Team is nu zo
Ik krijg vanavond die 84x20 en 87x3
En seizoen rewards 83x20 (ipv koeman)
Zouden jullie eusebio doen of Zidane
Team is nu zo
Hop hopAugy schreef op maandag 1 januari 2024 @ 09:10:
[...]
Vanavond een 84x20 uit de dagelijkse aanmelding. Heb je weer 19x een 84 🙈🤣
Hold my beer! Haha. Vandaag de rest van WL afmaken. Ik meld me vast welMoody2204 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 02:44:
Wat had ik hier beter kunnen doen? Als ik scoor tegen mensen gaan ze ineens nog maar dribbelen en ik kan er niks tegen doen. Probeer van de bal te zetten, tackelen looplijnen dicht te doen (had hier wellicht beter met m'n linksback kunnen knijpen) maar het is gewoon zo lastig?
https://www.xbox.com/play/media/dGL48UnLi8
Hij liep vanaf aftrap op deze manier tot keeper er doorheen. Spelers waren slomer en stapten en mass verkeerd?
https://www.xbox.com/play/media/dGL48UnLi8
Hij liep vanaf aftrap op deze manier tot keeper er doorheen. Spelers waren slomer en stapten en mass verkeerd?
[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 01-01-2024 10:00 ]
Lastig, maar kies wel voordat alle vorige specials uit packs zijnMarkvd1984 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 09:16:
Eusenio of Zidane met die pakketten ?
Speel ingame 4231
:strip_exif()/f/image/wghtKgnYrV1J1qLzeEDIA1hK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3mtFXzESXPx32MGaxIEZjxdv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WVEZ61TUpEHWKb8loii507Mr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o5vBnJCmLH1I3roamn51yhrY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YbGEn9pBwm1b6Z5k94dneehO.jpg?f=fotoalbum_large)