Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:10
Ik meen dat iemand hier Dep Piero had voltooid. Zeer benieuwd naar de ervaringen. Wil hem eigenlijk als 2e spits gebruiken (komt overal en nergens op t veld) maar zie zoveel mixed meningen

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:17
Was even vergeten hoe toxic rivals kan zijn. Speelde vanochtend tegen 2 mensen in een potje.

Hij kwam gauw voor met 1-0 en toxic celebrations. Uiteindelijk met 4-1 gewonnen, dat voelde dan wel lekker. :p

Gisteren nog de 87+ campaign pack gedaan. Kreeg er Trailblazers Cancelo uit. En heb Zidane voltooid, had zo veel fodder nog dat ik hem nagenoeg gratis kon doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFzavPbPaOCXxmEvFCdE_Wi0TyE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ZxkKaHZkjJbjtJthOnuSMuF.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-11 22:45
Gisteren Carlos Alberto gehaald voor 1 miljoen nadat ik 1.2M al paar weken niks mee heb laten doen. Van divisie 5 naar divisie 4 mee gespeeld. Maar ik vond hem niet echt agressief zoals Ferdinand en inform VVD. Wil ik hem nu verkopen, is ie nu 900K waard. Da's een verlies van 150K binnen een dag. 😂

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:04
Mijn preview pack kleurde oranje. Bleek cordoba in te zitten. Morgen even rustig kijken of ik er mee ga spelen naast VVD. Iemand ervaring met hem?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Partypooper
Oekol schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 17:39:
Mijn preview pack kleurde oranje. Bleek cordoba in te zitten. Morgen even rustig kijken of ik er mee ga spelen naast VVD. Iemand ervaring met hem?
Vorig jaar mee gespeeld. Echt een beest.

Hij is wel behoorlijk klein. Maar goed, je hebt VVD ernaast staan dus ik verwacht geen problemen. :)

• Lashrom
Dupe theory ... Ik heb hem al Centurion van Icon PP. Fodder it is. Weet niet of ik hier blij om moet zijn of wel vanwege de pack luck ... lol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dzGav1mwQuKSHaBhcezZxplp3LY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A0Tavn697dzRMZB3UgVmBJcn.jpg?f=fotoalbum_large

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:31
Het word wel vervelend dat je voor bijna elke sbc een totw moet hebben
Terwijl ze al zo weinig vergeven worden

• Augy
Augy schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 16:47:
Ik meen dat iemand hier Dep Piero had voltooid. Zeer benieuwd naar de ervaringen. Wil hem eigenlijk als 2e spits gebruiken (komt overal en nergens op t veld) maar zie zoveel mixed meningen
Nevermind, kon hem volledig uit de club doen en is tog echt wel een jeugdheld haha.. eigenlijk wil ik een H/ H naast makelele. Iemand ervaring met bonmati (IF) op cm?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3-npDul0s4GYC2IWo9STWxQqbA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuYUDsPkWhv5kPh5MiFspC53.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Zanetti gekocht als CM!

Maar zit met de vraag of ik beter Makelele (87) kan kopen? Omdat die high defence heeft en Zanetti heeft high/high…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kzab0ef1uBIy_FYisXRkYnuzoHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8qQ8l6eGBNj04yBCE6ynd9cu.jpg?f=fotoalbum_large

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-11 14:13
DeeleNL schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 01:02:
Na een hoop teleurstellende 83+ x10 SBC’s voltooid te hebben waar max 84 rated uitgekomen zijn dacht ik er nog eentje te voltooien.. :X

[Afbeelding]
Van de week CR7 WW en nu deze Year in Review PP. EA is eea aan het goed maken >:) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKTJikdvj9sxfsibOhHfnaQPxkE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ySf8CAcLJLXbM7lzB7DCRfn9.jpg?f=fotoalbum_large

• Oekol
Partypooper schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 18:48:
[...]

Vorig jaar mee gespeeld. Echt een beest.

Hij is wel behoorlijk klein. Maar goed, je hebt VVD ernaast staan dus ik verwacht geen problemen. :)
Zal eens proberen en anders gaan er de bijna 3 ton ten gelde maken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Oekol
DeeleNL schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 22:22:
[...]

Van de week CR7 WW en nu deze Year in Review PP. EA is eea aan het goed maken >:) :

[Afbeelding]
Wat heerlijk zeg! Veel speel plezier met 'm.

• Oekol
DeeleNL schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 22:22:
[...]

[Afbeelding]
Heh maar er staat toch dat je geen icon kan packen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-GqvuAcSkLp0zfOTzUa5k0w5Y0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8OEhXokUTBMz5Cu81xcYNbR.jpg?f=fotoalbum_large

• Lashrom
Oekol schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 23:01:
[...]

Heh maar er staat toch dat je geen icon kan packen?

[Afbeelding]
Earn one of three base icons ... Eerste zin ;-)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:42
Markvd1984 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 19:48:
Het word wel vervelend dat je voor bijna elke sbc een totw moet hebben
Terwijl ze al zo weinig vergeven worden
Enige totw die ik pack komen uit de totw sbc.
Echt bedroevend hoe weinig deze voorkomen en hoe vaak je ze nodig hebt voor een sbc.

wijze woorden

• Oekol
Lashrom schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 23:14:
[...]

Earn one of three base icons ... Eerste zin ;-)
Morge. Dus waar kan ik zien welke kunnen. Snap 't volgens mij nog steeds niet helemaal. Ben die kerst wel zat met al 't eten en wijn haha.

Krijg je dus sowieso de keus uit een icon of zijn er intotaal 3 icons (waarvan Ronaldinho er blijkbaar 1 is) de keus? :+

Oh 24 november... Wat is dit voor puzzel joh. Waar kan je die info terug vinden? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 26-12-2023 23:24 ]

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hNfO0_xgVjXWpk4F2z9RVlmC4nQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/le7am2OF1kSkpuCHDz4j7mEt.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team op het moment.
Iemand tips of verbeteringen voor mij?

• Oekol
Is dit alle opties?

• Lashrom
Is een mix van base icons (alle spelers) en de spelers SBC's die tot nu toe zijn uitgekomen. Er is een kans dat je een base icon speler(s) kan kiezen tussen de Year in Review spelers. Zo had ik Eusebio base tussen twee andere spelers. Helaas had ik zijn Centurion al.

[ Voor 19% gewijzigd door Lashrom op 26-12-2023 23:45 ]

• Oekol
EA wil volgens mij dat ik Lewa RTTK verkoop....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bk0mB1FxQO6VFcYCeKiGx-I4Ytg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRZedOJQQf4sHBlrES7LvLJf.jpg?f=fotoalbum_large

• Augy
Rivals divisie 7, divisie f*ckin 7, Continu bizarre druk weer. Heb ik weer wat gemist ofzo 🙈

Op deze manier duurt t wel ff tot ik weer in 6 ben, verlies van de meest random gouden teams haha

[ Voor 44% gewijzigd door Augy op 27-12-2023 00:30 ]

Augy schreef op woensdag 27 december 2023 @ 00:30:
Rivals divisie 7, divisie f*ckin 7, Continu bizarre druk weer. Heb ik weer wat gemist ofzo 🙈

Op deze manier duurt t wel ff tot ik weer in 6 ben, verlies van de meest random gouden teams haha
Hier ook, met de kerstdagen nauwelijks iets gewonnen. Leek wel of ik constant tegen Elite spelers speelde.
tukkerterror90 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 23:28:
[Afbeelding]

Dit is mijn team op het moment.
Iemand tips of verbeteringen voor mij?
Di Natale in de spits :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 00:40:
[...]

Hier ook, met de kerstdagen nauwelijks iets gewonnen. Leek wel of ik constant tegen Elite spelers speelde.
Kreeg er weer wat 71 depth kriebels van, daar lijkt t wel wat op! Overal de laat, geen ruimte voor passes, tegenstanders continu overal tussen of er bovenop.

De kerststorm maar even afwachten en opnieuw proberen haha

• Partypooper
Kan gold Neymar nog mee? Die kreeg ik gisteren uit een 80+ pp. Heb daar nu IF Saint Maximin staan.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Augy schreef op woensdag 27 december 2023 @ 07:19:
[...]

Kreeg er weer wat 71 depth kriebels van, daar lijkt t wel wat op! Overal de laat, geen ruimte voor passes, tegenstanders continu overal tussen of er bovenop.

Ooh ik ben niet de enige!

Ben niet goed, maar vorig seizoen op 1 w na div5, nu kom ik in 7 maar niet tot wins…🙈

• Markvd1984
Augy schreef op woensdag 27 december 2023 @ 07:19:
[...]

Same here , div 6 kom niet tot wins en blijf opstelling veranderen maar kom niet onder de druk uit ,en ze blijven maar jagen hele wedstrijd door
En ook de meeste bizarre teams
Hoe mensen al die icons completen en hebben geen idee

• Oekol
Ging op YouTube wat year in review picks kijken die AuzioMF liet zien. Veel hadden niet eens een icon maar 86 rated cards. Maakt me nog wag extra blijer met Puskas.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-11 14:13
boefje79 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 08:35:
[...]

Ooh ik ben niet de enige!

Ben niet goed, maar vorig seizoen op 1 w na div5, nu kom ik in 7 maar niet tot wins…🙈
Ik was teruggezakt naar div 8, normaal zit ik in 5/6 als ik een aantal potjes per week speel. Voor mijn gevoel weinig veranderd, volle bak druk en helemaal tot de achterlijn door dribbelen en dan cutback, erg verrassend maar blijft lastig te verdedigen. Dinho 93 samen met Ronaldo WW in de spits levert gelukkig ook goals aan de andere kant :+
Markvd1984 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:11:
[...]

Same here , div 6 kom niet tot wins en blijf opstelling veranderen maar kom niet onder de druk uit ,en ze blijven maar jagen hele wedstrijd door
Ik kwam ineens ook tegen een full gouden team. Maar ook die verloor ik kansloos. Lijkt wel of met Kerst alle beste spelers bezig waren.

• boefje79
Markvd1984 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:11:
[...]

Ik had flink wat luck met dihno en Zizou, tijdje terug dus ik heb ook zo’n team, maar evengoed behoorlijk kansloos

• Augy
Vanochtend leek ik er iets btr onderuit te kunnen voetballen. Speel nu 4411 van Div10moments op twitter.

Rustig en kalm blijven, blijven overspelen en wachten op de juiste loopacties.. vergt geduld en ontspanning haha

Verlies net wel mn promotie wedstrijd tegen een mega defensieve speler die er natuurlijk 1x doorheen vliegt met Dalglish :(

• boefje79
Augy schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:18:
Vanochtend leek ik er iets btr onderuit te kunnen voetballen. Speel nu 4411 van Div10moments op twitter.

Rustig en kalm blijven, blijven overspelen en wachten op de juiste loopacties.. vergt geduld en ontspanning haha

Verlies net wel mn promotie wedstrijd tegen een mega defensieve speler die er natuurlijk 1x doorheen vliegt met Dalglish :(
Herkenbaar…promotie naar div5, penalty mee bij 0-0 valk voor tijd, natuurlijk Panenka willen doen en deze bleef wel staan…0-1 uit de counter 🙈

• tukkerterror90
Die speelt ingame ook in de spits.
Is echt ziek goed in het afmaken met zijn finesse shot+
tukkerterror90 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:23:
[...]

Die speelt ingame ook in de spits.
Is echt ziek goed in het afmaken met zijn finesse shot+
Ik had hem vorig jaar, dat is ook meteen de reden waarom ik dit jaar zoveel hero SBC’s heb gedaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sleehond
Ook de year in review SBC gedaan..

Martinez POTM.... not bad maar ook niet perse hosanne ofzo

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-11 12:39
Sleehond schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:47:

Ik had 3 85's in mijn pick :'(

Sowieso geen pack luck de laatste tijd. Uit de laatste 12 83x10's geen enkele special card of TOTW gehad.

• Augy
Tim01 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 13:01:
[...]

Ik had 3 85's in mijn pick :'(

Sowieso geen pack luck de laatste tijd. Uit de laatste 12 83x10's geen enkele special card of TOTW gehad.
Hier hetzelfde uit de 83x10 en 85 pp. Alleen de icon picks waren nog wel redelijk.

Year in review romero, iig 88 denk k dan maar

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:26
Ik heb Rivaldo eruit. En gister Cole 90 uit de icon pick. Misschien komt het omdat ik echt niet meer speel. Wel zonde van mijn team haha.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:21
Oekol schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:22:
Ging op YouTube wat year in review picks kijken die AuzioMF liet zien. Veel hadden niet eens een icon maar 86 rated cards. Maakt me nog wag extra blijer met Puskas.
Hier een 84,85 en 86 in the year of review.
En zo gaat het eigenlijk met elke SBC.
Bijna altijd de slechtste.
Wordt er echt onderhand schijtziek van.
Maar goed, moet me blijven voorhouden dat het maar een spel is haha.
Ben niet snel verbaast maar here goes:
10 coin energizer pack - 83 rated totw
30 coin energizer pack - 88 Czech icon

• Oekol
Augy schreef op woensdag 27 december 2023 @ 10:18:

Er bestaat volgens mij X niemand die zo heet? Kan je url delen?

• Sleehond
Oekol schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:52:
[...]

https://twitter.com/div10moment d:)b

• Augy
Oekol schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:52:
[...]

https://x.com/div10moment?t=HO4NLOxa1HS0FUUWOi6y5Q&s=09

@Sleehond was me ruim voor 🤣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ue5JZO69jkZ0GeTgVRFHI8_wIfk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6fxD7SOYae2btZj8dFaR55rq.jpg?f=fotoalbum_large

Check wel even de notes erbij.. was voor mij enorm wennen omdat het langzaam opbouwen en rondpassen is.. ik ben meestal van zo snel mogelijk naar de goal 🤣

[ Voor 56% gewijzigd door Augy op 27-12-2023 15:29 ]

• tukkerterror90
Bossie schreef op woensdag 27 december 2023 @ 11:25:
[...]

Ik had hem vorig jaar, dat is ook meteen de reden waarom ik dit jaar zoveel hero SBC’s heb gedaan.
Haha slim. Al moet ik zeggen dat hij nu flink gezakt is kwa waarde. Dus zou je hem zo ook wel een keer kunnen kopen.

• El Profesor
  • Laatst online: 08-11 12:56
Moody2204 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 00:40:
[...]

Hier ook, in D6 gewoon iets van 15 potjes achter elkaar verloren. Maar dat heb ik wel vaker dat ik straks weer een reeks de een na de andere win.

I like how you keep the mouse running...

• El Profesor
Sleehond schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:47:

Had 87 rated Trezeguet, gaat direct weer de fodder in.

Sodeknetter! Een verhandelbare Messi uit het slechtste pakketje van die icon sbc!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FbCIyVHYf-FyeQnGelkLmLmTYJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iMsMsRV5vcQ3RXpD12K1AYny.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: uit de icon sbc Casillas genomen overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 27-12-2023 20:06 ]

• Markvd1984
Moody2204 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 19:59:
Sodeknetter! Een verhandelbare Messi uit het slechtste pakketje van die icon sbc!

[Afbeelding]
Nooit meer iets roepen over geen puckluck dus
Markvd1984 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 20:00:
[...]

Nooit meer iets roepen over geen puckluck dus
Inderdaad. Beste packluck ooit hier denk ik.

• El Profesor
Moody2204 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 19:59:

[Afbeelding]

Edit: uit de icon sbc Casillas genomen overigens.
First owner ook, ga je hem houden of gooi je m op de transfermarkt?

El Profesor schreef op woensdag 27 december 2023 @ 20:26:
[...]

First owner ook, ga je hem houden of gooi je m op de transfermarkt?
Heb 'm al verkocht voor ruim 1,1 miljoen. Ik ga mijn team gewoon upgraden.

• boefje79
Augy schreef op woensdag 27 december 2023 @ 15:27:
[...]

https://x.com/div10moment?t=HO4NLOxa1HS0FUUWOi6y5Q&s=09

@Sleehond was me ruim voor 🤣

[Afbeelding]

Check wel even de notes erbij.. was voor mij enorm wennen omdat het langzaam opbouwen en rondpassen is.. ik ben meestal van zo snel mogelijk naar de goal 🤣
Hoe belangrijk zijn die workrates op beide cm’s?
Ik zou Frenkie H/M en Zizou M/M graag laten staan 🤔

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-11 16:26
boefje79 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 23:44:
[...]

Hier ook beide als centraal duo. Frenkie stay back. Loopt prima

• Augy
boefje79 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 23:44:
[...]

Ik heb Frenkie ook op t middenveld, maar wel met makelele ernaast. Heb altijd graag een high def speler daar :)

Frenkie zn movement is zo goed dat hij daar prima functioneert

• boefje79
Thanks!

Young Gullit heeft H/H dus die staat nu naast Frenkie met Zizou op cam, ben benieuwd…
boefje79 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:06:
Thanks!

Young Gullit heeft H/H dus die staat nu naast Frenkie met Zizou op cam, ben benieuwd…
Ben ik dan de enige die Gullit als CB wil gaan gebruiken?
Op het middenveld ben ik sowieso al zwaar bezet (POTM Bellingham, Toure, Marchisio, Zizou).

• boefje79
Bossie schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:15:
[...]

Ben ik dan de enige die Gullit als CB wil gaan gebruiken?
Op het middenveld ben ik sowieso al zwaar bezet (POTM Bellingham, Toure, Marchisio, Zizou).
Daar staat hij bij mij ook in 4231, maar zocht voor deze tactics een HH middenvelder…is heerlijk als CB, maar had VvD-WW met pack dus ach 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dAr1SCPqcM-rZ9sK-qsEAvWgG4k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0lh2RMtbNloeLJoddpalJ7EZ.png?f=fotoalbum_large

Ik twijfel alleen of instructies voor cam nu goed staan want wat er in die screenshot staat kan ik niet exact terugvinden…

• Augy
boefje79 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:27:
[...]

Daar staat hij bij mij ook in 4231, maar zocht voor deze tactics een HH middenvelder…is heerlijk als CB, maar had VvD-WW met pack dus ach 😉

[Afbeelding]

Ik twijfel alleen of instructies voor cam nu goed staan want wat er in die screenshot staat kan ik niet exact terugvinden…
Cam is stay central, false 9. Let wel op dat je de opstelling pakt met de CA ipv de Cam :)

• boefje79
Aaah thanks, had idd 4411 (2) gepakt 🙈

Ai, dat betekent toch Zizou naar het bankie 🤔🥲

[ Voor 40% gewijzigd door boefje79 op 28-12-2023 07:59 ]

• Augy
boefje79 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:47:
Aaah thanks, had idd 4411 (2) gepakt 🙈

Ai, dat betekent toch Zizou naar het bankie 🤔🥲
Nee joh, gewoon ingame switchen naar de andere 4411

• boefje79
Augy schreef op donderdag 28 december 2023 @ 08:10:
[...]

Nee joh, gewoon ingame switchen naar de andere 4411
Maar dan raak je de tactics toch kwijt?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

boefje79 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 08:27:
[...]

Maar dan raak je de tactics toch kwijt?
Je kan ingame of de webapp verschillende tactieken maken. Je kan dan door je team aanvallender of verdedigender te laten spelen een andere tactiek aannemen. Op de ps5 is dit met pijltje naar links of naar rechts.

Je kan dan voor elke tactiek je spelers andere orders geven en je speelstijl volledig aanpassen.

Die tactieken moet je wel voor de wedstrijd aanmaken uiteraard. Dit krijg je niet in 30 seconden geregeld.

Ik start meestal op 41212. Kom ik er dan niet doorheen of de tegenstander loopt er te makkelijk doorheen switch ik gewoon van tacktiek

[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 28-12-2023 08:31 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Augy
Oxigeon schreef op donderdag 28 december 2023 @ 08:29:
[...]

Je kan ingame of de webapp verschillende tactieken maken. Je kan dan door je team aanvallender of verdedigender te laten spelen een andere tactiek aannemen. Op de ps5 is dit met pijltje naar links of naar rechts.

Je kan dan voor elke tactiek je spelers andere orders geven en je speelstijl volledig aanpassen.

Die tactieken moet je wel voor de wedstrijd aanmaken uiteraard. Dit krijg je niet in 30 seconden geregeld.

Ik start meestal op 41212. Kom ik er dan niet doorheen of de tegenstander loopt er te makkelijk doorheen switch ik gewoon van tacktiek
Ik heb er ook 4 in staan. 442, 4132, 4411 en 4231.

Check anders Youtube voor wat meer uitleg @boefje79

Iemand ook toevallig walker door de evo gegooid? Heb nu Alex Scott UCL maar soms is die fysiek net wat te licht

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 28-12-2023 08:56 ]

Augy schreef op donderdag 28 december 2023 @ 08:55:
[...]

Iemand ook toevallig walker door de evo gegooid? Heb nu Alex Scott UCL maar soms is die fysiek net wat te licht
Ben hier met Walker bezig. Maar nog niet helemaal klaar. Maar die is nu al goed eigenlijk. En dan moet ik nog het 2e en 3e gedeelte.

• Sleehond
Rivals rewards weer ruk hier. 85 trippier als beste kaart. Zelden iets goeds uit Rivals rewards. Nu wel optie met coins gekozen dus dat helpt dan nog iets…

• El Profesor
[...]
Ik hem zijn evo gedaan maar valt me nog niet mee. Als je hem mee op laat komen gaat het hard met zijn stamina. En als je veel dribbelt met je backs kun je ook beter voor een ander type back gaan. Walker is het best als stay-back. Persoonlijk vind ik een back die een sterke dribbel heeft fijner omdat je dan makkelijk onder druk uit speelt door het middenveld (of de vleugel) in te dribbelen.

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-11 23:33
Ik vind het dit jaar wel top dat zelfs als je weinig speelt (zoals ik) dat je alsnog veel sbcs kan doen omdat er zoveel fodder wordt aangereikt. Heb al 11 icons via sbcs kunnen oppikken. Op Zambrotta na zit helaas iedereen op de bank. Het is wachten op een topper. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZeGIueXut0-aaZ2EAdpWPvQi1M4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tx6MeqmyoRgaH6HIaddmHxqU.png?f=fotoalbum_large

• Oekol
[...]

Ja doen! Heel tevreden over 'm.

• Oekol
lwd-kevin schreef op donderdag 28 december 2023 @ 10:37:
Ik vind het dit jaar wel top dat zelfs als je weinig speelt (zoals ik) dat je alsnog veel sbcs kan doen omdat er zoveel fodder wordt aangereikt. Heb al 11 icons via sbcs kunnen oppikken. Op Zambrotta na zit helaas iedereen op de bank. Het is wachten op een topper. [Afbeelding]
Rijkaard en Sanchez zullen wel bruikbaar zijn toch? Vorig jaar was Sanchez gewoon goed zo niet top.

• Oekol
Sleehond schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:45:
Rivals rewards weer ruk hier. 85 trippier als beste kaart. Zelden iets goeds uit Rivals rewards. Nu wel optie met coins gekozen dus dat helpt dan nog iets…
Ik ga juist voor 't eerst untradable doen. Al m'n kaarten zijn onderhand uit m'n club en heb ook niet de 7 wins gehaald door kerst dus tja. Even dit proberen.

lwd-kevin schreef op donderdag 28 december 2023 @ 10:37:
Ik vind het dit jaar wel top dat zelfs als je weinig speelt (zoals ik) dat je alsnog veel sbcs kan doen omdat er zoveel fodder wordt aangereikt. Heb al 11 icons via sbcs kunnen oppikken. Op Zambrotta na zit helaas iedereen op de bank. Het is wachten op een topper. [Afbeelding]
Gewoon overslaan die SBC’s voor de prijs van twee SBC had je bijvoorbeeld POTM Bellingham, Griezman of bijvoorbeeld Del Piero kunnen oppikken.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:51
Ik heb besloten toch maar aan Mbappe te beginnen 😅

Of toch Eusebio? 😅
Denk dat dat toch beter is.. Mbappe zijn wel erg veel elftallen.

[ Voor 48% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-12-2023 12:20 ]

• tukkerterror90
Nachtapotheker schreef op donderdag 28 december 2023 @ 12:14:

Of toch Eusebio? 😅
Zou idd Eusebio doen. Is goedkoper + betere stats en 5☆weakfoot.

• Oekol
Nachtapotheker schreef op donderdag 28 december 2023 @ 12:14:

Of toch Eusebio? 😅
Eusebio idd. Kan eventueel lekker op cam door z'n stats en 5* weakfoot

• Augy
Wat een ergernis is rivals tog. Walker voltooid en snel weer uitgezet. Letterlijk 1 leuk potje gespeeld 🤣

Toevallig was zn ps naam iets met Moody, tog wat mojo vanuit onze @Moody2204 denk 👌

• Oekol
Augy schreef op donderdag 28 december 2023 @ 14:49:
Wat een ergernis is rivals tog. Walker voltooid en snel weer uitgezet. Letterlijk 1 leuk potje gespeeld 🤣

Toevallig was zn ps naam iets met Moody, tog wat mojo vanuit onze @Moody2204 denk 👌
Heb ff 5 wedstrijden gespeeld voor champions kwalificatie, speelde met die zilveren Haaland en een Europese speler kaart voor de objectives.

Kwam een helemaal gouden team tegen met 1 hero leenspeler. Ik denk dat die z'n controller weggegooid heeft. Puskas schoot alles er in en bij 5-0 is die gequit. Heb z'n hele dag wellicht verpest haha.

Ben al wel gekwalificeerd met tot nu toe 4-1. Morgen ff afmaken.

• Lashrom

Heb je zijn 87 rated evo voltooid? Maar vind je hem toch niks? Ik ben er wel aan begonnen. Maar als het blijkt dat hij toch niet lekker speelt, dan gaat Zambrotta er gewoon weer lekker in.

• Augy
Lashrom schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:24:
[...]

Heb je zijn 87 rated evo voltooid? Maar vind je hem toch niks? Ik ben er wel aan begonnen. Maar als het blijkt dat hij toch niet lekker speelt, dan gaat Zambrotta er gewoon weer lekker in.
Kaart zelf is geweldig, game modus rivals is geen lol meer aan.

Hoor trouwens bizar goede verhalen over havertz sbc.. iemand die deze kan bevestigen of ontkrachten?

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 28-12-2023 18:19 ]

• Sleehond
Augy schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:30:
[...]

Kaart zelf is geweldig, game modus rivals is geen lol meer aan.

Hoor trouwens bizar goede verhalen over havertz sbc.. iemand die deze kan bevestigen of ontkrachten?
Net tegen hem gespeeld, was irritant tegen te spelen dus in die zin positief ja. Alleen ik moet hem dan op de plek van Bacha of Kvaratskhelia zetten en dan zie ik de meerwaarde niet….

Ik was niet thuis. Dus it wasn't me ;)

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5YxPnq2ZaqDoORV_lnAou9na1Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PrbwOMQPzvLpt0zcdltrZp6x.png?f=fotoalbum_large

Daar gaat Llorente Evo…😍

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nice! Gisteren kreeg ik Roberto Carlos en vandaag de keuze tussen van der Sar of Abily, de laatste gekozen, Schmeichel doet het nog goed. Lekkere SBC!

• Lashrom
Helaas, na twee keer Eusebio als spelerskeuze te hebben gekregen zijn het nu drie waardeloze spelerskeuzes met Rapinoe 88 als hoogste fodder. Ach ja, mag nog steeds niet klagen.

• El Profesor
Player of the year wederom niks, eerst 87 Trezeguet en nu 88 Thunderstruck Romero.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:32
ik heb 2 x gedaan, maar 0 icons

600k pakketje met coins voor de lol gekocht...Walk outs waren fodder...zit er aan het eind WW CR7..

• El Profesor
bvbal79 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:36:
ik heb 2 x gedaan, maar 0 icons

600k pakketje met coins voor de lol gekocht...Walk outs waren fodder...zit er aan het eind WW CR7..
Ik vraag me af als je fc points koopt of je dan een betere pack weight krijgt (bij untradable packs). Ik geef verder geen geld uit aan points en krijg pack na pack alleen onbruikbare spelers.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:32
El Profesor schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:38:
[...]

Ik vraag me af als je fc points koopt of je dan een betere pack weight krijgt (bij untradable packs). Ik geef verder geen geld uit aan points en krijg pack na pack alleen onbruikbare spelers.
Geen idee dit was met coins, geen points, je moet wat met je 3M soms.

• Oekol
Year in review pack dit geen geen geluk. Wel weer een icon en 3 88 rated. Hoge fodder gekregen dus. Uit 1 pakje kreeg ik rodri dus wel 32k terug. Prima

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qf-Wpquuovcqko8YpZnkEKCsEH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DOKYYWjmZdse7KLUSpzlIujS.jpg?f=fotoalbum_large

• Augy
Havertz is echt belachelijk goede back, bacha dus naar de bank voor nu. Lijk eindelijk het team weer op de rit te hebben! Martinelli, Del Piero en Kane gingen ouderwets los vanavond!

Gelukkig weer terug in divisie 6, daar was het een stuk leuker spelen als bovenin divisie 7 waar het echt een sweatfest was

Begin eindelijk die 4411 door te hebben van Div10. Een echte aanrader als moet je wel even de tijd nemen om aan deze te wennen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OenLSdjbTatVEdUYg75JN1ZmwmE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x1bVg3G2UNpgwUZ5H4MLIICx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Augy op 28-12-2023 23:31 ]

• Partypooper
TS Gomez gekocht. Speel nu met onderstaand team. Ingame switch ik naar 4-4-2. Havertz gaat dan naar CM en Alaba speelt dan LB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yUxnZUhj3mub0NbAggO2P4zC14Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WfLXDelZv56ZQRKcXZNm3x99.jpg?f=fotoalbum_large

• Lashrom
Zojuist kwalificatie gehaald met maar één verlies. En de enige verlies was tegen een volledige PSV team met een 4-3-3 opstelling. Geloof het of niet, maar hij maakt mij helemaal kapot met zelfs Luuk de Jong voorin, Schouten, Teze, Lozano, Veerman, Tillman, Lang, Dest. Een van de moeilijkste tegenstanders tegen wie ik ooit heb gespeeld in mijn FIFA/EAFC historie. Ik was vergeten om naar zijn PSN gebruikersnaam te kijken, maar ik durf te wedden dat het een E-sporter is. Mocht dat niet zo zijn, dan petje af!

Edit: robi__vr is zijn gebruikersnaam zie ik nu bij recente samen gespeelde lijst. Even zijn tactiek proberen te vragen hahaha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LxdlLGAe-sFwTjUSRqGG5MTqBk4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5NxjSj0rpPPlkqW8q8gRmUF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Lashrom op 29-12-2023 01:27 ]

• Oekol
Lashrom schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 01:24:
Zojuist kwalificatie gehaald met maar één verlies. En de enige verlies was tegen een volledige PSV team met een 4-3-3 opstelling. Geloof het of niet, maar hij maakt mij helemaal kapot met zelfs Luuk de Jong voorin, Schouten, Teze, Lozano, Veerman, Tillman, Lang, Dest. Een van de moeilijkste tegenstanders tegen wie ik ooit heb gespeeld in mijn FIFA/EAFC historie. Ik was vergeten om naar zijn PSN gebruikersnaam te kijken, maar ik durf te wedden dat het een E-sporter is. Mocht dat niet zo zijn, dan petje af!

Edit: robi__vr is zijn gebruikersnaam zie ik nu bij recente samen gespeelde lijst. Even zijn tactiek proberen te vragen hahaha.

[Afbeelding]
Haha bosz ball heet zn team. Die is geïnspireerd door de trainert. Wel knap, ben benieuwd wat die voor opstelling en tactiek heeft.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op donderdag 28 december 2023 @ 22:27:
Year in review pack dit geen geen geluk. Wel weer een icon en 3 88 rated. Hoge fodder gekregen dus. Uit 1 pakje kreeg ik rodri dus wel 32k terug. Prima

[Afbeelding]
Ik had het van tevoren ook moeten weten ook. Mijn hoogste was een 86 jongedame.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Lashrom schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 01:24:

[Afbeelding]
Alleen de keeper klopt dan niet. ;)
Ribery op de bank ook, zal wel een beter team hebben maar wellicht ook al geplaatst en zal inderdaad wel een niveau hoger spelen.

• Lashrom
Oekol schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 02:18:
[...]

Haha bosz ball heet zn team. Die is geïnspireerd door de trainert. Wel knap, ben benieuwd wat die voor opstelling en tactiek heeft.
Haha dat ik daar niet aan had gedacht. Helaas, ik kan hem geen bericht sturen. Hij heeft zijn account wellicht op privacy staan.
dutchgio schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 09:35:
[...]

Alleen de keeper klopt dan niet. ;)
Ribery op de bank ook, zal wel een beter team hebben maar wellicht ook al geplaatst en zal inderdaad wel een niveau hoger spelen.
Speelde van Nistelrooij niet bij PSV ooit? :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Lashrom schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:57:
[...]

Haha dat ik daar niet aan had gedacht. Helaas, ik kan hem geen bericht sturen. Hij heeft zijn account wellicht op privacy staan.

[...]

Speelde van Nistelrooij niet bij PSV ooit? :P
Ja maar niet onder de lat volgens mij ;)
Wel bijzonder als je verder wel de PSV selectie aanhoud.

• Sleehond
Weten mensen hier of het klopt dat Bacha vandaag een upgrade krijgt naar 90?
Op futbin bij haar lees ik dit terug, maar begrijp zelf niet zo goed waarom ze deze nog krijgt?
Ze is al behoorlijke tijd 89 toch?

• Augy
Sleehond schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:57:
Weten mensen hier of het klopt dat Bacha vandaag een upgrade krijgt naar 90?
Op futbin bij haar lees ik dit terug, maar begrijp zelf niet zo goed waarom ze deze nog krijgt?
Ze is al behoorlijke tijd 89 toch?
Gekwalificeerd voor de knockout, deze update naar 90 krijgt ze nog.

Lyon is officieel al gekwalificeerd maar geen idee of de upgrade komt na de groupstage (nog 3 wedstrijden geloof k) of direct na kwalificatie

• Oekol
Ik had ook geïnvesteerd in dufour. Die zou ook 87 worden. Nog steeds niet gebeurd.

Pagina: 1 ... 34 ... 70 Laatste