I like how you keep the mouse running...
welke walker SBC is er dan?dutchgio schreef op zondag 24 december 2023 @ 11:02:
Geen SBC dus dat wordt een hele andere prijs...
Evo
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Er is (nog) geen Walker SBC, alleen een Evolutions.
Yes vanwege kerst. Altijd zo. Dus je kunt lekker rustig aan doentukkerterror90 schreef op zondag 24 december 2023 @ 13:04:
Duurt de weekend league langer dit weekend? Zie dat het nu eindigt over een dag en 19 uur?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Om.welke evo gaat het dan? Die upgrade kost 150k? Vind verder geen evo die in aanmerking komtEl Profesor schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:50:
[...]
Er is (nog) geen Walker SBC, alleen een Evolutions.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Keeping Balance, kost 75kOxigeon schreef op zondag 24 december 2023 @ 18:17:
[...]
Om.welke evo gaat het dan? Die upgrade kost 150k? Vind verder geen evo die in aanmerking komt
Had hiervoor al wat sbc's gedaan. Dus had nog wat spelers in de club. Heb nu dit team staan. VVD is een loan van 99 wedstrijden.
:strip_exif()/f/image/vvGOiIA7Ly30CBGkt1q5wMK3.jpg?f=fotoalbum_large)
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
:fill(white):strip_exif()/f/image/W7B9c1ZeGUw5oSedEIh5eI2L.png?f=user_large)
Nice! Ik pack Rivaldo, ook blij mee!Lashrom schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:07:
Icon player pick gedaan ... Ik was al wel begonnen met zijn sbc waarvan ik twee 89 en één 88 team hebt ingeleverd. Maar dat maakt heeeeeeelemaal niks meer uit voor mij. Ik mag niet meer klagen over mijn packluck. Ik zal zo nogmaals weer de icon pp sbc doen. Kan ik mooi mijn 1,2 mio ergens anders in spenderen.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 24-12-2023 20:49 ]
Doe maar niet. Ik kreeg Koeman en Bergkamp.Oekol schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:49:
Oké ik ga nu die icon player pick aantrappen en afmaken.
Jammer dit...
Baresi is hogere fodder, toch denk ik dat ik Zanetti op CM een kans ga geven.
[ Voor 53% gewijzigd door Oekol op 24-12-2023 21:13 ]
Kon k mooi nesta thunderstruck verkopen. Weer 290k die k elders kan investeren
Iemand nog een leuk idee voor een spits. Gaat wat naar de flanken dus goede passing en dribbeling zou fijn zijn. Nu staat auba of depay daar. Budget 300k
:strip_exif()/f/image/oP6bcdWVUIIZhrw45QQXuOKy.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door Augy op 24-12-2023 21:47 ]
Hij rent met z'n cruyf naar doel en schiet via de kluts tegen eigen speler van hem doel in, buitenspel dus. Maar hij dacht goal en pauzeerde en leaves de game. Thanks voor de win bud
Heel lekker ,schijt lui altijd niet normaalOekol schreef op zondag 24 december 2023 @ 22:12:
Hahaha. Lol. Gozer tegen me staat 2-0 voor en ik pauzeerde bij de penalty tegen. Klikte verkeerd dus moest wachten tot hij verder klikte en dat deze die niet. Toen maar verder gaan spelen en stond binnen no time 2-3 voor.
Hij rent met z'n cruyf naar doel en schiet via de kluts tegen eigen speler van hem doel in, buitenspel dus. Maar hij dacht goal en pauzeerde en leaves de game. Thanks voor de win budHij wilde mij naaien maar naait zichzelf.
Laat ze die lui is bannen en aanpakken
Maar ook deze
:strip_exif()/f/image/RnswnuWpa8p5e7r3xLvVmw1C.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 24-12-2023 22:56 ]
Ach is toch mooi dat die zichzelf naait hahaMarkvd1984 schreef op zondag 24 december 2023 @ 22:42:
[...]
Heel lekker ,schijt lui altijd niet normaal
Laat ze die lui is bannen en aanpakken
Is Saka een optie? Dribbelt erg lekker!Augy schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:26:
Desailly en makelele Centurion, happy me.
Kon k mooi nesta thunderstruck verkopen. Weer 290k die k elders kan investeren
Iemand nog een leuk idee voor een spits. Gaat wat naar de flanken dus goede passing en dribbeling zou fijn zijn. Nu staat auba of depay daar. Budget 300k
[Afbeelding]
Nog niet eerder met Eusebio gespeeld, maar heb zijn SBC gedaan en wat een monster is het. Super snel en scoort erg gemakkelijk, nog gemakkelijker dan bv Mbappe 92 potm. Hier ga je veel plezier aan beleven!Lashrom schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:07:
Icon player pick gedaan ... Ik was al wel begonnen met zijn sbc waarvan ik twee 89 en één 88 team hebt ingeleverd. Maar dat maakt heeeeeeelemaal niks meer uit voor mij. Ik mag niet meer klagen over mijn packluck. Ik zal zo nogmaals weer de icon pp sbc doen. Kan ik mooi mijn 1,2 mio ergens anders in spenderen.
[Afbeelding]
Zelf te denken om sam Kerr radioactive is te proberen. Schijnt een leuke kaart te zijn en is niet voor niks cover star, hebben tog altijd wat meer juice lijkt het_Uploader_ schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:07:
[...]
Is Saka een optie? Dribbelt erg lekker!
Dacht nog 5 potten 1 win prima
Maar nee verlies er 5
1 speelse met 8 leen icons
De andere team uit dec 2033 gouden raum sprint mij salah en jairzinho eruit
Danjuma goud met r1 dribbeling van eigen elftal langs frenky walker en militao
Dan nog elftal met r9 r11 Cruyff Zidane maldini cafu
1 terecht verloren
En de andere scoort de 1 0 in de 47 min
Em de 2 1 in de 95 min
Super ea dat alles zo voorspelbaar is dat jullie er zo'n teringzooi van maken
:fill(white):strip_exif()/f/image/XVdAQmz6n2uLVh9O6EfZSopt.png?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door twi op 24-12-2023 23:46 ]
Verkoop je dan spelers met 1k er tussen of zo. Dat je zoveel verkoopt?twi schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:45:
Was (of is) de Winter Wildcards Weekly Trader bugged? Ik heb die net echt een flink aantal keren kunnen completen door 50 spelers van de TL te kopen en weer te verkopen. Staat nu complete (dus wellicht gefixed), terwijl ik op 3/50 voor beiden sta. Denk wel dat ik het een stuk of 6 keer heb kunnen doen (door dus in totaal 300 spelers te kopen en verkopen), inclusief wat redelijke player picks van tussen de 86 en 90. Geen specials, helaas.
[Afbeelding]
Koop gewoon met de hand zo goedkoop mogelijke golds (400 coins), die ik daarna weer voor 400 er op zet en kwijt raak. Omdat ik blijkbaar niet de enige was die dit opmerkte. En omdat de Objective sowieso nieuw is waardoor je alles weer snel kwijt bent.Oekol schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:49:
[...]
Verkoop je dan spelers met 1k er tussen of zo. Dat je zoveel verkoopt?
Het zijn dan wel untradeables die je krijgt als reward, maar in elk geval wat minder ver weg van het Gullit-doel
Bij eerdere objectives moest je spelers altijd één voor één listen, als je voor alles opnieuw aanbieden koos telde dat als één keer listen. Wellicht is dat het.twi schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:45:
Was (of is) de Winter Wildcards Weekly Trader bugged? Ik heb die net echt een flink aantal keren kunnen completen door 50 spelers van de TL te kopen en weer te verkopen. Staat nu complete (dus wellicht gefixed), terwijl ik op 3/50 voor beiden sta. Denk wel dat ik het een stuk of 6 keer heb kunnen doen (door dus in totaal 300 spelers te kopen en verkopen), inclusief wat redelijke player picks van tussen de 86 en 90. Geen specials, helaas.
[Afbeelding]
Maar ik laat de laatste mogelijke rewards open staan en claim ze niet totdat de tijd weer na een uur refresht. Daarna pas claim ik het, koop ik een speler en verkoop ik het weer zodat je meteen alle 9 doelstellingen hebt voltooid. Je hoeft dus niet weer 50 spelers te kopen en te verkopen. Wanneer de tijd refresht is, ga ik het zo weer drie keer claimen. Even proberen of het glitch dan nog werkt. Wellicht is het niet nodig om de rewards open te laten staan en ze niet te claimen. Maar met zo een domme fout van EA wil ik deze glitch/bug niet missen.
Kan je hiervoor gebanned worden? Lijkt me niet toch? Zie namelijk dat al mijn 50 gekochte spelers binnen een mum van tijd weer verkocht zijn.

Edit: Helaas, had niet goed gekeken. Is echt maar 4x herhaalbaar. Maakt niet uit voor hoelang.
[ Voor 107% gewijzigd door Lashrom op 25-12-2023 01:02 ]
Gisteren EA FC maar weer geïnstalleerd omdat ik online wat heb na zitten te lezen qua tv instellingen.
Ik heb een 4K / 120Hz TV waarbij ik een HDMI 2.1 kabel heb op de 4K ingang van de TV. En bij de instellingen van HDMI heb je dan staan:
- Standaard indeling
- Verbeterde indeling
- Verbeterde indeling (Dolby Vision)
- Verbeterde indeling (VRR)
Nu heb ik hem gezet naar standaard indeling…
Beeld iets minder mooi (wat harder en fletser) maar opeens heb ik gisteren na deze aanpassing een zeer goede gameplay. Met als resultaat 8 Rivals potjes gespeeld en ZEVEN gewonnen
Heel bizar maar eindelijk speelde gisteren het zoals ik vind dat het hoort te spelen. Ik speelde iedereen opeens echt compleet weg.
Nu ben ik alleen een beetje voorzichtig, enerzijds ben ik echt blij met gisteren, anderzijds zegt een stemmetje: tja vandaag of morgen zal het wel weer anders zijn. Durf nog niet te optimistisch te zijn.
Tot slot…
Gisteren SBC gedaan…. Bobby Moore eruit
Die komt helaas niet in de basis, jammer van de gok. Maar in de SBC nog wel Grimaldo winterkaart gekregen die ik voor 85.000 direct kon verkopen.
Nu bijna 250.000 in kas.
Speelde gisteren zo (met Haaland vanwege objectives, zoek nu een leuke spits met het budget)
:strip_exif()/f/image/mzMVURU26FLMIVkoyDWiNm7r.jpg?f=fotoalbum_large)
als het aan je TV settings zou liggen dan had je constant slechte gameplay met uitschieters naar heel heel slecht ?Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 07:23:
Nou, zal ik maar even wat positiefs melden
Gisteren EA FC maar weer geïnstalleerd omdat ik online wat heb na zitten te lezen qua tv instellingen.
Ik heb een 4K / 120Hz TV waarbij ik een HDMI 2.1 kabel heb op de 4K ingang van de TV. En bij de instellingen van HDMI heb je dan staan:Ik had altijd de VRR optie geactiveerd en op de TV ook modus VRR aan. Want ik dacht: 4K TV, 120Hz, PS5 etc….
- Standaard indeling
- Verbeterde indeling
Beeld iets minder mooi (wat harder en fletser) maar opeens heb ik gisteren na deze aanpassing een zeer goede gameplay. Met als resultaat 8 Rivals potjes gespeeld en ZEVEN gewonnen![]()
Heel bizar maar eindelijk speelde gisteren het zoals ik vind dat het hoort te spelen. Ik speelde iedereen opeens echt compleet weg.
Nu ben ik alleen een beetje voorzichtig, enerzijds ben ik echt blij met gisteren, anderzijds zegt een stemmetje: tja vandaag of morgen zal het wel weer anders zijn. Durf nog niet te optimistisch te zijn.
Tot slot…
Gisteren SBC gedaan…. Bobby Moore eruit![]()
Die komt helaas niet in de basis, jammer van de gok. Maar in de SBC nog wel Grimaldo winterkaart gekregen die ik voor 85.000 direct kon verkopen.
Nu bijna 250.000 in kas.
Speelde gisteren zo (met Haaland vanwege objectives, zoek nu een leuke spits met het budget)
[Afbeelding]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja ik heb geen idee maar voor mijn gevoel wel constant slechte gameplay ja, altijd mismatch tussen waar mijn gedachte is en vervolgens de uitvoer die niet klopt.Bossie schreef op maandag 25 december 2023 @ 07:31:
[...]
als het aan je TV settings zou liggen dan had je constant slechte gameplay met uitschieters naar heel heel slecht ?
Maar vind het ergens ook bizar dat juist op een 4K TV met VRR en de PS5 combinatie dat juist dat niet goed functioneert…
Je hebt het niet met andere spellen toch?Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 08:24:
[...]
Ja ik heb geen idee maar voor mijn gevoel wel constant slechte gameplay ja, altijd mismatch tussen waar mijn gedachte is en vervolgens de uitvoer die niet klopt.
Maar vind het ergens ook bizar dat juist op een 4K TV met VRR en de PS5 combinatie dat juist dat niet goed functioneert…
Dan is het echt fifa
Wat is exact de naam van je TV, welke typenummer? Je kan namelijk gewoon opzoeken hoeveel imputlag die geeft met welke settings. Dat wil ik wel even voor je doen.Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 07:23:
Ik heb een 4K / 120Hz TV waarbij ik een HDMI 2.1 kabel heb op de 4K ingang van de TV. En bij de instellingen van HDMI heb je dan staan:Ik had altijd de VRR optie geactiveerd en op de TV ook modus VRR aan. Want ik dacht: 4K TV, 120Hz, PS5 etc….
- Standaard indeling
- Verbeterde indeling
Beeld iets minder mooi (wat harder en fletser) maar opeens heb ik gisteren na deze aanpassing een zeer goede gameplay. Met als resultaat 8 Rivals potjes gespeeld en ZEVEN gewonnen![]()
Tot slot…
Nu bijna 250.000 in kas.
[Afbeelding]
Goed om te horen, dat wilde ik laatst eigenlijk ook al aan je vragen. Ik had hetzelfde toen ik mijn tv verplaatst had en opeens niet meer op game mode stond. Het spel liep voor geen meter meer en ik gaf het spel de schuld, maar na het terugzetten van de juiste instellingen ging het meteen veel soepeler. Net zoals jij nu omschrijft.Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 07:23:
- Standaard indeling
- Verbeterde indeling
Tot slot…
Nu bijna 250.000 in kas.
[Afbeelding]
Ik heb sinds kort een Gigabyte MUC32 in mijn werkkamer staan (32”, 4k, 144hz), echter heb ik de motivatie nog niet kunnen vinden om de ps5 hier eens op aan te sluiten.Mesque schreef op maandag 25 december 2023 @ 08:43:
[...]
Goed om te horen, dat wilde ik laatst eigenlijk ook al aan je vragen. Ik had hetzelfde toen ik mijn tv verplaatst had en opeens niet meer op game mode stond. Het spel liep voor geen meter meer en ik gaf het spel de schuld, maar na het terugzetten van de juiste instellingen ging het meteen veel soepeler. Net zoals jij nu omschrijft.
Maar mijn tv doet het prima, dat fifa soms een uitzondering is lijkt mij andere oorzaken te hebben.
Ik heb de laatste 6 weken overigens alleen maar in de web-app gespeeld.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik pakte net deze, maar opvallend genoeg heeft die betere specs op zijn kaart dan mijn basisspelers (Gvardiol radioactive en Militao WW).
Op de bank heb ik evo Alaba en Thunder Gomez omdat de een cv en la kan en de ander cv en ra.
Aroujo? Kounde? VvD? Anders?
/f/image/jF6pQhJBhQSS8eNQqixkreaw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door boefje79 op 25-12-2023 09:09 ]
Ik heb tijden met Blanc en Darmian gespeeld, maar heb nu vvd/blanc (vvd untradeable, darmian geen chem meer).boefje79 schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:08:
Wat zijn volgens jullie de beste (geen icon) verdedigers op cv?
Ik pakte net deze, maar opvallend genoeg heeft die betere specs op zijn kaart dan mijn basisspelers (Gvardiol radioactive en Militao WW).
Op de bank heb ik evo Alaba en Thunder Gomez omdat de een cv en la kan en de ander cv en ra.
Aroujo? Kounde? VvD? Anders?
[Afbeelding]
Heb Campbell die nog getest moet worden, Gomez ook maar ik denk niet dat een meta CB voor 30/35k gaat.
Gullit is zou wel af zijn als ik halverwege januari weer thuis ben.
Dat zijn voornamelijk icons 😉, maar Gullit is wel een leuke optie, was toch al bezig met de svc, thanks!Bossie schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:17:
[...]
Ik heb tijden met Blanc en Darmian gespeeld, maar heb nu vvd/blanc (vvd untradeable, darmian geen chem meer).
Heb Campbell die nog getest moet worden, Gomez ook maar ik denk niet dat een meta CB voor 30/35k gaat.
Gullit is zou wel af zijn als ik halverwege januari weer thuis ben.
Nog andere suggesties?
Varane Thundastruck lijkt me een monster, maar ik hou mijn muntjes nu ff op zak om gullit af te maken.boefje79 schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:23:
[...]
Dat zijn voornamelijk icons 😉, maar Gullit is wel een leuke optie, was toch al bezig met de svc, thanks!
Nog andere suggesties?
Darmian was dusdanig goed dat ik vrijwel niets anders heb geprobeerd.
:strip_exif()/f/image/oxHBKzvgGcCstQYPA3tTe0q7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 88% gewijzigd door Augy op 25-12-2023 09:53 ]
Lekker team! Maar heb je geen last van de lage snelheid met deze twee?Augy schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:45:
Ik speel nu met de combi desailly - Blanc. Dan staat er wel een muurtje achterin zeg
[Afbeelding]
Sony Bravia XR 55A84KOekol schreef op maandag 25 december 2023 @ 08:34:
[...]
Wat is exact de naam van je TV, welke typenummer? Je kan namelijk gewoon opzoeken hoeveel imputlag die geeft met welke settings. Dat wil ik wel even voor je doen.
Ben benieuwd welke informatie je mij kan verschaffen
Vooralsnog lijkt het alsof de aanpassing naar standaard instelling in de HDMI setting betere gameplay geeft.
Nogmaals, wel jammer want je zou juist met deze TV denken dat je op de VRR combinatie wilt draaien…
Grafisch is het namelijk nu minder mooi en wat harder/fletser… maarja ik wil wel met resultaat spelen….
[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 25-12-2023 10:09 ]
Heb je je HDMI in poort 3 of 4 zitten? Alleen deze ondersteunen hdmi 2.1, 1 en 2 zijn 2.0.Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:04:
[...]
Sony Bravia XR 55A84K
Vooralsnog lijkt het alsof de aanpassing naar standaard instelling in de HDMI setting betere gameplay geeft.
Nogmaals, wel jammer want je zou juist met deze TV denken dat je op de VRR combinatie wilt draaien…
Grafisch is het namelijk nu minder mooi en wat harder/fletser… maarja ik wil wel met resultaat spelen….
Hieronder staat xbox met deze TV ALLM ondersteund. Dat doet de PS5 sinds 2022 ergens met een update ook. Schijnt dat je het bij PS5 niutrt hoeft aan te zetten zie screenshot:HDMI 2.0 Full Bandwidth
Yes (HDMI 1,2,3,4)
HDMI 2.1 Class Bandwidth
Yes (HDMI 3,4)
:strip_exif()/f/image/yAX40y5hXtUkUPRyGqoX9cGL.jpg?f=fotoalbum_large)
En dan voor de input lag heb je onderstaand overzicht. Waarbij buiten de gsmemode onspeelbaar is en als je bijv 1440p aan had staan je wel verschil merkt met de 9ms. 9ms is prima met een pc monitor of LG oled tv ga je naar 4ms of minder. Als je richting 20ms gaat of hoger voel je wel verschil. Alles boven de 20ms is eigenlijk niet meer van deze tijd qua gamen.The Sony BRAVIA XR A80K works well with the Xbox Series X|S as long as you have it connected to ports 3 or 4, which are the TV's two full HDMI 2.1 bandwidth ports. It has Auto Low Latency Mode (ALLM) support, although you need to set it to 'On' before it can work with the Xbox, and then it only switches into Game Mode when a game is launched. The TV only supports Dolby Vision up to 4k @ 60Hz from the Xbox, as this TV doesn't support Dolby Vision with 4k @ 120Hz signals.
:strip_exif()/f/image/hYpryX9kVOfj9sujJ2aVuF9y.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je alles wilt nalezen ben je bij deze website aan 't juiste eind: https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/a80k-a80ck-oled
Naam komt niet exact overeen, maar zullen wel dezelfde TV's zijn. En in deze range van serie 80 zitten.
Mij gok: je hebt je hdmi niet in poort 3 of 4 zitten. Dan heeft 120hz 1080p inderdaad maar 9,3ms wat goed is. Als je 4k 120hz doet en niet in poort 3 of 4 zit schakelt die af naar 60hz vermoed ik. Want hij kan de bandbreedte niet doorgeven. In dat geval ga je naar 144 of 152ms, dan snap ik je rages wel haha. Maar vermoed dat hij dan naar 17 ms gaat met 1 van deze:Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:04:
[...]
Sony Bravia XR 55A84K
4k @ 60Hz
17.6 ms
4k @ 60Hz + 10-Bit HDR
17.6 ms
4k @ 60Hz @ 4:4:4
17.6 ms
Even kort reactie, ik heb hem in poort 3 e(ARC) ofzo? zitten met 2.1 kabel.
Ga de rest vanmiddag thuis even rustig nalezen!
Dank alvast voor meedenken!!
Dat klinkt wel goed. Doe maar eens checken. Je zou dan ook al met squad battles verschil moeten merken. Online is niet representatief want ben je afhankelijk van je internet verbinding, packet loss etc. Als je bijv geen snelle internet verbinding hebt >100mbps dan is 4k wellicht ook niet het verstandigste om te doen. Dan moet je veel downloaden qua bandbreedte. Dan is 1080 wellicht weet beterSleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:30:
@Oekol
Even kort reactie, ik heb hem in poort 3 e(ARC) ofzo? zitten met 2.1 kabel.
Ga de rest vanmiddag thuis even rustig nalezen!
Dank alvast voor meedenken!!
Oke genoeg over tv's. Can't wait on straks met eusebio te spelen. Had 'm vorig jaar ook gepacked gek genoeg en vond 't toen al fijn.
Al twee wedstrijden mee gespeeld. Dribbelt lekker met linker analog stick en is rete snel in versnelling. Zijn afmaken spreekt voor zich. Heerlijke speler! Ik gebruik zelf de aanbevolen Hawk chemstyle. Straks maar even proberen om van divisie 5 naar divisie 3 te gaan.Oekol schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:42:
[...]
Dat klinkt wel goed. Doe maar eens checken. Je zou dan ook al met squad battles verschil moeten merken. Online is niet representatief want ben je afhankelijk van je internet verbinding, packet loss etc. Als je bijv geen snelle internet verbinding hebt >100mbps dan is 4k wellicht ook niet het verstandigste om te doen. Dan moet je veel downloaden qua bandbreedte. Dan is 1080 wellicht weet beter
Oke genoeg over tv's. Can't wait on straks met eusebio te spelen. Had 'm vorig jaar ook gepacked gek genoeg en vond 't toen al fijn.
Als ST of CF?Lashrom schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:46:
[...]
Al twee wedstrijden mee gespeeld. Dribbelt lekker met linker analog stick en is rete snel in versnelling. Zijn afmaken spreekt voor zich. Heerlijke speler! Ik gebruik zelf de aanbevolen Hawk chemstyle. Straks maar even proberen om van divisie 5 naar divisie 3 te gaan.
Abedi Pele is nu naar de bank en heb 'm nu op linker CF staan. Maar in de wedstrijd wissel ik vaak naar 4222 en dan zou die LAM staan. Moet 't beide ff proberen.
Zal er direct ff een Hawk op zetten. Thanks.
[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 25-12-2023 10:56 ]
Ik heb hem zelf op ST gezet naast Lewa RTTK op een 41212 narrow opstelling of 442. Ik ben wel van plan om hem op rechter CF te zetten met een 4321 startende opstelling met Kane in de SP en Lewa op linker CF. Op de linkerflank speelt hij ook prima en schiet ze ook mooi in de kruising met zijn 5* WF. Denk dat het bij hem niet uitmaakt of hij rechts of links speelt.Oekol schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:55:
[...]
Als ST of CF?
Abedi Pele is nu naar de bank en heb 'm nu op linker CF staan. Maar in de wedstrijd wissel ik vaak naar 4222 en dan zou die LAM staan. Moet 't beide ff proberen.
Zal er direct ff een Hawk op zetten. Thanks.
Lewa op de flank / linker CF? Oeh die vind ik wel spannend. Hij heeft niet de statistieken er voor? Wil hem 'tliefst als diepste zodat hij eventueel een vroege voorzet er in kopt.Lashrom schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:56:
[...]
Ik heb hem zelf op ST gezet naast Lewa RTTK op een 41212 narrow opstelling of 442. Ik ben wel van plan om hem op rechter CF te zetten met een 4321 startende opstelling met Kane in de SP en Lewa op linker CF. Op de linkerflank speelt hij ook prima en schiet ze ook mooi in de kruising met zijn 5* WF. Denk dat het bij hem niet uitmaakt of hij rechts of links speelt.
Begrijpelijk. Maar ik gebruik zijn sterke kop meer bij een corner. Het zal je verbazen hoe goed zijn finesse shot is met zijn rechter. Vandaar dat ik hem liever op linker CF zet om naar binnen te lopen en daarna te schieten van rond de 30 meter. Proberen waard ;-)Oekol schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:58:
[...]
Lewa op de flank / linker CF? Oeh die vind ik wel spannend. Hij heeft niet de statistieken er voor? Wil hem 'tliefst als diepste zodat hij eventueel een vroege voorzet er in kopt.
Soms is het een wat vreemde uitwerking van wat je moet instellen. Op mijn tv (LG G1) moet ik op de “PC” setting spelen in plaats van “game console” om zo min mogelijk input delay te krijgen..Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:04:
[...]
Sony Bravia XR 55A84K
Ik had blijkbaar nog een hero pick open staan. Daar Lizarazu uit gekregen en daarmee Acuna vervangen.
Ik snap trouwens niet waarom die radioactive Kessie zo cheap is. Prima CDM zit overal tussen en zorgt ervoor dat CR7 op full chem komt.
Nope! Beide mannen zijn positioneel en verdedigend zo sterk maar ze er altijd tussen zitten. En tegen de Mbappes van deze tijd ben je sws de sjaak als ze er doorheen komenboefje79 schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:02:
[...]
Lekker team! Maar heb je geen last van de lage snelheid met deze twee?
Ja had 't laatst ook. Die manager was stuk. Moest echt een ander selecteren toen kon ik door.Moody2204 schreef op maandag 25 december 2023 @ 13:49:
Euh.... heeft iemand dit weleens gehad? Er staat toch een manager?!?!?
[Afbeelding]
Geen idee en dat ga ik zo houden, die gaat de fodderbak in!DDN schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:05:
Kan die van Nistelrooy een beetje keepen? Die had ik net.
Zelfde instellingen als gisteren en nu 5 potjes Rivals en alles verloren en voelt weer traag.
En ik denken dat het de oplossing was…
Ben er definitief klaar mee. Online gamen op de PS5 is met deze TV blijkbaar niet te doen. Ik verkoop de PS5 maar weer denk ik.
Gewoon uninstallen tot morgen weer dusSleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:42:
Nou ben weer terug bij af hoor.
Zelfde instellingen als gisteren en nu 5 potjes Rivals en alles verloren en voelt weer traag.
Ben er definitief klaar mee. Online gamen op de PS5 is met deze TV blijkbaar niet te doen. Ik verkoop de PS5 maar weer denk ik.
Ja het is ook niet echt mijn ding. Maar ga hem toch even proberen.boefje79 schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:15:
[...]
Geen idee en dat ga ik zo houden, die gaat de fodderbak in!
Gewoon een andere tv kopen en die wat je nu hebt op marktplaats. Tot morgenSleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:42:
Haha! Interesse toevalligtukkerterror90 schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:55:
[...]
Gewoon een andere tv kopen en die wat je nu hebt op marktplaats. Tot morgen

Maar even serieus, ik vind dit mega frustrerend. Het hele jaar door speelt het 95% ruk en die 5% dat het goed speelt is toch veel te mager? Moeten we toch niet normaal vinden?
En gisteren 7 wins en fantastische gameplay en vandaag 7 losses en weer traag niveau. ZELFDE settings. Is toch abnormaal slechte kwaliteit…?
Het ligt echt niet aan je tv hoorSleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 17:10:
[...]
Haha! Interesse toevallig![]()
Maar even serieus, ik vind dit mega frustrerend. Het hele jaar door speelt het 95% ruk en die 5% dat het goed speelt is toch veel te mager? Moeten we toch niet normaal vinden?
En gisteren 7 wins en fantastische gameplay en vandaag 7 losses en weer traag niveau. ZELFDE settings. Is toch abnormaal slechte kwaliteit…?
Servers zijn gewoon dagelijks overbelast
Ik heb een tv van half jaar oud nieuw heb ook delay
Ea investeerd niet in iets wat geld opleverd
Servers zijn gewoon slecht altijd zo geweest
Op paar dagen of uren ler dag na is het goed
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het aan je tv ligt. Ik speel zelf op een 4K 60Hz 1ms monitor met 1Gbps glasvezel verbinding. Zelfs met een ping matchmaking van 4ms is de delay vaak enorm zichtbaar. De delay ervaart iedereen. De een misschien minder dan de ander maar het heeft inderdaad puur te maken met de developen en programmeren van het netwerk issue vanuit EA's kant. Met meer dan 10 spelers op een profclubs wedstrijd loopt het wel lekker vlekkeloos, maar een 1 op 1 matchmaking is het een drama. Dan weet je waar de prioriteiten liggen.Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 17:10:
[...]
Haha! Interesse toevallig![]()
Probeer een monitor met welke resolutie dan ook te lenen van iemand. Je zult namelijk hetzelfde ervaren. In principe hoef je het niet eens uit te proberen met een andere monitor. Probeer het eens met een offline game mode of Squad Battles en kijk of het echt aan de tv ligt. Zie je dezelfde kenmerken van een delay dan ligt het aan je tv. Merk je dat het alleen bij een Ultimate team game mode de delay meer zichtbaar is, dan ligt het toch echt niet aan je tv. Jaar in jaar uit ervaren wij hetzelfde met Rivals of Champs wedstrijden. Het is gewoon een onderdeel geworden van het spel, wat eigenlijk helaas al acceptabel is bevonden door FIFA/EAFC gamers maar eigenlijk helemaal niet acceptabel mag zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 25-12-2023 18:21 ]
Ik denk idd als pes bv een Ultimate team krijgt er heel veel mensen overstappenEl Profesor schreef op maandag 25 december 2023 @ 18:24:
Dat is het voordeel als je monopolist bent zoals EA. Door gebrek aan concurrentie wordt het spel eerder minder goed dan dat het beter wordt. Er is geen nood voor verbetering en de hele UT modus is ingericht op micro transacties.
Er is gewoon geen enkele andere game helaas
Ja, hier dus ook, terwijl ik gisteren gewoon nog gespeeld heb met exact dezelfde manager! En vandaag lukt het ineens niet meer. Nog nooit gezien. Maar ja, EA maakt wel vaker foutjes...Oekol schreef op maandag 25 december 2023 @ 14:08:
[...]
Ja had 't laatst ook. Die manager was stuk. Moest echt een ander selecteren toen kon ik door.
PES heeft ook wel zoiets vergelijkbaars. Maar PES speelt zo anders, en daar kun je gerust 5 minuten wachten tot je een keer een potje online kunt spelen.Markvd1984 schreef op maandag 25 december 2023 @ 18:33:
[...]
Ik denk idd als pes bv een Ultimate team krijgt er heel veel mensen overstappen
Er is gewoon geen enkele andere game helaas
In PES heet het dreamteam. Maar inderdaad online een potje doen duurt ongeveer 5 minuten en soms connect je met een tegenstander uit Amerika oid. Dat speelt voor geen meter.Moody2204 schreef op maandag 25 december 2023 @ 19:56:
[...]
PES heeft ook wel zoiets vergelijkbaars. Maar PES speelt zo anders, en daar kun je gerust 5 minuten wachten tot je een keer een potje online kunt spelen.
Maar het is bij lange na niet zo uitgebreid als FUT.
Waarom denk je dat wanneer je een reeks wedstrijden wint je er daarna een reeks achter elkaar verliest. Ik kijk er niet van op als dat is verwerkt in de matchmaking, een flinke reeks verlies partijen werkt frustrerend en stimuleert microtransacties.Sleehond schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:42:
Alaba is verdedigend beter. Maar Grimaldo is sneller en is behendiger. Alaba heeft ook 5* WF, Grimaldo maar 4*. Alaba heeft ook Anticipate en Quickstep als playstyles. Zoals het er nu naar uitziet, toch wel Alaba voor mij. Enige downside is zijn stamina. Hele interessante Evo!boefje79 schreef op maandag 25 december 2023 @ 22:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Welke zouden jullie doen en waarom?
Yep, heb hem vrijwel elk jaar een helpt waarschijnlijk ook om Darmian weer in te voegen.Partypooper schreef op maandag 25 december 2023 @ 20:13:
Iemand die hier Del Piero gaat doen? Lijkt me wel een toffe kaart.
Die Darmian is “maar” 80 of heb jij een speciale?Bossie schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 02:06:
[...]
Yep, heb hem vrijwel elk jaar een helpt waarschijnlijk ook om Darmian weer in te voegen.
Z'n 87 CL kaart. Was een objective op 't begin.boefje79 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 10:22:
[...]
Die Darmian is “maar” 80 of heb jij een speciale?
Wellicht daalt fodder nog wel richting toty.
[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 26-12-2023 10:45 ]
Kan je dan niet beter even wachten op team of the year? Dan gaat de markt verder crashen voor evt extra fodder en/of misschien heb je wel packluck?Nachtapotheker schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 10:45:
Ik begin toch te twijfelen om die Mbappe potm te gaan doen 😅 ik kom tot 1.5 - 2 miljoen met fodder wat ik al heb. Heb zelf nog 1.2 miljoen op de bank. De vraag is dus haal je die overige 1 tot 1.5 miljoen nog binnen aan fodder deze maand. Gezien de flinke supply van high rated kaarten en sbc’s denk ik haast van wel.
Wellicht daalt fodder nog wel richting toty.
Ja ik wacht tot ik echt high rated dubbelen krijg. Daar zitten we niet ver vandaan. Ik heb denk ik bijna alle unieke 88,89,90,91 al in de club 😅 met dubbelen kan je geen packs openen dus dat is vrij irritant als je door wilt.boefje79 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:03:
[...]
Kan je dan niet beter even wachten op team of the year? Dan gaat de markt verder crashen voor evt extra fodder en/of misschien heb je wel packluck?
Dat is inderdaad zo irritant dat je maar SBCs gaat doen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:22:
[...]
met dubbelen kan je geen packs openen dus dat is vrij irritant als je door wilt.
Bacha er uit halen, puur omdat zij zo goed is en ik haar niet meer tegen me wil hebbenSleehond schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 13:57:
Hoe zouden jullie 266.000 coins investeren in dit elftal?
Wie zou je er uit halen en welke speler zou je met dit geld als eerste aanschaffen?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zie nu dat ze 97 (!!) stamina heeft. Nu snap ik waarom die kaart maar blijft gaan en gaan.
Ik heb ook een paar TOTW uit de sbc-molen gekregen die naar de bank zijn gegaan. 87 Dembele is altijd leuk als sub en Alaba 86 moet dadelijk maar eens door het evo traject heen
Die is echt bizar goed ja en zo lekker wendbaar ook met R1 dribbelen langs de lijn, heerlijk!Oekol schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:07:
[...]
Bacha er uit halen, puur omdat zij zo goed is en ik haar niet meer tegen me wil hebben. Kolere zeg haha
Zie nu dat ze 97 (!!) stamina heeft. Nu snap ik waarom die kaart maar blijft gaan en gaan.
R1 dribbelen. Ik lees het zo vaak en ik doe het nooit. Moet mijzelf dat echt aanleren.Sleehond schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:15:
[...]
Die is echt bizar goed ja en zo lekker wendbaar ook met R1 dribbelen langs de lijn, heerlijk!
Is er iemand die hier verstaat wie Balmati of iets dergelijks is? Ben gewoon benieuwd en zit al op futbin te kijken maar kan niks vinden.
[EMBED=,,"4312 = BROKEN in FC 24!! 🚨💣 *BEST CUSTOM TACTICS**"]https://youtu.be/cpvTYE11U48?t=312[/EMBED]
Never mind het is deze dus: ;https://www.futbin.com/24/player/38/aitana-bonmati-conca
Die dacht ik wel, maar er zit een streepje op de i vandaar dat ik haar niet kon vinden blijkbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 26-12-2023 14:20 ]
En relentless playstyle, dat heeft daar nog meer invloed op.Oekol schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:07:
[...]
Bacha er uit halen, puur omdat zij zo goed is en ik haar niet meer tegen me wil hebben. Kolere zeg haha
Beetje een ondergewaardeerde playstyle denk ik (ook door mijzelf)dutchgio schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:29:
[...]
En relentless playstyle, dat heeft daar nog meer invloed op.
Zou zelf voor een sterkere cdm gaan ipv Silva of de Jong.Sleehond schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 13:57:
Hoe zouden jullie 266.000 coins investeren in dit elftal?
Wie zou je er uit halen en welke speler zou je met dit geld als eerste aanschaffen?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Of Blanc naar cdm zetten en een goede CV erbij kopen (van Dijk ?)
wijze woorden
Ah dat heeft mijn Zanetti ook zag ik gisteren in het restant van WL.dutchgio schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:29:
[...]
Elke keer als je een nieuwe helft begint kwam er een playstyle icoontje boven z'n kop.
Zal die eens in de as zetten als CDM kijken wat dat gaat doen met lange wedstrijden.
Ik speelde 4132 of 442, had Saint-Maximin al en nu ook Raphinha uit het sbc gedoe gekregen.Oekol schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:18:
[...]
R1 dribbelen. Ik lees het zo vaak en ik doe het nooit. Moet mijzelf dat echt aanleren.
Beide hebben trickster, 5* skills en zijn heerlijk voor het laatste halfuurtje.
Ik vraag me af wat je team doet als je constant pressure speelt met 10 veldspelers die allen relentless hebben als playstyle plus. Of je dan 90 minuten vol druk kunt zetten.dutchgio schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 14:29:
[...]
Maar wat als de tegenstander 10x press proven heeft?El Profesor schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 16:10:
[...]
Ik vraag me af wat je team doet als je constant pressure speelt met 10 veldspelers die allen relentless hebben als playstyle plus. Of je dan 90 minuten vol druk kunt zetten.