Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:46
boefje79 schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:52:
Ik ben al een week klaar met dit seizoen, irritant nieuwe objectives je xp op 0 houden…
Ik ben allang blij dat je er een nivo26 objective is. Speel je iig nog ergens voor 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:54
dutchgio schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:06:
[...]

Het scheelt dat het scoren met de EURO speler in de basis is, niet scoren met de speler zelf. ;)
Kan je de speler direct uit de basis wisselen of moet er gescoord zijn terwijl hij nog in de basis staat?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Oekol schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 07:25:
[...]

Kan je de speler direct uit de basis wisselen of moet er gescoord zijn terwijl hij nog in de basis staat?
Ja zolang die maar in de basis start, verder maakt het niet uit. Direct wisselen kan dus ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Sleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:49:
[...]

Done!

Di Natale op overlap staan
Silva op naar binnen snijden (zie hem als extra CM/CAM hierdoor)
Traore lekker diep sturen op juiste momenten
Bacha even paar wedstrijden aanvoelen als vervanger van Cole (die best betrouwbaar is overigens)

[Afbeelding]
Jammer dat je Witsel hebt gepakt ipv Karsdorp. Die gebruik ik als RB met overlap en met zijn whipped pass + kan je dan als het in het midden vast zit lekker de bal voorgooien. Vind hem ook verdedigend verassend sterk. Di Lorenzo geprobeerd maar karsdorp is toch echt beter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:16
DutchDevil79 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:06:
[...]

Jammer dat je Witsel hebt gepakt ipv Karsdorp. Die gebruik ik als RB met overlap en met zijn whipped pass + kan je dan als het in het midden vast zit lekker de bal voorgooien. Vind hem ook verdedigend verassend sterk. Di Lorenzo geprobeerd maar karsdorp is toch echt beter.
Tja, toen had ik een full PL en La Liga team en daarom Witsel gekozen.

Di Lorenzo heel tevreden mee. Voor mij alweer een prima verbetering dus helemaal goed zo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:05
Oxigeon schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:32:
[...]

Had van Dijk gehoopt maar met Grealish ben ik ook wel tevreden
Ik kreeg van dijk. Heb een tijdje niet gespeeld.
Wat is eigenlijk het doel van deze kaart? Of wordt deze ook geüpgraded ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Een paar potjes Rivals gespeeld om wellicht nog divisie 2 te kunnen behalen. Maar het blijft een sweatfest. Desondanks geniet ik iedere wedstrijd weer van Kane. Wat een topspits en met zijn Trailblazers kan ik dus volop mijn favoriete playstyle plus: Powershot spammen. Ik heb hem denk ik wel vaker de hemel ingeprijsd samen met Lewandowski. Ik zat er al aan te denken om de Eusebio of Kenny Dalglish sbc te doen, maar met deze twee voorin lijkt het op dit moment echt niet nodig. Snelheid is niet alles! Aanvallende loopacties weegt voor mij toch wel meer. Met hem 154 wedstrijden gespeeld, 130 gescoord en 52 assists gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 19-12-2023 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kanters85 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:43:
[...]

Ik kreeg van dijk. Heb een tijdje niet gespeeld.
Wat is eigenlijk het doel van deze kaart? Of wordt deze ook geüpgraded ?
Hoe krijg je deze overigens, ivm vakantie etc duurt het nog wel een paar weekjes voordat ik weer bij de ps5 in de buurt kom.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:05
Bossie schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 15:00:
[...]

Hoe krijg je deze overigens, ivm vakantie etc duurt het nog wel een paar weekjes voordat ik weer bij de ps5 in de buurt kom.
Stond ineens in de store zo’n pakketje met 1 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 15:00:
[...]

Voor 16 januari moet je een wedstrijd gespeeld hebben.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 15:12:
[...]

Voor 16 januari moet je een wedstrijd gespeeld hebben.
Dan heb ik 2-3 dagen bij thuiskomst, jet lag is altijd een heerlijk excuus om lui te gamen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 15:32:
[...]

Dan heb ik 2-3 dagen bij thuiskomst, jet lag is altijd een heerlijk excuus om lui te gamen.
Zo boeiend zijn de kaarten ook niet hoor. Tegen die tijd zijn er al weer 400 betere. De VVD kaart heeft ook andere statistieken dan de gold card bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Puur voor objectives leuk, maar verder niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Pedri Centurions uit Gemengde 87+ sbc. Weer niet echt een krakertje helaas.

Edit: Tuurlijk haalt Bateson dus ook weer Mbappe trailblazers uit deze sbc. Rijken worden rijker.

[ Voor 48% gewijzigd door Lashrom op 19-12-2023 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:03
Een keer een leuk potje spelen is tegenwoordig echt onmogelijk als je doordeweeks 1 of 2x de ps5 aanzet op een avond.... de meest gestoorde teams kom je tegen met o.a. mbappe potm, Zidane, eusebio en ga zo maar door. Niet 1 of 2 van zulke spelers per team maar minimaal de helft van het team. Als casual speler met 2x per maand een WL en rivals in divisie 2/1 is het echt niet bij te houden. De achterlijke community helpt daar natuurlijk ook niet bij, maar je hebt het idee dat je week in, week uit achter de feiten aan loopt met je team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Alaba IF van 45k ineens boven de price range en dus van de markt af. Is er een sbc gekomen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:37:
Alaba IF van 45k ineens boven de price range en dus van de markt af. Is er een sbc gekomen of zo?
Totw evo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Oh oké. Wilde futbin checken maar de app doet 't niet. Naja, straks ff checken of m'n theo Hernández voldoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Ik ben vergeten een speler rood te maken met de FUT Champs evo. Wist niet dat het vandaag zou aflopen verdorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 22:25:
Ik ben vergeten een speler rood te maken met de FUT Champs evo. Wist niet dat het vandaag zou aflopen verdorie.
Oh ik dacht er gisteren ook aan om m'n Rooney rood te maken. Achja. Jammer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er zijn wel weer nieuwe Champs objectives, je moet er dan alleen wel opnieuw voor spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Oekol schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 22:08:
[...]

Oh oké. Wilde futbin checken maar de app doet 't niet. Naja, straks ff checken of m'n theo Hernández voldoet :P
Helaas…Alaba wel…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Dan vind ik bremer thunderstruck die ik er nu heb staan toch beter voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Oekol schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 23:44:
[...]

Dan vind ik bremer thunderstruck die ik er nu heb staan toch beter voldoen.
Die heb ik ook maar gebruik ik eigenlijk nooit. Wat maakt hem wat jou betreft beter?

Ik vind Alaba op de bank iig lekker want is cv en la.
Net als Kounde/Aroujo dat met cv en ra zijn. Veel opties en lekker veel aanvallers op de bank 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 07:43:
[...]

Die heb ik ook maar gebruik ik eigenlijk nooit. Wat maakt hem wat jou betreft beter?

Ik vind Alaba op de bank iig lekker want is cv en la.
Net als Kounde/Aroujo dat met cv en ra zijn. Veel opties en lekker veel aanvallers op de bank 😇
Ik heb 'm maar eens geprobeerd had Kounde en Eder militao daar staan. Speel nu met VVD en Bremer. Vooral z'n playstyle is echt heel goed. Dat is het toch een beetje dit jaar. Zegt genoeg dat ik nog niet terug ben geswitched naar Eder of Kounde. Haal gewoon m'n 11 wins met ze in WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Meer mensen problemen met de transfermarkt? Krijg bij verschillende (niet allemaal) meldingen dat er geen kaarten beschikbaar zijn en een gekochte speler blijft hangen op verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 08:06
Vorige keer de playoffs niet gehaald. Nu 5-1 en de rest weggegeven. Bijzonder spel blijft het ook.

Weer een paar sbcs gedaan , maar het is wel heel bizar hoeveel spelers ik dubbel krijg. Ik heb vrijwel geen spelers in de club, maar toch keer op keer een dubbele.

Met de Hero SBC kreeg ik Bombastor terwijl ik die al had van mij pre order, kreeg ik zojuist Francescoli uit een hero sbc (ook al eens gehad) en hoe vaak ik spelers als Som, Kobel of Kane al wel niet gehad heb... Niet perse slecht natuurlijk, maar wel echt opvallend hoevaak dezelfde spelers tevoorschijn komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XpPBTSkmj0JCzBP4VzzJIJGBTCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lhzt8UbOPNsaDGchwnba9iem.jpg?f=fotoalbum_large
Lekker altijd 5x84 sbc

Miljoenen verdienen en zo weinig altijd leveren
2e keer dit al btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:54:
[Afbeelding]
Lekker altijd 5x84 sbc

2e keer dit al btw
Volgend jaar even een ander account aanmaken. Deze is vervloekt haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik heb over packluck in principe niets te klagen. Heb kimbembe 86 en kompany hero 89 gepacked dit jaar. En dat zal wrs voor een lange periode mijn centrum blijven. Ook sbc van Zidane afgerond. Hoor er wisselende verhalen over, maar is voor mij puur nostalgisch om hem te halen. Nu sparen voor een goede spits (puskas, eto o of dalglisch).

En het leuke is dat het helemaal niets gaat veranderen aan wins in wl of rang rivals. Achja, we kennen het wel onderhand.
038Zwolle schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:53:
Vorige keer de playoffs niet gehaald. Nu 5-1 en de rest weggegeven. Bijzonder spel blijft het ook.

Weer een paar sbcs gedaan , maar het is wel heel bizar hoeveel spelers ik dubbel krijg. Ik heb vrijwel geen spelers in de club, maar toch keer op keer een dubbele.

Met de Hero SBC kreeg ik Bombastor terwijl ik die al had van mij pre order, kreeg ik zojuist Francescoli uit een hero sbc (ook al eens gehad) en hoe vaak ik spelers als Som, Kobel of Kane al wel niet gehad heb... Niet perse slecht natuurlijk, maar wel echt opvallend hoevaak dezelfde spelers tevoorschijn komen.
Kimmich, Modric, Kobel en 300x TAA

• Oekol
Bossie schreef op donderdag 21 december 2023 @ 02:46:
[...]

Kimmich, Modric, Kobel en 300x TAA
Same. Die zitten dus gewoon echt vaak er in. Laten ze modric er nu maar weer in stoppen. Heb ik in ieder geval 80k.

• boefje79
Oekol schreef op donderdag 21 december 2023 @ 06:37:
[...]

Same. Die zitten dus gewoon echt vaak er in. Laten ze modric er nu maar weer in stoppen. Heb ik in ieder geval 80k.
Ooh die heb ik samen met ter Stegen al 88x voorbij gehad…🙈

• Sleehond
Untradable pakjes gekozen.

Hoogste 83 rated gold keeper.

Tja..... en weer door :P

• Vestendrie
Zit er aan te denken om de eusebio sbc te doen. Kost wel 2,6 milj en daar ben ik nog lang niet. En fodder opgegaan aan Zidane. Ga ik het alsnog kunnen redden in die 56 dagen? En is het wel een endgame kaart of niet zo'n gamechanger als de stats doen vermoeden?
Vestendrie schreef op donderdag 21 december 2023 @ 11:50:
Zit er aan te denken om de eusebio sbc te doen. Kost wel 2,6 milj en daar ben ik nog lang niet. En fodder opgegaan aan Zidane. Ga ik het alsnog kunnen redden in die 56 dagen? En is het wel een endgame kaart of niet zo'n gamechanger als de stats doen vermoeden?
Gewoon alles verzamelen en niet alvast in de SBC stoppen. Zodra je alles hebt kan je alsnog beslissen.

Met de vele icon variaties, zou ik er niet vanuit gaan dat deze kaart tot het einde top is.

• Sleehond
Maar kun je ook nu wel een "eindkaart" verwachten? Het volgt zich zo bizar snel op. Bijvoorbeeld Blanc, vond het wel fijn dat ik hem nu gelijk heb gedaan, maar ergens denk je: ik kan alweer een upgrade gebruiken (nu heb ik hem direct gedaan en daardoor wel goed gebruik van kunnen maken maar toch).

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 21-12-2023 12:32 ]

• Oekol
Heb een twijfel of ik geld nu ga stukslaan (heb budget van 2,3 mln) op een Mbappe 1.8mln of Hansen 1.1mln of dat ik het nog langer op de bank laat staan. Team speelt in principe prima, maar een echte topper zou toch wel leuk zijn. Heb het geld om te verbeteren maar weet gewoon niet echt wat... Beckham gaat sowieso weer snel weg, maar die is untradable dus had Putellas even verkocht zodat ik wat geld kon cashen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gYYce3G.png

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53
Je krijgt dit jaar zoveel spelers/packs die UT zijn, dat ik dit jaar voor het eerst met een volledig UT team speel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-fg-5H_btI2ildNodpnXpQEyxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C0hfuKhUC2DGuzBOV3be5pQn.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit te twijfelen om net als @Oekol idd voor Mbappe te gaan. Die zie ik nog wel wat zakken komende weken en ik zie mijn saldo nog wel wat stijgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:50:
Je krijgt dit jaar zoveel spelers/packs die UT zijn, dat ik dit jaar voor het eerst met een volledig UT team speel.

[Afbeelding]

Ik zit te twijfelen om net als @Oekol idd voor Mbappe te gaan. Die zie ik nog wel wat zakken komende weken en ik zie mijn saldo nog wel wat stijgen :+
Mboopie gewoon pakken, is vrijwel ongrijpbaar en knalt vanuit de meest bizarre hoeken raak.

Later in de game-cycle kun je hem alsnog naar de buitenkant zetten door zijn pace/5* skill.

Had hem in de eerste week untradeable :p

• Nachtapotheker
Bossie schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:00:
[...]

Mboopie gewoon pakken, is vrijwel ongrijpbaar en knalt vanuit de meest bizarre hoeken raak.

Later in de game-cycle kun je hem alsnog naar de buitenkant zetten door zijn pace/5* skill.

Had hem in de eerste week untradeable :p
Ja denk het ook, dan gaat Alvarez denk ik naar de bank en Auba naar rechts.

• Sleehond
Nou dit spel gaat weer even in de ijskast.

2 potjes Rivals en CONTINUE op beeld vertraagde invoer ten opzichte van mijn invoer op controller.

Ik verlies ALLE sprint duels, zelfs met voorsprong

Mijn CVs staan standaard 20 meter uit elkaar

Tegenstander centrum bomvol en geen enkele manier om tussen weg te sprinten.

Vriend van me is bij me die thuis ook fifa speelt.

Speelt hier fifa en zijn reactie zegt genoeg: Jezus wat speelt het kut hier

En dat met je PS5 en goede 4K 120hz TV maar er gaat iets GIGANTISCH mis en kom er al maanden niet achter wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op donderdag 21 december 2023 @ 21:34:
Nou dit spel gaat weer even in de ijskast.

2 potjes Rivals en CONTINUE op beeld vertraagde invoer ten opzichte van mijn invoer op controller.

Ik verlies ALLE sprint duels, zelfs met voorsprong

Mijn CVs staan standaard 20 meter uit elkaar

Tegenstander centrum bomvol en geen enkele manier om tussen weg te sprinten.

Vriend van me is bij me die thuis ook fifa speelt.

Speelt hier fifa en zijn reactie zegt genoeg: Jezus wat speelt het kut hier

En dat met je PS5 en goede 4K 120hz TV maar er gaat iets GIGANTISCH mis en kom er al maanden niet achter wat.
Het ligt niet aan jou. Het speelt vandaag als trage stront door 'n trechter. Nadat ze die nieuwe kaartjes gereleased hadden is het echt misgegaan. Speelt niet vloeiend en imput lag is aanwezig. Ander moment is beter. Heb met pijn en moeite voor WL gekwalificeerd. 3 wedstrijden over maar geskipped.

Oekol schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:01:
[...]

Het ligt niet aan jou. Het speelt vandaag als trage stront door 'n trechter. Nadat ze die nieuwe kaartjes gereleased hadden is het echt misgegaan. Speelt niet vloeiend en imput lag is aanwezig. Ander moment is beter. Heb met pijn en moeite voor WL gekwalificeerd. 3 wedstrijden over maar geskipped.
Hier ging het juist vrij aardig, met als 1 van de hoogtepuntjes deze tiki taka goal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:33

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook na zeker 1.5 maand niet meer gespeeld te hebben de eerste match dik gewonnen met 7-2 en de 2e match nipt verloren. Aan de gameplay was niks op aan te merken.

Merk alleen dat ik voor die 2 matches beide maar 50xp heb gekregen. Normaal gaat het levelen vrij vlot maar ben nog gewoon level 1

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:45:
[...]

Hier ging het juist vrij aardig, met als 1 van de hoogtepuntjes deze tiki taka goal:

[YouTube: EAFC 24 - Tiki Taka avant la lettre 😋]
Hebt 't idee soms dat je dan ineens gematcht wordt met Amerikanen omdat ze na zo'n release ook allemaal online zijn. Vandaar de soort van vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 00:18:
Hier ook na zeker 1.5 maand niet meer gespeeld te hebben de eerste match dik gewonnen met 7-2 en de 2e match nipt verloren. Aan de gameplay was niks op aan te merken.

Merk alleen dat ik voor die 2 matches beide maar 50xp heb gekregen. Normaal gaat het levelen vrij vlot maar ben nog gewoon level 1
Ja, dat viel mij ook op. Normaal schiet je door de eerste 3 a 4 levels heen. Nu helaas niet meer inderdaad. Zal wel weer een EA ding zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 06:26:
[...]

Hebt 't idee soms dat je dan ineens gematcht wordt met Amerikanen omdat ze na zo'n release ook allemaal online zijn. Vandaar de soort van vertraging.
Ik moet eerlijk zeggen dat het hier over het algemeen wel vlot speelt. Bij mij zit het meer in de 'vorm van de dag'. Als ik mijn dag heb scoor ik tiki taka goals (wat toch meer mijn spelletje is dan skillmoves) zoals het filmpje hier eerder. En als ik mijn dag niet heb verlies ik van div. 10 (met alle respect overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De doelstellingen zijn inderdaad aangepast, je moet nu veel meer wedstrijden spelen.
De dagelijkse doelstelling is nu 3 wedstrijden, die kon je eerder in één wedstrijd al halen.
En dat gaat ook door naar de wekelijkse doelstelling.
Verder start het nieuwe seizoen op donderdag maar komt er pas op vrijdagavond extra content bij (objective speler etc.), waardoor het nu erg langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:24
En elk nieuwe niveau is ook 1000 XP... In dit tempo wordt het vrij lastig om het laatste level te halen.
De beloningen zijn wel weer veel beter dan vorig jaar. Toen je oneindig veel stadion meuk kreeg.

Nu krijg je in ieder geval spelers (waar je meestal niets aan hebt 8)7 )

[ Voor 46% gewijzigd door M@cer op 22-12-2023 10:01 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Zat vanochtend te bladeren in mijn galerij en oh man wat was dit een heerlijke FUT periode ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ScObroPr7IgjPyLfXkdnBPLsaeE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qNnpTIByqgvp73yX4tYawBta.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRziBvJHrU5UeFyof-LCXh_qqWk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XzD1XqI1oP9IAVbXBecbbsic.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 49% gewijzigd door Lashrom op 22-12-2023 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
M@cer schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:59:
En elk nieuwe niveau is ook 1000 XP... In dit tempo wordt het vrij lastig om het laatste level te halen.
De beloningen zijn wel weer veel beter dan vorig jaar. Toen je oneindig veel stadion meuk kreeg.

Nu krijg je in ieder geval spelers (waar je meestal niets aan hebt 8)7 )
Heb tot nu toe elk seizoen altijd makkelijk max level gehaald zonder champs te spelen (en daar dus xp voor te krijgen) en xp te kopen. Verwacht dat het dit keer niet anders is al moet je idd wel per dag wat meer spelen. Laatste week van het seizoen zullen ze wel weer met XP gaat strooien zoals altijd tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Markvd1984 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:54:
[Afbeelding]
Lekker altijd 5x84 sbc

2e keer dit al btw
Ik had ook precies 5 84 rated spelers. Moet wel zeggen dat ik gister Benzema en Osimhen IF uit de 84 x 5 had.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
WL al weer klaar mee na 4 potjes. Heb net als meerdere hier besloten om de WL voortaan te skippen. Geen zin meer in 20 wedstrijden ergernis. Irritante community, compleet random lucky goals, glitchgoals etc, etc... klaar mee. Dit heeft niks meer met een voetbalspel te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Promo's van vandaag begint goed. Eindelijk iets beter packluck. Zojuist van gratis 85+ spelerpakket Owen WW icon gekregen. En van 10 coins pakket Davies die bijna 600K waard is.

Daarnaast ben ik nog niet begonnen aan Eusebio sbc, maar zie ik dat de sbc van Gullit nog redelijk te doen is. Zal het denk ik wel voltooien en daarna beginnen aan WL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOtVyYE8C5F_jxzvEE5kMuKs8JY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ZjXOpdfLcEZ5VaE0hoUESYc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mwsk2KdikiPE7rZd7AqHFEsc2Tk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jlre5ZbzraCWmLTEvC0ndbDx.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Zooo he! 1 potje gedaan, gelijk de PlayStation uit. Niet te doen kwa gameplay, rode icoontje van de slechte verbinding continu in beeld 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Het minste van al die SBC’s is dat je overal TOTW spelers voor nodig hebt. Ten eerste krijg je ze bijna niet en ten tweede kosten ze een vermogen omdat iedereen ze nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:33

Oxigeon

En zo is dat!

DDN schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:47:
Het minste van al die SBC’s is dat je overal TOTW spelers voor nodig hebt. Ten eerste krijg je ze bijna niet en ten tweede kosten ze een vermogen omdat iedereen ze nodig heeft.
Ik heb ook het idee dat de totw kaartjes minder in de packs zitten dan voorgaande keren.

In het gratis pakje wat ik kreeg zat Frimpong totw en Garnacho Ferreyra totw... dat dan weer wel haha. Verder weer alles meuk

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Je hebt daarvoor ook de TOTW SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:14:
Promo's van vandaag begint goed. Eindelijk iets beter packluck. Zojuist van gratis 85+ spelerpakket Owen WW icon gekregen. En van 10 coins pakket Davies die bijna 600K waard is.

Daarnaast ben ik nog niet begonnen aan Eusebio sbc, maar zie ik dat de sbc van Gullit nog redelijk te doen is. Zal het denk ik wel voltooien en daarna beginnen aan WL.

[Afbeelding][Afbeelding]
Gullit sbc te doen? Ging net ff op futbin checken maar volgens mij moet je 19 teams inleveren toch? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Oekol schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 21:00:
[...]

Gullit sbc te doen? Ging net ff op futbin checken maar volgens mij moet je 19 teams inleveren toch? ;w
Scheelt een team minder met die van Eusebio. Keek zelf niet goed, dacht 4 teams minder. Zojuist review gekeken van Inception en schijnt niet echt heel exceptioneel goed te zijn voor de hoeveelheid teams die je inlevert. Echter heb je ook wel twee maanden de tijd hiervoor. De vraag is, TOTY nominees is om de hoek. Is het dan nog wel waard om deze icon sbc's te doen? Misschien dan toch nog wel beginnen aan Eusebio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 21:44:
[...]

Scheelt een team minder met die van Eusebio. Keek zelf niet goed, dacht 4 teams minder. Zojuist review gekeken van Inception en schijnt niet echt heel exceptioneel goed te zijn voor de hoeveelheid teams die je inlevert. Echter heb je ook wel twee maanden de tijd hiervoor. De vraag is, TOTY nominees is om de hoek. Is het dan nog wel waard om deze icon sbc's te doen? Misschien dan toch nog wel beginnen aan Eusebio?
Ik ga me er niet eens aan zetten. Vorig jaar Sanchez gedaan omdat die niet zoveel teams had. Dit is echt verschrikkelijk veel, ben je weken mee bezig. Lijkt me niks :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Altijd lekker om met 3-2 te winnen van FC Creditcard :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IQbAsWggXEZPwxfFLus_UBobpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AlpbfIzs4LR4z2qxebBSxBpn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 13:25
Oekol schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 21:00:
[...]

Nu heb ik wel wat fodder in mijn team waar ik bijvoorbeeld een hoge speler mee kan doen, maar 19 teams voor base gullit 8)7

Een Thunderstruck Emre Can voor 65k is vergelijkbaar. (los van weakfoot).

EA is een beetje gek geworden. Ik spaar die fodder wel op.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Valandil schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 23:45:
[...]

Nu heb ik wel wat fodder in mijn team waar ik bijvoorbeeld een hoge speler mee kan doen, maar 19 teams voor base gullit 8)7

Haha ja precies. De tandjes. Dat je mbappe gaat doen kan ik ergens snappen. Gaat niet veel beter worden dan hem. Maar alsnog een hele lange weg om te gaan dan.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
Na een hoop teleurstellende 83+ x10 SBC’s voltooid te hebben waar max 84 rated uitgekomen zijn dacht ik er nog eentje te voltooien.. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjTBgL9sf0LgkxGSSpwSy_alhE4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jv8Chi4gLPs4mxPIG1xuDYeQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Weekend league afgemaakt, met maar 11 winst. In de nacht kom je echt de gekste spelers tegen. Wel leuke tradeable TOTW's gekregen waaronder 89 Osimhen. Uiteindelijk 200K gemaakt dit weekend. Prima! Alle hoge fodders gaan dan ook direct naar de Eusebio sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels alweer een 89, 88, 87 en 86 duplicate. Maar niet echt iets bijzonders in de aanbiedingen monenteel om ze in te stoppen.

Gullit is simpelweg too much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
Bossie schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 08:05:
Inmiddels alweer een 89, 88, 87 en 86 duplicate. Maar niet echt iets bijzonders in de aanbiedingen monenteel om ze in te stoppen.

Gullit is simpelweg too much.
Ik krijg voornamelijk Bernardo Silva, Bruno Fernandes, Ruben Dias en Modric steeds dubbel en vond het zonde om ze allemaal direct te verkopen dus moest ik ze wel in een sbc stoppen. Eusebio sbc leek mij het meest haalbare. Vind het namelijk ook best stom dat je maar 5 verkochte spelers untradeable spelers binnen de tijd van 30 dagen mag terughalen. 10 spelers zou ook redelijk geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 09:46:
[...]

Ik krijg voornamelijk Bernardo Silva, Bruno Fernandes, Ruben Dias en Modric steeds dubbel en vond het zonde om ze allemaal direct te verkopen dus moest ik ze wel in een sbc stoppen. Eusebio sbc leek mij het meest haalbare. Vind het namelijk ook best stom dat je maar 5 verkochte spelers untradeable spelers binnen de tijd van 30 dagen mag terughalen. 10 spelers zou ook redelijk geweest zijn.
Of gewoon dubbele spelers kunnen hebben, je zou er zelfs SBC’s mee kunnen doen (bijvoorbeeld 3x NIF -> IF upgrade).

Het is puur voor de pack verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
In hoeverre in Gullit haalbaar? Ik speel wekelijk eigenlijk alleen de rivals 8 potjes winst, en de MM sbc. Speel geen WL, en geen SQB. Heb voldoende untradable fodder om te starten met een 89, 88, en 87 rated team. Is het haalbaar in 60 dagen als ik vanaf nu wekelijks de rewards untradable neem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
El Profesor schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:30:
In hoeverre in Gullit haalbaar? Ik speel wekelijk eigenlijk alleen de rivals 8 potjes winst, en de MM sbc. Speel geen WL, en geen SQB. Heb voldoende untradable fodder om te starten met een 89, 88, en 87 rated team. Is het haalbaar in 60 dagen als ik vanaf nu wekelijks de rewards untradable neem?
Zou dan sowieso squadbattles gaan doen, ook al is het alleen maar om de wekelijkse objective speler mee te pakken als sbc fodder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oekol schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 23:47:
[...]

Haha ja precies. De tandjes. Dat je mbappe gaat doen kan ik ergens snappen. Gaat niet veel beter worden dan hem. Maar alsnog een hele lange weg om te gaan dan.
Nu maar begonnen aan Zidane . De 89 en 88 kon ik al doen. De rest schraap ik de komende weken wel bij elkaar.

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
[...]

Ik heb destijds die Boomen SBC gedaan voor ik meen een 83 en 84 squad.... ;) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WkiBgX6TQQoJ2lgawfayThj5vHk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FrQJJ9TwSe7JS0Eq6AK1G9cx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Komen nog wel 3 variaties van Gullit lijkt me, maar hij is niet altijd CB toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
LukeSpangas schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 13:08:
[...]

Ik heb destijds die Boomen SBC gedaan voor ik meen een 83 en 84 squad.... ;) [Afbeelding]
En toch is Gullit echt wel beter.
Card stats zeggen niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
dutchgio schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 13:35:
[...]

En toch is Gullit echt wel beter.
Card stats zeggen niet alles...
Het idd ook body type lengte etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Het speelt weer traaaaaaag vandaag. Even crossplay uitzetten. Fifa afsluiten en console opnieuw opstarten. Wellicht dat het dat wat sneller gaat. Ik val haast in slaap tussen de aanvallen door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

Ben ook begonnen aan Gullit. Wel bang dat ik te optimistisch ben geweest om dit in 60 dagen te kunnen afronden. Maar gewoon braaf de SBC's en Squad Battles doen, hoop ik er net te komen. Zag dat de Koeman die ik alweer had verkocht. Prima getimed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 14:07:
Het speelt weer traaaaaaag vandaag. Even crossplay uitzetten. Fifa afsluiten en console opnieuw opstarten. Wellicht dat het dat wat sneller gaat. Ik val haast in slaap tussen de aanvallen door ;)
Had me idd net een partij die TRAAG ging. Een sliding die ik invoerde serieus zonder overdrijven TWEE seconde later uitgevoerd. Penalty tegen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 15:06:
[...]

Had me idd net een partij die TRAAG ging. Een sliding die ik invoerde serieus zonder overdrijven TWEE seconde later uitgevoerd. Penalty tegen :w
Probleem met zo'n gameplay is dat ik zelf dan ineens ga rennen. Rennen in fifa moet je niet doen en al helemaal niet met delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier was het gisteren juist traag en drama delay, vandaag speelt het prima weg 😅 (champs)
Rivals speelde gisteren juist weer prima.

[ Voor 23% gewijzigd door Nachtapotheker op 23-12-2023 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Gameplay vandaag is wederom niet te doen. Je moet in alle handelingen gewoon een aantal milliseconde seconden eerder handelen anders ben je te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier was rivals gister echt niet te doen, vanmiddag liep het juist erg soepel. Benieuwd hoe t vanavond loopt.

Packweight echt dramatisch. Paar filmpjes van auzio zitten kijken maar ondanks de vele specials in packs komen ze er niet uit haha als dit zo doorgaat word toty echt onmogelijk te packen

[ Voor 52% gewijzigd door Augy op 23-12-2023 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
TERING SPEL

Heb het gedelete, veel plezier ermee mensen!

Godverdomme want een tering slecht online spel is dit zeg.

Osimhen gekocht, 3 potjes Rivals en hij verliest ALLE sprint duels. Ook als hij al 1 meter voorsprong had!

OF EA heeft een TERING SLECHT spel gemaakt OF mijn controller, PlayStation of TV is naar de gallemiezen.

Ik loop hier al MAANDEN, nee JAREN mee te kutten. ROT OP ZEG

En alleen maar Squad battles weiger ik tegen die voorgeprogrammeerde computer teams waar geen reet aan is.

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 23-12-2023 21:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:35:
TERING SPEL

Heb het gedelete, veel plezier ermee mensen!

Godverdomme want een tering slecht online spel is dit zeg.

Osimhen gekocht, 3 potjes Rivals en hij verliest ALLE sprint duels. Ook als hij al 1 meter voorsprong had!

OF EA heeft een TERING SLECHT spel gemaakt OF mijn controller, PlayStation of TV is naar de gallemiezen.

Ik loop hier al MAANDEN, nee JAREN mee te kutten. ROT OP ZEG

En alleen maar Squad battles weiger ik tegen die voorgeprogrammeerde computer teams waar geen reet aan is.
Haha. 2e keer deinstall dit jaar? Heb de komende twee weken vakantie, laten we ff keer potje doen. Ben zo benieuwd naar hoe jij Fifa speelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:36:
[...]

Haha. 2e keer deinstall dit jaar? Heb de komende twee weken vakantie, laten we ff keer potje doen. Ben zo benieuwd naar hoe jij Fifa speelt.
Heel graag! Komende dagen wel tijd voor! Moet alleen weer ff installeren dan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 23-12-2023 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:48:
[...]

Heel graag! Komende dagen wel tijd voor! Moet alleen weer ff installeren dan :P
Hahaha. Komt goed. Zit op Xbox series X.
Naam: leoon165619

Eerst ff focus op WL en daarna prima de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeft iemand toevallig Martinelli gedaan? En zo ja, hoe bevalt-ie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Blij dat ik untradable Walker niet in een sbc gegooid heb. Erg fijne evolution:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXN8yBbcMs1qbimmo1PkSDVaMG8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OfmqxwzWHtYnYHC8ZPahN9iA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Moody2204 schreef op zondag 24 december 2023 @ 00:17:
Heeft iemand toevallig Martinelli gedaan? En zo ja, hoe bevalt-ie?
Twijfel ook Martinelli te doen. Alleen zijn dribbel had wel hoger gekund en die 83 composure is ook erg laag. Hoewel dat niet alles zegt, Dybala POTM met 81 composure voelt als 90+. Met TT Grealish heb je voor 30k een betere dribbel en 91 composure. Ik denk dat ik mijn fodder nog even laat staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Nu online
El Profesor schreef op zondag 24 december 2023 @ 00:22:

[Afbeelding]
Ondanks dat ik Zambrotta en Davies thunderstruck heb leek het mij toch nog het proberen waard om hem te snipen en zijn Evo te voltooien. Zambrotta op linksback en Davies dan op LM. Hopelijk is het een sterke verbetering want ik vond hem positioneel namelijk iets minder. Voor de rest lekker snel en agressief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op zondag 24 december 2023 @ 00:22:

[Afbeelding]
Welke sbc is dit? Heb 'm ook untradable, proberen waard.

Keeping balance lees Ik. Gek genoeg gaf ik die al geprobeerd maar kwam walker niet naar voren als ik sorteerde van hoog naar laag.

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 24-12-2023 06:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Oekol schreef op zondag 24 december 2023 @ 06:43:
[...]
Welke sbc is dit? Heb 'm ook untradable, proberen waard.

Keeping balance lees Ik. Gek genoeg gaf ik die al geprobeerd maar kwam walker niet naar voren als ik sorteerde van hoog naar laag.
Ik vind Walker een van de moeilijkste verdedigers om tegen te spelen vanwege zijn snelheid en fysiek. Ik speel op stay back met mijn backs, en als ik mijn back wil laten opkomen doe ik het manual. Moet zijn evolutions nog afronden maar hij leverde direct een assist in de eerste rivals wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Stamina is ook wat laag, dan moet je hem inderdaad wel op stayback zetten of kost het je een wissel.
Is ook vooral een verdedigende back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
El Profesor schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:13:
[...]

Ik vind Walker een van de moeilijkste verdedigers om tegen te spelen vanwege zijn snelheid en fysiek. Ik speel op stay back met mijn backs, en als ik mijn back wil laten opkomen doe ik het manual. Moet zijn evolutions nog afronden maar hij leverde direct een assist in de eerste rivals wedstrijd.
dutchgio schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:54:
Stamina is ook wat laag, dan moet je hem inderdaad wel op stayback zetten of kost het je een wissel.
Is ook vooral een verdedigende back.
Wellicht nog even kat uit de boom kijken:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Geen SBC dus dat wordt een hele andere prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
dutchgio schreef op zondag 24 december 2023 @ 11:02:
Geen SBC dus dat wordt een hele andere prijs...
Ja maar wellicht weer zo'n grap dat ze 'm CB maken als alternative position. Ben gewoon Benieuwd of het verschil waard is. Gok nee, maar wacht wel ff voor zekerheid.

Heb Llorente centurions evo al dus zit wel oké.

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 24-12-2023 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 24 december 2023 @ 11:10:
[...]

Ja maar wellicht weer zo'n grap dat ze 'm CB maken als alternative position. Ben gewoon Benieuwd of het verschil waard is. Gok nee, maar wacht wel ff voor zekerheid.

Heb Llorente centurions evo al dus zit wel oké.
Word inmiddels toch een beetje een gewoonte dat populaire evo’s even later ook in een promo zitten?

Gullit 9/19, eerste 3 en bovenste gedaan totdat mijn TOTWs op waren.

Dit word een stevige grind, misschien toch beter Eusebio kunnen gaan starten hoewel zijn traits nog magertjes lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Nog drie teams voor Zidane. Dit gaat verrassend snel. Nog 1x85 en 2x87.

wijze woorden

Pagina: 1 ... 32 ... 70 Laatste