Ik vind het spel niet slechter dan vorig jaar hoor, vooral de PlayStyles zijn een leuke toevoeging. Ga ook nog steeds altijd tussen de 13-15 wins in WL (rivals speel ik niet genoeg).
Vraag me af of playstyles wel een echte toevoeging is of dat ze het nu vooral zichtbaar hebben gemaakt of simpelweg traits opnieuw hebben verpakt als nieuwe toevoeging.Mesque schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 07:47:
Ik vind het spel niet slechter dan vorig jaar hoor, vooral de PlayStyles zijn een leuke toevoeging. Ga ook nog steeds altijd tussen de 13-15 wins in WL (rivals speel ik niet genoeg).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik lees dat mensen packs opsparen tbv de promo, maar wat is daar de theorie achter?
Grotere kans op speciale spelers? Verandert de inhoud van de al gekregen packs dan naar de actuele content bij uitpakken? 🤔
Grotere kans op speciale spelers? Verandert de inhoud van de al gekregen packs dan naar de actuele content bij uitpakken? 🤔
Mijn Rooney zegt dat het echt een toevoeging isBossie schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:32:
[...]
Vraag me af of playstyles wel een echte toevoeging is of dat ze het nu vooral zichtbaar hebben gemaakt of simpelweg traits opnieuw hebben verpakt als nieuwe toevoeging.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zeer benieuwd ook hier naar het antwoord
boefje79 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:48:
Ik lees dat mensen packs opsparen tbv de promo, maar wat is daar de theorie achter?
Rooney is toch elk jaar goed maar simpelweg minder populair omdat het geen braziliaanse 5/5 aanvaller isOekol schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:57:
[...]
Mijn Rooney zegt dat het echt een toevoeging is
Het is gewoon een werkpaard die keurig de balletjes steeds door het net schiet
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, je kunt bij normale packs (geen hero, icon etc.) alleen de spelers die op dat moment in packs zitten krijgen.boefje79 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:48:
Dus als je langer wacht worden dat eventueel de promo spelers van dat moment.
Z'n playstyle is wel echt extreem snel. Die powershot animatie is heerlijk snel, dat was mijn inziens voorgaande jaren niet en daardoor wel echt een toevoeging dit jaar.Bossie schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:08:
[...]
Rooney is toch elk jaar goed maar simpelweg minder populair omdat het geen braziliaanse 5/5 aanvaller is![]()
Het is gewoon een werkpaard die keurig de balletjes steeds door het net schiet
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Powershot playstyle + wordt echt vaker onderschat. Een sideways skill gebruiken en vervolgens de powershot uitvoeren zorgt ervoor dat de animatie op een miliseconde of twee sneller uitgevoerd wordt. Vandaar dat ik mijn Kane trailblazers voorlopig niet uit de basiselftal zet.Oekol schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:14:
[...]
Z'n playstyle is wel echt extreem snel. Die powershot animatie is heerlijk snel, dat was mijn inziens voorgaande jaren niet en daardoor wel echt een toevoeging dit jaar.
Ik zie bij Depay ook dat deze retesnel word uitgevoerd idd! Moet hem alleen nog vaker misbruikenLashrom schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:19:
[...]
Powershot playstyle + wordt echt vaker onderschat. Een sideways skill gebruiken en vervolgens de powershot uitvoeren zorgt ervoor dat de animatie op een miliseconde of twee sneller uitgevoerd wordt. Vandaar dat ik mijn Kane trailblazers voorlopig niet uit de basiselftal zet.
Ik weet niet of het aantal wins perse aangeeft dat er niks mis met het spel is.Mesque schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 07:47:
Zelf speel in in div 5 na mijn "Break" en afgelopen weekend heb ik voor het eerst weer eens WL gespeeld.
Ik had 11 wins (Wat voor mij een beetje standaard is, soms 8 som 11 , hoger of lager vrijwel nooit)
Maar dat mensen weggaan bij een gelijke stand, of na een strafschop om maar niet te verliezen, doen alsof ze je een win geven en de bal over de achterlijn schoppen en leaven alleen maar om te kutten. Geeft voor mij wel dat er veel mis is met dit spel.
Spel zelf is misschien best oke, (blijft arcade en ver weg van de realiteit, maar net wat je verwacht) maar de community is gewoon in en in verrot. Dat mensen zo sweaty willen spelen voor een win, lijkt MIJ tog dat het spel dan gewoon niet meer leuk is om te doen en ik speel het gek genoeg nog steeds voor de ontspanning haha038Zwolle schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:30:
[...]
Maar dat mensen weggaan bij een gelijke stand, of een strafschop om maar niet te verliezen, doen alsof ze je een win geven en de bal over de achterlijn schoppen en leaven alleen maar om te kutten. Geeft voor mij wel dat er veel mis is met dit spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 15-12-2023 12:33 ]
Iemand even 1 snel potje coop sb moet nog 1 maldini wed ,heb 1 dag gemist
Een paar pakketjes geopend die ik de laatste week heb verzameld van WL kwalificatie, seizoensdoelstellingen en sbc's waaronder:
4x 83+ x10 pakket
1x 87+ x3 pakket
2x Mega pakket
2x Zeldzaam gouden spelers pakket
4x Premium Jumbo Goud spelerspakket
Helaas alleen Litmanen WCL hero als promospeler en de rest high rated fodders die ik heb gebruikt voor nogmaals 2x icon centurion. Eerste Del Piero uitgehaald en tweede Ian Rush. Na 17 icon sbc's nog steeds geen klapper. Enkel twee W's uitgehaald met Zambrotta en Makelele base. Ik ga al mijn fodders nu gooien in Eusebio sbc. Dikke dikke spijt weer. Mijn account is gewoon blacklisted lijkt wel.
4x 83+ x10 pakket
1x 87+ x3 pakket
2x Mega pakket
Helaas alleen Litmanen WCL hero als promospeler en de rest high rated fodders die ik heb gebruikt voor nogmaals 2x icon centurion. Eerste Del Piero uitgehaald en tweede Ian Rush. Na 17 icon sbc's nog steeds geen klapper. Enkel twee W's uitgehaald met Zambrotta en Makelele base. Ik ga al mijn fodders nu gooien in Eusebio sbc. Dikke dikke spijt weer. Mijn account is gewoon blacklisted lijkt wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 15-12-2023 20:55 ]
Ik leverde net icon Suker in bij de Icon sbc…3x raden wie ik kreeg…
Volgens mij is het gewoon pack sparen dan kan je ze met de promo’s allemaal openen.
Dat probeer iķ ook. Te spelen voor ontspanning. Echter: Vandaag nog eens een poging gedaan om serieus aan de WL deel te nemen, maar het heeft gewoon geen zin meer met die verrotte community. Probleem is dat je tegenwoordig in Rivals ook nooit meer normale wedstrijden speelt. En zo wordt het spel naar de klote geholpen door de die hards en try hards. Ik heb nog nooit zo vaak andere (offline) spelonderdelen gedaan als in deze editie zoals de carriere modus. Was ik maar niet zo verslaafd aan voetbal....Augy schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:33:
[...]
Spel zelf is misschien best oke, (blijft arcade en ver weg van de realiteit, maar net wat je verwacht) maar de community is gewoon in en in verrot. Dat mensen zo sweaty willen spelen voor een win, lijkt MIJ tog dat het spel dan gewoon niet meer leuk is om te doen en ik speel het gek genoeg nog steeds voor de ontspanning haha
Volgens mij heeft vrijwel iedereen een WCL Hero gehad. Ik had Solkskjaer helaas. Andere nog een WCL Hero gepackt?Lashrom schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 20:04:
Een paar pakketjes geopend die ik de laatste week heb verzameld van WL kwalificatie, seizoensdoelstellingen en sbc's waaronder:
4x 83+ x10 pakket
1x 87+ x3 pakket
2x Mega pakket
I like how you keep the mouse running...
Geen.El Profesor schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 09:23:
[...]
Volgens mij heeft vrijwel iedereen een WCL Hero gehad. Ik had Solkskjaer helaas. Andere nog een WCL Hero gepackt?
Hetzelfde, buiten de pre-order bonus periode besteld.
Uit de Icon SBC Ferdinand gepacked. Ongelovelijk maar ik heb al 4x een CB gepacked (+Rooney) alsof ze me niks anders willen geven zowat.
Daarna in een soort pack rage wat ultimate packs gekocht uit de store om al m'n coins op te maken. Pack ik doodleuk Son TOTW: € 430K gemaakt.
Nu speel ik met het dilemma wat ik moet doen. Ik zou wel graag willen 'investeren', maar geen idee hoe dat moet. Iemand tips?
Daarna in een soort pack rage wat ultimate packs gekocht uit de store om al m'n coins op te maken. Pack ik doodleuk Son TOTW: € 430K gemaakt.
Nu speel ik met het dilemma wat ik moet doen. Ik zou wel graag willen 'investeren', maar geen idee hoe dat moet. Iemand tips?
Loopt het spel (PS5) bij jullie ook zo vaak vast, heb gisteravond het spel 10+ keer moeten afsluiten en opnieuw moeten opstarten, vaak na een wedstrijd gespeeld te hebben, mocht er dan een pakketje zijn vrijgespeeld, of een contract is verlopen van een speler, blijft het spel hangen.
Fifa gaf me ineens 2 IFs. Dus wederom geprobeerd. Wilde graag een middenvelder, nou die kreeg ik, Petit.
Ik krijg alleen maar spitsenMarmo schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 12:15:
Loopt het spel (PS5) bij jullie ook zo vaak vast, heb gisteravond het spel 10+ keer moeten afsluiten en opnieuw moeten opstarten, vaak na een wedstrijd gespeeld te hebben, mocht er dan een pakketje zijn vrijgespeeld, of een contract is verlopen van een speler, blijft het spel hangen.
3x suker ,rush 2x en gisteren lineker
Petit en seedorf en gatusso nog
Echt nog niks bruikbaar gepackt
Tot nu toe elke week WL gespeeld en altijd wel rank 4 of 5 geeindigd. Helaas er mij nog geen enkel promo speler gegund of een speler gepacked die veel waard is. Schijnt ook bij velen moeilijker te zijn om een promo speler te packen. Al goed ... dan maar high rated fodders sparen. Zit nog wel te twijfelen of ik Kenny Dalglish sbc moet doen of gebruiken voor Eusebio sbc.
[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 16-12-2023 13:15 ]
Wil je een pure spits dan Dalglish, wil je een speler die zowel CAM, CF, ST kan spelen dan Eusebio.Lashrom schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 12:53:
Tot nu toe elke week WL gespeeld en altijd wel rank 4 of 5 geeindigd. Helaas er mij nog geen enkel promo speler gegund of een speler gepacked die veel waard is. Schijnt ook bij velen moeilijker te zijn om een promo speler te packen. Al goed ... dan maar high rated fodders sparen. Zit nog wel te twijfelen of ik Kenny Dalglish sbc moet doen of gebruiken voor Eusebio sbc.
Zit er zelfs aan te denken om ze beide te doen aangezien Eusebio voor twee maanden beschikbaar is. Maar dat betekent wel dat ik alle toekomstige icon, gemengde of player pick sbc's moet laten liggen.Bossie schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 13:20:
[...]
Wil je een pure spits dan Dalglish, wil je een speler die zowel CAM, CF, ST kan spelen dan Eusebio.
Anderzijds weet ik 100% zeker dat Lewa of Kane een TOTY (nominee) promo krijgt (die nu overigens in-game enorm goed spelen), waardoor Kenny of Eusebio er dan wellicht minder bovenuit steekt. Je zou me wellicht voor gek verklaren waarom ik deze twee spelers met de Icon vergelijk, maar als je eenmaal gewend ben geraakt aan hoe ze spelen dan wil je ze moeilijk kwijt hebben. Maar aan de ene kant wil ik wel een van de twee icons proberen. Da's een dilemma'tje.

Hier enkele voorbeelden weer tijdens Champs waarom ik bijvoorbeeld Kane niet links wil laten liggen:
[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 16-12-2023 14:06 ]
Hier ook, ook PS5. Het is kwalitatief echt een uitermate teleurstellend spel.Marmo schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 12:15:
Goh. De mensen die hier zoveel onbruikbare icons packen.....
Hadden aardig wat squads voor de Eusebio SBC geweest.... 🤡
Hooguit 3 teams, dat is niet in verhouding met wat je daarvoor moet inleveren.
Hmm valt mee. Het gok element is ook wel 'leuk'. Vorig jaar zo Eusebio en Zidane gekregen. Gaat 'n keer goed vallen.LukeSpangas schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:26:
In begin van FIFA 23 ook elke icon sbc gedaan. Allemaal waardeloze icons gekregen. Tijdens TOTY nominees promo kwam ook weer de icon sbc's uit. Tot mijn verbazing kreeg ik Pele. Daarna volgde Cafu, Carlos Alberto en Ronaldinho. Allemaal Brazilianen achter elkaar. Het was mijn beste packluck van alle FIFA's.Oekol schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:36:
[...]
Hmm valt mee. Het gok element is ook wel 'leuk'. Vorig jaar zo Eusebio en Zidane gekregen. Gaat 'n keer goed vallen.
Ik snap echt niet hoe EA hun RNG hebben geprogrammeerd, maar ik geloof niet in geluk met packs bij Ultimate Team. Op een of ander manier werkt het systematisch op basis van welke spelers je hebt gepacked en welke spelers je in je team hebt. Althans, dat denk ik.
Zo packed één van mijn vrienden ook ieder jaar R9. De ander ieder jaar weer Mbappe en Cruijff (2x in een seizoen). Heel gek ... Enfin, moet in EAFC het ook nog maar bewijzen. Mag hopen dat ik weer zo een packluck kan krijgen tijdens TOTY promo's.
Laatste potje van de avond. 3-0 voor geen vuiltje aan de lucht. 5-6 verloren door in de 2e helft cutback naar cutback goal. Hij deed er frisse spelers in en overtreding bij de laatste goal ( ik rende over de flanken weg met een speler en werd van achteren getackeld) werd niet voor gefloten en toen goal tegen. Ik mocht deze gewoon letterlijk niet winnen 
Hij kwam telkens gelijk en de 5-6 was 1e keer dat hij voor stond. In de 120e minuut.

Hij kwam telkens gelijk en de 5-6 was 1e keer dat hij voor stond. In de 120e minuut.
[ Voor 10% gewijzigd door Oekol op 16-12-2023 21:37 ]
Kreeg Drogba. In ieder geval bruikbaarLukeSpangas schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:26:
wijze woorden
Is al jaren zo ea bepaald of je wintOekol schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 21:36:
Laatste potje van de avond. 3-0 voor geen vuiltje aan de lucht. 5-6 verloren door in de 2e helft cutback naar cutback goal. Hij deed er frisse spelers in en overtreding bij de laatste goal ( ik rende over de flanken weg met een speler en werd van achteren getackeld) werd niet voor gefloten en toen goal tegen. Ik mocht deze gewoon letterlijk niet winnen
Net 4 3 verloren
18 schoten tegen 4
2x onderkant lat en 3x paal
Ea bepaalt of je wint of verliest je kan net zo goed schieten recht voor de keeper staan en opeens springt de bal van de voet
Scripting gebeurd zo vaak
Zolang jezelf dat wijs maakt zal je jezelf nooit verbeteren.Markvd1984 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 23:13:
[...]
Is al jaren zo ea bepaald of je wint
Net 4 3 verloren
18 schoten tegen 4
2x onderkant lat en 3x paal
Ea bepaalt of je wint of verliest je kan net zo goed schieten recht voor de keeper staan en opeens springt de bal van de voet
Scripting gebeurd zo vaak
Toch wordt er al jarenlang gediscussieerd over scripting of DDA. Waar rook is, is vuur denk ik dan.Bossie schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:09:
[...]
Zolang jezelf dat wijs maakt zal je jezelf nooit verbeteren.
EA past vrijwel zeker een vorm scripting toe (of het is de de gamecode), want je hebt wedstrijden voelt dat je gaat verliezen. Of het zit tussen je oren. Gister matchde ik een team vol 75-79 rated spelers. Mijn spelers verloren ieder duel en werden voorbij gelopen alsof ze er niet stonden, als kers op de taart scoorde m’n tegenstander een hattrick met een Japanse spits zonder skills. Ik wist 100% zeker dat ik ging verliezen. De tweede helft zei ik, dat gaat dus echt niet gebeuren en speel hem volledig van de mat omdat hij blijkbaar constant pressure speelde en zijn team helemaal leeg was. Winst 6-3. Was het scripting, of was het de constant pressure tactiek waardoor ik er de eerste helft niet aan de pas kwam. Zeg het maar. Maar het verklaart nog steeds wanneer je met 18 schoten verliest als je tegenstander er maar 4 heeft.
Er zal zeker enige vorm van scripting/DDA aanwezig zijn, je ervaart het inmiddels elk offline potjeMoody2204 schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:14:
[...]
Toch wordt er al jarenlang gediscussieerd over scripting of DDA. Waar rook is, is vuur denk ik dan.
Maar online, ik denk dat her vooral een combinatie is van brakke/laggy gameplay icm custom tactics etc.
Wat @El Profesor noemt is naar mijn inziens een voorbeeld daarvan, zodra je dit soort dingen gaat inzien dan kun je hierop inspelen.
Brakke gameplay is (een van) de reden waarom ik geen weekend league, het is al druk zat en zou ik moeten spelen op de tijdstippen dat de hele wereld al speelt (en klaagt).
Waar ik overigens wel in geloof is momentum wat op een bepaalde manier is geimplementeerd maar ook dat lag compensation mechanics ook op een vervelende manier invloed hebben op je gameplay.
Ook al zou het er zijn, focus je op de elementen die je wel zelf onder controle hebt.
Komt omdat dat meestal betere spelers zijn. Die vol met icons hebben spelers met individuele kwaliteiten maar zijn meestal minder goed. Ik verloor het gisteren in de verlenging 2e helft omdat zijn individuele spelers nog harder konden rennen dan die van mij.El Profesor schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:12:
EA past vrijwel zeker een vorm scripting toe (of het is de de gamecode), want je hebt wedstrijden voelt dat je gaat verliezen. Of het zit tussen je oren. Gister matchde ik een team vol 75-79 rated spelers. Mijn spelers verloren ieder duel en werden voorbij gelopen alsof ze er niet stonden, als kers op de taart scoorde m’n tegenstander een hattrick met een Japanse spits zonder skills. Ik wist 100% zeker dat ik ging verliezen. De tweede helft zei ik, dat gaat dus echt niet gebeuren en speel hem volledig van de mat omdat hij blijkbaar constant pressure speelde en zijn team helemaal leeg was. Winst 6-3. Was het scripting, of was het de constant pressure tactiek waardoor ik er de eerste helft niet aan de pas kwam. Zeg het maar. Maar het verklaart nog steeds wanneer je met 18 schoten verliest als je tegenstander er maar 4 heeft.
Met normale wedstrijden moet je ook meer bang zijn voor iemand die met feyenoord speelt dan bijv real Madrid in de regel
Weet iemand of je bij doelstellingen lvl 25 kiest voor de 20x zeldzame gouden spelers pakket 83+ je echt enkel goud krijgt of kan je ook special cards eruit krijgen? Dus of het zin heeft om dat pakket voor toty te bewaren.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Klopt wel inderdaad. Vanmorgen gaf het mij erg veel voldoening om met 4-3 (in de 89e minuut) te winnen van iemand met icon Gullit, icon Cafu, icon Dalglish, icon Blanc, en daarnaast nog wat leuke spelers zoals bijv. Yaya Toure en Salah.Oekol schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:40:
[...]
Komt omdat dat meestal betere spelers zijn. Die vol met icons hebben spelers met individuele kwaliteiten maar zijn meestal minder goed. Ik verloor het gisteren in de verlenging 2e helft omdat zijn individuele spelers nog harder konden rennen dan die van mij.
Met normale wedstrijden moet je ook meer bang zijn voor iemand die met feyenoord speelt dan bijv real Madrid in de regel
Wel weer jammer dat zo iemand je dan meteen berichtjes gaat sturen, terwijl ik op een volstrekt normale manier gewoon de betere was. Maar ja, het onderwerp verrotte community hebben we hier ook al eerder besproken...
Ik heb 't uitgezet. Dus krijg geen meldingen meer. Heerlijk! Reageerde laatst een keer week later op iemand. Die wist zelf ook al niet meer waar 't over gingMoody2204 schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:16:
[...]
Klopt wel inderdaad. Vanmorgen gaf het mij erg veel voldoening om met 4-3 (in de 89e minuut) te winnen van iemand met icon Gullit, icon Cafu, icon Dalglish, icon Blanc, en daarnaast nog wat leuke spelers zoals bijv. Yaya Toure en Salah.
Wel weer jammer dat zo iemand je dan meteen berichtjes gaat sturen, terwijl ik op een volstrekt normale manier gewoon de betere was. Maar ja, het onderwerp verrotte community hebben we hier ook al eerder besproken...
Ik had die lvl 25 voor zon rttk keuze gedaan en kreeg ronaldo, zag wel dat hij niet zo snel meer is en ook lastig met chem aangezien hij nu in de zandbak speelt....
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Rivaldo 90 uit de icon sbc. Wat een fijne speler is dat met die technical playstyle. Had binnen no time mn 6 wins binnen. Laatste was hard werken haha
Hier na trezequet, Carlos Alberto nu kaka 89. Op zich zeker niet gek alleen heb ik met owairan, mcmanaman en sneijder al opties zat voorin...
Rivals speelt helaas weer ruk hier.
De steekpass krijg ik maar niet onder controle. Die gaat altijd een verkeerde kant op dan mijn invoer aangeeft.
Net ook, geef een steekpass met de pook vol naar links…. Gaat de bal naar rechts? Hier wordt ik echt zo moedeloos van. Kapotte controller? Kut internet? TV kut? Zeg het maar….
De steekpass krijg ik maar niet onder controle. Die gaat altijd een verkeerde kant op dan mijn invoer aangeeft.
Net ook, geef een steekpass met de pook vol naar links…. Gaat de bal naar rechts? Hier wordt ik echt zo moedeloos van. Kapotte controller? Kut internet? TV kut? Zeg het maar….
Juiste hoek is ook belangrijk. Speler wat schuin opstellen in de juiste richting waar de speler naar toe loopt.Sleehond schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:25:
Rivals speelt helaas weer ruk hier.
[ Voor 8% gewijzigd door llovesoccerx7 op 17-12-2023 15:34 ]
Voordeel dat je nu zo'n objective hebt dat mensen hun potjes uit willen spelen met WL is dat er misschien maar 1 of 2 geleaved zijn, maar wel met een achterstand. De rest voetbalt 'm uit. Makkelijk m'n 11 wins gehaald en ik speel m'n laatste twee nu uit voor die objective en that's it.
Heb je gelijk in. Alleen ik stond vol open gedraaid op de stijf links voet van de speler die de bal moest geven. Dus 100% open op de juiste voet en gaat toch volledig een andere kant op.llovesoccerx7 schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:32:
[...]
Juiste hoek is ook belangrijk. Speler wat schuin opstellen in de juiste richting waar de speler naar toe loopt.
Ik ervaar dit met de steekpass zo ziekelijk veel. Hoe hebben jullie instellingen staan van de steekpass in de instellingen? Lijkt wel alsof er iets gigantisch verkeerd staat bij mij.
Sowieso wel benieuwd hoe iedereen de gameplay instellingen heeft staan op semi / cpu hulp etc?
Gaat hieronder iets gigantisch mis bij mij?
:strip_exif()/f/image/vCilyyj2E8cN35mMa5dE0wOk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RbDFKTxEPzA3PzbmM8V54yha.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GLOcIHmQ8vLH41dnjpCFtW1p.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OWO6gXRw1kC624tE5hyI7g2O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FyrLNddp10G5ZRaUJtjOZKXa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Sleehond op 17-12-2023 15:40 ]
13 wins en nog 10x 83 pakket uit wl objectieve en 2 pakketjes van 2x83
Uit alle packs en wl reward geen enkele special of totw speler
Packweight is zo ongelooflijk laag
Uit alle packs en wl reward geen enkele special of totw speler
Packweight is zo ongelooflijk laag
Persoonlijk gebruik ik weinig steekballen alleen als er echt ruimte is en ligt. Ik gebruik constant player lock om juiste runs te maken.Sleehond schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:38:
[...]
Heb je gelijk in. Alleen ik stond vol open gedraaid op de stijf links voet van de speler die de bal moest geven. Dus 100% open op de juiste voet en gaat toch volledig een andere kant op.
Ik ervaar dit met de steekpass zo ziekelijk veel. Hoe hebben jullie instellingen staan van de steekpass in de instellingen? Lijkt wel alsof er iets gigantisch verkeerd staat bij mij.
Sowieso wel benieuwd hoe iedereen de gameplay instellingen heeft staan op semi / cpu hulp etc?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Steekballen zijn lastig. Staan dit jaar vaak spelers tussen. Wat ik doe is even draaien maar vooral bij de speler weglopen om dan een steekbal te geven. En dan loop ik verticaal weg over 't veld.Sleehond schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:38:
[...]
Heb je gelijk in. Alleen ik stond vol open gedraaid op de stijf links voet van de speler die de bal moest geven. Dus 100% open op de juiste voet en gaat toch volledig een andere kant op.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En wat is dat laatste…?llovesoccerx7 schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:08:
[...]
Persoonlijk gebruik ik weinig steekballen alleen als er echt ruimte is en ligt. Ik gebruik constant player lock om juiste runs te maken.
R3 drukken. Ik gebruik 't niet. Te slecht voor
1e potje Rivals van de avond
1-3 verloren
1-0 voor 1e helft
Tegenstander in 1e helft al rood
2e helft DRIE goals tegen door een schot op mijn keeper die de bal los laat en een speler naast hem de bal in het netje legt.
Godverdomme echt klaar met dit spel zeg
1-3 verloren
1-0 voor 1e helft
Tegenstander in 1e helft al rood
2e helft DRIE goals tegen door een schot op mijn keeper die de bal los laat en een speler naast hem de bal in het netje legt.
Godverdomme echt klaar met dit spel zeg
Mijn eerste fifa sinds 2018 en FUT is voor mij helemaal een primeur. Merk vooruitgang, dan blijft het leuk om door te spelen. Zit momenteel tegen divisie 3 aan en laatste 2 weken gemiddeld 10 wins in de WL.
Speel de 4-4-2 van Div10, voor mij een fijne formatie.
Vorige week Ribery in sbc pack en vandaag Zico 92... bizar.
Alaba evolutie is ook echt een beest.
Speel de 4-4-2 van Div10, voor mij een fijne formatie.
Vorige week Ribery in sbc pack en vandaag Zico 92... bizar.
Alaba evolutie is ook echt een beest.
:strip_exif()/f/image/BQ4JDv44P5KfL4IjjIaXaQhm.jpg?f=fotoalbum_large)
Tering wat een raar spel.
Vanavond opeens vliegt alles als een malle over het veld.
Voelt alsof de gameplay speed X3 is gezet. Zelfs slome verdedigers razen als een gek over het veld heen. WTF is going on?
Meer mensen last van bizar snelle beelden? Gaat zelfs zo snel dat flipperkast er niks bij is.
Vanavond opeens vliegt alles als een malle over het veld.
Voelt alsof de gameplay speed X3 is gezet. Zelfs slome verdedigers razen als een gek over het veld heen. WTF is going on?
Meer mensen last van bizar snelle beelden? Gaat zelfs zo snel dat flipperkast er niks bij is.
Voor de mensen die nog een spits zoeken die vrij goedkoop is
Lineker!!
Redelijk snel ,dodelijk met afwerken en goede loopacties
Lineker!!
Serieus? Die heb ik vorige week in de ICON SBC gestoptMarkvd1984 schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:56:
Lineker!!

Heb hem ook wel eens gehad, vond her vooral erg klinisch in de afwerking maar voegde behalve dat niets toe.Oekol schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:21:
[...]
Serieus? Die heb ik vorige week in de ICON SBC gestopt
Oh maar dan hou ik RTTK Lewandowski gewoon nog wat langer. Die man is zo klinisch en dodelijk. Heerlijk.Bossie schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:45:
[...]
Heb hem ook wel eens gehad, vond her vooral erg klinisch in de afwerking maar voegde behalve dat niets toe.
Mhm ook maar 1 playstyles in totaal. Ben er niet van overtuigd als ik het zo zie en zie hem niet als een verbetering voor Aubameyang of DepayMarkvd1984 schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:56:
Lineker!!
De verbetering van Cole zit op je bank....Witsel vind ik ook beter dan Alonso, maar nu met de komende upgrade van Loftus-Cheek zet ik die daar denk ik. Mooi gratis kaartje is dat geweest,Sleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:50:
Iemand een leuke tip?
Alonso, Cole, Trippier & Cannavaro heb ik zelf het idee dat daar wel te verbeteren valt.
Iemand nog leuke suggestie?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 18-12-2023 12:27 ]
Di Lorenzo?Sleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:50:
Iemand een leuke tip?
Alonso, Cole, Trippier & Cannavaro heb ik zelf het idee dat daar wel te verbeteren valt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Goede speler en goedkope SBC.
Hoe staat het ingame ?Sleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:50:
Iemand een leuke tip?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eigenlijk letterlijk die 4-2-4 die je ziet
Tijdje met 1 spits gedaan, maar ik merk dat ik dat niet goed beheers en dat ik met 2 spitsen wil spelen. Vooralsnog bevalt de 4-2-4 mij wel goed qua formatie.
Denk zelf aan de wijziging van Dodo of Di Lorenzo op rechtsback en dan Militao centraal ipv Cannavaro? Dan gooi ik er centraal en rechts meer pace in.
Trippier van mij is tradable en levert toch gauw 50k op en heb daarmee circa 125k
Krijg je dit met Witsel, Dodo & Militao
/f/image/qeBq90szTDWyuxdGhg2zfuXc.png?f=fotoalbum_large)
Of dit met Cannavaro, Di Lorenzo & Witsel
/f/image/TpNEGoEyw1j8tJZjhkldYDGc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door Sleehond op 18-12-2023 13:17 ]
Ik zou Bernardo als CM gebruiken, en dan die spaanse spits (naam ff kwijt) op de vleugel en dan gaan investeren in een goede spits,Sleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:09:
[...]
Eigenlijk letterlijk die 4-2-4 die je ziet![]()
Tijdje met 1 spits gedaan, maar ik merk dat ik dat niet goed beheers en dat ik met 2 spitsen wil spelen. Vooralsnog bevalt de 4-2-4 mij wel goed qua formatie.
Denk zelf aan de wijziging van Dodo of Di Lorenzo op rechtsback en dan Militao centraal ipv Cannavaro? Dan gooi ik er centraal en rechts meer pace in.
Trippier van mij is tradable en levert toch gauw 50k op en heb daarmee circa 125k
Maar als je idd 424 speelt, dan zouden witsel/depay ook gewoon goed kunnen passen en dan simpelweg doorwerken naar je volgende upgrade.
Ik vind 424 altijd een alles of niets formatie, tenminste dat is mijn ervaring tegen deze formatie.
Je kan er door overlopen worden, maar vaak snij je er na een tijdje veel doorheen omdat de formatie simpelweg niet in balans is. Schakelen naar 442/4222 maakt het in ieder geval defensies sterker naar mijn inziens,
Maar De Jong & Silva als 2 CM's vind ik wel erg kwetsbaar.Bossie schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:17:
[...]
Ik zou Bernardo als CM gebruiken, en dan die spaanse spits (naam ff kwijt) op de vleugel en dan gaan investeren in een goede spits,
Maar als je idd 424 speelt, dan zouden witsel/depay ook gewoon goed kunnen passen en dan simpelweg doorwerken naar je volgende upgrade.
Ik vind 424 altijd een alles of niets formatie, tenminste dat is mijn ervaring tegen deze formatie.
Je kan er door overlopen worden, maar vaak snij je er na een tijdje veel doorheen omdat de formatie simpelweg niet in balans is. Schakelen naar 442/4222 maakt het in ieder geval defensies sterker naar mijn inziens,
En ik kwam er achter dat Traore als spits ook wel zeer interessant speelt in plaats van winger. Een snelle sterke speler centraal die je weg kan sturen is een prettig idee.
Silva als RVA beviel me gisteren ook erg goed, daarmee ga je toch aan het combineren naar binnen toe en kan de rechtsback lekker mee opkomen.
Ik neig naar de investering in Dodo voor rechtsback. Hij is volgens mij wel aardig meta voor die positie.
[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 18-12-2023 13:24 ]
Bernardo is bijzonder allround en kan zich overal uit dribbelen, maar Frenkie is dit jaar helaas meer aanvallend toch qua workrates?Sleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:19:
[...]
Maar De Jong & Silva als 2 CM's vind ik wel erg kwetsbaar.
En ik kwam er achter dat Traore als spits ook wel zeer interessant speelt in plaats van winger. Een snelle sterke speler centraal die je weg kan sturen is een prettig idee.
Silva als RVA beviel me gisteren ook erg goed, daarmee ga je toch aan het combineren naar binnen toe en kan de rechtsback lekker mee opkomen.
Bernardo is in ieder geval to traag als winger.
Wat vind jij van deze danBossie schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:24:
[...]
Bernardo is bijzonder allround en kan zich overal uit dribbelen, maar Frenkie is dit jaar helaas meer aanvallend toch qua workrates?
Bernardo is in ieder geval to traag als winger.
Dan neem ik Bacha nog mee als vervanger van Cole
En ja het is een beetje alles of niets qua opstelling het is vrij offensief. Maar ik denk ook wel liever vanuit de aanvalsgedachte en verlies liever een gaaf potje met 6-5 dan dat ik de boel op slot heb en ook nog alsnog verlies met 1-0 zeg maar.
/f/image/ioCk3iFJI4pYFe3elzDGG5ga.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 18-12-2023 13:31 ]
Ipv dodo zou ik denk eerder di Lorenzo doen. Lengthy met anchor en een hele fijne playstyle+. Lijkt mij alleen wel echt een stayback/overlap rb en dus afhankelijk wat je met je back wilSleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:26:
[...]
Wat vind jij van deze dan![]()
PS eventueel nog met Bacha die ik heb als vervanger van Cole
[Afbeelding]
Overigens vind k je middenveld wel wat kwetsbaar. Heb zelf liever een high def/med attack staan om de deur wat dicht te houden, persoonlijke voorkeur overigens! (Zelf evo kante staan. Miss kan je bacha dan ook op 3 chem kwijt, is naar mijn mening 1 vd beste backs in t spel en gaat nog naar 90 rating)
Traore vond ik echt een tegenvaller. Rennen en cut back prima, afmaken daarintegen ( vast skillissue)
Als iemand nog een leuke cv zoekt die relatief goedkoop is, nesta thunderstruck. Wat een monster
[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 18-12-2023 13:35 ]
Idd, of Witsel van de bank halen voor de balansAugy schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:30:
[...]
Ipv dodo zou ik denk eerder di Lorenzo doen. Lengthy met anchor en een hele fijne playstyle+. Lijkt mij alleen wel echt een stayback/overlap rb en dus afhankelijk wat je met je back wil
Overigens vind k je middenveld wel wat kwetsbaar. Heb zelf liever een high def/med attack staan om de deur wat dicht te houden, persoonlijke voorkeur overigens! (Zelf evo kante staan. Miss kan je bacha dan ook op 3 chem kwijt, is naar mijn mening 1 vd beste backs in t spel en gaat nog naar 90 rating)
Traore vond ik echt een tegenvaller. Rennen en cut back prima, afmaken daarintegen ( vast skillissue)
Als iemand nog een leuke cv zoekt die relatief goedkoop is, nesta thunderstruck. Wat een monster
Done!Bossie schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:44:
[...]
Idd, of Witsel van de bank halen voor de balans
Di Natale op overlap staan
Silva op naar binnen snijden (zie hem als extra CM/CAM hierdoor)
Traore lekker diep sturen op juiste momenten
Bacha even paar wedstrijden aanvoelen als vervanger van Cole (die best betrouwbaar is overigens)
:strip_exif()/f/image/QRGDSF5oTPwXsrc0gLSIrbdb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Sleehond op 18-12-2023 14:51 ]
Di Natale, als je die hebt dan sowieso meteen gebruikenSleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:49:
[...]
Done!
Di Natale op overlap staan
Silva op naar binnen snijden (zie hem als extra CM/CAM hierdoor)
Traore lekker diep sturen op juiste momenten
Bacha even paar wedstrijden aanvoelen als vervanger van Cole (die best betrouwbaar is overigens)
[Afbeelding]
Haal ze altijd door elkaar, Di Natale en Di Lorenzo hahaBossie schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:08:
[...]
Di Natale, als je die hebt dan sowieso meteen gebruiken

Tuurlijk Morata als Euro speler. Als het bij de icons sbc al niet goed gaat, kan dit er ook nog wel bij.
Wat gemist?Lashrom schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:30:
Tuurlijk Morata als Euro speler. Als het bij de icons sbc al niet goed gaat, kan dit er ook nog wel bij.
Dembele, uiteraard niet slecht maar wilde alleen de Nederlandse vlag zien 🤣Lashrom schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:30:
Gratis fodder denk k dan maar, zullen uiteindelijk wel nodig zijn voor bepaalde objectives ofzo
Hier ook, afgelopen weekend eerst 2 keer untradable Solskjaer UCL Hero, en nu Morata als kers op de taart 🤣Lashrom schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:30:
Vanavond 3X TAA gepacked en 2X Rolfo
Op 1 avond… oké dan
Op 1 avond… oké dan

Had van Dijk gehoopt maar met Grealish ben ik ook wel tevredenSleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:16:
Mhm hier Grealish
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Achteraf wel blij met Dembele, schiet ze er lekker in en wel zo fijn dat het een aanvaller is voor de objectives. Wel jammer dat het weer 50 wedstrijden is. Ben je net bijna klaar met Haaland krijg je deze voor de kiezen. Zo kan k nooit lekker inspelen met mn nieuwe team 🤣
Easter egg is overigens japan
[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 18-12-2023 21:35 ]
@Augy pff heb je Haaland al klaar? Ik trek dat niet hoor zoveel, ik zie wel hoe ver ik kom. Respect dus haha.
SB, alles boven de 82 op beginner spelen via remote play, scoren, naar de keeper en serie aan op de achtergrond 💪Sleehond schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:39:
@Augy pff heb je Haaland al klaar? Ik trek dat niet hoor zoveel, ik zie wel hoe ver ik kom. Respect dus haha.
SB tracht ik alle objectives in te doen en wekelijks te eindigen op elite 3
Het scheelt dat het scoren met de EURO speler in de basis is, niet scoren met de speler zelf.Augy schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:34:
Achteraf wel blij met Dembele, schiet ze er lekker in en wel zo fijn dat het een aanvaller is voor de objectives. Wel jammer dat het weer 50 wedstrijden is. Ben je net bijna klaar met Haaland krijg je deze voor de kiezen. Zo kan k nooit lekker inspelen met mn nieuwe team 🤣
Ik ben al een week klaar met dit seizoen, irritant nieuwe objectives je xp op 0 houden…
Ow echt.. blijkbaar niet goed gelezen. Ik maar scoren met Dembele hahadutchgio schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:06:
[...]
Het scheelt dat het scoren met de EURO speler in de basis is, niet scoren met de speler zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 19-12-2023 05:52 ]