Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
Ferdinand uit de Icon-pack.
Volgens mij wel een goede kaart. Enige "nadeel" is dat ik al Blanc, Kompany en Thiago Silva heb.
Ga hem uiteraard in de basis zetten. Een kaart van 700k moet volgens mij wel goed zijn.
Wellicht Blanc op CDM zetten, hoewel zijn passing niet echt goed is voor die positie.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:06
Verkopen jullie al jullie tradable spelers nu voordat de markt helemaal in elkaar zakt of gewoon lekker spelen met spelers die je leuk vind? Heb met alexia putellas, RTTK Modric en RTTK Lewadowski best wel wat coins die ik potentieel verlies.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oekol schreef op maandag 11 december 2023 @ 10:35:
Verkopen jullie al jullie tradable spelers nu voordat de markt helemaal in elkaar zakt of gewoon lekker spelen met spelers die je leuk vind? Heb met alexia putellas, RTTK Modric en RTTK Lewadowski best wel wat coins die ik potentieel verlies.
Er komen steeds betere kaarten beschikbaar. Op een aantal meta spelers na, zullen de meeste gaan dalen, tenzij er weer een sbc komt waarmee een van deze spelers goed mee linkt qua chemistry.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Valandil schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:02:
[...]

Er komen steeds betere kaarten beschikbaar. Op een aantal meta spelers na, zullen de meeste gaan dalen, tenzij er weer een SBC waarmee een van deze spelers goed mee linkt qua chemistry.
Zeker, maar er is altijd een beetje voor kerst een grote drop in prijs toch? Dus ik meen me te herinneren dat je dan beter kan terugkopen of in ieder geval geld hebt om je team te maken.

Zie vorig jaar als ik bij bijv. Mbappe kijk dat hij ~1mln was op 16 december en en op 25 december nog 700k, daarna stijgt die weer een beetje. Ik verkoop 't maar voor de zekerheid.

Modric is 300k die houdt ik wel, putellas en lewa in de uitverkoop.

[ Voor 20% gewijzigd door Oekol op 11-12-2023 11:18 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Oekol schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:14:
[...]

Zeker, maar er is altijd een beetje voor kerst een grote drop in prijs toch? Dus ik meen me te herinneren dat je dan beter kan terugkopen of in ieder geval geld hebt om je team te maken.

Zie vorig jaar als ik bij bijv. Mbappe kijk dat hij ~1mln was op 16 december en en op 25 december nog 700k, daarna stijgt die weer een beetje. Ik verkoop 't maar voor de zekerheid.

Modric is 300k die houdt ik wel, putellas en lewa in de uitverkoop.
Ik zou ze idd verkopen voordat ze zakken. Gouden kaarten blijven sowieso zakken, en voor TOTY komt er volgens mij altijd wel een algemene marktcrash.

Zaterdag de oude icon SBC maar eens gedaan, aangezien er geen leuke speler SBC's waren. Ze zijn of heel goedkoop maar voegen niets toe aan mijn team, of extreem duur (Mbappe, Dalglish).

Toen ik Brazilie en daarna CAM zag verschijnen wist ik zeker dat het Socrates zou zijn. Kon het bijna niet geloven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4dSKpVzcQcdF-f_jd29-4JCPeas=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sLMpOKSdL1pxAnGtonzYvCgi.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 11-12-2023 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Vanochtend potje Rivals gedaan.

Mijn god zelfs op maandag ochtend ruk gameplay gehad.

Wedstrijd uitslag 8-4 verloren (is toch niet normaal 12 doelpunten). Gozer scoorde 5 keer met Son met geplaatst schot.

Gameplay was heel kut. Gevoel van stroperigheid en weer vertraging tussen mijn invoer en de uitvoer op TV. Continue gevoel van halve seconde of seconde te laat zijn frustreert enorm.

Vanavond maar weer een kans geven al zit ik na zo’n oorwassing waarbij het spel niet lekker aanvoelt ook niet in de juiste stemming maar goed…

[ Voor 26% gewijzigd door Sleehond op 11-12-2023 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Oekol schreef op maandag 11 december 2023 @ 10:35:
Ik houd er ook altijd wel een beetje rekening mee.. Maar probeer het dit jaar wat minder te doen. Vorige FIFA ook veel te zuinig geweest. Aan het einde had ik 1,5mil coins waar ik niets mee deed.. Ook een beetje nutteloos :) Dus nu ga ik er minder op letten (zegt hij terwijl inmiddels wel weer 900k op de bank staat niets te doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:57
Suker en papa Haaland dubbel.. ik kom niet over de 250k met coins.. alles is bijna untrad :(

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik wilde de icon sbc eigenlijk niet doen, maar ik heb er geen spijt van 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rSEsWc-YgkgrleYpyWBHZGWnyNE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LcGGi7TeA81Qna0o7JeNIRLc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
Sleehond schreef op maandag 11 december 2023 @ 07:25:
Jammer dat Girona heeft gewonnen ivm Frenkie kaart…. Argh!

Wel Atletico gewonnen dus Depay wel +2 playstyles. Hopelijk pakt Depay dan nog de +1 form. Dan blijft hij samen voorlopig aanvalsduo met Auba!
Weet iemand toevallig wat voor playstyles Depay er nu bij krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
rcsnellink schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:45:
[...]

Ik houd er ook altijd wel een beetje rekening mee.. Maar probeer het dit jaar wat minder te doen. Vorige FIFA ook veel te zuinig geweest. Aan het einde had ik 1,5mil coins waar ik niets mee deed.. Ook een beetje nutteloos :) Dus nu ga ik er minder op letten (zegt hij terwijl inmiddels wel weer 900k op de bank staat niets te doen...)
Klopt, ik stiekem ook. Maar had nu Rooney als eventuele vervanger van Putellas voor the time being. Voor Lewa kan ik tijdelijks Gabriel Jesus thunderstruck gebruiken. Die had ik gepacked en nog nooit geprobeerd.

Modric wil ik niet nog een keer verkopen, had er na de 1e keer echt spijt van. Wellicht ga ik dat nu weer krijgen aangezien ik Llorente evo op cm kan zetten en carvajal evo op rb maar.... heb een zwak voor modric dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Oekol schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:16:
[...]

Klopt, ik stiekem ook. Maar had nu Rooney als eventuele vervanger van Putellas voor the time being. Voor Lewa kan ik tijdelijks Gabriel Jesus thunderstruck gebruiken. Die had ik gepacked en nog nooit geprobeerd.

Modric wil ik niet nog een keer verkopen, had er na de 1e keer echt spijt van. Wellicht ga ik dat nu weer krijgen aangezien ik Llorente evo op cm kan zetten en carvajal evo op rb maar.... heb een zwak voor modric dit jaar.
Ik zou Modric dan lekker houden. Dat is echt een speler waar je nog weken plezier van gaat hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Gisteren kreeg ik 1 IF uit een pack. Dus dacht doe de TOTW SBC wel zodat ik weer een Icon SBC kan doen. Kreeg ik Theo Hernandez IF er uit... die gaat direct in het team en Mendy verkopen. Dan toch maar ff nog een keer die SBC doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 21-09 10:46
Hier toch weer weinig geluk uit de icon. > Schweinsteiger.
Na:

- Wright
- 3x zambrotta (geen grap)
- 2x veron
- Riquelme
- Moore
- Seedorf
- Czech

2 wins tot zover:

- Essien (op de bank)
- Garrincha

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
ZicoDon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:06:
Na:

- Wright
- 2x veron
- Riquelme
- Moore
- Seedorf
- Czech

2 wins tot zover:

- Essien (op de bank)
- Garrincha
Nou.. dat was niet zo'n succes mijn tweede ICON SBC.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yXYqqaF.png

Je zou er maar geen fodder instoppen en zelf kaartjes kopen. Als je nu 1 IF kaart op de markt had gekocht met de huidige prijzen en de rest fodder had je al verlies met deze pull ....

[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 12-12-2023 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:18
Oekol schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:34:
[...]

Nou.. dat was niet zo'n succes mijn tweede ICON SBC.

[Afbeelding]

Je zou er maar geen fodder instoppen en zelf kaartjes kopen. Als je nu 1 IF kaart op de markt had gekocht met de huidige prijzen en de rest fodder had je al verlies met deze pull ....
Ik had hem ook. Zelfs zonder aankoop van spelers is dit al ellende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
De TOTW kaartjes zijn weer aardig gestegen in prijs. Had er in het weekend 5 gekocht voor 28k, vanmorgen verkocht voor 37k. Misschien dat ze nog verder stijgen als de TOTW pp SBC verloopt. Maar kan ook zijn dat EA een nieuwe vergelijkbare SBC uitbrengt, dan zou het zomaar kunnen dat de prijzen weer dalen. Vandaar dat ik het zekere voor het onzekere heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 16:19
In de 10x83 die je twee keer per dag kunt doen worden ook TOTW kaartjes gevraagd. Ik denk dat deze er de hele week nog wel inzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gisteren Trippier 87 TOTW uit een pack, staat nu op markt voor circa 47k mooie waarde dus wel. Alleen past ook wel aardig in de basis zelfs, even testen. Anders of verkopen of bewaren voor een SBC, maarja 47k coins is ook wel nuttig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
ZicoDon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:06:
Na:

- Wright
- 2x veron
- Riquelme
- Moore
- Seedorf
- Czech

2 wins tot zover:

- Essien (op de bank)
- Garrincha
Hier ook niet veel anders hoor:
- Owen
- Hagi
- Schweinsteiger
- Lampard
- Scholes
- Moore
- Campbell
- Makelele
- Zambrotta
- Rio Ferdinand

en vandaag nog Desailly

Inmiddels teveel keuze voor de center backs in mijn team: Blanc, Ferdinand, Kompany, Thiago Silva, Gomez thunderstruck :|

Ben die Engels icons wel een beetje beu.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 21-09 10:46
Valandil schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:56:
[...]

Hier ook niet veel anders hoor:
- Owen
- Hagi
- Schweinsteiger
- Lampard
- Scholes
- Moore
- Campbell
- Makelele
- Zambrotta
- Rio Ferdinand

en vandaag nog Desailly

Inmiddels teveel keuze voor de center backs in mijn team: Blanc, Ferdinand, Kompany, Thiago Silva, Gomez thunderstruck :|

Ben die Engels icons wel een beetje beu.
Ja snap ik, al zijn zambrotta (ik ben er blij mee) , Ferdinand en Campbell wel prima pulls opzich

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:56
Even 4 potjes rivals gespeeld.
Eerste verlies ik de promotie wedstrijd dik verdient. Ik werd echt afgeslacht.
De 2e won ik met 9-4 , de 3e met 10-0 en de 4e gaat de tegenstander weg bij een 1-1 stand waar hij rood pakt in de 80ste minuut.

Icon sbc gedaan waar ik veel te veel goede kaarten mee had gebruikt. Gatusso 🗑️
Genoeg voor vandaag 😅 wel gepromoveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:39
DeeleNL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:28:
[...]

Ik heb inderdaad ook nog steeds die 1500XP punten van vorig seizoen niet ontvangen.. :/
Iemand hierover nog iets vernomen van EA of spelers die de punten wel ontvangen hebben? Tot op heden nog niets (voor zover ik gemerkt heb). Ik heb er ook verder niet meer naar gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 22:32
Vertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:36
DeeleNL schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:09:
[...]

Iemand hierover nog iets vernomen van EA of spelers die de punten wel ontvangen hebben? Tot op heden nog niets (voor zover ik gemerkt heb). Ik heb er ook verder niet meer naar gezocht.
Nope, ik nog niks ontvangen, inmiddels lvl 26 dus het maakt al niet meer uit, alleen pack is nog leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Die 1500xp waren ook wel welkom geweest nu ze het halen van xp zo moeilijk hebben gemaakt.
Het is wel heel erg aangezet om maar die tenues te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben zo klaar met deze editie. Voor de zoveelste keer de kwalificatie niet gehaald. Ik weet niet waarom deze editie mij totaal niet ligt. In Fifa 23 miste ik nog nooit de kwalificatie. Ik kom nu ook niet verder dan divisie 5 tegen div. 1 in Fifa 23. Waarom is het verschil zo groot dat ik er nu niet aan te pas kom? Meest frustrerend is overigens wel dat ik veel wedstrijden waarin ik veel sterker ben toch op vage manieren verlies. Ben er weer ff klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:44
dutchgio schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:08:
Die 1500xp waren ook wel welkom geweest nu ze het halen van xp zo moeilijk hebben gemaakt.
Het is wel heel erg aangezet om maar die tenues te verkopen.
Als je het kan missen en je hebt het echt nodig omdat je denkt dat je binnen de aangegeven looptijd het moeilijk kan halen zou ik het doen. Tenzij je echt coins nodig hebt. Maar aan het einde van de rit wanneer seizoen bijna afgelopen is, ga je wellicht spijt krijgen omdat je nog blijkbaar 300 exp moet. Als je de tenues hebt gehaald en je hebt de doelstellingen ook binnen, dan weet je in ieder geval zeker dat je geen spijt hebt gehad. Ik heb het in ieder geval wel gekocht. Voornamelijk omdat ik weet dat ik weinig Rivals zal spelen nadat ik WL heb gespeeld. Dan heb ik het wel eventjes gehad met EAFC na 30 wedstrijden te hebben gespeeld. Ik moet trouwens nog 3175 exp voor niveau 26.

Zojuist divisie 3 behaald tegelijkertijd met de father-son Maldini doelstellingen. Overigens ga ik alle pakketjes proberen te sparen voor de volgende promo. Tot nu toe niet echt succes met de goede en waardevolle promo spelers. Hopelijk dit weekend wel.
Moody2204 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:44:
Ik ben zo klaar met deze editie. Voor de zoveelste keer de kwalificatie niet gehaald. Ik weet niet waarom deze editie mij totaal niet ligt. In Fifa 23 miste ik nog nooit de kwalificatie. Ik kom nu ook niet verder dan divisie 5 tegen div. 1 in Fifa 23. Waarom is het verschil zo groot dat ik er nu niet aan te pas kom? Meest frustrerend is overigens wel dat ik veel wedstrijden waarin ik veel sterker ben toch op vage manieren verlies. Ben er weer ff klaar mee.
Ik denk voornamelijk door R1 dribbel wat nog redelijk overpowered is en de aanwezigheid van de DDA (script). Houd er rekening mee dat als de tweede helft de delay meer aanwezig is, dat de tegenstander dus ook zijn tactieken en opstelling heeft veranderd. Daar moet je uiteindelijk op inspelen. Opgegeven moment raak je gefrustreerd omdat de tegenstander meer balbezit en kansen heeft waardoor je ook te haastig tackelt etc. Blijf 'calma' en geduldig met het verdedigen (moeilijker gezegd dan gedaan). Ik merk dat als ik 90 minuten lang dezelfde tactiek en opstelling gebruik, dat de kans op tegendoelpunten namelijk groter is. Ik wind mij ook te snel op en ik merk dan dat ik sneller geneigd ben om sliding of staande tackel uit te voeren. Terwijl als je de passrichtingen afschermt, dat je makkelijker de bal kan veroveren of de tegenstander die dan een slechte pass maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Maar met level 26 halen heb je nog niets, nadat je level 26 hebt gehaald moet je ook nog 50 wedstrijden spelen voor de maximale rewards, dat kun je met normaal spelen nooit op tijd halen.
Het is gewoon weer een flauwe cashgrab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:44:
Vind ook totaal geen leuke editie. Me volledige team in sbcs gedaan.

Wanneer ik kriebels krijg om te gaan spelen, heb ik geen team meer. Dus geen optie om UT te spelen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
ZicoDon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:49:
[...]

Ja snap ik, al zijn zambrotta (ik ben er blij mee) , Ferdinand en Campbell wel prima pulls opzich
Zambrotta is wel leuke kaart.
Campbell is ongebruikt weer in een sbc gegaan. Heb daar niet zoveel mee. Wellicht een tank, maar had toen al Blanc, Kompany en Silva, dus hij ging nooit in de basis komen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:12:
[...]

Vind ook totaal geen leuke editie. Me volledige team in sbcs gedaan.

Wanneer ik kriebels krijg om te gaan spelen, heb ik geen team meer. Dus geen optie om UT te spelen :9
Heb ik ook al meerdere keren aan zitten denken, alleen nooit echt gedaan.

Vanavond een potje co-op gedaan met mijn zoon. In het begin werden we volledig weggetikt en kwamen we 3-0 achter. Nog voor rust weten we 4-3 voor te komen. Echter in de 46e minuut werd het nog 4-4. En nu komt het: ik zei tegen mijn zoon, deze gaan we met 8-7 verliezen. Eindstand: 8-7............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
dutchgio schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:55:
Maar met level 26 halen heb je nog niets, nadat je level 26 hebt gehaald moet je ook nog 50 wedstrijden spelen voor de maximale rewards, dat kun je met normaal spelen nooit op tijd halen.
Het is gewoon weer een flauwe cashgrab.
Nee klopt, maar voor niveau 25 zijn er wel leuke keuzes aan packs. Dus in principe zou je daar kunnen stoppen ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theman36
Kon het toch niet laten om de icon sbc nog een keer te doen. Carlos Alberto 91 als uitkomst. Trezeguet is hiermee zeker goed gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
theman36 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:50:
Kon het toch niet laten om de icon sbc nog een keer te doen. Carlos Alberto 91 als uitkomst. Trezeguet is hiermee zeker goed gemaakt
Meteen goed voor de rest van het EAFC jaar. Na 15 icon sbc's is Zambrotta (400k) mijn beste icon. Mag ik eenbeetje van je pack luck? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
theman36 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:50:
Idem. Garrincha :*) Enige nadeel is dat hij net zoals POTM Salah enkel op RW/RM kan, dus Salah moet nu naar de bank.

Mijn ICON sbs:
- Keane
- Trezeguet
- Zola
- Shevchenko
- Sánchez
- Roberto Carlos
- Baggio
- Garrincha

Kan slechter denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:20
DeeleNL schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:09:
[...]

Deze heb ik vorige week ontvangen, samen met het 100k pakket van de objective.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 20-09 14:02
Is er dit jaar iets anders aan de matchmaking? Ik heb een tijdje niet gespeeld, en D7 lijkt wel D4 of hoger.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09 07:23
Den3004 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 07:40:
[...]

Deze heb ik vorige week ontvangen, samen met het 100k pakket van de objective.
Hier nog steeds de 1500 xp en het 100k pakket niet ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Lashrom schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:58:
[...]

Meteen goed voor de rest van het EAFC jaar. Na 15 icon sbc's is Zambrotta (400k) mijn beste icon. Mag ik eenbeetje van je pack luck? 8)7
Ik mag hiermee zeker niet klagen, maar verder heb ik nou niet extreem veel gelukt gehad ofzo. Met de heroes sbc nog wel redelijke pulls, maar die liepen eigenlijk alweer achter de feiten aan. Wat wel apart is, is dat ik elk jaar tot nu toe die beste man uit een icon sbc heb gehaald 8)7
Mesque schreef op woensdag 13 december 2023 @ 02:55:
[...]

Idem. Garrincha :*) Enige nadeel is dat hij net zoals POTM Salah enkel op RW/RM kan, dus Salah moet nu naar de bank.

Mijn ICON sbs:
- Keane
- Trezeguet
- Zola
- Shevchenko
- Sánchez
- Roberto Carlos
- Baggio
- Garrincha

Kan slechter denk ik zo.
Hier 3x een icon sbc gedaan: Keane, Trezeguet en Carlos Alberto.
Fut heroes: Rui costa, Sneijder, Okocha en Al Owairan

[ Voor 31% gewijzigd door theman36 op 13-12-2023 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:58:
[...]

Zambrotta is geen Eusebio maar is een prima pull die bijzonder veelzijdig is.

Het blijft altijd de keuze, gooi je je fodder in wen gok sbc of bewaar je het voor een player SBC.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gokje gewaagd voor icon SBC en Xabi Alonso 87 gekregen….

Ben er niet kapot van… jammer club met 87/86 wel weer leeg dus mag weer opnieuw sparen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIRUBvLfmXVU_IlN23YEiQXrCXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XmtARqllnz3GWsQMel6CuVMy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:38
Als je 16 champ wedstrijden wint krijg je een optie om elke kaart die je wilt tot rode kaart te evolueren.

Zie verder je objectives onder Pro-Live.

Er zijn dus geen red rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Laan1988 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:00:
[...]

Hier nog steeds de 1500 xp en het 100k pakket niet ontvangen.
Ik ook niet en ik denk dat we het ook niet gaan krijgen. Weer een epic fail van EA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Sleehond schreef op woensdag 13 december 2023 @ 14:00:
Gokje gewaagd voor icon SBC en Xabi Alonso 87 gekregen….

Ben er niet kapot van… jammer club met 87/86 wel weer leeg dus mag weer opnieuw sparen

[Afbeelding]
Heb hem ook uit de eerste icon SBC en na een paar potjes al vervangen, is niet een beste kaart om te hebben.
Doe daarom ook geen casino SBC meer die zoveel moet kosten. Zeker nu ook nog al die onzin kaarten erbij komen (2 versies van Larsson die nu al fodder zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:10:
[...]

Heb hem ook uit de eerste icon SBC en na een paar potjes al vervangen, is niet een beste kaart om te hebben.
Doe daarom ook geen casino SBC meer die zoveel moet kosten. Zeker nu ook nog al die onzin kaarten erbij komen (2 versies van Larsson die nu al fodder zijn)
Als fan, is het gewoon jammer hoe beperkt bruikbaar ze Xabi hebben gemaakt.
Het is toch een van de meest succesvolste middenvelders de afgelopen 10-15 jaar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:56:
[...]

Als fan, is het gewoon jammer hoe beperkt bruikbaar ze Xabi hebben gemaakt.
Het is toch een van de meest succesvolste middenvelders de afgelopen 10-15 jaar.
Eens, merk wel dat ik het jammer vind. Toen ik zag dat ik hem packte dacht ik eerst: oh nice, die voegt wel wat toe. Vervolgens bekijk je de kaart wat concreter en dacht ik als snel > meh valt tegen :?

Balen, maarja was mijn eigen gokje om het te proberen.

You win some, you lose some....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/655Di6ivvAvdmFCvsyDqlJOk9vw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dJzIh7Bn9UhTpQ2ZreyrSzot.png?f=fotoalbum_large

Ik speel op dit moment met dit team. Alleen ik heb 350k over en wil wat upgraden alleen ik heb geen idee wat. Hebben jullie nog suggesties? Andere backs? Spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik kom helaas 1 wedstrijd tekort voor de Maldini vader/zoon uitdaging. (Per ongeluk Rivals gespeeld, tegenstander quitte...)

Zou ik vanavond door iemand uit kunnen worden genodigd om een potje squad battles mee te spelen? Uiteraard iemand die dan bezig is met die objective. (Gaat om Playstation (5))
PSN = MadSkillsNick (Die moet ik echt eens veranderen)

Zou het heel erg waarderen en uiteraard kan ik andersom ook helpen als je een wedstrijd tekort komt. :-)

[ Voor 6% gewijzigd door CreativeSkills op 13-12-2023 18:49 ]

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bernardo Silva naar 91 *O*

Heeft Depay nou +2 playstyles? Heb de indruk dat dat er nog niet door is of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 64% gewijzigd door Sleehond op 13-12-2023 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
llovesoccerx7 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:10:
[Afbeelding]

Ik speel op dit moment met dit team. Alleen ik heb 350k over en wil wat upgraden alleen ik heb geen idee wat. Hebben jullie nog suggesties? Andere backs? Spits?
Lewa rttk? Is nu 440k denk ik, blijft zakken maar is geweldig. Als ik 'm niet verkopen kan voor 500k hou ik 'm. Ooit gekocht voor 700k. Alles in de 16 is een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
CreativeSkills schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:48:
Ik kom helaas 1 wedstrijd tekort voor de Maldini vader/zoon uitdaging. (Per ongeluk Rivals gespeeld, tegenstander quitte...)

Zou ik vanavond door iemand uit kunnen worden genodigd om een potje squad battles mee te spelen? Uiteraard iemand die dan bezig is met die objective. (Gaat om Playstation (5))

Zou het heel erg waarderen en uiteraard kan ik andersom ook helpen als je een wedstrijd tekort komt. :-)
Duurt nog 1 dag en 22 uur zag ik, krijg je morgen niet weer een nieuwe versie leen?

Zit nu ook op 9/10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Ik zit na vandaag ook op 9/10. Morgen krijg je weer 2 nieuwe wedstrijden ga ik vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Sleehond schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:26:
[...]

Duurt nog 1 dag en 22 uur zag ik, krijg je morgen niet weer een nieuwe versie leen?

Zit nu ook op 9/10
Ik kom in totaal op 9 uit als ik ze vanaf nu allemaal doe... Zal waarschijnlijk ook wel een dag hebben overgeslagen ofzo. Houd me dus graag aanbevolen om 1 keer bij iemand aan te sluiten... :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
CreativeSkills schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:34:
[...]

Ik kom in totaal op 9 uit als ik ze vanaf nu allemaal doe... Zal waarschijnlijk ook wel een dag hebben overgeslagen ofzo. Houd me dus graag aanbevolen om 1 keer bij iemand aan te sluiten... :-)
Wat ik dus zeg: er is nog 1 dag en 22 uur dus ik denk dat je morgen wederom nieuwe leen kaart krijgt en het dus gewoon morgen kan afronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
bvbal79 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:07:
[...]

Als je 16 champ wedstrijden wint krijg je een optie om elke kaart die je wilt tot rode kaart te evolueren.

Zie verder je objectives onder Pro-Live.

Er zijn dus geen red rewards.
Hoe zit dat als je een tradable speler rood maakt? Ben je dan 't geld kwijt? Als in. Beter dus niet met een speler van een paar ton? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeSkills
Sleehond schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:41:
[...]

Wat ik dus zeg: er is nog 1 dag en 22 uur dus ik denk dat je morgen wederom nieuwe leen kaart krijgt en het dus gewoon morgen kan afronden?
Ik waardeer je bericht, maar dat lukt me dus juist niet. Zoals gezegd, kom ik er één tekort als ik ze vanaf nu allemaal doe. (Dus inclusief de nieuwe leen-items van morgen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
CreativeSkills schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:51:
[...]

Ik waardeer je bericht, maar dat lukt me dus juist niet. Zoals gezegd, kom ik er één tekort als ik ze vanaf nu allemaal doe. (Dus inclusief de nieuwe leen-items van morgen...)
Mhm sorry dan snap ik het ook niet haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Sleehond schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:19:
[...]

Mhm sorry dan snap ik het ook niet haha!
Geen probleem. Snap het zelf gelukkig wel. Alleen lastig uit te leggen wellicht:

Je kan met iemand anders zijn/haar squad battles meedoen. Als de ander dan iets voor een objective haalt, dan krijg je het als tweede speler ook. Op die manier zou ik dus aan mijn 10de kunnen komen. (Uiteraard die van mezelf ook nog even afronden de komende dagen.)

Ik hoopte dus een invite van iemand te krijgen, zodat ik kon joinen op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:26:
[...]

Zambrotta is geen Eusebio maar is een prima pull die bijzonder veelzijdig is.

Het blijft altijd de keuze, gooi je je fodder in wen gok sbc of bewaar je het voor een player SBC.
Het blijft inderdaad een gok. Maar toch hoop je op een klapper na zoveel icon sbc's te hebben gedaan. Ik ben zeker blij met Zambrotta, een ijzersterke verdediger achterin.
llovesoccerx7 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:10:
[Afbeelding]

Ansu Fati Thunderstruck voor 300k ipv Son? Of Cancelo trailblazers ipv Walker? Vond Walker in begin wel sterk. Maar positioneel en aanvallend voegt hij weinig toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het nu zo staan en tot dusver bevalt me het wel (ingame switch ik naar een 4-2-3-1, 4-1-3-2 of 4-4-2). Dybala vervang ik soms door Aubameyang radioactieve of die gratis Haaland kaart. Op de bank ook nog Frenkie, maar ik moest keuzes maken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/erOL0LAB095JUZjRF7PNNfI3YDs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/llF9CKqeVyN1WS4qUAzgcuSH.jpg?f=fotoalbum_large

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Misschien hebben jullie advies voor mij. Ik heb een Nederlands team, op de keeper en linksback na (Alisson en Robertson). Op linksback heeft Nederland niet echt opties (Ik heb Malacia met een Evolution) en als keeper vind ik het zonde om 400k in vdSar te stoppen.

Ik heb 250k, wie zouden jullie aanraden als linksback? Mag elke speler zijn. Ik kijk zelf naar Zanetti of Lahm nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Griezman POTM, gedaan en vervolgens 2x maal Griezman gepacked in SBC reward packs ...

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
CreativeSkills schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:48:

Kan vanavond ook?

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Oekol schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:46:
[...]

Hoe zit dat als je een tradable speler rood maakt? Ben je dan 't geld kwijt? Als in. Beter dus niet met een speler van een paar ton? :+
Zo werkt het bij alle evolutions, dus inderdaad niet met je dure tradeable spelers doen

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:36
Waar kiezen jullie voor bij level 25
Ik twijfel nog heel erg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Markvd1984 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 12:16:
Ik twijfel nog heel erg
Denk dat ik voor de 87x3 ga. Uit de 83x20 zul je voor het grootste deel 83 en 84 rated spelers halen en met al die packs die je dit jaar krijgt heb ik nog nooit een te kort aan dit soort spelers gehad. 87+ rated spelers komen altijd wel goed van pas als je een wat duurdere SBC wil doen

• Sleehond
Tim01 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 12:24:
[...]

Denk dat ik voor de 87x3 ga. Uit de 83x20 zul je voor het grootste deel 83 en 84 rated spelers halen en met al die packs die je dit jaar krijgt heb ik nog nooit een te kort aan dit soort spelers gehad. 87+ rated spelers komen altijd wel goed van pas als je een wat duurdere SBC wil doen
Jup dit, ik probeer altijd maar zoveel mogelijk 87/88/89 kaartjes te pakken die je in SBCs kan douwen

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
DennisCle schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:10:
Misschien hebben jullie advies voor mij. Ik heb een Nederlands team, op de keeper en linksback na (Alisson en Robertson). Op linksback heeft Nederland niet echt opties (Ik heb Malacia met een Evolution) en als keeper vind ik het zonde om 400k in vdSar te stoppen.

Ik heb 250k, wie zouden jullie aanraden als linksback? Mag elke speler zijn. Ik kijk zelf naar Zanetti of Lahm nu.
Nederlands icm Eredivisie? Ben best tevreden over Dest.... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EesWhLLVn7MJ4ZYk-cWcBUrf0Y0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ybI5VJzkUQhFIQxQaZqYlIwL.jpg?f=fotoalbum_large

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 22:31
Ik probeerde die Maldini kaart te halen, ik kom nu echter 1 wedstrijd te kort omdat deze niet geregistreerd werd. Kan je hier ergens melding van maken of ben je gewoon de sjaak zoals altijd bij EA?

Ook irritant dat vaak nog de rewards " kapot" zijn, rare tekens bij coins en de plaatjes van spelers niet alligned.

Laatste vraag: Bij die champions wat is daar handig om te doen? Ik had er 4 gespeeld (4 verloren) en nu net 1 gewonnen. Ik zie dat je die champions ook handmatig kan eindigen? Is dit verstandig?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Sn3gG3l
Moody2204 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 07:51:
Ik heb het nu zo staan en tot dusver bevalt me het wel (ingame switch ik naar een 4-2-3-1, 4-1-3-2 of 4-4-2). Dybala vervang ik soms door Aubameyang radioactieve of die gratis Haaland kaart. Op de bank ook nog Frenkie, maar ik moest keuzes maken...

[Afbeelding]
Wat is die gratis haaland kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sn3gG3l schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pu1Evqf1tMbzWXhF5c_NvmXBBMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IsM3ChsgJBPoTQ6kedL4zq7A.jpg?f=fotoalbum_large

Die kreeg je als je voor een bepaalde datum UT had gespeeld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
[...]

https://www.futbin.com/24/player/20481/erling-haaland

Deze :)

Edit > @Augy was me al net voor haha

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 14-12-2023 13:43 ]

• Augy
Ik probeerde die Maldini kaart te halen, ik kom nu echter 1 wedstrijd te kort omdat deze niet geregistreerd werd. Kan je hier ergens melding van maken of ben je gewoon de sjaak zoals altijd bij EA?

Laatste vraag: Bij die champions wat is daar handig om te doen? Ik had er 4 gespeeld (4 verloren) en nu net 1 gewonnen. Ik zie dat je die champions ook handmatig kan eindigen? Is dit verstandig?
Dan ben je de sjaak, miss even coop spelen met iemand van het forum hier.

Overigens gewoon lekker die 10 potjes champions spelen en bij een kansloze achterstand pas quitten. Wie weet win je er nog 3 en ben je gekwalificeerd voor t weekend

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 12:16:
Ik twijfel nog heel erg
Ik heb 83x20 gedaan, wat 86+ en totw, vooral die totw zijn altijd erg welkom

• Sn3gG3l
Augy schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:44:
[...]

Dan ben je de sjaak, miss even coop spelen met iemand van het forum hier.

Overigens gewoon lekker die 10 potjes spelen en bij een kansloze achterstand pas quitten. Wie weet win je er nog 3 en ben je gekwalificeerd voor t weekend
pfff, wat waardeloos, die maldini loopt nog 1 dag en nog iets door maar ik kan die loan maldini niet krijgen... Iemand die snel co-op met de twee maldini's met mij wil doen? Ik speel op PC.

Mbt champions: De meeste teams zijn veeeeeeeeeel beter dan ik (speel pas een maandje) dus is het slimmer om champions af te kappen aangezien deze niet uit zichzelf eindigd?

Zijn er sws nog mensen die wel eens coop willen spelen? Ik heb 0 vrienden in mn origin lijst die fifa spelen :(

• dutchgio
Vanavond vernieuwt ie nog een keer, je krijgt er dus in ieder geval nog 2 wedstijden bij.
Maar de marge is wel heel erg klein, je mag dus echt maar 1 wedstrijd missen anders haal je het al niet.

• Sn3gG3l
Augy schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:43:
[...]

[Afbeelding]

Die kreeg je als je voor een bepaalde datum UT had gespeeld
Oww, die had ik ook wel graag willen hebben, maar speel pas net een maandje volgens mij dus heb die kaart dan ook gemist.

• Sn3gG3l
dutchgio schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:49:
Vanavond vernieuwt ie nog een keer, je krijgt er dus in ieder geval nog 2 wedstijden bij.
Maar de marge is wel heel erg klein, je mag dus echt maar 1 wedstrijd missen anders haal je het al niet.
Weet je het zeker? Ik zie namelijk replays 0 staan.... Ik zou die 10 wedstrijden al moeten hebben maar fifa registreerde 1 game niet. Heb ik ook al paar keer gehad met twitch rewards....

• Augy
dutchgio schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:49:
Ik moet idd ook nog 1 wedstrijd en daar heb k de refresh van 1900 voor nodig

Overigens vandaag voor het eerst dat ik geen zin heb om aan rivals te beginnen. Normaals gesproken starten we vol goede moed maar kan me slecht motiveren. Ik vermoed een vroeg tijdig einde van EA FC 🤣

• Augy
Sn3gG3l schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:49:
[...]

Weet je het zeker? Ik zie namelijk replays 0 staan.... Ik zou die 10 wedstrijden al moeten hebben maar fifa registreerde 1 game niet. Heb ik ook al paar keer gehad met twitch rewards....
Kan niet! Je kan nu max op 9 staan met beide 😋

Heb ze namelijk allemaal gedaan (3x met maldini cv, daarna met beide maldini's 9x=12x loan)

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-09 07:23

Ook irritant dat vaak nog de rewards " kapot" zijn, rare tekens bij coins en de plaatjes van spelers niet alligned.
Dit heb ik ook echt vaak de laatste tijd, heel irritant. Als je dan naar de store gaat dan loopt de game ook vast.
Als ik zie dat je die gare coins hebt ipv plaatjes bij doelstellingen dan start ik de game ook gelijk helemaal opnieuw op. Er zijn soms avonden dat ik dat na elke wedstrijd opnieuw kan doen.
Laan1988 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 14:38:
[...]

Dit heb ik ook echt vaak de laatste tijd, heel irritant. Als je dan naar de store gaat dan loopt de game ook vast.
Als ik zie dat je die gare coins hebt ipv plaatjes bij doelstellingen dan start ik de game ook gelijk helemaal opnieuw op. Er zijn soms avonden dat ik dat na elke wedstrijd opnieuw kan doen.
Ik stoor me altijd ontzettend aan de objective notificaties die blijven hangen, is dat inmiddels al gefixed?

• theman36
Bossie schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:10:
[...]

Ik stoor me altijd ontzettend aan de objective notificaties die blijven hangen, is dat inmiddels al gefixed?
Nope nog steeds niet gefixt. Schijtirritant

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:11:
[...]

Nope nog steeds niet gefixt. Schijtirritant
ik log er vaak tijdens spelen gewoon uit om packs/objectives te claimen op mijn telefoon.
Dat werkt simpelweg beter/sneller.

• Sleehond
Irritant hè, zijn inmiddels al 4e maand in en dan kunnen zoiets nog niet eens normaal werkend krijgen.

Dit soort dingen blijven vreselijk irritant. Als EA nou eens volop inzet op servers verbetering en algemeen onderhoud aan menu’s etc dan zou dan game direct zoveel meer kwaliteit bieden.

Maarja, waarom zou je, mensen kopen toch wel packs hè….
Sleehond schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:25:
Irritant hè, zijn inmiddels al 4e maand in en dan kunnen zoiets nog niet eens normaal werkend krijgen.

Dit soort dingen blijven vreselijk irritant. Als EA nou eens volop inzet op servers verbetering en algemeen onderhoud aan menu’s etc dan zou dan game direct zoveel meer kwaliteit bieden.

Maarja, waarom zou je, mensen kopen toch wel packs hè….
Packs kopen werkt altijd, maar dat is ook een prioriteit uiteraard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Niet altijd, in de spaanse shop hadden ze gezegd dat de twee tradable icons in de 500k pack 90+ waren ipv tot 90. Mensen die daar gekocht hebben kregen dus 2x 90+ icon ervoor terug wat wel leuk was.

Zag alleen dat Nick een viewer had die deze packs had, kreeg 2 x Xavi 90 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Het is te gek voor woorden dat EA een beta versie als volledig spel uitbrengt, want FC 24 is een beta vol bugs, en er gewoon de volle pond voor vragen. Ze hebben notabene het contract met FIFA niet verlengd, waardoor ze nog eens 150 miljoen besparen. Voor EA staat niet de gamer centraal, maar het verkopen van zoveel mogelijk packs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
El Profesor schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:14:
Het is te gek voor woorden dat EA een beta versie als volledig spel uitbrengt, want FC 24 is een beta vol bugs, en er gewoon de volle pond voor vragen. Ze hebben notabene het contract met FIFA niet verlengd, waardoor ze nog eens 150 miljoen besparen. Voor EA staat niet de gamer centraal, maar het verkopen van zoveel mogelijk packs.
Een conclusie die we al 10 jaar vaststellen d:)b

Maar we blijven het kopen en spelen, waaronder ikzelf _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
Sleehond schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:49:
[...]
Een conclusie die we al 10 jaar vaststellen d:)b

Maar we blijven het kopen en spelen, waaronder ikzelf _O-
Er hebben best een paar goede delen tussen gezeten. Maar FC 24 is met afstand het slechtste in de serie sinds FIFA 1999.

• Sleehond
El Profesor schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:01:
[...]

Er hebben best een paar goede delen tussen gezeten. Maar FC 24 is met afstand het slechtste in de serie sinds FIFA 1999.
Gewaagde uitspraak. Al is het wel een zeer twijfelachtige versie ja…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Ik moet zeggen dat itt iedereen onderhand ik me prima vermaak dit jaar. Vorig jaar had ik 't veel lastiger (startte toen wel 1 of 2 maanden nadat 't spel uit was). Heb nu wel wat geluk gehad met goeie pulls zodat ik wat geld kreeg om te handelen. De 4 of 5 WL die ik gedaan heb allemaal 11 wins gehaald en kwalificeren ging ook best makkelijk. Had ff moeilijk sinds die laatste grote update vorige week volgens mij maar heb nu m'n draai ook wel weer.

Ben een div 5 speler denk ik, speel niet zoveel rivals. Probeer zo laag mogelijk te blijven zodat ik die 7 wins 't makkelijkste haal. Tja. Speel een beetje casual. Als het niet lukt lukt het me nu om te stoppen en andere keer verder te gaan. Dat is echt een bizarre verandering wat ik nooit kon. Dat speelt wellicht ook mee. Merk namelijk ook bij WL dat ik vrijwel altijd m'n eerste wedstrijd win nadat ik de Xbox weer opnieuw heb opgestart.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Iemand met tijd en zin om op ps5 Maldini samen te doen?

PSN: Patrick_D

Sleehond schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:10:
[...]

Gewaagde uitspraak. Al is het wel een zeer twijfelachtige versie ja…
Voor mij is het verschil:

Fifa 23: div. 2, 1 zelfs een poosje Elite
EAFC24: div. 6, 5.

Ben er dus ook niet kapot van. Ik vind die playstyles wel een leuke toevoeging. Maar voor de rest vind ik 'm ook vrij matig ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:56
Voor mij ook hetzelfde . Vorig jaar elite en div 1 ... En nu kom ik daar niet bij in de buurt. Vandaag ook voor het eerst dit jaar de playoffs niet gehaald. Hoewel ik vrijwel geen een keer ben weg gespeeld , waren er zo veel twijfelachtige momenten in het spel .

Maar ik heb geleerd na mijn break on gewoon te leaven. Als ik tegen ratjes speel , of weer eens de zoveelste glitcherige goals tegen krijg ga ik gewoon weg. Ongeacht de stand. Het boeit me gewoon niet meer. Net zelfs geleaved bij een 3-0 voorsprong waarbij iemand alle pauzes maximaal wilde benutten . Het is de frustratie gewoon niet waard

[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 15-12-2023 01:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:14:
En volgend jaar doen ze het weer, EA is in deze het probleem niet.

Persoonlijk verwacht ik geen verbetering tot de game eens weer een nieuwe engine krijgt, en dan zou de eerste iteratie pas echt een live-beta zijn helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 01:08:
Voor mij ook hetzelfde . Vorig jaar elite en div 1 ... En nu kom ik daar niet bij in de buurt. Vandaag ook voor het eerst dit jaar de playoffs niet gehaald. Hoewel ik vrijwel geen een keer ben weg gespeeld , waren er zo veel twijfelachtige momenten in het spel .

Maar ik heb geleerd na mijn break on gewoon te leaven. Als ik tegen ratjes speel , of weer eens de zoveelste glitcherige goals tegen krijg ga ik gewoon weg. Ongeacht de stand. Het boeit me gewoon niet meer. Net zelfs geleaved bij een 3-0 voorsprong waarbij iemand alle pauzes maximaal wilde benutten . Het is de frustratie gewoon niet waard
Dat laatste doe ik ook steeds vaker. Gewoon geen zin meer in inderdaad. Ik speel Ultimate Team sinds 2017 ongeveer volgens mij, maar het is nog nooit zo erg geweest als nu als je kijkt naar de hoeveelheid volledige wedstrijden die je nog speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
M'n grimaldos die ik no had zijn vrijwel allemaal ineens weg. Kwam am weken niet meer boven de 70k en steeg vannacht ineens hard. Komt er iets aan waar je hoge IF voor nodig hebt of gewoon dat de IFs opraken door die SBC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
Bossie schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 04:11:
[...]
En volgend jaar doen ze het weer, EA is in deze het probleem niet.

Persoonlijk verwacht ik geen verbetering tot de game eens weer een nieuwe engine krijgt, en dan zou de eerste iteratie pas echt een live-beta zijn helaas.
Het is een gebrek aan alternatief. En omdat EA de licenties voor de grote competities heeft stapt geen grote developer er in. UFL is in ontwikkeling, maar dat lijkt me geen serieuze concurrent voor EA. Een samenwerking tussen bijv. de FIFA en 2K zou best tot iets kunnen leiden. Alleen acht ik de kans dat zoiets gebeurt nihil.

Pagina: 1 ... 30 ... 70 Laatste