Als je het kan missen en je hebt het echt nodig omdat je denkt dat je binnen de aangegeven looptijd het moeilijk kan halen zou ik het doen. Tenzij je echt coins nodig hebt. Maar aan het einde van de rit wanneer seizoen bijna afgelopen is, ga je wellicht spijt krijgen omdat je nog blijkbaar 300 exp moet. Als je de tenues hebt gehaald en je hebt de doelstellingen ook binnen, dan weet je in ieder geval zeker dat je geen spijt hebt gehad. Ik heb het in ieder geval wel gekocht. Voornamelijk omdat ik weet dat ik weinig Rivals zal spelen nadat ik WL heb gespeeld. Dan heb ik het wel eventjes gehad met EAFC na 30 wedstrijden te hebben gespeeld. Ik moet trouwens nog 3175 exp voor niveau 26.
Zojuist divisie 3 behaald tegelijkertijd met de father-son Maldini doelstellingen. Overigens ga ik alle pakketjes proberen te sparen voor de volgende promo. Tot nu toe niet echt succes met de goede en waardevolle promo spelers. Hopelijk dit weekend wel.
Moody2204 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:44:
Ik ben zo klaar met deze editie. Voor de zoveelste keer de kwalificatie niet gehaald. Ik weet niet waarom deze editie mij totaal niet ligt. In Fifa 23 miste ik nog nooit de kwalificatie. Ik kom nu ook niet verder dan divisie 5 tegen div. 1 in Fifa 23. Waarom is het verschil zo groot dat ik er nu niet aan te pas kom? Meest frustrerend is overigens wel dat ik veel wedstrijden waarin ik veel sterker ben toch op vage manieren verlies. Ben er weer ff klaar mee.
Ik denk voornamelijk door R1 dribbel wat nog redelijk overpowered is en de aanwezigheid van de DDA (script). Houd er rekening mee dat als de tweede helft de delay meer aanwezig is, dat de tegenstander dus ook zijn tactieken en opstelling heeft veranderd. Daar moet je uiteindelijk op inspelen. Opgegeven moment raak je gefrustreerd omdat de tegenstander meer balbezit en kansen heeft waardoor je ook te haastig tackelt etc. Blijf 'calma' en geduldig met het verdedigen (moeilijker gezegd dan gedaan). Ik merk dat als ik 90 minuten lang dezelfde tactiek en opstelling gebruik, dat de kans op tegendoelpunten namelijk groter is. Ik wind mij ook te snel op en ik merk dan dat ik sneller geneigd ben om sliding of staande tackel uit te voeren. Terwijl als je de passrichtingen afschermt, dat je makkelijker de bal kan veroveren of de tegenstander die dan een slechte pass maakt.