Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Is deze opstelling niet ziek aanvallend? Lijkt me defensief gatenkaas of valt dat mee?Sleehond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:47:
Pack net Kvaratskhelia (untradable, waarde volgens Futbin dik 650k)![]()
Hij op links, Cervi naar rechts.
1 potje gespeeld voordat ik hem packte scoort die Aubameyang dus gewoon direct een hattrick![]()
[Afbeelding]
En grats trouwens
Zolang je maar meer scoort als je tegenstander zei een wijs man met nummer 14 altijd 😋DennisCle schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:30:
[...]
Is deze opstelling niet ziek aanvallend? Lijkt me defensief gatenkaas of valt dat mee?
En grats trouwens
Kan eindelijk weer normaal vlot tiki taka spelen. Hopelijk blijft dit zo !
Zeker, behoorlijk aanvallend.DennisCle schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:30:
[...]
Is deze opstelling niet ziek aanvallend? Lijkt me defensief gatenkaas of valt dat mee?
En grats trouwens
Nu maar eens dit proberen, met een CVM erbij en Traore maar gedaan… LOL
Zit alleen een bug in z’n kaart ofzo…!?
:strip_exif()/f/image/k0JFLTZV5LAIjTtLAkUrPF6x.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 92% gewijzigd door Sleehond op 07-12-2023 20:55 ]
Ook Traore binnen gehaald maar zijn snelheid merk ik niet echt. Zijn versnelling is ook matig maar dat komt denk ik ook door zijn bodytype en kracht. Tot nu toe nog niet echt tevreden, zowel op spits als rechtsbuiten niet. Zelfs Kane voelt sneller aan. Blijkbaar iets te blij geweest als je alleen kijkt naar de statistieken.Sleehond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 20:38:
[...]
Zeker, behoorlijk aanvallend.
Nu maar eens dit proberen, met een CVM erbij en Traore maar gedaan… LOL
Zit alleen een bug in z’n kaart ofzo…!?
[Afbeelding]
2x 87 gedaan, bruno en odegaard geloof ik. Blijft altijd een gokjeMarkvd1984 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:38:
Gaan jullie bij level 20 voor hero player of 2x87 ?
- Radio Active Kvaratskhelia 88
- Ter Stegen gold 89
- Son gold 87
Mag niet klagen vandaag!
En dan nog positief dat de wijziging naar 3-1-4-2 nu 3 Rivals potjes achter elkaar HEERLIJK loopt en ik tegenstanders echt vermorzel (3/4 doelpunten verschil).
Ik zie hem hierin Frenkie op cvm hebben, maar bij mij krijgt Frenkie dan een ! en geen chem, want geen cvm.
Wat doe ik verkeerd? 🤔
Frenkie kan alleen CM als het goed is.boefje79 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:16:
YouTube: *POST PATCH* BEST META 4231 FORMATION & CUSTOM TACTICS | FC 24 Ultim...
Ik zie hem hierin Frenkie op cvm hebben, maar bij mij krijgt Frenkie dan een ! en geen chem, want geen cvm.
Wat doe ik verkeerd? 🤔
Ik heb trouwens nog een 20x 83+ pack, zit te twijfelen of ik het bij deze promo zal gebruiken of volgende.
Met custom tactics kan dat gewoon, je start opstelling staat hij gewoon CM en als je tactiek wisselt kan hij gewoon CVM staan.boefje79 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:16:
YouTube: *POST PATCH* BEST META 4231 FORMATION & CUSTOM TACTICS | FC 24 Ultim...
Ik zie hem hierin Frenkie op cvm hebben, maar bij mij krijgt Frenkie dan een ! en geen chem, want geen cvm, zonder dat je chem verliest.
Wat doe ik verkeerd? 🤔
Hoe doe ik dat? (Ben een beginner😇)WasBak schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:34:
[...]
Met custom tactics kan dat gewoon, je start opstelling staat hij gewoon CM en als je tactiek wisselt kan hij gewoon CVM staan.
Een van de eerste hits op Google:
YouTube: HOW TO CHANGE YOUR CUSTOM TACTICS & IN-GAME FORMATION ON FIFA 23
Hopelijk is het wat 😄
:strip_exif()/f/image/FLfKdB8dEBcTkkZd9y03CrlG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 07-12-2023 22:57 ]
Tegenstanders probeerde het in die cup continu met salah en Griezmann te doen.
Maar Courtios pakte gewoon steeds makkelijke de ballen.
Komop. Dat weet je. Je begint in een formatie waar iederen goed staat. Ingame wissel je naar de formatie die je wilt.boefje79 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:16:
Wat doe ik verkeerd? 🤔
Edit: taktieken gewoon aanpassen. Je hebt vanaf verdedigend tot aanvallend. 5 opties in totaal. Zou toch echt denken dat je dit al wist
[ Voor 10% gewijzigd door Oekol op 08-12-2023 00:22 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Haha, nee wist ik niet. Kom dit jaar van pes he 😇Oekol schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 00:20:
[...]
Komop. Dat weet je. Je begint in een formatie waar iederen goed staat. Ingame wissel je naar de formatie die je wilt.
Edit: taktieken gewoon aanpassen. Je hebt vanaf verdedigend tot aanvallend. 5 opties in totaal. Zou toch echt denken dat je dit al wist
Ik dacht dat dan de chem zou instorten maar blijkbaar is daarvoor alleen de startopstelling relevant?
Dus bv de sbc Traore kan je dan ook als wingback opstellen in je alternatieve opstelling 🤔
Ook omdat je middenvelders allemaal geen hele defensieve spelers zijn, maar als het werkt voor jou, haha.
Haha, dat is zeker waar. Scoren is bij mij alleen geen probleem, verdedigen vaker wel.Augy schreef op donderdag 7 december 2023 @ 19:55:
[...]
Zolang je maar meer scoort als je tegenstander zei een wijs man met nummer 14 altijd 😋
Het is een kleine sample en tijdje niet gespeeld dus teruggezakt naar div7, maar daar walste ik wel met 4-0/5-1/6-1 etc. doorheen. Weet niet of de nieuwe patch mijn speelstijl ten goede kwam of dat het een kwestie van vorm/verbinding was. Voelt wel lekker iig. Bergkamp eindelijk helemaal los op CAM.
Ja klopt. Je startopstelling is alleen relevant voor je chem. Je kunt de overige 4 tactieken instellen hoe je maar wilt.boefje79 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 07:48:
[...]
Haha, nee wist ik niet. Kom dit jaar van pes he 😇
Ik dacht dat dan de chem zou instorten maar blijkbaar is daarvoor alleen de startopstelling relevant?
Dus bv de sbc Traore kan je dan ook als wingback opstellen in je alternatieve opstelling 🤔
boefje79 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:06:
Ik kreeg net een leenspeler (Weah radioactive 2 wedstrijden) uit een 84+ upgrade sbc…leenspelers uit een sbc?
Dat kreeg je nietboefje79 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:06:
Ik kreeg net een leenspeler (Weah radioactive 2 wedstrijden) uit een 84+ upgrade sbc…leenspelers uit een sbc?
Yes! Je hebt 5 tactieken. Zeer verdedigend verdedigend, gebalanceerd (hier begin je altijd) en dan aanvallend zeer aanvallend. Zoiets.boefje79 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 07:48:
[...]
Haha, nee wist ik niet. Kom dit jaar van pes he 😇
Zorg dat je in gebalanceerd start met zoveel mogelijk chem met de spelers die je wilt. Pas dan in tactieken die andere 4 aan met leuke formatie die je wilt en zet de spelers neer waar je ze wilt hebben.
En je wijzig tijdens het spelen met de pijltjes links en rechts met welke je wilt spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 08-12-2023 13:44 ]
Lewa RTTK en Kane Trailblazers zijn twee beesten voorin met ieder zijn eigen speelstijl. Lewa is meer valse 9 met een uitstekende trivela of finesse shot en Kane is een lange snelheidsduivel met mijn favoriete playstyle+ ; de powershot. Beide zijn ook moeilijk van de bal te houden en zijn gek genoeg ook nog eens behendig.
Salah op CAM met zijn finesse shot en perfecte lange passes ondanks dat het op papier niet zo lijkt. Ji Sung Park en Frenkie beide met hun paardenlongen overal op het veld te vinden en zijn zowel aanvallend als verdedigend zeer sterk. Makelele niks bijzonders, verovert en onderschept vrij makkelijk de passes.
Met deze opstelling is Ferland Mendy best belangrijk. Ik stuur hem vaak naar voren vanwege zijn verbazingwekkende mooie voorzetten op Kane en Lewandowski. Thiago Silva is niet de sterkste achterin maar heeft vanwege zijn anticiperen playstyle+ een enorme goede staande tackles. Gomez is een tank en Zambrotta kan echt alles. Ik zit eraan te denken om de Maguire sbc te doen i.p.v. Thiago Silva voor extra chem bij Kane. Ik heb nog 500K opzij (Salah IF tradeable uitgezonderd), maar voorlopig zie ik nog geen reden om iemand te vervangen. Zal het waarschijnlijk ook nodig hebben voor de Icon player pick sbc die aanstaande zondag schijnt te komen (geruchten). Speelt voor nu in ieder geval wel lekker zo met andere in-game opstellingen zoals 4-2-2-2 / 4-2-3-1 en 4-4-2.
/f/image/ikdDhfg1hFWMpptvDEJyRo2F.png?f=fotoalbum_large)
Waarschijnlijk kan je hem morgen weer voor 2 wedstrijden krijgen. Net als met Centurions KingMoody2204 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 19:34:
Ben ik nu gek? Hoe ga je Daniel Maldini vrijspelen als je leen Ultimate Dynasty Paolo Maldini maar 2 wedstrijden kan gebruiken?

[ Voor 4% gewijzigd door DeJurist op 08-12-2023 20:33 ]

Heb nu 8 potten gespeeld sinds die nieuwe patch. Maar totaal geen druk meer tegen gehad. Kan ook veel makkelijker me flanken gebruiken.Oekol schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:48:
Snap er helemaal geen kut van. Is 71 depth nou niet gepatcht? Sta zwaar onder druk verlies 7-2 etc. Nog nooit gehad dit jaar. Kan niks inbrengen. Speelt ook slomer lijkt wel. Vind frenkie de Jong echt een klote speler ook. Over de zijkanten is nog gevaarlijker dan het al was. De tering. Kan er he le maal niks meer van.
Frenkie klote speler ? Hoe gebruik je hem ?
Heb alexia putellas, modric rttk en frenkie. Z'n workrates zijn niet goed. Had llorente met high high ik middenveld. Frenkie staat teveel voorin en daardoor wordt ik weggecounterd. Moet ook echt wennen aan virgil van dijk.Traeces schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 20:53:
[...]
Heb nu 8 potten gespeeld sinds die nieuwe patch. Maar totaal geen druk meer tegen gehad. Kan ook veel makkelijker me flanken gebruiken.
Frenkie klote speler ? Hoe gebruik je hem ?
Heb 't idee dat er veel meer kleine irritante overtredingen gemaakt worden nu. Waren eerst allemaal potjes rivals om formatie te zoeken. Net eerste WL net aan gewonnen. Het is echt wennen nog ff..
Moet het in de wl ook even aankijken. Nu 8 gespeeld 8 gewonnen in Rivals en radio active cup. Maar me middenveld is extreem aanvallend met rttk modric, Frenkie en Sneijder. Wanneer ik echt continu er uit gecounterd wordt gaat Frenkie er uit voor essien.Oekol schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 21:33:
[...]
Heb alexia putellas, modric rttk en frenkie. Z'n workrates zijn niet goed. Had llorente met high high ik middenveld. Frenkie staat teveel voorin en daardoor wordt ik weggecounterd. Moet ook echt wennen aan virgil van dijk.
Heb 't idee dat er veel meer kleine irritante overtredingen gemaakt worden nu. Waren eerst allemaal potjes rivals om formatie te zoeken. Net eerste WL net aan gewonnen. Het is echt wennen nog ff..
Moet zeggen dat ik Frenkie niet extreem naar voren vind staan. Staat bij mij in een 4231 gewoon als cvm en stay back.
In de avond ging het lekker met 10 winst en 1 verlies. In de nacht ging het bergafwaarts en kwam ik alleen maar Bacha, Blanc, VVD en Marcos Llorente Evo of Dodo tegen. De laatste wedstrijden allemaal tegen dezelfde teams lijkt wel. Enorme goede tegenstanders ineens met Mbappe, Ginola, Vinicius en alle andere gekke aanvallers. Al goed, ik kan mijn weekend zonder EAFC in met shit rewards helaas. EA wanneer geef je mij nou eens een klapper? Hoogste speler die ik heb gepacked is Lewa RTTK met een waarde van 650K destijds ... Werkt erg demotiverend zo op deze manier. Vrasg me dan af voor wat ik iedere week WL speel.

[ Voor 22% gewijzigd door Lashrom op 09-12-2023 04:19 ]
Wellicht was 't ook de vrijdag en was ik 't niveau niet gewend. Speel nooit op vrijdag. Maar ik vond frenkie te hoog op 't geld staan en hij mist snelheid om de snelle spelers van de tegenstander terug te tracken. Dat merk ik nu ook met virgil van dijk. Ik ben een veel te agressieve verdediger en stap te pas en te onpas in want wil gewoon snel doorTraeces schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 23:27:
[...]
Moet het in de wl ook even aankijken. Nu 8 gespeeld 8 gewonnen in Rivals en radio active cup. Maar me middenveld is extreem aanvallend met rttk modric, Frenkie en Sneijder. Wanneer ik echt continu er uit gecounterd wordt gaat Frenkie er uit voor essien.
Moet zeggen dat ik Frenkie niet extreem naar voren vind staan. Staat bij mij in een 4231 gewoon als cvm en stay back.
Frenkie met schaduw op middenveld en gebalanceerd maakt hem bij mij enorm sterk. Juist ook verdedigend…?!Oekol schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 07:29:
[...]
Wellicht was 't ook de vrijdag en was ik 't niveau niet gewend. Speel nooit op vrijdag. Maar ik vond frenkie te hoog op 't geld staan en hij mist snelheid om de snelle spelers van de tegenstander terug te tracken. Dat merk ik nu ook met virgil van dijk. Ik ben een veel te agressieve verdediger en stap te pas en te onpas in want wil gewoon snel door
Ik heb twee middenvelder met high attacking en medium verdedigend, modric is mid/mid.Sleehond schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 07:51:
[...]
Frenkie met schaduw op middenveld en gebalanceerd maakt hem bij mij enorm sterk. Juist ook verdedigend…?!
Had altijd llorente op middenveld met high/high wellicht dat het wat meer balans creëerde.
Vind m gisteren ook een beetje log. Verdedigen kan die wel, maar daarna wordt 't wat minder.
[ Voor 10% gewijzigd door Oekol op 09-12-2023 08:42 ]
Omdat je het leuk vind, niet om je pack addiction?Lashrom schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 04:04:
WL zojuist rank 4 behaald. Sane 85 Dynasty en Thuram van Inter Dynasty gepacked. Voor de rest geen reet waard allemaal.
In de avond ging het lekker met 10 winst en 1 verlies. In de nacht ging het bergafwaarts en kwam ik alleen maar Bacha, Blanc, VVD en Marcos Llorente Evo of Dodo tegen. De laatste wedstrijden allemaal tegen dezelfde teams lijkt wel. Enorme goede tegenstanders ineens met Mbappe, Ginola, Vinicius en alle andere gekke aanvallers. Al goed, ik kan mijn weekend zonder EAFC in met shit rewards helaas. EA wanneer geef je mij nou eens een klapper? Hoogste speler die ik heb gepacked is Lewa RTTK met een waarde van 650K destijds ... Werkt erg demotiverend zo op deze manier. Vrasg me dan af voor wat ik iedere week WL speel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Frenkie rockt het bij mij ook aardig hard!! Kante ernaast voor de defensieve kracht..Sleehond schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 07:51:
[...]
Frenkie met schaduw op middenveld en gebalanceerd maakt hem bij mij enorm sterk. Juist ook verdedigend…?!
[ Voor 24% gewijzigd door theman36 op 09-12-2023 15:35 ]
L1 en R1 voor terugkomende en aanvallende loopacties.theman36 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 15:31:
Voor het eerst dit jaar wl gespeeld. Vorig jaar bijna elk weekend en zo rond de 14 winst. Dit jaar rivals divisie 1, dus ik dacht laat maar komen. Sta nu 5 om 8..... zijn er instellingen oid die je moet wijzigen? Want ik heb het idee dat het totaal anders speelt dan rivals of wat dan ook. Aanvallers die achterlijk blijven staan en niks geen loopacties meer maken. Zelfs fdj heeft meer aanvallende impulsen. Versediging die niks doet aan mandekking of wat dan ook. Mis ik wat? Edit: de potjes zijn ook echt helemaal niks aan. Of ik sta met 30 minuten 3 0 achter door de meest gestoorde teams, of ik sta met 30 minuten 3 0 voor. Conclusie is dat ik nog geen pot normaal leuk heb kunnen uitspelen
Lucas Hernandez lijkt ook gewoon een slechte/overpriced SBC
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat gebruik ik ook, maar ik vind het gewoon apart dat de aanvallers in rivals wel uit zichzelf diepgaan en bij de wl gewoon totaal niet. Ze blijven gewoon stug staan. Begrijp niet waarom dat verschil aanwezig isllovesoccerx7 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 16:17:
[...]
L1 en R1 voor terugkomende en aanvallende loopacties.
Ik vind alles rondom de WL raar. Ook de kwalificatie. Speel net 10x beter dan mijn tegenstander, maar hij had Mbappe......theman36 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:20:
[...]
Dat gebruik ik ook, maar ik vind het gewoon apart dat de aanvallers in rivals wel uit zichzelf diepgaan en bij de wl gewoon totaal niet. Ze blijven gewoon stug staan. Begrijp niet waarom dat verschil aanwezig is
Maar goed, dat was deels mijn frustratie. Ik merk ook dat de WL echt anders speelt dan Rivals. Alsof je een net iets ander voetbalspel speelt. Maar wel minder.
Ik kom hem ook goed gebruiken maar zn stats houden me tegen. Weet dat t niet alles is maar iig te duur voor wat je krijgt. Kan ik mooi die Koreaan linken dacht ik haha viel dus tegen toen ik wat verder keekBossie schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 16:45:
Lucas Hernandez lijkt de perfecte oplossing mbt chem/mbappe in mijn hybrid team.
Lucas Hernandez lijkt ook gewoon een slechte/overpriced SBC
Iemand toevallig zo gek geweest hem te doen?
Naja, naast dat het leuk is om wedstrijden te spelen met je eigen team is het packen van spelers in Ultimate team wel een essentieel element. Als je geen packs kon krijgen uit Weekend League rewards, zou niemand eraan deelnemen. Of zie ik het verkeerd?Bossie schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 09:30:
[...]
Omdat je het leuk vind, niet om je pack addiction?
https://www.xbox.com/play/media/JS9Ph3F6vW
Daarna een 4222 opstelling in rivals gaan testen. Dat speelde best leuk
Em iemand enig idee welke opstelling er goed tegen werkt ?
Tja, mooie goal wel hoor. Tipje: bij corners bijna 4 bar de bal mikken op de speler die 2/3 meter van de rand bij de rand 16 staat. Strak aannemen, powershot en bij mij vliegt de helft van de pogingen in het doelOekol schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 23:34:
Vanavond WL verder gespeeld. 5-5 tot nu toe. Was een bijzondere avond met deze goal tegen als dieptepunt. Laatste minuut van de wedstrijd uiteraard en 4-4 stand.
https://www.xbox.com/play/media/JS9Ph3F6vW
Daarna een 4222 opstelling in rivals gaan testen. Dat speelde best leuk

Scoor zo 100% zeker weten meer goals dan proberen te koppen…!?
Tja
[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 10-12-2023 07:56 ]
Ik sta juist mega onder druk steeds. Heb nog niet echt PTB tegen gekomen volgens mij.Markvd1984 schreef op zondag 10 december 2023 @ 00:19:
Weet iemand welke youtuber de park de bus tactiek promoot zodat ik deze kan rapporteren?
Zeker. Wel echt heel zuur dat die het zo weet te exploiten. Je staat er bij en kijkt er naar.Sleehond schreef op zondag 10 december 2023 @ 07:55:
[...]
Tja, mooie goal wel hoor. Tipje: bij corners bijna 4 bar de bal mikken op de speler die 2/3 meter van de rand bij de rand 16 staat. Strak aannemen, powershot en bij mij vliegt de helft van de pogingen in het doel![]()
Scoor zo 100% zeker weten meer goals dan proberen te koppen…!?
Tja
Nee dat is letterlijk de reden inderdaad. De hel doorstaan voor de lol doet niemandLashrom schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 19:44:
[...]
Naja, naast dat het leuk is om wedstrijden te spelen met je eigen team is het packen van spelers in Ultimate team wel een essentieel element. Als je geen packs kon krijgen uit Weekend League rewards, zou niemand eraan deelnemen. Of zie ik het verkeerd?
Ik denk niet dat er een YT is die he promoot. Heeft vooral te maken met de update, gameplay is nu gewoon anders zonder de druk op t middenveld. Door de aanpassingen voor de back staan de meeste gewoon weer op stayback ipv balanced en zijn de depth teruggezakt van 71 naar bijv 50/60.Markvd1984 schreef op zondag 10 december 2023 @ 00:19:
Weet iemand welke youtuber de park de bus tactiek promoot zodat ik deze kan rapporteren?
Pakken ze de high pressure aan, is het niet goed. Maken de finesse lastiger, iedereen boos dat salah en son niet elke bal in de kruis schieten.. elke aanpassing in het spel zorgt voor een aanpassing is speelwijzes
Oftewel je kunt het nooit voor iedereen goed doen.
Ik ben eigenlijk wel tevreden deze editie. Los dat ik kwa nivo een stuk lager zit als voorheen vind ik de gameplay en content prima. WL en rivals is gewoon leven op dood tegenwoordig, word elk jaar erger. Mensen spelen niet meer omdat het leuk is maar voor de packs.
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 10-12-2023 08:30 ]
FIFA / spelers die boos zijn over die finesse etc. Is omdat ze het continu “misbruiken”.Augy schreef op zondag 10 december 2023 @ 08:25:
[...]
Ik denk niet dat er een YT is die he promoot. Heeft vooral te maken met de update, gameplay is nu gewoon anders zonder de druk op t middenveld. Door de aanpassingen voor de back staan de meeste gewoon weer op stayback ipv balanced en zijn de depth teruggezakt van 71 naar bijv 50/60.
Pakken ze de high pressure aan, is het niet goed. Maken de finesse lastiger, iedereen boos dat salah en son niet elke bal in de kruis schieten.. elke aanpassing in het spel zorgt voor een aanpassing is speelwijzes
Ik ben eigenlijk wel tevreden deze editie. Los dat ik kwa nivo een stuk lager zit als voorheen vind ik de gameplay en content prima. WL en rivals is gewoon leven op dood tegenwoordig, word elk jaar erger. Mensen spelen niet meer omdat het leuk is maar voor de packs.
Heb tegenstanders gehad die letterlijk niks anders deden dan vol druk en hoppa en maar finesse spammen met salah / Son of die Noorse vrouw van barca. En dan vliegt er altijd wel 1 in.
Zelfde geld voor die sneue figuren die nog steeds die kick off gebruiken. Dan speel je niet voor je plezier maar puur om te winnen en voor de packs.
Die volle druk vond ik niet heel spannend, daar speelde ik me in vorige versies prima
Onderuit. MAAR bij volle druk spelers in deze versie viel ook continu weer alles voor hun voeten. En continu glitcht alles mee.
Het is bij ea nooit normaal gebalanceerd het is altijd het ene of andere uiterste.
Vind dit tot nu toe de slechte versie sinds jaren qua gameplay en glitches welke maar blijven.
De betaalde packs dit jaar zijn ook extreem overdreven. Nu een pack van 3500 fifa punten, je krijgt gewoon 70 ! 83+ spelers. Vind niet vreemd dat ik continu mbappe , eusebio, dinho etc tegen krijg.
Het positieve van deze versie vind ik wel de playstyle plus. Je ziet wel een stuk gevarieerdere teams.
Gameplay en content zijn idd niet perse slechtAugy schreef op zondag 10 december 2023 @ 08:25:
[...]
Ik denk niet dat er een YT is die he promoot. Heeft vooral te maken met de update, gameplay is nu gewoon anders zonder de druk op t middenveld. Door de aanpassingen voor de back staan de meeste gewoon weer op stayback ipv balanced en zijn de depth teruggezakt van 71 naar bijv 50/60.
Alleen wat je zegt " nooit voor iedereen goed doen "
Son en Salah scoren in echt ook niet zoveel op een bepaalde manier dus als mensen nu ontevreden zijn over iets wat weg is wat niet reëel is vink dan raar
Pressure hele wedstrijd kan zelf city niet waarom zou willekeurige gouden spelers dit wil moeten kunnen
De mensen die dit soort dingen nodig hebben vind ik geen voetbalspelers
En Ik had vorig jaar ook div 1 /Elite en weekend league makkelijk 11 wins en soms 14
Nu is het niet meer te doen , niet omdat ik veel slechter ben of opeens miljoenen meer mensen zoveel beter zijn geworden
Ligt het aan de game en glitches ,iedereen die geen fifa kan, kan tegenwoordig een achterlijn halen en voortrekken om te scoren of van 80 meter met salah of son scoren
En dit heeft echt wel te maken met gameplay dat het niet realistisch is en mensen die er echt eigenlijk niks van kunnen daar misbruik van maken
Klopt, maar het merendeel van de spelers zijn simpelweg spelers die alleen maar dit leren uit te voeren zonder enige vorm van variatie.Markvd1984 schreef op zondag 10 december 2023 @ 11:40:
[...]
En dit heeft echt wel te maken met gameplay dat het niet realistisch is en mensen die er echt eigenlijk niks van kunnen daar misbruik van maken
Het gaat er alleen maar om om bepaalde situaties te creëren waarin dit soort dingen herhaaldelijk toegepastst kunnen worden wat weer lijdt tot bijzonder saaie potjes.
Maar het is een videospel, is realistisch dan het doel? Ik vind van wel maar het blijft een videospel en zolang er geen 'goede' concurentie is heeft EA vrij spel in hun opvatting van een spelMarkvd1984 schreef op zondag 10 december 2023 @ 11:40:
[...]
Gameplay en content zijn idd niet perse slecht
Alleen wat je zegt " nooit voor iedereen goed doen "
Son en Salah scoren in echt ook niet zoveel op een bepaalde manier dus als mensen nu ontevreden zijn over iets wat weg is wat niet reëel is vink dan raar
Pressure hele wedstrijd kan zelf city niet waarom zou willekeurige gouden spelers dit wil moeten kunnen
De mensen die dit soort dingen nodig hebben vind ik geen voetbalspelers
En Ik had vorig jaar ook div 1 /Elite en weekend league makkelijk 11 wins en soms 14
Nu is het niet meer te doen , niet omdat ik veel slechter ben of opeens miljoenen meer mensen zoveel beter zijn geworden
Ligt het aan de game en glitches ,iedereen die geen fifa kan, kan tegenwoordig een achterlijn halen en voortrekken om te scoren of van 80 meter met salah of son scoren
Eens... Blijft gewoon bepaalde glitches onder de knie krijgen. Daarom speel ik dit jaar gewoon niet zo serieus, sws omdat ik de glitches dit jaar niet beheers en/of weiger zo te spelen. Al jaag ik er met Hansen ook nog wel eens een finesse inBossie schreef op zondag 10 december 2023 @ 11:45:
[...]
Klopt, maar het merendeel van de spelers zijn simpelweg spelers die alleen maar dit leren uit te voeren zonder enige vorm van variatie.
Het gaat er alleen maar om om bepaalde situaties te creëren waarin dit soort dingen herhaaldelijk toegepastst kunnen worden wat weer lijdt tot bijzonder saaie potjes.
Volle druk speelde ik over het algemeen prima onderuit. Vaak zag je de gaten vanzelf komen. Enige minpunt vond ik wel dat het zo der stamina drain mogelijk is. Als k alleen maar ren en afjaag ben k met 1 helft ook kapotTraeces schreef op zondag 10 december 2023 @ 11:29:
[...]
FIFA / spelers die boos zijn over die finesse etc. Is omdat ze het continu “misbruiken”.
Heb tegenstanders gehad die letterlijk niks anders deden dan vol druk en hoppa en maar finesse spammen met salah / Son of die Noorse vrouw van barca. En dan vliegt er altijd wel 1 in.
Zelfde geld voor die sneue figuren die nog steeds die kick off gebruiken. Dan speel je niet voor je plezier maar puur om te winnen en voor de packs.
Die volle druk vond ik niet heel spannend, daar speelde ik me in vorige versies prima
Onderuit. MAAR bij volle druk spelers in deze versie viel ook continu weer alles voor hun voeten. En continu glitcht alles mee.
Het is bij ea nooit normaal gebalanceerd het is altijd het ene of andere uiterste.
Vind dit tot nu toe de slechte versie sinds jaren qua gameplay en glitches welke maar blijven.
De betaalde packs dit jaar zijn ook extreem overdreven. Nu een pack van 3500 fifa punten, je krijgt gewoon 70 ! 83+ spelers. Vind niet vreemd dat ik continu mbappe , eusebio, dinho etc tegen krijg.
Het positieve van deze versie vind ik wel de playstyle plus. Je ziet wel een stuk gevarieerdere teams.
Zolang iedereen er maar vrolijk punten tegen aan blijft smijten (wat ook zeer aanlokkelijk is met de storepacks) blijft ea er miljarden aan verdienen vinden zij het wel prima. Nu EA het in eigen beheer heeft valt het wel op dat je maximaal word leeg getrokken op je creditcard als je daar voor open staat haha
Punt blijft dat de community gewoon in en in verrot is en niet speelt omdat het leuk is maar voor de packs. Zo krijg je (bijna) nooit leuke wedstrijden en word er gespeeld op leven en dood en dus max gebruikt gemaakt van glitches om maar te kunnen winnen
[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 10-12-2023 13:44 ]
Dat de community verrot is zeker een punt. Speel net weer tegen een gozer in de wl park de bus. En alleen maar weer finess spammen met Son en ja hoor in minuut 80 vliegt er toch 1 in.Augy schreef op zondag 10 december 2023 @ 13:36:
[...]
Volle druk speelde ik over het algemeen prima onderuit. Vaak zag je de gaten vanzelf komen. Enige minpunt vond ik wel dat het zo der stamina drain mogelijk is. Als k alleen maar ren en afjaag ben k met 1 helft ook kapot
Zolang iedereen er maar vrolijk punten tegen aan blijft smijten (wat ook zeer aanlokkelijk is met de storepacks) blijft ea er miljarden aan verdienen vinden zij het wel prima. Nu EA het in eigen beheer heeft valt het wel op dat je maximaal word leeg getrokken op je creditcard als je daar voor open staat haha
Punt blijft dat de community gewoon in en in verrot is en niet speelt omdat het leuk is maar voor de packs. Zo krijg je (bijna) nooit leuke wedstrijden en word er gespeeld op leven en dood en dus max gebruikt gemaakt van glitches om maar te kunnen winnen
Ergste vind ik dat nog ze hebben verdomme spelers zoals Henry , van der sar ,sbc Dalglish, if van dijk en hernandez etc. En gewoon weigeren aan te vallen.
We blijven het met elkaar eens worden ,begint nu eng te worden hahaTraeces schreef op zondag 10 december 2023 @ 13:51:
[...]
Dat de community verrot is zeker een punt. Speel net weer tegen een gozer in de wl park de bus. En alleen maar weer finess spammen met Son en ja hoor in minuut 80 vliegt er toch 1 in.
Ergste vind ik dat nog ze hebben verdomme spelers zoals Henry , van der sar ,sbc Dalglish, if van dijk en hernandez etc. En gewoon weigeren aan te vallen.
Eens veel teams hebben echt wel mooie polls gehad en ik had persoonlijk dan alles op de aanval gedaan als ok Henry daglish etc heb
Maargoed iedereen speelt om niet te verliezen ipv spelen om te winnen helaas
En er zijn teveel glitches die misbruikt worden
Was de 86 variantBeavbusi schreef op zondag 10 december 2023 @ 14:37:
81 inaki williams niet zo zeuren , slechte defecne partey speelt ie mee
1000% mee eens. Er gaan na deze editie veel casual spelers afhaken denk ik. Hier al 5x de WL kwalificatie niet gehaald tegenover 0x in Fifa23. In Fifa23 zat ik altijd rond div. 1 of 2, nu 5 of 6. In Fifa 23 altijd wel minimaal 9 wins in de WL, nu soms maar 6. Enige leuke toevoeging vind ook ik de playstyles. Voor de rest in alle opzichten 1 van de slechtste versies in jaren.Traeces schreef op zondag 10 december 2023 @ 11:29:
[...]
FIFA / spelers die boos zijn over die finesse etc. Is omdat ze het continu “misbruiken”.
klopt.Moody2204 schreef op zondag 10 december 2023 @ 14:53:
[...]
1000% mee eens. Er gaan na deze editie veel casual spelers afhaken denk ik. Hier al 5x de WL kwalificatie niet gehaald tegenover 0x in Fifa23. In Fifa23 zat ik altijd rond div. 1 of 2, nu 5 of 6. In Fifa 23 altijd wel minimaal 9 wins in de WL, nu soms maar 6. Enige leuke toevoeging vind ook ik de playstyles. Voor de rest in alle opzichten 1 van de slechtste versies in jaren.
Ben echt een casual player.
Middelmaat dus div 5/6.
Vanmiddag besloten te stoppen.
Heb een leuk team maar kom veel teams tegen die pay to win zijn.
Verleden jaar nog weleens plaatsing voor WL met soms 8 a 10 wins.
Daardoor coins en leuke pakketjes waardoor je weer keuzes had.
Deze editie verlies ik meer waardoor ik WL niet eens meer doe.
Rewards uit rivals div 5 is heel mager.
Ik koop geen coins dus ik ben eigenlijk aangewezen op seizoensbeloningen.
Nou, de packweight is echt schandalig laag waardoor ik geen spanning meer voel bij het openen van packs.
Dan weet je dat je tijd erop zit met deze editie.
Het grote probleem is dat de casuals die geen FC points gewoon amper wat krijgen waardoor zij de aansluiting missen met de betere spelers en daardoor gaan stoppen.
Ja, ik vind ook dat EA meer dan ooit je door dat soort dingen probeert te manipuleren om dan maar FC points te kopen.joenes30 schreef op zondag 10 december 2023 @ 15:14:
[...]
klopt.
Ben echt een casual player.
Middelmaat dus div 5/6.
Vanmiddag besloten te stoppen.
Heb een leuk team maar kom veel teams tegen die pay to win zijn.
Verleden jaar nog weleens plaatsing voor WL met soms 8 a 10 wins.
Daardoor coins en leuke pakketjes waardoor je weer keuzes had.
Deze editie verlies ik meer waardoor ik WL niet eens meer doe.
Rewards uit rivals div 5 is heel mager.
Ik koop geen coins dus ik ben eigenlijk aangewezen op seizoensbeloningen.
Nou, de packweight is echt schandalig laag waardoor ik geen spanning meer voel bij het openen van packs.
Dan weet je dat je tijd erop zit met deze editie.
Het grote probleem is dat de casuals die geen FC points gewoon amper wat krijgen waardoor zij de aansluiting missen met de betere spelers en daardoor gaan stoppen.
Ze blijven je ook maar bombarderen met echt mega packs. Packs met 3x87 en de rest 83.Moody2204 schreef op zondag 10 december 2023 @ 15:40:
[...]
Ja, ik vind ook dat EA meer dan ooit je door dat soort dingen probeert te manipuleren om dan maar FC points te kopen.
Daar komen minimaal toch wel 5 walkouts uit. Kunnen ze weer icons sbcs doen. Vind niet zo vreemd dat ik momenteel al de beste icons van de game tegen krijg.
Speel momenteel lekker met spelers die ik leuk vind zoals modric, Sneijder en Frenkie. Dan maar minder wins
De community tja... net nog een potje: ik begin sterker dan mijn tegenstander. Schiet 2x op doel, maar scoor niet. Toch was dat voor mijn tegenstander al genoeg om te leaven....
Uit de picks en packs weer 3x niks.
[ Voor 60% gewijzigd door theman36 op 10-12-2023 19:14 ]
je hebt wat gemistDeJurist schreef op zondag 10 december 2023 @ 14:13:
Heb ik wat gemist of zijn er weer rode rewards in omloop? Is EA er toch op teruggekomen?
Wist je dat dit er aan zat te komen of goed geluk?bvbal79 schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:42:
Dat TOTW handelen is wel de bomb.. Vrijdag stuk of 30 gekocht voor 15k...zijn nu al 35k. Kassa
er was bekend dat er een icon sbc zou komen dus dan vaak heb je totw nodig.Oekol schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:45:
[...]
Wist je dat dit er aan zat te komen of goed geluk?
Ik vond 15k wel heel laag na black friday. Dus ingeslagen. Geluk gehad met de repeatable 83 x 10 denk ik. Maar ook de Icon SBC kwam eraan.Oekol schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:45:
[...]
Wist je dat dit er aan zat te komen of goed geluk?
TOTW blijven toch het makkelijkst om mee te handelen lijken. zodra ze weer onder de 20 komen is het kwestie van wachten tot ze weer stijgen.
Yep, en een goeie er uit:theman36 schreef op zondag 10 december 2023 @ 21:18:
Mensen die icon 87+ sbc gedaan?
:strip_exif()/f/image/2qSoSAKe2yh0GdSLF5AZ7JgD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb ook Makelele, maar dit had ik al verwacht. De base variant, nou heb ik hem lekker duplicate. Verdorie hey! Uit alle beschikbare icons die je kan packen en met de enige icon in mijn club komt er een icon uit die ik al heb. De zoveelste shit icon sbc.
[ Voor 48% gewijzigd door Lashrom op 10-12-2023 22:22 ]
Helaas ook verloren
Jep. Rooney Beckham. Niet wat ik hooptetheman36 schreef op zondag 10 december 2023 @ 21:18:
Mensen die icon 87+ sbc gedaan?
Heh, wtf. Heeft Beckham maar 3* weakfoot? Is dat niet een beetje laag voor becks?
[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 10-12-2023 23:14 ]
11 wins WL gehad en helaas niks echt bruikbaars er uit of van waarde. Matig...
Ja, het blijven gok-sbc's. Meestal skip ik ze daarom ook. Te vaak mijn hoofd gestoten. Maar ik had nu zoveel fodder dat ik toch een keer weer de gok heb gewaagd. En deze keer mazzel.Lashrom schreef op zondag 10 december 2023 @ 21:55:
[...]
Ik heb ook Makelele, maar dit had ik al verwacht. De base variant, nou heb ik hem lekker duplicate. Verdorie hey! Uit alle beschikbare icons die je kan packen en met de enige icon in mijn club komt er een icon uit die ik al heb. De zoveelste shit icon sbc.
Ja, niet waar je op hoopt....theman36 schreef op zondag 10 december 2023 @ 21:55:
Gegokt en verloren.... trezeguet
:strip_exif()/f/image/a6d33VjkbFIPm44LN0FKGFZL.jpg?%0D%0Af=fotoalbum_large)
Div 5 met dit team doe...even...normaal
5 4 verloren 90e min pen tegen
3x met puskas scoren buitenkant voet
En 3 pen krijgen waarvan ik er 1 hou
Dit soort lui worden geholpen door ea doordat ze geld spenderen aan packs etc
Hik kon er niet veel van maar 3x finesse schot en 3 pen tegen
Ik 28 schoten alles houdt de keeper
[ Voor 2% gewijzigd door BM op 11-12-2023 07:18 ]
Ik denk bij Duitsers en Engelsen vooral aan slechtere gameplay door lag etc.Markvd1984 schreef op maandag 11 december 2023 @ 00:32:
[...]
Oke eens ,vaak zijn het Turkse logo's en Duitse logo's
Dan verander ik me woorden bij deze
Die provoceren met de doelpunten em dansjes en rondtikken ,pauzes drukken etc
Wel Atletico gewonnen dus Depay wel +2 playstyles. Hopelijk pakt Depay dan nog de +1 form. Dan blijft hij samen voorlopig aanvalsduo met Auba!