Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een door jou gekozen kaart een rood uiterlijk geven. Thats itMarkvd1984 schreef op maandag 4 december 2023 @ 18:52:
Iemand enig idee wat je met die weekend league evo ding kan
Perisic uit de 84x3, eindelijk een x wat goeds. Leuke sub voor t middenveld. Jammer dat ie cm niet als alternatieve positie heeft
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 04-12-2023 20:39 ]
https://www.futbin.com/24/squad/1477618
Ingame switch ik Frenkie met Ramires. Deze week had ik Eto'o uitgeprobeerd, vorige WL was het Kenny Dalglish. Wel de soort spitsen die het verschil kunnen maken in de lastige wedstrijden.
Nadat ik een duplicate Harry Kane kreeg vorige week, was ik begonnen aan de Thunderstruck King Kenny SBC. Vandaag heb ik de SBC afgerond, en hem gelijk de rode Champions Evo gegeven.
Ik denk dat ik op de valreep ook nog de Salah SBC doe om een extra Liverpool tintje in mijn club te krijgen. Ik heb zijn gouden kaart die ik vaak als sub in de tweede helft in breng en hij doet het meestal prima.
Na de verkoop van Eto'o heb ik ruim 2 miljoen te besteden en nog aardig wat fodder over. Dan gaat het team er voorlopig zo uit zien:
https://www.futbin.com/24/squad/1477646
Nog geen idee wat ik met de resterende coins ga doen. Misschien dat ik op een gegeven moment Alessandrini ga vervangen, maar tot dusver is hij 1 van mijn betere spelers, zo klinisch voor het doel.
Theo IF kan ik nog wel halen, al vind ik de upgrades voor een IF meestal wel mager als je kijkt naar de extra prijs die je ervoor moet betalen.
Ben wel een beetje aan het icon hoeren, zonder daar geld in te steken. Voornamelijk omdat ik het leuk vond om m'n team van de Nederlandse icons te voorzien. Maar inmiddels bijna een elftal aangevuld met untradeables. Totaal geen gedachte of samenhang achter, maar dat is in lijn met mijn ingame kwaliteiten.
/f/image/LGnY9UCU4c9FOtU43K1mVfjV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door twi op 04-12-2023 21:33 ]
Nu al weer? Hou op hoor. Vanavond nog niet kunnen spelen. Had een webinar en daarnaast ff frenkie sbc opgelost. Iemand modric kopen?Traeces schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:23:
Ligt het aan mij of is park the bus weer aan het terug komen ?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Is de 4e objective uit m'n hoofd van de daily brons speler inleveren. Ik zat ook ff te kijken eerst..twi schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:30:
Paar radioactive 80+ SBC's gedaan om eens wat geluk te hebben met packs. Lijkt niks in te zitten. Kom ik terug, zit er toch een Fernando Torres Icon in m'n ongeopende spelers. Apart! Nevermind, zie in m'n screenshot dat het een loan is, haha!
JupTraeces schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:23:
Ligt het aan mij of is park the bus weer aan het terug komen ?
Zal wel iemand promoten op YouTube
Viel mij ook al op veel counter voetbal
Net een paar gehad in wl kwali , stond de spits haast op de 16 van me tegenstander mee te verdedigen. En maar balletjes pompen op Doku en die Portugese evo ( kan even niet op de naam komen ).Oekol schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:31:
[...]
Nu al weer? Hou op hoor. Vanavond nog niet kunnen spelen. Had een webinar en daarnaast ff frenkie sbc opgelost. Iemand modric kopen?
Speel nu met rttk modric, sbc Frenkie en Hero SneijderOekol schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:31:
[...]
Nu al weer? Hou op hoor. Vanavond nog niet kunnen spelen. Had een webinar en daarnaast ff frenkie sbc opgelost. Iemand modric kopen?
Wat vind je van die Hero Sneijder? Lijkt me een hele leuke kaart om mee te spelen.Traeces schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:30:
[...]
Speel nu met rttk modric, sbc Frenkie en Hero Sneijderwel extreem aanvallend. Voor de wl ga ik denk essien er bij zetten ipv frenkie of modric.
Ja zeer leuke kaart om mee te spelen. Loop acties zijn goed, passing is prima en heb er al flink wat goals mee gemaakt.Moody2204 schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:37:
[...]
Wat vind je van die Hero Sneijder? Lijkt me een hele leuke kaart om mee te spelen.
Doe ik zojuist de Hero SBC krijg ik Bombastor en Al jaber en 3x raden wie ik uit mijn hero preorder pack kreeg.
Volgens mij Fc24 best optijd gepre-ordered en de ultimate editie
Check eerst even na wanneer je hem gepreorderd hebt en waar gekocht?Kieft91 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:00:
Ik heb nog steeds geen Hero pre-order pack gehad?? Hoe kan dit?
Volgens mij Fc24 best optijd gepre-ordered en de ultimate editie
Verder kun je dus zien welke spelers tradable zijn en welke niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 05-12-2023 10:07 ]
Als back vind ik hem te traag. Cvm heeft hij geen geweldige statistieken en is erg zwak.Gieter90 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:31:
Iemand die Philip Lahm SBC gedaan? Ziet er goed bruikbaar uit.. ben hem aan het overwegen. Iemand hem gedaan met spijt?
Qua backs zijn er veel goedkopere opties welke prima spelen en een stuk sneller zijn.
Ik zou hem persoonlijk niet doen.
Voor mij de beste opstelling tot dusver.
Thierry Correia op RM is een verrassing! Aanvallend sterk met 92 pace, redelijke dribbel en High offensice workrate. Shadow erop en hij is ook zo terug om te verdedigen. Deze man is echt op de hele flank te vinden, helemaal top. Enige jammer is dat ik bang ben dat zijn upgrade er niet inzit, helaas verloren ze ook onlangs van Girona en moeten nu nog tegen Getafe en Barcelona

Bernardo wat meer naar voren, Frenkie gebalanceerd box to box.
Depay als aanspeelpunt ingesteld en Aspas als valse spits het middenveld inkomen.
Hele dynamische opstelling
Switch alleen nog beetje tussen Varane ([playstyle+) en Militao (sneller)
Het is allemaal aardig aanvallend zo, maar ik merk dat ik liever verlies of win met 6-4 dan continue 1-0 of 2-1 verliezen of winnen. Wat dat betreft wil ik gewoon lekker voetballen en lekker doelpunten maken. Ik merk dat als ik vanuit het defensieve ga beredeneren in mijn opstelling dat ik dan ook helemaal niet lekker aan het voetballen toekom en dat past mij gewoon niet.
:strip_exif()/f/image/o2MD9ejQp2U65RLikA4jIivc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 63% gewijzigd door Sleehond op 05-12-2023 10:55 ]
Oo moest dit voor een bepaalde datum?Oekol schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 10:04:
[...]
Check eerst even na wanneer je hem gepreorderd hebt en waar gekocht?

Edit: Aah idd, vandaar

[ Voor 8% gewijzigd door Kieft91 op 05-12-2023 12:13 ]
Het maakt mij helemaal niet uit of ik de 2x multiplier heb, zodra iemand gelijk maakt met de aftrap glitch is het meteen over en uit. De eerste doelpunt had diegene dit ook al toegepast. Dan is het simpel; wedstrijd beeindigen. Gek genoeg had ik één speler toegewezen om naar Kenny toe te rennen omdat ik wist dat hij het weer zou doen, maar op één of ander manier wisselt het twee keer achter elkaar van speler en doen mijn verdedigers geen reet meer. EA gaat hier helemaal niks aan doen ook?
Heel irritant inderdaad. Het vervelende is, is dat het op zich makkelijk te verdedigen is. Maar als je er even niet aan denkt ziet ie er zo in.Lashrom schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:37:
De zoveelste wedstrijd in divisie 4 waarbij ze de kick off glitch toepassen. Echt ongelofelijk!
Het is heel kinderachtig, maar als ik het tegen kom en ik kom voor, dan komen ze niet meer aan de bal.
Super kut en irritant. Als je met je rechterstick naar links tikt tot je je CB hebt gewoon naar je keeper rennen. Meestal maak je dit dan wel onschadelijk.Lashrom schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:37:
De zoveelste wedstrijd in divisie 4 waarbij ze de kick off glitch toepassen. Echt ongelofelijk!
Het maakt mij helemaal niet uit of ik de 2x multiplier heb, zodra iemand gelijk maakt met de aftrap glitch is het meteen over en uit. De eerste doelpunt had diegene dit ook al toegepast. Dan is het simpel; wedstrijd beeindigen. Gek genoeg had ik één speler toegewezen om naar Kenny toe te rennen omdat ik wist dat hij het weer zou doen, maar op één of ander manier wisselt het twee keer achter elkaar van speler en doen mijn verdedigers geen reet meer. EA gaat hier helemaal niks aan doen ook?
[YouTube: EA SPORTS FC 24_KICKOFFGLITCH]
Soms is het te doorzien, maar ondanks alles wat je probeert te doen valt het gek genoeg niet te stoppen.WasBak schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:40:
[...]
Heel irritant inderdaad. Het vervelende is, is dat het op zich makkelijk te verdedigen is. Maar als je er even niet aan denkt ziet ie er zo in.
Het is heel kinderachtig, maar als ik het tegen kom en ik kom voor, dan komen ze niet meer aan de bal.
Ik speel niet echt met rechteranalog voor het wisselen met spelers. Meestal lukt het wel met L1 wisselen, maar zal het dan vaker moeten toepassen met analog om hier een gewoonte van te maken. Echt jammer dat EA ook geen maatregelen neemt ofzo, dat je diegene kan bannen met een video als bewijs of iets dergelijks.Oekol schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:48:
[...]
Super kut en irritant. Als je met je rechterstick naar links tikt tot je je CB hebt gewoon naar je keeper rennen. Meestal maak je dit dan wel onschadelijk.

Ik probeer vaak een van m’n grotere spelers, het liefst een snelle spits tussen m’n centrale verdedigers te plaatsen. Dan komt het vaak wel goed.Lashrom schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:57:
[...]
Soms is het te doorzien, maar ondanks alles wat je probeert te doen valt het gek genoeg niet te stoppen.
[...]
Tweede aftrap glitch is direct spelen naar een van de buitenspelers, en dan vooral met R1 dribbelen. Dat is ook te verdedigen maar ook mega irritant.
Probeer even die 4 potten radioactive beker te doen. Man man man mensen weigeren weer normaal te voetballen en aanvallen hebben ze helemaal niet van gehoord. Is weer 11 man voor de 16 hangenOekol schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:12:
Lekker avondje Rivals wins halen en eventueel WL kwali doen. Echter kijk ik nu al 60min ingame naar een tegenstander die om z'n as draait. Hij staat 5-1 achter maar weigert te leaven of te spelen....

En dan echt weer zo’n pleuris doelpunt tegen krijgen ZUCHT.
Had net team tegen hele tijd pressing kwam twee keer voor. Kwam er niet tussen en alles counter. Gingen 2-2 rust in. Toen zag ik dan zijn balkjes onderin maar voor 20 procent vol zaten en die van mij 80 procent wist ik 't. Jij gaat er aan. Hij is bij 5-2 geleavedTraeces schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:25:
[...]
Probeer even die 4 potten radioactive beker te doen. Man man man mensen weigeren weer normaal te voetballen en aanvallen hebben ze helemaal niet van gehoord. Is weer 11 man voor de 16 hangen![]()
En dan echt weer zo’n pleuris doelpunt tegen krijgen ZUCHT.
Hier heeft hij de advent nr 5 wel geteld, echter krijg je pas weer rewards bij 6 voltooide advent SBC’s. Misschien is je dat niet opgevallen? Ik heb inderdaad ook nog steeds die 1500XP punten van vorig seizoen niet ontvangen..lwd-kevin schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:20:
Dit jaar gaat er enorm veel fout zeg. Ook vandaag weer een sbc die na het afronden niet registreert. Ditmaal de dagelijkse advent sbc (nr 5). Ik wacht ook nog steeds op de rewards van de daily puzzle sbc eind vorig seizoen...

Je hebt gelijk, verkeerd gekeken. Ik was in de veronderstelling dat eea dagelijks was..DeeleNL schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:28:
[...]
Hier heeft hij de advent nr 5 wel geteld, echter krijg je pas weer rewards bij 6 voltooide advent SBC’s. Misschien is je dat niet opgevallen? Ik heb inderdaad ook nog steeds die 1500XP punten van vorig seizoen niet ontvangen..
Nieuwe pitchnotesLashrom schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:57:
[...]
Soms is het te doorzien, maar ondanks alles wat je probeert te doen valt het gek genoeg niet te stoppen.
[...]
Ik speel niet echt met rechteranalog voor het wisselen met spelers. Meestal lukt het wel met L1 wisselen, maar zal het dan vaker moeten toepassen met analog om hier een gewoonte van te maken. Echt jammer dat EA ook geen maatregelen neemt ofzo, dat je diegene kan bannen met een video als bewijs of iets dergelijks.
:strip_exif()/f/image/7b4pOgkJdqhrqNUs0ZjvcsET.jpg?f=fotoalbum_large)
Inclusief het nerven van power header+ en Finesse+
Tevens word 71 depth aangepakt als ik het goed begrepen heb
Dat power header + Werkt sowieso niet zo goed bij mij. Maar kop niet zoveel, dus moet 't nu nog minder doen met Lewa rttkAugy schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:45:
[...]
Nieuwe pitchnotes
[Afbeelding]
Nu nog r1 dribbel nerven en het is prima.Augy schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:45:
[...]
Nieuwe pitchnotes
[Afbeelding]
Zit er volgens mij ook bij!
:strip_exif()/f/image/sBweq82lVc7sa5rnvwSg1qAt.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.ea.com/nl-nl/...id=78921&ts=1701813356334
[ Voor 60% gewijzigd door Augy op 05-12-2023 23:02 ]
Weet echt ff niet wat te doen met 't geld. Ga even over nadenken wat ik leuk zou vinden. Wellicht hele andere competitie of zo. Merk dat ik nu al wat interesse aan 't verliezen ben..
Vanavond wel m'n 7 wins gehaald en 4 potjes gewonnen en dus gekwalificeerd voor WL. Daarna direct gestopt.
Slaat eigenlijk nergens op om dat midden in het spel aan te passen.. heeft ook en significante invloed op de waarde van spelers vermoed ik.Augy schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:45:
[...]
Nieuwe pitchnotes
[Afbeelding]
Klopt!!! Hansen tb is bijvoorbeeld al 500k gezakt en de waarde van de sbc van bijvoorbeeld een Son, dalglish en Salah had nu ook lager kunnen wezenMesque schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 23:20:
[...]
Slaat eigenlijk nergens op om dat midden in het spel aan te passen.. heeft ook en significante invloed op de waarde van spelers vermoed ik.
Ik lees kerst update, dus vermoed dat het nog even duurt?Oekol schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 23:11:
Is die update al live? Want vond vnv 352 verrot spelen, kreeg nu juist veel vis de flanken rennen en dan voorzetten tegen. Deze formatie hielp juist eerst daartegen. Verder vind ik frenkie tegenvallen. Hij is wel oké en goed, maar mis Modric op 't middenveld. Die dribbelde en is opbouwend net ff wat lekkerder.
Weet echt ff niet wat te doen met 't geld. Ga even over nadenken wat ik leuk zou vinden. Wellicht hele andere competitie of zo. Merk dat ik nu al wat interesse aan 't verliezen ben..
Vanavond wel m'n 7 wins gehaald en 4 potjes gewonnen en dus gekwalificeerd voor WL. Daarna direct gestopt.
En klopt, gisteren liep 3-4-1-2 (soort 3-5-2) ook voor geen meter bij mij. Ach, was weer een avond dat ik na 2 wedstrijden dacht ik ga een ander spel doen. Vanavond maar weer nieuwe ronde nieuwe kansen.
[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 06-12-2023 09:13 ]
Slaat eigenlijk nergens op dat dit in een beta/internal testing phase al niet was opgepikt/gefixed.Mesque schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 23:20:
[...]
Slaat eigenlijk nergens op om dat midden in het spel aan te passen.. heeft ook en significante invloed op de waarde van spelers vermoed ik.
Vraag me af wat vervelender is, 71 depth wedstrijden of dat we waarschijnlijk weer terug gaan naar park the bus/counter zoals alle voorgaande versies
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ben bang dat PTB nog erger is dan 71 depth. Ik speel liever zelf ook hoge druk dan dat ik met de kont op de 16 hang. Dat weiger ik echt te doen, maar als je het niet doet verlies je alles weer dus..... doe je dat ook maar weer.Bossie schreef op woensdag 6 december 2023 @ 09:42:
[...]
Slaat eigenlijk nergens op dat dit in een beta/internal testing phase al niet was opgepikt/gefixed.
Vraag me af wat vervelender is, 71 depth wedstrijden of dat we waarschijnlijk weer terug gaan naar park the bus/counter zoals alle voorgaande versies
Ik echter nog niks, maar het lijkt er dus wel aan te komen...
Had idd gelezen dat hij was uitgestuurd, zelf ook nog niets ontvangen helaasLaan1988 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:36:
Mijn broer heeft zojuist de compensatie voor de 1.500 xp en het jumbo zeld gouden spelers pakket gekregen.
Ik echter nog niks, maar het lijkt er dus wel aan te komen...
Zou typisch ea zijn als de compensatie random was uitgestuurd en we hem nooit weer krijgen 🤣
[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 06-12-2023 16:54 ]
1e leaved in de 70ste minuut bij 3-3
2e sloopt mij volledig. Dik verdient verloren.
3e leaved bij een gelijkstand en strafschop voor mij
4e 3-0 verloren van iemand die alles via de zijlijn speelde en van 30+ meter probeerde te scoren
5e sta 4-1 voor en de tegenstander begint met rubber banden...
Ik ben bij het 5e potje maar weggegaan. Dan maar geen win
Waarom was ik ook al weer begonnen..
Edit:
Merk dat ik nog 1 potje moet winnen dus toch nog maar eens proberen.
Pot nummer 6 krijg ik 3 kansen naar mis.. tegenstander weg.
Pot 7 1 kans gehad en tegenstander weg
Pot 8 kom met 1-0 voor en de tegenstander leaved.
Wat een waardeloze mannetjes spelen dit spel toch ook.
[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 06-12-2023 17:55 ]
Hopelijk zetten ze samen de boel weer een beetje recht.
Welke formatie en met 71 depth of niet?llovesoccerx7 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:13:
Update is inderdaad live. Het speelt nu veel beter weg. Ineens naar div 3 hiervoor tijdje vast in 5.
Ik heb niks veranderd aan mijn tactiek. 4321 en geen 71 depth
Enige wat ik jammer vind, is dat ik bijna 2 weken lang 1 miljoen heb opgespaard en niks mee heb gedaan. Koop ik Salah inform voor 550K is hij enkele uren daarna gedropt naar 510K. In principe is het een vrij weinig verlies, maar toch. Had gehoopt dat het zou stijgen omdat de nerf op finesse shot nauwelijks merkbaar is. Speelt wel elke keer een dijk van een wedstrijd en gek genoeg is zijn passing enorm goed wat ik niet had verwacht. Al met al, dik tevreden mee.
Edit: Never mind, is weer gestegen blijkbaar lol.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 06-12-2023 21:44 ]
1 miljoen opgespaard in 2 weken?🤔. Traden?Lashrom schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:35:
Nog vrij weinig opgevallen van de patch. Wel is het mij opgemerkt dat op het middenveld minder druk is. Ik kan iets beter tiki taka spelen.
Enige wat ik jammer vind, is dat ik bijna 2 weken lang 1 miljoen heb opgespaard en niks mee heb gedaan. Koop ik Salah inform voor 550K is hij enkele uren daarna gedropt naar 510K. In principe is het een vrij weinig verlies, maar toch. Had gehoopt dat het zou stijgen omdat de nerf op finesse shot nauwelijks merkbaar is. Speelt wel elke keer een dijk van een wedstrijd en gek genoeg is zijn passing enorm goed wat ik niet had verwacht. Al met al, dik tevreden mee.
Edit: Never mind, is weer gestegen blijkbaar lol.
Niet binnen twee weken he, maar twee weken lang niks met mijn miljoen gedaan. Ik had in de eerste twee maanden vrij veel high rated fodders gekregen van WL rewards die destijds ook nog best prijzig waren (rond de 40 tot de 80K). Sindsdien opgespaard, af en toe uitgegeven aan sbc's maar nooit echt spelers mee gehaald omdat de spelers SBC's en player picks goed genoeg waren om mee te spelen. De laatste paar weken is dit helaas niet het geval geweest, anders had ik nu veel meer dan een miljoen.llovesoccerx7 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 23:05:
[...]
1 miljoen opgespaard in 2 weken?🤔. Traden?
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 06-12-2023 23:41 ]
Ben er idd bang voor, nog steeds niets gekregen.. Net als die EA pro Live objective.Augy schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:54:
[...]
Had idd gelezen dat hij was uitgestuurd, zelf ook nog niets ontvangen helaas
Zou typisch ea zijn als de compensatie random was uitgestuurd en we hem nooit weer krijgen 🤣
Dit is inderdaad ook fijn. 26 uur gekeken live en niks krijgen
- 71 depth nog steeds kapot
- Keeper movement is nog steeds OP
- Moet de bal nog steeds honderd keer afpakken
- Spelen door het middenveld nog steeds zo goed als onmogelijk
- Door de generfde wingbacks is langs de zijlijn rennen effectiever dan ooit.
- Slimmere keeper en scheidsrechter AI heb ik ook 0 van gemerkt, kreeg weer de raarste penals tegen gisteravond.
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Heb je deze wel eerst geclaimed in Twitch? Er vanuit gaande dat je Twitch hebt gebruikt.Oekol schreef op donderdag 7 december 2023 @ 09:36:
[...]
Dit is inderdaad ook fijn. 26 uur gekeken live en niks krijgen
Denk ook dat het een soort leeftijd ding is ofzo?DeeleNL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:19:
Spelen mensen tegenwoordig het spel nog wel zoals het ooit bedoelt is? Ik doe wat rival games voor de evolutions maar het enige wat ik tegen kom is cut-backs, power shots en complete uitgebreide goal celebrationsis het dan zo leuk om op die manier je wins binnen te harken (div6)? Het zal ongetwijfeld een skill/kwaliteit verschil zijn, zeker op dit tijdstip. Ik ga maar weer wat SB potjes doen
Ik ben denk ik een relatief oude FIFA (sorry EA FC) speler van 36, maar die kinderlijke celebrations etc vind ik schijtirritant. Dan heb ik altijd het idee dat ik tegen een pubertje speelt die zich nog niet realiseert dat het echt NIETS toevoegt in het leven.
ben er bang voor, zelfs als 30 jarige wordt je er soms moe van.Sleehond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:21:
[...]
Denk ook dat het een soort leeftijd ding is ofzo?
Ik ben denk ik een relatief oude FIFA (sorry EA FC) speler van 36, maar die kinderlijke celebrations etc vind ik schijtirritant. Dan heb ik altijd het idee dat ik tegen een pubertje speelt die zich nog niet realiseert dat het echt NIETS toevoegt in het leven.
Kan wel altijd lachen om van die jochies die je dan uitnodigen voor een party of je berichten gaan sturen.
Oh ja en uiteraard mensen met een speler met Finesse+. Constant hetzelfde proberen. Ben benieuwd of dit nog steeds loont sinds de update/nerf. Ik knal soms een finesse erin met Hansen Trailblazers, maar dat doe ik als het toevallig zo uitkomt.
Ook 30+ hier trouwens
[ Voor 28% gewijzigd door Robbio85 op 07-12-2023 11:26 ]
Contact gehad met ea en ze zijn op de hoogte en er word aan gewerkt....Laan1988 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 09:33:
[...]
Ben er idd bang voor, nog steeds niets gekregen.. Net als die EA pro Live objective.
Overigens net even potje rivals gedaan, merk geen verschil na de update haha. Nu ben k geen spammer van finesse dat scheelt
Alle pakjes die geclaimd konden worden heb ik gedaan. Deze kan niet via Twitch geclaimd worden volgens mij._Uploader_ schreef op donderdag 7 december 2023 @ 10:45:
[...]
Heb je deze wel eerst geclaimed in Twitch? Er vanuit gaande dat je Twitch hebt gebruikt.
Zie hem ook niet meer tussen de objectives staan als ik zo 123 kijk.
Nee?Beavbusi schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:35:
Kennen jullie de optie niet show own team bij hun celebrations?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Selecteer dat in opties gaat ie tijdens een goal jouw verdrietige verdediger laten zien ipv die juichende jochies
Waar in de opties vinden we dit? Kun je dat aangeven? Scheelt denk ik veel uitzoekwerk voor mensen hier...Beavbusi schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:12:
[...]
Selecteer dat in opties gaat ie tijdens een goal jouw verdrietige verdediger laten zien ipv die juichende jochies
Dank!
Jota vervangen voor Malen 87 of Aubameyang 88
OPGELOST, zie hieronder.
[ Voor 103% gewijzigd door Sleehond op 07-12-2023 13:07 ]
Heb zelf auba en Depay voorin staan, auba is echt bizar goed! Ramt ze er vanuit alle hoeken in! Die kan ik je aanraden en is een mooi complementair duo met depay. Malen geen ervaring mee.Sleehond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:38:
Wat zouden jullie doen?
Jota vervangen voor Malen 87 of Aubameyang 88
Neig zelf wel naar Malen, want betere Agility, balance, acceleration en ook agression veel hoger.
Met Depay heb ik al iemand er naast met een power shot + en Aspas kan mooi voor de finesse shot +
Malen alleen geen playstyles +
[Afbeelding]
Done!Augy schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:46:
[...]
Heb zelf auba en Depay voorin staan, auba is echt bizar goed! Ramt ze er vanuit alle hoeken in! Die kan ik je aanraden en is een mooi complementair duo met depay. Malen geen ervaring mee.
Nu alleen de vraag, Auba of Depay spits?
Heb nu Auba get in behind en Depay aanspeelpunt en Aspas gebalanceerd.
Dembele hierdoor naar RM voor betere chem.
Heb het vrij aanvallend, maar goed verlies liever 6-4 dan elke keer die saaie 1-0 / 2-1 potjes.
Realiseer me net > nu Militao en Ederson even vervangen voor een first owner exemplaar, dan kan ik daar nog even wat doelstellingen mee gaan behalen.
:strip_exif()/f/image/6C4rQ7vsK8OWYWuQDPG0drZC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 07-12-2023 13:08 ]

Edit: en Kounde / Eder Militao gaat even wijken voor VVD. Kijken of dat nog beter gaat dan 1 van die eerste twee.
[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 07-12-2023 13:17 ]
Vindt hem .. Prima.Bossie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:11:
Wat zijn de meningen over FDJ, ik heb een stacked middenveld maar inmiddels ook weer een paar duplicates helaas.
Heb hem er staan maar wissel hem er vaak uit, vindt het zeker geen game-changer.
Hopelijk toch nog 2 wins voor Barcelona.ZicoDon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:27:
[...]
Vindt hem .. Prima.
Heb hem er staan maar wissel hem er vaak uit, vindt het zeker geen game-changer.
+2 playstyles en 90 algemeen maakt hem misschien dan wel ECHT top.
Ben maar weer even gestopt 🤣
Enne, het is pas begin december en dit soort teams lijken al normaal te zijn🤯
Ja ben benieuwd!Sleehond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:32:
[...]
Hopelijk toch nog 2 wins voor Barcelona.
Ga nu denk heel even FDJ naar de bank verplaatsen en Essien eens proberen. Gepacked maar nog niet mee gespeeld door de rest van het middenveld 😂
Bijzonder trouwens dat de teamgeest voor geen fluit klopt in de app.
![]() | ![]() | ![]() |
Ik zie ze nog niet zo makkelijk winnen van Girona en Valencia hoor.Sleehond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:32:
[...]
Hopelijk toch nog 2 wins voor Barcelona.
Stiekem zou ik het ook wel leuk vinden als Girona het lang vol kan houden bovenin. (zegt 1 van de weinige Pro-Daley Blind mensen in Nederland)
vooral dat laatste is belangrijk, aangezien de powercurve wel erg snel gaat deze jaargang.ZicoDon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:27:
[...]
Vindt hem .. Prima.
Ik heb 2x87 dubbel nu, maar kan deze ook ff dumpen in de hero SBC.
Aangezien ik Marchisio, Toure, POTM Bellingham al heb is het wel belangrijk dat FDJ echt iets toevoegt.
De vraag is wat je dan nog uit de Hero sbc hoopt te halen aangezien je Toure en Marchisio al hebtBossie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:11:
[...]
vooral dat laatste is belangrijk, aangezien de powercurve wel erg snel gaat deze jaargang.
Ik heb 2x87 dubbel nu, maar kan deze ook ff dumpen in de hero SBC.
Aangezien ik Marchisio, Toure, POTM Bellingham al heb is het wel belangrijk dat FDJ echt iets toevoegt.
Di Natale zou erg fijn zijn, dat had ik vorig jaar (of het daar daarvoor) en is vrijwel tot TOTS mijn spits geweest.Laan1988 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:11:
[...]
De vraag is wat je dan nog uit de Hero sbc hoopt te halen aangezien je Toure en Marchisio al hebt
Daarnaast zijn er nog een aantal leuke opties (Sneijder, Voller, Kompany, Ramirez etc).
De Dudeks zouden inmiddels toch wel een keertje op zijn, toch
Dacht ik sla hem op en toen was die weg en opgeslagen. De formatie opzoeken lukt ook niet bepaald?
Snap er niks van
Mag hopen dat op console klopt, anders is het echt abnormaal slecht…Saekerhett schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:48:
Op de console heb ik Radioactive Zaha op LW met drie sterren chemistry en op de companion app heeft hij er maar twee... Zoveelste bug? En welke klopt dan?

Zou niemand verbazen toch?Sleehond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:50:
[...]
Mag hopen dat op console klopt, anders is het echt abnormaal slecht…
Ik zie de FC Pro objective nog wel staan, deze is nog 3 dagen actief. Wat ik deed is; EAFC en Twitch account koppelen, stream kijken op twitch, op je profiel klikken en dan voor "drops" kiezen en daar de items claimen. Vervolgens opnieuw inloggen in EAFC en dan de objective pack claimen.Oekol schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:03:
[...]
Alle pakjes die geclaimd konden worden heb ik gedaan. Deze kan niet via Twitch geclaimd worden volgens mij.
Zie hem ook niet meer tussen de objectives staan als ik zo 123 kijk.
App doet het idd niet goed. Neem aan dat je wel een Icon in je team hebt want dan zou Zaha sowieso al volledige chem moet hebbenSaekerhett schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:48:
Op de console heb ik Radioactive Zaha op LW met drie sterren chemistry en op de companion app heeft hij er maar twee... Zoveelste bug? En welke klopt dan?
Ja, zie de vorige pagina mijn mooie plaate van Sir BobbyTim01 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:05:
[...]
App doet het idd niet goed. Neem aan dat je wel een Icon in je team hebt want dan zou Zaha sowieso al volledige chem moet hebben
Nog 3 dagen actief maar het laatste dat je kon doen was 4 dec toch?_Uploader_ schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:53:
[...]
Ik zie de FC Pro objective nog wel staan, deze is nog 3 dagen actief. Wat ik deed is; EAFC en Twitch account koppelen, stream kijken op twitch, op je profiel klikken en dan voor "drops" kiezen en daar de items claimen. Vervolgens opnieuw inloggen in EAFC en dan de objective pack claimen.
Behalve modric die moet ik nog kopen. Hoezo is VVD 1 chem ipv 2 zoals op futbin?Oekol schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:12:
Ik mis modric dusdanig veel dat ik hem terug ga kopen. Frenkie geef ik nog voordeel van de twijfel, wel twee high/medium op middenveld nu. Dus balans is misschien niet goed. In dat geval denk ik Valverder IF kopen ipv Alexia. Carvajal evo is nu dan bank en Llorente evo schuift 1 linie terug. Dus dit deze WL proberen.
[Afbeelding]
Edit: en Kounde / Eder Militao gaat even wijken voor VVD. Kijken of dat nog beter gaat dan 1 van die eerste twee.
:strip_exif()/f/image/omKajv3PteWtXq46zCTyMkuq.jpg?f=fotoalbum_large)
Modric gekocht nu nog steeds 1 chem. Ten hag als trainer weg blijft alsnog 1 chem. Snap 't niet. Futbin fout hierin?
[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 07-12-2023 18:05 ]
[ Voor 42% gewijzigd door dutchgio op 07-12-2023 18:08 ]