Klopt die heb ik nog op de bank maar omdat ik een cvm zocht had ik tijdelijk even Tchou daar staan om te kijken hoe dat speelde.
Heeft iemand weleens gehad dat de chem in de app lager is dan in het spel? Echt de fut app dus niet futbin.
Heb het nu ook.WasBak schreef op woensdag 29 november 2023 @ 16:02:
Heeft iemand weleens gehad dat de chem in de app lager is dan in het spel? Echt de fut app dus niet futbin.
App voor een update voorzien omdat ik geen sbc kon inleveren. Nu is, na de update, volgens de app mn chemistry in de hobbel
Depay (en alle andere thunders) update naar 88 gehad, still waiting on bacha 🤪
Zijn jullie allemaal serieus dat ook al krijgt Frenkie geen upgrades zijn +1 300k waard is om te doen.
Elke andere speler had het niet zover gebracht...toch iets met oranje bril denk ik dan maar...
Elke andere speler had het niet zover gebracht...toch iets met oranje bril denk ik dan maar...
Het is echt een hele fijne speler!bvbal79 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 18:46:
Zijn jullie allemaal serieus dat ook al krijgt Frenkie geen upgrades zijn +1 300k waard is om te doen.
Ja dat is zijn 87 kaart al...dus wat rechtvaardigd dan de +1 als hij geen upgrades krijgt. Ik zou echt wachten tot er meer potjes gespeeld zijn barca en de kaart echt naar 89 gaat voor ik er 300k (ook al is het fodder, dat heeft ook waarde) in gooi.
Het is gewoon een hele fijne spelers!
Dus JA ik heb dat bedrag er aan fodder voor over. Jij beredeneerd het heel financieel, prima uiteraard. Ik beredeneer het omdat het 1 van mijn favoriete spelers is!
Dus JA ik heb dat bedrag er aan fodder voor over. Jij beredeneerd het heel financieel, prima uiteraard. Ik beredeneer het omdat het 1 van mijn favoriete spelers is!
Vanmiddag ook 50x de 78+ gedaan, dit kwam eruit:
89 I
88 I
87 I
86 I
85 IIII
84 IIIII IIIII
83 IIIII IIIII II
IF II
Met de fodder nog een keer de icon pack gedaan, waar Roberto Carlos uit kwam
Pack vervolgens net IF Theo uit de 83x10, die ik nu dus niet echt kan gebruiken want heb Riise 88 ook al voor de LM. Luxeprobleem op linksback..
89 I
88 I
87 I
86 I
85 IIII
84 IIIII IIIII
83 IIIII IIIII II
IF II
Pack vervolgens net IF Theo uit de 83x10, die ik nu dus niet echt kan gebruiken want heb Riise 88 ook al voor de LM. Luxeprobleem op linksback..
Bacha naar 89!
Depay naar 88!
Lukaku naar 88!
En toen opende ik een 30 coins pakje….
BAM, leuke sub en toekomstige fodder voor een mooie kaart want het is denk ik geen basis materiaal.
Depay naar 88!
Lukaku naar 88!
BAM, leuke sub en toekomstige fodder voor een mooie kaart want het is denk ik geen basis materiaal.
/f/image/ikBARvpK36SZ0vX2UDoXUpOO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 29-11-2023 19:51 ]
Weet niet wat je team is. Maar bernardo Silva staat bij mij gewoon op cam in de basis. De r1 dribbeling is echt extreem goed met deze kaart.Sleehond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:51:
Bacha naar 89!
Depay naar 88!
Lukaku naar 88!
[Afbeelding]
als 442 niet werkt sub k hem altijd in naar de cam positie in 4231/4132.Sleehond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:51:
Bacha naar 89!
Depay naar 88!
Lukaku naar 88!
[Afbeelding]
Dribbelt zo door de defensies heen met een potentieel tot 92 rated. Dikke win die kaart al zou zn prijs anders vermoeden
Bacha! Eindelijk
Hij kan alleen niet CAM…?Traeces schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:18:
[...]
Weet niet wat je team is. Maar bernardo Silva staat bij mij gewoon op cam in de basis. De r1 dribbeling is echt extreem goed met deze kaart.
En ik speel met Frenkie en Witsel als 2x CM. Op CAM Trejo 87 of Madisson.
Sleehond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:27:
[...]
Hij kan alleen niet CAM…?
/f/image/sGckE3PBv2gLzcSLipal3bxc.png?f=fotoalbum_large)
Ik start hem als cm en ingame schakel ik naar een formatie waar hij cam speeltSleehond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:27:
[...]
Hij kan alleen niet CAM…?
Hier idem dito. Leuk dat ik Theo if pack, maar had daar al een inmiddels 88 rated Bompastor staan die me prima bevalt. Als ik die vergelijk met Theo dan is die enkel sneller en fysiek wat sterker. En Theo krijg ik op max. 2 chem, tenzij ik Van Dijk of Courtois vervang voor Tomori of Maignan. Maar dat lijkt mij ook niet echt beter.Mesque schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:50:
Vanmiddag ook 50x de 78+ gedaan, dit kwam eruit:
89 I
88 I
87 I
86 I
85 IIII
84 IIIII IIIII
83 IIIII IIIII II
IF II
Wat wil je hiermee zeggen
Er staat toch CM of RVA
Hij beantwoord je vraag met een plaatje, tenminste je stelde toch een vraag?Sleehond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 22:42:
[...]
Wat wil je hiermee zeggen![]()
Er staat toch CM of RVA
Ik zei dat ie geen CAM kan?bvbal79 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 22:45:
[...]
Hij beantwoord je vraag met een plaatje, tenminste je stelde toch een vraag?
En dan zie je een plaatje CM of RVA
Dat is bij mij geen CAM
Maar goed nu ga ik op de bijdehand tour….
Theo Hernández bedoel je van AC Milan? Dat is een beest. In mijn team was die telkens op 1 of 2 chem. Dikke prima. Heb nu mendy gekocht om te proberen zodat ik die op 3 chem heb. Voelen tot nu toe hetzelfde aan, vergelijkbaar goed.Moody2204 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 22:41:
[...]
Hier idem dito. Leuk dat ik Theo if pack, maar had daar al een inmiddels 88 rated Bompastor staan die me prima bevalt. Als ik die vergelijk met Theo dan is die enkel sneller en fysiek wat sterker. En Theo krijg ik op max. 2 chem, tenzij ik Van Dijk of Courtois vervang voor Tomori of Maignan. Maar dat lijkt mij ook niet echt beter.
Alexia putellas vanmiddag gekocht als cam, lekker met de 5* weakfoot. Heb nog 1 mln op de TL aan IF kaartjes en gold kaartjes wat ook rustig door pruttelt.
:strip_exif()/f/image/BqD68ieWydOsBIfy05dRFKHN.jpg?f=fotoalbum_large)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als je hem op cm zet en tijdens het spel een tactiek hebt aangemaakt waar je mee wilt spelen bijv 442 start en dan een 4132 waar je hem op de CAM zet werkt het gewoon met de full chem van de begin formatie. Dat wordt bedoelt.Sleehond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 22:49:
[...]
Ik zei dat ie geen CAM kan?
En dan zie je een plaatje CM of RVA
Dat is bij mij geen CAM
Maar goed nu ga ik op de bijdehand tour….
Dus je start in een formatie waar iedereen de meeste chem heeft en in de wedstrijd wissel je naar een formatie die je leuk vind te spelen met je pijltjes. Je kunt 4 tactieken instellen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Excuus ik heb het verkeerd begrepen dan, helder verhaal zo, thanks!
Lahm ziet er leuk uit voor CDM of misschien RB
Wat is er met de game gebeurt?
Nu beschouw ik mezelf als een casual fifa gamer, maar DIV7 is het echt niet te doen.
Ik sta overal op het veld onder druk. Kom er niet doorheen, maar de tegenstander loopt door mijn verdediging heen alsof het etalagepoppen zijn. Aan mijn spelers ligt het niet, heb een dijk van een team.
Ook onbegrijpelijk dat bepaalde mechanics nog niet zijn opgelost zoals de kickoff lobpass goal, het standaard naar achterlijn trekken en voorzet en dus goal
Iemand suggestie voor een goede opstelling??? Want ik verlies snel plezier in het spel om steeds met 7 goals oorwassing te krijgen.
Daarnaast, is Stoichkov een aanrader? Heb een zooi fodder en zou hem kunnen doen, maar zijn M/M workrates staan mij een beetje tegen.
Nu beschouw ik mezelf als een casual fifa gamer, maar DIV7 is het echt niet te doen.
Ik sta overal op het veld onder druk. Kom er niet doorheen, maar de tegenstander loopt door mijn verdediging heen alsof het etalagepoppen zijn. Aan mijn spelers ligt het niet, heb een dijk van een team.
Ook onbegrijpelijk dat bepaalde mechanics nog niet zijn opgelost zoals de kickoff lobpass goal, het standaard naar achterlijn trekken en voorzet en dus goal
Iemand suggestie voor een goede opstelling??? Want ik verlies snel plezier in het spel om steeds met 7 goals oorwassing te krijgen.
Daarnaast, is Stoichkov een aanrader? Heb een zooi fodder en zou hem kunnen doen, maar zijn M/M workrates staan mij een beetje tegen.
wijze woorden
Je hebt gelijk hoorValandil schreef op donderdag 30 november 2023 @ 00:24:
Het is gewoon een verslavend maar ook echt een zaadspel
Iedereen speelt hetzelfde en elke wed dezelfde goals tegen idd
Ik speel nu 4321 wat me wel redelijk goed afgaat tegen deze lui
Ik blijf van mening dat alles begint en eindigt met youtubers die verpesten alles door bepaalde glitches en irritante dingen waardoor je kunt winnen te delen
En iedereen denkt " oh hij haalt zoveel wins door als een noob te spelen dat ga ik ook doen
Ik hoop dat ze punt 1 glitches fixen ook al levert het hun geen geld op
En dat ze de youtubers die deze dingen promoten gaan aanpakken
Ik heb dus echt weer plezier gekregen door 352 te gaan spelen. Krijg veel minder goals via de zijlijn tegen en als het toch niet werkt stap ik over op 4231, 4132 of 4321.Valandil schreef op donderdag 30 november 2023 @ 00:24:
Heb je verder nog dingen ingesteld bij 352?Oekol schreef op donderdag 30 november 2023 @ 06:45:
[...]
Ik heb dus echt weer plezier gekregen door 352 te gaan spelen. Krijg veel minder goals via de zijlijn tegen en als het toch niet werkt stap ik over op 4231, 4132 of 4321.
Diepte, gedrag spelers, etc?
(Ik heb even zitten puzzelen, maar is 352 ook met CM’s ipvm CVM’s te spelen? Ik zit niet ruim in de cvm’s en zou bv Frenkie graag opstellen…)
[ Voor 17% gewijzigd door boefje79 op 30-11-2023 10:09 ]
Je komt dan op de 3-4-1-2 opstelling uit met 2X een CM en 1X een CAM.boefje79 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 07:27:
[...]
Heb je verder nog dingen ingesteld bij 352?
(Ik heb even zitten puzzelen, maar is 352 ook met CM’s ipvm CVM’s te spelen? Ik zit niet ruim in de cvm’s en zou bv Frenkie graag opstellen…)
Tijd mee gespeeld zelf, werkte echt prima.
Zelf nu even tijdelijk over naar 4-3-1-2
Volgens mij wel, kijk even op futbin -> players -> trackerSleehond schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:14:
Heb zelf de Joe Gomez kaart als leen even getest op de RA positie, bevalt me wel goed.
Nu de vraag > kan deze kaart ook upgraden?
Want dan denk ik dat het best een hele sterke kaart zal zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
het is een Thunderstruck kaart, wat denk je zelf?Sleehond schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:14:
Heb zelf de Joe Gomez kaart als leen even getest op de RA positie, bevalt me wel goed.
Nu de vraag > kan deze kaart ook upgraden?
Want dan denk ik dat het best een hele sterke kaart zal zijn.
Als je meer van dit soort vragen heb adviseer ik je FUT wiki, heel handige site om upgrades in de gaten te houden
https://fut.wiki/eafc-24-thunderstruck-tracker/
De eerste wedstrijd heeft liverpool niet gewonnen, maar de overige 3 zouden moeten kunnen
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 30-11-2023 11:38 ]
Ah kijk, hier heb ik wat aan, ik kende het stukje tracker nog niet. Dat is wel erg bruikbaar, thanks!Bossie schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:36:
[...]
Volgens mij wel, kijk even op futbin -> players -> tracker
Dat is een leuke, thanks!Sleehond schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:05:
[...]
Je komt dan op de 3-4-1-2 opstelling uit met 2X een CM en 1X een CAM.
Tijd mee gespeeld zelf, werkte echt prima.
Zelf nu even tijdelijk over naar 4-3-1-2
Ga dit proberen…
/f/image/f19sRf5ZvohSiDhgYcQBUx38.png?f=fotoalbum_large)
Jezus wat een endgame team. Heerlijk!boefje79 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:55:
[...]
Dat is een leuke, thanks!
Ga dit proberen…
[Afbeelding]
lol krijg ik gisteren ineens Thuderstruck Diani en Centurions Rashford uit dezelfde 83x10. Zijn beide momenteel nog 1miljoen+
Wat is de Thunderstruck Cup trouwens sweaty. Lijkt wel of ze iets aan de matchmaking hebben gedaan want normaal haal ik die objectives eigenlijk altijd wel makkelijk. Van de eerste 4 potjes won ik er 3 en vanaf toen 11 wedstrijden op rij verloren waarbij de meeste van tegenstanders POTM Mbappe hadden en echt heel veel beter waren dan ik. Gelukkig toen nog wel mijn 4de win voor de XP gehaald...
Wat is de Thunderstruck Cup trouwens sweaty. Lijkt wel of ze iets aan de matchmaking hebben gedaan want normaal haal ik die objectives eigenlijk altijd wel makkelijk. Van de eerste 4 potjes won ik er 3 en vanaf toen 11 wedstrijden op rij verloren waarbij de meeste van tegenstanders POTM Mbappe hadden en echt heel veel beter waren dan ik. Gelukkig toen nog wel mijn 4de win voor de XP gehaald...
Komen die nieuwe Hero’s ook nog in packs ? Of zijn die alleen voor mensen mensen die gepreorderd hadden?
Komen ook nog in packs over een week of 2Kanters85 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:58:
Komen die nieuwe Hero’s ook nog in packs ? Of zijn die alleen voor mensen mensen die gepreorderd hadden?
Ik zie beloningen voor 5/6/7/8 wins maar kan maar 4 wedstrijden spelen. Wat mis ik? 🤔Tim01 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:45:
lol krijg ik gisteren ineens Thuderstruck Diani en Centurions Rashford uit dezelfde 83x10. Zijn beide momenteel nog 1miljoen+
Het is max 4 per dag, al vanaf afgelopen zondagboefje79 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 16:18:
[...]
Ik zie beloningen voor 5/6/7/8 wins maar kan maar 4 wedstrijden spelen. Wat mis ik? 🤔
Lekker! Pakte daar net Messi meeaDutchCow schreef op donderdag 30 november 2023 @ 17:15:
[Afbeelding]
Wat een pull van de 10 x 83 SBC... Ben benieuwd hoe deze speelt
Hoe komen jullie aan de TOTW's? Ik ga daar nu echt niet 50K voor betalen. Ik heb ook maar geen geluk om een TOTW te packen met alle beschikbare sbc's die ik kan doen.
Gisteren uit de 83x10 nog 2 TOTW’s gepackt. Misschien kan je dat proberen als je dit nog niet doet?Lashrom schreef op donderdag 30 november 2023 @ 17:45:
[...]
Hoe komen jullie aan de TOTW's? Ik ga daar nu echt niet 50K voor betalen. Ik heb ook maar geen geluk om een TOTW te packen met alle beschikbare sbc's die ik kan doen.
Ik heb 0 cvms. Speel met modric rttk, llorente evolution en alexia putellas op cam. Gewoon formatie starten dat je volledige chem hebt en ingame wisselen naar 352.boefje79 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 07:27:
[...]
Heb je verder nog dingen ingesteld bij 352?
Zal zo ff zoeken naar de instellingen. Uno momento
Et voila:
Oekol in "[Multi] FC 24 Ultimate Team"
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 30-11-2023 19:00 ]
Uit de upgrade SBC’s heb ik salah 91, Gomez 85, Allison en uiteraard heb ik nog een Jota uit de objectives van een weekje of twee terug.
Volgens mij wil de game dat ik met Liverpool aan de slag ga.
Volgens mij wil de game dat ik met Liverpool aan de slag ga.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Op donderdagavond WL kwalificatie spelen blijkt geen succes. Nog nooit zo kansloos geweest. En wat een teams... pffff....
Dan maar een weekendje geen WL. Is wel beter voor mijn bloeddruk.
Dan maar een weekendje geen WL. Is wel beter voor mijn bloeddruk.
Speel hem meestal in de ochtend op maandag of woensdag, dan lijkt het goed te gaan hahaMoody2204 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:26:
Welke avond vinden jullie het beste om kwalificatie te spelen eigenlijk?
Maar WL doe ik niet meer aan, daar haal k echt geen plezier uit kwa gameplay. Soms nog een speedrun erdoor heen voor wat rewards maar serieus niet
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 30-11-2023 20:31 ]
Begin van de week lijkt mij sowieso beter, want dan ging het bij mij ook beter. Maar vanavond..... pffff echt bizar.Augy schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:30:
[...]
Speel hem meestal in de ochtend op maandag of woensdag, dan lijkt het goed te gaan haha
Maar WL doe ik niet meer aan, daar haal k echt geen plezier uit kwa gameplay. Soms nog een speedrun erdoor heen voor wat rewards maar serieus niet
Wel met je eens verder over de WL. Vond het in Fifa 23 nog wel gaan, maar nu niet meer. EAFC24 ligt mij een stuk minder.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 30-11-2023 20:37 ]
Is er weer een objective ofzo dat je alleen hoeft te scoren ?
Tweede achter elkaar die de controller neer legt
:strip_exif()/f/image/QqsxmjKGb6kncviyrGDbUby3.jpg?f=fotoalbum_large)
Speel je div 6 kom je dit tegen. Cruyff was de thunderstruck editie.
Volgende pot gewoon doodleuk Gullit tegen en Cantona. Lekker door gaan met die bizarre packs op de markt brengen ea.
:strip_exif()/f/image/QqsxmjKGb6kncviyrGDbUby3.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgende pot gewoon doodleuk Gullit tegen en Cantona. Lekker door gaan met die bizarre packs op de markt brengen ea.
[ Voor 71% gewijzigd door Traeces op 30-11-2023 22:27 ]
Wellicht die BF thunderstruck? Moet je 5 matches spelen niet per se winnen voor prime gold players psckTraeces schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:16:
[Afbeelding]
De 7 rivals speel ik een beetje door de week heen maar vooral op maandag avond. Quali op dinsdag woensdag. Donderdag en vrijdag zijn moeilijke dagen.Moody2204 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:26:
Welke avond vinden jullie het beste om kwalificatie te spelen eigenlijk?
Ik moest de hero upgrade evo nog doen, daarvoor moest je ook steeds rivals spelen maar was de uitslag niet belangrijk.Traeces schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:16:
[Afbeelding]
Iemand ervaring met TS Jesus van Arsenal net gepackt uit 78+ maar zal wel een sub moeten worden want griezzman staat al in de spits😅.
Oh pack ik net Bergkamp 90 uit MM. Eens kijken hoe die speelt🤔.
[ Voor 20% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-12-2023 03:15 ]
Dat verklaard een hoop en wat eerder werd aangeven die objective dat je alleen hoeft te scoren.Bossie schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:11:
[...]
Ik moest de hero upgrade evo nog doen, daarvoor moest je ook steeds rivals spelen maar was de uitslag niet belangrijk.
Haha ja ik kom in div 6 echt de meest monsterachtige teams tegenMarkvd1984 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:22:
[Afbeelding]
@Traeces dit is nog erger in wl kwali
Zou ze moeder het doorhebben dat haar creditcard gestolen is
Ea heeft echt verziekt met al die 3000 en 3500 punten packs icm met icons en Hero’s.
Gister avond ook nog een pot waar ik hamm tegen kreeg en Eusebio.
Win al me potjes opzicht wel, maar ben bang dat het er niet beter op wordt richting div 3/4.
Ik heb hem ook. Hoewel hij in de basis zou passen, zit hij op de bank.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 02:42:
Iemand ervaring met TS Jesus van Arsenal net gepackt uit 78+ maar zal wel een sub moeten worden want griezzman staat al in de spits😅.
Het is een oke kaart, maar niet bijzonder.
wijze woorden
Ik zag dit eerder ook al genoemd worden en heb zelf hetzelfde probleem, kom DIV7 niet uit.Valandil schreef op donderdag 30 november 2023 @ 00:24:
Persoonlijk denk ik een beetje dat dit ligt aan de korte seizoenen die EA in heeft gesteld, drie weken spelen en je gaat weer 2 divisies omlaag. Dan krijg je automatisch betere spelers in DIV7, die misschien wel in 4/5 thuis horen....

PSN: Patrick_D
Inmiddels aangekomen in DIV6, het kan dus welPatrick_D_GTS schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:00:
[...]
Ik zag dit eerder ook al genoemd worden en heb zelf hetzelfde probleem, kom DIV7 niet uit.
Persoonlijk denk ik een beetje dat dit ligt aan de korte seizoenen die EA in heeft gesteld, drie weken spelen en je gaat weer 2 divisies omlaag. Dan krijg je automatisch betere spelers in DIV7, die misschien wel in 4/5 thuis horen....
Maar dat 71 depth systeem moeten ze echt flink onder handen gaan nemen. Je speelt daardoor tegen tegenstanders die in een verkapte "constante druk" spelen. Mijn achterhoede staat direct tijdens de opbouw onder druk en ik ben zelf niet goed genoeg om de 71depth af te straffen. Daarnaast ook de standaard, achterlijn halen en terugleggen = goal.
Mijn team is wel leuk geworden met nog maar 1 gold card (Allison)
Stoichkov SBC maar afgerond met mijn allerlaatste fodder en 50k aan coins. Valt zeker niet tegen ondanks zijn M/M workrates.
Packte uit de Hero SBC player pick Kompany, maar na een paar potjes toch Thiago Silva weer terug in het team. Zijn positiespel is gewoon veel beter.
Mijn CDM blijft een beetje puzzelen tussen Schweinsteiger, Laimer en Makelele.
- Schweinsteiger heb ik nodig voor full chemistry voor Musiala
- Laimer is sneller, maar loopt meer uit positie.
- Makelele is het dominantst op het veld, maar zijn passing is verschrikkelijk en levert teveel ballen in.
- Joelinton kwam gisteren uit een 83x10, maar krijg die niet in het team zonder veel op chemistry in te leveren.
Qua formatie speel ik meestal 4321 en 433(2).
Binnenkort maar even hier serieuzer voor zitten zodat ik in-game mijn formatie wat meer kan aanpassen qua score verloop.
Frenkie is echt een van mijn belangrijkste schakels in het team. Soms kan hij een mindere wedstrijd hebben, maar genoeg subs om hem te vervangen.
Qua packluck nog Karchaoi (88 maar past niet in het team), Hemp (89 and rising), Gabriel Jesus (bevalt voor nu nog onvoldoende tov Musiala) en in potentie Joe Gomez die nog kan stijgen.
Hele team is untradable.
/f/image/n0mpqKLQOusEV6N8DVW8EzIS.png?f=fotoalbum_large)
Update: Joelinton is een beest! Toch in mijn team gedaan, geen spijt van. Flinke bereik met de lange benen, sterk en lang.
wijze woorden
Is POTM een ripoff of heb ik iets gemist mbt weakfoot, skillmoves en/of playstyles?
Griezmann potm is 150k duurder dan zijn inform.Bossie schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:14:
Is POTM een ripoff of heb ik iets gemist mbt weakfoot, skillmoves en/of playstyles?
Zou dat echt niet doen, de kaartjes verschillen nagenoeg niet en geen weakfoot is ook nog steeds 3.
Kortom griezmann potm is een ripoff.
Koop dan zijn inform.
wijze woorden
De POTM van griezman heeft volgens mij een andere playstyle + vandaar een slechte call
Dat was zijn special van een van de vorige promo’sOekol schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:48:
De POTM van griezman heeft volgens mij een andere playstyle + vandaar een slechte call
https://www.futbin.com/24/compare/230/20277
De POTM heeft als extra first touch lijkt het?
First touch en 1+ op snelheid, dribbel en schieten als het goed is. Ik heb meer dan voldoende fodders om zijn sbc te doen, maar dit is wel eenbeetje teleurstellend. In principe kan ik 500K coins besparen om andere tradeable spelers te halen en deze sbc met fodders te voltooien. Aan de andere kant vraag ik me af of het 'em waard is.Bossie schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:18:
[...]
Dat was zijn special van een van de vorige promo’s
https://www.futbin.com/24/compare/230/20277
De POTM heeft als extra first touch lijkt het?
Ik had vernomen dat er aanstaande zondag weer een Icon sbc komt, maar dan een player pick. Ze gaan rap!
Ik kan me 500k besparen door gewoon met Griezman 88 verder te gaan idd.Lashrom schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:50:
[...]
First touch en 1+ op snelheid, dribbel en schieten als het goed is. Ik heb meer dan voldoende fodders om zijn sbc te doen, maar dit is wel eenbeetje teleurstellend. In principe kan ik 500K coins besparen om andere tradeable spelers te halen en deze sbc met fodders te voltooien. Aan de andere kant vraag ik me af of het 'em waard is.
Ik had vernomen dat er aanstaande zondag weer een Icon sbc komt, maar dan een player pick. Ze gaan rap!
Hoewel 88 Keane wel eens zijn plek in kan gaan nemen, de bank word steeds breder
Ook onlogisch dat het een 89 is, in de lijn van Bellingham had dat minimaal 90 moeten zijn.
Nu is de POTM SBC wat overbodig.
Nu is de POTM SBC wat overbodig.
Waar heb je dat vernomen?Lashrom schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 22:50:
[...]
First touch en 1+ op snelheid, dribbel en schieten als het goed is. Ik heb meer dan voldoende fodders om zijn sbc te doen, maar dit is wel eenbeetje teleurstellend. In principe kan ik 500K coins besparen om andere tradeable spelers te halen en deze sbc met fodders te voltooien. Aan de andere kant vraag ik me af of het 'em waard is.
Ik speel nu met Nesta 89 naast VVD. Maar ik zoek toch een ander enig aanraders? Dacht zelf misschien Blanc SBC?
Heb het spel nu een kleine week, maar allemachtig wat een bugs zitten erin (PS5). Hebben jullie ook dat elke keer na verloop van tijd alle items in de store onzichtbaar worden en dat, wanneer je een pack wil openen, het complete menu vastloopt?
Ook al een keer gehad dat ineens tijdens de wedstrijd de verbinding verbroken werd (Champions uiteraard) en dan krijg ik op de kop en heb ik verloren, terwijl het 1-1 was...
Ook al een keer gehad dat ineens tijdens de wedstrijd de verbinding verbroken werd (Champions uiteraard) en dan krijg ik op de kop en heb ik verloren, terwijl het 1-1 was...
Ik ben nu helemaal klaar met die verdomde icon SBC's. Zojuist weer twee gedaan en kreeg Lineker en Zambrotta uit. Kon ik de fodders liever uitgeven aan Blanc sbc verdomme.
Alle andere spelers die ik heb gepacked tot nu toe uit icon sbc's: Suker, Makelele, Hagi, Puyol, Baggio, van Basten, Gattuso. Dankjewel EA. Mijn account is black listed.
Edit: Zie zojuist dat Zambrotta 429K waard is. Dacht namelijk veel minder misschien toch nog wel kleinbeetje geluk? Alhoewel ik meer had gehoopt op een klappertje van boven de mill. Maar goed, ga hem dan wel even uitproberen.
Alle andere spelers die ik heb gepacked tot nu toe uit icon sbc's: Suker, Makelele, Hagi, Puyol, Baggio, van Basten, Gattuso. Dankjewel EA. Mijn account is black listed.
Edit: Zie zojuist dat Zambrotta 429K waard is. Dacht namelijk veel minder misschien toch nog wel kleinbeetje geluk? Alhoewel ik meer had gehoopt op een klappertje van boven de mill. Maar goed, ga hem dan wel even uitproberen.

Geruchten op TikTok en Instagram van bepaalde FUT account en een paar mid bekende streamers. Maar acht de kans klein.
[ Voor 50% gewijzigd door Lashrom op 02-12-2023 02:50 ]
Wat een spel is het toch weer, vorige week 10 wins gehaald in de WL, nu ga ik 2-8. Echt niks loopt zoals het hoort. Lijkt weer verdacht veel op EA matchfixing. Zal wel te lang geen FP gekocht hebben
:strip_exif()/f/image/RZK3Hg3jtIZuwsbSGHVyYUzI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe spits. Henry en UCL Haaland staan op de shortlist.
Henry is flink duurder maar de specs rechtvraadigen dat niet, lijkt het. Wat denken jullie?
Henry oast wat makkelijker in mijn team, want Frans maar Haaland lukt ook wel met veel premier league.
Of mis ik nog een gem op dit lijstje (komt naast Griezmann)
Zitten heel veel bugs in. Objectives blijven ook staan ook al heb ik ze geclaimd.Saekerhett schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 00:49:
Heb het spel nu een kleine week, maar allemachtig wat een bugs zitten erin (PS5). Hebben jullie ook dat elke keer na verloop van tijd alle items in de store onzichtbaar worden en dat, wanneer je een pack wil openen, het complete menu vastloopt?
Heb al 2x gehad dat in de rust het scherm maar blijft staan op de kleedkamer. Maar vage is geen loss gehad toen ik ea fc opnieuw opstarten.
Packs openen en slaat volledig vast ook
Al meerdere keren gehad.
Zou zelf voor Henry gaan, vind dat 1 van de moeilijkste spitsen om te verdedigen. Snel , sterk aan de bal en goede dribbel.boefje79 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe spits. Henry en UCL Haaland staan op de shortlist.
Henry is flink duurder maar de specs rechtvraadigen dat niet, lijkt het. Wat denken jullie?
Henry oast wat makkelijker in mijn team, want Frans maar Haaland lukt ook wel met veel premier league.
Of mis ik nog een gem op dit lijstje (komt naast Griezmann)
Vind persoonlijk haaland buiten zijn afwerken niet zo spannend.
Zelfde ervaring hier op pc. Ik kan om een of andere reden niet meer in de cloud saven, spel loopt vaak vast en onzichtbare packs etc. Waardeloos.Saekerhett schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 00:49:
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Hoop dat er morgen echt een leuke sbc komt of zo. Heb weer een 87 rated dubbel en wik 'm niet discarden maar er is niks leuk. Ook frenkie nog niet zeker van minimaal 1 IF er bij. Wil morgen ff afwachten anders zou ik die wel maken. Hero en icon is zo zinloos je krijgt toch niks. Icon player pick zoals gezegd werd als roddel zou wel leuk zijn. Het twee TOTW klaar staan voor zekerheid.
Ga 5-5 in WL. Morgen de rest.
Ga 5-5 in WL. Morgen de rest.
[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 02-12-2023 22:58 ]
Sinds afgelopen week Kane trailblazers voorin gezet samen met Lewandowski RTTK. Spelers ratings zeggen echt helemaal niks. Naast dat zij positioneel aanvallend altijd goed staan, zijn ze verrassend snel en moeilijk bij te houden. Bij corners schoppen ze alles erin of maken een leuke omhaal. Ik doe regelmatig ook powershots met Kane en finesse shot met Lewa. Snelheid op papier zegt dus helemaal niks. Ik geniet van deze twee. Wel maar met 9 winst WL afgerond en de laatste 6 wedstrijden weggegeven omdat ik geen zin meer heb en ik morgen toch de hele dag in Brussel ben. Zoals verwacht ook niks uit rewards.
Anyway, hier een paar leuke voorbeelden van de twee lange jannen:
Leuke spelers als ik het zo zie... hoe kom je trouwens aan de "Verstappen" leeuw op je schermLashrom schreef op zondag 3 december 2023 @ 03:03:
Sinds afgelopen week Kane trailblazers voorin gezet samen met Lewandowski RTTK. Spelers ratings zeggen echt helemaal niks. Naast dat zij positioneel aanvallend altijd goed staan, zijn ze verrassend snel en moeilijk bij te houden. Bij corners schoppen ze alles erin of maken een leuke omhaal. Ik doe regelmatig ook powershots met Kane en finesse shot met Lewa. Snelheid op papier zegt dus helemaal niks. Ik geniet van deze twee. Wel maar met 9 winst WL afgerond en de laatste 6 wedstrijden weggegeven omdat ik geen zin meer heb en ik morgen toch de hele dag in Brussel ben. Zoals verwacht ook niks uit rewards.
[YouTube: EA SPORTS FC 24_20231201213240]
[YouTube: EA SPORTS FC 24_20231203022711]
[YouTube: EA SPORTS FC 24_20231203022808]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Was/is een objectiveOxigeon schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:28:
[...]
Leuke spelers als ik het zo zie... hoe kom je trouwens aan de "Verstappen" leeuw op je scherm
Sinds dat er geen gegarandeerde TOTW spelers in de Weekend League pakjes zitten, speel ik deze mode niet meer. Hopelijk komt EA daarop terug, of bieden ze een goed alternatief aan. 20 wedstrijden spelen voor gouden pakjes is het gewoon niet waard.
Mwa. De TOTW was ook altijd enkel fodder en behind the power curve.DeJurist schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:29:
Sinds dat er geen gegarandeerde TOTW spelers in de Weekend League pakjes zitten, speel ik deze mode niet meer. Hopelijk komt EA daarop terug, of bieden ze een goed alternatief aan. 20 wedstrijden spelen voor gouden pakjes is het gewoon niet waard.
Nou, ik hoop toch nog wel op die totw Mbappe hoor 😇Mesque schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:52:
[...]
Mwa. De TOTW was ook altijd enkel fodder en behind the power curve.
Edit:boefje79 schreef op zondag 3 december 2023 @ 16:51:
[...]
Nou, ik hoop toch nog wel op die totw Mbappe hoor 😇
Puskas uit de Icon SBC, ook leuk! 😇😍
Wl 10 gespeeld 2 gewonnen
Jota scoorde in rivals aan lopende band
Nu nog geen doelpunt gemaakt
10x tegen Mbappe gespeeld ( ik heb de gratis mbappe pack gemist denk ik ) aangezien iedereen hem heeft
Ter stegen if in de goal 41 schoten op doel en 39 tegen
Blijkbaar kan een 90 keeper er geen rest van
Ea kijkt denk ik nooit voetbal ,elke buitenkant voet schot van Salah gaat erin
Als echt zo was stond die denk ik al op 80 doelpunten dit seizoen
En Blijkbaar achterlijn halen gebeurd bij elke ploeg
Lekker ea voor het kapot maken van het enige voetbalspel
Jota scoorde in rivals aan lopende band
Nu nog geen doelpunt gemaakt
10x tegen Mbappe gespeeld ( ik heb de gratis mbappe pack gemist denk ik ) aangezien iedereen hem heeft
Ter stegen if in de goal 41 schoten op doel en 39 tegen
Blijkbaar kan een 90 keeper er geen rest van
Ea kijkt denk ik nooit voetbal ,elke buitenkant voet schot van Salah gaat erin
Als echt zo was stond die denk ik al op 80 doelpunten dit seizoen
En Blijkbaar achterlijn halen gebeurd bij elke ploeg
Lekker ea voor het kapot maken van het enige voetbalspel
Die auba kaart, die schiet ze echt vanuit alle standen in de kruising zeg!
En zonder moeite full chem te krijgen! Wat mij betreft een aanrader!
Sneijder uit de Hero pick ! Wou die proberen dus komt goed uit.
En maar 80k-ish. Zag 'm net, 4* 4*.Augy schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:04:
Die auba kaart, die schiet ze echt vanuit alle standen in de kruising zeg!
Proberen waard. Al heb ik al wel veel op de bank zitten wat kan invallen. Als Barca zo even doorgaat doe ik frenkie sbc even afmaken.
Heb twee dubbele 87 rated, daarna kan ik m'n WL packs openen. Ging gisteren 5-5, vandaag 10-5 om te eindigen met de altijd rood - door EA omcirkelde 11 wins.
Ingame is opstelling 352 als start met putellas op cam en modric en llorente op cm.
Zouden jullie modric verkopen voor Frenkie de Jong z'n special card nu die nu 1 IF extra krijgt en wellicht nog twee playstyles? Modric als CAM is niet zo goed als putellas.
Zouden jullie modric verkopen voor Frenkie de Jong z'n special card nu die nu 1 IF extra krijgt en wellicht nog twee playstyles? Modric als CAM is niet zo goed als putellas.
:strip_exif()/f/image/hLUKKneXeFcAnP9gzAJOikql.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je Putellas als CAM heb, dan vind ik de Jong een betere CM dan Modric.Oekol schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:57:
Ingame is opstelling 352 als start met putellas op cam en modric en llorente op cm.
[Afbeelding]
Zeker nu er een +1IF komt
wijze woorden
Top! Ga ik dat even proberen. Modric is ook tradable dus levert wat geld op. Kan ik weer sparen voor een upgrade ergens. Heb nu 800k coins en ook Lewa is tradable maar die is wel echt klinisch ookValandil schreef op zondag 3 december 2023 @ 23:06:
[...]
Als je Putellas als CAM heb, dan vind ik de Jong een betere CM dan Modric.
Zeker nu er een +1IF komt
Of Modric houden en Llorente naar RM?Oekol schreef op zondag 3 december 2023 @ 23:22:
[...]
Top! Ga ik dat even proberen. Modric is ook tradable dus levert wat geld op. Kan ik weer sparen voor een upgrade ergens. Heb nu 800k coins en ook Lewa is tradable maar die is wel echt klinisch ook
Kom ik niet lekker uit met Abedi Pele. Als ik 4231 speel is llorente LM. Al wil ik die (Pele) wellicht ook banken. Vind 't nu nog zonde en hij is untradable.
Heb hem hier ook, simpelweg een monster op het middenveld.Kanters85 schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:59:
Yaya toure uit Hero pick.. prima speler voor de basis ipv makelele
Aan de andere kant wel jammer. Weet eigenlijk nu al niet meer waar het team te upgraden.Bossie schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:40:
[...]
Heb hem hier ook, simpelweg een monster op het middenveld.
Zelfs laatst die forlan 89 gebruikt om een sbc te doen. En dat in dit stadium
Beetje laat maar je weet dat je via de (web)app kaarten de je discard kunt recoveren?Oekol schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:58:
Hoop dat er morgen echt een leuke sbc komt of zo. Heb weer een 87 rated dubbel en wik 'm niet discarden maar er is niks leuk.
Dat is ook maar beperkt, het is sowieso bizar dat je geen dubbele kaartjes kan hebben.Tim01 schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:53:
[...]
Beetje laat maar je weet dat je via de (web)app kaarten de je discard kunt recoveren?