• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Thanks!

Heb Pedro en Son gekocht en ga even ervaren.
Son kan ook als LM dus dat is top!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83zJvOdyzAvvxAJ5ZD_UgW8NedM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jTNTz8WJdqwZGPUZoU5WlqpZ.jpg?f=fotoalbum_large
Vriend van me uit een gratis objective pakketje πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-10 16:02
Kanters85 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:01:
[Afbeelding]
Vriend van me uit een gratis objective pakketje πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ
Met een mooie kit aan🀩
Toch weer een paar potjes gespeeld na een maandje niks.

Toch weer gelijk dikke pulls met rttk saka, thunder Bernardo Silva en uit de icon pack essien.
Uit de WL rewards. Kon slechter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIuQ9akHpk4XgdOTMDXKDthnkV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FQzfhULSMiiOl6D4LccSkhnl.jpg?f=fotoalbum_large
Kompany uit de Hero pick , iemand ervaring mee ?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Blijft een tering spel dit hè…. Man man

Net 3-3 gespeeld in Rivals.
6 doelpunten uit cutbacks

Fantastisch hoor. Doe er zelf aan mee want anders maak ik die 3 doelpunten niet. Tegenstander zelfde verhaal. Treurig.

En dan nog maar zwijgen over dat 8 van de 10 passes in tegenstander voet komt.

En dan nog maar te zwijgen over dat mijn meest snelle spelers Dembele en Cerbi in bovengenoemde wedstrijden NUL KEER langs de tegenstander komen op basis van een sprint wedstrijd. Tegenstander altijd sneller, zelfs al heb ik een voorsprong.

Tijd voor break nummer 4 zo ongeveer. Definitief laatste FIFA/EA… dat ik hier weer geld aan uit heb gegeven, een bedrijf die al jaren schijt heeft aan servers/gameplay/consistentie… en ik ze maar geld geven. GVD baal van mezelf

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12
Hoe kan Schmeichel zo goedkoop zo en alles tegen houden tegen mij? Iedereen heeft 'm lijkt 't wel.

En op futbin is iedereen heel negatief. Raar..

[ Voor 20% gewijzigd door Oekol op 26-11-2023 20:41 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Oekol schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:35:
Hoe kan Schmeichel zo goedkoop zo en alles tegen houden tegen mij? Iedereen heeft 'm lijkt 't wel.

Keepers zijn lachwekkend , iedere trivella of afstond schot duiken ze als een simpele ziel naast.

En de meest bizarre reflexen hebben op schoten in de 5 meter.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:14
Oekol schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:35:

Schmeichel is voor mij ook belachelijk goed haha

Ben weer geswitched naar 433-2 na een drama dag, niks wilde, geen pass kwam aan, geen beweging in t team en toen ik 433 ging spelen liep alles weer als een trein.

Bijzonder dat je bijna wekelijks van tactiek moet blijven wisselen al ligt dat er vast ook aan dat je wekelijks nieuwe spelers inpast

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:45
Ik had blijkbaar nog genoeg fodders met extra 40K voor een icon sbc. Komt Baggio eruit, niet echt een krakertje. Het kon slechter, maar ik denk ook wel het proberen waard.

Een tip: doe de 78+ player picks. Leuke high rated fodders uit gekregen. Ik zit zelfs na te denken om de packs met 30 gewone spelers te kopen voor 20K. Je haalt de waarde er gegarandeerd uit.

[ Voor 43% gewijzigd door Lashrom op 26-11-2023 22:01 ]

• Sleehond
78+ paar keer gedaan

1x 87
1x 86
2x 85
Aantal 84/83

Heel lekker op fodder aan te leggen!

• Oekol
WL toch geΓ«indigd met 11 wins weer.
Ging lastig laatste wedstrijd. Kwam tegen team met Ronaldinho en zag toen die scoorde dat het een loan was.... Uiteindelijk kwam ik voor met 4-3 en toen heel irritant de laatste paar minuten ingame uitgespeeld op safe.

Rewards waren meh. Wel Araujo IF die perfect in team past. Heb eder militao en Kounde achterin. Zal m eens gaan proberen te rouleren in 't team.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Sleehond schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:29:
78+ paar keer gedaan

1x 87
1x 86
2x 85
Aantal 84/83

Heel lekker op fodder aan te leggen!
Hier gisteren 10x gedaan:

1x 89
9x 83 of lager.......

• Laan1988
  • Laatst online: 06-11 22:35
Moody2204 schreef op maandag 27 november 2023 @ 09:29:
[...]

1x 89
9x 83 of lager.......
Ik heb hem nu een keer of 12 gedaan.
Voornamelijk 83/84, een modric 87 en vanmorgen als klapper Van der Sar Thunderstruck :*)

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-11 01:09
Jemig, hoeveel packs zijn er wel niet in de verkoop met al die lighting rounds. Markt is wel naar de klote.
Hoeveel hebben jullie uitgegeven aan packs?
Moody2204 schreef op maandag 27 november 2023 @ 09:29:
[...]

1x 89
9x 83 of lager.......
Vandaag veel treinen etc, dus ben hier nu mee bezig :)

Twijfel wel of ik mijn high rated returns, in de andere upgrade SBC's doe of simpelweg opzij houd voor de volgende Player SBC (ik last iets over POTM Griezman ?)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19:32
Ik ben al een paar dagen opzoek naar een manager met de Franse nationaliteit. Tot nu toe staan er 0 op de marketplace. Hoezo zijn deze zo schaars?

• bvbal79
DeJurist schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:06:
Ik ben al een paar dagen opzoek naar een manager met de Franse nationaliteit. Tot nu toe staan er 0 op de marketplace. Hoezo zijn deze zo schaars?
Omdat het gewild is?

paar bronze packs openen tot je er een hebt is de beste manier
Bossie schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:24:
[...]

Vandaag veel treinen etc, dus ben hier nu mee bezig :)

Twijfel wel of ik mijn high rated returns, in de andere upgrade SBC's doe of simpelweg opzij houd voor de volgende Player SBC (ik last iets over POTM Griezman ?)
Ik ben hier voor de Frenkie sbc gegaan. Gewoon omdat ik het leuk vind om met hem te spelen plus hij is gewoon goed natuurlijk. Wat ook meespeelde: ik packte gisteravond ook nog Pedri centurion. Dus nu heb ik een Barca middenveld centraal. Denk dat die 2 kaarten elkaar goed aan kunnen vullen.

• bvbal79
Moody2204 schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:30:
[...]

Ik ben hier voor de Frenkie sbc gegaan. Gewoon omdat ik het leuk vind om met hem te spelen plus hij is gewoon goed natuurlijk. Wat ook meespeelde: ik packte gisteravond ook nog Pedri centurion. Dus nu heb ik een Barca middenveld centraal. Denk dat die 2 kaarten elkaar goed aan kunnen vullen.
Ik wacht met Frenkie tot ik weet wat zijn eind kaart is. Ze hebben nij Rayo al gelijk gespeeld en de volgende pot is Atletico en zit nog binnen de tijd om de kaart te doen. Daarna volgt ook nog Girona, dus kansen voor veel upgrades nemen af.

• Oekol
Pack zojuist mijn derde Lukaku Thunderstruck kaart. Opzich spaar ik hem niet EA. Dank.
Zat ook een Umtiti Thunderstruck bij, die blijkt niet zo best als ik futbin mag geloven.

[ Voor 34% gewijzigd door Oekol op 27-11-2023 13:50 ]

bvbal79 schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:41:
[...]

Ik wacht met Frenkie tot ik weet wat zijn eind kaart is. Ze hebben nij Rayo al gelijk gespeeld en de volgende pot is Atletico en zit nog binnen de tijd om de kaart te doen. Daarna volgt ook nog Girona, dus kansen voor veel upgrades nemen af.
Is ook zo, we gaan het zien. Blijft sowieso een leuke kaart.

• Augy
bvbal79 schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:41:
[...]

Frenkie al gedaan, is nu al echt een heerlijke kaart. +1 met een extra playstyle (2 wins) lijkt me het max haalbare met het komende programma helaas

Overigens wel benieuwd wanneer Bacha (eindelijk) haar upgrade krijgt naar 89

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 27-11-2023 15:34 ]

Oekol schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:50:
Pack zojuist mijn derde Lukaku Thunderstruck kaart. Opzich spaar ik hem niet EA. Dank.
Zat ook een Umtiti Thunderstruck bij, die blijkt niet zo best als ik futbin mag geloven.
Heb Lukaku op de bank zitten als breekijzer. Daar is het echt een prima kaartje voor.

Dat heb ik overigens met Joelinton, die heb ik ook al 3x gepackt.

• boefje79
Oekol schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:50:
Lukaku en Umtiti kwartet hier, in 74+ player pick…gaat nergens over
Moody2204 schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:30:
[...]

Ik heb hier ook gedacht, daarnaast zal hij nog wel een paar upgrades krijgen.

Echter met Marchiso, Pirlo, Bellingham 88 zit ik daar al redelijk vol.

Weinig tijd momenteel, maar hopelijk genoeg om de evo te doen met Keane. Had nog niet met gespeeld, maar qua prijs lijkt het een goede upgrade.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-11 12:08
Heb jij al iets ontvangen? Hier nog steeds niks..

• Laan1988
Fonzerelli schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:03:
[...]

Heb jij al iets ontvangen? Hier nog steeds niks..
Nope nog steeds niks…

• Oekol
Traeces schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:10:
[...]

Heb Lukaku op de bank zitten als breekijzer. Daar is het echt een prima kaartje voor.

Dat heb ik overigens met Joelinton, die heb ik ook al 3x gepackt.
Die heb ik 1x. Heb zelf Forlan op de bank zitten als breekijzer en nog nooit gebruikt. Volgens mij is het ook niet echt een breekijzer zoals Lukaku met z'n fysiek. Daarnaast Guimarassy evolution op de bank als invaller. Die valt wel vaak in.

• Oekol
Hey! Dit was ik ff vergeten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QrtCJl11mb1pVlv-KRJojX_cbTs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5KWABcNGTfiiCrZp6FTRSccq.jpg?f=fotoalbum_large

• Kanters85
Thanks voor de tipAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BiBTXP8mi3MGJuUMyCRFcqnweU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S90zgxTwPLlOnfFpcSiWfKZo.jpg?f=fotoalbum_large

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19:32
bvbal79 schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:25:
[...]

Omdat het gewild is?

paar bronze packs openen tot je er een hebt is de beste manier
Dat is dus het punt, waarom zijn ze gewild? Ik bedoel zoveel indrukwekkende spelers heb je niet waarvoor je persè een manager nodig hebt met een dergelijke nationaliteit.

• Oekol
Kan 'm nog niet openen. Heb een Lukaku dubbel die ik in wilde leveren in de 10x 83 maar die is voorbij. Even kijken wat er zo komt om 19u. Is dat een goeie pull of niet?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:34
Hier Beasley, had het kunnen weten nog nooit n bruikbare kaart gehad uit n preorder pack in al die jaren :D

• Kanters85
Oekol schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:24:
[...]

Kan 'm nog niet openen. Heb een Lukaku dubbel die ik in wilde leveren in de 10x 83 maar die is voorbij. Even kijken wat er zo komt om 19u. Is dat een goeie pull of niet?
Ik snap je dilemma..
Ben benieuwd of die futre iets kan. Wel
3 star wf zag ik al

• Augy
Nachtapotheker schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:41:
Hier Beasley, had het kunnen weten nog nooit n bruikbare kaart gehad uit n preorder pack in al die jaren :D
Alex Scott, geen idee of ik er blij mee moet zijn. Staat nu cancelo IF

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:54
Ik stond op het punt om de Ballack SBC te doen, toen kreeg ik deze topper uit de Hero pack :+ :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ix_j9eRIYutZZ7gb5zjevORwV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rYC1px7QHBsJ3UftCKBth3pi.png?f=fotoalbum_large

Afgelopen WL met tradable Kenny Dalglish in de spits gespeeld. Zijn prijs was flink gedropt na de aankondiging van de Thunderstruck SBC en ik vond de Mbappe SBC te prijzig, dus ga nu een aantal Icon spitsen uitproberen. King Kenny is top, perfecte speler voor deze EA FC met zijn Finesse Shot Plus en 5* weakfoot. Heerlijke dribbel en afronding, zelfs zijn lage strength viel me mee. Zelfs VVD had moeite hem van de bal te zetten. Uiteindelijk rang 4 met 14 wins gehaald. De meeste packs waren niet best, de laatste 85+ x3 was met Thunderstruck Katoto en IF Daka toch nog een meevaller.

Volgende WL maar eens Eto'o proberen. Jairzinho staat ook nog op m'n lijstje, maar moet eerst wat fodder die ik had ingeslagen verkopen. Hopelijk gaat het nog een beetje stijgen met wat goede SBC's die eraan komen.

• Oekol
Kanters85 schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:47:
[...]

Ik snap je dilemma..
Ben benieuwd of die futre iets kan. Wel
3 star wf zag ik al
Lukaku in de 87+ sbc rttk blabla gedaan.
Kreeg voor 4e X Mertens haha die was ik nog vergeten. Uit de pre order Marcus Beasley. Hmmm

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 27-11-2023 19:48 ]

• Oekol
Pack wel zojuist uit ander random pakket. Thunderstruck Gabriel jesus. Past niet in m'n Spaanse team maar ik ben er content mee.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KtCG6WlpH48s41ZvcDfx1a647E4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yHb8oHXSNah2QVGXdwuQndwv.png?f=fotoalbum_large

Hmm weer wat packluck gehad.

Charlton uit de laatste base, giuly uit de preorder en karcha vanuit year in review. Nu alleen nog een cdm. Iemand tips ? Rond de 500k ofzo.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:54
Beavbusi schreef op maandag 27 november 2023 @ 20:21:
[Afbeelding]

Hmm weer wat packluck gehad.

Charlton uit de laatste base, giuly uit de preorder en karcha vanuit year in review. Nu alleen nog een cdm. Iemand tips ? Rond de 500k ofzo.
Bobby Charlton is wel een lekkere pull zeg! Die staat ook op m'n lijstje om nog eens uit te proberen in de spits.

Ik heb de Frenkie SBC gedaan en bevalt zeker goed tot dusver, is defensief beter dan je van zijn stats op papier zou verwachten. Als je een pure CDM wilt, is Makelele ook een prima optie.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 18:02
Hier vandaag gepackt:
McManaman Hero 89
Lewandowski IF 91
Hemp TS 88

Team aangepast naar BPL/LaLiga nu :)

• boefje79
Na eerder Zizou, ook nog Ronaldihno…untradeable πŸ˜‰

Heerlijk team en Hernandez still holding strong!
Pedro doet het goed, dank voor die tip! πŸ™πŸ»

Nu sparen/hopen op packluck voor Mbappe πŸ˜‰

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qeGzhMVLBfoUNbIhRBK_-P7WECg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vIuytN6TeGNumucummLSA95q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door boefje79 op 27-11-2023 22:36 ]

• Oekol
Pack net Musiala centurions.
Helaas weer niet passend in 't team maar welkom... Zou toch mooi zijn als je zo'n kaartje kan giften aan iemand waar die wel in team past.

• Lashrom
boefje79 schreef op maandag 27 november 2023 @ 22:36:

[Afbeelding]
Mag ik een fractie van je packluck? 8)7

Ik twijfel echt of packluck niet accountgebonden is ofzo hahaha. Je ziet telkens dezelfde personen de gekste spelers packen. :+

Edit: Zojuist jaaroverzicht spelerskeuze gedaan en helaas ook Coquelin sbc als beste.

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 27-11-2023 22:49 ]

• boefje79
Lashrom schreef op maandag 27 november 2023 @ 22:45:
[...]

Mag ik een fractie van je packluck? 8)7

Ik twijfel echt of packluck niet accountgebonden is ofzo hahaha. Je ziet telkens dezelfde personen de gekste spelers packen. :+

Edit: Zojuist jaaroverzicht spelerskeuze gedaan en helaas ook Coquelin sbc als beste.
Ik gun het je! Probeer eens wat lage gouden in de 74+ player pick…net weer schoonmaak gehouden en serieus dit…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHeOyvyxcD_2vWQbcQMPnCDuxcA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5wBl9NTteTlAnop4LXNAJe74.png?f=fotoalbum_large

• Oekol
boefje79 schreef op maandag 27 november 2023 @ 22:36:

[Afbeelding]
Uit wat voor packs?

• boefje79
Thunderstruck black friday

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-11 14:00
Eind september packte ik McManaman 87

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/174f872EHIqVkrVfKcVrqWBpoWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CrHJOp0XMkyetDvHZUkLZydX.jpg?f=fotoalbum_large

Ik begon net een vervanger voor hem te zoeken, want hij werd wat onzichtbaarder. Open net de Hero pre order pack ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85LMzeDp4ZThMZrf5ThKqCuvHps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sTNNnrwwks7IQ8v3eTtwob1N.jpg?f=fotoalbum_large

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:19
Ik twijfel om capdevila in de Hero evolution te om doen maar geen idee als hij dat geld waard is.πŸ€”

• Oekol
Ik denk dat ik snap waarom de Franse managers zo schaars zijn. Theo HernΓ‘ndez is nog steeds super goed. Wil nu ook Franse manager zodat hij 2 chem krijgt. Wellicht dat meer mensen met hem spelen in 'n team waar die totaal niet past. Mbappe lijkt me te zeldzaam maar theo is echt voor iedereen te betalen nu en mega goed.

• Laan1988
Meer mensen problemen met het ontvangen van beloningen via Twitch bij de uitzending van gisteravond?

Wel echt lelijk. Ik moest eerst nog 90 minuten kijken van die eerste objective en bij week 1 moest je een uur kijken. Die stond op 98% en toen stopte de livestream 8)7

• Sleehond
boefje79 schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:00:
[...]

Ik gun het je! Probeer eens wat lage gouden in de 74+ player pick…net weer schoonmaak gehouden en serieus dit…

[Afbeelding]
Waar is een 74+ playerpick SBC dan...?

• Beavbusi
Laan1988 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 08:54:
Meer mensen problemen met het ontvangen van beloningen via Twitch bij de uitzending van gisteravond?

Wel echt lelijk. Ik moest eerst nog 90 minuten kijken van die eerste objective en bij week 1 moest je een uur kijken. Die stond op 98% en toen stopte de livestream 8)7
Haha ja dat had ik ook beetje pech. Gister was uur kijken en vandaag weer. Heb ze gister wel allemaal gehad.

• Oekol
Laan1988 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 08:54:

Heb ze naar mijn idee ook nog niet. Althans in de objectives staan ze er nog niet om te claimen dus eigenlijk is dat de goeie conclusie haha.

Moest ook eerst 1,5 uur kijken en daarna 1 uur. Wel gered maar daar is het ook gestopt.
Wellicht dat het later vandaag nog komt.

Edit:

Ik zie dat ik die pakketten van 15 min en 60 min wel heb gekregen. Die overkoepelende van 1 uur en 1,5 uur kijken nog niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 28-11-2023 10:17 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Sleehond schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:54:
[...]

Waar is een 74+ playerpick SBC dan...?
78+

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QaihcAI.png

Deze? 500.000 coins of 3500 punten.

Oekol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:21:
[...]

[Afbeelding]

Deze? 500.000 coins of 3500 punten.
Die wilde ik ook halen, maar de fifa points zijn wel betaald maar niet toegevoegd 8)7 |:(

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 10:21
Iemand een idee hoe lang die 3 spelers voor 10 coins pakketjes nog blijven??

Ik heb er nu een aantal geopend, maar daar komen echt een hoop goede spelers uit..
Casimero 89, Dias 89, De Ligt 86 en nog een paar onbekende 86+ spelers.. Frenkie de Jong is een stuk goedkoper geworden zo.

Gebruik eigenlijk nooit coins om pakketjes te kopen, maar dit kan ik zelfs niet laten liggen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 28-11-2023 10:59 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Beavbusi
Oekol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:16:
[...]

Heb ze naar mijn idee ook nog niet. Althans in de objectives staan ze er nog niet om te claimen dus eigenlijk is dat de goeie conclusie haha.

Moest ook eerst 1,5 uur kijken en daarna 1 uur. Wel gered maar daar is het ook gestopt.
Wellicht dat het later vandaag nog komt.

Edit:

Ik zie dat ik die pakketten van 15 min en 60 min wel heb gekregen. Die overkoepelende van 1 uur en 1,5 uur kijken nog niet.
Nee die objective is van de qualies en is al weg

• Oekol
Beavbusi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:33:
[...]

Nee die objective is van de qualies en is al weg
Dus deze kan niet meer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XyteDFo4PYgyzMPFrwYA1JMkpg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wUPtFI1veAJwLshOnFfD0in4.jpg?f=fotoalbum_large

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-11 10:11
Meer mensen die sinds gisteren avond niet meer in de app kunnen?

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:47
We zijn met Clubs in div 1 beland. We zijn nog opzoek naar goeie verdedigers. Mocht je Clubs willen spelen dan ben je bij ons welkom. [Multi] FC 24 Clubs

Hier een aantal doelpunten die we gister hebben gemaakt. https://www.twitch.tv/videos/1989390055
Markvd1984 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:40:
Meer mensen die sinds gisteren avond niet meer in de app kunnen?
Nee

• Laan1988
Die start your journey heb ik gister gecomplete in Twitch, ook de beloning daarna geclaimed maar in de game komt niets naar voren...

• Lashrom
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 04:00:
Ik twijfel om capdevila in de Hero evolution te om doen maar geen idee als hij dat geld waard is.πŸ€”
Heb ik ook met Ji Sung Park. Speelt iedere wedstrijd nog steeds voltreffelijk en krijgt dus een +2 rating. De kans is groot dat ik hem toch erin ga gooien. Zijn aanwezigheid op het veld is moeilijk te vergelijken met een andere speler. Daarnaast moet het ook niet moeilijk zijn om die 75K weer binnen een week bij elkaar op te rapen denk ik zo.

• Beavbusi
Oja huh verkeerd gekeken. Had ik gister gecomplete werkt dus niet. Net als die domme 100k pack van een week ofzo. Ook nog niks over gehoord.

• Augy
Ik ben zonder enkele verwachting aan de CV Evo van Inigo Martinez begonnen (gaat naar 88) en die beste man verbaast me enorm, wat een fijne (linksbenige) verdediger zeg!

Verder UCL Hero Scott wat aan t proberen, leuke back, doet echt niet onder voor Cancelo IF.

Ow en de evo van kante, damn. Echt de Kante van Chelsea die, in deze editie, wel een bal fatsoenlijk kan passen 😍

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-11 09:57
Helaas gisteren Berbatov uit de UCL Hero pack.
Maar goed ik mag niet klagen na een paar weken geleden die Gullit uit een 30k pakket te hebben zien lopen.

Kan me niet herinneren dat de teams al op zo’n niveau waren ooit in november..
Ben stiekem toch benieuwd hoe lang dit leuk blijft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j47efzJhQu_rW8kJpos8EL3brWc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/bA16iPvXOag7M68AsScEqDdt.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1KJBvEMvRkmER17MgsIZmgawONQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MRM26FQA6FKd5sWJtVPbbRPI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tuIWe-8jHbZaeYkmg6LsZMryxvc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i7Kb5cLTnTx4DHlkqofio0ko.jpg?f=fotoalbum_tile

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• Augy
ZicoDon schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:12:
Maar goed ik mag niet klagen na een paar weken geleden die Gullit uit een 30k pakket te hebben zien lopen.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Na je opmerking mn team van vorig jaar eind november er bijgezocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rL3l6ZSb6pugFtlRH1gderEMJ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bftPOKtoIuwVD73EX7BdiRG8.jpg?f=fotoalbum_large

Met Messi potm nog op de bank en in het begin Haaland otw tradeble dus een erg goede start tegenover dit jaar nagenoeg geen packluck

Dit jaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xayi6ju7KyrOwBH9uL3nbNmP2Ko=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lms5hsaRsLtaMDzhxhcwDXlO.jpg?f=fotoalbum_large

Teams lijken nu idd een stuk makkelijk erg goed te krijgen. Mja wat wil je met icon en hero packs die je 3 keer kan herhalen en een 83x10 3x per dag

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 28-11-2023 14:48 ]

• Beavbusi
ZicoDon schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:12:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik zou gullie verkopen en je team lekker aanpassen. Of untradable?

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-11 09:57
Beavbusi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:07:
[...]

Ik zou gullie verkopen en je team lekker aanpassen. Of untradable?
Ah ja alles is onverhandelbaar 😊

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

• Oekol
Weet iemand eigenlijk waarom VVD nog wel zo duur is 175k terwijl Kounde en Eder Militao echt vrijwel niks meer waard zijn? Gisteren met de FC Pro open speelde iedereen standaard met VVD en dan stond er Eder Militao of Kounde naast in veel gevallen. Dus dacht oke... VVD bij iedereen om wat? Weet dat hij vorig jaar over powered was en sneller was dan zijn statistieken. Is dat wederom zo? Want acceleratie van 66 is toch 3x niks?

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:38
Oekol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:20:
Weet iemand eigenlijk waarom VVD nog wel zo duur is 175k terwijl Kounde en Eder Militao echt vrijwel niks meer waard zijn? Gisteren met de FC Pro open speelde iedereen standaard met VVD en dan stond er Eder Militao of Kounde naast in veel gevallen. Dus dacht oke... VVD bij iedereen om wat? Weet dat hij vorig jaar over powered was en sneller was dan zijn statistieken. Is dat wederom zo? Want acceleratie van 66 is toch 3x niks?
Playstyles. Van Dijk is de enige verdediger die over alle goede playstyles beschikt voor een verdediger. Dit in combinatie met lengte, body type en low pack rate maakt hem nog steeds prijzig

• Oekol
Bpow schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:31:
[...]

Playstyles. Van Dijk is de enige verdediger die over alle goede playstyles beschikt voor een verdediger. Dit in combinatie met lengte, body type en low pack rate maakt hem nog steeds prijzig
Oke helder. Dacht wellicht is het ook de link met Salah, maar lijkt me sterk ook.
Heb nu Araujo IF als extra optie achterin met Kounde en Eder Militao die ik al had. Araujo heeft ook wel fijne plyastyle, alleen snelheid is wat minder dan die andere twee. Ben nog aan het doorwisselen wat ik het fijnst vind.

Moet even wat IFs verkopen en dan koop ik Alexia als CAM. Dan is het middenveld met Modric RTTK, Alexia Putellas en Llorente Evolution ook lekker.

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Oekol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:03:
[...]

Oke helder. Dacht wellicht is het ook de link met Salah, maar lijkt me sterk ook.
Heb nu Araujo IF als extra optie achterin met Kounde en Eder Militao die ik al had. Araujo heeft ook wel fijne plyastyle, alleen snelheid is wat minder dan die andere twee. Ben nog aan het doorwisselen wat ik het fijnst vind.

Moet even wat IFs verkopen en dan koop ik Alexia als CAM. Dan is het middenveld met Modric RTTK, Alexia Putellas en Llorente Evolution ook lekker.
Ik speel met van Dijk. Hij is echt sterk en beukt een hoop aanvallers zo opzij. Dat maakt zijn mindere snelheid aardig weer goed.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Lashrom
Zojuist weer alle 85+ player picks, 3 x 83x10, 85+ dubbele spelers, hero sbc gedaan met coins en ontelbaar 78+ pp's. Meer dan 150k lichter geworden, maar helemaal geen reet gepacked. Ik dacht daarmee mijn kansen te vergroten op o.a. een leuke Thunderstruck icon of speler maar helaas niks van waar. Helaas geen geluk.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:48
Was wel benieuwd naar de Hero pack dus Fifa maar weer eens geΓ―nstalleerd. Zit inmiddels in divisie 7, dus dacht ik doe een paar potjes maar ik word echt gesloopt. Volledige druk, perfecte keeper movement en ballen vliegen er echt van overal in. Vorig jaar een elite speler en nu kom ik divisie 7 niet eens uitπŸ˜‚

De wedstrijden die ik wel won , won ik ook gelijk met dikke cijfers of een RQ

[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 28-11-2023 19:23 ]

038Zwolle schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 19:15:
Was wel benieuwd naar de Hero pack dus Fifa maar weer eens geΓ―nstalleerd. Zit inmiddels in divisie 7, dus dacht ik doe een paar potjes maar ik word echt gesloopt. Volledige druk, perfecte keeper movement en ballen vliegen er echt van overal in. Vorig jaar een elite speler en nu kom ik divisie 7 niet eens uitπŸ˜‚

De wedstrijden die ik wel won , won ik ook gelijk met dikke cijfers of een RQ
71 depth zal wel het hele jaar blijven dat terwijl het zo makkelijk te fixen is.
Ik word er in ieder geval niet vrolijk van.

• Oekol
Echt wat is Barca aan het schutteren zeg. Twijfel nog steeds of ik frenkie doen wil, maar met dit niveau gaan ze echt alles gelijkspelen of verliezen. Mijn Lewa RTTK zal ook wel niet nog een +1 krijgen. Niet om aan te gluren.

• Lashrom
Oekol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:45:
Echt wat is Barca aan het schutteren zeg. Twijfel nog steeds of ik frenkie doen wil, maar met dit niveau gaan ze echt alles gelijkspelen of verliezen. Mijn Lewa RTTK zal ook wel niet nog een +1 krijgen. Niet om aan te gluren.
Frenkie sbc is sowieso aan te raden. Of hij nou een upgrade krijgt of niet. Het is echt een verbeterde versie van de gouden zeldzame variant. Ik zie nog wel een kans dat Barca kan winnen. Maar dan moeten ze het achterin ook op slot zetten. Je ziet in ieder geval nu wel dat ze gevaarlijker worden met Frenkie en Pedri op het middenveld. Alleen jammer dat de aanvallers nogal statisch zijn, middenvelders en verdedigers kunnen de bal niet kwijt. Hopen maar dat Barca in ieder geval gelijk speelt of wint. Krijgt Lewa RTTK ook een +1 upgrade.

• Oekol
Lashrom schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:49:
[...]

Frenkie sbc is sowieso aan te raden. Of hij nou een upgrade krijgt of niet. Het is echt een verbeterde versie van de gouden zeldzame variant. Ik zie nog wel een kans dat Barca kan winnen. Maar dan moeten ze het achterin ook op slot zetten. Je ziet in ieder geval nu wel dat ze gevaarlijker worden met Frenkie en Pedri op het middenveld. Alleen jammer dat de aanvallers nogal statisch zijn, middenvelders en verdedigers kunnen de bal niet kwijt. Hopen maar dat Barca in ieder geval gelijk speelt of wint. Krijgt Lewa RTTK ook een +1 upgrade.
Het is een heerlijk kaartje, z'n gouden. Weet alleen niet of die RTTK modric, alexia putellas (volgende aankoop) of llorente evolutions er uit voetbalt. Catvajal evo bevalt namelijk heel goed op RB dus die wil ik eigenlijk wel laten staan.

Barca voor. Das mooi nieuws!

Oekol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:19:
[...]

Het is een heerlijk kaartje, z'n gouden. Weet alleen niet of die RTTK modric, alexia putellas (volgende aankoop) of llorente evolutions er uit voetbalt. Catvajal evo bevalt namelijk heel goed op RB dus die wil ik eigenlijk wel laten staan.

Je kan ook gewoon Marchisio en Toure packen :+

• Lashrom
Oekol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:19:
[...]

OlΓ©, Barca eindelijk een winst! _/-\o_
Leuke upgrades voor Lewa en een playstyle voor Frenkie.

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 28-11-2023 23:06 ]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9M-qtsSmyWfQr9fThMEI5l7cag=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LrcziV9t55WUb5vpQiBJT72L.jpg?f=fotoalbum_large

Niet zolang geleden begonnen met spelen dit seizoen maar ik heb nog een budget van 200K alleen ik zou niet weten wat ik zou moeten upgraden. Was helaas te laat voor evo llorente😭.
Nesta 89 heb ik op de bank voor de evo kaart.

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 29-11-2023 00:37 ]

• Sleehond
Lashrom schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:59:
[...]

Volgens mij maakt alleen CL winst niet uit voor upgrade toch…?

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:13
Sleehond schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:25:
[...]

Volgens mij maakt alleen CL winst niet uit voor upgrade toch…?
Klopt inderdaad.

• Oekol
Lashrom schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:59:
[...]

Dit telt niet mee voor Frenkie toch? Alleen la Liga?
Was hierboven al genoemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 29-11-2023 07:28 ]

Oekol schreef op woensdag 29 november 2023 @ 07:27:
[...]

Dit telt niet mee voor Frenkie toch? Alleen la Liga?
Was hierboven al genoemd.
Zie Barca ook niet zo snel winnen van Athletico.
Misschien dat ik Memphis/Frenkie nog ff meepak als de eerste twee potjes zijn gespeeld aangezien het ook helpt met vvd.

Echter in het huidige temp zullen er dan wel weer betere opties beschikbaar zijn.

• Oekol
Bossie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 07:44:
[...]

Zie Barca ook niet zo snel winnen van Athletico.
Misschien dat ik Memphis/Frenkie nog ff meepak als de eerste twee potjes zijn gespeeld aangezien het ook helpt met vvd.

Echter in het huidige temp zullen er dan wel weer betere opties beschikbaar zijn.
Ja met VVD is het wellicht wel een goede optie om frenkie te doen echter zie ik ze niet eens bij Girona winnen. Twijjjjfel.

Oekol schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:02:
[...]

Ja met VVD is het wellicht wel een goede optie om frenkie te doen echter zie ik ze niet eens bij Girona winnen. Twijjjjfel.
Sbc heeft nog 1,5 week, ik wacht wel ff

• Oekol
Bossie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:02:
[...]

Sbc heeft nog 1,5 week, ik wacht wel ff
Klopt maar de wedstrijd tegen Girona is de SBC al klaar. Dus alleen Athletico Madrid zou alvast ons in de kaart kunnen spelen. Bij gelijkspel doe ik 'm denk ik niet (tenzij overdaad aan fodder). Bij winst doe ik hem zeker.

Oekol schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:56:
[...]

Klopt maar de wedstrijd tegen Girona is de SBC al klaar. Dus alleen Athletico Madrid zou alvast ons in de kaart kunnen spelen. Bij gelijkspel doe ik 'm denk ik niet (tenzij overdaad aan fodder). Bij winst doe ik hem zeker.
Ik vind Memphis eigenlijk interessant met zijn upgrade naar high/high.

Heb nu al teveel middenvelders (llorente, park, marchisio, pirlo, potm Bellingham en nu ook toure, if Bellingham)

Moet alleen een formatie vinden waarin ik met 4 middenvelders uit de voeten kan wat ook leuker speelt dan 4132 of 352.

De trend lijkt dit jaar dat upgrades erg snel komen want dit had ik zelf niet zo geplanned waarbij ik bellingham heb gedaan ivm high rated fodder.

• Oekol
Bossie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:06:
[...]

Ik vind Memphis eigenlijk interessant met zijn upgrade naar high/high.

Heb nu al teveel middenvelders (llorente, park, marchisio, pirlo, potm Bellingham en nu ook toure, if Bellingham)

Moet alleen een formatie vinden waarin ik met 4 middenvelders uit de voeten kan wat ook leuker speelt dan 4132 of 352.

De trend lijkt dit jaar dat upgrades erg snel komen want dit had ik zelf niet zo geplanned waarbij ik bellingham heb gedaan ivm high rated fodder.
Hmm ja dat dacht ik eerst ook maar zijn weakfoot op 3* is wel echt jammer.
Futbin is ook en masse negatief.

442 had ik laatst nodig om te starten qua spelersmateriaal en het was nog leuk spelen ook. Heel gebalanceerd.

• Laan1988
Oekol schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:33:
[...]

Hmm ja dat dacht ik eerst ook maar zijn weakfoot op 3* is wel echt jammer.
Futbin is ook en masse negatief.

442 had ik laatst nodig om te starten qua spelersmateriaal en het was nog leuk spelen ook. Heel gebalanceerd.
Zal dat niet komen omdat heel veel mensen (waaronder ik) zijn gold kaart in die evolution hebben gegooid waardoor dat ook al een 87 kaart is. Dan is het verschil niet bijster groot meer.

• Oekol
Laan1988 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:41:
[...]

Zal dat niet komen omdat heel veel mensen (waaronder ik) zijn gold kaart in die evolution hebben gegooid waardoor dat ook al een 87 kaart is. Dan is het verschil niet bijster groot meer.
Dat zou ook goed kunnen. Best wel een naaiactie haha.

• Augy
Oekol schreef op woensdag 29 november 2023 @ 12:18:
[...]

Dat zou ook goed kunnen. Best wel een naaiactie haha.
Ik heb zn evo ook gehad en tog de sbc gedaan. Er zit echt een wezenlijk verschil tussen beide kaarten kwa hoe ze bewegen over het veld, diep gaan en afmaken. Zal wel met de workrates te maken hebben maar de sbc versie doet het voor mij echt 100% beter. Zeker het afmaken is veel stabieler ondanks zn WF! Waar zn evo echt veel miste ramt zn sbc ze er achter elkaar in (442 als LS naast Apas fb)

Zn powershot knalt ook echt snel van zn voeten af trouwens haha

• boefje79
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:17:
[Afbeelding]

Niet zolang geleden begonnen met spelen dit seizoen maar ik heb nog een budget van 200K alleen ik zou niet weten wat ik zou moeten upgraden. Was helaas te laat voor evo llorente😭.
Nesta 89 heb ik op de bank voor de evo kaart.
Misschien Valverde (Real) als CM?

• Sleehond
Mijn team nu!

Tandem Frenkie en Depay is leuk!
Tandem Cervi en Trejo is leuk!

Bank biedt ook wel paar leuke opties voor de wissels in 2e helft voor nieuwe impulsen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WDyzo6WYPOqjJGzXKdGSsYJsbX0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ib7Gcfy5v1GAaeTysshUTOiL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkovkVCYaUf8COH9kdQVNGeoSRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thsKBB5Lrkq5aOivyNWHZ1Lu.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 26 ... 70 Laatste