Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hier ook Bacha al een poos geleden gedaan. Die whipped pass + playstyle is wel echt lekker. Ik zet ze er vaak de 2e helft in en dan wordt er toch regelmatig gescoord uit die scherpe voorzetten. Om te linken is het wel wat lastiger met Bacha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58
Die marquee matchups gedaan van UEFA vrouwen. Twee teams moeten bouwen. Twee keer een speler van 87 die 17k waard is. Die sbcs leveren echt geld op. In totaal denk ik zeker 50k verdiend.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Bacha ook maar gedaan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/99cVsnT1vg9vnRmJki4aOxZG4Q8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mCCAoDt5fpiLY6vPi27loWt8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 89% gewijzigd door Sleehond op 21-11-2023 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Overigens is de 2e Prime Gaming Pack inmiddels ook te claimen.

En op 1 of andere vage manier ben ik geplaatst voor de Champions Playoffs, heb nog maar 9 rivals wedstrijden gespeeld voornamelijk voor mijn Evo’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:21
Hebben jullie de 1500 xp gekregen onder FC Pro Live door het voltooien van de FC PRO Puzzelcompleetmaker objective? Hier niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 05:57
lwd-kevin schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:05:
Hebben jullie de 1500 xp gekregen onder FC Pro Live door het voltooien van de FC PRO Puzzelcompleetmaker objective? Hier niet..
Nopeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:39
DDN schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 19:20:
Overigens is de 2e Prime Gaming Pack inmiddels ook te claimen.

En op 1 of andere vage manier ben ik geplaatst voor de Champions Playoffs, heb nog maar 9 rivals wedstrijden gespeeld voornamelijk voor mijn Evo’s
Klopt! Je kreeg zomaar voldoende punten van ea ook als je niet hebt gespeeld. Zou in theorie redelijk soepele kwalificaties moeten betekenen 🙏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nope, en 100k pakket ook niet 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Ook niet als je inlogt op de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Beavbusi schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:45:
Ook niet als je inlogt op de console?
Bij mij niet, net nog even 2 wins gepakt voor promotie.

Zijn meer mensen die er last van hebben lees ik op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Hier ook niet. echt bloedirritant. Mag hopen dat dit issue snel gefixt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Oekol schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:41:
Die marquee matchups gedaan van UEFA vrouwen. Twee teams moeten bouwen. Twee keer een speler van 87 die 17k waard is. Die sbcs leveren echt geld op. In totaal denk ik zeker 50k verdiend.
N=1
N=2, ik heb als hoogste een 83 rated van 1.2K eruit

Dus ik denk niet dat je bewering statistisch gezien klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Als je hem geclaimed heb in de app is hij bugged idd, alleen mensen die hem op de console gedaan hebben hebben hem gekregen.

Zal weer even duren voordat EA dit fixed;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
bvbal79 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:06:
[...]

N=1
N=2, ik heb als hoogste een 83 rated van 1.2K eruit

Dus ik denk niet dat je bewering statistisch gezien klopt :)
Oh absoluut. Maar ik merk dat ik nu consequent elke week de SBCs van marquee matchups doe en het is sowieso winst als je untradable spelers gebruikt. Dat en wanneer je een uitschieter hebt is het kassa.
Het is meer dat er geen reden is (tenzij je kaartjes moet kopen) om het niet te doen. Kleine winst tot grote winst. Het is het vrijwel altijd waard.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:14:
[...]

Oh absoluut. Maar ik merk dat ik nu consequent elke week de SBCs van marquee matchups doe en het is sowieso winst als je untradable spelers gebruikt. Dat en wanneer je een uitschieter hebt is het kassa.
Het is meer dat er geen reden is (tenzij je kaartjes moet kopen) om het niet te doen. Kleine winst tot grote winst. Het is het vrijwel altijd waard.
Eens, merk ik hier ook absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlSnYGclWFrPhm0I1jG7s6kaiG8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ThJczUgsqgi3VKsHLE4LMSl0.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3x1WW20zJLT4e7K5_1f_u3wy_k=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qlzpUIwBudFB9PpuLclpvXvH.png?f=fotoalbum_tile

Welke sbc is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Beide. Op maandag heb je de Uefa en donderdag de marque

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Alle marquee matchups hebben tradable packs. Allemaal positief dus als je veel untradable hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Gaat iemand überhaupt mbappe doen?
20 elftallen is wel bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Laatst online: 11:08
Ik twijfel nog om die sbc te doen. Is wel prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zoveel fodder heb ik echt niet voor zoveel elftallen helaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:49:
Gaat iemand überhaupt mbappe doen?
20 elftallen is wel bizar
Mijn club is momenteel zo leeg dat ik er nog niet eens 1 haal van de 20 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Zit zwaar te twijfelen of ik morgen maar untradable rewards doe. Club is echt praktisch leeg maar als ik morgen dan een icon krijg of zo wel zwaar de P er in. Twijfel :D

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:55
Heb ik het toch nog goed gedaan door Salah POTM niet te doen met extra coins. Wordt een tradeable halen voor WL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Uiteindelijk 'iets' uit de preview packs. Oblak a 25k. Ook zoiets, blijf het elke dag doen en vanzelf zit er iets in.

• Oekol
Toch tradable gedaan voor de rivals 7 wedstrijden rewards.
Zat iets van 8k 18k en 7k in. Prima. Lang leve FC enhancer trouwens, vind het echt een zegen.

Weet niet meer wie het aangaf als tip, maar dank!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:03
Kan je met FC Enhancer ook automatisch sbc in laten vullen met spelers die je al in je club hebt zitten? Ik zie in de App Store een app ervan staan is deze goed of doe jij dit op de pc?
Oekol schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:08:
Zat iets van 8k 18k en 7k in. Prima. Lang leve FC enhancer trouwens, vind het echt een zegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Denn90 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:33:
Kan je met FC Enhancer ook automatisch sbc in laten vullen met spelers die je al in je club hebt zitten? Ik zie in de App Store een app ervan staan is deze goed of doe jij dit op de pc?

[...]
Als je er voor betaald wel volgens mij, ik gebruik het echt alleen te zien hoeveel een speler waard is. Verder te bang dat ik geblokkeerd wordt en gebruik het als extensie op de laptop.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:39
Zo die 84+ RTTK of Trailblazer is flink OP bij mij. 2x gedaan, heb nu Modric en Kounde eruit getrokken. Toch maar even wat aanpassingen doen aan het team :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Nachtapotheker schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:22:
Zo die 84+ RTTK of Trailblazer is flink OP bij mij. 2x gedaan, heb nu Modric en Kounde eruit getrokken. Toch maar even wat aanpassingen doen aan het team :+
Noou OP hoor :+ . Heb Wagner al 5x gehad ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laan1988
  • Laatst online: 18-09 05:57
Fonzerelli schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 21:32:
Hier ook niet. echt bloedirritant. Mag hopen dat dit issue snel gefixt wordt..
Komt eraan dus.

https://twitter.com/EASFCDirect/status/1727648727945322891

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Dat is nog gunstiger ook, want dan krijg je die XP waarschijnlijk voor het nieuwe seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 10:43
Oekol schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:08:

Graag gedaan ;)

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Als iemand graag met Saudi spelers speelt zoals mij (e.g Benzema, Neymar, Milinkovic, …). Dembele is een aanrader - vergelijk hem maar eens met Osimhen RTTK. Allebei met Hunter en Dembele lijkt mij beter. Hij is beetje trager maar composure, strength en aggression zijn beter en hij is “mostly lenghty” ipv controller lenghty.

• Augy
forzaracing schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:51:
Als iemand graag met Saudi spelers speelt zoals mij (e.g Benzema, Neymar, Milinkovic, …). Dembele is een aanrader - vergelijk hem maar eens met Osimhen RTTK. Allebei met Hunter en Dembele lijkt mij beter. Hij is beetje trager maar composure, strength en aggression zijn beter en hij is “mostly lenghty” ipv controller lenghty.
Ik zat ook al naar hem te kijken zojuist! Leek me een zeer interessante spits, ga een review zoeken als k even de tijd heb 😀

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
dutchgio schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:18:
Dat is nog gunstiger ook, want dan krijg je die XP waarschijnlijk voor het nieuwe seizoen.
Ja voor mij wel.. Er zijn er ook zat die de XP nog nodig hadden voor de rewards van vorig seizoen (en deze dus niet meer kunnen krijgen).

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:21
Fonzerelli schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:32:
[...]

Ja voor mij wel.. Er zijn er ook zat die de XP nog nodig hadden voor de rewards van vorig seizoen (en deze dus niet meer kunnen krijgen).
Voor mij ongunstig. Ik heb doordat ik die 1500xp niet kreeg de 2x87+ of 3x86+ niet kunnen claimen.
Zooooo.... van bijna divisie 4 naar op dit moment volstrekt kansloos in div. 7. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 19-07 09:44
Moody2204 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:57:
Zooooo.... van bijna divisie 4 naar op dit moment volstrekt kansloos in div. 7. :+
Iedereen die in D5 zat zit nu in D7. Dus qua tegenstanders is er niets veranderd, nog even sterk als in D5.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
El Profesor schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:17:
[...]

Iedereen die in D5 zat zit nu in D7. Dus qua tegenstanders is er niets veranderd, nog even sterk als in D5.
Klopt, hoewel ik er nu ineens wel hard doorheen vlieg. Inmiddels al weer halverwege tussen 7 en 6.

Edit: zit al weer in 6.

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 23-11-2023 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Uit een random pakketje van een doelstelling behaalt.

Maar helaas is dit gewoon al fodder 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfxhJc3Ss78LCgkvTgR8GjgM4LM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h7pMWxpnhgDFACtsl2nFtZef.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Hoe kan het toch dat je rivals de ene naar de andere pot wint en dat alle spelers soepel lopen en spelen.. en zodra je Champions speelt, stappen alle verdedigers uit, kunnen je aanvallers niet meer dribbelen en schiet je alles naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Gieter90 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:40:
Hoe kan het toch dat je rivals de ene naar de andere pot wint en dat alle spelers soepel lopen en spelen.. en zodra je Champions speelt, stappen alle verdedigers uit, kunnen je aanvallers niet meer dribbelen en schiet je alles naast?
Het is ieder jaar hetzelfde trend bij de Ultimate Team mode. De spelsnelheid bij de Rivals wedstrijden zijn 8/10 keren enorm ruk. Het heeft te maken met de hoeveelheid mensen die op hetzelfde moment dezelfde gamemode spelen waardoor de servers overbeladen wordt. Het maakt ook echt niet uit of je glasvezelnetwerk heb of met een 2ms matchmaking speelt. In de nacht na 0:00 t/m 11:00 ochtend speelt het met Rivals vrij soepeltjes. Op de middag en avonden is het weer dramatisch. Vooral op de woensdag is het bijna niet meer speelbaar omdat iedereen nog zijn beloningen wilt behalen net een dag voor de Rivals rewards en er nieuwe content is met de wekelijkse TOTW.

Bij Champs is over het algemeen nog wel te doen. Het speelt in ieder geval iets soepeler dan Rivals, op welke tijdstip dan ook. Maar net als bij Rivals speelt het op de middagen en avonden ook vaak ook ruk.

De delay kan of tegen je werken of in je voordeel zijn en dat merk je zelf ook wel uiteindelijk. Soms vind ik het gewoon sneu dat mijn tegenstander bijna niks kan doen terwijl ik weet dat hij best op een hoog niveau speelt. Het is erg jammer om te zien dat het ieder jaar afspeelt en door EA niks aan gedaan wordt. Ergens had ik op Reddit van een Reddit user gelezen dat het echt een netwerk issue is die EA zeker kan oplossen. Maar door nalatigheid hier niet meer naar wilt omkijken. Logisch, als je miljoenen blijft verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
Wel bizar dat je nu al een 10x83+ SBC die ook nog eens vrij goedkoop is. Gisteren hem alle 3x gedaan en er zat gelukkig in alle 3 een TOTW die ik weer in de volgende kon gooien. Mooi "gratis" een paar 85's&86's aan over gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:00
Ik snap er echt niets van... Waarom zijn die IF eredivisie kaartjes zo belachelijk duur? Eerst Q. Timber al voor ruim 30k, Ueda staat al op 42k+... Zijn niet nodig voor een specifieke SBC ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 12:32
Er!k schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:25:
Ik snap er echt niets van... Waarom zijn die IF eredivisie kaartjes zo belachelijk duur? Eerst Q. Timber al voor ruim 30k, Ueda staat al op 42k+... Zijn niet nodig voor een specifieke SBC ofzo...
Omdat je voor veel SBC's nu IF's nodig hebt zijn alle IF's gewoon erg duur niet alleen die van de Eredivisie. Zal de komende dagen ook nog wel zo blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Off topic
Ik heb nu een maand abbo ps plus essentieel
Maar ik wil die blackfriday deal van "extra" voor een jaar
Alleen ik kan alleen maar upgraden naar maand ,iemand enig idee hoe ik dit voor een jaar kan afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Niet want je hebt een maand abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Ja ok maar ik wil een jaar contract
Lijkt me sterk als je nu masnd hebt dat je nooit naar een jaar kunt toch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Dacht doe toch eens 1 potje weekend league op vrijdag. Man wat zijn sommige mensen toch intens zielig. Er geen fuck van kunnen maar door die verdomde meta tactieken toch nog een spannend potje kunnen maken.

Ik vind het niet erg als ik echt m'n best moet doen tegen iemand die echt beter is. Maar het slaat nergens op dat je niet eens onder de druk kan uitkomen tegen iemand die er verder helemaal geen fuck van kan.

NOOOIT meer op vrijdag voor mij

[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 24-11-2023 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:39
Terranova schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:27:
Dacht doe toch eens 1 potje weekend league op vrijdag. Man wat zijn sommige mensen toch intens zielig. Er geen fuck van kunnen maar door die verdomde meta tactieken toch nog een spannend potje kunnen maken.

Ik vind het niet erg als ik echt m'n best moet doen tegen iemand die echt beter is. Maar het slaat nergens op dat je niet eens onder de druk kan uitkomen tegen iemand die er verder helemaal geen fuck van kan.

NOOOIT meer op vrijdag voor mij
Mja het is deze vrijdag wel erg idd, begon vanmorgen wel goed, maar vanmiddag alleen maar vervelende figuren en uiteraard trage gare gameplay, dus maar weer gestopt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Overigens niet normaal hoeveel upgrade SBC’s er momenteel zijn. Je ziet door de bomen het bos niet meer zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wat vinden jullie van de kaart van Frenkie?

Qua stats maar beetje mwah qua upgrade.. twijfel of ik daar m’n fodder in moet pompen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Die kan nog verder omhoog als Barcelona de komende wedstrijden wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
dutchgio schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:01:
Die kan nog verder omhoog als Barcelona de komende wedstrijden wint
Dat wist ik niet, waar zie je zoiets?

Op Futbin zie ik er ook niks over bij staan…?

Edit, al gevonden!

Heb hem voltooid, ik zie hem wel upgrades krijgen namelijk en ik behoor tot de Frenkie fanclub d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 24-11-2023 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Sleehond schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:49:
Wat vinden jullie van de kaart van Frenkie?

Qua stats maar beetje mwah qua upgrade.. twijfel of ik daar m’n fodder in moet pompen?
Ik heb em sowieso gedaan, genoeg fodder en gebruikte z'n goude kaart toch al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Lekkere score vanavond! Uit de 83x10 Hansen, blijk 1,9 mio te zijn 🙈

Frenkie maar gelijk gedaan voor de Barça links en Bernardo Silva ook nog gepackt. Gaat lekker zo.

ASM ook een sbc zie ik, kaart ziet er op t eerste oog niet geweldig uit. Daarintegen wel Frans en dus bacha full chem. Die ga k even over nadenk. Zeker met Depay die er nog aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:52:
Lekkere score vanavond! Uit de 83x10 Hansen, blijk 1,9 mio te zijn 🙈

Frenkie maar gelijk gedaan voor de Barça links en Bernardo Silva ook nog gepackt. Gaat lekker zo.

ASM ook een sbc zie ik, kaart ziet er op t eerste oog niet geweldig uit. Daarintegen wel Frans en dus bacha full chem. Die ga k even over nadenk. Zeker met Depay die er nog aankomt
Die 83x10 sbc is tradable? Nice. Haal net aroujo totw uit 3x 85 player pick dus eindelijk weer een totw om ergens in te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 22:34:
[...]

Die 83x10 sbc is tradable? Nice. Haal net aroujo totw uit 3x 85 player pick dus eindelijk weer een totw om ergens in te gooien
83x10 is untradable bij mij…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 22:41:
[...]

83x10 is untradable bij mij…
Oh blijkbaar niet inderdaad. Dacht omdat @Augy noemt dat het X waard is dat dat z'n winst is. En daar ging m'n totw :+

Ligt het aan mij of kun je voordat je een sbc doet niet zien of de rewards tradable zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Ik snap het niet meer. Gisteravond de Champs kwalificatie geeindigd met 2 winst en 8 verlies. Niks werkte en alles ging fout. Dit was overigens de eerste keer dat ik een kwalificatie niet had gehaald. Zojuist met dezelfde team maar nu enkel met Frenkie SBC als verandering 8 winst en 2 verlies. Kan één nieuwe speler in je team dan zoveel uitmaken?

[ Voor 16% gewijzigd door Lashrom op 24-11-2023 23:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZwpBw7TWEHw6LeE1ptYWG2ddsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYwgI5FZWkUFqst0jxxVMjeS.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is t9ch gewoon oneerlijk
3e keer icon sbc en 3e keer suker
Serieus dit is gewoon echt een bug

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:04

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Heb net Bernardo Silva gekocht voor 25k en in de Word Sterker evolution gestoken. Deze gaat dus naar een rating van 90. Zo bespaar je toch 30k als je fodder nodig hebt. Goedkoopste 90 rated speler is 55k momenteel.

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Al een lange tijd 1.2M niet gespendeerd, maar zit eraan te denken om Salah 91 en van Dijk 90 binnen te halen. Echter heb ik sterk het gevoel dat ze na de WL dik gaan dalen en ik hiermee enorm veel verlies pak. Kan ik beter een goede icon halen zoals Butragueno, Eto'o of Cantona? Wachten op Griezman POTM sbc? Craften voor King Kenny Dalglish sbc? Na een tal keren de TOTW sbc en 10x 83+ sbc te hebben gedaan is er geen enkel leuke promo speler uitgekomen die ik kan gebruiken helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRA8ILAullkwRK9Vo4qSN4Nl6Ig=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VeUCuGdDmanobpsciaoPQ6w0.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Lashrom op 25-11-2023 02:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Lashrom schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 02:12:
Al een lange tijd 1.2M niet gespendeerd, maar zit eraan te denken om Salah 91 en van Dijk 90 binnen te halen. Echter heb ik sterk het gevoel dat ze na de WL dik gaan dalen en ik hiermee enorm veel verlies pak. Kan ik beter een goede icon halen zoals Butragueno, Eto'o of Cantona? Wachten op Griezman POTM sbc? Craften voor King Kenny Dalglish sbc? Na een tal keren de TOTW sbc en 10x 83+ sbc te hebben gedaan is er geen enkel leuke promo speler uitgekomen die ik kan gebruiken helaas.

[Afbeelding]
Ik denk dat wachten tot na de wl wel gaat lonen. Zelf wel luck met de totw met Salah en VVD. 🙏🏻

Zit Mbappe nou ook in de totw sbc? Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
boefje79 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 07:25:
[...]

Ik denk dat wachten tot na de wl wel gaat lonen. Zelf wel luck met de totw met Salah (90) en VVD (90). 🙏🏻

Zit Mbappe nou ook in de totw sbc? Of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
fruitsla2800 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 00:18:
Heb net Bernardo Silva gekocht voor 25k en in de Word Sterker evolution gestoken. Deze gaat dus naar een rating van 90. Zo bespaar je toch 30k als je fodder nodig hebt. Goedkoopste 90 rated speler is 55k momenteel.
Ik heb kante gedaan, goede link met ASM.

Na 1 dag BF hele team op de kop gegaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUj9N5RVLp2iScte62riGHWpW4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUNy6c1TYSr2fut94BBGyA9I.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd naar de depay sbc kwa prijs. Ook hoop ik dat hij 4* wf krijgt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0CGczPt5wQbRszoW2ZIWh_9Sxw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKr5oRHMNMTabhzYXzBwJ6PS.jpg?f=fotoalbum_large

Heel erg getwijfeld of ik niet voor totw moest gaan omdat die nu zo rare zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShhImjnPni579Fx-WOBGHvirIZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bhd7UFwyQZDJ6rVNbbngskLf.jpg?f=fotoalbum_large

Teampje speelt super. 👌
Allemaal kaarten die ik leuk vind kunnen combineren. Frenkie ook gedaan, beetje geluk lukt het Barca om minstens 3 van de 4 komende wedstrijden te winnen als je kijkt naar hun programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
GoldDutch schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:23:
[Afbeelding]

Teampje speelt super. 👌
Allemaal kaarten die ik leuk vind kunnen combineren. Frenkie ook gedaan, beetje geluk lukt het Barca om minstens 3 van de 4 komende wedstrijden te winnen als je kijkt naar hun programma.
Nja tot nu toe nog 0-0. Ben benieuwd of ze 't gaat lukken. Volgende in La Liga is Althetico Madrid.

Europees tegen fc porto telt niet mee toch?

Barca achter _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Nu achter en dan moet je nog naar Girona (nr1) en Althetico Madrid. Die +2 gaat niet makkelijk gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
Oekol schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:34:
[...]

Nja tot nu toe nog 0-0. Ben benieuwd of ze 't gaat lukken. Volgende in La Liga is Althetico Madrid.

Europees tegen fc porto telt niet mee toch?

Barca achter _O-
Helaas… geen beetje geluk :P
Idd, alleen de competitie wedstrijden tellen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jF3y1mZ0uad9n8ImBmQC4ABU6AI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oPE9W5GZIlZC5iq1Pw0RYXc1.png?f=fotoalbum_large

Wat zouden jullie hier aan veranderen? Nog genoeg munten voor wat aanpassingen maar weet echt niet wat ik er moet ..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• boefje79
Potverdikkie…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-or_ZATbEeqWOEeYSWddkA6wYU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mcYouB8EpyHmynEm8HpJr29a.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Lekker man @boefje79

Hier ook een prima 30 coins fodder pakketje.

Hier kunnen we wel wat mee voor SBC’s

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zQ0Gg9TOBLXNmD_GbyCNpvLhNR8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/a1nEZKeMv8kLkpxSJH18Jeym.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 25-11-2023 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Kan EA mij weer even een leuke kraskrakertje geven na alle sbc's die ik heb gedaan? Ik ben er aan toe eerlijk gezegd. Na een paar TOTW sbc's te hebben gedaan nog steeds niet echt een bruikbare speler eruit gekregen. Zojuist standaard icon sbc gedaan, kwam Braveheart Barca legend eruit. Komaan EA :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Frbkymi49j91S7PR9fhN2XpE4G8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DGUXh2q0DBQrytIZVLPpe9Pe.jpg?f=fotoalbum_large
Wederom dubbel icon sbc

doe even normaal

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 26-11-2023 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Hoeveel icons heb je wel niet al?
Misschien moet je dan ook niet zovaak de icon sbc doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
dutchgio schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:19:
Hoeveel icons heb je wel niet al?
Misschien moet je dan ook niet zovaak de icon sbc doen?
Seedorf Crespo en suker

Suker nu 3x gekregen en seedorf 2x
Zoveel icons en iedere keer dubbelen
Gaat nergens meer over dit is gewoon geldklopperij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:27:
[...]

Seedorf Crespo en suker

Fifa is geldklopperij, als je dat na al die jaren nog niet weet :p

Daarom geef k dit jaar geen geld uit aan points. Voor mn team maakt t tog geen reet uit :)
https://www.futbin.com/24/squad/624663

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 25-11-2023 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Markvd1984 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:27:
[...]

Seedorf Crespo en suker

Als ik Suker drie keer heb gekregen, dan zou ik zelf de icon sbc niet meer doen. Wel echt een dikke pech. Hopelijk wordt je gecompenseerd met een andere leuke speler die je uit normale packs kan packen. Tot nu toe ook niet echt geluk met de sbc's. Denk dat ik gewoon lekker niks moet verwachten. Dan komt er vanzelf wel een leuke speler uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Lashrom op 25-11-2023 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
Ik heb vandaag Torres en Zico. Maar speel even niet meer. Ik word echt moe van deze cutback 71 depth domme gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Weekend League geeindigd bij rank 5. Shit rewards. Nogmaals de icon SBC gedaan, ook weer een shit speler: van Basten.

Dankjewel EA. Het motiveert mij niet echt om fanatiek verder te spelen zo. Jezus wat een shitluck.

Tot nu toe deze spelers gekregen van Icon en hero sbc's:
- Makelele, Suker, Hagi, Puyol, van Basten
- Ji Sung Park, Kohler, Marquez, Berbatov ...

:F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
Van Basten een shit speler noemen heeft alles aan wat er mis is met dit spel. Heiligschennis na 1988.

Maar als je elke keer ‘slechte’ spelers krijgt, waarom doe je die SBC’s dan?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
M@cer schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:34:
Van Basten een shit speler noemen heeft alles aan wat er mis is met dit spel. Heiligschennis na 1988.

Maar als je elke keer ‘slechte’ spelers krijgt, waarom doe je die SBC’s dan?
Pace pace pace pace 🤣 waarschijnlijk is die man 1 vd beste afmakers in het spel, zeker kwa positionering alleen past hij niet in de meta.

Maar geld dat niet voor 80% vd icons, toont weinig respect voor de grootheden van vroeger idd

Maar als je weet hoe ze te gebruiken zijn ze waarschijnlijk bizar goed. Werd bijvoorbeeld afgelopen week volledig gesloopt door Kluivert, alle hoeken en standen vlogen ze erin.

Vanavond na een paar dagen fifa rust en focus op het gezin de PS maar weer eens aanslingeren, gek genoeg zin in haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 26 november 2023 @ 03:43:
Weekend League geeindigd bij rank 5. Shit rewards. Nogmaals de icon SBC gedaan, ook weer een shit speler: van Basten.

Dankjewel EA. Het motiveert mij niet echt om fanatiek verder te spelen zo. Jezus wat een shitluck.

Niets mis mee tenzij je full meta wilt spelen, dan is eigenlijk Park alleen goed.

Mijn advies, laat alle gok sbc’s links liggen en bewaar je fodder voor player sbc’s en/of upgrade sbc’s.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Tsja, ik packte gisteren Zidane uit de icon sbc…

Zag gisteren op X ook flink wat mensen die Mbappe packte uit de 78+ spelerskeuze. No luck here, maar het gebeurt…

van Basten hier trouwens nog altijd in de basis. Niet de snelste, niet de wendbaarste, maar idd heerlijk in de afronding.

Ik vermoed dat alleen een special Kolo (aan het sparen) of Mbappe (packluck) hem uit de basis gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zondag 26 november 2023 @ 03:43:

Makelele, priiiima speler. Vorig jaar zeer goed en kan me niet voorstellen dat het dit jaar niks is. Hagi schiet alles er in, als ik 'm tegen me heb doet die gek. Ji sung park is gewoon OP. Totaal geen verkeerde pulls. Kan het beter? Tuurlijk. Alleen de happy few.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
boefje79 schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:37:
Tsja, ik packte gisteren Zidane uit de icon sbc…

Zag gisteren op X ook flink wat mensen die Mbappe packte uit de 78+ spelerskeuze. No luck here, maar het gebeurt…
Ik had Mbappe in week 1, waarschijnlijk de enige redenen dat ik ben blijven spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Net Ferdinand gepacked dus dat sparen is wel klaar 😍

Ik heb deze op mijn shortlist om van Basten te gaan vervangen. Team heeft voldoende links qua chem met al deze opties.

Ook met Henry, maar die kost 1.7 🙈, wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEiXHwOBAA6PLz24ODGH5v5XLYY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WD64eUb8ZFBRM4CmeWohTfXU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door boefje79 op 26-11-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:56:

Ik heb deze op mijn shortlist om van Basten te gaan vervangen. Team heeft voldoende links qua chem met al deze opties.

[Afbeelding]
Gold griezman is hier steeds onverslaanbaar, heb wel andere spelers geprobeerd maar dat is qua chem lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:00:
[...]

Makelele, priiiima speler. Vorig jaar zeer goed en kan me niet voorstellen dat het dit jaar niks is. Hagi schiet alles er in, als ik 'm tegen me heb doet die gek. Ji sung park is gewoon OP. Totaal geen verkeerde pulls. Kan het beter? Tuurlijk. Alleen de happy few.
Makelele en Ji Sung park al meer dan 400 wedstrijden mee gespeeld en sowieso niks mis mee. Hagi is enkel goed met zijn powershot inderdaad, maar voor de rest niks speciaals. Ik ben benieuwd hoe van Basten speelt, maar aan zijn waarde te zien en de L die de community hem geeft is het ook niet echt een speler waar je op hoopt.

Als ik zie hoeveel gekke spelers van meer dan een miljoen gepacked worden hier op deze forum en in mijn omgeving, dan denk ik weer waar het dan bij mijn packluck mis gaat haha. Maar goed, misschien moet ik gewoon nog geduld hebben want vorig jaar zat ik ook al vroeg te zeiken over pack luck en kreeg ik rond TOTY periode wel Pele, Cafu, Carlos Alberto en R10 eruit. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Bossie schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:46:
[...]

Gold griezman is hier steeds onverslaanbaar, heb wel andere spelers geprobeerd maar dat is qua chem lastig.
Daar moet deze dus naast komen, vergat ik te zeggen 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 02:59
boefje79 schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:56:

[Afbeelding]
Hangt heel erg af van je speelstijl voor welke spits je het beste kan gaan. Haaland lijkt het meest op van Basten als dat het type spits is wat je fijn vindt spelen. Fysiek sterk, goede afronding, als je veel voorzetten geeft kopt hij ze er ook makkelijk in. Maar zijn dribbel is waarschijnlijk een stuk minder, niet erg wendbaar. Dan zijn spelers als Joao Pedro en Son een stuk fijner. Son heeft als voordeel dat hij de Finesse Plus speelstijl heeft, dus als je regelmatig vanaf randje 16 de bal met een finesse shot erin probeert te krullen, is dat een goede optie. Rooney heeft Powershot Plus (schieten met R1+L1), dat kan ook wel een wapen zijn, dan is de animatie van de powershot een stuk sneller. Zelf heb ik alleen ervaring met Joao Pedro, zeker een aanrader, vooral als je regelmatig van de R1 dribbel gebruik maakt. Verdedigers hebben veel moeite hem af te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
mar101 schreef op zondag 26 november 2023 @ 12:21:
[...]

Hangt heel erg af van je speelstijl voor welke spits je het beste kan gaan. Haaland lijkt het meest op van Basten als dat het type spits is wat je fijn vindt spelen. Fysiek sterk, goede afronding, als je veel voorzetten geeft kopt hij ze er ook makkelijk in. Maar zijn dribbel is waarschijnlijk een stuk minder, niet erg wendbaar. Dan zijn spelers als Joao Pedro en Son een stuk fijner. Son heeft als voordeel dat hij de Finesse Plus speelstijl heeft, dus als je regelmatig vanaf randje 16 de bal met een finesse shot erin probeert te krullen, is dat een goede optie. Rooney heeft Powershot Plus (schieten met R1+L1), dat kan ook wel een wapen zijn, dan is de animatie van de powershot een stuk sneller. Zelf heb ik alleen ervaring met Joao Pedro, zeker een aanrader, vooral als je regelmatig van de R1 dribbel gebruik maakt. Verdedigers hebben veel moeite hem af te stoppen.
Thanks voor het meedenken! R1-dribbel begin ik steeds meer door te krijgen. Kom dit jaar van “PES” dus mijn spel kan nog veel leren en verbeteren 😉

Dus begon als veel en snel over de flanken of counters met snelle spitsen. Griezman doet dat prima, maar merk dat van Basten dan toch te traag/weinig wendbaar is.

Klinkt als dat Haaland dan meer van hetzelfde is en Pedro wel een goede optie. Nog idee waarom Pedro en niet bv Kolo of Leao?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:03
Ik ook jaren ‘PES’ gespeeld. Speel jij toevallig ook middels de alternatieve controller settings? Ik kan maar niet wennen om met rondje te schieten haha.
boefje79 schreef op zondag 26 november 2023 @ 12:39:
[...]

Thanks voor het meedenken! R1-dribbel begin ik steeds meer door te krijgen. Kom dit jaar van “PES” dus mijn spel kan nog veel leren en verbeteren 😉

Dus begon als veel en snel over de flanken of counters met snelle spitsen. Griezman doet dat prima, maar merk dat van Basten dan toch te traag/weinig wendbaar is.

Klinkt als dat Haaland dan meer van hetzelfde is en Pedro wel een goede optie. Nog idee waarom Pedro en niet bv Kolo of Leao?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Denn90 schreef op zondag 26 november 2023 @ 12:58:
Ik ook jaren ‘PES’ gespeeld. Speel jij toevallig ook middels de alternatieve controller settings? Ik kan maar niet wennen om met rondje te schieten haha.

[...]
Yep, guilty! Was wel al naar sprint R2 geswitcht, maar nog niet met stick 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 02:59
boefje79 schreef op zondag 26 november 2023 @ 12:39:
[...]

R1 dribbel is dit jaar een nieuwe toevoeging, dus ook voor de die-hard Fifa spelers is het even wennen. Maar ik denk dat de meeste spelers wel doorhebben hoe OP de R1 dribbel is, heel moeilijk af te stoppen voor verdedigers.

Het fijne van Pedro is zijn hoge agility rating, als je kijkt naar zijn subskills op Futbin. Hij heeft 96 tov van 87 van Kolo Muani. Ook heeft Pedro een geschikter Body type om mee te dribbelen, lean maakt hem erg wendbaar. Ik denk dat Leao nog minder is dan Kolo Muani eerlijk gezegd. Ik heb zelf nooit met hem gespeeld, maar telkens als ik tegen hem speel, is hij voor mijn gevoel makkelijk af te stoppen. Wel een nadeel van Pedro is dat hij weinig Playstyles heeft, die zijn dit jaar ook best belangrijk. De beste manier om er achter te komen is de spelers zelf uit te proberen, al kost dat natuurlijk wel wat coins aan EA Tax met de koop en verkoop.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHqyARxpQTB-ugGmkDuQ8_oR8as=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0wTgGDBA8JV3WwlcDHltEDQ.jpg?f=fotoalbum_large

Uit de 10x83 die pakketjes kun je "gratis" doen als je 78+ pp doet je packt vaak wel een IF. Ook daarvoor al IF Son eruit gepackt de aanval krijgt een mooie boost
Pagina: 1 ... 25 ... 70 Laatste