• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 13:50
Mensen die de forlan sbc hebben gedaan of is het de munten niet waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
theman36 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 20:10:
Mensen die de forlan sbc hebben gedaan of is het de munten niet waard?
Ik heb die sbc gedaan had veel fodder, lastig om te zeggen of t de moeite waard is. Gebruik m eigenlijk als lw. Is leuk voor nu, geen idee of hij nog mee doet over een a 2 maanden.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:41
Lewandowski RTTK zojuist uit de SBC. Ondanks dat hij 600K waard is ben ik wel benieuwd hoe hij -game speelt. Ik hoop dat hij nog op niveau is en mee kan spelen in divisie 2. In ieder geval wel een van de beste pulls die je uit de sbc kan halen denk ik. Volgens mij kan hij nog +1 upgrade krijgen als ze door de groepsfase heen zijn toch? Kom op Xavi, houd je team in bedwang en laat nou eens een sterk spel zien tegen FC Porto.

[ Voor 25% gewijzigd door Lashrom op 16-11-2023 20:19 ]

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Gister Brandt en vandaag Mkhitaryan uit de SBC dus ook niet echt veel soeps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Mertens! 🙈

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Nog mensen last van slechte gameplay? Ik geraak nergens meer, mannetjes maken geen loopacties, staan nooit vrij, sprinten werkt voor geen meter, …

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:40
forzaracing schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:20:
Nog mensen last van slechte gameplay? Ik geraak nergens meer, mannetjes maken geen loopacties, staan nooit vrij, sprinten werkt voor geen meter, …
Dat laatste juich in toe. Want vanavond nog rent er iemand van zijn 16 via de zijlijn naar die van mij en scoort. Maar heb sinds gisteravond al dat t anders speelt. Team is ook anders balans is beetje weg. Heb llorente in middenveld staan maar volgens mij is hij beter als RB.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• boefje79
Oekol schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:35:
[...]

Dat laatste juich in toe. Want vanavond nog rent er iemand van zijn 16 via de zijlijn naar die van mij en scoort. Maar heb sinds gisteravond al dat t anders speelt. Team is ook anders balans is beetje weg. Heb llorente in middenveld staan maar volgens mij is hij beter als RB.
Ik vind het vooral meer flipperkast geworden. Lijkt wel sneller te gaan. Llorente als RB is idd heel erg fijn!

• Oekol
boefje79 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 22:16:
[...]

Ik vind het vooral meer flipperkast geworden. Lijkt wel sneller te gaan. Llorente als RB is idd heel erg fijn!
Nu 4231(2) ingesteld en win al 3 op rij. 1 meegeteld omdat iemand bij mijn gelijkmaker 3-3 wegging. Sneu gastje. Die tel ik gewoon >:)

Carvajal evolution RB en llorente cdm. Daar is die lekkerder dan op een cm positie. Modric staat er naast op cdm.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
POTM Salah is echt een cheatcode op dit moment. Speel hem nu als linkerspits en hij krult alles van randje 16 onhoudbaar in de bovenhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Mesque schreef op donderdag 16 november 2023 @ 23:12:
POTM Salah is echt een cheatcode op dit moment. Speel hem nu als linkerspits en hij krult alles van randje 16 onhoudbaar in de bovenhoek.
Ik heb in principe genoeg om zijn POTM sbc te voltooien met wellicht nog 200K die ik erin moet steken. Ook al heel vaak tegen hem gespeeld en hij krult hem echt mooie in het doel altijd net of een paar meters buiten de 16 meter gebied. Ik ga deze WL toch nog de TOTW uitproberen, bevalt hij mij goed dan houd ik hem nog voor even. Alhoewel ik wel wat comments heb gelezen waarbij ze hebben aangegeven dat er een grote verschil is tussen de POTM of TOTW. Enfin, ik ga zijn TOTW proberen en ook maar zijn playstyle+ finesse spammen.

Lewandowski RTTK is trouwens retegoed. Een type Haaland, maar dan minder snel en positioneel heel sterk. Bij corners komen zijn Powerheader playstyle+ goed van pas en zijn finesse is ook bijzonder goed. Ik heb in ieder geval een vaste spits naast Ansu evo voor de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Hebben jullie nog leuke suggesties voor een volgende upgrade?

Ik had van Basten ipv Griezman, die rondt ook makkelijk af maar de beweeglijkheid van Griezman vind ik wel fijn…

Maignan levert 33/33 op, maar ter Stegen vind ik beter maar ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben…🙏🏻

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_BEHmjF8AXyVMWKOrNo-Fwd5OE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CPD7KAXJbgDWwDKN2SyLqBeK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door boefje79 op 17-11-2023 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:36
Haaland zsm eruit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Haha, hoezo dat? Hij is wmb sterk en maakt ze makkelijk, maar heb je een betere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:36
boefje79 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:17:
[...]

Haha, hoezo dat? Hij is wmb sterk en maakt ze makkelijk, maar heb je een betere suggestie?
Ik weet niet hoe hoog je speelt, maar hij is bij mij veel te log geweest en mist veel te veel kansen. Ik zou die Pedro of Rashford erin zetten ofzo. Ik vind zelfs Isak 84 (evolution) een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Beavbusi schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:54:
[...]

Ik weet niet hoe hoog je speelt, maar hij is bij mij veel te log geweest en mist veel te veel kansen. Ik zou die Pedro of Rashford erin zetten ofzo. Ik vind zelfs Isak 84 (evolution) een stuk beter.
Ik hang een beetje op niveau 5/6 om het met name zelf leuk te blijven vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier inmiddels toch een leuk team op kunnen bouwen. Zoek eigenlijk alleen nog wel alternatieven voor de flanken, want deze 2 hebben het fysiek vaak moeilijk. (tips welkom), maar club is leeg nadat ik toch had besloten om King te doen. Packluck gehad met Smith, die echt goed blijkt te zijn (schot met links=goal). Toch leuk die vrouwen in het spel :9 Voor Modric heb ik ook Pedri centurions gebruikt, die vond ik ook erg goed trouwens! Dit is het nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huYlpM-DeTt_YZkiG0Dh-NIiLlg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PwmDFq4TJWhpnj0me54Kg9aQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 17-11-2023 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Moody2204 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:06:
Hier inmiddels toch een leuk team op kunnen bouwen. Zoek eigenlijk alleen nog wel alternatieven voor de flanken, want deze 2 hebben het fysiek vaak moeilijk. (tips welkom), maar club is leeg nadat ik toch had besloten om King te doen. Packluck gehad met Smith, die echt goed blijkt te zijn (schot met links=goal). Toch leuk die vrouwen in het spel :9 Voor Modric heb ik ook Pedri centurions gebruikt, die vond ik ook erg goed trouwens! Dit is het nu:

[Afbeelding]
Fraai team!

Die Ledley King is leen? (Kan hem niet vinden in de markt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
boefje79 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:51:
[...]

Fraai team!

Sbc

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Moody2204 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:06:

[Afbeelding]
Die cervi vliegt er bij mij echt alle kanten nog steeds langs! Beetje r1 met sprint combineren en gaan met die banaan! (Marksman)

https://www.futbin.com/24/squad/624663

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
boefje79 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:05:
Hebben jullie nog leuke suggesties voor een volgende upgrade?

Ik had van Basten ipv Griezman, die rondt ook makkelijk af maar de beweeglijkheid van Griezman vind ik wel fijn…

Maignan levert 33/33 op, maar ter Stegen vind ik beter maar ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben…🙏🏻

[Afbeelding]
Je centrale middenveld vind ik de zwakste schakel in je team. Ik zou op z'n minst 1 centrale middenvelder hebben die verdedigende kwaliteiten heeft. Je zou bijv. Frenkie de Jong kunnen halen ipv Bruno, dan is Ter Stegen ook op full chem. En dan de manager league naar Premier League veranderen. Kevin de Bruyne ipv Odegaard lijkt me ook een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:51:
[...]

Fraai team!

Nee, dat is een sbc, dus niet op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:40:
[...]

Nee, dat is een sbc, dus niet op de markt.

Edit: was al gezegd zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
mar101 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 15:56:
[...]

Je centrale middenveld vind ik de zwakste schakel in je team. Ik zou op z'n minst 1 centrale middenvelder hebben die verdedigende kwaliteiten heeft. Je zou bijv. Frenkie de Jong kunnen halen ipv Bruno, dan is Ter Stegen ook op full chem. En dan de manager league naar Premier League veranderen. Kevin de Bruyne ipv Odegaard lijkt me ook een upgrade.
Thanks voor het meedenken!

Ik heb Frenkie en Tonali, die combi is heel sterk op het midden, maar krijg met hen geen lekkere chem gevonden. Ter Stegen is idd full maar bv Leao stort dan in…🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
boefje79 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:51:
[...]

Ik heb Frenkie en Tonali, die combi is heel sterk op het midden, maar krijg met hen geen lekkere chem gevonden. Ter Stegen is idd full maar bv Leao stort dan in…🤔
Een Portugese manager als je Bruno eruit haalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boefje79 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:51:
[...]

Gewoon lekker Son pakken, Leao is altijd prima als sub in de 2e helft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 16-09 20:00
Ben ik de enige die er geen zak meer aan vind om FUT champions finals te spelen voor goude spelers in pakjes? Sinds ze TOTW spelers hebben afgeschaft speel ik voornamelijk voor de coins. Maar nu mijn team goed is heb ik dat ook niet meer nodig. Zie hierdoor denk ik velen afhaken.

[ Voor 4% gewijzigd door DeJurist op 17-11-2023 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeJurist schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:18:
Ben ik de enige die er geen zak meer aan vind om FUT champions finals te spelen voor goude spelers in pakjes? Sinds ze TOTW spelers hebben afgeschaft speel ik voornamelijk voor de coins. Maar nu mijn team goed is heb ik dat ook niet meer nodig. Zie hierdoor denk ik velen afhaken.
Er is dit jaar ook meer kritiek op het spel. Je kan nu veel sneller een goed team opbouwen dus dan valt de uitdaging om het heel veel beter te maken al sneller weg. Hier haak ik een beetje af om een andere reden: de gameplay ligt me veel minder dan Fifa 23. Mijn winstpercentage was in Fifa 23 nog rond de 50% in de WL, dat is nu nog maar 25%. En ik krijg dat gewoon ook niet onder de knie op 1 of andere manier. Het is dat ik gek ben van voetbal in zijn algemeenheid, anders was ik zeker al afgehaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
DeJurist schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:18:
Speel sws nauwelijk finals, knal hem er morgenavond even doorheen omdat ik toevallig tijd heb maar alles behalve serieus. Vind het maar een enorm sweatfest en volle druk en cut back goals, doodsaai. Alles boven de 6 wins is dus mooi meegenomen haha

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 17-11-2023 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, hier moet ik de WL kennelijk op vrijdag spelen, voor het eerst 9 wins gehaald in EAFC24! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Mahrez uit de RTTK en Forlan uit de hero SBC. Gegokt en verloren prima. Je kan niet altijd 6 gooien :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 21:55:
Mahrez uit de RTTK en Forlan uit de hero SBC. Gegokt en verloren prima. Je kan niet altijd 6 gooien :D
Lizarazu (blij mee, mn laatste gouden kaartje eruit (Mendy)) en aouar .

Uit mn 87x2 van lvl 20 bloody rodri 🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-09 18:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kw-Od3nqjRc1e7lu_aSDR-sa64I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CSSidCfTy4oDZu8I91wDPpSA.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe kan het haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Gewoon dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Dat meen je! Ik ben jaloers haha.
Heb nog wel eens Dempsey voor je. Of Mertens RTTK :+

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 18-11-2023 07:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Zo, even circa 75k gepulled uit Marquee Matchups!!

Beiden verkocht en nu mooi 200k in kas, eens kijken wat we daarmee gaan doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48t3G3_eq7jvH4R-0nIICODRDW0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QT3D5Gd0MRtB5FbnKFhqllfp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 18-11-2023 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Deed vorig jaar nooit MM. Merk dat ik het nu elke week trouw doe dat ik

1) te weinig spelers in de club heb (doe als rewards altijd tradable)
2) geld verdien met de pakjes, deze week een goeie 30k maar dat is prima

Blijf die marquee matchups wel doen.
Handig voor de cashflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Dank voor het meedenken, lijk nu meer balans te hebben gevonden…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/maH9So0_NKJatgzAsih2qMx7jPE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jW5oxAov0p8k9ierYmy4mn01.png?f=fotoalbum_large

Nog tips voor een betere LA voor mijn Nederlands team?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHyrL2kzgq76JJ0i83Vyjpih318=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TaZooIcdlROt7uV7Abp0Hm7n.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Man man man ... wat een bizar slechte consistentie heeft Champs Finals. Eerder nog nooit zo slecht gegaan met 9 winst en 12 verlies. De ene wedstrijd gaat alles zo vloeiend en spelen je spelers echt een dijk van een wedstrijd. De wedstrijd daaropvolgend lijkt het alsof ze allemaal uit de tweede klasse komen. Niks werkt, niks lukt. Passes die allemaal naar de klote gaan. Bizarre situaties die zijn ontstaan, waaronder een bal door de lichaam van Courtois? Oke? Het is dus niet alleen een gok met de packs maar ook een gok of EA jou de wedstrijden laat winnen of niet. Ik begin langzamerhand mijn interesse te verliezen. Bij Rivals heb ik al geen zin meer om de wekelijkse beloningen te voltooien. Ik ben benieuwd hoelang ik hier nog plezier mee hebt.

Rewards is ook bagger. Speel je 30 wedstrijden zonder enige gevoel van voldoening plus je rewards is shit.
Tijd om weekend te vieren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Het is niet leuk omdat je er achter komt in WL dat je alleen scoren kan via de vleugels. In ieder geval zo krijg je ze telkens tegen. Echt bizar. Voorzetten rondje draaien en goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:22:
Het is niet leuk omdat je er achter komt in WL dat je alleen scoren kan via de vleugels. In ieder geval zo krijg je ze telkens tegen. Echt bizar. Voorzetten rondje draaien en goal.
Vergeet de finesse shots niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:30:
[...]

Zo word ik idd al 8 potjes helemaal afgemaakt haha salah en son op de vleugels en ze vliegen er achter elkaar in. Heb er weinig te zoeken blijkt 🤣

Vanavond maar even afmaken en zien waar t eindigt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27

Deze klassieker is weer een goede samenvatting van mijn weekend league :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Terranova schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:26:
[YouTube: NIEMAND DOET WAT.. [Twitch Highlight]]

Deze klassieker is weer een goede samenvatting van mijn weekend league :X
Ik zal wel gestoord zijn, maar die verdediger beukt toch die speler omver in z’n schot…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Hebben meer mensen hier het gevoel dat de game afgelopen week enorm langzaam is geworden? Alles reageert traag, spelers doen nauwelijks wat je wilt.

Om toch maar een beetje mee te gaan ben ik ook maar 71 depth gaan spelen, maar waar de tegenstander mij met drie man onder druk zet, doen mijn spelers niets. Tig opstellingen geprobeerd, maar niks mag werken. Iemand tips om hier uit te komen?
Divisie 3 overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Sleehond schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:48:
[...]

Ik zal wel gestoord zijn, maar die verdediger beukt toch die speler omver in z’n schot…?
oh zeker hoor, maar dit was gewoon een mooie clip van FIFA frustratie, ongeacht of het terecht is, want als boos bent is het altijd terecht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zij nu dus gewoon storepacks met garantied promo kaartjes…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:11:
Er zij nu dus gewoon storepacks met garantied promo kaartjes…
Het is EA opgemerkt uiteraard dat er steeds minder mensen spelen, dus proberen ze het met packs nog interessant te maken. Waar ik normaliter rond de 11 á 12 miljoen spelers/consumables op de transferlijst zie de afgelopen FIFA's (en er was destijds ook nog geen crossplay), zitten we nu in november al op de helft van de aangeboden transfers (rond de 6 miljoen aangeboden spelers/consumables).

Niet luisteren naar de community? Dan zie je zelf maar de hoeveelheid spelers langzamerhand afvallen. Het is maar dat Twitch streamers deze spel nog interessant proberen te maken. Anders was het wellicht nog minder geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 18-11-2023 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:25:
[...]

Het is EA opgemerkt uiteraard dat er steeds minder mensen spelen, dus proberen ze het met packs nog interessant te maken. Waar ik normaliter rond de 11 á 12 miljoen spelers/consumables op de transferlijst zie de afgelopen FIFA's (en er was destijds ook nog geen crossplay), zitten we nu in november al op de helft van de aangeboden transfers (rond de 6 miljoen aangeboden spelers/consumables).

Niet luisteren naar de community? Dan zie je zelf maar de hoeveelheid spelers langzamerhand afvallen. Het is maar dat Twitch streamers deze spel nog interessant proberen te maken. Anders was het wellicht nog minder geweest.
Maar is dat gekoppeld aan de playerbase of dat vrijwel alles nu jntradeable is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:33:
[...]

Maar is dat gekoppeld aan de playerbase of dat vrijwel alles nu jntradeable is?
Hmm ja. De tendens is volgens mij dat er zoveel SBC's en pakjes untradable zijn inderdaad dat mensen ook minder spelers hoeven kopen en daardoor verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:36:
[...]

Zo word ik idd al 8 potjes helemaal afgemaakt haha salah en son op de vleugels en ze vliegen er achter elkaar in. Heb er weinig te zoeken blijkt 🤣

Vanavond maar even afmaken en zien waar t eindigt
Uiteindelijk gestopt op 6 wins, was er wel een btje klaar mee haha uiteraard weinig soeps uit de rewards.

Wel schmeichel voltooid, die heeft mn avond gered. Voelt beter als zowel Courtois als Ter Stegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:30:
[...]

Hmm ja die krijg ik dus niet zo vaak tegen. Het is vooral ren je rot. Dribbelen dribbelen voorgeven goal. Had vanmiddag nog wel ff keer buitenkant voetje die er in ging. Vond 't wel mooie goal, jammer dat t een kwal was die daarvoor alleen rende. Ga nu volgens mij 3-2. Even kijken of ik er helemaal aan toe kom. En anders morgenavond afmaken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 19-07 09:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmRhJpWxd1nY4yZc88LtEQT1jsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wAabCA3wlHC1S5w7aG6P23Si.jpg?f=fotoalbum_large

Carlitos!

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Waarom is die eigenlijk zoveel waard? Link Argentinië met Messi of zoiets?

Z'n WF of skills is t niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 19-11-2023 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Had een 89 rodri dubbel die ik niet wil discarden. Die max 89 icon sbc komt dan wel goed uit. Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:05:
Had een 89 rodri dubbel die ik niet wil discarden. Die max 89 icon sbc komt dan wel goed uit. Ben benieuwd
Seedorf hier helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Alan.... Alan Shearer. Aangenaam.
In ieder geval 89 rated.

[ Voor 29% gewijzigd door Oekol op 19-11-2023 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Wright ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hernandez 86 rated 8)7

Weten we ook waarom die zo goedkoop is 🤣

[ Voor 67% gewijzigd door Augy op 19-11-2023 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik skip hem denk ik toch maar als ik jullie kaartjes zie 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 19-07 09:44
Oekol schreef op zondag 19 november 2023 @ 13:57:
[...]

Waarom is die eigenlijk zoveel waard? Link Argentinië met Messi of zoiets?

Z'n WF of skills is t niet.
Name tax omdat het Carlos Tevez is.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Hagi uit de icon SBC. Leuke playstyle+ in combinatie met zijn schoten en afmaken statistieken. Het kon erger ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVas4RHq_0J4OD1JeJo_0po8dhw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ajDILuUj5XBIBPwQYivnNoGS.jpg?f=fotoalbum_large In tegenstelling tot de hero sbcs (allemaal zooi) zijn de icon sbcs hier tot dusver erg succesvol. Vandaag Rijkaard uit de max 89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:33:
Hagi uit de icon SBC. Leuke playstyle+ in combinatie met zijn schoten en afmaken statistieken. Het kon erger ;-)
Die gozer z'n powershot en dribbel hebben me vnv in een potje pijn gedaan! 11 wins en rank 5 gekomen in WL. Kreeg alleen maar 1 86 en 2 84 gold uit de player picks. Uit pakjes helemaal niks. Een gouden Bruno Fernandes van 22k. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_34_VkG0J1S6CvaG2_isUqbkU14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u2NvLqWRqFD7gyJNFBi4bqJT.jpg?f=fotoalbum_large
Heb 1 icon in me club en wat krijg ik weer een dubbele
Laatst ramirez nu dit
Echt ea wtf slaat dit op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Cannavaro hier uit de SBC

Is die een beetje goed? Heb er geen ervaring mee ook niet in eerdere fifa edities. Verdedigende stats wel heel hoog en mooie playstyles, lijkt niet heel snel?

Speel met 3 achterin centraal, dan wordt het:

Blanc - Militao - Cannavaro

Sterk/snel genoeg denken jullie?

[ Voor 23% gewijzigd door Sleehond op 20-11-2023 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:43:
Cannavaro hier uit de SBC

Is die een beetje goed? Heb er geen ervaring mee ook niet in eerdere fifa edities. Verdedigende stats wel heel hoog en mooie playstyles, lijkt niet heel snel?

Speel met 3 achterin centraal, dan wordt het:

Blanc - Militao - Cannavaro

Sterk/snel genoeg denken jullie?
Ik denk dat hij het proberen wel waard is. 80 pace en dan een shadow er op moet toch aardig snel nog zijn dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Moody2204 schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:05:
[...]

Ik denk dat hij het proberen wel waard is. 80 pace en dan een shadow er op moet toch aardig snel nog zijn dan.
Ja check, was mijn verwachting/hoop ook wel een beetje.

Heb dan nog als alternatieven achter de hand > Rudiger 85, Marquinhos 87, Darmian 87
Dus volgens mij zit ik centraal wel aardig gebakken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Afgelopen week nieuwe formatie gespeeld omdat ik abedi Pele gepakt had. Correa is nu bank en speel met llorente op rm en carvajal rb beide evolutions. Beide geniaal goed en snel. Speelt heerlijk! Die Pele is hit and miss, voor nu nog wel prijs.

Speel nu ingame 352! Als dat niet wilt stap ik over op 4231 of 4321.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:05:
Afgelopen week nieuwe formatie gespeeld omdat ik abedi Pele gepakt had. Correa is nu bank en speel met llorente op rm en carvajal rb beide evolutions. Beide geniaal goed en snel. Speelt heerlijk! Die Pele is hit and miss, voor nu nog wel prijs.

Speel nu ingame 352! Als dat niet wilt stap ik over op 4231 of 4321.
Nog een voor de 352 clan, speel het vrijwel altijd echter is de 4132 ook erg fijn.

Welke custom tactics gebruik je met 352.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik had Torres uit de SBC, was eerst teleurgesteld, maar is blijkbaar 700k waard. Past alleen niet in mijn Nederlandse team, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:11

Oxigeon

En zo is dat!

Hier Shearer uit het pakje. Net iets betere stats dan Wilson. Shearer mag dus starten in de basis.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ix3TB3ELPVbf6GXPABG3_j6ww7Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DT7r0t3r3kW25SgG2a6n7AYZ.png?f=fotoalbum_large

Zo is mijn team nu :) Nederlands/Eredivisie voornamelijk. Voorin wissel ik tussen Lozano/Malen/Paixao evo. :)

Blanc kwam uit de icon SBC, zou zonde zijn die niet te gebruiken.

Waarschijnlijk als de markt crasht VVD weer terughalen en nog iemand voor het middenveld. Misschien wel Sneijder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
rcsnellink schreef op maandag 20 november 2023 @ 16:54:
[Afbeelding]

Zo is mijn team nu :) Nederlands/Eredivisie voornamelijk. Voorin wissel ik tussen Lozano/Malen/Paixao evo. :)

Blanc kwam uit de icon SBC, zou zonde zijn die niet te gebruiken.

Waarschijnlijk als de markt crasht VVD weer terughalen en nog iemand voor het middenveld. Misschien wel Sneijder.
Ik zou Dest op linksachter zetten. Speelt beter dan Hancko. En mogelijk Frenkie ipv Timber?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:11:
[...]

Nog een voor de 352 clan, speel het vrijwel altijd echter is de 4132 ook erg fijn.

Welke custom tactics gebruik je met 352.
Die van nealguides. Speelt echt prima weg! Drie spitsen voorin eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4BEQjP6NoeYy5yPtD8VXbFusEVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hoyMCZ69vEy7Cvk1CfdHIwIr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik merk dat ik er eigenlijk klaar mee ben. Wellicht ook te eigenwijs om niet een "meta" tactiek te pakken, maar een tactiek waar je leuk voetbal mee kan spelen. Zit momenteel in divisie 4, echter win ik geen enkel potje.

Ben het zat om continue te spelen tegen 71 diepte, achterlijn goals, finesse shots Son en Salah. Helaas vind ik tegen de computer het minder leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Gilles27 schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:35:
Ik merk dat ik er eigenlijk klaar mee ben. Wellicht ook te eigenwijs om niet een "meta" tactiek te pakken, maar een tactiek waar je leuk voetbal mee kan spelen. Zit momenteel in divisie 4, echter win ik geen enkel potje.

Ben het zat om continue te spelen tegen 71 diepte, achterlijn goals, finesse shots Son en Salah. Helaas vind ik tegen de computer het minder leuk...
Welke tactieken zijn meta nu?
Ik vind 't best oké. Haal evenveel wins als vorig jaar. Ben nog steeds gemiddeld en zit meestal divisie 6 en einde seizoen 5 heel soms 4 (maar dan speel ik er 0). Denk dat dat een goeie divisie is qua finesse shots etc. Het valt daar namelijk echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gilles27 schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:35:

Je bent zeker niet de enige. Er is veel gemor in de Fifa community.

Hier net mijn eerste potje: mijn spits mist op wonderbaarlijke wijze een niet te missen kans en bij de eerste beste tegenaanval gaat er 1 of andere zwabberbal via mijn keeper er op nog meer wonderbaarlijke wijze er wel in. Ja dan ben ik er meteen al klaar mee hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:09:
[...]

Die van nealguides. Speelt echt prima weg! Drie spitsen voorin eigenlijk.

[Afbeelding]
https://www.futbin.com/24/squad/1312995

Ik heb er een van reddit maar die zou ik even terug moeten zoeken, eigenlijk een klassieke 352 (iets inzakken dan via de LM/RM in de breedte de ruimte zoeken.

Had een overdaad aan untradables en Bellingham was de beste optie toen ik duplicates kreeg. Maar Socrates als CAM is echt een aanraden (ook lekker als CM in andere formaties).

Bamba vergeten, maar die heeft nog een paar potjes nodig voor de max evo upgrade.
Zal later de neilsguide eens checken.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 20-11-2023 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:08:
[...]

Ik heb er een van reddit maar die zou ik even terug moeten zoeken, eigenlijk een klassieke 352 (iets inzakken dan via de LM/RM in de breedte de ruimte zoeken.

Had een overdaad aan untradables en Bellingham was de beste optie toen ik duplicates kreeg. Maar Socrates als CAM is echt een aanraden (ook lekker als CM in andere formaties).

Bamba vergeten, maar die heeft nog een paar potjes nodig voor de max evo upgrade.
Zit nu achter de Xbox dan zijn de foto's delen wat makkelijker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lhAeBQEa4CsRxb3eDRe9BYQc0pM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lOt4lOWIsOVSClo8hXo62uUq.jpg?f=fotoalbum_large

Spitsen stay central, get in behind, stay forward
Cam stay forward get into box
LM en RM come back defence, get into box En get in behind.
CDM cut passing lanes, cover center
CB stay back while attacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
Oekol schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:20:
[...]

Zit nu achter de Xbox dan zijn de foto's delen wat makkelijker.

[Afbeelding]

Spitsen stay central, get in behind, stay forward
Cam stay forward get into box
LM en RM come back defence, get into box En get in behind.
CDM cut passing lanes, cover center
CB stay back while attacking
Deze is van Reddit waar je mee speelt?

71 diepte met 3 achterin..niet tricky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
Bossie schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:08:
[...]

Als je zou kunnen vinden..graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gilles27 schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:33:
[...]

Als je zou kunnen vinden..graag!
https://www.reddit.com/r/...wl_player_eafc_24_update/

Ik gebruik alleen de normale en de verdedigende, heb verder de 4132 en 442 onder de knoppen.
Heb deze nog niet online getest aangezien ik met evo/squadbattle grind bezig ben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lashrom
Oekol schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:38:
[...]

Die gozer z'n powershot en dribbel hebben me vnv in een potje pijn gedaan! 11 wins en rank 5 gekomen in WL. Kreeg alleen maar 1 86 en 2 84 gold uit de player picks. Uit pakjes helemaal niks. Een gouden Bruno Fernandes van 22k. :-(
Bedoel je dit? :+
Ik geniet echt van zijn powershot playstyle+. Echt een heerlijk gevoel wanneer zulke kanonschoten in het doel gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 20-11-2023 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Gilles27 schreef op maandag 20 november 2023 @ 20:24:
[...]

Deze is van Reddit waar je mee speelt?

71 diepte met 3 achterin..niet tricky?
Oh absoluut kan dat tricky zijn. Als ik merk dat ik de overhand niet heb gaat de coach in mij op zoek naar een betere formatie of je zou gewoon de depth aan kunnen passen maar dat vind ik teveel moeite tijdens een pot >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:17:
[...]

Bedoel je dit? :+
Ik geniet echt van zijn powershot playstyle+. Echt een heerlijk gevoel wanneer zulke kanonschoten in het doel gaan.

[YouTube: EA SPORTS FC 24_20231120211047]
Haha ja zoiets. Mijn Rooney kan er ook wat van. Belachelijk lekker als het van ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:18:
[...]

Haha ja zoiets. Mijn Rooney kan er ook wat van. Belachelijk lekker als het van ver is.
Check Nedved dan ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:42:
[...]

Check Nedved dan ook eens.
Wat is die goedkoop! 5 star weakfoot is wel heel lekker voor op de CAM. Dan is minpuntje aan Abedi Pele. Rooney is te log daar en Lewa zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Ik kreeg het maar niet werkend op de CAM positie , heb veel spelers geprobeerd maar heb eindelijk een geweldige CAM gevonden. Rapinoe :D

Ondanks de haat richting Rapinoe zijn de reviews zeer lovend, en die zijn geheel terecht.
Krieger is ook prima, maar wel op CDM.

Dit is nu mijn team.

Ben alleen geen fan van mijn LB , moet ik nog iets op vinden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8ZH0BGqNhsVKX9nMd4EiNQrEFI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OhqynDiN5bZlXU6vd93geXnB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KaasNinja schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 08:45:
Ik kreeg het maar niet werkend op de CAM positie , heb veel spelers geprobeerd maar heb eindelijk een geweldige CAM gevonden. Rapinoe :D

Ondanks de haat richting Rapinoe zijn de reviews zeer lovend, en die zijn geheel terecht.
Krieger is ook prima, maar wel op CDM.

Dit is nu mijn team.

Ben alleen geen fan van mijn LB , moet ik nog iets op vinden...

[Afbeelding]
Ik heb haar voor de tweede helft, teveel gedoe met chem als starter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17
Rapinoe en Krieger zijn inderdaad lekkere spelers. Zitten op de bank totdat ik nog een goede NSWL speler krijg.

Onlangs Openda uit een pack gekregen, toch eens kijken hoe hij is na zijn upgrade. En Gotze is verrassend goed aan de bal. Deze week deze opstelling eens proberen en zien wat Black Friday brengen gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAUZr8di2s0U3pHt30V6lH0YPt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ThbZpfbeWZwXlzLEDn1gheWC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb het spel al een week of 3 niet meer aangeraakt, ik vermoed dat dit mijn laatste Fifa is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
shoombak schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:41:
Ik heb het spel al een week of 3 niet meer aangeraakt, ik vermoed dat dit mijn laatste Fifa is.
Oké (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Heeft iemand Bacha gedaan, twijfel om haar alsnog nu te doen voor het voorbij is. Zekerheidje dat ze 90+ gaat worden en nu al volgens reviews heel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
shoombak schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 13:41:
Dat was het vorig jaar al.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
bvbal79 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:13:
Heeft iemand Bacha gedaan, twijfel om haar alsnog nu te doen voor het voorbij is. Zekerheidje dat ze 90+ gaat worden en nu al volgens reviews heel goed
Ik twijfel ook
Heb nu lizarazu daar staan, weet niet of die beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:58:
[...]

Ik twijfel ook
Ik heb Bacha, Prime icon Mendy is verdedigend natuurlijk sterker maar als LM in 352 komen haar aanvallende kwaliteiten ook prima tot uiting.

Ik ben dadelijk een weekje of 6 offline dus dat maakte de keuze makkelijk, kan in January Mendy/Acuna ongetwijfeld goedkoper terughalen mocht het nodig zijn.

Ik moet hierbij wel opmerking dat ik sowieso franse spelers nodig ivm chem Mbappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 16-09 17:09
Markvd1984 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:58:
[...]

Ik twijfel ook
Ik denk dat Lizarazu een betere verdediger is, maar Bacha is aanvallender veel sterker met de whipped pass + playstyle. En ze kan ook nog upgraden. Heb nu Mendy en Theo in de club en eerder ook Lizarazu, Robertson en Riise geprobeerd op LB. Voor de lvl19 reward speler zal ik Karsdorp kiezen die ook de whipped pass + playstyle heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Heb haar toch maar gedaan, komt ook nog op full chem door 3 icons en een manager.
Pagina: 1 ... 24 ... 70 Laatste