Zieke pack 😎
Ik begin steeds meer te denken dat enig verstand van voetbal hebben erg nadelig is in een VOETBAL spel. De meeste tegenstanders zijn overduidelijk altijd als laatste gekozen met gym en hebben nog nooit een voetbal aangeraakt.
Tja herkenbaar. In Rivals speel ik leuk mee, maar zodra ik WL ga spelen lijkt het wel of ik een ander voetbalspel speel.svenn15 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 05:06:
De eerste x wl voor mij.
Wat een drama.
6 matchen op rij verloren,geen enkele match waar ik iets van betekenis in heb.
Daar waar ik in Fifa 23 iedere week zeker de 9-11 wins haalde, haal ik er nu maar 5-6. Oftewel, deze editie ligt mij niet op 1 of andere manier.
Ik moet wel zeggen dat ik af en toe wel het idee heb dat de matchmaking niet goed is. Vroeger kreeg je na 5, 6 x verliezen makkelijkere tegenstanders en nu lijkt het wel of je alleen maar moeilijkere krijgt.
Het ziet ernaar uit dat veel "casual" EAFC gamers nu al afgehaakt zijn, waardoor je nu alleen maar fanatiekelingen kan tegenkomen. Waar ik 9-1 ging met WL kwalificatie, heb ik net zojuist rank 5 gehaald met WL. Bijna geen enkel tegenstander kwam ik makkelijk voorbij. Niemand ook die ragequit doet na 3-0 in de eerste helft en ergens de motivatie nog vandaan kan halen om door te spelen. Waarbij ik uiteindelijk ook nog eens wedstrijden heb verloren ondanks dat ik voor stond. Ga er maar vanuit dat het voor de rest van het jaar zo kan blijven.Moody2204 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 15:33:
[...]
Tja herkenbaar. In Rivals speel ik leuk mee, maar zodra ik WL ga spelen lijkt het wel of ik een ander voetbalspel speel.
Daar waar ik in Fifa 23 iedere week zeker de 9-11 wins haalde, haal ik er nu maar 5-6. Oftewel, deze editie ligt mij niet op 1 of andere manier.
Ik moet wel zeggen dat ik af en toe wel het idee heb dat de matchmaking niet goed is. Vroeger kreeg je na 5, 6 x verliezen makkelijkere tegenstanders en nu lijkt het wel of je alleen maar moeilijkere krijgt.
Rank 5 dus geen enkel reet gekregen. Tot nu toe ook nog geen enkel promospeler gepacked. Best gek, terwijl ik zoveel 83+, 85+ en Zeldzame spelerspakketten heb geopend de laatste tijd.
Wat is er gebeurt met de triple threat pack?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toch wel bijzonder in mijn ogen dat het verschil met Fifa 23 zo groot is. Zou best kunnen wat je zegt over de casual gamers. Maar dan mag EA zich ook wel achter de oren krabben vind ik.Lashrom schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:22:
[...]
Het ziet ernaar uit dat veel "casual" EAFC gamers nu al afgehaakt zijn, waardoor je nu alleen maar fanatiekelingen kan tegenkomen. Waar ik 9-1 ging met WL kwalificatie, heb ik net zojuist rank 5 gehaald met WL. Bijna geen enkel tegenstander kwam ik makkelijk voorbij. Niemand ook die ragequit doet na 3-0 in de eerste helft en ergens de motivatie nog vandaan kan halen om door te spelen. Waarbij ik uiteindelijk ook nog eens wedstrijden heb verloren ondanks dat ik voor stond. Ga er maar vanuit dat het voor de rest van het jaar zo kan blijven.
Rank 5 dus geen enkel reet gekregen. Tot nu toe ook nog geen enkel promospeler gepacked. Best gek, terwijl ik zoveel 83+, 85+ en Zeldzame spelerspakketten heb geopend de laatste tijd.
En dan pack je er nog twee ook....ZicoDon schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 10:05:
Had nog 550FP .. open een pakket van 500FP (30k)..
Komt Gullit eruit gelopen 😍
Voor het eerst sinds de start van FUT meer dan 10 jaar geleden dat ik een icon pack.
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Jep, al dagen snipen, maar lukt niet.Gieter90 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 07:29:
Meer mensen die met geen mogelijkheid een speler van Kopenhagen kunnen kopen voor die SBC? Ben al dagen bezig 😅
Niet nodig dit. Je weet zelf ook dondersgoed dat competitief iedereen tot 't gaatje gaat. Daarom is WL minder leuk dan Rivals.Terranova schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:58:
Ik begin steeds meer te denken dat enig verstand van voetbal hebben erg nadelig is in een VOETBAL spel. De meeste tegenstanders zijn overduidelijk altijd als laatste gekozen met gym en hebben nog nooit een voetbal aangeraakt.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik dacht vanochtend gezien te hebben dat ie offline is gehaald omdat het icoontje op de pack afbeelding als tradable stond terwijl de pack untradable is.....Bossie schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:42:
Wat is er gebeurt met de triple threat pack?
hoezo niet nodig? Als je daadwerkelijk voetbal fan bent weiger je zo te spelen. Anders ben je wat mij betreft geen voetbal fanOekol schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:18:
[...]
Niet nodig dit. Je weet zelf ook dondersgoed dat competitief iedereen tot 't gaatje gaat. Daarom is WL minder leuk dan Rivals.
Het is en blijft arcade. Als je voetbal fan bent doe je het team van je club nabouwen naar alle waarschijnlijkheid. Kan je net zo goed een ander mode spelen.Terranova schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:38:
[...]
hoezo niet nodig? Als je daadwerkelijk voetbal fan bent weiger je zo te spelen. Anders ben je wat mij betreft geen voetbal fan
Eafc is echt een crackspel echt niet normaal
Blijft achterlijn goals tegen krijgen ,niemand doet ook echt wat anders ,daadwerkelijk iedereen speelt zo
Is kane gold sneller dan walker ?
Kan frenky geen bal passen over 5 meter?
Sule gold sneller dan rashford?
Militao sterker dan haaland ?
Het gaat echt nergens meer over iedereen in wl speelt met glitches laat ze die lekker in apparte competitie zetten
Blijft achterlijn goals tegen krijgen ,niemand doet ook echt wat anders ,daadwerkelijk iedereen speelt zo
Is kane gold sneller dan walker ?
Kan frenky geen bal passen over 5 meter?
Sule gold sneller dan rashford?
Militao sterker dan haaland ?
Het gaat echt nergens meer over iedereen in wl speelt met glitches laat ze die lekker in apparte competitie zetten
Ik zit te twijfelen of ik Salah POTM zal voltooien. Het is net genoeg voor de 88, 87 en 86 team. Maar de rest moet ik coins voor uitgeven (ongeveer 400-450K). Ik twijfel of het ook echt een groot verschil is met de TOTW versie. Zul je maar net zien dat tegen december hij een nieuwe promo krijgt, of zelfs daarvoor al een nieuwe TOTW. Dillema'tje.
Gewoon zijn gouden kaartje halen, het gaat bij Salah voornamelijk om zijn finesse plus.Lashrom schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:37:
Ik zit te twijfelen of ik Salah POTM zal voltooien. Het is net genoeg voor de 88, 87 en 86 team. Maar de rest moet ik coins voor uitgeven (ongeveer 400-450K). Ik twijfel of het ook echt een groot verschil is met de TOTW versie. Zul je maar net zien dat tegen december hij een nieuwe promo krijgt, of zelfs daarvoor al een nieuwe TOTW. Dillema'tje.
Het upgrade tempo ligt dusdanig hoog dat ik alleen zou investeren in kaartjes die er echt boven schieten of kaartjes waar je fan van bent.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eens, denk dat ik mijn fodders ga bewaren inderdaad. Wellicht nog TOTW testen en dan weer doorverkopen als het niks is.Bossie schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 23:33:
[...]
Gewoon zijn gouden kaartje halen, het gaat bij Salah voornamelijk om zijn finesse plus.
Het upgrade tempo ligt dusdanig hoog dat ik alleen zou investeren in kaartjes die er echt boven schieten of kaartjes waar je fan van bent.
Thanks voor de tip! Had nog enkele spelers in mijn club. Dat is weer 50k erbijGieter90 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 07:29:
Meer mensen die met geen mogelijkheid een speler van Kopenhagen kunnen kopen voor die SBC? Ben al dagen bezig 😅
Hier is het op geëindigd volgens futbin en toch kreeg ik maar twee packs en 9k.....Oekol schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:55:
SB nu 32978 punten. Nog 1 wedstrijd kan ik wel doen (telkens de onderste twee niet gedaan en de bovenste twee op wereldklasse) maar geen zin meer. Hopen dat t genoeg is voor elite 3. Morgen hele dag aan 't bier en zondag weer in 't stadion dus dit weekend ff niks. Wel bijna Guimarassy evolution binnen!
Leek er vanmorgen al op dat ik 't niet redden ging. Is toch meer SB gespeelt door die evolutions. Stom had ik toch die laatste pot moeten spelen of gewoon aan moeten zetten voor wat punten
:strip_exif()/f/image/m9J3KraE9LMDioTC8xPj5vwR.jpg?f=fotoalbum_large)
Elite 3 door vanochtend nog even twee potjes te spelen, 3x85 en een shadow kaartje.Oekol schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:21:
[...]
Hier is het op geëindigd volgens futbin en toch kreeg ik maar twee packs en 9k.....
Leek er vanmorgen al op dat ik 't niet redden ging. Is toch meer SB gespeelt door die evolutions. Stom had ik toch die laatste pot moeten spelen of gewoon aan moeten zetten voor wat punten
[Afbeelding]
Best goed ivm normaal.
Wrijf het er nou niet in.Bossie schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:42:
[...]
Elite 3 door vanochtend nog even twee potjes te spelen, 3x85 en een shadow kaartje.
Best goed ivm normaal.
Sb rewards waren slecht. Wel vidic 87 uit de icon pack.
Mja met blanc 88, king 87 en vidic 87 weet k niet meer wie er basis moet 🤣
Huidig teampje:
Huidig teampje:
:strip_exif()/f/image/6AsBzdq6Iokmm8NXOzFfsNTQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door Augy op 12-11-2023 11:35 ]
Rest zijn leen spelers 😝
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Varane ?Augy schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:01:
Huidig teampje:
[Afbeelding]
5 potjes rivals gespeeld in 30 minuten:
- 5x max pressure tegenstander
- 2x verloren
- 3x disconnect tegenstander als de punten naar mij zouden gaan
Wat een ellende

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 12-11-2023 12:15 ]
Hoe is King? We worden echt overladen met retegoeie centrale verdedigers in EAFC. Ik heb genoeg fodders om deze sbc te voltooien, maar ik heb het gevoel dat Van Dijk of Kounde even goed zijn. Alhoewel King nu wel de anticipatie als playstyle + heeft, lijkt het mij sterk dat hij de verbeterde versie van Varane is.Augy schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:01:
Huidig teampje:
[Afbeelding]
Edit: Ik zie nu een sbc van Forlan wat ook best aantrekkelijk is met de powershot als Playstyle+. Jezus, met hoeveel spelers sbc's komen ze wel niet de laatste tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 12-11-2023 19:59 ]
Gebruik de leenspeler versie van king en dan kan je zelf oordelen? Kost je maar drie bronzen spelertjes.Lashrom schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:56:
[...]
Hoe is King? We worden echt overladen met retegoeie centrale verdedigers in EAFC. Ik heb genoeg fodders om deze sbc te voltooien, maar ik heb het gevoel dat Van Dijk of Kounde even goed zijn. Alhoewel King nu wel de anticipatie als playstyle + heeft, lijkt het mij sterk dat hij de verbeterde versie van Varane is.
Edit: Ik zie nu een sbc van Forlan wat ook best aantrekkelijk is met de powershot als Playstyle+. Jezus, met hoeveel spelers sbc's komen ze wel niet de laatste tijd.
PSN : Fruitsla379
Ben lekker gestopt, scheelt een hoop frustratie.Bossie schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:10:
[...]
Varane ?
5 potjes rivals gespeeld in 30 minuten:
- 5x max pressure tegenstander
- 2x verloren
- 3x disconnect tegenstander als de punten naar mij zouden gaan
Wat een ellende
Voor mij beter als varane! Vooral die anticipate icm steengoede fysiek het me doen besluiten up te graden, had zn base hero al. Die ik overigens met wederom pack 🤣Lashrom schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:56:
[...]
Hoe is King? We worden echt overladen met retegoeie centrale verdedigers in EAFC. Ik heb genoeg fodders om deze sbc te voltooien, maar ik heb het gevoel dat Van Dijk of Kounde even goed zijn. Alhoewel King nu wel de anticipatie als playstyle + heeft, lijkt het mij sterk dat hij de verbeterde versie van Varane is.
Had er 5 nodig voor een evolution, in dit geval was prima dat het zo snel gingTraeces schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:50:
[...]
Ben lekker gestopt, scheelt een hoop frustratie.
. Zonde van t geld wat je er in gestopt hebtTraeces schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:50:
[...]
Ben lekker gestopt, scheelt een hoop frustratie.
O totaal niet, irriteer me mateloos aan deze slechte game.Oekol schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:35:
[...]
. Zonde van t geld wat je er in gestopt hebt
Heb al amper vrije tijd en besteed die dan liever ergens anders aan.
Ik ben bang dat dit een retorische vraag is, maar stel hem toch;
Ik heb nog 2 resterende deelnames voor de FUT Champions, wat gebeurd er daarna? Kan je dan niet meer plaatsen? Ik snap het niet helemaal..
Ik heb nog 2 resterende deelnames voor de FUT Champions, wat gebeurd er daarna? Kan je dan niet meer plaatsen? Ik snap het niet helemaal..
Ik zat eraan te denken om Lamptey te halen i.p.v. Walker. In mijn club heb ik nog best wat fodders, dus probeerde ik de 82+ TOTW sbc en 1x raden wie ik kon kiezen ... Scheelt mij weer 80K!
Ah ja, helemaal vergeten. Ga ik even doen en testen. Thanks!fruitsla2800 schreef op zondag 12 november 2023 @ 20:17:
[...]
Gebruik de leenspeler versie van king en dan kan je zelf oordelen? Kost je maar drie bronzen spelertjes.
[ Voor 44% gewijzigd door Lashrom op 13-11-2023 00:01 ]
Wat je zelf zegt het is een retorische vraagGieter90 schreef op zondag 12 november 2023 @ 23:10:
Ik ben bang dat dit een retorische vraag is, maar stel hem toch;
Iemand enig idee hoe dat FC PRO broadcast werkt? Elke avond om 19u kan je ergens inloggen en kijken of zo en dan verdien je een pakje?
Je kan via Twitch kijken. Gelinked aan je EA account. Als je dan 1,5 kijkt heb je de pakjes in de pocket.Oekol schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:58:
Iemand enig idee hoe dat FC PRO broadcast werkt? Elke avond om 19u kan je ergens inloggen en kijken of zo en dan verdien je een pakje?
Heb geen Twitch account, kan het ook via YouTube? Zo ja, enig idee hoe je dan dingen koppelt?DDN schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:41:
[...]
Je kan via Twitch kijken. Gelinked aan je EA account. Als je dan 1,5 kijkt heb je de pakjes in de pocket.
Volgens Twitch kan het vanavond ook nog.Beavbusi schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:57:
Moest toch sowieso gisteren en eergister?
Via YouTube weet ik niet hoe het werkt, had nog een account voor eerdere edities van Fifa. Ook ivb met drops enzo
En dan? Kan ik nooit meer FUT Champions meer spelen op deze fifa..? Dat is toch gek?
Oekol schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:10:
[...]
Wat je zelf zegt het is een retorische vraag
600-700k voor een sbc, zijn base hero heeft -1 stats overal en is 150k.Lashrom schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:56:
[...]
Heb hermoso wel ff meegepakt maar de rest van de SBC laat ik lekker.
Heb hem gister wel gedaan. Ik vind het een toffe spelers en had heel veel high rated fodder die ik dubbel kreeg en weg moest doen. Achteraf wel wat duur maar je krijgt ook die 2 86's nog erbij . Ik vond die 88 ook al wel goed
Over een week eindigt dit seizoen en daarna heb je weer nieuwe entries. Gaat per seizoen.Gieter90 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:17:
En dan? Kan ik nooit meer FUT Champions meer spelen op deze fifa..? Dat is toch gek?
[...]
Ik ben toch een keer gezwicht voor een dure pack...

Totaal geen spijt van

Totaal geen spijt van
Wat een drama avond hier weer. Slechte servers en de meest vreemde goals tegen. Daardoor dreig ik weer de WL kwalificatie mis te lopen. Al voor de 4e x tegen 0x in Fifa 23. Daarnaast is het 1 groot sweatfest. De casual gamers lijken inderdaad afgehaakt, en ik denk dat ik dat ook ga doen. EA heeft met deze editie de plank op een aantal onderdelen flink misgeslagen, wat de 30% mindere verkoop misschien verklaart.
7 WL wins af. Guimarassy evolution klaar en nu carvajal RB doen als evolution. Tijdelijk llorente als cm naast modric ipv frenkie de Jong. Als het bevalt blijft het wellicht zo staan.
Tot nu toe nog steeds wel te spreken over deze 'fifa'. Ja de goals tegen zijn vrijwel hetzelfde en de pressing is ook saai. Maar met Rooney en lewandowski rttk twee super goede spitsen. Met theo hernandez iemand op LB die spelers goed trackt. Denk dat dat kleine voordeel mij nu nog vermaakt. Op 't begin liepen die spelers langs de zijkant gaven voor en goal. Nu moeten ze iets meer hun best doen. Oh en eder militao en Kounde zijn wereld verdedigers. Jezus wat heerlijk spelen die.
Tot nu toe nog steeds wel te spreken over deze 'fifa'. Ja de goals tegen zijn vrijwel hetzelfde en de pressing is ook saai. Maar met Rooney en lewandowski rttk twee super goede spitsen. Met theo hernandez iemand op LB die spelers goed trackt. Denk dat dat kleine voordeel mij nu nog vermaakt. Op 't begin liepen die spelers langs de zijkant gaven voor en goal. Nu moeten ze iets meer hun best doen. Oh en eder militao en Kounde zijn wereld verdedigers. Jezus wat heerlijk spelen die.
Voorgaande jaren speelde ik ook altijd 4-1-2-1-2(2), maar dit jaar is het lastig om door het midden te spelen. Als ik jou was zou ik switchen naar die 4-1-3-2 tactiek die eerder in dit topic gelinked is. Speelt erg lekker met de opkomende backs en veel spelers die runs maken in de 16. Ik weet niet wat je budget is en welke spelers tradable zijn, maar ik zou Maddison en Gattuso eruit halen en bijv. Son en Salah als wingers erin. Met hun Finesse + speelstijl kun je vanaf randje 16 de bal in de kruising krullen.Gieter90 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:35:
Ik neig een beetje naar een andere formatie te gaan met een RVA en LVA omdat ik wat pace en dribbelaars mis.. of heeft iemand een gouden tip binnen de huidige formatie?
[Afbeelding]
Weet iemand toevallig wanneer de Ligue 1 POTM bekend gemaakt wordt? Hopen dat Mbappe verkozen wordt, ben nu al fodder aan het opsparen.
Thnx voor de tips! Ik heb wel +-200k dus kan Son en Salah wel halen.
Ik kan alleen nergens die 4-1-3-2 vinden? Maar dan zijn Son en Salah LM en RM, geen wingers toch?
Ik kan alleen nergens die 4-1-3-2 vinden? Maar dan zijn Son en Salah LM en RM, geen wingers toch?
mar101 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:41:
[...]
Voorgaande jaren speelde ik ook altijd 4-1-2-1-2(2), maar dit jaar is het lastig om door het midden te spelen. Als ik jou was zou ik switchen naar die 4-1-3-2 tactiek die eerder in dit topic gelinked is. Speelt erg lekker met de opkomende backs en veel spelers die runs maken in de 16. Ik weet niet wat je budget is en welke spelers tradable zijn, maar ik zou Maddison en Gattuso eruit halen en bijv. Son en Salah als wingers erin. Met hun Finesse + speelstijl kun je vanaf randje 16 de bal in de kruising krullen.
Weet iemand toevallig wanneer de Ligue 1 POTM bekend gemaakt wordt? Hopen dat Mbappe verkozen wordt, ben nu al fodder aan het opsparen.
Klopt, in die tactic zijn Son en Salah LM en RM, gelukkig hebben ze die allebei als alternatieve positie.
Hieronder de video die Augy eerder had gelinkt met de 4-1-3-2 tactiek:
YouTube: THE BEST RANK 1 META 4132 FORMATION & CUSTOM TACTICS FOR EAFC 24 ULT...
YouTube: THE BEST RANK 1 META 4132 FORMATION & CUSTOM TACTICS FOR EAFC 24 ULT...
Het is echt zo bizar hoe erg die prijzen kelderen.. op het moment dat je denkt dat die BPL markt op z’n gat ligt en bijv. Rashford koopt, en dan toch ineens weer 30k minder had kunnen betalen in 1,5 week 😅
geen 71 depth...dat valt dan weer tegen
Ik heb Twitch maar gekoppeld aan m'n EA account. Gisteren langer dan een uur gekeken, eerder anderhalf uur. Op mobiel aan terwijl ik mijn 7 wedstrijden aan het winnen was voor Rivals. Vandaag wederom maar nu op laptop aan. Ik krijg het pakje niet in FUT. Iemand een idee? Moet je lang wachten of zo?
Zie ook allemaal mensen in een chatbox !uptime typen. Maar ik zie niet eens waar je kan typen?
Waarom zo gigantisch onduidelijk?
Zie ook allemaal mensen in een chatbox !uptime typen. Maar ik zie niet eens waar je kan typen?
[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 14-11-2023 22:06 ]
Heb je toevallig die custom tactics ook ergens? Zijn niet te lezen in het filmpje 😅
mar101 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:33:
Klopt, in die tactic zijn Son en Salah LM en RM, gelukkig hebben ze die allebei als alternatieve positie.
Augy in "[Multi] FC 24 Ultimate Team"Gieter90 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:10:
Heb je toevallig die custom tactics ook ergens? Zijn niet te lezen in het filmpje 😅
[...]
Normaal krijg je een melding op twitch dat je de challenge voltooid hebt. Je moet dan ook via twitch de packs claimen alvorens ze in je ultimate team staan.Oekol schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:59:
Ik heb Twitch maar gekoppeld aan m'n EA account. Gisteren langer dan een uur gekeken, eerder anderhalf uur. Op mobiel aan terwijl ik mijn 7 wedstrijden aan het winnen was voor Rivals. Vandaag wederom maar nu op laptop aan. Ik krijg het pakje niet in FUT. Iemand een idee? Moet je lang wachten of zo?
Kan 't zijn dat je live moet kijken en dat terugkijken niet telt?fruitsla2800 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:12:
[...]
Normaal krijg je een melding op twitch dat je de challenge voltooid hebt. Je moet dan ook via twitch de packs claimen alvorens ze in je ultimate team staan.
Ja dat ook, het moet live zijn.Oekol schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:42:
[...]
Kan 't zijn dat je live moet kijken en dat terugkijken niet telt?
Objective loopt nog 20 dagen dus er komen vast nog meer streams.
Oke dat zegt genoeg. Heb nu twee keer terug gekeken. Maar in de gaten houden dan.dutchgio schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:44:
[...]
Ja dat ook, het moet live zijn.
Objective loopt nog 20 dagen dus er komen vast nog meer streams.
Zal live moeten zijn inderdaad want anders zou je de melding wel gezien hebben veronderstel ik.Oekol schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:44:
[...]
Oke dat zegt genoeg. Heb nu twee keer terug gekeken. Maar in de gaten houden dan.
:strip_exif()/f/image/lmaGM37EBC0odIYh06gFwQHf.jpg?f=fotoalbum_large)
Nope staat echt niks. Dan maar afwachten tot er weer iets komt had al gezien dat er ook wat pakjes verdwenen waren uit de objectives idd.fruitsla2800 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 23:20:
[...]
Zal live moeten zijn inderdaad want anders zou je de melding wel gezien hebben veronderstel ik.
[Afbeelding]
Ja tot 14.00 uur, lekker als je vandaag vrij bent..Markvd1984 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:41:
Servers weer down
Nou lekker dan. Ben vrij vandaagDDN schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:48:
[...]
Ja tot 14.00 uur, lekker als je vandaag vrij bent..

Maargoed kind met 39,6 koorts dus ben toch met wat anders bezig
Beterschap! Er zijn belangrijkere dingen dan EAFC24.Oekol schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:56:
[...]
Nou lekker dan. Ben vrij vandaag
Maargoed kind met 39,6 koorts dus ben toch met wat anders bezig
Het is heerlijk. De oudste moet niks van me weten doorgaans of als ze ziek is überhaupt altijd mama. Deze ligt lekker tegen me aan te slapen al de hele ochtend.Moody2204 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:21:
[...]
Beterschap! Er zijn belangrijkere dingen dan EAFC24.
En thanks komt wel goed. Die kinderen zijn snel genezen doorgaans.
Heb weer de keuze gemaakt om te investeren in IFs. Ditmaal grinaldos. Nog 0 verkocht. Ben benieuwd of ik weer verlies ga maken
Ik vind deze tactiek echt heel erg matig. 5221 met opkomende backs is veel betermar101 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:33:
Dat snap ik als je wilt verdedigen. Wil je leuk voetballen is 4 atb leuker dan 5 atb. Afgezien van dat jouw backs natuurlijk als spits staan (Beavbusi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:16:
[...]
Ik vind deze tactiek echt heel erg matig. 5221 met opkomende backs is veel beter
Ik heb echt wel relatief veel wedstrijden nodig gehad eraan te wennen (stuk of 10)Beavbusi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:16:
[...]
Ik vind deze tactiek echt heel erg matig. 5221 met opkomende backs is veel beter
Toen k eenmaal doorhad hoe de spelers liepen speelde die echt heerlijk
Ik weet niet of het beter is. Het is anders.Beavbusi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:16:
[...]
Hier ben ik juist door die 4-1-3-2 beter gaan spelen. Het is voor iedereen persoonlijk. Maar ik heb er juist veel baat bij gehad.
Je manager een La Liga kaartje geven en als die pools is wellicht wel ja.BP14 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:22:
Is er een mogelijkheid om de teamgeest naar 33/33 te krijgen ?
[Afbeelding]
Is helaas niet genoeg, want je mist dan alsnog 1 La Liga punt. Dus dan zijn zowel Lewa als Modric op 2 chem. Je zou bijv. Ruben Dias kunnen vervangen door Araujo en dan een Zuid-Koreaanse manager met La Liga competitie. Al zal je waarschijnlijk wel flink wat coins voor een Zuid-Koreaanse manager moeten betalen.Oekol schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:28:
[...]
Je manager een La Liga kaartje geven en als die pools is wellicht wel ja.
Net preview pakket TOTW Solanke, voor 43.000 kunnen verkopen… hoppa!
Dacht dat jij gestopt wasSleehond schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:17:
Net preview pakket TOTW Solanke, voor 43.000 kunnen verkopen… hoppa!
Wist dat deze post ging komen… haha
Speel wel oprecht enkel nog Squad Battles. En Rivals heb ik besloten dat ik alleen door speel als ik persoonlijk vind dat de gameplay goed voelt (al zou ik verliezen). Drang naar WL is echt NUL en ik stop nu vrij gemakkelijk het spel als ik merk dat ik te weinig zin heb of als het niet lekker loopt.
Op de een of andere manier heb ik het dus goed afgestemd met mezelf…
Dat is de beste manier, ik speel ter ontspanning en een beetje squadbattles grinden werkt prima icm wat rivals tussendoor voor meer uitdaging/weerstand.Sleehond schreef op woensdag 15 november 2023 @ 21:54:
[...]
Wist dat deze post ging komen… haha![]()
Speel wel oprecht enkel nog Squad Battles. En Rivals heb ik besloten dat ik alleen door speel als ik persoonlijk vind dat de gameplay goed voelt (al zou ik verliezen). Drang naar WL is echt NUL en ik stop nu vrij gemakkelijk het spel als ik merk dat ik te weinig zin heb of als het niet lekker loopt.
Op de een of andere manier heb ik het dus goed afgestemd met mezelf…
Maar zodra ik competitiever ga spelen merk ik dat ik mezelf bijzonder ga frustreren en dan is het geen ontspanning meer

Zojuist mijn 4e Son gepacked, allemaal untradeable uiteraard
Pass er even door 😇, gouden of speciaal?Bossie schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:09:
[...]
Dat is de beste manier, ik speel ter ontspanning en een beetje squadbattles grinden werkt prima icm wat rivals tussendoor voor meer uitdaging/weerstand.
Maar zodra ik competitiever ga spelen merk ik dat ik mezelf bijzonder ga frustreren en dan is het geen ontspanning meer![]()
Zojuist mijn 4e Son gepacked, allemaal untradeable uiteraard
Ik zou die speciale er graag bij hebben 😉
Season lv14 reward pack (3x84), casemiro, son en een 84. Gouden kaartje dus.boefje79 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:07:
[...]
Pass er even door 😇, gouden of speciaal?
Ik zou die speciale er graag bij hebben 😉
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 15-11-2023 23:20 ]
Wat een gare avond. Ging die tactiek uit proberen die 4132 en speelde voor geen meter. Echt iedereen had snelle wingers tegen en liep gewoon naar 't achterlijntje. M'n eigen tactieken werkten ook niet meer. Gelukkig op 't nippertje wel gekwalificeerd ( voor de pakjes,ga toch niet spelen ws). Moest ik eerst nog ff dubbele oshimen ergens instoppen. Werd een hero sbc: abedi pele 500k waard. Daarna pakjes van WL kwali geopend kreeg ik Smith 88 tradable en nog twee spelers die 3k waard zijn dus zeker 60k op verdiend! Nu denk ik toch echt Lewadowski rttk verkopen als die weer een beetje stijgt en dan toch Rooney in de spits doen.
Waarom zijn mensen aan het rubber banden in rivals in godsnaam (bij een 6-2 achterstand)? Voor een tifo? 🤣
[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 16-11-2023 09:28 ]
Denk eerder voor de objectve in 15 wedstrijden scoren in rivals. Daar krijg je nog best wel wat pakjes voor.
Deze week al mijn fodder er doorheen gejaagd voor POTM Salah. Wat een kaartje is dat, die heeft Al-Owairan naar de bank verwezen. Dribbelt heerlijk en zijn schoten inkomend vanaf rechts gaan er allemaal in. Geen spijt van dat mijn club nu beetje leeg is met hoge gouden kaartjes. Zeker waard om die SBC te doen.
Deze week al mijn fodder er doorheen gejaagd voor POTM Salah. Wat een kaartje is dat, die heeft Al-Owairan naar de bank verwezen. Dribbelt heerlijk en zijn schoten inkomend vanaf rechts gaan er allemaal in. Geen spijt van dat mijn club nu beetje leeg is met hoge gouden kaartjes. Zeker waard om die SBC te doen.
[ Voor 59% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-11-2023 10:19 ]
Hahaha meen je niet. Wat erg. Wellicht weten zij meer dan wij. Krijg je een pakket ter waarde van 200k als je 3 vlaggen hebtAugy schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:28:
Waarom zijn mensen aan het rubber banden in rivals in godsnaam (bij een 6-2 achterstand)? Voor een tifo? 🤣
Edit: hierboven de reactie lijkt wel heel plausibel eigenlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 16-11-2023 10:18 ]
Iemand enig idee waarom de eredivisie IF's zo duur zijn/niet te krijgen?? Probeer Timber te kopen maar die staat rond 42.000 voor een 83 rated. Ook alvast mijn Lozano IF verkocht, voor max. bin waarde 30.000. Die is helemaal niet te krijgen?
Denk omdat er een Lozano SBC aan komt. Dacht zoiets gelezen te hebben. Dan gokken ze denk ik op dat je dan een Nederlandse IF moet inleveren. Sowieso als er SBC's zijn waar je een IF voor in moet leveren worden ze steeds zeldzamer (want minder op de markt) en daardoor de prijzen hoger.Er!k schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:29:
Iemand enig idee waarom de eredivisie IF's zo duur zijn/niet te krijgen?? Probeer Timber te kopen maar die staat rond 42.000 voor een 83 rated. Ook alvast mijn Lozano IF verkocht, voor max. bin waarde 30.000. Die is helemaal niet te krijgen?
Volgens mij is Lozano geen SBC, maar gewoon in packs.Oekol schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:43:
[...]
Denk omdat er een Lozano SBC aan komt. Dacht zoiets gelezen te hebben. Dan gokken ze denk ik op dat je dan een Nederlandse IF moet inleveren. Sowieso als er SBC's zijn waar je een IF voor in moet leveren worden ze steeds zeldzamer (want minder op de markt) en daardoor de prijzen hoger.
Edit: Toch SBC ja
https://twitter.com/FutSheriff/status/1724774125636346216
[ Voor 8% gewijzigd door Maichel op 16-11-2023 11:52 ]
PSN: Maichel
Alle IF's zijn momenteel duur omdat je best een aantal SBC's zijn waar je ze voor nodig hebt.Er!k schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:29:
Had al een hele tijd +/- 50 IF's op mijn transferlist staan die ik voor discard heb gekocht. Allemaal verkocht voor ~20k per stuk dus wel een lekkere winst maar had dus ook het dubbele kunnen zijn als ik nog een paar dagen gewacht had
Die inderdaad jaMaichel schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:50:
[...]
Volgens mij is Lozano geen SBC, maar gewoon in packs.
Edit: Toch SBC ja
https://twitter.com/FutSheriff/status/1724774125636346216
Dat is altijd de koe in de kont kijken.Tim01 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:51:
[...]
Alle IF's zijn momenteel duur omdat je best een aantal SBC's zijn waar je ze voor nodig hebt.
Had al een hele tijd +/- 50 IF's op mijn transferlist staan die ik voor discard heb gekocht. Allemaal verkocht voor ~20k per stuk dus wel een lekkere winst maar had dus ook het dubbele kunnen zijn als ik nog een paar dagen gewacht had
Ik had zeer veel Teze IFs. Die in die tijd eerder minder waard werden dan meer. Uiteindelijk met verlies (minimaal) verkocht om ergens anders in te investeren.
Je hebt je centen verdubbeld. Lekker toch
Ja klopt dit is ook zo...Oekol schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:54:
[...]
Dat is altijd de koe in de kont kijken.
Ik had zeer veel Teze IFs. Die in die tijd eerder minder waard werden dan meer. Uiteindelijk met verlies (minimaal) verkocht om ergens anders in te investeren.
Je hebt je centen verdubbeld. Lekker toch
Nu best een aantal 88 rated fodder gekocht voor ~25k per stuk. Vorig jaar tijdens Black Friday schoten deze door SBC's naar 45k+ dus hopelijk dit jaar ook weer
Goeie investering! Dat is voor mij wellicht ook een optie. Heb nu eerst nog 7 Grimaldo's waar ik van af moet.Tim01 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:58:
[...]
Ja klopt dit is ook zo...
Nu best een aantal 88 rated fodder gekocht voor ~25k per stuk. Vorig jaar tijdens Black Friday schoten deze door SBC's naar 45k+ dus hopelijk dit jaar ook weer
Tot nu toe is het kleine 5k gestegen in prijs. EA kennnede, komt er dan een promotie aan waardoor de hele markt op z'n gat ligt haha
Zag een leak dat een dezer dagen ook de nieuwe Bundeslige POTM SBC komt en dat is ook een speler van Leverkusen. Misschien dat Grimaldo dan nog wel iets gaat stijgen door de linksOekol schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:06:
[...]
Goeie investering! Dat is voor mij wellicht ook een optie. Heb nu eerst nog 7 Grimaldo's waar ik van af moet.
Tot nu toe is het kleine 5k gestegen in prijs. EA kennnede, komt er dan een promotie aan waardoor de hele markt op z'n gat ligt haha
Heb er nog niks van verkocht maar ingekocht voor 50-54k. Nu is hij al bijna 60k in amper 1 dag. Wellicht dat ik de prijs wat moet verhogen naar 80k regionen, eerst maar eens de eerste verkopen. Dan koop ik wel terug en verhoog ik de prijs. Dan zien we het wel. Aan de andere kant maak ik wel vaker verkeerde beslissingen dus wellicht dat ik het beter niet doe en m'n winst ten gelde maak.Tim01 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:16:
[...]
Zag een leak dat een dezer dagen ook de nieuwe Bundeslige POTM SBC komt en dat is ook een speler van Leverkusen. Misschien dat Grimaldo dan nog wel iets gaat stijgen door de links
RTTK Lewa is ook weer lekker aan het stijgen. Als hij 750k wordt kan ik hem zonder verlies verkopen. Heb hem ingekocht voor 700k en opzich wil ik er wel vanaf aangezien ik teveel voorin heb.
Met Correa, Abedi Pele en Rooney allemaal untradable kan ik het ook eerst even met hun proberen.
Zo heb ik nog rond de 70-75 kaarten van Aouar rttk op mijn lijstje staan. Had deze graag eerder willen verkopen, maar de upgrade laat nog even een paar weken op zich wachten. Ach, ik heb nog wel een paar weken geduld.Oekol schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:06:
[...]
Goeie investering! Dat is voor mij wellicht ook een optie. Heb nu eerst nog 7 Grimaldo's waar ik van af moet.
Je zou zeggen dat de prijs van fodder juist daalt tijdens BF, omdat je dan die flash packs hebt (en er dus veel packs geopend worden) en packs ook minder kosten.Tim01 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:58:
[...]
Ja klopt dit is ook zo...
Zal eens naar wat prijs grafieken van vorig jaar kijken, wel goed idee anders ja!
PSN: Maichel
Ik blijf denk lekker hangen in divisie 6. Weinig enorme tryhards met 71 depth (denk maar 3 vd 9 potjes) en gewoon lekker voeballuh.
Bijkomend voordeel, 7 wins in korte tijd weer binnen 👌
Edit: Zie net dat seizoen nog maar een week duurt, miss nog even naar divisie 5 om het afzakken wat te beperken
Bijkomend voordeel, 7 wins in korte tijd weer binnen 👌
Edit: Zie net dat seizoen nog maar een week duurt, miss nog even naar divisie 5 om het afzakken wat te beperken
Zojuist m'n dagelijkse Mertens kaart uit de 84+ rttk / trailblazers gepackt

Ik laimer,
Vorige week lewa
Dus mag niet klagen
Vorige week lewa
Dus mag niet klagen