Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:06:
@Moody2204 als spelers een promo kaart hebben zit hun gouden kaart gedurende de promo niet in packs.
Dat kan zijn van vrijdag tot vrijdag of van maandag tot vrijdag bij een mini release. Of van woensdag tot woensdag (totw)

Wat Griezmann betreft, het feit dat er een evolution voor Depay is, zal ook mee helpen dat veel mensen Griezmann vervangen voor Depay.
Oké duidelijk. Thx!

Twijfel hier ook om Memphis te doen. Zou Memphis beter zijn dan Griezmann?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34
Heb Onana 85 dubbel. Geen zin om een 85 rated te discarden en heb wel relatief hoge in de club zitten voor sbc. Nog 0 hero sbc gedaan, de totw 82+ pick wel. Telkens 82 82 83 etc. Dus wellicht eens de hero proberen. Wie houdt me tegen dat het een slechte SBC is en overtuigd me van een andere? :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:25:
Heb Onana 85 dubbel. Geen zin om een 85 rated te discarden en heb wel relatief hoge in de club zitten voor sbc. Nog 0 hero sbc gedaan, de totw 82+ pick wel. Telkens 82 82 83 etc. Dus wellicht eens de hero proberen. Wie houdt me tegen dat het een slechte SBC is en overtuigd me van een andere? :+
Kroos komt nog, waarschijnlijk als SBC.

Edit: vervolgens hier een paar dubbele 86/87 van season rewards. Ook in de hero sbc gestopt met Marchisio als resultaat _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 05-11-2023 13:05 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:33:
[...]

Maar zijn pace nu is -57. Zal die dan vooruit rennen of nog steeds achteruit? Zal wel in 't team kunnen passen...... Heb de hero SBC wel al klaarstaan ingevuld en al. Heeft alleen de bevestiging van mij nog nodig :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Net een potje Rivals gedaan terwijl de servers goed waren, tegen iemand die gewoon game speelt zoals het hoort. Geen meta bullshit gewoon voetbal. Dan merk je pas dat de game best goed en leuk kan zijn ipv kut servers en alle meta trucjes die gebruikt door van die tryhards. Verloren en toch nog de leukste pot FIFA die ik gespeeld heb deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Iemand anders die ook voor de dubbele evo van Alessandrini gaat? Ik had hem toevallig untradable in mijn club.

https://www.futbin.com/24/player/954112/romain-alessandrini

Brengt nostalgische gevoelens terug van een aantal Fifa's geleden, toen was het echt een heerlijke speler om in je team te hebben. Op fullchem met een hunter kan hij nu ook weer top zijn, met die snelheid, afronding, agility, balance & composure. En daar bovenop een aantal Playstyles die goed zijn, trivela is mijn persoonlijke favoriet nu, maar technical, finesse en powershot zijn ook prima.

Gaat wel lastig worden om hem op fullchem te krijgen, denk dat ik toch maar voor de Blanc SBC moet gaan. Dat is +1 voor Franse nationaliteit en ook een +1 voor de Chinese competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Oekol schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:46:
[...]

Maar zijn pace nu is -57. Zal die dan vooruit rennen of nog steeds achteruit? Zal wel in 't team kunnen passen...... Heb de hero SBC wel al klaarstaan ingevuld en al. Heeft alleen de bevestiging van mij nog nodig :+
Die wordt zoveel geboost zodat hij bruikbaar is.

Zou nu de hero gok doen, Kroos kan dan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Bossie schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:33:
[...]

Edit: vervolgens hier een paar dubbele 86/87 van season rewards. Ook in de hero sbc gestopt met Marchisio als resultaat _/-\o_
Dempsey ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan erger had vorige keer 2x al jaber :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
De goede goldcards zakken giga in prijs. Twijfel om iets te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donavon in de tweede

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Gilles27 schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:13:
De goede goldcards zakken giga in prijs. Twijfel om iets te kopen
Snap 't ook niet. Ik gaf het voorbeeld met Griezmann en snap dat hij uit packs was. Maar dembele en neymar hebben eenzelfde lijn die ineens stijl naar beneden is. Andere zoals lewandowski blijven steady.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt wat is dit een gigantisch kut spel. 3 potten gespeeld 1 normaal, 1 volle druk waardoor ik door een glitch goal verlies.

3de slaat alles park de bus met 532. Ben alleen maar in de aanval maar door die 10 man in de 16 altijd wel tegen iemand aan.
Van dijk kop een bal binnen en finish met Son van 35 meter stijf in de kruis. 2-0 verloren.

Je wordt in deze game echt gestraft als je geen vieze meta hoer ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:24:
Je wordt in deze game echt gestraft als je gewoon vieze meta hoer ben.
Haha ik vind de typo wel leuk hier. Moet natuurlijk geen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:26:
[...]

Haha ik vind de typo wel leuk hier. Moet natuurlijk geen zijn.
Ja had al gezien.

Echt waar niemand kan meer een normale kans uitspelen in deze game :+ enige doelpunten die in tegen krijg zijn terug trekken, flipperkasten of finish vanaf een meter of 30 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:37:
[...]

Ja had al gezien.

Echt waar niemand kan meer een normale kans uitspelen in deze game :+ enige doelpunten die in tegen krijg zijn terug trekken, flipperkasten of finish vanaf een meter of 30 8)7
Relax, en ga lekker ontspannen objectives grinden in squadbattles. De game is simpelweg te slecht voor online competitive gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Oekol schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:24:
[...]

Snap 't ook niet. Ik gaf het voorbeeld met Griezmann en snap dat hij uit packs was. Maar dembele en neymar hebben eenzelfde lijn die ineens stijl naar beneden is. Andere zoals lewandowski blijven steady.
Lewa is een 90 rated kaart en zit al op de fodder ondergrens, erg nuttig voor de high rated SBC's. Ik vermoed dat het panic sellen voor Black Friday al vroeg is begonnen. Spelers als Griezmann, Dembele en Neymar zitten qua waarde flink boven de fodderprijs, dus zakken flink. Wel balen voor mij, ik heb nog een tradable Neymar waarmee ik de WL aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
mar101 schreef op zondag 5 november 2023 @ 15:37:
[...]

Lewa is een 90 rated kaart en zit al op de fodder ondergrens, erg nuttig voor de high rated SBC's. Ik vermoed dat het panic sellen voor Black Friday al vroeg is begonnen. Spelers als Griezmann, Dembele en Neymar zitten qua waarde flink boven de fodderprijs, dus zakken flink. Wel balen voor mij, ik heb nog een tradable Neymar waarmee ik de WL aan het spelen ben.
Je hebt gelijk. Zie net in futbin dat het de goedkoopste 90 rated is lol. Wellicht toch Griezmann terugkopen dan nu. Vond 'm wel fijn! Al ben ik 50k van z'n RTTK kaart vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08
Bossie schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:52:
[...]

Depay heeft Finesse plus?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Icon sbc

Suker..iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:23:
Icon sbc

Suker..iemand ervaring met hem?
Nope. Futbin is verdeelt, de een zegt onderschat en de ander zegt ruk. Op 't eerste oog een vrij gemiddeld kaartje. Wellicht dat playstyles iets toevoegen kan, niet echt gekeken wat die had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Met al die evolutions die maar blijven uit komen is het wel heel beperkend dat je er maar 1 tegelijk kan doen.

Je bent pas net aan de ene begonnen en de volgende staat al klaar.

Dat zou je toch meer moeten combineren, net als met vele objectives/milestones etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
WL afgesloten met 11 wins. Had 4 kansen voor de 11e win. Kwam op de laatste aan.

Player picks niet verkeerd. Kreeg Salah, Casemiro en centurions Correa. Ga eens proberen met hem op de winger te spelen en Rooney in de spits. Lewa dan verkopen als 't chill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Blijkt dat ik toch nog Rashford en Griezman op tijd heb verkocht. Rashford is met 100K gedaald en Griezman met 60K. Daarnaast blijft Modric RTTK stijgen, wellicht tot wel 420/430K. Tenzij EA met een Kroos SBC gaat komen. Dan is de kans klein dat Modric verder gaat stijgen. Aan de andere kant wil ik hem graag houden. Wat een beest van een speler.

Inmiddels ook al bezig met Gvardiol evo. Ik merk raar genoeg dat Araujo niet meer zo geweldig speelt. Tijd om hem te vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Spelers die ik tradeable had verkocht en packs gehaald. Zon 500k coins gebruiks met als beste Odegaard. Alles op de transferlijst gegooid , maar ik denk dat ik niet meer ga spelen.

Afgelopen week nauwelijks gespeeld, en eigenlijk beviel me dat wel goed. Ben een beetje klaar met de gierigheid van EA. En ik heb ook geen zin om elke week een nieuwe meta op te zoeken op youtube. Jammer , want ik vond het spel in potentie best leuk. Maar ik word veel te chagrijnig van dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:58:
Blijkt dat ik toch nog Rashford en Griezman op tijd heb verkocht. Rashford is met 100K gedaald en Griezman met 60K. Daarnaast blijft Modric RTTK stijgen, wellicht tot wel 420/430K. Tenzij EA met een Kroos SBC gaat komen. Dan is de kans klein dat Modric verder gaat stijgen. Aan de andere kant wil ik hem graag houden. Wat een beest van een speler.

Inmiddels ook al bezig met Gvardiol evo. Ik merk raar genoeg dat Araujo niet meer zo geweldig speelt. Tijd om hem te vervangen.
Ik twijfel erg om Modric alsnog te verkopen en dan bijvoorbeeld Socrates als CAM/doorschuivenende CM te halen.

Ik speel met Modric/Marchisio als ik 2 middenvelders heb en doe Acuna/Bellingham erbij in formaties met 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Lashrom schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:58:

Kan twee kanten op gaan met Modric als de Kroos SBC uitkomt. Modric is juist ook een fijne speler om Kroos mee te linken, hoeft niet per se een vervanger voor Modric te zijn. Genoeg teams die met 3 CM's / CDM's spelen, dus dan kun je wel plek maken voor beiden als je de coins hebt.

Zelf laat ik de Kroos SBC aan me voorbij gaan als die komt, ik wil meer Franse Icons in m'n team krijgen om de evo Alessandrini op fullchem te krijgen. Blanc en Petit, of misschien Abily als ik de coins ervoor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:15:
[...]

Ik twijfel erg om Modric alsnog te verkopen en dan bijvoorbeeld Socrates als CAM/doorschuivenende CM te halen.

Ik speel met Modric/Marchisio als ik 2 middenvelders heb en doe Acuna/Bellingham erbij in formaties met 3.
Dan lijkt Modric mij inderdaad niet echt benodigd. Dan heb je inderdaad middenvelders die allemaal wat verdedigend sterk zijn. Socrates lijkt mij een goede optie. Maar ik snap het ook wel als je Modric wilt behouden.
mar101 schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:21:
[...]

Kan twee kanten op gaan met Modric als de Kroos SBC uitkomt. Modric is juist ook een fijne speler om Kroos mee te linken, hoeft niet per se een vervanger voor Modric te zijn. Genoeg teams die met 3 CM's / CDM's spelen, dus dan kun je wel plek maken voor beiden als je de coins hebt.

Zelf laat ik de Kroos SBC aan me voorbij gaan als die komt, ik wil meer Franse Icons in m'n team krijgen om de evo Alessandrini op fullchem te krijgen. Blanc en Petit, of misschien Abily als ik de coins ervoor heb.
Zou dan eerder voor Blanc gaan als je een van de centrale verdedigers wilt versterken. Jeetje wat heeft die Alessandrini veel playstyles en upgrades. Ik herinnerde mij inderdaad nog dat hij echt hele mooie voorzetten gaf met effect en vrij soepel kon dribbelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZVS9PUfnqeWkjdaamdw1ywRyxo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TMTpY0pY7PbkReLRc63T8yWC.jpg?f=fotoalbum_large

Mooi uit de rewards :) ik ging heel slecht, stond 5-7 in games maar uiteindelijk 11-7 geëindigd. De truc leek hem in de TV te zitten, de settings van de game mode waren gereset waardoor ik de eerste games veel meer input delay had dan normaal. Stond er eigenlijk wel echt van te kijken wat een impact een tv die goed is voor gaming kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Gisteravond op de valreep nog lewandowski rttk gekocht voor 700k. Dacht fuck it. Zie 't wel of die weer minder waard wordt. Hij is nu alweer 740k dus denk goeie beslissing geweest. Verder kwam ik er achter dat ik rolfo toch op het middenveld kan laten spelen als ik begin met een 442 opstelling met theo Hernández als LM. Dan wordt m'n middenveld frenkie, rolfo en modric rttk. Nu nog bedenken of ik met twee spitsen spelen wil of dat ik Rooney als cam doen ga.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SAiZm616cM6_m7kk16LxvTTFfzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klUpoGdfPea54jfBUjxC0zhr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Mesque schreef op maandag 6 november 2023 @ 00:59:
[Afbeelding]

Mooi uit de rewards :) ik ging heel slecht, stond 5-7 in games maar uiteindelijk 11-7 geëindigd. De truc leek hem in de TV te zitten, de settings van de game mode waren gereset waardoor ik de eerste games veel meer input delay had dan normaal. Stond er eigenlijk wel echt van te kijken wat een impact een tv die goed is voor gaming kan hebben.
Hier ook Zanetti gepacked uit de rewards van 60 puntjes…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier gouden Ter Stegen uit een WL van 2-18 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbOEJ3Zy71M8zJ21IYZ4JFuRj68=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YC88bT3lGzWsLAOJXoTNfssR.png?f=fotoalbum_large

Iemand de gouden tip om iedereen op full chem te krijgen? (Ingame speel ik overigens 3-5-2)
Ik heb een Egyptische manager gekocht maar dit deed ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 6 november 2023 @ 07:59:
Hier gouden Ter Stegen uit een WL van 2-18 _O-
Lewandowski uit 2x82+ ofzo uit season rewards. Go go Squadbattles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:29

Ozz

biertje79 schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:14:
[Afbeelding]

Iemand de gouden tip om iedereen op full chem te krijgen? (Ingame speel ik overigens 3-5-2)
Ik heb een Egyptische manager gekocht maar dit deed ook niets.
Alisson op goal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:41:
[...]

Lewandowski uit 2x82+ ofzo uit season rewards. Go go Squadbattles :P
Ja, ik doe nu ook meer squadbattles omdat die Evolutions nu eenmaal makkelijker te halen zijn dan. Maar ik had me nog gekwalificeerd voor de WL, maar er eigenlijk 0,0 zin in. Dus ik heb bijna alles dus weggegeven. Had ik wel serieus gespeeld was ik waarschijnlijk ook niet verder gekomen dan 5 of 6 wins.

Deze EAFC24 ligt me gewoon niet. In Rivals zie je voor mij het verschil het meest: Fifa 23 was ik div. 1 en nu nog niet verder gekomen dan div. 4. Krijg mijn vinger er nog steeds niet tussen waarom ik nu zo'n moeite heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:23:
[...]

Ja, ik doe nu ook meer squadbattles omdat die Evolutions nu eenmaal makkelijker te halen zijn dan. Maar ik had me nog gekwalificeerd voor de WL, maar er eigenlijk 0,0 zin in. Dus ik heb bijna alles dus weggegeven. Had ik wel serieus gespeeld was ik waarschijnlijk ook niet verder gekomen dan 5 of 6 wins.

Deze EAFC24 ligt me gewoon niet. In Rivals zie je voor mij het verschil het meest: Fifa 23 was ik div. 1 en nu nog niet verder gekomen dan div. 4. Krijg mijn vinger er nog steeds niet tussen waarom ik nu zo'n moeite heb!
Tja, was je rond deze tijd vorig jaar al D1 of later in het jaar pas.
Sowieso, waarom spelen als je er geen zin in hebt, games zijn ter vermaak/onspanning :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:26:
[...]

Tja, was je rond deze tijd vorig jaar al D1 of later in het jaar pas.
Sowieso, waarom spelen als je er geen zin in hebt, games zijn ter vermaak/onspanning :?
O, maar ik vermaak me verder wel hoor. In de divisie waar ik nu zit speel ik leuke potjes. Ik heb het inmiddels ook wel losgelaten dat ik in een zo hoog mogelijke divisie terecht wil komen. Of een zo goed mogelijke WL wil spelen. Het enige is dat ik het verschil met Fifa 23 groot vind.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 12-09 11:46
Uhhh… ik dacht gisteravond dat ik de Hero upgrade had voltooid..

Tijdens het openen.. Italiaan.. rechtsback ?? Welke Hero is dat?

Blijkbaar de icon sbc gedaan per ongeluk.. en met geluk Zambrotta eruit😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aVbFPxnpjV9z6-FXbgg5Z259KFs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ek4Cky2bQbkRaOALoLdopQn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aU9Rl7ao823ukUJA2-R4g7_ZrB0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AuH5980JoPWlpjL1eJWEYqys.jpg?f=fotoalbum_tile

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Lashrom schreef op maandag 6 november 2023 @ 00:14:
[...]

Dan lijkt Modric mij inderdaad niet echt benodigd. Dan heb je inderdaad middenvelders die allemaal wat verdedigend sterk zijn. Socrates lijkt mij een goede optie. Maar ik snap het ook wel als je Modric wilt behouden.

[...]

Zou dan eerder voor Blanc gaan als je een van de centrale verdedigers wilt versterken. Jeetje wat heeft die Alessandrini veel playstyles en upgrades. Ik herinnerde mij inderdaad nog dat hij echt hele mooie voorzetten gaf met effect en vrij soepel kon dribbelen.
Blanc ga ik sowieso doen, zit alleen te twijfelen welke Franse Icon middenvelder het wordt. Ik heb minimaal 5 Franse spelers in m'n team nodig om de evo van Alessandrini op fullchem te krijgen. Petit of Abily zit ik over te twijfelen. Waarschijnlijk wordt het Abily, het liefst heb ik een middenvelder die vergelijkbaar is met Modric RTTK. Als ik op console speelde had ik ook nog kunnen doorsparen voor Vieira. Helaas is ie ruim een miljoen duurder op PC. :'(

De WL begon voor mij matig met een 3-4 tussenstand op vrijdag. Zondag een lekkere comeback, uiteindelijk 14-5 geworden. De laatste game weg gegeven. De rewards waren net als de vorige keer dramatisch. Was er vroeger niet een minimum rating voor bijv. Jumbo Rare Player Packs? Ik had als hoogste een 81 Mertens eruit. Wel nog een paar fodder kaartjes voor de Blanc SBC gepacked, de 88 SBC alvast voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:19
Iemand de bellingham sbc gedaan?

Is hij echt merkbaar beter dan zn goud? Futbin is wat verdeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 19:40
Dit is dus de reden waarom ik crossplay altijd uit heb staan..... speel tegen een pc speler en sta met rust 5 0 voor. Nu speelt de game al 100x die rust animatie ik kan helemaal niks. De 2e helft begint niet en ik kan het menu niet in. Echt waar, waarom kunnen ze dit soort dingen niet fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:22:
Iemand de bellingham sbc gedaan?

Is hij echt merkbaar beter dan zn goud? Futbin is wat verdeeld
Ik heb hem untradeable, ga echt niet upgraden voor de prijs van bellingham +blanc/vidic etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Wat is de meest gebruikte formatie nu / wat is de meta? En wat zouden jullie spelen met deze spelers?

Zit 'n beetje met Rooney in m'n maag, die is op de flank minder. Had het idee om Theo als LB te doen en Rolfo op 't middenveld (ze is echt fijn). Maar modric op CAM is 't ook niet echt. Over rolfo op CAM nog niet nagedacht.

Neig namelijk naar een 2 spitsen formatie. 4312 zou kunnen maar die kom je echt nooit tegen online dus zou wel super slecht zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SAiZm616cM6_m7kk16LxvTTFfzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klUpoGdfPea54jfBUjxC0zhr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:35:
Wat is de meest gebruikte formatie nu / wat is de meta? En wat zouden jullie spelen met deze spelers?

Zit 'n beetje met Rooney in m'n maag, die is op de flank minder. Had het idee om Theo als LB te doen en Rolfo op 't middenveld (ze is echt fijn). Maar modric op CAM is 't ook niet echt. Over rolfo op CAM nog niet nagedacht.

Neig namelijk naar een 2 spitsen formatie. 4312 zou kunnen maar die kom je echt nooit tegen online dus zou wel super slecht zijn.

[Afbeelding]
Deze heeft Inception net als fantastisch bestempeld. Moet hem zelf nog proberen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4TGQDXpD51UkY6oYof68pIUJaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLFmA1mPAuhIOYcnFTQ4Lv6C.jpg?f=fotoalbum_large
YouTube: THE BEST RANK 1 META 4132 FORMATION & CUSTOM TACTICS FOR EAFC 24 ULT...

Zou k persoonlijk wel theo op back zetten met een klassieke winger erbij (leao?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:14:
[...]

[Afbeelding]
YouTube: THE BEST RANK 1 META 4132 FORMATION & CUSTOM TACTICS FOR EAFC 24 ULT...

Zou k persoonlijk wel theo op back zetten met een klassieke winger erbij (leao?)
In squadbattes gaat deze prima in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]

Die had ik nog niet gezien. Leuk om altijd weer eens een nieuwe taktiek te proberen. Ga ik morgen doen met deze. Thx!

Overigens eindelijk Memphis Evolutions tot het hoogste level gebracht. Ook morgen eens uitproberen!

[ Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 06-11-2023 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:41:
[...]

Die had ik nog niet gezien. Leuk om altijd weer eens een nieuwe taktiek te proberen. Ga ik morgen doen met deze. Thx!

Overigens eindelijk Memphis Evolutions tot het hoogste level gebracht. Ook morgen eens uitproberen!
Ik heb mn team even lekker omgegooid en ga na cervi met Memphis beginnen! Ziet er nu allemaal nog wat treurig uit maar het eindresultaat mag er zijn straks :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lH-LN62Z2Re10eFkv1nyDvaVwX8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07fHhP0fllK5JDjwLI85U5Eh.jpg?f=fotoalbum_large

En Courtois straks weer op goal, tog de beste keeper tot nu toe

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 06-11-2023 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
[...]

[Afbeelding]

Had 'm ook gezien. Modric kan mooi als CM en carrea als RM. Rolfo zou dan LM worden. Kan 't wel proberen. Gisteren m'n 7 wins gehaald met 442, 4321 en 4312. Rooney op cam is niet verkeerd. Die Correa is echt goed. Inception zei al dat die voor lange tijd niet uit z'n team gaat, snap wel waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:21:
[...]

Had 'm ook gezien. Modric kan mooi als CM en carrea als RM. Rolfo zou dan LM worden. Kan 't wel proberen. Gisteren m'n 7 wins gehaald met 442, 4321 en 4312. Rooney op cam is niet verkeerd. Die Correa is echt goed. Inception zei al dat die voor lange tijd niet uit z'n team gaat, snap wel waarom.
Klopt, maar dan wel als spits?

Wil hem ook halen later deze week maar betwijfel of het een upgrade voor Griezman is.
Ik heb wel een LM nodig dus de grind mbt cervi/bamba binnenkort maar eens starten, kubo is ook erg goed maar juist weer geen LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:35:
[...]

Klopt, maar dan wel als spits?

Wil hem ook halen later deze week maar betwijfel of het een upgrade voor Griezman is.
Ik heb wel een LM nodig dus de grind mbt cervi/bamba binnenkort maar eens starten, kubo is ook erg goed maar juist weer geen LM.
Die cervi is me tog een grind zeg, nu 30 potjes erop zitten dus bij de laatste horde. 40 potjes doe ik echt niet meer haha

Anderszijds vind ik het echt een leuke optie die evolutions, geeft je een kans om te spelen met andere spelers.

Ook depay met voldoende pace is echt een mooie toevoeging. Ook konate nog in de evo (had hem tog dubbel gekregen) met de hoop die ooit nog verder te kunnen upgraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:58:
[...]

Die cervi is me tog een grind zeg, nu 30 potjes erop zitten dus bij de laatste horde. 40 potjes doe ik echt niet meer haha

Anderszijds vind ik het echt een leuke optie die evolutions, geeft je een kans om te spelen met andere spelers.

Ook depay met voldoende pace is echt een mooie toevoeging. Ook konate nog in de evo (had hem tog dubbel gekregen) met de hoop die ooit nog verder te kunnen upgraden
eens, beetje mindless grinden idd.
Ik probeer het te combineren met die league objectives waardoor je ook steeds een paar packs/rewards meepakt hoewel dat klein bier is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Tikkeltje mazzel met de Marquee Matches Champions League SBC vanochtend....

Iedereen hier zo te zien strijden en lijden in Weekend League, Rivals e.d.

Ik speel een potje of 20 aan Squad Battles per week... Vorig seizoen denk ik 8 potjes Rivals. (Dus nu weer in divisie 10)

In ieder geval 536k rijker om m'n Nederland/Eredivisie team te versterken....

En ietwat overhouden voor het traden....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG5HaGgW7BJP6aFzQbiPkoXj8uw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oEqseqRji9vPiYjCikLTJar7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:11
Ik ben ook erg blij met de Evolutions. Sommige zijn wel echt een grind en andere eigenlijk te duur, maar het geeft je wel de mogelijkheid om unieke teams samen te stellen die nog best competitief zijn. Ik ben al sinds het begin bezig met een Feyenoord gerelateerd team en dat krijgt al mooi vorm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3i8dBCPHX6gAK-dPWaz_Ddr5Emk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iVQIUNKFTS09Iff4TfKO2Ljp.png?f=fotoalbum_large

Het is voor het eerst dat ik vroeg in het jaar al een Feyenoordteam heb waar eigenlijk op alle posities wel een prima speler staat. Aan het eind van dit seizoen kan ik ook nog eens Zirkzee en Karsdorp aan de selectie toevoegen als objective players. Icon Van Persie hoort er eigenlijk ook nog tussen, maar het budget gaat voorlopig naar de Evos en ik ben ook fan van Gimenez in het spel.
Vind het wel verfrissend om deze editie niet op de beste nieuwste kaartjes te jagen maar in plaats daarvan te bouwen aan je eigen themateam!

[ Voor 8% gewijzigd door Ximenez op 07-11-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
[...]

[Afbeelding]

Ik speel momenteel ook met deze tactiek, ben wel tevreden over. Het is een keer wat anders en niet de standaard "meta" zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Iemand die kan adviseren of Rashford in mijn team goed zou passen? Cunha vind ik toch wat tegenvallen persoonlijk.. ik kom van Messi - Wilson. Nu dus Griezman - Cunha en vooral over Cunha niet écht te spreken…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rkw1JUQcgx5vxJ2xnr53GDFVqLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3oNFtTCRWH06ALXDPHBAPoCk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Gieter90 op 07-11-2023 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik denk doe ik 100 spelers sbc pakket wel, dan zit er vast wat tussen...hoogst rated 84....allemaal dubbele meuk ;)

EA is echt heel bewust van wat ze weggeven...vorig seizoen ook....
De SBCS aan het einde welke tradable waren leverden alleen maar meuk op
Uit de SBCS die untradable waren kwamen de beste spelers gelopen....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Lekker dan, heb je Modric RTTK bewaard, tikt ie bijna de 400K aan, komen ze met een RTTK sbc. Typisch EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Lashrom schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:21:
Lekker dan, heb je Modric RTTK bewaard, tikt ie bijna de 400K aan, komen ze met een RTTK sbc. Typisch EA.
Ik maak me meer zorgen over m'n Lewandowski haha. 700k down the drain. Maar deed m net ff snel en kreeg een 1 of andere vrouw Huth van Wolfsburg. Helaas. Was anders mooi geld als ik 1 vd twee had kunnen verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:42:
[...]

Ik maak me meer zorgen over m'n Lewandowski haha. 700k down the drain. Maar deed m net ff snel en kreeg een 1 of andere vrouw Huth van Wolfsburg. Helaas. Was anders mooi geld als ik 1 vd twee had kunnen verkopen.
De Paul hier, niets mis mee voor mij la liga hybrid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Gewoon wachten, vrijwel niemand krijgt daar die hoogste kaarten uit.
In de hype naar de CL wedstrijden zullen die wel weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
dutchgio schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 20:06:
Gewoon wachten, vrijwel niemand krijgt daar die hoogste kaarten uit.
In de hype naar de CL wedstrijden zullen die wel weer stijgen.
Dat en niet gekocht voor handel. Ben er zeer blij mee met beide. En dan worden ze straks nog een beetje beter. Lewa is gigantische goeie spits en modric heerlijke middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Club opgeruimd met de centurion en andere upgrade sbc’s, uiteindelijk door de vele high rated untradabeles besloten pirlo te gaan doen.

Uit de SBC rewards ook nog Correa meegepakt en mijn 3e untradeable Son.

Helaas nog een paar 86+ in de restore pile zitten waaronder kimmich en son, het word echt dat je gewoon dubbele untradeable kaartjes kan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]

Net 3 potjes achter elkaar mee gespeeld en gewonnen. Bevalt tot nu toe dus prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1Vkl-Ah9oMxm7I6WdhZgyV5L-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dmguv1yeLf6mDuyuObL0aVu6.jpg?f=fotoalbum_large

Wie heeft er nog tips voor mij of een goeie vervanger? Ik vind saka niet echt fijn spelen maar weet nirt wie ik er anders moet neerzetten

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mesque
[...]

[Afbeelding]

Wat een heerlijke tactiek, 14 potjes getest, allemaal gewonnen. Met dit team (Depay/Forlan spits, Bowen en Alonso op LAM en RAM).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q2nKCI4hwEj0cgXtQlXmEq6MLYM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rx3vfHXuI2MFd48EGukuuPPb.jpg?f=fotoalbum_large

Iedereen untradable behalve Forlan, aantal aardige pulls gehad de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mesque schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:36:
[...]

Wat een heerlijke tactiek, 14 potjes getest, allemaal gewonnen. Met dit team (Depay/Forlan spits, Bowen en Alonso op LAM en RAM).

[Afbeelding]

Iedereen untradable behalve Forlan, aantal aardige pulls gehad de laatste dagen.
Hoe is Alonso en die spaanse LB?
Had Alonso uit de sbc maar het is bizar wat ze met deze kaart hebben gedaan.

@sten123 Rodrigo of Raphinha ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Bossie schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:40:
[...]

Hoe is Alonso en die spaanse LB?
Had Alonso uit de sbc maar het is bizar wat ze met deze kaart hebben gedaan.

@sten123 Rodrigo of Raphinha ?
Alonso bevalt prima, kan goed meeverdedigen en heeft een heerlijke pass. Spaanse LB is erg goed (heb de 86 met de evo gemaakt), alleen wat kwetsbaar in de lucht als tegenstanders op de voorzet spelen.

Depay valt me ook erg goed op, zelfs al toen hij 84 was eigenlijk. Kijk uit naar de 87 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mesque schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:44:
[...]

Alonso bevalt prima, kan goed meeverdedigen en heeft een heerlijke pass. Spaanse LB is erg goed (heb de 86 met de evo gemaakt), alleen wat kwetsbaar in de lucht als tegenstanders op de voorzet spelen.

Depay valt me ook erg goed op, zelfs al toen hij 84 was eigenlijk. Kijk uit naar de 87 :)
Die Depay is fijn he! Morgen heb k hem op 86 en dan donderdag naar de 87 spelen, een Depay met pace, nu al zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Darwin Evo en Ansu Evo heb ik standaard in de basis staan. Maar wat heb ik Rafael Leao (rare gold) onderschat. Ik heb hem untradeable gekregen en dacht laat ik hem maar eens een keer proberen. Telkens als ik 4231 speel en Leao in de spits zet i.p.v. Darwin scoort hij minstens twee doelpunten. Gek genoeg beweegt hij altijd naar de juiste kant, staat hij altijd op de juiste positie en versnelt hij Blanc en andere CV's heel makkelijk. Met hem dus zojuist divisie 2 bereikt. Nu komen de sweaty fests weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 08-11-2023 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Heel erg zitten twijfelen over depay maar uiteindelijk toch Guirassy 84 die ik untradable had gedaan. Past niet in team maar voor in blessure tijd een pacehoer er in gooien leek me wel wat. Ben benieuwd. Wel 3* 3* helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Na de evo van cervi en Depay speel ik even paar dagen geen fifa meer 🤣

Hoop Remote Play en 40k sb punten, dat dan wel weer haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPbSazqBToVWe_UwsEo_3IeOdn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JfyEiLjMlZryJBXs7R2jmYFz.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk kan Mendy nog eens de evo in🔥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:59:
Na de evo van cervi en Depay speel ik even paar dagen geen fifa meer 🤣

Hoop Remote Play en 40k sb punten, dat dan wel weer haha
[Afbeelding]

Hopelijk kan Mendy nog eens de evo in🔥
Is je middenveld nier te aanvallend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:09:
[...]

Is je middenveld nier te aanvallend?
Rice staat daar als cvm voor de verdediging op stayback. Dit is mn startopstelling en kan wisselen naar zowel 442 als 4231

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 08-11-2023 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0omyOixv_x03pWgrjvHWj-CfjhY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mpt74YilFC569rEH5sAGy1ee.jpg?f=fotoalbum_large
Waar ik totaal geen geluk heb met de guaranteed heroes sbc heb ik dat wel met de icon sbc :) Campbell als aanwinst en vervolgens nog Messi gepackt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo, eindelijk ook Cervi afgerond. Heb al meer squadbattles gespeeld dan in heel Fifa 23 bij elkaar. :9 Maar goed dan heb je ook wat. Ook meteen Thiago Silva gedaan, waardoor dit nu mijn team is (ingame switch ik naar de taktiek die hier laatst werd gepost):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ssvEbK0zlobY3HL-0VcIh5SXBRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RyXRmlM2qJ7luu2iPykmJ4WR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Edit: uit een objective pack ik net ook nog eens Messi. Goede avond deze keer dus!

[ Voor 78% gewijzigd door Moody2204 op 08-11-2023 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Zie allemaal zeer leuke teams hier en mooi om te zien dat er nog steeds gouden zeldzame spelers worden gebruikt ondanks de vele Evo's en promospelers die beschikbaar zijn. Langzamerhand begint het wel een mooie kleurplaat te worden haha.

Helaas uit Rivals rewards niks boeiends gekregen behalve Bruno Fernandes en Calhanoglu TOTW. Daarom kies ik vanaf nu altijd de derde optie met untradeable packs en gegarandeerd 32K coins. Tot nu toe nog geen enkel promo speler gepacked. Hoogste speler die ik heb gepacked is Makelele base icon uit sbc (destijds t.w.v. bijna 600K). Ik ben benieuwd wat de nieuwe promo gaat brengen met de Triple Threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Neymar uit de 85+ iemand ervaring mee ?
Wel lastig te linken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat te twijfelen om in deze opstelling Koundé te vervangen door LLorente (Koundé is minder snel op die RB-positie) en dan op het middenveld Zanetti te zetten. Dat is alleen een aardige investering, dus wat is wijsheid? Wat zouden jullie doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ssvEbK0zlobY3HL-0VcIh5SXBRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RyXRmlM2qJ7luu2iPykmJ4WR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Wat daalt die Lewadowski ineens snel zeg. Heerlijk om te zien hoe snel je geld verdampt ;w
Hopen dat hij bij z'n upgrade nog even een hype krijgt en dan beslissen wat ik doe met het kaartje, of blijven gebruiken of verkopen en Rooney in de spits zetten.

Edit: niet gezien dat ze verloren hebben! Zat gisteren zelf in 't stadion en was in extase. Eindelijk beetje succes internationaal!

[ Voor 20% gewijzigd door Oekol op 09-11-2023 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Moody2204 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:33:
Ik zat te twijfelen om in deze opstelling Koundé te vervangen door LLorente (Koundé is minder snel op die RB-positie) en dan op het middenveld Zanetti te zetten. Dat is alleen een aardige investering, dus wat is wijsheid? Wat zouden jullie doen?

[Afbeelding]
Ik heb LLorente op de RB en kan m alleen maar aanraden. Heb kounde en eder als cb.
Modric RTTK zou ook mooi op dat middenveld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:42:
[...]

Ik heb LLorente op de RB en kan m alleen maar aanraden. Heb kounde en eder als cb.
Modric RTTK zou ook mooi op dat middenveld staan.
Ja ik ben altijd wel gecharmeerd van Modric, maar het held is even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:24:
[...]

Ja ik ben altijd wel gecharmeerd van Modric, maar het held is even op.
Een Frenkie de Jong zou ook kunnen toch, ik neem aan dat Kounde untradeable is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:49:
[...]

Een Frenkie de Jong zou ook kunnen toch, ik neem aan dat Kounde untradeable is?
Ja klopt. Maar ik heb intussen Zanetti al gekocht. Vanavond eens uitproberen.
Ik wil altijd 1 allround middenvelder (dat is dan nu Bellingham) en 1 meer verdedigend. Maar ik vond Koundé wat te traag als RB. Daarom daar nu Llorente. Maar omdat ik die ook erg sterk vond op het middenveld wilde ik daar een echt goede vervanger. Ik hoop dat Zanetti dat is. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:01:
[...]

Ja klopt. Maar ik heb intussen Zanetti al gekocht. Vanavond eens uitproberen.
Ik wil altijd 1 allround middenvelder (dat is dan nu Bellingham) en 1 meer verdedigend. Maar ik vond Koundé wat te traag als RB. Daarom daar nu Llorente. Maar omdat ik die ook erg sterk vond op het middenveld wilde ik daar een echt goede vervanger. Ik hoop dat Zanetti dat is. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel.
Zanetti is wel puur een CDM toch, maar die kan altijd weer op RB.
Ik zet zelf ook regelmatig 88 Acuna op CDM/CM maar dat moet wel passen (formation change met Acuna op LM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:04:
[...]

Zanetti is wel puur een CDM toch, maar die kan altijd weer op RB.
Ik zet zelf ook regelmatig 88 Acuna op CDM/CM maar dat moet wel passen (formation change met Acuna op LM).
Zanetti heeft in totaal 4 verschillende posities, dus inderdaad meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vanavond als t goed is een gratis evolution voor een rechtsback als k de leaks mag geloven.

Zit mega te twijfelen tussen Carvajal (want Carvajal) , Wan bissaka (traits) en dalot (workrates) die al 81 is door 1 vd eerste evos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Er is ook een trucje gevonden hoe je 2 evolutions tegelijkertijd kan doen:
YouTube: How To Have TWO Active Evo's at the SAME TIME in FC24!

Enige nadeel is dat je een evolution af en nog niet geclaimed hebben voor je er twee tegelijk kunt doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:26:

Enige nadeel is dat je een evolution af en nog niet geclaimed hebben voor je er twee tegelijk kunt doen.
Heb ze juist deze week allemaal doorheen gejaagd 🤣 Konate, Cervi en Depay, kan geen SB meer zien 🤣

Vanochtend even 3 potjes rivals met die 4132, 3 x rq en direct promotie 💪 lijk steeds makkelijker onder de hoge druk uit te voetballen. Hopelijk vandaag de laatste 4 even binnen harken en dan aan de gang met de evo van vanavond.

Hoop stiekem nog een x op een keeper, bewaar Kepa iig even in de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:38:
[...]

Heb ze juist deze week allemaal doorheen gejaagd 🤣 Konate, Cervi en Depay, kan geen SB meer zien 🤣

Vanochtend even 3 potjes rivals met die 4132, 3 x rq en direct promotie 💪 lijk steeds makkelijker onder de hoge druk uit te voetballen. Hopelijk vandaag de laatste 4 even binnen harken en dan aan de gang met de evo van vanavond.

Hoop stiekem nog een x op een keeper, bewaar Kepa iig even in de club
Ik “moet” cervi/bamba nog doen, maar er schijnen vanavond ook alweer nieuwe te komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
POTM Salah sbc is beschikbaar. Vind het reteduur, maar niet overpriced. Alhoewel de TOTW maar -1 stats heeft en bijna 500K goedkoper is. Denk niet dat je veel verschil gaat merken. Leuk voor diegene die veel fodders hebben. Maar ik koop denk ik toch wel de TOTW nadat ik Modric RTTK heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
dutchgio schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:26:

Ik krijg hem niet aan de praat in ieder geval. Misschieng gepatched in de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
bvbal79 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:53:
[...]

Ik krijg hem niet aan de praat in ieder geval. Misschieng gepatched in de laatste update?
Bij mij lukte het laatst nog wel. Twee dingen die belangrijk zijn om het te laten werken. Eerste is dat de Evolutie van 1 speler helemaal afgerond moet zijn tot de laatste stap. Dan nog niet direct claimen. Tweede stap is een andere Evo activeren en je moet dan nog 1 extra inactieve Evo hebben (voor de zekerheid die ook 1x activeren). Vervolgens als je de afgeronde Evo claimt, krijg je 2 vinkjes te zien bij de 2 resterende Evo's.

Mijn team voor de aankomende WL is gereed. Ik had alle tradable spelers van m'n vorige team verkocht en de coins gestoken in Ribery. Zo ziet het team er nu uit:

https://www.futbin.com/24/squad/1212410

Ingame switch ik naar die 4-1-3-2 formatie die eerder in dit topic is gelinkt, speelt heerlijk tot nu toe. Gisteren heb ik het nieuwe team uitgetest in Rivals, Alessandrini zit momenteel op een 84 rating, maar had wel gelijk een hattrick te pakken. Nog maar 1 win nodig en dan zit hij op 85, ik vermoed dat hij flink wat tegenstanders nachtmerries gaat bezorgen. :+

Bamba is de volgende Evo die ik wil doen, maar dat zijn wel idioot veel wedstrijden die je moet spelen om hem te voltooien. Volgens mij werkt het ook als ik hem als sub inbreng, kijken of hij vanaf de bank wat kan doen als supersub in de WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
SB nu 32978 punten. Nog 1 wedstrijd kan ik wel doen (telkens de onderste twee niet gedaan en de bovenste twee op wereldklasse) maar geen zin meer. Hopen dat t genoeg is voor elite 3. Morgen hele dag aan 't bier en zondag weer in 't stadion dus dit weekend ff niks. Wel bijna Guimarassy evolution binnen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Zambrotta uit de 87 icon sbc. Nice d:)b

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
De eerste x wl voor mij.
Wat een drama.
6 matchen op rij verloren,geen enkele match waar ik iets van betekenis in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Meer mensen die met geen mogelijkheid een speler van Kopenhagen kunnen kopen voor die SBC? Ben al dagen bezig 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Gieter90 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 07:29:
Meer mensen die met geen mogelijkheid een speler van Kopenhagen kunnen kopen voor die SBC? Ben al dagen bezig 😅
Ik had er gelukkig nog eentje in mijn club zitten. Had wat meer.moeite met de speler van Valencia. Die heeft 2.5k gekost.

Verder begint de packluck een beetje te komen zo lijkt het. In het gratis 83+ pakje van EA zat Rashford naar me te kijken. Lijkt me een juiste vervanger voor Martinelle op de LM positie.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 12-09 11:46
Had nog 550FP .. open een pakket van 500FP (30k)..
Komt Gullit eruit gelopen 😍

Voor het eerst sinds de start van FUT meer dan 10 jaar geleden dat ik een icon pack.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jMCNqqv89CBz0VRjZZyRZO3OVxg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tk1ubza4la6cWFo7mRhWpkGM.png?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Pagina: 1 ... 22 ... 70 Laatste