Bij mij lukte het laatst nog wel. Twee dingen die belangrijk zijn om het te laten werken. Eerste is dat de Evolutie van 1 speler helemaal afgerond moet zijn tot de laatste stap. Dan nog niet direct claimen. Tweede stap is een andere Evo activeren en je moet dan nog 1 extra inactieve Evo hebben (voor de zekerheid die ook 1x activeren). Vervolgens als je de afgeronde Evo claimt, krijg je 2 vinkjes te zien bij de 2 resterende Evo's.
Mijn team voor de aankomende WL is gereed. Ik had alle tradable spelers van m'n vorige team verkocht en de coins gestoken in Ribery. Zo ziet het team er nu uit:
https://www.futbin.com/24/squad/1212410
Ingame switch ik naar die 4-1-3-2 formatie die eerder in dit topic is gelinkt, speelt heerlijk tot nu toe. Gisteren heb ik het nieuwe team uitgetest in Rivals, Alessandrini zit momenteel op een 84 rating, maar had wel gelijk een hattrick te pakken. Nog maar 1 win nodig en dan zit hij op 85, ik vermoed dat hij flink wat tegenstanders nachtmerries gaat bezorgen.
Bamba is de volgende Evo die ik wil doen, maar dat zijn wel idioot veel wedstrijden die je moet spelen om hem te voltooien. Volgens mij werkt het ook als ik hem als sub inbreng, kijken of hij vanaf de bank wat kan doen als supersub in de WL.