daarom neem ik altijd optie 3...de winst die je maakt met tradable is meestal gelijk aan de coins bij optie 3sten123 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:09:
Haha, weer helemaal niks uit de weekly rewards, Wel de tradable gekozen!.
Dus wel weer wat coins het blijft ook gokken.
Op naar een nieuwe week.
\!
Hoe bevalt Koeman? Die wil ik misschien ook gaan halen.destroye schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:17:
[...]
Hier van in het helemaal mee eens! Ik begon dit spel ook door enkel naar rewards en zoveel mogelijk wins halen. Maar kwam er al heel snel achter dat het gewoon niet leuk is om een spel op die manier te spelen. Je moet het plezier echt uit jezelf halen en doen wat je leuk lijkt, ook al verlies je daar meer wedstrijden mee.
Heb er nu voor gekozen om de rest van dit jaar met een Past & Present PSV team te gaan spelen. En ja dat zijn vaak mindere spelers, maar uiteindelijk hoop ik gewoon gedurende het jaar voldoende coins bij elkaar te harken om uiteindelijk Gullit & R9 te kunnen halen voor mijn team. En om wat lagere rated spelers door middel van evolutions omhoog te werken naar echt bruikbare spelers. Dit is mijn team op dit moment en ik heb er echt zin in:
[Afbeelding]
Is Joey idd niet een mooie voor Evolutions, en wellicht Lang en De Jong ook?destroye schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:17:
[...]
Hier van in het helemaal mee eens! Ik begon dit spel ook door enkel naar rewards en zoveel mogelijk wins halen. Maar kwam er al heel snel achter dat het gewoon niet leuk is om een spel op die manier te spelen. Je moet het plezier echt uit jezelf halen en doen wat je leuk lijkt, ook al verlies je daar meer wedstrijden mee.
Heb er nu voor gekozen om de rest van dit jaar met een Past & Present PSV team te gaan spelen. En ja dat zijn vaak mindere spelers, maar uiteindelijk hoop ik gewoon gedurende het jaar voldoende coins bij elkaar te harken om uiteindelijk Gullit & R9 te kunnen halen voor mijn team. En om wat lagere rated spelers door middel van evolutions omhoog te werken naar echt bruikbare spelers. Dit is mijn team op dit moment en ik heb er echt zin in:
[Afbeelding]
Something under the bed is drooling
veel meer? die packs zijn verdeeld over 6 weken. ik kan je op een presenteerblaadje geven dat het niks is. En de meeste zijn na 3 weken klaar met seasons, dan heb je gewoon geen packs meer. Dus gooi je grote packs in de winkel die je dan kunt kopen om toch aan spelers te komen, zelfs gisteren 43 common golds pack.destroye schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:08:
Ik word eigenlijk wel een beetje moe van dat continue gezeik van een deel van de FIFA Community op EA. Ja, er zijn grote dingen die EA echt wel aan zou mogen pakken zoals het terugbrengen de oude (league) SBC's, het stoppen met de overdreven fodder packs van 200k of 300k en de oude varianten van de ICON SBC's terugbrengen, maar dat gezeik op al die kleine dingen wordt ik wel echt moe van.
In het verleden hadden we packs als rewards voor milestones in Rivals dus moet dat nu ook, want nu krijgen we dit jaar tifo's en dat is ineens direct een schande. Soms veranderen wel eens dingen. Kijk gewoon eens hoeveel packs en upgrade packs je al krijgt door enkel FIFA te spelen. EA heeft gewoon een bepaalde reward structure en dit jaar hebben ze besloten dat je veel meer 83+ x5 packs etc krijgt bij doelstellingen, season rewards etc. Maar dat ziet een deel van de community dan weer niet.
Daarnaast zijn 83 spelers ook niks waard. Ik kijk nu naar de rewards van seizoen 2... 1 pack met 85+ en dat pas aan het eind van het seizoen. Nope je goed praten werkt bij niet. EA wil gewoon meer geld van je door packs te verkopen
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 02-11-2023 11:05 ]
Vind Koeman echt prima. Geef hem wel iets waarmee je zijn snelheid nog een boost geeft. Maar ook vrije trappen etc. is hij echt geweldig in. Schiet er echt zoveel voor mij binnen.DennisCle schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:55:
[...]
Hoe bevalt Koeman? Die wil ik misschien ook gaan halen.
Veerman zou inderdaad kunnen, maar zijn pace is nog wel een dingetje. Heb je nu wel met die centurions box to box dat ik nu Wijnaldum IF kan boosten naar 86. Dat ben ik sws van plan. Helaas kan De Jong op dit moment ook nog niet. Denk dat ik voor die spits evolution Pepi ga gebruikenMauz1978 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:58:
[...]
Is Joey idd niet een mooie voor Evolutions, en wellicht Lang en De Jong ook?
Ik ontken zeker niet dat EA geld wil verdienen door het verkopen van packs. Maar jouw argument dat de packs van seasons toch niks is omdat het verdeeld is over 6 weken en de meeste mensen toch stoppen na 3 weken slaat ook nergens op. Vorig jaar kreeg je door 90!!! Rivals potjes spelen bijv. 2x 100k pack. Daar moet je dat 90 potjes voor spelen. Ik ka je vertellen dat je uit die 83+ x5 packs, 85+ packs etc. veel meer waarde krijgt dan uit die 2 100k packsbvbal79 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:00:
[...]
veel meer? die packs zijn verdeeld over 6 weken. ik kan je op een presenteerblaadje geven dat het niks is. En de meeste zijn na 3 weken klaar met seasons, dan heb je gewoon geen packs meer. Dus gooi je grote packs in de winkel die je dan kunt kopen om toch aan spelers te komen, zelfs gisteren 43 common golds pack.
Daarnaast zijn 83 spelers ook niks waard. Ik kijk nu naar de rewards van seizoen 2... 1 pack met 85+ en dat pas aan het eind van het seizoen. Nope je goed praten werkt bij niet. EA wil gewoon meer geld van je door packs te verkopen
na 3 weken slaat nergens op? ik had na 4 weken alle xp al, en deed niet eens mijn best...laatste 2 weken heb ik geen packs meer gehad.destroye schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:09:
[...]
Ik ontken zeker niet dat EA geld wil verdienen door het verkopen van packs. Maar jouw argument dat de packs van seasons toch niks is omdat het verdeeld is over 6 weken en de meeste mensen toch stoppen na 3 weken slaat ook nergens op. Vorig jaar kreeg je door 90!!! Rivals potjes spelen bijv. 2x 100k pack. Daar moet je dat 90 potjes voor spelen. Ik ka je vertellen dat je uit die 83+ x5 packs, 85+ packs etc. veel meer waarde krijgt dan uit die 2 100k packs
Verder ben je geloof ik vergeten dat de season rewards een vervanging waren voor het swap systeem in de jaren ervoor. Dus om ze nu opeens met rival season rewards te vergelijken is meer goedpratij. EA blijft de boel uitkleden. Je moet meer spelen met minder rewards en lokt je naar de shop om packs te kopen zodat je meer uit UT haalt. PTW heeft de overhand gekregen, zeker je geen coins meer kunt verdienen doordat alles untradable is.
[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 02-11-2023 11:30 ]
Qua prijs is het wel redelijk de goede waarde, gouden kaarten zijn 600 coins waard.DennisCle schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:43:
Zijn jullie van plan die Season Opener Common Gold (25k, 45 common gold spelers) te kopen? Als je er twee koopt kan je in principe 9x (minus doubles) de Centurions Challenge doen = 27 gouden rare spelers en in mijn geval een jumbo premium gold pack.
Nadeel is wel dat ik na heel seizoen 1 nu 300k bij elkaar heb gespaard, wat net genoeg is om Bergkamp te kopen voor mijn NL squad.
Al twijfel ik inmiddels wel of ik daarmee doorga. Na wat goede pulls (Dembele, Valverde) kan ik ook gaan voor een La Liga + Dembele team. Dan komt het wel weer neer op een saai meta team, maar wel sterk.
Alleen is het een coin sink, je raakt dan immers je coins kwijt voor untradeable spelers.
Je kunt waarschijnlijk beter al je lage gouden kaarten en dubbelen die je packt er voor gebruiken.
Met nog 25 dagen te gaan is er nog tijd zat om dat te halen.
Snap de discussie hier inzake de rewards, tuurlijk is het jammer en motiveert het niet om naar 90 potjes rivals te gaan. Ik heb nu de 7 weer binnen en ga mn best doen om zsm naar divisie 6 te komen maar meer ook niet.
Fifa moet leuk en ontspannend zijn en heb weinig zin in sweaty ellende elke week. Ook de WL doe ik alleen als ik echt de tijd en zin heb want die geven gewoon de 'beste' rewards.
En kwa xp. Als je een klein btje je best doen zit je vandaag na een potje of 8 al boven de 3k met alle objectives en dan maar hopen op wat packluck 🤣 met in totaal 20 lvls ipv 40 verwacht k hier ook vrij snel mee klaar te zijn
Gameplay vind ik echt heel fijn overigens dus al met al tevreden
Fifa moet leuk en ontspannend zijn en heb weinig zin in sweaty ellende elke week. Ook de WL doe ik alleen als ik echt de tijd en zin heb want die geven gewoon de 'beste' rewards.
En kwa xp. Als je een klein btje je best doen zit je vandaag na een potje of 8 al boven de 3k met alle objectives en dan maar hopen op wat packluck 🤣 met in totaal 20 lvls ipv 40 verwacht k hier ook vrij snel mee klaar te zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 02-11-2023 12:24 ]
Dit ook nog zie ik...dus nu is echt iedereen na 3 weken klaar @destroye 🤣Augy schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:23:
Snap de discussie hier inzake de rewards, tuurlijk is het jammer en motiveert het niet om naar 90 potjes rivals te gaan. Ik heb nu de 7 weer binnen en ga mn best doen om zsm naar divisie 6 te komen maar meer ook niet.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er tijd zat is om het te halen voor mij, want ik ben al gezakt van ruim 300 naar 185 spelers en heb het pas 15x gedaan. Die 100x voor het jumbo pack gaat me dus niet lukken denk ik. Zoveel grote packs zitten er niet meer in qua rewards. Dus ik neig er wel naar, maar ik wacht nog even af.dutchgio schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:57:
[...]
Qua prijs is het wel redelijk de goede waarde, gouden kaarten zijn 600 coins waard.
Alleen is het een coin sink, je raakt dan immers je coins kwijt voor untradeable spelers.
Je kunt waarschijnlijk beter al je lage gouden kaarten en dubbelen die je packt er voor gebruiken.
Met nog 25 dagen te gaan is er nog tijd zat om dat te halen.
Puur qua value lijkt het wel goede waarde te zijn.
Goh ook niet zo vreemd he als dit seizoen maar 20 dagen duurt in plaats van de 40 dagen in seizoen 1bvbal79 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:42:
[...]
Dit ook nog zie ik...dus nu is echt iedereen na 3 weken klaar @destroye 🤣
Het is ook echt schandalig. In het begin packs geven voor elke scheet die je laat. Vervolgens een TIFO uitdelen voor 90 wedstrijden en slechtere packs in het 2e seizoen . Daarbij is bijna. alles untradeable en komen ze met nieuwe speciale kaarten voordat je met je ogen kan knipperen.
Duh, de hele game is een mtx trigger/slotmachine. Ze willen gewoon de playerbase nog ff leegtrekken voordat lootboxes etc verder gecontroleerd of zelfs verboden word.038Zwolle schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:16:
Het is ook echt schandalig. In het begin packs geven voor elke scheet die je laat. Vervolgens een TIFO uitdelen voor 90 wedstrijden en slechtere packs in het 2e seizoen . Daarbij is bijna. alles untradeable en komen ze met nieuwe speciale kaarten voordat je met je ogen kan knipperen.
Kom op zeg, icon gullit in oktober.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De TIFO was echt geweldig. Ben er heel blij mee. Gaat mooi in de club, kan ik het later als mijn kinderen groot zijn laten zien hoe goed papa wel niet was.
1e pakje was 5k fodder en direct gediscard. Tweede pakje zat Dembele in a 108k.
Die verkopen we dus direct. Met deze packluck vraag ik me wel af of ik niet eens met WL moet gaan beginnen.
Maar het besparen van die frustratie gaat me nog goed af nu.
1e pakje was 5k fodder en direct gediscard. Tweede pakje zat Dembele in a 108k.
Die verkopen we dus direct. Met deze packluck vraag ik me wel af of ik niet eens met WL moet gaan beginnen.
Maar het besparen van die frustratie gaat me nog goed af nu.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Die trend is al jaren gaande dat EA de rewards steeds verder uitkleed, steeds minder tradable packs en coins als rewards en de rewards die ervoor terug komen zijn allemaal untradable. Dit zorgt er wel voor dat er nog minder motivatie voor spelers is om Rivals te spelen. Het heeft alleen nog zin om voor de 7 wins per week te gaan, that's it.
Vanuit het verdienmodel is het logisch waar EA mee bezig is. Ze doen ook meer high rated untradable packs (84+ en 85+). Als je dan duplicates krijgt, wil je die liever niet discarden, dus begin je maar aan een random SBC. Er zijn genoeg spelers die dan niet genoeg fodder of coins hebben en dan 3x raden wat ze doen om de SBC te completen, FIFA points kopen natuurlijk. Daar doe ik niet meer aan mee.
Ik zit nu wel met een duplicate untradable Ederson die ik heb gepackt. Meestal ben ik niet echt van de gok SBC's, maar denk dat ik voor de Hero SBC ga. De alternatieve SBC's zijn te duur IMO. Misschien eerst maar even discarden en nog een paar dagen wachten tot de deadline van de Hero SBC, zou zo maar kunnen dat er nog een goede SBC aankomt.
Vanuit het verdienmodel is het logisch waar EA mee bezig is. Ze doen ook meer high rated untradable packs (84+ en 85+). Als je dan duplicates krijgt, wil je die liever niet discarden, dus begin je maar aan een random SBC. Er zijn genoeg spelers die dan niet genoeg fodder of coins hebben en dan 3x raden wat ze doen om de SBC te completen, FIFA points kopen natuurlijk. Daar doe ik niet meer aan mee.
Ik zit nu wel met een duplicate untradable Ederson die ik heb gepackt. Meestal ben ik niet echt van de gok SBC's, maar denk dat ik voor de Hero SBC ga. De alternatieve SBC's zijn te duur IMO. Misschien eerst maar even discarden en nog een paar dagen wachten tot de deadline van de Hero SBC, zou zo maar kunnen dat er nog een goede SBC aankomt.
Was in 1 ruk gepromoveerd naar div 5 (met slechts paar verliespotjes onderweg)Augy schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:23:
Ging bijna naar div 4 toe, maar dat wil ik liever niet. Merk dat dan inderdaad de lol minder aan het worden is.
Al met al ben ik ook wel tevreden. Als je wat lager speelt hoef je niet perse een full-meta team te hebben, maar kan je ook prima uit de voeten met spelers die leuk zijn of simpelweg minder kosten.
wijze woorden
Jah dat is wel duidelijk, maar dit is zelfs voor EA behoorlijk extreemBossie schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:29:
[...]
Duh, de hele game is een mtx trigger/slotmachine. Ze willen gewoon de playerbase nog ff leegtrekken voordat lootboxes etc verder gecontroleerd of zelfs verboden word.
Kom op zeg, icon gullit in oktober.
Och verschrikkelijk wat speelt Rivals TRAAG zeg.
Mijn hoofd is al paar stappen verder maar de uitvoering is 3 seconden later gevoelsmatig.
Niet het moment voor mij om nu te spelen, mijn snelheid matcht niet met de uitvoering
Mijn hoofd is al paar stappen verder maar de uitvoering is 3 seconden later gevoelsmatig.
Niet het moment voor mij om nu te spelen, mijn snelheid matcht niet met de uitvoering
Dat was de grap....heb je aandelen in EA ofzo?destroye schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:13:
[...]
Goh ook niet zo vreemd he als dit seizoen maar 20 dagen duurt in plaats van de 40 dagen in seizoen 1
Zijn de returns op EA stock beter dan op fifa points?bvbal79 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 18:54:
[...]
Dat was de grap....heb je aandelen in EA ofzo?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net Haaland gekocht en geprobeerd. Tip; Doe-het-NIET. Wat een dramatische statische drol zeg… ongelofelijk
Vrij makkelijk gekwalificeerd voor WL. Of ik 't echt ga spelen nog geen idee. Ben nu die Evolution van Llorente aan het vrijspelen. De 20 assist voor de eerste evo er al opzitten en bijna 10 wedstrijden gewonnen. Nog ff doorpakken en dan moet ik die ook wel eind volgende week hebben of zo.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zojuist een paar potjes Rivals gespeeld en het is mij opgevallen dat de delay zodanig aanwezig is dat het zelfs vaak in mijn voordeel werkt. Ik zie de raarste situaties ontstaan binnen de 16 meter gebied zowel aanvallend als verdedigend. De ene wedstrijd speelt alles super lekker en maakt de tegenstander onbewust fouten en de ene keer gaat er bij mij alles fout achterin waardoor ik weer de gekste tegendoelpunten krijg.
We moeten gewoon accepteren dat je sommige wedstrijden niet echt in de handen hebt, hoe goed je ook speelt. Het lijkt alsof EA iedere matchmaking beslist bij wie het soepel mag lopen en bij wie het mag floppen. Mag de gameplay voor de official release weer terug EA? Daar kon ik tenminste zelf mijn spelers besturen. Dankjewel. :-)
We moeten gewoon accepteren dat je sommige wedstrijden niet echt in de handen hebt, hoe goed je ook speelt. Het lijkt alsof EA iedere matchmaking beslist bij wie het soepel mag lopen en bij wie het mag floppen. Mag de gameplay voor de official release weer terug EA? Daar kon ik tenminste zelf mijn spelers besturen. Dankjewel. :-)
Vanavond alleen van gekke afstanden met Rooney raak geschoten. Sinds ik weet dat powershots manual zijn gaat 't goed haha. Niet normaal wat een zieke goals soms.ZicoDon schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:18:
[...]
Ik heb TB Kane, met powershot + trait ook.
Scoor alles ermee, denk er wel om met powerhot is er manual aim ;-)
Is weer zover
R1 dribbeling R1 dribbeling R1 dribbeling R1 dribbeling R1 dribbeling
Want een tering lomp spel soms
Mensen spelen alleen maar met die knop
Laat ze dit eindelijk een keer patchen
Snap echt niet waar dit op slaat dat dit moet kunnen
Wat een scam spel is het toch af en toe. Speel net een Rivals potje en alles zit tegen, echt zo'n potje dat je voelt dat je niet mag winnen. Kan ik uiteindelijk de bal in een leeg goal schieten, raakt Gravenberch uit het niets geblesseerd en schiet niet... duidelijker scripting kan gewoon niet.
Afstand bewaren, geduld bewaren, niet gelijk instappen en rustig laten komen. In de meeste gevallen pak ik ze dan wel op.Markvd1984 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:39:
Is weer zover
Let wel, ik zit (bewust) niet in sweaty divisies
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 02-11-2023 23:50 ]
Hoeveel ms ping vinden jullie teveel? Meer dan 20ms vind ik al niet meer lekker spelen.
Ping maakt weinig uit. Ik speel gemiddeld rond de 5 tot 12ms ping. De delay is vooralsnog enorm aanwezig. Helaas iets waar je nauwelijks iets aan kunt doen.Harry Nak schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 01:17:
Hoeveel ms ping vinden jullie teveel? Meer dan 20ms vind ik al niet meer lekker spelen.
Eerst betalen en dan ook nog 30 potjes moeten grinden icm objectives waarvoor je nog een paar low difficulty squadbattles moet doen.Oekol schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:29:
Vrij makkelijk gekwalificeerd voor WL. Of ik 't echt ga spelen nog geen idee. Ben nu die Evolution van Llorente aan het vrijspelen. De 20 assist voor de eerste evo er al opzitten en bijna 10 wedstrijden gewonnen. Nog ff doorpakken en dan moet ik die ook wel eind volgende week hebben of zo.
Ze hebben ons wel te pakken met deze, ben inmiddels halverwege.
40 potjes zelfs. En dan nog niet te vergeten 50 assist in totaal volgens mij.Bossie schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 06:45:
[...]
Eerst betalen en dan ook nog 30 potjes moeten grinden icm objectives waarvoor je nog een paar low difficulty squadbattles moet doen.
Ze hebben ons wel te pakken met deze, ben inmiddels halverwege.
Echter ik vind SB beter dan vorig jaar lijken kortere potjes te zijn? Ik doe 't nu een beetje ipv WL en tot nu toe prima, de rewards zijn wel OK en je krijgt er ook XP voor om uiteindelijk je seizoen af te maken.
Zijn ook kortere potjesOekol schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 07:00:
[...]
40 potjes zelfs. En dan nog niet te vergeten 50 assist in totaal volgens mij.
Echter ik vind SB beter dan vorig jaar lijken kortere potjes te zijn? Ik doe 't nu een beetje ipv WL en tot nu toe prima, de rewards zijn wel OK en je krijgt er ook XP voor om uiteindelijk je seizoen af te maken.
Dat is een goeie keus geweest. Bevalt veel beter! Heb nog geen 30 potjes gespeeld in 1 week maar nu voor 't grinden wil ik best een hoop doen. Je krijgt er uiteindelijk ook pakjes voor. Voor de tifo's hoef je 't niet te doen
Hier nog 4 potjes winnen dan ben ik klaar met Llorente. Wil eigenlijk ook nog die Cervi doen, maar dan moet ik weer die hele lange grind doen...

Die cervi ben ik ook aan begonnen, tenminste een doel om de komende 3 weken SB te spelen 😇Moody2204 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:11:
Hier nog 4 potjes winnen dan ben ik klaar met Llorente. Wil eigenlijk ook nog die Cervi doen, maar dan moet ik weer die hele lange grind doen...
Llorente overgeslagen omdat ik weiger punten te kopen dit jaar en mn coin balance verre van hoog genoeg is haha
[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 03-11-2023 09:56 ]
Gattuso uit 2 spelers pakketjes
Heb nu de jong en tonali op cm in een 424
Welke zou ik wegdoen
Heb nu de jong en tonali op cm in een 424
Welke zou ik wegdoen
Voor Llorente wilde ik het wel doen en inderdaad gelukkig had ik de coins. Maar Llorente kan voorlopig nog wel mee verwacht ik.Augy schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:55:
[...]
Die cervi ben ik ook aan begonnen, tenminste een doel om de komende 3 weken SB te spelen 😇
Llorente overgeslagen omdat ik weiger punten te kopen dit jaar en mn coin balance verre van hoog genoeg is haha
Cervi is toch een relatief simpele grind ivm Llorente?Augy schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:55:
[...]
Die cervi ben ik ook aan begonnen, tenminste een doel om de komende 3 weken SB te spelen 😇
Wilde zelf eigenlijk Bamba doen, waarom kiezen jullie voor Cervi ?
Vorige week zat ik in divisie 4 en had leuke potjes, nu teruggezet naar divisie 6 en ik win helemaal niks meer. Aanvallers lopen niet vrij, enkel in de lijn met verdediging en ik word helemaal weggespeeld.
Ik heb mij ook niet kunnen kwalificeren voor WL, merk dat ik er even helemaal klaar mee ben. Wellicht een weekje SB spelen op wereldklasse.
Ik heb mij ook niet kunnen kwalificeren voor WL, merk dat ik er even helemaal klaar mee ben. Wellicht een weekje SB spelen op wereldklasse.
Het is niet moeilijk maar kost veel tijd en je kunt ze ook niet tegelijk doen.Bossie schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:47:
[...]
Cervi is toch een relatief simpele grind ivm Llorente?
Bamba is beter als spits. Cervi heeft een betere bodytype voor op de flank en 99 lenigheid en balans.
Ik heb dus precies hetzelfde… ik snap er niks van. Zit in mn eentje en kwam aardig wat gevloek uit mn mond, k*tspel…Gilles27 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:37:
Vorige week zat ik in divisie 4 en had leuke potjes, nu teruggezet naar divisie 6 en ik win helemaal niks meer. Aanvallers lopen niet vrij, enkel in de lijn met verdediging en ik word helemaal weggespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 03-11-2023 11:46 ]
Ga ook Cervi doen!Augy schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 09:55:
[...]
Heb nog even gechecked, volgens mij wilde ik juist bamba doen ivm chem (frans).dutchgio schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 11:40:
[...]
Het is niet moeilijk maar kost veel tijd en je kunt ze ook niet tegelijk doen.
Bamba is beter als spits. Cervi heeft een betere bodytype voor op de flank en 99 lenigheid en balans.
Cervi past in mijn team, dat is 1. Daarnaast is hij een ontzettende goede dribbelaar hij is heel erg 'agile'. Zijn gold versie voelt al goed aan.Bossie schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 10:47:
[...]
Cervi is toch een relatief simpele grind ivm Llorente?
Fijne link ook met aspas wat echt een retefijn kaartje is 💪
Bamba ook, ze zitten allemaal bij Celta
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 03-11-2023 13:19 ]
Vanaf het begin zit ik al te kloten met precision of assisted schieten. Wat gebruiken jullie?
Finesse shots met precision is erg lastig merk ik
Finesse shots met precision is erg lastig merk ik
Irritant he, ik haat die dribbeling ook zo hard, echter als iemand zo irritant is en het gaat gebruiken, dan loop ik vanaf de aftrap gewoon elke keer de bal in z'n goal met die R1 dribbling, leuk dat je het kan, maar ik heb er de betere spelers voor en ben er beter in.Markvd1984 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:39:
Is weer zover
Maar ik weiger het te gebruiken zonder aanleiding
Die bleek ik in mijn team club te hebben. Maar verkocht voor 9400 coins. Road to Lewandowski RTTKdutchgio schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:00:
Bamba ook, ze zitten allemaal bij Celta
Iemand nog tips voor custom tacticus voor 41212 (2)? Ik ben de hele tijd aan het klooien en twijfel zelfs om te switchen naar een andere formatie, win echt niets meer.. in Champions nu 3-11 win/lose..
Heeft EA wat veranderd mbt blessure of wordt ik gewoon intens genaaid. 300+ potjes lang in totaal 6 blessures oid gehad. Nu in 5 champs potjes ook al 6 blessures.
Ik speel dezelfde tactiek, maar ik ga 't echt nooit meer veranderen. Als het opeens niet meer werkt terwijl het daarvoor heel goed werkte komt het niet door de tactiek maar door de servers/EA bullshit.Gieter90 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:47:
Iemand nog tips voor custom tacticus voor 41212 (2)? Ik ben de hele tijd aan het klooien en twijfel zelfs om te switchen naar een andere formatie, win echt niets meer.. in Champions nu 3-11 win/lose..
Ik zie zoveel mensen die na 2 losses al gelijk het hele team wegdoen of omgooien. Zelf blijf ik gewoon zoveel mogelijk vast houden aan mijn tactiek/spelers die ooit wel gewerkt hebben.
Welke instructies heb je bij die tactiek?Terranova schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:12:
[...]
Ik speel dezelfde tactiek, maar ik ga 't echt nooit meer veranderen. Als het opeens niet meer werkt terwijl het daarvoor heel goed werkte komt het niet door de tactiek maar door de servers/EA bullshit.
Ik zie zoveel mensen die na 2 losses al gelijk het hele team wegdoen of omgooien. Zelf blijf ik gewoon zoveel mogelijk vast houden aan mijn tactiek/spelers die ooit wel gewerkt hebben.
Ben ik ook nieuwsgierig naar.. ik heb alle custom tactics al helemaal omgegooid… 😴Gilles27 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:42:
[...]
Welke instructies heb je bij die tactiek?
Haha, ik ben ook constant alles aan het omgooien. Met de huidige selectie past deze tactiek het beste bij mij spelers: Rice cvm, Pedri en Alonso op cm en Odegaard camGieter90 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:45:
[...]
Ben ik ook nieuwsgierig naar.. ik heb alle custom tactics al helemaal omgegooid… 😴
En je custom tactics? Ik doe het nu met deze selectie;Gilles27 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:53:
[...]
Haha, ik ben ook constant alles aan het omgooien. Met de huidige selectie past deze tactiek het beste bij mij spelers: Rice cvm, Pedri en Alonso op cm en Odegaard cam
:strip_exif()/f/image/zbMsr2L0R62pft1zFRvOkJhx.jpg?f=fotoalbum_large)
Spitsen gaan wijd, CAM blijft voorin, Back komen op. CDM zakt tussen verdedigers in.Gieter90 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:45:
[...]
Ben ik ook nieuwsgierig naar.. ik heb alle custom tactics al helemaal omgegooid… 😴
Dus in principe 3-4-3 in balbezit. Maar 't is wel wat riskant, omdat je backs soms weg zijn. Maar ik hou van die drukte in't midden. Valt er tenminste te passen.
De instructies? Of staat die ergens op youtubeTerranova schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 15:59:
[...]
Spitsen gaan wijd, CAM blijft voorin, Back komen op. CDM zakt tussen verdedigers in.
Dus in principe 3-4-3 in balbezit. Maar 't is wel wat riskant, omdat je backs soms weg zijn. Maar ik hou van die drukte in't midden. Valt er tenminste te passen.
Oh nee, ik heb zelf maar wat geprobeerd. Nooit echt gekeken naar wat goed is, eenmaal dit gekozen en voorlopig werkt het. Maar ik heb dan ook echt een team van 5/6 miljoenGilles27 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 16:02:
[...]
De instructies? Of staat die ergens op youtube
Ik speelde hiervoor met Rashford en Griezman beide als spits. Allebei zieke spelers met hun Powershot en Finesse Playstyle+. Ik had nog Darwin Nunez evo op de bank met Ansu Fati evo en dacht laat ik het maar weer eens met hun proberen. Ik moet zeggen dat Darwin gek genoeg langs de sterkste CV's (zoals Blanc, Virgil, Kounde, Varane) achterin doorheen kan rennen wat ik met Rashford of Griezman dus eerder niet kon. Ansu Fati heeft ook een retegoede first touch aanname wat cruciaal kan zijn voorin met het draaien naar het doel. Vandaar dat ik heb besloten om Rashford en Griezman beide te verkopen en Modric RTTK te halen om het middenveld te versterken. Blijkt dus een sterke zet te zijn geweest. Modric rent als een paard door het hele veld. Een geweldige middenvelder om te hebben waarbij je meteen een versterking ziet in je team.
Nu speel ik vaak 4-2-3-1 en dit lijkt mij tegen de meeste opstellingen toch wel de beste en meest gebalanceerde te zijn. Ji sung en Makelele op CVM en Modric als CAM/BTB. Het gaat lekker zo met Rivals en WL kwalificatie (9 wins). Straks in de avond maar eens even kijken hoever ik kom met WL.
Nu speel ik vaak 4-2-3-1 en dit lijkt mij tegen de meeste opstellingen toch wel de beste en meest gebalanceerde te zijn. Ji sung en Makelele op CVM en Modric als CAM/BTB. Het gaat lekker zo met Rivals en WL kwalificatie (9 wins). Straks in de avond maar eens even kijken hoever ik kom met WL.
/f/image/OJWWzLNJqqihqMxAWYaPeicT.png?f=fotoalbum_large)
De eerste drie WL's gespeeld van EAFC, 2x rang 5 gehaald en als laatste rang 4. De rewards waren de eerste WL echt geweldig met Koeman en Joao Pedro RTTK in 1 pack. De 2 WL's daarna waren de packs bagger, hogere rang is zeker geen garantie voor betere rewards. De laatste WL heb ik overgeslagen, nu ben ik terug met het team waarmee het de laatste WL prima ging:
https://www.futbin.com/24/squad/1125487
Ingame speel ik 4-3-2-1 met de tactics van Ollelito. Genoeg afspeelmogelijkheden in de aanval, de Llorente met upgrade is de perfecte back die mee opkomt in dat systeem. Defensief ook solide, dan staat het team als een 4-4-2 gepositioneerd.
Heb in het verleden nooit aan de camera settings gezeten, maar ben er vandaag mee gaan experimenteren en het maakt veel verschil in hoe het spel aanvoelt. Co-op met hoge height werkt goed voor mijn speelstijl, dan heb je goed overzicht over het hele veld, passen gaat daardoor een stuk vlotter.
Ingame speel ik 4-3-2-1 met de tactics van Ollelito. Genoeg afspeelmogelijkheden in de aanval, de Llorente met upgrade is de perfecte back die mee opkomt in dat systeem. Defensief ook solide, dan staat het team als een 4-4-2 gepositioneerd.
Heb in het verleden nooit aan de camera settings gezeten, maar ben er vandaag mee gaan experimenteren en het maakt veel verschil in hoe het spel aanvoelt. Co-op met hoge height werkt goed voor mijn speelstijl, dan heb je goed overzicht over het hele veld, passen gaat daardoor een stuk vlotter.
Is Theo Hernández 't geld waard?mar101 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 18:05:
De eerste drie WL's gespeeld van EAFC, 2x rang 5 gehaald en als laatste rang 4. De rewards waren de eerste WL echt geweldig met Koeman en Joao Pedro RTTK in 1 pack. De 2 WL's daarna waren de packs bagger, hogere rang is zeker geen garantie voor betere rewards. De laatste WL heb ik overgeslagen, nu ben ik terug met het team waarmee het de laatste WL prima ging:
Heb nu oshoala in de spits met patri als cm en rolfo als LB. Alle drie prima. Echter had laatst Leao untradable gepacked en die speelt echt lekker als invaller. Wellicht dat ik 'm dan ipv oshoala doe. Mijn CBs zijn Kounde en eder militao wederom beide fijn, maar wellicht 1 te vervangen voor die van AC Milan.
Theo is geweldig. Bloed snel en sterk, die vent raak je echt nooit kwijt als winger.Oekol schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:13:
[...]
Is Theo Hernández 't geld waard?
Heb nu oshoala in de spits met patri als cm en rolfo als LB. Alle drie prima. Echter had laatst Leao untradable gepacked en die speelt echt lekker als invaller. Wellicht dat ik 'm dan ipv oshoala doe. Mijn CBs zijn Kounde en eder militao wederom beide fijn, maar wellicht 1 te vervangen voor die van AC Milan.
Jawel… blessure schoppenTraeces schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:01:
[...]
Theo is geweldig. Bloed snel en sterk, die vent raak je echt nooit kwijt als winger.
Oh oops zei ik dat hardop?
Dan komt Mendy van de bankSleehond schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:49:
[...]
Jawel… blessure schoppen![]()
Allright! Als ik hem en Leao er in zet hem ik alsnog 33 chem. Rolfo maar vervangen dan met die Oshuoa. Klinkt goed en Rolfo heeft niet de snelheid.Traeces schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:01:
[...]
Theo is geweldig. Bloed snel en sterk, die vent raak je echt nooit kwijt als winger.
Irritant goed en daarom blessure schoppen of is 't kaartje om de haverklap geblesseerd in game?Sleehond schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:49:
[...]
We gaan het zo proberen. Waarom is patri nog 3 chem? Ze is de Engie nog van Liga F. Is het vanwege Rooney Spaanse spelers of toch Barca als club? Dacht dat vrouwen en mannen ander ding was als 't om zelfde club ging?
:strip_exif()/f/image/Oc2FWuzDj3IAAYOTFZz1D96W.jpg?f=fotoalbum_large)
7 WL potjes vanavond en 7 verloren
Ik stop met FUT mensen. Ik kom GVD 7 keer op voorsprong (echt geen grap) om vervolgens met 5/6/7 goals af te gaan. Eigen goals maak ik door circus capriolen. Elke wedstrijd een penalty tegen. Elke wedstrijd gatenkaas achterin. Elke wedstrijd met mijn spits tegen 4 hijgende hyena’s in m’n nek. Elke wedstrijd keeper die een bal los laat die ingetikt kan worden
Ik raak depressief van dit spel, wordt er niet leuker op.
Heb rigoureus besloten te stoppen.
Dit spel haalt mijn ergste ik in mij naar boven. Helemaal klaar mee.
Succes allemaal en geniet er maar van dat dit spel blijkbaar bij jullie allemaal wel gewoon prima speelt.
Later
Ik stop met FUT mensen. Ik kom GVD 7 keer op voorsprong (echt geen grap) om vervolgens met 5/6/7 goals af te gaan. Eigen goals maak ik door circus capriolen. Elke wedstrijd een penalty tegen. Elke wedstrijd gatenkaas achterin. Elke wedstrijd met mijn spits tegen 4 hijgende hyena’s in m’n nek. Elke wedstrijd keeper die een bal los laat die ingetikt kan worden
Succes allemaal en geniet er maar van dat dit spel blijkbaar bij jullie allemaal wel gewoon prima speelt.
Later
Kap gewoon met WL. Je gaf vorige week al aan dat de servers anders aanvoelen en andere beamen dat. Waarom dan WL. Speel lekker casual rivals en SB desnoods. Prima.Sleehond schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:02:
Later
Ik mis 't totaal nog niet.
Ik snap je, maar ik besluit gewoon echt te stoppen.Oekol schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:14:
[...]
Kap gewoon met WL. Je gaf vorige week al aan dat de servers anders aanvoelen en andere beamen dat. Waarom dan WL. Speel lekker casual rivals en SB desnoods. Prima.
Ik mis 't totaal nog niet.
Ik wordt geen leuker persoon van dit spel en het haalt echt het slechtste in mij naar boven.
Ben daar klaar mee.
Dus have fun mensen, ik hoop oprecht dat jullie blijven genieten.
Wat een agressieSleehond schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:49:
[...]
Goede optie. Gebruik ik zelf ook, leao continu druk zetten op de backs. En dan rond 70min wisselen voor buitenspeler als Neymar of Diaby.Oekol schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:42:
[...]
Allright! Als ik hem en Leao er in zet hem ik alsnog 33 chem. Rolfo maar vervangen dan met die Oshuoa. Klinkt goed en Rolfo heeft niet de snelheid.
Kun je dar instellen ? Dat de aanvallers constant druk zetten ?Traeces schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:36:
[...]
Wat een agressie![]()
[...]
Goede optie. Gebruik ik zelf ook, leao continu druk zetten op de backs. En dan rond 70min wisselen voor buitenspeler als Neymar of Diaby.
Jammer, rivals en squad battles zijn gelukkig ook leuk om te doen. Ik ging zelf trouwens wel lekker, 6-0 in de kwalificatie.Sleehond schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:02:
Later
Kun je twee evolutions tegelijk starten en in je team opstellen? Ben Llorente aan het doen maar zie dat die gratis striker evo Guimarassy echt ziek maakt. Mooi voor op de bank als tweede keus.
Om nog een antwoord te geven op je vraag. Ik ga er vanuit dat het door Barcelona komt.Oekol schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 22:49:
We gaan het zo proberen. Waarom is patri nog 3 chem? Ze is de Engie nog van Liga F. Is het vanwege Rooney Spaanse spelers of toch Barca als club? Dacht dat vrouwen en mannen ander ding was als 't om zelfde club ging?
[Afbeelding]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat zou betekenen dat je wel nog leukere teams maken kan. Dacht dat t zo niet kon
Nee, kan helaas niet. Ik was hier bezig met Llorente en had Cervi ook al geselecteerd. Maar dan moet je er 1 van de 2 activeren in het menu bij Evolutions. Ik kon ze ook niet beide activeren.Oekol schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 07:01:
Kun je twee evolutions tegelijk starten en in je team opstellen? Ben Llorente aan het doen maar zie dat die gratis striker evo Guimarassy echt ziek maakt. Mooi voor op de bank als tweede keus.
Ik ken het, ik neem ook een break. Beter voor mn hartslag en mn bloeddruk. Potje Anno 1800 erna en ben weer chill hahaSleehond schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 23:18:
[...]
Ik snap je, maar ik besluit gewoon echt te stoppen.
Ik wordt geen leuker persoon van dit spel en het haalt echt het slechtste in mij naar boven.
Ben daar klaar mee.
Dus have fun mensen, ik hoop oprecht dat jullie blijven genieten.
Nee zelfde club is zelfde club, man of vrouwOekol schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 22:49:
[Afbeelding]
Nog nooit zo een slechte Weekend League meegemaakt. Waar ik de vorige weken minstens 14 wins had gehaald, zijn het nu maar 9. Het speelt zo superslecht waarbij de delay enorm aanwezig is. Met je verdediger de bal veroveren loont niet, want die verliest het zo weer door een stomme aanname, draai of bij het wegwerken waardoor ik tegendoelpunten krijg. Bizar dat aanvallers zelfs betere staande tackles kunnen uitvoeren dan mijn verdedigers. Dan maar een ragequit bij de laatste 7 wedstrijden zodra ik een tegendoelpunt heb gekregen. Het speelt niet lekker waardoor ik ook geen plezier meer in heb.
Rewards ook geen reet. Wellicht dat de volgende WL beter gaat. Ik ga lekker even mijn weekend in zonder EAFC.
Edit: Zojuist Hero upgrade gedaan met de rewards. Helaas ook een shitty Rui Costa ...
Rewards ook geen reet. Wellicht dat de volgende WL beter gaat. Ik ga lekker even mijn weekend in zonder EAFC.
Edit: Zojuist Hero upgrade gedaan met de rewards. Helaas ook een shitty Rui Costa ...

[ Voor 12% gewijzigd door Lashrom op 04-11-2023 14:56 ]
Theo is zeker de coins waard, al heb ik hem zelf untradable. Hij zal eerder andere spelers het ziekenhuis in schoppen dan zelf een blessure oplopen, hij is echt een bikkel. Met een Leao is hij prima te linken, Tomori en Maignan zijn ook prima opties. Een Ferland Mendy kost meer dan 2x zoveel met de Real Madrid tax.Oekol schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:42:
[...]
Allright! Als ik hem en Leao er in zet hem ik alsnog 33 chem. Rolfo maar vervangen dan met die Oshuoa. Klinkt goed en Rolfo heeft niet de snelheid.
Patri heeft fullchem omdat ze 2 chem krijgt van de 4 Barca spelers in het team en eentje van de Spaanse nationaliteit die ze deelt met Llorente. Wel nice dat de club chem bij vrouwen en mannen alsnog gedeeld wordt. Met name de Barca vrouwen zijn daardoor erg bruikbaar, zoals Hansen en Bonmati.
Leuk team btw, zelf heb ik nog niet met Lewa gespeeld in EAFC. In vorige Fifa's was hij meestal te houterig als spits, maar in EAFC is hij wel een bruikbare speler volgens mij, zeker zijn RTTK kaart.
Ga nu eerst dudek inwisselen voor Courtois. Dudek pakt nog geen skippybal.
Uit de hero pack Brolin. Die prikt ze er tot nu toe lekker in.
Thanks! Dacht laat ik eens WL gaan doen vandaag en daar ging het mis haha. Ga nu 4-4 en merk gewoon dat alle dingen die je kan doen: volle druk, rennen rennen en naar binnen snijden voorgeven dat gebeurd alleen maar. Wat dat betreft is Rivals stukken leuker. Wat minder hard op de grens en meer laid back. Naja maak 'm morgen avond af en dan zien we wel of de rewards leuk zijn.mar101 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:44:
[...]
Theo is zeker de coins waard, al heb ik hem zelf untradable. Hij zal eerder andere spelers het ziekenhuis in schoppen dan zelf een blessure oplopen, hij is echt een bikkel. Met een Leao is hij prima te linken, Tomori en Maignan zijn ook prima opties. Een Ferland Mendy kost meer dan 2x zoveel met de Real Madrid tax.
Patri heeft fullchem omdat ze 2 chem krijgt van de 4 Barca spelers in het team en eentje van de Spaanse nationaliteit die ze deelt met Llorente. Wel nice dat de club chem bij vrouwen en mannen alsnog gedeeld wordt. Met name de Barca vrouwen zijn daardoor erg bruikbaar, zoals Hansen en Bonmati.
Leuk team btw, zelf heb ik nog niet met Lewa gespeeld in EAFC. In vorige Fifa's was hij meestal te houterig als spits, maar in EAFC is hij wel een bruikbare speler volgens mij, zeker zijn RTTK kaart.
Merkte wel dat ik vanaf de start niks met Leao kan. Wellicht iets te cluncky zoals Lewa ook al is. Dus Oshuoa weer terug er in. Ze is echt heel fijn. Ook patri is niet goed genoeg merk ik dan nu. Heb daar liever rolfo staan maar dat lukt niet zonder theo weer te slachtofferen. Later maar eens kijken of een andere start opstelling daar verandering in kan brengen.
In goed nieuws wel llorente nu 19x mee gewonnen. Dus we moeten nog maar 21x en heel veel assist en goals
Die hero sbc is wel erg verleidelijk elke week, heb inmiddels 2x dudek en eenmaal berbatovTraeces schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:17:
Ga nu eerst dudek inwisselen voor Courtois. Dudek pakt nog geen skippybal.
Wacht nu eerst ff op Kroos, als dat een sbc is dan wil ik deze toch doen.
Vraag me wel af of wachten etc deze fifa wel zin aangezien het tempo qua upgrades etc wel erg hoog is dit seizoen.
Kan iemand mij uitleggen hoe mijn tegenstanders zo idioot veel druk zetten? Ik word helemaal gek van. Ik speel zelf op 71 hoogte, maar het lijkt wel of veel tegenstanders “continue drukzetten” spelen zonder dat het team moe wordt. Als ik hem op “constant druk” zet dan liggen er enorme gaten achterin.
I like how you keep the mouse running...
Dat is precies wat 71 depth doetEl Profesor schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:30:
Kan iemand mij uitleggen hoe mijn tegenstanders zo idioot veel druk zetten? Ik word helemaal gek van. Ik speel zelf op 71 hoogte, maar het lijkt wel of veel tegenstanders “continue drukzetten” spelen zonder dat het team moe wordt. Als ik hem op “constant druk” zet dan liggen er enorme gaten achterin.
Zelf speel ik ook op 71 alleen heb het idee dat ik ik slechte een fractie druk zet met 71 dan veel tegenstanders. Maar kan natuurlijk ook aan de manier van spelen liggen.
I like how you keep the mouse running...
Dat heb ik dus ook. Ik spaar geen fodders meer, maar geef ze allemaal uit aan TOTW picks en Hero sbc's. Het gevoel dat je spijt hebt als je een speler SBC niet hebt gedaan, heb ik dus totaal niet meer omdat er genoeg alternatieven zijn met bijvoorbeeld andere promo's of spelers vanuit de doelstellingen. Daarnaast heb je nu genoeg tijd om een SBC te doen, wat voorheen bij de vorige FIFA's voor een kortere tijd beschikbaar was.Bossie schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:25:
[...]
Die hero sbc is wel erg verleidelijk elke week, heb inmiddels 2x dudek en eenmaal berbatov
Wacht nu eerst ff op Kroos, als dat een sbc is dan wil ik deze toch doen.
Vraag me wel af of wachten etc deze fifa wel zin aangezien het tempo qua upgrades etc wel erg hoog is dit seizoen.
Enfin, als Kroos SBC aankomt zal ik hem waarschijnlijk ook wel binnenhalen. Zal vast goedkoper zijn dan Modric RTTK in combinatie met fodders.
Ging best redelijk in de WL had nog 1 win nodig voor de 9 en toen was ‘ineens’ de verbinding weer super slecht en reageerde niks meer normaal. Kortom het was weer een ouderwetse EA ervaring 
Rewards uiteraard ook slecht, maar dat zijn we gewend. Wel een paar leuke potjes gespeeld
Rewards uiteraard ook slecht, maar dat zijn we gewend. Wel een paar leuke potjes gespeeld
[ Voor 19% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-11-2023 08:29 ]
Iemand idee waarom Griezmann ineens 40k gezakt is? Keek ff bij Lewa gold en z'n rttk die zijn nog zelfde prijs?
Zat vorige week niet in de packs (totw) en sinds woensdag wel weer.Oekol schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:39:
Iemand idee waarom Griezmann ineens 40k gezakt is? Keek ff bij Lewa gold en z'n rttk die zijn nog zelfde prijs?
Dat mis ik altijd volledig: wanneer zit wat in die packs?Nachtapotheker schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:48:
[...]
Zat vorige week niet in de packs (totw) en sinds woensdag wel weer.
Een speciale kaart vervangt altijd de gouden kaart, die kunnen er niet tegelijk in zitten.
@Moody2204 als spelers een promo kaart hebben zit hun gouden kaart gedurende de promo niet in packs.
Dat kan zijn van vrijdag tot vrijdag of van maandag tot vrijdag bij een mini release. Of van woensdag tot woensdag (totw)
Wat Griezmann betreft, het feit dat er een evolution voor Depay is, zal ook mee helpen dat veel mensen Griezmann vervangen voor Depay.
Dat kan zijn van vrijdag tot vrijdag of van maandag tot vrijdag bij een mini release. Of van woensdag tot woensdag (totw)
Wat Griezmann betreft, het feit dat er een evolution voor Depay is, zal ook mee helpen dat veel mensen Griezmann vervangen voor Depay.
Depay heeft Finesse plus?Nachtapotheker schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:06:
@Moody2204 als spelers een promo kaart hebben zit hun gouden kaart gedurende de promo niet in packs.