Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:42
Hij gaat nu toch wel heel snel naar de 700k. Snel echt uit 't zicht om te kopen helaas. Nog meer gamen en handelen dus.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:54
Is kwalificatie op maandag avond altijd kut?

Ik speel 4 potjes Rivals en win er 4. Gameplay super soepel.

Denk zit er lekker in…

2 potjes kwalificatie en ik moet het pookje weer uit mijn controller trekken om überhaupt vooruit te komen… vreselijk!

En spelers moeten eerst 3 seconden de bal aannemen voordat ze kunnen open draaien.

HOE in godsnaam kunnen jullie deze gameplay van kwalificatie omzetten tot wins?

Dacht geef het een kans, maar ik begrijp echt niet hoe je deze gameplay moet “besturen”. Het is gewoon een ander spel dan Rivals…!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:43:

Denk zit er lekker in…

2 potjes kwalificatie en ik moet het pookje weer uit mijn controller trekken om überhaupt vooruit te komen… vreselijk!

En spelers moeten eerst 3 seconden de bal aannemen voordat ze kunnen open draaien.

Dacht geef het een kans, maar ik begrijp echt niet hoe je deze gameplay moet “besturen”. Het is gewoon een ander spel dan Rivals…!?
Dit jaar nog geen enkele WL gedaan. Gebrek aan tijd en ook 1x kwalificatie gedaan en kwam 1 wedstrijd te kort. Primaaa. Lekker rivals en SB doen. Laat het gaan.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Oekol je hebt gelijk, maar de verleiding is toch groot als Rivals WEL erg lekker loopt en je 4 tegenstanders achter elkaar sloopt (niet arrogant maar speelde in divisie 5 ze echt allemaal van de mat). Dan denk je: dit is mijn avond ik zit er lekker in. En opeens lijkt het alsof je een ander voetbal spel speelt en in de setting de gameplay naar ultra langzaam is gezet.

Consistentie EA…! We wachten daar al JAREN op maar ze begrijpen blijkbaar niet wat het woord betekend…?

Het is te hopen dat er een ander voetbal spel ontwikkeld die online gameplay helemaal in orde heeft en daarmee EA het vuur aan de schenen legt.

Wishful thinking…

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 30-10-2023 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-10 15:47
Mijn gewonnen transfertarget staat vast nadat ik de speler gekocht heb. Kan er helemaal niks mee.... ik heb dit bericht eens voorbij zien komen hier op tweakers maar ik kan het niet meer vinden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Net nog op de gok een Hero SBC gedaan.. pack ik Yaya, wat een geluk.. heb bijna Cunha, die ga ik wisselen met Wilson en dan misschien nog m’n CM’s upgraden..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNlUonjtq26PyqRzY2FCFiQWH-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1cuYzw9bmIxLKek8yzGQKbaX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:39
Gieter90 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:35:
Net nog op de gok een Hero SBC gedaan.. pack ik Yaya, wat een geluk.. heb bijna Cunha, die ga ik wisselen met Wilson en dan misschien nog m’n CM’s upgraden..

[Afbeelding]
Nou heb ik de drang om weer de Hero sbc te doen :+
Geniet ervan maat! Een heerlijke speler om in je team te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gieter90
Thanks!

Doe hem, ik stuur een beetje pack-luck jouw kant op :-)
Lashrom schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:46:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 16:42
Sleehond schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:43:

Denk zit er lekker in…

Ik wilde precies hetzelfde posten. Ik ben met een winstreak van 10 nu bijna naar div 2. Maar de 1e 3 potjes van quali werkt er echt helemaal geen fuck, niets komt aan en ik verlies potjes van mensen die overduidelijk voor het eerst een controller in hun handen hebben, ik snap er echt ook helemaal geen fuck van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
theman36 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:25:
Mijn gewonnen transfertarget staat vast nadat ik de speler gekocht heb. Kan er helemaal niks mee.... ik heb dit bericht eens voorbij zien komen hier op tweakers maar ik kan het niet meer vinden. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Geen idee. Voor mijn gevoel staan deze twee al twee weken vast. De chat zegt dat ze er onderzoek naar aan het doen zijn. Mijn gevoel zegt dat t ze helemaal niet boeit en ze niks doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhIxn6TA9F7x3Lwho8ls75byyYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lFTw2EQ15bihc0jrAIYMgA7K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 22:46:
[...]

Hier Dudek, gelukkig alleen maar wat fodder kwijt :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 23:10:
[...]

Ik wilde precies hetzelfde posten. Ik ben met een winstreak van 10 nu bijna naar div 2. Maar de 1e 3 potjes van quali werkt er echt helemaal geen fuck, niets komt aan en ik verlies potjes van mensen die overduidelijk voor het eerst een controller in hun handen hebben, ik snap er echt ook helemaal geen fuck van.
Ik zie daar dan altijd meteen weer een slinkse marketingtruc van EA in (want als het niet lekker gaat, ben je wellicht eerder geneigd om punten te kopen om je team te verbeteren, wat weer extra geld in het laatje van EA brengt......)

Hier overigens ook zeer moeizaam de kwalificatie gehaald. Kwam op de 1 na laatste wedstrijd aan.

Maar het lijkt er inderdaad op dat alles wat met de WL te maken heeft moeizamer gaat dan in Rivals.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Vanochtend even tijd om "snel" 2 potjes kwalificatie te doen. Ik dacht, eens kijken hoe anders dat is in vergelijking met gisterenavond. Nou... daadwerkelijk heel anders. Soepele gameplay en beide potjes gewonnen met korfbal uitslagen 6-4 en 5-3. Overigens hierbij weer teruggegrepen op mijn 3-5-2 formatie die mij momenteel het beste lijkt te liggen.

Nu 4 wedstrijden en 2/2. Rest van de potjes maar in de ochtend proberen te spelen of ergens einde middag ofzo.

PS die Cunha... wat een afmaker, niet normaal hoor. Staat continue op de goede plek (sterke eigenschap van hem lijk het) en zijn schoten (op diverse manieren) zijn heel sterk en precies.

Resultaat > 15 wedstrijden Cunha waarvan 4 kwalificatie en rest Rivals = 24 doelpunten d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 31-10-2023 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 23:25
Sleehond schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:02:
Vanochtend even tijd om "snel" 2 potjes kwalificatie te doen. Ik dacht, eens kijken hoe anders dat is in vergelijking met gisterenavond. Nou... daadwerkelijk heel anders. Soepele gameplay en beide potjes gewonnen met korfbal uitslagen 6-4 en 5-3. Overigens hierbij weer teruggegrepen op mijn 3-5-2 formatie die mij momenteel het beste lijkt te liggen.

Nu 4 wedstrijden en 2/2. Rest van de potjes maar in de ochtend proberen te spelen of ergens einde middag ofzo.

PS die Cunha... wat een afmaker, niet normaal hoor. Staat continue op de goede plek (sterke eigenschap van hem lijk het) en zijn schoten (op diverse manieren) zijn heel sterk en precies.

Resultaat > 15 wedstrijden Cunha waarvan 4 kwalificatie en rest Rivals = 24 doelpunten d:)b
Dat toch een typisch iets wat je vaker hoort in FIFA/EAFC. Nieuwe speler, doet het een paar potten heel goed, om daarna gewoon weer matig te spelen. Ik pakte Haaland, trapte eerste wedstrijden alle ballen erin. Sinds dit weekend lijkt hij geen bal meer tussen de palen te kunnen mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
bvbal79 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:39:
[...]

Dat toch een typisch iets wat je vaker hoort in FIFA/EAFC. Nieuwe speler, doet het een paar potten heel goed, om daarna gewoon weer matig te spelen. Ik pakte Haaland, trapte eerste wedstrijden alle ballen erin. Sinds dit weekend lijkt hij geen bal meer tussen de palen te kunnen mikken.
Klopt, dit heb ik heel vaak ja. Ben je de eerste wedstrijden helemaal hyped en lijkt zo’n speler je echt een X aantal procent beter te maken. Daarna is het al gauw er vanaf ja.

Ook een beetje je eigen psychische mindfuck denk ik….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:06
Zo WL kwalificaties zitten er weer op, was echt een mega sweatfest.

Gekke is had een tegenstander die RQ bij een achterstand maar de win niet gehad, erg bijzonder weer.

Wel Tomori ut gepackt, krijg mooi theo en leao op chem, alleen even puzzelen hoe de rest op chem te krijgen

Edit: King uit de Hero pack, defensie zit wel goed voorlopig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ufWDM3vje_wM-1wC0GNTPXkhA-Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IjmZ7OKnNClKKE5AaYDDAJUL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Augy op 31-10-2023 13:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Sleehond schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:02:

Haha wow, ik het precies 't zelfde gehad. Ik ben net echt heel hard door de quali heen gegaan.

Vooral door mijn nieuwe geheime wapen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e41t57y.png

Wat een beast, hij kost wel 50k + 58 potjes in squad battles, maar hij is't echt hard waard.

De 61 composure en 69 short passing is niet geweldig. Maar met marksman een spits met 90+ pace, 91 strength, 99 dribbling, 98 finishing en 97 shotpower. Bovendien die technical dribbling playstyle en trivela/chip shot/finesse shot. Echt heerlijk om mee te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Aanpassingen gemaakt:

Rodrygo naar spits en Wilson eruit
Kubo voor RM aangekocht
Militao voor CV aangekocht

Doel was Wilson vervangen voor bewegelijkere spits. Dan is Cunha de afmaker en Rodrygo meer de bewegende/dribbelende spits.

Kubo maar eens testen op diepgang/snelheid.

Militao is als vervanger van Gvardiol gekomen. Benieuwd of zijn snelheid vooral van waarde zal zijn. Militao voor de snelheid, Rudiger de heerser in de lucht en Araujo beetje de lastige blokkade om langs te komen.

Denk dat het zo wel aardig staat :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-QYWZ3yWJFMsjgI48WAfpH3BYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KkUsu2mLBrKwPQBrMYoxe3JW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 31-10-2023 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:34:
Aanpassingen gemaakt:

Rodrygo naar spits en Wilson eruit
Kubo voor RM aangekocht
Militao voor CV aangekocht

Doel was Wilson vervangen voor bewegelijkere spits. Dan is Cunha de afmaker en Rodrygo meer de bewegende/dribbelende spits.

Kubo maar eens testen op diepgang/snelheid.

Militao is als vervanger van Gvardiol gekomen. Benieuwd of zijn snelheid vooral van waarde zal zijn. Militao voor de snelheid, Rudiger de heerser in de lucht en Araujo beetje de lastige blokkade om langs te komen.

Denk dat het zo wel aardig staat :Y

[Afbeelding]
Rodrigo CAM, Rashford en Kubo in de spits
Rudiger en Miltao omwisselen ivm workrates.

Spits zoeken met finesse plus (griezmann, aspas?), acuna/llorente op de lm/rm.
Tchoumeny voor Rodrigo eventueel

Dat is tenminste hoe ik het zou doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 31-10-2023 13:46 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 11-10 19:24
Vraagje, wat zouden jullie met dit team doen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XLWHi8oHdD8ss9Encdm1sks54cA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Obac146ZsF36K1ivAUz6adYT.png?f=fotoalbum_large

Ik packte gister Van Dijk / Varane en Salah in één pack (allen untradable). Krijg het qua chem niet in orde en speel het liefst alleen met mijn favoriete spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 11:30
Protax schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:55:

[Afbeelding]

Ik packte gister Van Dijk / Varane en Salah in één pack (allen untradable). Krijg het qua chem niet in orde en speel het liefst alleen met mijn favoriete spelers.
Frenkie de Jong d:)b

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79

[Afbeelding]

De meeste van ons zouden dromen van zo'n team....snap je vraag niet zo goed. Die chem is toch niet zo bijzonder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Altijd mooi een endgame team met beginnersvragen.
Subtiele flex of de creditcard er doorheen gejaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
dutchgio schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:03:
Ik packte gister Van Dijk / Varane en Salah in één pack (allen untradable)
of 300.000 coins he, dat is dat pakje waard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
bvbal79 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:38:
[...]

[...]

of 300.000 coins he, dat is dat pakje waard :)
Heb gister 100x die SBC opgelost (door bijv. al mijn bronzen / zilveren te upgraden naar gold). Daar heb ik Bellingham / Son / Griezmann uitgekregen. Alisson had ik al untradable. UCL kaarten heb ik gekocht toen ze "goedkoop" waren.

Bij het laatste pack van die SBC (100x), kreeg ik Van Dijk / Varane en Salah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-10 20:17

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

dutchgio schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:03:
Van zo’n teams schrik je toch niet meer. De game is een paar weken uit en het enige dat je ziet zijn zo’n ploegen. Smijt er wat punten tegenaan en je hebt idd een endgame team. Hier is een verbod op punten kopen maar ik heb ook al een team van +2 miljoen. Bijna alle spelers zijn relatief goedkoop ook vind ik. Hier en daar heb je wel een uitschieter natuurlijk maar dat is dan snel opgelost met een creditcard helaas.
Ben blij dat ik wat packluck had maar vond het vroeger toch fijner om een goedkoop serie a teampje te bouwen en zo verder te upgraden. Toch niet normaal dat dit standaard ploegen zijn in deze fase van de game.

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
fruitsla2800 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:55:
[...]

Van zo’n teams schrik je toch niet meer. De game is een paar weken uit en het enige dat je ziet zijn zo’n ploegen. Smijt er wat punten tegenaan en je hebt idd een endgame team. Hier is een verbod op punten kopen maar ik heb ook al een team van +2 miljoen. Bijna alle spelers zijn relatief goedkoop ook vind ik. Hier en daar heb je wel een uitschieter natuurlijk maar dat is dan snel opgelost met een creditcard helaas.
Ben blij dat ik wat packluck had maar vond het vroeger toch fijner om een goedkoop serie a teampje te bouwen en zo verder te upgraden. Toch niet normaal dat dit standaard ploegen zijn in deze fase van de game.
Ik packte in de tweede week Vinicius, dat gaf mij wat speelruimte (en dat is het geluk wat je moet hebben). Verkocht en van dat geld die UCL kaarten gekocht (waarvan Dembele nu 2x zoveel waard is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo zonde van je geld om punten te kopen is mijn mening. Het duurt misschien wat langer, maar uiteindelijk lukt het toch wel om een goed team te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

[Afbeelding]

De creditcard van papa teruggeven en lekker spelen dan weet je vanzelf ook hoe je dit probleem kan oplossen :+

Edit: ja zeker jaloers. Don't ask haha

[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 31-10-2023 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Protax schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:52:
[...]

Heb gister 100x die SBC opgelost (door bijv. al mijn bronzen / zilveren te upgraden naar gold). Daar heb ik Bellingham / Son / Griezmann uitgekregen. Alisson had ik al untradable. UCL kaarten heb ik gekocht toen ze "goedkoop" waren.

Bij het laatste pack van die SBC (100x), kreeg ik Van Dijk / Varane en Salah.
Petje af, ik heb geen 1100 gouden spelers...volgens mij heb ik geen eens 1100 totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
bvbal79 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 19:10:
[...]

Petje af, ik heb geen 1100 gouden spelers...volgens mij heb ik geen eens 1100 totaal
Net ff gekeken. Ik heb 369 spelers in m'n club :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 19:18:
[...]

Net ff gekeken. Ik heb 369 spelers in m'n club :D
Netjes! Ik 120 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-10 13:50
Vandaag toch maar wat spelers terug gekocht en 2 potjes rivals gespeeld. 4-1 en 5-2 verloren. Het leek nergens op en spelers waar niet vooruit te branden. Vervolgens maar de voorrondes gedaan van de WL verlies in de eerste 4 potjes. Op internet naar een 4321 en 4231 formatie geplukt van neilguides en win vervolgens mijn 6 resterende wedstrijden en vervolgens ook 2 potjes in Rivals met 4-0 en 6-0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Moet m'n tradable eigenlijk nog quick sellen of listen. Maar TL is helemaal vol. Maar ik dacht dat ik weinig had haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
700 spelers in m’n club maar kan niet normaal een goede SBC voltooien omdat ik veel te weinig high rated heb (zeg 85 of hoger)….

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Eindelijk een leuke kaart gepackt, zelfs uit een sbc 84! Pedri Centurion

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uA0OfaRfiU9PkqY0AS7fKMnuxbI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oWxdtpuYse8PzIUI1r6ipqpO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-10 21:05
Op de valreep nog de laatste 5 levels gedaan van het seizoen en wat objectives gedaan met packs, zoals de 50 powershots enzo. Beste was Valverde, aardig duur zie ik, maar denk niet dat ik mijn team ervoor om ga gooien. Rest was Ederson, Renard, Kroos. Niet heel boeiend. Hoopte toch op een NLe klapper, vDijk of een icon.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Terranova
wtf, ik doe een paar centurion upgrades. Mbappe :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivals minimale wins in 6 potjes gehaald waarvan op 2 potjes (gelijk + verlies) alles een rage-quit was.
Ik breng steeds Son en Kubo in de rust en vervolgens sloopt Son de tegenstander helemaal.

Ik heb echter geen mogelijkheid om hem in de basis te krijgen ivm chem
https://www.futbin.com/24/squad-builder/169772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Rooney vandaag even getest. Met z'n powershot+ trait. Hoe de fuck scoor je powershots alles gaat tegen de keeper aan over of op de paal :+

Verder best fijn spelertje, moet nog ff aan 'm wennen. Had een objective van zoveel assist oid gehaald: mega pack.

Haal er toch untradable Leao uit van AC Milan.
Gaat mooi op de bank voor de 2e helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond de 90 potten Rivals gehaald. Lange tijd geleden dat ik 90 potten Rivals heb gehaald in een seizoen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:35:
Vanavond de 90 potten Rivals gehaald. Lange tijd geleden dat ik 90 potten Rivals heb gehaald in een seizoen :P
En nu flesje open trekken vanwege de vlag / banner die je krijgt? >:)

Normaal kreeg je daar pakjes voor toch? Zag nu alleen maar snel een vlag of banner staan en geen pakjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:41:
[...]

En nu flesje open trekken vanwege de vlag / banner die je krijgt? >:)

Normaal kreeg je daar pakjes voor toch? Zag nu alleen maar snel een vlag of banner staan en geen pakjes meer.
Nee seizoen is donderdag klaar. Dan krijg je indd packs en met 90 de meeste.

Net voor de 2de keer haaland gepackt, weer uit zo’n 84+ upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:55:
[...]

Nee seizoen is donderdag klaar. Dan krijg je indd packs en met 90 de meeste.

Net voor de 2de keer haaland gepackt, weer uit zo’n 84+ upgrade.
Ik ben er nog steeds niet over uit. In de pitchnotes hebben ze het alleen over een visual glitch (brons tifo ipv goud zichtbaar)

Ik laat me donderdag verrassen of we packs krijgen maar ga van t ergste uit. Of heb jij info die ik niet heb @Traeces

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 31-10-2023 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 23:15:
[...]

Ik ben er nog steeds niet over uit. In de pitchnotes hebben ze het alleen over een visual glitch (brons tifo ipv goud zichtbaar)

Ik laat me donderdag verrassen of we packs krijgen maar ga van t ergste uit. Of heb jij info die ik niet heb @Traeces
Als dit waar is speel ik alleen nog Rivals voor de 7 wins en dat is het. Zou echt belachelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De visual glitch was dat je voor elk niveau brons kreeg, dat hebben ze gefixed.

Lijkt inderdaad niet om packs te gaan. Nu wordt je sowieso belazerd.
Of je speelt 90 wedstrijden voor een tifo, of je doet het niet en loopt achteraf packs mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Word gewoon een tifo denk ik..

Ea being EA

Het is echt nagenoeg onmogelijk om fodder te krijgen (85+) tenminste... Via de Centurion sbc wel, maar tis ook nagenoeg onmogelijk om gouden low rated te krijgen 🤣 (packs zouden donderdag dus enorm welkom zijn)

En maar dikke sbc releasen 💪

[ Voor 77% gewijzigd door Augy op 31-10-2023 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Augy schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 23:41:
Word gewoon een tifo denk ik..

Ea being EA

Het is echt nagenoeg onmogelijk om fodder te krijgen (85+) tenminste... Via de Centurion sbc wel, maar tis ook nagenoeg onmogelijk om gouden low rated te krijgen 🤣 (packs zouden donderdag dus enorm welkom zijn)

En maar dikke sbc releasen 💪
je kunt er 100 kopen voor 3000 punten toch, dat is wat EA wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Iemand ervaring met Trailblazer Marquinhos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Traeces schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 23:17:
[...]

Als dit waar is speel ik alleen nog Rivals voor de 7 wins en dat is het. Zou echt belachelijk zijn.
Maar dat bedoel ik. Op de console zie je alleen die tifo's. Haha. Vorig jaar kreeg je inderdaad meer pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Heb hier gisteravond "Dunk 85" gekocht voor 40k. De stats komen ongeveer overeen met Varane. Is al iemand die al met hem gespeeld heeft en of het wat is? De reviews verschillen een beetje. De ene zegt een beast terwijl de Varane fans bij Varane blijven.

Ze zeggen wel dat als je de evolution erop gooit hij flink beter moet worden. Maar helaas zelf vanavond door omstandigheden vandaag en morgen weinig tijd om te spelen en te testen. Anders gaat hij weer direct de transfermarkt op voor 40k.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Ik overweeg evolution box2box te gaan starten maar ik zie “binnen 16 dagen”. Betekent dat, dat je binnen 16 dagen alle doelen moet bereiken, of alleen het activeren van de evo en kunnen doelen ook later nog gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:16:
Heb hier gisteravond "Dunk 85" gekocht voor 40k. De stats komen ongeveer overeen met Varane. Is al iemand die al met hem gespeeld heeft en of het wat is? De reviews verschillen een beetje. De ene zegt een beast terwijl de Varane fans bij Varane blijven.

Ze zeggen wel dat als je de evolution erop gooit hij flink beter moet worden. Maar helaas zelf vanavond door omstandigheden vandaag en morgen weinig tijd om te spelen en te testen. Anders gaat hij weer direct de transfermarkt op voor 40k.
Grote verschil zit hem tog wel in de playstyles en varane being varane. Die anticipate is wel echt een dikke plus

Ik probeer altijd wel verdediging met goede playstyles te pakken. Daarom ook benieuwd naar Tomori Centurion. Die heeft geen ps+.

Overigens geen ervaring met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Heb een grote dubio.

Mijn voorhoede is nu als volgt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlG9ePwibENS3nPRAuki3ETjLWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IJrD2XphryUsPUyhrIbhaSCl.jpg?f=fotoalbum_large

Twijfel of ik doorspaar voor RTTK Lewandowski of dat ik nu die evolutions doe van Llorente en dan Lewa weg doe, Rooney in de spits en Griezmann er terug naast.

Twijfel enorm, iemand idee wat wijsheid is? Liefst hou ik eigenlijk wel tradable kaartjes nu nog. Aan andere kant is die Llorente kaart ws endgame en als CM ook geweldig naast dat t een geweldige RB is......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
boefje79 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:20:
Ik overweeg evolution box2box te gaan starten maar ik zie “binnen 16 dagen”. Betekent dat, dat je binnen 16 dagen alle doelen moet bereiken, of alleen het activeren van de evo en kunnen doelen ook later nog gehaald?
Dat staat er duidelijk toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slNzN44mau5P2ie7w6dfgV1T0ow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cLyLJGfzHMkk2B5tigxb8peN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 23:24
Oekol schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:46:
Heb een grote dubio.

Mijn voorhoede is nu als volgt:

[Afbeelding]

Twijfel of ik doorspaar voor RTTK Lewandowski of dat ik nu die evolutions doe van Llorente en dan Lewa weg doe, Rooney in de spits en Griezmann er terug naast.

Twijfel enorm, iemand idee wat wijsheid is? Liefst hou ik eigenlijk wel tradable kaartjes nu nog. Aan andere kant is die Llorente kaart ws endgame en als CM ook geweldig naast dat t een geweldige RB is......
Dat is een lastige omdat ik RTTK Lewa van harte kan aanbevelen. Aan de andere kant spreekt men ook weer van een crash die er mogelijk weer voor zorgt dat jouw net aangekochte Lewa minder waard wordt. Het is echter wel de vraag of deze kaart dan ook gaat dalen met de mogelijke upgrade op komst.
Het hangt ook af van de middenvelders die je nu hebt en of Llorente een duidelijke upgrade is.
Zo ja, dan zou ik met Llorente beginnen. Ook omdat hij op meerdere posities een sterke kaart is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Ik ga hier mee de WL dit weekend. (na formation swap en wissel om Owusu erin te krijgen)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GtiNHYe.jpeg

Intense packluck natuurlijk met Mbappe, Cole en Lizarazu. Maar ik twijfel nog heel erg over de centrale verdedigers. Ik heb hiervoor Campbell met Araujo/Alaba geprobeerd, Cannavaro was 't voor mij ook niet echt.

Dus nu hopelijk dit duo proberen, iemand eventueel nog een goeie tip voor een CB. Al zou het ook goed kunnen dat ze gewoon top zijn en ik zelf niet kan verdedigen(grote kans :+ )

En 't blijft bizar dat in dit team Mbappe de 2e beste aanvaller is _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:31:
Ik ga hier mee de WL dit weekend. (na formation swap en wissel om Owusu erin te krijgen)

[Afbeelding]

Intense packluck natuurlijk met Mbappe, Cole en Lizarazu. Maar ik twijfel nog heel erg over de centrale verdedigers. Ik heb hiervoor Campbell met Araujo/Alaba geprobeerd, Cannavaro was 't voor mij ook niet echt.

Dus nu hopelijk dit duo proberen, iemand eventueel nog een goeie tip voor een CB. Al zou het ook goed kunnen dat ze gewoon top zijn en ik zelf niet kan verdedigen(grote kans :+ )

Kimpembe is verdedigend echt heel goed. Heb je ook goede links voor mbappe :)

Van dijk is geweldig , maar die is voor je chem moeilijk.

Edit : ook niet je hebt Gravenberch , even over het hoofd gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 01-11-2023 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:23
Wat zeg jij mbappe tweede beste aanvaller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Hoe kan dat toch.. de ene dag speel je super soepel en win je 5 potjes op een rij, de andere dag lijkt het wel alsof je spelers een draaicirkel hebben van een tank, verkeerde looplijnen, speelt het echt als dikke stront door een trechter zo stroef.. zo bizar…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Beavbusi schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:54:
Wat zeg jij mbappe tweede beste aanvaller?
Owusu-Sekyere is echt geweldig, speelt voorlopig een stuk beter voor mij, niet dat Mbappe slecht is natuurlijk.
En die heb ik ook pas net, dus misschien nog niet helemaal op ingespeeld.

https://www.futbin.com/24/player/688164/Owusu-Sekyere/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
_Uploader_ schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:59:
[...]

Dat is een lastige omdat ik RTTK Lewa van harte kan aanbevelen. Aan de andere kant spreekt men ook weer van een crash die er mogelijk weer voor zorgt dat jouw net aangekochte Lewa minder waard wordt. Het is echter wel de vraag of deze kaart dan ook gaat dalen met de mogelijke upgrade op komst.
Het hangt ook af van de middenvelders die je nu hebt en of Llorente een duidelijke upgrade is.
Zo ja, dan zou ik met Llorente beginnen. Ook omdat hij op meerdere posities een sterke kaart is.
Ik denk dat ik inderdaad llorente amar gewoon moet doen en gok op een eventuele crash en ander doorspaar voor Lewa. Team is nu zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lubH-gfmbPMZlqvlg_EFxedZNNg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X5YnjcgK1VorNFTrCXlcadRG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:58
Oekol schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 22:26:
Rooney vandaag even getest. Met z'n powershot+ trait. Hoe de fuck scoor je powershots alles gaat tegen de keeper aan over of op de paal :+

Verder best fijn spelertje, moet nog ff aan 'm wennen. Had een objective van zoveel assist oid gehaald: mega pack.

Haal er toch untradable Leao uit van AC Milan.
Gaat mooi op de bank voor de 2e helft.
Ik heb TB Kane, met powershot + trait ook.
Scoor alles ermee, denk er wel om met powerhot is er manual aim ;-)

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:31:

[Afbeelding]

Ik gebruik momenteel de objectives speler (PSG, Portugees CDM/CB, naam ff kwijt) voor chem icm mbappe. Zou die ook even meepakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:35:
[...]

Ik gebruik momenteel de objectives speler (PSG, Portugees CDM/CB, naam ff kwijt) voor chem icm mbappe. Zou die ook even meepakken.
Danilo, die heb ik al wel gehaald. Dus die kan ik zeker proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik krijg nu banners op vi.nl mbt free EASPORTS FC24 rewards bij elke fles Pepsi Max.

Leuk extra voor de suikerwaterdrinkers onder ons i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
In het begin zag ik dat veel Youtubers gebruik maakte van "tactical defending" ipv van de nieuwe variant. Wat spelen jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:41:
ik krijg nu banners op vi.nl mbt free EASPORTS FC24 rewards bij elke fles Pepsi Max.

Ik ben een pepsi drinker gelukkig, maar je kan er maar 10 inleveren en de actie is al een weekje of 3 gaande. Dus 10 kits en 10x een 75+ speler zijn al wel binnen. Compleet waardeloos natuurlijk, maar toch als je 't al drinkt is het mooi meegenomen :o

Edit: Ik schat dat ik binnenkort wel wat codes over ga hebben, zal ze wel eens gaan noteren en hier in't topic gooien

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 01-11-2023 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
ZicoDon schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:18:
[...]

denk er wel om met powerhot is er manual aim ;-)
Haha dat verklaard zoveel. Dat bijv ineens een bal over de zijlijn ging. Te snel de stick losgelaten blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Traeces schreef op woensdag 1 november 2023 @ 12:53:
[...]

Kimpembe is verdedigend echt heel goed. Heb je ook goede links voor mbappe :)

Van dijk is geweldig , maar die is voor je chem moeilijk.

Edit : ook niet je hebt Gravenberch , even over het hoofd gezien.
Van Dijk overweeg ik zeker inderdaad en Marquinhos staat er niet voor de chem in trouwens. Ik offer Kolo Muani op om Owusu in te brengen. Dus Mbappe heeft al chem genoeg met een franse manager of ligue 1 manager.

Al zal 1 van de 2 CB's wel La Liga, Spaans of een Icon moeten zijn, anders komt llorente niet op chem.

Maar voorlopig bevallen Marquinhos en Kounde nog wel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 13:41:

Je weet dat juist MAX zonder suiker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-10 16:22
Krijg je eigenlijk een beloning als je die craftings upgrade 100x doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Kanters85 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:37:
Krijg je eigenlijk een beloning als je die craftings upgrade 100x doet?
wat zegt je web app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-10 16:22
Och verrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
Ik heb paar potjes op precision shooting gezet. Moet zeggen dat je wel leukere en meer mooie goals kan maken, zeker in de 16 zijn de schoten veel krachtiger. Twijfel of ik het aan durf in rivals of wl, waarbij elke kans telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Hebben jullie ook weleens dat je in Rivals een teams met alleen bronze tegenkom die werkelijk niets doen? Doen ze dit in de hoop dat jij ook niets doet en dat zij dan de win krijgen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:29:
[...]

Je weet dat juist MAX zonder suiker is?
Geen idee, het enige koolzuurhoudende wat ik soms drink is een biertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Oké ik weet dat het persoonlijk is.. maar op een of andere manier zijn mijn camera instellingen gereset.. ik ben echt helemaal kwijt hoe ze stonden, de camera zoomt nu op allerlei plekken van het veld etc. in, compleet …, kan iemand zijn settings delen? Hopelijk is dat beter dan deze ellende 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gieter90 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:08:
Hebben jullie ook weleens dat je in Rivals een teams met alleen bronze tegenkom die werkelijk niets doen? Doen ze dit in de hoop dat jij ook niets doet en dat zij dan de win krijgen ofzo?
Milestones halen in de hoop dat je niet echt alleen een tifo krijgt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Gieter90 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:30:
Oké ik weet dat het persoonlijk is.. maar op een of andere manier zijn mijn camera instellingen gereset.. ik ben echt helemaal kwijt hoe ze stonden, de camera zoomt nu op allerlei plekken van het veld etc. in, compleet …, kan iemand zijn settings delen? Hopelijk is dat beter dan deze ellende 🤣
Ik gebruik de volgende camera instellingen:

Tele of Co-op
Hoogte: 20
Zoom: 0

Ligt het aan mij of voel ik weer scripts aankomen? Iedere keer sta ik voor, maar op een of ander manier kan ik dan opgegeven moment mijn spelers niet meer goed sturen of bewegen ze net een schildpad waardoor mijn tegenstander weer makkelijk kan scoren. Ik heb soms echt het gevoel alsof ik maar voor de helft mijn eigen spelers kan besturen. Zit al twee weken in divisie 2 en telkens wanneer ik de finale haal ervaar ik dit soort vreemde gameplay. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:27:
[...]

Geen idee, het enige koolzuurhoudende wat ik soms drink is een biertje.
je hebt ook suikerwaters zonder koolzuur hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:12:
[...]

Ik gebruik de volgende camera instellingen:

Tele of Co-op
Hoogte: 20
Zoom: 0

Ligt het aan mij of voel ik weer scripts aankomen? Iedere keer sta ik voor, maar op een of ander manier kan ik dan opgegeven moment mijn spelers niet meer goed sturen of bewegen ze net een schildpad waardoor mijn tegenstander weer makkelijk kan scoren. Ik heb soms echt het gevoel alsof ik maar voor de helft mijn eigen spelers kan besturen. Zit al twee weken in divisie 2 en telkens wanneer ik de finale haal ervaar ik dit soort vreemde gameplay. 8)7
Hier vandaag tot 4x toe promotie misgelopen, terwijl ik de niet-promotiewedstrijden makkelijk won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-10 13:50
Moody2204 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:17:
[...]

Hier vandaag tot 4x toe promotie misgelopen, terwijl ik de niet-promotiewedstrijden makkelijk won.
Lees steeds meer verhalen over DDA en het klinkt allemaal best logisch en verklaarbaar.

Het is vast mogelijk om een wedstrijd alsnog te winnen ongeacht het spel als je goed genoeg bent. Maar het is wel duidelijk dat ik dat niet ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
038Zwolle schreef op donderdag 2 november 2023 @ 06:54:
[...]

Lees steeds meer verhalen over DDA en het klinkt allemaal best logisch en verklaarbaar.

Het is vast mogelijk om een wedstrijd alsnog te winnen ongeacht het spel als je goed genoeg bent. Maar het is wel duidelijk dat ik dat niet ben.
Die promotie wedstrijden zijn sws bizar, ik had contact met een tegenstander die overduidelijk beter was. Blijkt dat die aan het spelen was voor een divisie hoger als dat ik deed.

Die matchmaking zit echt wel anders in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Iemand ervaring met Valverde als RW? Zat ff te kijken wat ik kan met mijn untradeable first owned spelers en is toch een aardig team tov mijn NLe team:

Cervi Evo - Depay - Valverde
Saul IV - Llorente - Modric
Robertson - Shaw - Gimenez - Trent
Alisson

Enige waar ik tegenaan loop is dat ik veel CM's heb en geen wingers (ook nog Frenkie, maar niet first owned).

Eerste paar potjes leek Valverde het wel aardig te doen qua finishing voor de goal met cut inside en Trent op de overlap. Ook qua pressing is het een meerwaarde zeker met de harde werkers op het middenveld. Mis alleen de fijne dribbel van een echte winger.

Misschien moet ik eens een high pressing tactiek gebruiken met die middenvelders+Valverde als RW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:00:
[...]

Die promotie wedstrijden zijn sws bizar, ik had contact met een tegenstander die overduidelijk beter was. Blijkt dat die aan het spelen was voor een divisie hoger als dat ik deed.

Die matchmaking zit echt wel anders in elkaar.
Daar heb ik dus ook meer dan ooit mijn twijfel over: gaat die matchmaking wel helemaal lekker? Heb het zowel met de WL kwalificatie als in die Rivals promotiewedstrijden veel lastiger dan in Fifa 23. Toen was ik rond deze fase al veel verder en kwalificeerde ik me ook standaard redelijk eenvoudig voor de WL.

Dze editie is alkes anders. Ik denk dat deze gameplay mij minder ligt. En dat ik dus ook niet goed genoeg ben. Maar daarnaast toch ook wel twijfels over bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Hier loopt eigenlijk alles hetzelfde als in Fifa 23, rivals zelfde divisie, kan me zelf makkelijker plaatsen voor de WL, meestal max 5 potjes nodig.
Echter de WL zelf gaat wel minder dan in 23. Ik haal vaak de 9 wins net niet, af en toe wel. Vorige editie haalde ik altijd de 9 wins wel en vaak ook nog wel 11. Dat zie ik hier voorlopig niet gebeuren :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvbal79
iedereen blij met zijn tifo na 90 potjes rivals?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Vandaag weer de bevestiging dat je EA FC echt moet spelen voor de lol.
Packs was ronduit drama. Gelukkig ging ik daar al van uit, dus voor optie met de meeste coins gekozen. Dan heb je in ieder geval iets.

Deze week de laatste fase van Llorente als Evolution speler afronden. Zijn stats zien er echt dan geweldig uit.
Team loopt prima en rivals gaat vrij eenvoudig. Ik wil bewust niet te hoog komen, omdat dan voor mij de lol er snel vanaf gaat.

Lewandowski in de spits blijft een geweldig afmaker. Merk wel dat Messi het steeds wat lastiger begint te krijgen, maar deze GOAT blijft voorlopig staan.

Frenkie de Jong is echt een topspeler op het middenveld (met anchor). Zo dominant en aanwezig.

WL begin ik voorlopig nog niet aan. Dat is voor mij simpelweg te weinig plezier tegen al die pace glitches.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Wat een grap die tifo.
En dat was dus niet eenmalig, dat doen ze dit seizoen gewoon weer.
Je kunt het dus op 7 wins per week houden en rivals verder links laten liggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 13-10 21:50
Bijzonder ook dat de player pick reward na het volbrengen van het eerste seizoen gewoon beter is dan die van het tweede seizoen.

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Alles is erop gericht om meer meer meer packs te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kimmich en Frenkie uit untradable keuze.

Heel fijn opsich want kan nu Blanc afronden denk ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Echt bizar hoe EA heeft besloten om een tifo als reward te geven voor het eindigen van de Rvials seizoen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat EA ons wilt aantrekken tot het kopen van de pakketjes.

Dit keer tradeable packs gekozen met als beste speler Lewa. Prima 50K binnen. Voor de rest niks speciaals. Dat wordt weer kwalificeren en Finals spelen voor WL en ontelbaar frustrerende Rivals wedstrijden spelen.

Moet wel zeggen dat ik langzamerhand geen lol meer heb in Ultimate Team. Iedereen scoort maar weer op dezelfde manier met de cutbacks. Telkens weer dezelfde teams/spelers die ik tegenkom en delay is ondanks dat ik een uitstekende internetsnelheid heb met lage pings nog enorm aanwezig. Ik ben benieuwd hoelang ik het ga volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 14:41
Ik word eigenlijk wel een beetje moe van dat continue gezeik van een deel van de FIFA Community op EA. Ja, er zijn grote dingen die EA echt wel aan zou mogen pakken zoals het terugbrengen de oude (league) SBC's, het stoppen met de overdreven fodder packs van 200k of 300k en de oude varianten van de ICON SBC's terugbrengen, maar dat gezeik op al die kleine dingen wordt ik wel echt moe van.

In het verleden hadden we packs als rewards voor milestones in Rivals dus moet dat nu ook, want nu krijgen we dit jaar tifo's en dat is ineens direct een schande. Soms veranderen wel eens dingen. Kijk gewoon eens hoeveel packs en upgrade packs je al krijgt door enkel FIFA te spelen. EA heeft gewoon een bepaalde reward structure en dit jaar hebben ze besloten dat je veel meer 83+ x5 packs etc krijgt bij doelstellingen, season rewards etc. Maar dat ziet een deel van de community dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:46
Haha, weer helemaal niks uit de weekly rewards, Wel de tradable gekozen!.
Dus wel weer wat coins het blijft ook gokken.

Op naar een nieuwe week.
\!

[ Voor 11% gewijzigd door sten123 op 02-11-2023 10:09 ]

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
Lashrom schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:07:
Echt bizar hoe EA heeft besloten om een tifo als reward te geven voor het eindigen van de Rvials seizoen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat EA ons wilt aantrekken tot het kopen van de pakketjes.

Dit keer tradeable packs gekozen met als beste speler Lewa. Prima 50K binnen. Voor de rest niks speciaals. Dat wordt weer kwalificeren en Finals spelen voor WL en ontelbaar frustrerende Rivals wedstrijden spelen.

Moet wel zeggen dat ik langzamerhand geen lol meer heb in Ultimate Team. Iedereen scoort maar weer op dezelfde manier met de cutbacks. Telkens weer dezelfde teams/spelers die ik tegenkom en delay is ondanks dat ik een uitstekende internetsnelheid heb nog enorm aanwezig. Ik ben benieuwd hoelang ik het ga volhouden.
Voor mij moet een spel vooral staan voor plezier.
Na zoveel edities weet je toch inmiddels wel dat je niet dit spel moet spelen voor de rewards?
Het is dan een soort gokverslaving geworden als je het mij vraagt.

In eerste instantie was ik niet van plan om EA FC te kopen, maar als voetballiefhebber heb ik het wel gedaan met de voorwaarde: plezier hebben en niet spelen voor packs. Alleen deze mindset helpt al tegen een hoop frustratie. (owja en "screw the meta" )

De cutback is een beetje op te lossen door een extra speler aan te roepen zodra je tegenstander richting de achterlijn dreigt te gaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 14:41
Valandil schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:10:
[...]

Na zoveel edities weet je toch inmiddels wel dat je niet dit spel moet spelen voor de rewards?

In eerste instantie was ik niet van plan om EA FC te kopen, maar als voetballiefhebber heb ik het wel gedaan met de voorwaarde: plezier hebben en niet spelen voor packs. Alleen deze mindset helpt al tegen een hoop frustratie. (owja en "screw the meta" )

De cutback is een beetje op te lossen door een extra speler aan te roepen zodra je tegenstander richting de achterlijn dreigt te gaan.
Hier van in het helemaal mee eens! Ik begon dit spel ook door enkel naar rewards en zoveel mogelijk wins halen. Maar kwam er al heel snel achter dat het gewoon niet leuk is om een spel op die manier te spelen. Je moet het plezier echt uit jezelf halen en doen wat je leuk lijkt, ook al verlies je daar meer wedstrijden mee.

Heb er nu voor gekozen om de rest van dit jaar met een Past & Present PSV team te gaan spelen. En ja dat zijn vaak mindere spelers, maar uiteindelijk hoop ik gewoon gedurende het jaar voldoende coins bij elkaar te harken om uiteindelijk Gullit & R9 te kunnen halen voor mijn team. En om wat lagere rated spelers door middel van evolutions omhoog te werken naar echt bruikbare spelers. Dit is mijn team op dit moment en ik heb er echt zin in:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VsrxZDp_WmEkeOGzYcH6fBS4Ydw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iJubKfllzTGCgUnD0VHvk2M8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
destroye schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:08:
Ik word eigenlijk wel een beetje moe van dat continue gezeik van een deel van de FIFA Community op EA. Ja, er zijn grote dingen die EA echt wel aan zou mogen pakken zoals het terugbrengen de oude (league) SBC's, het stoppen met de overdreven fodder packs van 200k of 300k en de oude varianten van de ICON SBC's terugbrengen, maar dat gezeik op al die kleine dingen wordt ik wel echt moe van.

In het verleden hadden we packs als rewards voor milestones in Rivals dus moet dat nu ook, want nu krijgen we dit jaar tifo's en dat is ineens direct een schande. Soms veranderen wel eens dingen. Kijk gewoon eens hoeveel packs en upgrade packs je al krijgt door enkel FIFA te spelen. EA heeft gewoon een bepaalde reward structure en dit jaar hebben ze besloten dat je veel meer 83+ x5 packs etc krijgt bij doelstellingen, season rewards etc. Maar dat ziet een deel van de community dan weer niet.
De packs en rewards vind ik minder erg. Maar dat is namelijk wel één van de belangrijkste elementen in Ultimate Team. Daarnaast heb je inderdaad wel hogere pack rating, maar is het iedereen ook opgevallen dat de kans om een promo of TOTW speler te packen heel klein is. Correctie: nog kleiner. Met de komst van de dames heb je namelijk ook meer spelers die 84+ of 85+ rated zijn maar waar je 8 van de 10 keren niks aan hebt.
Valandil schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:10:
[...]

Ik heb altijd al wel plezier met UT maar anderzijds merk ik toch dat ook een verslaving kan worden. UT is een enorme aantrekkelijke gamemode waarbij je makkelijk verslaafd kunt raken aan de belangrijkste element; en dat is een leuke goede team bouwen met de rewards die je krijgt.

In principe vind ik dit de beste gameplay hebben sinds FIFA 17. Enkel de 71 depth tactiek met hoge druk, de enorme aanwezigheid van de cutback methode (waarvan ik weet dat je het kunt oplossen door twee spelers als mandekking te activeren maar vaak toch niet werkt) en de matige attacking AI van je team, mogen zij van mij wel verbeteren. Ieder jaar is het ook weer dezelfde verhaal met de delay. Maar als je bij profclubs wel een vloeiende gameplay hebt met veel spelers in een matchmaking dan lijkt het mij toch wel dat het ook mogelijk zou kunnen zijn met Rivals en WL wedstrijden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Zijn jullie van plan die Season Opener Common Gold (25k, 45 common gold spelers) te kopen? Als je er twee koopt kan je in principe 9x (minus doubles) de Centurions Challenge doen = 27 gouden rare spelers en in mijn geval een jumbo premium gold pack.

Nadeel is wel dat ik na heel seizoen 1 nu 300k bij elkaar heb gespaard, wat net genoeg is om Bergkamp te kopen voor mijn NL squad.

Al twijfel ik inmiddels wel of ik daarmee doorga. Na wat goede pulls (Dembele, Valverde) kan ik ook gaan voor een La Liga + Dembele team. Dan komt het wel weer neer op een saai meta team, maar wel sterk.
Pagina: 1 ... 20 ... 70 Laatste